Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
Nou ik heb em er ook sinds de 21e op staan en eigenlijk pas sinds vandaag haperingen en zelfs een freeze. Heb em juist minder gebruikt dan afgelopen week. Daarom ga ik het in de gaten houden...
verder niks veranderd, ook geen andere apps erop gezet, daarom vind ik het vreemd. Zelfs hard reset helpt tot nu toe niet. Morgen maar weer verder kijken :|

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb ook geen problemen hoor

en even over dat apps uitzetten, dat hoef je ook niet te doen maar mensen zitten heel erg in zo'n pc modus meer geheugen is slecht zo werkt dat niet in android, gewooon je ding doen als je gheugen te kort komt regelt ie dat vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik merk dat sommige spellen het niet doen op ICS. Had geen problemen hiermee op GB.
Bv. Riptide GP. En NFS heeft rare grafix. Zwarte wegen, maf gekleurde auto's.
Had hier echt geen problemen mee op GB. Weird, het zou toch allemaal beter moeten worden ipv slechter....(Niet dat GB perfect was :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat het slechter word ligt helaas niet aan ICS maar meer aan de makers die hun games niet updaten voor ICS, daar doe je helaas weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Hier ook geen problemen met de ics update. Heb hem gelijk geïnstalleerd toen hij te downloaden was. Alles draait heerlijk soepel.
Ik heb overigens wel een volledige wipe gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door riotrick op 27-06-2012 00:29 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Kan iemand mij vertellen of het mobiel(3g) internet van de XPS snel is. Bij de specs staat een max hsdpa van 14.4 mb/s terwijl die van de one s met 42.2 mb/s toch een stuk hoger is. Is het 3g internet snel genoeg en even rap als op een pc? Ga je het verschil merken met de one s(sneller bij de one s) of hangt dit vooral af van de provider? Ik heb gelezen als de provider 21 mb/s levert er daarvan slechts 5 mb/ s bij de eindgebruiker terechtkomt. Dan speelt verschil in hdspa snelheid geen rol lijkt me? Ik vraag dit omdat ik zeer veel gebruik maak van internet over 3g en een nieuwe foon nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Fredi schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 01:18:
Kan iemand mij vertellen of het mobiel(3g) internet van de XPS snel is. Bij de specs staat een max hsdpa van 14.4 mb/s terwijl die van de one s met 42.2 mb/s toch een stuk hoger is. Is het 3g internet snel genoeg en even rap als op een pc? Ga je het verschil merken met de one s(sneller bij de one s) of hangt dit vooral af van de provider? Ik heb gelezen als de provider 21 mb/s levert er daarvan slechts 5 mb/ s bij de eindgebruiker terechtkomt. Dan speelt verschil in hdspa snelheid geen rol lijkt me? Ik vraag dit omdat ik zeer veel gebruik maak van internet over 3g en een nieuwe foon nodig heb.
Bij welke provider denk jij daadwerkelijk meer dan 14,4Mbps te kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@turbo-puppy
dat is idd de bedoeling :'( toch maar wachten op CM9 of AOKP O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds geen NL update.

waarom doen ze niet zoals apple en hebben ze 1 update voor de hele wereld.
sony heeft nu wel 200 verschillende updates voor 1 telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 07:49:
nog steeds geen NL update.

waarom doen ze niet zoals apple en hebben ze 1 update voor de hele wereld.
sony heeft nu wel 200 verschillende updates voor 1 telefoon.
Dat willen ze wel, maar zo makkelijk is dat nog niet. Apple is gewoon een arrogant k*t bedrijf ( ongeacht of je nou wel of niet van hun producten houdt), de providers willen graag eigen versies maar de werkelijkheid is dat ze wel kunnen weigeren om met Apple in zee te gaan maar dat ze daar alleen zelf een hoop klanten en omzet mee mis lopen...

Dat weten ze zelf ook en daar ze gretig gebruik van. Sony bevindt zich niet in zo'n positie en eigenlijk niemand, Samsung lijkt nu in de buurt te kunnen komen en zo zie je dat de S3 in Amerika nog redelijk standaard is waar er van de S2 zelfs hardware matig voor elke provider een aparte was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Je hebt zelf het antwoord daarop al eens gegeven:
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:27:
Dennis585
@SonyXperiaNL wanneer komt de NL ics update nou voor de xperia s?

SonyXperiaNL
@Dennis585 Wij verwachten over ongeveer 2 weken.
;)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
jroz2001 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:28:
[...]

6.0.A.3.75 is gewoon een update van Android 2.3. batterij gaat over het algemeen wat langer mee, en de touch knoppen werken wat gevoeliger. Het is dus niet dat als je deze installeert, ook direct ICS krijgt.
voorlopig krijg ik nog helemaal niks :)
server still down.

waarom is het trouwens noodzakelijk om PC companion te gebruiken? met mn motorola ging alles gewoon OTA 8)7

en ik krijg met firefox, ie, en chrome foutmeldingen met Xperia Update site. buhuhu

