Ik heb het ook over ICS, en die optie staat er bij mij echt niet bij.
zie foto:

Shot at 2012-06-28

Shot at 2012-06-28
zie foto:

Shot at 2012-06-28

Shot at 2012-06-28
[ Voor 90% gewijzigd door DavidvB op 28-06-2012 11:31 ]
[ Voor 90% gewijzigd door DavidvB op 28-06-2012 11:31 ]
zo! da's zeker niet gek! sim only van paar gulden erbij en je bent weer het baasje!Kooj1980 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:38:
Vandaag mijn Xperia S van amazon.de mogen ontvangen (zwarte versie, 394 euro inclusief verzending). Bijkomend voordeel: de ICS-update werd direct aangeboden via Update Service. Ik ga lekker spelen vanavond!
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
ik heb de gmail app gefreezedRobin64 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:46:
Ik dacht dat push mail standaard zuiniger is dan het zelf checken van mail, tenzij de interval erg lang is. Ik heb als sinds het begin van deze telefoon het op push staan en nooit te klagen gehad over de accuduur. Gmail app werkt ook via push.
Ik had begrepen dat de hoeveelheid vrije ram niet zoveel meer uitmaakte in ICS omdat google er op een andere manier mee om gaat. Zodra het de ram nodig heeft maakt hij het pas vrij, zolang dat niet gebeurd blijft het staan om alles snel weer op te pakken uit de pauze stand. Je ziet ook dat na het draaien van een zware app je andere apps weer opgestart moeten worden. Zo heb ik het tenminste altijd begrepen (veel ervaring met de HTC Desire die ook dramatisch weinig ram had voor ICS en dit was het standaard antwoord van de devArcticWolf schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:56:
ik snap alleen niet, wat zoveel RAM gebruikt.
toen ik een DZ had (368mb beschikbaar) had ik zelfs met ICS erop (en apps) nog 120mb ram beschikbaar... nu heeft de SXS 678mb beschikbaar maar na launcher en apps nog maar 150~200mb beschikbaar... Of ik snap het niet, of sony heeft iets heel raars gedaan
[ Voor 9% gewijzigd door Oliesjeik1 op 28-06-2012 13:03 ]
d'n oliesjeik
dat had ik laatst ook in de trein! ik d8 dat het aan het ontvangst lag (tussen zuid en bijlmer)... maar de data werkte gewoon niet meer... en normaal gesproken wel.Lieuwe15 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:28:
Ik vind het trouwens wel heel verdacht dat ik sinds ICS eigenlijk zeer slechte dataverbinding heb met vodafone en nu zelfs helemaal geen meer.
Tijdens het laden van een website blijft hij soms gewoon hangen en dan schakelt hij terug van H naar 3g en doet verder niks. Refreshen helpt dan..
Ik kan verder nergens wat vinden over vodafone storing en al helemaal niet in de buurt van enschede..
Eens!Robin64 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:35:
Deze ics versie nu is nog veel te slordig om als final door te gaan.
ligt dat niet gewoon aan de devs @ XDA?WeAreLegion schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:03:
Er waren toch ook updates voor GB die komen er ook wel voor ICS hoor, er is nooit 1 versie final van android wen er maar aan. En als we het dan over CM9 en AOKP versies die zijn ook alles behalve zaligmakend.
Verwijderd
Hier ook. En als ik in een gebied kom waar geen3g is dan lijkt het of hij daarna geen verbinding meer maakt tot ik hem opnieuw opstart of overschakel naar wifi..Lieuwe15 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:28:
Ik vind het trouwens wel heel verdacht dat ik sinds ICS eigenlijk zeer slechte dataverbinding heb met vodafone en nu zelfs helemaal geen meer.
Tijdens het laden van een website blijft hij soms gewoon hangen en dan schakelt hij terug van H naar 3g en doet verder niks. Refreshen helpt dan..
Ik kan verder nergens wat vinden over vodafone storing en al helemaal niet in de buurt van enschede..
Nee dat ligt aan wat voor source er al uit gekomen is, CM9 en AOKP builds werken wel op de meeste toestelen maar er worden wel degelijk drivers en dergelijke van de fabrikanten gebruikt om het beter te laten werken. Dus het wil niet zeggen dat het voor onze telefoon ook gelijk super werkt, maar goed ik ben dan ok 1 van de wenige die nog geen problemen met zijn telefoon heeft, okay soms eengele vlek maar dat zal verdr wel voor nu.ArcticWolf schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:06:
[...]
ligt dat niet gewoon aan de devs @ XDA?
