Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 02:51:
Bij mij gaat er steeds iets fout:

22/038/2012 02:38:19 - INFO - Start Flashing
22/038/2012 02:38:19 - INFO - Flashing loader
22/038/2012 02:38:21 - INFO - Loader version : R5C004 / Bootloader status : ROOTABLE
22/038/2012 02:38:21 - INFO - Flashing kernel.sin
22/038/2012 02:38:26 - INFO - Flashing fotakernel.sin
22/038/2012 02:38:30 - INFO - Flashing amss_fs_2.sin
22/038/2012 02:38:33 - INFO - Flashing amss_fs_1.sin
22/038/2012 02:38:34 - INFO - Flashing partition-image.sin
22/038/2012 02:38:34 - ERROR - ERR_SEVERITY="MAJOR";ERR_CODE="0076";ERR_DYNAMIC="failed to set ta config";

(Ik wil alles wipen incl. cache).

Ondertussen ga ik het artikel boven mij even lezen :)
Te oude flashtool! Heb je 0.8.5.0 of nieuwer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, nu wel :) Bedankt! Leuk artikel, heb jij dat geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 03:01:
Haha, nu wel :) Bedankt! Leuk artikel, heb jij dat geschreven?
Yep, een viertal uur mee bezig geweest.

Ook leuk om te proberen: ga eens naar Instellinge -> Over en blijf dan tappen op de Android-versie. Daarna hou je je vinger maar eens even ingedrukt op wat er in 't midden staat ;)

[ Voor 30% gewijzigd door AmbroosV op 22-06-2012 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn dank is groot! :) Flashen is ook gelukt, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Zo, met ICS is toch stukken beter :)

Vraagje, ik heb nog een andere telefoon met ICS gehad, en daar kon ik het menutje dat je krijgt als je de power knop ingedruk houdt uitbreiden met (oa) reboot en screenshot. Ik kan de optie alleen niet meer vinden, weet iemand waar die zit? Die had ik graag wel weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Twilight Burn schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:30:
Zo, met ICS is toch stukken beter :)

Vraagje, ik heb nog een andere telefoon met ICS gehad, en daar kon ik het menutje dat je krijgt als je de power knop ingedruk houdt uitbreiden met (oa) reboot en screenshot. Ik kan de optie alleen niet meer vinden, weet iemand waar die zit? Die had ik graag wel weer terug
idd die was ik ook aan het zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rebooten zat er bij GB ook niet in, dit heeft sony er bewust uitgelaten.
screenshot is nu volume down + powerknop tegelijkertijd indrukken...

nieuws: Google bevestigt per ongeluk komst Android-versie 'Jelly Bean'
:+

[ Voor 40% gewijzigd door ArcticWolf op 22-06-2012 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 03:03:
[...]

Yep, een viertal uur mee bezig geweest.

Ook leuk om te proberen: ga eens naar Instellinge -> Over en blijf dan tappen op de Android-versie. Daarna hou je je vinger maar eens even ingedrukt op wat er in 't midden staat ;)
Easter eggs! Dat is lang geleden dat die in software aanwezig waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
Alleen beetje jammer, dat bijv;

als je een whatsapp bericht heb, het icoontje links boven grijs is...
is dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Dat is een irritante faal in ICS, had ik op mijn desire Z met cm9 ook al

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:55:
Dat is een irritante faal in ICS, had ik op mijn desire Z met cm9 ook al
bij mij was ie gewoon groen? :?
Maar ja hij is idd grijs hier :P alleen met themes straks bij een CM9 mod of AOKP kan je eventueel themes aanpassen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
present weer in nieuwe topic! ik ga denk ik toch maar vandaag mn xperia s bestellen...

wat is overigens het voordeel dat je hem zelf update naar ics ipv te wachten? alleen tijdswinst dat je hem eerder hebt?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fabstar81 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:06:
present weer in nieuwe topic! ik ga denk ik toch maar vandaag mn xperia s bestellen...

wat is overigens het voordeel dat je hem zelf update naar ics ipv te wachten? alleen tijdswinst dat je hem eerder hebt?
yep.

voor mensen die de "originele" ICS een keer willen testen:
Trebuchet launcher of Apex launcher van de market halen }:O

[ Voor 16% gewijzigd door ArcticWolf op 22-06-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Okay de server is weer online en alles zou moetne werken, heb complete herinstall gedaan, heb stel oude roms weg gehaald ook oude versies van gB voor deze telefoon.

