Wut, nog minder healing spells als resto druid? Ik vind het nu al minimaal maar als ik lifebloom kwijt ga raken is de hele charme van druid healing weg imho.Blistimo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:18:
Sowieso wordt het aantal spells dat je als druid in je spellbook hebt staan in MoP ernstig ingekort. Als Guardian of Feral druid krijg je hooguit Rejuvenation en Healing Touch als heal spells, terwijl je heals zoals Lifebloom, Nourish en Regrowth, die je nu nog wel in je arsenaal hebt zitten, kwijtraakt. Dat maakt het overzichtelijker - je hoeft immers niet meer 700 spells op je bars te zetten - maar je verliest ook een stuk hybriditeit. Je kunt niet meer snel als redder in nood als Balance druid uit form poppen, 3x LB op je tank gooien, een paar Regrowths her en der, tot de situatie weer onder controle is en je weer door kunt gaan met DPSen. Daar krijgen druids dan weer lvl 90 talents voor in de plaats, maar die gaan op CD. Toegegeven, het zijn echt super situationele gebeurtenissen, maar als je ermee de dag kunt redden voel je je toch wel ff de baas.
[...]
Er zijn talents die je in wat voor form dan ook kunt casten, en er is een Glyph voor boomkins die heals kunnen casten zonder form te droppen, maar een feral die een Healing touch cast gaat toch nog altijd eerst naar caster form. Andersom hoeft een resto druid weer niet perse naar Catform om Stampeding Roar te casten, die vind ik zelf erg prettig
Gister mijn paladin maar even ge-faction-changed. Nog even van 84 naar 85 en dan wat tank gear bij elkaar gaan zoeken.
Default blanke hetero