Steam Summersale 2012

Pagina: 1 ... 27 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Wat ik bedoelde: SoC (1), CS (2) en CoP (3), ken de serie niet zo heel goed moet ik zeggen. Gebaseerd op wanneer ze uitgebracht zijn.

Dan ga ik Shadow Of Chernobyl wel halen, voor € 2,5 kan het niet heel fout gaan denk ik. Voor CoP moet je SoC of CS hebben (als je korting wil ontvangen), aangezien ik niet eens weet of ik SoC wel ga spelen of niet, koop ik alleen het eerste deel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

juggle schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:10:
Kon het ook niet laten en als je 1 keer bezig bent...

Reeds gekocht:

Fable 3
Assassin's Creed 2 Deluxe
Assassin's Creed 2 Brotherhood
L.A. Noire
Torchlight
Need for Speed hot pursuit
Serious Sam 3: BFE
Mirror's Edge
The Darkness 2
The Witcher: Enhanced Edition
Just Cause 2
Rage
Metro 2033
Dead Space
Dead Space 2
Bastion
En nu de hand op de knip. :P
Zou heel graag nog willen:

CoD: Modern Warfare 3
Was op de eerste dag 50% daily, dus zal wel niet lager gaan.
Max Payne 3 (50% of hoger is instant buy)
Was de tweede dag 50% als daily.
Tomb Raider: Guardian of Light
Is volgens mij al als flash of community's choice geweest, deze thead lezende was hij 13 juli voor 75% off. Dan gok ik dat die ook nog wel als daily komt.

Als ze idd alles herhalen op de laatste dag dan kom je nog wel aan je trekken dus. :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:42
BoyzNDaHood schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:31:
Wat ik bedoelde: SoC (1), CS (2) en CoP (3), ken de serie niet zo heel goed moet ik zeggen. Gebaseerd op wanneer ze uitgebracht zijn.

Dan ga ik Shadow Of Chernobyl wel halen, voor € 2,5 kan het niet heel fout gaan denk ik. Voor CoP moet je SoC of CS hebben (als je korting wil ontvangen), aangezien ik niet eens weet of ik SoC wel ga spelen of niet, koop ik alleen het eerste deel dan.
Soc is het compleet waard. Ik zou wel the complete mod gebruiken als ik jou was, maakt het nog een stuk beter. Kun je zo via google vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:44
BoyzNDaHood schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:31:

Dat is precies wat ik bedoelde ;) Speel SOC, en als je dan nog zin hebt kun je altijd COP nog halen als je er aan toe komt. En clear sky gewoon negeren.

En inderdaad: COMPLETE mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Tukker_T schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:39:
[...]

Soc is het compleet waard. Ik zou wel the complete mod gebruiken als ik jou was, maakt het nog een stuk beter. Kun je zo via google vinden.
Hmz, ga ik wel even googlen dan. Als het maar niet teveel geklooi is ivm Steam :p.
lampekap06 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:40:
[...]

Dat is precies wat ik bedoelde ;) Speel SOC, en als je dan nog zin hebt kun je altijd COP nog halen als je er aan toe komt. En clear sky gewoon negeren.

En inderdaad: COMPLETE mod!
Okay dan. Ik was bang dat deel 2 (Clear Sky) beter is, zoals ik dat L4D2 beter is dan L4D en Half Life 2 beter dan Half Life 1 (heel veel beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

W3ird_N3rd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:39:
...Is volgens mij al als flash of community's choice geweest, deze thead lezende was hij 13 juli voor 75% off. Dan gok ik dat die ook nog wel als daily komt.

Als ze idd alles herhalen op de laatste dag dan kom je nog wel aan je trekken dus. :P
Ja ik weet het heb ze idd allemaal al voorbij zien komen. La Noire had ik zelfs pech, net na hem gekocht te hebben kwam ie voor de 2e keer voor 7,50 (ik heb 15 betaald)

Hoe waarschijnlijk is het dat die aanbiedingen terugkomen denk je?

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

Huh was Fable III nog (dik) in de aanbieding dan? Is nu -40%, maar iets goedkoper moet toch nog wel kunnen lijkt me... Heb ooit een keer van iemand gehoord dat het een geweldig spel is (die had het op xbox360), maar ken het verder niet zo. Lijkt me wel gaaf, maar 28 euro voor de set kijk ik nog even verder.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

BoyzNDaHood schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:47:
Okay dan. Ik was bang dat deel 2 (Clear Sky) beter is, zoals ik dat L4D2 beter is dan L4D en Half Life 2 beter dan Half Life 1 (heel veel beter).
Dus deel 2 is altijd beter dan deel 1? Helaas werkt het niet zo :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:48
deraco96 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:57:
Huh was Fable III nog (dik) in de aanbieding dan? Is nu -40%, maar iets goedkoper moet toch nog wel kunnen lijkt me... Heb ooit een keer van iemand gehoord dat het een geweldig spel is (die had het op xbox360), maar ken het verder niet zo. Lijkt me wel gaaf, maar 28 euro voor de set kijk ik nog even verder.
En nu staat Fable III in de communitylist, en toen ik deze post zag maar op Fable gestemd ;). Payday heb ik al en Darkness II zegt me toch niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Compizfox schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:01:
[...]
Dus deel 2 is altijd beter dan deel 1? Helaas werkt het niet zo :P
Uiteraard niet, maar ik was 'bang' dat het beter zou zijn. Dat ik niet een of ander oud lelijke game koop, terwijl er een betere en mooiere opvolger beschikbaar is voor hetzelfde prijs.

Inmiddels het eerste deel gekocht. Morgen ga ik het wel downloaden en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
En dat was de vote #20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

juggle schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:48:
[...]

Ja ik weet het heb ze idd allemaal al voorbij zien komen. La Noire had ik zelfs pech, net na hem gekocht te hebben kwam ie voor de 2e keer voor 7,50 (ik heb 15 betaald)

Hoe waarschijnlijk is het dat die aanbiedingen terugkomen denk je?
Geen idee, maar iedereen hier roept dat de laatste dag herhaling is van alles dus ik help je hopen. :P
deraco96 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:57:
Kan je nu idd op stemmen als community choice, heb ik ook gedaan. Ben niet van plan om het te kopen, maar lijkt mij van die 3 ook de leukste.

Ik gok dat hij dan later ook nog wel als daily of flash langskomt, of hij nu wint of niet.

Mijn theorie: community choice heeft alleen invloed op wanneer iets in de aanbieding komt. Verliest een titel, dan krijg je hem gewoon later als flashdeal. Wint een titel, krijg je hem niet later als flashdeal. En daarnaast zal het meeste (alles?) ook nog wel als daily langskomen of al geweest zijn.

Het lijkt me eigenlijk vreemd als je als community ècht invloed zou hebben op wat ze afprijzen.
Kan je ergens zien hoevaak je al gevote hebt? Ik heb blijkbaar nog steeds <15. En kan je eigenlijk nog iets met die badges, behalve ermee pronken? :+

[ Voor 16% gewijzigd door Mentalist op 19-07-2012 01:17 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Trine 2 _/-\o_ .

Wat een leuke verrassing.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

BlackthunderAwf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:02:
[...]
En nu staat Fable III in de communitylist, en toen ik deze post zag maar op Fable gestemd ;). Payday heb ik al en Darkness II zegt me toch niet zoveel.
ik ken payday niet, maar doe jezelf een plezier en koop Darkness 2! In tijden niet zo vermaakt met een shooter 8)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Toch maar de GTA complete pack, Simcity 4 en Sins Trinity gekocht.

Simcity 4 heb ik hoge verwachtingen van, ik hoop dat het als Simcity 3000 is maar dan meer dingen te doen. Maar voor 2,50 kan ik me er geen zorgen over maken als het niet leuk blijkt te zijn.

GTA complete pack ondanks dat ik San Andreas al heb, ik speel deze games af en toe nog eens opnieuw en heb nooit GTA 4 uitgespeeld vanwege performance issues maar misschien is het beter met patches of bij de episodes. En het feit dat hij nu op een SSD staat in plaats van vroeger altijd op een HDD scheelt ook weer behoorlijk volgens veel mensen, morgen eens testen.

Sins heb ik lang geleden redelijk wat gespeeld, maar nooit met de uitbreidingen en voor 3,74 kon ik deze moeilijk laten liggen.

Totale schade tot nu toe:

YS Originis - 6.39€
Payday The Heist - 4€ (eentje uit een 4 pack van iemand anders, en heb die 4 cent fooi gedaan)
GTA Complete - 9.99€
Simcity 4 - 2.49€
Sins Trinity - 3.74€

Totaal: 26.61€

Deze sale bevalt me zeer goed, veel games die ik graag speel en ook vooral ook games zoals Simcity of Sins in de aanbieding, dat heb ik nog nooit eerder gezien. Verder ook leuk om nieuwe games te ontdekken via een sale, deze keer waren dat Payday The Heist en YS Origins. Waarschijnlijk zal er voor mij niks leuks meer inzitten, heb namelijk niet echt games meer die ik graag nog wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Net effe L.A Noire gekocht en Stalker. Op jullie aanraden.

Gister ook al Fallout Complete edition gekocht.

Zal er toch aan moeten geloven (steam)

Denken jullie trouwens nog dat css in sale komt (goedkoper als 10tje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
http://steamalerts.com/ echt mega handig voor die flash deals, nu moet alleen nog Arma 2 met 75% korting komen en nexuiz :p en ik heb alles wat ik wil :p

[ Voor 4% gewijzigd door Skadrow op 19-07-2012 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dragon age is nu een flashdeal. Zonet wat filmpjes bekeken en ziet er wel leuk uit. Raden jullie het spel aan om aan te schaffen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53

Melkaz

Melkazar

Grudgie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 06:51:
Dragon age is nu een flashdeal. Zonet wat filmpjes bekeken en ziet er wel leuk uit. Raden jullie het spel aan om aan te schaffen of niet.
Zeker weten! Mijn favoriete RPG van de afgelopen paar jaar. Dragon Age II niet kopen btw ;)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Grudgie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 06:51:
Zeker, maar koop dan wel de Ultimate Edition. : http://store.steampowered.com/app/47810
Die kost namelijk even veel als de gewone versie zonder alle DLC.
Voor 7,50 een goede 160 uur speel plezier als je alle origins afloopt en dan Awakenings nog speelt.
Wel apart dat deze nu ineens voorbij komt op Steam ik heb hem zelf via Origin gekocht voor 15 euro wat alsnog een koopje is.

- Includes the 2009 'RPG of the Year' Dragon Age: Origins, the Dragon Age: Origins - Awakening expansion pack, plus all nine additional content packs.
Rann schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 07:43:
Dragon age 1 is wel een stuk moeilijker. qua instap is 2 een stuk makkelijker, maar het verhaal daarin is kak... Ik zou het alleen aanraden als je semi turnbased rpgs leuk vind ;)
Mwah moeilijker valt mee, de puzzels kunnen frustrerend zijn :P (Brug!!) Het verhaal/omgevingen etc zijn subliem en 'turnbased' maakt het te makkelijk. Dragon Age Origins is 1 van mijn favoriete spellen, samen met Mass Effect 1,2 en 3. En ja Dragon Age 2 komt niet eens in de buurt van DAO. De DLC voor DA2 maakt wel een hoop goed.

Skyrim kwam weer voorbij na hem gisteren gemist te hebben nu maar gelijk aangeschaft.

[ Voor 40% gewijzigd door prutser001 op 19-07-2012 07:49 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Dragon age 1 is wel een stuk moeilijker. qua instap is 2 een stuk makkelijker, maar het verhaal daarin is kak... Ik zou het alleen aanraden als je semi turnbased rpgs leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
noobynater schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 02:00:
Simcity 4 heb ik hoge verwachtingen van, ik hoop dat het als Simcity 3000 is maar dan meer dingen te doen. Maar voor 2,50 kan ik me er geen zorgen over maken als het niet leuk blijkt te zijn.
SimCity 4 is (imho) de beste SimCity die er is, veel te doen, een goede onderliggende simulator en een enorme community.
Er zijn tienduizenden (no kidding) mods voor. In ieder geval de Network Addon Mod zou ik uiteindelijk aanraden.
Al zou ik eerst gewoon paar tientallen uren zonder mod spelen, maar dat je het alvast weet ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Wow Dragon Age Origins Ultimate Edition maar €7,5 hmm dat wordt even een USA vriend aanspreken :P.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
GAMEKINGZ schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:47:
Wow Dragon Age Origins Ultimate Edition maar €7,5 hmm dat wordt even een USA vriend aanspreken :P.
USA vriend aanspreken? Hoezo dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:08:
[...]

USA vriend aanspreken? Hoezo dat?
Ehm ehm goedkoper :D. ipv €7,5 is het daar $7,5 :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wat een moeite voor €1,40 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:59

Austin

Uit een boek

net nog snel even SC4 aangeschaft voor die € 2,50 kon ik het niet laten liggen, ookal heb ik de cd liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
€1,37 maar zelfs!

Ik dacht precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Hmm, mn steam 'bedankt voor uw aankoop' mailtjes worden inmiddels als spam gezien. Te verslavend dit met al die koopjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Is het ook de moeite als je weet dat hij mij nog moet terug betalen ? :)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Vanochtend voor ik naar het werk ging nog ff gekeken op Steam en SimCity 4 gescoord.
Train Simulator 2012 helaas misgelopen doordat gisteravond ABN eruit lag en toen ik wou betalen het internet eruit klapte ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Laatst online: 22-09-2019
Rudi schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:22:
Hmm, mn steam 'bedankt voor uw aankoop' mailtjes worden inmiddels als spam gezien. Te verslavend dit met al die koopjes ;)
Haha dan weet je dat het misschien wat uit de hand gelopen is. ;)

Zelf nog heel bescheiden gehouden, alleen Super Meat Boy gekocht.
Civ5 leek me ook wel wat maar ING lag eruit. -O-

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
GAMEKINGZ schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:22:
[...]

Is het ook de moeite als je weet dat hij mij nog moet terug betalen ? :)
Ah, dat scheelt dan, inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Simcity 4 gisternacht gepakt, en nu Dragon Age Ultimate edition. Snap niet waarom de ultimate en basisspel dezelfde prijs zijn, magoed..

Nu maar even uitvogelen welke van de 3 adventures ik zou willen. Ik denk Puzzle Agent 2. Longest Journey heb ik al op 4 CDs en voel niet echt de noodzaak dat te herspelen. The Next Big Thing is van dezelfde makers als Runaway, en dat was echt een adventure voor de mannelijke doelgroep. Mooi gemaakt maar niet geheel mijn smaak. En Puzzle Agent 2 wil ik wel proberen voor de juiste prijs... ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Merde! helemaal gemist dat deze bezig is!
Is deze op een vaste datum in het jaar? Dan zet ik hem eventjes al in de kalender voor 2013.

Straks nog eventjes kijken of ik wat leuks kan storen. Ik heb namelijk ook wel zin in simcity4 (om te wachten op de nieuwe) en la noire. Jammer dat zo'n acties niet voor de consoles komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Geen vaste datum. Veel mensen beklaagden zich 2 weken lang dat de summersale maar niet kwam. Ze verwachtten het op de 28e vorige maand. Nu is het dus wat later dan gewoonlijk. Het is 'ergens in de zomer' en dat is het.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53

Melkaz

Melkazar

En vergeet de kerst/eindejaars sale niet :)
Je kan erop rekenen dat Steam elke jaar twee keer een uitverkoop heeft, rond de zomer(eind juni, juli) en de week voor kerst t/m einde van het jaar.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Melkaz schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:41:
En vergeet de kerst/eindejaars sale niet :)
Je kan erop rekenen dat Steam elke jaar twee keer een uitverkoop heeft, rond de zomer(eind juni, juli) en de week voor kerst t/m einde van het jaar.
En de halloween sales :D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

En dan nog de daily, midweek en weekend deals... Eigenlijk kun je beter bij je baas aangeven je salaris direct naar steam te sturen.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34

masauri

aka qwybyte

Nny schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:55:
En dan nog de daily, midweek en weekend deals... Eigenlijk kun je beter bij je baas aangeven je salaris direct naar steam te sturen.
1 van de beste comment in dit hele topic naar mijn mening.
Thx, you made my day! _/-\o_

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik denk niet dat er veel meer uitkomt bij de 'Winter sales' het gekke is dat ik nu ook zo'n ~6 jaar gebruik maak van Steam en dit eigenlijk de eerste sale is die ik mee maak. Of ik keek er elke keer gewoon overheen maar ik denk dat het eerder is omdat ik niet echt actief gebruik gemaakt heb van Steam, meer een veredelde chat client.

Ik wacht rustig af nu, heb eigenlijk al meer uitgegeven dan dat de bedoeling was (wie niet) maar kan weer even vooruit.

Misschien dat er nog een heel erg intressante aanbieding komt maar ik zou niet weten wat.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hey, ik heb de 20 votes-badge gehaald.

Nu nog de komende dagen elke dag een keer voten. En iets kopen tijdens deze sale :+ En dan heb ik de level 3 Summer Sale Badge. Yay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Laatst online: 22-09-2019
O yeah ben nu een "Verheven timmerman" volgens steam! 8)
Nu nog de vote everyday behalen :)

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Me zo voorgenomen niets te kopen, maar toch maar Dragon Age en SimCity 4 gekocht.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Alsjeblieft steam... geef vanavond nou is een keer een goeie sale :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik vond de Flash sales over het algemeen veel interessanter dan de dailies. :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Nny schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:55:
Haha, ik schoot ook al in de lach toe ik dit las :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:27:
Me zo voorgenomen niets te kopen, maar toch maar Dragon Age en SimCity 4 gekocht.
Ik ging ook alleen, echt uitsluitend, Arma2:CO kopen voor Day-Z als die onder de tien euro kwam. Eergisterenavond zat ik m'n paypal account door te neuzen om te kijken naar iets anders en viel me op dat ik 1. meer dan 100 euro had uitgegeven aan Steam en b. vergeten was Arma2:CO te kopen |:(
En die was nog niet onder tien euro, maar ik heb van de week geen tijd om die sale in de smiezen te houden dus heb hem dan toch maar gekocht.

En dan ben ik degene in mijn vriendenkring die wél goed met geld om kan gaan, schijnt het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 18:48
Trinsec schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:31:
Ik vond de Flash sales over het algemeen veel interessanter dan de dailies. :P
ik heb zo de indruk dat de flash sales gewoon de dailies zijn (exact zelfde kortingen). Maar dan op een ander tijdstip. Hetzelfde voor de community choice.

Als je al een paar sales ehbt gedaan, dan is het normaal dat je bijna alle goeie games al hebt. Voor de goeie games van dit jaar wacht je dan toch tot de volgende sale, daardoor kan het wel lijken dat het een iets mindere sale is, maar het toch niet is. Voor mezelf: ik heb de afgelopen 2 sales rond de 50 games gekocht. Voor in totaal 150euro denk ik. Dat kan je dus nevernooit halen als je gewoon retail koopt. Of zelfs via keysites.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:46:
[...]

Ik ging ook alleen, echt uitsluitend, Arma2:CO kopen voor Day-Z als die onder de tien euro kwam. Eergisterenavond zat ik m'n paypal account door te neuzen om te kijken naar iets anders en viel me op dat ik 1. meer dan 100 euro had uitgegeven aan Steam en b. vergeten was Arma2:CO te kopen |:(
En die was nog niet onder tien euro, maar ik heb van de week geen tijd om die sale in de smiezen te houden dus heb hem dan toch maar gekocht.

En dan ben ik degene in mijn vriendenkring die wél goed met geld om kan gaan, schijnt het 8)7
het klassieke probleem. Gezien de gangbare retailprijzen is 5 euro helemaal niet veel voor een game, of 10 euro voor een pack (GTA, UT,...) maar vele kleintjes maken groot he ;)

Ik heb ook al verschillende keren aankopen gedaan omdat het gewoon een ideale prijs is, ook al speel je het pas binnen een jaar (games van 2.5 euro bv)

[ Voor 38% gewijzigd door Tarkin op 19-07-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tarkin schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:47:
[...]

ik heb zo de indruk dat de flash sales gewoon de dailies zijn (exact zelfde kortingen). Maar dan op een ander tijdstip. Hetzelfde voor de community choice.
Volgens mij is dit inderdaad het geval. Het is gewoon een tweede kans (of derde, vierde, etc.) om zo'n aanbieding in de wacht te slepen.

Wat mij betreft een blijvertje tijdens sales!

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 19-07-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:24
Nu heb ik Just Cause 2 gekocht, maar deel 1 nog nooit gespeeld.
Is het handig/nodig/nuttig om deel 1 eerst te spelen voor ik begin aan deel 2?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nee totaal niet nodig, bij dat spel moet je niet focusen op verhaal want dat is bar slecht. Het gaat daar meer om lol trappen. En dat is wel leuk, heb er al meer dan 80 uur inzitten nu.

Er wordt op dit moment ook een multiplayer mod ontwikkelt door de makers van SAMP: http://www.jc-mp.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Preau op 19-07-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

W3ird_N3rd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:13:
[...]

Geen idee, maar iedereen hier roept dat de laatste dag herhaling is van alles dus ik help je hopen. :P
Dat is niet waar. Er komt alleen een recap van de best verkochte daily's. Tenminste, dat is alle vorige sales nog zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:46:
[...]

Eergisterenavond zat ik m'n paypal account door te neuzen om te kijken naar iets anders en viel me op dat ik 1. meer dan 100 euro had uitgegeven aan Steam en b. vergeten was Arma2:CO te kopen |:(

Hehe, dat heb ik ook. Had voor de sale 75 euro op m'n 3V Card gezet. Die is nu leeg aan koopjes (ok, 10tje aan dlc op PSN) 'gelukkig is de sale over 3 dagen weer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik twijfel of ik La Noire moet halen, veel mensen vonden het saai toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Slashdotter schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:05:
Je kan proberen om hem te laten halen door iemand in Amerika daar is hij maar 5 dollar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
In het begin is het erg tof, omdat het een heel nieuw soort spel is. Uiteindelijk vond ik dat alle zaken wel steeds dezelfde soort doorloop hebben. Misschien dat ik nog door had moeten gaan, maar ik heb het na 7,5 uur spelen eigenlijk niet meer gestart. Als je van detectives houdt is het wel een musthave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Net IGN's videoreview bekeken en ben er al uit, ga m toch maar niet halen hoe goedkoop ie ook is. Ben meer van de strategy games zoals Starcraft, Simcity en Anno 2070. Tnx voor de snelle feedback mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
Ik heb 'm eerder al gekocht maar vind het een hele goede game hoor! Weer eens wat anders. Beetje het sfeertje van Mafia 2 maar dan kan je iets rustiger aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Compizfox schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:53:
[...]

Dat is niet waar. Er komt alleen een recap van de best verkochte daily's. Tenminste, dat is alle vorige sales nog zo geweest.
Ja, er zal een encore dag komen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
Xerox schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:26:
Nu heb ik Just Cause 2 gekocht, maar deel 1 nog nooit gespeeld.
Is het handig/nodig/nuttig om deel 1 eerst te spelen voor ik begin aan deel 2?
Ik zal je even up-to-speed brengen met het "verhaal": je bent een CIA agent en gaat naar een of ander tropisch eiland om daar de boel op te blazen en zo de huidige regering omver te werpen.
Tot dusver het "verhaal", ga verder met willekeurige terreurdaden en andere baldadigheden. :D

Het spel is in principe gewoon een grote sandbox, weinig tot geen verhaal zoals ik al duidelijk probeerde te maken. Als je 't type bent wat in een spel als GTA de missies niet belangrijk vind en in plaats daarvan gewoon herrie gaat schoppen, dan is JC2 pérfect voor je.

Some men just want to watch the world burn...

[ Voor 23% gewijzigd door Skizzik0 op 19-07-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
soulcrusher schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Ja, er zal een encore dag komen
Da's niet honderd procent zeker, sommigen zeggen juist van niet omdat het nonstop encore is door de flash deals.
Maar wie weet. Kan me ook voorstellen dat er een soort mega voting day komt, bijvoorbeeld,

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 19-07-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:24
Skizzik0 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:28:
[...]

Ik zal je even up-to-speed brengen met het "verhaal": je bent een CIA agent en gaat naar een of ander tropisch eiland om daar de boel op te blazen en zo de huidige regering omver te werpen.
Tot dusver het "verhaal", ga verder met willekeurige terreurdaden en andere baldadigheden. :D

Het spel is in principe gewoon een grote sandbox, weinig tot geen verhaal zoals ik al duidelijk probeerde te maken. Als je 't type bent wat in een spel als GTA de missies niet belangrijk vind en in plaats daarvan gewoon herrie gaat schoppen, dan is JC2 pérfect voor je.

Some men just want to watch the world burn...
Haha bedankt. :)
Het lukt al aardig, alle dorpen verwoesten, 100% halen!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Dit topic is niet voor het posten van PC problemen.

[ Voor 76% gewijzigd door Sn0wblind op 19-07-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:54
knip

[ Voor 98% gewijzigd door Sn0wblind op 19-07-2012 19:37 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
knip

[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 19-07-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 19-07-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 07:54:
[...]

Ik zag je post nu pas, maar ja ik zou deze wel willen overnemen.
Mijn email adres is @hotmail.com mijn steam profile name is ook hitsnoopy. Dan kunnen we het wel regelen via die kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Pazienza schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:55:
[...]

