• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Caponi schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:26:
Gistermiddag m'n Nexus 7 binnen gekregen. Vergeleken met m'n Galaxy Tab 2 10.1" ligt zo'n 7" een stuk lekkerder in de hand, maar ik vind de plaatsing van de powerbutton wel een stuk minder. Deze ligt schuin achterover in de rand, waardoor ik er telkens bewust naar op zoek moet. Zelfde geldt voor de volume buttons. Bij de Tab2 liggen de knoppen meer aan de oppervlakte waardoor je het scherm makkelijker aanzet. Misschien is het gewoon een kwestie van wennen ;)
Dit herken ik, ik ben er na 4 weken ook nog niet aan gewend...
Verder vind ik sommige apps storend dat de Back en Home buttons onder het toetsenbord blijven staan, soms mis je de spatiebalk en ga je naar home... :(

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 11:42
matz schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:05:
Ik gebruik nu al een tijdje Google Now, maar ik krijg bij het inspreken van een zoek opdracht nooit een 'card' te zien. Iemand anders dit ook onder vonden?
Ik krijg wel gewoon de standaard card's op de Google Now hoofd pagina te zien van mijn favo sport club, het weer, en reistijd van en naar mijn huis locatie.
Spraakinstelling staat op Engels. Ik spreek mijn zoekopdrachten ook in het Engels in.
Waarschijnlijk staat je tablet in het Nederlands ingesteld.

Hij moet volledig in het engels staan.

En gefeliciteerd *O*

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Canis Lupus schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Dit herken ik, ik ben er na 4 weken ook nog niet aan gewend...
Verder vind ik sommige apps storend dat de Back en Home buttons onder het toetsenbord blijven staan, soms mis je de spatiebalk en ga je naar home... :(
haha, inderdaad zeer herkenbaar!

Ik heb de originele cover erbij, en met die cover zijn de knoppen nog wat beroerder in te drukken...
moet soms wel drie keer drukken voordat ie aan gaat.

wbt die homebuttons, dit is inderdaad erg irritant. De ontwikkelaars van de apps kunnen die buttons "uitschakelen" zodat ze als kleine puntjes weergegeven worden, dit scheelt al enorm, maar 9 van de 10 apps hebben dit (nog) niet.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:06
Als jullie zouden moeten kiezen tussen de samsung tab 2 7.0 of de nexus welke raden jullie dan aan?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
martinusz schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:31:
Als jullie zouden moeten kiezen tussen de samsung tab 2 7.0 of de nexus welke raden jullie dan aan?
Nexus, veel snellere updates, veel snellere hardware, lagere prijs, geen samsung bloatware crap en nog 500000000 andere redenen

• Martinusz
  • Laatst online: 00:06
tobitronics schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:33:
[...]

Nexus, veel snellere updates, veel snellere hardware, lagere prijs, geen samsung bloatware crap en nog 500000000 andere redenen
Had gisteren een samsung in mijn handen bij de MM, zelfde prijs overigens als de nexus, en de 7inch bevalt mij uitstekend! Verder ziet het apparaatje er prima uit, vandaar even de vraag of het echt uitmaakt?
Heb zelf overigens al een nexus telefoon, dus ben bekend met android zonder crap en dat bevalt eigenlijk heel goed!

Kortom ik mis geen grote dingen op de Nexus die een samsung tab zou hebben?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Aan de andere kant, de Nexus mist wel de camera aan de achterkant en een microSD slot. Keuzes, keuzes..... ;)

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het mij bij de Samsungs e.d. in de winkel toch altijd wel tegenvalt hoe snel/langzaam het ding is. Waar de Galaxy Nexus vloeiend voelt, is zo'n tablet toch niet altijd even rap.

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Net besteld bij de BCC in Nijmegen! Wat en lieve vriendin heb ik toch!
Kan niet wachten tot ik hem kan ophalen. Waarschijnlijk maandag, dinsdag of woensdag :)

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, he-he, ding komt eindelijk naar NL, hopen dat dit topic wat momentum vangt :p

PSN & XBL: Denkoyugo

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
Eigenlijk het enige dat ik te zeuren heb ik dat de wifi ontvangst zwak is, maar dat zal wel horen bij het formaat.

• cypher21
JeMoederr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:47:
Eigenlijk het enige dat ik te zeuren heb ik dat de wifi ontvangst zwak is, maar dat zal wel horen bij het formaat.
Ik denk eerder aan je router.
Geen last van hier. zelfs op zolder prima signaal

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:56
JeMoederr schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:47:
Signaal is hier helaas ook niet al te best, en ik heb 3 verschillende wifi routers van verschillende merken hier in huis, allemaal geen al te beste ontvangst op een afstandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Laatst online: 23:51
Denko schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:20:
Zo, he-he, ding komt eindelijk naar NL, hopen dat dit topic wat momentum vangt :p
Yep maandag is de lancering in Europa.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Laatst online: 02:23

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

thaan schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:56:
[...]

Signaal is hier helaas ook niet al te best, en ik heb 3 verschillende wifi routers van verschillende merken hier in huis, allemaal geen al te beste ontvangst op een afstandje.
Klopt, de wifi ontvangst van de Nexus 7 is niet ' je van het'.
Ik heb thuis geen problemen, maar hier op mijn vakantieadres, een eind van de wifi antenne van de camping, is de nexus 7 niet te gebruiken, in tegenstelling tot drie RK3066 chinatabs ,( Yuandao Window N70, Cube mini U30GT en de teclast P85) die gelukkig in prestatie niet onderdoen voor de nexus 7.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 12-09 11:52
jmk schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:15:
[...]

Wel heel interessant, maar:
-The USB drive/flash card must be formatted as FAT16 or FAT32 (not NTFS or extX). FAT is the most common formats for SD and USB Drives.
-Read Only. You can not write to the attached device, only copy to the Android device.

Misschien dan toch beter even te rooten. Vooral NTFS support is wel heel handig.
Hoe krijg je uberhaupt NTFS support?
Ik dacht dat het gewoon niet mogelijk was omdat het niet ondersteund werd door Android?

Met Root en Stickmount werkt NTFS ook niet |:(

EDIT:
To my great surprise, both Galaxy Nexus and Nexus 7 support not only FAT32 but also NTFS. As a result I was able to successfully play a video of over 4 GB, which wouldn't be possible using FAT32 due to its 4GB filesize limitation.
Met StickMount. je leest elke keer wat anders |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Dubrillion op 31-08-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:30
Even naar aanleiding van de discussie enkele pagina's terug; inmiddels heb ik mijn Nexus7 binnen, heb de op dit moment relevante documentatie erop gezet, en e-readen op de tablet gaat erg goed. Hij is lekker snel, en ook de website van de OU werkt erg goed op de Nexus. Inzoverre dus geen klachten, integendeel.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Wat vinden ze huidige Nexus 7 bezitters van het 7 inch scherm? Ik lees dat het scherm kwalitatief wel oke is (niet perfect, maar wel goed) maar hoe zit het met de afmeting van het scherm? Is 7 inch genoeg om lekker te browsen, een (e)boekje te lezen en af en toe een filmpje te kijken? Ik heb zelf nog nooit een tablet gehad, maar ik heb geld over en ik twijfel heel erg tussen de Nexus 7 of een 10.1 inch tablet. Ik ben een beetje bang dat 10.1 inch niet lekker in de hand ligt en misschien te zwaar is, terwijl een 7 inch schermpje te klein is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:30
Och, ik vind het goed te doen. Mede door de relatief hoge resolutie. Het scherm zelf is uitstekend.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 01:02

BombaAriba

Ondertitel

Cubic X schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:26:
Wat vinden ze huidige Nexus 7 bezitters van het 7 inch scherm? Ik lees dat het scherm kwalitatief wel oke is (niet perfect, maar wel goed) maar hoe zit het met de afmeting van het scherm? Is 7 inch genoeg om lekker te browsen, een (e)boekje te lezen en af en toe een filmpje te kijken? Ik heb zelf nog nooit een tablet gehad, maar ik heb geld over en ik twijfel heel erg tussen de Nexus 7 of een 10.1 inch tablet. Ik ben een beetje bang dat 10.1 inch niet lekker in de hand ligt en misschien te zwaar is, terwijl een 7 inch schermpje te klein is...
Ik vind het prima om te browsen, ebooks te lezen en videos te kijken. Ik heb ook een iPad en heb dus ook een 10 inch in huis maar die is te groot en zwaar om gemakkelijk mee in het huis rond te lopen en in bed te gebruiken. Het werkt allebei fijn en het heeft allebei wel wat. Apple en Google zijn gewoon allebei goed bezig.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Cubic X schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:26:
Ik heb zelf de iPad 1 sinds hij uit is in Amerika, en in juli in de US de Nexus 7 gekocht, en heb dus ervaring met beide. Ik vind de iPad te zwaar/groot/scherm te bagger.

De 7" van dit apparaat vind ik fantastisch, goede grootte om te lezen maar ook voor surfen heel lekker op z'n zij. Past perfect in de hand en ook typen gaat prima. Zelf wil ik niet groter meer, heb m'n iPad dan ook weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Laatst online: 10-08 23:13
janesh schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:59:
[...]

