Acties:
  • 0 Henk 'm!
timescape voor FB zit er toch bij? :p dan heb je de Facebook app niet nodig volgens mij....

edit:
toch wel :/

batterij gaat echt lang mee trouwens :o vergeleken met GB! hoef iig geen lader meer naar m'n werk te nemen als de batterij duur zo blijft :9

[ Voor 50% gewijzigd door ArcticWolf op 23-06-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:13:
Op een of andere vage site ja. In de algemene winkel kost die 129 euro en deze is ook nieuw. Ongeopend nog.
Niks vaags aan die site. Gewoon lid van q-shops en volledig transparant.
Dus je bent gewoon te duur (al wil je dat natuurlijk graag ontkennen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
video bitrate in ICS is ook naar 20mbit gegaan voor 1080p :D en de beeld stab. is ook gefixxed :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:57
ArcticWolf schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:40:
video bitrate in ICS is ook naar 20mbit gegaan voor 1080p :D en de beeld stab. is ook gefixxed :9~
Heb je er geen last van dat hij af en toe vreselijk schokt? Het is net alsof de CPU of het opslaggeheugen het niet kan bijbenen... Was bij GB ook al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Het automatisch scherp stellen lijkt ook wel niet meer te bestaan tijdens het filmen. Wat een trage zooi. Ziet er niet uit. Het lijkt wel erger nog dan in GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
TotalRoef schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:26:
[...]

Vind het vervelend dat ik weer een app toestemming moet geven op mijn FB. Daarnaast komt er bij mijn contacten weer een regeltje extra te staan met view FB profile.

Het gaat er mij meer om dat het toch zonder een externe app moet kunnen ;)
Heb het al op allerlei manieren geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Ik gebruik nu Google Play: Facebook Contact Picture Sync.
Werkt fijn en dan hoef je niet al je Facebook contacten met je contactpersonen lijst te syncen (dus niet al je vrienden komen tussen je contacten te staan). Dit was bij het gebruik van Facebook Contact Sync niet zo bij mij, kreeg het niet voor elkaar om alleen te syncen met bestaande contacten, hoewel de optie daarvoor wel in de app aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bambam7 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:50:
Het automatisch scherp stellen lijkt ook wel niet meer te bestaan tijdens het filmen. Wat een trage zooi. Ziet er niet uit. Het lijkt wel erger nog dan in GB.
http://deadly-silence.org/XperiaICS/MOV_0106.mp4
net gemaakt.

Maar idd er staan wat dingen grandioos verkeerd standaard ;)

Focus mode moet infinity staan (oneindig)
Of focus mode op single Spot! maar niet op face detectie :+
Metering op Average
Image stab. aan

Tijdens het filmen schokt hij idd, maar bij het afspelen zie je daar niks meer van terug.

Voor de mensen met root adviseer ik deze apps te freezen:
http://deadly-silence.org...t_2012-06-23-17-14-18.png

(album met quickpic vervangen > stuk beter vind ik zelf)

en Google+ echt te verwijderen... deze unfreezed zichzelf steeds :F

met TiB dalvik cleanen en daarna rebooten. Voor mij blijft hij nu gewoon snel... en ik gebruik timescape en enkele extensies :)

[ Voor 27% gewijzigd door ArcticWolf op 23-06-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Ietsje beter met face detectie uit. (bedankt voor de tip) Maar de snelheid van iets scherp stellen verweg naar scherpstellen ergens binnen 40cm duurt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang :-( (Als het al lukt)
Misschien ligt het aan mijn toestel, kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
Bedoel je dit met focussen ?
Dus het kan wel .

YouTube: Galaxy s3 1080p manual touch focus video test

geweldig toch ?

[ Voor 6% gewijzigd door jejeh op 23-06-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:13:
Op een of andere vage site ja. In de algemene winkel kost die 129 euro en deze is ook nieuw. Ongeopend nog.
78 pond (96 euro) bij clove

En 85 euro de goedkoopste in de pricewatch.

pricewatch: Sony Smart Wireless Headset Pro

[ Voor 26% gewijzigd door riotrick op 23-06-2012 18:05 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij ondersteund de XS geen manual touch focus... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Deze telefoon leek mij ontzettend goed. Hij is veel goedkoper dan S3/One X en dat scherm :o en die camera :o.
Maar ik lees overal dat de batterij echt drama is...

Waarschijnlijk is deze thread 99% biast, maar ik wil een zo eerlijk mogelijke mening over de Xperia S van mensen die hem langer gebruikt hebben en of de batterijduur acceptabel is? (Ik wil 2 uur video in de trein kunnen kijken en nog de hele dag een telefoon hebben die kan bellen (dus niet nonstop whatsapp/fb checken etc))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stidge schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:29:
Deze telefoon leek mij ontzettend goed. Hij is veel goedkoper dan S3/One X en dat scherm :o en die camera :o.
Maar ik lees overal dat de batterij echt drama is...

Waarschijnlijk is deze thread 99% biast, maar ik wil een zo eerlijk mogelijke mening over de Xperia S van mensen die hem langer gebruikt hebben en of de batterijduur acceptabel is? (Ik wil 2 uur video in de trein kunnen kijken en nog de hele dag een telefoon hebben die kan bellen (dus niet nonstop whatsapp/fb checken etc))
Mijn ervaring met de SXS waar android 2 op stond, was niet zo fantastisch. Ik nam m'n telefoon 's morgens op weg naar werk en had constant muziek aan. Op 't werk heb ik dan drie momenten dat ik m'n telefoon eventjes gebruik om nieuws te bekijken en social media te bekijken. Terugweg weer muziek aan en als ik thuis ben was de batterij bijna leeg en moest ie aan de lader.

Nu met android 4 gaat het echt fantastisch. Zelfde gebruik als hierboven, maar aan het einde van de dag zit er nog minstens 50% vermogen in de accu, en ik kan het toestel ook de hele nacht gewoon laten liggen zonder aan de lader te doen, en het percentage neemt amper af.. (was vergeten de SXS aan de lader te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met ICS hoef je daar geen zorgen om te maken hoor! batterij gaat lang genoeg mee naar mijn mening :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Yesh, jullie GoT mensen zijn awesome. Dat over die batterij pleaset mij.

Wat zijn jullie voornaamste redenen om dit toestel te kopen? 100% persoonlijk. En wat zijn jullie "dit is best irritant aan deze telefoon"- dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stidge schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:36:

Wat zijn jullie voornaamste redenen om dit toestel te kopen? 100% persoonlijk. En wat zijn jullie "dit is best irritant aan deze telefoon"- dingen?
Het uiterlijk en de hardware/prijs verhouding.

Het enige irritante vind ik de software! lol
er zitten gewoon nog schoonheidsfoutjes in de sony custom software op android 4.0.4 voor de rest vind ik er niks irritants aan (hardware/uiterlijk gezien)

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 23-06-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn redenen:
- Goede prijs (relatief goedkoop)
- Goede camera
- Mooi ontwerp (transparante balk vind ik heel mooi bijv.)
- Mooi scherm met een prima resolutie
- Android (en alle voordelen die daarbij horen natuurlijk)

Wat me irriteert aan de telefoon:
- Het kabeltje van de oplader is best wel kort..
- On-screen toetsenbord (extra klik om punt of komma te typen)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voornaamste reden? Prijs-kwaliteit.

De Xperia S geeft je alle features van een échte high-end telefoon (behalve dan misschien de CPU die net niet bij de top behoort) voor een stuk lagere prijs. Alle andere telefoons (zelfs de HTC One S) zijn een stuk duurder en presteren op verschillende vlakken beter.

De Xperia S heeft een geweldig scherp scherm, een van de beste in zijn categorie. Enkel het scherm in de HTC One X doet het ietsje beter. De camera in de Xperia S is waarschijnlijk de beste van het moment. De Xperia S heeft 32GB aan geheugen aan boord, andere telefoons hebben standaard wat heel wat minder geheugen, of kosten nog meer. Zeker met ICS nu is de Xperia S qua software ook erg goed. De skin van Sony is heel erg goed opgebouwd waardoor updates niet lang op zich laten wachten. De extra's die Sony heeft toegevoegd zijn ook de moeite waard.

De mindere kantjes (naar mijn mening): de knopjes aan de voorkant zijn, vooral in het donker, niet zo makkelijk te vinden, en dan heb je wel eens een paar pogingen nodig. Ze staan ook dicht bij het scherm, en ik druk soms per ongeluk op Home in plaats van de spatiebalk. Hoe langer hoe minder, en echt een probleem is het zeker niet. De batterij is ook niet geweldig, het scherm drained je telefoon echt erg snel, maar dat is bij alle huidige high-end-toestellen het geval. Voor de rest zijn er, naar mijn mening, nauwelijks nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Bedankt, jullie 3. Wat jullie noemen viel mij ook al erg op aan deze telefoon. Het verschil in CPU prestaties is voor mij onzin. Of in ieder geval niet het geld waard. De camera wel. Ik heb een 3GS en eigenlijk nooit foto's genomen of filmpjes geschoten omdat vooraf al wist dat het toch kutkwaliteit zou zijn. Ik wil wel graag wat betere filmpjes/fotos schietne met groter gemak.

Mijn scherm staat standaard behoorlijk laag qua helderheid, bij de 3GS slurpte het ook mijn batterij leeg.

Overall kost het bij Hi €14,- per maand minder (dan SIII met pentile scherm en One X... Geen HTC fan hier), en dat is ZEKER het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ;) mwja de SIII is nog het overwegen waard, maar als je batterij duur belangrijk vindt moet je vooral NIET voor de One X gaan... een tegra 3 spel trekt de batterij in 45 min leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:40:
[...]
En zelfs de punt en de komma kun je nu aan je toetsenbord toevoegen.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de Samsung Galaxy S3, vergeleken met de Xperia S, toch nog altijd geen goede deal. Er is geen enkele applicatie die de power van de CPU nuttig kan gebruiken, benchmarks hebben nu niet zo veel praktisch nut. TouchWiz is ook weer niet geweldig. En €14 per maand is op twee jaar tijd wel meer dan €300 verschil. Wil je nu echt meer dan €300 bijbetalen voor een telefoon die nauwelijks beter is :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Beste redenen,

Prijs van los toestel.
Hoogste resolutie scherm dat er te krijgen is ( ik ben een beeld geek. )
Design vind ik zelf prachtig.
De ervaring die ik met sony heb wat betreft support en updaten etc is goed!
Groot scherm zonder dat het toestel lomp wordt

Tijdens de aankoop ook nog een s2 en 4s overwogen
Waarom dan toch de sxs?

Wederom, het scherm en de camera zijn de beste in ze soort, MM vind ik wel een belangerijk aspect
Van een telefoon in deze klasse.
Tevens vond ik de SxS ook heel vloeiend en soepel met android omgaan.
Een sgs2 is misschien sneller in de tests maar in praktijk voelde SxS veel beter.

Wat betreft batterij duur, dont worrie met als andere smartphones eigenlijk.

Lees anders ook even de review van de xperia P, daar staat leuk vergelijkend materiaal
En zijn inmiddels ook een hoop reacties geplaatst.

Anyway koop een S of een P beide zijn echt geweldig, krijg je geen spijt van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lolhozer schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:55:
[...]

Inderdaad! Je kan je toetsenbord nu op deze manier gebruiken:
http://i.imgur.com/1emic.png

Zit een nieuwe reeks instellingen bij het toetsenbord, is echt geweldig. In mijn review op The Verge staan nog wat meer nieuwe features van ICS die je waarschijnlijk nog niet had gezien!
http://www.theverge.com/2...s-ics-a-love-story-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel jammer dat de S niet HD + whitemagic heeft gekregen :9~ maar ik vind het scherm nu al erg geil hah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolhozer schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:55:
[...]

Ah dat zou echt geweldig zijn, ik ga meteen zoeken

edit: meteen aangepast, supersimpel en heel erg handig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Als mosterd na de maaltijd:

Waarom gekocht?
- Uiterlijk, vind het veruit het mooiste toestel, maar dat is slechts persoonlijke smaak
- Prijs, goedkoper dan wat in mijn ogen de concurrentie is (S3 en HOX)
- Scherm, vond het scherm scherper, beter te lezen dan andere toestellen
- Camera, kwam op veel plekken als zeer goed uit de bus

Irritant:
- Camera, focus is naar mijn mening veel te traag, ook met de meest ideale instellingen qua snelheid
- Scherm, heb een "warm" scherm, wat wil zeggen dat ie heel heel lichtjes gelig is en niet spierwit
- Scherm, kijkhoek had ik iets beter verwacht
- USB connector (voor o.a. opladen), klepje gaat stroef open en voelt telkens alsof ik 'm bijna stuk trek

Maar dat zijn eigenlijk maar minimale irritaties.

Echter: waar is Sony mee bezig? Kondigen ze grootst ICS aan, noemen een tiental SI nummers en vervolgens is het al bijna drie dagen stil over de uitrol. Zelfs geen bericht over hoe, waarom en wanneer. Communicatie zou wat helderder kunnen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
AmbroosV schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:56:
Ik vind de Samsung Galaxy S3, vergeleken met de Xperia S, toch nog altijd geen goede deal. Er is geen enkele applicatie die de power van de CPU nuttig kan gebruiken, benchmarks hebben nu niet zo veel praktisch nut. TouchWiz is ook weer niet geweldig. En €14 per maand is op twee jaar tijd wel meer dan €300 verschil. Wil je nu echt meer dan €300 bijbetalen voor een telefoon die nauwelijks beter is :P ?
De s3 gaat het sowieso niet meer worden. Dat pentile scherm + prijs... bah. Bovendien vind ik de interface van Samsung een beetje te druk. Sony zit een beetje tussen HTC en Samsung in.

en oh: HDMI UITGANG! Dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:40:
[...]
Je weet dat je met een dubbele spatie ook een punt krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

KL643

beeldaandemuur

Zou zeggen,klik op de toverstaf op het toetsenbord en richt hem naar eigen smaak in :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03:04
Als ik een nadeel mag noemen zijn het de drie capacitieve knoppen. Je went er wel aan maar het had beter gekund.
Verder vind ik het jammer dat niet alle beeldschermen gelijk zijn. De een heeft een 100% wit scherm, bij de ander is hij wat geler/warmer wit en sommigen zoals ik hebben van onderen een beetje gele/warme gloed.

Voor de rest goede prijs/kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de volledigheid: ook hier de headset Pro vandaag mogen ontvangen (zoals ik eerder schreef was ik bang dat ze me vergeten waren ;-) Het duurde zoo lang. Prachtig dingetje, zelfs t stekkertje van de oortjes ligt fijn in de hand (vinger). Zal mn SXS voortaan ook nooit meer hoeven zoeken met de find-phone app icm de headset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 00:40

SaN

Garret1410 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:14:
Als ik een nadeel mag noemen zijn het de drie capacitieve knoppen. Je went er wel aan maar het had beter gekund.
Verder vind ik het jammer dat niet alle beeldschermen gelijk zijn. De een heeft een 100% wit scherm, bij de ander is hij wat geler/warmer wit en sommigen zoals ik hebben van onderen een beetje gele/warme gloed.

Voor de rest goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik vond de capacitieve knoppen net als vele anderen ook het grootste minpunt. Bij mij heeft het behoorlijk geholpen om de haptic feedback aan te zetten voor de systeemknoppen. Dat werkt een stuk beter omdat je dan direct weet dat je de knop goed hebt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ArcticWolf schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:06:
[...]

http://deadly-silence.org/XperiaICS/MOV_0106.mp4
net gemaakt.

Maar idd er staan wat dingen grandioos verkeerd standaard ;)

Focus mode moet infinity staan (oneindig)
Of focus mode op single Spot! maar niet op face detectie :+
Metering op Average
Image stab. aan

Tijdens het filmen schokt hij idd, maar bij het afspelen zie je daar niks meer van terug.

met TiB dalvik cleanen en daarna rebooten. Voor mij blijft hij nu gewoon snel... en ik gebruik timescape en enkele extensies :)
welke functie is dat in titanium?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zit onder de optie knop! krijg je een hele lijst met allemaal functies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het zal wel niet, maar heeft iemand hier ervaring met downgraden naar Gingerbread? Ik wil graag een ftf "back-up" van de huidige NL rom maken zodat ik altijd weer terug kan naar NL updates later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 15:16
Kan iemand me uitleggen hoe ik het toetsenbord kan aanpassen zodat die punt er standaard bij staat? Wanneer ik aan het toetsenbord tevoorschijn haal zie ik geen toverstaf staan..? Wel komt er boven in het notificatie scherm een toetsenbordje te staan waardoor ik bijvoorbeeld voor Japans of Chinees toetsenbord kan kiezen maar dat is niet mijn bedoeling :p

Ik heb ICS op mijn telefoon staan!

Jeffrey

[ Voor 4% gewijzigd door Wollie91 op 24-06-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Wollie91 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:18:
Kan iemand me uitleggen hoe ik het toetsenbord kan aanpassen zodat die punt er standaard bij staat? Wanneer ik aan het toetsenbord tevoorschijn haal zie ik geen toverstaf staan..? Wel komt er boven in het notificatie scherm een toetsenbordje te staan waardoor ik bijvoorbeeld voor Japans of Chinees toetsenbord kan kiezen maar dat is niet mijn bedoeling :p

Jeffrey
ik gebruik swipe, zoveel beter dan de standaard toetsenbord. maar hoe je het veranderd? geen idee.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ArcticWolf schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:26:
zit onder de optie knop! krijg je een hele lijst met allemaal functies
ik zal wel gek zijn. maar welke optie is dat?

ik gebruik ook al een hele tijd quickpic, zoveel beter dan de standaard. dat was hij al bij GB.

net als handcent sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Laatst online: 13-09 15:16
Heb het al gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
raydekok schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:20:
[...]

ik zal wel gek zijn. maar welke optie is dat?

ik gebruik ook al een hele tijd quickpic, zoveel beter dan de standaard. dat was hij al bij GB.

net als handcent sms.
haha en ik heb het ook gevonden. thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos

nog een vraagje, maar wat als je gmail gebruikt? dan is het niet handig om deze te freezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Laatste vraag voordat ik deze telefoon haal: wit of zwart?
En dan zou ik eigenlijk het liefst een foto willen zien van iemand die een witte al een tijdje heeft. Kijken hoe het wit zich in stand houdt. Ik vind wit namelijk mooier, maar ik ben bang dat het na een tijd geel/grijs wordt of extreem ranzig wordt.

Zwart blijft zwart en heeft een beetje rubberige achterkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Misschien een enorme noob vraag, maar moet ik eerst de bootloader unlocken voordat ik Android 4.0 erop kan zetten zoals beschreven op pagina 1 van deze thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
raydekok schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:47:
[...]

nog een vraagje, maar wat als je gmail gebruikt? dan is het niet handig om deze te freezen.
Waarom niet ,alles van google is via het web te benaderen.
Heb je geen app voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xavier! schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:37:
Misschien een enorme noob vraag, maar moet ik eerst de bootloader unlocken voordat ik Android 4.0 erop kan zetten zoals beschreven op pagina 1 van deze thread?
Volgens mij niet, ik heb gewoon alle stappen uitgevoerd die er stonden en 't ging bij mij goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stidge schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:36:
Laatste vraag voordat ik deze telefoon haal: wit of zwart?
En dan zou ik eigenlijk het liefst een foto willen zien van iemand die een witte al een tijdje heeft. Kijken hoe het wit zich in stand houdt. Ik vind wit namelijk mooier, maar ik ben bang dat het na een tijd geel/grijs wordt of extreem ranzig wordt.

Zwart blijft zwart en heeft een beetje rubberige achterkant...
wit, hoewel ik zelf de zwarte heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:46:
[...]

wit, hoewel ik zelf de zwarte heb :)
Vind je de zwarte niet mooi? Of is het gewoon een gevalletje gras, groener, overkant en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raydekok schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:47:
[...]

je hebt toch de email app? :+ maar de gmail app gebruikt alleen push volgens mij, kost ook veel batterij en resources.
ik snap zozo niet waarom je een email app hebt en een gmail app :/

voor de TiB optie:
http://deadly-silence.org...t_2012-06-24-14-53-48.png

Batterij showdown:
http://deadly-silence.org...t_2012-06-24-14-55-04.png

En ik heb
-whatsapp
-facebook timescape
-twitter timescape
-4 email accounts (10 min refresh)

en normaal gesproken was GB met deze dingen allang leeg geweest, maar heb nu nog 47% over _/-\o_

@stidge ik heb de witte :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Frietsaus schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:10:
Het zal wel niet, maar heeft iemand hier ervaring met downgraden naar Gingerbread? Ik wil graag een ftf "back-up" van de huidige NL rom maken zodat ik altijd weer terug kan naar NL updates later.
Zojuist getest, werkt perfect. Nu spelen met ICS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Stidge. Ik heb mijn witte sinds maart en hij ziet eruit als nieuw! Soms zit er een veeg op de achterkant maar dat haal je er met een vochtige vinger zo van af. Hij blijft prachtig wit. Ik vind zwart zo standaard dus ik ben blij met m'n witte. Hij valt ook meer op, dus je krijgt er wel complimenten over. :*)

Gisteren heb ik ook mijn lang verwachte headset gekregen. Wat een gaaf ding is dit!! En het geluid klinkt ook heerlijk. Heb het bellen er nog niet mee uitgeprobeerd maar dat zal ongetwijfeld ook goed zijn. Ik stoor me alleen nog wel aan het "bijgeluid" in mijn oor van het snoer van de oordopjes. Als je een beetje met dat snoer in de weer bent dan hoor je dat heel goed van binnen. Beetje lastig uit te leggen. :?

Oh ja, en voor Gomez2010 bij mij zat er wel zo'n soort usbstick in waar je je geheugenkaart in stopt voor bestandsoverdracht via de pc. Dat vond ik uiteindelijk best snel gaan.

Nu ga ik ook nog een hele stomme vraag stellen. 8)7 Vergeef me. Ik heb altijd SE gehad met die leuke eigen stekkertjes. Dit is mijn eerste met een micro-usb aansluiting. Tegenwoordig de standaard voor allerhande apparaten (heb nu ook weer een mooie lader bij mijn headset gekregen). Zijn al die micro-usb laders uitwisselbaar? Dus kan ik mijn EP850 snellader van de SXS gebruiken om die headset mee op te laden en omgekeerd? Die EP850 heeft namelijk een output van 1500 mA en die van de headset een output van 550 mA. Of betekent dit alleen dat laden bij de één sneller gaat dan bij de ander? Of gaat er iets ontploffen? :o

Just checking... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
:
[...]

je hebt toch de email app? maar de gmail app gebruikt alleen push volgens mij, kost ook veel batterij en resources.
ik snap zozo niet waarom je een email app hebt en een gmail app

voor de TiB optie:

Batterij showdown:

En ik heb
-whatsapp
-facebook timescape
-twitter timescape

en normaal gesproken was GB met deze dingen allang leeg geweest, maar heb nu nog 47% over

@stidge ik heb de witte
met je eens over die app. die verbruikt een heleboel. maar toch de gmail app vindt ik beter dan de email app maar goed kan ook wennen zijn. ik ga het eens proberen. handige is wel dat ik werk en gmail nu in 1 app heb zitten.

[ Voor 49% gewijzigd door rhos op 24-06-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@euroja
haha yeah alles is uitwisselbaar, ik had laatst wel een keer een Samsung Ace op m'n HTC socket > usb lader gehad die daarna raar begon te doen... maar gelijk er weer uit gehaald en geen blijvende schade. Maar ik laad mijn XS op het werk op met m'n HTC lader (en met een BB lader op de andere locatie) en thuis gewoon met de EP850 die erbij zat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:01:

Zijn al die micro-usb laders uitwisselbaar? Dus kan ik mijn EP850 snellader van de SXS gebruiken om die headset mee op te laden en omgekeerd? Die EP850 heeft namelijk een output van 1500 mA en die van de headset een output van 550 mA. Of betekent dit alleen dat laden bij de één sneller gaat dan bij de ander? Of gaat er iets ontploffen? :o

Je zal niks opblazen maar de sxs opladen zal 3x langer duren met de headset lader.
Voor de headset maakt het niet uit, daar zal de snellader niet veel aan toevoegen denk ik.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArticWolf en Speedy-Andre bedankt voor het wegnemen van mijn zorgen! :)

Ik schuif mijn partner altijd mijn oude SE's toe. Ik stik inmiddels van dat soort oude specifieke laders. Maar goed, de kat sloopt er ook wel eens eentje dus zo kom ik langzaam door mijn voorraad heen. >:)

Wel fijn dat alles uitwisselbaar is en ook dat je makkelijk met die usb snoeren via je pc kunt opladen. Zo heb op alle locaties wel juice. Maar met de batterijduur heb ik het eigenlijk niet eens meer nodig. :P

Hè wat kan een mens toch blij worden van een mooi toestel!!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:19:
ArticWolf en Speedy-Andre bedankt voor het wegnemen van mijn zorgen! :)
...

Hè wat kan een mens toch blij worden van een mooi toestel!!! O+
Daar hoop ik er morgen ook één van de zijn!
Nog steeds niet uit of nou wit of zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:01:
@ Stidge. Ik heb mijn witte sinds maart en hij ziet eruit als nieuw! Soms zit er een veeg op de achterkant maar dat haal je er met een vochtige vinger zo van af. Hij blijft prachtig wit. Ik vind zwart zo standaard dus ik ben blij met m'n witte. Hij valt ook meer op, dus je krijgt er wel complimenten over. :*)

Gisteren heb ik ook mijn lang verwachte headset gekregen. Wat een gaaf ding is dit!! En het geluid klinkt ook heerlijk. Heb het bellen er nog niet mee uitgeprobeerd maar dat zal ongetwijfeld ook goed zijn. Ik stoor me alleen nog wel aan het "bijgeluid" in mijn oor van het snoer van de oordopjes. Als je een beetje met dat snoer in de weer bent dan hoor je dat heel goed van binnen. Beetje lastig uit te leggen. :?
Microphonics heet dat. Vibraties in het snoer van het schuren langs je kleding die worden overgedragen aan de oordopjes. Ander merk oordopjes kopen kan helpen.
Oh ja, en voor Gomez2010 bij mij zat er wel zo'n soort usbstick in waar je je geheugenkaart in stopt voor bestandsoverdracht via de pc. Dat vond ik uiteindelijk best snel gaan.

Nu ga ik ook nog een hele stomme vraag stellen. 8)7 Vergeef me. Ik heb altijd SE gehad met die leuke eigen stekkertjes. Dit is mijn eerste met een micro-usb aansluiting. Tegenwoordig de standaard voor allerhande apparaten (heb nu ook weer een mooie lader bij mijn headset gekregen). Zijn al die micro-usb laders uitwisselbaar? Dus kan ik mijn EP850 snellader van de SXS gebruiken om die headset mee op te laden en omgekeerd? Die EP850 heeft namelijk een output van 1500 mA en die van de headset een output van 550 mA. Of betekent dit alleen dat laden bij de één sneller gaat dan bij de ander? Of gaat er iets ontploffen? :o

Vaak zijn er in snellaad-voedingen 2 usb-pins doorverbonden, zodat de smartphone kan zien dat deze meer ampères kan trekken. Het is dus niets zo dat een voeding van 1500mA dit in je mobiel duwt of deze dat nu aan kan of niet. Ik heb bijv. nog een unviversele USB lader liggen van 1A, maar alle telefoons ziet dit gewoon als een pc 500mA aansluiting en laden dus niet sneller op. Je mobiel is degene die de laadstroom aanstuurt.

Methode kan echter wel eens verschillen van fabrikant tot fabrikant, dus de oplader van merk x is niet altijd te gebruiken met een mobiel van merk y.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stidge schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:24:
[...]

Daar hoop ik er morgen ook één van de zijn!
Nog steeds niet uit of nou wit of zwart...
Ik had alleen de witte gezien voordat ik hem kocht, maar ik zag laatst een zwarte en die vond ik ook mooi. Dus ja.. persoonlijk maakt het mij niet echt uit lol, laat iemand anders voor je kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Atomsk bedankt voor de info! Dat daar ook een specifieke term voor bestaat! Wel raar dat als het dus een bestaand probleem is dat er dan nog geen echte oplossing voor gevonden is. Althans, dat fabrikanten daar hun spullen op aanpassen. Ik vind het snoer en geluid verder wel fijn, dus ik kijk het even aan in de praktijk.

En verhelderend je info over de usb-laders.

@ Stidge. Kan je ze niet bekijken in een winkel of zo? Zoals gezegd is die van mij nog sprankelend wit, maar goed ik ben er ook zuinig op. Misschien hangt het er ook nog van af of je er een case omheen gaat doen of een leren hoesje. Ben je daar al uit?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Hoihoi! Ik wou net flashen naar ICS, maar kreeg met flashtool een error dat hij niet kon flashen, waarna het device disconnected was. Nu blijft mijn XPS echter continu proberen te booten.. Ik zie het Sony logo, daarna een zwart scherm (wanneer normaal Xperia moet verschijnen), dan valt het scherm uit en begint die opnieuw..

Help? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mbttr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:36:
Hoihoi! Ik wou net flashen naar ICS, maar kreeg met flashtool een error dat hij niet kon flashen, waarna het device disconnected was. Nu blijft mijn XPS echter continu proberen te booten.. Ik zie het Sony logo, daarna een zwart scherm (wanneer normaal Xperia moet verschijnen), dan valt het scherm uit en begint die opnieuw..

Help? =)
bootloop }:O
je moet wel flashtool 0.8.6.0 gebruiken he... en gewoon toestel uitzetten (volume up + power down voor 3 sec).
en dan weer naar flashmode gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Mja, als ik die volume up plus power down doe start die ook meteen weer op? Maargoed, thanks voor de nieuwe flashtool! Wist ik niet, even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
[b][message=38472276,noline]

@ Stidge. Kan je ze niet bekijken in een winkel of zo? Zoals gezegd is die van mij nog sprankelend wit, maar goed ik ben er ook zuinig op. Misschien hangt het er ook nog van af of je er een case omheen gaat doen of een leren hoesje. Ben je daar al uit?
Ik heb de zwarte in het echt gezien, was niet héél erg onder de indruk (wel mooi design). Er gaat geen case omheen, dus ik denk dat, indien op voorraad, het een witte wordt. Is weer eens wat opvallender na 3.5 jaar een zwarte 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mbttr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:45:
Mja, als ik die volume up plus power down doe start die ook meteen weer op? Maargoed, thanks voor de nieuwe flashtool! Wist ik niet, even proberen.
als de 3 seconden variant niet werkt, heb je de 15 seconden variant ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Wanneer komt eigenlijk de officiele update voor ICS van Sony?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:49:
Vandaag, morgen, overmorgen? t/m eind augustus :o
nobody knows O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:44
ArcticWolf schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:58:
[...]

je hebt toch de email app? :+ maar de gmail app gebruikt alleen push volgens mij, kost ook veel batterij en resources.
ik snap zozo niet waarom je een email app hebt en een gmail app :/

voor de TiB optie:

Batterij showdown:

En ik heb
-whatsapp
-facebook timescape
-twitter timescape

en normaal gesproken was GB met deze dingen allang leeg geweest, maar heb nu nog 47% over _/-\o_

@stidge ik heb de witte :9~
Ik ben dan wel heel benieuwd naar hoe jij de telefoon gebruikt... Ik krijg nog steeds niet meer dan een max van ongeveer 16 a 17 uur op één lading...
Zeror schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:49:
De ICS update die hier wordt besproken IS de officiële.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik liet alleen zien dat ICS zelf al een stuk beter met de batterij omgaat dan GB... GB was bij mij idle al leeg na 1 dag.
ICS gaat minstens 2 a 3 dagen mee idle (met allemaal apps op de achtergrond).

en hij bedoelt de officiele update voor de NL SI nummers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Sinds ik mijn XPS niet meer als een madman gebruik (het nieuwe is er natuurlijk al wat af he ;)) Maar wel gewoon bel, sms, altijd op één manier met internet verbonden ben voor whatsapp/mail, en zo nu en dan eens wat surf haal ik met gemak 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budelstein
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Misschien dat één van jullie mij hiermee kunnen helpen.
Sinds een tijdje heb ik dat één van mijn 2 tags niet goed meer werkt.
Die Xperia SmartTags app/widget herkent hem niet meer.

Ik krijg de hele tijd dit scherm te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SvA7i.png

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

Met anders NFC apps herkent tie hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strikefleet omega is een leuk spelletje om op de XS te spelen :9
maar ik word wel een beetje moe van die verkapte gratis spellen... je moet dan weer credits kopen ofzo... :/ je kan niet gewoon 1x betalen en dan het hele spel altijd spelen (bij sommige dan weer wel)

[ Voor 60% gewijzigd door ArcticWolf op 24-06-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Budelstein schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:26:
Misschien dat één van jullie mij hiermee kunnen helpen.
Sinds een tijdje heb ik dat één van mijn 2 tags niet goed meer werkt.
Die Xperia SmartTags app/widget herkent hem niet meer.

Ik krijg de hele tijd dit scherm te zien:

[afbeelding]

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

Met anders NFC apps herkent tie hem wel
Welke URI zit erin als je hem scanned met TagInfo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budelstein
Gisteren zat er een link in naar de app NFC Task Launcher, heb die app toen maar geinstalleerd en erase tag gedaan. Meer in de hoop dat tie dan gereset zou worden en weer opnieuw kon geactiveerd worden met SmartTags. Helaas geeft tie nu dus helemaal geen link meer aan.

Edit: Ben er al achter, wat je al niet kan vinden met google:P
Mocht iemand anders problemen hebben, check deze link: http://www.finestfones.com/2012/04/how-to-use-non-sony-generic-nfc-tags.html

Blijkbaar was de URL idd weg uit de tag, heb die gelukkig weer kunnen toevoegen.

[ Voor 41% gewijzigd door Budelstein op 24-06-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Je moet die tags nadat je ze wist toch opnieuw programmeren?

Onder GB had ik een app die kon wissen en schrijven, ik kan me voorstellen dat wanneer de tag leeg is je een error krijgt omdat er niks te lezen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budelstein
Ja dat klopt maar je moet maar net weten hoe die opnieuw geprogrammeerd moet worden om te kunnen werken met Xperia SmartTags.

De URL om de tag te activeren als slaapkamer tag is namelijk: semc://liveware/A1/1/NT1/3/smarttags1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Vind het eigenlijk maar irritant, die smart tag functie. Wanneer je namelijk een tag programmeert met een bepaalde URL, telefoonnr, of contactinfo, dan ziet de SXS dit als een onbekende tag en slaat deze als zodanig op. Scan je de tag een volgende keer weer, dan gebeurt er precies hetzelfde waardoor die hele taglijst vol met onbekende tags komt te staan.

Het openen van die url op zo'n custom tag werkt natuurlijk ook wel, maar ze hadden IMO die smart tag functie moeten beperken tot een paar tags en verder je niet lastig vallen ermee.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anders gooi je de smarttag functie eraf ;)
ik w8 eigenlijk tot je eindelijk kan betalen met de NFC functie :)
of als OV chipkaart kan gebruiken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
ArcticWolf schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:26:
anders gooi je de smarttag functie eraf ;)
ik w8 eigenlijk tot je eindelijk kan betalen met de NFC functie :)
of als OV chipkaart kan gebruiken :9~
Ik hoop echt dat dat komt inderdaad. Alleen maar mijn telefoon meenemen zou een stuk beter voor mijn gemoedstoestand zijn (ik vergeet nog wel eens wat maar ben bijzonder panisch als het op mijn telefoon aankomt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Cyleo schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:41:
[...]

Ik hoop echt dat dat komt inderdaad. Alleen maar mijn telefoon meenemen zou een stuk beter voor mijn gemoedstoestand zijn (ik vergeet nog wel eens wat maar ben bijzonder panisch als het op mijn telefoon aankomt :P)
Wikipedia: Nomofobie
:P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Is er ook een tegenhanger van nomofobie?
Ik vergeet bewust me foon, altijd bewust onbereikbaar en neem structureel niet op... Vind het dan ook een straf dat ik belminuten MOET afnemen bij me abbo :D

Anyway. Hoe realistisch is het dat je straks kunt betalen met je nfc foon?
Op de website van SNS & Rabobank is er namelijk niks te vinden over tests of plannen om met nfc te werken.

Is dat nfc uberhaupt voorzien van een standaard protocol ?
Of gaan we weer tal van protocollen bedenken die niet tot nauwelijks compatible met elkaar zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
[...]

nog een vraagje. als de gmail app zoveel verbruikt is dat dan ook niet voor de andere sync opties van Google? en kun je dan ook niet beter je kalender met de email app syncen? via exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2019
Iemand nog positieve ervaringen met de camera onder ICS. Ik bedoel dan met name de beste instellingen voor auto-focus. Vooral bij film opnamen van dichtbij naar veraf en v.v. stelt ie soms heel snel scherp en soms helemaal niet (onder dezelfde omstandigheden)! Grr, heb alle focus instellingen geprobeerd, zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Heb ook de wireless headset pro binnen gekregen. Meteen even geprobeerd met een 16GB SDHC kaartje. Dat werkt helaas niet. Muziek netjes in de /music/ map gezet, kan niets vinden. Meegeleverde SD kaartje erin met muziek in dezelfde /musis/ map en het werkt wel. Betekend dit dat je maar 2GB aan muziek in dat ding kan stoppen? Of iig, de max van normale non HC SD kaartjes?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raydekok schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:42:
[...]

nog een vraagje. als de gmail app zoveel verbruikt is dat dan ook niet voor de andere sync opties van Google? en kun je dan ook niet beter je kalender met de email app syncen? via exchange?
yep, ik doe wel de calender zo syncen... maar de rest via exchange. Niet alles wordt per push gesynct alleen Gmail wel 8)7
De email app zelf verbruikte in GB echt extreem veel batterij, dat valt nu wel mee al gebruikt hij wel veel CPU en "waked" de device. Ik wacht echt op een custom kernel met smartass V2, dat zal de batterij nog langer mee laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Moet zeggen dat ik de batterij met ICS wel iets beter vind dan met GB, haal met gemak 24 uur en als ik een beetje zuinig aan doe dan is de 30 uur goed te halen.

Vooral 's nachts is de drain erg goed, verlies zo'n 6% in een nacht, dat is inclusief een backup van Titanium Backup + snc naar Dropbox over WiFi.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis585
@SonyXperiaNL wanneer komt de NL ics update nou voor de xperia s?

SonyXperiaNL
@Dennis585 Wij verwachten over ongeveer 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:27:
Dennis585
@SonyXperiaNL wanneer komt de NL ics update nou voor de xperia s?

SonyXperiaNL
@Dennis585 Wij verwachten over ongeveer 2 weken.
Mooi! Liever dat ik hoor dat het nog x weken gaat duren, dan dat ze niks laten weten en me elke dag afvraag wanneer we aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
ik dacht te lezen dat iemand al via OTA de update binnen had gekregen?

overigens...hebben meer mensen last van de Ilumination bar-app dat de LED blijft knipperen? ook al heb je je sms gelezen of de gemiste oproep gezien?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Van de FP:
De grootste vertraging zit echter in het maken van een foto; dat duurt onder Android 2.3 gemiddeld bijna 1,6 seconden, onder Android ICS heeft de telefoon daar meer dan drie seconden voor nodig.
Ouch!!! Als er iets was waar ik hoopte dat ICS verbetering in zou brengen, dan was het in de snelheid van de camera. Maar die is dus flink trager geworden. Snetver, dat was juist één van de selling points voor me, de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Weakling schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:08:
Van de FP:

[...]

