Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 263 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
Renquin schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:24:
Het leuke van de discussie rondop soft/hard caps, is dat je niet altijd wilt doorgaan tot je cap.
Voor de hardcap wellicht, maar softcap wil en kun je altijd vrij makkelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:53

Oxigeon

En zo is dat!

Renquin schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:24:
Het leuke van de discussie rondop soft/hard caps, is dat je niet altijd wilt doorgaan tot je cap.
Soms moet je hierdoor zoveel inboeten op andere stats, dat het niet rendabel is om het te cappen.

Kijk voor de gein eens op http://www.askmrrobot.com/wow vul je realm en char in en wat voor soort speler je bent, dan wordt er voor je uitgerekend wat het beste is qua reforgen/gems/echants etc.
Is ook wel een handige site al zeg ik het zelf. Staat ook wel een leuke latent build in voor mijn character. Wat zijn de kosten eigenlijk voor het opnieuw aanleren van je talents

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oxigeon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:47:
Is ook wel een handige site al zeg ik het zelf. Staat ook wel een leuke latent build in voor mijn character. Wat zijn de kosten eigenlijk voor het opnieuw aanleren van je talents
Afhankelijk hoe vaak je het gedaan hebt, van 50 silver tot dacht max 35 gold, in iedergeval vallen die kosten wel erg mee (gems, glyphs, enchants.. dat is een ander verhaal als je de glyphs nog niet hebt :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik betaal volgens mij tegenwoordig 60 gold per talent reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Afhankelijk hoe vaak je het gedaan hebt, van 50 silver tot dacht max 35 gold, in iedergeval vallen die kosten wel erg mee (gems, glyphs, enchants.. dat is een ander verhaal als je de glyphs nog niet hebt :P).
Ik heb nu 1 glyph, en dat is ook een glyph die ze ook veel sites zeggen dat ik moet nemen (Glyph of Slam). Dus daar krijg ik niet zo veel kosten over. Dan ga ik vanavond maar eens mijn talents een beetje goed invullen en wat glyphs aanschaffen.

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 25-06-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
detheavn schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:02:
Ik betaal volgens mij tegenwoordig 60 gold per talent reset :)
afhankelijk van hoe lang het geleden is, betaal ik 33 of 66 gold per reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Hallo allemaal,

Wij hebben gister met enige moeite een raid kunnen doen. Was een beetje puzzelen, maar het ging. Ik op sommige bazen op mijn druid als tank (Morchok HC en Ultrax HC), op de andere bazen gewoon op mijn mage. Daarbij onze nieuwe resto druid die duidelijk nog even moest wennen en twee PUG dps. Een mage (was vroeger social in de guild, wel potentie, maar geen ervaring) en een shaman (ook een oude guildie, speelt al sinds Beta, heeft geen potentie ;) ).

Toch nog 3 bazen HC gedaan en Zon’Ozz en Hagara op normal. We hadden namelijk maar een kleine 1,5 uur de tijd.

Woensdag staat er potentieel een goede groep voor Ship HC en daarna hopelijk wat progress op Spine HC.

Grootste issue is het online krijgen van mensen. D3, zomer, EK enzovoorts hebben wel wat roet in het eten gegooid.

PS. Ook nog even Mektheb toegevoegd aan RealID!

[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 25-06-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
Bij ons is het ook elke keer weer zoeken naar mensen. Vooral healers is een probleem, zeker nu we ook morchok hc doen, wat we met 4 healers doen. Onze main tank moet van z'n ouders vaak al voor 22 uur achter z'n pc vandaan komen, dus dat helpt ook niet mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
IntToStr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:50:
Bij ons is het ook elke keer weer zoeken naar mensen. Vooral healers is een probleem, zeker nu we ook morchok hc doen, wat we met 4 healers doen. Onze main tank moet van z'n ouders vaak al voor 22 uur achter z'n pc vandaan komen, dus dat helpt ook niet mee :p
ik was me in onze raid als 3e healer dermate aan het vervelen op morchok hc, dat ik heb lopen pushen het met 2 te doen. O-)
Zon'ozz hc, Hagara hc, spine en ultrax hc (afhankelijk van soakers) zijn atm eigenlijk de enige gevechten waar ik nog heal. Maar aangezien onze pala het nu ook in z'n eentje kan daar, is dat ook niet meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
IntToStr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:50:
4 healers? Bij ons waren we van plan om 'm te 2-healen, maar omdat we met 3 healers aanwezig waren hebben we dit gesplitst. Ik mocht in m'n uppie 5 man healen :p

Ging best goed eigenlijk. Zo'n 25% nerf is hier best zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05:10
JoeBravo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:54:
[...]

ik was me in onze raid als 3e healer dermate aan het vervelen op morchok hc, dat ik heb lopen pushen het met 2 te doen. O-)
Zon'ozz hc, Hagara hc, spine en ultrax hc (afhankelijk van soakers) zijn atm eigenlijk de enige gevechten waar ik nog heal. Maar aangezien onze pala het nu ook in z'n eentje kan daar, is dat ook niet meer nodig :P
Ik zat even naar je priest te kijken Joe (Hotei @ Bladefist). Dat levelen gaat lekker, je staat nu qua enchanting gelijk met mij. Mijn tailoring zit nog net iets hoger. Ik denk dat ik enchanting toch sneller level als ik even een paar WotLK normal dungeons solo; ik denk dat ik dat als shadowpriest best kan :) . Uit mijn hoofd droppen er redelijk wat greens in die dungeons, die ik goed kan gebruiken (de hoeveelheid infinite dust die je nodig hebt om enchanting te levelen is bijna net zo bizar als het aantal frostweave cloth voor tailoring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zal eens kijken of ik onze raid leader kan overhalen tot gewoon met 3 healers proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:57:
[...]

