Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 263 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.587 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 19:26

hmr

argh door drukte op werk en dus geen tijd om me pc te repareren kan ik niet wow-en.... me computer start niet meer op :s

Powerled,cd-rom led , toetsenbord leds knipperen en de fans starten een halve seconde om daarna weer uit te gaan en weer aan..

WEIRD

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Had je een overclock en heb je de computer de tijd gegeven om die aan/uit procedure een paar keer te laten doorlopen? Kan met die info die je geeft natuurlijk vooralsnog alles nog zijn (al is het waarschijnlijk wel hardware), maar de meeste moderne bios'n vallen na een paar keer die aan/uit procedure te hebben doorlopen en niet goed door POST te zijn gekomen terug op fail safe settings. Wellicht dat je in fail safe wat verder komt?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

HMR, jouw probleem heb ik met mijn oude AMD i.c.m Asus mobo vaak gehad, inderdaad paar keer laten rebooten, eventueel bios batterij er even uit.

Waarschijnlijk niks ernstigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister dus mijn Priest overgezet en me talents opnieuw ingedeeld!

Heb voor een Disc/Shadow combi gekozen en ik moet zeggen dat Disc me erg bevalt in de instances die ik tot nu toe gedaan heb! Beetje shielden, afentoe een Penance en voor de rest lekker DPS'en met holy Fire en Smite :D
Ik doe vaak net zoveel DPS als de matige echte DPS'ers en heal er toch nog aardig wat mee, ben benieuwd hoe viable dit dps healen in een raid zal zijn?
Mischien vanavond ook even wat questen met me Shadow build, maar met die instant instances gaat de XP ook lekker hard, ben nu na 3/4 instances al lvl 81,3 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:03:
ben benieuwd hoe viable dit dps healen in een raid zal zijn?
Helemaal niet eigenlijk, ik kan me zo 1,2,3. maar 2 encounters bedenken waarbij het handig kan zijn om met atonement te healen dit zijn Halfus Wyrmbreaker (BoT) en Ultraxion (DS).

Je ziet het in de praktijk echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:08
Attonement healen is ook niet echt iets wat je per definitie moet willen doen. Het enige waar ik het voor gebruik is om m'n evangelism te kunnen poppen als ik het nodig heb, net voor een intensieve healing fase.

In heroics is het gewoon vaak 'lol-smiteheal' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat leek me dus al :P

Desalniettemin is het voor instances wel erg leuk haha, en het qeued lekker als healer en dan toch kunnen DPS'en :P

Vanavond toch wel ff me shadow specje uitproberen hoor, sinds TBC niet meer gedaan dat facemelten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wat je ook doet, ga niet lopen Atonement healen op Yor'Sahj met de purple debuff. Tenzij je je complete raid wilt opblazen binnen 4 globals natuurlijk :D

Op content die je outgeart kun je best gaan Smiten hoor. Er zijn genoeg fases van de meeste DS encounters waar Atonement healing efficient is; non-purple Yor, Zon'Ozz, Ultraxion, P2 Blackhorn, Amalgamations op Spine, en zelfs grote delen van Madness. Als je healing team het aan kan is er niks op tegen natuurlijk, maar je zal er nooit een DPS spot mee claimen. Daarvoor doe je te weinig DPS.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Blistimo schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:44:
Wat je ook doet, ga niet lopen Atonement healen op Yor'Sahj met de purple debuff. Tenzij je je complete raid wilt opblazen binnen 4 globals natuurlijk :D
Ik ben een vrij suicidaal ingesteld persoon, vindt mijn raidleader niet altijd even leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

detheavn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:51:
[...]

Ik ben een vrij suicidaal ingesteld persoon, vindt mijn raidleader niet altijd even leuk :p
En wat vinden je ouders ervan?

Ontopic: Vanavond proberen een raidspot proberen te krijgen in mijn guild, ik heb er echter niet veel hoop in omdat ik de afgelopen weken alleen maar geslackd en ge no-showd heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:46
Yintha schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:33:
[...]

Ontopic: Vanavond proberen een raidspot proberen te krijgen in mijn guild, ik heb er echter niet veel hoop in omdat ik de afgelopen weken alleen maar geslackd en ge no-showd heb :X
En omdat je Social bent en geen raider ;), wil je dat wel moet je denk ik eerst een app maken.
( denk ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Karma is a bitch, maar deze keer niet voor mij. Waar ik afgelopen weken met LFR nooit iets haalde, ging het op m'n shaman met 2 tokens al geweldig, DK kreeg trinket en token en warlock met token :)

Shaman run was best bizar, waar ik met mijn 380 continue top 3 DPS stond, toch alles zonder problemen neergemept. DPS zegt dus lang niet alles :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Yintha schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:33:
[...]

Die waren tijdens mijn geboorte al op de hoogte hiervan. Navelstreng 3 maal om de nek :p

Maar goed, m'n guildies kennen me zo onderhand wel, dus zijn ook wel wat gewend. Raids bij ons zijn wel vaker een trollfest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zijn er hier nog mensen op zoek naar een serieus PvP team? En eventueel een realm transfer willen doen?

Ik heb de taak gekregen om voor MoP een pvp groep samen te stellen en hier hoge resultaten mee te bereiken (liefst al in Cata). De guild (Einherjar, Hellscream, Alliance) zelf is derde op het realm kwa pve.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

detheavn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:41:
[...]

Die waren tijdens mijn geboorte al op de hoogte hiervan. Navelstreng 3 maal om de nek :p

Maar goed, m'n guildies kennen me zo onderhand wel, dus zijn ook wel wat gewend. Raids bij ons zijn wel vaker een trollfest :)
Dual moonkins met Typhoon. Onze tanks houden van ons.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Mektheb schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:33:
[...]

En omdat je Social bent en geen raider ;), wil je dat wel moet je denk ik eerst een app maken.
( denk ik )
app is up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ff gereageerd, zie het niet als commentaar op jouw ;).

Maar de GM is weer back in action ( priest ) we hebben net Ravenne nieuw ( priest ) dus ik durf echt niet te zeggen we een 3e priest kunnen gebruiken, dus heb er bji gezet ik anderen dat laat beslissen.
Aangezien we al vaak teveel mensen nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:38
Mektheb schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:10:
[...]

ff gereageerd, zie het niet als commentaar op jouw ;).

