Had het net ook toen ik de Pathé Mobiel app wilde installeren.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:19:
Probeer ik zojuist Google Play: imo messenger beta te installeren, is hij niet compatible met mijn Nexus 7. Terwijl hij wel gewoon op de TF201 draait.
Zo zijn er meer apps.
Ben ik de enige die hier last van heeft ?
Google play geeft gewoon aan dat ie compatibel isVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:19:
Probeer ik zojuist Google Play: imo messenger beta te installeren, is hij niet compatible met mijn Nexus 7. Terwijl hij wel gewoon op de TF201 draait.
Zo zijn er meer apps.
Ben ik de enige die hier last van heeft ?
heeft iemand al een hoesje weten te bemachtigen?
of waar kan ik deze krijgen..
Verwijderd
Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUSAndroo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:04:
Verwijderd
http://www.ebay.nl/sch/i...._sacat=See-All-CategoriesAndroo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:04:
Verwijderd
Vreemd, bij mij niet. (Hij staat nog geïnstalleerd op de TF201)tobitronics schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:03:
[...]
Google play geeft gewoon aan dat ie compatibel is

Heb je wel de update uitgevoerd voor de Nexus naar 4.1.1?
Edit: Hier werkt alles wel compatible

Tablet mode zou niet uit mogen maken, apparaat 'tablet' was ook geroot en met tablet versie van Android 4.0.3.
Edit: Hier werkt alles wel compatible

Tablet mode zou niet uit mogen maken, apparaat 'tablet' was ook geroot en met tablet versie van Android 4.0.3.
[ Voor 72% gewijzigd door Quad op 05-09-2012 14:12 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja. Heb hem wel geunlockt, geroot en tablet mode aangezet (density naar 170 ipv 213).Quad schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:08:
Heb je wel de update uitgevoerd voor de Nexus naar 4.1.1?
Daar ligt het dus aan, tablet mode op de NEx7 maakt sommige apps incompatibelVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:10:
[...]
Ja. Heb hem wel geunlockt, geroot en tablet mode aangezet (density naar 170 ipv 213).
Kan zijn dat het aan die density ligt. Kun je niet even terug gaan naar originele density en dan nogmaals proberen?Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:10:
[...]
Ja. Heb hem wel geunlockt, geroot en tablet mode aangezet (density naar 170 ipv 213).
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Verwijderd
Android Jelly Bean op deze Nexus is super fijn 
http://versusio.com/nl/go...vs-apple-ipad-3-16gb-wifi
Zouden 8 redenen zijn bij Apple om deze te gebruiken, alleen ik kom er direct 1 al tegen die niet klopt: 8vs16GB. Nexus is gewoon 16GB. Blijven er nog 7 redenen over bij Apple.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:33:
Verwijderd
http://versusio.com/nl/go...vs-apple-ipad-3-16gb-wifiinit6 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:36:
[...]
Zouden 8 redenen zijn bij Apple om deze te gebruiken, alleen ik kom er direct 1 al tegen die niet klopt: 8vs16GB. Nexus is gewoon 16GB. Blijven er nog 7 redenen over bij Apple.
Aangepast
Appel zal nog een flinke kluif werk moeten verzetten voordat ze de ipad mini op de markt kunnen brengen.
De prijs zal in ieder geval tegen gaan vallen van de Ipad mini
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 14:40 ]
Verwijderd
tobitronics schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:11:
[...]
Daar ligt het dus aan, tablet mode op de NEx7 maakt sommige apps incompatibel
Heb hem weer even terug gezet op phone mode, maar ook dan is Google Play: imo messenger beta niet te installeren.mbroeders schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:11:
[...]
Kan zijn dat het aan die density ligt. Kun je niet even terug gaan naar originele density en dan nogmaals proberen?
Dus ligt vast ergens anders aan.
Sowieso vreemd, op het moment dat je de 16 GB Nexus erbij pakt, komt er plots bij de iPad als voordeel bij dat hij hogere videokwaliteit kan opnemen, tegenover de 8 GB is dat geen voordeel?!Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:38:
[...]
Aangepast
Appel zal nog een flinke kluif werk moeten verzetten voordat ze de ipad mini op de markt kunnen brengen.
De prijs zal in ieder geval tegen gaan vallen van de Ipad mini
Verder volgens de vergelijking heeft de iPad met Cellular mogelijkheid geen GPS, echter zit dit wel op de 3/4G variant.
Verwijderd
Vreemd is ook dat er opeens 5 redenen minder zijnVincentio schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:40:
[...]
Sowieso vreemd, op het moment dat je de 16 GB Nexus erbij pakt, komt er plots bij de iPad als voordeel bij dat hij hogere videokwaliteit kan opnemen, tegenover de 8 GB is dat geen voordeel?!
Verder volgens de vergelijking heeft de iPad met Cellular mogelijkheid geen GPS, echter zit dit wel op de 3/4G variant.
Maar goed het enige voordeel van de nieuwe Ipad is de hoge resolutie. Terwijl de pixel dichtheid maar 23% meer is.
Tsja,Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:33:
Ik vind het nogal nutteloze vergelijkingen.
Scherm grootte is een pro van de ipad. Ik wil juist geen 10 inch, vind ik te groot om makkelijk mee te nemen
Daaropvolgend de resolutie. Groter scherm, hogere resolutie.
Ipad 3 heeft natuurlijk wel een hogere PPI, dat zou betekenen dat ook bij 7" de ipad een hogere resolutie zou hebben, maar dat ter zijde
Hier slaat natuurlijk ook de maat op.
Bij de apple wordt het grote scherm als plus punt gezien, maar bij de N7 is juist als pluspunt het formaat. Het een spreekt het ander tegen, 10" is een plus punt, maar de maten juist weer niet. Dit spreekt elkaar tegen.
Nog een,
Batterijcapaciteit. Is een totaal nutteloze vergelijking, de levensduur is van belang. Groter scherm = meer verbruik. Levensduur van de N7 is vrijwel gelijk aan die van de ipad
Speelt flash, nou, ook niet helemaal meer, adobe heeft flash uit de markt gehaald, en wordt niet ondersteund op jellybean
USB massa opslag. Tsja, werkt via een kleine omweg wel op de nexus tablet, maar met een cardreader werkt het ook op de ipad.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar denk dat mijn punt wel duidelijk is
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Die website vergelijkt alleen de specificaties ten opzichte van elkaar.cypher21 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:45:
[...]
Tsja,
Ik vind het nogal nutteloze vergelijkingen.
Scherm grootte is een pro van de ipad. Ik wil juist geen 10 inch, vind ik te groot om makkelijk mee te nemen
Daaropvolgend de resolutie. Groter scherm, hogere resolutie.
Ipad 3 heeft natuurlijk wel een hogere PPI, dat zou betekenen dat ook bij 7" de ipad een hogere resolutie zou hebben, maar dat ter zijde
Hier slaat natuurlijk ook de maat op.
Bij de apple wordt het grote scherm als plus punt gezien, maar bij de N7 is juist als pluspunt het formaat. Het een spreekt het ander tegen, 10" is een plus punt, maar de maten juist weer niet. Dit spreekt elkaar tegen.
Nog een,
Batterijcapaciteit. Is een totaal nutteloze vergelijking, de levensduur is van belang. Groter scherm = meer verbruik. Levensduur van de N7 is vrijwel gelijk aan die van de ipad
Speelt flash, nou, ook niet helemaal meer, adobe heeft flash uit de markt gehaald, en wordt niet ondersteund op jellybean
USB massa opslag. Tsja, werkt via een kleine omweg wel op de nexus tablet, maar met een cardreader werkt het ook op de ipad.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar denk dat mijn punt wel duidelijk is
Er zijn bovendien genoeg app's in de play store die flash ondersteuning bieden op je Nexus...
De USB kabel is universeel en kun je koppelen aan de meeste mass storage devices toch?
Ik snap wel wat de website vergelijkt, maar het slaat nergens op en spreekt elkaar tegenVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:54:
[...]
Die website vergelijkt alleen de specificaties ten opzichte van elkaar.
Er zijn bovendien genoeg app's in de play store die flash ondersteuning bieden op je Nexus...
De USB kabel is universeel en kun je koppelen aan de meeste mass storage devices toch?
En een van de belangrijkste punten mis ik, namelijk de prijs.
Flash werkt niet helemaal top op jellybean, uiteraard zijn er zat mogelijkheden adobe flash er alsnog op te zetten (via apk of alternatieve installer uit market) Maar ik zou geen flash gebruiken. Lijkt erop dat Jobs toch gelijk kreeg met zijn uitspraken over Flash en HTML5
Het ligt niet aan de USB kabel, maar aan de ondersteuning. out-the-box wordt OTG NIET ondersteund. Hiervoor heb je een (voor niet-root betaalde) app uit de market nodig, en wil je naar een usbstick schrijven heb je ook sowieso eens root nodig.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Ja en neecypher21 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:03:
[...]
Ik snap wel wat de website vergelijkt, maar het slaat nergens op en spreekt elkaar tegen![]()
En een van de belangrijkste punten mis ik, namelijk de prijs.
Flash werkt niet helemaal top op jellybean, uiteraard zijn er zat mogelijkheden adobe flash er alsnog op te zetten (via apk of alternatieve installer uit market) Maar ik zou geen flash gebruiken. Lijkt erop dat Jobs toch gelijk kreeg met zijn uitspraken over Flash en HTML5
Het ligt niet aan de USB kabel, maar aan de ondersteuning. out-the-box wordt OTG NIET ondersteund. Hiervoor heb je een (voor niet-root betaalde) app uit de market nodig, en wil je naar een usbstick schrijven heb je ook sowieso eens root nodig.
Een groter scherm betekend dat je meer kunt zien dat zou in theorie een voordeel moeten zijn, dat het scherm daardoor meer stroom verbruikt en zwaarder weegt is natuurlijk een logisch gevolg.
Ook de afmeting van het gehele apparaat zal daardoor toenemen.
De gene die die website bezoekt zal voor zichzelf moeten bepalen of het voordeel voor hem ook een voordeel is of juist een nadeel.
Als je de specs vergelijkt dan heeft de nieuwe Ipad alleen het voordeel dat het scherm een hele hoge resolutie heeft. Daarbij vallen alle andere specs in het niets. Ook is de prijs doorslag gevend bij de Nexus uiteraard
Nog een belangrijk punt waarmee de Nexus 7 in het voordeel is, is het niet hoeven te gebruiken van iTunes. Bij apple apparaten moet je iTunes hebben, Android geeft het gewoon weer als massa opslag
.
Geen gedoe met DRM troep of wat dan ook.
Kort samengevat, je kan deze site niet eens serieus nemen.
Geen gedoe met DRM troep of wat dan ook.
Bron: http://versusio.com/nl/go...vs-apple-ipad-3-16gb-wififysiek
Dunner 9,4mm vs 10,45mm
Melden dat hij dunner is, maar niet dat hij zwaarder is, ook is de hardware in de Nexus7 krachtiger waardoor meer warmte afvoer moet itt de iPad waar de heatsink groter en platter kan zijn.
scherm
Beslist hogere schermresolutie 1536 x 2048 px vs 800 x 1280 px
Resolutie is groter, maar heb je er als gebruiker voordeel aan? Denk het niet, want dit gaat ten koste van de accu.
Hogere pixeldichtheid 264ppi vs 215ppi
Door de hogere PPI zie je inderdaad minder tot geen pixels meer, wel prettig maar nuttig? Denk dat dit een persoonlijk vlak is.
