Zoals alle Lols over hem gaan, Who ?detheavn schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:28:
[...]
Lor'themar Theron, Regent Lord of Quel'Thalas ...
Mijn Belf priestje onthoudt 'm wel
Ach ja, ik denk dat er beslist ook heel veel volk is welke niet eens wisten dat Cairne een zoon had ... Sterker nog, durf te wedden dat er nog mensen zijn die uberhaupt niet eens weten dat Cairne dood is
Hmmm, ik gebruik geen enkele specifieke rogue addon. Ik zou ook niet weten waarom ik een specifieke rogue addon zou moeten gebruiken. Voor bijna alles gebruik ik PowerAuras, één van de meest geweldige addons die ik eigenlijk ken.skassie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:12:
Hebben julie nog tips voor goede Rogue addons ?
Voor combat (enige spec waarin ik me redelijk heb verdiept tot nu toe) houdt ik bij:
- Rupture timings (als ik rupture gebruik iig)
- Bandit's guile (aparte aura voor alle drie de insights)
- Slice and Dice + timer
Haha ja indeed.detheavn schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:31:
Ach ja, ik denk dat er beslist ook heel veel volk is welke niet eens wisten dat Cairne een zoon had ... Sterker nog, durf te wedden dat er nog mensen zijn die uberhaupt niet eens weten dat Cairne dood is
Ik hoop we eindelijk is wat meer Alliance Epicness zien, man man gaat is tijd worden we dat Kasteel in Arathi Highlands is rebuilden en dan dat als defends gebruiken tegen de invasion of the undead die southshore hebben overgenomen.
En zo mag er van mij nog wel het 1 en ander aan alliance verbeteren, en met name meer gebeuren met hun leaders etc.
De game ziet er zo "horde based uit "
Tnx ga ik eens ff kijken hoe PowerAuras eruit ziet. Af en toe lees je wel dat mensen speciale addons hebbenThysiej schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:32:
[...]
Hmmm, ik gebruik geen enkele specifieke rogue addon. Ik zou ook niet weten waarom ik een specifieke rogue addon zou moeten gebruiken. Voor bijna alles gebruik ik PowerAuras, één van de meest geweldige addons die ik eigenlijk ken.
Voor combat (enige spec waarin ik me redelijk heb verdiept tot nu toe) houdt ik bij:
- Rupture timings (als ik rupture gebruik iig)
- Bandit's guile (aparte aura voor alle drie de insights)
- Slice and Dice + timer
voor een class vandaar mijn vraag.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Dat ik ze niet gebruik betekend niet dat het niet gewenst is hoorskassie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Tnx ga ik eens ff kijken hoe PowerAuras eruit ziet. Af en toe lees je wel dat mensen speciale addons hebben
voor een class vandaar mijn vraag.
Wie is Cairne?detheavn schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:31:
Ken hem nog niet . Gebruik zelf alleen Selljunk en Bagnon. Heb ook wel eens geprobeerd mijn UI aan te passen maar vind het elke keer weer lastig en hou het dan bij het origineel.Thysiej schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:44:
[...]
Dat ik ze niet gebruik betekend niet dat het niet gewenst is hoor. Echter ben ik van mening dat de hoeveelheid aan add-ons de prestatie van zowel mijn systeem als van mij verminderen tijdens het gamen. Ik probeer daarom ten alle tijde zoveel mogelijk te verbergen en het zoveel mogelijk rond de standaard van Blizzard te houden (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Nu ben ik van mening dat PowerAura's een redelijk zware addon is, ik heb echter nog nooit een echt goede vervanger gezien.
Aangezien ik net ben begonnen met een Rogue en op mijn warrior geen enkele class specific addon gebruik
wil ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Maar als hij te zwaar word gaat hij er gewoon weer af ;-)
Die is ook vrij zwaar. Probeer eens weakaurasThysiej schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:44:
[...]
Nu ben ik van mening dat PowerAura's een redelijk zware addon is, ik heb echter nog nooit een echt goede vervanger gezien.
1e eens, maar met 2e zit ik aan het andere eind van het spectrum. alle informatie die ik mezelf met een addon sneller/duidelijker door kan geven dan dat de standaard ui dat doet, is een verbetering, dus gebruik ik die addon.Thysiej schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:44:
[...]
Dat ik ze niet gebruik betekend niet dat het niet gewenst is hoor. Echter ben ik van mening dat de hoeveelheid aan add-ons de prestatie van zowel mijn systeem als van mij verminderen tijdens het gamen. Ik probeer daarom ten alle tijde zoveel mogelijk te verbergen en het zoveel mogelijk rond de standaard van Blizzard te houden (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Nu ben ik van mening dat PowerAura's een redelijk zware addon is, ik heb echter nog nooit een echt goede vervanger gezien.
En m'n oog wil ook wat.
kortom: ik gebruik heel veel addons
@Mektheb: Weet je wat misschien ook wel een idee is: X-realm LFR samen doen op de mages.
Dan kan ik eens kijken wat het verschil is als we allebei in dezelfde situatie spelen.
PM me je real-ID, dan voeg ik je wel toe
Ben wel weinig online de laatste tijd, dus als je op je mage VP nodig hebt vanuit LFR, gewoon doen!
Sowieso misschien wel gezellig denk ik!
Dan kan ik eens kijken wat het verschil is als we allebei in dezelfde situatie spelen.
PM me je real-ID, dan voeg ik je wel toe
Nog handige tips behalve die in de topic start staan?JoeBravo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:02:
[...]
1e eens, maar met 2e zit ik aan het andere eind van het spectrum. alle informatie die ik mezelf met een addon sneller/duidelijker door kan geven dan dat de standaard ui dat doet, is een verbetering, dus gebruik ik die addon.
En m'n oog wil ook wat.
Alliance gaat natuurlijk ook een rol spelen, Hellscream neem Jaina's eiland over, dus dat wordt rellenMektheb schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:32:
[...]
Haha ja indeed.
Ik hoop we eindelijk is wat meer Alliance Epicness zien, man man gaat is tijd worden we dat Kasteel in Arathi Highlands is rebuilden en dan dat als defends gebruiken tegen de invasion of the undead die southshore hebben overgenomen.
En is ook pas 2 expensions geleden dat Silvermoon zijn 'scar' kreeg, maar ook volgende expension wordt dat ding niet weggehaald, denk niet dat ze zomaar zones opnieuw gaan opbouwen. (al denk ik dat de forsaken richting monestery vertrekken - aangezien dat dat een nieuwe dungeon wordt).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Donehulkie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:07:
@Mektheb: Weet je wat misschien ook wel een idee is: X-realm LFR samen doen op de mages.