Maar de GM is weer back in action ( priest ) we hebben net Ravenne nieuw ( priest ) dus ik durf echt niet te zeggen we een 3e priest kunnen gebruiken, dus heb er bji gezet ik anderen dat laat beslissen.
Aangezien we al vaak teveel mensen nu hebben.
Het zou mij niet verbazen als de 'no-shows' zwaarder tellen dan de class? Als raidleader zou ik daar wel van balen in ieder geval, iemand die wel signed maar niet op komt dagen en ook aan niemand heeft gemeld dat het niet gaat lukken oid.

In de eerste paar weken ging het verzamelen van mijn Shadow Gems nog redelijk snel. Ik moet er nu nog iets meer dan 50, maar met elke keer 3~4 gems krijgen duurt dat eeuwen; voor mijn gevoel in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Blistimo schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:04:
[...]

Dual moonkins met Typhoon. Onze tanks houden van ons.
In mop niet meer gelimiteerd tot owlkins :p

* detheavn doet vreugdedansje voor z'n kitty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:38
Een no-shows is inderdaad het meest irritante dat er is. Dat is voor onze guild ook de enige reden dat we nog niet op 8/8 HC staan… Maargoed, de content wordt natuurlijk ook wel echt oud inmiddels…

Vorige week is er helemaal geen raid geweest in de guild, daarom ben ik gister met een soort pug/vriendengroep mee gegaan… Zaten behoorlijk wat bekende namen in, bijna allemaal met betere gear. Toch stond ik vrijwel elk gevecht netjes op nr1 damage done :) 6/8 HC en de laatste twee bosses op normal, ookal heb ik het al 100 keer gedaan, raiden blijft leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:09

junglebeast

hier staat iets

Bij ons begint het ook weer een stuk actiever te worden. Steeds rond de 15-18 mensen online. Hebben sinds een paar dagen 8/8 HC staan. Ook is de Council op volle sterkte. Ik ben nu zelfs Honorary Member geworden, een soort onderofficier. Kan in /o praten en mensen inviten/promoten. Forum/site wordt ook een stuk beter gebruikt.

Nu maar wachten op MoP. Hopelijk is die er ergens eind Augustus of begin September. Ik denk nog steeds te gaan spelen met mijn Mage. Wil toch wel een keer weer dps spelen ipv healer.

Mijn 1 na laatste project, de DK, is nu lvl 72 geworden en zal niet lang meer duren voordat die ook de Cata zones in stapt. En dan mijn laatste project voor MoP is het levelen van mijn Priest.

Gear kan me nu gestolen worden, net als raiden. Moet alleen nog Ragnaros omleggen een dezer dagen/weken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

temp00 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 00:53:
Had je een overclock en heb je de computer de tijd gegeven om die aan/uit procedure een paar keer te laten doorlopen? Kan met die info die je geeft natuurlijk vooralsnog alles nog zijn (al is het waarschijnlijk wel hardware), maar de meeste moderne bios'n vallen na een paar keer die aan/uit procedure te hebben doorlopen en niet goed door POST te zijn gekomen terug op fail safe settings. Wellicht dat je in fail safe wat verder komt?
Helemaal geen overclock lopen, computer heeft een halve dag deze boot sequence gelopen merkte een huisgenoot op. Ik was zelf namelijk op werk. Ik ben bang dat het een hardware onderdeel is. Zal vanavond het bios batterijtje even (nogmaals) checken! Thanks for the tips.. en anders maar wow-en op de macbook ( niet ideaal.. )

Wil met mijn lockje weer snel wat gear erbij krijgen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een makkelijk avondje. DS normal voor de verschillende achievements. Ik heb nu alles binnen behalve Madness heroic, dus dat komt wel goed.

Wat niet meer goed komt is mijn verhouding met UPC. Soms is de verbinding opeens een paar uur brak en zijn ook de signaal meetwaarden in het kabel modem echt slecht. Alleen is dat na een paar uur meestal ook spontaan weer over, dus de monteur constateert nooit problemen. Gisteren lag ik er dus weer 5 keer uit omdat het kabelmodem eruit knalde. Gelukkig was het alle keren op de trash :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
6/8 HC is bij ons nu redelijk op farm. Gisteren geraid met twee mensen die pas een paar heroics gedaan hadden, binnen 3 uur stonden we weer bij Spine Heroic. Helaas geen loot voor mij tot nu toe, een bepaalde mage had natuurlijk weer eens mazzel met zijn rolls :(

Blackthorn was trouwens een stuk makkelijker met één extra ranged erbij. Ik merk dat ik met assassination toch een stuk minder ben dan met combat, al weet ik niet helemaal waar het aan ligt. Bijgevoegd en linkje naar de logs, met de Ultraxion kill als voorbeeld. Iemand tips voor 'Thys'?
http://www.worldoflogs.co.../dashboard/?s=7164&e=7442

Armory linkje:
http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Thys/advanced

[ Voor 5% gewijzigd door Thysiej op 12-07-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zag het :), gelukkig ging chris er met het meest vandoor !.

Maar ja je moet het helaas 3 weken met human...doen want ik ga op vakantie morgen <3
Verder mooi dat het lekker vlot ging, nu maar hopen de progress en signups voor spine blijven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:39:
Zag het :), gelukkig ging chris er met het meest vandoor !.

Maar ja je moet het helaas 3 weken met human...doen want ik ga op vakantie morgen <3
Verder mooi dat het lekker vlot ging, nu maar hopen de progress en signups voor spine blijven !
Even snel één keer op Spine gekeken. Bleef de tendon steken op 30k :-( Maar dat kwam denk ik omdat de meeste het pas voor het eerst deden en niet precies wisten wanneer cooldowns te gebruiken etc. etc.
Ach, die mage heeft ondertussen volgens mij al zijn tier pieces al heroic, wat inhoud dat er nu meer kans is dat ik eindelijk eens mijn 4-set kan gaan halen. Nog even geprobeerd of hij de chest misschien wilde ruilen, maar helaas. En aan de andere kant heeft ie het natuurlijk ook verdient als je de roll wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hahah ja en hij raid pas weken en ik al het hele jaar en ik heb pas 1 piece..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zijn hier nog mensen die de TCG spelen? Ik heb wat vragen erover (gister begonnen) en het officiele TCG forum is erg stil :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Thysiej schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:37:
6/8 HC is bij ons nu redelijk op farm. Gisteren geraid met twee mensen die pas een paar heroics gedaan hadden, binnen 3 uur stonden we weer bij Spine Heroic. Helaas geen loot voor mij tot nu toe, een bepaalde mage had natuurlijk weer eens mazzel met zijn rolls :(

Blackthorn was trouwens een stuk makkelijker met één extra ranged erbij. Ik merk dat ik met assassination toch een stuk minder ben dan met combat, al weet ik niet helemaal waar het aan ligt. Bijgevoegd en linkje naar de logs, met de Ultraxion kill als voorbeeld. Iemand tips voor 'Thys'?
http://www.worldoflogs.co.../dashboard/?s=7164&e=7442

Armory linkje:
http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Thys/advanced
Hey Thys, de dps in jullie raid van gisteravond vind ik überhaupt een klein beetje aan de lage kant. Maar voor assassination heb ik wel een tip voor je. Kijk eens op wow-heroes.com naar “thegreef” op realm dragonblight-EU. Dat is onze rogue (helaas alweer eventjes inactief), hij speelt altijd al assassination en doet dat zeer behoorlijk. Hij heeft wel iets betere gear dan jij, maar misschien kun je uit de WoL linkjes die in zijn wow-heroes profiel staan nog wat handige tips n tricks halen :)

Ik heb gister voor het eerst in tijden weer eens een random heroic gedaan… Dat gaat echt nergens over als je 3 HC geared dpsers bij je hebt. Wel leuk om in ieder geval weer eens iets te doen met wat guildies buiten het raiden om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Als je ook goed ziet zie je dat er 3 benchers / non raid members / overschot mee waren.

Humanstein
Mestofiles
Metulvio ? ( warlock )

Die zitten haast nooit in de main raids voor progression eigenlijk, dus kan me best voorstellen ze low waren, de meeste lui voor Heroic Progress zoals een warrior en pally die al in 404 iLvl gear zitten worden op non progress run's gebenched zodat anderen gear kunnen krijgen.
Meestal is Vrijdag / Maandag Spine Progress en dan zullen ze de "lowere" niet meenemen.

Al zitten we soiewso niet in ranking stats :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 12-07-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hulkie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:41:
[...]

Hey Thys, de dps in jullie raid van gisteravond vind ik überhaupt een klein beetje aan de lage kant. Maar voor assassination heb ik wel een tip voor je. Kijk eens op wow-heroes.com naar “thegreef” op realm dragonblight-EU. Dat is onze rogue (helaas alweer eventjes inactief), hij speelt altijd al assassination en doet dat zeer behoorlijk. Hij heeft wel iets betere gear dan jij, maar misschien kun je uit de WoL linkjes die in zijn wow-heroes profiel staan nog wat handige tips n tricks halen :)

Ik heb gister voor het eerst in tijden weer eens een random heroic gedaan… Dat gaat echt nergens over als je 3 HC geared dpsers bij je hebt. Wel leuk om in ieder geval weer eens iets te doen met wat guildies buiten het raiden om!
Iets is een beetje een understatement vind je niet? ;) Het verschil tussen de stage 1 daggers en de legendary's is gigantisch groot qua damage output. Gelukkig heb ik volgende week de stage 2 daggers te pakken, dat zou al een flink verschil moeten zijn qua damage output.

Qua dps ben ik het met je eens, die is niet heel hoog. Als combat rogue deed ik daar een paar weken geleden al dezelfde dps als ik nu doe met betere gear als assassination. Volgens EJ zit mijn rotation en dergelijke goed, wellicht moet ik het nog wat beter onder de knie krijgen; dit is pas de tweede raid die ik doe als assassination.

World of Logs van jullie rogue kan ik niet meer bekijken, omdat de logs van de free accounts na een maand expiren en niet meer te bekijken zijn.

Volgens mij hebben we eigenlijk maar 1 dps die op Ultraxion de output heeft die gewenst is; Tanki (mage); al zal ik daar als combat rogue wel goed in de buurt komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Thysiej op 12-07-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Dit is ook een mooie site, eerst met jouw profiel:
http://raidbots.com/epeen...t/thys/#Ultraxion-10H-702

Nu die van onze assasin rogue:
http://raidbots.com/epeen...egreef/#Ultraxion-10H-701

Het leuke van deze site is dat je over de tijd kunt zien hoe je progressed ten opzichte van andere mensen met dezelfde class en dezelfde spec. Hoe meer WoL wordt gebruikt, hoe beter het beeld, je kunt namelijk een keer dood gaan of pech hebben in een gevecht.

Trouwens, dat ik jullie dps laag noem is niet als flame bedoelt... Viel me gewoon op. Goede healing/ veel shit ontwijken kan dit bijvoorbeeld goed compenseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Was ook niet als commentaar bedoeld denk ik hulkie :D.

Denk we allemaal wel de intentie hebben mekaar te helpen, teminste op Tweakers ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Mektheb op 12-07-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hulkie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:14:
Dit is ook een mooie site, eerst met jouw profiel:
http://raidbots.com/epeen...t/thys/#Ultraxion-10H-702

Nu die van onze assasin rogue:
http://raidbots.com/epeen...egreef/#Ultraxion-10H-701

Het leuke van deze site is dat je over de tijd kunt zien hoe je progressed ten opzichte van andere mensen met dezelfde class en dezelfde spec. Hoe meer WoL wordt gebruikt, hoe beter het beeld, je kunt namelijk een keer dood gaan of pech hebben in een gevecht.

Trouwens, dat ik jullie dps laag noem is niet als flame bedoelt... Viel me gewoon op. Goede healing/ veel shit ontwijken kan dit bijvoorbeeld goed compenseren :)
Ik vat het ook zeker niet op als flame hoor. Ik ben op zoek naar wat ik precies fout doe, al het commentaar dat ik krijg vat ik alleen maar op als hulp :) . Ik kom er niet helemaal uit met die Epeenbot. Om de een of andere reden heeft die maar één gevecht van mij gevonden van Ultraxion Heroic, waar ik waarschijnlijk dood ging.