Klopt, de wifi ontvangst van de Nexus 7 is niet ' je van het'.
Ik heb thuis geen problemen, maar hier op mijn vakantieadres, een eind van de wifi antenne van de camping, is de nexus 7 niet te gebruiken, in tegenstelling tot drie RK3066 chinatabs ,( Yuandao Window N70, Cube mini U30GT en de teclast P85) die gelukkig in prestatie niet onderdoen voor de nexus 7.
Precies dit. De muren waar ik woon zijn erg dik en hij geeft het (te) snel op. Andere apparaten (telefoon incluis) werken met bijna vol bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 12:08
Heeft iemand met een in Nederland gekochte Nexus gratis tegoed ontvangen voor Play? Bij mij is er niets bij gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:42
Bestaat er ook een Asus Nexus 7 naast een Google Nexus 7 of zijn dat dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dit zijn dezelfde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
orillion schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 10:15:
Heeft iemand met een in Nederland gekochte Nexus gratis tegoed ontvangen voor Play? Bij mij is er niets bij gekomen :(
Maar is dat niet sowieso een nadeel van het voor de officiële releasedatum kopen? Het is natuurlijk leuk dat je hem al hebt, maar als Google de infra pas maandag online gooit, moet je denk ik gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
Heb je een credit card gekoppeld aan je account?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ansenyi schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:57:
[...]

Heb je een credit card gekoppeld aan je account?
Heb ik net wel gedaan. Misschien duurt het even voor het erop staat. Ik heb wel snel een screenshot van de uitleg gemaakt om te kijken of ik niks verkeert deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Dubrillion schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:11:
[...]

Heb ik net wel gedaan. Misschien duurt het even voor het erop staat. Ik heb wel snel een screenshot van de uitleg gemaakt om te kijken of ik niks verkeert deed
Nee, dit gaat meteen.
Zodra je een CC hebt toegevoegd krijg je de melding dat je een tegoed kaart hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
cypher21 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:09:
[...]

Nee, dit gaat meteen.
Zodra je een CC hebt toegevoegd krijg je de melding dat je een tegoed kaart hebt ontvangen.
Wat als je al een credit card toegevoegd had op een vorig toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
orillion schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:57:
[...]

Wat als je al een credit card toegevoegd had op een vorig toestel?
maakt niet uit. dan krijg je het er meteen bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
cypher21 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:51:
[...]

maakt niet uit. dan krijg je het er meteen bij
Niet bij mij dus. Gisteravond toestel aan gezet om account ingevuld, nu nog niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Hoe zit het met content voor de EU in de Play Store? Kunnen wij ondertussen al E-books downloaden en films huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
orillion schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:06:
[...]

Niet bij mij dus. Gisteravond toestel aan gezet om account ingevuld, nu nog niets...
Kan 2 dingen betekenen,
Of je krijgt geen tegoed in NL,
Of de play store/wallet moet nog geupdate worden voor de Nederlandse release

Toen ik de mijne een maand terug in Nederland activeerde kreeg ik ook niets, via een US vpn kreeg ik het aanbod voor 25 dollar tegoed als ik een CC toevoegde
Cubic X schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:27:
Hoe zit het met content voor de EU in de Play Store? Kunnen wij ondertussen al E-books downloaden en films huren?
(nog) niet beschikbaar.
En het gaat per land, UK/DL/FR is ook EU namelijk, en daar is het al wel beschikbaar

[ Voor 43% gewijzigd door cypher21 op 01-09-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Mijn komt uit canada via de Google Play store, en ik heb het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Xmoo schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:36:
[...]

Mijn komt uit canada via de Google Play store, en ik heb het wel :)
Ik ook, maar kan het niet gebruiken helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
cypher21 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:48:
[...]

(nog) niet beschikbaar.
En het gaat per land, UK/DL/FR is ook EU namelijk, en daar is het al wel beschikbaar
Dan weet ik wel weer hoe laat het is, wij in Nederland krijgen dat soort content dus weer niet vanwege patenten en andere problemen met rechthebbenden. De afzetmarkt is het niet waard om daar geld tegenaan te gooien... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Laatst online: 07-09 10:36
Zou het niet mogelijk zijn om bv met market enabler een uk provider te faken? Heb het gisteren nog gedaan om de sky sports app te donloaden (sgs2)... Dan komen de prijzen ook in ponden in te staan
Is het proberen waard.... kan het zelf pas dinsdag proberen want heb mn nexusje nog niet

[ Voor 18% gewijzigd door Gohan040 op 01-09-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan bevestigen dat maandag bij een duitse elek. zaak alleen de Nexus 7 16gb versie te koop is voor 249,- die voldoende op voorraad schijnt te zijn. verkoper liet zijn computerscherm zien. ik hoop dat hij op de 1ste dag uitverkocht zal worden. dus succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:40:
ik kan bevestigen dat maandag bij een duitse elek. zaak alleen de Nexus 7 16gb versie te koop is voor 249,- die voldoende op voorraad schijnt te zijn. verkoper liet zijn computerscherm zien. ik hoop dat hij op de 1ste dag uitverkocht zal worden. dus succes!
Zet dan even een link van die duitse elek zaak in het Google Nexus 7 tablet - leverentijden en prijzen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb mijn Play Store tegoed nog niet ontvangen. Wel een CC toegevoegd |:(
Ik had een verlopen CC (3v) en nu een nieuwe toegevoegd

[ Voor 30% gewijzigd door Dubrillion op 01-09-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het wel of niet ontvangen van tegoed voor de Play Store is hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:18
Naast dat dit mij een hele mooie en leuke tablet lijkt ben ik alleen geen voorstander van een 7 inch. Aangezien ik 6 dagen per week met de NS reis zit ik er over na te denken om te wachten op de 10 inch. zijn daar al meer geruchten over?

