Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Alles moet met elkaar werken (filesystem, recovery, rom, kernel) en als je ergens vast komt te zitten is de weg terug naar stock veel lastiger omdat normale recoveries niet werken en normale roms en kernels niet geflashed kunnen worden. Zelfs het standaard factory image script werkt niet omdat die een ander filesystem verwacht.
Agreed... maar goed, wil op zich wel een poging wagen.. niet zo heel veel te verliezen eigenlijk..Prulleman schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:03:
wel even een note erbij, met je filesystem rommelen gaat echt wel een stap verder dan custom roms.
Alles moet met elkaar werken (filesystem, recovery, rom, kernel) en als je ergens vast komt te zitten is de weg terug naar stock veel lastiger omdat normale recoveries niet werken en normale roms en kernels niet geflashed kunnen worden. Zelfs het standaard factory image script werkt niet omdat die een ander filesystem verwacht.
Er is ook een slimkat rom beschikbaar die het ondersteund
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2678142
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb eerlijk gezegd nog niet uitgebreid gekeken naar de verschillende custom roms voor de N7. Slimkat bevalt jou goed? Of geen ervaring mee?cypher21 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:17:
Als je toch een factory reset doet is het een prima moment uit te proberen.
Er is ook een slimkat rom beschikbaar die het ondersteund
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2678142
Verwijderd
Ik draai nu stock + franco kernel, heb 40% van de 16gb in gebruik en geen last van traagheid dus F2Fs nog niet geprobeerd.DaRoot schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:24:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd nog niet uitgebreid gekeken naar de verschillende custom roms voor de N7. Slimkat bevalt jou goed? Of geen ervaring mee?
Slimkat rom heb ik een tijdje gedraaid op mijn galaxy nexus telefoon. Beviel prima.
Als je eenmaal in de app zit reageert alles naar behoren, het is vooral dood menu heen gaan en opstarten apps.
Verwijderd
Ik heb ook al overklok kernels gebruikt, maar het helpt allemaal weinig.
Het is misschien wel wat werk en er kleven heel wat risico's aan, maar dit heeft hier geresulteerd in een nieuw leven van mijn nexus 7. Ik kan hem nu weer zonder irritaties inzetten om mijn schoolboeken e.d. op te lezen.
Nadeel:
Er zijn maar weinig roms compatible met dit filesysteem, voor mij geen probleem ik gebruik slimkat.
Verwijderd
De oplossing was simpel een factory reset uitvoeren en daarna nog eens data formatteren, dus zo moeilijk is het eerlijk gezegd niet.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 22:18 ]
http://www.robschmuecker.com/fix-nexus-7-lag/
Dat heeft mijn probleem opgelost zonder rooting of custom rom
Waiting on the world to change
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Ik gebruik altijd deze handleiding en dan scenario 2. Het gaat hier wel over 4.3 maar alle nieuwere versies heb ik zo geflashed en met behoud van data.Bananenplant schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:13:
Zijn er hier mensen die geroot stock hebben en succesvol de laatste factory image geflasht hebben? Net als de vorige keer dat ik dat deed volg ik het stukje "flash instructions" hier om te flashen... alleen blijft (ik denk) fastboot "waiting for device" zeggen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Wow, bedankt voor de link! Ik had al redelijk wat dingen geprobeerd, incl. factory reset, maar dit maakt echt een wereld van verschil!bresjt schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:32:
Sinds een tijd was mijn nexus 7 bijna onbruikbaar traag geworden, ik heb toen deze manual gevonden:
Ook ik heb het geprobeerd. Is binnen 1 minuut gebeurd en hij voelt weer merkbaar sneller. Sinds niet heel veel met de tab gedaan, maar ben weer geneigd mijn tab te pakken ipv op mijn telefoon te blijven werken.bresjt schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:32:
Sinds een tijd was mijn nexus 7 bijna onbruikbaar traag geworden, ik heb toen deze manual gevonden:
Heb dit ook uitgevoerd, maar bij mij merk ik helemaal geen verschil.bresjt schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:32:
Heb dit ook geprobeerd.. Net als LagFix werkt dit even, maar na dag gebruik is ie weer net zo traag als voorheen.bresjt schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:32:
Toch echt maar eens aan F2FS gaan denk ik... En straks de Nexus 9
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 21:29
:strip_exif()/u/142128/crop65f05ddf03716.gif?f=community)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- Touchdomex
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Desondanks gebruik ik hem nu wel nog, ik heb getracht hem sneller te maken met F2FS en in eerste instantie geeft dat echt een hele boost, maar zodra je het geheugen vol schrijft dan word ie ook trager op F2FS. Ik heb eigenlijk ook geen zin meer om met de Nexus 7 te klooien, dus als die update komt is het een mooi moment om weer stock uit te proberen.