4 healers? Bij ons waren we van plan om 'm te 2-healen, maar omdat we met 3 healers aanwezig waren hebben we dit gesplitst. Ik mocht in m'n uppie 5 man healen :p

Ging best goed eigenlijk. Zo'n 25% nerf is hier best zichtbaar.
Voor de nerf was Morchok al te doen met '2 healers'. Tussen aanhalingstekens omdat we wel in noodgevallen Moonkin Tranq gebruikten en we flink actief cooldowns gebruikten om damage te voorkomen. Als je het met 3 of healers doet wordt het een stuk makkelijker en hoef je je daar niet druk meer om te maken.

Trash ernaar toe is uiteraard gewoon solo te healen. De tweede healer had een neiging om afk te gaan na het buffen :/ dus op een gegeven moment begonnen we gewoon maar met 9 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hoe kun je met 3 healers het beste je 3e healer verdelen tussen de 2 groepen? Is het te doen om een beetje op en neer te lopen tussen de groepen of is dat vervelend voor het crystal/stomp soaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:05:
Hoe kun je met 3 healers het beste je 3e healer verdelen tussen de 2 groepen? Is het te doen om een beetje op en neer te lopen tussen de groepen of is dat vervelend voor het crystal/stomp soaken?
Een groep heeft twee healers en één groep heeft één healer, zo doen wij het dacht ik. Al hebben we het de laatste keer met 2 healers gedaan naar mijn weten; was wel een beetje stress voor de healer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:02:
[...]

Ik zat even naar je priest te kijken Joe (Hotei @ Bladefist). Dat levelen gaat lekker, je staat nu qua enchanting gelijk met mij. Mijn tailoring zit nog net iets hoger. Ik denk dat ik enchanting toch sneller level als ik even een paar WotLK normal dungeons solo; ik denk dat ik dat als shadowpriest best kan :) . Uit mijn hoofd droppen er redelijk wat greens in die dungeons, die ik goed kan gebruiken (de hoeveelheid infinite dust die je nodig hebt om enchanting te levelen is bijna net zo bizar als het aantal frostweave cloth voor tailoring)
ja hè? :*)
healer+tank (Xarvis) combo doet het erg lekker. :)

greenies in wotlk dungeons valt me erg tegen overigens. een paar uur questen en alle reward dissen heeft me meer opgeleverd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
IntToStr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:05:
beste healer op kohcrom, 2 healers op morchok (deze doet meer damage vanwege een extra crystal)
bij 2 healers beste healer op morchok.
Heen en weer lopen van een healer is geen optie vanwege het soaken. risico op dubbele stomp is te groot en dan wordt je healer ge-one-shot door de debuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

JoeBravo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:11:
[...]

beste healer op kohcrom, 2 healers op morchok (deze doet meer damage vanwege een extra crystal)
bij 2 healers beste healer op morchok.
Heen en weer lopen van een healer is geen optie vanwege het soaken. risico op dubbele stomp is te groot en dan wordt je healer ge-one-shot door de debuff.
Wat ook kan schelen is je beste soaker -als het kan een rogue- aan de single healer kant te zetten, zodat deze minder healing nodig heeft. Wij deden 'm gister voor het eerst met 2 healers, verloren twee mensen, maar dat was aan de ene kant te wijten aan de verkeerde persoon healen, en aan de andere kant van de verkeerde persoon die dubbele stomp damage kreeg. Als we het netjes gespeeld hadden was dat dus zonder doden geweest.

Wij hebben onze eerste Morchok HC kill overigens ook met 4 healers gedaan, puur om het water te testen. De week erop deden we hem al met 3 healers, omdat toen al duidelijk was dat de clone kant beduidend minder damage te verwerken heeft. Daar toen de sterkste healer neergezet, en dat ging ook al prima. Als je healers eenmaal het ritme aan hun kant doorhebben en weten wanneer de Black Phase komt kunnen ze daar hun CDs op afstemmen en moet het vrij snel smooth kills opleveren.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dank voor de tips :) We hebben een goede rogue, dus als we die bij mij op Kohcrom zetten met de beste healer moeten we hopelijk een eind kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:26:
Dank voor de tips :) We hebben een goede rogue, dus als we die bij mij op Kohcrom zetten met de beste healer moeten we hopelijk een eind kunnen komen!
Bij ons soaked de druid healer, ook al is er een rogue (ik). Voor mij leidt dit tot dramatische cijfers qua dps, maar het komt de groep ten goede qua healing e.d. Belangrijkste is dat je de kill hebt en het liefst zo smooth mogelijk zodat je weet dat het met 2 à 3 healers kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruko_rkr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 11:20
Zit na 2 jaar niet meer gespeeld te hebben weer te twijfelen om te beginnen.
Me schoonvader speelt ook en die wilt wel een resurrection scroll gebruiken voor mij.

