Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 263 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 34.161 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

sjaak88 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:10:
[...]

Ik betaal liever 15 euro dan een character die ik al heb staan, alleen op een andere server, opnieuw te gaan levelen hoor.
Van 1 naar 85 en zonder heirlooms ook nog duurt mij toch wat te lang.
Ik weet niet hoe snel het tegenwoordig mogelijk is om max level te bereiken zonder heirlooms maar dat is toch wel wat dagen /played.
Die tijd is mij echt wel 15 euro waard :P
QFT

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 10:18
Er vanuit gaande dat het 2 dagen played kost, en een persoon laat zeggen 12,50/15 euro per uur verdient, is het efficienter om gewoon te transferen jah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga denk ik ook m'n hunter transferren, die 15e verdien je inderdaad in 1/2 uurtjes dus da's het punt niet zo. Dan heb ik alles op 85 op één realm, op rogue na. Toch wel leuk :D

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

sjaak88 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:10:
[...]

Ik betaal liever 15 euro dan een character die ik al heb staan, alleen op een andere server, opnieuw te gaan levelen hoor.
Van 1 naar 85 en zonder heirlooms ook nog duurt mij toch wat te lang.
Ik weet niet hoe snel het tegenwoordig mogelijk is om max level te bereiken zonder heirlooms maar dat is toch wel wat dagen /played.
Die tijd is mij echt wel 15 euro waard :P
Is het nog maar 15 euro?
Oh dan heb ik dat ook wel er voor over :P

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:40
Twijfel, twijfel... transfer naar onbekende realm met betere economie en grotere spelersgroep en zo of bij de mensen blijven waar ik nu mee speel...

Overigens zal ik ook altijd transferen ipv nieuw karakter aanmaken. Je hebt toch al een hoop samen meegemaakt he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 18:01
Gisteren heb ik op mijn rogue de phase 2 daggers gehaald. Het ging mij een stuk makkelijker af dan de eerste daggers, maar toen had ik ook nog bijzonder slechte gear en nog maar weinig verstand van het spelen van een rogue. Nu nog 8 weken volledig clearen voordat ik de legendary's te pakken heb, ik vraag me af of het nog gaat lukken voordat MoP gaat launchen (ivm vakantieperioden e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

IntToStr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:26:
Twijfel, twijfel... transfer naar onbekende realm met betere economie en grotere spelersgroep en zo of bij de mensen blijven waar ik nu mee speel...

Overigens zal ik ook altijd transferen ipv nieuw karakter aanmaken. Je hebt toch al een hoop samen meegemaakt he :p
Je maakt toch zo weer nieuwe vrienden lijkt mij als je naar een andere realm gaat ?

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Freaky Maus schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:01:
Zit er nog wel is iemand op de Outland server? Dan bedoel ik de "The Gathering" guild eigenlijk..

Zou namelijk willen joinen maar niemand is online. :z
Bespaar je de moeite ;-). The Gathering is slapende, en alleen in het geval van verregaande verveling (zoals toentertijd, vlak voor het uitkomen van Cata) zie ik mensen terugkeren (alhoewel met al die cross-realm zaken is dat ook minder nodig nu)... Als je écht nog wilt kun je hier altijd je charname posten, dan komt 't hopelijk wel goed (let wel; je wordt direct officer, dus grote verantwoordelijkheden!).

Oh, lol. Ik ben geen guildmaster meer geloof ik ^^. Geen idee hoe het nu verder kan, "Kracht" (level 6 shammy) is nu GM!

[ Voor 8% gewijzigd door garagaholic op 20-07-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 14:23
IntToStr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:26:

Je weet dat je natuurlijk geen kant op mag anders ben ik geforceerd Luni op je af te sturen ;)
Met MoP kom ik ook weer volledig terug want door de beta ben ik nu helemaal in PokéWoW stemming....moet critters vangen....!

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Santho schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:30:
[...]

Je maakt toch zo weer nieuwe vrienden lijkt mij als je naar een andere realm gaat ?
Vast wel, maar 5 euro verschil is ook niet het einde van de wereld voor me, dus denk dat ik de start van MoP zeker nog afwacht.

Voor vanavond heb ik een Firelands run op de guild kalender gezet. Als er hier nog mensen zijn die ook interesse hebben, ik kan zeker nog wat ervaring gebruiken! Als je me op realid hebt, stuur even een berichtje naar Haelden. Ik wil rond 20 uur starten.
Carthrax schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:39:
[...]

Je weet dat je natuurlijk geen kant op mag anders ben ik geforceerd Luni op je af te sturen ;)
Met MoP kom ik ook weer volledig terug want door de beta ben ik nu helemaal in PokéWoW stemming....moet critters vangen....!
Morgen is een real life guild meeting, maar ik sla over deze keer, anders hadden we het daar al uit kunnen vechten :p Maar zoals hierboven al gemeld, ik wil de realm toch nog een kans geven bij de start van een nieuwe expansion, wat toch voor een boost zou moeten zorgen en de mensen in de guild zijn over het algemeen zeker ok. Dat is ook wat me tegenhoudt.

[ Voor 37% gewijzigd door IntToStr op 20-07-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
Iemand op Skullcrusher die nog een DPS nodig heeft voor DS HC raids? 6/8hc, hunter ilvl 404, waren net met spine begonnen na 15% nerf (? volgens mij) toen raiden stopte wegens attendence problemen..

Ik wil weer raiden maar geen fluit in guild online, en trade/general is ook al uitgestorven :(

ohja, en ik heb ook nog wel interesse in een FL raid voor Raggie heroic, onze raid group had daar geen zin meer in na domo hc, focus lag toen op de legendary krijgen waardoor heroic raggie nooit geprobeerd is :|

realid: battle.net@trueprices.net

[ Voor 31% gewijzigd door Helza op 20-07-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

@Helza, voor FL hc zou ik openraid aanraden, daar vind je genoeg FL runs. Dan kun je je gewoon opgeven, want ik denk niet dat je hier zo snel een groep daarvoor vindt.

