Wat betreft die gele vlekken: ik zou me niet blind staren op die "checks". Heb ook een keer op een website zo'n lijstje gezien met codes etc. wanneer je mogelijk/waarschijnlijk gele vlekken krijgt. Ik voldeed aan al die punten, maar heb nergens last van.
Heb gisteren een generic rom gedownload en die via een flashtooltje op mn telefoon geflashed. Dit ging allemaal prima, data bleef gewoon behouden. Wel moest ik even mijn contacten opnieuw inladen en moesten de apps geïnstalleerd worden, maar dit gebeurde automatisch toen ik de Wifi aanzette. Werden meteen alle apps geüpdate naar de laatste versie, iets wat ik nog wel eens vergeet.
Ben zeer tevreden met de ICS update, alles werkt net wat sneller en soepeler, het multitask gedeelte is zeer welkom. Waar ik in een review las dat de camera vanuit de locked toestand ineens zoveel trager is.. ik merk het niet echt. Voorheen was het iets van 1.5-2 seconden, nu is het ongeveer hetzelfde (verschilt per keer iets, soms lijkt het meer op 1.5 seconden, soms meer op 2.5).
Al met al zeer tevreden. Het enige minpunt wat ik destijds bij de aankoop zag (geen ICS installed hebben) is nu dus ook weg. Me be happy
Edit: accu lijkt ook weer een stuk(je) langer mee te gaan. Nu bijna 14 uur in gebruik en er zit nog 57% in de accu. Dit bij normaal gebruik (beetje surfen, vaak email checken, wat spelen met ICS).
[
Voor 6% gewijzigd door
Moi_in_actie op 26-06-2012 14:51
]