Ouch!!! Als er iets was waar ik hoopte dat ICS verbetering in zou brengen, dan was het in de snelheid van de camera. Maar die is dus flink trager geworden. Snetver, dat was juist één van de selling points voor me, de camera.
Ja, hier baal ik ook wel een beetje van... ;(

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de FP:

[...]

ja voor mij ook, misschien dan maar bij GB houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Van de FP:

[...]

Dat ligt eraan, de shutter lag is nu juist weg. Het opstarten van de app duurt alleen wat langer. Ik heb dit weekend wat foto's van onze hond gemaakt die voor de ICS update niet mogelijk waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Van de FP:

[...]

Zag het ook staan in de FP post.
Maar kan me er totaal niet in vinden, er staat nog wel meer dingen in waar ik me niet echt in kan vinden.
Draai nu bijna 3 dagen ICS, en imo is alles alleen maar beter geworden.
Camera is bij mij nog net zo snel in GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Cyleo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:02:
Dat ligt eraan, de shutter lag is nu juist weg. Het opstarten van de app duurt alleen wat langer. Ik heb dit weekend wat foto's van onze hond gemaakt die voor de ICS update niet mogelijk waren ;)
Dat is goed om te horen! Het is me in het artikel ook niet duidelijk wat er precies getest is, wat er bedoeld wordt met "het maken van een foto". Had het duidelijker gevonden als het was opgesplitst in de tijden voor focussen, shutter lag en opslaan van de foto bijvoorbeeld.

Daarnaast weet ik ook niet welke instellingen gebruikt zijn en zie ik nu in de comments bij het artikel dat er waarschijnlijk getest is vanaf het opstarten van de app. Iets wat in het artikel totaal niet duidelijk is. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Weakling schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:11:
[...]

Dat is goed om te horen! Het is me in het artikel ook niet duidelijk wat er precies getest is, wat er bedoeld wordt met "het maken van een foto". Had het duidelijker gevonden als het was opgesplitst in de tijden voor focussen, shutter lag en opslaan van de foto bijvoorbeeld.

Daarnaast weet ik ook niet welke instellingen gebruikt zijn en zie ik nu in de comments bij het artikel dat er waarschijnlijk getest is vanaf het opstarten van de app. Iets wat in het artikel totaal niet duidelijk is. Beetje jammer.
Het is zeker weten met app opstarten erbij. De shutter lag is praktisch weg op 9 MP (hoogste resolutie breedbeeld) en de autofocus werkt als een malle.
Voorbeeld van onze hond terwijl die aan komt rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
Vind het artikel ook erg onduidelijk, nu komt de sxs heel negatief in beeld terwijl ICS zeker wel 90% meer voordelen biedt :/

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!
randy_e schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:22:
Vind het artikel ook erg onduidelijk, nu komt de sxs heel negatief in beeld terwijl ICS zeker wel 90% meer voordelen biedt :/
er is niks mis met de SXS, maar sony heeft wel wat steken laten vallen hoor. Ik heb zelf met de software van HTC gewerkt voor de DZ en zelf custom dingen ervoor gebouwd en sony heeft het kwa memory management erg slecht gedaan.
Het toestel heeft zelfs meer haperingen dan mijn DZ met ICS... terwijl ICS nooit ontwikkeld is voor de DZ :+ ik weet ongeveer hoe ICS met het geheugen om zou moeten gaan, dat klopt gewoon niet op de SXS, een beetje heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ArcticWolf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:29:
[...]

er is niks mis met de SXS, maar sony heeft wel wat steken laten vallen hoor. Ik heb zelf met de software van HTC gewerkt voor de DZ en zelf custom dingen ervoor gebouwd en sony heeft het kwa memory management erg slecht gedaan.
Het toestel heeft zelfs meer haperingen dan mijn DZ met ICS... terwijl ICS nooit ontwikkeld is voor de DZ :+ ik weet ongeveer hoe ICS met het geheugen om zou moeten gaan, dat klopt gewoon niet op de SXS, een beetje heel erg jammer.
Hoe zie jij deze problemen dan? Want ik heb eigenlijk nog weinig/geen haperingen gemerkt. Vlak na het updaten wel, maar na 2x herstarten liep alles als een trein (als hij eenmaal de foto's en muziek weer gevonden heeft en geindexeerd).

Wel viel mij op dat hij apps erg lang in het geheugen houd. Ik had de NS applicatie denk ik 1.5 dag niet opgestart en toen ik hem opnieuw opende stond het resultaat van de vorige keer er nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
probeer maar eens te multitasken tussen Facebook, whatsapp en muziek luisteren ;) dan gaat hij echt wel haperen.. ook het afspelen van muziek gaat niet erg soepel.
enige is wat ik niet snap... we hebben 1gb ram waarvan 635mb bruikbaar?

[ Voor 18% gewijzigd door ArcticWolf op 25-06-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DP Kunst schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:38:
Heb ook de wireless headset pro binnen gekregen. Meteen even geprobeerd met een 16GB SDHC kaartje. Dat werkt helaas niet. Muziek netjes in de /music/ map gezet, kan niets vinden. Meegeleverde SD kaartje erin met muziek in dezelfde /musis/ map en het werkt wel. Betekend dit dat je maar 2GB aan muziek in dat ding kan stoppen? Of iig, de max van normale non HC SD kaartjes?
De headset accepteerd kaartjes tot 32 GB, heb er zelf nu 8 GB inzitten en werkt prima.

Heb trouwens de muziek gewoon in de root staan, in mapjes voor Albums.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 10:48 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 49 Laatste