[ Voor 3% gewijzigd door Thysiej op 12-07-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Dit is mijn staatje:
http://raidbots.com/epeen...yblink/#Ultraxion-10H-402

Om meegenomen te worden door raidbots moet er natuurlijk wel een world of logs log geupload zijn. Eentje die niet afgeschermt is. Daarom ben ik zelf altijd degene die record. Ik ben een beetje een sucker voor dit soort charts... Helaas kom ik zelf ook niet niet vaak in het paarse/oranje gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lanerios schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:45:
zijn hier nog mensen die de TCG spelen? Ik heb wat vragen erover (gister begonnen) en het officiele TCG forum is erg stil :(
Ik heb wel TCG kaarten, maar enkel gekocht om die loot-cards :P Heb weer een ally gevonden die opzoek is naar aantal mounts. Ik heb ooit mijn X-51 verkocht voor 115k, die had ik dus vandaag de dag kunnen verkopen voor 750k :S Gold.. het is een stuk minder waard :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep, ik ben begonnen met de TCG spelen (loot cards boeien me echt niet), maar snap er nog niet al te veel van helaas. Dus mensen die het spelen, graag aangeven :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hulkie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:52:
Dit is mijn staatje:
http://raidbots.com/epeen...yblink/#Ultraxion-10H-402

Om meegenomen te worden door raidbots moet er natuurlijk wel een world of logs log geupload zijn. Eentje die niet afgeschermt is. Daarom ben ik zelf altijd degene die record. Ik ben een beetje een sucker voor dit soort charts... Helaas kom ik zelf ook niet niet vaak in het paarse/oranje gebied.
Apart, ik heb het zojuist gecontroleerd; alle logs staan netjes op 'Public'. Niet dat het verder heel boeiend is, met +- 32k dps kom je bij lange na niet in de top terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Thysiej schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:21:
[...]

Apart, ik heb het zojuist gecontroleerd; alle logs staan netjes op 'Public'. Niet dat het verder heel boeiend is, met +- 32k dps kom je bij lange na niet in de top terecht.
Inderdaad wel vreemd ja… Ik heb je profiel op wow-heroes gechecked, en daar staan alle (ook recente) WoL reports gewoon netjes bij… Misschien is er een optie waar je je character kan updaten in raidbots ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik wil met een vriend gewoon lekker rustig wow nog een keer spelen. Geen haast om te lvl, gewoon de gebieden nog een keer doorlopen en waarschijnlijk weer stoppen ermee rond lvl 60-70.

Is er een server waar er een hoge populatie “lowbies” is? Heb zon vermoeden dat iedereen 80 is en we helemaal niemand gaan tegen komen. Wat pvp onderweg tijdens het lvl’’en is wow spannend maakte.

Ook heeft een RP server voorkeur.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:44
Evilpin0,

In MoP gaat het dan extra leuk worden voor jouw en je vriend. Dan heb je namelijk cross-realm zones, dus als alle spelers van alle servers binnen battlegroep tegelijkertijd in een zone rondlopen. Het zal dan ook een stukje drukker zijn. :)

Alleen jammer dat MoP nog ver weg is. Release in oktober ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 12-07-2012 21:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Sorry ik het spel al 5 jaar niet gespeeld; MoP?

Maar ik vind juist de pvp buiten de battlezones erg leuk! Maakte het questen heel spannend

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
evilpin0 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:24:
Sorry ik het spel al 5 jaar niet gespeeld; MoP?

Maar ik vind juist de pvp buiten de battlezones erg leuk! Maakte het questen heel spannend
Mists of Pandaria, de nieuwe uitbreiding van World of Warcraft. Waarschijnlijk komt deze ergens dit najaar. Als je RP belangrijk vind en pvp'en buiten de battlezones zit je al snel gebonden aan een RPPVP realm. Daar zijn er niet zoveel van volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08 19:26

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:22:
Evilpin0,

In MoP gaat het dan extra leuk worden voor jouw en je vriend. Dan heb je namelijk cross-realm zones, dus als alle spelers van alle servers binnen battlegroep tegelijkertijd in een zone rondlopen. Het zal dan ook een stukje drukker zijn. :)

Alleen jammer dat MoP nog ver weg is. Release in oktober ofzo.
Volgens mij komen die cross-realm zones wel met patch 5.0 al, en die is er binnen nu en 2 maanden wel. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Denk het niet, denk maar eerder aan nu en 3 á 4 maanden. Anders had de PTR datum al bekend moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:26:
[...]

Mists of Pandaria, de nieuwe uitbreiding van World of Warcraft. Waarschijnlijk komt deze ergens dit najaar. Als je RP belangrijk vind en pvp'en buiten de battlezones zit je al snel gebonden aan een RPPVP realm. Daar zijn er niet zoveel van volgens mij...
Defias Brotherhood
Ravenholdt
Scarshield Legion
Sporeggar
The Venture Co

Ik speel zelf op die laatste, maar die is op sterven na de dood. Veel mensen zijn getransfered naar Defias Brotherhood, ik zou eens kijken op hun realm forum. En als je iemand kent met een active account vragen of ze een post voor je kunnen maken als je niets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:46:
Denk het niet, denk maar eerder aan nu en 3 á 4 maanden. Anders had de PTR datum al bekend moeten zijn.
PTR-datum is binnen nu en 2 weken bekend, let maar op. :)

Vergeet niet dat Blizzard al maandenlang meer betatesters dan ooit heeft op de MoP-beta. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ook maar is een altje aangemaakt op Bladefist: Unsacred - DK - geen zin om te veel te levellen ;)