Daarnaast zou ik op de battlenet forums van Skullcrusher zelf zoeken als je een guild zoekt, de kans dat je op GoT een guild daar vind die DS HC doet is...vrij klei, idg wens ik je veel succes toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
waardeloos dat je geen crossrealm DS raid's kunt doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Vanavond ga ik dus een poging tot Firelands raid doen om 20 uur. Een mix van guild run en tweakers x-realm run. Hopelijk kan ik een beetje cherrypicken :) Qua guild signups heb ik al een aantal 390+ personen. Op dit moment lijkt het erop dat daar 2 healers, 1 dps en een tank/dps zich hebben opgegeven. Ik zal zelf wel zien of ik als tank of als dps mee ga, ligt er aan wat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:30:
Vanavond ga ik dus een poging tot Firelands raid doen om 20 uur. Een mix van guild run en tweakers x-realm run. Hopelijk kan ik een beetje cherrypicken :) Qua guild signups heb ik al een aantal 390+ personen. Op dit moment lijkt het erop dat daar 2 healers, 1 dps en een tank/dps zich hebben opgegeven. Ik zal zelf wel zien of ik als tank of als dps mee ga, ligt er aan wat nodig is.
wat ben je van plan? 10m of 25m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Helza schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:49:
[...]

wat ben je van plan? 10m of 25m?
10 lijkt me reeler om vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
mooi, heb alleen 10m ervaring dus dat scheelt :)

[ Voor 92% gewijzigd door Helza op 20-07-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Zo ook weer terug van weggeweest haha..
2,5 week Zuid-Frankrijk zitten erop en maandag weer beginnen met werken.
Denk vanaf volgende week maar weer mijn sub actief zetten aangezien m'n vriendin dan een paar late diensten heeft.
Dan is het inloggen, quest inleveren en ding 85 xD..
En dan maar eens gaan tanken in HC's als ik de goeie GearScore heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Helza schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:50:
mooi, heb alleen 10m ervaring dus dat scheelt :)
Heb je net toegevoegd als realid. Invites incoming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:55:
[...]

Heb je net toegevoegd als realid. Invites incoming :D
ok niks voorbij zien komen, en kan jou helaas niet toevoegen, wazige shizzle, zie alleen maar player unkown :P

[ Voor 5% gewijzigd door Helza op 20-07-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Dopiej schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:13:
Zo ook weer terug van weggeweest haha..
2,5 week Zuid-Frankrijk zitten erop en maandag weer beginnen met werken.
Denk vanaf volgende week maar weer mijn sub actief zetten aangezien m'n vriendin dan een paar late diensten heeft.
Dan is het inloggen, quest inleveren en ding 85 xD..
En dan maar eens gaan tanken in HC's als ik de goeie GearScore heb :)
GearScore is er eigenlijk niet meer, ze letten nu op je gemiddelde item level. De HCs zijn allemaal een eitje, maar wel goed om te oefenen en wat gear te verzamelen :)

Edit:
Ik zat op WoWhead net even te kijken naar Rogue "talents" in MoP, maar die nieuwe "talents" lijken me voor rogue uitsluitend gericht op PvP.. Het geheel sowieso eigenlijk, is er nog liefde voor PvE, of hebben ze besloten dat aangezien iedereen dezelfde spec gebruikt specs maar in het geheel afgeschaft moeten worden?

[ Voor 20% gewijzigd door Frerk op 20-07-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Misschien heb je realid niet aan staan in je battle.net profiel? Had ik eerst ook.

Had gehoopt dat onze raid leader wel aanwezig zou zijn, maar die was er dus niet. Was even lastig met tactics hier en daar, maar we zijn tot 3/7 gekomen :p

Maandag weer verder en dan met een paar man extra die dit al vaker gedaan hebben. Zelf ook weer even bijlezen! Ragnaros moet in ieder geval maar eens neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:21:
Misschien heb je realid niet aan staan in je battle.net profiel? Had ik eerst ook.

Had gehoopt dat onze raid leader wel aanwezig zou zijn, maar die was er dus niet. Was even lastig met tactics hier en daar, maar we zijn tot 3/7 gekomen :p

Maandag weer verder en dan met een paar man extra die dit al vaker gedaan hebben. Zelf ook weer even bijlezen! Ragnaros moet in ieder geval maar eens neer!
je had gelijk, dat stond dus uit.. stom :(

maar nu zie ik bij het toevoegen van contacts dus ook direct realid of naam :).. ipv alleen naam

[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 20-07-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-05 06:00
PTR not available:

Pet battles
Scholomance
SM
Theramore Event (die komt in phases, zoals aangegeven op forum)

Dit is wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Ik ga het uitbreiden als ik meer zie

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Zit nu op de beta die Pet Battles te doen. Echt vet. Hier kan je zeker wel flink wat uurtjes naast het raiden enzo mee vermaken. Vooral omdat je ook kan battlen tegen NPC's en andere spelers.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 21-07-2012 00:13 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voor degene die het nog niet wisten:

Alle thrown weapons worden Junk quality items in MoP. Oftewel. Als je een enchanter bent, kun je die dus het beste disenchanten om er nog wat profijt uit te halen. In MoP zal je ze alleen voor de fun nog kunnen gebruiken. Dan pas vendoren levert je alleen een beetje silver/gold op.

Hierzo een voorbeeld, mocht je het niet geloven:
Nu: http://www.wowhead.com/item=77087
Straks: http://mop.wowhead.com/item=77087

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 22-07-2012 10:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Zeror schreef op zondag 22 juli 2012 @ 10:14:
Voor degene die het nog niet wisten:

Alle thrown weapons worden Junk quality items in MoP. Oftewel. Als je een enchanter bent, kun je die dus het beste disenchanten om er nog wat profijt uit te halen. In MoP zal je ze alleen voor de fun nog kunnen gebruiken. Dan pas vendoren levert je alleen een beetje silver/gold op.

Hierzo een voorbeeld, mocht je het niet geloven:
Nu: http://www.wowhead.com/item=77087
Straks: http://mop.wowhead.com/item=77087
Hangt van de server af, de items die ik heb vendoren in de beta voor meer dan dat de shards oplever op de AH. Dan kan ik beter vendoren en shards kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Frerk schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:19:
[...]

GearScore is er eigenlijk niet meer, ze letten nu op je gemiddelde item level. De HCs zijn allemaal een eitje, maar wel goed om te oefenen en wat gear te verzamelen :)

Edit:
Ik zat op WoWhead net even te kijken naar Rogue "talents" in MoP, maar die nieuwe "talents" lijken me voor rogue uitsluitend gericht op PvP.. Het geheel sowieso eigenlijk, is er nog liefde voor PvE, of hebben ze besloten dat aangezien iedereen dezelfde spec gebruikt specs maar in het geheel afgeschaft moeten worden?
ja dat bedoelde ik ook xD. Je moet een bepaald iLvl hebben voor je 85 hc's kan doen toch? Dat bedoelde ik om hc's enzo te doen voor betere gear voor lfr en misschien te raiden met de guild ( If possible xD )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Dopiej schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:40:
[...]

ja dat bedoelde ik ook xD. Je moet een bepaald iLvl hebben voor je 85 hc's kan doen toch? Dat bedoelde ik om hc's enzo te doen voor betere gear voor lfr en misschien te raiden met de guild ( If possible xD )
Ja, maar voor 85 HCs ligt dat erg laag, die kon ik direct doen op 85. Alleen die Hour of Twilight HCs zul je wat extra gear voor moeten zoeken, maar dat is zo gedaan. Voor LFR heb je 372 nodig, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bied iemand op de server voor 10 euro die nieuwe RAF mount en 30 dagen aan... kan ik gescammed worden hiermee of niet?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
hmr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:37:
Bied iemand op de server voor 10 euro die nieuwe RAF mount en 30 dagen aan... kan ik gescammed worden hiermee of niet?
Natuurlijk kan dat. Bijvoorbeeld, jij geeft 10,- maar krijgt niks terug

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Chester schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:57:
[...]

Natuurlijk kan dat. Bijvoorbeeld, jij geeft 10,- maar krijgt niks terug
Dat begrijp ik ;) maar was benieuwd of iemand ervaring heeft hiermee en of het mogelijk is dat hij het voor 10 e regelt

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Lijkt mij niet. 30 dagen kost al meer dan 10,-. En voor die RAF mount moet er nog een Battle Chest + 2 maanden WoW aangeschaft worden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
hmr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:04:
[...]

Dat begrijp ik ;) maar was benieuwd of iemand ervaring heeft hiermee en of het mogelijk is dat hij het voor 10 e regelt
ik dat soort aanbiedingen ook wel eens voorbijkomen, en hoewel het erg aantrekkelijk is kan ik me niet voorstellen dat het legit is.

ik vermoed dat het gewoon met een gestolen Creditcard is en dat na een paar dagen dit gedetecteerd wordt en de boel terug gedraaid wordt, dus jij bent dan je geld kwijt en de mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Ehm hoe werkt dat dan? Jij geeft iemand 10 euro en die geeft jouw de mount (die BoP is?).

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, jij stuurt een RAF naar iemand, die koopt client en 2 maanden, jij kan je mount claimen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

SinergyX schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:59:
Nee, jij stuurt een RAF naar iemand, die koopt client en 2 maanden, jij kan je mount claimen.
Die snap ik wel. Maar wanneer komt die 10 euro dan in beeld? Je gaat toch geen RAF en 10 euro geven als er genoeg forums (eu, wowhead, etc) zijn waar je iemand kan inviten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

junglebeast schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:12:
Die snap ik wel. Maar wanneer komt die 10 euro dan in beeld? Je gaat toch geen RAF en 10 euro geven als er genoeg forums (eu, wowhead, etc) zijn waar je iemand kan inviten?
De persoon die jij invite moet dus 30+ euro neerleggen om jouw die mount te geven, daar komt die 10 euro dus in beeld. Een invite alleen krijg je geen mount voor.

Hun doen dat ws via bepaalde keys en timecards, of mogelijk met dus gestolen CC's.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2012 22:14 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Argh, op Ravencrest is het zo moeilijk om als een Arms Warrior ilvl 385 zonder Destroyers End in een DS10 te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

junglebeast schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:12:
[...]

Ja? Kan je daar een RAF buddy vinden?

*edit ik zie het al.. nouja als iemand hier wil raffen wil ik best helpen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 22-07-2012 23:41 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Frerk schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Ja, maar voor 85 HCs ligt dat erg laag, die kon ik direct doen op 85. Alleen die Hour of Twilight HCs zul je wat extra gear voor moeten zoeken, maar dat is zo gedaan. Voor LFR heb je 372 nodig, geloof ik.
Oké nou hopen dat het bij mij ook lekker vlot gaat :)
Woensdag m'n sub weer eens aanzetten, de vriendin zit dan toch met late dienst en komend weekend ook vollebak spelen dan werkt ze ook 2 hele dagen dus kan ik even vooruit :)
Heb weer zin om te spelen is weer maandje geleden en nog 20 meter vliegen quest inleveren en dan DING 85 (eindelijk een alliance op 85 :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dopiej schreef op maandag 23 juli 2012 @ 08:49:
[...]

Oké nou hopen dat het bij mij ook lekker vlot gaat :)
Woensdag m'n sub weer eens aanzetten, de vriendin zit dan toch met late dienst en komend weekend ook vollebak spelen dan werkt ze ook 2 hele dagen dus kan ik even vooruit :)
Heb weer zin om te spelen is weer maandje geleden en nog 20 meter vliegen quest inleveren en dan DING 85 (eindelijk een alliance op 85 :D)
Weet niet hoeveel gold je hebt, maar 10 minuten kan je al een HoT HC binnen lopen en LFR :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:39:
[...]

Weet niet hoeveel gold je hebt, maar 10 minuten kan je al een HoT HC binnen lopen en LFR :)
Weet ik ook niet meer xD
volgens mij rond de 3k ofzo omdat ik me fast flying had gekocht voordat ik op vakantie ging.
Nja ik zie het wel, zou het liefst vanavond al gaan spelen maar ga ik m'n vriendin niet aandoen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 18:01
hmr schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:39:
[...]

Uit eigen ervaring weet ik dat dat prima werkt inderdaad, maar dat je in HoT HC dan wel een oplettende healer moet hebben (die worden ook steeds schaarser). Met pvp-gear en een paar gekochte items heb je als tank toch wel redelijk wat incoming damage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thysiej schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:45:
[...]

Uit eigen ervaring weet ik dat dat prima werkt inderdaad, maar dat je in HoT HC dan wel een oplettende healer moet hebben (die worden ook steeds schaarser). Met pvp-gear en een paar gekochte items heb je als tank toch wel redelijk wat incoming damage :(
Dan zou ik alleen moeten kijken wat voor gear ik moet kopen, tenminste wat het beste is om te starten in het begin voor de hc's xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Dopiej schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:47:
[...]
Dan zou ik alleen moeten kijken wat voor gear ik moet kopen, tenminste wat het beste is om te starten in het begin voor de hc's xD
Ha Dopiej, ook weer terug van weggeweest? Ik heb eergisteren ook weer ingelogd na een week of 3 afwezigheid, vakantie gehad en druk met het huisch.. Nu waarschijnlijk wel weer meer tijd om mijn Priest te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

Afgelopen week mijn Priest ook 85 gedinged en ondertussen de "gewone" heroics wezen runnen, kom redelijk mee met me shadowspecje (8/9k dps) en bevalt weer erg goed.. ben er alleen nog niet uit of ik bij meer dan 3 mobs nu moet gaan Mind Searen of gewoon me single target rotatie moet aanhouden voor meer dps... heb het idee dat ik met Mind Sear geen damage doe...

Verder ben ik met die Guardians of Bladefist wel klaar als guild zijnde, meer dan Tol Barad gespam zie ik er niet terug in de guildchat... mocht Continuum nog een social Priest willen opvangen dan hoor ik dat graag :)
Anders ga ik zelf nog wel ff op zoek naar wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:56:
[...]

Ha Dopiej, ook weer terug van weggeweest? Ik heb eergisteren ook weer ingelogd na een week of 3 afwezigheid, vakantie gehad en druk met het huisch.. Nu waarschijnlijk wel weer meer tijd om mijn Priest te levelen.
Ha die Kwartel,

Ja ben ook weer aanwezig. Vandaag weer de eerste werkdag na 3 weken lekker in Zuid-Frankrijk met 30+ graden te hebben gezeten.
Ja ik ga verder met m'n druid zoiezo om JP te verdienen voor wat BoA gear te kunnen kopen om alts te levelen :D
Op welk level zit je nu met je priest dan?
Zie je vast van de week nog wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Afgelopen weekend weer begonnen met mn DK. Wat een rotwerk is dat 80-85 zeg. Ik haat levellen 60-70 en 80-85 :p

Tanken is wel erg leuk, een stuk actiever dan mn passieve paladin die eigenlijk saai aanvoelt nu

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
lanerios schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:14:
Afgelopen weekend weer begonnen met mn DK. Wat een rotwerk is dat 80-85 zeg. Ik haat levellen 60-70 en 80-85 :p

Tanken is wel erg leuk, een stuk actiever dan mn passieve paladin die eigenlijk saai aanvoelt nu
Ik vind persoonlijk juist leuk van 80 - 85 levelen (tenminste de content, alleen jammer dat het langer duurt.)
Maar het levelen in Outlands dat vind ik het meest klote (uitgezonderd gebied Nagrand).
Is DK tank nog steeds zo goed?
Weet wel dat ik kleine 2 jaar geleden als tank in Naxx en Ulduar rondliep en het super gemakkelijk kon tanken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:17:
[...]

Ik vind persoonlijk juist leuk van 80 - 85 levelen (tenminste de content, alleen jammer dat het langer duurt.)
Maar het levelen in Outlands dat vind ik het meest klote (uitgezonderd gebied Nagrand).
Is DK tank nog steeds zo goed?
Weet wel dat ik kleine 2 jaar geleden als tank in Naxx en Ulduar rondliep en het super gemakkelijk kon tanken..
Ik vind Outlands ook klote op Nagrand na haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dopiej schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:02:
[...]

Ha die Kwartel,

Ja ben ook weer aanwezig. Vandaag weer de eerste werkdag na 3 weken lekker in Zuid-Frankrijk met 30+ graden te hebben gezeten.
Ja ik ga verder met m'n druid zoiezo om JP te verdienen voor wat BoA gear te kunnen kopen om alts te levelen :D
Op welk level zit je nu met je priest dan?
Zie je vast van de week nog wel online.
Zit pas op 23 met de Priest, levelen gaat helaas niet zo snel omdat ik het op deze server zonder heirlooms moet stellen. Ik heb al serieus zitten overwegen om mijn lvl80 Priest van mijn andere server over te laten vliegen. Kost echter wel 20 euro en daarnaast vind ik het niet erg om als Disc Priest door de dungeons te levelen, gaat alleen een beetje traag zo :). Ik ga nog maar even over die transfer denken...

edit: Zie net op de WoW site dat een realm transfer nog maar 15 euro kost, what to do? :?
edit2: Mijn andere Priest is Horde, realm transfer+faction change kost 40 euro samen, not gonna happen! Ik level em wel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 23-07-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Laatste keer dat ik tankte op mn DK was toen Halls of Reflection current content was, dus ik kan niet zeggen hoe het verloop is geweest. Maar ik vind het wel heerlijk tanken nu. Goed gebalanced qua cooldown gebruik, en tactisch denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:36:
[...]

Zit pas op 23 met de Priest, levelen gaat helaas niet zo snel omdat ik het op deze server zonder heirlooms moet stellen. Ik heb al serieus zitten overwegen om mijn lvl80 Priest van mijn andere server over te laten vliegen. Kost echter wel 20 euro en daarnaast vind ik het niet erg om als Disc Priest door de dungeons te levelen, gaat alleen een beetje traag zo :). Ik ga nog maar even over die transfer denken...
Ja je kan het bekijken zoals eerder genoemd he.. je transfert hem voor 20 euro dan ben je voordeliger uit dan 2 maanden bezig zijn een nieuwe naar 85 te levelen..
Voor mij was het toch geen optie.. DK speelde ik niet meer en Hunter ook niet meer en die zaten ook op horde side.. dan zou het voor mij 45 euro hebben gekost ofzo.. die spaarde ik liever uit en daarom helemaal opnieuw begonnen.
Jammer dat boosten niet meer gaat anders had ik je zo door wat instances geboost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zag inderdaad dus dat het geintje 40 euro gaat kosten, als het nou om een full epic loaded character ging was het een ander verhaal. No worries, ik kom er wel een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:43:
Zag inderdaad dus dat het geintje 40 euro gaat kosten, als het nou om een full epic loaded character ging was het een ander verhaal. No worries, ik kom er wel een keer :P
Ja ik heb het ook op het gemak gedaan..
Vroeger speelde ik volle continue.. mja nu vriendin, werk, hobby's komt het er niet van dat ik super veel speel.. Zodoende hecht ik ook niet veel waarde meer aan raiden enzovoorts..
Zou goed kunnen zijn dat ik nu maandje JP ga farmen, BoA gear koop en weer altjes ga levelen hoor :P

Zit volgens mij al op bijna 4 dagen gespeeld en nu pas 85 mja tussendoor beetje slacken en online laten staan terwijl ik gaan eten ben enzo.. dan schieten de uren ook goed op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Anoniem: 233450 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:01:
Afgelopen week mijn Priest ook 85 gedinged en ondertussen de "gewone" heroics wezen runnen, kom redelijk mee met me shadowspecje (8/9k dps) en bevalt weer erg goed.. ben er alleen nog niet uit of ik bij meer dan 3 mobs nu moet gaan Mind Searen of gewoon me single target rotatie moet aanhouden voor meer dps... heb het idee dat ik met Mind Sear geen damage doe...

Verder ben ik met die Guardians of Bladefist wel klaar als guild zijnde, meer dan Tol Barad gespam zie ik er niet terug in de guildchat... mocht Continuum nog een social Priest willen opvangen dan hoor ik dat graag :)
Anders ga ik zelf nog wel ff op zoek naar wat anders...
Mindsear is 1 van de krachtigste AoE's ingame. Ik hou zelf altijd 4 targets of meer aan. Daar onder haal je meer uit je single target rotation: vt, s word pain, dplague, mind blast gebruiken op cd (liefst met orbs), mindflay en als er niet genoeg tijd is om voldoende rendement uit je Dots te halen 3x mspike + mblast. Verder met 5 stacks darkarchangel op cd gebruiken. Zelfde geldt voor sfiend.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ik speelde vroeger ook bijna 24/7 zo'n beetje.
Maar nu heb ik ook werk, partner etc.
En bovendien toen Cata uitkwam verloor ik al heel gauw m'n interesse in het spel. Ik heb een char naar level 85 gebracht om toch een beetje de nieuwe content te bekijken, en nog eentje naar 83.
Daarna een paar dungeons/Heroics gedaan op m'n level 85 warrior en een keer tanken in een raid en daarna ben ik er gelijk mee gestopt.
Toen ik hoorde over MoP, was ik wel weer gelijk geinteresseerd in het spel. Dus ik ben weer eventjes in Cata gaan spelen voor een maandje, maar nu wacht ik totdat MoP er is om een Panda Monk te maken en alleen casual op zaterdag een paar uurtjes te spelen
Misschien als ik meer tijd zou hebben en niet zoveel hoefde te werken dat ik weer meer zou kunnen spelen, dat zou wel fijn zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:53:
Ik speelde vroeger ook bijna 24/7 zo'n beetje.
Maar nu heb ik ook werk, partner etc.
En bovendien toen Cata uitkwam verloor ik al heel gauw m'n interesse in het spel. Ik heb een char naar level 85 gebracht om toch een beetje de nieuwe content te bekijken, en nog eentje naar 83.
Daarna een paar dungeons/Heroics gedaan op m'n level 85 warrior en een keer tanken in een raid en daarna ben ik er gelijk mee gestopt.
Toen ik hoorde over MoP, was ik wel weer gelijk geinteresseerd in het spel. Dus ik ben weer eventjes in Cata gaan spelen voor een maandje, maar nu wacht ik totdat MoP er is om een Panda Monk te maken en alleen casual op zaterdag een paar uurtjes te spelen
Misschien als ik meer tijd zou hebben en niet zoveel hoefde te werken dat ik weer meer zou kunnen spelen, dat zou wel fijn zijn :P
Ja had ik ook.. ben meer dan 1,5 jaar gestopt geweest..
Had m'n huntard naar 85 gebracht en dat was het.. vond het niet echt leuk met die nieuwe content..
Maar nu ik helemaal opnieuw begonnen ben vanaf 0 vind ik het opzich wel leuk (zal wel zijn omdat ik content zie die ik niet eerder heb gezien :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

temp00 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:51:
[...]

Mindsear is 1 van de krachtigste AoE's ingame. Ik hou zelf altijd 4 targets of meer aan. Daar onder haal je meer uit je single target rotation: vt, s word pain, dplague, mind blast gebruiken op cd (liefst met orbs), mindflay en als er niet genoeg tijd is om voldoende rendement uit je Dots te halen 3x mspike + mblast. Verder met 5 stacks darkarchangel op cd gebruiken. Zelfde geldt voor sfiend.
Oh dus die Mind Spike gebruik je wel... kon hem niet echt kwijt in me huidige rotatie, maar sommige trash gaat zo hard dat me dots geen nut hebben indd. Ga het vanavond eens proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:02:
[...]