Maar hij kan weer van de server afgehaald worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ics voor hi/kpn te downloaden is meld het dan ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 02:21:
http://www.theverge.com/2...s-ics-a-love-story-review

Uitgebreide review over wat er nieuw is aan ICS voor de Xperia S. Lees 'm en je weet direct àlles :P
Wel een opmerking: het 'audio gedeeltje' laat bij mij wel degelijk arties + nummer zien. Daarnaast een verbetering: Ook Play Music wordt ondersteund door deze widget, waar dit bij 2.3 nog niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 02:21:
http://www.theverge.com/2...s-ics-a-love-story-review

Uitgebreide review over wat er nieuw is aan ICS voor de Xperia S. Lees 'm en je weet direct àlles :P
Mooie review man.De mensen die zitten te geilen op een HTC one of Galaxy S3 of Iphone moesten eens weten hoe geweldig de Xperia S nu is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroz2001 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:22:
[...]

Wel een opmerking: het 'audio gedeeltje' laat bij mij wel degelijk arties + nummer zien. Daarnaast een verbetering: Ook Play Music wordt ondersteund door deze widget, waar dit bij 2.3 nog niet het geval was.
De widget wel, maar de controls op het lockscreen laten alleen de titel zien, zonder artiest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

jroz2001 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:22:
[...]

Power Amp ook eindelijk :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Mooie review man.De mensen die zitten te geilen op een HTC one of Galaxy S3 of Iphone moesten eens weten hoe geweldig de Xperia S nu is!
Dat valt wel mee.
Mooie telefoon die Xs ,maar helaas niks te beleven op xda.
Das voor mij De reden om geen Sony meer te nemen.

Kijk hier kan ik me uitleven.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jejeh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:06:
[...]

Dat valt wel mee.
Mooie telefoon die Xs ,maar helaas niks te beleven op xda.
Das voor mij De reden om geen Sony meer te nemen.

Kijk hier kan ik me uitleven.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1566
Je begrijpt ook wel dat XDA nu pas tot leven komt nu ICS er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:39:
[...]

De widget wel, maar de controls op het lockscreen laten alleen de titel zien, zonder artiest...
De controls op het lockscreen vind ik ook een widget ;).

Maar bij mij laat die toch echt de artiest zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Mijn lockscreen face unlocked, dus blijft niet lang staan :)

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroz2001 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:23:
[...]

De controls op het lockscreen vind ik ook een widget ;).

Maar bij mij laat die toch echt de artiest zien.
http://i.imgur.com/LF5VYl.png
Zo is mijn lockscreen terwijl ik muziek afspeel met de Walkman-app. Artiest: Erasure, titel: Always. Alleen de titel is zichtbaar. Op de gewone widget op mijn homescreen zie ik natuurlijk wel allebei, maar niet op het lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Zo is mijn lockscreen terwijl ik muziek afspeel met de Walkman-app. Artiest: Erasure, titel: Always. Alleen de titel is zichtbaar. Op de gewone widget op mijn homescreen zie ik natuurlijk wel allebei, maar niet op het lockscreen.
Bij mij ziet het er zo uit als ik muziek afspeel met Play Music: https://docs.google.com/open?id=0B5XMa4rBRe5GYkdXYjlfMlZOblk

edit: ligt waarschijnlijk aan de Walkman app. Deze laat artiest inderdaad niet zien.

[ Voor 8% gewijzigd door jroz2001 op 22-06-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Zo maar een gok hoor: je kunt in een mp3 de artiest en albumartiest in de id3 tag zetten. Wellicht dat de ene tag wel wordt opgepikt en de andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
ligt het aan mij, of is de widget voor je e-mail (niet gmail dus) niet aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riotrick schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Zo maar een gok hoor: je kunt in een mp3 de artiest en albumartiest in de id3 tag zetten. Wellicht dat de ene tag wel wordt opgepikt en de andere niet?
Nope. Al mijn tags (alle 1300 nummers) zijn gedaan met MusicBrainz Picard, die vult automatisch alles in.

