Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 263 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 34.260 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Arite schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:21:
Ik ben een tijdje terug voor het eerst lvl85 geworden, en wil wat meer gaan raiden en PVP'en.
Op mijn huidige server merk ik dat er weinig animo voor is en of ze me niet willen aannemen.

Weten mensen welke guilds op dit moment nieuwe mensen aannemen? Liefst geen guild met meer dan 500 man :)

Mijn Armory profile is hier te vinden http://eu.battle.net/wow/...rgent-dawn/Doirano/simple
Je link werkt niet (meer) ?
Indien je alliance bent zou je starstripe kunnen wisperen voor een invite (of 1 van de members van the greece gods) (guild naam wordt verandert)

We zijn een social guild met wat raid ervaring maar hebben meer mensen nodig om te kunnen gaan raiden ipv LFR :+
We zijn PVE minded maar PVP is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:58
Waarschijnlijk zit hij in Continuum, net als de rest van de GOTers hier. Ik zit er sindskort ook met mn level 60 DK.

Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog niet echt actief ben geweest… Weinig tijd voor WoW en als ik dan online ben ga ik liever raiden/instances doen dan levellen… ;)

Gister een dramatische altrun gedaan met wat pugs. Morchok hc en Yor HC wilden wel redelijk. Uiteindelijk zijn we na 6 wipes op Ultra HC maar gestopt… Healers die voor t eerst dps gaan kon-den niet met de debuff omgaan. Wipes van 2% omdat pala’s elkaar BoP’en om zo boven elkaar te eindigen in de dps lijst…

Laatste try van de avond ging alles goed, tot één van de pugs op 2% ver-gat dat hij moest soaken: 1 iemand buiten, dus instant wipe. GAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

hulkie schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:19:
Waarschijnlijk zit hij in Continuum, net als de rest van de GOTers hier. Ik zit er sindskort ook met mn level 60 DK.

\ Wipes van 2% omdat pala’s elkaar BoP’en om zo boven elkaar te eindigen in de dps lijst…
/facepalm!!! Bop-pen voor een dps meter... |:( |:( |:( |:( en ja ik zit in continuum!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Priest 85, paladin 85, nog 2 te gaan :) (warrior 83, rogue 67). Mage doe ik maar niet.

Wel leuk, 1 van die pre-Cata events moest je met een billboard om je nek rondlopen naar bepaalde locaties, deze ben ik begonnen op mn mage maar nooit afgemaakt. Nu loop ik er dus nog steeds mee rond :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:38
Ooit had ik bedacht om m'n mage naar 85 te brengen voor MoP en ook nog een druid, maar daarvoor speel ik veel te weinig en/of doe ik nog teveel om m'n paladin. Mijn hoofddoelstelling voor MoP was BiS voor beide specs op DS normal niveau.

Het stomme is dat m'n offspec (ret) nu op Gurthalak na helemaal BiS normal is (en veel mensen zijn niet zo zeker of dat zwaard wel bis is voor paladins, maar ik wil het wel graag hebben), maar dat m'n main spec (prot dus) nog 5 upgrades nodig heeft na ongeveer 100 raid boss kills. En alle upgrades moeten uit de eerste 6 bosses komen. Voor dps spec heb ik ook veel meer concurrentie gehad. 3 van de 5 upgrades zijn nooit gedropt (ring, trinket en shield), 1 is het head token waar we gewoon pech mee hebben qua verdeling en de boots van ultraxxion heb ik 1x zien droppen en toen heb ik ze gegund aan de invaltank om goede wil te tonen en zo. Beetje jammer dat die invaltank de dag erna voor zover hij rechten had de hele guildbank had leeggeroofd en de guild was verlaten :(

Ach ja, rng is is a bitch en zo :) Maar laat MoP maar komen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Ik zag dat er flink wat starter gear (489) komt in MoP. Het zou fijn zijn als dat ook straks het geval is aan het einde van een expansion. Dus niet alleen uit de raid of via valor points, maar ook bijv van de factions die elke patch nieuwe gear krijgt. Dus dat het niet op 359 (of straks 489) blijft steken zoals nu het geval is.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je kon nu natuurlijk best leuke spullen kopen via de vendors na lange quest lines zoals de molten front dailies, maar die zijn nu inderdaad volledig waardeloos omdat je letterlijk 10x sneller aan betere gear kunt komen. Aan de ene kant leuk voor mensen die niet raiden / vp sparen om ook wat leuke gear te verzamelen. Of ook zelfs misschien leuk voor als je dat wel doet om een extra bron van gear te hebben. Aan de andere kant, wat heb je aan betere gear als je toch niet gaat raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IntToStr schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:14:
Je kon nu natuurlijk best leuke spullen kopen via de vendors na lange quest lines zoals de molten front dailies, maar die zijn nu inderdaad volledig waardeloos omdat je letterlijk 10x sneller aan betere gear kunt komen. Aan de ene kant leuk voor mensen die niet raiden / vp sparen om ook wat leuke gear te verzamelen. Of ook zelfs misschien leuk voor als je dat wel doet om een extra bron van gear te hebben. Aan de andere kant, wat heb je aan betere gear als je toch niet gaat raiden?
Nog makkelijker de normals en HC's doormeppen? Altijd handig als je iemand even wil boosten, zeker DSHC tanks hoef je amper meer te healen (behalve in pinnacle...).

Meer dan LFR zal ik ook niet doen, de dagen dat ik urenlang met een vaste club een boss tracht neer te meppen zijn ver achter me :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nu heb je vaak maar 2 BiS keuzes. 1 stuk tier van de LFR/Normal/HC, en een VP item. Zou best fijn zijn op het einde van de expansion, zoals nu, een 3de of 4de keuze is waar je voor kan sparen, of winnen.
Al is het maar om een stuk te vervangen waar je al weken op wacht. Of je schaft heel die class tokens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

junglebeast schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:18:
Nu heb je vaak maar 2 BiS keuzes. 1 stuk tier van de LFR/Normal/HC, en een VP item. Zou best fijn zijn op het einde van de expansion, zoals nu, een 3de of 4de keuze is waar je voor kan sparen, of winnen.
Al is het maar om een stuk te vervangen waar je al weken op wacht. Of je schaft heel die class tokens af.
Het is nogal mager met de loot. Net BT gedaan voor wat Transmog items en ik zag weer een hoop items voor zelfde slot/armoclass voorbij komen.

In die tijd had je voor sommige slots wel 4 mogelijke items. Ik nam toen vaak bewust 2nd best of 3rd items omdat ik die voor minimum dkp kon krijgen. Scheelde me nauwelijks als ik dan op een BiS wilde bieden en ondertussen was is best geared ;)

Nu is dat niet meer mogelijk,, zoals je zegt 1 tier item en 1 non tier item en 1 VP item is is meestal alles wat er is. En het verschil tussen de drop en VP is marginaal. En op heroic is het nog magerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Toch wel heel gaaf zeg in MoP die Symbiosis spell :9 :
YouTube: Mists of Pandaria Symbiosis spell overview by rank 1 Hotted

Overigens krijgt de persoon op wie Symbiosis door de druid wordt gecast ook een spell (druid spell). Zie hier een mage met healing touch (de druid heeft daar mirror images :) ):
YouTube: Level 90 1v2 arena fire mage in Mists of Pandaria

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 19:18
junglebeast schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:18:
Dat is ook de definitie van BiS.

Best
In
Slot

niet "Best in slot naast 80 andere opties"

Ik snap het wel, je gaat niet iedereen maar manieren geven om snel BiS gear te krijgen, dat moet toch een grind blijven. En ja, soms heb je niet alle slots ervoor, welkom bij hoe het al jaren is. Dat betekend dat je een iets lager item moet equippen die van wel BiS is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Je moet natuurlijk niet vergeten dat de 359 epics die je van factions kon krijgen in het begin van de expansion gewoon het hoogste itemlevel hadden dat je kon krijgen...

Zelfde voor de Molten Front dailies/items... Die kwamen op het moment dat Firelands uitkwam.. 364 itemlevel was net een tikkie hoger dan de items die de meeste raiders hadden (op HC geared mensen na natuurlijk...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:29
temp00 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:54:
Toch wel heel gaaf zeg in MoP die Symbiosis spell :9 :
YouTube: Mists of Pandaria Symbiosis spell overview by rank 1 Hotted

Overigens krijgt de persoon op wie Symbiosis door de druid wordt gecast ook een spell (druid spell). Zie hier een mage met healing touch (de druid heeft daar mirror images :) ):
YouTube: Level 90 1v2 arena fire mage in Mists of Pandaria
Hierzo een overzichtje van die symbiosis spells (copy-paste van mmo-champion forum):

BOLD abilities are CONFIRMED
Updated 12-7-'12

Abilities that are granted by Symbiosis:

Death Knight
Blood - Might of Ursoc (15%)
Frost / Unholy - Wild Mushroom: Plague

Hunter
Dash

Mage
Healing Touch (10s cd)

Monk
Brewmaster - Survival Instincts (25%/6s)
Windwalker - Bear Hug (was Berserk)
Mistwalker - Entangling Roots

Paladin
Holy - Rebirth
Retribution - Wrath (was Tiger's Fury)
Protection - Barkskin (10%/6s)

Priest
Discipline / Holy - Cyclone
Shadow - Tranquility (usable in shadowform)

Rogue
Growl

Shaman
Elemental / Enhancement - Solar Beam
Resto - Prowl

Warlock
Rejuvenation

Warrior
Arms / Fury - Stampeding Shout (was Enrage)
Protection - Savage Defense (2min cd) (was Frenzied Regeneration (1min cd))

Abilities that are gained by Symbiosis:

Balance
Death Knight - Anti-Magic Shell
Hunter - Misdirection
Mage - Mirror Image
Monk - Grapple Weapon
Paladin - Hammer of Justice
Priest - Mass Dispel
Rogue - Cloak of Shadows
Shaman - Purge
Warlock - Unending Resolve (was Soulshatter)
Warrior - Intervene (was Recklessness)

Feral
Death Knight - Death Coil (was Unholy Frenzy)
Hunter - Play Dead
Mage - Frost Nova
Monk - Clash
Paladin - Divine Shield
Priest - Dispersion
Rogue - Redirect
Shaman - Feral Spirit
Warlock - Soul Swap
Warrior - Shattering Blow

Guardian
Death Knight - Bone Shield (10%/3 charges) (was Chains of Ice)
Hunter - Ice Trap
Mage - Frost Armor
Monk - Elusive Brew (10%/8s/60s cd)
Paladin - Consecration
Priest - Fear Ward
Rogue - Feint (10%) (was Smoke Bomb)
Shaman - Lightning Shield
Warlock - Life Tap (20% health/30 rage/15s cd) (was Twilight Ward)
Warrior - Spell Reflection

Resto
Death Knight - Icebound Fortitude
Hunter - Deterrence
Mage - Ice Block
Monk - Fortifying Brew
Paladin - Cleanse (was Hand of Sacrifice)
Priest - Leap of Faith
Rogue - Evasion
Shaman - Spiritwalker's Grace
Warlock - Demonic Circle: Teleport
Warrior - Intimidating Roar

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hunter - Play Dead
lol :P Dode boomkin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:22:
Hunter - Play Dead
lol :P Dode boomkin :D
Lol je bedoelt dode kat

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aww.. balance krijgt misdirect :(

Maar het systeem ziet er bijzonder interessant uit, Holy pala met battle rez, Rogue die even kan tanken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:52:
Aww.. balance krijgt misdirect :(

Maar het systeem ziet er bijzonder interessant uit, Holy pala met battle rez, Rogue die even kan tanken :P
Ja... maar ik heb medelijden met de GMs, want die krijgen geheid tickets van bepaalde 'mensen' die vragen waarom die spell op hun bar staat en dat het vast een bug is... 8)7

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Santho schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:29:
[...]

Ja... maar ik heb medelijden met de GMs, want die krijgen geheid tickets van bepaalde 'mensen' die vragen waarom die spell op hun bar staat en dat het vast een bug is... 8)7
Ik denk dat het beter is als er een fysieke knop extra op het scherm gezet wordt ipv dat er een spell extra op je actionbar gezet wordt. Hoe zit het bijvoorbeeld met mensen die alle actionbar slots in gebruik hebben? Waar komt die Symbiosis-spell dan te staan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeror schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:51:
Ik denk dat het beter is als er een fysieke knop extra op het scherm gezet wordt ipv dat er een spell extra op je actionbar gezet wordt. Hoe zit het bijvoorbeeld met mensen die alle actionbar slots in gebruik hebben? Waar komt die Symbiosis-spell dan te staan?
Gok een drag&drop vanuit je spellbook, maar normaliter als je van spec wisselt en je hebt een skill op je bar die je dan niet meer hebt, verdwijnt die ook (behalve als het via macro werkt).

Neem aan voor de druid dat de skill zelf veranderd naar de ability die ze krijgen (zoals priest met die chakra).

Vraag me wel af hoeveel gezeik zoiets gaat geven in bv raids, 24 man vragend om die ability :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Zeror schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:51:
[...]

Ik denk dat het een fysieke knop is inderdaad, voor zover ik terug kan vinden want de meeste websites zijn hier geblokkeerd helaas..
SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:55:
[...]

Gok een drag&drop vanuit je spellbook, maar normaliter als je van spec wisselt en je hebt een skill op je bar die je dan niet meer hebt, verdwijnt die ook (behalve als het via macro werkt).

Neem aan voor de druid dat de skill zelf veranderd naar de ability die ze krijgen (zoals priest met die chakra).

Vraag me wel af hoeveel gezeik zoiets gaat geven in bv raids, 24 man vragend om die ability :P
Ja er zal zeker wel veel gezeik komen over wie de ability krijgt en/of ze gaan allemaal druids meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zitten wel wat 'raidsavers' tussen, een shadow priest met tranq bijvoorbeeld, maar ook genoeg abilities die relatief weinig nut hebben in raid-omgevingen (root, prowl etc). Denk dat je uiteindelijk wel een specifiek setje krijgt van beste buffs (bear met DK boneshield), dat het snel standaard is wie welke buff krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:12:
Er zitten wel wat 'raidsavers' tussen, een shadow priest met tranq bijvoorbeeld, maar ook genoeg abilities die relatief weinig nut hebben in raid-omgevingen (root, prowl etc). Denk dat je uiteindelijk wel een specifiek setje krijgt van beste buffs (bear met DK boneshield), dat het snel standaard is wie welke buff krijgt.
Ben het eigenlijk helemaal niet eens met deze nieuwe spell... vind het echt aperte onzin. Weer iets wat de verschillen wegneemt tussen classes. Zoals hierboven al wordt aangegeven zal druidstacking in 25 man misschien hetzelfde worden als de tijd dat je nog geen debuf kreeg van heroism...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

hmr schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:20:
[...]

Ben het eigenlijk helemaal niet eens met deze nieuwe spell... vind het echt aperte onzin. Weer iets wat de verschillen wegneemt tussen classes. Zoals hierboven al wordt aangegeven zal druidstacking in 25 man misschien hetzelfde worden als de tijd dat je nog geen debuf kreeg van heroism...
Ik ben het wel een beetje eens met dat het de verschillen wegneemt, maar ik denk dat de spell is ingevoerd in het licht van het nieuwe talent systeem en dat het vooral om de utility/nuttigheid van de spells die je krijgt gaat dan om extra damage. Bijvoorbeeld extra stuns of extra (self)heals voor tanks. Hoewel sommige classes alleen een pure damage spell erbij krijgen wat dus wel weer een beetje oneerlijk voordeel is tegenover de anderen die geen symbiosis krijgen in een raid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ah weer een stapje dichterbij de release van MoP.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u9RXP.jpg

En er is een upgrade 'mogelijkheid' voor Cata.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BsRUB.png

[ Voor 24% gewijzigd door junglebeast op 17-07-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

junglebeast schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:30:
Ah weer een stapje dichterbij de release van MoP.