Ja had ik ook.. ben meer dan 1,5 jaar gestopt geweest..
Had m'n huntard naar 85 gebracht en dat was het.. vond het niet echt leuk met die nieuwe content..
Maar nu ik helemaal opnieuw begonnen ben vanaf 0 vind ik het opzich wel leuk (zal wel zijn omdat ik content zie die ik niet eerder heb gezien :P)
Ik ben ook vaker gestopt tussendoor. Soms een paar maanden, of inderdaad ook 1.5 jaar.
Ja levelen vanaf 0 vind ik ook altijd leuk. Ik heb ook vaak dat wanneer ik op max level zit en een beetje raids heb gedaan, dat ik al gauw weer terug verlang naar het levelen vanaf 0, merk toch dat ik daar het meeste plezier in heb en dan maak ik ook meestal een nieuwe char aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Santho schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:15:
[...]
Ja levelen vanaf 0 vind ik ook altijd leuk. Ik heb ook vaak dat wanneer ik op max level zit en een beetje raids heb gedaan, dat ik al gauw weer terug verlang naar het levelen vanaf 0, merk toch dat ik daar het meeste plezier in heb en dan maak ik ook meestal een nieuwe char aan :)
Ik ben dus niet de enige ;)
Ook hier een gigantische alt-o-holic. Ik vind het levelen altijd heerlijk om te doen en natuurlijk zijn er gebieden dat het even doorbijten is (heel Outland in mijn geval), ik blijf ik het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:15:
[...]
Ik ben ook vaker gestopt tussendoor. Soms een paar maanden, of inderdaad ook 1.5 jaar.
Carthrax schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:31:
[...]

Ook hier een gigantische alt-o-holic. Ik vind het levelen altijd heerlijk om te doen en natuurlijk zijn er gebieden dat het even doorbijten is (heel Outland in mijn geval), ik blijf ik het doen.
Nope je bent zeker niet de enigste :)
de meeste vinden levelen saai en niet leuk maar ik vind het wel leuk.. zeker om allemaal verschillende chars te hebben.. priest, druid, hunter, shamie enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Levelen an sich is leuk, maar voor mij niet meer in WoW. Ik mis de diversiteit (of juist randomness), die bij bv bij City of Heroes al 30+ characters heb kunnen volhouden :P

Warrior nu nog de laatste loodjes, nog 1/2 level en ook 85. Dan maar aan mijn rogue beginnen, kan nu gelukkig al LK dungeons gaan doen dus hopelijk gaat exp wat sneller (qua gear gaan quests nog niet zo rap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Carthrax schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:31:
[...]

Dopiej schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:41:
[...]

[...]

Nope je bent zeker niet de enigste :)
de meeste vinden levelen saai en niet leuk maar ik vind het wel leuk.. zeker om allemaal verschillende chars te hebben.. priest, druid, hunter, shamie enz..
Ja het leuke is inderdaad om verschillende classes te hebben.
Dan krijg je ook meer inzicht als je in raids zit vind ik want dan weet je wat de verschillende classes kunnen en ben je niet beperkt tot het kleine wereldje waar je zelf in zit als je maar 1 bepaalde class speelt.
En ook omdat ik vaak na een tijdje het zat ben om dezelfde skill bar te zien en heb ik wel eens zin om op een andere manier mobs te killen.
En nog een motivatie om alts te levelen is dat je weer met een schone lei kunt beginnen.
Soms zitten m'n bags/bank nogal vol met zooi van vorige expansions en zie ik er tegenop om dat allemaal uit te gaan zoeken en op te schonen lol
Ik weet dat het minder werk zou zijn dan een nieuwe char te levelen, maar voor mijn gevoel is char levelen > opruimen. :P

Trouwens met MoP dat je account wide achievements en mounts hebt, hoef ik ook niet meer het gevoel te hebben dat ik op een bepaalde char moet spelen alleen maar om m'n achievements/mounts te zien en mij goed te voelen. Anders voelt het teveel als verloren tijd om die achievements/mounts te halen als ik er weer niet op speel, dus daar hoef ik mij dan ook niet meer zorgen over te maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Santho schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:04:
Ja het leuke is inderdaad om verschillende classes te hebben.
Dan krijg je ook meer inzicht als je in raids zit vind ik want dan weet je wat de verschillende classes kunnen en ben je niet beperkt tot het kleine wereldje waar je zelf in zit als je maar 1 bepaalde class speelt.
Doorgaans zijn de mensen die alle classes kennen ook wel aardige raidleaders (is mijn ervaring). Doordat ik zelf alle healers ingame heb, betrap ik mezelf er ook nog wel eens op om omgevraagd tips te geven aan andere healers in pug raids, wat vaak niet gewaardeerd wordt.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

ValHallen schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Doorgaans zijn de mensen die alle classes kennen ook wel aardige raidleaders (is mijn ervaring). Doordat ik zelf alle healers ingame heb, betrap ik mezelf er ook nog wel eens op om omgevraagd tips te geven aan andere healers in pug raids, wat vaak niet gewaardeerd wordt.
Ik zou nooit meer raidleader willen zijn, teveel gezeur aan je hoofd :| Heb het wel eens een paar keer gedaan, maar dat doe ik niet meer.

Ik snap ook niet waarom dat niet gewaardeerd wordt en dat er vaak ook nerdrage ontstaat als je alleen maar iemand probeert te helpen.
Ik zou het juist fijn vinden als iemand op constructieve manier zou uitleggen hoe het beter kan. Zolang het maar aardig en beleefd wordt gezegd en niet zo van 'lol u noob, u fail, u need 2 do dis!!'
Want dan zou ik ook slecht reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik hou het zelf juist ook erg constructief, doorgaands vinden guildies het niet erg als ik ze tips geef (afgelopen vrijdag avond was ik ook in DS met een andere priest, ze heeft nog nooit gehealed daar.

Maar goed, anoniem + internet maakt vaak van de normaalste mensen douchebags.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:29:
[...]

Ik zou nooit meer raidleader willen zijn, teveel gezeur aan je hoofd :| Heb het wel eens een paar keer gedaan, maar dat doe ik niet meer.