[ Voor 8% gewijzigd door fabstar81 op 27-06-2012 08:55 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik heb ook geen problemen met ICS (sinds 21/6). Werkt opzich prima. Wel heb ik tijdens het afspelen van muziek wel eens last van hick ups, als ik naast muziek luisteren alleen een beetje loop te internetten/ Nu.nl, Facebook. Daar had ik voorheen alleen last van als ik er een zwaar spel naast speelde.
Ook vind ik al die meldingen irritant. Sluit je een koptelefoon aan, krijg je daarvan een melding. Alsof ik zelf niet door heb dat ik m'n koptelefoon inplug! Ook de melding dat gebruik van GPS tot extra kosten kan leiden is irritant, maar dat zat in 2.3 ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

riotrick schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:27:
Ik heb overigens wel een volledige wipe gedaan.
Noobie vraag: kan dat alleen met de flashtool of kun je via seus of pcc ook een volledige wipe doen? Dat wil ik straks namelijk wel als de NL ICS uit is.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Laatst online: 13-09 18:58
Ik merk wel bij ICS dat het mobiel internet een stuk langzamer is bij vodafone.. Waar ik voorheen 8mbit haalde is er nu nog maar 4 mogelijk.. En mijn abo staat max 14.4 toe, dus zou ik die 8 toch wel moeten kunnen halen, maar tot op heden is het me op meerdere locaties nog niet gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 21:35
ik begrijp dat de walkman app nu via bluetooth ook track gegevens kan meesturen naar de headset pro.
Weet iemand of dit ook geldt voor andere bluetooth devices?
(las ergerns dat er een app is voor de headset pro, dus ik weet niet of de gegevens worden meegestuurd door die app of door de walkman app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
avec_style schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:23:
ik begrijp dat de walkman app nu via bluetooth ook track gegevens kan meesturen naar de headset pro.
Weet iemand of dit ook geldt voor andere bluetooth devices?
(las ergerns dat er een app is voor de headset pro, dus ik weet niet of de gegevens worden meegestuurd door die app of door de walkman app)
MW600 nog steeds no info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
AmbroosV schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:25:
Het blijft vreemd dat ik als een van de weinigen geen problemen lijk te hebben met ICS, en ik had 'm er als een van de eersten op staan.
Ook hier weinig problemen. Hebben mensen wel de data gewhiped bij het flashen? Misschien dat dat wat verschil maakt.

Ik heb hier soms nog wat rariteiten (WiFi gaat uit zichzelf aan, af en toe een hickup bij audio afspelen en dat is het eigenlijk wel) maar ik ga er vanuit dat met een volgende update dat ook wordt glad gestreken. Het is gewoon ongelofelijk moeilijk om iets te testen met zoveel variabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroz2001 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:58:
Ik heb ook geen problemen met ICS (sinds 21/6). Werkt opzich prima. Wel heb ik tijdens het afspelen van muziek wel eens last van hick ups, als ik naast muziek luisteren alleen een beetje loop te internetten/ Nu.nl, Facebook. Daar had ik voorheen alleen last van als ik er een zwaar spel naast speelde.
Ook vind ik al die meldingen irritant. Sluit je een koptelefoon aan, krijg je daarvan een melding. Alsof ik zelf niet door heb dat ik m'n koptelefoon inplug! Ook de melding dat gebruik van GPS tot extra kosten kan leiden is irritant, maar dat zat in 2.3 ook al.
Dat valt op te lossen in de build.prop, maar dan heb je wel root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Laatst online: 13-09 18:58
Hoe zet je die gps waarschuwing dan uit in build.prop?
Ik vind die melding erg irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Ik wordt helemaal gestoord van de batterij drain. Ik zit nu op 41% na 5,5uur. Gisteren van ellende ICS maar weer opnieuw opgezet.

Iemand enig idee hoe ik kan gaan achterhalen wat de schuldige is?
CPUspy zegt dat hij 55minuten op 1512MHz heeft gedraaid, 2u55min op 384MHz en 1u26min Deep Sleep.

Functie batterij zegt dat het Scherm 42% heeft opgesnoept, Android-besturingsysteem 27%, mobiel stand-by 10%, WiFi 8%.

Ligt dit eraan dat hij weer alles goed aan het zetten na de herinstallatie, of heb ik gewoon een gare batterij? Graag zou ik de boosdoener identificeren. :(

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Lieuwe15 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:16:
Ik merk wel bij ICS dat het mobiel internet een stuk langzamer is bij vodafone.. Waar ik voorheen 8mbit haalde is er nu nog maar 4 mogelijk.. En mijn abo staat max 14.4 toe, dus zou ik die 8 toch wel moeten kunnen halen, maar tot op heden is het me op meerdere locaties nog niet gelukt..
Of misschien heeft Vodafone weer problemen... Kan toevallig samengaan natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Heb nog 2 vragen/opmerkingen:

1. Ik lees dat iedereen SI nummer 1257-0957 heeft, maar mijn telefoon heeft toch echt 1257-0986. Gehaald bij verlengen abo bij T-Mobile.

2. Als ik nu een generic ICS flash uit een ander land, kan ik dan straks als de Nederlandse uitkomt die er gewoon weer overheen flashen voor de juiste software/bloatware?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Lolhozer schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:06:
Ik wordt helemaal gestoord van de batterij drain. Ik zit nu op 41% na 5,5uur. Gisteren van ellende ICS maar weer opnieuw opgezet.

Iemand enig idee hoe ik kan gaan achterhalen wat de schuldige is?
CPUspy zegt dat hij 55minuten op 1512MHz heeft gedraaid, 2u55min op 384MHz en 1u26min Deep Sleep.

Functie batterij zegt dat het Scherm 42% heeft opgesnoept, Android-besturingsysteem 27%, mobiel stand-by 10%, WiFi 8%.

Ligt dit eraan dat hij weer alles goed aan het zetten na de herinstallatie, of heb ik gewoon een gare batterij? Graag zou ik de boosdoener identificeren. :(
Google Play: Badass Battery Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:36

KL643

beeldaandemuur

Kan dit niet simpeler...voorheen had ik een iPhone4 en na het intikken van de code, opende mijn homescreen. Bij de XPS moet je altijd bevestigen met o.k. Is hier niet een tweak voor? Ook voor het verwijderen van mail/foto's wordt telkens weer een bevestiging gevraagd..is daar ook geen manier voor om dit te tweaken?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Rctworld schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:19:
[...]

Dat willen ze wel, maar zo makkelijk is dat nog niet. Apple is gewoon een arrogant k*t bedrijf ( ongeacht of je nou wel of niet van hun producten houdt), de providers willen graag eigen versies maar de werkelijkheid is dat ze wel kunnen weigeren om met Apple in zee te gaan maar dat ze daar alleen zelf een hoop klanten en omzet mee mis lopen...

