Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 263 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
hulkie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:43:
@ JoeBravo: In MoP verwacht ik dat onze guilds kunnen strijden voor progress, leuk! Kijken of we in de buurt van Kebab kunnen blijven.
ik heb nog totaal geen idee hoe wij er voor staan voor MoP. 1 of 2 teams, voldoende tanks/healers etc en hoe gedreven iedereen is.
Om 2 teams te maken moeten er zeker 6 man bij(/terug-) komen en geen idee of dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:16:
[...]

Zaterdag's geloof ik, moet je even Chris ( euhprati poken ) die kan je wel inviten !
Komt volgens mij omdat je op Social Staat en dan krijg je geen Auto invite.
Dat dacht ik al. Had wel een calender item voor vanavond maar dat was 10 man HC dus helaas.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik worstel al een tijdje met die vraag. Na 7 jaar healen (Vanilla, TBC: Priest, WotLK, Cata: Resto druid) wil ik wat ander gaan doen.

Ik heb in TBC nog actief met een druid tank geraid en tanken was erg leuk. Mijn rogue is als enige (tot MoP) Herald of the Titans en dat was erg leuk om te doen. Ook heeft die als enige alt DW normal gedaan.

Ik twijfel nu dus erg wat te doen, maar neig erg naar een tank class met een dps offspec, dus Warrior, Paladin, Deathknight of Druid. (Nee geen Monk, heb dat in de beta geprobeerd en is niet mijn ding).

Druid dps specs zijn niets voor mij. Bij cat heb ik het gevoel liever mijn rogue te spelen een Boomkin is boring.

Blijft de keuze DK, Warrior, Paladin, gelukkig heb ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:31:
Ik worstel al een tijdje met die vraag. Na 7 jaar healen (Vanilla, TBC: Priest, WotLK, Cata: Resto druid) wil ik wat ander gaan doen.

Ik heb in TBC nog actief met een druid tank geraid en tanken was erg leuk. Mijn rogue is als enige (tot MoP) Herald of the Titans en dat was erg leuk om te doen. Ook heeft die als enige alt DW normal gedaan.

Ik twijfel nu dus erg wat te doen, maar neig erg naar een tank class met een dps offspec, dus Warrior, Paladin, Deathknight of Druid. (Nee geen Monk, heb dat in de beta geprobeerd en is niet mijn ding).

Druid dps specs zijn niets voor mij. Bij cat heb ik het gevoel liever mijn rogue te spelen een Boomkin is boring.

Blijft de keuze DK, Warrior, Paladin, gelukkig heb ik nog even.
Het is lastig hè! Ik heb in vanilla mage gespeeld, in TBC rogue en in wotlk DK. Nu de luxe komt dat ik mijn Ashes of A'lar, Mimirons Head én mijn Spectral Tiger op alle chars kan gaan gebruiken, wordt het enkel moeilijke om te beslissen!

Ik ga nog maar eens uitgebreid pvp video's bekijken en op de beta wat aanklungelen met priests en warriors. Want ik denk dat het uiteindelijk tussen deze twee gaat bij mij :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Hurtebise schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:04:
nieuwe spelers die elkaar instant promoten (in WoW kan dat klaarblijkelijk, imo een echte fail, zelden gezien in een MMO waar meestal alleen de ceo dat kan) en bijna een takeover voor mekaar hadden met de bedoeling er een raid guild van te maken.
Dat is een fout van de guildleader, die kan instellen welke ranks promotierechten hebben.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:31:Mijn rogue is als enige (tot MoP) Herald of the Titans en dat was erg leuk om te doen.
Blijkbaar is die nog steeds te doen... Eens kijken of ik wat kan regelen in guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:33:
[...]

Oja Sorry ! :D

En natuurlijk FLASH !
Hi there!
Ik was aan het lurken voor een invite, maar volgens mij is er nog geen officer online. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Riquiqui schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:46:
[...]

Hi there!
Ik was aan het lurken voor een invite, maar volgens mij is er nog geen officer online. :9
Kan helaas niet inloggen

Maar Mocht je 1 van de volgende namen online zien
Mektheb
Dauphin
Varmint
Nicco
Euphrati
Bubblewrap
Tanki
Dan kunnen die je wel een invite geven, anders moet ik je helaas laten wachten tot vanavond !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Okido, heb ze maar even aan m'n friendslist toegevoegd.

Gisteravond nog een Gloves of Liquid Smoke, Ledger of Revolting Rituals en Cord of the Slain Champion kunnen looten trouwens, zit nu op ilvl 390 voor shadow. Dus dat is al weer een stukje beter. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Riquiqui schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:53:
Okido, heb ze maar even aan m'n friendslist toegevoegd.

Gisteravond nog een Gloves of Liquid Smoke, Ledger of Revolting Rituals en Cord of the Slain Champion kunnen looten trouwens, zit nu op ilvl 390 voor shadow. Dus dat is al weer een stukje beter. :D
Nice Lekker bezig !.

Waarschijnlijk zien ze het wel zitten om je ook als healer te gebruiken, zodat Shin ze main spec kan behouden :P
Maar goed als je beide soorten gear heb is natuurlijk helemaal prima !.
Ik ben zelf meer van mening we liever een Shadow Spriest hebben maar dat ben ik ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 26-06-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Begint hier steeds meer op een Guildchat te lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05:10
Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:58:
[...]