Ben wel slightly benieuwd naar de realm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ik heb zo'n geluk zeg. Mijn guild zou vanavond DS10 doen, maar een van de DPS viel uit, dus mocht ik op m'n ilvl 378 Rogue op 3/8 inspringen. Met groot succes: Electrowing Dagger, Shadow Wing Armbands en een t13 chest token, uit 3 bosses :D
Zondag gaan we verder met Deathwing, ben benieuwd hoe lang ik m'n geluk door kan trekken :P
Epic gemmen op Jaedenar wordt alleen wel een dure grap.. Misschien toch maar voor rares gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Frerk op 12-07-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Frerk schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:13:
Ik heb zo'n geluk zeg. Mijn guild zou vanavond DS10 doen, maar een van de DPS viel uit, dus mocht ik op m'n ilvl 378 Rogue op 3/8 inspringen. Met groot succes: Electrowing Dagger, Shadow Wing Armbands en een t13 chest token, uit 3 bosses :D
Zondag gaan we verder met Deathwing, ben benieuwd hoe lang ik m'n geluk door kan trekken :P
Epic gemmen op Jaedenar wordt alleen wel een dure grap.. Misschien toch maar voor rares gaan.
Hoezo heb je geen T1 daggers? Die lijken me beter dan die electrowing dagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36
Gisteren had ik een alt/social run naar DS georganiseerd. Ging nog best aardig aangezien sommigen nooit verder dan LFR hadden gekeken. Alleen even gedoe met de bal bij zonozz, maar verder soepel naar 4/8. Vanaf volgende week wordt het nog makkelijker, want jawel, de 30% debuff komt er aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Twylight schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:46:
[...]
Hoezo heb je geen T1 daggers? Die lijken me beter dan die electrowing dagger
De enige OH daggers die beter zijn dan de Electrowing Dagger zijn diens HC versie, The Dreamer en Tiriosh. Voor die quest heb ik alleen de 10k gold niet over, het verschil met m'n huidige OH dagger is miniem, dus het is mij te duur en teveel moeite. En ik ben Combat, dus de MH daggers zijn sowieso niet geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:19:
Gisteren had ik een alt/social run naar DS georganiseerd. Ging nog best aardig aangezien sommigen nooit verder dan LFR hadden gekeken. Alleen even gedoe met de bal bij zonozz, maar verder soepel naar 4/8. Vanaf volgende week wordt het nog makkelijker, want jawel, de 30% debuff komt er aan :p
ik begrijp echt niet waarom het met 25% het ook nog maar enigzins moeilijk is ....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Frerk schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:21:
[...]

De enige OH daggers die beter zijn dan de Electrowing Dagger zijn diens HC versie, The Dreamer en Tiriosh. Voor die quest heb ik alleen de 10k gold niet over, het verschil met m'n huidige OH dagger is miniem, dus het is mij te duur en teveel moeite. En ik ben Combat, dus de MH daggers zijn sowieso niet geschikt.
De MH dagger t1 is ook voor combat geschikt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Frerk schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:21:
[...]

De MH dagger is wel degelijk geschikt, je doet er namelijk Sinister Strikes mee de 45% meer damage doen. Alleen de heroic daggers die in DS droppen (en de axe van deathwing) zijn beter.

Gisteren met mijn alt DK LFR in gegaan, natuurlijk weer eens dikke pech met loot maar goed. Het tanken op mijn dk gaat me steeds beter af, al vind ik ze toch nog steeds wel een beetje squashie aanvoelen op het moment dat alle runes op cooldown zijn en je geen bloodshield hebt. Deathwing was weer eens een dikke faal; om de een of andere reden zat ik in een groep met 15 NLers/Belgen die allemaal op elkaar aan het schelden waren. Na de eerste whipe vond één van die gasten het leuk om deathwing opnieuw te pullen en vervolgens te leaven; die had direct een report aan z'n broek.

Toch maar weer begonnen met inlezen in subtlety. Het ziet er tot nu toe uit als de meest uitdagende spec die er is binnen heel WoW eigenlijk vooral omdat het zeer onvergevend is. Naast de dot en twee buffs die je up moet houden heb je ook nog de bleed debuff en de 'Find Weakness' uptime die je optimaal moet managen. Dit allemaal gecombineerd met de 4!? cooldowns die subtlety tot zijn beschikking heeft maakt het een leuke spec denk ik. Daarnaast is het ook nog eens slecht te trainen op een dummy vanwege Honor Among Thieves, dus kan je het eigenlijk alleen maar echt trainen in dungeons, LFR en raids... Challenge accepted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 19:47
Thysiej schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:09:
[...]

blablabla Dit allemaal gecombineerd met de 4!? cooldowns die subtlety tot zijn beschikking heeft maakt het een leuke spec denk ik. Daarnaast is het ook nog eens slecht te trainen op een dummy vanwege Honor Among Thieves, dus kan je het eigenlijk alleen maar echt trainen in dungeons, LFR en raids... Challenge accepted!
Daarom ben ik ook een Rogue begonnen ;-) Heb daar ook allemaal zin in om uit te zoeken. ;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eindelijk de roll gewonnen van de 1h axe van deathwing uit LFR, met slechts 1 puntje hoger dan een andere enh shaman. Ben nu maar volledig enh gegaan, bij ele lukt het gewoon niet om er een respectabele single-target DPS uit te halen (14k stabiel) terwijl met enh ik stabiel op de 21k blijf zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[...] Na de eerste whipe vond één van die gasten het leuk om deathwing opnieuw te pullen en vervolgens te leaven; die had direct een report aan z'n broek.
Doen ze niks aan :) En kom op zeg, als we daar letterlijk iedereen voor gaan reporten, blijf je bezig. LFR is wel een irritatie factor aan het worden zeg. Sorry, maar dat mensen keer op keer wipen op Spine? en op Lootship v2? Sorry, maar als je daar op wiped, stop dan maar gewoon met in LFR zijn. Zo moeilijk zijn ze niet!

En dan bedoel ik degenen:

1.) Die het weten te spelen dat ze alle zones van de ship weten te ontwijken waar de strikes landen
2.) de corruptions allemaal! afslachten
3.) De amalgations gewoon doornuken ook met 0 stacks
4.) 1e boss, gewoon in de zwarte zooi blijven staan
5.) Slime boss, Niet de slimes nuken.

Zucht.. en dan afvragen waarom er LFR trolls zijn.

