tenzij hij al flink wat apple apps heeft en dus "opnieuw" moet beginnen.partyondude schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:05:
Nou, dan ben je er toch al uit? Haal gewoon een 32 GB voor €249,- en je bent spekkoper
Valt best mee, meeste apps zijn voor Android ook gratis te verkrijgen. Ik heb een Nexus 7, iPhone 5 en een iPad 3e generatie. Gebruik het allemaal door elkaar, geen enkel probleem.dimocash schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:43:
[...]
tenzij hij al flink wat apple apps heeft en dus "opnieuw" moet beginnen.
Heb je specifieke apps die je gebruikt voor studie of werk en betaald zijn, dan kan je dat inderdaad meenemen in je afweging (al kwam dat niet naar voren in zijn verhaal).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb eventjes het topic door gespit en nu kom ik allemaal verhalen tegen dat de batterij zo verschrikkelijk lang mee gaat? Volgens mij is mijn Nexus zijn batterij kapot.
- Ik had laatst mijn Nexus volledig opgeladen, terwijl hij uit stond, toen pakte ik hem een week later op stond de batterij nog maar 82% had.. neemt opstarten dan zoveel in gebruik?
- Na volledig opladen gaat hij ongeveer 4 uur browsen mee, dit vind ik weinig als ik al die verhalen lees.
- Als hij helemaal leeg is en ik hem aan de lading doe en dan ga gebruiken valt hij uit.
Is er een makkelijke manier om de batterij te test? Batterijbenchmark zegmaar?
- Ik had laatst mijn Nexus volledig opgeladen, terwijl hij uit stond, toen pakte ik hem een week later op stond de batterij nog maar 82% had.. neemt opstarten dan zoveel in gebruik?
- Na volledig opladen gaat hij ongeveer 4 uur browsen mee, dit vind ik weinig als ik al die verhalen lees.
- Als hij helemaal leeg is en ik hem aan de lading doe en dan ga gebruiken valt hij uit.
dat is ook het enige argument wat ik hoor wanneer iemand twijfelt om over te stappen.Nitai schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:50:
[...]
Valt best mee, meeste apps zijn voor Android ook gratis te verkrijgen. Ik heb een Nexus 7, iPhone 5 en een iPad 3e generatie. Gebruik het allemaal door elkaar, geen enkel probleem.
Heb je specifieke apps die je gebruikt voor studie of werk en betaald zijn, dan kan je dat inderdaad meenemen in je afweging (al kwam dat niet naar voren in zijn verhaal).
vandaar dat ik het aangeef.
Heb je wel gecheckt of er apps open staan? Mijn Nexus haalt gewoon mail binnen etc. dat kost energie.MiliaanR schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:55:
Ik heb eventjes het topic door gespit en nu kom ik allemaal verhalen tegen dat de batterij zo verschrikkelijk lang mee gaat? Volgens mij is mijn Nexus zijn batterij kapot.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ja, er staan wel een paar apps open, maar dat zou ik toch ook terug moeten zien in het verbruik scherm? Googlemaps stond er altijd met 7% dus die heb ik gekilled maar dat maakte niet veel uit..Nitai schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:56:
[...]
Heb je wel gecheckt of er apps open staan? Mijn Nexus haalt gewoon mail binnen etc. dat kost energie.
- je pakt hem een week later op. ja al die niets doen, al staat hij uit, zorgt ervoor dat de batterij niet meer op 100% staat.MiliaanR schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:55:
- 4 uur schermtijd is inderdaad weinig. tenzij je hem ook nog eens een halve dag gebruikt om radio of wat dan ook te streamen.
mij lijkt het wel dat er iets met je batterij aan de hand is.
Wat ik vooral raar vond was dat als hij aan de lader ligt, blijkbaar meer verbruikt dan hij binnen krijgt. Ik belaste hem helemaal niet zwaar, eventjes Chrome, dat deed hij even en toen zwart met wit beeld dat vlikkert..
Heeft iemand de GPS functie al op kwaliteit kunnen beoordelen. Ik bedoel dan zaken als het vinden van de satelieten (GPS fix) etc.
Ik heb het hele topic doorgespit maar kon daar nog niks over vinden. Ik vraag het met name omdat een eerdere tablet van Asus problemen had met de GPS ontvanger en deze waren niet softwarematig te corrigeren.
Ik wil de tablet namelijk ook gebruiken voor zeilnavigatie. (Voor autonavigatie neem ik wel wat anders) en dan is de GPS functionaliteit toch wel cruciaal.
Ik heb het hele topic doorgespit maar kon daar nog niks over vinden. Ik vraag het met name omdat een eerdere tablet van Asus problemen had met de GPS ontvanger en deze waren niet softwarematig te corrigeren.