Nice Lekker bezig !.

Waarschijnlijk zien ze het wel zitten om je ook als healer te gebruiken, zodat Shin ze main spec kan behouden :P
Ja later! De offspec gear van JoeBravo is zelfs al beter dan 90% van de raidende spelers hun main spec :> :> :>

Ik mag trouwens hopen dat ik voor MoP de legendaries binnen heb, ik begin me dat serieus af te vragen. Ik zit nu net iets boven de 200 (van de 333) benodigde clusters. Afhankelijk van het aantal bosses en de clusters die per boss droppen kost het me nog 3 tot 4 weken volledig clearen voordat ik de P2 daggers kan halen. Vanaf de P2 daggers doe ik er nog eens 8 weken over voordat ik de legendarys te pakken heb... Toch jammer dat de bosses niet meer clusters droppen op heroic dan op normal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:01:
Begint hier steeds meer op een Guildchat te lijken...
:X

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zucht.. afgelopen week heeft mn vriendin samen met mij LFR gedaan.

haar loot:

(warlock) head tier, leg tier, weapon

mijn loot:

(paladin) niks

>_> Ik doe het al sinds een paar maanden en krijg tot nu toe 2x tier pieces, zij komt een keer langs en loopt weg met 3 items :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
is al eerder gezegd, wordt op gelet en ook als ik teruglees van vandaag, valt het allemaal wel mee :/
En lijkt me sowieso een logisch gevolg als er meerdere tweakers in 1 guild zitten. ;)
Was een aantal maanden terug met OWEB het geval, nu Continuum en mss later weer een andere.

n.b.: als ik het over 'mijn' guild cq. 'ons' heb, kan het over zowel m'n alliance (=mek/thys etc) als horde guild gaan ;)
Loopt lekker door elkaar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
lanerios schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:59:
Zucht.. afgelopen week heeft mn vriendin samen met mij LFR gedaan.

haar loot:

(warlock) head tier, leg tier, weapon

mijn loot:

(paladin) niks

>_> Ik doe het al sinds een paar maanden en krijg tot nu toe 2x tier pieces, zij komt een keer langs en loopt weg met 3 items :P
Zo herkenbaar....

Mijn vriendin der priest heeft inmiddels 6 items geloot uit 2x meedoen.
Ik heb zelf al een keer of 6 meegedaan en nu 3 items :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Renquin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Zo herkenbaar....

Mijn vriendin der priest heeft inmiddels 6 items geloot uit 2x meedoen.
Ik heb zelf al een keer of 6 meegedaan en nu 3 items :(
ik heb het met verschillende toons: hunters winnen zelden wat, bij shamans lijkt het altijd prijs te zijn. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja dat kan je wel stellen hahah volgens mij kan je al aan de tripple spec >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
JoeBravo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:13:
[...]

is al eerder gezegd, wordt op gelet en ook als ik teruglees van vandaag, valt het allemaal wel mee :/
En lijkt me sowieso een logisch gevolg als er meerdere tweakers in 1 guild zitten. ;)
Was een aantal maanden terug met OWEB het geval, nu Continuum en mss later weer een andere.

n.b.: als ik het over 'mijn' guild cq. 'ons' heb, kan het over zowel m'n alliance (=mek/thys etc) als horde guild gaan ;)
Loopt lekker door elkaar dan.
ja maar dat vind ik niet erg.
Maar die namen daar hebben anderen helemaal niks aan..
en als je over ja die gast in de guild doet dit niet goed en die dat niet..
dan kan je beter een eigen topic gaan starten op een eigen forum want wij hebben daar niks mee van doen.. en wij bedoel ik dan de mensen die niet bij jullie op het realm zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep :( Ik geef het op met mn pala healer voorlopig, krijg gewoon geen loot.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:15:
[...]

ja maar dat vind ik niet erg.
Maar die namen daar hebben anderen helemaal niks aan..
en als je over ja die gast in de guild doet dit niet goed en die dat niet..
dan kan je beter een eigen topic gaan starten op een eigen forum want wij hebben daar niks mee van doen.. en wij bedoel ik dan de mensen die niet bij jullie op het realm zitten..
Vind dat er niet overdreven moet worden... als dat als criterium gebruikt wordt kan je ook stellen dat al die level xx tot xx verhalen niet echt verhalen zijn waar mensen mee van doen hebben :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:34:
[...]