Erg veel grotere schermafmetingen 9,7" vs 7,0"
Dat men dit een pro kan noemen is onbegrijpelijk. Het is echt persoonlijk dit, de een heeft liever 7" de ander 9,7".
vermogen
Beduidend meer batterijvermogen 11.560mAh vs 4.325mAh2.7x meer batterijvermogen
Meer vermogen wil niet persé langere accu duur hebben. De iPad heeft erg veel beeldpunten, en dan heb je ook een flinke accu nodig. Ook is dit een oneerlijke vergelijking omdat de Nexus7 minder ruimte kan herbergen dan de iPad.
geheugen
Duidelijk meer interne opslagruimte 16,0GB vs 8,0GB
Deze reden kan je toch echt teniet doen doordat Google een 16GB variant heeft uitgebracht.
besturingssysteem
Een beetje meer apps beschikbaar 425.000 vs 400.000
Ik geloof niet dat een gebruiker alle 400k apps installeert. Veel apps zijn troep en een select deel is ook daadwerkelijk nuttig.
camera
Heeft een achter-verlichte sensor ja vs Nee
Wellicht het enige positieve punt aan de iPad, de rear camera die niet aanwezig is op de Nexus7.
Kort samengevat, je kan deze site niet eens serieus nemen.
[ Voor 79% gewijzigd door Quad op 05-09-2012 15:40 ]
⏩ PVOutput☀️
Die site is inderdaad volslagen onzinnig. Is de moeite van het bediscussiëren ook niet waard.
Verwijderd
Misschien heeft het meer te maken dat het vergelijken van een 7 inch vs. 10 inch onzinnig is?
Als je een stadsauto vergelijkt met een middenklasser dan zul je natuurlijk snel tot dezelfde onzinnige conclusie komen.
Dus het wordt tijd voor een nieuwe naam! zodat we de tablets niet allemaal op een hoop gaan gooien in de discussie
Als je een stadsauto vergelijkt met een middenklasser dan zul je natuurlijk snel tot dezelfde onzinnige conclusie komen.
Dus het wordt tijd voor een nieuwe naam! zodat we de tablets niet allemaal op een hoop gaan gooien in de discussie
Verwijderd
sinds gisteren Nexus 7 en heel blij mee, thuis werkt het prima.
Maar vandaag op werk: geen connectie met bedrijfsnetwerk...
en blijkbaar geen klein issue: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=34212
"reading all these comments on my desktop, because my Nexus 7 is a $277 paperweight keeping papers on my desk from flying..."
hoop dat men dit snel oplost (alhoewel: eerste bericht is van 4 juli...zucht)
en blijkbaar geen klein issue: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=34212
"reading all these comments on my desktop, because my Nexus 7 is a $277 paperweight keeping papers on my desk from flying..."
Verwijderd
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=34212#c66
Reactie 66 geeft nog een beetje hoop.
Zal wel opgelost worden met ICS was er nog geen probleem
Ik ben sinds een uurtje of 2 ook trotse bezitter van de Nexus.
nou vind ik wel vreemd dat de balk met terug en home knop zichtbaar blijft tijdens een filmpje. dit kost toch bijna een cm van je scherm
ik gebruik hiervoor mx video player.
licht dat aan de player of hebben meer mensen hier last van?
nou vind ik wel vreemd dat de balk met terug en home knop zichtbaar blijft tijdens een filmpje. dit kost toch bijna een cm van je scherm
weet iemand hoe je de klok kan aanpassen op het home screen?
Wil je aub zelf ook even wat moeite doen? Het is niet de bedoeling hier dit soort oneliners te dumpen. Graag wat meer eigen initiatief.Androo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:22:
weet iemand hoe je de klok kan aanpassen op het home screen?
Dat ligt aan de speler, probeer maar eens de stock video applicatie :-)Richar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:16:
Vandaag ook even geprobeerd, hij geeft inderdaad geen verbinding.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:54:
sinds gisteren Nexus 7 en heel blij mee, thuis werkt het prima.
⏩ PVOutput☀️
dat dacht ik al, alleen wil de stock video applicatie de film niet afspelen.mbroeders schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:26:
[...]
Dat ligt aan de speler, probeer maar eens de stock video applicatie :-)
Hmm, vervelend. Ofwel je kunt de video zelf omzetten in een ander formaat, of misschien dat er een andere video speler die de soft buttons wel verbergt. Ik zou het zo niet weten (ben zelf wel liefhebber van MX player)...Richar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:39:
[...]
dat dacht ik al, alleen wil de stock video applicatie de film niet afspelen.
In die betreffende thread zit wel een patch die je kunt flashen. Nadeel (?) is wel dat je root access nodig zult hebben. Maar heb je je tablet al geroot, dan is het in ieder geval (onofficieel) te fixen... (natuurlijk wel slecht dat Google dat zelf niet doet/heeft gedaan, maar dat terzijde)Quad schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:30:
[...]
Vandaag ook even geprobeerd, hij geeft inderdaad geen verbinding.
[ Voor 36% gewijzigd door mbroeders op 05-09-2012 16:47 ]
Of Dice Player, sinds kort gratis!mbroeders schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:44:
[...]
Hmm, vervelend. Ofwel je kunt de video zelf omzetten in een ander formaat, of misschien dat er een andere video speler die de soft buttons wel verbergt. Ik zou het zo niet weten (ben zelf wel liefhebber van MX player)...
[...]
In die betreffende thread zit wel een patch die je kunt flashen. Nadeel (?) is wel dat je root access nodig zult hebben. Maar heb je je tablet al geroot, dan is het in ieder geval (onofficieel) te fixen... (natuurlijk wel slecht dat Google dat zelf niet doet/heeft gedaan, maar dat terzijde)
Verwijderd
Ik heb nog even rond gekeken en op XDA een topic gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1780887Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:40:
[...]
[...]
Heb hem weer even terug gezet op phone mode, maar ook dan is Google Play: imo messenger beta niet te installeren.
Dus ligt vast ergens anders aan.