Ik wil de tablet namelijk ook gebruiken voor zeilnavigatie. (Voor autonavigatie neem ik wel wat anders) en dan is de GPS functionaliteit toch wel cruciaal.
Wellicht dat met de introductie van de Nexus 7 32GB bovengenoemd (veel voorkomend?) probleem structureel is opgelost door Asus?Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:22:
Die screenlift waar veel mensen last van hebben komt door een design fout lees ik op internet en sommige mensen hebben dat dan geprobeerd te fixen.
Verwijderd
Dat zou kunnen, maar ik denk dat het toch wel voor blijft komen, maar early adopters hebben soms te doen met kinderziektes.
Zal mij dus niks verbazen dat het bij de 32GB versie nog steeds is, maar dat het maar eraan ligt hoe erg, bij mij is zo weinig dat het toch niet opvalt.
Zal mij dus niks verbazen dat het bij de 32GB versie nog steeds is, maar dat het maar eraan ligt hoe erg, bij mij is zo weinig dat het toch niet opvalt.
Problemen met GPS (en wifi) kwam door de metalen behuizing. Dus daar zal de N7 niet zo snel last van hebben.Indoubt schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:22:
...
...
En als er problemen met GPS zouden zijn met de N7, dan denk ik dat de media daar heel snel mee naar buiten zou komen.
Ik heb de tablet nu een paar maanden, maar GPS echt nog NOOIT gebruikt.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Laatst een keer mee genavigeerd in de auto. Snelle fix en ging verder prima. Google navigatie in mijn geval.
Hij komt pas vanaf de 15e.. de 32GB variant in ieder geval. 16GB is nergens meer te krijgen, en hoor berichten dat de 32GB versie ook weleens 279 zou kunnen gaan kosten, dat zou wel matig zijn.partyondude schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:05:
Nou, dan ben je er toch al uit? Haal gewoon een 32 GB voor €249,- en je bent spekkoper
Maar we wachten af
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
de 16 gig lag nog bij BCC in vlaardingen + voorraad alleen kost ie nog steeds 249...Chiron schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:23:
[...]
Hij komt pas vanaf de 15e.. de 32GB variant in ieder geval. 16GB is nergens meer te krijgen, en hoor berichten dat de 32GB versie ook weleens 279 zou kunnen gaan kosten, dat zou wel matig zijn.
Maar we wachten af
32gig is er ook al ik heb de mijne gisteren uit de etalage gehaald bij dixons in vlaardingen voor 249 euro(was wel een afgezegde bestelling maar goed ze zijn er wel)
32 is er wel maar niet in grote getalen denk ik
Iseci
Het is nu al bijna 2 maanden dat ik van dit plezierige apparaat gebruik mag maken.
Toch voelde ik me licht genaaid toen de price drop bekend werd gemaakt.
Nu las ik net op 'The Verge' dat mensen die hun Nexus 7 gekocht hebben voor de price drop een goedmakertje krijgen, mits deze is aangeschaft via de play store.
Helaas kunnen wij Nederlanders hier geen gebruik van maken.
(Nu moet ik zeggen dat ik 249 alsnog niet veel vind voor een top apparaat als deze, maar had misschien toch even 2 maandjes moeten wachten.)
Dit vind ik toch erg jammer en wilde dit artikel toch even met jullie delen.
Misschien krijgen we alsnog een compensatie, maar ik gok dat we net naast de boot vissen.
Bron:
http://www.theverge.com/2...2048/asus-nexus-7-voucher
Nu las ik net op 'The Verge' dat mensen die hun Nexus 7 gekocht hebben voor de price drop een goedmakertje krijgen, mits deze is aangeschaft via de play store.
(Nu moet ik zeggen dat ik 249 alsnog niet veel vind voor een top apparaat als deze, maar had misschien toch even 2 maandjes moeten wachten.)
Misschien krijgen we alsnog een compensatie, maar ik gok dat we net naast de boot vissen.
Bron:
Ook geldig indien gekocht in NL winkel of webshop, zie actiepagina van Asus http://event.asus.com/2012/tablet/nexus_7/nl/[message=3925826[left][/left]3,noline]Twixell schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:18[/message]:
Het is nu al bijna 2 maanden dat ik van dit plezierige apparaat gebruik mag maken.
Bron:
Dat is mooi om te lezen, ga me gelijk aanmelden!Leona1981 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:24:
[...]
Ook geldig indien gekocht in NL winkel of webshop, zie actiepagina van Asus http://event.asus.com/2012/tablet/nexus_7/nl/
Wel jammer dat de actie voor de 16gb niet hetzelfde is.
(€50 cash back)
Donderdag een 32GB versie weten te vinden, de actie geeft een 10% korting als extraatje in de asusshop.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Voor 200 euro is het wel een erg geduchte iPad-concurrent, al vraag ik me af of ze zichzelf niet teveel degraderen door 'm zo goedkoop te maken. Je zou bijna geloven dat zo'n iPad Mini wel beter moet zijn, als hij zoveel duurder is.