Hij wil namelijk heel graag dat ik weer begin omdat we dan samen kunnen gamen :P

Zijn de gamecards etc vandaag de dag al goedkoper geworden dan dat ze toen waren ?
dat houdt me namelijk tegen ( ook al wil me schoonvader de helft betalen van me eerst card )

Weer verslaafd raken ben ik niet zo bang voor, daar voor wordt het spel al te lang uitgemelkt

Jullie nog redenen om wel/niet te beginnen?
Lang geleden dat ik in de WoW community actief ben geweest ;) Excuses als dit wordt gezien als topic vervuiling !

A day without sunshine is like, you know, night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ergste geval kom je op een lege server terecht, prijzen van de gamecards zijn in iedergeval niet veranderd.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Ben al ruim 2 maanden niet meer ingelogd, maar gisteren toch even om een ommetje te maken in stormwind, viel me op dat de server (bladefist) erg rustig was, dat is ook wel begrijpelijk aangezien het een beetje 'saai' is nu DS al ruim 7 maanden uit is en er sindsdien niks interessants toegevoegd is.

Heb stiekem wel zin om een (casual) guild te joinen om toch nog even mijn 8/8HC te halen :> zit nu op 5/8HC met 5% debuff destijds.

Of mischien een altje gereed maken voor MoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Beste hunters,

Zoals jullie wellicht al wel weten, zal ranged wapens het enige zijn wat je straks in MoP nodig zult hebben. Polearms enzo draag je straks niet meer.

Ranged wapens zijn eindelijk in MoP te zien buiten combat. Finally en dat ziet er zo uit:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nu exotic pets nog beschikbaar voor alle specs, en ik heb m'n nieuwe main ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Unable to connect wtf. Weer iets nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
6/8 HC in 2 try's neer :D.

En zag alweer een recruit op het forum voor een spriest !, dat kan ik alleen maar toe juichen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Haha, that would be me, Mektheb. :)
Ik zag je hier posten samen met een warlock en dacht ik ga is kijken op de site en uiteindelijk maar besloten een apply te schrijven.

En grats met 6/8 Heroic!

[ Voor 7% gewijzigd door Riquiqui op 26-06-2012 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren weer een hele tijd gespeeld. In het levelen van mijn character had ik niet zoon zin. Dus maar wat mijn professions gedaan.

Uiteindelijk ben ik toch wel een tijdje bezig geweest met alles:
Mining, uiteindelijk van 450 tot 474 gelevelt. Ik kwam helaas niet verder omdat de Obsidium Ore op was in de AH. Anders had ik geprobeerd tot 525 door te gaan.

Blacksmithing: Heb ik getraint van 235 tot 276. Als je hier de benodigde ingredienten zelf voor gaat zoeken is dit nog wel te doen (behalve veel tijd) anders kan dit aardig de kosten inlopen. Aangezien ik zelf wel mining heb valt dit nog wel mee, de ores zijn meestal iets goedkoper dan de bars wat weer een klein beetje scheelt.

Cooking: Van 125 naar 225 gegaan. Ik ben in gebieden waar ik nog nooit ben geweest geweest (Kalimdor). Heb voor de cooking gezocht naar een guide op internet. Ik geloof dat ik alleen maar raptors heb gesloopt voor het raptor vlees en wat raptor eieren. Heb de beesten zelf maar geslacht ipv de spullen allemaal kopen op de AH. Moet toch ergens wat bezuinigen als je Blacksmithing doet :P

Is het trouwens altijd zo dat je Eternal Fire zeer moeizaam kan vinden in de AH? Wilde gisteren wat Titansteel maken maar kon helaas geen Eternal fire vinden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Oxigeon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:46:
Is het trouwens altijd zo dat je Eternal Fire zeer moeizaam kan vinden in de AH? Wilde gisteren wat Titansteel maken maar kon helaas geen Eternal fire vinden/
Op welke server zit je?
Op Azurmyst (Alliance kant) is het in overvloed op de AH te vinden.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Renquin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:57:
[...]

Op welke server zit je?
Op Azurmyst (Alliance kant) is het in overvloed op de AH te vinden.
Ik zit op de Darkspear server. Eternal earth, en shadow welke ik nodig had was er ook in overvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Las Vegas schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:05:
Nu exotic pets nog beschikbaar voor alle specs, en ik heb m'n nieuwe main ;)
asjeblieft niet, laat dat BM blijven :)
*O* *O*

na de valse start (op normal gestart _O- ) ging het verrassend snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:43:
[...]

[...]

*O* *O*

na de valse start (op normal gestart _O- ) ging het verrassend snel :D
Whooo! Ging inderdaad lekker snel; WoL staat er ook op:) Ook een upgrade voor mijn tier head mogen ontvangen! Heb nu nog steeds 2 pieces van tier 13, maar het is wel beide Heroic:)

Na de raid met Mek nog even LFR ingedoken, mooie tijd om Asassination eens even te gaan testen. Helaas dikke faal op Ultraxion, van beide tanks (ja Mektheb, die oude 'maat' van jou stond echt belabberd te tanken met zn druid!) waardoor ik het na 3 whipes ook maar voor gezien zag. Natuurlijk weer geen gear gekregen, ik zal eens mazzel hebben met mijn main in LFR... Op Ultraxion deed ik de derde try wel vrolijk 34k als asassination, begin de rotation/priority te begrijpen en ik vind het best wel cool om eens iets meer na te moeten denken dan Sinister Strike en Eviscerate te spammen (al is het niet veel meer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gz met jullie 6/8 HC! Nu spine nog… :) Ben benieuwd of jullie het eerder halen of wij. Onze attendance is het grootste issue. Dus ik denk dat jullie er met de ‘eer’ vandoor gaan.