Afbeeldingslocatie: http://www.ambroosvaes.be/Erasure.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:12:

Je begrijpt ook wel dat XDA nu pas tot leven komt nu ICS er is?
We zullen zien,ik heb de tijd.
Maar als je ziet wat er al te doen is bij de " concurent " dan ben ik er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem met XDA op dit moment was dat er geen kernel sources voor ICS aanwezig waren, die komen nu welk een van de volgende dagen online. Dan begint development pas goed, en dan hebben we ook in no time een werkende CM9, waarop dan weer alle andere ROM's zich gaan baseren.

Niemand is begonnen met ontwikkellen voor de Xperia S omdat je gelimiteerd was tot Gingerbread, en de update naar ICS er snel aan zat te komen. Gezien de populariteit van de telefoon zal er nog wel een hoop activiteit komen. Waarschijnlijk niet zo veel als voor de One X of Galaxy S2/S3, maar de gewoonlijke dingen (Cyanogenmod, AOKP, MIUI, ...) zullen vrij snel aanwezig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Nou ambroos ik hoop het ,dat stock gedoe is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
jejeh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:14:
Nou ambroos ik hoop het ,dat stock gedoe is niks.
Smaken verschillen, maar de Sony stock is veruit de beste van alle fabrikanten. Als je 't puur om de custom roms was te doen had je bij voorbaat al een HTC toestel moeten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Is er nog een andere locatie voor de Flashtool en het image? Google Docs wil niet op het moment.

Als ik het bestand heb, zet ik het wel even op CloudFront ofzo en post ik hier een linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
TripleM schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:22:
Is er nog een andere locatie voor de Flashtool en het image? Google Docs wil niet op het moment.

Als ik het bestand heb, zet ik het wel even op CloudFront ofzo en post ik hier een linkje.
http://androxyde.github.com/Flashtool/

//edit//
image kan ik je niet aan helpen

[ Voor 6% gewijzigd door Galactus op 22-06-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 09:09

kishan4uall

kiesjan mag ook

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:31:
[...]

En weer een vraag over die contacticonen, ik krijg het weer niet voor elkaar dat de contactlijst de user icons van facebook pakt... 8)7
Ik kreeg het ook niet voor elkaar, tot ik deze app heb gedownload/gebruikt: Google Play: Facebook contact Sync

Daar moet je eerst alles verwijderen, dan alle contacts opnieuw importeren. Vervolgens kun je kiezen in het telefoonboek dat je alleen mensen wilt tonen met een telefoonnummer (als je dit wilt natuurlijk).

Het meeste heeft hij bij mij perfect gekoppeld met foto, verjaardag en andere info van FB, maar soms zijn er een paar die je handmatig moet joinen.
TripleM schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:22:

Hier even gevonden: http://deadly-silence.org...Generic_CH_1257-3740_.rar

Mocht het niet werken, hier mirrors: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1723610

[ Voor 24% gewijzigd door kishan4uall op 22-06-2012 13:28 ]

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wat mirrors toegevoegd aan de startpost. Ben op zoek geweest naar een webhost die écht unlimited traffic heeft, heb er een paar gevonden en ga het later eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:53:
Ik heb wat mirrors toegevoegd aan de startpost. Ben op zoek geweest naar een webhost die écht unlimited traffic heeft, heb er een paar gevonden en ga het later eens bekijken.
deadly-silence is van mij en heeft geen data limiet.. maar tis maar een 100mbit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
nou heb ics ook draaien hoor. met rot. werkt heerlijk. heb wel gelijk nova launcher erop gezet. die werkt wel zo fijn.

nou laat die sources maar komen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall

kishan4uall

kiesjan mag ook

Ik heb wel nog even een vraagje, zitten er nog verschillen tussen de landenversies? Bijv. nu draai ik die Generic CH, hiervoor Generic NL van 2.3... Heeft het nut om te switchen naar Generic NL voor ICS als deze beschikbaar is?

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
kishan4uall schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:11:
Ik heb wel nog even een vraagje, zitten er nog verschillen tussen de landenversies? Bijv. nu draai ik die Generic CH, hiervoor Generic NL van 2.3... Heeft het nut om te switchen naar Generic NL voor ICS als deze beschikbaar is?
enkele apps misschien die standaard zijn nu, maar verder weinig verschillen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kishan4uall schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:11:
Ik zal eens kijken of ik de ROM volledig kan uitpakken als ik Generic NL krijg, dan kan ik evt een update zip maken om deze gewoon over de CH rom heen te flashen :)
(maar dat ligt natuurlijk aan de apps die meegeleverd worden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enige verschil tussen de Europese Generic customizations zijn de meegeleverde apps en bookmarks, en dat is dus eigenlijk helemaal geen verschil. Gewoon voor een regiowissel herflashen is niet nodig maar kan wel. Je kan met Flashtool gewoon een andere customization in een .ftf gieten en over de vorige flashen (wipe data en wipe apps log uitzetten).

Wat ik nu ga doen (zit nu op de Zwitserse die ik gelinked heb) is gewoon wachten tot de volgende update. Als dat een kleine update is wacht ik wel tot de Zwitserse die update krijgt, als dat een belangrijke is flash ik gewoon direct de nieuwe software via Flashtool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Hoe zit het eigenlijk met de google account sync opties in ICS? aangezien die volgens mij meer dingen synct dan GB... pakt ie dat automatisch op?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:37:
Hoe zit het eigenlijk met de google account sync opties in ICS? aangezien die volgens mij meer dingen synct dan GB... pakt ie dat automatisch op?
Jup. Bij mij werkt browsersync wel niet om één of andere reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Je bedoelt de bladwijzers die je opgeslagen hebt?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
bij mij werkt de rabobankieren app niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Androo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:50:
bij mij werkt de rabobankieren app niet meer
naar de app-lijst gaan -> rabo app
"clear data".

daarna zou die weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
nope.. op wifi doet hij het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Net even flink geschrokken, probeerde te flashen naar ICS met de oude flashtool: error, toestel niet meer aan :(

Toen snel flashtool ge-update van 0.6.x naar 0.8.6 -> Flashtool crasht
Blijkbaar werkt de updater wel als je nog de oude 0.6 flashtool draait, maar werkt flashtool daarna dus niet meer!

Eerst 0.6.x eraf gooien, 8.0 installeren en daar de laatste update overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Heeft iemand trouwens een idee wanneer de ICS Generic update in NL beschikbaar komt?

Niet zo'n zin om telefoon te flashen en/of data kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
DeDaan86 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:09:
Heeft iemand trouwens een idee wanneer de ICS Generic update in NL beschikbaar komt?

Wordt gefaseerd uitgegeven. Ik vermoed binnen nu en 4 weken, maar ik heb hier geen goede redenen voor, behalve dat dat een hele normaal termijn is voor uitrollen in vergelijkbare situaties. Mocht je een provider branded versie hebben, dan duurt het nog wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDaan86 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:09:

http://talk.sonymobile.com/thread/42096
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:36:
Het enige verschil tussen de Europese Generic customizations zijn de meegeleverde apps en bookmarks, en dat is dus eigenlijk helemaal geen verschil.
kan ik daarom de e-mail widget nergens vinden? Die hoort er toch gewoon te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit niet de juiste plaats voor deze vraag, maar hebben Julie de Bluetooth headset die je bij t- mobile zou krijgen al ontvangen? Begin me af te vragen of ze me niet vergeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Galactus schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:17:
[...]

kan ik daarom de e-mail widget nergens vinden? Die hoort er toch gewoon te zijn?
die zit er gewoon in hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Kan ook geen e-mail wigdet vinden, alleen een gmail widget.