Over welke tablet beter is valt te twisten. De Nexus heeft een iets beter scherm, de ipad een beter app aanbod.Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 02:04:
Voor 200 euro is het wel een erg geduchte iPad-concurrent, al vraag ik me af of ze zichzelf niet teveel degraderen door 'm zo goedkoop te maken. Je zou bijna geloven dat zo'n iPad Mini wel beter moet zijn, als hij zoveel duurder is.
Apple heeft wel een enorm marktaandeel, dus als je mensen wilt overhalen om Apple te dumpen voor een ander merk, moet je overtuigend beter zijn.
In dit geval, door een vergelijkbaar product neer te zetten, tegen 2/3 van de prijs.
Verwijderd
Dat weten wij, maar de gemiddelde consument zal er meer achter zoeken bij zo'n prijsverschil.RocketKoen schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 02:58:
Over welke tablet beter is valt te twisten.
Meer dan dat nog, als je GPS en dergelijke zaken vergelijkbaar wilt hebben op beide apparatenApple heeft wel een enorm marktaandeel, dus als je mensen wilt overhalen om Apple te dumpen voor een ander merk, moet je overtuigend beter zijn.
In dit geval, door een vergelijkbaar product neer te zetten, tegen 2/3 van de prijs.
Ik doel ook meer op de grote groep mensen die denken dat alle tablets ipad's zijn. En dat ze dat denken is niet zo heel vreemd, omdat er pas sinds kort tablets zijn die kunnen concurreren met Apple.Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 03:02:
[...]
Dat weten wij, maar de gemiddelde consument zal er meer achter zoeken bij zo'n prijsverschil.
[...]
Meer dan dat nog, als je GPS en dergelijke zaken vergelijkbaar wilt hebben op beide apparatenMaar ik denk dat je een denkfout maakt door te zeggen dat Applisten overgehaald moeten worden naar Android. De Nexus 7 heeft genoeg features en een scherpe prijs om zo een hele nieuwe groep mensen aan te boren. Daar komt een groter marktaandeel vandaan, niet noodzakelijk van converts.
Wat meer on topic:
Ik heb dat ding nu net een dag. En ik merk wel. Je koopt dat ding met de beste zakelijke motieven. Om aantekeningen te maken, documenten niet meer te hoeven printen voor een vergadering en je aantekeningen meteen digitaal te maken.
Maar tot nu toe wordt hij het meeste gebruikt om spelletjes mee te spelen
Eigenlijk is het gewoon een gameboy. Maar dan met een groter scherm, en games die hooguit een paar euro kosten in plaats van €50.
Verwijderd
I call bullshitRocketKoen schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 03:17:
Je koopt dat ding met de beste zakelijke motieven.
Mja, eigenlijk met het argument dat ik een laptop heb gekocht ooit om een computer te hebben als ik (werk of prive) niet thuis ben.
Maar de laptop is zo onhandig om mee te slepen, dat hij eigenlijk vast op mn bureau staat. Gaat alleen nog mee als ik een weekend of langer weg moet. En dan staat hij tijdens dat weekend op een bureau in een hotelkamer of bij mn ouders.
En de dingen die ik vooral met de laptop doe, namelijk surfen en films kijken, kan met een tablet ook. Al had ik daarvoor misschien beter een 10"tablet kunnen kopen.
En de dingen die een tablet niet goed kan, tekstverwerken en games van de PC draaien.
Games draaien al niet meer als je laptop meer dan 2 maanden oud is. En wat wel draait stopt na een half uur omdat je laptop oververhit is
Nu nog aan alle familie en vrienden uitleggen, die ik de laatste jaren heb verteld dat tablets de meest nutteloze dingen ooit zijn en dat ze gek zijn dat ze er geld aan uitgeven
Welke app(s) gebruik jij voor jou "zakelijke motieven"? (aantekeningen maken bv)RocketKoen schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 03:17:
[...]
Ik doel ook meer op de grote groep mensen die denken dat alle tablets ipad's zijn. En dat ze dat denken is niet zo heel vreemd, omdat er pas sinds kort tablets zijn die kunnen concurreren met Apple.
Wat meer on topic:
Ik heb dat ding nu net een dag. En ik merk wel. Je koopt dat ding met de beste zakelijke motieven. Om aantekeningen te maken, documenten niet meer te hoeven printen voor een vergadering en je aantekeningen meteen digitaal te maken.
Maar tot nu toe wordt hij het meeste gebruikt om spelletjes mee te spelen![]()
Eigenlijk is het gewoon een gameboy. Maar dan met een groter scherm, en games die hooguit een paar euro kosten in plaats van €50.