CM9/AOKP voor de Desire series was wel goed...
[ Voor 23% gewijzigd door ArcticWolf op 28-06-2012 14:30 ]
Waar heb je die DE vandaan? dan zet ik die ook even op me websiteArcticWolf schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:29:
ik heb net Generic DE geinstalleerd... en die werkt wel een stuk beter dan CHvanaf de eerste keer opstarten is deze al soepel
Heb alleen google+ eraf gegooid want die kan je niet freezen... *** programma
Verwijderd
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Bedankt, zal hem eens gaan proberen. Heb eigenlijk bar weinig last, alleen de haperingen met muziek afspelen vind ik ergerlijk.WeAreLegion schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:49:
Thanks
Voor andere die hem willen: http://goo.gl/Zx0DB
[ Voor 26% gewijzigd door Cyleo op 28-06-2012 15:26 ]
mjah dat merkte ik ook inderdaad. Dan wel via bluetooth naar mijn auto, maar inderdaad af en toe haperen. Je kan ook niet met het toestel spelen als ie muziek streamt (mail lezen ofzo) dan hangt de muziek af en toe ook.Cyleo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:19:
[...]
Bedankt, zal hem eens gaan proberen. Heb eigenlijk bar weinig last, alleen de haperingen met muziek afspelen vind ik ergerlijk.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik wacht ook op de NL versie. Als ik zo de problemen lees die andere hier hebben hoop ik dat de NL versie toch net iets stabieler zal zijn. (bijv andere build)Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:58:
de nl versie duurt nu wel erg lang zo.
bij de x10i was de nl versie ook altijd als laatste aan de beurt.
[ Voor 56% gewijzigd door ArcticWolf op 28-06-2012 16:21 ]
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Maar het is wel heel toevallig dat in 2.3 niemand last heeft van haperingen, en nu een heleboel wel. Dat zegt mij toch dat deze ICS versie verre van final is. En om terug te komen op een eerdere reactie van jou: In een final zitten inderdaad altijd nog bugs, maar een final betekend wel dat die goed is voor dagelijks gebruik. En ik ga nu liever terug naar 2.3... Ze hadden beter hun belofte niet na kunnen komen en 2 weken doen over bv audiofixes.WeAreLegion schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:26:
Problemen kunnen ook ontstaan door het installeren van apps, en we hebben natuurlijk niet allemaal de zelfde apps draaien, die versies zijn gewoon het zelfde en dat de 1 problemen heeft en andere niet zegt ook helemaal niks
En zoals ik al zei er zijn er ook genoeg die nergens last van hebbenjroz2001 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:34:
[...]
Maar het is wel heel toevallig dat in 2.3 niemand last heeft van haperingen, en nu een heleboel wel. Dat zegt mij toch dat deze ICS versie verre van final is. En om terug te komen op een eerdere reactie van jou: In een final zitten inderdaad altijd nog bugs, maar een final betekend wel dat die goed is voor dagelijks gebruik. En ik ga nu liever terug naar 2.3... Ze hadden beter hun belofte niet na kunnen komen en 2 weken doen over bv audiofixes.
werkt gewoon hierCyleo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:09:
Kan iemand eens naar settings>storage gaan en kijken of dat werkt. Bij mij blijft die op calculating staan.
Dit was in GB ook heb je hem op automatisch staan? Zo ja dat uit zetten en zelf tijd in stellenBambam7 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:27:
Is it me, of hebben meer last in ICS van hun kloktijd.
De mijne loopt enkele minuten te langzaam per dag. Had hier (geloof ik) geen last van in GB.
Check, hier ook Vodafone dataproblemen na de update naar ICS. Daarnaast zie ik ook haperingen die er met GB niet waren. Ook whatsapp is langzamer, met GB kreeg ik bijvoorbeeld groepswhatsappjes 2 seconden eerder dan mijn vriendin met haar Iphone, nu ben ik een seconde later...Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:22:
[...]
Hier ook. En als ik in een gebied kom waar geen3g is dan lijkt het of hij daarna geen verbinding meer maakt tot ik hem opnieuw opstart of overschakel naar wifi..
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Widget van google search op een van je homescreens zetten?laarom schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:53:
[...]
Wat ik ook erg vervelend vind is dat de zoekfunctie niet meer werkt door de menuknop ingedrukt te houden.Is hier nog een app of instelling voor om dit weer te laten werken?
My iRacing
oow no!!!laarom schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:53:
[...]
Ook whatsapp is langzamer, met GB kreeg ik bijvoorbeeld groepswhatsappjes 2 seconden eerder dan mijn vriendin met haar Iphone, nu ben ik een seconde later...
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Nu meen ik gelezen te hebben in dit topic dat er door de update een proxyserver is ingeschakeld bij de instellingen van de vodafone dataverbinding en dat dat uitgezet moeten worden. Misschien het proberen waard?laarom schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:53:
[...]
Check, hier ook Vodafone dataproblemen na de update naar ICS.
[...]
Ik heb hetzelfde alleen dan met KPN, erg vervelend. Ik zat zelf te denken dat het misschien komt door de zwitserse versie omdat je dan de zwitserse radio (voor je antenne's, niet als in 3fm oid) gebruikt. Straks de duitse maar eens proberen.ikJaap schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:36:
[...]
Nu meen ik gelezen te hebben in dit topic dat er door de update een proxyserver is ingeschakeld bij de instellingen van de vodafone dataverbinding en dat dat uitgezet moeten worden. Misschien het proberen waard?
Ik heb het ook alleen met BTDamian schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:32:
[...]
mjah dat merkte ik ook inderdaad. Dan wel via bluetooth naar mijn auto, maar inderdaad af en toe haperen. Je kan ook niet met het toestel spelen als ie muziek streamt (mail lezen ofzo) dan hangt de muziek af en toe ook.
Id die DE versie een andere build?
Thanks voor de tip, maar dat had ik al gedaan, maar is een stuk inefficiënter dan de menuknop indrukken.Riqy schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:41:
[...]
Widget van google search op een van je homescreens zetten?
Je mist het punt denk ik, het gaat erom dat de telefoon in dit geval 3 seconden langzamer is geworden. Vind ik een beetje raar, met de grote nieuwe update, het is toch de bedoeling dat dit het syteem beter, soepeler, sneller etc. maakt.
Die proxyserver lijkt op dit moment vrij weing verschil te maken, data werkt wel, met proxyserver ingeschakeld of niet. Gisteravond werkte het heel beperkt. Ook is de snelheid minimaal, 2 van 14,4 mb. Zal het vandaag op andere loctaies ook nog even proberen. Thnks iigikJaap schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:36:
[...]
Nu meen ik gelezen te hebben in dit topic dat er door de update een proxyserver is ingeschakeld bij de instellingen van de vodafone dataverbinding en dat dat uitgezet moeten worden. Misschien het proberen waard?
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Ja inderdaad! Vooral bovenin bij de lens kruipt enorm veel stof achter de backcover. Sluit niet helemaal lekker af lijkt het. Al een aantal maal de boel schoon moeten maken, omdat het bij het fotograferen begon op te vallen.fabstar81 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:48:
trouwens...die xperia s is wel een stofmagnet zeg!!
[ Voor 4% gewijzigd door Plekuz op 29-06-2012 11:56 ]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Dat stofmagnet komt door die shatterproof sheet. Ik heb er een brando ultraclear overheen geplakt en dat stofprobleem is weg dan.fabstar81 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:48:
trouwens...die xperia s is wel een stofmagnet zeg!!
is dat moeilijk??riotrick schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:58:
[...]
Dat stofmagnet komt door die shatterproof sheet. Ik heb er een brando ultraclear overheen geplakt en dat stofprobleem is weg dan.
Na wat zoeken de volgende oplossing gevonden. Voor de code gebruik ik nu Hiddenlock Pro, na het intikken van de code opend mijn homescreen en voor de mail gebruik ik nu Kaiten mail. 1 of meerdere mail swipen en deleten...werkt erg prettig.KL643 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:51:
Kan dit niet simpeler...voorheen had ik een iPhone4 en na het intikken van de code, opende mijn homescreen. Bij de XPS moet je altijd bevestigen met o.k. Is hier niet een tweak voor? Ook voor het verwijderen van mail/foto's wordt telkens weer een bevestiging gevraagd..is daar ook geen manier voor om dit te tweaken?
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
[ Voor 80% gewijzigd door KL643 op 29-06-2012 15:23 ]
Nee, gewoon eraf trekken. Het is wel stug spul dus terugplaatsen gaat niet.
Verwijderd
11 euro, maar ben nog duur uit...KL643 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:10:
Kost dat?
Edit: €4,10 voor 2 stuks, gratis verzonden.
