Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 18:58
Heeft iemand de automatische helderheid optie gevonden?
Ik kan hem nergens meer vinden sinds de update naar ICS, wat ik wel erg jammer vind.

Het artikel op de FP slaat ook het toetsenbord over wat een enorme verbetering is geworden (zo niet de grootste verbetering!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Als je ICS op je gsm zet zoals in de eerste post word dit gezien als je gsm flashen? En ben je dan je garantie kwijt of moet ik mij hier geen zorgen over maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ArcticWolf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:02:
[...]

yep, ik doe wel de calender zo syncen... maar de rest via exchange. Niet alles wordt per push gesynct alleen Gmail wel 8)7
De email app zelf verbruikte in GB echt extreem veel batterij, dat valt nu wel mee al gebruikt hij wel veel CPU en "waked" de device. Ik wacht echt op een custom kernel met smartass V2, dat zal de batterij nog langer mee laten gaan.
ja ik snap het. ook de contacten sync is via exchange goed te doen en op die manier kan alle inetrne google spul wel uit.
ik wacht ook op een custom rom ja, ben ookw el benieuwd naar wat krabappel gaat maken met zijn sspeed. al is een cyanogen nog beter. ik mis bijvoorbeeld de profilen in de statusbar van cyanogen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Lieuwe15 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:56:
Heeft iemand de automatische helderheid optie gevonden?
Ik kan hem nergens meer vinden sinds de update naar ICS, wat ik wel erg jammer vind.
Waar zit ie dan in GB? Daar kan ik 'm ook niet vinden, maar lijkt ie op automatische helderheid over te schakelen zodra ik mijn scherm onder de 50% helderheid instel. Wat ik overigens meestal een onrustig beeld vind opleveren eerlijk gezegd.

Overigens: het lijstje met SI nummers is ondertussen aangepast, voor degene met exotische SI nummers misschien wel interessant ...
http://talk.sonymobile.com/thread/42096?tstart=0

[ Voor 23% gewijzigd door Plekuz op 25-06-2012 11:13 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zit geen autobrightness in GB hoor... en die van SSpeed werkte ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staan nieuwe si nummers in de lijst :

staat nl er nu ook tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:26:
er staan niewe si nummers in de lijst :

staat nl er nu ook tussen?
nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
0957 nog niet iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb als experiment de dalvik allocation van 256mb ( 8)7 ) naar 64mb gezet... en ik hou nu wel boven de 200mb aan ram vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
@ arcticwolf ik had dat nog niet tegelijk gedaan, dus ik heb een tijdje gemultitasked (is dat een woord?) en ben er nu nog mee bezig... Je hebt deels gelijk, want af en toe hapert ie inderdaad maar niet constant.
Dit is mn eerste Android dus het is allemaal sowieso beter dan wat ik had... Echter zou het wel constant soepel moeten gaan. Maar aan de andere kant multitasking doe ik niet vaak en dan loopt ie wel perfect soepel... :) ik ben er zeker nog content mee en zou em niet willen ruilen

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ArcticWolf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:25:
zit geen autobrightness in GB hoor... en die van SSpeed werkte ook niet :+
Nou, die zit er wel in, maar kun je niet zelf aan of uit zetten. Zet onder GB je brightness net onder de 50%, zet een wit scherm voor en dek het omgevingslicht af met je hand of zo, dan zie je de helderheid veranderen. Doe hetzelfde met brightness boven de 50% en het gebeurt niet. Dat is wat ik op mijn SXS zie.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
even iets NIET over ICS :)

die xperia facebook integratie....die lijkt me een beetje dubbel omdat facebook zelf ook als app erop staat? je kan volgens mij geen een van de twee verwijderen.

maar nu scheelt het weer batterij omdat ie 2 accounts gaat zitten syncen. wat is hier aan te doen? hoe hebben jullie dat? gewoon beide op automatisch syncen? of 1 uit, of alle 2 uit?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fabstar81 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:38:
even iets NIET over ICS :)

die xperia facebook integratie....die lijkt me een beetje dubbel omdat facebook zelf ook als app erop staat? je kan volgens mij geen een van de twee verwijderen.

maar nu scheelt het weer batterij omdat ie 2 accounts gaat zitten syncen. wat is hier aan te doen? hoe hebben jullie dat? gewoon beide op automatisch syncen? of 1 uit, of alle 2 uit?
Facebook Inside Xperia synced niet zo veel, je kan ook zelf kiezen welke apps je ermee synced in het Xperia-menu bij Instellingen. FbiX zorgt voor foto's van je Facebookalbums in de galerij, uitgebreide Facebookgegevens bij contacten. De andere functionaliteit van FbiX synced niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Merken jullie ook verbeteringen in de bluetooth stack? Had begrepen dat deze verschilt van 2.3.7 en was benieuwd of filetransfers werken en hoe de integratie met carkits verloopt?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
woutur schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:25:
Merken jullie ook verbeteringen in de bluetooth stack? Had begrepen dat deze verschilt van 2.3.7 en was benieuwd of filetransfers werken en hoe de integratie met carkits verloopt?
Met carkit merk ik geen verschil, werkt nog steeds prima. Gebruik het voor bellen en muziek luisteren via Spotify, gaat zoals verwacht.

Enige wat ik jammer vind is dat Spotify geen track-gegevens doorstuurt naar m'n Pioneer, voor de rest werken knopjes wel.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Met bluetooth heb ik nog geen verschil gemerkt.
Wel heb ik nog een probleempje met bluetooth, (zowel in 2.3.7 als in ICS) namelijk dat hij altijd verbinding maakt met zowel de "telefoon audio" als de "media audio" echter laat mijn carkit deze laatste niet horen, dus ik wil eigenlijk alleen verbinding maken met de "telefoon audio" en de "media audio" gewoon over de speaker van de telefoon laten spelen. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Ook al gekeken bij de instellingen van je bluetooth apparaat?
Daar kun je namelijk kiezen welke services gebruikt worden. Daar kun je "media audio" uitvinken als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
ik krijg mijn xsx niet aan de praat met de bluetooth carkit in mn peugeot 207.
heb al geprobeerd om alle oude telefoons eruit te halen, maar dit gaf ook geen verbetering. iemand nog tips?

zelfs oude minder smarte phones pakt ie wel. :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Ja dat heb ik al lang gezien, maar als ik die uit vink, dan is hij 2 tellen later weer "connected to media audio" met het vinkje weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

In mijn C3 ui 2011 werkt zowel de GB als de ICS versie prima. Alleen metadata streamt ie dus niet als ik muziek afspeel. Dit is even wachten op een goede custom ROM waar de bluetooth stack wel modern is ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb vandaag ook de update gedaan via de Flashtool. Inmiddels alle apps weer terug gezet en het viel mij op dat bepaalde apps problemen hadden met de verbinding. Inmiddels ben ik er achter, bij de APN instellingen van Vodafone stond de proxy aan 8)7

Zodra ik deze had uitgezet werkte alles weer perfect.

Instellingen > Meer... > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > Vodafone GPRS >
Proxy > 192.168.251.150 wijzigen in 0
Poort > 8799 wijzigen in 0

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 25-06-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Hoe lang hoort normaal het flashen naar 4.0 te duren? <5 min? 5 < tijd < 10? >10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
AmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:11:
[...]

Dat wil zeggen dat je te lang wacht. Denk eraan dat je je telefoon pas mag aansluiten op het moment dat Flashtool erom vraagt! Dan zegt hij zogezegd dat je de backbutton moet ingedrukt houden en je telefoon aansluiten, maar ipv backbutton duw je dan op volume omlaag.
Ik daar nu ook last van. Het groene balkje begint nooit met bewegen. Hij zegt die melding over MTP en het is klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 minuten max }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Geen idee wat er nu anders is (I have tried turning it off and on again) en het werkt :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Is er ook een manier om meer icoontjes op je homescreen te zetten?
Ik had wat gevonden maar die app (Top Shortcuts Free) werkt alleen voor GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Nova/apex launcher gebruiken

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Heb nu ook een Xperia S, de zwarte! ICS is geïnstalleerd en ik ben vooralsnog sceptisch (het scherm is wel moooooooi). T-Mobile deed moeilijk om mijn oude sim in te wisselen voor een micro-sim, dus ik moet of 1 maand wachten totdat ik Hi kan gebruiken of een andere filiaal proberen met wat relaxtere medewerkers... Met Wi-Fi kon het toestel al ineens een stuk meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Stidge schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:09:
Heb nu ook een Xperia S, de zwarte! ICS is geïnstalleerd en ik ben vooralsnog sceptisch (het scherm is wel moooooooi). T-Mobile deed moeilijk om mijn oude sim in te wisselen voor een micro-sim, dus ik moet of 1 maand wachten totdat ik Hi kan gebruiken of een andere filiaal proberen met wat relaxtere medewerkers... Met Wi-Fi kon het toestel al ineens een stuk meer :p
gewoon belcompany instappen en vragen of ze hem even knippen naar een micro sim zo gedaan.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of zelf knippen ;-) duurde nog geen minuut bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Die schijnen (nog) niet lekker te werken in ICS als je zo de reviews leest.
Maar zal ze een keertje proberen. Bedankt.
Ik had gehoopt dat je dat ergens makkelijk in ICS(Android is sowieso nieuw voor mij) zelf kon veranderen maar ik zal wel weer het onmogelijke willen, vaak zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ik gebruik nova op mijn sgs2, werkt erg prettig.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Je kunt ook mapjes maken als je meer apps kwijt wilt.

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/thu/img4fe8c957890a5.png

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
raydekok schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:32:
[...]

gewoon belcompany instappen en vragen of ze hem even knippen naar een micro sim zo gedaan.
Kan niet. Het is nog een grote sim chip :(. Ik kom nog uit die tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bambam7 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:16:
[...]

Die schijnen (nog) niet lekker te werken in ICS als je zo de reviews leest.
Maar zal ze een keertje proberen. Bedankt.
Ik had gehoopt dat je dat ergens makkelijk in ICS(Android is sowieso nieuw voor mij) zelf kon veranderen maar ik zal wel weer het onmogelijke willen, vaak zo.
er zit teveel sony UI op deze versie van ICS ;) dat moet je er eerst allemaal uitslopen en daarna zal Nova/apex goed werken.
Hiervoor moeten we toch echt wachten op CM9/AOKP... ik heb Apex gister geprobeerd, maar toen had ik opeens maar 80mb ram over 8)7
Je kan bijna 110 apps freezen/wipen en dan heb je pas een stock/clean ICS rom, eventueel kun je daarna weer de SXS launcher + timescape installeren (= 10mb aan apks...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Stidge schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:09:
T-Mobile deed moeilijk om mijn oude sim in te wisselen voor een micro-sim
Wow, groot verschil. Ook T-Mobile hier en ik kreeg de micro-sim zo mee, gratis en voor niks zonder moeilijk gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

riotrick schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:30:

[afbeelding]
Kon in GB ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Weakling schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:08:
[...]

Wow, groot verschil. Ook T-Mobile hier en ik kreeg de micro-sim zo mee, gratis en voor niks zonder moeilijk gedoe.
't Komt ook wel goed, maar ik wilde niet in discussie gaan met die medewerker, waarschijnlijk wist ie niet alles over die sim policy en het was druk. Oh well, heb toch tentamens om te leren en een oude telefoon die het nog prima doet. Nu is het gewoon een media device :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Nova launcher draait hier anders wel goed. Had eerst apex geprobeerd maar die lagde een beetje en nova niet. Was toevallig precies andersom met de arc en ics.
Krijg beetje het gevoel dat dit een soort beta ics is om maar aan Q2 te kunnen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
riotrick schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:30:

[afbeelding]
Mja, dit wist ik inmiddels. Maar ik vind het scherm zo groot dat er makkelijk 5 of misschien wel 6 icoontjes naast elkaar kunnen en ook wel 5 rijen.
ArcticWolf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:47:
[...]

er zit teveel sony UI op deze versie van ICS ;) dat moet je er eerst allemaal uitslopen en daarna zal Nova/apex goed werken.
Hiervoor moeten we toch echt wachten op CM9/AOKP... ik heb Apex gister geprobeerd, maar toen had ik opeens maar 80mb ram over 8)7
Je kan bijna 110 apps freezen/wipen en dan heb je pas een stock/clean ICS rom, eventueel kun je daarna weer de SXS launcher + timescape installeren (= 10mb aan apks...) ;)
Misschien Nova proberen, anders inderdaad even geduld tot CM9(volgens vele the-way-to-go anyway 8) ).
Maar goed ICS is ook nog maar net uit en er zal nog wel veel beschikbaar komen de komende maanden qua tweak-apps en mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Robin64 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:32:
...
Krijg beetje het gevoel dat dit een soort beta ics is om maar aan Q2 te kunnen voldoen.
Dat gevoel kreeg ik nou ook. Vooral omdat de camera (selling point nr1) zelfs minder is geworden als in GB. Althans dat vind ik. Misschien is de NL uitrol beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die multi focus is wel briljant O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
ArcticWolf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:47:
[...]

Hiervoor moeten we toch echt wachten op CM9/AOKP...
Dan kan je lang wachten.......... cm9 werkt nog niet zonder bugs op een arc ,te zwijgen over de xs.
Prachtig die sony telefoons maar op developper gebied een ramp.
Waarom ? er zijn haast geen goede devs die zich met sony bezighouden.
Jammer maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nja er zijn iig 2 devs die zich bezig houden met de XS ;-) en misschien moet ik zelf ook maar weer gaan dev'en, ik ga iig wel proberen een gestripte rom binnenkort uit te brengen ik wil alleen nog de kernel optimizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07-2022
Hoe telefoon instellen zodat je bericht krijgt wanneer ics voor uw toestel beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronny69 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:07:
Hoe telefoon instellen zodat je bericht krijgt wanneer ics voor uw toestel beschikbaar is?
dat doet ie al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Mehehe, heb nu die Wireless Pro Headset binnen gekregen van Sony zelf, en daar zie je dus ook gewoon niet de titel op langs komen als je muziek afspeel van je toestel via de headset. Dat is toch echt wel een major fail. Ding kan wel je sms-jes oplezen enz, maar simpele trackinformatie stuurt de sxs niet door. Echt slecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ArcticWolf schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:36:
die multi focus is wel briljant O+
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
ArcticWolf schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:43:
nja er zijn iig 2 devs die zich bezig houden met de XS ;-) en misschien moet ik zelf ook maar weer gaan dev'en, ik ga iig wel proberen een gestripte rom binnenkort uit te brengen ik wil alleen nog de kernel optimizen.
Mijn zegen heb je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Camera modes > normal
opties > focus mode > mutli auto focus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Damian schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:43:
Mehehe, heb nu die Wireless Pro Headset binnen gekregen van Sony zelf, en daar zie je dus ook gewoon niet de titel op langs komen als je muziek afspeel van je toestel via de headset. Dat is toch echt wel een major fail. Ding kan wel je sms-jes oplezen enz, maar simpele trackinformatie stuurt de sxs niet door. Echt slecht :(
Welke app gebruik je ? Via spotify werkt dat niet bijvoorbeeld, maar met de walkman app zou het wel moeten werken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Laatst online: 09-09 16:31
Damian schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:43:
Bij mij werkt dit gewoon, tenminste zolang ik de walkman app gebruik. Daarnaast ook nog de app voor de headset geinstalleerd. Spotify toont idd nog steeds geen gegevens.
Jammer van die oude meuk bluetooth stack die in ICS gebruikt wordt (fout van Google, niet van Sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Enige wat ik jammer vind is dat ik gedownloade muziek (voor offline modus) niet in die walkman app afkan spelen :) Dan hek een legale manier om muziek te luisteren en dan kan het alleen via hun app haha, maar goed wel logishc opzich maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ArcticWolf schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:48:
Camera modes > normal
opties > focus mode > mutli auto focus :9~
Maar dat zat ook al in GB, wat is daar zo goed aan in ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:00:
[...]

Maar dat zat ook al in GB, wat is daar zo goed aan in ICS?
:X :o dat wist ik niet...
heb het pas in ICS ontdekt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens blij dat je met de volumeknoppen de tril ook weer kan uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
krijg ik een melding dat de nieuwe update beschikbaar is, ga ik via pc companion aan de slag, krijg ik een venster dat de Server niet toegankelijk is

:(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon met SEUS proberen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:36:
Ik ben trouwens blij dat je met de volumeknoppen de tril ook weer kan uitzetten.
Grootste verbetering wat mij betreft. Wat een gehannes was dat eerst om hem op mute te zetten.

@muziek informatie doorsturen: Dit komt door de bluetooth versie die Google met android meestuurt, die is heel erg veroudert. Dat de walkman wel informatie meestuurt komt waarschijnlijk omdat Sony daarin iets heeft aangepast en ik vermoed ook dat het alleen met de smart headset werkt en niet met andere apparaten omdat het (opnieuw vermoedelijk) geen standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabstar81 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:16:
krijg ik een melding dat de nieuwe update beschikbaar is, ga ik via pc companion aan de slag, krijg ik een venster dat de Server niet toegankelijk is

:(
hou ons op de hoogte.

welk si nummer heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:49
Hebben jullie een idee hoe de onderkant aan elkaar zit?
Onder het lichtgevende deel zit nog een zwart stuk met de mogelijkheid voor het ophangen van je telefoon aan bv een keycord. Echter kraakt het zwarte deel, het lijk los te gaan zitten.

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanputten80 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:48:
Hebben jullie een idee hoe de onderkant aan elkaar zit?
Onder het lichtgevende deel zit nog een zwart stuk met de mogelijkheid voor het ophangen van je telefoon aan bv een keycord. Echter kraakt het zwarte deel, het lijk los te gaan zitten.

Iemand ervaring hiermee?
Ik heb sinds gisteren 2x :( ervaringen met die onderkant. Het zwarte is een heel zwak omhulsel qua opvangen van klappen. Bij mij ging die alleen los zitten nadat er een scheur in dat omhulsel kwam en de spanning eraf was. De rest van dat onderste blok is wel solide.

Maar er zijn een aantal mensen hier waarbij het onderste gedeelte gewoon losser ging zitten..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd... je kan het volgens mij ook redelijk simpel zelf vervangen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat de kans op gele vlekken ook bij de witte variant? Of moet je dan nog steeds naar de productcode kijken? Ik wil hem namelijk via Redcoon bestellen voor minder dan €400,- Als ik hem straks terug moet sturen ben ik daar nog niets mee opgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:12:
Bestaat de kans op gele vlekken ook bij de witte variant? Of moet je dan nog steeds naar de productcode kijken? Ik wil hem namelijk via Redcoon bestellen voor minder dan €400,- Als ik hem straks terug moet sturen ben ik daar nog niets mee opgeschoten.
yep... tis een beetje, krijg je er 1: shit happens, krijg je er geen: lucky.
ik heb er ook 1 gekregen met "dat" type scherm, maar heb geen gele vlekken gezien/gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Ik moet zeggen dat ik het gele gebeuren nog wel mee vind vallen. Heb er pas last van als de foon heel warm wordt. En dan zie je het eigenlijk alsnog alleen op een witte achtergrond..
Heb dus maar besloten om hem gewoon te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:37:
[...]

hou ons op de hoogte.

welk si nummer heb je?
si 1257-0957
server still down

[ Voor 4% gewijzigd door fabstar81 op 26-06-2012 13:13 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fabstar81 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:12:
[...]

si 1257-0957
server still down
Gewoon proberen met Update Service ipv PC Companion:
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 10:14
[...]

si 1257-0957
server still down
Dat nummer heb ik ook. Hou je ons op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Sinds ik ICS heb crasht die Update Service alleen nog maar. Ook na re-install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
[...]

si 1257-0957
server still down
Ah deze heb ik ook! Via WIFI geen aanbieding van nieuwe OS, vanavond even proberen met de sony applicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Waarom flashen jullie niet gewoon de flashtool file? dan ben je van gedonder af en hoef je niet te wachten, of heb ik iets gemist in deze discussie kan natuurlijk ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:36:
Oh dat had ik nog even gemist. Dat is inderdad wel een stuk handiger zo.

Wat ik trouwens wel vervelend vind, is dat het scherm nu aan gaat als je volume regelt. Is dat ergens uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

WeAreLegion schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:29:
Waarom flashen jullie niet gewoon de flashtool file? dan ben je van gedonder af en hoef je niet te wachten, of heb ik iets gemist in deze discussie kan natuurlijk ook..
Ja, ik heb liever de NL bloatware! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
WeAreLegion schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:29:
ben net van de klapt bekomen om mn 2 jaar oude motorola te flashen en weet ik het wat. heb mn xperia pas net een weekend... :|

en als ik dan al die stappen zie in de OP. :X

overigens...als jullie allemaal zelfde SI nummer hebben als mij, hebben jullie dan ook allemaal risico op gele vlekken? ik n.l. wel |:(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fabstar81 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:51:
[...]

ben net van de klapt bekomen om mn 2 jaar oude motorola te flashen en weet ik het wat. heb mn xperia pas net een weekend... :|

overigens...als jullie allemaal zelfde SI nummer hebben als mij, hebben jullie dan ook allemaal risico op gele vlekken? ik n.l. wel |:(
SI-nummer heeft geen verband met de productieversie of met de gele vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
ok. nou, dan heb ik kans op gele vlekken n.a.v. jouw 3 checks

btw: update service crasht op mn werk :(

[ Voor 26% gewijzigd door fabstar81 op 26-06-2012 14:12 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Bij mij ook... Maar ik denk dat voor ons de officiële uitrol ook nog niet begonnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

fabstar81 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:51:
Meh, stelt niet veel voor hoor. Al helemaal niet via de update service en eigenlijk ook niet via de flashtool. Als je een bericht hebt gehad over een update, dan heb je de flashtool niet nodig. Wel apart dat jij tot nu toe de enige 0957 gebruiker bent met een update melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als hij het toestel net dit weekend heeft gekocht is het dan niet gewoon logisch dat het .75 is? Lijkt me niet meer dan normaal, ze worden bijna nooit met de nieuwste software geleverd.
En al helemaal als hij volgens "de check" een toestel met gele vlekken heeft, komt hij uit een erg oude batch.

[ Voor 39% gewijzigd door Majesty op 26-06-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Majesty schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:39:
Als hij het toestel net dit weekend heeft gekocht is het dan niet gewoon logisch dat het .75 is? Lijkt me niet meer dan normaal.
Zat ik ook al aan te denken ;) Denk dat het deze update is. Op welke versie zit je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fabstar81 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:12:

let het toestel in de zon + stress test en screen @ max >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars_jj
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 12:56
Yay! Ik kon niet meer wachten, dus maar zelf aan de slag gegaan met flash. Alles ging als een trein, en de data is perfect behouden :)

ICS is toch wel weer even wennen, maar het ziet er allemaal strak uit en het loopt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
fabstar81 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:12:

Wat betreft die gele vlekken: ik zou me niet blind staren op die "checks". Heb ook een keer op een website zo'n lijstje gezien met codes etc. wanneer je mogelijk/waarschijnlijk gele vlekken krijgt. Ik voldeed aan al die punten, maar heb nergens last van.

Heb gisteren een generic rom gedownload en die via een flashtooltje op mn telefoon geflashed. Dit ging allemaal prima, data bleef gewoon behouden. Wel moest ik even mijn contacten opnieuw inladen en moesten de apps geïnstalleerd worden, maar dit gebeurde automatisch toen ik de Wifi aanzette. Werden meteen alle apps geüpdate naar de laatste versie, iets wat ik nog wel eens vergeet.

Ben zeer tevreden met de ICS update, alles werkt net wat sneller en soepeler, het multitask gedeelte is zeer welkom. Waar ik in een review las dat de camera vanuit de locked toestand ineens zoveel trager is.. ik merk het niet echt. Voorheen was het iets van 1.5-2 seconden, nu is het ongeveer hetzelfde (verschilt per keer iets, soms lijkt het meer op 1.5 seconden, soms meer op 2.5).

Al met al zeer tevreden. Het enige minpunt wat ik destijds bij de aankoop zag (geen ICS installed hebben) is nu dus ook weg. Me be happy :)

Edit: accu lijkt ook weer een stuk(je) langer mee te gaan. Nu bijna 14 uur in gebruik en er zit nog 57% in de accu. Dit bij normaal gebruik (beetje surfen, vaak email checken, wat spelen met ICS).

[ Voor 6% gewijzigd door Moi_in_actie op 26-06-2012 14:51 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Weakling schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:23:
[...]

Meh, stelt niet veel voor hoor. Al helemaal niet via de update service en eigenlijk ook niet via de flashtool. Als je een bericht hebt gehad over een update, dan heb je de flashtool niet nodig. Wel apart dat jij tot nu toe de enige 0957 gebruiker bent met een update melding.
dat bericht kreeg ik via de ingebouwde updatemanager. gaat trouwens om versie 6.0.A.3.75

van 0,1 mb. dacht zelf dat dit de voorloper was om ICS naar binnen te trekken?

Error van sonymobile.com/software:

Java Plug-in 10.5.1.255
Using JRE version 1.7.0_05-b05 Java HotSpot(TM) Client VM
User home directory = C:\Users\username
----------------------------------------------------
c: clear console window
f: finalize objects on finalization queue
g: garbage collect
h: display this help message
l: dump classloader list
m: print memory usage
o: trigger logging
q: hide console
r: reload policy configuration
s: dump system and deployment properties
t: dump thread list
v: dump thread stack
x: clear classloader cache
0-5: set trace level to <n>
----------------------------------------------------

[ Voor 37% gewijzigd door fabstar81 op 26-06-2012 15:16 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de batterij is idd goed geworden sinds ICS... zelfs met veel gebruik gaat ie minstens een dag mee zonder een lader mee te hoeven nemen _/-\o_

@hierboven
zelfs als je .62 hebt kun je nog upgraden naar ICS hoor ;)
maakt niet uit wat erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
goedemiddag, ik kreeg zojuist een melding op mijn xperia S dat er een software update was. was blij want kijk uit naar ICS update. direct naar PC Companion gegaan, update gedownload. maar helaas: krijg steeds de volgende melding: "bepaalde onderdelen van de update van de telefoonsoftware konden niet worden geinstalleerd of gestart".

heb het meerdere malen geprobeerd. PC companion opnieuw geinstalleerd, computer aan en uit, evenals telefoon, maar tot op heden geen succes.

iemand anders ditzelfde probleem tegen gekomen? en weet iemand een oplossing of moet ik gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars_jj
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 12:56
leergierig schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:38:
iemand anders ditzelfde probleem tegen gekomen? en weet iemand een oplossing of moet ik gewoon geduld hebben.
Probeer de update uit te voeren zoals in de tweede post staat. Dat ging perfect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
PC Companion

8<

"bepaalde onderdelen van de update van de telefoonsoftware konden niet worden geinstalleerd of gestart".
Update service of flashtool, werkt veel betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 10:14
goedemiddag, ik kreeg zojuist een melding op mijn xperia S dat er een software update was. was blij want kijk uit naar ICS update. direct naar PC Companion gegaan, update gedownload. maar helaas: krijg steeds de volgende melding: "bepaalde onderdelen van de update van de telefoonsoftware konden niet worden geinstalleerd of gestart".

heb het meerdere malen geprobeerd. PC companion opnieuw geinstalleerd, computer aan en uit, evenals telefoon, maar tot op heden geen succes.

Wat is je si nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mensen... ICS is nog NIET uit bij de Nederlandse SI nummers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
dat kan best, maar wat voor update is het dan die wordt genoemd door de telefoon?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
fabstar81 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:25:
dat kan best, maar wat voor update is het dan die wordt genoemd door de telefoon?
6.0.A.3.75 is gewoon een update van Android 2.3. batterij gaat over het algemeen wat langer mee, en de touch knoppen werken wat gevoeliger. Het is dus niet dat als je deze installeert, ook direct ICS krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 10-09 13:46
vraagje,

wat voor carkit hebben jullie in de auto voor de sxs ?
hoef hem alleen bijv tegen de ruit aan hebben geplakt...

zonder micro enzo!

just for navigatie:)

tips please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
[...]

si 1257-0957
server still down
Ik heb deze ook, maar geen update beschikbaar. Ontvang jij niet nog een update naar 75?

Helaas nog even wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heb nu zo'n 5 dagen ICS draaien en in het begin vond ik het echt lopen als een trein maar, nu een paar dagen later
ervaar ik bij van alles happeringen.

Ik heb de gpu in apps al op geforceerd staan en met TiB ook al de helft van de software er af geknikkert maar het wordt steeds dramatischer.

Iemand die deze ervaring kan delen?
Ook sluit ICS van zichzelf niets af... Alles moet ik handmatig doen, dacht dat ICS daar nu juist op verbeterd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
Ik had vandaag dus deze "enorme" issues, ga het even in de gaten houden.
denk dat ik sowieso mn telefoon een factory reset ga geven en opnieuw ICS installeer zodra de officiële NL firmware er is.

trouwens wat me ook mateloos irriteert is dat de telefoon amper reageert als ie aan de lader hangt. Sinds. 75 heeft ie dat... Iemand anders?

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik heb dus wel een factory reset gedaan voor de installatie... Lijkt dus ook geen garantie voor succes.
Heb trouwens ook veel gezeur met de browser.
Dingen als het beeld niet willen draaien, meldingen geven dat iets niet bereikbaar is of dat ik offline ben en weinig respons of geen respons bij het laden van websites. Na een herstart van de telefoon gaat het dan wel weer even goed.

Al met al ben ik nu na 5 dagen slecht te spreken over de ICS update die ik gedaan heb. Mogelijk dat andere roms beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het blijft vreemd dat ik als een van de weinigen geen problemen lijk te hebben met ICS, en ik had 'm er als een van de eersten op staan.
Pagina: 1 ... 5 ... 49 Laatste