Evernote is naar mijn mening toch wel een van de beste apps voor het maken van notities. Dit i.c.m. de mogelijkheid om je notities ook gewoon online te bekijken en te bewerken maakt het ideaal voor zowel smartphone, tablet en desktop gebruik.
Voor PDF vind ik Mantano Reader, ezPDF en RepliGo Reader de betere applicaties. Qua functionaliteit doen de betaalde versies niet veel voor elkaar onder maar qua performance heeft Mantano mijn voorkeur.
Voor PDF vind ik Mantano Reader, ezPDF en RepliGo Reader de betere applicaties. Qua functionaliteit doen de betaalde versies niet veel voor elkaar onder maar qua performance heeft Mantano mijn voorkeur.
[ Voor 29% gewijzigd door Jorick op 10-11-2012 10:42 ]
Kan iemand mij vertellen of de Ziggo Tv app werkt op de Nexus 7? Ik lees er allerlei verhalen over...
Bedankt!
Bedankt!
Zoek dan: Ziggo in Google Nexus 7-Tabletrenevdeertwegh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:27:
Kan iemand mij vertellen of de Ziggo Tv app werkt op de Nexus 7? Ik lees er allerlei verhalen over...
Bedankt!
Gebruiken jullie trouwens een verlengkabel? De standaard laad snoer is echt veel te kort. Ik heb wel verlengkabels gezien voor microusb, maar die zijn maar 0.5 meter, dat schiet ook niet erg op.
Heb wel gelezen dat er nadelen zijn voor gebruik van andere kabels dan de originele. Zou ik mijn TF101 lader ook kunnen gebruiken? Daar zit een usb 3.0 verlengkabel aan en met een verloop stukje kan ik dan de nexus 7 laden... Of zou dat niet goed zijn voor de nexus??
Heb wel gelezen dat er nadelen zijn voor gebruik van andere kabels dan de originele. Zou ik mijn TF101 lader ook kunnen gebruiken? Daar zit een usb 3.0 verlengkabel aan en met een verloop stukje kan ik dan de nexus 7 laden... Of zou dat niet goed zijn voor de nexus??
Ik heb em net 1 dag hehelloitsme schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 06:59:
[...]
Welke app(s) gebruik jij voor jou "zakelijke motieven"? (aantekeningen maken bv)
Tot nu toe Adobe voor pdf,
Lecturenotes of Handritefree voor aantekeningen maken (met stylus). Nog niet over uit welke het fijnste werkt.
Aldiko voor ebooks.
Drive voor office documenten en cloudopslag
(Google)Agenda en gmail
MicroUSB is een standaard. Dus alle kabels van andere microUSB apparaten kun je door elkaar gebruiken.Shodan schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:17:
Gebruiken jullie trouwens een verlengkabel? De standaard laad snoer is echt veel te kort. Ik heb wel verlengkabels gezien voor microusb, maar die zijn maar 0.5 meter, dat schiet ook niet erg op.
Ik heb er hier ook al een stuk of 5 liggen.
[ Voor 43% gewijzigd door RocketKoen op 10-11-2012 13:44 ]
Je kan elke kabel gebruiken ( microusb ) zelfs met verlengkabel USB A - B ertussen
Of je neemt een lader met langere draad
Of je neemt een lader met langere draad
Verwijderd
Wel grappig dat je in Amerika gewoon kan betalen bij de Macdonalds met je Nexus 7. Ik denk dat NFC echt wel toekomst heeft in het betaalsysteem.
Ja, enorm accuraat en snel. Zelfs midden in de woning met 6-7 seconden fix, bijna zonder uitzondering ook met 10 tot 12 van de max 12 satellieten een fix.Indoubt schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:22:
Heeft iemand de GPS functie al op kwaliteit kunnen beoordelen. Ik bedoel dan zaken als het vinden van de satelieten (GPS fix) etc.
pepernooot
Hallo,
Ik heb nog weinig ervaring met tablets, en ik heb daarom een vraag.
Ik heb van mijn werkgever een smartphone (met 3G natuurlijk). Ik wil ook een Nexus 7 kopen, en mijn mobiele telefoon gebruiken voor de toegang tot internet voor mijn tablet.
Werkt dat in de praktijk een beetje fatsoenlijk? Of kan ik beter een tablet kopen met 3G aan boord?
Graag een reactie.
Groeten.
Ik heb van mijn werkgever een smartphone (met 3G natuurlijk). Ik wil ook een Nexus 7 kopen, en mijn mobiele telefoon gebruiken voor de toegang tot internet voor mijn tablet.
Werkt dat in de praktijk een beetje fatsoenlijk? Of kan ik beter een tablet kopen met 3G aan boord?
Graag een reactie.
Groeten.
Net even mijn aankoopbewijs opgestuurd naar shop_tc@asus.com voor die 30 euro coupon (verder nooit die email gehad van hun).
Krijg net als de rest een error in het Chinees, nou lekker is dat. Iemand al wat gehoord?
Krijg net als de rest een error in het Chinees, nou lekker is dat. Iemand al wat gehoord?
Verwijderd
Wil je veel 3G gebruiken, koop dan een tablet met 3G.hairy lee schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:23:
Hallo,
Graag een reactie.
Groeten.
Als je af en toe 3G nodig hebt op je tablet en je hebt al een 3G smartphone, dan kun je gerust bijvoorbeeld deze Nexus 7 kopen.
Nadeel aan het delen van je 3G verbinding is dat het veel energie kost waarbij de batterij van je telefoon redelijk vluchtig leeg gaat. Dit is bij alle apparaten zo als je 3G deelt.
Je hebt namelijk 3G open staat en ook nog eens je Wifi.
Het is dus een afweging voor jezelf !
(p.s. er zijn geruchten dat er een 3G versie van de Nexus 7 eraan komt)
Sterker nog, hij is hier op eBay.co.uk al te preorderen.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Verwijderd
Waarom zou je beiden open hebben staan en ook nog eens permanent? Ik gooi WIFI alleen aan als ik het nodig heb en ik neem aan dat men dat met 3G ook zo doet.Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:11:
Je hebt namelijk 3G open staat en ook nog eens je Wifi.
Beetje prijzig als je gewoon kan tetheren, kost je misschien wel wat meer batterij.janesh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:43:
http://www.tabletpcshop2....nnect-nexus-to-3g-dongle/
dit is ook een prima oplossing lijkt mij.
[ Voor 12% gewijzigd door Strunkie op 10-11-2012 19:47 ]
^ Post is hierboven!
Voor tetheren ben je beide nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:44:
[...]
Waarom zou je beiden open hebben staan en ook nog eens permanent? Ik gooi WIFI alleen aan als ik het nodig heb en ik neem aan dat men dat met 3G ook zo doet.
3G signaal in -> wifi signaal uit
^ Post is hierboven!
Verwijderd
Ah, zo. Ja, tetheren kost gewoon een bak stroom, dat mag duidelijk zijn.Strunkie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:45:
Voor tetheren ben je beide nodig.
3G signaal in -> wifi signaal uit
Ben op mijn Nexus 7 32GB
een lading ebooks aan het zetten met Aldiko. Onderverdeeld in enkele mappen overgezet van mijn macbook naar de nexus. Als ik dan in Aldiko ga importeren, loopt het proces telkens vast. Zou dit te maken hebben met incorrecte epub bestanden? Is er een tootlje om deze te checken? Heb zelf epub checker voor de mac gekocht, maar deze vind in zowat elk bestand fouten......
Al geprobeerd met een ander programma dan Aldiko? Voor boeken in epub formaat vind ik Kobo of Mantano Reader wel fijne applicaties die tot nu toe altijd wel probleemloos werken.JAHRASTAFARI schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:19:
Ben op mijn Nexus 7 32GBeen lading ebooks aan het zetten met Aldiko. Onderverdeeld in enkele mappen overgezet van mijn macbook naar de nexus. Als ik dan in Aldiko ga importeren, loopt het proces telkens vast. Zou dit te maken hebben met incorrecte epub bestanden? Is er een tootlje om deze te checken? Heb zelf epub checker voor de mac gekocht, maar deze vind in zowat elk bestand fouten......
Verwijderd
@ hairy lee
De Nexus7 kan ook prima gebruik maken van bluetooth tethering.
Dit kost minder power. Voor meer bijzonderheden zie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1765545
Bedankt voor de reacties, ik zal de artikelen eens rustig doornemen (of even wachten op de 3G variant natuurlijk!).
Ja hij werkt goed!!renevdeertwegh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:27:
Bedankt!
[ Voor 41% gewijzigd door Buskru1jt op 11-11-2012 00:21 ]
ik gebruik zelf moon+ readerJorick schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:01:
[...]
Al geprobeerd met een ander programma dan Aldiko? Voor boeken in epub formaat vind ik Kobo of Mantano Reader wel fijne applicaties die tot nu toe altijd wel probleemloos werken.
Iseci
Ik dacht dat de 3g versie 299 euro zou gaan kosten.....janesh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:43:
Alle prijzen die hier genoemd zijn, zijn van dollars direct omgezet naar euro's.
Anders ga ik misschien toch maar kiezen voor een wifi versie....
Verwijderd
Als ik mijn SNN nummer scan met een barcode scanner en die code invoer op de Asus product registratie krijg ik de heletijd een foutmelding.
C8OKBC******
*= cijfer
(ik heb de C en O met kleine letters geprobeerd in elke combinatie)
C8OKBC******
*= cijfer
Nope. Ook de bevestiging van product registratie nog niet. En de mailbox die eerder genoemd is in het topic zit nog steeds vol.Ryatzu schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:55:
Iemand al die30eurovouchergehad?
