Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 263 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.619 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Blistimo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:18:
Sowieso wordt het aantal spells dat je als druid in je spellbook hebt staan in MoP ernstig ingekort. Als Guardian of Feral druid krijg je hooguit Rejuvenation en Healing Touch als heal spells, terwijl je heals zoals Lifebloom, Nourish en Regrowth, die je nu nog wel in je arsenaal hebt zitten, kwijtraakt. Dat maakt het overzichtelijker - je hoeft immers niet meer 700 spells op je bars te zetten - maar je verliest ook een stuk hybriditeit. Je kunt niet meer snel als redder in nood als Balance druid uit form poppen, 3x LB op je tank gooien, een paar Regrowths her en der, tot de situatie weer onder controle is en je weer door kunt gaan met DPSen. Daar krijgen druids dan weer lvl 90 talents voor in de plaats, maar die gaan op CD. Toegegeven, het zijn echt super situationele gebeurtenissen, maar als je ermee de dag kunt redden voel je je toch wel ff de baas. *D

[...]

Er zijn talents die je in wat voor form dan ook kunt casten, en er is een Glyph voor boomkins die heals kunnen casten zonder form te droppen, maar een feral die een Healing touch cast gaat toch nog altijd eerst naar caster form. Andersom hoeft een resto druid weer niet perse naar Catform om Stampeding Roar te casten, die vind ik zelf erg prettig :>
Wut, nog minder healing spells als resto druid? Ik vind het nu al minimaal maar als ik lifebloom kwijt ga raken is de hele charme van druid healing weg imho.

Gister mijn paladin maar even ge-faction-changed. Nog even van 84 naar 85 en dan wat tank gear bij elkaar gaan zoeken.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Uh, nee, als feral, balance of guardian druid wordt je heal-arsenaal ingekort, als resto krijg je wel de volledige set. Zo verliezen Shadow priests bijvoorbeeld ook Heal en Greater Heal. Allemaal om te voorkomen dat je 12 bars met spells hebt op lvl 90.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Blistimo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:17:
Uh, nee, als feral, balance of guardian druid wordt je heal-arsenaal ingekort, als resto krijg je wel de volledige set. Zo verliezen Shadow priests bijvoorbeeld ook Heal en Greater Heal. Allemaal om te voorkomen dat je 12 bars met spells hebt op lvl 90.
Ah, ok dat scheelt. Maar opzich goed plan ja. Hoewel ik natuurlijk nu al niet alle spells op mijn bar heb.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Pally ook een G invite nodig ?, of staat die op een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

lanerios schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:28:
ik ga vanavond volledig gemmen en enchanten, en dan maar ff cross server zoeken :)
Ik weet natuurlijk niet hoe de guilds op jouw realm beoordelen, maar als ze zeggen dat Paladins crap healers zijn zou ik niet eens in die guilds willen raiden. Je gear kan inderdaad wel beter, maar daarvoor ben je natuurlijk wel afhankelijk van drops. k kan me voorstellen dat guilds die op dit moment nog recruiten toch bijzonder hoge eisen stellen, puur omdat DS al zolang uit is, en chars die al vanaf begin DS LFR farmen betere gear hebben dan wat jij hebt.

Het enige wat jij actief kunt doen om je gear te verbeteren is de HoT dungeons spammen, daar hopen dat alles dropt, en wat meer mazzel in LFR krijgen, omdat het jou daar nog niet echt heeft meegezeten, als ik je verhalen lees :> LFR gear maximaal enchanten (Maw mag echt wel een Power Torrent, bijvoorbeeld, die is het waard). HoT gear zou ik persoonlijk niet teveel geld aan spenderen, maar de op dit moment recruitende guilds zullen zelfs daarvan verlangen dat er epic gems in zitten, en maximale enchants op zitten.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
Amras schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 07:31:
Gisteren eindelijk m'n Drake of the West Winds kunnen kopen! Wat ben ik klaar met die Tol Barad dailies zeg. :P
Misschien moet ik die ook maar eens een keer gaan afmaken. Heb nu 115 tokens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Na het goede nieuws mbt de raid wide mounts heb ik eindelijk maar eens een Vial of the Sands geleerd. Nu heb ik nog een schamele 20k over in totaal op m'n huidige realm, dus wordt het weer duchtig tijd om wat centjes te gaan verdienen voor de Yak die er met MoP aankomt.

Op deze realm heb ik alleen een tailor/enchanter en een mining/blacksmith. Ik denk dat ik maar gewoon heroics ga runnen en alles shard en op de AH zet of zo. Geen idee wat nu een beetje verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Kun je die Tol Barad dailies eigenlijk doen zonder pvp gear? Ben daar nog nooit geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Ben ook erg blij met account wide mounts, het is nu een stuk interessanter om de 'dure' mounts te kopen, zelf heb ik nooit veel gold, hooguit 20k maar ben ook niet veel bezig met de AH of professions.

Heb toch wel zin om weer actief te gaan spelen, maar diablo is nog te leuk :o
IntToStr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:04:
Kun je die Tol Barad dailies eigenlijk doen zonder pvp gear? Ben daar nog nooit geweest :)
Ja zijn doodnormale daily queste

[ Voor 29% gewijzigd door Yintha op 27-06-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Zeror schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:26:
[...]

Misschien moet ik die ook maar eens een keer gaan afmaken. Heb nu 115 tokens.
Binnenkort ga ik ze misschien toch nog maar een aantal dagen doen, zodat ik ook de ground mount kan kopen voor 100 tokens. Ik vind hem persoonlijk niet zo heel boeiend, maar voor de heb is het leuk en ik kan nog wel wat guild reputation van de dailies gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IntToStr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:04:
Ja, gaat prima. Tegenwoordig wel iig.

In de periode van Cata release en Patch 4.1 was het nog een redelijk pittig gebied, maar dat kwam omdat je gear toen nog niet zo goed is als nu. Toen was het wel een uitdaging om die quests te doen. Niet dat het echt moeilijk was, maar makkelijk was het ook niet. Waar je toen op bepaalde stukken wel moest partyen kun je nu alles wel soloen.

