Context: Een tijd geleden ben ik werkzaam geweest in het bedrijfsleven. Op een gegeven moment werd de druk zo enorm hoog de waardering zo laag dat ik besloot te stoppen. Ik moest stage lopen en zocht een ander bedrijf die mij kon bieden wat ik zocht. Helaas ging ik daarbij wel van een volledig salaris naar een schamele stagevergoeding maar dat had ik er graag voor over. Nadat ik klaar was met die stage ben ik weer op zoek gegaan naar bij een bijbaan.
Op dit moment werk ik als docent in het onderwijs. Het begon als een tijdelijke aanstelling voor twee maanden maar men stuurde al snel een contract op ter verlenging. Dit laatste contract heb ik nooit ondertekend aangezien ik van mening ben dat ik andere eisen heb voor een baan van 2 maanden dan voor een baan van bijvoorbeeld een jaar.
Nu is het zo dat de teamleider en directeur mij al meerdere malen hebben verteld dat ze extreem blij met mij zijn enz. maar dat het voor hun op dit moment al moeilijk te verantwoorden is (meer uren aan docenten beschikbaar dan dat er les wordt gegeven). Nu heb ik over twee dagen een functioneringsgesprek waarbij ik dus wil aangeven dat ik wil onderhandelen, maar waarover? Ik vrees dat de reactie zal zijn; "sorry, er is geen extra geld beschikbaar". Hoe zorg ik dat ik er meer uithaal dan er nu inzit?
Specs:
leeftijd: 22
Opleiding: MBO (afgerond) HBO afstuderende
Certificeringen: CCNA, CCDA, CCNP - SWITCH (bezig met ROUTE)
Gepland zijn: CCNP - TSHOOT, CCNA - Security en IPV6 Cursussen incl. certificering.
Werkervaring: 1,5 jaar op het gebied van Cisco in het onderwijs
Werkgever: Onderwijs
Functie: Docent
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: Standaard 21 ofzo (niet echt interessant)
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Auto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Werkweek: 0,6 FTE
Maand salaris(bruto): €2400,- op basis van 1,0 FTE
Waar kan ik nog meer over onderhandelen behalve het salaris. Hoewel ik het wel ga proberen verwacht op salaris gebied geen wonderen.
Op dit moment werk ik als docent in het onderwijs. Het begon als een tijdelijke aanstelling voor twee maanden maar men stuurde al snel een contract op ter verlenging. Dit laatste contract heb ik nooit ondertekend aangezien ik van mening ben dat ik andere eisen heb voor een baan van 2 maanden dan voor een baan van bijvoorbeeld een jaar.
Nu is het zo dat de teamleider en directeur mij al meerdere malen hebben verteld dat ze extreem blij met mij zijn enz. maar dat het voor hun op dit moment al moeilijk te verantwoorden is (meer uren aan docenten beschikbaar dan dat er les wordt gegeven). Nu heb ik over twee dagen een functioneringsgesprek waarbij ik dus wil aangeven dat ik wil onderhandelen, maar waarover? Ik vrees dat de reactie zal zijn; "sorry, er is geen extra geld beschikbaar". Hoe zorg ik dat ik er meer uithaal dan er nu inzit?
Specs:
leeftijd: 22
Opleiding: MBO (afgerond) HBO afstuderende
Certificeringen: CCNA, CCDA, CCNP - SWITCH (bezig met ROUTE)
Gepland zijn: CCNP - TSHOOT, CCNA - Security en IPV6 Cursussen incl. certificering.
Werkervaring: 1,5 jaar op het gebied van Cisco in het onderwijs
Werkgever: Onderwijs
Functie: Docent
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: Standaard 21 ofzo (niet echt interessant)
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Auto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Werkweek: 0,6 FTE
Maand salaris(bruto): €2400,- op basis van 1,0 FTE
Waar kan ik nog meer over onderhandelen behalve het salaris. Hoewel ik het wel ga proberen verwacht op salaris gebied geen wonderen.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl