Ja heb ook veel alts. Het is fijn om basis kennis te hebben van alle classes in WoW. Ik ken mensen die maar 1 main char hebben. Dat lijkt me zoooo saai. Even iets anders doen, dpsen of tanken is heerlijk als healer zijnde.
En ja ik geef ook wel eens kleine tips. Meestal is dat ook te vinden via google maar daar zijn de meeste te lui voor denk ik.
Ik heb nog 2 chars (van de 9) te gaan die ik op lvl 85 wil hebben. Een Priest waar ik best al lang mee bezig ben. Al een keer getransferred naar Blade's Edge en weer terug naar Turalyon. Maar nu gaat het levelen zo snel dat ik daar geen geld meer voor ga uitgeven. Zit nu op 83.
En een heerlijke Blood DK, level 78. Zit in Northrend (Schola Basin, lekker met skinnig en mining, hehe) en kan me niet meer herinneren dat ik onder de 90% health ben gegaan.

Kijken of dat in Cata ook nog zo is.
De 200k gold komt ook aardig in zicht. En wil alleen nog mijn warrior rond de 380 ilevel hebben. En dan ben ik zo'n beetje klaar denk ik. Hopelijk heeft mijn Priest dan ook max Engineering en heb ik dus alle profs op max level.
Laat MoP dan maar komen.
[
Voor 19% gewijzigd door
junglebeast op 23-07-2012 13:59
]