- Touchdomex
Eigenlijk het enige wat jammer is de processor voor de rest is alles eigenlijk nog perfect.
Zou alleen naast een wat snellere processor ook een wat hogere resolutie willen. Maar goed ik wacht nog even af met het aanschaffen van een nieuwe Nexus tablet. Eerst zien hoe Android 5.0 draait
@Jigu-Yong
Net als met elk Android device (en SSD); nooit helemaal vol zetten. Mijn SSD wordt ook sloom als ik maar 10 vd 111GB vrij heb.
[ Voor 39% gewijzigd door sdk1985 op 16-10-2014 00:53 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Jazeker. Autoroot van Chainfire. Werkt prima op zowel 2012 als 2013 model. Had geen zin in custom recovery enz.sdk1985 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 00:51:
Bestaat er overigens een root zonder flash voor 4.4 kitkat en de Nexus 2012? Towelroot werkt alleen op het nieuwe model.
@Jigu-Yong
Net als met elk Android device (en SSD); nooit helemaal vol zetten. Mijn SSD wordt ook sloom als ik maar 10 vd 111GB vrij heb.
Verwijderd
Nouja de 16GB versie is natuurlijk vrij snel vol, vooral als je hem ook gebruikt om TV series op te kijken in de trein of vliegtuig.sdk1985 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 00:51:
@Jigu-Yong
Hmm zie hem nog steeds flashen en al zijn apps resetten. Ben een keer op XDA een thread tegengekomen waarbij ze via een exploit een hele berg aan telefoons en tablets konden unlocken. Kan hem helaas niet meer vinden...Sypher schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 07:27:
[...]
Jazeker. Autoroot van Chainfire. Werkt prima op zowel 2012 als 2013 model. Had geen zin in custom recovery enz.
@Jigu-Yong
Ik zou je tv series dan inladen via een kleine externe usb stick aan een USB OTG kabeltje. Bijvoorbeeld deze: http://www.mycom.nl/opsla...tra-fit-usb-30-stick-32gb .
Verwijderd
Bedankt voor je advies, maar als ik 16GB opslag heb op een tablet dan moet ik die ruimte gewoon kunnen benutten om media bestanden erop te zetten. Als de tablet er blijkbaar traag van word dan heeft Asus gewoon iets fout gedaan bij het ontwikkelen van deze tablet, want ik heb met geen enkele andere Android device een vergelijkbaar probleem.sdk1985 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:36:
[...]
@Jigu-Yong
Ik zou je tv series dan inladen via een kleine externe usb stick aan een USB OTG kabeltje. Bijvoorbeeld deze: http://www.mycom.nl/opsla...tra-fit-usb-30-stick-32gb .
Het probleem is inherent aan flash opslag (en android).Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:54:
[...]
Bedankt voor je advies, maar als ik 16GB opslag heb op een tablet dan moet ik die ruimte gewoon kunnen benutten om media bestanden erop te zetten. Als de tablet er blijkbaar traag van word dan heeft Asus gewoon iets fout gedaan bij het ontwikkelen van deze tablet, want ik heb met geen enkele andere Android device een vergelijkbaar probleem.
http://www.anandtech.com/show/2738/8
Als alles eenmaal één keer vol heeft gestaan kakt je performance gewoon in. Je hebt vrije ruimte nodig om de snelheid te bewaren. Met Trim krijg je de snelheid wel weer terug (Samsung bijvoorbeeld) maar als je een Samsung tablet/telefoon helemaal vol zet zal die ook traag worden.
Maar los daarvan, als het niet kan, dan kan het niet toch
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 16-10-2014 18:05 ]
Verwijderd
https://www.champsbi.com/...sd-important-information/How Can SSD Secure Erase Restore The Lost Performance?