Vreemde keuze om de calendar en e-mail app in het wit weer te geven terwijl de resst allemaal donker is of zich aanpast aan een thema. Kan ook niet vinden of dat nog te veranderen is naar donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Tis al wel weer ruim 24 uur geleden sinds die lijst werd bijgewerkt. Of is het Sony policy om op vrijdag niks uit te rollen? :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
ArcticWolf schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:28:
[...]

die zit er gewoon in hoor :o
Heb jij het over de gmail widget of de gewone, ik heb de gmail ook wel echter mis ik de ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:57
Galactus schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:43:
[...]

Heb jij het over de gmail widget of de gewone, ik heb de gmail ook wel echter mis ik de ander
Same here...
Robin64 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:29:
[...]
Vreemde keuze om de calendar en e-mail app in het wit weer te geven terwijl de resst allemaal donker is of zich aanpast aan een thema. Kan ook niet vinden of dat nog te veranderen is naar donker.
Denk dat dat een resultaat is van de Tablet S UI, die is wit met blauw... Weet het niet zeker natuurlijk maar daar lijkt het wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik zit namelijk met hetzelfde
ArcticWolf schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:40:
enige bug: Calendar app pakt maar 1 mail box bij de widget! de app zelf ziet alle afspraken (van alle exchange accounts) maar de widget laat er maar 1 zien... echt zonde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:57
De battery drain is zeker minder met ICS, nu al 21 uur(waarvan +/- 8 in vliegtuigmodus) en nog 20% over... Laatste weken was het meestal binnen 10 uur gedaan... Enige wat me wel verbaasd is dat hij in vliegtuigmodus constant activiteit aan gaf maar toch maar 5% batterij verlies over de hele nacht volgens mij :P Is dat bij jullie ook zo of heb ik echt een domme app te pakken die zelfs in vliegtuigmodus contact probeert te zoeken?

[ Voor 16% gewijzigd door Rctworld op 22-06-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan volgens mij nog niet alle nummers bij?? Sorry, mijn fout. Word alleen weergegeven welke het al kunnen downloaden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Hmm, als ik de update voor Flashtool draai, komt er direct een melding dat Flashtool niet geïnstalleerd is, terwijl dat wel zo is. Iemand een goed idee?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de applicatie van Rabobank niet meer gebruiken om te bankieren via 3G.. via WiFi werkt het wel gewoon maar over de 3G verbinding gebeurt er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Sommige dingen zijn wel jammer, bij 2.3 kon op aan de bovenkant van het lockscreen naar rechts swipen zodat je de muziekspeler te zien kreeg. Nu moet hem eerst unlocken, Walkman starten waarna je pas de muziek speler in het lockscreen te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lolhozer schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:08:
Hmm, als ik de update voor Flashtool draai, komt er direct een melding dat Flashtool niet geïnstalleerd is, terwijl dat wel zo is. Iemand een goed idee?
Dat doet hij soms als Flashtool niet in de standaardmap staat... Best Flashtool verwijderen en gewoon opnieuw installeren in de standaardmap (next, next, next, next, ..., finish-style).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing voor gedoe met Rabobank Bankieren, door de update kunnen 3G-instellingen gewijzigd zijn, ik citeer een recensie van Google Play: "Om er voor te zorgen dat het waarschuwingsscherm niet meer in beeld komt ga ja naar instellingen. Daar klik je mobiel netwerk aan. Dan 'namen toegangspunten', je klikt het mobiele netwerk aan en klikt het vakje proxy aan. Het nummer/ip adres verwijder je door op backspace te drukken. Je maakt het vak leeg en slaat het op. Daarna kun je via je 3g netwerk op je rabobankieren!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon een slecht geprogrammeerde app dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Rev! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:34:
Sommige dingen zijn wel jammer, bij 2.3 kon op aan de bovenkant van het lockscreen naar rechts swipen zodat je de muziekspeler te zien kreeg. Nu moet hem eerst unlocken, Walkman starten waarna je pas de muziek speler in het lockscreen te zien krijgt.
Walkman app laten opstarten met liveware en het is geen probleem meer. Ik laat de walkman app eigenlijk altijd draaien dus heb er sowieso niet zoveel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tja, de Abnamro app werkt probleemloos verder hier.
Ik ben wel blij met het stroomverbruik, ondanks best veel gepiel (heb 'm net) ging hij maar 25% achteruit.
Voor de update mocht ik blij zijn als er nog 50% was na een dag.
Meeste verbruik zit bij het display.
Waar kan je trouwens een screenshot terugvinden die je met de power en down toets maakt?
[edit]eerste keer was niet gelukt, nu staat ie in de gallery.