Ik snap ook niet waarom dat niet gewaardeerd wordt en dat er vaak ook nerdrage ontstaat als je alleen maar iemand probeert te helpen.
Ik zou het juist fijn vinden als iemand op constructieve manier zou uitleggen hoe het beter kan. Zolang het maar aardig en beleefd wordt gezegd en niet zo van 'lol u noob, u fail, u need 2 do dis!!'
Want dan zou ik ook slecht reageren :P
Ja ik heb ook liever dat ze me tips geven over hoe ik bijv. een groepje moet pullen in een instance die ik nog nooit gedaan heb..
Zijn er veel die dan inderdaad ragen en leaven zodat je weer moet wachten op nieuwe healer ofzo..
Had toen ik de nieuwere instances kon gaan doen geen idee hoe die tactics waren en had geen zin ze op internet allemaal te lezen.. had leuke groep waarvan 2 het piekfijn uitlegde hoe ik ze moest pullen wat de gevaren waren en welke van een groepje eerst neer moesten..
Dat maakt het denk ik voor iedereen prettiger.. Als je geen uitleg krijgt leer je het ook niet en dan zijn ze de volgende keer meer gefrustreerd als ze dan voor raids geen goeie tanks kunnen vinden omdat ze je de kans niet geven om het te leren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja heb ook veel alts. Het is fijn om basis kennis te hebben van alle classes in WoW. Ik ken mensen die maar 1 main char hebben. Dat lijkt me zoooo saai. Even iets anders doen, dpsen of tanken is heerlijk als healer zijnde.

En ja ik geef ook wel eens kleine tips. Meestal is dat ook te vinden via google maar daar zijn de meeste te lui voor denk ik. :)

Ik heb nog 2 chars (van de 9) te gaan die ik op lvl 85 wil hebben. Een Priest waar ik best al lang mee bezig ben. Al een keer getransferred naar Blade's Edge en weer terug naar Turalyon. Maar nu gaat het levelen zo snel dat ik daar geen geld meer voor ga uitgeven. Zit nu op 83.

En een heerlijke Blood DK, level 78. Zit in Northrend (Schola Basin, lekker met skinnig en mining, hehe) en kan me niet meer herinneren dat ik onder de 90% health ben gegaan. :) Kijken of dat in Cata ook nog zo is.

De 200k gold komt ook aardig in zicht. En wil alleen nog mijn warrior rond de 380 ilevel hebben. En dan ben ik zo'n beetje klaar denk ik. Hopelijk heeft mijn Priest dan ook max Engineering en heb ik dus alle profs op max level.

Laat MoP dan maar komen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door junglebeast op 23-07-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:48:
[...]

Ja ik heb ook liever dat ze me tips geven over hoe ik bijv. een groepje moet pullen in een instance die ik nog nooit gedaan heb..
Zijn er veel die dan inderdaad ragen en leaven zodat je weer moet wachten op nieuwe healer ofzo..
Had toen ik de nieuwere instances kon gaan doen geen idee hoe die tactics waren en had geen zin ze op internet allemaal te lezen.. had leuke groep waarvan 2 het piekfijn uitlegde hoe ik ze moest pullen wat de gevaren waren en welke van een groepje eerst neer moesten..
Dat maakt het denk ik voor iedereen prettiger.. Als je geen uitleg krijgt leer je het ook niet en dan zijn ze de volgende keer meer gefrustreerd als ze dan voor raids geen goeie tanks kunnen vinden omdat ze je de kans niet geven om het te leren..
Ja maar ik merk ook dat de meeste nerdragers juist degene zijn die het zelf niet kunnen eigenlijk of kleine kindjes, dus ik trek me er niet meer zoveel van aan.
Wel fijn om te weten dat er dus nog normale mensen in Azeroth zijn die wel anderen helpen.
Het kost meer tijd om te wipen en weer terug te rennen, dan 2 minuten de tactics uit te leggen, dus als het om tijd gaat, lijkt het mij voordeliger om gewoon geduldig genoeg te zijn om tactics uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Als mensen het op een normale manier brengen zijn alle tips welkom (ook al ken je ze al).
Ik heb 3 level 85 paladins en als mensen mij tips geven verwelkom ik die alleen maar. Je weet maar nooit ook al speel je de klasse al zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik vind het ook niet erg om mensen te helpen en tips te geven, maar daar moeten ze dan wel om vragen. Als een tank voor het eerst een instance doet en zomaar wat doet, dan ben ik weg. Maar als hij/zij in het begin even zegt dat dit de eerste keer is, dan blijf ik wel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Chester schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:07:
Ik vind het ook niet erg om mensen te helpen en tips te geven, maar daar moeten ze dan wel om vragen. Als een tank voor het eerst een instance doet en zomaar wat doet, dan ben ik weg. Maar als hij/zij in het begin even zegt dat dit de eerste keer is, dan blijf ik wel,
Ja dat heb ik ook.. heb liever dat een dpser/tank/healer zegt van het is mijn 1e keer dan hou je daar rekening mee..
Als een dpser dan minder dps doet dan andere kan het zijn omdat hij/zij voor de 1e keer instance doet of mindere gear heeft of gewoon lang niet gespeeld heeft ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb altijd geroepen bij de start van een dungeon dat het m'n eerste keer was. Mensen gaan er anders toch vanuit dat je het al xx keer gedaan hebt omdat de content al oud was, maar als nieuwe speler was elke dungeon weer nieuw uiteraard. Er was zo goed als altijd wel iemand die de tactics wilde uitleggen.

Zelf help ik nu regelmatig guildies die vragen hebben over de paladin class en ik neem wel eens nieuwe mensen mee DS in die ik dan uitleg geef waar nodig. Vaak /w ze me voor tank tactics of zo. Als ik zelf meetank kan ik gelukkig wel een hele hoop opvangen met de huidige buffs.

Ik ben soms ook invalraidleader, maar dat kan wel eens lastig zijn, want ik ken dus alleen de paladin class goed genoeg. Maar om nou alle classes te gaan levelen.... daar zie ik wel tegenop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
IntToStr schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:20:
Maar om nou alle classes te gaan levelen.... daar zie ik wel tegenop :p
Valt reuze mee. Zeker met Heirlooms.
Heb nu elke class (behalve Walock op 83) wel op 85 (en nog 2 extra Paladins op 85 :P ), en ben nu op Bladefist Horde weer een Priest en DK (beiden 75 nu) aan het lvlen. Puur omdat ik niet weer 4 chars wil transferen voor de professions. Nadeel alleen is dat ik altijd als Alliance heb geleveled en dus de meeste quests wel kan dromen en dat ik nu als horde soms wel even moet zoeken.