Het blijkt toch aan de density te liggen. Wanneer je hem terug veranderd, dan moet je ook de cache van de Play Store legen. Ik ga dit straks maar eens proberen.
Ik heb een iPad 1, Transformer Prima en iPad 3 gehad, maar na 1,5 dag de Nexus 7 gebruikt te hebben moet ik zeggen dat het een heerlijk ding is! Alles is super, het browsen is ok.
Wel vraag ik me af waarom het keyboard geen interpunctietekens op de bovenste rij heeft. Iemand een idee? Mijn Galaxy Nexus (ook 4.1.1) heeft het wel namelijk.
Wel vraag ik me af waarom het keyboard geen interpunctietekens op de bovenste rij heeft. Iemand een idee? Mijn Galaxy Nexus (ook 4.1.1) heeft het wel namelijk.
Even de optie tekstvoorspelling (oid) uitvinken onder geanvanceerde toetsenbord opties.zAo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:28:
Ik heb een iPad 1, Transformer Prima en iPad 3 gehad, maar na 1,5 dag de Nexus 7 gebruikt te hebben moet ik zeggen dat het een heerlijk ding is! Alles is super, het browsen is ok.
Thanks!jampot1989 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:30:
[...]
Even de optie tekstvoorspelling (oid) uitvinken onder geanvanceerde toetsenbord opties.
Instellingen > Taal en invoer > Instellingen voor Android-toetsenbord > Geavanceerde instellingen > Volgende woordvoorspelling uitvinkenzAo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:28:
Dan krijg je nog steeds de spellingssuggesties, maar ook gewoon de interpunctie als je een spatie typt.
[ Voor 7% gewijzigd door gday op 05-09-2012 17:58 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Hmm, toch raar. Ik kan met ons WPA-Enterprise netwerk gewoon verbinden op kantoorQuad schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:30:
[...]
Vandaag ook even geprobeerd, hij geeft inderdaad geen verbinding.
Moet zeggen dat ik erg veel interesse begin te krijgen in deze tablet. Hebben thuis een iPad 1 16GB, maar die is voornamelijk van mijn moeder. De interesse in de iPad ben ik verloren, omdat de browser absurd traag is en ik geen flash kan kijken. Daarnaast werk ik niet graag met iTunes en neem ik hem ook niet meer mee naar school. Dit gebeurde in het begin (eerste halfjaar) wel zo nu en dan. Ben zelf een grote Android fan geworden, vanwege de vele mogelijkheden op smartphone gebied. Qua laptop vervanger vind ik de iPad maar niks en houd ik het liever bij mijn MacBook Pro.
Nu ben ik aan het kijken om mijn Samsung Galaxy SII te vervangen voor een Samsung Galaxy Note II, maar die schaf ik alleen aan als de prijs goed is. Omdat ik komende halfjaar vaak in de trein zit, is een Nexus 7 een handig apparaat. Vraag me wel af in hoeverre de geruchten waar zijn dat er een 3G versie komt. Van werk heb ik een zakelijke abonnement met een BlackBerry 9780. Dan zou ik die simkaart daar in kunnen zetten en kan ik letterlijk onbeperkt streamen. Iets wat fijn zou zijn op de Nexus 7. Ik ga de komende weken even goed nadenken en dan een beslissing maken. Opzich kan ik de Nexus 7 altijd nog verkopen als een 3G versie uit komt. Keuzes...
Nu ben ik aan het kijken om mijn Samsung Galaxy SII te vervangen voor een Samsung Galaxy Note II, maar die schaf ik alleen aan als de prijs goed is. Omdat ik komende halfjaar vaak in de trein zit, is een Nexus 7 een handig apparaat. Vraag me wel af in hoeverre de geruchten waar zijn dat er een 3G versie komt. Van werk heb ik een zakelijke abonnement met een BlackBerry 9780. Dan zou ik die simkaart daar in kunnen zetten en kan ik letterlijk onbeperkt streamen. Iets wat fijn zou zijn op de Nexus 7. Ik ga de komende weken even goed nadenken en dan een beslissing maken. Opzich kan ik de Nexus 7 altijd nog verkopen als een 3G versie uit komt. Keuzes...
*weg* dit is hier offtopic.
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 05-09-2012 21:39 ]
Ik had gisteren een Nexus 7 bij BCC mogen ophalen. Na enkele minuten er kort mee spelen ging het beeld op zwart. Vervolgens deed hij ook niks met de powerknop ingedrukt. Gelukkig zat ik nog in de winkel met de verkoper tegenover mij. Dus ik vroeg of ik het toestel kon opladen om te kijken of dat verschil uitmaakte. Na een halve minuut aan de stroom en de aan/uitknop even ingedrukt te houden startte het toestel weer op.
Ik werk zelf in de telecombranche, dus ik ben een hoop gewend en deed het af met de gedachte dat zoiets best kan gebeuren en dat een software update en/of factory reset het mogelijk wel zou oplossen. Helaas is het mij nog 4 keer voorgekomen voordat ik vandaag langs kon gaan om het toestel DOA te melden.
Dat laatste ging gelukkig heel gemakkelijk en het personeel was vriendelijk. Helaas sta ik nu wel weer achteraan de reserveringslijst en zal ik even moeten wachten op een nieuwe levering.
Mijn probleem was dus dat op het moment dat het toestel in standbymodus stond het in enkele gevallen nergens meer op wilde reageren. Alleen na stroom te ontvangen en de powerknop ingedrukt te houden kwam het apparaat weer tot leven. Ook na de software-update en meerdere factory resets vanuit het instellingen-menu.
Wat er mogelijk mee samen hing was het feit dat ik geen recovery mode kon doen. Na wat Googlen kwam ik erachter dat meerdere mensen het hadden, maar bij hen leek het opgelost te worden door de computer op dat moment aan de PC te hangen. Dat verandere helaas niks aan de bevroren Nexus die ik had.
En er was nog een tweede defect aan het apparaat, de speaker klonk zoals in dit filmpje:
YouTube: Nexus 7 Speaker Issue?