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy-Andre op 22-06-2012 23:16 . Reden: screenshot gevonden ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Bambam7 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:28:
Ik kan niet wachten op de eerste pre-rooted met al die facebook troep eruit. Man wat is dat toch overdreven aanwezig. Stoor mij daar echt aan.
Oh, met root kan je dat zelf blijkbaar uitzetten :X
Zeg dat dan :P
Fijn zo, helemaal lekker dat ICS er op.
Danke AmbroosV en ArcticWolf voor alle uitleg etc. _/-\o_
Ben nu blij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Haha +1

Ik stoor me ook groen en geel aan al die geïntegreerde troep als facebook en twitter en al die andere extensies.
Om je nog wat harder te irriteren gooien ze er ook nog een timescape huppelepup over heen.
Heb zelf ook alles eruit gesloopt.

Snap trouwens niet dat je zonder root niet eens in staat bent een app als 123instellingen en de retail demo te verwijderen.... Wat heeft dat voor meerwaarde :s

Nouja, na een kwartiertje TB is me android de helft kleiner... Niks geen zooi.

Weet iemand trouwens een betere browser dan de originele in ICS ?
De GB browser vond ik wel redelijk maar de de ics variant komt bij iedere scroll beweging met die
Irritante tab boven in het scherm, krijg er helemaal de zenuwen van.

-Edit-

Je kunt dus gewoon quick controls aanzetten onder instellingen -> labs.
Daarna kun je linker duim middels vegen een snel menu bedienen.... Much better!

[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 23-06-2012 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 08:36:
.Weet iemand trouwens een betere browser dan de originele in ICS ?
https://play.google.com/store/search?q=browser&c=apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google Play: ICS Browser +

Sony heeft bijna alle apps standaard in de /system/app directory staan, dan kan je dus zonder root geen apps verwijderen helaas :/

[ Voor 18% gewijzigd door ArcticWolf op 23-06-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Heb sinds gisteren ook ICS geflashed, werkt echt heerlijk.
Ik begin bijna een Sony fanboy te worden, de development is gewoon uitstekend.
We moesten even wachten op ICS, maar dan krijg je ook wat ;)

@Ambroos, zeer mooie review @ The Verge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ArcticWolf schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:06:
[...]

Google Play: ICS Browser +

Sony heeft bijna alle apps standaard in de /system/app directory staan, dan kan je dus zonder root geen apps verwijderen helaas :/
google chrome beta, werkt als een tierelier en anders dolphin browser die is ook echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Laatst online: 09-09 23:46
Chrome beta werkt heerlijk,

ben echt blij met ICS, nu loopt ie echt soepel zeg.
Énig puntje is dat het Wi-Fi signaal minder sterk lijkt, anderen hier ook ervaring mee?

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!
randy_e schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:13:
Chrome beta werkt heerlijk,

ben echt blij met ICS, nu loopt ie echt soepel zeg.
Énig puntje is dat het Wi-Fi signaal minder sterk lijkt, anderen hier ook ervaring mee?
Het icoontje in de statusbalk geeft wat minder balkjes, maar bij mij is WiFi zeker even stabiel en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Laatst online: 09-09 23:46
Vanochtend kon ie geen verbinding maken. Uit en aanzetten en nu werkt ie wel goed.
GPU rendering afdwingen heb ik nu aangevinkt bij instellingen en opties voor ontwikkelaars, werkt ook soepeler.