Vind dat er niet overdreven moet worden... als dat als criterium gebruikt wordt kan je ook stellen dat al die level xx tot xx verhalen niet echt verhalen zijn waar mensen mee van doen hebben :D
Ja oke maar ik stoor me er meerdere keren al aan dat het meer een guildchat tussen 3 mensen soms is dan dat andere mensen er over mee kunnen praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, dat was vroeger altijd het 'gezeur' over de 'lieve dagboek' verhaaltjes :P

Maar Dop heeft een punt, het bied verder geen toegevoegde waarde waar anderen over mee kunnen praten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:34:
[...]

ik speel geen mage, al die verhalen heb ik niks aan :P

zit ff op wow-insider de laatste DK changes te bekijken (terwijl m'n pc worstelt met het printen van een paar tekeningen. slome pc's ftw *O* ), maar dat ziet er niet echt geweldig uit imo.
Op het 1e oog heeft DW frost meer belang bij runic power dan runes zelf bijvoorbeeld :/

ik lees tot nu toe echt niks waardoor ik m'n dk zou willen blijven spelen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

Ik wil zelf heel graag een monk rollen alleen het feit dat ik levellen haat helpt niet echt mee hieraan :P haha ow en moet wel echt powerpower levelen als ik mee wil met de eerste pogingen in de endgame van MoP

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:44:
Ach, dat was vroeger altijd het 'gezeur' over de 'lieve dagboek' verhaaltjes :P

Maar Dop heeft een punt, het bied verder geen toegevoegde waarde waar anderen over mee kunnen praten.
Het biedt inderdaad voor anderen geen toegevoegde waarde, maar laat iedereen posten wat ze willen :)
Soms staat er wel eens wat interessants tussen en anders scroll ik snel naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:46:
Ik wil zelf heel graag een monk rollen alleen het feit dat ik levellen haat helpt niet echt mee hieraan :P haha ow en moet wel echt powerpower levelen als ik mee wil met de eerste pogingen in de endgame van MoP
Zal mij benieuwen of monk hetzelfde levelt als een priest healer xD want dan gaat het inderdaad langzaam.. Mja daarom altijd instances ftw hea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JoeBravo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:45:
ik lees tot nu toe echt niks waardoor ik m'n dk zou willen blijven spelen. -O-
Het is een DK, zegt toch al genoeg? :P Moet zeggen dat ik ook niet erg gecharmeerd ben van de veranderingen, andere kant was Cata voor DK ook weinig niets aan nieuwe abilities (maar dat hadden meerdere classes). Vind alleen sommige Tier keuzes bij de nieuwe talents wat matig, soms wil je uit 1 tier 2 dingen, maar uit een andere tier helemaal niets.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:49:
[...]

Zal mij benieuwen of monk hetzelfde levelt als een priest healer xD want dan gaat het inderdaad langzaam.. Mja daarom altijd instances ftw hea ;)
Ja ik moet mijn Priest straks ook nog naar 90 brengen, maar ik haat echt shadow en om sommige instances weer tig keer te doen. Dat haalt de fun er wel snel af.

Eerst de leuke dps classes maar eens doen en dan zien we wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:49:
[...]

Nu bezig met een lockje .. misschien wordt dat wel mijn nieuwe main.. of toch een monk? Sucks dat ik maandag a.s. begin met full-time werken en het leven als student voorbij is.. haha staat mijn monk aspiraties toch een beetje in de weg!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:51:
[...]

Ja ik moet mijn Priest straks ook nog naar 90 brengen, maar ik haat echt shadow en om sommige instances weer tig keer te doen. Dat haalt de fun er wel snel af.

Eerst de leuke dps classes maar eens doen en dan zien we wel 8)7
Enigste nadeel dan van de dps classes is dat je als je een instance wilt doen best lang moet wachten..
Maar aan de andere kant.. gewoon de instance finder aanzetten en doorlevelen.. je ziet vanzelf de melding wel in beeld toch :P
hmr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:52:
[...]

Nu bezig met een lockje .. misschien wordt dat wel mijn nieuwe main.. of toch een monk? Sucks dat ik maandag a.s. begin met full-time werken en het leven als student voorbij is.. haha staat mijn monk aspiraties toch een beetje in de weg!
Ghehe same problem hier, nouja.. ik werk weeral een tijdje.. dus niet super veel tijd om te spelen xD (niet dat dat erg is)
Maar denk ook als ik dan een monk zou moeten gaan levelen dat ik er echt heel lang mee bezig ga zijn :P kan me nooit lang bezig houden met het levelen.. meestal dan weer is wat vissen of minen/herben ofzo..

[ Voor 56% gewijzigd door Dopiej op 26-06-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Enigste nadeel dan van de dps classes is dat je als je een instance wilt doen best lang moet wachten..
Maar aan de andere kant.. gewoon de instance finder aanzetten en doorlevelen.. je ziet vanzelf de melding wel in beeld toch :P
Met Mage ga ik waarschijnlijk alle quests in alle gebieden doen. Instances komen wel een keer op lvl 90. Druid & Shaman zullen quests i.c.m. Dungeon Finder levelen en laat ik daar een hele leuke healing spec hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:55:
[...]

Met Mage ga ik waarschijnlijk alle quests in alle gebieden doen. Instances komen wel een keer op lvl 90. Druid & Shaman zullen quests i.c.m. Dungeon Finder levelen en laat ik daar een hele leuke healing spec hebben >:)
Ja heb ik nu ook met mijn druid gedaan als bear dan.. Werkt goed samen hoor tussendoor gewoon eens een instance meepakken.. mja dat is gewoon instant join..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:53:
[...]

[...]

Ghehe same problem hier, nouja.. ik werk weeral een tijdje.. dus niet super veel tijd om te spelen xD (niet dat dat erg is)
Maar denk ook als ik dan een monk zou moeten gaan levelen dat ik er echt heel lang mee bezig ga zijn :P kan me nooit lang bezig houden met het levelen.. meestal dan weer is wat vissen of minen/herben ofzo..
Voordeel is wel dat een Monk een true hybrid is.. which means Tank,DPS,Healer.

