Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
idem.GAMEKINGZ schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:05:
En voila weer niks interessant voor mij.
Verwijderd
Bastion niet laten liggen, is een topper!
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Verwijderd
stemmen op anno 2070 of simcity denk die eerste
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Tis alweer een oudje, maar tis een van de betere city builders naar mijn smaak.
Is het niet te eng?
Ik denk dat ik nu wel klaar ben met kopen of Skyrim moet nog een keer voorbij komen voor 20-25 euro.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik heb gisteren DD + alle DLC voor 12,50 gekocht op steam.
Zeker de moeite waard! ik vind het een van de vetste fps's die ik gespeeld hebPazienza schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:10:
Is die stalker serie de moeite waard?
Is het niet te eng?
Hij heeft wel creepy momenten, vooral in de ondergrondse secties
Ik sliep. Hij is toch nog niet in een daily geweest?Pazienza schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:11:
[...]
Ik heb gisteren DD + alle DLC voor 12,50 gekocht op steam.
GAMEKINGZ schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:05:
En voila weer niks interessant voor mij.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik sliep pas om 3 uur.RevenNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:13:
[...]
Ik sliep. Hij is toch nog niet in een daily geweest?
Geen idee, hij is wel de moeite waard in ieder geval.
Ik heb hem al, wil alleen nog mijn DLC's aanvullen.Pazienza schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:13:
[...]
Ik sliep pas om 3 uur.![]()
Geen idee, hij is wel de moeite waard in ieder geval.
Oh, haha.RevenNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:14:
[...]
Ik heb hem al, wil alleen nog mijn DLC's aanvullen.
Haha absoluut. Clear Sky heb ik dan zelf nog niet gespeeld maar is ook wel een aanrader ja!soulcrusher schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:12:
[...]
Zeker de moeite waard! ik vind het een van de vetste fps's die ik gespeeld heb
Hij heeft wel creepy momenten, vooral in de ondergrondse secties
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Wat hij zegt. Voor de rest is dit een prut sale dagVerwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:17:
Stalker is een aanrader! vet spel!
Das echt zo'n top game, als je die niet hebt ben je echt een game-barbaar
De narration op de achtergrond alleen al is de moeite waar.
[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 18-07-2012 19:23 ]
[ Voor 28% gewijzigd door bloodlynx op 18-07-2012 19:27 ]
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
zeker de moeite waard om er even naar te kijken
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Hoe zit dat eigenlijk met die serie? Wat is het verschil en welke is de beste?Joopieboy schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:15:
[...]
Haha absoluut. Clear Sky heb ik dan zelf nog niet gespeeld maar is ook wel een aanrader ja!
Het is een opvolgende serie met wat verbeteringen en dingen, beste kun je de topics over het spel hier even opzoeken.Vinnocchio schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:34:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met die serie? Wat is het verschil en welke is de beste?
Inderdaad, jammer... Maar vooruit, mijn portemonnee blijft gespaard voor Guild Wars 2MegaTronics schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:05:
Ze staan er al 5 minuten opNiet veel soeps vandaag.
An a day keeps the doctor away.
vaste constanteRevenNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:51:
Volgens mij is dit alweer de 6de keer dat Saints Row voorbijkomt of niet?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik hoop toch dat hij het binnen 7 uur weer doet, ik wil bastion hebben. Die is eindelijk mooi geprijst.
Letterlijk een daily saleRevenNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:51:
Volgens mij is dit alweer de 6de keer dat Saints Row voorbijkomt of niet?
Haha inderdaad. Hoe groot schatten jullie de kans in dat Dungeon Defenders nog een keer langs komt?
Nihil, ik heb vaak geluk, zoals dat ik alles voor 12,50 heb, dat betekent dat jij pech moet hebben.RevenNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:01:
[...]
Haha inderdaad. Hoe groot schatten jullie de kans in dat Dungeon Defenders nog een keer langs komt?
Gekochtbloodlynx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:22:
http://store.steampowered.com/app/201290/ 75% off van sins of a solar empire! Dat is zeker de moeite waard om even te checken. Ook empire total war is los 5 euro toch wel het overwegen waard!
Hij is al 4 keer langs gekomen ofzoRevenNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:01:
[...]
Alle goede deals komen de laatste dag nog een x dus de kans is heel erg aanwezig.Pazienza schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:03:
[...]
Nihil, ik heb vaak geluk, zoals dat ik alles voor 12,50 heb, dat betekent dat jij pech moet hebben.
Daarnaast iedereen die van rts houd (wat grootschaliger) http://store.steampowered.com/app/201290/ nogmaals deze game is ook in de daily sale alleen is het goed verborgen. En voor deze prijs moet je hem echt uitproberen! Lijkt erg op homeworld
Toch niet in één de dailies? (Bij de 9 24h aanbiedingen)
[ Voor 8% gewijzigd door BinaryRun op 18-07-2012 20:08 ]
Daar zowieso 1 keer, hij komt ook net uit een flash sale als ik me niet vergis
huh? Ik heb de afbeeldingen van alle dailies bekeken en daar zat hij niet tussen. Hij was alleen de midweek thingy voordat de sale begin geloof ik.yzx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:08:
[...]
Daar zowieso 1 keer, hij komt ook net uit een flash sale als ik me niet vergis
Gister rond 10 uur of later ging ie in de flash sale, was noig een hele discussie hierover de dlcs in dit topicRevenNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:09:
[...]
huh? Ik heb de afbeeldingen van alle dailies bekeken en daar zat hij niet tussen. Hij was alleen de midweek thingy voordat de sale begin geloof ik.
Klopt.yzx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:10:
[...]
Gister rond 10 uur of later ging ie in de flash sale, was noig een hele discussie hierover de dlcs in dit topic
Ik ben echt non stop met die summer seal bezig.

Al twee keer als flash deal voorbijgekomen, maar zal ook best als daily nog langskomen vermoed ik.Shiverzz schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:10:
Gods&Kings al aan bod geweest? Of achten jullie de kans vrij klein dat die meedoet?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat weet ik, reageerde op het feit dat hij in een daily is geweest. Terwijl ik dat nergens kan vinden. Weet jij het @Pazienza ?yzx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:10:
[...]
Gister rond 10 uur of later ging ie in de flash sale, was noig een hele discussie hierover de dlcs in dit topic
Of die daily geweest is weet ik niet, hij was gisteravond iig flash.RevenNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:13:
[...]
Dat weet ik, reageerde op het feit dat hij in een daily is geweest. Terwijl ik dat nergens kan vinden. Weet jij het @Pazienza ?
Ik heb hier btw een code gekregen met 75 % korting op Trine 2, heb die alleen al. Iemand interesse? Stuur maar een PM wil wel ruilen voor iets anders.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Die komt pas de laatste dag zodat zoveel mogelijk mensen hem eerder kopen aangezien heeeeeeeel veel mensen die game willen en hij nog altijd in de top 5 blijft staanDanny666 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:21:
Mooi lullig dat ik vorige week Stalker COP gekocht had voor 20 euro. Maar goed SOC en CS heb ik nou ook binnen. Nou hoop ik stiekem dat steam Arma II i.c.m. DAYZ mod ook aan de beurt komt.
De laatste dag is toch altijd een herhaling?bloodlynx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:27:
[...]
Die komt pas de laatste dag zodat zoveel mogelijk mensen hem eerder kopen aangezien heeeeeeeel veel mensen die game willen en hij nog altijd in de top 5 blijft staan
2.24 EUR
Limbo
2.49 EUR
Bastion
3.49 EUR
Blocks That Matter
2.49 EUR
ik kan weer vooruit
Thanksbloodlynx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:22:
http://store.steampowered.com/app/201290/ 75% off van sins of a solar empire! Dat is zeker de moeite waard om even te checken. Ook empire total war is los 5 euro toch wel het overwegen waard!
Weer 1tje van mijn wishlist, die wordt ondertussen al lekker klein
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik wil hem ook wel maar alles in Trinity zit ook in Rebellion dus nou valt het wat nutteloos om eerst Trinity te gaan kopen en dan later Rebellion weer. Had Brad maar wat eerder naar Steam moeten stappen hoor, Ik koop Rebellion later wel als ie goedkoper is.Magic schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:49:
[...]
Thanksik baalde er al van dat er maar 25% van Rebellion was. ze hadden beter Trinity op de voorpagina kunnen plaatsen
Die ga ik ook maar eens aanschaffenMagic schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:49:
[...]
Thanksik baalde er al van dat er maar 25% van Rebellion was. ze hadden beter Trinity op de voorpagina kunnen plaatsen
zojuist Need for Speed: Hot persuit gekocht, dus jakronolith schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:52:
Komen jullie al wel door de betaling heen dan? Hier werkt het nog steeds niet...
Trine 2 bestellen met die coupon lijkt niet te lukken.
Bastion is een topper. De voiceover en tekenstijl maken het een erg mooie ervaring vond ik. De game is niet zo lang maar de replaywaarde is prima. De soundtrack is ook een aanrader trouwens.WernerL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:27:
Zojuist bastion besteld, coole game is dat. En erg mooi getekend allemaal. Daar ga ik mezelf de komende tijd wel mee vermaken. :-)
Trine 2 bestellen met die coupon lijkt niet te lukken.
Is die Total War pack een aanrader trouwens?
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 18-07-2012 21:54 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Maar ik heb wel die Bioshock deal gemist, ik lag toen nog gewoon te maffen (vakantie hè
Nee man. Alien Swarm is een co-op only en Shadowgrounds is een single-player campaign.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:54:
Die shadowgrounds lijkt degelijk veel op Alien Swam (van Steam). Als ik zo de gameplay/plaatjes bekijk.
Misschien dat de gameplay wat van elkaar wegheeft maar daar houdt het dan ook op
Weet je wat pas veel op Alien Swarm lijkt? Alien Breed
Ga jij maar Amnesia spelenPazienza schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:10:
Is die stalker serie de moeite waard?
Is het niet te eng?
Daar is een ander topic voorDurbin schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:01:
Kan ik nog iemand blij maken met een (gratis) Steam Key voor Shadowgrounds Survivor?
Deze heb ik gekregen via Summerseal, maar ik heb de game al. Stuur maar een DM.
Vergeven.
[ Voor 27% gewijzigd door Compizfox op 18-07-2012 22:05 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Vergeven.
[ Voor 7% gewijzigd door Durbin op 18-07-2012 22:04 ]
"Oh, don't be shy! Let's cause a scene, like lovers do, on silver screens." (Killers - Glamorous Indie Rock and Roll)
DM verstuurd.Durbin schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:01:
Kan ik nog iemand blij maken met een (gratis) Steam Key voor Shadowgrounds Survivor?
ABN? Die ligt er namelijk nog steeds uit..Avioto schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:04:
Kunnen jullie wel betalen? Bij mij houd ie ermee op als ik naar Ideal ga, de hele dag al..
Heb Limbo & NFS al in mn mandje zitten, maar kan niet afrekenen > 1st world problems
Ik heb hetzelfde probleem, met zowel iDeal als PayPal. Heb het ook al de hele dag, en bij ieder spel. Heb zojuist een ticket aangemaakt bij Steam SupportAvioto schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:04:
Kunnen jullie wel betalen? Bij mij houd ie ermee op als ik naar Ideal ga, de hele dag al..
Nope, daar kun je geen iDeal gebruiken.Stan. schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:18:
Weet iemand of het mogelijk is om iDeal te gebruiken in de steamapp op android?
Net de laatste game uit m'n wishlist gekocht en ik zit nog ruim onder m'n gereserveerde budget voor de sales, komende dagen kijken of er nog mooie dingen langskomen dus
Nee, alleen creditcardStan. schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:18:
Weet iemand of het mogelijk is om iDeal te gebruiken in de steamapp op android?

Gister GTA PACK, vandaag de STALKER pack.
Ik denk dat ik er maar eens een nachtje over ga slapen......
(heb ik hem nodig?nee, ga ik het spelen voor de volgende sale? nee, maar ik wil hem hebben
Talk about first world problems
p.s. dank je wel steam voor het bieden van een goed alternatief voor illegaal downloaden
[ Voor 35% gewijzigd door eL_Jay op 18-07-2012 23:11 ]
Steam:
Dungeon Siege 3.
Saints Row the Third + bijna alle DLC.
Sanctum + DLC pakket.
Need for Speed Hot Pursuit
Origin:
Battlefield 3
Viel me wel op dat mijn 'games dir' nu zo'n 270GB groot is.
Nu alleen Skyrim nog voor een 20-25 euro en ik ben klaar. Met deze summer sale is het aantal games dat ik had verdubbeld
Er is een enorm aanbod aan games op Steam maar 95% kan me eigenlijk niets boeien.
Had er maar een paar en eigenlijk de meeste op Origin
Mass Effect 1, 2 en 3
Dragon Age Origins
Dragon Age 2
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 3% gewijzigd door MisterJD op 18-07-2012 23:29 . Reden: foutje ]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Dat kan ik bevestigen, iDeal werkt weer met ABNDanny666 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:27:
Als het goed moet ideal ABN nou wel doen.
Stalker pack is het zeker waardeL_Jay schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:02:
Sheisse sheisse sheisse, steeds wanneer ik denk nu koop ik niets meer, komt er weer een geweldige pack voorbij:(
Gister GTA PACK, vandaag de STALKER pack.
Ik denk dat ik er maar eens een nachtje over ga slapen......
(heb ik hem nodig?nee, ga ik het spelen voor de volgende sale? nee, maar ik wil hem hebben)
Talk about first world problems
p.s. dank je wel steam voor het bieden van een goed alternatief voor illegaal downloaden
-Eraser- schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:32:
Shadowgrounds Survivor gewonnen bij summersealiemand nog een 75% coupon voor Trine? --> 2QRMJ-IZTK9-LW6KR
Check dit topic, heb ze er net op gezet.
stephankamp in "Geef hier je game vouchers weg!"
Ze zijn al op.
[ Voor 3% gewijzigd door stephankamp op 18-07-2012 23:58 ]
Maar goed het blijft niet zo veel geld natuurlijk.
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Reeds gekocht:
Fable 3
Assassin's Creed 2 Deluxe
Assassin's Creed 2 Brotherhood
L.A. Noire
Torchlight
Need for Speed hot pursuit
Serious Sam 3: BFE
Mirror's Edge
The Darkness 2
The Witcher: Enhanced Edition
Just Cause 2
Rage
Metro 2033
Dead Space
Dead Space 2
Bastion
Zou heel graag nog willen:
CoD: Modern Warfare 3
Max Payne 3 (50% of hoger is instant buy)
Tomb Raider: Guardian of Light
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Meh zo'n pack kost alleen maar geld... Shadow of Chernobyl MOET iedereen gewoon gespeeld hebben, maar als je daarna COP ook nog eens opstart ben je wel een fan. En zelfs een fan laat dat tweede geval (edit: clear sky) gewoon links liggen, dus dan heb je toch weer minstens €2,47 voor niets uitgegeven.deraco96 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:04:
Met dat Stalker pack bespaar je wel het indrukwekkende bedrag van 3 cent! (in vergelijking met los).
Maar goed het blijft niet zo veel geld natuurlijk.
Clear sky kun je beter overslaan, de andere 2 (CoP en Soc) zijn wel goed. Stalker 2 is niet uitgebracht en is begin dit jaar geannuleerd.BoyzNDaHood schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:20:
Dus stalker 2 is niet aan te raden? Deel drie ga ik niet kopen, moet je 1 of 2 voor hebben voor de korting. Maar ik twijfel tussen 1 en 2.
Het was toch juist Clear Sky die je beter kon overslaan, en niet Call of Pripyat?lampekap06 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:17:
[...]
Meh zo'n pack kost alleen maar geld... Shadow of Chernobyl MOET iedereen gewoon gespeeld hebben, maar als je daarna COP ook nog eens opstart ben je wel een fan. En zelfs een fan laat dat tweede geval gewoon links liggen, dus dan heb je toch weer minstens €2,47 voor niets uitgegeven.
Ik heb ze zelf nog niet gespeeld hoor, maar heb SoC en CoP alvast klaar liggen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.