Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 11:40
Ik heb het ook over ICS, en die optie staat er bij mij echt niet bij.

zie foto:

Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/7981/screenshot2012062811053.png
Shot at 2012-06-28
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/9913/screenshot2012062811064.png
Shot at 2012-06-28

[ Voor 90% gewijzigd door DavidvB op 28-06-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
Kooj1980 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:38:
Vandaag mijn Xperia S van amazon.de mogen ontvangen (zwarte versie, 394 euro inclusief verzending). Bijkomend voordeel: de ICS-update werd direct aangeboden via Update Service. Ik ga lekker spelen vanavond!
zo! da's zeker niet gek! sim only van paar gulden erbij en je bent weer het baasje! :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Mischien komt het omdat ik de mail via push krijg.
Dit is namelijk mijn screenshot
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/4oq22ezwh/2012_06_28_11_26_10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb mijn email polling op 10 min staan per account... zuipt de telefoon veel extra batterij @ push?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Ik dacht dat push mail standaard zuiniger is dan het zelf checken van mail, tenzij de interval erg lang is. Ik heb als sinds het begin van deze telefoon het op push staan en nooit te klagen gehad over de accuduur. Gmail app werkt ook via push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robin64 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:46:
Ik dacht dat push mail standaard zuiniger is dan het zelf checken van mail, tenzij de interval erg lang is. Ik heb als sinds het begin van deze telefoon het op push staan en nooit te klagen gehad over de accuduur. Gmail app werkt ook via push.
ik heb de gmail app gefreezed ;)
liever al mijn accounts in 1 app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Ik ook. Alles wat ik niet gebruik wordt gefreezed.
Maar geen idee wat het verschil is in accuduur. Ik hou mij nooit echt bezig met de accu duur en heb ook sinds android ook nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik snap alleen niet, wat zoveel RAM gebruikt.
toen ik een DZ had (368mb beschikbaar) had ik zelfs met ICS erop (en apps) nog 120mb ram beschikbaar... nu heeft de SXS 678mb beschikbaar maar na launcher en apps nog maar 150~200mb beschikbaar... Of ik snap het niet, of sony heeft iets heel raars gedaan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:57
Sinds ik android 4.0 draad werkt de fm radio niet meer goed. Ontvangst is ineens superslecht.. Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
ArcticWolf schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:56:
ik snap alleen niet, wat zoveel RAM gebruikt.
toen ik een DZ had (368mb beschikbaar) had ik zelfs met ICS erop (en apps) nog 120mb ram beschikbaar... nu heeft de SXS 678mb beschikbaar maar na launcher en apps nog maar 150~200mb beschikbaar... Of ik snap het niet, of sony heeft iets heel raars gedaan }:O
Ik had begrepen dat de hoeveelheid vrije ram niet zoveel meer uitmaakte in ICS omdat google er op een andere manier mee om gaat. Zodra het de ram nodig heeft maakt hij het pas vrij, zolang dat niet gebeurd blijft het staan om alles snel weer op te pakken uit de pauze stand. Je ziet ook dat na het draaien van een zware app je andere apps weer opgestart moeten worden. Zo heb ik het tenminste altijd begrepen (veel ervaring met de HTC Desire die ook dramatisch weinig ram had voor ICS en dit was het standaard antwoord van de dev ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heheh yeah :o
probleem is alleen waarom ICS dan zo laggy wordt na een tijd... iets klopt er dan toch niet in het memory management?
daarnaast is de kernel niet helemaal optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:51
Klote, kom ik terug van vakantie zie ik dat Castle een vervangend toestel kan sturen.... Ik heb 29 mei (net voor m'n vakantie) het toestel op aanraden van Castle naar Dynafix gestuurd (daar zeiden ze dat het maximaal 10 dagen ging duren wat ik toen al niet geloofde maar goed).

Ik Dynafix vandaag weer gebeld dat ik m'n toestel terug wil hebben of ie nu gerepareerd is of niet zodat ik m zelf wel naar Castle op stuur zodat ik een nieuwe krijg. Krijg ik te horen dat ie door is gestuurd en dat ze m niet meer terug kunnen sturen omdat ie bij de externe partij ligt... WTF..