Dat is lekker levelen en af en toe een instance ;D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21
In MoP ga ik wel een monk lvlen, maar zal voornamelijk bij mijn Hunter blijven.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hmr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:58:
Voordeel is wel dat een Monk een true hybrid is.. which means Tank,DPS,Healer.

Dat is lekker levelen en af en toe een instance ;D
Maar je moet toch wel switchen op bepaalde talents? Druid is er ook eentje, maar enkel via Feral kan je alle 3 zijn (en dan nog wat kleine glyph/talent issues). Moet zeggen dat ik me totaal niet heb ingelezen op hele Monk class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja ik denk dat ik een Monk wel ga proberen, maar nadat mijn andere chars al 90 zijn. Gelukkig heb ik mijn Pally verwijderd, dat scheelt alweer een aantal dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Maar je moet toch wel switchen op bepaalde talents? Druid is er ook eentje, maar enkel via Feral kan je alle 3 zijn (en dan nog wat kleine glyph/talent issues). Moet zeggen dat ik me totaal niet heb ingelezen op hele Monk class.
Ja maar je moet als feral wel opletten want feral tanks (bear) hebben weer andere talent build dan feral dps (cat)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:00:
Ja maar je moet als feral wel opletten want feral tanks (bear) hebben weer andere talent build dan feral dps (cat)..
Dat zeg ik toch? Wat kleine talent issues :P (marginaal binnen dungeons, zeker de normals).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

[...]

80 tot 85 gequest in bear.. ging prima snel !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
[...]

Straks in MoP heb je voor mijn gevoel niet zoveel te kiezen. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:01:
[...]

80 tot 85 gequest in bear.. ging prima snel !
Ja same here.. had op lower level geprobeerd maar dat was geen succes..
van 80 tot 85 gewoon 4 a 5 mobs per keer gepulled en met full hp eruit gekomen..
Self heal ftw xD

edit: 84 sorry (zit op 20k xp van de 85)

[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 26-06-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Self heal in bear form? Dan verlaat je je form toch telkens.... Lijkt me vreselijk irritant spelen |:(

En schiet eens op naar 85, dan kan mijn mage mee in de dungeons :p

[ Voor 54% gewijzigd door EJSchuiteman op 26-06-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:06:
Self heal in bear form? Dan verlaat je je form toch telkens.... Lijkt me vreselijk irritant spelen |:(

Nee via een bepaalde talent krijg je hp terug.. iets van furor ofzo kan het nu even niet opzoeken..

ja over 1 maand he... eerst 3 weken op vakantie vanaf zondag xD

[ Voor 7% gewijzigd door Dopiej op 26-06-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EJSchuiteman schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:06:
Self heal in bear form? Dan verlaat je je form toch....

Enraged regeneration en die proc (melee crit healed voor weet ik hoeveel?), kan je al aardig wat mee healen.

Reden blijft waarom ik druid niet zo interessant vind, dat je continue je shape verliest als je iets doet wat dus niet mag in die shape (healen in boomkin vorm bv). Bij shaman/pala vind ik dat stuk fijner werken, al is pala-tank niet echt efficient als solo tov druid/DK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:09:
[...]

Enraged regeneration en die proc (melee crit healed voor weet ik hoeveel?), kan je al aardig wat mee healen.

Reden blijft waarom ik druid niet zo interessant vind, dat je continue je shape verliest als je iets doet wat dus niet mag in die shape (healen in boomkin vorm bv). Bij shaman/pala vind ik dat stuk fijner werken, al is pala-tank niet echt efficient als solo tov druid/DK.
Dat wordt gedeeltelijk eruit gehaald met MoP.
Ik las in de nieuwe talents dat er een aantal healspells zijn waarbij je niet meer je cat/bear/boomkinform verliest als je ze cast.

Lijkt mij fijne verbeteringen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:09:
[...]

Zodra ik in kitty form rondloop zit er geen spell op mijn standaard bars waardoor ik mijn shapeshift verlies. Dat is echt zoooo ontzettend irritant tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Renquin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:11:
[...]

Ik las in de nieuwe talents dat er een aantal healspells zijn waarbij je niet meer je cat/bear/boomkinform verliest als je ze cast.

Sow dat zou zeker een fijne verbetering zijn! (is ook makkelijker i.v.m. rageloss als je een inervate op healer gooit bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Renquin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:11:
[...]

Dat is toch alleen tijdens reincarnation? Of ik had het verkeerd gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:14:
[...]

Sow dat zou zeker een fijne verbetering zijn! (is ook makkelijker i.v.m. rageloss als je een inervate op healer gooit bijvoorbeeld)
Alleen maar verbeteringen in MoP. Kan me niet snel genoeg komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Sowieso wordt het aantal spells dat je als druid in je spellbook hebt staan in MoP ernstig ingekort. Als Guardian of Feral druid krijg je hooguit Rejuvenation en Healing Touch als heal spells, terwijl je heals zoals Lifebloom, Nourish en Regrowth, die je nu nog wel in je arsenaal hebt zitten, kwijtraakt. Dat maakt het overzichtelijker - je hoeft immers niet meer 700 spells op je bars te zetten - maar je verliest ook een stuk hybriditeit. Je kunt niet meer snel als redder in nood als Balance druid uit form poppen, 3x LB op je tank gooien, een paar Regrowths her en der, tot de situatie weer onder controle is en je weer door kunt gaan met DPSen. Daar krijgen druids dan weer lvl 90 talents voor in de plaats, maar die gaan op CD. Toegegeven, het zijn echt super situationele gebeurtenissen, maar als je ermee de dag kunt redden voel je je toch wel ff de baas. *D
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:15:
[...]

Er zijn talents die je in wat voor form dan ook kunt casten, en er is een Glyph voor boomkins die heals kunnen casten zonder form te droppen, maar een feral die een Healing touch cast gaat toch nog altijd eerst naar caster form. Andersom hoeft een resto druid weer niet perse naar Catform om Stampeding Roar te casten, die vind ik zelf erg prettig :>

[ Voor 24% gewijzigd door Blistimo op 26-06-2012 16:20 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:15:
[...]

http://eu.battle.net/wow/...e/talent-specification#UZ!

- Natures
- Swiftness
- Cenarion Ward

"Usable in all Shapeshift forms"

Okeej, je moet er een van de drie kiezen, maar is altijd beter dan niets ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zijn gewoon CD clickies, net zoals pala of DK ze al heeft.
(vind trouwens die 90 talents van Druid bizar matig, maar dat hebben meerdere classes).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Hallo mede-tweakers en World of Warcraft spelers,

Ik lees al een tijdje mee op dit topic en speel uiteraard ook WoW. Ik heb een paar chars op Stormscale (horde) en op Al' Akir (horde). Ik ben nu opzoek naar een leuke en actieve guild met eventueel Nederlanders waarmee ik raids kan doen en dungeons kan doen.
Zitten jullie in zo'n guild? Kan ik die eventueel joinen en kan ik dan ook mee raiden? Op welke server spelen jullie? Ik ben bereid om server/faction change te doen als ik daar een leuke en actieve community voor terug krijg uiteraard :)

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Warrior is wel vet op de beta :$ 150k executes ahoy, en dat in 378 premade gear >:)

[ Voor 25% gewijzigd door London op 26-06-2012 19:28 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:46:
[...]

Blijkbaar is die nog steeds te doen... Eens kijken of ik wat kan regelen in guild :)
Het is zeker nog mogelijk. Mijn rogue heeft het tijdens Cataclysm gedaan. Wat je aleen wel moet bedenken is dat je character level 80 moet zijn. Je moet dus je XP locken en het zal niet meer op je main gaan. (Dat is dus de reden dat ik het op mijn rogue heb, tijdens laatste maand WotLK had ik examens en heeft de guild dat laatste procentje eraf gemept en Herald op hun mains gehaald zonder mij :( )

Je kan het in mindere gear doen nu. In principe is full Ulduar 10 normal gear voldoende. Alles beter gaat ten koste van de challenge. Ook is class balance op 80 niet optimaal. Assassination rogue is 100x beter dan combat of subtlety door de mastery. Hetzelfde geld voor arcane mage en disc priest. Met reforgen naar mastery zijn die classes OP op level 80. De andere klassen en specs spelen meer als je gewend was uit het WotLK tijdperk.

Hier is een link met wat info van onze groep (ik was de elfde persoon waarvoor we terug moesten een week later, mijn /roll skill sucks) : http://rapidfirewow.wordp...-the-titans-in-cataclysm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:42
Nog 10 x levelen en dan zijn we er! http://eu.battle.net/wow/...ilvermoon/Mkiidk/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

Even een gedachten spinsel!

Zou je doormiddel van RAF je monk instant naar level 80 kunnen boosten bij de MoP release ( dit kan nu wel als je maar wat voorbereiding treft! *O* )

En hoe zit het met de SoR? :)

Zou wel makkelijk zijn! oOo

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Nee, dat gaat niet werken. Nee, dat kan ik niet 100% met zekerheid zeggen maar ga er maar gewoon van uit dat ze dat echt niet toelaten.

Gisteravond raid gevonden die even snel naar Ulduar gingen voor achievements. Eigenlijk stond ik op het punt te gaan pitten maar ik mistte slecht Iron Dwarf, Medium Rare, Saronite in the morning en die achievement voor Yogg.

Dus ik mee... Heleboel losse achievements ook mee gepakt en natuurlijk de meta achievement. Ja, voelde best beetje lame aan op 85 maar goed, wou toch graag die achievement nog keer gehaald hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Gisteren eindelijk m'n Drake of the West Winds kunnen kopen! Wat ben ik klaar met die Tol Barad dailies zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Hier hetzelfde :).

Heb gisteren mijn mining getraint van 450 naar 500. Nu gaat het eventjes best prijzig worden om hem op 525 te krijgen. Moet een stuk of 70 bars maken en zorgen dat ik mijn mining naar 525 krijg. Dan hoef ik daar ook niet meer naar te kijken om te levelen :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Gister na lange tijd weer gespeeld, vooral om even snel de nieuwe Midsummer achievements te halen, maar dat viel tegen..

Blijkbaar is het 'vuur' in Deepholm pas aanwezig wanneer je de hele questline daar klaar hebt (ik denk dat ik die niet afheb want de Therazane daily's zijn niet beschikbaar voor me)

Echte kan ik de laatste questen nergens vinden, heb al 100000 rondjes door Deepholm gevlogen en via everyquest gekeken wat ik mis, maar de enige queste die daarin op 'incompleted' staan zijn questen die niet beschikbaar zijn..

Erg vervelend, geen idee hoe ik hiermee verder kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Oxigeon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:13:
[...]

Heb gisteren mijn mining getraint van 450 naar 500. Nu gaat het eventjes best prijzig worden om hem op 525 te krijgen. Moet een stuk of 70 bars maken en zorgen dat ik mijn mining naar 525 krijg. Dan hoef ik daar ook niet meer naar te kijken om te levelen :)
Waarom ga je niet gewoon farmen? Is stukken goedkoper en als je door Twilight Highlands of Uldum vliegt heb je binnen 10 minuten al 2 stacks te pakken...

@Yintha: Je kan denk ik twee dingen doen:
1- ticketen, laat een GM er naar kijken en die stuurt je in de goede richting (schijnt vaker te gebeuren).
2- kijk hoeveel quests je gedaan hebt in deepholm en google of er een lijst is te vinden van alle quests (bestaat vast wel), dan kan je zelf wel ongeveer narekenen waar je naar toe moet.

[ Voor 23% gewijzigd door Thysiej op 27-06-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waarom gaat dat geld kosten? Met mining kun je juist veel geld verdienen. Steek wat tijd in het minen zelf en maak er dan eventueel bars van maken, of gewoon de ores verkopen. Dan maak je gold ipv dat het gold kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:14:
[...]

Waarom gaat dat geld kosten? Met mining kun je juist veel geld verdienen. Steek wat tijd in het minen zelf en maak er dan eventueel bars van maken, of gewoon de ores verkopen. Dan maak je gold ipv dat het gold kost.
of, als je toch niet geinteresseerd bent in het farmen/geld verdienen: stoppen met levellen? de max perk heb je al en je verdient niks extra's op max level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Thysiej schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:12:
[...]

Waarom ga je niet gewoon farmen? Is stukken goedkoper en als je door Twilight Highlands of Uldum vliegt heb je binnen 10 minuten al 2 stacks te pakken...

1- ticketen, laat een GM er naar kijken en die stuurt je in de goede richting (schijnt vaker te gebeuren).
2- kijk hoeveel quests je gedaan hebt in deepholm en google of er een lijst is te vinden van alle quests (bestaat vast wel), dan kan je zelf wel ongeveer narekenen waar je naar toe moet.
Bij mijn weten is Oxi nog niet van een dermate hoog level dat minen in Uldum en/ of TH zonder grote problemen kan. Ik heb een lvl 80 character 2 levels lang al minend geleveld in Uldum, en dat was al lastig genoeg, met de gigantische aggro range die je hebt, maar als level 75-ish is dat nog een factor 10 lastiger, lijkt me.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
[...]

nou ga je toch nog 85 zijn voor mij xD

Mining kost toch geen geld..
BS kan ik me voorstellen dat dat nogal wat kost.
Maar ik weet nog wel toen met WotLK met de saronite farms dat je er alleen maar gold mee kan verdienen..
en zeker als je de ores aan jc kan verkopen die het prospecten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Blistimo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:25:
[...]

Bij mijn weten is Oxi nog niet van een dermate hoog level dat minen in Uldum en/ of TH zonder grote problemen kan. Ik heb een lvl 80 character 2 levels lang al minend geleveld in Uldum, en dat was al lastig genoeg, met de gigantische aggro range die je hebt, maar als level 75-ish is dat nog een factor 10 lastiger, lijkt me.
Daar had ik even niet over nagedacht, maar heb je zeker een punt.

Gisteren weer eventjes besteed aan het levelen van enchanting/tailoring op mijn priest. Beetje jammer dat infinite dust bij ons op de realm tussen de 15 en 20 gold per stuk kost, waardoor het voor mij totaal niet interessant is om een beetje de AH leeg te kopen. Dus heb ik besloten dat ik wel wat meer dan de 1400 cloth die sowieso nodig zijn te farmen, speciaal voor het levelen van tailoring. Wellicht dat ik ergens ook nog wat 'starting' quests ga doen om wat questrewards te disenchanten. Iemand tips om zoveel mogelijk infinite dust te krijgen? (naast het leegkopen van AH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

WotLK dungeons soloen voor greens? Pik je meteen ook cloth op, als je dungeons doet waar humanoids in lopen, natuurlijk.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Blistimo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:25:
[...]

Probleem is inderdaad dat ik me nog niet durf te wagen in die gebieden. Ik moet eerst ergens in de 80 zijn wil ik het halen. Vanaf vanavond maar eens kijken of ik weer verder kan levelen :). Denk dat ik vanaf nu ongeveer 1 level per dag verder kan/hoop te komen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:36:
[...]

Probleem is inderdaad dat ik me nog niet durf te wagen in die gebieden. Ik moet eerst ergens in de 80 zijn wil ik het halen. Vanaf vanavond maar eens kijken of ik weer verder kan levelen :). Denk dat ik vanaf nu ongeveer 1 level per dag verder kan/hoop te komen
Wou net zeggen..
Zou me niet teveel richten op je Professions nu en eerst doorlevelen voordat je weer gaat minen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Is goed te doen hoor, mn mage is zo gelevelled (70-80) via mining. Uldum was juist een geweldige uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Thysiej schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:12:
[...]

GM Ticket heb ik aangemaakt ja, verder heb ik de 'Deepholm quests' Achievement al lang geleden gehaald, dit character was 1,5 dag na de Cataclysm release al op level 85 :$ dus kan ik me niet goed herinneren waar ik precies ben gebleven 8)7

Maar voor zover ik weet heb ik alles gedaan, en mijn Everyquest achievement denkt daar ook zo over.

Ben benieuwd wat de GM als antwoord gaat geven, ik verwacht elk moment aan antwoord hierop nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja beetje vreemd wel, ik dacht WTF doet hij raar joh !

En toen zag ik je phased was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Yintha, had ik ook. 0 quests gedaan daar, geen fire. Toen ik /reload deed, stond ik opeens voor het vuur, en werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

@ Lanerios

Ik heb meerdere reloads uitgevoerd en ook een relog, ook zat ik in een party met Mektheb en heeft hij mij erheen geteleport, zelfs toen zag ik hem niet.

Het lijkt me eigenlijk niet dat het vuur alleen beschikbaar is als je 100% klaar bent in Deepholm.

Maargoed, ik wacht even af wat de GM als antwoord geeft, en zal het ook hier even laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:29
Ik was toevallig in Vashjir voor een head enchant en daar was gewoon vuur, ondanks dat ik maar zo'n 30% van de quests daar heb gedaan. Heb de zeepaard mount daar ooit opgehaald en toen ben ik er mee gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
had ik al " *O* 8/8 hc *O* " gepost?
nee, bij deze dan.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JoeBravo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:33:
nee, bij deze dan.
Gz dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gz! Ik wil echt weer gaan raiden :( Ik mis het zo. Maar ja, niemand wil een mage of een failhealadin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:33:
nee, bij deze dan.
Gratz, tijdens mijn gedwongen break (examens) heeft de guild spine platgelegd. Vanaf volgende week kan ik weer spelen, hopelijk dus toch nog de meta voor MoP halen. Ik moet alleen nog de simpele achievements en spine en madness op heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
thnx :)

2e kill, nu met een suboptimale groep:
druid MT, dk (bloods) OT, 2x pala+priest healer, lock, frost dk, arms warrior, rogue, feral druid.

dus 1x ranged, geen bloodlust: 2 shotted.

wel een paar 'blij dat het generfed is' momentjes overigens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:38:
[...]

thnx :)

2e kill, nu met een suboptimale groep:
druid MT, dk (bloods) OT, 2x pala+priest healer, lock, frost dk, arms warrior, rogue, feral druid.

dus 1x ranged, geen bloodlust: 2 shotted.

wel een paar 'blij dat het generfed is' momentjes overigens. :P
Dat had je toch al een keer gezegd Joe? Iets met vrijwillig benchen staat me bij ;) Maar _/-\o_ .
Maakt jullie rogue gebruik van 'de speciale' subtlety spec voor de tendons op spine? Of doet ie vrolijk dps'en met een andere spec en is jullie damage output verder hoog genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gz Joe ! :D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:01:
[...]

Dat had je toch al een keer gezegd Joe? Iets met vrijwillig benchen staat me bij ;) Maar _/-\o_ .
Maakt jullie rogue gebruik van 'de speciale' subtlety spec voor de tendons op spine? Of doet ie vrolijk dps'en met een andere spec en is jullie damage output verder hoog genoeg?
guild idd wel, maar ik toen nog niet. nu zelf dus ook. :P

hij respecced er inmiddels niet meer voor, want onze damage output is er idd hoog genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hey mensen een vraagje. Ik wil dolgraag verder met m'n Holy Paladin, maar ik krijg nergens een guild die er 1 zoekt.

http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/kul_tiras/zuipert

Ik ben nu aan het gemmen/enchanten, maar toch lukt het me maar niet om een guild te vinden :( Steeds "We're full on healers" of "We don't need the worst healers in the game"

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:32:
Hey mensen een vraagje. Ik wil dolgraag verder met m'n Holy Paladin, maar ik krijg nergens een guild die er 1 zoekt.

http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/kul_tiras/zuipert

Ik ben nu aan het gemmen/enchanten, maar toch lukt het me maar niet om een guild te vinden :( Steeds "We're full on healers" of "We don't need the worst healers in the game"

Iemand tips?
Komt waarschijnlijk vanwege de enchants en gems..
Probeer eerst is een Social plek in een guild te krijgen om te leren en jezelf te verbeteren en dan pas over raiden na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zelfs social willen ze niet :( en ook als ik op mn mage beetje rondvraag (wel grotendeels gegemmed en geenchant) Ik krijg gewoon overal te horen dat paladin bagger healers zijn en dat ze beter zijn als dps en benchwarmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mja dat apply je of bij "scheit guilds" of er gaat iets anders niet goed.

Als ik al zie dat op mijn server er al Guilds zat zijn die alleen bestaan om "maar in een guild te zitten" dan zullen die er ook vast wel daar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Holy Pala's zijn niet bepaald 'populair', ik moet de mijne nog op 85 krijgen om goed oordeel te vellen, maar ze voelen qua mana-gebruik en raidhealing behoorlijk matig, verschil met holy priest voelt enorm groot. Als ik de ads van guilds langs zie komen, is het vaker een priest/druid.

En wat Mek zegt, pak anders een level guild (zoals Caps & Spaces op LB), zitten altijd enorm veel mensen die soms nog wel eens een raid doen. Heb je de Guildfinder al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Wow dit antwoord had ik niet verwacht van een GM, vanavond maar eens een questje doen :')

Thank you for your ticket, I'm sorry that I could not speak to you while you were online but I hope this message answers the question you sent us regarding the Deepholm Quests and Bonfire.

The reason you can't get the quests or find the bonfire is due to the phasing as you've not completed all the quests in the zone. The one you left off at was called "Word in Stone" and can be located here:
http://www.wowhead.com/quest=26833

To get all the zone phasing back to normal you should keep questing until you've done one called "The Stone Throne" and after that everything should be all good! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik ga vanavond volledig gemmen en enchanten, en dan maar ff cross server zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Na 2 jaar uit de running geweest te zijn, ben ik gisteravond weer begonnen met m'n hunter na Soul of Resurrection via m'n kameraad. Gratisjh transfer naar Outland server.
Nadeel is dat ik geen gear meer heb, omdat ik in jaar 2011 blijkbaar ben gehackt, terwijl ik rond die periode niet eens speelde? :?
Heb meerdere malen heftige mail discussie gehad met Blizzard, maar helaas konden ze niks voor mij betekenen, omdat ik mijn gear en gold niet meer terug kond krijgen. :'(
Helaas...pindakaas..nu maar mobs killen in mn slipje. :P Gelukkig ben ik BM hunter, dus valt wel mee.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
SinergyX schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:28:
Holy Pala's zijn niet bepaald 'populair', ik moet de mijne nog op 85 krijgen om goed oordeel te vellen, maar ze voelen qua mana-gebruik en raidhealing behoorlijk matig, verschil met holy priest voelt enorm groot. Als ik de ads van guilds langs zie komen, is het vaker een priest/druid.

En wat Mek zegt, pak anders een level guild (zoals Caps & Spaces op LB), zitten altijd enorm veel mensen die soms nog wel eens een raid doen. Heb je de Guildfinder al geprobeerd?
whut?
ze zijn juist de krachtigste raidhealers die er zijn. Geen enkele class kan ze bijhouden.
Juist als tanks en dps zijn ze suboptimaal te noemen, als je wilt nitpicken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:45:
[...]

whut?
ze zijn juist de krachtigste raidhealers die er zijn. Geen enkele class kan ze bijhouden.
Als tank suboptimaal? waarom dan? Komt zeker door het feit dat andere classes (warriors) na de block-cap alsnog iets aan mastery hebben en Pala's niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
[...]

whut?
Nr 1 en 2 in recount zijn (bijna) altijd ikzelf en de andere ret paladin en qua gear loop ik zelfs achter op de meeste andere dps omdat ik ook tank gear moet verzamelen. Als tank doe ik alleen niet zoveel dps in verhouding in DS en een dk heeft meer trucjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:49:
[...]

Als tank suboptimaal? waarom dan? Komt zeker door het feit dat andere classes (warriors) na de block-cap alsnog iets aan mastery hebben en Pala's niet?
wol-healer ranks: overwegend paladins: http://www.worldoflogs.co...on_Soul/hps/#tab-10Heroic

beide shieldtanks zijn tov druids en dk's idd suboptimaal omdat ze na de blockcap niks meer aan mastery hebben en tevens slechter om kunnen gaan met magic damage.
Gevechten als zon'ozz, yor'sahj en hagara hc zijn met blocktanks gewoon moeilijker omdat deze meer tot veel meer damage pakken.
Met de nerfs is het verschil kleiner geworden, maar de eerste maanden was dit zeer goed merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

whut?
Zoals ik dus zei.. mijne is nog geen 85. Enige ervaring die ik heb uit raidhealing is faceroll LK en Ulduar. Mogelijk dat mijn priest en shaman gewoon beter gegeared zijn, dat ik daar stuk minder problemen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
IntToStr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:51:
[...]

Nr 1 en 2 in recount zijn (bijna) altijd ikzelf en de andere ret paladin en qua gear loop ik zelfs achter op de meeste andere dps omdat ik ook tank gear moet verzamelen. Als tank doe ik alleen niet zoveel dps in verhouding in DS en een dk heeft meer trucjes.
skill doet een hoop. ik presteer zelf als BM hunter ook beter dan veel SV hunters doen, maar dat neemt niet weg dat SV in potentie de betere spec is.
Ik geef toe dat WoL rankings daarvoor geen uitsluitend bewijs zijn (situatie houd zichzelf in stand omdat bijna iedereen de 'beste' spec kiest), maar het is wel een aardige indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inderdaad, ik zie wel dat druid tanks en DK tanks het beste presteren als tankers in raids, en raad eens welke 2 classes ik nog net mis op max :( Vanavond maar even mee bezig, alles op max voor MoP

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.