Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Spookj
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2012
Ik heb mijn detacheerder net een e-mail gestuurd aangezien mijn contract op 31 juli 2012 verloopt wat ze graag willen verlengen.
Ik heb vorig jaar 100 euro verhoging gehad met als doelstelling dat ik een certificering van Windows 7 zou halen op voorhand, dit is voldaan.
Inmiddels ben ik MCITP server 2008 gecertificeerd en zit op 1600 bruto. Ik werk inmiddels 3 jaar voor de detacheerder.

Aangezien ik per september/oktober een project ga doen m.b.t. beheer zal er aankomende week uiteraard een gesprek plaats vinden voor salarisverhoging.
Dit is inmiddels mijn 4e project en alle evaluaties die hebben plaatsgevonden met de klant zijn zeer tevreden.

Ik wil graag richting de 1850 bruto. Een accountmanager van een detacheerder is getraind op zulke gesprekken.
Hierin meegerekend dat er ook nog een jaarlijkse inflatie moet plaatsvinden.

Iemand tips hoe dit aan te pakken aangezien je met goeie argumenten moet komen of ervaring hoe dit goed aan te pakken? Kort samengevat is dat ik sinds mijn laatste salaris verhoging MCITP server 2008 heb behaald maar nog geen beheerproject heb gedaan. :)

Spookj wijzigde deze reactie 27-06-2012 12:08 (10%)

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:36
Hoi Spookj, heb je de search al gebruikt? Dit is meerdere al voorbij gekomen.

Vragen om salarisverhoging: hoe aan te pakken?
Functionerings Gesprek, en loon ?
Salarisonderhandelen?
Loonsverhoging, hoe aanpakken?
Functioneringsgesprek meer eruit halen dan er in zit

Loev wijzigde deze reactie 27-06-2012 13:44 (11%)

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Hoe oud ben je?
3 jaar werkervaring en 1600 bruto vind ik belachelijk.

• Ascension
  • Nu online
Vertel eens wat meer over je leeftijd, studie, werkervaring en andere relevante info. 1600 lijkt me inderdaad aan de extreem lage kant.

Heb je enig idee voor wat voor uurtarief ze je wegzetten?

Ascension wijzigde deze reactie 27-06-2012 14:11 (0%)
Reden: tikfoutje

• marccom
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:52

marccom

streepjes :9

Dat ligt maar net boven het minimumloon... http://www.minimumloon2012.nl/

Wat doe je voor werkzaamheden hiervoor?

Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:09
heb je toevallig een Aygo geleased?

:X

Dit salaris gaat nergens over.

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• Schnor
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
salaris rond de 2000 is redelijk gepast

• Spookj
Ik ben 22 en momenteel bezig 70-646 af te ronden. Aan werkervaring heb ik skilled servicedesk gehad, local it en een begin gedeelte betreft beheer omtrent citrix, TS, FS, accountbeheer en rechten tot shares aanmaken en beheren, het is dus tijd om verder te gaan in het echte beheer...

En nee ik heb geen Aygo maar een Citroen DS3

Spookj wijzigde deze reactie 27-06-2012 14:17 (9%)

• Amafi
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17-11 19:54

Amafi

Amafi

quote:
Spookj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:16:
Ik ben 22 en momenteel bezig 70-646 af te ronden. Aan werkervaring heb ik skilled servicedesk gehad, local it en een begin gedeelte betreft beheer omtrent citrix, TS, FS, accountbeheer en rechten tot shares aanmaken en beheren, het is dus tijd om verder te gaan in het echte beheer...

En nee ik heb geen Aygo maar een Citroen DS3
Je werkt parttime neem ik aan?

• Schnor
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
ze betalen niet erg goed bij peak-it nee ;)

• Ascension
  • Nu online
2000 lijkt me toch wel het minimum. Misschien moet je eens rond gaan kijken bij andere detacheerders of direct bij een bedrijf solliciteren. Dan kan je je marktwaarde bepalen en je werkgever hier mee confronteren als je het over contractverlenging gaat hebben :)

• Spookj
quote:
Ascension schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:23:
2000 lijkt me toch wel het minimum. Misschien moet je eens rond gaan kijken bij andere detacheerders of direct bij een bedrijf solliciteren. Dan kan je je marktwaarde bepalen en je werkgever hier mee confronteren als je het over contractverlenging gaat hebben :)
Dit al eerder gedaan en daar kan ik sws een start salaris van 2400 bruto noteren.
Maar er word binnen PEAK IT bij zulke gesprekken altijd aangetoond zodra je certificeringen behaald gaat je salaris omhoog. Maar zoiets kan je goed beargumenteren met tegen argumenten door tevredenheid van de klant en de ervaring die je hebt op gedaan.

Welke argumenten kan je hierin goed gebruiken vinden jullie? Ik bedoel van 1600 naar 1800 moet toch haalbaar zijn.

Ik werk overigens 40 uur, fulltime dus

• swbr
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 31-10 16:01
"Hoi. Ik wil meer geld. Als jullie dat niet willen geven, ga ik het ergens anders halen. Zeg het maar"

1600 bruto? Slavernij is toch afgeschaft?

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13-11 15:57
Persoonlijk zal ik ze eens duidelijk maken dat ze je eens als een volwaardige medewerker gaan zien.
Je kunt de 3 jaar als een soort stage zien en daar minder geld voor vragen (leergeld) maar ik zou gewoon op de 2400 of hoger gaan zitten.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 10:28
Heb je een studieschuld als je weggaat?

Specs

• Spookj
quote:
My-life schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:33:
Heb je een studieschuld als je weggaat?
Nee, als je langer als je langer als 2 jaar in dienst bent niet, en hier zit ik al overheen.
Maar kan iemand tips geven omtrent goeie argumenten die in zo'n gesprek naar voren moeten komen?

• Spookj
quote:
icecreamfarmer schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:32:
Persoonlijk zal ik ze eens duidelijk maken dat ze je eens als een volwaardige medewerker gaan zien.
Je kunt de 3 jaar als een soort stage zien en daar minder geld voor vragen (leergeld) maar ik zou gewoon op de 2400 of hoger gaan zitten.
Ik zal het even wat duidelijker maken, ze betalen een vrijstaand huis voor me in Utrecht... ik heb dus geen vaste lasten... misschien word het dan wat makkelijker te beantwoorden aangezien de secundaire voorwaarden erg goed zijn ten opzichte van andere medewerkers...

• Ascension
  • Nu online
Je geeft zelf al goede argumenten; klanten zijn zeer tevreden, je haalt je certificeringen.

Maar een grote detacheerder is gewoon weinig flexibel, als ze jou een flinke verhoging geven zijn ze bang dat anderen dat ook willen en het hek van de dam is. Beter is om naar een kleinere detacheerder te gaan of direct bij een fijn bedrijf in dienst te treden.

Als ik jou was zou ik jezelf afvragen wat je nog aan mogelijkheden hebt nu om jezelf te ontwikkelen, als die er voldoende zijn zou ik voorlopig nog blijven.

En qua salaris mag je best hoger inzetten dan 1800, als je ergens al 2400 kan krijgen (is dit met of zonder auto?) dan moeten ze daar toch minimaal in de buurt gaan zitten als ze je willen houden.

Edit: lees nu je extra secundaire voorwaarde, dat verandert bovenstaande misschien enigzins ;-)

Ascension wijzigde deze reactie 27-06-2012 14:41 (6%)
Reden: update

• Arunia
  • Laatst online: 12:26
Denk dat 1600 zoals hij nu oppert met een vrijstaand huis en auto toch wel erg goede voorwaarden zijn.
Ik zou dan liever 1600 verdienen en bovenstaand hebben dan 2400 verdienen en dat helemaal zelf moeten betalen.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Bossie
  • Registratie: juli 2001

Bossie

PSN = Patje_b_

Als er een huis voor je betaald word, en je daardoor geen vaste lasten hebt dan veranderd het beeld daardoor behoorlijk. De vraag is dus hoeveel er al voor je betaald word naast je salaris ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 13-11 15:57
quote:
Spookj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Ik zal het even wat duidelijker maken, ze betalen een vrijstaand huis voor me in Utrecht... ik heb dus geen vaste lasten... misschien word het dan wat makkelijker te beantwoorden aangezien de secundaire voorwaarden erg goed zijn ten opzichte van andere medewerkers...
Ja dat verandert de zaak natuurlijk, zoiets is al snel €800+ pm waard.
Je verdiend bruto minder maar houdt daar waarschijnlijk wel meer van over om vrij te besteden.

Dan zou ik idd hameren op je certificaten en concurenten.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Spookj
Aan secundaire voorwaarden een vrijstaand huis waar ik geen vaste lasten aan heb...
Ik heb een Citroen DS3 van ze voor 100 euro pm..

Hoe zou je dan alles beredeneren ? Bedoel klant tevreden ok.. maar certificeringen behalen... als ik m'n laatste examen van MCITP haal zou het alsnog 1700 worden met een jaarlijkse inflatie erbij kom ik nog niet boven de 1750... er moet meer te halen vallen maar waar op kan ik dat gaan basseren?
quote:
Ascension schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:40:
Je geeft zelf al goede argumenten; klanten zijn zeer tevreden, je haalt je certificeringen.

Maar een grote detacheerder is gewoon weinig flexibel, als ze jou een flinke verhoging geven zijn ze bang dat anderen dat ook willen en het hek van de dam is. Beter is om naar een kleinere detacheerder te gaan of direct bij een fijn bedrijf in dienst te treden.

Als ik jou was zou ik jezelf afvragen wat je nog aan mogelijkheden hebt nu om jezelf te ontwikkelen, als die er voldoende zijn zou ik voorlopig nog blijven.

En qua salaris mag je best hoger inzetten dan 1800, als je ergens al 2400 kan krijgen (is dit met of zonder auto?) dan moeten ze daar toch minimaal in de buurt gaan zitten als ze je willen houden.

Edit: lees nu je extra secundaire voorwaarde, dat verandert bovenstaande misschien enigzins ;-)

• marccom
  • Laatst online: 10:52

marccom

streepjes :9

Check deze 2 eens:

http://www.computable.nl/...415/1519380/beloning.html
https://onderzoek.debreed.nl/

Lastig te bepalen hoe het allemaal zit als je later pas dingen zoals dat huis gaat vermelden... Nog meer interessante dingen als extra vergoedingen / bonussen / 13e maanden / etc etc?

marccom wijzigde deze reactie 27-06-2012 14:48 (3%)

Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen

• Spookj
quote:
marccom schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:46:
Check deze 2 eens:

http://www.computable.nl/...415/1519380/beloning.html
https://onderzoek.debreed.nl/

Lastig te bepalen hoe het allemaal zit als je later pas dingen zoals dat huis gaat vermelden... Nog meer interessante dingen als extra vergoedingen / bonussen / 13e maanden / etc etc?
Nee verder geen vergoedingen, bonussen en 13e maand...

• Xanaroth
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 12:28
Een vrijstaand huis zit je al snel op 1000+ huur in de koop/huur sector (afhankelijk van locatie/grootte/etc. van de woning zelfs richting de 2k op maandbasis mogelijk). Dat is wat het jou netto zou kosten als je zelf die woning zou betalen.

Bovendien krijg je ook een auto, die zet je ook snel (enkel verzekering/belasting) op 100/maand exclusief brandstof en afschrijving, dus netto kosten makkelijk 300/maand.

Je kunt dus zeggen dat je geen 1200 (?) netto krijgt per maand, maar effectief 2500 netto per maand - enige nadeel is dat die auto en woning niet voor je pensioen gelden. Maar volgens mij heb je het dus zo slecht nog niet.

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:36
quote:
Spookj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:44:
Aan secundaire voorwaarden een vrijstaand huis waar ik geen vaste lasten aan heb...
Huh? Je krijgt een huis van je werkgever? Voor niks?! Vrijstaand huis qua huur kosten minimaal 600euro per maand. Dit is gewoon netto salaris.

Geef ons eens een goed overzicht
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Leeftijd:
Opleiding(en):
Certificaten:
Werkervaring:
Werkgever:
Huidige functie:

Vakantiegeld:
Vakantiedagen:
13/14e maand of winstuitkering:
Laptop:
GSM:
Leaseauto*:
Werkweek:
Pensioenregeling:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land:
Regio:
Reistijd**:

Maandsalaris (bruto):

• Spookj
quote:
Myrdreon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:54:
Een vrijstaand huis zit je al snel op 1000+ huur in de koop/huur sector (afhankelijk van locatie/grootte/etc. van de woning zelfs richting de 2k op maandbasis mogelijk). Dat is wat het jou netto zou kosten als je zelf die woning zou betalen.

Bovendien krijg je ook een auto, die zet je ook snel (enkel verzekering/belasting) op 100/maand exclusief brandstof en afschrijving, dus netto kosten makkelijk 300/maand.

Je kunt dus zeggen dat je geen 1200 (?) netto krijgt per maand, maar effectief 2500 netto per maand - enige nadeel is dat die auto en woning niet voor je pensioen gelden. Maar volgens mij heb je het dus zo slecht nog niet.
Zoals je zelf aangeeft woning en auto reken ik niet mee in het salaris, oke auto is wel een optie om mee te nemen aangezien je het dagelijks nodig hebt en hier extra kosten in kan rekenen. Huis telt mee maar vind ik niet het belangrijkste.

Maar het salaris moet zeker 200/300 euro bruto omhoog kunnen.

Buiten het aangeven van certificeringen, klanttevredenheid welke argumenten kan je nog meer naar voren halen om er een goeie salarisverhoging van te maken?

• shoombak
  • Niet online
Een huis van Peak IT op je 22e als skilled servicedeskmedewerker?!?

shoombak wijzigde deze reactie 27-06-2012 15:00 (36%)

• Spookj
quote:
Loev schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:56:
[...]

Huh? Je krijgt een huis van je werkgever? Voor niks?! Vrijstaand huis qua huur kosten minimaal 600euro per maand. Dit is gewoon netto salaris.

Geef ons eens een goed overzicht

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Leeftijd: 22
Opleiding(en): Medewerker beheer ICT niv 3
Certificaten: MCDST, MCITP 2008
Werkervaring: 3/4 jaar
Werkgever:
Huidige functie: LocalIT

Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: n.v.t
Laptop: nee
GSM: van de klant
Leaseauto*: ja
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land: Nederland
Regio: Utrecht
Reistijd**: 30-40 minuten

Maandsalaris (bruto): 1600

• Spookj
quote:
shoombak schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:00:
Een huis van Peak IT op je 22e als skilled servicedeskmedewerker?!?
Met een aantal andere jongens...

• Catch22
  • Registratie: november 2001
Je bent wel erg goed in het achterhouden van informatie. Zo krijg je natuurlijk nooit een goed antwoord.

hey ik krijg maar 1400 euro per maand!
En een auto, huis, prostitueebezoek, ziektekosten, telefoon en laptop van de zaak

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• Spookj
Dus met dit gehele totaal plaatje moet het salaris gewoon 200/300 bruto omhoog kunnen..

Buiten het aangeven van certificeringen, klanttevredenheid welke argumenten kan je nog meer naar voren halen om er een goeie salarisverhoging van te maken?

Iemand tips?

• Coach4All
  • Laatst online: 15-11 21:28

Coach4All

I'm a Coach 4 All

quote:
Spookj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:03:
[...]

Met een aantal andere jongens...
Als in "een tijdelijk onderkomen in de buurt van de klant" of als "definitieve huisvesting waar straks ook de vriendin bij in kan trekken"?

En die andere jongens, zijn dat ook junior collega's of vrienden van je die bij je in wonen?

Gaarne een beetje completer zijn in je informatie....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Spookj
quote:
Coach4All schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Als in "een tijdelijk onderkomen in de buurt van de klant" of als "definitieve huisvesting waar straks ook de vriendin bij in kan trekken"?

En die andere jongens, zijn dat ook junior collega's of vrienden van je die bij je in wonen?

Gaarne een beetje completer zijn in je informatie....
Dit zijn ook jongens van PEAK IT ;) en nee... er hoeft geen vriendin bij in te komen wonen... detachering is tijdelijk, en de woning ook tot ik het bedrijf verlaat!

Ben benieuwd naar de tips..

• Ascension
  • Nu online
Oh je deelt de woning, dat maakt het weer anders. Je woont dus eigenlijk op kamers en dat betaald peak-it. Wat is de waarde daarvan? 300/400 euro?

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15-11 17:11

ralpje

Deugpopje

Woon je nu 'full-time' in dat huis (met andere woorden: sta je daar ingeschreven), of heb je ook nog een woning 'van jezelf' of een kamer bij je ouders?

365Dude - Strava

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Allemaal interessant hoor, hoe Peak IT z'n werknemers betaald, maar volgens mij heeft TS al voor zichzelf bepaald dat ie 300 euro meer moet verdienen en vraagt naar tips hoe ie dit binnen kan slepen. ;)

Ik heb zo'n gevoel dat ie niet zit te wachten op reacties die zeggen dat 300 extra te hoog gegrepen is.... :+

@TS: Kijk hier eens of er iets van je gading bijzit:
- http://www.fnvbondgenoten.nl/werk_en_inkomen/dossiers/loon_salaris/artikelen/salarisverhoging_vragen/
- http://zakelijk.infonu.nl/banen/69207-salarisverhoging-vragen-tips-en-trucs.html
- http://www.muisklik.com/werken/6-salaris/14-salarisverhoging-snel-verdienen.html
- http://www.salarisonderhandelen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=2
- http://www.computable.nl/artikel/achtergrond/loopbaan/3546095/1458016/regel-die-salarisverhoging-negen-tips.html

AGee wijzigde deze reactie 27-06-2012 15:52 (67%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• joopv
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
quote:
Catch22 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:05:
Je bent wel erg goed in het achterhouden van informatie.
Misschien is hij wel geschikt voor een plaats in de directie?

• Spookj
quote:
naitsoezn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:44:
Allemaal interessant hoor, hoe Peak IT z'n werknemers betaald, maar volgens mij heeft TS al voor zichzelf bepaald dat ie 300 euro meer moet verdienen en vraagt naar tips hoe ie dit binnen kan slepen. ;)

Ik heb zo'n gevoel dat ie niet zit te wachten op reacties die zeggen dat 300 extra te hoog gegrepen is.... :+

@TS: Kijk hier eens of er iets van je gading bijzit:
- http://www.fnvbondgenoten.nl/werk_en_inkomen/dossiers/loon_salaris/artikelen/salarisverhoging_vragen/
- http://zakelijk.infonu.nl/banen/69207-salarisverhoging-vragen-tips-en-trucs.html
- http://www.muisklik.com/werken/6-salaris/14-salarisverhoging-snel-verdienen.html
- http://www.salarisonderhandelen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=2
- http://www.computable.nl/artikel/achtergrond/loopbaan/3546095/1458016/regel-die-salarisverhoging-negen-tips.html
Jou antwoord ligt me meer voor de hand, want hier doel ik inderdaad ook op, maar dat leek me ook wel enigzins duidelijk. Ik ga de links eens bekijken en kom hier op terug! Alleen was het meer, heeft iemand ervaring met zo'n gesprek... aansluiting op ervaring die is opgedaan en certificeringen... wat komt sterk over _/-\o_

Spookj wijzigde deze reactie 27-06-2012 16:28 (4%)

• 318025
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
Je contract loopt 31 Juli af en je begint nu over loonsverhoging, je weet toch dat ze nog op 31 Juli kunnen zeggen we verlengen je contract niet en dan ben je werkeloos, ik zou tegenwoordig maar niet denken dat je niet makkelijk vervangen word.

• Shadowhawk00
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-11 01:19
quote:
Diqiu-Long schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:28:
Je contract loopt 31 Juli af en je begint nu over loonsverhoging, je weet toch dat ze nog op 31 Juli kunnen zeggen we verlengen je contract niet en dan ben je werkeloos, ik zou tegenwoordig maar niet denken dat je niet makkelijk vervangen word.
Klopt maar dat werkt ook de andere kant op, als hij gaat soliciteren en wat anders vind kan hij op 31 juli besluiten om niet bij peak-it verder te gaan. Als de klanten hem heel graag willen hebben heeft peak-it er dus ook behoefte aan om hem te houden ze maken namelijk makkelijker 2x zijn salaris winst op hem.

Ik weet ook niet zijn concurentie beding maar hij kan natuurlijk ook zelf bij die klanten in dienst gaan.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Diqiu-Long schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:28:
Ik vind dit overigens een gevaarlijk spel in deze situatie, dit had je twee, drie maanden eerder moeten beseffen.

Wat als je werkgever je geen nieuw contract wil aanbieden, dan is de kans zeer klein dat je in Utrecht voor het eind van de maand vervangende woonruimte gaat vinden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Shadowhawk00
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-11 01:19
quote:
Bospa01 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:14:
[...]

Ik vind dit overigens een gevaarlijk spel in deze situatie, dit had je twee, drie maanden eerder moeten beseffen.

Wat als je werkgever je geen nieuw contract wil aanbieden, dan is de kans zeer klein dat je in Utrecht voor het eind van de maand vervangende woonruimte gaat vinden.
Dan gaat hij toch tijdelijk terug naar zijn ouders ofzo. Alleen je laten leiden door wat er misschien gebeurt is erg veilig maar niet altijd de beste keuze. Overigens vind ik dit dan wel weer een handige zet van peak-it om mensen aan zich te binden aangezien niemand durft moeilijk te doen bij de contractverlenging aangezien ze dan meteen uit huis kunnen.

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:13

DropjesLover

Dit dus ->

Bruto salaris: 1600
DS3 lease: va €250 (kaalste versie, even aangenomen €300)
woning (kamers): €400 (incl verzekeringen, internet, gwl)

Totaal bruto salaris: €2300

3 jaar werkzaam voor de toko, 22 jaar oud. Hoogst afgeronde studie is MBO3.

Ik zou zeggen... redelijk marktconform. En jij wil naar €2600 (bruto)? + 13% lijkt me hoog gegrepen...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Sabelhout
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:29
Ik vraag me toch af in hoeverre het huis moet worden meegeteld. Ik zit zelf ook in de detachering en als ik een klus van huis heb, stopt mijn werkgever me ook de hele week in een hotel (gelukkig nog niet voorgekomen) zonder dat ik daarvoor salaris moet inleveren. Als TS een klus dicht bij huis heeft, vervalt zijn tijdelijke woonruimte ook weer en zit hij nog steeds op zijn bruto salaris van 1600 euro.

Daarnaast is de auto een stuk gereedschap, misschien heeft TS helemaal geen auto nodig als hij niet in de detachering zou zitten...

.....

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True