Qua afwerking en vanilla android vind ik het een leuke tablet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Commentaar graag via DM.
kanem0chi schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:27:
Naast dat dit mij een hele mooie en leuke tablet lijkt ben ik alleen geen voorstander van een 7 inch. Aangezien ik 6 dagen per week met de NS reis zit ik er over na te denken om te wachten op de 10 inch. zijn daar al meer geruchten over?

Qua afwerking en vanilla android vind ik het een leuke tablet!
Hier verschil ik echt TOTAAL van mening. Juist vanwege de portabiliteit is een 7 inch naar mijn mening veel beter dan een 10 inch.

Ik heb een ipad gehad, deze liet ik na drie keer reizen thuis, pastte totaal niet in mijn zak/tas,
leuk als extraatje voor thuis, maar niet voor op reis

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 02-09-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Na een paar dagen spelen gaat mijn nexus 7 niet meer aan.

Ik heb het volgende geprobeerd
1 power knop 30 sec in houden
2 power + vol keys 30 sec in houden
3 power kabel van batterij verwijderd
4 op reset knop geduwd onder de cover naast de vol keys

Als ik er mijn oplader in steek hoor ik wel iets van stroom maar er gebeurt niks..

Ondanks dat hij de nacht aan de oplader hing was de batterij dood, oplaad kabel maakt geen goed contact denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door it0 op 02-09-2012 09:50 . Reden: Gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 00:18
cypher21 schreef op zondag 02 september 2012 @ 01:56:

[...]

Hier verschil ik echt TOTAAL van mening. Juist vanwege de portabiliteit is een 7 inch naar mijn mening veel beter dan een 10 inch.

Ik heb een ipad gehad, deze liet ik na drie keer reizen thuis, pastte totaal niet in mijn zak/tas,
leuk als extraatje voor thuis, maar niet voor op reis
DIe mening kan ik met je delen. Heb zelf een Transformer Prime en een Galaxy S3. De tablet gaat echter alleen mee als ik weet dat de accu van mijn S3 het niet gaat redden die dag. Mijn eerste Galaxy Tab (7 inch) ging vrijwel dagelijks mee in de tas.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Sinds gisteren ook een Nexus 7 in huis, vriend van me kwam terug van vakantie uit de USA, en had een 8GB model meegenomen. Nu na een avondje spelen moet ik zeggen dat hij super bevalt, JB loopt heerlijk soepel, zelfs als ik het vergelijk met me Samsung S3. Wachten op mijn mooie case voor de Nexus en dan wordt het mijn travel maatje, makkelijk in de tas te steken en mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik was gisteren een van de gelukkigen en heb een Nexus 7 bij de MM in Hengelo kunnen kopen. Deze tablet voldoet aan al mijn verwachtingen, het formaat is goed, het beeldcherm prima en is daarnaast super snel. Na thuiskomst heb ik het toestel gelijk geroot en draai nu de Glazed JellyBean Rom, een aanrader. Ik ben geen hardcore gamer maar sta versteld van de geweldige graphics die het toetsel genereert, indrukwekkend.

Samengevat, voor die EUR 249,- koop je een geweldige tablet. Met de combinatie van puike hardware en een geboterde JB heeft Google een nieuwe standaard op de markt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 17:40

jmk

Beetje offtopic, maar er zijn nu 18 games en apps in de aanbieding in de Play store voor € 0,69. Misschien handig om de Tegra 3 eens flink uit te proberen. Ik heb een paar gekocht op mijn SGS1, zodra ik mn Nexus 7 heb, kan ik ze daar ook op zetten.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
jmk schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:05:
Beetje offtopic, maar er zijn nu 18 games en apps in de aanbieding in de Play store voor € 0,69. Misschien handig om de Tegra 3 eens flink uit te proberen. Ik heb een paar gekocht op mijn SGS1, zodra ik mn Nexus 7 heb, kan ik ze daar ook op zetten.
Daar zit geen tegra 3 spel tussen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Oh ik dacht dat NOVA3 nogal een zware app was, waar je de kracht van de N7 een beetje mee kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
jmk schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:16:
Oh ik dacht dat NOVA3 nogal een zware app was, waar je de kracht van de N7 een beetje mee kan testen.
Ik heb NOVA3 net gekocht (helaas niet van m'n $25 tegoed :( dat werkt niet..) en hij is nu 2GB downloaden, ben benieuwd hoe het speelt. Shadowgun en Dead Trigger spelen erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