PM me je real-ID, dan voeg ik je wel toeBen wel weinig online de laatste tijd, dus als je op je mage VP nodig hebt vanuit LFR, gewoon doen!
niet echt, anders dan: blader door de verschillende addongroepen op een downloadsite en probeer wat je mooi/handig/interessant (en betrouwbaar) lijkt en is het niks, gooi het dan weer weg.skassie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:09:
[...]
Nog handige tips behalve die in de topic start staan?
Ik gebruik zelf de curse updater (geen abo), maar niet iedereen is hier fan van of denkt dat deze te vertrouwen is.
ietsje ouder voorbeeld van mijn UI http://imageshack.us/phot...scrnshot110811210143.jpg/
Ik heb een tijdje met LUI gewerkt, vanuit LUI ben ik steeds maar gaan slopen om tot een goede lay-out te komen. Waar ik tegenwoordig tegenaanloop is dat Skada geen rekening houdt met character afhankelijke instellingen, hierdoor zit de weergave de ene keer rechts in het beeld en de volgende keer in het midden. Iemand daar een oplossing voor?JoeBravo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:02:
[...]
1e eens, maar met 2e zit ik aan het andere eind van het spectrum. alle informatie die ik mezelf met een addon sneller/duidelijker door kan geven dan dat de standaard ui dat doet, is een verbetering, dus gebruik ik die addon.
En m'n oog wil ook wat.
Ik gebruik ook de auto-updater van Curse om mijn addons up-to-date te houden. Daarnaast vind ik de addon ThreatPlates erg handig.
Het vervangt de standaard threatplates van blizzard en zorgt ervoor dat ze duidelijker zichtbaar zijn en in mijn geval switchen ze tussen tank en dps: Als tank is de bar van mijn enemy groen als ik aggro heb (geel als ik het bijna kwijt ben) en rood als een ander aggro heeft. Bij mijn dps/healing characters is de bar groen als ik geen aggro heb en rood als ik wel aggro heb. Mede hierdoor heb ik voor mijn dps characters geen Omen meer nodig en zie je veel sneller of je aggro hebt of niet.
Voor mijn tank gebruik ik omen wel nogsteeds, om te kijken hoe het met de threat van de off-tank staat en vroeger om te zien hoeveel threat de dps bij mij vandaan stond.
[ Voor 34% gewijzigd door Thysiej op 22-06-2012 14:30 ]
ik gebruik zoveel mogelijk dezelfde ui voor al m'n toons dus skada staat bij mij bij allemaal hetzelfde, maar heeft het geen profielen die je in kunt stellen dan?Thysiej schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:26:
[...]
Ik heb een tijdje met LUI gewerkt, vanuit LUI ben ik steeds maar gaan slopen om tot een goede lay-out te komen. Waar ik tegenwoordig tegenaanloop is dat Skada geen rekening houdt met character afhankelijke instellingen, hierdoor zit de weergave de ene keer rechts in het beeld en de volgende keer in het midden. Iemand daar een oplossing voor?
Zou goed kunnen, het kan maar net zijn dat ik ergens iets raars heb gedaan met mijn UI/de Lua bestanden. Mijn Vuhdo begint tegenwoordig ook steeds raarder te doen, characters die ineens een ander raidID krijgen maar geen update in mijn Vuhdo, de healthbar staat dan bijv. altijd op 75%. Daarnaast moet ik mijn vuhdo frames altijd verplaatsen omdat het de ene keer het raidframe opbouwt vanaf mijn character naar rechts toe en de andere keer vanaf mijn character naar links toe (dit resulteerd erin dat ik de ene keer heel Vuhdo naar links en de andere keer naar rechts moet verplaatsen... hevig irritant)JoeBravo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:28:
[...]
ik gebruik zoveel mogelijk dezelfde ui voor al m'n toons dus skada staat bij mij bij allemaal hetzelfde, maar heeft het geen profielen die je in kunt stellen dan?
Woensdag had ik een update van ElvUI geinstalleerd, maar daardoor was een groot deel van m'n customizations weer teniet gedaan. Kon weer allerlei balken gaan lopen verslepen en font sizes waren ineens stuk kleiner 
Wat dat betreft is bij de standaard ui blijven ook handig. Ben helemaal benieuwd hoe het de eerste dagen van MoP gaat worden
Wat dat betreft is bij de standaard ui blijven ook handig. Ben helemaal benieuwd hoe het de eerste dagen van MoP gaat worden
Dat is het nadeel van addons waarin je in de code moet rommelen om ze aan te passen ja. Daarom heb ik liever een iets zwaardere addon waarin je in game je instellingen kunt aanpassen en ze apart bewaard worden.IntToStr schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:43:
Woensdag had ik een update van ElvUI geinstalleerd, maar daardoor was een groot deel van m'n customizations weer teniet gedaan. Kon weer allerlei balken gaan lopen verslepen en font sizes waren ineens stuk kleiner
één. groot. drama.
goed moment om weer helemaal opnieuw te beginnen met opbouwen van m'n UI dus
Precies om deze reden houd ik versiehistorie bij van mijn WTF en Interface folder bij. Dan kan ik direct settings terugzetten als er iets mis is gegaan.JoeBravo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:46:
[...]
Dat is het nadeel van addons waarin je in de code moet rommelen om ze aan te passen ja. Daarom heb ik liever een iets zwaardere addon waarin je in game je instellingen kunt aanpassen en ze apart bewaard worden.![]()
één. groot. drama.
goed moment om weer helemaal opnieuw te beginnen met opbouwen van m'n UI dus
nog een handige addon trouwens: Addon Control Panel; zonder uit te loggen addons aan en uit zetten... heel makkelijk.
Overigens is ElvUI prima alleen vanuit de game zelf te configureren. Heb geen letter code veranderd. Ben dan wel programmeur, maar dat is inderdaad gewoon vragen om ellende bij updates. Vond het daarom ook vreemd dat er toch van alles verloren was gegaan.
hele fijne addon idd. Alleen verstiert die bij mij op de één of andere manier de 'addons per character' setting en had ik op m'n dk opeens m'n priest addons aan en dk addons uit en andersom.Thysiej schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:49:
[...]
Precies om deze reden houd ik versiehistorie bij van mijn WTF en Interface folder bij. Dan kan ik direct settings terugzetten als er iets mis is gegaan.
nog een handige addon trouwens: Addon Control Panel; zonder uit te loggen addons aan en uit zetten... heel makkelijk.
Dus gestopt met gebruiken

Bovendien: heb het zelden nodig om tijdens het spelen addons aan/uit te zetten.
Op mijn mage had ik de Addon Combustionhelper. Die addon toont in frost en arcane danwel niets, het gebruikt nog steeds data en gaf/geeft meldingen; vooral spec afhankelijke addons zijn gemakkelijk uit te zetten met Addon Control Panel. Daarnaast heb ik zo'n NPC scan addon en auctioneer die ik niet aan wil hebben staan tijdens het raiden; daarvoor is ACP toch wel erg gemakkelijk:)
Zal deze vanavond eens via Curse instellen : RoguePowerBar kijken wat dat dit is. En eens kijken naar de Power Aura. NPC scan hoorde ik ookal als handig. Voor outland toch beter?
'Thysiej schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:54:
Op mijn mage had ik de Addon Combustionhelper. Die addon toont in frost en arcane danwel niets, het gebruikt nog steeds data en gaf/geeft meldingen; vooral spec afhankelijke addons zijn gemakkelijk uit te zetten met Addon Control Panel. Daarnaast heb ik zo'n NPC scan addon en auctioneer die ik niet aan wil hebben staan tijdens het raiden; daarvoor is ACP toch wel erg gemakkelijk:)
class specifieke addons staan sowieso uit middels de standaard addoninterface (bij login) bij mij. En zoals ik al eerder poste: dat werkte op een gegeven moment niet goed meer en deed het wel weer naar behoren toen ik acp weg deed.
Gatherer en auctionator uitzetten behoort eventueel nog wel tot de mogelijkheden, maar ik denk dat de invloed daarvan nihil is.
Ik ben alleen wel bang dat teveel addons op het einde van de rit ook niet meer veel toevoegt..Weet wel dat ik iets moet doen aan de UI want het heen en weer kijken op mijn scherm wordt mij ook te gek!
JoeBravo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:06:
[...]
'
class specifieke addons staan sowieso uit middels de standaard addoninterface (bij login) bij mij. En zoals ik al eerder poste: dat werkte op een gegeven moment niet goed meer en deed het wel weer naar behoren toen ik acp weg deed.
Gatherer en auctionator uitzetten behoort eventueel nog wel tot de mogelijkheden, maar ik denk dat de invloed daarvan nihil is.
offtopic:
Joe, het is vrijdag inderdaad
: ik had het over spec specifieke addons. Dus wel voor shadow priest maar niet voor holy etc. etc....
Joe, het is vrijdag inderdaad
@Skassie:
Kijk eens op wow.joystiq.com of wowinterface.com. Hier heb je complete interface addons die je wellicht op ideeën kunnen brengen; zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan.
Belangrijk voor het aanpassen van je UI is wel dat je jezelf even de tijd moet geven om eraan te wennen. Ik heb op een gegeven moment alle portraits van bovenin het scherm naar het midden verplaatst (makkelijker kijken naar debuffs zonder dat je iets mist e.d.) maar dat heeft wel even wat tijd gekost om eraan te wennen. ik was immers gewend om altijd linksbovenin het scherm te kijken. Nu wil ik niet meer zonder:)
Ik zag laatst deze: http://www.wowuigallery.com/topic/kait-shadow
Heeeeeeel minimalistisch. Denk dat ik eens ga kijken of ik ook zoiets in elkaar kan schroeven
Heeeeeeel minimalistisch. Denk dat ik eens ga kijken of ik ook zoiets in elkaar kan schroeven
http://www.wowuigallery.com/topic/vibridui
Ik ga deze thuis maar is naar mijn smaak zetten, leuke site die kende ik nog niet
.
Ben best goed in UI's in elkaar knutselen dus ik ben benieuwd ! 2560x1440 voor je addons = Heerlijk
Ik ga deze thuis maar is naar mijn smaak zetten, leuke site die kende ik nog niet
Ben best goed in UI's in elkaar knutselen dus ik ben benieuwd ! 2560x1440 voor je addons = Heerlijk
@Thysiej tnx ga ik doen en hoop er wat uit te halen waar ik wat mee kan. Hou jullie op de hoogte
Via twitch.tv gaan ze nu de eerste in MoP testen. Mogu'shan Vaults.
http://www.twitch.tv/towelliee o.a
E: En eerste baas is down. Stone Guards.
http://www.twitch.tv/towelliee o.a
E: En eerste baas is down. Stone Guards.
[ Voor 17% gewijzigd door junglebeast op 22-06-2012 20:05 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zo.. kwam daar even een 89k dps langs, cijfers gaan dus factor 2 in MoP

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja en meeste hebben nog maar dungeon en level gear. Dus verwacht wel dat ze richting de 200k gaan in T14.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 384763
Cairne bloodhoof, was leider van de taurens. Was, omdat hij vermoord werd toen de cataclysm aan het opkomen was door een complot.
DE nr 2 van de horde na thrall. Beetje thrall zijn mentor geweest in kwade dagen
Als dit je interesseert, er zijn een hele hoop boeken rond de lore die echt de moeite waard zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 22-06-2012 20:55 ]
Ik was al begonnen met de lore samenvatting op de site van blizzard. Wel interessant en verklaart een hoop qua verhaal en personages en zoAnoniem: 384763 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:54:
[...]
Cairne bloodhoof, was leider van de taurens. Was, omdat hij vermoord werd toen de cataclysm aan het opkomen was door een complot.
DE nr 2 van de horde na thrall. Beetje thrall zijn mentor geweest in kwade dagen
Als dit je interesseert, er zijn een hele hoop boeken rond de lore die echt de moeite waard zijn
Zat gisteren blood legion te kijken, die waren ook stoneguard aan het doen, ze hadden em down in 34 seconden, en top dps was een boomkin met 212k dps....SinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:32:
Zo.. kwam daar even een 89k dps langs, cijfers gaan dus factor 2 in MoP
Verdomme! Ik renew net m´n subscription, had zin om nog eens wat te Wow´en. Log ik in en zie ik dat al m´n char´s zijn gestript van alle items en gold.
Net m´n password veranderd en de authenticater toegevoegd. En uiteraard een ticket geopend. Nu maar hopen dat ze er iets aan kunnen doen...

Ik zou eens even bellen met blizzard als ik jou wassamvdheijden schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:38:
Verdomme! Ik renew net m´n subscription, had zin om nog eens wat te Wow´en. Log ik in en zie ik dat al m´n char´s zijn gestript van alle items en gold.Net m´n password veranderd en de authenticater toegevoegd. En uiteraard een ticket geopend. Nu maar hopen dat ze er iets aan kunnen doen...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En we hebben een doosje voor Mists of Pandaria:

bron: http://www.reddit.com/r/w...ts_of_pandaria_dissipate/

bron: http://www.reddit.com/r/w...ts_of_pandaria_dissipate/
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb uiteindelijk toch m'n 378 tank ring vervangen door een 397 vp dps ring. Scheelde bijna 1% aan CTC, dus was de moeite waard. Kon de ring toch terugbrengen als het geen succes was, dus ben maar even op een dummy gaan meppen en ondertussen de cijfers bekijken
Zag het al dik in orde !hmr schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:31:
Zooo no-life hmr heeft bijna zijn lock op 85
Anoniem: 464021
Goeieavond
wel naar 2 jaar wil ik weer eens gaan spelen op
een nieuw account heb de mijne weg gegeven toen ik stopte.
Maar nu zit ik naar tedenken welke server ik zal gaan spelen
wat voor type het is maakt me niet uit zolang het maar gezellig is
Heb je het wow account of battle.net account weggegeven? En diegene aan wie je het weggegeven hebt, speelt die nog?Anoniem: 464021 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:41:
Goeieavond
Want dan zou ik proberen mijn oude account terug te krijgen.
Wat betreft server, dat hangt helemaal van jouw voorkeuren af. Veel mensen hier prefereren een minder drukke server, ik zelf prefereer weer een bizar volle server. Ik zit op Kazzak bijvoorbeeld. Zijn heel wat zaken om te bepalen welke server je gaat spelen.
Zoooo lockje op 85!
http://eu.battle.net/wow/...ladefist/Polkadotz/simple
Niet slecht voor iemand die gisteravond rond uurtje of half 10 85 werd!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Honourable kills 3hmr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:43:
Zoooo lockje op 85!
Goed bezig
, Woensdag's / Maandag's / Vrijdag's raiden we
, dus je weet het mocht je de gear hebben dan een lock mee zou wel leuk zijn inplaats van 30pally's
hehe ja jezza had het er al over.. gear moet binnen niet al te lange tijd wel goed komen! moet even goedkoop valor boots en bracers halen ergensMektheb schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:33:
Goed bezig, Woensdag's / Maandag's / Vrijdag's raiden we
, dus je weet het mocht je de gear hebben dan een lock mee zou wel leuk zijn inplaats van 30pally's
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Na een tijdje gestopt te zijn ben ik van plan maar weer is te beginnen, maar wel op een leuke nieuwe server.
Iemand een idee? Horde of Alliance maakt niet zo bar veel uit.
Heb een mage, warrior en priest op 85 maar ben van plan weer is wat te gaan levelen.
Iemand een idee? Horde of Alliance maakt niet zo bar veel uit.
Heb een mage, warrior en priest op 85 maar ben van plan weer is wat te gaan levelen.
Is er voor resto Druid nog plek? Uiteraard wel op de toepaselijke raids (iLvl 378 nu)Mektheb schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:33:
Goed bezig, Woensdag's / Maandag's / Vrijdag's raiden we
Default blanke hetero
Nee die speelt nog steeds dus ik begin gewoon lekker overnieuwKaap schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:07:
[...]
Heb je het wow account of battle.net account weggegeven? En diegene aan wie je het weggegeven hebt, speelt die nog?
Want dan zou ik proberen mijn oude account terug te krijgen.
Wat betreft server, dat hangt helemaal van jouw voorkeuren af. Veel mensen hier prefereren een minder drukke server, ik zelf prefereer weer een bizar volle server. Ik zit op Kazzak bijvoorbeeld. Zijn heel wat zaken om te bepalen welke server je gaat spelen.
wat betreft rustig of druk maakt me ook niet echt uit
zolang het er maar gezellig is
En er een leuke nederlandse guild zit is het helemaal mooi
Heb altijd WOW vanaf het begin gespeelt en echt nog de Old school raids gedaan
Nu 2 jaar gestopt en het kriebelt weer
Nu wil ik weer eens rustig beginnen maar zal leuk zijn gelijk
een paar bekenden op de server tehebben
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 464021 op 24-06-2012 16:51 ]
Vast wel, ik weet voor active raiden we een Spriest en Wlock zochten, maar we hebben niet altijd de juiste mensen of de juiste mensen in de goeie spec.Ebayzo schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:59:
[...]
Is er voor resto Druid nog plek? Uiteraard wel op de toepaselijke raids (iLvl 378 nu)
Dus er valt altijd wel wat af te wisselen gok ik.
En altijd Zaterdag's zijn er ALT raids en daar kan je 100% mee mee, als je dat wil
( dat geld voor iedereen in de guild ).
Maar zodra je gear beter is dan kan je vast wel is mee, verwacht ik wel
Al ligt de focus nu nog op heroic
Heb op het moment het idee van hoe meer hoe beter, krijgen vast nog wel de vakantie slack en de MOP insight slack, dus als we lekker genoeg mensen hebben kunnen we gewoon door blijven gaan.
En natuurlijk in MOP weer alle kansen.
MoP weer even lekkere char maximizen! Nu al zin in! Alleen niet in de fucking grind van 1 tot 90Mektheb schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:38:
[...]
Vast wel, ik weet voor active raiden we een Spriest en Wlock zochten, maar we hebben niet altijd de juiste mensen of de juiste mensen in de goeie spec.
Dus er valt altijd wel wat af te wisselen gok ik.
En altijd Zaterdag's zijn er ALT raids en daar kan je 100% mee mee, als je dat wil
( dat geld voor iedereen in de guild ).
Maar zodra je gear beter is dan kan je vast wel is mee, verwacht ik wel
Al ligt de focus nu nog op heroic
Heb op het moment het idee van hoe meer hoe beter, krijgen vast nog wel de vakantie slack en de MOP insight slack, dus als we lekker genoeg mensen hebben kunnen we gewoon door blijven gaan.
En natuurlijk in MOP weer alle kansen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jezus christus.. Sommige in mijn guild kunnen echt niet tegen een geintje. Ze vinden dan dat ik mij als een kind gedraag. LOL
Een aantal van die mensen hebben zelfs nog lopen vloeken hierover ook. Ik heb hun namen maar genoteerd, die riskeren nu een /gkick
Het heeft voordelen als de guildmaster een vriend van je is.
En nee, we hoeven niet bang te zijn dat de guild leegloopt om deze reden. We zitten aan de 976 members momenteel. Een paar van die sukkels eruit gooien maakt dus ook niet uit.
Een aantal van die mensen hebben zelfs nog lopen vloeken hierover ook. Ik heb hun namen maar genoteerd, die riskeren nu een /gkick
En nee, we hoeven niet bang te zijn dat de guild leegloopt om deze reden. We zitten aan de 976 members momenteel. Een paar van die sukkels eruit gooien maakt dus ook niet uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 24-06-2012 17:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Net maar een Warlock aangemaakt op Bladefist Alliance
kijken hoe dat speelt ooit wil ik eens een priest lvlen
maar lijkt me heel irri om telvlen.
Lock lvlt vrij simpelAnoniem: 464021 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:49:
Net maar een Warlock aangemaakt op Bladefist Alliance
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja de lock speelt lekkerhmr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:21:
[...]
Lock lvlt vrij simpelbest leuke class om te spelen... Begin aardig in de end game manier te komen nu
en net wat je zegt makkelijke telvlen
Was vroeger altijd de Tank warrior of paladin dus dit is eens echt wat anders
gewoon lekker dps
Van het weekend weer een tijdje gespeelt. Moet nu nog 2 bars en dus max kwartier half uur spelen en dan ben ik eindelijk level 75. Als ik 75 ben ga ik eerst eens eventjes mijn mining ophogen zodat ik nog wat meer centjes kan gaan verdienen waarna ik weer een nieuwe riding skill kan aanleren.
Ik ben daarbij een Human Warrior. Ik wil gaan spelen op de DPS. Maar welke stats moet ik dan juist veel hebben? Ik heb wat op internet rond geneust maar helaas niets gevonden. Neem aan dat ik toch wel veel Strenght sowieso moet hebben
Ik ben daarbij een Human Warrior. Ik wil gaan spelen op de DPS. Maar welke stats moet ik dan juist veel hebben? Ik heb wat op internet rond geneust maar helaas niets gevonden. Neem aan dat ik toch wel veel Strenght sowieso moet hebben
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
The stat priority for an Fury Warrior is:Oxigeon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 07:54:
Van het weekend weer een tijdje gespeelt. Moet nu nog 2 bars en dus max kwartier half uur spelen en dan ben ik eindelijk level 75. Als ik 75 ben ga ik eerst eens eventjes mijn mining ophogen zodat ik nog wat meer centjes kan gaan verdienen waarna ik weer een nieuwe riding skill kan aanleren.
Strength;
Hit Rating (until the 8% hit cap);
Expertise Rating (until the 26 expertise cap);
Critical Strike Rating;
Hit Rating (until the 27% hit cap);
Mastery Rating ( Titan's Grip) / Haste Rating ( Single-Minded Fury);
Haste Rating ( Titan's Grip) / Mastery Rating ( Single-Minded Fury).
bron: http://www.icy-veins.com/...istics-priority-reforging
Hit tot aan cap>Strength>Crit>Expertise>Mastery>HasteOxigeon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 07:54:
Niet onaardige Warrior FAQ
Ja, alleen speelt iedere DPS Warrior vrijwel Arms voor een reden
[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-06-2012 09:06 ]
The stat priority for an Arms Warrior is:Kaap schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:02:
[...]
Hit tot aan cap>Strength>Crit>Expertise>Mastery>Haste
Niet onaardige Warrior FAQ
[...]
Ja, alleen speelt iedere DPS Warrior Arms voor een reden
Strength;
Critical Strike Rating;
Mastery Rating;
Haste Rating.
zo dan?
Ook nietDopiej schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:04:
[...]
The stat priority for an Arms Warrior is:
Strength;
Critical Strike Rating;
Mastery Rating;
Haste Rating.
zo dan?
Gister voor't eerst sinds tijden weeris meer dan 2 personen online in mijn guild (/cheer).
Komt vooral gezien de meesten een paar maanden terug zijn verhuisd naar een andere server en naar Horde gegaan zijn.
Gelijk maar even 7/7 guild dungeon challenge gedaan op de event boss.
We moeten nog steeds naar lvl 25 namelijk -.-
Verder kwam ik zaterdag per abuis Poseidus tegen
Heb nu dus de Reins of Poseidus mount en die cape die hij dropt.
Beide maar even op de AH gezet, om te kijken of ik er 100k+ uit kan halen (voordat ik de mount mijn eigen maak
Komt vooral gezien de meesten een paar maanden terug zijn verhuisd naar een andere server en naar Horde gegaan zijn.
Gelijk maar even 7/7 guild dungeon challenge gedaan op de event boss.
We moeten nog steeds naar lvl 25 namelijk -.-
Verder kwam ik zaterdag per abuis Poseidus tegen
Beide maar even op de AH gezet, om te kijken of ik er 100k+ uit kan halen (voordat ik de mount mijn eigen maak
Want a cookie?!
Anoniem: 63072
Niet generaliseren he, ik speel gewoon nog fury ;-)Kaap schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:02:
[...]
Ja, alleen speelt iedere DPS Warrior vrijwel Arms voor een reden
(Ok, ik raid dan ook niet op mijn warrior en max dps is niet zo heel belangrijk voor me)
Bovendien, zijn er wel meer in onze guild die vaak met de 'niet optimale' build spelen ook in raids. Zolang bosses plat gaan klagen we niet. Voor progress (ligt al tijdje stil door guild drama. Geen tanks meer = einde progress raids) respecten die dan wel voor die gevechten.
Ik vertrouw liever op mijn eigen kennis, DPS Warrior sinds vanilla WoW, en forums waar dieper op dergelijke zaken ingegaan wordt dan het standaard "spec X is de beste" wat je als Google resultaat krijgt
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-06-2012 09:14 ]
ja ik zoek meestal op icy-veins of een paar andere sites.. heb der ook niet zo super veel verstand van xDKaap schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:12:
[...]
Ik vertrouw liever op mijn eigen kennis, DPS Warrior sinds vanilla WoW, en forums waar diep op dergelijke zaken ingegaan wordt.
Mja speel ook niet meer zo addicted dat ik uren en dagen ga raiden.. Beetje voor de fun wat JP farmen voor wat BoA gear en altje (healer) levelen denk ik..
Mja eerst zondag 3 weken op vakantie en dan begin ik er wel weer eens aan
http://eu.battle.net/wow/...kul-tiras/Epicfish/simple
2 á 3 dagen gearen geweest (steeds een uurje ofzo), niet zo slecht vind ik zelf. Mn vriendin heeft weer een leuke grindchar erbij haha
2 á 3 dagen gearen geweest (steeds een uurje ofzo), niet zo slecht vind ik zelf. Mn vriendin heeft weer een leuke grindchar erbij haha
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hit > alles. Wat heb je aan str, als je de boss niet kan raken? Helaas zien de icy veins guides dat meestal toch anders, alleen gaat via dat idee je dps echt gigantisch omlaag.Dopiej schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:04:
[...]
The stat priority for an Arms Warrior is:
Strength;
Critical Strike Rating;
Mastery Rating;
Haste Rating.
zo dan?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja ik heb er alleen wat op gekeken voor de talents voor bear tank.. meer eigg. niet..lanerios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:36:
[...]
Hit > alles. Wat heb je aan str, als je de boss niet kan raken? Helaas zien de icy veins guides dat meestal toch anders, alleen gaat via dat idee je dps echt gigantisch omlaag.
Voor de rest kijk ik gewoon op wowhead forum, wow forums en google xD
Dat gaat inderdaad lekker Hmr! Beetje jammer wel dat ik nu tijdens de alt-run nog een extra dps heb waar ik tegen moet rollen (als is spriest).hmr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:43:
Zoooo lockje op 85!
Na de run van afgelopen week is het bijna zover: mijn alt heeft in twee alt-runs 2 ilvls lager dan mijn main; om de één of andere reden heb ik meer geluk met rolls (zowel in LFR als op normal) met mijn alt dan met mijn main...
Afgelopen weekeind begonnen met het farmen van frostweave voor tailoring op mijn priest. Ik gebruik één of andere guide die uit heeft gezocht op welke plekken ik het beste kan farmen, in 30~40 minuten heb ik toch 20 stacks te pakken (hoef er 'maar' 70)
Waarom hit nog steeds in de stat prio wordt opgenomen blijft een raadsel, er is geen dps/tank class die hit niet als hoogste prio heeft (het gaat juist om wat na hit de belangrijkste stat is, zoals tank expertise).lanerios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:36:
Hit > alles. Wat heb je aan str, als je de boss niet kan raken? Helaas zien de icy veins guides dat meestal toch anders, alleen gaat via dat idee je dps echt gigantisch omlaag.
mss dat je door die extra strengt zoveel harder slaat dat een keer missen niet erg is?lanerios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:36:
[...]
vast wel iemand te vinden die het heeft uitgerekend (simcraft of anders).
Wow... tanks die hit en expertise als hoogste prio hebben? Dat advies wil ik zien!SinergyX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:00:
[...]
Waarom hit nog steeds in de stat prio wordt opgenomen blijft een raadsel, er is geen dps/tank class die hit niet als hoogste prio heeft (het gaat juist om wat na hit de belangrijkste stat is, zoals tank expertise).
hit/exp heeft geen survivalwaarde voor tanks, dus staat laag op prio lijstje, helemaal na de laatste threatbuffs.SinergyX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:00:
[...]
Waarom hit nog steeds in de stat prio wordt opgenomen blijft een raadsel, er is geen dps/tank class die hit niet als hoogste prio heeft (het gaat juist om wat na hit de belangrijkste stat is, zoals tank expertise).
Ze worden pas interessant als tank-dps stat voor enragefights/outgeared-tankloldps.
Joe, daar heb je een punt, maar dan wordt het zo'n random bashfest. Ik bedoel 80% hit chance, zegt niet dat je 80/100 hits raakt. Dat betekend dat je per hit 80% kans hebt dat je raakt, het kan dus zo zijn (wat ik vaak genoeg op mn mage heb gemerkt met 2% miss chance) dat je 10/15 dingen achter elkaar mist. en dan maken de hoge hits niets uit
Die 2% miss chance, is dat 15% aan hitrating of is dat 98% hitkans op een lvl 88 mob? Daar zit een groot verschil tussen. Daarnaast kan je ervan uitgaan dat een 98% hitkans in 98/100 gevallen zal hitten, echter blijft het procentueel gebaseerd, waardoor de kans in theorie bestaat dat je 100/100 gevallen mist, hoe vaak komt dat voor?lanerios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:02:
Joe, daar heb je een punt, maar dan wordt het zo'n random bashfest. Ik bedoel 80% hit chance, zegt niet dat je 80/100 hits raakt. Dat betekend dat je per hit 80% kans hebt dat je raakt, het kan dus zo zijn (wat ik vaak genoeg op mn mage heb gemerkt met 2% miss chance) dat je 10/15 dingen achter elkaar mist. en dan maken de hoge hits niets uit
Voor de ene class is hit veel belangrijker dan voor de ander. Ik zou me voor kunnen stellen (weet niet of het zo is) dat dk's over het algemeen minder waarde hechten aan hit, omdat ze de runes terug krijgen als ze missen. Hierdoor zou ik als dk liever 0,2% onder de hitcap zitten dan er boven (al is dat met bijna elke class zo)... Bovenstaande is alleen een theorie situatie, hang me er niet aan op
10 tot 15 keer achter elkaar missen met 2% miss (15% hit?) lijkt mij statistisch gezien zeer onwaarschijnlijk, zo niet onmogelijk. Maar ik ben niet voldoende met statistische kennnis onderlegd om het te onderbouwen.lanerios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:02:
Neemt niet weg dat het gemiddelde voordeel van stats te berekenen is, maar de praktijk door RNG daar behoorlijk van af kan wijken.
Ik bedoelde dus classes die initieel geen hitbuff krijgen vanuit spirit, zoals shaman of druid (bear heeft geen spiritThysiej schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:01:
Wow... tanks die hit en expertise als hoogste prio hebben? Dat advies wil ik zien!
Zoals paladin tanks, druid tanks, warrior tanks en bear tanks? Voor alle vier de specs geld dat hit en expertise bijzonder laag op het prio lijstje staan. Zonder weer te starten over progress en dps requirements etc... Een tank die hit en expertise capped (volgens de meeste tanks is dat 26 expertise, terwijl het veel hoger is) is weet of niet hoe die moet tanken of is verplicht om vanuit de guild te kiezen voor de stats om bepaalde dps requirements te halen. Meestal (denk ik) is het echter de eerste van de twee opties...SinergyX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:17:
[...]
Ik bedoelde dus classes die initieel geen hitbuff krijgen vanuit spirit, zoals shaman of druid (bear heeft geen spirit).
Ik heb toch echt bijna geen hit als paladin tank. Het is dat ik een racial heb voor 1% extra hit, maar verder is het zeer minimaal. Ook expertise staat heel laag. Het is nu eenmaal belangrijker dat je niet dood gaat voordat je zelf hard gaat meppen.
26 is cap voor dodge en tanks hebben ook met de parrycap te maken aangezien ze van voren aanvallen, dus je hebt gelijk.Thysiej schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:22:
[...]
Zoals paladin tanks, druid tanks, warrior tanks en bear tanks? Voor alle vier de specs geld dat hit en expertise bijzonder laag op het prio lijstje staan. Zonder weer te starten over progress en dps requirements etc... Een tank die hit en expertise capped (volgens de meeste tanks is dat 26 expertise, terwijl het veel hoger is) is weet of niet hoe die moet tanken of is verplicht om vanuit de guild te kiezen voor de stats om bepaalde dps requirements te halen. Meestal (denk ik) is het echter de eerste van de twee opties...
Sommige bosses hebben geen parry (en/of dodge) overigens, omdat ze alleen van voren aan te vallen zijn, zoals ultraxion & spine.
(mek, als je me weer mr. myagi noemt, doe ik je wat
26 Expertise voor Dodgecap en 56 voor Parrycap was het toch? De eerste is prima haalbaar met huidige gear, maar voor de tweede zou je wel heel veel moeten opofferen.
De threatwijzigingen hebben hit en exp gewoonweg totaal van de priority list gehaald. Voorheen was het op gevechten met stricte enrage timers voor tanks uitermate belangrijk hun eerste paar hits te laten landen, zodat DPS direct volledig los kon gaan. Als je toentertijd je eerste 3 attacks miste was het gewoon een wipe, omdat de boss dan allang op een DPS aan het inhakken was. Tegenwoordig is dat nog steeds wel een klein issue, maar in 9 van de 10 gevallen houd je gewoon aggro als tank.
Guides die zeggen dat je als tank je hitcap en de eerste expcap moet halen zijn waarschijnlijk van voor Firelands
De threatwijzigingen hebben hit en exp gewoonweg totaal van de priority list gehaald. Voorheen was het op gevechten met stricte enrage timers voor tanks uitermate belangrijk hun eerste paar hits te laten landen, zodat DPS direct volledig los kon gaan. Als je toentertijd je eerste 3 attacks miste was het gewoon een wipe, omdat de boss dan allang op een DPS aan het inhakken was. Tegenwoordig is dat nog steeds wel een klein issue, maar in 9 van de 10 gevallen houd je gewoon aggro als tank.
Guides die zeggen dat je als tank je hitcap en de eerste expcap moet halen zijn waarschijnlijk van voor Firelands
Anoniem: 63072
Ik weet nog van vroeger, toe je als tank altijd tasruimte tekort had.
Threath set, mitigation set, één of meer resistance sets... En soms dps set en tussendoor naar de trainer voor een respec.
In principe zou het nu moeten kunnen met twee sets: DPS en Tank. Maar dan nog kan je met een mix een Tankset met exp en hit maken gewoonweg om de extra dps. In de top gear van nu heb je die ruimte ook gewoon en extra dps is nooit weg.
Threath set, mitigation set, één of meer resistance sets... En soms dps set en tussendoor naar de trainer voor een respec.
In principe zou het nu moeten kunnen met twee sets: DPS en Tank. Maar dan nog kan je met een mix een Tankset met exp en hit maken gewoonweg om de extra dps. In de top gear van nu heb je die ruimte ook gewoon en extra dps is nooit weg.
Ik loop sowieso altijd met een volledige tank set en dps set rond omdat ik allebei doe, maar er zijn gevechten waar ik inderdaad even wat dps spullen aantrek tijdens het tanken. Bijv. bij ultraxxion een beetje extra power of bij spine als ik bloods verzamel zodat ik iets harder mee kan meppen op de burning tendon. Loop ook met een hele verzameling trinkets rond. Kost me sowieso een hele bag.Anoniem: 63072 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:37:
Ik weet nog van vroeger, toe je als tank altijd tasruimte tekort had.
Of je bent een tanky druid en je tankt gewoon in je DPSgear en andersom, zoals de onze
Ik had weinig meegekregen over die de threat wijziging, dus ik weet niet hoe ik moet tanken? Grappig, maar ik heb het hier nog steeds over DPS, mage, lock, hunter, retri, fury, arms, ele, frost, noem ze maar op. Allemaal hitcap, een stat die niets meer is dan een 'moeilijkheidsfactor' die niets toevoegt aan het hele systeem.Thysiej schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:22:
Zoals paladin tanks, druid tanks, warrior tanks en bear tanks? Voor alle vier de specs geld dat hit en expertise bijzonder laag op het prio lijstje staan. Zonder weer te starten over progress en dps requirements etc... Een tank die hit en expertise capped (volgens de meeste tanks is dat 26 expertise, terwijl het veel hoger is) is weet of niet hoe die moet tanken of is verplicht om vanuit de guild te kiezen voor de stats om bepaalde dps requirements te halen. Meestal (denk ik) is het echter de eerste van de twee opties...
Eigenlijk is iedere stat die een cap heeft een beetje suf. Zolang je de cap nog niet bereikt hebt loop je je als een debiele op die cap te focussen, en zodra je er voorbij bent interesseert die hele stat je niet meer en is het alleen maar een vervelende stat die in de weg zit van DPS/mitigation stats.
Van de andere kant snap ik ook wel dat caps prettig zijn als benchmarks. Je hebt iets om naartoe te werken. Alleen is het in WoW bijna niet te zien wat het verschil is. Als je 1% onder de hitcap zit is het niet ineens dat je DPS met bergen omhoog gaat als je de cap eindelijk hebt gehaald.
Wat dat betreft was early Cata shadow priest gearing best ideaal. Hitcap was bij mijn weten geen 100% vaststaand gegeven. Je kon ermee weg komen om die cap niet te halen ten faveure van throughput stats, en in sommige gevallen was het zelfs nadelig om teveel op de hitcap te focussen.
Van de andere kant snap ik ook wel dat caps prettig zijn als benchmarks. Je hebt iets om naartoe te werken. Alleen is het in WoW bijna niet te zien wat het verschil is. Als je 1% onder de hitcap zit is het niet ineens dat je DPS met bergen omhoog gaat als je de cap eindelijk hebt gehaald.
Wat dat betreft was early Cata shadow priest gearing best ideaal. Hitcap was bij mijn weten geen 100% vaststaand gegeven. Je kon ermee weg komen om die cap niet te halen ten faveure van throughput stats, en in sommige gevallen was het zelfs nadelig om teveel op de hitcap te focussen.
Beetje flauw, maar goed: Iemand die niet op de hoogte is van dit soort wijzigingen weet toch ook niet hoe deze het maximale uit de class/spec kan halen? Ja, ik classificeer deze 'onwetendheid' onder het niet weten hoe te tanken. Iemand die weet threat te houden is niet per definitie iemand die weet hoe die moet tanken. Vroegâh, toen threat nog moeilijk te behouden was had ik kunnen zeggen dat iemand een redelijk/goede tank was als deze threat kon behouden, echter waren er toen ook al genoeg tanks die er een potje van maakten.SinergyX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Ik had weinig meegekregen over die de threat wijziging, dus ik weet niet hoe ik moet tanken? Grappig, maar ik heb het hier nog steeds over DPS, mage, lock, hunter, retri, fury, arms, ele, frost, noem ze maar op. Allemaal hitcap, een stat die niets meer is dan een 'moeilijkheidsfactor' die niets toevoegt aan het hele systeem.
Tot hoeverre zal een hit/expertise stat verschillen met (pakembeet) amper 1% avoidance (pre-DR) in 'maximaal' te behalen resultaat? Natuurlijk erg afhankelijk van je gearsetup (reforge naar reeds aanwezige stats kan niet) en je verdere progressie, maar het zal in mijn 'ontwetende' situatie bar weinig uitmaken. We praten hier over marginale verschillen die pas op echt lange series merkbaar worden. Ik zal nooit meer gaan tanken dan wat normals en enkele HC, dat is voor mij 'maximaal'.Thysiej schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:57:
Beetje flauw, maar goed: Iemand die niet op de hoogte is van dit soort wijzigingen weet toch ook niet hoe deze het maximale uit de class/spec kan halen? Ja, ik classificeer deze 'onwetendheid' onder het niet weten hoe te tanken. Iemand die weet threat te houden is niet per definitie iemand die weet hoe die moet tanken. Vroegâh, toen threat nog moeilijk te behouden was had ik kunnen zeggen dat iemand een redelijk/goede tank was als deze threat kon behouden, echter waren er toen ook al genoeg tanks die er een potje van maakten.
Dat wat me hier toch allemaal voorbij zie komen gaat toch nog echt ver boven mijn IQ
. Ik geloof toch dat ik eerst wat aan strenght en hit ga doen en daarna wel kijk waar ik ergens op uitkom
. Er komen me hierboven termen voorbij wat ik nog niet eens weet wat ik ermee aan moet
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
de kans dat je 10 keer achter elkaar mist met 2% kans is volgens mij 0,00000000000000002048 % oftewel 1 in de 4882812500000000000 dat dit gebeurt, dus niet onmogelijk maar inderdaad hoogst onwaarschijnlijk.JoeBravo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:13:
[...]
10 tot 15 keer achter elkaar missen met 2% miss (15% hit?) lijkt mij statistisch gezien zeer onwaarschijnlijk, zo niet onmogelijk. Maar ik ben niet voldoende met statistische kennnis onderlegd om het te onderbouwen.
Voor 15 keer ga ik niet eens mijn calculator opstarten
Als levelende speler moet je gewoon wat gear pakken met stats die bij je spec horen, welke dat zijn zou iedereen toch moeten weten. Pas als je richting end game content gaat wordt het interessant.
Strength en hit moet je niet willen vergelijken vind ik. Strength zit toch altijd wel op je gear en daar valt ook niet naar te reforgen. Hit is een secondary stat die soms wel/niet op je gear zit en die kun je wel reforgen. Van je secondary stats is hit de belangrijkste tot de 8% cap.
Strength en hit moet je niet willen vergelijken vind ik. Strength zit toch altijd wel op je gear en daar valt ook niet naar te reforgen. Hit is een secondary stat die soms wel/niet op je gear zit en die kun je wel reforgen. Van je secondary stats is hit de belangrijkste tot de 8% cap.
Hetzelfde met crit chance, 40% crit. Yay dacht ik! gevecht tegen de spin in firelands met mn fire spec? 2 crits. Ik heb echt totaal geen geluk met mn mage
Het leuke van de discussie rondop soft/hard caps, is dat je niet altijd wilt doorgaan tot je cap.
Soms moet je hierdoor zoveel inboeten op andere stats, dat het niet rendabel is om het te cappen.
Kijk voor de gein eens op http://www.askmrrobot.com/wow vul je realm en char in en wat voor soort speler je bent, dan wordt er voor je uitgerekend wat het beste is qua reforgen/gems/echants etc.
Soms moet je hierdoor zoveel inboeten op andere stats, dat het niet rendabel is om het te cappen.
Kijk voor de gein eens op http://www.askmrrobot.com/wow vul je realm en char in en wat voor soort speler je bent, dan wordt er voor je uitgerekend wat het beste is qua reforgen/gems/echants etc.
Want a cookie?!
Het verhaal dat je hier schetst is precies het verschil in visie op tanks zoals dat momenteel gezien wordt. De ene tank maakt het niet uit dat er iets minder avoidance is in ruil voor meer threat en damage. De andere tank is van mening dat threat en damage van ondergeschikt belang zijn omdat threat geen enkel probleem is en damage vaak niet iets is waarop de tank wordt afgerekend. Ik kan nu eenmaal geen goede argumenten verzinnen om voor hit en expertise te gaan, omdat threat niet meer relevant is voor tanks. Daarnaast denk ik als je bezig bent met progress en de damage output te laag is dat het niet verstandig is om als tank te gaan reforgen naar hit en expertise, je offert survivability op voor damage waardoor je healers het wel eens zwaarder kunnen krijgen.SinergyX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:15:
[...]
Tot hoeverre zal een hit/expertise stat verschillen met (pakembeet) amper 1% avoidance (pre-DR) in 'maximaal' te behalen resultaat? Natuurlijk erg afhankelijk van je gearsetup (reforge naar reeds aanwezige stats kan niet) en je verdere progressie, maar het zal in mijn 'ontwetende' situatie bar weinig uitmaken. We praten hier over marginale verschillen die pas op echt lange series merkbaar worden. Ik zal nooit meer gaan tanken dan wat normals en enkele HC, dat is voor mij 'maximaal'.
Nogmaals, geen van beide kanten is verkeerd al heb ik nog nooit een echt goede reden gehoord waarom tanks in DS hit en expertise nodig zouden hebben... Een goede reden voor mij zou een reden zijn die je als tank echt nodig hebt om beter te kunnen tanken
Dit topic is gesloten.