Mektheb, heb je mn invite nog gezien? Gister geen wow gespeeld, er zijn te veel andere zaken die ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Indeed thys ik zag het :), hij zat ook in D3 tegelijk dus ja wat wil je dat hij dan faalt.
Riquiqui schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 01:53:
Haha, that would be me, Mektheb. :)
Ik zag je hier posten samen met een warlock en dacht ik ga is kijken op de site en uiteindelijk maar besloten een apply te schrijven.

En grats met 6/8 Heroic!
Ah kijk :D, en Welkom ;), beginnen aardig wat Tweakers zich te Gatheren in Continuum
Shin / Thys / Ik / Hmr en Riquiqui nu :D Ebayzo ook nog is :D
hulkie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:13:
Gz met jullie 6/8 HC! Nu spine nog… :) Ben benieuwd of jullie het eerder halen of wij. Onze attendance is het grootste issue. Dus ik denk dat jullie er met de ‘eer’ vandoor gaan.

Mektheb, heb je mn invite nog gezien? Gister geen wow gespeeld, er zijn te veel andere zaken die ook leuk zijn.
Yup i got it ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 26-06-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JoeBravo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:43:
[...]

Pardon? Waarom zou je een speler dwingen een bepaalde spec te spelen om van zijn (rare) pets gebruik te kunnen maken? Pets maken de class in dit geval, dan is het gewoon belachelijk dat je niet vrijelijk pets kan usen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Las Vegas schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:05:
[...]

Pardon? Waarom zou je een speler dwingen een bepaalde spec te spelen om van zijn (rare) pets gebruik te kunnen maken? Pets maken de class in dit geval, dan is het gewoon belachelijk dat je niet vrijelijk pets kan usen.
Dan kan ik ook klagen dat ik als resto druid niet competitief ben als kitty DPS. Sommige dingen zijn spec definiërend, een beetje uniekheid mag van mij wel blijven hoor.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:03
Zeror schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:22:
Zoals jullie wellicht al wel weten, zal ranged wapens het enige zijn wat je straks in MoP nodig zult hebben. Polearms enzo draag je straks niet meer.
Deze hunter weet nog niet zoveel van MoP, dus een vraag: wat dragen we dan in plaats van wapens? Ik neem aan dat we geen twee lege slots krijgen (Main hand/Off hand)? Of verdwijnt het Ranged slot en gaat de Bow voortaan als Two-Hander in het Main hand slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blistimo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Dan kan ik ook klagen dat ik als resto druid niet competitief ben als kitty DPS. Sommige dingen zijn spec definiërend, een beetje uniekheid mag van mij wel blijven hoor.
Appels en peren.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Amras schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:10:
[...]

Deze hunter weet nog niet zoveel van MoP, dus een vraag: wat dragen we dan in plaats van wapens? Ik neem aan dat we geen twee lege slots krijgen (Main hand/Off hand)? Of verdwijnt het Ranged slot en gaat de Bow voortaan als Two-Hander in het Main hand slot?
laatste. Je ranged wordt je MH weapon

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
En ook nog 5 Achievments to go voor de Meta Mount van DS.

Belangerijkste natuurlijk Spine en DW itself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
vind ik niet. :)
exotic pets en de waarde die pets voor je hebben definieren wat mij betreft de spec :)
En lang niet alle rare's zijn exotic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JoeBravo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:16:
[...]

vind ik niet. :)
exotic pets en de waarde die pets voor je hebben definieren wat mij betreft de spec :)
En lang niet alle rare's zijn exotic.
Het is gewoon achterlijk dat iets wat een class uniek maakt niet universeel is voor alle specs. Warlocks kunnen toch ook gewoon hun pets gebruiken in alle specs, waarom hunters dan niet. De tofste pets zijn exotic, en dan word je gedwongen een spec te spelen die totaal niet competitive is. Maar goed, ze zullen het niet veranderen, dus ik leg me er bij neer :+

Zie nu dat Engi chopper en Travelers Tundra ook account-wide worden. Prima verandering.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
lanerios schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:15:
[...]

laatste. Je ranged wordt je MH weapon
Hmm ok, dus er gaat een slot wegvallen? Gaat dan ook de relic, libram, etc. slot weg voor paladin, death knight, etc.? Of krijgt hunter een ander slot? Iets van quiver zou wel cool zijn, unlimited arrows maar wel met stats erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Las Vegas schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:18:
[...]

Het is gewoon achterlijk dat iets wat een class uniek maakt niet universeel is voor alle specs. Warlocks kunnen toch ook gewoon hun pets gebruiken in alle specs, waarom hunters dan niet. De tofste pets zijn exotic, en dan word je gedwongen een spec te spelen die totaal niet competitive is. Maar goed, ze zullen het niet veranderen, dus ik leg me er bij neer :+

Zie nu dat Engi chopper en Travelers Tundra ook account-wide worden. Prima verandering.
I beg to differ.
cutting edge blijft het misschien wat achter, maar als je een beetje casual speelt kun je iedereen prima bijhouden.
Vraag thys maar naar m'n prestaties in onze alt runs. :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Ehhh nee, een demonology warlock heeft een pet die niet in de andere specs is te gebruiken. Of verandert dat in MoP? En dan ga je helemaal er naar toe: waarom kunnen niet alle warlock specs veranderen in een demon? Dat is de coolste ability van heel het warlock zijn :P

Wat betreft Joe zijn prestaties in alt runs: zwaar onder de maat met Beast Mastery :P (nou, wellicht doettie het best wel aardig ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Thysiej op 26-06-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Amras schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:19:
[...]

Hmm ok, dus er gaat een slot wegvallen? Gaat dan ook de relic, libram, etc. slot weg voor paladin, death knight, etc.? Of krijgt hunter een ander slot? Iets van quiver zou wel cool zijn, unlimited arrows maar wel met stats erop.
het ranged slot vervalt idd voor alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
JoeBravo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:20:
[...]

het ranged slot vervalt idd voor alle classes.
Thanks for the info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:20:
[...]

Ehhh nee, een demonology warlock heeft een pet die niet in de andere specs is te gebruiken. Of verandert dat in MoP? En dan ga je helemaal er naar toe: waarom kunnen niet alle warlock specs veranderen in een demon? Dat is de coolste ability van heel het warlock zijn :P

Wat betreft Joe zijn prestaties in alt runs: zwaar onder de maat met Beast Mastery :P (nou, wellicht doettie het best wel aardig ;) )
}:|

Je bent gewoon jaloers dat je me niet bij kunt houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Jeeeej Nice :D, maar goed ik ze dus niet gekocht had !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:23:
[...]

Jeeeej Nice :D, maar goed ik ze dus niet gekocht had !.
Dat zou zonde geweest zijn inderdaad :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Las Vegas schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:29:
[...]

Dat zou zonde geweest zijn inderdaad :P
Ja ik ben vaak zat van die lui tegen gekomen op alts met een chopper dat ik dacht ZONDE !!!

"still waiting for that tabard section and a bigger Voidstorage"
( zit alweer vol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Kan iemand mij kort uitleggen wat die void storage inhoud? Ik ben nog van de BC generatie en heb inmiddels wel een char van 85, maar ik heb de void storage nooit gesnapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Poel13 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:37:
Kan iemand mij kort uitleggen wat die void storage inhoud? Ik ben nog van de BC generatie en heb inmiddels wel een char van 85, maar ik heb de void storage nooit gesnapt.
* Amras luistert aandachtig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is niet meer dan een soort van 'long term storage' bank. Denk aan je oude T4 gear die enkel ruimte inneemt in je normale bank, maar wel wil bewaren. Eigenlijk alles wat je wil bewaren, maar geen ruimte wil gebruiken in je bank.

De mooie uitleg van Zarhym
Void Storage provides you with extra space to store items you've used for Transmogrification, or items you might one day want to use for Transmogrification. The idea is to give players a different type of inventory space specifically designed for deep storage of gear.

Players have asked for more inventory space to store gear they love -- whether because it was difficult to obtain, or because the look is too good to throw away -- for mostly nostalgic reasons. Now, with Transmogrification added to the game, this is more of a necessity given that holding onto old gear sets isn't just for keepsake.

But, Void Storage isn't a secondary bank. It's meant for long-term storage of gear so you can hold onto the aesthetics you like, in the event you want to use them for Transmogrification in the future, without worrying about your bag and bank inventory.

That much extra storage space per character is actually a lot of additional data storage on our end. This is why enchants and gems are stripped from items placed in Void Storage, as it's much less data to recall when the extra storage space is only holding onto item IDs.

In any event, the idea wasn't just to give everyone a ton of extra storage space. We want there to be some sort of decision on the part of the player on whether or not to place eligible items in Void Storage. This is why there is a cost associated with each deposit. When all is said and done, you have 80 new slots of space to store the gear you're not using anymore, just in case you want to use any of it for Transmogrification in the future.

[ Voor 77% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
[...]
Het is gewoon achterlijk dat iets wat een class uniek maakt niet universeel is voor alle specs. Warlocks kunnen toch ook gewoon hun pets gebruiken in alle specs, waarom hunters dan niet.
Demonology says "Hi!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Het feit dat je tamed pets gebruikt maakt je al uniek. Warlocks hebben ook pets, maar die summonen ze. Andere classes hebben tijdelijke 'pets' zoals Mirror Images en Treants. Maar hunters kunnen de wijde wereld in en een deel van de daar aanwezige fauna temmen. Dat is je class defining ability.
Dat er een spec is die zich nog net ff iets meer heeft gespecialiseerd in die pets zorgt voor iets meer variatie binnen de class. En dat dat nou net een spec is die momenteel iets achterblijft ten opzichte van de andere twee hunter specs betekent dan maar dat ze BM hunters hun unieke dingetje moeten afnemen? Ik meen me te herinneren dat BM hunters met name aan het begin van WotLK bovenaan de DPS meters stonden. En zo heeft iedere spec zijn hoogtijdagen.