[afbeelding]

En er is een upgrade 'mogelijkheid' voor Cata.

[afbeelding]
Voorbeeldjes graag, kan het niet openen op werk ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Voorbeeldjes graag, kan het niet openen op werk ;)
Heb ze al aangepast via imgur.

Anyways ik vind het wel leuk die symbioses spell. Dit doet me nog steeds twijfelen of ik gewoon bij mijn Druid blijf in MoP. Al ben ik het healen wel een beetje zat. Punt is ik ga toch niet met ons progressie team meedoen. Blijf dit keer in de luwte en zal me wel aansluiten bij team 2 of de socials. Ik speel ook andere spellen(minecraft, diablo3) en maak veel filmpjes voor YouTube (bijna 600 subs.. Yay! :) )

MoP heeft voor mij genoeg activiteiten om me te vermaken. Hopelijk komt er ook nog wat dynamische zone content waarbij je objectives moet veroveren en dat de zones steeds meer bij Alliance gaat horen, of Horde. Dit kan best voor de hele Battleground gelden.
Beetje zoals Isle of Qan'Dalas, of iets met de Rifts uit de gelijknamige MMO zou ook mooi zijn. PvP objectives zijn ook zeer welkom. Ik las wel zoiets dat het er komt, maar heb nog niet echt gezien van de zones in MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie het een beetje als 'diversiteit zonder nut'. Het is niet opeens dat een mage zijn healing gaat gebruiken bij een raid-boss, of een priest adds gaat 'stunnen'. Zelfde als veel van die abilities, deathcoil voor een balance druid komt niet opeens in je dps-rotatie te zitten.

Grappig, leuk, maar terug-naar-de-core-kijken beetje nutteloos. Zelfde zie je ook bij diverse nieuwe talents, skills die veelal zo situatie-afhankelijk zijn, dat het niet bepaald iets toevoegt aan de algehele gameplay. (camoflage als mooi voorbeeld uit Cata).

Stiekem is dat hetzelfde als die tankvorm van Warlock, grappig, handig in 'oh fuck' situaties, maar kom je weer bij de core (holy trinity), doe je er relatief weinig meer mee.

Rifts in Rift (lol) was zeker een leuk element, zeker als je een zone event kreeg en je moet hele map leegmaaien. Denk alleen dat je dat op server-niveau op WoW niet kan doen zonder eerst de populaties flink op de schop te gooien, of je moet de events schalen op basis van active spelers in een event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:00:
Ik zie het een beetje als 'diversiteit zonder nut'. Het is niet opeens dat een mage zijn healing gaat gebruiken bij een raid-boss, of een priest adds gaat 'stunnen'. Zelfde als veel van die abilities, deathcoil voor een balance druid komt niet opeens in je dps-rotatie te zitten.

Grappig, leuk, maar terug-naar-de-core-kijken beetje nutteloos. Zelfde zie je ook bij diverse nieuwe talents, skills die veelal zo situatie-afhankelijk zijn, dat het niet bepaald iets toevoegt aan de algehele gameplay. (camoflage als mooi voorbeeld uit Cata).

Stiekem is dat hetzelfde als die tankvorm van Warlock, grappig, handig in 'oh fuck' situaties, maar kom je weer bij de core (holy trinity), doe je er relatief weinig meer mee.

Rifts in Rift (lol) was zeker een leuk element, zeker als je een zone event kreeg en je moet hele map leegmaaien. Denk alleen dat je dat op server-niveau op WoW niet kan doen zonder eerst de populaties flink op de schop te gooien, of je moet de events schalen op basis van active spelers in een event.
Waarom niet? Als je in een vaste raidsamenstelling speelt kan je je hier op instellen en kan een extra heal of cc skill bij een class toch gewoon ingezet worden.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Met hierboven en voor pve is het misschien wat minder nuttig, maar voor pvp/arena is het ontzettend nuttig en bovendien maakt het resto/balance druids, die op dit moment in arena (bg's daargelaten) niet de meest gewilde specs zijn, ontzettend aantrekkelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 17-07-2012 14:38 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja het lijkt me juist een hele goede skill, die spellreflect bijvoorbeeld die je kan krijgen van Warrs. Erg nice.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:00:

Als je er geen nut in ziet, dan moet je toch wat meer gaan raiden in PVE. Juist daar heeft het zeer veel nut.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Een extra battle ress kan soms geen kwaad bij ons :p Elke week weer is er wel weer minimaal 1 iemand die in de ice wall loopt bij hagara. En elke week waarschuw ik iedereen weer. Afgelopen week lag gewoon 4 man plat toen ik een groepje socials meenam die alleen LFR hadden gedaan. Nog net op tijd konden we haar neerhalen. Eigenlijk ook vrij belachelijk dat dit mogelijk is met 6 man en 2 in een ice tomb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 15:24
Zijn er hier nog mensen die gaan rerollen ?

Ik zelf ga van me warrior tank naar een monk tank, daar we onze non-block tank verloren en we een paladin er voor terug krijgen, gaat ik dan maar monk.

Maar was vooral benieuwd hoe jullie je voorbereiden voor je reroll.

Zelf heb ik nu voor 1 profession alle mats al klaar, en bags, heirlooms, en 58/68/77 threshhold items voor de slots waar ik geen heirlooms voor heb, char creation selecties op beta's getest en opgeschreven, swiftness potions, en flasks.

moet eigenlijk alleen nog healing potions maken en me tweede profession mats verzamelen, maar als iemand nog tips heb voor andere zaken die ik kan doen/toevoegen hoor ik het graag :)

Gooi doen naar realm first monk is wel een mogelijkeheid daar ik een week vrij heb, maar is niet echt super belangrijk, ben alliance, heb alleen al in tijden geen alliance char gelevelled dus ben niet echt bekend met wat post cata de beste route is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rerollen is iets wat ik waarschijnlijk nooit zal doen. Heb wel een max level alt van elke class maar mijn druid is de enige die me echt fulltime weet te boeien, zeg maar. :P Los daarvan is het tot nu toe voor mij niet aantrekkelijk omdat ik mijn achievement points, mounts en pets allemaal alleen op mijn main heb, maar dat lost zichzelf in MoP natuurlijk op. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

NMe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:33:
Rerollen is iets wat ik waarschijnlijk nooit zal doen. Heb wel een max level alt van elke class maar mijn druid is de enige die me echt fulltime weet te boeien, zeg maar. :P
Lol ik ga wel rerollen omdat ik het na 7 jaar healen (priest in classic en TBC, daarna resto druid en soms tanken op mijn druid) helemaal zat met healen. Cat speelt een beetje als rogue maar dan vindt ik mijn rogue leuker en boomkin vindt ik geen lor aan. Dus als ik dan wat anders wil dan wordt het automatisch een reroll.

Mijn eerste twee level 90 worden in ieder geval mijn warrior en mijn oude main de priest. Maar dan met shadow als main spec. Ik beslis later wel welke van die twee ik me het meest op ga focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:17:
[...]

Lol ik ga wel rerollen omdat ik het na 7 jaar healen (priest in classic en TBC, daarna resto druid en soms tanken op mijn druid) helemaal zat met healen. Cat speelt een beetje als rogue maar dan vindt ik mijn rogue leuker en boomkin vindt ik geen lor aan. Dus als ik dan wat anders wil dan wordt het automatisch een reroll.

Mijn eerste twee level 90 worden in ieder geval mijn warrior en mijn oude main de priest. Maar dan met shadow als main spec. Ik beslis later wel welke van die twee ik me het meest op ga focussen.
Ga je geen Monk levelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou morgen of overmorgen ontvang ik de Razer Naga 2012 en ik heb nu al nachtmerries over hoe het ding zo optimaal te gaan gebruiken 8)7. Ik zoek dus wat advies mbt gebruik in Arena (uitsluitend pvp dus). Op de officiële fora heb ik een uitgebreide posts gemaakt over waar ik wat advies over zoek (hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven):
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/4941346335?page=1#0

Als iemand zich geroepen voelt om hier of daar te reageren zijn ze erg welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand hier goed met macro's? Ik heb het volgende:

code:
1
2
#showtooltip Nourish
/cast [@mouseover,help] [help] [@player] Nourish

De bedoeling hiervan is dat hij de voorkeur geeft aan een mouseover target, daarna mijn normale target en als laatst mijzelf.

Dit werkt prima, echter voor Nourish werkt het niet als ik over het raidframe hover in plaats van de player zelf, waar dat voor Rejuvenation en Swiftmend etc wel werkt met exact dezelfde macro. Deze twee zijn echter instant cast en Nourish heeft een casttime.

Iemand een idee, of kan het gewoon niet?

edit:
Ik weet het al, ik had Nourish op een muisknop gezet (Logitech G700) en die andere twee zaten op keyboard toetsen. Raid frames kunnen niet overweg met muisknoppen als binds helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door jmxd op 17-07-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand die RaF wil gaan opzetten? Of iemand die wil gaan beginnen met wow pm me maar ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het is nog niet mogelijk toch om een level 90 char aan te maken voor de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gister weer een pugje gedaan naar DS... Dezelfde 'pug' als vorige week, en het ging een stuk sneller. Binnen 1,5 uur hadden we 6/8hc en de 2 laatste bazen normal gecleared. De enige wipe was op Spine normal omdat de tank niet goed stond bij een roll.

Hoe sneller het gaat, hoe leuker een raid of instance is wat mij betreft!

Ik twijfel een beetje of ik mijn mage van 504 enchanting naar 525 enchanting moet helpen voor MoP uitkomt.
De mats zijn vrij duur, maar het zorgt er wel voor dat ik in MoP niet achterloop als het inderdaad mn main wordt... Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nice! Polkadotz heeft gister en de shoulders uit TK en de orb of sindorei geloot! Kben weer helemaal blij... nu hopen dat ik vanavond eindelijk een DS10 Normal group kan vinden ( ga er niet van uit dat ik mee mag met de normal raid van continuum ;) )

*indien ik op voor 8en thuis ben van werk 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 18-07-2012 10:21 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Een pug voor DS hc? Wat een luxe :)

@enchanting: kun je niet skillups verzamelen door voor andere mensen die al mats hebben hun gear te enchanten? Dan kost het je geen mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

Of nog goedkoper, DMF! Voor dat MoP uit gaat komen heb je zeker nog 3 fairs (schat ik) = 15 gratis punten. Maak dan de rod voor +5 en dan hoef je nu zelf nog maar 1 enchant te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Hoe je het ook doet, doen zou ik het wel, voordat de prijzen in MoP de lucht in schieten. Het is bovendien wel handig om je quest rewards te kunnen disenchanten zodat je nog wat bij kan levelen daar, maar ik weet niet welk level je nodig hebt om MoP greens te disenchanten :P

Net op m'n rogue voor een paar honderd gold die valor points boots gekocht, dat die BoE zijn joh :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
waarsch net als elke profession. Max-25 om in de volgende expansion te kunnen beginnen. Dus gewoon op 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

*gaap* en een slapeloze nacht erbij...
Gister met mn guild op de MoP beta raidtest gedaan tussen de andere 'grote' guilds zoals Envy, Method, For the Horde, etc.

Eerst rond 20:30 the Spirit Kings heroic getest. Het is een uitdaging lijkt me, maar is nog wel te doen. Je moet echt goed doorhebben wat je moet doen. Het komt er op neer dat iedereen echt onmiddelijk moet reageren op situaties (en met onmiddelijk bedoel ik binnen 0,5 seconden). Doe je dat niet, dan is het waarschijnlijk een wipe. Er is een ability die de boss een shield geeft, en als iemand een "damaging ability" land op boss met schild, instant 300k dmg voor iedereen in de raid. Het lijkt nog een beetje bugged, maar tot nu toe is dat dus een instant wipe. Overigens hadden we maar 9 mensen, onze laatste raid member bleek niet op tijd 90 te zijn -_-

Daarna om 01:30 's nachts (...geen idee waarom ik dat heb gedaan overigens) de laatste boss getest "Will of the Emperor" heroic. Ik zal nu alvast verklappen: Wat een gigantische CHAOS. Er spawnen dus constant verschillende adds die je moet doden, alleen komt er dus nog een 'spark' bij op heroic die explodeert als hij land en ook als hij doodgaat. Daarnaast is het véééél kiten. Ik denk dat het nog even gaat duren voordat deze boss op heroic neergaat maar het is idg een hele mooie tank fight :)

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 18:02
Zeror schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:54:
Nope, helaas niet :(
Enige wat ik in de Beta doe is rondlopen en ooooh aaaah wat mooi zeggen :D
Ik niet dubbelop questen, ik ben niet gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Frerk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:21:
Hoe je het ook doet, doen zou ik het wel, voordat de prijzen in MoP de lucht in schieten. Het is bovendien wel handig om je quest rewards te kunnen disenchanten zodat je nog wat bij kan levelen daar, maar ik weet niet welk level je nodig hebt om MoP greens te disenchanten :P

Net op m'n rogue voor een paar honderd gold die valor points boots gekocht, dat die BoE zijn joh :o
Ding 525 enchanting... Kostte me minder dan 1,5k gold voor dat laatste beetje!

De laatste 10 levels zijn een eitje, eerst moet je die rod maken voor 5levels omhoog, daarna kan je gewoon maelstroms shatteren. Op naar Mop dus maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeror schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:54:
Is de beta inmiddels al publiekelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
SinergyX schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:49:
[...]

Is de beta inmiddels al publiekelijk?
Nee, en dat gaat hij ook niet op korte termijn worden.
MoP patch komt wel ieder moment naar PTR maar daar is panda eiland niet beschikbaar, alleen de nieuwe talents etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Nee, de beta is nog niet open. Je moet dus of een invite hebben om er nu nog in te komen. Anders is het afwachten. En je moet idd lvl 90 lvle, er zijn allen premade characters van lvl 85 (eigenlijk 86, gratis lvl omdat de eerste zone niet beschikbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465051

Gister nog is gespeed.. het heeft alle charmes verloren nadat je een GW2 of Tera hebt gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Anoniem: 465051 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:57:
Gister nog is gespeed.. het heeft alle charmes verloren nadat je een GW2 of Tera hebt gespeeld
onderbouwing?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Onderbouwing op een forum ?

Is dat niet wat veel gevraagd van een game basher ? :P

Games als Tera en GW zijn leuk, en wow is dat ook, ik heb zelf ook 2 maanden tera gespeeld toen was ik er klaar mee, wow speel ik nu ook amper, ik log in op raid nights enzo, maar als er straks weer nieuwe content is ga ik echt wel weer los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Terence(x) schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:35:
Games als Tera en GW zijn leuk, en wow is dat ook, ik heb zelf ook 2 maanden tera gespeeld toen was ik er klaar mee, wow speel ik nu ook amper, ik log in op raid nights enzo, maar als er straks weer nieuwe content is ga ik echt wel weer los :)
Wat is er nou zo leuk aan GW(2) t.o.v. WoW?

Ik heb ooit eens 10 minuten GW gespeeld, maar ik was toen veel WoW aan het spelen en na 10 minuten had ik het opgegeven omdat er niet duidelijk een begin was en toen ik de wereld in ging, kon ik alleen op de aangewezen paden lopen en toen had ik het al opgegeven... Dus ik heb GW nooit een kans gegeven, maar ik ben wel benieuwd wat er zo veel beter/leuker aan is als je het vergelijkt met WoW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dat binnen een specifiek topic over 1 MMO? Alsof je Windows gaat verdedigen in het grote Apple topic :/
Santho schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:44:
Dus ik heb GW nooit een kans gegeven, maar ik ben wel benieuwd wat er zo veel beter/leuker aan is als je het vergelijkt met WoW ?
GW =! GW2 mischien? Als er 1 ding is waar GW2 bizar veel verder in is, combat diversiteit. Geen cookycut build, geen BiS (initieel), en helemaal geen Trinity-systeem.

Betekend niet dat WoW slechter is of beter, het is nog steeds een vermakelijke game. Het is dan wel dat ik MoP als kado krijg, anders was ik dat ook nooit gaan spelen.

Principe is weinig anders dan de onderlinge vergelijkingen tussen shooters, ieder z'n eigen ding.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 18-07-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Op de frontpage staat nu een bericht over een film over WoW / warcraft universum. Als ze dat goed aanpakken zou het best interessant kunnen zijn. Aan de andere kant kan het ook heel makkelijk enorm floppen omdat het alleen voor wow spelers interessant is, maar verder een crap film. Ben benieuwd wat het wordt :) Het zal wel niet dezelfde kwaliteit als lords of the ring gaan worden, maar als ze er echt serieus voor gaan om een mooie film te maken zou het zomaar voor extra populariteit van het spel kunnen zorgen. De vraag is dan misschien of de ervaren spelers dat dan wel willen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 17:03
Ik hou niet van Guild Wars en Tera, en dat is wel om de volgende redenen: de Japanse animatiestijl. Ik moet er écht helemaal niets van hebben. De stijl waarin WoW zich afspeelt vind ik 10x leuker, ook mis ik bij de eerder genoemde spellen echt de sfeer.

Ik speel trouwens op Doomhammer, zijn er nog andere gotters die ook op die server spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 20:50

Seraphin

Meep?

Film is al een langlopend idee waar ze mee spelen... van wikipedia:
Film adaptation
In May 2006, production company Legendary Pictures acquired film rights to adapt Warcraft for the big screen with the game's publisher, Blizzard Entertainment. Blizzard had originally considered hiring a scribe for the film adaptation before teaming up with Legendary Pictures.[8] The companies plan to create a film that will not follow one specific Warcraft game's storyline, but will still take place in the fantasy universe.[13] According to Blizzard's Chief Operating Officer Paul Sams, the film's budget would be over $100 million.[14] At Blizzcon 2007 Chris Metzen stated the storyline is a familiar one yet changed for film continuity. It takes place during The World of Warcraft game.

In August 2007, at BlizzCon, it was unveiled that the film will aim for a projected 2009 release. It has since been moved to 2013 on IMDB. It was also revealed that the movie will take place from an Alliance perspective, and current World of Warcraft storyline, and that it has a $100 million plus budget. "[15]

As of September, 2008, Chris Metzen has been slated to write the film. At Blizzcon that year Metzen and Producers from Legendary Pictures stated the story would revolve around a "Kick Ass Human Character", which would not be Varian Wrynn, the then-unannounced hero of the comic.[16] It was also said at Blizzcon 2007 in the following interview that "Varian Wrynn might have a twin ..." in reference to the "kick Ass Human Character." In the comics Varian Wrynn had a twin who was a Gladiator named Lo'Gosh, also Varian Wrynn.[17]

At one point, director Uwe Boll expressed interest in directing the movie, even going so far as meeting with Paul Sams to pitch ideas, but Blizzard stated in no uncertain terms it wanted nothing to do with Boll, whose movie adaptations of video games routinely landed as among the 100 worst rated and reviewed movies in recent memory. They went on record to say to him, "We will not sell the movie rights, not to you... not ever to you."[18]

On July 22, 2009, it was revealed that Sam Raimi, who is well known for his work on The Evil Dead series and the Spider-Man films, will be directing the movie. Blizzard Entertainment later confirmed Raimi's attachment to the project.[19]

In October 2009, production company Legendary Pictures along with Blizzard Entertainment announced that the film's budget would be "Not less than $220 million".[citation needed]

On October 13, 2009, MTV Multiplayer announced that Robert Rodat would be writing the story for the movie. Robert Rodat is best known for his work on Saving Private Ryan and The Patriot.[citation needed]

Early in 2010, Sony confirmed that Raimi would not direct their next Spider-Man release and many expected that Warcraft would be the next project that Sam Raimi would begin directing. "It's in development," the film's executive producer Robert Tapert said. "We're in the outline/story/script phase."[20]

During Blizzcon 2010's Lore panel, Chris Metzen stated the creative team had recently met with Sam Raimi and, while the Warcraft movie was not next on Raimi's production schedule, it was still very much in development. However, Raimi confirmed in July of 2012 that due to his commitment to other projects, he would no longer be involved with the production of the Warcraft movie.[21]
toon volledige bericht
Briljante sneer naar Uwe Boll trouwens (en volledig terecht).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

SinergyX schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:48:
[...]

En dat binnen een specifiek topic over 1 MMO? Alsof je Windows gaat verdedigen in het grote Apple topic :/

[...]

GW =! GW2 mischien? Als er 1 ding is waar GW2 bizar veel verder in is, combat diversiteit. Geen cookycut build, geen BiS (initieel), en helemaal geen Trinity-systeem.

Betekend niet dat WoW slechter is of beter, het is nog steeds een vermakelijke game. Het is dan wel dat ik MoP als kado krijg, anders was ik dat ook nooit gaan spelen.

Principe is weinig anders dan de onderlinge vergelijkingen tussen shooters, ieder z'n eigen ding.
Hmm, misschien wil ik het wel een keer proberen, want het concept is wel leuk dat je zelf eigenlijk alle rollen kunt vervullen en dus niet lang hoeft te wachten voor groups/raids.

Er is geen subscription, alleen het spel kopen net zoals bij de 1e toch? Of hebben ze bij GW2 wel subscription?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Santho schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:44:
Wat is er nou zo leuk aan GW(2) t.o.v. WoW?

Ik heb ooit eens 10 minuten GW gespeeld, maar ik was toen veel WoW aan het spelen en na 10 minuten had ik het opgegeven omdat er niet duidelijk een begin was en toen ik de wereld in ging, kon ik alleen op de aangewezen paden lopen en toen had ik het al opgegeven... Dus ik heb GW nooit een kans gegeven, maar ik ben wel benieuwd wat er zo veel beter/leuker aan is als je het vergelijkt met WoW ?
Er is niks beter aan of slechter, is gewoon een game met het zelfde idee als wow, en vele andere games daarvoor :)

Entertainment brengen, en dat zal het ongetwijfeld doen, voor de een is GW2 leuker omdat ze geintresseerd zijn in een niche feature uit de game, net zoals zo vele (waaronder ik ook) Tera zo leuk vonden om een tijdje te spelen vanwege de manier waarom het combat systeem werkte.

Ik zoals ik zelf zei, speel op dit moment amper wow, niet omdat het niet 'leuk' is maar gewoon omdat ik het huidige aanbod 'uitgespeeld' heb voor zover dat mogelijk is (en uitspelen is voor iedereen iets anders sommige mensen zeggen tot je elke pet/mount/achievement etc heb is het niet uit).

Ik koop GW2 zeker wel, net zoals ik Tera heb gespeeld, en nu ook een beetje the secret world speel, en MoP zal ik ook kopen en spelen.

GW2 met WoW vergelijken is appels met peren vergelijken, daar ze games uit een compleet ander tijdperk komen en een ander verdien model hanteren, enigste wat ze wel gemeen hebben is dat beide games een enorm actieve fanboy gehalte hebben :D

The more games the better, is toch niet als ik een social life heb \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465051

Aangezien ik mijn middagdip heb zal ik deze voor jouw even redeneren tevens zat ik de game helemaal niet te bashen (of jullie zijn gewoon snel geprikkeld) Ik zeg alleen dat het zijn charmes heeft verloren !

Na velen jaren wow te hebben gespeeld met plezer en basicly alles van begin tot heden heb gezien moet ik zeggen dat er weinig "vernieuwing" in voorkwam. Tevens voor items waar je in het verleden echt tijd moest insteken is nu helemaal vercasuald. Waar ik persoonlijk een hekel aan heb.

