Over 2 weeken heb ik mijn fucntionerings gesprek.
Ik zit met het volgende, naar mijn weten gaat het harstikke goed op het werk.
Toen ik daar begon was ik 18 jaar. Inmiddels nu 5 maanden 19 jaar. Ik heb nooit een salarisverhoging gehad toen ik ouder werd.
Toen ik daar net begon ging ik regelmatig nog met collega's mee op pad om later zelf standig op pad te kunnen.
Inmiddels ben ik al een lange tijd zelfstandig op pad. En heb ik veel meer verantwoordelijkheid gekregen.
Ook zit ik vanaf September tot nu op mijn opleiding BBL Medewerker ICT nv3 en ook hier haal ik goede cijfers en loop ik netjes op schema.
Huidige werkzaamheden zijn particulieren en het beheer bij kleinbedrijf. (ook gedeelte netwerkbeheer bij die berdrijven)
Nu zit ik dus met de vraag wat is redelijk als het gaat om salaris ? Laten we er van uit gaan dat het bedrijf ook te vreden is.
Zelf zat ik te denken aan 150,- bruto, misschien is dit teveel van het goede ? Mijn werkzaamheden liggen in iedergeval een stuk hoger dan nv2.
Dit was mijn begin situatie toen ik hier net begon:
Leeftijd: 18 (Bijna 19 Jaar)
Opleiding(en): Service Mederwerker ICT 2
Certificaten: -
Werkervaring: 3 Maanden (8 maanden stage bij huidige bedrijf)
Werkgever: Automatisering (Dienstverlener)
Huidige functie: (Buitendienst)
Laptop: Ja
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Ja
Leaseauto*: Ja, bedrijfs Auto
Werkweek: 32 (word 40 uur betaalt 1 dag in de week naar school)
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land: Nederland
Reistijd**: 20 min.
Maand salaris(bruto): 850,-
Alvast Bedankt!
Ik zit met het volgende, naar mijn weten gaat het harstikke goed op het werk.
Toen ik daar begon was ik 18 jaar. Inmiddels nu 5 maanden 19 jaar. Ik heb nooit een salarisverhoging gehad toen ik ouder werd.
Toen ik daar net begon ging ik regelmatig nog met collega's mee op pad om later zelf standig op pad te kunnen.
Inmiddels ben ik al een lange tijd zelfstandig op pad. En heb ik veel meer verantwoordelijkheid gekregen.
Ook zit ik vanaf September tot nu op mijn opleiding BBL Medewerker ICT nv3 en ook hier haal ik goede cijfers en loop ik netjes op schema.
Huidige werkzaamheden zijn particulieren en het beheer bij kleinbedrijf. (ook gedeelte netwerkbeheer bij die berdrijven)
Nu zit ik dus met de vraag wat is redelijk als het gaat om salaris ? Laten we er van uit gaan dat het bedrijf ook te vreden is.
Zelf zat ik te denken aan 150,- bruto, misschien is dit teveel van het goede ? Mijn werkzaamheden liggen in iedergeval een stuk hoger dan nv2.
Dit was mijn begin situatie toen ik hier net begon:
Leeftijd: 18 (Bijna 19 Jaar)
Opleiding(en): Service Mederwerker ICT 2
Certificaten: -
Werkervaring: 3 Maanden (8 maanden stage bij huidige bedrijf)
Werkgever: Automatisering (Dienstverlener)
Huidige functie: (Buitendienst)
Laptop: Ja
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Ja
Leaseauto*: Ja, bedrijfs Auto
Werkweek: 32 (word 40 uur betaalt 1 dag in de week naar school)
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land: Nederland
Reistijd**: 20 min.
Maand salaris(bruto): 850,-
Alvast Bedankt!