Dat weten ze zelf ook en daar ze gretig gebruik van. Sony bevindt zich niet in zo'n positie en eigenlijk niemand, Samsung lijkt nu in de buurt te kunnen komen en zo zie je dat de S3 in Amerika nog redelijk standaard is waar er van de S2 zelfs hardware matig voor elke provider een aparte was.
Je kunt het ook andersom bekijken, waarom is het per se nodig om per regio een aparte update te maken? Je maakt het jezelf veel makkelijker door 1 update uit te rollen, evt. met een carrier bundle om wijzigingen aan te passen. Apple's firmware past zich wel degelijk aan aan de provider (met bepaalde favorieten bijv. in Safari)... maar gelukkig niet tot extreme proporties met lelijke logo's, wallpapers en opstartschermen.

Verder ben ik blij dat Apple zo min mogelijk aanpassingen afdwingt, ik hoop dat de rest ooit ook eens verstandig wordt en dat af gaat dwingen. De providers mogen best eens wat minder macht hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 27-06-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV

MKV

Riqy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:39:
1. Ik lees dat iedereen SI nummer 1257-0957 heeft, maar mijn telefoon heeft toch echt 1257-0986. Gehaald bij verlengen abo bij T-Mobile.

2. Als ik nu een generic ICS flash uit een ander land, kan ik dan straks als de Nederlandse uitkomt die er gewoon weer overheen flashen voor de juiste software/bloatware?
1. Ik heb een 1257-0954 en ik ben ook iemand :9
2. Is al eerder beantwoord: ja dus

Nu nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
iemand nog een tip voor een car holder voor de sxs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik heb deze carholder gekocht voor mijn SXS:

http://www.pdashop.nl/pro...sony-xperia-s-vi-197.html

Zit int ventilatie rooster vast geklikt, erg stevig!

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 11:48
Androo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:33:
iemand nog een tip voor een car holder voor de sxs?
Accessoires voor de Sony Xperia S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Zojuist de update naar ICS gedaan via de flashtool, kon echt niet langer wachten :P

draait als een speer nu :D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
ArcticWolf schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Dat valt op te lossen in de build.prop, maar dan heb je wel root nodig.
Bedoel je die meldingen, of de hickups?
En is het aanpassen van de build.prop een beetje makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
jroz2001 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:58:
Ook de melding dat gebruik van GPS tot extra kosten kan leiden is irritant, maar dat zat in 2.3 ook al.
vrij nutteloos ook icm de smart tag in de auto. start gps en start waze : moet ik eerst weer doorenteren door die irritante melding over kosten.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
KL643 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:51:
Kan dit niet simpeler...voorheen had ik een iPhone4 en na het intikken van de code, opende mijn homescreen. Bij de XPS moet je altijd bevestigen met o.k. Is hier niet een tweak voor? Ook voor het verwijderen van mail/foto's wordt telkens weer een bevestiging gevraagd..is daar ook geen manier voor om dit te tweaken?
Je kan overstappen naar het slide unlocken, daar hoeft het niet. En in welke app doe jij je mail? Want in gmail is het een optie. Voor foto's weet ik het niet, in confirm daar ook altijd liever een keertje eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frietsaus schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Je kunt het ook andersom bekijken, waarom is het per se nodig om per regio een aparte update te maken? Je maakt het jezelf veel makkelijker door 1 update uit te rollen, evt. met een carrier bundle om wijzigingen aan te passen. Apple's firmware past zich wel degelijk aan aan de provider (met bepaalde favorieten bijv. in Safari)... maar gelukkig niet tot extreme proporties met lelijke logo's, wallpapers en opstartschermen.

Verder ben ik blij dat Apple zo min mogelijk aanpassingen afdwingt, ik hoop dat de rest ooit ook eens verstandig wordt en dat af gaat dwingen. De providers mogen best eens wat minder macht hebben.
Android-toestellen zijn hier een beetje zoals laptops voor Sony. Om zo veel mogelijk winst eruit te halen bieden ze aan om bepaalde apps te voorinstalleren. McAfee bijvoorbeeld geeft waarschijnlijk een aardig bedrag om op de telefoons te mogen staan. Voor bepaalde regio's zijn dit specifieke apps, in België staat er bijvoorbeeld de app van de krant Le Soir op. Sony krijgt daar dus geld voor.

Ook doen ze altijd wat carrierspecifieke testing om te zorgen dat alles vlot verloopt. Het is al een paar keer gebeurd dat de iPhone een update kreeg en plots bepaalde dingen niet meer wou doen op bepaalde netwerken.

Er is voor elke aanpak wel wat te zeggen. Bij Sony hebben we het voordeel dat de firmwares inderdaad voor het grootste gedeelte echt gelijk zijn en je dus gewoon zonder problemen een nieuwe .ftf kan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Als ik slide to unlock gebruik dan zit er toch geen beveiliging meer op? Voor de email gebruik ik de standaard email app (exchange Gmail).

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KL643 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:21:
Als ik slide to unlock gebruik dan zit er toch geen beveiliging meer op? Voor de email gebruik ik de standaard email app (exchange Gmail).
Gebruik ZDbox om per applicaties beveiligingen op te zetten :) werkt echt handig.

@jroz2001
de hickups eruit halen.
de meldingen ook volgens mij, maar zover heb ik er nog niet ingekeken :9

[ Voor 14% gewijzigd door ArcticWolf op 27-06-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
KL643 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:21:
Je moet ook kiezen voor Pattern. En voor de standaard mail app weet ik het niet, als ik zo nieuwsgierig mag zijn: Waarom niet de gmail app gebruiken voor gmail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Zal een kijken naar ZDbox. Zelf vind ik Pattern niet handig/veilig genoeg. Waarom ik de Gmail app niet gebruik...ik vond hem niet zo prettig (gebruikte op mijn iPhone ook de standaard mail app) maar zal hem weer in ere herstellen omdat daar inderdaad geen bevestiging wordt gevraagd. Ik mis wel dat swipe/weg van de iPhone overigens..