-edit-
Wat wel een nadeel is vind ik, is om pure DPS classes te lvlen. Als Healer of Tank heb je vaak zo een Dungeon te pakken. Als Mage, Rogue, Hunter of Warlock is het soms echt een ramp.

[ Voor 13% gewijzigd door Zertaxka op 23-07-2012 15:01 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Zertaxka schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:59:
[...]

Heb nu elke class (behalve Walock op 83) wel op 85 (en nog 2 extra Paladins op 85 :P ), en ben nu op Bladefist Horde weer een Priest en DK (beiden 75 nu) aan het lvlen. Puur omdat ik niet weer 4 chars wil transferen voor de professions. Nadeel alleen is dat ik altijd als Alliance heb geleveled en dus de meeste quests wel kan dromen en dat ik nu als horde soms wel even moet zoeken.

-edit-
Wat wel een nadeel is vind ik, is om pure DPS classes te lvlen. Als Healer of Tank heb je vaak zo een Dungeon te pakken. Als Mage, Rogue, Hunter of Warlock is het soms echt een ramp.
Vooral op dit moment omdat het toch wel een beetje leegloopt denk ik vanwege geen nieuwe content totdat MoP uitkomt, dus dan zal je zeker wel nog langer moeten wachten op een dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Santho schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:14:
Vooral op dit moment omdat het toch wel een beetje leegloopt denk ik vanwege geen nieuwe content totdat MoP uitkomt, dus dan zal je zeker wel nog langer moeten wachten op een dungeon
Juist niet. Raiding ligt plat door vakanties of omdat mensen klaar zijn met DS. Dus wat blijft er over ?
Alts levelen :+

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer meestal ook wel constructieve tips te geven aan party members, wordt vaak ook gewoon goed ontvangen. Zo niet, tjsa their loss :)

Daarnaast probeer ik ook altijd het geouwehoer in de party chat aan te zwengelen, ik merk dat mensen steeds minder ouwehoeren tijdens de dungeons. Komt waarschijnlijk omdat je tegenwoordig minder met je party te doen hebt. Vroegah moest je met z'n allen nog een uur druk op zoek naar een tank of 2 DPSers. Die group finder maakt het wat dat betreft wel wat onpersoonlijker. Als het lukt om de mensen aan het blaten te krijgen merk je wel meteen dat je twee keer zo lang over een run doet :+
Maarja, gezelligheid boven alles oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-05 18:46
Anoniem: 93248 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:35:
Ik probeer meestal ook wel constructieve tips te geven aan party members, wordt vaak ook gewoon goed ontvangen. Zo niet, tjsa their loss :)

Daarnaast probeer ik ook altijd het geouwehoer in de party chat aan te zwengelen, ik merk dat mensen steeds minder ouwehoeren tijdens de dungeons. Komt waarschijnlijk omdat je tegenwoordig minder met je party te doen hebt. Vroegah moest je met z'n allen nog een uur druk op zoek naar een tank of 2 DPSers. Die group finder maakt het wat dat betreft wel wat onpersoonlijker. Als het lukt om de mensen aan het blaten te krijgen merk je wel meteen dat je twee keer zo lang over een run doet :+
Maarja, gezelligheid boven alles oOo
Daarom is die nieuwe challenge mode ook een welkome nieuwe feature. Ten eerste geeft het wat extra uitdaging in de 5mans instances. Ten tweede moet je zelf je groep vormen en zelf de instance in lopen. Goed voor de onderlinge contacten op je server dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Die challenge mode ben ik echt wel enthousiast over. Eerst maar eens naar level 90 en de gewone dungeons door, maar naast raiden ga ik ook zeker aan de slag met de challenges. Ben ook wel benieuwd naar de scenarios. Dat zouden korte opdrachten in de open wereld zijn waarbij je groepen met LFD achtige tool kunt maken, maar waarbij er geen role requirements zijn, dus in theorie 5 tanks of 5 healers :p Leuk voor tussendoor hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Zertaxka schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:59:
[...]

-edit-
Aan de andere kant levelt questen toch sneller als er een beetje planning in zit, en daar zijn die puur DPS classes dan weer prima in. Ik ben nu zelf een Shaman aan het levellen(met heirlooms, dat wel), nu 63 en in Terokkar Forest. Ik heb voorheen altijd puur DPS gespeeld, het is wel eens fijn om gewoon direct een dungeon in te komen als healer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Vanavond trouwens continue run voor Firelands. We starten op 3/7 om 20 uur. Voorlopig heb ik 8 signups uit de guild. Als er nog mensen meewillen, stuur even een berichtje naar Haelden. Al zal het misschien krap worden met beschikbare plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Check deze afbeelding goed (rechts groene blok):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HEtQB.jpg

Het lijkt erop dat Blizzard een digitale versie van de collector's edition van World of Warcraft: Mists of Pandaria gaat uitbrengen. Veel meer informatie hierover heb ik helaas nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had zelf vorig jaar een collector's edition van cataclysm gekregen op m'n werk. Daar zaten allemaal extraatjes bij, waar een paar vrienden helemaal gelukkig mee waren. Verder kreeg ik een pet. Met zo'n digitale collector's edition kun je hooguit iets als mount/pet etc. krijgen lijkt me. Ofwel gewoon betalen puur voor ingame items. Of zou er nog meer te bedenken zijn? Gratis server/faction transfers? :p

Zelf interesseert het me niets, maar ik kan me voorstellen dat je als fan die collector's editions thuis wilt hebben. Voor de digitale versie kan ik zo snel echt niets bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deluxe zal wel tussen CE en normale versie inkomen, CE zal alle goodies hebben, maar deluxe mogelijk alleen wat ingame zut.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 23-07-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er zou een CE mount en een CE pet zijn. Het kan dus ook best dat de digital deluxe versie alleen de mount of pet zal hebben en de CE allebei of de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Bij andere mmo's is deluxe edite alle ingame items, en de CE ingame items + DVD, book etc
als inderdaad een Deluxe edite komt wie alle ingame items bied ga ik daar voor.

offtopic:
Heb nog een D3 ce waar ik alleen de DVD uit heb gehaald, de rest boeit me niet

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoogste tijd voor een nieuw deel :P

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 264

Graag daar verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Bij deze :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.