Ik probeer het net, ik heb dat spel ook gewonnen. Zo ff kijken wat het is.Dwarrelegel schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:37:
[...]
Nice, net shadow grounds survivor gewonnen.
Gewonnen? Nhe?
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Ik ken et al, ben zelf sinds cyber dogs groot fan van simpele topdown shooters. Shadowgrounds is een erg vermakelijk spelletjeRobsel_NL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:43:
[...]
Ik probeer het net, ik heb dat spel ook gewonnen. Zo ff kijken wat het is.
Fucking fuck, wint NFS... Ik had juist TDU2 gewild!
Ik krijg mijn stoomlocomotief (eerste campaign) niet over de 40Pazienza schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 01:24:
Is dat dungeon defenders het kopen waard?
Dat train simulator is trouwens wel grappig. Ik ging net 160 waar je 80 km/h mocht.
Heb ook wat problemen met de gui.. slepen in de 2D map werkt soms plots niet meer, als ik de map wegklik blijkt dat in in de 3d-world is gedraaid ipv gepanned op de map.
Een actie van Frozenbyte 
FF aan dat hendeltje draaien en je maakt kans op een gratis game of game met korting
FF aan dat hendeltje draaien en je maakt kans op een gratis game of game met korting
[ Voor 60% gewijzigd door Fixer op 18-07-2012 16:49 ]
zalig is dat gelinked op IP? heb nl 3 publieke IP's hierFixer schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:48:
Een actie van Frozenbyte
Het is een kortingsactie van FrozenByte (de makers van Shadowgrounds en Trine), waarbij ze via een slot-machine kortingscodes en gratis games weggeven. Bij het "prizes" linkje kun je zien wat je krijgt bij welke seal, en prijzen worden direct als code in je mailbox gedropt.
Zelf heb ik net een 75% kortingscode op Trine 2 gekregen, die ik tijdens de sale al gekocht heb
Heh, same here.
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Probeer je 't over 5 minuten nog een keer...
Is de kans groot dat Arma 2 nog in de daily deals of flash sales komt? of heb ik em gemist?
kwil toch graag een Day-z oppakken
Incompl te
Gewoon blijven proberen, je moet af en toe even een paar minuutjes wachten maar daarna mag je weer. Ondertussen ook Shadowgrounds gewonnen, eerst even de demo proberen voordat ik hem download. Bij de naam Cyber Dogs denk ik echter meteen aan de lol die ik daaraan beleefd heb dus zal wel goed zitten.
Verwijderd
Die shadowgrounds lijkt degelijk veel op Alien Swam (van Steam). Als ik zo de gameplay/plaatjes bekijk.
Verwijderd
Als je Hot Pursuit nog niet hebt en wel graag arcade racers speelt dan moet je deze gewoon kopen voor 4.99 euro!
Heel leuk om samen met een aantal vrienden te racen. De Steam key werkt overigens ook in Origin!
Heel leuk om samen met een aantal vrienden te racen. De Steam key werkt overigens ook in Origin!
Ik heb bij Summerseal Shadowgrounds gewonnen, de eerste die me een DM stuurt mag em hebben
(ik heb hem al)
EDIT: en hij is weg!
EDIT: en hij is weg!
[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 18-07-2012 16:59 ]
Damn niet gewonnen! Wel belang bij Trine namelijk..
Klinkt best logischbeve schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:03:
Die coupons zijn niet combineerbaar emt de huidige acties m.a.w. compleet nutteloos
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Iemand die nog 75% of trine 2 wilt? 3FNFA-K04IG-2V5G4( op steam)
Als je een coupon hebt, kan je beter wachten. Met coupon krijg je 75% korting i.p.v. 50%beve schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:03:
Die coupons zijn niet combineerbaar emt de huidige acties m.a.w. compleet nutteloos
PSN: Redrafted
tnx! gelijk gekochtbloodlynx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:05:
Iemand die nog 75% of trine 2 wilt? 3FNFA-K04IG-2V5G4( op steam)
Jep je gaat alleen niet 75% van die 7euro hebben maar 75% van de echte prijs
Jep, al is het natuurlijk geen dubbele korting. 75% in totaal, niet 50 + 75%
Staat er nu in!ArnoAG schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:52:
Is de kans groot dat Arma 2 nog in de daily deals of flash sales komt? of heb ik em gemist?
Waar kon jij die code invoeren dan, bij mij krijg ik geen coupon code veld zoals normaal.denyos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:10:
[...]
Jep, al is het natuurlijk geen dubbele korting. 75% in totaal, niet 50 + 75%
Verwijderd
Activate a game on steam doen.hifigamefreak schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:
[...]
Waar kon jij die code invoeren dan, bij mij krijg ik geen coupon code veld zoals normaal.
Gewoon onder redeem game key of hoe die heethifigamefreak schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:
[...]
Waar kon jij die code invoeren dan, bij mij krijg ik geen coupon code veld zoals normaal.
Waar dan?
[ Voor 23% gewijzigd door yzx op 18-07-2012 17:15 ]
Nog een key voor 75% Trine II
GYE0X-MZPZZ-FPEV8
Had hem zelf al bij de Steam sale gekocht paar dagen geleden
GYE0X-MZPZZ-FPEV8
Had hem zelf al bij de Steam sale gekocht paar dagen geleden
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Redeem game key is alleen voor spellen, niet voor coupon code. Daarnaast heb ik wel een game code voor Shadowground gekregen alleen die werkt niet. Maar die coupon voor Trine 1 of 2 die kan je nergens invoeren tijdens de bestelling zoals normaal moet, waarschijnlijk vanwege Steam Sales.yzx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:14:
[...]
Gewoon onder redeem game key of hoe die heet
[...]
Edit: Shadowgrounds download nu wel, blijkbaar zat er een extra char achter mijn code die Steam niet leuk vond. Alleen mijn Trine 2 voucher pakt hij tijdens deze sales toch niet hoewel hij hem wel herkent:

[ Voor 24% gewijzigd door hifigamefreak op 18-07-2012 17:36 . Reden: Update ]
Voor het hier (weer
) offtopic gaat, voor gamevouchers is er ook een topic: Geef hier je game vouchers weg!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb hem geactiveerd via "Activate a product on steam".
Arma 2: Combined Operations is 20% maar het gaat hoogstwaarschijnlijk lager.
Steam/ValvE weet dat veel mensen Arma willen kopen (voor DayZ).
Het komt waarschijnlijk op een van de laatste dagen voor een nog lagere korting.
Mijn verwachten is dat het max 50% off word.
@@@
Om snel te kunnen weten wat er net in de korting is geplaats, je kan naar:
http://www.steamgamesales.com/ gaan,
Zet de regio op Frankrijk en sorteer op datum.
Zo kan je altijd er snel achter komen of een spel een nog hogere korting heeft gekregen.
@@@
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Grappig dat Summerseal, ik vroeg net een code voor shadowgrounds maar was te laat.
Nu win ik hem zelf 2x achter elkaar.
DM maar als je hem wilt.
(En al weer weg)
Nu win ik hem zelf 2x achter elkaar.
DM maar als je hem wilt.
(En al weer weg)
[ Voor 7% gewijzigd door 10K op 18-07-2012 17:29 ]
"Above And Beyond The Call"
yaay shadowgrounds gewonnen op summerseal! 
edit* lol ook gelijk shadowgrounds survivor erbij
edit* lol ook gelijk shadowgrounds survivor erbij
[ Voor 39% gewijzigd door Kapoon op 18-07-2012 17:32 ]
Jeuj Trine discount coupon gewonnen op summerseal. 
Jammer dat ik die game al ooit eens bij een indie bundle gekocht heb. Wel toffe game, dat dan weer wel.
//edit
Even gecontrolleerd, Trine heb ik idd al. Gelijk maar die indie bundle aan mijn steam account toegevoegd. Dat had ik blijkbaar nog niet gedaan.
DM maar als je Trine wil hebben.
Jammer dat ik die game al ooit eens bij een indie bundle gekocht heb. Wel toffe game, dat dan weer wel.
//edit
Even gecontrolleerd, Trine heb ik idd al. Gelijk maar die indie bundle aan mijn steam account toegevoegd. Dat had ik blijkbaar nog niet gedaan.
DM maar als je Trine wil hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door WernerL op 18-07-2012 17:38 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Waarom moest ik straks maar 5min. wachten bij summer seal en nu 8?

Volgens mij moet je langer wachten als je wat gewonnen hebt.luuj schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:37:
Waarom moest ik straks maar 5min. wachten bij summer seal en nu 8?