Sorry! maar als je je daar niet aan kan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lanerios schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:34:
Doen ze niks aan :) En kom op zeg, als we daar letterlijk iedereen voor gaan reporten, blijf je bezig. LFR is wel een irritatie factor aan het worden zeg. Sorry, maar dat mensen keer op keer wipen op Spine? en op Lootship v2? Sorry, maar als je daar op wiped, stop dan maar gewoon met in LFR zijn. Zo moeilijk zijn ze niet!
Gaat er niet om dat ze 'moeilijk' of niet zijn, iemand verpest de gameplay van anderen, report is dan niet meer dan logisch. Ik heb nu 3x mazzel gehad met de groep, ging allemaal redelijk lekker. Maar op m'n DK was het 1 compleet drama, verkeerde ooze callen/attacken, grote voidstrikes in Lootship niet opvangen en zelfs wipen op die boss in EoE (liepen er gewoon 4 rechtstreeks in die icewall, waarvan 2 healers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:34:
[...]

En dan bedoel ik degenen:

1.) Die het weten te spelen dat ze alle zones van de ship weten te ontwijken waar de strikes landen
2.) de corruptions allemaal! afslachten
3.) De amalgations gewoon doornuken ook met 0 stacks
4.) 1e boss, gewoon in de zwarte zooi blijven staan
5.) Slime boss, Niet de slimes nuken.

Zucht.. en dan afvragen waarom er LFR trolls zijn.

Sorry! maar als je je daar niet aan kan houden
Of ze er iets aan doen of niet is aan Blizzard. Ik ben van mening dat één persoon het verschil kan maken en dat het daar moet beginnen. Het reporten van een speler kost weinig moeite en spelers die zich misdragen horen gewoon gereport te worden; een gevecht vroegtijdig starten om vervolgens de raid te leaven valt daaronder. 24 andere spelers ondervinden daar last van, dus moet je gereport worden. Ik heb dat gisteravond ook opgeroepen. Als alle 24 spelers een report gedaan hebben doet Blizzard er hopelijk iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nop, want blizzard beseft dat je dan alsnog zonder moeite erin steken de LFR fight kan doen. Sorry, maar doe je dat dan ook met 5 mans? Met mensen die quest mobs van je pullen? Allemaal zelfde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:47:
Nop, want blizzard beseft dat je dan alsnog zonder moeite erin steken de LFR fight kan doen. Sorry, maar doe je dat dan ook met 5 mans? Met mensen die quest mobs van je pullen? Allemaal zelfde situatie.
Nee, er zit een verschil tussen 'oncomfortabel' en ronduit irritant. Het is niet dezelfde situatie. Ik gebruik de report functie voor iemand die iets doet dat gewoon echt niet door de beugel kan. In 5-mans heb je een vote-kick om de echt irritante mensen eruit te werken. In de situatie die ik beschreef wilde iemand gewoon 24 man irriteren door te pullen en zelf te leaven, dat levert een report op ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Meh, of je zet je eroverhene en beseft dat het maar een spel is. Sorry, maar als je dan alsnog wiped, is er veel meer aan de hand dan diegene die leaved.

En reports werken al tijden niet meer. Goldsellers reporten? Wordt niks gedaan. Hackers? Wordt niks gedaan (opeens een "bekende" speler die gehacked is en 20x Vial of the sand aanbied voor 12k en in zeer gebroken engels praat e.d.)
Ik vind het goed dat je zoveel vertrouwen in blizzard hebt, maar dat ben ik allang kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:56:
Meh, of je zet je eroverhene en beseft dat het maar een spel is. Sorry, maar als je dan alsnog wiped, is er veel meer aan de hand dan diegene die leaved.

En reports werken al tijden niet meer. Goldsellers reporten? Wordt niks gedaan. Hackers? Wordt niks gedaan (opeens een "bekende" speler die gehacked is en 20x Vial of the sand aanbied voor 12k en in zeer gebroken engels praat e.d.)
Ik vind het goed dat je zoveel vertrouwen in blizzard hebt, maar dat ben ik allang kwijt.
Het heeft ook met de instelling van jou als persoon te maken. Blizzard doet hun grootste best en als ik mij ergens aan erger dan geef ik dat aan. Ook al is het maar een spel, ik speel het omdat ik er plezier in heb en wil houden. Als mensen dat plezier bederven, probeer ik daar wat aan te doen. Reports werken nog steeds prima, gehackte accounts worden goed aangepakt.

Het feit dat je whiped omdat iemand pulled terwijl de gehele groep niet klaar is (healers met 20% mana en dergelijke) is compleet logisch. Het is nu eenmaal zo dat iemand iets doet wat niet door de beugel kan, als je daar laconiek mee om wilt gaan is dat aan jou; ik ben nu eenmaal anders. Blizzard gaat natuurlijk niets aanpassen als iedereen jouw instelling zou hebben, dan hebben ze ook geen idee dat er iets mis gaat en doen ze er neits aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thysiej schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:10:
[...]

Het heeft ook met de instelling van jou als persoon te maken. Blizzard doet hun grootste best en als ik mij ergens aan erger dan geef ik dat aan. Ook al is het maar een spel, ik speel het omdat ik er plezier in heb en wil houden. Als mensen dat plezier bederven, probeer ik daar wat aan te doen. Reports werken nog steeds prima, gehackte accounts worden goed aangepakt.

Het feit dat je whiped omdat iemand pulled terwijl de gehele groep niet klaar is (healers met 20% mana en dergelijke) is compleet logisch. Het is nu eenmaal zo dat iemand iets doet wat niet door de beugel kan, als je daar laconiek mee om wilt gaan is dat aan jou; ik ben nu eenmaal anders. Blizzard gaat natuurlijk niets aanpassen als iedereen jouw instelling zou hebben, dan hebben ze ook geen idee dat er iets mis gaat en doen ze er neits aan.
Ben wel benieuwd op wat voor grond blizzard mensen kan aanpakken - als ze dat al doen - als er voortijdig gepulled wordt...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:56:

Goldsellers reporten werkt prima, ninja looters reporten werkt ook prima.
Iemand die bad langauge heeft reporten ja hoor werkt prima.