Dit gebeurde als het volume op ongeveer de helft of hoger stond in mijn geval.
Mocht je dus een Nexus 7 in je handen hebben, kijk dan alvast in de winkel of de speaker het goed doet. Ik begrijp dat een enorm grote meerderheid wel een normale speaker zal bevatten, maar je kan het beter direct in de winkel weten, dan later bij thuiskomst erachter komen.
Veel plezier allen met uw Nexus, en ik blijf braaf dit topic volgen.
Ik werk zelf in de telecombranche, dus ik ben een hoop gewend en deed het af met de gedachte dat zoiets best kan gebeuren en dat een software update en/of factory reset het mogelijk wel zou oplossen. Helaas is het mij nog 4 keer voorgekomen voordat ik vandaag langs kon gaan om het toestel DOA te melden.
Dat laatste ging gelukkig heel gemakkelijk en het personeel was vriendelijk. Helaas sta ik nu wel weer achteraan de reserveringslijst en zal ik even moeten wachten op een nieuwe levering.
Mijn probleem was dus dat op het moment dat het toestel in standbymodus stond het in enkele gevallen nergens meer op wilde reageren. Alleen na stroom te ontvangen en de powerknop ingedrukt te houden kwam het apparaat weer tot leven. Ook na de software-update en meerdere factory resets vanuit het instellingen-menu.
Wat er mogelijk mee samen hing was het feit dat ik geen recovery mode kon doen. Na wat Googlen kwam ik erachter dat meerdere mensen het hadden, maar bij hen leek het opgelost te worden door de computer op dat moment aan de PC te hangen. Dat verandere helaas niks aan de bevroren Nexus die ik had.
En er was nog een tweede defect aan het apparaat, de speaker klonk zoals in dit filmpje:
YouTube: Nexus 7 Speaker Issue?
Dit gebeurde als het volume op ongeveer de helft of hoger stond in mijn geval.
Mocht je dus een Nexus 7 in je handen hebben, kijk dan alvast in de winkel of de speaker het goed doet. Ik begrijp dat een enorm grote meerderheid wel een normale speaker zal bevatten, maar je kan het beter direct in de winkel weten, dan later bij thuiskomst erachter komen.
Veel plezier allen met uw Nexus, en ik blijf braaf dit topic volgen.
Ja, graag een eigen topic voor aanmakenQuad schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:55:
Al paar keer vragen over rooten voorbij zien komen maar zou een rooten en custom roms topic niet handig zijn ? Om dit topic schoon te houden met ervaringen over de tablet zelf?
Inmiddels 2 dagen een nexus 7 in mijn bezit. Eerste keer een android apparaat in mijn bezit (zelf nog een ouderwetse nokia) Is even wennen en vooral veel googelen. Al met al een top apparaat.
Heb de N7 unlocked en geroot en met rom toolkit de tablet UI tevoorschijn getoverd. Viel mij op dat het scherm en stuk minder goed reageert. (Viel vooral mijn vriendin op met spelen van een spelletje...)
Iemand hier nog meer last van gehad? En is er een oplossing?
Heb de N7 unlocked en geroot en met rom toolkit de tablet UI tevoorschijn getoverd. Viel mij op dat het scherm en stuk minder goed reageert. (Viel vooral mijn vriendin op met spelen van een spelletje...)
Iemand hier nog meer last van gehad? En is er een oplossing?
Verwijderd
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Als mijn tablet in slaapstand gaat (beeldscherm uit gaat) dan wordt de wifi verbinding verbroken.
Ik heb in de geavanceerde instellingen van de wifi staan dat dit niet moet gebeuren.
Toch valt Spotify elke keer uit...
Iemand een idee waar dat aan ligt?
Of een workaround?
Als mijn tablet in slaapstand gaat (beeldscherm uit gaat) dan wordt de wifi verbinding verbroken.
Ik heb in de geavanceerde instellingen van de wifi staan dat dit niet moet gebeuren.
Of een workaround?
Misschien dat spotify wordt gekilled door de slaapstand?Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:48:
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Of een workaround?
Even serieus ik kan geen "stock" video applicatie vinden, volgens mij is dat namelijk google video/google books google now en noem maar op wat ik niet kan vindenRichar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:39:
[...]
dat dacht ik al, alleen wil de stock video applicatie de film niet afspelen.
Verwijderd
Dat zou goed het probleem kunnen zijn.tobitronics schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:55:
[...]
Misschien dat spotify wordt gekilled door de slaapstand?
Er was vandaag een update voor Spotify die ik pas 2 uur geleden heb geïnstalleerd.
Sinds dien heb ik het probleem, alhoewel ik de nexus 7 pas 24 uur in mijn bezit heb.
Dit is echt serieus cool op de nexus; http://chameleon.teknision.com/
Beta toegang destijds via Kickstarter gekocht. Erg de moeite!
Beta toegang destijds via Kickstarter gekocht. Erg de moeite!
Ik help je dan wel even.MetalG schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:52:
Ik ga eentje laten meebrengen uit de US, ik heb momenteel een iPhone, en ik zou gaan overstappen op android gewoonweg omdat ik het geld er niet meer wil tegen gooien ^^ : ) zolang mn iPhone werkt hou ik die uiteraard, maar daarna zal het ook nexus phone OID zijn.
Hoe zit het eigenlijk met 'jailbreaken' wat is de android variant hier van?
en wat voor een oplader dien ik te kopen (sorry als dit al gevraagd is, maar ik had geen tijd om 30 pagina's te lezen ; ))
Jailbreaken is bij Android: Rooten.
Maar let wel op dat bij Android al sowieso meer opties zijn zonder te rooten dan bij iOS.
Dus ligt eraan wat je wilt doen.
Als je zelf apps erop wilt zetten via de PC, hoef je niet te rooten bijvoorbeeld.
Oplader is gewoon micro-usb. De EU standaard.