NOVA 3 is niet geopttimaliseerd voor tegra 3. Framerates vallen dus tegen. Dit was tenminste het geval op mijn HoX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
SpX schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:25:
NOVA 3 is niet geopttimaliseerd voor tegra 3. Framerates vallen dus tegen. Dit was tenminste het geval op mijn HoX.
Wil best geloven dat hij er niet voor geoptimaliseerd is. Snap niet waarom developers niet meer truukjes gebruiken van populaire platformen zoals de tegra 3 om het daar beter op te laten draaien.

Downloaden zal nog wel even duren, is niet al te snel via de Nexus7. Ik laat wel weten hoe NOVA3 erop draait.

/edit
Draait eigenlijk beter dan ik verwachtte! Niet schokkerig en ook niet echt last van framedrops oid!

[ Voor 9% gewijzigd door thaan op 02-09-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Mijn baas heeft voor mij een 16GB Nexus 7 meegenomen uit de VS toen hij terug kwam 14 dagen terug. Maar doordat ik een weekje vrij had en de bagage van mijn baas ff zoek was heb ik hem pas een paar dagen in huis. Een paar dagen later had ik hem ook hier kunnen kopen. :) Ok, nu ben ik goedkoper uit (250 dollar ipv 250 euro), maar mis ik dan wel een EU stekker om op te laden...

Ik ben er erg over te spreken; ik heb ervaring met iPad1 en iPad2, ik vind hem nagenoeg even smooth in het gebruik, maar vooral het 7" formaat is waarom ik voor deze ben gegaan. Op zich ben ik redelijk Apple fan, ik ben dus ook erg benieuwd naar hoe de iPad Mini gaat worden...
Ik betwijfel of Apple ook voor de prijs van de Nexus een apparaat met dezelfde (goede) specs op de markt kan brengen.

Ik wacht tot maandag met het toevoegen van mijn credit card gegevens, in de hoop dat ik dan ook tegoed krijg in de Play Store, want ik heb wel een aantal goeie apps gezien.

Aanrader voor wie goedkoop een paar goeie games wil spelen op zijn nieuwe Nexus:
https://www.humblebundle.com/

De huidige Android bundle werkt perfect, heb ik getest en levert een mooi aantal games op, ik heb iets van 7 euro betaalt...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
estorino schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:39:
Aanrader voor wie goedkoop een paar goeie games wil spelen op zijn nieuwe Nexus:
https://www.humblebundle.com/
The Humble Bundle for Android 3 is over, with 122,335 bundles sold for a total of $829,198.81. Type in your email address below and be among the first to know about our future projects!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
estorino schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:39:
Ik ben er erg over te spreken; ik heb ervaring met iPad1 en iPad2, ik vind hem nagenoeg even smooth in het gebruik, maar vooral het 7" formaat is waarom ik voor deze ben gegaan. Op zich ben ik redelijk Apple fan, ik ben dus ook erg benieuwd naar hoe de iPad Mini gaat worden...
Ik betwijfel of Apple ook voor de prijs van de Nexus een apparaat met dezelfde (goede) specs op de markt kan brengen.
Apple moet kiezen: ze nemen het risico en gaan voor een hoge prijs en grotere marge en proberen op hun goede naam en erg eenkennige achterban toch grote verkoopcijfers te behalen, of ze nemen geen risico en gaan voor een kleine marge en lage prijs om op prijs te concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Ik las op een Belgische website het volgende
Een ASUS medewerker bevestigde vandaag dat de Nexus 7 in ons land verschijnt maar dat niet Google maar de fabrikant zelf de tablet op de markt brengt. Dat is overigens niet het enige verschil met de lancering in de VS. Daar wordt de tablet namelijk met volledige integratie van de Google Play Stores voor onder andere magazines, films en TV series geleverd. In Belgie heeft Google deze diensten nog niet uitgerold dus kun je hier ook geen toegang tot krijgen. De Nexus 7 heeft dus iets minder aantrekkelijke mogelijkheden qua software.
Hoe zit dat in Nederland geregeld met de Google Play Store ? Hebben jullie in Nederland betere toegang tot de Google Play store diensten ?

Nu ik zie bij een van de grotere electronica ketens het ding ook vermeld staan als de Asus Nexus 7 en met een veel latere verkoopsdatum van 15 oktober :( (die men mij eergisteren nog eens bevestigde)

Dus als ik het goed begrijp is de kans groot dat wij Belgen het ding morgen niet krijgen maar het zal wachten zijn tot Asus zelf het ding released op de Belgische markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

simplicidad schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:12:
Ik las op een Belgische website het volgende

[...]