Oh. en het kan nog 2 tot 3 weken gaan duren.... |:( Zit je dan met je abbo. Heb nog niet alles gelezen in dit forum maar is er al een actie opgezet om compensatie te krijgen? 2 maanden je telefoon kwijt zijn gaat toch nergens meer over...

Voel me echt genaaid.

BTW> heeft iemand überhaupt al een telefoon teruggekregen (gerepareerd) ?

[ Voor 9% gewijzigd door Oliesjeik1 op 28-06-2012 13:03 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 18:58
Ik vind het trouwens wel heel verdacht dat ik sinds ICS eigenlijk zeer slechte dataverbinding heb met vodafone en nu zelfs helemaal geen meer.
Tijdens het laden van een website blijft hij soms gewoon hangen en dan schakelt hij terug van H naar 3g en doet verder niks. Refreshen helpt dan..
Ik kan verder nergens wat vinden over vodafone storing en al helemaal niet in de buurt van enschede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Heb dat zelf nog niet gemerkt dat de data minder is geworden. Heb zelf ook vodafone en woon in enschede.
Maar mogen sowieso wachten op een volgende update. Deze ics versie nu is nog veel te slordig om als final door te gaan.

@Oliesjeik1. Dat is inderdaad vervelend. Denk dat de meesten hier wel slechte ervaring hebben met de "support" van sony. Heb nog niks gelezen van een compensatie maar ik denk dat die er ook nooit zal komen. Ben self nog aan het ruziën met TPH omdat mijne na weken ongerepareerd terugkwam en niemand wil de verantwoordelijkheid nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lieuwe15 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:28:
Ik vind het trouwens wel heel verdacht dat ik sinds ICS eigenlijk zeer slechte dataverbinding heb met vodafone en nu zelfs helemaal geen meer.
Tijdens het laden van een website blijft hij soms gewoon hangen en dan schakelt hij terug van H naar 3g en doet verder niks. Refreshen helpt dan..
Ik kan verder nergens wat vinden over vodafone storing en al helemaal niet in de buurt van enschede..
dat had ik laatst ook in de trein! ik d8 dat het aan het ontvangst lag (tussen zuid en bijlmer)... maar de data werkte gewoon niet meer... en normaal gesproken wel.
KPN hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Laatst online: 13-09 18:58
Even een reboot gedaan en speedtest geeft opeens weer 6mbit aan.. dus aan vodafone ligt het denk ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 12-09 11:52
Robin64 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:35:
Deze ics versie nu is nog veel te slordig om als final door te gaan.
Eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yep :/ hopelijk komt CM9/AOKP snel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Er waren toch ook updates voor GB die komen er ook wel voor ICS hoor, er is nooit 1 versie final van android wen er maar aan. En als we het dan over CM9 en AOKP versies die zijn ook alles behalve zaligmakend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:03:
Er waren toch ook updates voor GB die komen er ook wel voor ICS hoor, er is nooit 1 versie final van android wen er maar aan. En als we het dan over CM9 en AOKP versies die zijn ook alles behalve zaligmakend.
ligt dat niet gewoon aan de devs @ XDA?
CM9/AOKP voor de Desire series was wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieuwe15 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:28:
Hier ook. En als ik in een gebied kom waar geen3g is dan lijkt het of hij daarna geen verbinding meer maakt tot ik hem opnieuw opstart of overschakel naar wifi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ArcticWolf schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:06:
[...]

ligt dat niet gewoon aan de devs @ XDA?
CM9/AOKP voor de Desire series was wel goed...
Nee dat ligt aan wat voor source er al uit gekomen is, CM9 en AOKP builds werken wel op de meeste toestelen maar er worden wel degelijk drivers en dergelijke van de fabrikanten gebruikt om het beter te laten werken. Dus het wil niet zeggen dat het voor onze telefoon ook gelijk super werkt, maar goed ik ben dan ok 1 van de wenige die nog geen problemen met zijn telefoon heeft, okay soms eengele vlek maar dat zal verdr wel voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb net Generic DE geinstalleerd... en die werkt wel een stuk beter dan CH :o vanaf de eerste keer opstarten is deze al soepel :9~
Heb alleen google+ eraf gegooid want die kan je niet freezen... *** programma :X