Kan je voor een paar een euro een super lange kopen bij elke electro-zaak.
Huub Huub Barbatruc!
Ik merk wel dat de ondersteuning voor NLD van google play en google now een zwaar gemis is. We zullen maar geduld moeten hebben:)
De nieuwste beta van MX player heeft echt full screen op de N7.Richar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:16:
Nou lijkt mij dit trouwens echt een meesterlijk topic als je playback issues hebt op je N7: nexus 7 video players and codecs****
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Mijn wifi probleem is toch niet gerelateerd aan Spotify.
Heb andere streaming diensten geprobeerd.
Ook heb ik verschillende wifi lockers geprobeerd maar niets hielp.
Iemand nog een idee?
Iemand nog een idee?
Heb iets soortgelijks ooit met mn telefoon gehad na het wijzigen van die instellingen. Wifi netwerk laten vergeten, rebooten, opnieuw verbinden met het wifi netwerk. Dat werkte bij mij.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 00:02:
Mijn wifi probleem is toch niet gerelateerd aan Spotify.
Iemand nog een idee?
Snap niet waarom de chrome browser niet hetzelfde is als op m'n Galaxy Nexus. Die tabbladen nemen toch weer een "onnodige" regel van het scherm in beslag.
Sinds gistere ook de eigenaar van een nexus 7.
Bij het installeren werkte het geluid niet, dat ging pas werken na een reboot. Dat was wel even eng.
Daarna zonder problemen geroot en de addblock erop gezet en wat privacy apps, jammer dat LBE niet beschikbaar was voor de nexus..
Verder wat apps geïnstalleerd en video getest, alles werkt erg goed en snel.
Bij het installeren werkte het geluid niet, dat ging pas werken na een reboot. Dat was wel even eng.
Daarna zonder problemen geroot en de addblock erop gezet en wat privacy apps, jammer dat LBE niet beschikbaar was voor de nexus..
Kan je me vertellen welke privacy apps je er op hebt gezet? Ik kom zelf van iOS af en weet nog niet helemaal wat ik allemaal aan Google door geef en/of andere apps.Haas_nl schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:10:
Sinds gistere ook de eigenaar van een nexus 7.
Verder is mijn ervaring hetzelfde: bijzonder vlot en 'snappy' respons. Echt een verademing in vergeliking met mijn iphone. Nu ga ik eens kijken of ik voor mijn tablet behoeften ook moet rooten en zo ja, hoe dat moet.
Stock videospeler is eigenlijk gewoon de gallery-appstreelder schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:56:
[...]
Even serieus ik kan geen "stock" video applicatie vinden, volgens mij is dat namelijk google video/google books google now en noem maar op wat ik niet kan vinden
zelf gebruik ik mx video speler, veel makkelijker vind ik en 1080p speelt de tablet trouwens perfect afmbroeders schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:08:
[...]
Stock videospeler is eigenlijk gewoon de gallery-app
O.R.C. Black Bulls Rugby
Wat een heerlijk ding! Nu zal onze Yarvik tab 465 echt alleen nog maar als gezinsagenda worden gebruikt 
Wat een verschil zeg, nu is die echt goed bruikbaar als browser en voor andere zaken.
Op mijn werk pakt hij het wifi gelukkig goed. Moet ook zeggen dat de wifiontvangst erg goed is: op zolder prima signaal met twee betonnen vloeren ertussen (router staat beneden).
Wat een verschil zeg, nu is die echt goed bruikbaar als browser en voor andere zaken.
Op mijn werk pakt hij het wifi gelukkig goed. Moet ook zeggen dat de wifiontvangst erg goed is: op zolder prima signaal met twee betonnen vloeren ertussen (router staat beneden).
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Gelukkig maarHaas_nl schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:10:
jammer dat LBE niet beschikbaar was voor de nexus..
* Maardiweb heeft ervaring met LBE op z'n galaxy nexus...

If you want to be the best, you need to work with the best :)
Verwijderd
Iemand ervaring met het offline werken met de Nexus 7?
Is het mogelijk de agenda functie te gebruiken op het moment dat je geen internetverbinding hebt?
Kun je je agenda dan wel gewoon inzien en worden toegevoegde items dan gesynchroniseerd wanneer je weer verbinding hebt?
Is het mogelijk de agenda functie te gebruiken op het moment dat je geen internetverbinding hebt?
Kun je je agenda dan wel gewoon inzien en worden toegevoegde items dan gesynchroniseerd wanneer je weer verbinding hebt?
Ik heb andere ervaringen. Met mijn ipad heb ik op zolder een stabiele verbinding maar de nexus heeft er meer moeite mee en valt af en toe wegvandermark schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:18:
Wat een heerlijk ding! Nu zal onze Yarvik tab 465 echt alleen nog maar als gezinsagenda worden gebruikt
Die ga ik proberen. Ik heb nu 1.6i erop staan, maar ik zie online ook de 1.7 beta staan. Ff proberenjmk schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:57:
[...]
De nieuwste beta van MX player heeft echt full screen op de N7.
Nou lijkt mij dit trouwens echt een meesterlijk topic als je playback issues hebt op je N7: nexus 7 video players and codecs****
Edit: werkt prima, kan nu van volledig scherm genieten
UiteraardVerwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:45:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Yup werkt gewoon. Op het moment dat je weer een data verbinding hebt worden de items gesynct (zo ook trouwens met Gmail uitgaande mail etc, je kan gewoon berichten maken die er dan uitvliegen).Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:45:
Mijn iPad 3 heeft net iets minder bereik dan de Nexus 7. Mijn Galaxy Nexus heeft het minst bereik van alle drie. Wel verder nog prima overigens.Richar schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:01:
[...]
Ik heb andere ervaringen. Met mijn ipad heb ik op zolder een stabiele verbinding maar de nexus heeft er meer moeite mee en valt af en toe weg
[...]
/me zAo is erg happy met zijn Nexus 7!
Misschien weet iemand dit hier. Ik heb sinds gisteren een nexus 7 en denk er al een poosje aan om een externe batterij te kopen (ook voor m'n SGS2) zoals deze: http://www.amazon.com/Ank...ht-Motorola/dp/B005K7192G.
Ik heb gelezen dat tablets vaak niet opgeladen kunnen worden door dit soort batterijen. Kan ik de N7 opladen met een batterij als deze?
Ik heb gelezen dat tablets vaak niet opgeladen kunnen worden door dit soort batterijen. Kan ik de N7 opladen met een batterij als deze?
Heb je misschien wat meer specificaties?MrMaxedTank schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:29:
Misschien weet iemand dit hier. Ik heb sinds gisteren een nexus 7 en denk er al een poosje aan om een externe batterij te kopen (ook voor m'n SGS2) zoals deze: http://www.amazon.com/Ank...ht-Motorola/dp/B005K7192G.
De batterij die ik in de post heb gezet heeft een output van 5V 1A, geloof dat de standaard oplader van de N7 een output van 5V 2A heeft.. helaas weet ik erg weinig over elektriciteitshamp0o schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:31:
[...]
Heb je misschien wat meer specificaties?
Einde gister in het bezit van een Nexus 7.
Mooi apparaat, werkt heel soepel, kan er alleen maar positieve dingen over zeggen.
Heb nog wel twee vraagjes:
1. Is het iemand gelukt de batt. percentage in de statusbalk aan te zetten, zonder daar externe applicatie uit de play store te downloaden.
2. Streamen vanaf een dreambox 800hd lukt mij niet helemaal, de had zenders werken niet, SD wel. Hiervoor gebruik ik Dreamdroid met MXplayer. Iemand suggesties om dit toch te fixen?
Edit: ik draai op de meegeleverde 4.1
Mooi apparaat, werkt heel soepel, kan er alleen maar positieve dingen over zeggen.
1. Is het iemand gelukt de batt. percentage in de statusbalk aan te zetten, zonder daar externe applicatie uit de play store te downloaden.
2. Streamen vanaf een dreambox 800hd lukt mij niet helemaal, de had zenders werken niet, SD wel. Hiervoor gebruik ik Dreamdroid met MXplayer. Iemand suggesties om dit toch te fixen?
[ Voor 4% gewijzigd door Almo op 06-09-2012 10:40 ]
Je Nexus 7 zal helaas niet opladen. Ik heb gisteren toevallig met een 5V 1A (iPad) lader geprobeerd, maar er gebeurd niets.MrMaxedTank schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:33:
[...]
De batterij die ik in de post heb gezet heeft een output van 5V 1A, geloof dat de standaard oplader van de N7 een output van 5V 2A heeft.. helaas weet ik erg weinig over elektriciteit
Jammer, bedankt voor het antwoordzAo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:36:
[...]
Je Nexus 7 zal helaas niet opladen. Ik heb gisteren toevallig met een 5V 1A (iPad) lader geprobeerd, maar er gebeurd niets.
Misschien niet helemaal waar. Ik probeerde gisteren ook te laden met mijn ipad 3 lader. 2a als ik me niet vergis. Gebeurde ook niks. Wel laad hij op vanaf mijn netbook. Ik denk dat die maar 1a geeft. Dus aan de stroomsterkte ligt het denk ik nietzAo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:36:
[...]
Je Nexus 7 zal helaas niet opladen. Ik heb gisteren toevallig met een 5V 1A (iPad) lader geprobeerd, maar er gebeurd niets.
Wat gek, ik heb hier een Logitech en HTC 5V 1A USB lader waarmee hij gewoon laad, wel wat trager natuurlijk.zAo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:36:
[...]
Dit topic is niet bedoeld voor software en bovendien verwachten we eigen initiatief.
[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 06-09-2012 11:01 ]
Dit topic is niet bedoeld voor software.
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 06-09-2012 11:01 ]
Dat kan ook aan de pinouts liggen, soms wordt er ergens nog een verbinding extra gemaakt in de USB kabel waardoor laden dan wel werkt. Dat kan je via de juiste USB kabel oplossen, of in de oplader zelf. Vandaar dat je wisselende resultaten kan krijgen.LoCuTuS2000 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:46:
[...]
Wat gek, ik heb hier een Logitech en HTC 5V 1A USB lader waarmee hij gewoon laad, wel wat trager natuurlijk.
Als hij 1A kan leveren en met de juiste kabel vast wel. Eneloop maakt een hele goede batterypack daarvoor (o.a verkrijgbaar bij conrad): http://www.eneloop.info/products/mobile-booster/kbc-l2b.htmlMrMaxedTank schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:29:
Die levert ook 1A en kan in ieder geval een iPad opladen, Nexus dus ook vast. Enige probleem kan zijn dat je een geschikte USB kabel nodig hebt, standaard USB sync kabels werken niet altijd. En verkijk je niet op het opgegeven vermogen, dat is altijd bij 3,7 V voor die externe batterijen. Dat wordt geboost naar 5V voor het opladen, reken op zo'n 30% verlies...
Ligt er aan hoe die streaming gaat naar de speakerset? Upnp/dlna? Dan kan je bubble upnp proberen.SHIZNL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:49:
Is er een goede tool voor een tablet zoals deze Nexus 7 om hem als muziekspeler te gebruiken? Wat ik zou willen is het volgende.
Op het netwerk staan muziekbestanden. De Nexus 7 speelt deze af en streamt de muziek naar een speakerset in de woonkamer. Is dit mogelijk?
Met een combinatie van bv ESFileExplorer, een willekeurige mediaplayer en een bluetooth stereo adapter werkt dat prima ja.SHIZNL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:49:
Is er een goede tool voor een tablet zoals deze Nexus 7 om hem als muziekspeler te gebruiken? Wat ik zou willen is het volgende.
Op het netwerk staan muziekbestanden. De Nexus 7 speelt deze af en streamt de muziek naar een speakerset in de woonkamer. Is dit mogelijk?
bubble upnp werkt echt perfect. Ik gebruik de N7 als remote control om de muziek die op een synology NAS staat te streamen naar mijn philips NP2500 netwerk speler. Deze speler speelt het dan af op mijn NAD versterker met goede boxen 
Zie hier voor review:
productreview: Philips Streamium NP2500 review door vandermark
Zie hier voor review:
productreview: Philips Streamium NP2500 review door vandermark
[ Voor 26% gewijzigd door vandermark op 06-09-2012 11:03 ]
Dit is hier volslagen offtopic.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 06-09-2012 11:09 ]
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de informatietroftnom schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:55:
[...]
Als hij 1A kan leveren en met de juiste kabel vast wel. Eneloop maakt een hele goede batterypack daarvoor (o.a verkrijgbaar bij conrad): http://www.eneloop.info/products/mobile-booster/kbc-l2b.html
Die levert ook 1A en kan in ieder geval een iPad opladen, Nexus dus ook vast. Enige probleem kan zijn dat je een geschikte USB kabel nodig hebt, standaard USB sync kabels werken niet altijd. En verkijk je niet op het opgegeven vermogen, dat is altijd bij 3,7 V voor die externe batterijen. Dat wordt geboost naar 5V voor het opladen, reken op zo'n 30% verlies...
Dreamdroid icm VLC player (beta) werkt wel bij mij.Almo86 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:36:
Goed dat je het even zegt want eigenwijs dat ik ben wou het nog gaan proberen ook...Maardiweb schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:19:
[...]
Gelukkig maarLBE is nog niet werkend met JB en zorgt voor een volledige crash van je device..
* Maardiweb heeft ervaring met LBE op z'n galaxy nexus...
Ook van alles geprobeerd om een percentage in het batterijtje te krijgen bovenaan het scherm, maar dat is blkjkaar geen standaard optie ?!?Almo86 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:36:
Einde gister in het bezit van een Nexus 7.
Dezestreelder schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:17:
[...]
Ook van alles geprobeerd om een percentage in het batterijtje te krijgen bovenaan het scherm, maar dat is blkjkaar geen standaard optie ?!?
widget kan het. Laat het links zien in je notificatie balk
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ik gebruik daar battery indicator voor.
werkt goed op mn galaxy nexus en op mn nexus7
werkt goed op mn galaxy nexus en op mn nexus7
Volgens mij hebben ze liever niet dat hier software wordt besproken, maar om antwoord te geven: nova launcher zou je kunnen proberen. Anders even zoeken naar de launcher van Paul O'Brien (MoDaCo), die heeft de stock launcher aangepast dat je hem ook in landscape kan gebruiken. Maar nova en apex bieden de meeste opties afaik...dimocash schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:25:
welke launcher is aan te raden?
op mn galaxy nexus gebruik ik apex launcher.
maar op de nexus7 vind ik hem niet mooi.
zelfs de standaard launcher vind ik dan mooier
bedankt voor je antwoord.
apex vind ik op de nexus 7 niet lekker werken. kan de icoontjes niet overal kwijt (wellicht een instelling maar standaard kan het niet)
nova launcher kan ik nog wel proberen evenals de mocado versie die je aangeeft.
dit gaat wel om software specifiek voor de nexus 7.
maar wanneer ze het liever niet hebben dan houdt het op.
apex vind ik op de nexus 7 niet lekker werken. kan de icoontjes niet overal kwijt (wellicht een instelling maar standaard kan het niet)
nova launcher kan ik nog wel proberen evenals de mocado versie die je aangeeft.
dit gaat wel om software specifiek voor de nexus 7.
maar wanneer ze het liever niet hebben dan houdt het op.
Mijn nexus laat de verkeerde plaatsen zien bij Google card en bij andere apps. Er staat elke keer Cisco, Texas, USA terwijl ik toch echt in Nijmegen ben nu. Meer mensen problemen mee? Met de GPS pakt hij wel de goede locaties
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Gebruik je een VPN?Bo0bz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:33:
Mijn nexus laat de verkeerde plaatsen zien bij Google card en bij andere apps. Er staat elke keer Cisco, Texas, USA terwijl ik toch echt in Nijmegen ben nu. Meer mensen problemen mee? Met de GPS pakt hij wel de goede locaties
Nee ben gewoon rechtstreeks met het WIFI netwerk (UPC) van thuis verbonden. Heb geen VPN ingesteld.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Go launcher EX vind ik prima op de N7
Heb je het wel al op een andere wifi geprobeerd? ... probeer bv eens te tetheren vanaf je telefoon indien mogelijkBo0bz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:08:
[...]
Nee ben gewoon rechtstreeks met het WIFI netwerk (UPC) van thuis verbonden. Heb geen VPN ingesteld.
Via telefoon verbonden met 3G helaas ook Cisco, Texas, USA. Ook op google mapsGohan040 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:11:
[...]
Heb je het wel al op een andere wifi geprobeerd? ... probeer bv eens te tetheren vanaf je telefoon indien mogelijk
EDIT: Google maps geupdate op mijn galaxy S. Die geeft nu ook Cisco aan. Lijkt dus iets mis te zijn met de locatie service van Google.
[ Voor 14% gewijzigd door Bo0bz op 06-09-2012 16:26 ]
Dan zal dit zichzelf wel oplossen... en is er niks aan de hand met je nexus gelukkig.Bo0bz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:23:
[...]
Via telefoon verbonden met 3G helaas ook Cisco, Texas, USA. Ook op google mapsMijn telefoon weergeeft wel correct aan waar ik ben (met GPS uit).
EDIT: Google maps geupdate op mijn galaxy S. Die geeft nu ook Cisco aan. Lijkt dus iets mis te zijn met de locatie service van Google.
Overigens heb ik zelf geen problemen.
Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)