Hoe zit dat in Nederland geregeld met de Google Play Store ? Hebben jullie in Nederland betere toegang tot de Google Play store diensten ?
Nope.

Verder graag alles mbt beschikbaarheid in het daarvoor bedoelde topic, niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
De ervaring en geschiedenis leert ook dat wij als Benelux waarschijnlijk ook geen uitgebreide Play Store (magazines, muziek en films/series) gaan krijgen. Er zijn veel moeilijkheden met rechten, de kosten-baten verhouding voor Google kan niet uit om ervoor te zorgen dat wij dat ook krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Die tekst is oud nieuws, duitsland/spanje/frankrijk hadden de play store ook niet en bij de launch ineens wel, er is gewoon hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 10:21
Ik heb hem zelf 2 weken geleden mee genomen uit NYC en ben erg tevreden :), kreeg netjes me $25,- te goed en heb daar al een aantal dingen mee gekocht (een boek, de Wired, een CD en 2 games).

Inderdaad zou het fijn zijn als ik de magazine/game/movie/music store native kon gebruiken maar via VPN werkt het ook prima.

Erg tevreden over de tablet, zeker het formaat en de prijs/kwaliteit verhouding. Het heeft me in totaal 230 euro gekost inclusief hoesje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
ex87 schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:25:
Ik heb hem zelf 2 weken geleden mee genomen uit NYC en ben erg tevreden :), kreeg netjes me $25,- te goed en heb daar al een aantal dingen mee gekocht (een boek, de Wired, een CD en 2 games).

Inderdaad zou het fijn zijn als ik de magazine/game/movie/music store native kon gebruiken maar via VPN werkt het ook prima.

Erg tevreden over de tablet, zeker het formaat en de prijs/kwaliteit verhouding. Het heeft me in totaal 230 euro gekost inclusief hoesje :).
Welk hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Niets spannends, gewoon een standaard 7" sleave van CaseLogic. Werkt prima voor het vervoer in me tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Een hele domme android newbie vraag: hoe krijg ik pdf/epub boeken op zo'n nexus7? Zijn deze via wifi te kopiëren? Is er dan een bestandsstructuur voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
JAHRASTAFARI schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:02:
Een hele domme android newbie vraag: hoe krijg ik pdf/epub boeken op zo'n nexus7? Zijn deze via wifi te kopiëren? Is er dan een bestandsstructuur voor?
Gewoon over USB. Daarna kunnen ze gelezen worden met een van de vele lezers in de market. play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleurieus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 15:50
Er schijnt toch ook een 3g versie te komen, nog even wachten met aanschaffen? http://www.modaco.com/pag...s-nexus-7-3g-variant-r690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:41
Fleurieus schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:35:
Er schijnt toch ook een 3g versie te komen, nog even wachten met aanschaffen? http://www.modaco.com/pag...s-nexus-7-3g-variant-r690
Nice! Dat zou ik wel wat vinden, alhoewel tetheren met een android telefoon ook wel snel te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmmmja... En een 64GB editie graag... En MicroSD...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is eigenlijk alleen als die niet (heel) veel duurder wordt interessant, of juist als die anderen goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
*weg* dit is hier offtopic.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 02-09-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

JAHRASTAFARI schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:02:
Ja kan als je een gedeelde map hebt op een PC/Laptop, ook via bijvoorbeeld AndSMB over wifi de boeken downloaden naar je Nexus. Gewoon een map aanmaken die jij makkelijk kan vinden op je Nexus. FBReader is een fijne reader, maar er zijn vele andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
Heb hem binnen :-).
Maar waar zit de camera app? :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Quad schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:08:
Heb hem binnen :-).
Maar waar zit de camera app? :+
Heb je niet...... Je hebt tenslotte ook geen rear camera. De front gebruik je bv met skype.
Als je er toch een wil dan moet je deze app even dowloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0nik
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 11:43
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe zit het met een import model uit USA qua opladen.
Kan een universele USB lader het werk doen op de USB poort van de Nexus?

En is de Nederlandse taal een optie bij installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
s0nik schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:28:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe zit het met een import model uit USA qua opladen.
Kan een universele USB lader het werk doen op de USB poort van de Nexus?

En is de Nederlandse taal een optie bij installeren?
Ja & Ja. Nederlandse taal werkt gewoon prima, en je kan gewoon elke USB lader gebruiken. Wel even letten op genoeg power maar dat geld altijd.

Ik laad hem gewoon op met me telefoon lader (van me Nexus S) en hij is in max een uurtje vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ex87 schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:29:
[...]

Ja & Ja. Nederlandse taal werkt gewoon prima, en je kan gewoon elke USB lader gebruiken. Wel even letten op genoeg power maar dat geld altijd.