Wie houdt je tegen BM te spelen trouwens? Als jij dat leuk vindt speel je toch lekker BM? Ik zou ook liever met coole pets rondlopen trouwens hoor :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:44:
Het is niet meer dan een soort van 'long term storage' bank. Denk aan je oude T4 gear die enkel ruimte inneemt in je normale bank, maar wel wil bewaren. Eigenlijk alles wat je wil bewaren, maar geen ruimte wil gebruiken in je bank.

De mooie uitleg van Zarhym

[...]
Indeed :), jammer genoeg alleen veelste klein.

Kan maar 8 Sets kwijt van Helm tot Boots.
En dat zijn alleen al TBC / Lvl 60 Sets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
En er zijn voorlopig nog geen plannen om Void Storage uit te breiden ...

Sadpanda :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blistimo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:48:
Ik meen me te herinneren dat BM hunters met name aan het begin van WotLK bovenaan de DPS meters stonden. En zo heeft iedere spec zijn hoogtijdagen.
Dat had maar 1 reden, frostworm's ability :D (en natuurlijk volley, maar die hadden ze allemaal).

Nu met terugkomende AoE zie je dat binnen de 3 specs al meteen problemen komen, SV natuurlijk aan top (serpent sting op alle targets, maar ook de boost van traps), MM vlak erachter (25% reduce op focus), BM moet het op dat moment enkel hebben van Bestial wrath vanwege de focus-cost reduction. Er zijn nog maar weinig pets die sterke AoE hebben (zeker niet in de buurt van Fellguard's whirlwind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:54:
En er zijn voorlopig nog geen plannen om Void Storage uit te breiden ...

Sadpanda :'(
Dat gaat dus in MoP weer met 4/5 bagspace spelen worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, echt. Ik heb m'n bags al constant vol hangen met gear/offsets, raid voedsel/flasks/cauldrons etc. M'n bank puilt over van de coole gear en void storage zit ook helemaal vol :|

Waarom maken ze het niet gewoon zo dat je gear welke je hebt kunt registreren voor transmog. Dan hoef ik die zut ook niet in m'n void/bank te houden :p

't is ook nooit goed met zeikerds zoals ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:07:
Ja, echt. Ik heb m'n bags al constant vol hangen met gear/offsets, raid voedsel/flasks/cauldrons etc. M'n bank puilt over van de coole gear en void storage zit ook helemaal vol :|

Waarom maken ze het niet gewoon zo dat je gear welke je hebt kunt registreren voor transmog. Dan hoef ik die zut ook niet in m'n void/bank te houden :p

't is ook nooit goed met zeikerds zoals ik :D
Hahahaha ja ik ken het :).
Ach dat van die sets snap ik wel bedoel sommige dingen hoef je niet te bewaren, maar dat het er voor Tabards nog niet is kan ik niet bij.

Maar goed het is Blizzard he alles komt altijd iets te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:15:
[...]
Maar goed het is Blizzard he alles komt altijd iets te laat :P
En soms helemaal niet :D *kuchdancestudiolol* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:17:
[...]

En soms helemaal niet :D *kuchdancestudiolol* :p
dat was een 1 april grap toch ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Bestaat er momenteel een mogelijkheid om je ingame mail extern te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hurtebise schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:22:
Volgens mij is het alleen mogelijk om de AH te checken extern. Wel moet je daarvoor iets van €3.50 per maand voor neertellen. Ook kun je dan gewoon chatten met je guidies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:02:
Ah kijk :D, en Welkom ;), beginnen aardig wat Tweakers zich te Gatheren in Continuum
Hey ik ook ! nu ook met m'n 85 lock, was gisteravond weer even aant refreshen :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zijn er meer mensen hier die problemen hebben met het uitzoeken van hun main voor MoP? :( De komst van accountwide [vul maar in] maakt het er niet makkelijker op moet ik zeggen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DrFlash schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:30:
[...]

Hey ik ook ! nu ook met m'n 85 lock, was gisteravond weer even aant refreshen :-)
Oja Sorry ! :D

En natuurlijk FLASH !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:22:
[...]

dat was een 1 april grap toch ?.
Nee, dat was zelfs een van de key selling points van WotLK :p

http://www.wowpedia.org.proxy.piratenpartij.nl/Dancing
New dance cycles were originally announced for the release of the second expansion, Wrath of the Lich King, and are still being advertised as a new feature thereof on their official website.
Las Vegas schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:32:
Zijn er meer mensen hier die problemen hebben met het uitzoeken van hun main voor MoP? :( De komst van accountwide [vul maar in] maakt het er niet makkelijker op moet ik zeggen.
Ik twijfel nog tussen preist healz0r en enhance shammy :)

[ Voor 26% gewijzigd door detheavn op 26-06-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Las Vegas schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:32:
Mijn 8 characters zijn mijn 'main', problem solved :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mage :D, dont fix if it aint broken..

Maar ga wel nu meer alts spelen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:36:
[...]

Mijn 8 characters zijn mijn 'main', problem solved :D
Dat is een goede, maar je moet er toch één als eerste levellen :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Las Vegas schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:37:
[...]