O.k. doe maar dan
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
[ Voor 7% gewijzigd door KL643 op 29-06-2012 16:21 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 29-06-2012 18:47 ]
Het telefoonscherm blijft uit, groene lampje brandt tijdje dan gaat hij uit zie ik Sony verschijnen in het scherm daarna gaat het lampje weer groen branden. Vervolgens vind de software niets.ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:46:
gewoon zelf de telefoon uitzetten.
eerst volume down ingedrukt houden en daarna pas de usb kabel in de computer (groene led moet gaan en blijven branden) daarna volume down loslaten.
Daarna kan je hem updaten.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 29-06-2012 19:24 ]
Hij zegt dat er een update is. De telefoon ook.ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:24:
niks, misschien is er gewoon geen update?
ik kan helaas SUS/PC comp. niet meer gebruiken (unlocked bootloader), wat wil je precies updaten? je kan officiele software ook via flashtool updaten.
Welke software versie heb je nu?
[ Voor 5% gewijzigd door MrBlueEyes op 29-06-2012 19:29 ]
Verwijderd
Ik heb vooral problemen met de verbinding, maar denk dat ik even wacht op de NL versie voordat ik weer alles opnieuw moet instellen en dergelijke.ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:21:
is al opgelost![]()
manual geflasht met flashtool.
trouwens Generic DE ICS is echt wel beter dan CH... geen idee wat het verschil is, maar DE is gewoon helemaal niet choppy en ik draai zelfs meer apps dan bij de CH.
valt vrij weinig aan te doen als de kernel niet released wordt.jejeh schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 09:47:
Pff het gaat snel .
We missen de boot zo.... one step behind.
http://www.xda-developers...n-the-list-keeps-growing/
Oke bedankt! Nog maar even overwegen..AmbroosV schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:51:
Er zijn backups van de T-Mobile-firmware, maar om terug in die updatecyclus te komen moet je dan wel weer ongeveer je hele telefoon herflashen.
Wanneer je via de OP ICS op je telefoon zet kom je gewoon in de generic updatecyclus van Zwitserland terecht, die is een stuk sneller dan die van T-Mobile NL, er is geen reden waarom je daar niet gewoon op zou blijven. Op XDAFileserver (hier: http://www.xdafileserver....26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS ) staat nu ook Generic DE (Duitsland). Die is waarschijnlijk nog iets beter dan de Generic Zwitserland, Duitsland is altijd heel snel met updates.
Dan blijft de hamvraag: En wanneer gaat dat worden?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:55:
ik wacht gewoon op de nl 4.0.
die komt vanzelf wel.
DE hier sinds gisteren en daar doet hij het.AmbroosV schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:38:
Kan er iemand met ICS (liefst de CH-versie) eens proberen of de FM-radio nog werkt? Die van mij doet 't niet meer sinds de update, heb ik vandaag gemerkt.
[ Voor 85% gewijzigd door AmbroosV op 30-06-2012 17:54 ]
Zelfde probleem hier, tenminste de app werkt wel maar ik ontvang de zenders niet meer tot heel slecht. Op één keer na ontving ik radio wel goed maar verder werkt het niet meer na de update naar 4.0 CH.AmbroosV schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:38:
Kan er iemand met ICS (liefst de CH-versie) eens proberen of de FM-radio nog werkt? Die van mij doet 't niet meer sinds de update, heb ik vandaag gemerkt.
[ Voor 7% gewijzigd door Wollie91 op 30-06-2012 19:15 ]
Vreemd. Ik laat je weten of Generic DE of een reflash met EMMA helpen!Wollie91 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 19:15:
[...]
Zelfde probleem hier, tenminste de app werkt wel maar ik ontvang de zenders niet meer tot heel slecht. Op één keer na ontving ik radio wel goed maar verder werkt het niet meer na de update naar 4.0 CH.
Heb ook nog een andere headset geprobeerd maar hier lag het zeker niet aan!
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 30-06-2012 21:35 ]
Het hangt er vanaf of de .ftf de baseband bevat, in dat geval wel.Frietsaus schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:27:
He inderdaad, de fm radio werkt niet bij mij op de CH ICS rom. Ik heb mijn back-up van 2.3.7 (generic NL) weer teruggezet en nu werkt de fm weer prima. Baseband versie is ook weer de oude, ik dacht dat die nooit werden gedowngrade als je een oudere rom terugflasht?
Anyway, ik wacht wel even op de NL ICS rom.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq