Inderdaad, weer (gelukkig ^^) niet echt speciaals. Ik wacht nog steeds op Sims 3 ;<
Humble Bundle, zoals gewoonlijk.thorgal21 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:04:
wat is die regio game?
Zijn al deze games nou al bij de flash of community's choise geweest 
Indie bundlethorgal21 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:04:
wat is die regio game?
als ik op L4D klik bij flash sales kom ik weer op home page, meer mensen last van?
Ja, maar dan bij Fallout.thorgal21 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:05:
als ik op L4D klik bij flash sales kom ik weer op home page, meer mensen last van?
Verwijderd
Steam kan de traffic weer niet goed aan, en blijkbaar blijven de pages een hele tijd in de cache zitten want hij laadt in steam de nieuwe deals niet maar op de site in chrome wel.
wings of prey in de indy bundle is wel een leuke deal! voor de rest niet zoveel
Dit kan wel eens de eerste dag zijn dat ik niks koop
Steam/XBL: Avioto
Is Sniper Elite een aardig spel als je zoals ik van Call of Duty games houd?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Juressic park the game is toch zon klik spelletje?
Ja is goed te spelen, ziet er ook geweldig uit.MegaTronics schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:11:
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
maar let op, ze hebben iets dat bullet drop heetMegaTronics schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:11:
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Het is een leuk spel, zeker ook in coop waarbij je de volledige singleplayer samen kan uitspelen. De killcams vervelen nooit. Lekker bruut en soms ook wel grappig.MegaTronics schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:11:
Het is alleen niet zo realistisch.
Weer geen Dungeon Defenders
. Gelukkig heb ik alle andere interessante games al. P.S. Sniper Elite v2 is nogsteeds goedkoper op amazon!

Haha jij blijft maar doorzeveren over DD he?RevenNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:16:
Weer geen Dungeon Defenders. Gelukkig heb ik alle andere interessante games al. P.S. Sniper Elite v2 is nogsteeds goedkoper op amazon!
Ik heb hem nu 8 uur gespeeld, vind het echt fucking vet.
heb nu al echt een bazencharacter.
* BinaryRun wants hiz DLC (Voeg me trouwens toe op SteamPazienza schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:17:
[...]
Haha jij blijft maar doorzeveren over DD he?![]()
Ik heb hem nu 8 uur gespeeld, vind het echt fucking vet.![]()
heb nu al echt een bazencharacter.
Ben ik trouwens de enige waarbij de falloutlink niet werkt en gewoon naar de homepage doorverwijst?
[ Voor 24% gewijzigd door BinaryRun op 19-07-2012 19:18 ]
Same, k*t.Pirate-Bozz schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:20:
Shit, stem ik gisteren op SC4, vergeet ik vanmorgen te kijken. Heb ik hem gemist
Voor mij persoonlijk wel een degelijke sale vandaag. Had de vorige keer Amnesia en The Witcher II gemist dus die zijn beide binnen nu!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Iemand die recent Nexuiz heeft gespeeld?
Die game staat al lang op mijn wish list, maar ik lees op de Steam forums dat de multiplayer dood is?
Die game staat al lang op mijn wish list, maar ik lees op de Steam forums dat de multiplayer dood is?
Ik heb je toegevoegd, kunnen we keer DD spelen.RevenNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:17:
[...]
* Pazienza wants hiz DLC (Voeg me trouwens toe op Steam)
Ben ik trouwens de enige waarbij de falloutlink niet werkt en gewoon naar de homepage doorverwijst?
The Witcher 2 is elders goedkoper te krijgen; zie het "pc budget gaming" topic op dit forum. Deel 1 daarentegen weer niet en die wilde ik ook nog. Aankoop nummertje zoveel....
Ik vond er juist niks aan, het is inderdaad niet realistisch, veel te makkelijk en dus ook niet uitdagend.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:13:
[...]
Het is een leuk spel, zeker ook in coop waarbij je de volledige singleplayer samen kan uitspelen. De killcams vervelen nooit. Lekker bruut en soms ook wel grappig.
Het is alleen niet zo realistisch.
Over wind, bulletdrop en stealth hoef je je bijna geen zorgen te maken, het draait meer om het snel achter elkaar afschieten van duitsers.
(Maar dus misschien wel leuk als je van COD games houdt.
[ Voor 0% gewijzigd door 10K op 19-07-2012 19:22 . Reden: t ]
"Above And Beyond The Call"
Omdat je vele games ervan al hebt, of omdat ze je echt niet interesseren?thorgal21 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:01:
ARGH ROT SALES
- Fallout New Vegas: onlangs gekocht en is een topgame
- The Witcher 2: voltooid vorige zomer en ben zelfs van plan volgende maand te replayen
- Alan Wake: onlangs gekocht en blijkbaar iets zeer uniek
- Sniper Elite 2: ook iets uniek
- Plants vs Zombies: lang geleden gekocht en dit is een van de weinige "kiddy" games die mij aanspreekt
- Amnesia: voltooid, en ja dit is de beste horror game to date.
Lijken me toch top deals!
Denk dat ik The Witcher 1/2 nog koop en dan er mee stop, genoeg te spelen voor een jaar.
Wie nog twijfelt over Alan Wake, gewoon kopen, vind ik zelf één van de games met beste verhaal, alleen jammer dat American Nightmare zo ruk is.
Wie nog twijfelt over Alan Wake, gewoon kopen, vind ik zelf één van de games met beste verhaal, alleen jammer dat American Nightmare zo ruk is.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Meh vandaag zit er echt niks tussen voor mij, mischien maar goed ook
Is Cities XL Limited Edition voor 8,99 wat? Lijkt op een verbeterde Sim City 4
Is dit even een tegenvaller
niemand die dungeon siege 3 speelt, zoek je naar een MP game zijn er gewoon geen games ... 
Maarja ziet er leuk uit, controls zijn een beetje wennen (F voor inventory?! wie verzint dit
)
Maarja ziet er leuk uit, controls zijn een beetje wennen (F voor inventory?! wie verzint dit
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik ken bijna alles games al en zit te zoeken naar nieuwere games voor een koopje ^^Asgaro schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:23:
[...]
Omdat je vele games ervan al hebt, of omdat ze je echt niet interesseren?
- Fallout New Vegas: onlangs gekocht en is een topgame
- The Witcher 2: voltooid vorige zomer en ben zelfs van plan volgende maand te replayen
- Alan Wake: onlangs gekocht en blijkbaar iets zeer uniek
- Sniper Elite 2: ook iets uniek
- Plants vs Zombies: lang geleden gekocht en dit is een van de weinige "kiddy" games die mij aanspreekt
- Amnesia: voltooid, en ja dit is de beste horror game to date.
Lijken me toch top deals!
Voor Dungeon Siege 3: REBIND ALLE KEYS! Bv camera op ALT en je muis gebruiken voor camera, en dat altijd ingedrukt houden tijdens het spelen maakt het spel zoveel speelbaarder vind ik. A en D 'move left' en 'move right' ipv de 'camera left' en 'camera right' (dat is te traag). Multiplayer van DS3 is belachlijk slecht heb ik begrepen.
Voor CitiesXL: Ik heb begrepen dat na een tijd spelen het ongelooflijk veel memory leakt. Grote cities = trager spelen Simcity 4 zou blijkbaar veel beter zijn.
Voor CitiesXL: Ik heb begrepen dat na een tijd spelen het ongelooflijk veel memory leakt. Grote cities = trager spelen Simcity 4 zou blijkbaar veel beter zijn.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik vond het wel gezellig worden ^^ we gaan het proberen Rin!
Voor die prijs is het een leuke game, maar niet vergelijkbaar met de kwaliteit van SC4.triplecore schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:26:
/edit: en wat Trinsec zegt..
[ Voor 5% gewijzigd door Bolk op 19-07-2012 19:57 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Nee dit heb ik ook als je op Left 4 Dead klikt, blijkbaar zijn ze nog de links aan het updaten.RevenNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:17:
[...]
* hifigamefreak wants hiz DLC (Voeg me trouwens toe op Steam)
Vraag mij af of Left 4 Dead het waard is gezien ik Left 4 Dead 2 al heb. Is het zo dat alle levels van deel 1 speelbaar zijn in deel 2 of niet? Anders zie ik geen reden alsnog deel 1 te halen of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 47% gewijzigd door hifigamefreak op 19-07-2012 20:13 . Reden: Quote ]
http://store.steampowered.com/app/63380/MegaTronics schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:11:
Ben ik nou leip (ja.. retorische vraag natuurlijk) of is het franchise pack met de game, voorloper van de game en DLC nu 88 cent goedkoper dan alleen maar de game?
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Klopt, ze hebben 62% korting gegeven op de franchise en maar 50% op het nieuwe spel. Al met al komt dit dus uit op voordeel voor de bundel.W3ird_N3rd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:23:
[...]
http://store.steampowered.com/app/63380/
Ben ik nou leip (ja.. retorische vraag natuurlijk) of is het franchise pack met de game, voorloper van de game en DLC nu 88 cent goedkoper dan alleen maar de game?
La noire net zon brakke engine als GTA 4?
Denken jullie dat er eigenlijk nog een soort van actie met de badges komt?
Ik vind ze nu een beetje nutteloos.
Ach, het is net als achievements: Nutteloos.luuj schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:48:
Denken jullie dat er eigenlijk nog een soort van actie met de badges komt?
Vorig jaar kon je er nog dlc of andere content mee verdienen, ik snap niet waarom ze daar vanaf gestapt zijn want nu is het idd nutteloos
Lekkere faal voor 'Soldiers & Swords' uit het indie pakket.
Het spel los is 5 euro, plus eventueel 50 cent voor de DLC, maar als je het spel en de DLC samen koopt als pakketdeal kost het maar €2,74. Enige boeiende spel uit de bundle, dus deze meneer weet wel wat die koopt
.
Het spel los is 5 euro, plus eventueel 50 cent voor de DLC, maar als je het spel en de DLC samen koopt als pakketdeal kost het maar €2,74. Enige boeiende spel uit de bundle, dus deze meneer weet wel wat die koopt
Hoe bruin is je arm?thorgal21 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:40:
Ik vond het wel gezellig worden ^^ we gaan het proberen Rin!
is teveel misbruik van gemaakt daarom is het er niet meer denk iksoulcrusher schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:56:
[...]
Vorig jaar kon je er nog dlc of andere content mee verdienen, ik snap niet waarom ze daar vanaf gestapt zijn want nu is het idd nutteloos
De laatste ronde is toch van zondag 19:00 tot maandag 19:00 ?
Tot en met 22 Juli nieuwe aanbiedingen, dus zondagavond schat ik de laatste daily's in.RevenNL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:13:
De laatste ronde is toch van zondag 19:00 tot maandag 19:00 ?
Even voor de duidelijkheid: Die indie bundles van Steam hebben niets te maken met de Humble Bundle
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Sorry voor deze domme vraag, maar hoe kan je daar misbruik van maken? (dat vraag ik niet omdat ik dat wil doen maar gewoon omdat ik het niet snapTukker_T schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:02:
[...]
is teveel misbruik van gemaakt daarom is het er niet meer denk ik

[ Voor 13% gewijzigd door Mentalist op 19-07-2012 21:38 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Alan wake ! Cool. Dit is de laatste game die ik koop. Anders ga ik echt teveel uitgeven aan games.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
is alan wake de moeite waard? Trailer ziet er wel vet uit!
Overigens thanks voor de SC4 tip, wist niet dat ie al zo goedkoop was
Overigens thanks voor de SC4 tip, wist niet dat ie al zo goedkoop was
Ik hoop dat Dead Island dadelijk weer in de aanbieding komt.
De vorige keer heb ik hem gemist.
Ik blijf nu wel wakker tot de tijd voorbij is van de Deal
De vorige keer heb ik hem gemist.
Ik blijf nu wel wakker tot de tijd voorbij is van de Deal
PSN: McMillan0984
Dat heb je waarschijnlijk gisteren en eergisteren ook al tegen jezelf gezegd...WernerL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:49:
Alan wake ! Cool. Dit is de laatste game die ik koop. Anders ga ik echt teveel uitgeven aan games.
Alan Wake is de enige topper van vandaag, maar zelfs die heb ik al eens gespeeld.
Tot nu toe geen schade voor mij, ik blijf lekker zitten tot Guild Wars 2 mijn portemonnee voor een deeltje leeg rooft!
Tot nu toe geen schade voor mij, ik blijf lekker zitten tot Guild Wars 2 mijn portemonnee voor een deeltje leeg rooft!
An a day keeps the doctor away.
Oh, ik meende dat de Humble Bundle = Indie Bundle. Maar zo goed zit ik ook niet in dat rijtje. Foutje dus.Compizfox schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:33:
[...]
Even voor de duidelijkheid: Die indie bundles van Steam hebben niets te maken met de Humble Bundle
We zitten inmiddels in dag 8 maar ook bij mij is de schade tot nu toe € 0,00. Voor mij komt de hele sale gewoon veel te laat in de zomer. Over een paar dagen ga ik op vakantie en de laatste dagen dat ik in Nederland ben, heb ik weinig tijd om te gamen. Ik zou wel games in kunnen slaan voor later maar dan kan ik net zo goed tot de winter sale wachten.HardCoreGamer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:56:
Alan Wake is de enige topper van vandaag, maar zelfs die heb ik al eens gespeeld.
Heel misschien haal ik Fallout 3 nog binnen voor € 4,99. Maar ook daarvan weet ik dat ik er deze zomer niet meer aan toe kom, dus eigenlijk kan ik net zo goed wachten tot de volgende keer dat hij in de sale komt.
FF heel ander vraagje, als ik mijn nieuwe aanwinsten met wat mede Tweakers wil proberen, zoals left for dead, waar moet ik dan zijn?
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Mensen maakte aparte accounts aan, deden de event en stuurde het naar hun main account zodat ze gratis DLC"s kregen via verschillende accounts.W3ird_N3rd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:37:
[...]
Sorry voor deze domme vraag, maar hoe kan je daar misbruik van maken? (dat vraag ik niet omdat ik dat wil doen maar gewoon omdat ik het niet snap)
Dan kunnen ze toch ook gewoon zorgen dat die dingen niet te versturen zijn? Er is toch wel iets op te verzinnenthorgal21 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:20:
[...]
Mensen maakte aparte accounts aan, deden de event en stuurde het naar hun main account zodat ze gratis DLC"s kregen via verschillende accounts.
Ik hoop wel dat Arma II nog in de aanbieding gaat morgen, ik wil Day Z erg graag spelen namelijk en ik durf hem nu even niet aan te schaffen ivm een mogelijk lagere prijs morgen xD
Vraag me af of dat gaat gebeuren. Hij staat constant bij de top sellers zelfs met zijn hoge prijs. Vraag me af of ze bij 75% korting opeens 3x zoveel zullen verkopen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Voor de UTF liefhebbers kijk eens naar Tribes Ascend.
Gratis spel maar er is nu een extra "perks" pack in de uitverkoop (nog 5 uur)
Vanmiddag even gespeeld en zonder nadenken die "upgrade meegenomen voor 5 piek.
Zeer vermakelijk en snel spelleke
YouTube: ► WTF Is... - Tribes Ascend (beta) ?
edit: tiepo
Gratis spel maar er is nu een extra "perks" pack in de uitverkoop (nog 5 uur)
Vanmiddag even gespeeld en zonder nadenken die "upgrade meegenomen voor 5 piek.
Zeer vermakelijk en snel spelleke
YouTube: ► WTF Is... - Tribes Ascend (beta) ?
edit: tiepo
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik heb laatst Arma II OA voor 18e gekocht op de site van de makers...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heb ik een deal van Just Cause 2 gemist? Omdat ie nu opeens in de top sellers list staat.
Die wil ik nog graag
Die wil ik nog graag
Just Cause2 is een daily deal geweest ja, en volgens mij ook een Community Choice.
Left 4 dead 2 mezelf en een maat cadeau gedaan, hoop dat het wat is. Deze sale is zo ontzettend verleidelijk! Begrijp ik goed dat er ook een wintersale is?
Summer Sale, Winter Sale, Halloween sale, black friday... en zo nog wel 'ns wat geloof ikMaZe schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:26:
Left 4 dead 2 mezelf en een maat cadeau gedaan, hoop dat het wat is. Deze sale is zo ontzettend verleidelijk! Begrijp ik goed dat er ook een wintersale is?
Maar Summer en Winter zijn wel de grootsten.
[ Voor 6% gewijzigd door Therapy777 op 20-07-2012 00:30 ]
Verwijderd
In de topics over de betreffende spellen.juggle schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:18:
FF heel ander vraagje, als ik mijn nieuwe aanwinsten met wat mede Tweakers wil proberen, zoals left for dead, waar moet ik dan zijn?
Als fervente Xbox gamer die toevallig ook een PC heeft ben ik wel blij. Nog een keer de batmans en fallouts spelen vind ik wel tof. zijn er spellen die goed met controller te spelen zijn (tobo muis vind ik niet fijn) waar ik naar uit moet kijken die niet op console zijn verschenen?
Verwijderd
Heb em net een half uurtje gespeeld. Leuk spel, beetje een mix tussen Quake 3 Arena en Unreal Tournament met een eigen twist eraan. Maar inderdaad vrij weinig mensen, ik schat zo rond de 100 op het moment dat ik het speelde danAsgaro schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:18:
Iemand die recent Nexuiz heeft gespeeld?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 02:12 ]
http://store.steampowered.com/sub/15630/
wat dacht je hiervan:
prijs individuele games: 11.20
pakketprijs 13.74
en dan durven zeggen dat je er -75% op hebt! :d
wat dacht je hiervan:
pakketprijs 13.74
Is gek inderdaad. Maar ze hebben dus 75% van 55 euro af gedaan zoals je kunt zien. Ik vraag me alleen af hoe ze dan aan die 55 euro komen, want de spellen zonder korting zijn 45 euro samen.Tarkin schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 06:58:
http://store.steampowered.com/sub/15630/
wat dacht je hiervan:
pakketprijs 13.74
Achja, foutje moet kunnen toch
wat mij betreft doen ze alleen de dlc in de aanbieding! daar verkopen ze waarschijnlijk wel 3x zoveel van. Heb nu weinig zin om rond de 18 euro uit te geven voor betere texture's in Dayz, maar zodra het -75% is, dan kan ik ze niet laten schieten natuurlijk!Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:29:
Vraag me af of dat gaat gebeuren. Hij staat constant bij de top sellers zelfs met zijn hoge prijs. Vraag me af of ze bij 75% korting opeens 3x zoveel zullen verkopen.
Schandalig..had 50 euro op mijn Steam account gezet zodat ik niet meer zou uitgeven, Dead Island in de stem ronde..11 euro en ik had nog 9,95 op mijn account staan. Gelukkig hebben we IDEAL nog maar 'helaas' toch over budget gegaan 
Nou nog 2 dagen zien te overleven met 9,95 en zonder pinpasje!
Nou nog 2 dagen zien te overleven met 9,95 en zonder pinpasje!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Yes, net even The Witcher: Enhanced Edition (dus deel 1) aangeschaft voor 1,99
Als je van zombies houdt, en vrienden hebt die eventueel met je mee kunnen doen in co-op (alleen spelen is het ook waard hoor) jazekerelpookie schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 08:03:
Zou ik dead island kopen?
Ik hou niet eens van zombies, maar Dead Islamd was gewoon geweldig!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Is er een kans dat saints row 3 nog terug komt... Het is namelijk dead island of saints row 3 + game 6 euro
Saints Row 3 is al 2x geweest, dus ik denk het haast niet.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Mooi dat Dead Island de keuze van de community is geworden. Heb nu mooi de Ryder White DLC met 66% korting gescoord
De mening van the Cynical Brit (TotalHalibut) over de steam sales van vandaag.
En vooruit ook die van gisteren
En vooruit ook die van gisteren
[ Voor 27% gewijzigd door Loev op 20-07-2012 08:55 ]
Verwijderd
Had je post nog niet gezien maar maakt verder niet uit, vind wel een ander "slachtoffer"prutser001 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:26:
[...]
Hij was vanochtend weer in de 'flash aanbieding' ik wist niet dat je mijn bericht gezien had, zocht al naar PM optie. Ik heb hem dus al gekocht vanmorgen.
Zo, even op The Last Remnant gevote 
Ik hoop echt dat die de voting wint, al is het voor m'n budget niet echt goed natuurlijk
Ik hoop echt dat die de voting wint, al is het voor m'n budget niet echt goed natuurlijk
Ik ging voor Demigod, erg goed voor het budgetdenyos schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:06:
Je kan beter Citiex XL 2012 kopen, de laatste versie, die jij aanhaalt is van 2009. En ik vind persoonlijk Citiex XL 2012 een top game en op vele vlakken beter dan Sim City 4 welk ik enorm veel heb gespeeld. De Mod community is ook aardig op gang aan het komen voor dit spel, linkje.triplecore schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:26:
Voor mij zit er de laatste dagen niet meer zoveel interessants in de sales, maar vind het niet erg, anders maak ik toch weer veel geld op. Heb al heel wat games gekocht deze sale.
En vooral ook, erg leuke gameRevenNL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:17:
Ik ging voor Demigod, erg goed voor het budget2 euro
Wat ik wel jammer vind bij uplay games, is dat als je de standaard versie hebt je niet kan upgraden naar deluxe voor een kleine vergoeding. Tevens sommige dlc zoals die van splinter cell conviction is niet eens meer beschikbaar op de ubisoft store zelf -_-, wat een schijtzooi is dat.
Ik heb die ook gestemd. Altijd fan van deze gamesdenyos schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:06:
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Betekend dat zondag tot 19:00 of maandag tot 19:00 Nederlandse tijd?Tarkin schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:02:
zondag-maandag
Ik wil namelijk wat inslaan op de laatste dag
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 10:04 ]
zondag gaan de laatste deals in denk ik. Maar schiet er me niet op af 
safe bet zou zijn dat je op zondag al koopt, is het maandag nog, dan kan je nog kopen he
safe bet zou zijn dat je op zondag al koopt, is het maandag nog, dan kan je nog kopen he
Zodra je een grote stad hebt wordt het helaas onspeelbaar voor mij... Het ziet er wel gelikter uit dan SC.timofp schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:19:
[...]
Je kan beter Citiex XL 2012 kopen, de laatste versie, die jij aanhaalt is van 2009. En ik vind persoonlijk Citiex XL 2012 een top game en op vele vlakken beter dan Sim City 4 welk ik enorm veel heb gespeeld. De Mod community is ook aardig op gang aan het komen voor dit spel, linkje.
Voor mij zit er de laatste dagen niet meer zoveel interessants in de sales, maar vind het niet erg, anders maak ik toch weer veel geld op. Heb al heel wat games gekocht deze sale.
Als je nog nooit SC hebt gespeeld zou m gewoon kopen
Incompl te
MaandagVerwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:03:
[...]
Betekend dat zondag tot 19:00 of maandag tot 19:00 Nederlandse tijd?
Ik wil namelijk wat inslaan op de laatste dag
Wings of Prey is wel een aanrader trouwens voor deze prijs, snap alleen niet zo goed waarom ie in een Indie bundel zit.
Hmm Fallout: New Vegas dus "deal of the day" volgens totalbiscuit. Misschien die dan toch meer even halen voor 5 euro. Zit er ook over te denken om The Witcher II te kopen, al zou die heel misschien nog voor 75% kunnen langskomen (maar wil je daar op gokken). Denk dat ik The Witcher I even laat liggen, want toch niet heel veel tijd om te spelen. Wel goede prijs trouwens voor maar 2 euro.
@Darkfly hieronder: Verkeerd topic?
@Darkfly hieronder: Verkeerd topic?
[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 20-07-2012 10:52 ]
-
[ Voor 255% gewijzigd door DarkFly op 20-07-2012 10:53 . Reden: Verkeerde topic, excuus. Had 2 vensters open staan... ]
Euhm..dit heeft niks met de steamsale te maken?
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.