Ik weet niet of je nou sarcastisch bent of er echt zin in hebt.

In ieder geval, ik heb hem ook gekocht voor die 3 piek, en vind het best grappig. Gewoon af en toe een uurtje treintje rijden! :P
Kan je beter GTA San Andreas spelen :P Daar kan je ook de trein carjacken. Weliswaar is er maar 1 track als ik het mij goed herinner, maar die is echt zeer groot en gaat doorheen alle delen van de game world. :)

Zijn er nog mensen die zich storen aan het foutief gebruik van het €-teken bij Steam?
Het is € xx,xx en niet xx,xx € ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Asgaro schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:00:
[...]
Zijn er nog mensen die zich storen aan het foutief gebruik van het €-teken bij Steam?
Ja ik, net zoals dat de prijzen gewoon niet eerlijk zijn.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Laatst online: 16:44

Ik stoor me meer aan de gebruikte formule $1 = € 0,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
[...]

,,

In andere Europese landen wordt dit teken zo wel correct gebruikt. Dat je je hier aan kan storen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lampekap06 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:04:
[...]

Ik stoor mij aan de dealswaarbij zelfs dat niet klopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik vond het zeer leuk en durf zo ver te gaan om te zeggen dat de game in mijn persoonlijke top 5 van beste games ooit heb.
Wel heb ik de game in 2 delen uitgespeeld: ongeveer halverwege werd ik het ook even beu, en heb ik even een andere game uitgespeeld. Daarna terug naar LA Noire gegaan en in één ruk uitgespeeld.
Vooral naar het einde toe wordt de game nog veel leuker. Want dan wordt er de nadruk gelegd op de ontrafeling van een complot waarvan je sinds het begin van de game elementen zal zien voorbijkomen. (via kranten waar een betreffend filmpje bij wordt afgespeeld.)

Ik vond de laatste 10 missions ofzo ontzettend leuk. (De voorgaande ook natuurlijk. Elke misdaad heeft een totaal ander motief.) En op het einde pinkte ik bijna een traan weg. Ja, echt. :) Ik had echt een band opgebouwd met bepaalde characters en dit zie je zeer zelden in een game.
De gezichtsexpressies hebben hier vooral mee te maken.

Feit is wel dat het hoofdzakelijk clues zoeken is en mensen ondervragen. Vraag is of je dit leuk vindt. Ik vond het leuk ter afwisseling tussen de duizend en een dozijn shooters, etc.
Daarnaast is de sfeer van de 1940s subliem weergeven. Er zouden meer games in die tijdsperiode moeten zijn! Je merkt ook dat het een Rockstar game is: het oog voor detail is fenomenaal en alleen Rockstar kan dit. Zie Asgaro in "\[360/PS3/PC] L.A. Noire" voor een paar voorbeeldjes over welke "details" ik het heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:59:
[...]

Mijn email adres is @hotmail.com mijn steam profile name is ook hitsnoopy. Dan kunnen we het wel regelen via die kanalen.
Hij was vanochtend weer in de 'flash aanbieding' ik wist niet dat je mijn bericht gezien had, zocht al naar PM optie. Ik heb hem dus al gekocht vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

thorgal21 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:17:
Just Cause 2 werkt niet goed jammer genoeg op mn PC, als ik een tijdje speelt valt heel mn PC ineens uit... Terwijl ik andere zware games ook gewoon altijd kan spelen zonder uit te vallen
Ik denk dat dan eerder jouw PC niet goed werkt ;)
Valt ie ook uit als je stressed met bijvoorbeeld Furmark?
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:45:
[...]
Download MSI Afterburner (gratis)

Ga naar Settings, Monitoring.
Daar zie je een lijstje met alle soorten gegevens die je ingame kan weergeven. Selecteer wat gewenst en vink "Show in On-Screen Display" aan.
Druk OK en gamen maar!
En waarom zou dat helpen tegen het uitvallen van een pc? :?
[...]

Los van het feit dat dat niet zo is, waarom zou je je daaraan storen? As we speak is $1 = €0,81. Dat zou dan juist heel voordelig zijn voor Europeanen.

Maar veel sales zijn zelfs $1 = €1. En nee dat ligt niet aan Valve maar aan de uitgevers.

[ Voor 20% gewijzigd door Compizfox op 19-07-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Compizfox schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:26:
[...]