Ik heb hetzelfde probleem, krijg mijn Nexus 7 niet geregistreerd, serienummer incorrect.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:50:
Als ik mijn SNN nummer scan met een barcode scanner en die code invoer op de Asus product registratie krijg ik de heletijd een foutmelding.
C8OKBC******
*= cijfer
Later nog maar eens proberen
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik kreeg m wel geregistreerd (de site zag zelf dat het een Nexus 7 was) maar geen bevestigingsmail, niet van product registratie en de Asus mailbox zat vol. Morgen maar weer proberen.
Voor het serienummer: alles moet in kleine letters en de derde letter/cijfer is een o (en dus geen nul)
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:26:
Wel grappig dat je in Amerika gewoon kan betalen bij de Macdonalds met je Nexus 7. Ik denk dat NFC echt wel toekomst heeft in het betaalsysteem.
hoe heet die app waarmee je kan betalen
[video]
Verwijderd
Ik vroeg mij af, is deze tablet groot genoeg voor het lezen van magazines? (en ook snel genoeg om hier zonder te veel lag doorheen te bladeren)
Yep, in mijn beleving wel..... lees alleen niet erg veel magazines maar b.v distro van Engadget is fijn te lezen hoor. Wat betreft de snelheid heb je nergens over te klagen , ding is hartstikke vloeiend.....Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:26:
Ik vroeg mij af, is deze tablet groot genoeg voor het lezen van magazines? (en ook snel genoeg om hier zonder te veel lag doorheen te bladeren)
Misschien moet je eens wat reviews lezen of kijken op youtube.
Is het mogelijk internet te delen via Wifi? Gewoon kabel van één naar ander zoals bij de PC?Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:01:
@ hairy lee
je hebt niet eens een kabel nodig!diamondback schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:30:
[...]
Is het mogelijk internet te delen via Wifi? Gewoon kabel van één naar ander zoals bij de PC?
http://www.zdnet.nl/help/139089/tetheren-met-je-android-telefoon/
kan aan mij liggen maar met een kabel is het natuurlijk geen wifi hè..... bedoel je misschien usb tethering?diamondback schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:30:
[...]
Is het mogelijk internet te delen via Wifi? Gewoon kabel van één naar ander zoals bij de PC?
Verwijderd
Bedankt!Gohan040 schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:29:
[...]
Yep, in mijn beleving wel..... lees alleen niet erg veel magazines maar b.v distro van Engadget is fijn te lezen hoor. Wat betreft de snelheid heb je nergens over te klagen , ding is hartstikke vloeiend.....
Misschien moet je eens wat reviews lezen of kijken op youtube.
Inderdaad gekeken maar lees nogal wat tegenstrijdige informatie. Daarom was ik benieuwd naar jullie ervaringen. Is het ook enigzins te doen zonder al te veel in te zoomen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2012 21:29 ]
Hopelijk deze week dus nog!spokje schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:03:
We krijgen half november 4.2
http://www.mobilenapps.co...-7-android-4-2-update.htm
Die engadget distro heeft geen zoom functie , dus ja.... prima te doen.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:29:
[...]
Bedankt!
Inderdaad gekeken maar lees nogal wat tegenstrijdige informatie. Daarom was ik benieuwd naar jullie ervaringen. Is het ook enigzins te doen zonder al te veel in te zoomen?
Het blijft natuurlijk allemaal persoonlijk maar in mijn beleving is er voor 249, 199 geen betere tablet verkrijgbaar.
Nope, maar ik kreeg ook geen foutmelding bij het versturen van de mail.Ryatzu schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:55:
Iemand al die30eurovouchergehad?
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Oke, bedankt voor de informatie. En 199, heb ik iets gemist?Gohan040 schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:18:
[...]
Die engadget distro heeft geen zoom functie , dus ja.... prima te doen.
Het blijft natuurlijk allemaal persoonlijk maar in mijn beleving is er voor 249, 199 geen betere tablet verkrijgbaar.
De 16GB versie kost nu €199. De 32GB versie gaat voor de oude prijs van de 16GB (€249) over de toonbank.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:37:
[...]
Oke, bedankt voor de informatie. En 199, heb ik iets gemist?
Verwijderd
Mag,ik vragen waar? Overal waar ik kijk staat die voor €250.RocketKoen schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:49:
[...]
De 16GB versie kost nu €199. De 32GB versie gaat voor de oude prijs van de 16GB (€249) over de toonbank.
Bij winkels die de 32GB al hebben. en de 16GB nog op voorraad.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:07:
[...]
Mag,ik vragen waar? Overal waar ik kijk staat die voor €250.
Waar is even goed zoeken, maar dan moet je in het levertijden en prijzen topic zijn (zie topicwarning)
fnac.com nexus 7 in GoogleVerwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:07:
[...]
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Daar heeft men niet erg over nagedacht bij Asus: iedereen zijn scans laten mailen naar 1 adres: nu krijg je een melding dat de mailbox vol is. Van de week dus nog eens proberen.cheiron schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:34:
[...]
Nope, maar ik kreeg ook geen foutmelding bij het versturen van de mail.
Heb m'n Nexus 7 afgelopen zaterdag kunnen registreren en direct bevestigingsmails gehad. Net pas het aankoopbewijs ook naar shop_tc@asus.com kunnen sturen, zonder een foutmelding als gevolg. Nu maar wachten dus.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Ik heb me nexus gekocht op 7 september... dus ik val buiten de boot helaas.. krijg geen kortingsbon:(
Uhh dan val je juist niet buiten de boot. Geld voor alle aankopen tot eind oktober.
Want jij hebt hem dan niet voor October 29th, 2012 gekocht?Androo schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:20:
Ik heb me nexus gekocht op 7 september... dus ik val buiten de boot helaas.. krijg geen kortingsbon:(
Het lijkt er op dat de Asus actie gewijzigd is... ipv €30,00 krijg je nu een €25,00 voucher...
De aankoopdatum is nu ook gewijzigd. Was eerst tussen begin en 29 oktober, nu is dat TOT 29 oktober zonder duidelijke startdatum.
http://event.asus.com/2012/tablet/nexus_7/
Aanspraak maken op de voucher kan tot eind november, inwisselen tot eind december 2012.
De aankoopdatum is nu ook gewijzigd. Was eerst tussen begin en 29 oktober, nu is dat TOT 29 oktober zonder duidelijke startdatum.
Aanspraak maken op de voucher kan tot eind november, inwisselen tot eind december 2012.
[ Voor 11% gewijzigd door GeeEs op 12-11-2012 13:53 ]
Verwijderd
Ik heb ook nog niks gehoord, maar je moet die bon toch besteden bij Asus zelf dus wat dat betreft geven ze je weinig keuze, ze hadden net zo goed iedereen een gratis hoesje kunnen sturen.
dat is in pond, op de nederlandse site staat 30 euroGeeEs schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:51:
Het lijkt er op dat de Asus actie gewijzigd is... ipv €30,00 krijg je nu een €25,00 voucher...
http://event.asus.com/2012/tablet/nexus_7/nl/
Begrijpelijke verwarring. De letterlijke tekst is:Androo schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:20:
Ik heb m'n nexus gekocht op 7 september... dus ik val buiten de boot helaas.. krijg geen kortingsbon:(
"Aanschafdatum Nexus 7 t/m 29 oktober 2012."
Ze bedoelen daarmee: Aanschafdatum van de Nexus 7 is t/m 29 oktober 2012.
De 7 staat dus niet voor 7 oktober.
HTH
Jaa inderdaad.._Calvin schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:35:
[...]
Begrijpelijke verwarring. De letterlijke tekst is:
"Aanschafdatum Nexus 7 t/m 29 oktober 2012."
Ze bedoelen daarmee: Aanschafdatum van de Nexus 7 is t/m 29 oktober 2012.
De 7 staat dus niet voor 7 oktober.
HTH
Ik zie het nu!
Tnx! haha
Las dit nieuwsbericht: http://www.androidplanet....ten-na-nacht-aan-oplader/
Heb zelf al wel een keer meegemaakt dat ik de Nexus in de oplader had gelegd (4% accu resterend). 3 uurtjes later pak ik hem op en was hij heel heet (hele scherm aan de voorkant ook). Accu was toen geladen tot 7%. Lader direct uit het stopcontact gehaald! Daarna andere stopcontact opgeladen en geen problemen meer. Maar ben benieuwd wat er was gebeurt als ik hem inderdaad ook langer aan de lader had laten liggen.
Heb zelf al wel een keer meegemaakt dat ik de Nexus in de oplader had gelegd (4% accu resterend). 3 uurtjes later pak ik hem op en was hij heel heet (hele scherm aan de voorkant ook). Accu was toen geladen tot 7%. Lader direct uit het stopcontact gehaald! Daarna andere stopcontact opgeladen en geen problemen meer. Maar ben benieuwd wat er was gebeurt als ik hem inderdaad ook langer aan de lader had laten liggen.
Ik heb voor een 2e keer de mail gestuurd met de factuur en krijg nu geen rare mail terug dat de mailbox vol is oid. Weet niet of ik nu wel goed sta geregistreerd maar toch handig om het nog een keer te proberen.
Hey, scherp! Had ik niet gezien. Thx.stefanxxx511 schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:09:
[...]
dat is in pond, op de nederlandse site staat 30 euro
http://event.asus.com/2012/tablet/nexus_7/nl/
Voor het prijsverschil van een Nexus 7 en een iPad mini kan je een *hoop* apps kopendimocash schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:43:
[...]
tenzij hij al flink wat apple apps heeft en dus "opnieuw" moet beginnen.