Edit:
@ Amras,
Ja, ik zit heel erg te twijfelen of ik die ground mount (horde side) wel wil hebben. DIe spectral wolf vind eigenlijk helemaal niet mooi. Dan zou ik eerder gaan proberen om die Vicious War Wolf/Steed te gaan halen, maar ja dan moet ik 75 rated bg's gaan winnen.

Edit 2:
Even een kleine felicitatie richting mijn guild. We hebben de maximum aantal wat betreft guild members aangetikt. Nu blijft het aantal een beetje schommelen tussen 1.000 en 985. Toch wel grappig.
We waren een raiding guild met max 150 leden ofzo. Toen besloot de guild leader voor social te gaan met een aantal actieve raid core groups. Elke social = hogere rang mag ook sindsdien iedereen uitnodigen om in de guild te komen. Toen zijn we heel hard gegroeid. Nu 2-3 maanden later zitten we dus aan de 1.000 members.
Onze guild is vooral interessant om te joinen vanwege alle geunlockde guild perks.

[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 27-06-2012 15:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

lanerios schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:22:
Zelfs social willen ze niet :( en ook als ik op mn mage beetje rondvraag (wel grotendeels gegemmed en geenchant) Ik krijg gewoon overal te horen dat paladin bagger healers zijn en dat ze beter zijn als dps en benchwarmers.
Een healer met tank items equipped/ half gegemd en niet geenchant zou ik ook niet meteen inviten. Een kijkje op je armory geeft ook aan dat je healt met prot glyphs en je 0/0 neer hebt in DS normal :)

Maar goed een social invite zal je wel ergens moeten krijgen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Holy paladins zijn zeker niet bagger, op sommige fights zou je bijna kunnen zeggen dat ze vereist zijn zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
hmr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:07:
[...]

Een healer met tank items equipped/ half gegemd en niet geenchant zou ik ook niet meteen inviten. Een kijkje op je armory geeft ook aan dat je healt met prot glyphs en je 0/0 neer hebt in DS normal :)

Maar goed een social invite zal je wel ergens moeten krijgen.
Zit ik in mn tank kit? nee toch? >_> vanavond fixen. Ik heb alles healing gear. Die gems/enchants gaan me wat kosten, maar van de 230k op elk van mn 3 mains moet dat wel lukken haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Zit ik in mn tank kit? nee toch? >_> vanavond fixen. Ik heb alles healing gear. Die gems/enchants gaan me wat kosten, maar van de 230k op elk van mn 3 mains moet dat wel lukken haha
Je had tank gloves aan.. :) maar als je zo bulkt van het gold mis ik de volgende items: Crafted bracers ( BiS tot HC ) + VP boots

+ * hmr vraagt zich af waarom je alt niet gewoon bij een van je 3 mains in de guild zit

*edit*
3 mains is dat geen contradictio in terminis

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 27-06-2012 15:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

met 3x 230k = 690K

Zou ik gewoon een 7/7HC FL en 8/8 DS HC run kopen bij een guild :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yintha schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:23:
met 3x 230k = 690K

Zou ik gewoon een 7/7HC FL en 8/8 DS HC run kopen bij een guild :')
En nog een Shadowmourne run erbij >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Omdat ik spaar haha :p ik wil zelf nuttig zijn, en niet geboost worden door die dingen.

Ik ga vanavond gemmen, enchanten en dan nog een keer linken :) En mn glyphs helemaal vergeten >< ben gister ff retri gegaan om te klooien, was een drama.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:31:
Omdat ik spaar haha :p ik wil zelf nuttig zijn, en niet geboost worden door die dingen.

Ik ga vanavond gemmen, enchanten en dan nog een keer linken :) En mn glyphs helemaal vergeten >< ben gister ff retri gegaan om te klooien, was een drama.
Kan je nog wel AH gear kopen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ah joh, deze tier kan je op heroic clearen in 390 ilvl :P helemaal met 25% debuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat is waar, ga ik ook mee bezig. Maar geen instance boosts kopen :P als ik dat wil, kan ik net zo goed op een private server mezelf al die gear geven. Beetje zelfde effect. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als ik vanavond nog 2 essences mee kan nemen uit DS ga ik ook voor de BS crafted wrists ipv de VP wrists die ik nu heb voor m'n tank.

Misschien is vandaag de dag dat ik m'n 378 wapen na 3 maanden eens kan vervangen, begint nu irritant te worden :p Verder nog 3 tokens en een schild en dan zijn beide specs volledig 397, al zijn er nog op diverse plekken betere alternatieven. Wie weet zelfs nog wel een verdwaalde heroic upgrade ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

IntToStr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:37:
[..]

Misschien is vandaag de dag dat ik m'n 378 wapen na 3 maanden eens kan vervangen, begint nu irritant te worden :p

[..]
Totally jinxed it...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Na een paar maanden niet gespeeld te hebben toch maar m'n account weer geactiveerd. Even 2 dungeon runs gegaan op mn fire mage, ging wel good. Geen drops, maja heb niks meer nodig uit HC dungeons.
Heb ook even guild request gedaan bij 2 level 25 guilds voor een eventuele raid spot! Binnenkort ook maar even kijken en spelen met mn hunter en warrior en ook mn shaman eindelijk naar lvl 85 levelen :)

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
ik krijg zeker weten helemaal niks vandaag. ;(
gegarandeerd wipe-fest. :'(

zou het werken? O-)

toch wel opvallend overigens wat een effect een nieuwe heroic kill op de signups heeft de week erop. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:50:
[...]

ik krijg zeker weten helemaal niks vandaag. ;(
gegarandeerd wipe-fest. :'(

zou het werken? O-)

toch wel opvallend overigens wat een effect een nieuwe heroic kill op de signups heeft de week erop. :')
En ook hoeveel nieuwe mensen er zijn he ;).

