Santho schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:44:
Wat is er nou zo leuk aan GW(2) t.o.v. WoW?
Ik heb ooit eens 10 minuten GW gespeeld, maar ik was toen veel WoW aan het spelen en na 10 minuten had ik het opgegeven omdat er niet duidelijk een begin was en toen ik de wereld in ging, kon ik alleen op de aangewezen paden lopen en toen had ik het al opgegeven... Dus ik heb GW nooit een kans gegeven, maar ik ben wel benieuwd wat er zo veel beter/leuker aan is als je het vergelijkt met WoW ?
Er is niks beter aan of slechter, is gewoon een game met het zelfde idee als wow, en vele andere games daarvoor
Entertainment brengen, en dat zal het ongetwijfeld doen, voor de een is GW2 leuker omdat ze geintresseerd zijn in een niche feature uit de game, net zoals zo vele (waaronder ik ook) Tera zo leuk vonden om een tijdje te spelen vanwege de manier waarom het combat systeem werkte.
Ik zoals ik zelf zei, speel op dit moment amper wow, niet omdat het niet 'leuk' is maar gewoon omdat ik het huidige aanbod 'uitgespeeld' heb voor zover dat mogelijk is (en uitspelen is voor iedereen iets anders sommige mensen zeggen tot je elke pet/mount/achievement etc heb is het niet uit).
Ik koop GW2 zeker wel, net zoals ik Tera heb gespeeld, en nu ook een beetje the secret world speel, en MoP zal ik ook kopen en spelen.
GW2 met WoW vergelijken is appels met peren vergelijken, daar ze games uit een compleet ander tijdperk komen en een ander verdien model hanteren, enigste wat ze wel gemeen hebben is dat beide games een enorm actieve fanboy gehalte hebben
The more games the better, is toch niet als ik een social life heb \0/