Sterker nog, online nergens te krijgen volgens mij.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:07:
[...]
Het registreren van de Nexus 7 gaat wel gepaard met fouten van de Asus site zeg.. Wat een timeouts telkens.
Edit: Al wat nieuws bekent over lancering van 4.2 naar de Nexus 7? Kan het niet zo gauw vinden.
Edit2: Dom, simpele search laat zien dat het half november wordt
Laat anders ook maar: Service Unavailable, wordt ik niet goed van telkens.
Edit: Al wat nieuws bekent over lancering van 4.2 naar de Nexus 7? Kan het niet zo gauw vinden.
Edit2: Dom, simpele search laat zien dat het half november wordt
Laat anders ook maar: Service Unavailable, wordt ik niet goed van telkens.
[ Voor 68% gewijzigd door Quad op 12-11-2012 21:31 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Aantal dagen geleden geregistreerd en mijn aankoopbewijs gemaild, maar tot nu toe niks ontvangen. Ze hebben dus nogal veel mails ontvangen lijkt me.
Verder de keus in Asus webshop is wel heel erg beperkt. De officiële Nexus7 hoes lijkt me ook niet bepaald goed. Nou afwachten maar dan.
Verder de keus in Asus webshop is wel heel erg beperkt. De officiële Nexus7 hoes lijkt me ook niet bepaald goed. Nou afwachten maar dan.
Heeft iemand trouwens een goede oplossing voor het aansluiten van een koptelefoon?
De 3,5mm jack aansluiting zit namelijk op het schuine randje van de Nexus 7. Hierdoor maakt de koptelefoonplug vaak slecht verbinding.
De 3,5mm jack aansluiting zit namelijk op het schuine randje van de Nexus 7. Hierdoor maakt de koptelefoonplug vaak slecht verbinding.
Verder doordrukken.RocketKoen schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:15:
Heeft iemand trouwens een goede oplossing voor het aansluiten van een koptelefoon?
Ik heb er geen problemen mee.
Edit: Registratie allemaal gelukt. Nu vraag ik mij af of ik alleen de kassabon van de MM moet opsturen of de offerte of beiden in een PDFje..
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 12-11-2012 23:03 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoeveel karakters heeft jullie serienummer? (mijn 16)
Van mijn Nexus 7 die ik in VS heb gekocht wordt het serienummer niet geaccepteerd .
Het is toch het CSSN nummer op de garantiesticker?
Dit is dezelfde die ik in Android onder "Over tablet > Status" zie staan.
Van mijn Nexus 7 die ik in VS heb gekocht wordt het serienummer niet geaccepteerd .
Heeft er iemand iets leuks gezien dat je voor 30 euro kunt aanschaffen in de shop? Behalve de travel cover dan, die vind ik niet echt mooi en de reviews zijn ook niet best.
YouTube: Nexus 7 Cover Review1. The flap doesn't stay secure enough.
2. Not a smart cover, no big deal, but if you close it with hopes of it going to sleep on its own forget it, any slight pressure fires off apps or provides enough screen activity to keep it awake.
3. The buttons are hard to press, just enough to piss you off.
4. I don't think the flap will last, seems flimsy where it is connected. let me put my nexus back in it's belkin fire case.
[ Voor 98% gewijzigd door Philflow op 13-11-2012 08:39 ]
Het enige dat ik zo zie in die shop is een tweede lader, kan ik er een op mijn werk leggen en een thuis.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Nee, bij mij niet iig.Canis Lupus schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 07:47:
Hoeveel karakters heeft jullie serienummer? (mijn 16)
Onder dat nummer staat het SSN nummer, dat was bij mij degene die ik in heb gevuld.
@4.2, hopelijk is de Nexus 7 vanavond aan de beurt.
[ Voor 18% gewijzigd door SeenD op 13-11-2012 09:14 ]
Something something
Jammer dat die stand met pogo pins (nog) niet in de asus store staat, die zou ik gelijk kopen.
edit: Sorry dit hoort in het "Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS" topic.
edit: Sorry dit hoort in het "Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS" topic.
[ Voor 30% gewijzigd door Knowuse op 13-11-2012 10:21 . Reden: verkeerd topic ]
Shuttle st20g5
Verwijderd
Nee volgens mij niet veel dat je kan kopen voor die € 30. Waardeloze travel cover, die flap blijft niet eens zitten.Philflow schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:02:
Heeft er iemand iets leuks gezien dat je voor 30 euro kunt aanschaffen in de shop? Behalve de travel cover dan, die vind ik niet echt mooi en de reviews zijn ook niet best.
[...]
YouTube: Nexus 7 Cover Review
Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)