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk er ook aan om em nu al te flashen , de kpn/hi versie is er nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Na de update stond Gegevensoverdracht bij roaming aan. Ik kan mij niet voorstellen dat dit aan stond bij mij voor de update, dus misschien nuttig om even te checken.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mensen,

ik kreeg vanmorgen pakketje binnen van Sony met daar in mijn wireless headset pro, dus ze zijn ze aan het versturen! Houd je voordeur in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lolhozer schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:36:
Na de update stond Gegevensoverdracht bij roaming aan. Ik kan mij niet voorstellen dat dit aan stond bij mij voor de update, dus misschien nuttig om even te checken.
Dat maakt in Nederland niet uit... 8) dat doet ie automatisch detecteren als KPN bv meerdere virtuele providers heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door ArcticWolf op 23-06-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Hmm, in 2.3 kon je inderdaad aanzetten dat de telefoon wel nationaal roamde maar niet internationaal. Die optie lijkt verdwenen? Lijkt me nu dus gewoon het handigst om roaming uit te zetten of niet?

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Ligt eraan welke provider je hebt. Virtuele providers zoals telfort,tele2 ed roamen altijd op een ander netwerk. Als je daarmee die optie uitzet, dan heb je geen verbinding meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan die optie gewoon uitzetten volgens mij, bij ICS gaat national roaming automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:52:
Mensen,

ik kreeg vanmorgen pakketje binnen van Sony met daar in mijn wireless headset pro, dus ze zijn ze aan het versturen! Houd je voordeur in de gaten ;)
He, eindelijk! Ik heb m ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
Iemand die mij kan helpen aan het koppelen van de facebook profielfoto's aan mijn contacten?
De enige foto's die er nu in komen te staan zijn mijn contacten die een Gmail account hebben.
Zowel de "Facebook" app als de "Facebook voor xperia" staan op full sync..

Heb nu "Facebook contact Sync" uit de play store draaien maar daar word ik ook niet zo gelukkig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall

kishan4uall

kiesjan mag ook

TotalRoef schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:42:
Iemand die mij kan helpen aan het koppelen van de facebook profielfoto's aan mijn contacten?
De enige foto's die er nu in komen te staan zijn mijn contacten die een Gmail account hebben.
Zowel de "Facebook" app als de "Facebook voor xperia" staan op full sync..

Heb nu "Facebook contact Sync" uit de play store draaien maar daar word ik ook niet zo gelukkig van.
Facebook contact sync is het enige wat bij mij werkte, en doet het voor mij prima eigenlijk.. Wat gaat er bij jou niet goed dan?

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Laatst online: 00:49
Ik vroeg mij af wat het icoontje links op de afbeelding betekend. Dit had ik bij 2.3 niet..

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14100115/Screenshot_2012-06-23-13-37-28-1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall

kishan4uall

kiesjan mag ook

prekz schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:54:
Ik vroeg mij af wat het icoontje links op de afbeelding betekend. Dit had ik bij 2.3 niet..

[afbeelding]
Dan staat NFC met Android Beam aan volgens mij

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik vind de hoeveelheid crAPPS nog wel meevallen op de sony toestellen, ik had hiervoor een htc en hoeveel oninstalleerbare zooi daarbij wordt meegeleverd is echt legendarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
kishan4uall schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:55:
[...]

Dan staat NFC met Android Beam aan volgens mij
Klopt je hebt helemaal gelijk! Thnx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist die headset pro binnen gekregen. Wil iemand hem kopen voor 100 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Voor dat dit een verkoop thread wordt:

pricewatch: Sony Smart Wireless Headset Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:57:
http://tweakers.net/aanbod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:57:
hij is 84 euro nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een of andere vage site ja. In de algemene winkel kost die 129 euro en deze is ook nieuw. Ongeopend nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:13:
Op een of andere vage site ja. In de algemene winkel kost die 129 euro en deze is ook nieuw. Ongeopend nog.
oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
kishan4uall schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:54:
[...]

Facebook contact sync is het enige wat bij mij werkte, en doet het voor mij prima eigenlijk.. Wat gaat er bij jou niet goed dan?
Vind het vervelend dat ik weer een app toestemming moet geven op mijn FB. Daarnaast komt er bij mijn contacten weer een regeltje extra te staan met view FB profile.

Het gaat er mij meer om dat het toch zonder een externe app moet kunnen ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 49 Laatste