Ik twijfel nog tussen Mage, Druid of Shaman >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

EJSchuiteman schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Ik twijfel nog tussen Mage, Druid of Shaman >:)
Hmm, nogal een verschil inderdaad. Ik twijfel tussen Priest, Warrior, Hunter & Monk. Maar Monk ken ik dus niet, en ik wil ook de beta nog niet teveel doen omdat dat de verrassing enigszins verpest voor mij.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik ben na de pandaring starting area gekapt met de Beta. Ik weet bij mij precies hoe dat gaat, een uurtje ... nog een ... dag erbij ... en daarna is er niets meer nieuw ... Dus ik wacht wel even :)

Een monk ben ik ook pas van plan te levelen als ik op z'n minst mijn priest en shammy op lvl 85 heb ... en ik iemand gevonden heb die mij door 60 - 70 heen wil nuken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hurtebise schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:22:
Er is geen mogelijkheid om mail van andere personen te checken.
Zoals aangegeven is het wel mogelijk om met de Armory App (ios/android/windows phone(?)) o.a. te bekijken wat je verkocht hebt e.d.

De app is gratis, alsmede de meeste functionaliteiten van deze app (het bekijken van auctions, het zoeken op de AH, char profiles bekijken, voorbeeld builds maken e.d.).
Pas als je wilt guild chatten en/of daadwerkelijk wilt gaan traden via die app (remote auction house, echt een aanrader als je veel inkoopt/verkoopt) moet je heir geld voor betalen. Paar euro in de maand, weer exacte bedrag even niet.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Las Vegas schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:37:
Dat zal echt kwartiertje deze, kwartiertje die worden, puur om de skills te bekijken. Gok dat het toch DK, shaman en priest gaan worden die als eerste aan de beurt zijn, dat zijn nu toch mijn favorieten.
Renquin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:47:
[...]

Er is geen mogelijkheid om mail van andere personen te checken.
Zoals aangegeven is het wel mogelijk om met de Armory App (ios/android/windows phone(?)) o.a. te bekijken wat je verkocht hebt e.d.
Nog geen Windows Phone ondersteuning.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

detheavn schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:46:
Ik ben na de pandaring starting area gekapt met de Beta. Ik weet bij mij precies hoe dat gaat, een uurtje ... nog een ... dag erbij ... en daarna is er niets meer nieuw ... Dus ik wacht wel even :)

Een monk ben ik ook pas van plan te levelen als ik op z'n minst mijn priest en shammy op lvl 85 heb ... en ik iemand gevonden heb die mij door 60 - 70 heen wil nuken :p
Precies dat eerste, daarom ben ik ook maar gestopt.

En over dat tweede, dat geldt bij mij voor 70-80 :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
bij mij ligt het er meer aan op welke realm ik ga spelen

Lightbringer -> warrior, dan priest
Bladefist -> Lock, dan shaman
haomarush -> Paladin

heb nu 22 chars over verschillende realms :-/

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nog steeds de 4 originele characters die ik in het ver ver ver verleden heb aangemaakt (vanilla tijdperk), alliance side. Kan je ergens je creation-date achterhalen van die characters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
DrFlash schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:50:
bij mij ligt het er meer aan op welke realm ik ga spelen

Lightbringer -> warrior, dan priest
Bladefist -> Lock, dan shaman
haomarush -> Paladin

heb nu 22 chars over verschillende realms :-/
Dit 'probleem' komt mij bekend voor:
- Azjol-Nerub: 8 characters waarvan 6 op 85 - Altijd geraid met een leuk team
- Bladefist: 2 characters op 85 - momenteel raidend met een leuk team
- Genjuros: 4 characters op 85 - in WotLK geraid... eigenlijk een beetje verlaten omdat de realm veel te rustig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik twijfel ook welk character ik ga levellen/ waar ik mee ga raiden.

1. Mijn mage bevalt me goed. Doe dikke damage en voeg ook nog wat toe aan onze raidgroep met buffs enzo.
2. Aan de andere kant is mijn druid best ideaal. Tank/ ranged dps is echt een goede combi die onze groep wat meer flexibiliteit geeft... Oomkin is alleen niet echt leuk om te spelen. :(
3. Of moet ik misschien toch terug naar mijn priest? Daar heb ik verreweg het meest mee geraid in mijn wow carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thys gaat voor bladefist :@.

Or else no moar loot ! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 26-06-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Speel op Azjol-Nerub. Goh, guild (horde, Absolute Corporation) heeft zonet een grote deuk gekregen. Onenigheid over de toekomst, spelers die terugkwamen van D3, nieuwe spelers die elkaar instant promoten (in WoW kan dat klaarblijkelijk, imo een echte fail, zelden gezien in een MMO waar meestal alleen de ceo dat kan) en bijna een takeover voor mekaar hadden met de bedoeling er een raid guild van te maken.

Deel van de corespelers is vertrokken en heeft de Peacekeepers opgericht. }:O Naam is imo echt te soft voor woorden. Bovendien zijn ze weer lekker lvl 1 :F

Er wordt met modder over en weer gegooid. Mails, whispers. Je houdt het niet voor mogelijk. Had op een gegeven moment 4 chats tegelijk lopen van de twee kampen.

Guilds hebben precies een levenscyclus van x tijd. Al in diverse MMO's ondervonden.

Wat doe ik ondertussen: Hesbaye, UD shad priest 85 die zich heroic dung gear aan het aanmeten is (jp verzamelen), en zijn holy spec wat aan het optimaliseren is (wel weinig healing party ervaring). Hoe kan je dat het makkelijkst leren? Al doende zeker? Maar het is maar de vraag of dat op lvl 85 nog mogelijk is. Misschien maar low lvl altje aanmaken om vervolgens healing te gaan trainen in dungeons.

Waar in orgri kan ik gear reforgen voor andere stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:01:

Ik kan gelukkig zonder problemen zeggen dat ik eerst voor m'n dragonblight char's ga: loot heb ik al :P

Wacht wel tot eerst alle ballast weer uit de raidgroep is weggevallen, voor ik me op m'n alliance char's richt :X :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mazrigos: 2 lvl 85 (2 x horde)
Eonar: 8 lvl 85 (alliance)
Stormrage: 2 lvl 85 (1 x horde - welke nog naar Mazrigos gaat, 1 x alliance)

En dan nog een berg aan 60 - 80 op verschillende realms ... en een heeeeeeele zooi lowbies.

Als Blizzard ooit een /playedaccount invoert, dan word ik denk ik redelijk depressief van mezelf :p
Hurtebise schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:04:Waar in orgri kan ik gear reforgen voor andere stats?
Vooraan in 'The Drag'. Dat ding moet behoorlijk opvallen met die grote electrolollies buiten :)

[ Voor 28% gewijzigd door detheavn op 26-06-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:05:
[...]

Ik kan gelukkig zonder problemen zeggen dat ik eerst voor m'n dragonblight char's ga: loot heb ik al :P

Wacht wel tot eerst alle ballast weer uit de raidgroep is weggevallen, voor ik me op m'n alliance char's richt :X :$
:D

@ Played char is genoeg voor mij :P de rest speel ik toch niet op

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 26-06-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Ik heb een vraagje over een Fury Warrior. Ik ben van plan deze in pvp te gaan gebruiken echter kan ik niet vinden of deze nou 5% hit nodig heeft of meer ivm de white attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Fury PvP? Werkt dat? :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Tot nu toe vind ik het prima werken. Heb alleen soms kleine rage problemen.
In bgs werkt het sowieso en mijn rating in Arena is niet hoog genoeg om er problemen mee te ondervinden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Hurtebise: low level dungeons leer je niet zoveel van. Ik zou gewoon lekker in de heroics oefenen… Daar zul je snel genoeg leren. En er snel genoeg achter komen dat de ene tank amper klappen vangt en de volgende niet in leven te houden is. Gear, overmoedigheid en skills verschillen nog al eens!

@ JoeBravo: In MoP verwacht ik dat onze guilds kunnen strijden voor progress, leuk! Kijken of we in de buurt van Kebab kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:01:

Dat is volledig afhankelijk van ontwikkelingen op beide realms Mektheb. Opzich is beide mogelijk, jullie raiden ma wo vr en mijn andere guild heeft altijd op di en do geraid... Ik denk alleen dat weer 5 dagen raiden een beetje overdreven is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Dat is volledig afhankelijk van ontwikkelingen op beide realms Mektheb. Opzich is beide mogelijk, jullie raiden ma wo vr en mijn andere guild heeft altijd op di en do geraid... Ik denk alleen dat weer 5 dagen raiden een beetje overdreven is ;)
Was ook maar een Grapje !

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_nUejkXd8uW4/StZia6_5QnI/AAAAAAAAB_A/FImBzATCI-8/s400/joker+cat.jpg

Iedereen moet natuurlijk doen wat ze zelf het leukste vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:56:
[...]

Was ook maar een Grapje !

Iedereen moet natuurlijk doen wat ze zelf het leukste vinden :D
I see what you're trying....U no getting my loot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:02:
Indeed thys ik zag het :), hij zat ook in D3 tegelijk dus ja wat wil je dat hij dan faalt.

[...]

[...]

Yup i got it ;)
Hell yeah, ben even aan het slacken alleen. Wil even mijn mining en herbal op niveau hebben dus nog een avondje nodes zoeken :) Na de reset weer even LFR en valor cappen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Goed bezig :D, ik ben bezig met fishing ! dat is pas ernstig boring haha.

Maar goed het moet er toch maar is van komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:13:
Goed bezig :D, ik ben bezig met fishing ! dat is pas ernstig boring haha.

Maar goed het moet er toch maar is van komen :D
Ja, daar had ik vroegah mijn botje voor. Maar die is zeg maar discontinued dus dat doen we maar niet meer. Fishing geloof ik dus wel even.

Wanneer waren de alt runs nou in de guild? Zie ze niet op de kalender staan namelijk.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ebayzo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:15:
[...]
Ja, daar had ik vroegah mijn botje voor. Maar die is zeg maar discontinued dus dat doen we maar niet meer. Fishing geloof ik dus wel even.

Wanneer waren de alt runs nou in de guild? Zie ze niet op de kalender staan namelijk.
Zaterdag's geloof ik, moet je even Chris ( euhprati poken ) die kan je wel inviten !
Komt volgens mij omdat je op Social Staat en dan krijg je geen Auto invite.

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 26-06-2012 13:18 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.