Used SSDs are often not as fast as the newer ones, but they remain much faster than the best modern hard drive. The primary and most significant issue in reselling or retasking an SSD for a long term emanates from an inconvenient characteristic of NAND flash memory: Already-written cells must be emptied before they can be rewritten with new . SSD performance will decline If the SSD is compelled to reuse cells instead of using new ones while storing .
To work around this problem with NAND flash memory, there are a few tricks used by modern SSD controllers, like building in extra capacity that’s out of the user’s conrtol–a technique known as over-provisioning. Another trick is to use TRIM command that tells an SSD when blocks of memory are no longer needed and are relevant for consolidation and wiping.
So far that sounds nice, but the reality is not as it sounds.
Vast nog 100000 keer te vinden via Google
[ Voor 66% gewijzigd door sdk1985 op 16-10-2014 18:34 ]
Nu heeft de N7 van m'n vriendin exact dezelfde kuren, namelijk niet meer laden of aan gaan. Maar dan ook echt helemaal niks. Alle mogelijke stappen doorlopen. Maar uiteraard is deze tablet vandaag exact 2 jaar en 1 maand oud en wordt de garantie geweigerd en wordt overal met verbazing gereageerd als ik begin over "wettelijke regelen deugdelijk product blabla".
Nu heb ik hem open gemaakt, wat gelukkig erg eenvoudig gaat zonder beschadigingen om te controleren of er hier ook iets mis is met de connector van de accu. Zijn er nog andere bekende kwaaltjes die dit kunnen veroorzaken?
Ik kan voor wat tientjes bijvoorbeeld een nieuwe accu of USB poort bestellen op eBay.
Verwijderd
Het gewoon opnieuw insteken van de connector werkt niet? Had enkele weken geleden namelijk hetzelfde probleem en dit heeft gewerkt.The Realone schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:10:
Mijn Nexus 7 is een aantal maanden geleden plotseling overleden binnen garantie en gerepareerd door de MM zonder problemen. Volgens hun had het iets te maken met de accu-connector, maar verder was het redelijk vaag.
Nu heeft de N7 van m'n vriendin exact dezelfde kuren, namelijk niet meer laden of aan gaan. Maar dan ook echt helemaal niks. Alle mogelijke stappen doorlopen. Maar uiteraard is deze tablet vandaag exact 2 jaar en 1 maand oud en wordt de garantie geweigerd en wordt overal met verbazing gereageerd als ik begin over "wettelijke regelen deugdelijk product blabla".
Nu heb ik hem open gemaakt, wat gelukkig erg eenvoudig gaat zonder beschadigingen om te controleren of er hier ook iets mis is met de connector van de accu. Zijn er nog andere bekende kwaaltjes die dit kunnen veroorzaken?
Ik kan voor wat tientjes bijvoorbeeld een nieuwe accu of USB poort bestellen op eBay.
Had het zelfde euvel. Zeiden dat het met kabel naar accu te maken had. Lijkt mij eenvoudig te fixen.The Realone schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:10:
Mijn Nexus 7 is een aantal maanden geleden plotseling overleden binnen garantie en gerepareerd door de MM zonder problemen. Volgens hun had het iets te maken met de accu-connector, maar verder was het redelijk vaag.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Ik zie dat mijn zin niet helemaal af was, sorry.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:21:
[...]
Het gewoon opnieuw insteken van de connector werkt niet? Had enkele weken geleden namelijk hetzelfde probleem en dit heeft gewerkt.
Nadat ik mijn eigen N7 opgemaakt had zag ik inderdaad dat hij gerepareerd is bij die connector. Wat precies weet ik niet, maar er zat een sticker overheen die er niet hoorde te zitten. Dit lijkt bij de N7 van m'n vriendin niet het geval te zijn, al kan het ook best de connector op het moederbord zijn, dan hebben we wel een probleem.Wim-Bart schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:25:
[...]
Had het zelfde euvel. Zeiden dat het met kabel naar accu te maken had. Lijkt mij eenvoudig te fixen.
Maar goed dat helpt je natuurlijk niet veel verder als de fout op het moederbord zelf zit.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
- Touchdomex
Het zal vanaf 3 november gefaseerd gaan.drusloos schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:52:
Weet iemand hoelang het duurt voor we lollipop kunnen downloaden? Ik kan me niet meer herinneren hoelang dat duurde bij vorige updates? Ik kon ook niet iets van een datum vinden
Dus denk dat op 3 november de images beschikbaar worden gemaakt en de ota dan op zich laat wachten en dat het 3 weken kan duren voordat je het hebt
Vervangen was ook erg eenvoudig zolang je zo'n plastic opening tool (o.i.d.) hebt.
Lukt ook prima met een nagel (mits niet net geknipt).The Realone schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:57:
Vervangen was ook erg eenvoudig zolang je zo'n plastic opening tool (o.i.d.) hebt.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Heb dit truukje ook gedaan en het werkt prima. De tablet is een stuk sneller geworden (nog steeds niet heel snelbresjt schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:32:
Ik ben benieuwd naar Lollipop, mooi dat deze 'oude' tablet hem toch nog krijgt!
Zodra Lollipop er is ga ik hem factory resetten en compleet laten updaten. Als hij dan niet sneller wordt gaat hij in de verkoop (of naar familie oid). Vind er bijna niet mee te werken (vergeleken met mijn Moto G).
Nu alles eraf gegooid. Factory Reset gedaan en alle cache geschoond.
Daarna alleen voorzien van standaard OTA updates.
En nu werkt ie weer prima.
het is niet de snelste tablet meer. Maar nog goed op te werken.
Ik heb hem echter al weer een tijdje aan mijn dochter gegeven. Maar een goede reset heeft toen wel geholpen .
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik kan mij van vorig jaar nog herinneren dat het probleem zich alleen bij de 16GB variant zou voordoen en dan ook nog eens alleen bij apparaten met minder dan 3GB vrije ruimte.
Sucks just the same... Maar wellicht het proberen waard (3GB vrij maken).
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Nu hou ik zo'n 5gb vrij.
Er staat wat muziek op. En wat spelletjes voor mijn dochter.
De rest wordt gestreamed.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat heb ik laatst ook gedaan met 4.4 en factory images. Gelijk geunlocked en geroot..DarkSide schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:02:
Mijn n7 was ook erg traag.
Nu alles eraf gegooid. Factory Reset gedaan en alle cache geschoond.
Daarna alleen voorzien van standaard OTA updates.
En nu werkt ie weer prima.
het is niet de snelste tablet meer. Maar nog goed op te werken.
Ik heb hem echter al weer een tijdje aan mijn dochter gegeven. Maar een goede reset heeft toen wel geholpen .
Hielp heel even, maar niet heel lang...
Nu weer heerlijk traag..
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Denk dat het komt door het glas. Iemand hier enige evaring met het laten vervangen of kan ik beter gelijk een nieuwe kopen?
herkenbaar probleem...GRUMBLER schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:24:
Mijn zoon heeft zijn nexus 7 laten vallen en nu is hij onbedienbaar geworden.
Denk dat het komt door het glas. Iemand hier enige evaring met het laten vervangen of kan ik beter gelijk een nieuwe kopen?
ik heb het scherm zelf vervangen.
Vervelende is dat de digitizer van de nexus nogal zwak is, dus een barst in het scherm en deze is compleet onbruikbaar.
ik heb dit scherm besteld:
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
+/- €35
Scherm vervangen was een fluitje van een cent (vond ik)
edit:
Mijn WA verzekering heeft alles vergoed trouwens. Ik kreeg uiteindelijk €119 omdat dit de kosten zijn van het goedkoopste reparatie centrum in Nederland
Loont dus even de moeite je verzekering te bellen.
[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 29-10-2014 13:04 ]
Zal even contact opnemen met mijn verzekering, valt onder imboedel bij mij.
Maar gingen ze accoord zonder bon?
Ik ben redelijk handig met die dingen, maar best kun je ff een filmpje op youtube opzoeken.GRUMBLER schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:45:
Oke fluitje van een cent vond je, tja kan niet inschatten hoe technisch je bent![]()
Zal even contact opnemen met mijn verzekering, valt onder imboedel bij mij.
Maar gingen ze accoord zonder bon?
Ik hoefde alleen een offerte van de reparatie op te sturen, daarna kreeg ik het geld gestort voor de reparatie. Spullen drie weken bewaren.
Ik wilde eigenlijk het geld gaan gebruiken om de nexus 9 te gaan kopen, maar vond dat het geld toch niet helemaal waard.
Van welk bedrijf had je die offerte?
Tja heb zelf een 10" maar mijn zoon redt zich goed met de 7".
Is ook maar net wat je gewend bent, maar ik kan me je overweging voorstellen.
Thnx btw!
http://www.touchfix.nl/re...display-module-frame.html
Maar als je googled zijn er zat bedrijfjes die dit repareren. €150 is vaak standaard.
Heb ook Asus zelf gebeld, maar die vroegen €319 euro voor de schermreparatie

Ja heb zelf ook nog eens erg slechte ervaring met Asus...
319? Dat kan toch niet? Een nieuwe Nexus7 (2013) is rond de 300 euro.cypher21 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:11:
Ik heb de offerte hier aangevraagd
http://www.touchfix.nl/re...display-module-frame.html
Maar als je googled zijn er zat bedrijfjes die dit repareren. €150 is vaak standaard.
Heb ook Asus zelf gebeld, maar die vroegen €319 euro voor de schermreparatie![]()
Huub Huub Barbatruc!
Dit kan nog wel een tweetal weken duren. Komende van een Google-medewerker:drusloos schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:01:
Als ik het artikel op nu.nl mag geloven krijgen we in de loop van de dag de update 5.0. Iig een dezer dagen.
Rollouts are conducted in phases. Typically they start at 1% of devices for around 24 - 48 hours; we watch the return rates and resulting device checkins and error reports (if any), and make sure nothing looks wrong before sending it to more. Then typically it goes to 25%, 50%, 100% over the course of a week or two.
Verwijderd
Reparatie kosten zijn altijd belachelijk hoog, want die dure medewerkers moeten ook betaald worden etc.DNA_Saint schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:32:
[...]
319? Dat kan toch niet? Een nieuwe Nexus7 (2013) is rond de 300 euro.
En als een nieuwe koopt is het gewoon massaproductie, daarom is dat vaak ook goedkoper dan reparatie.
Meestal komt de factory image ongeveer uit op de developers site wanneer met de OTA gestart wordt, het zal dus nog even wachten zijn...drusloos schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:57:
Hopelijk zit ik dan bij die 1 procent, maarja die kans is dus 1 procent...
https://developers.google.com/android/nexus/images
Tsja... toch echtDNA_Saint schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:32:
[...]
319? Dat kan toch niet? Een nieuwe Nexus7 (2013) is rond de 300 euro.
Dit plus aangetekend pakket versturen is 319XXXX <XXX@asus.com>
Show more
22 Aug 2014 14:35
To:
XXXXX
Geachte heer/ mevrouw,
Zoals ik al aangaf in ons telefoongesprek gaan de kosten van het reparen van uw toestel ongeveer rond de 300 Euro bedragen.
Dit is slechts een indicatie, na een fysieke inspectie kunnen wij pas de daadwerkelijk de kosten bepalen.
Dit is inclusief 75 Euro behandelingskosten.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groet,
XXXX
Daarom loont het zelden om buiten de garantietermijn je toestel bij de fabrikant te laten repareren.
Geldt net zo goed voor apple/samsung/HTC e.d.
[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 04-11-2014 23:11 ]
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Misschien goed om te vermelden dat deze build niet te vinden is op de officiële factory images pagina. Het is dus onduidelijk of dit de 'release' versie is. Meer info op Android Police.Mr. Jummy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:36:
Android 5.0 factory image
http://dl.google.com/dl/a...x21p-factory-93daa4d3.tgz
Je hebt één procent kans dat je bij de eerste dag zit, dus hoewel niet heel groot kan het wel. Maar je moet je natuurlijk afvragen of ze 12 november USA westkust-tijd aanhouden en pas 's avonds beginnen, dan is het hier natuurlijk allang 13 november.drusloos schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:47:
Zou vandaag niet de uitrol beginnen? Denk niet dat we hem dan vandaag al krijgen. Maar ergens komende dagen misschien?