Als je dan kijkt naar een GW2 het geeft gewoon een goed concept: Grootse wereld, PvP, PvE, nieuw systeem en gameplay , diversiteit in quests ! En niet eens zo zeer de GFX. Ik durf er voor de rest nog weinig over te zeggen aangezien het nog altijd in Beta zit maar so far so good

Mijn filler totaan GW2 is op dit moment Tera waar het combat systeem mij vooral aanspreekt de stijl is naise even though het een koreaanse grindmmo is. En omdat het grafisch aan de piek zit en het allemaal zo interactief is geeft het mij erg veel voldoening wanneer ik het speel

Dan kijk ik terug naar WoW wat in mijn gedachte altijd mijn nummer 1 en de maatstaf tot elke andere MMO voor jaren is geweest. Dan stelt het niet meer zo veel voor en dan valt de maatstaf weg die nu duidelijk is vervangen door een nieuwe !

Zoals ik al zei WoW heeft gewoon zijn charmes wat ik eerst leuk vond in de game , verwaarloosd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Terence(x) schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:42:
[...]

Er is niks beter aan of slechter, is gewoon een game met het zelfde idee als wow, en vele andere games daarvoor :)

Entertainment brengen, en dat zal het ongetwijfeld doen, voor de een is GW2 leuker omdat ze geintresseerd zijn in een niche feature uit de game, net zoals zo vele (waaronder ik ook) Tera zo leuk vonden om een tijdje te spelen vanwege de manier waarom het combat systeem werkte.

Ik zoals ik zelf zei, speel op dit moment amper wow, niet omdat het niet 'leuk' is maar gewoon omdat ik het huidige aanbod 'uitgespeeld' heb voor zover dat mogelijk is (en uitspelen is voor iedereen iets anders sommige mensen zeggen tot je elke pet/mount/achievement etc heb is het niet uit).

Ik koop GW2 zeker wel, net zoals ik Tera heb gespeeld, en nu ook een beetje the secret world speel, en MoP zal ik ook kopen en spelen.

GW2 met WoW vergelijken is appels met peren vergelijken, daar ze games uit een compleet ander tijdperk komen en een ander verdien model hanteren, enigste wat ze wel gemeen hebben is dat beide games een enorm actieve fanboy gehalte hebben :D

The more games the better, is toch niet als ik een social life heb \0/
toon volledige bericht
Eh, ik denk dat ik toch maar bij WoW blijf
Misschien dat ik GW2 wel een keertje wil uitproberen, maar niet zelf zal willen kopen
Over de jaren heb ik vaak andere spellen geprobeerd, ook xbox spellen, en ik ging altijd weer terug naar WoW.
Verder heb ik toch niet zo veel tijd om te spelen, maar een paar uurtjes op zaterdag, dus is het beter om bij 1 spel te blijven. Maar ik ga pas weer een beetje spelen als MoP er is.
Toen Cata uitkwam was ik geloof ik een maand later gestopt omdat ik er niks aan vond...

Dus yay voor Panda's en Monks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Anoniem: 465051 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:03:
[...]

Aangezien ik mijn middagdip heb zal ik deze voor jouw even redeneren tevens zat ik de game helemaal niet te bashen (of jullie zijn gewoon snel geprikkeld) Ik zeg alleen dat het zijn charmes heeft verloren !

Na velen jaren wow te hebben gespeeld met plezer en basicly alles van begin tot heden heb gezien moet ik zeggen dat er weinig "vernieuwing" in voorkwam. Tevens voor items waar je in het verleden echt tijd moest insteken is nu helemaal vercasuald. Waar ik persoonlijk een hekel aan heb.

Als je dan kijkt naar een GW2 het geeft gewoon een goed concept: Grootse wereld, PvP, PvE, nieuw systeem en gameplay , diversiteit in quests ! En niet eens zo zeer de GFX. Ik durf er voor de rest nog weinig over te zeggen aangezien het nog altijd in Beta zit maar so far so good

Mijn filler totaan GW2 is op dit moment Tera waar het combat systeem mij vooral aanspreekt de stijl is naise even though het een koreaanse grindmmo is. En omdat het grafisch aan de piek zit en het allemaal zo interactief is geeft het mij erg veel voldoening wanneer ik het speel

Dan kijk ik terug naar WoW wat in mijn gedachte altijd mijn nummer 1 en de maatstaf tot elke andere MMO voor jaren is geweest. Dan stelt het niet meer zo veel voor en dan valt de maatstaf weg die nu duidelijk is vervangen door een nieuwe !

Zoals ik al zei WoW heeft gewoon zijn charmes wat ik eerst leuk vond in de game , verwaarloosd.
toon volledige bericht
Kijk, hier hebben we teminste wat aan, ipv klagen en niks onderbouwen en / of vergelijkingen geven.
Met je andere post kwam het toch echt over als bashen.

Ook ik vind WoW allang niet meer zo leuk als vroeger, maar dat is logisch want op een gegeven moment raak je er ook op uitgekeken, dat is met zo goed als alles.
Hetgene wat WoW imo nog steeds de nummer 1 maakt is heel erg simpel; de sfeer en de stijl.
Geen 1 andere MMO die daar ook maar in de buurt komt voor mij.

Het is de laatste paar jaar veel toegankelijker geworden, iets dat de hardcore player meestal verafschuwt en dat deed ik ook aangezien ik vroeger zeer veel speelde, maar sinds ik full time werk kan en wil ik dat niet meer.
Was WoW niet toegankelijker geworden dan had ik dit spel zeer zeker niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben blij dat het allemaal wat toegankelijker is geworden :) Ik zou echt nooit zijn blijven spelen als ik jaren geleden zou zijn begonnen als ik zie wat voor tijd en moeite je moest doen om een simpele dungeon te lopen en de mate van grinden voor goud en items en zo. Vast leuk als je student was toen en niets te doen had, maar voor de werkende mens niet te doen. Gelukkig hoef je tegenwoordig niet meer 4 uur per dag elke dag te spelen om iets te kunnen halen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thanks, ben het grotendeels eens met het feit dat tegenwoordig alles ( behalve hc-gear ) wel heel makkelijk te verkrijgen is.. het echte blijdschap gevoel is er niet meer als je binnen 1 week - zonder hardcore te spelen - een volledig epic level 379 character hebt na het level 85 dingen...

maar goed kblijf het toch spelen want de sfeer en alles der omheen blijft me boeien :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Het mooie aan WoW is dat ik nog steeds nieuwe dingen ontdek. En ik speel het al meer dan 6 jaar.
En zeker de aanpassing van de wereld in Cata en de mogelijkheid om overal heen te vliegen is erg leuk.
Maar ook in Outland en Northrend ontdek ik nog steeds nieuwe plekken, npc's, en andere merkwaardigheden.

Plus het hele sociale gebeuren laat mij nog steeds in loggen. En vele met mij. Zolang dat gebeurt blijf je het spel leuk vinden.

Maar er zijn natuurlijk ook minder leuke dingen. Het herhalen van handelingen, het weken soms maanden wachten op een bepaald item, het onbeschofte gedrag in dungeons, en zo nog een paar nadelen.

Oh en een pauze (of realm/faction change) inlassen kan soms erg goed helpen als je het even niet meer ziet zitten om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Makkelijk items halen in wow en dan GW erbij te betrekken.. Lees het steeds vaker.. Ik vraag me af of diezelfde mensen wel eens GW gespeeld hebben want GW gaat het niet echt om de items aangezien je die niet (al te) moeilijk kan halen (goed genoeg om alles te clearen).. Zelfs pvp is voor de casuals makkelijk gemaakt omdat je een vol dinged char krijgt met gear zodat je direct kan spelen in pvp.. In PvE was je max level binnen een paar uur.. Om quests te halen zonder een groep te krijgen heb je 'henchmen' om je groep te vullen.. Als iets gemaakt is voor casuals is dat GW wel :)

Lees het niet verkeerd want ik vind GW een leuke game en GW2 ga ik zeker ook weer kopen.. Maar items en progress noemen en dan vervolgens GW is een beetje............. meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
We hebben gisteren wat heroic pogingen gedaan. Morchok ging heel makkelijk neer nu. Het helpt als iedereen gewoon netjes binnen bereik blijft :p Bij de oozes hebben we toch maar normal gedaan omdat niet alle healers skype/vent hadden. Ook zonozz maar normal, maar wel met achievement :) Helaas ging de achievement op normal Hagara mis, hoewel het er wel op leek dat we allemaal in de ketting stonden.

Ultraxxion hebben we ook een aantal pogingen heroic gedaan. Ging op zich wel aardig in totaal, maar elk foutje is een wipe. Iemand enig idee wat de dps requirement nu is? Zelf heb ik voor het eerst dps gedaan op deze fight ipv tank en kwam tot 33k in de laatste poging. Zaten wel een HoT en een stuk of 3 a 4 fading lights tussen. We hebben het in ieder geval met 2 healers gedaan ipv 3. Als iedereen netjes de HoT soakt moeten we dit vanavond toch vrij eenvoudig kunnen redden :)

En m'n roll skills zijn weer terug bij af. Verloor de tank shoulders van morchok aan de andere tank en hij rollde 11 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-05 10:04
En m'n roll skills zijn weer terug bij af. Verloor de tank shoulders van morchok aan de andere tank en hij rollde 11 :p
Dat kwam waarschijnlijk omdat ik gisteravond nog even online kwam, mijn rolls zijn altijd onder de 10 dus ...sorry ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:00:
[...]

Dat kwam waarschijnlijk omdat ik gisteravond nog even online kwam, mijn rolls zijn altijd onder de 10 dus ...sorry ;)
Zag je naam voorbijkomen ja :) Bedankt he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben gisteren nog wat random dungeons gaan doen met mn druid, maar ben nu aantal keer tegengekomen dat ik in de queue stond voor een normal heroic, maar ik toch in een Hour of Twilight dungeon kwam. Mijn gear is daar lang nog niet 'goed' voor (dps zit net over de 11k), maar is dat een soort van bug?

Ben 2x gekicked, beetje jammer dat je dan weer met 5-10minuten dungeon cooldown zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 21:22
Zo ver ik weet kijkt Normal Heroic LFG op ilvl (de hoogste van de 2), en waar eerste plek is

dus als ilvl hoog genoeg is voor HoT kun je daar in belanden, wil echt niet gewoon wat hoge ilvl items in bank gooien (waarschijnijk je pvp set)

ps. 11k in HoT zonder goede gear is nog best netjes

[qoute]•Going to Need More Leashes now requires you to collect 250 pets, down from 300. Now rewards a Feral Vermling.[/]
en ik vond 196 pets nu al veel :X

[ Voor 32% gewijzigd door Teunis op 19-07-2012 12:02 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-05 10:04
Zijn er nog meer mensen die een retribution paladin hebben en deze in de MoP beta uitproberen?
Aangezien er een paar abilities verdwijnen uit de rotatie vind ik in ieder geval dat je vaak zit te wachten tot de volgende ability van cooldown is.

Het opbouwen van Holy Power gaat wel wat sneller nu maar toch heb ik af en toe dat ik moet wachten voordat ik weer iets kan doen. Het is nog maar beta ik weet het maar het viel mij op en vroeg mij af of meer mensen dit hadden.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:05:
Zijn er nog meer mensen die een retribution paladin hebben en deze in de MoP beta uitproberen?
Aangezien er een paar abilities verdwijnen uit de rotatie vind ik in ieder geval dat je vaak zit te wachten tot de volgende ability van cooldown is.

Het opbouwen van Holy Power gaat wel wat sneller nu maar toch heb ik af en toe dat ik moet wachten voordat ik weer iets kan doen. Het is nog maar beta ik weet het maar het viel mij op en vroeg mij af of meer mensen dit hadden.
Ik ben niet aan het uitproberen gegaan in de beta, maar ik moet nu (live servers) zelfs af en toe al even wachten totdat er weer iets van cd af is. Beetje jammer als je straks regelmatig staat rond te kijken. Op mmo-champion volg ik de dagelijkse posts een beetje en de laatste paar dagen zie ik alleen maar verslechteringen voor pallies voorbijkomen. Kun je misschien iets zeggen over hoe de ret paladins zich verhouden tot andere classes daar?

Als je trouwens ook weer mee gaat raiden in MoP zal ik me maar volledig op tank gaan richten, want 3 ret paladins is een beetje overdreven misschien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown

Door exorcism anders te gebruiken (instant en op proc) zijn er genoeg fillers in je rotatie.. Deze verandering zorgt ook voor een meer reactief rotatie.. Dus het gemis van holy wrath wat toch al een mindere filler was eruit is niet echt een probleem..

Prot is leuker geworden ook door de talents..

Holy is totaal niet meer de spec die ik leuk vond.. Veel te traag en nu judge er totaal uit is ga ik rerollen naar een andere class/healer..

[ Voor 10% gewijzigd door bechown op 19-07-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

bechown schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:18:
[...]

Door exorcism anders te gebruiken (instant en op proc) zijn er genoeg fillers in je rotatie.. Deze verandering zorgt ook voor een meer reactief rotatie.. Dus het gemis van holy wrath wat toch al een mindere filler was eruit is niet echt een probleem..

Prot is leuker geworden ook door de talents..

Holy is totaal niet meer de spec die ik leuk vond.. Veel te traag en nu judge er totaal uit is ga ik rerollen naar een andere class/healer..
Monk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Teunis schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:58:
Zo ver ik weet kijkt Normal Heroic LFG op ilvl (de hoogste van de 2), en waar eerste plek is

dus als ilvl hoog genoeg is voor HoT kun je daar in belanden, wil echt niet gewoon wat hoge ilvl items in bank gooien (waarschijnijk je pvp set)

ps. 11k in HoT zonder goede gear is nog best netjes
Ik zit op 320/344 dacht ik, komt door mijn tankgear die in m'n bag zit, daar heb ik precies de gear die op mijn balance laag is, juist als hoog ilvl (belt, shoulders, legs).

Had al een lange tijd geen tank gespeeld, voor 1 achievement moesten we 2de tank hebben, dus toch even spec gepakt en gear aan, zit ik al aan de 170k HP :D (wel met pala, druid, priest buff). Laatste keer dat ik in m'n tank spec zat kwam ik krap aan de 110k :P
An sich hebben de meeste melee dit toch? Athans met mijn shaman en DK heb ik soms ook even moment dat ik niets kan doen (of moet wachten op cooldown).

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 19-07-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

SinergyX schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:50:
[...]

Ik zit op 320/344 dacht ik, komt door mijn tankgear die in m'n bag zit, daar heb ik precies de gear die op mijn balance laag is, juist als hoog ilvl (belt, shoulders, legs).

Had al een lange tijd geen tank gespeeld, voor 1 achievement moesten we 2de tank hebben, dus toch even spec gepakt en gear aan, zit ik al aan de 170k HP :D (wel met pala, druid, priest buff). Laatste keer dat ik in m'n tank spec zat kwam ik krap aan de 110k :P

[...]

An sich hebben de meeste melee dit toch? Athans met mijn shaman en DK heb ik soms ook even moment dat ik niets kan doen (of moet wachten op cooldown).
Foei een germanisme! :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bite me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Monk of Shaman.. Zit heel heftig te twijvelen.. Kan maar met 1 in een vaste raidgroep.. Zowieso worden ze beide lvl 90.. Het ligt er ook aan of eentje in de raidgroep naar healing gaat want dan wordt het waarschijnlijk monk zodat ik ook kan tanken.. Zo niet tja.. ik ben nog heel veel aan het testen en op de beta heb ik beide geleveld en 3 shamans gemaakt en 3 monks om een beetje feeling te krijgen.. Shaman vind ik de veranderingen echt geniaal.. CD's en echt gebruik van totems maakt het zoveel leuker.. Nu nog de healing en mana regen iets buffen en het zit helemaal goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

bechown schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:16:
[...]

Monk of Shaman.. Zit heel heftig te twijvelen.. Kan maar met 1 in een vaste raidgroep.. Zowieso worden ze beide lvl 90.. Het ligt er ook aan of eentje in de raidgroep naar healing gaat want dan wordt het waarschijnlijk monk zodat ik ook kan tanken.. Zo niet tja.. ik ben nog heel veel aan het testen en op de beta heb ik beide geleveld en 3 shamans gemaakt en 3 monks om een beetje feeling te krijgen.. Shaman vind ik de veranderingen echt geniaal.. CD's en echt gebruik van totems maakt het zoveel leuker.. Nu nog de healing en mana regen iets buffen en het zit helemaal goed..
Ik ga Monk spelen omdat ik niet zoveel tijd heb meer om WoW te spelen, alleen een paar uurtjes op zaterdag, en Monk is een nieuwe class dus wil ik dat wel graag beleven want ik heb de Beta niet.

Ik denk dat een van de nadelen van een Monk zou zijn dat er een vloedgolf van Monks zullen komen en onwijs veel concurrentie en ruzie over gear in random heroics die je dan gaan uitschelden of kicken als je het niet aan ze geeft lol

Dus in dat opzicht is de Shaman misschien beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Santho schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:45:
[...]

Ik ga Monk spelen omdat ik niet zoveel tijd heb meer om WoW te spelen, alleen een paar uurtjes op zaterdag, en Monk is een nieuwe class dus wil ik dat wel graag beleven want ik heb de Beta niet.

Ik denk dat een van de nadelen van een Monk zou zijn dat er een vloedgolf van Monks zullen komen en onwijs veel concurrentie en ruzie over gear in random heroics die je dan gaan uitschelden of kicken als je het niet aan ze geeft lol

Dus in dat opzicht is de Shaman misschien beter
ik zie vooral op tegen het - nu toch redelijk vermoeiend wordende - level-en van 1 to 85 ... ik kan het niet meer uitstaan... maar wil wel een monk...

O-) Misschien iemand uit mijn oude studenten huis betalen om hem te levelen tot 85 tijdens mijn werk ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

hmr schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:48:
[...]

ik zie vooral op tegen het - nu toch redelijk vermoeiend wordende - level-en van 1 to 85 ... ik kan het niet meer uitstaan... maar wil wel een monk...

O-) Misschien iemand uit mijn oude studenten huis betalen om hem te levelen tot 85 tijdens mijn werk ;)
En dan erbij zeggen dat ie wat extra's krijgt als je ook een realm first achievement krijgt haha :P

Het zal ook wel erg raar zijn om met je Panda Monk in Outland en Northrend te levelen :?
Maar ik kom er vaak achter dat wanneer ik weer max level heb behaald en dan ga gearen en raiden, dat ik al gauw weer verlang naar het questen en levelen, dus ik zal het niet zo vermoeiend vinden.
Ik denk dat ik de Monk dan ook mijn main wil maken, als het leuk genoeg is om te spelen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 00:49
Heeft Pandaria wel weer een capital city? Net zoals Shattrath in Outlands en Dalaran in Northrend?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Conscience NL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:56:
Heeft Pandaria wel weer een capital city? Net zoals Shattrath in Outlands en Dalaran in Northrend?
Er zijn twee kleine steden recht tegenover elkaar. Een voor Horde en Een voor Alliance.

Maar in de vorige patch hebben ze daar het AH uit verwijderd en in plaats daarvan portals naar alle grote steden neergezet dus veel mensen zal je er helaas niet gaan vinden -_-

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Faction Pandaria Capital City

[ Voor 8% gewijzigd door jmxd op 19-07-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Conscience NL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:56:
Volgens deze link zijn er in ieder geval capitals en waarschijnlijk dus ook met portals overal naar toe.

Iemand was me voor :p Maar ik overweeg wel om daar dan mijn hearthstone te activeren ipv in Stormwind, want je kunt vanaf daar overal naar toe. Als er ook portals andersom zijn, dus vanuit SW naar de nieuwe stad, maakt het uiteraard niet uit...

[ Voor 21% gewijzigd door IntToStr op 19-07-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 00:49
Twylight schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:57:
[...]
Er zijn twee kleine steden recht tegenover elkaar. Een voor Horde en Een voor Alliance.

Maar in de vorige patch hebben ze daar het AH uit verwijderd en in plaats daarvan portals naar alle grote steden neergezet dus veel mensen zal je er helaas niet gaan vinden -_-

[video]
Tja, dat kan ik op zich wel begrijpen dat ze dat er uit hebben gehaald. Shat en Dala hadden dit ook niet, en anders krijg je weer een beetje hetzelfde effect als met Cata waarin iedereen zich in één stad concentreerde, namelijk Orgrimmar of Stormwind.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Conscience NL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:13:
[...]

Tja, dat kan ik op zich wel begrijpen dat ze dat er uit hebben gehaald. Shat en Dala hadden dit ook niet, en anders krijg je weer een beetje hetzelfde effect als met Cata waarin iedereen zich in één stad concentreerde, namelijk Orgrimmar of Stormwind.
Ik snap alleen die portals naar Shattrah en Dalaran niet. Die hadden er niet hoeven te zijn. Nu gaat iedereen natuurlijk zn heartstone op die capital zetten zodat vrijwel instant overal naartoe kunnen reizen. 6 portals bij elkaar maakt het allemaal iets te makkelijk qua reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:20:
[...]

Ik snap alleen die portals naar Shattrah en Dalaran niet. Die hadden er niet hoeven te zijn. Nu gaat iedereen natuurlijk zn heartstone op die capital zetten zodat vrijwel instant overal naartoe kunnen reizen. 6 portals bij elkaar maakt het allemaal iets te makkelijk qua reizen.
Ja maar [Have Group, Will Travel] hebben ze dan (helaas) wel weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 26-10-2024
is er nog iemand die een scroll over heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342639

Jaydenjarno , je hebt een DM -> reageer daar maar met je email op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Twylight schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:23:
[...]
Ja maar [Have Group, Will Travel] hebben ze dan (helaas) wel weer verwijderd.
Vind ik helemaal niet erg. Vind het gewoon belachelijk dat je met 3 klikken overal in Azeroth kan komen. Portal hier, teleport daar. heartstone zus. Er moet echt een grens zitten op dat teleporten overal naartoe.

Reizigers in de Warcraft-lore teleporteren ook niet constant overal naartoe. Alleen als er een zeer goede mage in het team zit van die reizigers kan er geteleport worden anders is het gewoon lopen, per paard/whatever of per draak ofzo. En zo zou het in World of Warcraft ook gewoon moeten zijn.

btw. Hierzo alle faction tabards van Mists of pandaria:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2iiu8vd.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 19-07-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 07:59
Zit er nog wel is iemand op de Outland server? Dan bedoel ik de "The Gathering" guild eigenlijk..

Zou namelijk willen joinen maar niemand is online. :z

[ Voor 23% gewijzigd door Freaky Maus op 19-07-2012 23:02 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dit weekend 25% korting op realm transfers. Mocht je dus willen overstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IntToStr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:58:
Discussies in Lightning's Blade /2 liepen al bizar ver op, gros daar 'eist' minimaal 50-75% korting, dode boel daar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

IntToStr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:58:
Goedkoper om gewoon een nieuwe char te maken dan.
Je bent toch zo weer max level and met die -30% debuff ben je ook zo weer up to date met gear en dan in Pandaria heb je de meeste achievements en mounts van je andere chars. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Santho schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:01:
[...]

Goedkoper om gewoon een nieuwe char te maken dan.
Je bent toch zo weer max level and met die -30% debuff ben je ook zo weer up to date met gear en dan in Pandaria heb je de meeste achievements en mounts van je andere chars. :P
Ik betaal liever 15 euro dan een character die ik al heb staan, alleen op een andere server, opnieuw te gaan levelen hoor.
Van 1 naar 85 en zonder heirlooms ook nog duurt mij toch wat te lang.
Ik weet niet hoe snel het tegenwoordig mogelijk is om max level te bereiken zonder heirlooms maar dat is toch wel wat dagen /played.
Die tijd is mij echt wel 15 euro waard :P
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.