Ik denk dat dan eerder jouw PC niet goed werkt ;)
Valt ie ook uit als je stressed met bijvoorbeeld Furmark?

[...]
En waarom zou dat helpen tegen het uitvallen van een pc? :?
Niet zozeer helpen maar je kan wel ingame je temps bijhouden. Waar je dan weer uit op kan maken of dat je videokaart te heet wordt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Naja, wat het rare is, het is alleen bij Just Cause 2, bij Battlefield 3, All Points Bulletin, Modern warfare 3, andere aardig zware games, gebeurt het niet, het is puur bij Just Cause 2. En die andere games draai ik ook op max.. beetje apart dus :) Maar het ligt niet aan de warmte, dat heb ik al gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen op Dead Island stemmen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:17:
Iedereen op Dead Island stemmen! :D
Nee, die is al langs gekomen. Stem Shogun Total War :D (deze zit niet in de daily total war bundle :().

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
Dreanor schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:24:
[...]

Nee, die is al langs gekomen. Stem Shogun Total War :D (deze zit niet in de daily total war bundle :().
Stem space marines! die is ook pas 100 keer langsgekomen :9
Ik vind Dead island geen 10 euro waard eigenlijk. Ik had graag Shogun 2 fall of the samurai met een leuke korting gezien maar dat zal wel niet gebeuren helaas..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

And Dragon Age is gone -_-. Achja dan maar wachten op de daily deal... usa vriend had geen geld -_-.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulcrusher schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:29:
[...]
Ik vind Dead island geen 10 euro waard eigenlijk.
Heb je het wel eens gespeeld? Het is een briljant spel dat je moet gespeeld hebben. Samen met z'n vieren zombies knallen/slashen. Leuke quests en heerljke sfeer met veel variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
[...]

Vergeet niet dat onze € prijzen incl. BTW zijn.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Laatst online: 11-09 15:19
Wat als Dead Island wint van de stemrondes?
Komt dit spel dan nog een keer in de sales voor 75%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noud schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:54:
Wat als Dead Island wint van de stemrondes?
Komt dit spel dan nog een keer in de sales voor 75%?
Bijna alle spellen die in de stemrondes staan komen terug in de daily's, dus ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:56:
[...]

Bijna alle spellen die in de stemrondes staan komen terug in de daily's, dus ik denk het wel.
Nee, Dead Island komt niet meer als Daily deal omdat deze twee of drie dagen geleden al als daily deal voorbij gekomen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ookal komt het niet meer als daily deal, wie ben jij om te zeggen dat het op de 23e in de rerun van sales niet meer voorbij komt :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wiethoofd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:10:
Ookal komt het niet meer als daily deal, wie ben jij om te zeggen dat het op de 23e in de rerun van sales niet meer voorbij komt :>
Dat zeg ik ook niet, ik zeg zoals je kan lezen, dat deze game niet meer als DAILY deal langs komt en dat was de vraag.

Aan het eind komt een groot deel zeer zeker als laatste keer langs mocht je nog wat gemist hebben! Maar Dead Island komt niet meer als Daily Deal.

Soms moet je hier op tweakers onnodig precies je antwoord geven. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

GAMEKINGZ schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:32:
And Dragon Age is gone -_-. Achja dan maar wachten op de daily deal... usa vriend had geen geld -_-.
http://store.steampowered.com/app/47810/

nog steeds -50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Valt mij vooral op dat steeds dezelfde titels weer terugkomen in de special sales/daily deals.

[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 19-07-2012 18:19 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Shit, stem ik gisteren op SC4, vergeet ik vanmorgen te kijken. Heb ik hem gemist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

15 mins.. please laat er goeie sales zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liefst Skyrim aan 75% :D (wishful thinking, i know)
Zou graag nog es Payday voorbij zien komen, had em gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Laatst online: 20:49

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Hoop nog op F1 franchise voor zaterdag aangezien ik dan op vakantie ga :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
[...]

Elke dag veranderen de koersen , ze kunnen moeilijk elke prijs veranderen elk uur bij deze zomersale , :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

ARGH ROT SALES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Wat is die game die niet in onze regio beschikbaar is?

Slechte dag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

-_- alweer niks leuks voor mij tijdens daily deals :S.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De indie bundle, die komt wel beschikbaar

zo te zien is l4d in de flash aanbieding.
Pagina: 1 ... 27 ... 33 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.

En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.

Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.