- Touchdomex
Edit:
Dat duurde wat langer dan normaal na een 1e boot, maar we hebben een winnaar. Welcome...
1e indruk is niet heel erg positief, vind het wat stroperiger lopen dan een verse installatie van 4.4.
[ Voor 56% gewijzigd door mad-dog op 12-11-2014 20:16 ]
Die zijn er nu voor de Nexus 7 2012: https://developers.google...nexus/images#nakasilrx21pTouchdomex schreef op woensdag 12 november 2014 @ 19:09:
Zodra de factory images er zijn ga ik flashen. Zodra het niet goed bevalt of niet goed werkt haal ik een iPad mini retina 2
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Er vanuit gaande dat er niet gerotzooid is met de gelekte is dit dezelfde(LRX21P)MegaTronics schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:53:
[...]
Die zijn er nu voor de Nexus 7 2012: https://developers.google...nexus/images#nakasilrx21p
- Touchdomex
Tekst en uitleg staan er gewoon bij op https://developers.google.com/android/nexus/imagesTouchdomex schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:15:
Hoe kan ik nu het beste de volledige stock rom er opnieuw op flashen?
Ben ik nu ook mee bezig..
De rom uitpakken, fastboot aan de map toevoegen, tablet in fastboot mode zetten en flash-all. VoilaTouchdomex schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:15:
Hoe kan ik nu het beste de volledige stock rom er opnieuw op flashen?
- Touchdomex
Dat is iets voor dit weekend dan

Kostte mij na het downloaden welgeteld 3 minuten.Touchdomex schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:42:
Ah kutzooi moet ik kijken of ik die weer goed werkende kan krijgen![]()
Dat is iets voor dit weekend dan
- Touchdomex
Als je fastboot volledig en goed functioneertmad-dog schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:44:
[...]
Kostte mij na het downloaden welgeteld 3 minuten.
Wacht kan ook via de nexus toolkit
[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 12-11-2014 22:48 ]
Die gebruikt ook gewoon fastboot, dus wat is het verschil?Touchdomex schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:46:
[...]
Als je fastboot volledig en goed functioneertIk heb er vaker ruzie mee
Wacht kan ook via de nexus toolkit
- Touchdomex
Omdat ik altijd ruzie krijg met deze procedures en ik rare sprongen moet doen om het te laten werken.mad-dog schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:55:
[...]
Die gebruikt ook gewoon fastboot, dus wat is het verschil?
Battle.net || Strava
- Touchdomex
winrarretlaw schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:59:
waar pak je die .tar file mee uit?
- Touchdomex
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 12-11-2014 23:16 ]
Ervaar je ook dat het stroperiger draait als een clean 4.4?Touchdomex schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:16:
WE DRAAIEN LOLITAPOP! ]:+
Battle.net || Strava
Als de traagheid door versleten geheugen komt (zoals de mijne), merk je geen verbetering helaas..retlaw schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:31:
inderdaad een fluitje van een cent. Mijn nexus 7 was echt zo traag als dikke .... en hoop dus dat dit daar verandering in aan gaat brengen..
de mijne was ook met een fresh wipe en install van 4.4.4 nog traag.. zojuist fresh install gedaan van 5.0, maar nog steeds zo langzaam..
tijd voor de Nexus 9
ik ben ook bang dat ik daar last van heb... Heb m nu in ieder geval weer helemaal vers. Even aankijken hoe het gaat en anders de ipad eerst opgebruiken voor ik weer een ander apparaat aanschaf...DaRoot schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:34:
[...]
Als de traagheid door versleten geheugen komt (zoals de mijne), merk je geen verbetering helaas..
de mijne was ook met een fresh wipe en install van 4.4.4 nog traag.. zojuist fresh install gedaan van 5.0, maar nog steeds zo langzaam..
tijd voor de Nexus 9
Battle.net || Strava
- Touchdomex
Niet stroperiger. Wel stokt het en lijkt hij alle touches niet goed te registreren. Kijk het nog eventjes aan want het lijkt soms ook alsof die op de achtergrond nog van alles aan het updaten is.mad-dog schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:21:
[...]
Ervaar je ook dat het stroperiger draait als een clean 4.4?
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)