Ticked aanmaken binnen 8 uur antwoord.
Nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Doen ze niet, heb al vaak genoeg GM's gesproken, en hun geven aan "It's a risk you take in LFR, that you are grouped with such people"

@Mek

antwoord =/= resultaat

Sorry, ik krijg ook vaak genoeg antwoord, en zie dan tot maanden later, dezelfde bot gewoon doorgaan. Zelfde met mn andere voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hmr schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:19:
Ben wel benieuwd op wat voor grond blizzard mensen kan aanpakken - als ze dat al doen - als er voortijdig gepulled wordt...
Tweedelig, zaken als 'ninjapul' en 'disrupting game tactics' laten ze over aan development team om hiertegen iets te maken ingame, zaken als opzettelijk wipen (mits aantoonbaar) kunnen worden gezien als harassment en kan je tijdelijke ban opleveren. Concrete voorbeelden ken ik echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

[...]

De MH dagger is wel degelijk geschikt, je doet er namelijk Sinister Strikes mee de 45% meer damage doen. Alleen de heroic daggers die in DS droppen (en de axe van deathwing) zijn beter.
Ik gebruik zo'n leuk spreadsheet(Ook in WotLK al, niet bashen, werkt prima) en de MH dagger staat daar onder mijn huidige wapen :o De vraag is dan of 'ie die 45% bonus wel meetelt, maar 't lijkt me wel toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Frerk schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:06:
[...]

Ik gebruik zo'n leuk spreadsheet(Ook in WotLK al, niet bashen, werkt prima) en de MH dagger staat daar onder mijn huidige wapen :o De vraag is dan of 'ie die 45% bonus wel meetelt, maar 't lijkt me wel toch..
De bonus is later toegevoegd, vanwege klagen dat de daggers niet geschikt zouden zijn voor combat rogues. Op EJ en andere sites zie ik echter altijd dat alleen de heroic daggers/axes die droppen in DS beter zijn dan de eerste daggers. Wellicht is de combo van MH en OH beter? Die geven nog eens 100 agi extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

SinergyX schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:49:
[...]

Tweedelig, zaken als 'ninjapul' en 'disrupting game tactics' laten ze over aan development team om hiertegen iets te maken ingame, zaken als opzettelijk wipen (mits aantoonbaar) kunnen worden gezien als harassment en kan je tijdelijke ban opleveren. Concrete voorbeelden ken ik echter niet.
Ik vraag het me ten zeerste af of je daar echt een temp ban voor krijgt..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hmr schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:34:
Ik vraag het me ten zeerste af of je daar echt een temp ban voor krijgt..
Ik zou zeggen, probeer het eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Daar krijg je geen ban voor. Blizzard boeit dat allemaal echt niet meer tegenwoordig, zelfs voor wintraden krijg je tegenwoordig geen ban meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

SinergyX schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:37:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het eens :P
Tis dat ik het stront vervelend vind maar anders had ik wel even Warlord Zon'zoz een keer of 3 gepulled tijdens de trash

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 16:11
Ik ben een tijdje terug voor het eerst lvl85 geworden, en wil wat meer gaan raiden en PVP'en.
Op mijn huidige server merk ik dat er weinig animo voor is en of ze me niet willen aannemen.

Weten mensen welke guilds op dit moment nieuwe mensen aannemen? Liefst geen guild met meer dan 500 man :)

Mijn Armory profile is hier te vinden http://eu.battle.net/wow/...rgent-dawn/Doirano/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Thysiej schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:45:
[...]

De bonus is later toegevoegd, vanwege klagen dat de daggers niet geschikt zouden zijn voor combat rogues. Op EJ en andere sites zie ik echter altijd dat alleen de heroic daggers/axes die droppen in DS beter zijn dan de eerste daggers. Wellicht is de combo van MH en OH beter? Die geven nog eens 100 agi extra...
Geen idee. Maar de legendaries halen gaat hem voor mij toch niet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ben inmiddels level 58 op mn DK - dit was meteen de eerste keer dat ik een DK aan heb geraakt. Voelt tot nu toe erg overpowered aan, nu maar is kijken of continuum een plekkie voor me heeft als uber social :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:09

junglebeast

hier staat iets

hulkie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:30:
Ben inmiddels level 58 op mn DK - dit was meteen de eerste keer dat ik een DK aan heb geraakt. Voelt tot nu toe erg overpowered aan, nu maar is kijken of continuum een plekkie voor me heeft als uber social :)
Die intro zone is erg gemakkelijk. Maar later wordt het ook niet veel moeilijker. Ik ben nu een 74 Blood DK. Super simpel te levelen. Vaak pull ik 5/6 mobs om het een beetje uitdagender te maken. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Weekend Sale – 25% Off Faction Change

Afbeeldingslocatie: http://eu.media5.battle.net/cms/blog_header/V5OY7KMBH7G81342182887982.jpg
Keep your friends close and your enemies closer. Through this weekend and for a limited time only, you can change your World of Warcraft character’s faction from the Horde to the Alliance (or vice versa) for 25% off the regular price.

To get started, simply click here. Alternatively, you can log in to your Battle.net account at eu.battle.net, select your World of Warcraft account, and then click “Faction Change” at the bottom of the page.

Don’t delay -- this offer ends Monday, July 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat ze op Lightning's Blade dan een 90% korting moeten gaan geven, mischien dat ze dan van 1:9 naar 1:7 gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:06:
Denk dat ze op Lightning's Blade dan een 90% korting moeten gaan geven, mischien dat ze dan van 1:9 naar 1:7 gaan :P
Misschien gaan ze wel van 1:9 naar 1:20? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Om dat te halen hoeft er maar 1 ally naar Horde te gaan :P
(buiten dat de verhouding al jaren zoek is, is het ook 1 van de leegste servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

De verhoudingen zijn het ergst nog niet, sommige servers(Zoals Jaedenar :() zijn zo dood als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben als mountcollector(154 mounts) op zoek naar iemand wie ik een scroll of resurrection kan sturen :).
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dat zijn we allemaal wel denk ik :P. Maar suc6 met het behalen van je 155ste ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:01:
Dat zijn we allemaal wel denk ik :P. Maar suc6 met het behalen van je 155ste ;)
Als het goed is volgende reset al. Non-heroic meta-achievements DS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tot over 2 weken mensen <3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:39:
Ik ben als mountcollector(154 mounts) op zoek naar iemand wie ik een scroll of resurrection kan sturen :).
Alvast bedankt!
Heb je die RaF mount al? Touring Rocket gaat eruit namelijk en binnenkort komt er een nieuwe RaF mount. Misschien proberen een vriend zo te krijgen nu (als hem nog niet hebt) of dan (als je de rocket al wel hebt). :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:17:
[...]