Ik laad hem gewoon op met me telefoon lader (van me Nexus S) en hij is in max een uurtje vol.
een UUR???
daar geloof ik niets van.
wanneer ik mijn telefoonlader gebruik duurt het 6 uur om volledig op te laden, met de bijgeleverde lader 3-4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
cypher21 schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:54:
[...]

een UUR???
daar geloof ik niets van.
wanneer ik mijn telefoonlader gebruik duurt het 6 uur om volledig op te laden, met de bijgeleverde lader 3-4 uur.
Dit is volledig afhankelijk van het ampèrage van de lader. Weet niet zeker hoeveel die origineel van de nexus is (dacht 2 ampère) maar mijn samsung lader (sgs2) die is 0,7 dus die zou er ongeveer 3x zo lang over moeten doen. Als de originele lader er bv 30min (lijkt me sterk) over doet dan zal dit met mijn tel. lader dus 1,5 uur zijn.......

Nee een uur lijkt mij ook vrijwel onmogelijk als de nexus helemaal leeg is. Maar 3 a 4 uur is ook wel lang zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nexus 7 kan mij toch echt niet overtuigen, ik heb even snel gekeken in de MM maar echt voordeel tegen over mijn HTC Evo 3D zag ik er niet in.

Ja het scherm is ongeveer 3 inch groter, maar het kon mij niet echt overtuigen, ik heb op youtube een video afgespeeld, en even naar www.tweakers.net gesurft, maar dat vond ik dan wel weer duidelijk leesbaar, ik hoefde niet in te zoomen op de tweakers.net website.

Wel mooi dat hij ook GPS heeft en hij is lekker dun en ziet er wel mooi uit en lag inderdaad prima in mijn hand, niet te zwaar in iedere geval. Maar kan me geen reden bedenken om hem naast mijn HTC Evo 3D te hebben want ze hebben beide dezelfde functionaliteit alleen de Nexus 7 heeft een grotere scherm en daardoor zal ie net of net niet in me broekzak passen.

Eigelijk dacht ik de Nexus 7 als vervanging voor mijn HTC Evo 3D, waar ik namelijk bij einde van me abbonement sowieso WiFi only wil gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberboy3
  • Laatst online: 12-08 12:39
Krijgen we dan toch films, muziek en ebooks in de nederlandse play store: https://accounts.google.c....google.com/store/account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
cyberboy3 schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:09:
Krijgen we dan toch films, muziek en ebooks in de nederlandse play store: https://accounts.google.c....google.com/store/account
Hier de juiste link: https://play.google.com/about/

Net even de Nexus 7 geroot. Viber en Whatsapp erop zag gelijk mijn zus met haar IPAD3 mij haten HAHAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:47

m-buurman

hmmm...coffee!!

cyberboy3 schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:09:
Wat zou er op moeten wijzen dat dat zo is...ik zie geen aanwijzingen via je link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Je moet uitloggen en dan zie je het.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberboy3
  • Laatst online: 12-08 12:39
Deze tekst:

Geniet overal van uw entertainment
Met Google Play kunt u op één locatie apps, muziek, films en boeken vinden, hiervan genieten en ze delen, overal op internet en Android-apparaten. Google Play is uw entertainmenthub.

Ontdek honderdduizenden Android-apps en -games. Koop deze op internet en verstuur ze meteen naar uw Android-apparaat.

Zoek naar miljoenen nummers van uw favoriete artiesten, waaronder honderden gratis nummers van enkele van de grootste namen op het gebied van rock, hip-hop en meer. Voeg gratis maximaal 20.000 nummers van uw persoonlijke muziekbibliotheek toe en luister muziek waar u maar wilt.

Maak uw keuze uit duizenden filmtitels die u kunt huren en bekijk ze meteen op internet of op uw compatibele Android-apparaat.

Ontdek de grootste verzameling eBoeken ter wereld, inclusief miljoenen gratis titels. Sla uw favorieten op uw Android-apparaat op voor offline leesplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:47

m-buurman

hmmm...coffee!!

Nice...we gaan het morgen wel beleven dan...of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Kan er iemand al ervaringen posten met de spraakherkenning van de Nexus 7? Is Nederlands überhaupt beschikbaar en hoe gaat het in het Engels met een Nederlands accent?

In ruil een tip:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BTARRXP_I24] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik heb het (nog) niet geactiveerd, sterker nog wil dat swipen van op de onscreenbuttonsbar weg hebben, vind dat persoonlijk erg onhandig!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Spraakherkenning werkt verassend goed, steenkolen engels wat wij Nederlanders vaak spreken pakt ie echt prima op :+ En hij reageert erg snel. Vind het net wat vloeiender werken dan Siri, de stem is ook natuurlijker.