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KL643 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:32:
Zal een kijken naar ZDbox. Zelf vind ik Pattern niet handig/veilig genoeg. Waarom ik de Gmail app niet gebruik...ik vond hem niet zo prettig (gebruikte op mijn iPhone ook de standaard mail app) maar zal hem weer in ere herstellen omdat daar inderdaad geen bevestiging wordt gevraagd. Ik mis wel dat swipe/weg van de iPhone overigens..
tis een heel ander OS...
je kan hopelijk wel bedenken waarom Google een andere methode heeft gedefineerd (hint: patenten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Jazekers :) maar daarom kan je sommige dingen (handigheidjes) wel missen.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tis maar wat je gewend bent :+ ik heb nooit een iphone gehad...
je kan trouwens wel je lockscreen aanpassen/customizen, daar zijn apps voor te vinden in de play market.

[ Voor 44% gewijzigd door ArcticWolf op 27-06-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Je moet alles een keer geprobeerd hebben om er over te oordelen O-)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV

MKV

Toch apart dat met ICS notifications geswipet mogen worden, gezien de patenten van iOS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Daar zeg je wat..

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
die functie had CM7 ook al hoor, das niet per definitie iets van ICS...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV

MKV

Ik denk alleen niet dat Apple zijn pijlen zou richten op CM, i.t.t. Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MKV schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:41:
Ik denk alleen niet dat Apple zijn pijlen zou richten op CM, i.t.t. Google
Apple doet zoveel de laatste tijd, ik heb niks tegen iPhone, maar apple mag wel wat rustiger aan doen aankomende tijd van mij... ze creeren een slecht beeld voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Dat slechte beeld hebben ze in mijn ogen al, dat is ook een van de redenen dat ik geen iphone of andere apple producten zou willen hebben...

ontopic: ICS lijkt echt veel sneller te werken dan GB op mijn tel tot nu toe :D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
ArcticWolf schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:24:
[...]

@jroz2001
de hickups eruit halen.
de meldingen ook volgens mij, maar zover heb ik er nog niet ingekeken :9
Dat zou mooi zijn. Is daar ergens op XDA een topic van? Ik kon het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf in "[Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM's"

en de rest ff lezen ;)
64/128mb werkt erg goed voor mij

[ Voor 26% gewijzigd door ArcticWolf op 27-06-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan een nieuwe Xperia kopen, alleen zonder bon. (Via marktplaats). Is het mogelijk aanspraak te maken op de fabrieksgarantie zonder bon? Ik weet dat ik met mijn N95 bij het NokiaServicePoint geen bon hoefde te laten zien, ze konden in de telefoon zien wanneer hij ingebruik is genomen o.i.d. De prijs is 330 dus wel de moeite waard dacht ik.

Er zijn er trouwens meerdere die handelen in Sony producten op Marktplaats, zonder tussenkomt van dealers en of providers. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
AmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:31:
[...]

Nope! Alles op het 'grote' gedeelte van het geheugen blijft behouden. Het is nog niet gebeurd dat hier problemen mee waren, maar je weet nooit. De ROM en de foto's delen een NAND-chip, dus er kan altijd wat misgaan.

(bij mij zijn alle foto's en muziek blijven staan na een full wipe)
Ik heb net toch maar geflashed, full wipe, en mijn foto's en muziek zijn wel weg. Nu had ik hier op gerekend dus heb alles gebackupped, maar misschien handig voor anderen.

-edit- Even geduld was inderdaad de oplossing, zoals hieronder vermeld.

[ Voor 6% gewijzigd door TripleM op 27-06-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TripleM schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:51:
[...]

Ik heb net toch maar geflashed, full wipe, en mijn foto's en muziek zijn wel weg. Nu had ik hier op gerekend dus heb alles gebackupped, maar misschien handig voor anderen.
wat heb je gedaan dan?
hoe kunnen je foto's en muziek weg zijn? Deze staan op de sdcard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
TripleM schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:51:
[...]

Ze staan er nog wel hoor, hang je telefoon maar aan je telefoon. Hij moet het alleen even opnieuw indexeren. Ik schrok mij de eerste keer ook beroerd ;)

Overigens erg tevreden met de accu onder ICS. Nu 4 uur normaal gebruik (alles syncen, inclusief facebook, paar keer whatsappen en een half uurtje gesurfed, 10 minuten filmpje gekeken, rest van de tijd (ongeveer 3.5 uur) idle) en ik ben 9% verder ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Cyleo op 27-06-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Een zucht van verlichting, even geduld was inderdaad de oplossing.

Wat niet goed is gegaan is het automatisch downloaden van al m'n geinstalleerde apps. Toen ik de telefoon net aanzette zag ik nog iets over het downloaden van 39 apps, maar dat lijkt ie niet gedaan te hebben, er lijkt ook niets meer op de achtergrond te gebeuren en van de geinstalleerde apps zie ik niks terug. Da's jammer.

(edit: ik zie onder 'alles' in Google Play wel een hoop staan dat ik aangeschaft heb, en een hoop apps die ik geinstalleerd had staan staan bovenaan die lijst, maar mass install is er niet bij :P)

[ Voor 20% gewijzigd door TripleM op 27-06-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackjack21x
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik heb even gezocht, maar kon het niet vinden. Weet iemand hoe ik het aantal tabbladen kan verlagen?

Toestel runt nu op ICS 4.0.4 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
you can't :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackjack21x
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:38:
Ik kan een nieuwe Xperia kopen, alleen zonder bon. (Via marktplaats). Is het mogelijk aanspraak te maken op de fabrieksgarantie zonder bon? Ik weet dat ik met mijn N95 bij het NokiaServicePoint geen bon hoefde te laten zien, ze konden in de telefoon zien wanneer hij ingebruik is genomen o.i.d. De prijs is 330 dus wel de moeite waard dacht ik.

Er zijn er trouwens meerdere die handelen in Sony producten op Marktplaats, zonder tussenkomt van dealers en of providers. Heeft iemand hier ervaring mee?
Vraag waar hij gekocht is. In de meeste winkels kunnen ze een kopie van de bon afdrukken als ze de transactie opzoeken op IMEI. Bij Sony moet je eigenlijk echt een aankoopbewijs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 21:35
blackjack21x schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:21:
Ik heb even gezocht, maar kon het niet vinden. Weet iemand hoe ik het aantal tabbladen kan verlagen?

Toestel runt nu op ICS 4.0.4 btw
Je kunt wel een andere launcher installeren die wel deze optie biedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
avec_style schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:07:
[...]

Je kunt wel een andere launcher installeren die wel deze optie biedt...
Nova Launcher is een mooie hiervoor. Biedt ICS look met wat extra's.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge jonge dit heb ik weer!
Nadat ik van Castle een mail kreeg met daarin de info dat mijn "gele-vlekken" toestel door Sony omgeruild wordt voor een nieuw toestel was ik als een kind zo blij. Geen 8 weken reparatie maar binnen een week een nieuw toestel.

Nu wil het echter zo zijn dat mijn (aangetekende) pakket kwijt is geraakt door PostNL, als het pakket deze week niet meer bezorgt wordt bij Castle val ik niet meer in de garantieregeling die zij met Sony hebben getroffen.

PostNL gaat een onderzoek instellen naar waar het pakket gebleven is, dit gaat natuurlijk weer maanden duren. Mocht ik daarna recht hebben op schadevergoeding dan zal hier ook weer enkele weken overheen gaan.

Het "grappige" in deze zaak is dat ik zelf werk bij PostNL en dat ik normaliter de pakketjes ophaal bij het afgiftepunt. Echter de dag dat ik mijn pakket ingeleverd heb had ik een andere rit, het pakket is dus opgehaald door een collega. Het pakket wordt opgehaald en direct bij ons kantoor in een vrachtwagen richting Den Bosch (het sorteercentrum) gezet, daar is mijn pakket echter nooit aangekomen. Omdat ik zelf in deze ook wat onderzoek kan doen heb ik bij ons op kantoor alles afgezocht, mogelijk was het pakket ergens blijven liggen, uiteraard heb ik niets gevonden. Ook ben ik langs het afgiftepunt gereden en heb daar gezocht, ook niets te vinden. De collega die vorige week de rit gereden heeft is momenteel met vakantie en niet bereikbaar, de vrachtwagenchauffeur heb ik wel gesproken, deze heeft die dag niets bijzonders gezien.

Al met al ben ik dus zelf de pineut en is het maar afwachten hoe lang het gaat duren voordat ik mijn Xperia S weer terug heb. Ik heb helaas niet de financiën om er direct zelf een los aan te schaffen dus het is wachten op de schadevergoeding van PostNL, ik ga er namelijk niet van uit dat het pakket nog ergens opduikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:26:
Nadat ik van Castle een mail kreeg met daarin de info dat mijn "gele-vlekken" toestel door Sony omgeruild wordt voor een nieuw toestel was ik als een kind zo blij. Geen 8 weken reparatie maar binnen een week een nieuw toestel.

Nu wil het echter zo zijn dat mijn (aangetekende) pakket kwijt is geraakt door PostNL, als het pakket deze week niet meer bezorgt wordt bij Castle val ik niet meer in de garantieregeling die zij met Sony hebben getroffen.

PostNL gaat een onderzoek instellen naar waar het pakket gebleven is, dit gaat natuurlijk weer maanden duren. Mocht ik daarna recht hebben op schadevergoeding dan zal hier ook weer enkele weken overheen gaan.

Het "grappige" in deze zaak is dat ik zelf werk bij PostNL en dat ik normaliter de pakketjes ophaal bij het afgiftepunt. Echter de dag dat ik mijn pakket ingeleverd heb had ik een andere rit, het pakket is dus opgehaald door een collega. Het pakket wordt opgehaald en direct bij ons kantoor in een vrachtwagen richting Den Bosch (het sorteercentrum) gezet, daar is mijn pakket echter nooit aangekomen. Omdat ik zelf in deze ook wat onderzoek kan doen heb ik bij ons op kantoor alles afgezocht, mogelijk was het pakket ergens blijven liggen, uiteraard heb ik niets gevonden. Ook ben ik langs het afgiftepunt gereden en heb daar gezocht, ook niets te vinden. De collega die vorige week de rit gereden heeft is momenteel met vakantie en niet bereikbaar, de vrachtwagenchauffeur heb ik wel gesproken, deze heeft die dag niets bijzonders gezien.

Al met al ben ik dus zelf de pineut en is het maar afwachten hoe lang het gaat duren voordat ik mijn Xperia S weer terug heb. Ik heb helaas niet de financiën om er direct zelf een los aan te schaffen dus het is wachten op de schadevergoeding van PostNL, ik ga er namelijk niet van uit dat het pakket nog ergens opduikt.
Damn wat een kut verhaal.. Effe serieus, ik hoop dat je je geld dik en dwars met nog een leuke regeling terug gaat krijgen. :X Wat een stelletje prutsers zijn het toch, dat ze een aangetekende pakket als deze gewoon kwijt kunnen raken.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44

Hier ook een soortgelijk verhaal... :'(

Na lang schakelen met Telfort kunnen regelen dat ik binnen een week een andere Xperia S zou krijgen. Is mijn pakket ook "verdwenen". (Overigens niet aangetekend, want dat was niet nodig volgens de procedure van Teleplan. De verantwoordelijkheid ligt bij Teleplan voor de heenzending staat in de voorwaarden.) Momenteel in de dramatische rondo van Telfort, Post.nl en Teleplan :( Mooi weer spelen en de schuld afschuiven kunnen ze als de beste... Er ligt nu een klacht bij Telfort, aangezien Teleplan het lef heeft hun eigen voorwaarden niet te hanteren, de idioten!

Stuur me gewoon een nieuwe SXS en zoek het verder lekker uit... De mensen met T-Mobile mogen in de handen klappen dat zij de toestellen kunnen omruilen.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 27-06-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:38:
[...]

Damn wat een kut verhaal.. Effe serieus, ik hoop dat je je geld dik en dwars met nog een leuke regeling terug gaat krijgen. :X Wat een stelletje prutsers zijn het toch, dat ze een aangetekende pakket als deze gewoon kwijt kunnen raken.
Inderdaad, en het erge is nog dat het waarschijnlijk een directe collega is die dit op zijn geweten heeft.
Gelukkig verstuur ik al mijn pakketten aangetekend, als je dit niet doet ben je de inhoud van het pakket gewoon kwijt en krijg je met een beetje geluk nog de verzendkosten vergoedt.
Ook ben ik zo slim geweest om de inhoud van de doos en het uiteindelijke pakket met pakbon te fotograferen. Ik kan er dus van uit gaan dat het toestel sowieso vergoed wordt, het is alleen de vraag hoe lang dit gaat duren.

Wat ik me op dit moment wel afvraag is of Castle het recht heeft om te zeggen dat ik niet meer binnen de garantieregeling val, er van uit gaande dat mijn pakket onverhoopt toch nog bezorgd wordt. Stel mijn toestel komt van volgende week bij hun binnen en zij hebben de foute batch al verstuurd, dan zou ik volgens hen alleen nog recht op reparatie hebben, niet op een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Na lang schakelen met Telfort kunnen regelen dat ik binnen een week een andere Xperia S zou krijgen. Is mijn pakket ook "verdwenen". (Overigens niet aangetekend, want dat was niet nodig volgens de procedure van Teleplan. De verantwoordelijkheid ligt bij Teleplan voor de heenzending staat in de voorwaarden.) Momenteel in de dramatische rondo van Telfort, Post.nl en Teleplan :( Mooi weer spelen en de schuld afschuiven kunnen ze als de beste... Er ligt nu een klacht bij Telfort, aangezien Teleplan het lef heeft hun eigen voorwaarden niet te hanteren, de idioten!

Stuur me gewoon een nieuwe SXS en zoek het verder lekker uit... De mensen met T-Mobile mogen in de handen klappen dat zij de toestellen kunnen omruilen.
Dat is mooi klote voor je man!
Ik hoop dat Teleplan inderdaad aansprakelijk gesteld kan worden want als je het pakket niet aangetekend verstuurd hebt dan krijg je van PostNL in ieder geval niets. Het is een zeer kromme regeling waarbij de post niet aansprakelijk kan worden gesteld als zij hun dienst niet leveren. Zij zeggen simpelweg wij hebben het pakket niet bezorgd, dus onze dienst is niet uitgevoerd, daardoor zijn wij niet aansprakelijk. Bij geen enkel bedrijf in Nederland kan er op deze manier gehandeld worden, behalve bij de post.

Gekeken naar de feiten van je verhaal is het op zich niet vreemd dat Teleplan onder de schadevergoeding uit probeert te komen, normaliter kunnen zij niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten van een ander bedrijf. Zou je misschien een link naar hun voorwaarden kunnen plaatsen, ik ben toch wel benieuwd hoe zij dit daarin opgenomen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Dus de conclusie is dat dit zeker niet altijd effect heeft... Jammer. Zelf net even geprobeerd, maar zonder effect. Nog steeds haperingen.
Ondertussen ook een torrentje aan het downloaden, wat het voor de telefoon wel iets lastiger maakt (beter dus om te testen of de haperingen weg zijn), maar met 2.3 kon dat ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 11:48

Soort gelijke case heb ik ook een keer gehad. Ik uiteraard balen en naar een half jaar niets meer gehoord te hebben de moed maar opgegeven. Word ik een jaar (!) nadat het pakket was kwijtgeraakt gebeld door de betreffende webshop (alternate) dat het pakketje toch was aangekomen en of ik mijn aankoopbedrag dan maar terug wilde :*)

Ik hoop voor je dat het geen jaar duurt bij jou en dat het snel opgelost wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:56:
[...]

Dat is mooi klote voor je man!
Ik hoop dat Teleplan inderdaad aansprakelijk gesteld kan worden want als je het pakket niet aangetekend verstuurd hebt dan krijg je van PostNL in ieder geval niets. Het is een zeer kromme regeling waarbij de post niet aansprakelijk kan worden gesteld als zij hun dienst niet leveren. Zij zeggen simpelweg wij hebben het pakket niet bezorgd, dus onze dienst is niet uitgevoerd, daardoor zijn wij niet aansprakelijk. Bij geen enkel bedrijf in Nederland kan er op deze manier gehandeld worden, behalve bij de post.

Gekeken naar de feiten van je verhaal is het op zich niet vreemd dat Teleplan onder de schadevergoeding uit probeert te komen, normaliter kunnen zij niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten van een ander bedrijf. Zou je misschien een link naar hun voorwaarden kunnen plaatsen, ik ben toch wel benieuwd hoe zij dit daarin opgenomen hebben.
Niet echt slim om het pakket niet aangetekend te versturen natuurlijk... die fout maak ik niet meer. Maar ik heb uiteraard wel een verzendbewijs met T&T code van mijn pakket.
Ander feit is dat het pakket naar een antwoordnummer verstuurd moest worden. Post.nl verzamelt dan alleen de pakketten, heb ik begrepen. Wellicht een reden waarom Teleplan de verantwoordelijke is.

Voorwaarden van Telfort/Teleplan:
https://www.telfort.nl/ec...im/reparatie_voorwaarden/

[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 27-06-2012 16:41 . Reden: toevoeging i.v.m. reactie jroz2001 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Dynamix schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Als je een pakket verstuurd is dit toch standaard aangetekend? Je krijgt toch een track n trace code? Of is dat weer wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jroz2001 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:37:
[...]

Als je een pakket verstuurd is dit toch standaard aangetekend? Je krijgt toch een track n trace code? Of is dat weer wat anders?
Dat is wat anders. Aangetekend versturen kost €8,05 ipv €6,75, hiervoor is het pakket verzekerd tot een waarde van €500,-. Als je het pakket normaal verstuurd en het raakt kwijt is dat je eigen risico.
Daarom beveel ik altijd aan om het pakket aangetekend te versturen, voor die €1,30 hoef je het niet te laten en je loopt minder risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:36:
[...]

Niet echt slim om het pakket niet aangetekend te versturen natuurlijk... die fout maak ik niet meer. Maar ik heb uiteraard wel een verzendbewijs met T&T code van mijn pakket.
Ander feit is dat het pakket naar een antwoordnummer verstuurd moest worden. Post.nl verzamelt dan alleen de pakketten, heb ik begrepen. Wellicht een reden waarom Teleplan de verantwoordelijke is.

Voorwaarden van Telfort/Teleplan:
https://www.telfort.nl/ec...im/reparatie_voorwaarden/
Aangetekend versturen is uiteraard altijd slimmer, helaas voor jou moet je het op deze manier leren.
Ik kan de voorwaarden niet zien, daarvoor moet je inloggen.
En met betrekking tot het antwoordnummer kan ik je helaas niet veel meer vertellen, ik weet alleen dat het verzenden van een standaard pakket naar een antwoordnummer voor de afzender gratis is. Wil je dit pakket verzekerd hebben dan betaal je hier als afzender voor, bij een normaal pakket zijn alle kosten voor de ontvanger. Deze pakketten worden echter wel op een andere wijze bezorgd, vaak gaat het hier om meerdere pakketten die tegelijk in een rolcontainer op het bijbehorende adres van het antwoordnummer bezorgd worden. Meer over deze werkwijze weet ik niet, ik werk bij PostNL, wij halen de pakketten op terwijl de bezorging gedaan wordt door TNT Express, voortaan twee verschillende bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Dat is wat anders. Aangetekend versturen kost €8,05 ipv €6,75, hiervoor is het pakket verzekerd tot een waarde van €500,-. Als je het pakket normaal verstuurd en het raakt kwijt is dat je eigen risico.
Daarom beveel ik altijd aan om het pakket aangetekend te versturen, voor die €1,30 hoef je het niet te laten en je loopt minder risico.
Eens. Echter kan je met een standaard pakket nog steeds aantonen dat PostNL een pakket kwijt maakt, dus zijn zij nog steeds aansprakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jroz2001 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:58:
[...]

Eens. Echter kan je met een standaard pakket nog steeds aantonen dat PostNL een pakket kwijt maakt, dus zijn zij nog steeds aansprakelijk.
Volgens mij werkt het zo niet hoor, dit is wat ik in hun algemene voorwaarden kan vinden:

9.1 Voor schade ontstaan bij uitvoering van de
Overeenkomst is Koninklijke PostNL niet aansprakelijk,
tenzij hieronder anders is bepaald.
9.2 Met inachtneming van het hiervoor bepaalde, de
bepalingen van de Postwet 2009 en het
Wereldpostverdrag (zie upu.int) is Koninklijke PostNL
tegenover de Afzender in het geval van verzuim slechts
aansprakelijk voor geleden directe schade die
rechtstreeks voortvloeit uit het Postvervoer van
Poststukken met een Service
. Koninklijke PostNL is
nimmer aansprakelijk voor gevolgschade (o.a. gederfde
inkomsten, vertraging(en) etc.), tenzij in deze Algemene
Voorwaarden uitdrukkelijk anders is bepaald.

Dat wil mijn inziens dus zeggen dat ze alleen aansprakelijk zijn als je een pakket met service verzonden hebt. Een pakket met service houdt in dat het aangetekend of met verzekerservice verzonden is, het basispakket valt hier dus niet onder.
Als je wat rondzoekt via Google dan kom je veel topics tegen van mensen met hetzelfde probleem, basispakket kwijt betekend geen vergoeding, als je geluk hebt krijg je uit coulance de verzendkosten vergoedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroz2001 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Dus de conclusie is dat dit zeker niet altijd effect heeft... Jammer. Zelf net even geprobeerd, maar zonder effect. Nog steeds haperingen.
Ondertussen ook een torrentje aan het downloaden, wat het voor de telefoon wel iets lastiger maakt (beter dus om te testen of de haperingen weg zijn), maar met 2.3 kon dat ook gewoon.
true

wel even het dalvik cache cleanen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Vandaag nergens last van gehad, geen haperingen etc. Telefoon loopt als een trein itt gisteren. Jammer dat ik nog geen 9 uur met een volle batterij doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geprobeerd om mijn toestel te traceren via Mobile Protect, dit werkt helaas niet.
Dit kan komen doordat ik mijn simkaart nu in een ander toestel gebruik, of doordat mijn Sony niet aan staat.
Hebben jullie enig idee wat het meest voor de hand liggende is, en of er eventueel nog een andere manier is om mijn mobiel op te sporen zonder dat er een simkaart in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:29
Vandaag mijn Xperia S van amazon.de mogen ontvangen (zwarte versie, 394 euro inclusief verzending). Bijkomend voordeel: de ICS-update werd direct aangeboden via Update Service. Ik ga lekker spelen vanavond!

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
randy_e schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:24:
Vandaag nergens last van gehad, geen haperingen etc. Telefoon loopt als een trein itt gisteren. Jammer dat ik nog geen 9 uur met een volle batterij doe...
Had ik in't begin ook. Lijk wel of ICS even moet inwerken ;) Misschien om dat alles even opnieuw moet worden opgebouwd (media database)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nog geen 9 uur? Wtf de mijne gaat al 36uur mee, en lijster er aardig wat spotify op noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Ik ben wel een zware gebruiker, heb zoveel mogelijk ingesteld om batterij te besparen maar mag niet baten... Als je tips hebt graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Batterijduur is zo relatief.
Ik kan 'm binnen 4u leeg trekken, ik kan er ook met gemak twee dagen uit halen. Het is maar net wat je ermee doet. Of je nou CC, D, E, F, GB, HC, ICS of JB hebt, dat maakt wat dat betreft weinig uit. ;)

En waar kun je tegenwoordig nou niet je gsm tussendoor even bijvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah okay, maar ik heb toch echt wel redelijk normaal gebruik, ik vind 9 uur dan wel erg weinig hoor. Kijk zwarte gebruiker is ook maar relatief natuurlijk. Als je hele dag probeert film te kijken op je phone ja dan is ie zo leeg natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

@randy_e

Ik heb de browser geschiedenis, cookies en dergelijke opslaggegevens weggegooid en hij lijkt zowaar
Wat vloeiender te werken.... Misschien dat jij het ook eens wil proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk dat wenog met ICS zitten nu :( ;)

Geen grote update toch? Moet dus redelijk snel kunnen. Behalve als Sony de 2011 weer in dezelfde cyclus gaat updaten waarna de S pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Het scherm is de allergrootste energiezuiger. Ik kan ook veel tijd met de telefoon rekken, zelfs met bekijken van HD video.

Ik ben nog niet zo onder de indruk van de Xperia S na 3 dagen, maar maybe is dat omdat ik al 3 jaar een smartphone gehad heb en het nog niet zo veel anders is allemaal :p. Het nieuwe is er een beetje van af.
Sowieso is de batterij wel beter dan een 3 jaar oude telefoon en het scherm, speaker kan lekker hard, camera is goed. Maar ik sla niet steil achterover van het geheel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg zeg, de eerste updates naar Jelly Bean komen pas binnen een goede twee weken. Er zijn heel erg weinig systeemaanpassingen bij de update van ICS naar Jelly Bean. Sony heeft, als alles goed is, ook al een paar maanden toegang tot de PDK (platform development kit). Dit zou willen zeggen dat ze heel erg snel een update naar Jelly Bean kunnen releasen, mogelijk maar een maand of twee maand na de officiële release. De Xperia S krijgt zowiezo de update, dat werd eerder al bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mn nieuwe S binnen gekregen. Uit de doos gehaald, en zonder micro sim via wifi al het een en ander gedownload en getest: super. Tot dat mijn accu leeg was. Heb zo lang door gespeeld tot hij uit viel. Aan de lader en op geen enkele manier meer aan te krijgen, ook het resetten met power + volume up geeft na 20+ seconden geen reactie. En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
Heb ik ook wel eens gehad, helemaal in het begin.

Gewoon eventjes(minuten) wachten. De SXS heeft volgens mij een soort 'beginvermogen' nodig om aan te kunnen. Als je een tijdje wacht, dus dat de accu iets meer geladen is, zou hij aan moeten gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trezzahn schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 07:31:
Heb ik ook wel eens gehad, helemaal in het begin.

Gewoon eventjes(minuten) wachten. De SXS heeft volgens mij een soort 'beginvermogen' nodig om aan te kunnen. Als je een tijdje wacht, dus dat de accu iets meer geladen is, zou hij aan moeten gaan!
Hij heeft minimaal 3 uur aan de lader gehangen. Bij de eerste keer aansluiten van de lader was het lampje oranje, dat ging toen uit. Daarna gebeurde er of niets, of het lampje was rood. Meer gebeurd er niet.

- edit 3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
@turbo-puppy thnx voor de tip.
ik had eergisteren alleen last van haperingen en een freeze, dat was de eerste keer. Gisteren en tot nu toe is ie smooth as butter... Werkt super, hopelijk blijft dit zo. Alleen mijn batterij gaat lang niet zolang mee als sommige anderen hier zeggen. Rond de 9 uur zo'n beetje. Met GB was dat rond de 15uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij mij duurde het ook 20 min voordat het toestel eindelijk aansprong :+ toen rood, oranje, groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 11:40
Beste tweakers

Waar zit de instelling om te kunnen kiezen: mail van de afgelopen 3 dagen, maand of alle mail binnen halen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
mail app> menu knop>settings>je account>Days to sync
Daar kan je kiezen hoeveel je wil syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 11:40
Ja dit is in de gmail app, maar in de standaard mail app zit deze instelling niet op die plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Ik heb het over de standaard mail app. Wel de ICS versie, zit jij nog op GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:36:
Zeg zeg, de eerste updates naar Jelly Bean komen pas binnen een goede twee weken. Er zijn heel erg weinig systeemaanpassingen bij de update van ICS naar Jelly Bean. Sony heeft, als alles goed is, ook al een paar maanden toegang tot de PDK (platform development kit). Dit zou willen zeggen dat ze heel erg snel een update naar Jelly Bean kunnen releasen, mogelijk maar een maand of twee maand na de officiële release. De Xperia S krijgt zowiezo de update, dat werd eerder al bevestigd.
En toch ben ik er bang voor dat ik naar de custom roms moet grijpen om enigzins snel aan de slag te kunnen met JB :P
Pagina: 1 ... 6 ... 49 Laatste