Heb je die RaF mount al? Touring Rocket gaat eruit namelijk en binnenkort komt er een nieuwe RaF mount. Misschien proberen een vriend zo te krijgen nu (als hem nog niet hebt) of dan (als je de rocket al wel hebt). :)
Ik heb de rocket-mount al wel ja. Bedankt voor je reactie! Nu hopen dat iemand nog antwoord die ik een resurrectionscroll kan sturen :P

http://eu.battle.net/wow/...t/Thenazg%C3%BBl/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook hier regelmatig kijken, waarschijnlijk heb je er dan snel een verstuurd:

http://www.wowhead.com/forums&topic=195048

Let op dat je niet naar US regio stuurt, want dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 22:24
[...]

Ik doe toch echt flink meer dps met de LFR No'Kaled dan de T1 dagger in MH.

Edit: valt toch wel mee, net effetjes getest op een dummy. Heb 1k meer dps met de Axe.

[ Voor 10% gewijzigd door ZwartR op 14-07-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Spoiler incoming!

Het gaat over Jaina Proudmoore na de vernietiging van Theramore.

spoiler:
Jaina gaat Rhonin opvolgen als leider van de Kirin Tor. Als Jaina met de Kirin Tor, door de vernietiging van Theramore, Alliance only gaat worden kan dit nog wel interessante wendingen geven in het warcraft verhaal.

- Gaat Dalaran terug naar zijn originele locatie in Alterac Mountains?
- Zo ja, gaat Jaina een aanval voorbereiden op Lady Sylvanas en haar Forsaken Undead. Forsaken zijn toch wel een zwakke schakel in de Horde momenteel.
- Zo nee, wat gaat de relatie tussen Horde en Kirin Tor zijn? Kunnen ze elkaar nog steeds tolereren of is dat voorbij? Blizzard had al iets gezegd over dat Jaina Proudmoore meer strijdlustiger zal gaan worden in MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
spoiler:
Kirin Tor blijft toch wel gewoon neutral, net als dat Dalaran echt niet verdwijnt uit Northrend. Jaina zal wel een rol spelen in de raid tegen Garrosh en dat zal alles zijn Blizzard kennende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:13

chromeeh

the Gnome

Frerk schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:17:
De verhoudingen zijn het ergst nog niet, sommige servers(Zoals Jaedenar :() zijn zo dood als wat.
Gevoelsmatig zou ik zeggen dat dat op "drukkere" realms ook we wel is, veel zitten of in D3 of in Beta.
De content is simpelweg nogal... op ;(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

chromeeh schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:49:
[...]

Gevoelsmatig zou ik zeggen dat dat op "drukkere" realms ook we wel is, veel zitten of in D3 of in Beta.
De content is simpelweg nogal... op ;(
Klopt.. Ik merk dat in mijn guild er gewoon mensen rondlopen met alle classes 85 op een redelijk ilvl, puur omdat ze met HoT HCs en LFR nog geen week bezig zijn om te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Twylight schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:29:
spoiler:
Kirin Tor blijft toch wel gewoon neutral, net als dat Dalaran echt niet verdwijnt uit Northrend. Jaina zal wel een rol spelen in de raid tegen Garrosh en dat zal alles zijn Blizzard kennende
Waarschijnlijk wel ja. Soms beetje jammer dat speltechnisch de lore bepaald voor de Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
*shrug* Ik ben toch al die "OMG TRAUMA WORDT EVIL ow nee.. toch niet" characters erg zat. Blizzard moet echt met nieuwe lore komen. Zelfde met de over geforceerde "Thrall's mate is zwanger" scene, dat was gewoon fout en over de top.

Trouwens, kan iemand mij de obsessie voor de PTR uitleggen? Ik snap er niks van, ja het is leuk om even te klooien met de talents e.d. maar even later ben je dat toch kwijt, dus wat boeit het allemaal? En ga nou niet zeggen dat je het doet om bugs te vinden, want 1 uit de 20 die dat zeggen, doen dat ook echt. De rest wil met een premade char rondrennen en alles noob noemen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

lanerios schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:47:
*shrug* Ik ben toch al die "OMG TRAUMA WORDT EVIL ow nee.. toch niet" characters erg zat. Blizzard moet echt met nieuwe lore komen. Zelfde met de over geforceerde "Thrall's mate is zwanger" scene, dat was gewoon fout en over de top.

Trouwens, kan iemand mij de obsessie voor de PTR uitleggen? Ik snap er niks van, ja het is leuk om even te klooien met de talents e.d. maar even later ben je dat toch kwijt, dus wat boeit het allemaal? En ga nou niet zeggen dat je het doet om bugs te vinden, want 1 uit de 20 die dat zeggen, doen dat ook echt. De rest wil met een premade char rondrennen en alles noob noemen etc.
Het nut van de PTR is toch voornamelijk voor mensen die echt data verzamelen qua talents en skills. Als je op Wowhead kijkt zijn er al guides voor professions in Pandaria, dat soort dingen zijn ontzettend nuttig, Het grootste gedeelte van de mensen kloot alleen inderdaad gewoon wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:47:

Grootste gedeelte van de PVE top guilds wil weten wat ze moeten verwachten en oefenen, PVP spelers willen zich aanpassen aan de nieuwe skills

en ik wou dat ik toegang had tot de PTR... want wat hangt DS mijn keel uit, HC lijkt me leuk maar heb geen tijd om te raiden door de weeks en de gear ontbreekt ook nog een beetje omdat Bladefist ( ondanks dat ik in een leuke guild zit ) redelijk tot zeer uitgestorven is en een PUG bijna nooit voorbij zie komen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke guild zit jij Hmr?

Ik ben die Guardians of Bladefist gejoined met me lvlende Priest (nu 83,5), maar echt gezellig kan ik het daar niet noemen. Een goeiemorgen/middag/avond kan er vaak niet eens af, maar daarentegen wel 3 van die Tol Barad tijd spammers...zucht.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.