NL zit er niet in maar wie weet wat ze morgen nog meer activeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
cyberboy3 schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:13:
Deze tekst:

Geniet overal van uw entertainment
Met Google Play kunt u op één locatie apps, muziek, films en boeken vinden, hiervan genieten en ze delen, overal op internet en Android-apparaten. Google Play is uw entertainmenthub.

Ontdek honderdduizenden Android-apps en -games. Koop deze op internet en verstuur ze meteen naar uw Android-apparaat.

Zoek naar miljoenen nummers van uw favoriete artiesten, waaronder honderden gratis nummers van enkele van de grootste namen op het gebied van rock, hip-hop en meer. Voeg gratis maximaal 20.000 nummers van uw persoonlijke muziekbibliotheek toe en luister muziek waar u maar wilt.

Maak uw keuze uit duizenden filmtitels die u kunt huren en bekijk ze meteen op internet of op uw compatibele Android-apparaat.

Ontdek de grootste verzameling eBoeken ter wereld, inclusief miljoenen gratis titels. Sla uw favorieten op uw Android-apparaat op voor offline leesplezier.
Op een of ander manier zijn de Google Books, TV & Movies en Music app weg bij mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:34:
Spraakherkenning werkt verassend goed, steenkolen engels wat wij Nederlanders vaak spreken pakt ie echt prima op :+ En hij reageert erg snel. Vind het net wat vloeiender werken dan Siri, de stem is ook natuurlijker.

NL zit er niet in maar wie weet wat ze morgen nog meer activeren ;)
Dank je voor je antwoord. Ik schrijf veel in beide talen; dus een veredeld notitieblok komt mij erg gelegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Even een rondje gereden met Sygic erop geïnstalleerd.
Werkt echt wel perfect :-).

Moet wel op zijn donkerst want anders is het een beetje te fel in het donker.
Maar hij doet het goed, misschien is dit mijn nieuwe navigatie apparaat wel als er een houder voor is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Xmoo schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:37:
[...]

Op een of ander manier zijn de Google Books, TV & Movies en Music app weg bij mij :S
Als je root en titanium hebt, zul je zien dat ze er nog wel op staan, ook als je in de play store zoekt zie je dat.
Ze zijn echter "verborgen" omdat je in NL hebt geactiveerd waar ze nog niet beschikbaar zijn.

Als je via een US/UK/GER/FR VPN zou activeren, dan heb je ze wel, inclusief transformers en een paar boeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
cypher21 schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:12:
[...]

Als je root en titanium hebt, zul je zien dat ze er nog wel op staan, ook als je in de play store zoekt zie je dat.
Ze zijn echter "verborgen" omdat je in NL hebt geactiveerd waar ze nog niet beschikbaar zijn.

Als je via een US/UK/GER/FR VPN zou activeren, dan heb je ze wel, inclusief transformers en een paar boeken
Ik heb hem vandaag geroot, daarvoor had ik de apps gewoon en ook geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Iemand ook al voor elkaar gekregen om dat tegoed te innen wat je erbij krijgt?
Verder kan ik ook nog niet bij de boeken of films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Vanaf morgen denk ik.
We zien wel :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Laatst online: 16:58
Xmoo schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:37:
[...]
Ik heb hem vandaag geroot, daarvoor had ik de apps gewoon en ook geactiveerd.
Wat gebruiken jullie voor tools om 'm te rooten? Linkje naar tutorial wordt op prijs gesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ArnieNFW schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:10:
[...]

Wat gebruiken jullie voor tools om 'm te rooten? Linkje naar tutorial wordt op prijs gesteld!
Op GoT wordt eigen inzet op prijs gesteld. Dit kun je prima zelf opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnieNFW schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:10:
[...]

Je zou eens moe worden ...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1809195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Laatst online: 16:58
RoD schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:32:
[...]
Op GoT wordt eigen inzet op prijs gesteld. Dit kun je prima zelf opzoeken.
Bedankt voor het me helpen herinneren. Aangezien het topic veel gelezen wordt, en er bij XDA-developers een aantal methodes te vinden zijn, sommige automatisch, sommige handmatig. En sommige niet erg succesvol, ben ik geïnteresseerd in welke gebruikt is door mede tweakers en succesvol is.

Hier één die succesvol lijkt:
Wug's Nexus Root Toolkit v1.5.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnieNFW schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:07:
[...]

Bedankt voor het me helpen herinneren. Aangezien het topic veel gelezen wordt, en er bij XDA-developers een aantal methodes te vinden zijn, sommige automatisch, sommige handmatig. En sommige niet erg succesvol, ben ik geïnteresseerd in welke gebruikt is door mede tweakers en succesvol is.

Hier één die succesvol lijkt:
Wug's Nexus Root Toolkit v1.5.3
Vandaag gaat de grote uitlevering plaats vinden, dus ik denk dat er vanaf vandaag meer hierover te vinden zal zijn op GoT.
Pagina: 1 ... 7 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)