Verwijderd
Damn, Mafia 2 gemist, en dat is ook de enige die ik nog aan m'n Steam collectie wil toevoegen
Denken jullie dat 'ie nog in de sale komt?
Denken jullie dat 'ie nog in de sale komt?
848T7-TREEQ-0L57K collectors edition van trine 2 75%
[ Voor 4% gewijzigd door bloodlynx op 18-07-2012 17:45 ]
Volgensmij is iedereen hier nu constant de actie bij summer seal aan het doen
Ik wel! Je moet wat over hebben om je games te sparenluuj schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:51:
Volgensmij is iedereen hier nu constant de actie bij summer seal aan het doen
* Cybergamer moet nu ff wachten op de nieuwe ronde...
[ Voor 11% gewijzigd door Cybergamer op 18-07-2012 17:52 ]
Ik heb evt wat andere codes voor een closed beta te ruil
Snel pak deze gratis game : http://www.greenmangaming...mes/rpgs/beyond-divinity/ nog maar 20 minuten over voordat ie weg is. Schijnt leuke game te zijn
en ja ik weet dat het hier niet mag maar het is een snelle deal
.
en ja ik weet dat het hier niet mag maar het is een snelle deal
Ik heb shadowground survivor. Iemand ruilen met iets anders?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
->Steam Trading TopicMsG schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:03:
Ik heb shadowground survivor. Iemand ruilen met iets anders?
Is er nog iemand ontopic in dit topic?

Voor het gemak:
Coupons: Geef hier je game vouchers weg!
Gratis spellen: Tip Topic voor (tijdelijk) Gratis Games.
Semilegale keys: Legale gamekeys kopen - Deel II
(Non-Steam) Aanbiedingen: PC Budget Gaming topic
Steam-spellen ruilen: Steam Trading Topic
Indie-bundles: Het grote 'Indie Bundles'-topic
Dit topic gaat over de Steam Summer Sale
[ Voor 47% gewijzigd door anandus op 18-07-2012 18:07 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Misschien rare vraag, maar hoe voeg je die codes toe, net als een gewone game ? -_-
JepRann schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:05:
Misschien rare vraag, maar hoe voeg je die codes toe, net als een gewone game ? -_-
Werkt niet bij mij in Steam, weet je zeker dat hij klopt?WernerL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:01:
[...]
Ik heb trouwens nog steeds een Trine couponcode: 0APIX-NZBMJ-CIDAK
Schade tot nu toe:
- Call of Duty : Black ops € 29,99
- Call of Duty : War Chest € 22,49
- Call of Duty : World at War € 18,74
- Crysis Collection € 13,74
- Metro 2033 € 2,49
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Damn, 30 euro is echt TEVEEL voor Black Ops, als je goed rondkijkt kan je em vinden voor nog geen 13 euro, wel een Russische versie die je (1 maal) moet activeren op Steam met een VPN, werkt wel perfect. Je kan gewoon English kiezen.MegaTronics schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:08:
Schade tot nu toe:Totale schade: € 87,45
- Call of Duty : Black ops € 29,99
- Call of Duty : War Chest € 22,49
- Call of Duty : World at War € 18,74
- Crysis Collection € 13,74
- Metro 2033 € 2,49
http://cdkeys-shop.com/bu...ml?tracking=4fcf59840d0f6
Dan is iemand je voor geweest gok ik. Is een copypaste vanuit mijn email dus hij moet kloppen. :-)hifigamefreak schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:08:
[...]
Werkt niet bij mij in Steam, weet je zeker dat hij klopt?
Whoaa! dat mag hier niet, dat moet in het semi-legale cdkey topicVerwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:13:
[...]
Damn, 30 euro is echt TEVEEL voor Black Ops, als je goed rondkijkt kan je em vinden voor nog geen 13 euro, wel een Russische versie die je (1 maal) moet activeren op Steam met een VPN, werkt wel perfect. Je kan gewoon English kiezen.
Heb hem in m'n basket maar 'Checkout' doet niets bij mij...GAMEKINGZ schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:55:
Snel pak deze gratis game : http://www.greenmangaming...mes/rpgs/beyond-divinity/ nog maar 20 minuten over voordat ie weg is. Schijnt leuke game te zijn
en ja ik weet dat het hier niet mag maar het is een snelle deal.
Hij blijft hangen, staat normaal onder u games ergens boven aan het schermxPhantom schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:16:
[...]
Heb hem in m'n basket maar 'Checkout' doet niets bij mij...
Verwijderd
Wil je een werkende coupon? Ik heb er nog enkele voor oa:hifigamefreak schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:08:
[...]
Werkt niet bij mij in Steam, weet je zeker dat hij klopt?
2 x Steam key for Trine Discount Coupon 75%
1 x Steam key for Trine 2 Discount Coupon 75%
Wie er 1 wil stuur maar een DM, first comes first served.
Zag GTA IV staan als sale, mijn PC trekt dat (al) niet, maar uit nieuwsgierigheid toch maar aangeklikt. Zie ik dat je alle GTA's kan kopen voor 9,99
Dat kon ik niet laten liggen.
NFS Hot Pursuit maar is gekocht, ben benieuwd!
Heerlijk zo'n summersale.
Aardig wat goede games voor weinig op de kop getikt.
Nu alleen nog wat tijd vinden om ze te spelen
.
Arma 2, Trine 2, Worms reloaded, plants vs zombies, orcs must die, torchlight, just cause 2 en ik kreeg assassin's creed brotherhood cadeau van iemand.
Aardig wat goede games voor weinig op de kop getikt.
Nu alleen nog wat tijd vinden om ze te spelen
Arma 2, Trine 2, Worms reloaded, plants vs zombies, orcs must die, torchlight, just cause 2 en ik kreeg assassin's creed brotherhood cadeau van iemand.
Bah ik had zojuist een couponcode gewonnen voor Trine 2. Ik activeer die game, zegt hij dat hij geactiveerd is maar hij verschijnt niet in mijn library. En ik kan hem niet nogeens gebruiken.
Ik hoop vanavond op Arma: CO en/of Insanely twisted shadow planet, maar laatstgenoemde zat al in een indie pack waar ik de rest al van had
Voor mij tot nu toe:
Alan wake + addon
wat CIV 5 dlc
The walking dead
Train simulator 2012
Valt mee in vergelijking met vorige sales
Voor mij tot nu toe:
Alan wake + addon
wat CIV 5 dlc
The walking dead
Train simulator 2012
Valt mee in vergelijking met vorige sales
Ach dit werkt ook.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:13:
[...]
Damn, 30 euro is echt TEVEEL voor Black Ops, als je goed rondkijkt kan je em vinden voor nog geen 13 euro, wel een Russische versie die je (1 maal) moet activeren op Steam met een VPN, werkt wel perfect. Je kan gewoon English kiezen.
[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 18-07-2012 18:30 ]
Als het goed is staat hij in je inventory, wel even categorie veranderen naar "Coupons".WernerL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:29:
Bah ik had zojuist een couponcode gewonnen voor Trine 2. Ik activeer die game, zegt hij dat hij geactiveerd is maar hij verschijnt niet in mijn library. En ik kan hem niet nogeens gebruiken.
Die coupons voor trine 2 zijn 75% off, niet het spel zelfWernerL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:29:
Die couponcodes zijn voor kortingscoupons die je in je inventory krijgt als je het activeert. Je krijgt dus niet direct Trine toegevoegd, dat moet je dan alsnog kopen, met 75% korting door de kortingscoupon in je inventory.WernerL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:29:
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Verwijderd
WTF, als je Saints Row 3 met alle dlc samen koopt ben je 22,36 kwijt. Je kan em ook als pack kopen maar dan ben je 24.99 kwijt.
Scheelt toch 2.63 euro
Scheelt toch 2.63 euro
Ik moet zeggen dat als die summersale er niet zou zijn ik heel wat minder games zou hebben. Niet dat ik er nu veel heb hoor maar toch.
Heb nu het volgende in mij cart zitten:
Sanctum x 2 (gift en voor mezelf 5 euro)
Need for Speed Hot Pursuit (5 euro)
Dungeon Siege 3 (Is me net iets te duur voor 11.99 eigenlijk)
Voorderest weet ik het nog niet.
Heb nu het volgende in mij cart zitten:
Sanctum x 2 (gift en voor mezelf 5 euro)
Need for Speed Hot Pursuit (5 euro)
Dungeon Siege 3 (Is me net iets te duur voor 11.99 eigenlijk)
Voorderest weet ik het nog niet.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hmm wth, kan niet betalen met ideal, zegt dat er een fout is opgetreden; Bij het verwerken van de betaling is er een probleem opgetreden met de autorisatie.
Meer mensen hier last van?
edit:
Ahh lol oke, storing bij ABN..
edit:

[ Voor 11% gewijzigd door Pendaco op 18-07-2012 18:48 ]
Verwijderd
oke..ik heb trainsimulator aangeschaft....
.. de deluxe versie
waarom in godsnaam
oké omdat ie zo goedkoop was....kan nog niet spelen dus geen ervaring tot zo ver maar gezien de spannende youtube filmpjes lijkt me dit een zeer afwisselende/spannende game...
Lekker strak naar voren kijken met wat er allemaal langs je heen gebeurd en zo nu en dan even de snelheidshendel met je muis 1 cm omhoog of omlaag gooien.
zie er erg naar uit!, laat het weekend snel komen.

waarom in godsnaam
Lekker strak naar voren kijken met wat er allemaal langs je heen gebeurd en zo nu en dan even de snelheidshendel met je muis 1 cm omhoog of omlaag gooien.
Ja, wilde net ook paar games gaan kopen. Hopen dat het voor vanavond over is, anders loop ik een paar leuke deals mis. Heb geen andere betaalmogelijkheid dan iDealPendaco schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:45:
Hmm wth, kan niet betalen met ideal, zegt dat er een fout is opgetreden; Bij het verwerken van de betaling is er een probleem opgetreden met de autorisatie.
edit:
Echt he, ik kon het ook niet laten.. Ik was er vandaag 2 uur lang zoet meeVerwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:46:
oke..ik heb trainsimulator aangeschaft...... de deluxe versie
![]()
waarom in godsnaamoké omdat ie zo goedkoop was....kan nog niet spelen dus geen ervaring tot zo ver maar gezien de spannende youtube filmpjes lijkt me dit een zeer afwisselende/spannende game...
Ik weet niet of je nou sarcastisch bent of er echt zin in hebt.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:46:
oke..ik heb trainsimulator aangeschaft...... de deluxe versie
![]()
waarom in godsnaamoké omdat ie zo goedkoop was....kan nog niet spelen dus geen ervaring tot zo ver maar gezien de spannende youtube filmpjes lijkt me dit een zeer afwisselende/spannende game...
In ieder geval, ik heb hem ook gekocht voor die 3 piek, en vind het best grappig. Gewoon af en toe een uurtje treintje rijden!
Wat is eigenlijk het doel in dat spel?soulcrusher schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:52:
[...]
Echt he, ik kon het ook niet laten.. Ik was er vandaag 2 uur lang zoet mee
Verwijderd
soulcrusher schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:52:
[...]
Echt he, ik kon het ook niet laten.. Ik was er vandaag 2 uur lang zoet mee
Scenario's voltooien.
Dus op tijd aankomen, niet je station voorbij rijden, niet te hard rijden etc.
Doer me denken aan het spel NS sprinter op de MSX. Beetje rijden en de seinen in de gaten houden en niet vergeten te stoppen op de stations.
Verwijderd
zoals elk spel niet? je ego strelen over hetgeen wat je doet in de game om zo realistisch mogelijk het idee op te laten wekken dat je ook daadwerkelijk die verdomme trein aan het besturen bent
Ik had een trine 75% van trine 2 coupon toegevoegd op steam, nu kreeg ik de optie of ik niet toevallig alle gratis content van steam wil downloaden:

Nee dankje, gaat helaas niet passen

Nee geen last van, -Rabobank- net nog 3 titels aangeschaft.Pendaco schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:45:
edit:
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hehe had ik ook , is bekendsoulcrusher schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:01:
Ik had een trine 75% van trine 2 coupon toegevoegd op steam, nu kreeg ik de optie of ik niet toevallig alle gratis content van steam wil downloaden:
[afbeelding]
Deze keer niets op deze sale dag voor mij. had wel gehoopt op wat spannends maar dit helaas niet.
PSN: McMillan0984
wtf?soulcrusher schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:01:
[afbeelding]
Niet zo zeuren, gewoon grotere harddisk nemensoulcrusher schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:01:
[afbeelding]
hoelaat komen er weer nieuwe sales eigenlijk? De daily's?
nu.thorgal21 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:04:
Nuthorgal21 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:04:
7 uur nederlandse tijd dacht ikthorgal21 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:04:
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.