Maar ja ik ga vanavond wel hameren op een Vaste invite core groep die dus 6/8 neer gaan leggen zodat we Vrijdag / Maandag spine spine spine kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:01:
Even een kleine felicitatie richting mijn guild. We hebben de maximum aantal wat betreft guild members aangetikt. Nu blijft het aantal een beetje schommelen tussen 1.000 en 985. Toch wel grappig.
We waren een raiding guild met max 150 leden ofzo. Toen besloot de guild leader voor social te gaan met een aantal actieve raid core groups. Elke social = hogere rang mag ook sindsdien iedereen uitnodigen om in de guild te komen. Toen zijn we heel hard gegroeid. Nu 2-3 maanden later zitten we dus aan de 1.000 members.
Onze guild is vooral interessant om te joinen vanwege alle geunlockde guild perks.
Vreselijk zulke guilds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat zijn meestal de groups die je niet wil joinen in een pug :P

Zo ken ik er ook 1 bij ons die opzich wel mee vallen, maar toch vermijdt ik ze liever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
Ik wil weer opnieuw beginnen met WOW, liefste op een leuke server met veel Nederlanders en aan de alliance kant. Iemand nog tips kwa realm en evt gezellige level guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik denk dat iedere realm wel een guild heeft waar iedereen welkom is, en waar het over het algemeen een komen en gaan van spelers is. Het lastige van dat soort guilds is dat ze best een goede raid core kunnen hebben, maar dat er ook zo gigantisch veel slackers in kunnen rondlopen die de goede naam van de guild kunnen verpesten dat ik ze persoonlijk ook liever mijd.

Ik zit liever in een guild wiens naam alleen positief geassocieerd wordt. Op onze oude realm werkte dat echt prima, en kreeg je puur door je guildnaam zonder problemen een invite op je alt ofzo. En stonden mensen in de rij als er een PuG gezocht werd voor een alt run, of zelfs main run.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
Blistimo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:08:
Ik zit liever in een guild wiens naam alleen positief geassocieerd wordt. Op onze oude realm werkte dat echt prima, en kreeg je puur door je guildnaam zonder problemen een invite op je alt ofzo. En stonden mensen in de rij als er een PuG gezocht werd voor een alt run, of zelfs main run.
Dat zoek ik dus gewoon lekker gezellig met evt teamspeak, het hoeft niet eens perse volledig NL te zijn mag ook EN zijn zolang het maar gezellig is. Het is toch eerst weer alles opnieuw uitvinden en lekker rustig aan levelen en als ik lvl 85 ben dan komt derest wel.

[ Voor 21% gewijzigd door rafler op 27-06-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik vind het hele gedoe rond realms toch wel een heel lastig punt aan wow. Een maand of 8-9 geleden ben ik begonnen en toen ben ik eigenlijk zonder nadenken bij een realm gestart waar een paar vrienden zaten. Die keuze maak je op het moment dat je nog zo goed als niets van het spel weet, maar is wel zo'n beetje de belangrijkste voor je spelervaring. En uiteraard kun je helemaal opnieuw beginnen op een ander realm of grof geld betalen voor een switch, maar beide zit je niet op te wachten. En zonder dat je er iets aan kan doen kan je realm ook zomaar uitsterven.

Het is dat ik een vaste plek in het raid team heb nu en dat ik geen zin heb in betalen, maar anders zat ik al op Argent Dawn. Zie er ook tegenop om na een realm switch een nieuwe guild te moeten zoeken waar je in MoP weer mee kunt raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Meer mensen, meer problemen. Dat is dan wel weer zo. We hebben enkel besloten de guild zo flink te laten groeien voor MoP. In MoP gaat er wellicht weer gesneden worden in de members. Iedereen die x aantal tijd niet online geweest is gaat er dan uit. De limiet hiervoor staat nu op een maand overigens, maar dat kan @ MoP launch ineens even veranderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Blistimo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:08:

QFT

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
IntToStr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:15:
Ik vind het hele gedoe rond realms toch wel een heel lastig punt aan wow. Een maand of 8-9 geleden ben ik begonnen en toen ben ik eigenlijk zonder nadenken bij een realm gestart waar een paar vrienden zaten. Die keuze maak je op het moment dat je nog zo goed als niets van het spel weet, maar is wel zo'n beetje de belangrijkste voor je spelervaring. En uiteraard kun je helemaal opnieuw beginnen op een ander realm of grof geld betalen voor een switch, maar beide zit je niet op te wachten. En zonder dat je er iets aan kan doen kan je realm ook zomaar uitsterven.

Het is dat ik een vaste plek in het raid team heb nu en dat ik geen zin heb in betalen, maar anders zat ik al op Argent Dawn. Zie er ook tegenop om na een realm switch een nieuwe guild te moeten zoeken waar je in MoP weer mee kunt raiden.
Ik maakte in vanilla wow zon fout en daar heb ik van geleerd. Ik kies altijd voor de meest drukke realm met de hoogste progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Jij wint :p Geen weapon vandaag...

Morgen nog een kans op madness. Na een hoop geklungel op Morchok HC uiteindelijk maar een snelle normal clear gedaan, maar door wat oponthoud tussendoor werd het wat laat voor madness. Wel nog 1 token en een trinket gewonnen, dus zeker niet voor niets. Een druid guildie die niet zo heel vaak meegaat had vandaag gewoon z'n hele set compleet in 1 run 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Het mag duidelijk zijn dat een goede warrior geen schijn van kans heeft tegen een frost of fire mage.
Zelfs als de mage niet eens zo heel goed speelt kan hij vrij makkelijk winnen van een warrior
Sinds WoW Vanilla was het al zo dat warriors nooit van mages kunnen winnen, 1 keer was het de protection warrior die met goed spel en veel pijn en moeite een mage kon verslaan, twee weken later waren er een drietal nerfs doorgevoerd om er voor te zorgen dat dit niet meer kon. Immers, in Blizzards filosofie moet een mage altijd van een warrior kunnen winnen, ongeacht spec.

Ik denk dat veel mensen het met me eens zijn, natuurlijk kan een ilvl 404 geared warrior met 5000 resilience wel winnen van een ilvl 393 mage met 4000 resilience, maar goed, equal geared/skilled nooit.

Mijn vraag is nu, welke class kan met alle gemak van de wereld een mage verslaan (ongeacht spec), dus zonder zelfs super goed te spelen, toch vrij wel altijd winnen van een mage?
Er zijn mensen die beweren DK/Feral druid, maar is er ook een range class? Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
rafler schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:04:
Ik wil weer opnieuw beginnen met WOW, liefste op een leuke server met veel Nederlanders en aan de alliance kant. Iemand nog tips kwa realm en evt gezellige level guild?
Zit zelf op Azurmyst alliance, wel in een gemengde guild, maar er zijn ook een aantal alliance enkel Nederlandstalige guilds.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Gister eindelijk weer serieus gespeeld,

Eerst de Deepholm questline afgemaakt en op die manier de Therazane daily's vrijgespeeld waar nog wat leuke achievements aan verbonden zijn.

Alle Catalclysm / Northrend fires gehaald van het Midsummer festival

Daarna kon ik in /2 van Deadfist geen leuke raid vinden, om die reden heb ik een ToT4w achievement run gejoind via openraid, dat werkte heel leuk! allebij de bosses ge-oneshot met de bijbehorende achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
een goed team bij elkaar hebben voor de raid en toch Hagara niet plat kunnen krijgen.
Collectieve brainfart gisteravond ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
JoeBravo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:56:
een goed team bij elkaar hebben voor de raid en toch Hagara niet plat kunnen krijgen.
Collectieve brainfart gisteravond ;(
Het wilde niet goed lukken gisteravond inderdaad. De dps was er gemakkelijk, maar er was weer te veel paniek tijdens de icephase. Ik vraag me af of het niet handiger is om gewoon door te lopen als groep tijdens de icephase. Dan moet je wel meer rondjes lopen, maar hoeven mensen niet elke keer in de bubble te lopen en denk ik dat je effectief meer tijd hebt per 'ijs ding'... Waarom is er überhaupt voor gekozen om eerst zo'n ijs ding neer te halen voordat we naar de volgende doorlopen? En wat zou er op tegen zijn om het een keer anders te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Even input graag. Zou als priest rol healer willen opnemen. Om te beginnen bij de normal cata instances. Eventueel heroics. Gear is nog niet optimaal (zie stats onder). Vooral int, te weinig spirit. Enkele items gereforged voor wat meer spirit.
Main is nu Shadow. Weet nu niet goed of ik daarnaast beter holy of disc uitbouw. Gelezen dat holy beter is voor raid healing.

Even geprobeerd op holy normal instance 5 man, maar bakte er weinig van vanwege oom issue.
Quest nu in Twilight Highlands. Krijg nog interessante gear rewards die wat meer spirit hebben. Anderzijds draai ik als shad priest instances voor jp.

Huidige stats:
Stamina 4654
Intellect 3787
Spirit 815
Mastery 12.70
Spell Power 5111
Haste 5.58%
Hit +9.49%
Crit 11.10%
Penetration 0
Mana Regen 1868
Combat Regen 102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Kun je niet eventjes je armory linken?

Met reforgen is ook een hoop te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
- foutje bedankt -

[ Voor 96% gewijzigd door DrFlash op 28-06-2012 09:42 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:14:
[...]

Het wilde niet goed lukken gisteravond inderdaad. De dps was er gemakkelijk, maar er was weer te veel paniek tijdens de icephase. Ik vraag me af of het niet handiger is om gewoon door te lopen als groep tijdens de icephase. Dan moet je wel meer rondjes lopen, maar hoeven mensen niet elke keer in de bubble te lopen en denk ik dat je effectief meer tijd hebt per 'ijs ding'... Waarom is er überhaupt voor gekozen om eerst zo'n ijs ding neer te halen voordat we naar de volgende doorlopen? En wat zou er op tegen zijn om het een keer anders te proberen?
Omdat mensen dat achter bleven door het in en uit lopen voor het dispellen.

Terwijl ik al die tijd al zei van gewoon dooor lopen en het dispellen niet in en uit, dat overleef en ren je makkelijk eruit.
Ik ben ook van mening we de All ranged dps + heales in the middle nu wel moeten kunnen halen.
Maar goed ik zou zeggen opper het :D, chris is altijd wel van het proberen ;)

En inderdaad brainfart >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

@Mektheb, Thysiej en JoeBravo:

Zoveel bladefisters hier? :o
Head: Crit -> Mastery + Guardians of Hyjal enchant
Nec: Crit -> Mastery
Cloak: Crit -> Mastery +50int enchant
Chest: Crit -> Haste +10/15 stats
Bracers: Mastery -> Haste +50 int enchant
Weapon: Heartsong enchant
Gloves: Haste -> Mastery +50 mastery ench
Belt: Buckle met 20 int / 20 spirit gem o.i.d.
Legs: Hit -> Mastery
Boots: Mastery -> Haste (enchant naam ff kwijt)
Ring2: Crit -> Haste

[ Voor 82% gewijzigd door Yintha op 28-06-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
In het begin heb ik zelf (als disc dan wel) alles lopen reforgen naar spirit om maar enigzins niet OOM te gaan :p
Heb daar ezmoad Reforgelite gebruikt. Die standaard heeft een standaard Disc Priest profiel (holy ook btw).

Ik reforge nu op het moment nog steeds a-la Spirit > Mastery > Haste = Crit

Het nadeel wat ik zie is dat je redelijk wat PvP blues hebt. Deze hebben natuurlijk wel veel intellect, maar veelal gebrek aan reforgable secondary stats. Ik zou toch eerst proberen te investeren in Spirit. Gogo reforge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:34:
Even input graag. Zou als priest rol healer willen opnemen. Om te beginnen bij de normal cata instances. Eventueel heroics. Gear is nog niet optimaal (zie stats onder). Vooral int, te weinig spirit. Enkele items gereforged voor wat meer spirit.
Main is nu Shadow. Weet nu niet goed of ik daarnaast beter holy of disc uitbouw. Gelezen dat holy beter is voor raid healing.

Even geprobeerd op holy normal instance 5 man, maar bakte er weinig van vanwege oom issue.
Quest nu in Twilight Highlands. Krijg nog interessante gear rewards die wat meer spirit hebben. Anderzijds draai ik als shad priest instances voor jp.

Huidige stats:
Stamina 4654
Intellect 3787
Spirit 815
Mastery 12.70
Spell Power 5111
Haste 5.58%
Hit +9.49%
Crit 11.10%
Penetration 0
Mana Regen 1868
Combat Regen 102
Ach, de Normal Dungeons zijn tegenwoordig zo makkelijk te healen dat je het zelfs in je onderbroek aan kunt :)
Als ik jou was zou ik gewoon een paar avonden gear gaan verzamelen in Normals en daarna HC gaan doen. Wat betreft spec vind ik Disc leuker/soepeler spelen in 5mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik loop als paladin tank nu maar weer rond met een 378 stamina + dodge proc trinket ipv m'n 397 stamina + mastery trinket. Mastery is nu officieel totaal nutteloos en als proc had ik er toch al niet veel aan. Als ik m'n VP wrists morgen nog kan vervangen door de crafted wrists kan ik ook wat +101 stamina gems gaan gebruiken ipv +67 mastery. Volgende week maar weer hopen op chest + head tokens, ring en trinket en schild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
Mektheb schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:42:
[...]

Omdat mensen dat achter bleven door het in en uit lopen voor het dispellen.

Terwijl ik al die tijd al zei van gewoon dooor lopen en het dispellen niet in en uit, dat overleef en ren je makkelijk eruit.
Ik ben ook van mening we de All ranged dps + heales in the middle nu wel moeten kunnen halen.
Maar goed ik zou zeggen opper het :D, chris is altijd wel van het proberen ;)

En inderdaad brainfart >.>
Dat is natuurlijk best simpel op te lossen door ietsje schuin de bubble in te lopen voordat je dispelled wordt, dat deed ik gisteren ook al:) Sowieso zijn die icewalls voor melee echt ruk, als ik mazzel heb kan ik 3 combopoints per keer opbouwen, dan moet ik alweer de bubble inlopen omdat ik anders in de icewall zit:( Tuurlijk is sprint vaak genoeg up om wat sneller te kunnen bewegen, maar het blijft irritant:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:14:
[...]

dit is juist makkelijker omdat je dan als groep bij elkaar blijft, ipv mensen iedereen bij een andere crystal na een paar dispels.
Bovendien is het nadeel van blijven rondlopen dat je op een gegeven moment langs crystals loopt die al neer zijn terwijl er elders crystals nog niet kapot zijn.

En mek, de brute force methode hebben we imo de dps/healermana niet voor.

En niks ten nadele van onze nieuwe priest (ravenne/ravelle? ben het ff kwijt), maar ik heb ook het gevoel dat zess daar, ondanks dat hij weinig dispelled, wel gemist werd: hij hield de groep hoger in health zodat het de bubble in/uit lopen minder pijn doet. Nu moest ik vaak risico's nemen om degene die dispelled moest worden ook een flinke heal te geven. En nog zag je iedereen langzaam wegzakken qua HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:06:
[...]

dit is juist makkelijker omdat je dan als groep bij elkaar blijft, ipv mensen iedereen bij een andere crystal na een paar dispels.
Bovendien is het nadeel van blijven rondlopen dat je op een gegeven moment langs crystals loopt die al neer zijn terwijl er elders crystals nog niet kapot zijn.

En mek, de brute force methode hebben we imo de dps/healermana niet voor.

En niks ten nadele van onze nieuwe priest (ravenne/ravelle? ben het ff kwijt), maar ik heb ook het gevoel dat zess daar, ondanks dat hij weinig dispelled, wel gemist werd: hij hield de groep hoger in health zodat het de bubble in/uit lopen minder pijn doet. Nu moest ik vaak risico's nemen om degene die dispelled moest worden ook een flinke heal te geven. En nog zag je iedereen langzaam wegzakken qua HP.
True, maar ik ben eigenwijs he >:)
Maar goed we zullen zien hoe het vrijdag gaat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 28-06-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Goede morgen,

Gister weer een raid gehad. Voor de verandering maar weer eens alles gecleared. Hagara HC ging bij ons ook niet zo lekker. De mage pug die vorige keer mee was, onze hunter en onze nieuwe druid healer kregen het niet voor elkaar muren te dodgen… Hoe moeilijk kan het zijn?

Verder wel veel soepele kills, al hadden we een beetje pech bij Zon’Ozz HC. Buggy bounces, de druid healer die de verkeerde kant opliep en een 200k wipe.

Wel hier en daar wat goede loot voor de groep kunnen pakken en het was een gezellige run! Op Hagara normal waren we na 1 icephase al klaar – dat resulteerde in 5 rankings op dat gevecht…

Ook DW was bizar. Op de eerste twee platforms hebben we überhaupt geen blood adds gekregen!

Hier de logs:
http://www.worldoflogs.com/reports/h6xh4qfxz0gfby19/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
hulkie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:23:
Goede morgen,

Gister weer een raid gehad. Voor de verandering maar weer eens alles gecleared. Hagara HC ging bij ons ook niet zo lekker. De mage pug die vorige keer mee was, onze hunter en onze nieuwe druid healer kregen het niet voor elkaar muren te dodgen… Hoe moeilijk kan het zijn?

Verder wel veel soepele kills, al hadden we een beetje pech bij Zon’Ozz HC. Buggy bounces, de druid healer die de verkeerde kant opliep en een 200k wipe.

Wel hier en daar wat goede loot voor de groep kunnen pakken en het was een gezellige run! Op Hagara normal waren we na 1 icephase al klaar – dat resulteerde in 5 rankings op dat gevecht…

Ook DW was bizar. Op de eerste twee platforms hebben we überhaupt geen blood adds gekregen!

Hier de logs:
http://www.worldoflogs.com/reports/h6xh4qfxz0gfby19/
Dat gaat inderdaad lekker als de meeste tussen de 40 en 50 k dps op DW zitten:)
Logs van gisteren bij ons zijn niet helemaal goed gelopen zie ik, al is onderstaande link naar Zon'Ozz wel één van mijn favorieten:)
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=1919&e=2264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Hmmm ... Logitech G600 MMO gaming mouse
Een naga clone? :p

Ik vond de naga altijd wat klein voor mijn handen. Ik hoop dat deze wat groter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom clone? Logitech heeft al jaren zijn naam gevestigt met de G-series, logisch dat er nu ook een muis met zoveel knoppen bij komt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Tuurlijk dat is begrijp dat logitech al lang een G series heeft, heb er door de jaren al aardig wat versleten, maar de complete layout lijkt zo wel heel erg op die van de razer naga. Het feit dat ze dit doen wil zeggen dat er dus ook daadwerkelijk een vraag is naar meer van dit soort muizen.

Ik zeg dit btw ook niet als iets negatiefs... Ben namelijk zelf al een hele tijd op zoek naar zo'n muis, maar de nage is gewoon te klein voor mijn kolenschoppen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Man die muis is net een spaceship...

Kom ik aan met me Magic mouse xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lol, ik stel me al voor hoe ik zou moeten healen met de oude one-button mac muisjes ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Thysiej schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:30:
[...]

Dat gaat inderdaad lekker als de meeste tussen de 40 en 50 k dps op DW zitten:)
Logs van gisteren bij ons zijn niet helemaal goed gelopen zie ik, al is onderstaande link naar Zon'Ozz wel één van mijn favorieten:)
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=1919&e=2264
Nette dps daar inderdaad :D

Wel opvallend dat er bij jullie zo’n groot verschil zit tussen de verschillende dpsers. Dat zou veel dichter bij elkaar moeten liggen, dan heb je een veel evenwichtigere groep…

Helaas zijn onze 2 rogues (en dan vooral onze top rogue) minder online, met die gast(en) erbij schiet de dps flink omhoog. Zolang die er niet zijn heeft spine proberen weinig zin…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
hulkie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:00:
[...]

Nette dps daar inderdaad :D

Wel opvallend dat er bij jullie zo’n groot verschil zit tussen de verschillende dpsers. Dat zou veel dichter bij elkaar moeten liggen, dan heb je een veel evenwichtigere groep…

Helaas zijn onze 2 rogues (en dan vooral onze top rogue) minder online, met die gast(en) erbij schiet de dps flink omhoog. Zolang die er niet zijn heeft spine proberen weinig zin…
Ik speel daar een beetje vals hoor xD Ik hoef alleen maar Zon'ozz te dps'en en kan daarna die tentacle met blade flurry pakken; mijn movement op dat gevecht is minimaal:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:58:
lol, ik stel me al voor hoe ik zou moeten healen met de oude one-button mac muisjes ... :p
Dat doe je toch met je keyboard combinatie toetsen ?.
Bedoel ik doe alleen met mijn muis "bewegen welke kant ik op ga" verder is alles met keyboard.
En hooguit klik ik een keer op de loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Yintha schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:43:
@Mektheb, Thysiej en JoeBravo:

Zoveel bladefisters hier? :o
:Y
Mektheb beloofde:
come to bladefist, we have cookies
dat was niet te weerstaan natuurlijk. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:08:
[...]

Dat doe je toch met je keyboard combinatie toetsen ?.
Bedoel ik doe alleen met mijn muis "bewegen welke kant ik op ga" verder is alles met keyboard.
En hooguit klik ik een keer op de loot.
yeh, but U R mage lulz :p
/sarcasm

Ja, eigenlijk, nu ik er goed over nadenk ... Vroeger healde ik altijd met grid en clique, toen gebruikte ik echt bijna alle toetsen op m'n muis, nu klik ik gewoon op een raidframe en spam ik alles wat ik van 1-7 heb staan :p

Enige wat ik echt als - oh shit - nog aan een muisknop gebonden heb is m'n mass-dispell :|

Ik heb écht maar een muis met 1 knop nodig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Mededeling:

De tweakers spelerslijst is niet langer beschikbaar. Splendid, de eigenaar van WoW Nederland (waar deze lijst op te vinden was), heeft besloten de site offline te halen.

Bedankt Splendid dat je je site voor ons opengesteld hebt om te gebruiken als spelerslijst!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 28-06-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
darn :( WoW Nederland was altijd een coole site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Healen doe ik met mouse mouseover i.c.m de toetsen 1 t/m 9 en wat andere knoppen waar ik bij kan zonder mn vingers te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach,de meeste hebben elkaar nu wel in realID geloof ik xD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JoeBravo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:11:
[...]

[...]

LoL...

anyways, gister in LFR de dagger van DW mogen looten! Nu nog even geluk hebben in WoE voor de offhand :) ik ben ready voor DS normal :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Zeror schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:15:

Mededeling:

De tweakers spelerslijst is niet langer beschikbaar. Splendid, de eigenaar van WoW Nederland (waar deze lijst op te vinden was), heeft besloten de site offline te halen.

Bedankt Splendid dat je je site voor ons opengesteld hebt om te gebruiken als spelerslijst!!!

Weetje, ik weenie of ik de enige ben maar ook in deze post en de hele startpost is alle tekst bij mij onleesbaar. Witte tekst op een witte achtergrond. Ik moet altijd selecteren om te lezen :>

Chrome met classic GoT look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:11:
[...]

[...]

O-)

En ja Yintha op het moment al een stuk of 6 tweakers als friends of als raiders in de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Gezellig!

Dan wil ik vanavond ook wel joinen, als het aanbod (als friend / casual) nog geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Kaap schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:43:
[...]

Weetje, ik weenie of ik de enige ben maar ook in deze post en de hele startpost is alle tekst bij mij onleesbaar. Witte tekst op een witte achtergrond. Ik moet altijd selecteren om te lezen :>

is bij mij goed leesbaar (zwart)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kaap schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:43:
[...]

Dat moet ik toch eens ff nakijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Yintha schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:47:
Gezellig!

Dan wil ik vanavond ook wel joinen, als het aanbod (als friend / casual) nog geld?
Gezellig ! :) We kunnen bijna tweakers alt run opzetten haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yintha schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:47:
Gezellig!

Ja hoor geen probleem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:21:
Pally ook een G invite nodig ?, of staat die op een andere server.
Niet meer ;) Wat is paladin DPS trouwens lame, of het is een kwestie van wennen. Iemand nog wat up to date tips? (@lvl 84)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ebayzo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:13:
[...]
Niet meer ;) Wat is paladin DPS trouwens lame, of het is een kwestie van wennen. Iemand nog wat up to date tips? (@lvl 84)
Het is de Arcane mage onder de melee DPS geworden? (of was rogue dat al? :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

SinergyX schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:17:
[...]

Het is de Arcane mage onder de melee DPS geworden? (of was rogue dat al? :P).
Nee rogue was weer enigzins verbeterd. Maar Arcane mage speelt nog relaxed voor de late uurtjes. Dit voelt zo chaotisch aan met al die holy crap.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ebayzo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:18:
[...]
Nee rogue was weer enigzins verbeterd. Maar Arcane mage speelt nog relaxed voor de late uurtjes. Dit voelt zo chaotisch aan met al die holy crap.
Pally kan je ook prima in de late uurtjes spelen... gewoon je voorhoofd op het toetsenbord leggen en lekker heen en weer rollen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hmr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Pally kan je ook prima in de late uurtjes spelen... gewoon je voorhoofd op het toetsenbord leggen en lekker heen en weer rollen
En zo omschrijf je in weze eigenlijk elke class wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hmr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:20:
[...]

Hee, dat was de WotLK Retri rotation!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Retri dps is gewoon te saai geworden. Zelfde met arcane mage.

Retri is echt letterlijk een priority list van 5 á 6 spells.
Arcane mage enige uitdaging is eenegzins opletten voor je mana (85% = gem, 30% = evo, burn en conserve phase)

Geef mij maar een moeilijk te spelen dps class, ow wait :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als je een uitdaging zoekt ga dan PvP'en, daar moet je inspelen op de situatie en niet de zelfde rotatie uitvoeren die je altijd uitvoert. Natuurlijk is dat dan makkelijk. Zou ook niet weten hoe je dat moeilijk kan maken, na een tijd zit dat er zo ingestampt dat je dan blind kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Twylight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:33:
Als je een uitdaging zoekt ga dan PvP'en, daar moet je inspelen op de situatie en niet de zelfde rotatie uitvoeren die je altijd uitvoert. Natuurlijk is dat dan makkelijk. Zou ook niet weten hoe je dat moeilijk kan maken, na een tijd zit dat er zo ingestampt dat je dan blind kan doen.
Zodra je op een beetje hoog niveau gaat spelen komt het ook neer op de standaard Moves/CC chains/target swaps met een enkele variatie daargelaten ....

Random bg's zie ik niet als serieus pvp btw

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ej, maar ret paladins kunnen wel hard meppen :p In ieder geval op DS normal gear tov anderen in onze raid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:35:
[...]

Zodra je op een beetje hoog niveau gaat spelen komt het ook neer op de standaard Moves/CC chains/target swaps met een enkele variatie daargelaten ....

Indeed ik ook niet, ik sta altijd bovenaan in full pve gear met meeste kills en honor points en flag's captured.

En arena doe ik weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

lanerios schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:28:
Retri dps is gewoon te saai geworden. Zelfde met arcane mage.

Retri is echt letterlijk een priority list van 5 á 6 spells.
Arcane mage enige uitdaging is eenegzins opletten voor je mana (85% = gem, 30% = evo, burn en conserve phase)

Geef mij maar een moeilijk te spelen dps class, ow wait :(
WotLK ferals say hi :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:35:
[...]

Een class is een class, en een frostmage zal nog steeds altijd frostbolt gebruiken maar "cc chains" moet je nog steeds bij nadenken evenals swaps en het kennen van elke andere class en hun abilities en wanneer ze die gaan gebruiken. Itt het stilstaan op een plek en een paar minuten je rotatie spammen tot een boss dood is.

Vind het gewoon altijd zo lame dat de overgrote meerderheid hier altijd zeurt dat het spel te makkelijk is terwijl ze helemaal niet deelnemen aan spelvormen die wel uitdagend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Twylight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:58:
[...]
Een class is een class, en een frostmage zal nog steeds altijd frostbolt gebruiken maar "cc chains" moet je nog steeds bij nadenken evenals swaps en het kennen van elke andere class en hun abilities en wanneer ze die gaan gebruiken. Itt het stilstaan op een plek en een paar minuten je rotatie spammen tot een boss dood is.

Vind het gewoon altijd zo lame dat de overgrote meerderheid hier altijd zeurt dat het spel te makkelijk is terwijl ze helemaal niet deelnemen aan spelvormen die wel uitdagend zijn.
* hmr kan wel zeggen ervaring te hebben met 2k+ mage , 2k+ rogue, 2k+ disco priest 1.8k+holy pally 1.8k+ arms warrior ervaring O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:02:
[...]

* hmr kan wel zeggen ervaring te hebben met 2k+ mage , 2k+ rogue, 2k+ disco priest 1.8k+holy pally 1.8k+ arms warrior ervaring O-)
Ik kom niet verder dan een 2.2k+ rogue en een 2k+ disco priest. Al moet ik zeggen dat dit wel flink wat seizoenen geleden was, toen ik nog wat meer tijd had om te oefenen ;)

Trouwens, in de interessante raids kun je vrijwel nooit stilstaan en je rotatie afwerken. Bij complexere gevechten zie je dan ook meteen wie echt kan spelen en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
Twylight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:58:
[...]

Je vergeet even dat niet iedereen geïnteresseerd is in PvP. Ik heb er helemaal geen zin in. Dat de overgrote meerderheid zeurt dat het spel te makkelijk is slaat dan ook op het PvE gedeelte. En ik moet zeggen dat Blizzard het nu volgens mij wel goed heeft gedaan. Nu moeten ze nog zorgen dat guilds die DH HC met minder nerfs hebben neergehaald meer 'credit' krijgen dan guilds die het bijvoorbeeld met de 30% nerf doen. Ikzelf zie genoeg uitdaging in PvE momenteel; tuurlijk kan/mag het soms moeilijker.

Je geeft aan dat de 'overgrote meerderheid zeurt over het feit dat het spel te makkelijk is terwijl ze niet deelnemen aan spelvormen die wel uitdagend zijn' maar iedereen moet zelf weten wat ze leuk vinden aan het spel en Blizzard moet er op al die fronten voor zorgen dat het spel voor het overgrote deel van de gebruikers uitdagend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IntToStr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:37:
Ej, maar ret paladins kunnen wel hard meppen :p In ieder geval op DS normal gear tov anderen in onze raid...
Maar niet veel meer dan andere soortgelijke classes, zeker sub-best-gear schaalt Retri te zwaar met gear, zit je daaronder zal je tov een DK of rogue stukje lager zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 13:51
hmr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:02:
[...]

Tja, ligt er natuurlijk ook weer aan welk seizoen en welke setup je speelt. trip dps (double ret dk b.v.) heeft niks met skills te maken. simpelweg alles poppen en tel uit je winst. dubbele word of glory met zieke burst terwijl de DK de heals absorbt, gg. dit seizoen is het al helemaal feest met alle legendaries(fangs, dragonwraths), vials, cunnings, fetish, ga maar door. Dit seizoen is misschien wel een van de meest belabberde seizoenen, wat veroorzaakt wordt door OP pve gear. En ja, ik heb experience. (2.4k+ hunter/kitty/pala) waar ik de feral speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Royy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:14:
[...]

Tja, ligt er natuurlijk ook weer aan welk seizoen en welke setup je speelt. trip dps (double ret dk b.v.) heeft niks met skills te maken. simpelweg alles poppen en tel uit je winst. dubbele word of glory met zieke burst terwijl de DK de heals absorbt, gg. dit seizoen is het al helemaal feest met alle legendaries(fangs, dragonwraths), vials, cunnings, fetish, ga maar door. Dit seizoen is misschien wel een van de meest belabberde seizoenen, wat veroorzaakt wordt door OP pve gear. En ja, ik heb experience. (2.4k+ hunter/kitty/pala) waar ik de feral speelde.
Hunter/kitty/pala , over een bandwagon gesproken.. Maar ging vooral om te illustreren dat ik echt wel weet wat pvp-en inhoudt.. En ben van mening dat pvp toch een LoL variant is geworden sinds tbc maar dit terzijde

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saul
  • Laatst online: 21:32
hunter/feral/pala is nou niet bepaald een fotm combo te noemen...Als je daarmee 2.4k+ in s10 of s11 pakt is dat netjes...

Ikzelf speel ook hunter, 2.4k+ pvp in wotlk en de twee cata seasons 2.3k met KFC (hunter/war/hpal en nu 3 dps (sorry)). Dat jij pvp ziet als standaard cc's etc is begrijpelijk, vanuit 2k rated pov. Dat is, no offense, geen hoog niveau te noemen.

Om hoger dan 2.2k te komen zul je toch echt meer moeten doen dan om de beurt de healer ccen.

En ja, arena wordt er niet beter op, en de laatste twee seasons zijn het dieptepunt, naast dk's in s5.
Daarnaast draait het er bij RBG's meer om wie de meeste rathrak/cunning hc kan stacken, plus een legendary rogue. Xrealm groups zoeken ook alleen maar op dotcleave, in plaats van eens een hunter mee te nemen.

Het is wachten op MoP, voor mij iig :(

[ Voor 18% gewijzigd door Saul op 28-06-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Saul schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:52:
hunter/feral/pala is nou niet bepaald een fotm combo te noemen...Als je daarmee 2.4k+ in s10 of s11 pakt is dat netjes...

Ikzelf speel ook hunter, 2.4k+ pvp in wotlk en de twee cata seasons 2.3k met KFC (hunter/war/hpal en nu 3 dps (sorry)). Dat jij pvp ziet als standaard cc's etc is begrijpelijk, vanuit 2k rated pov. Dat is, no offense, geen hoog niveau te noemen.

Om hoger dan 2.2k te komen zul je toch echt meer moeten doen dan om de beurt de healer ccen.

En ja, arena wordt er niet beter op, en de laatste twee seasons zijn het dieptepunt, naast dk's in s5.
Ik claim ook nergens "hoog" niveau te hebben .. alleen ervaring te hebben met pvp. Maar goed dit gaat weer eindigen in een discussie van wellis nietes tussen pvp en pve-ers.

intressen om 2.2k+ rating te halen is sinds tbc geheel weg !

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 28-06-2012 15:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga gewoon door het midden ! ik raid het liefste maar what's red = dead ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saul
  • Laatst online: 21:32
Ik ben niet uit op een dergelijke discussie, al zie ik veel PvE-ers wat neerbuigend op PvP kijken, terwijl ze geen ervaring hebben op hoge ratings. Daarnaast scheelt PvE gear, ietwat schommelend over de season, enorm. Zie nu rogues die nooit de 1750 hebben aangetikt ineens 2k pakken vanwege legendaries + vial.

Gelukkig loont het in MoP niet meer om pve gear te gebruiken in arena. Ikzelf werk/studeer overdag, kan moeilijk high end raiden en daarnaast nog eens 15+ uur per week 3v3 doen.
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.