[ Voor 23% gewijzigd door ArcticWolf op 28-06-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ArcticWolf schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:29:
ik heb net Generic DE geinstalleerd... en die werkt wel een stuk beter dan CH :o vanaf de eerste keer opstarten is deze al soepel :9~
Heb alleen google+ eraf gegooid want die kan je niet freezen... *** programma :X
Waar heb je die DE vandaan? dan zet ik die ook even op me website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online

Voor andere die hem willen: http://goo.gl/Zx0DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nl versie duurt nu wel erg lang zo.
bij de x10i was de nl versie ook altijd als laatste aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Wat is er precies beter aan die duitse versie dan? Als dit veel is, dan is het de overweging wel waard om em ook te flashen (maak nu gebruik van de CH versie)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Bedankt, zal hem eens gaan proberen. Heb eigenlijk bar weinig last, alleen de haperingen met muziek afspelen vind ik ergerlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Cyleo op 28-06-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Cyleo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:19:
[...]

Bedankt, zal hem eens gaan proberen. Heb eigenlijk bar weinig last, alleen de haperingen met muziek afspelen vind ik ergerlijk.
mjah dat merkte ik ook inderdaad. Dan wel via bluetooth naar mijn auto, maar inderdaad af en toe haperen. Je kan ook niet met het toestel spelen als ie muziek streamt (mail lezen ofzo) dan hangt de muziek af en toe ook.

Id die DE versie een andere build?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 21:35
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:58:
de nl versie duurt nu wel erg lang zo.
bij de x10i was de nl versie ook altijd als laatste aan de beurt.
Ik wacht ook op de NL versie. Als ik zo de problemen lees die andere hier hebben hoop ik dat de NL versie toch net iets stabieler zal zijn. (bijv andere build)
Tot die tijd blijf ik lekker op GB. Ik heb geen haast en GB voldoet aan mijn eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle ICS build zijn hetzelfde :>

ik vind het alleen frapant dat de DE build mij nog geen 1 hapering heeft gegeven in de UI, terwijl de CH versie dat wel deed.

[ Voor 56% gewijzigd door ArcticWolf op 28-06-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Het vreemde vind ik dan weer dat ik veel problemen lees met de CH versie, en dat ik nergens last van heb :P

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Problemen kunnen ook ontstaan door het installeren van apps, en we hebben natuurlijk niet allemaal de zelfde apps draaien, die versies zijn gewoon het zelfde en dat de 1 problemen heeft en andere niet zegt ook helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 12-09 11:52
WeAreLegion schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:26:
Problemen kunnen ook ontstaan door het installeren van apps, en we hebben natuurlijk niet allemaal de zelfde apps draaien, die versies zijn gewoon het zelfde en dat de 1 problemen heeft en andere niet zegt ook helemaal niks :)
Maar het is wel heel toevallig dat in 2.3 niemand last heeft van haperingen, en nu een heleboel wel. Dat zegt mij toch dat deze ICS versie verre van final is. En om terug te komen op een eerdere reactie van jou: In een final zitten inderdaad altijd nog bugs, maar een final betekend wel dat die goed is voor dagelijks gebruik. En ik ga nu liever terug naar 2.3... Ze hadden beter hun belofte niet na kunnen komen en 2 weken doen over bv audiofixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
jroz2001 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:34:
[...]

Maar het is wel heel toevallig dat in 2.3 niemand last heeft van haperingen, en nu een heleboel wel. Dat zegt mij toch dat deze ICS versie verre van final is. En om terug te komen op een eerdere reactie van jou: In een final zitten inderdaad altijd nog bugs, maar een final betekend wel dat die goed is voor dagelijks gebruik. En ik ga nu liever terug naar 2.3... Ze hadden beter hun belofte niet na kunnen komen en 2 weken doen over bv audiofixes.
En zoals ik al zei er zijn er ook genoeg die nergens last van hebben :) dus die discussies zijn leuk maar heb je vrij weinig aan verder :) als je naar GB wil dan snap ik dat als je het vervelend vind maar ik heb persoonlijk echt nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
OK ... ik ben er een paar weken van gespaard gebleven : vandaag met het warme weer : muziekje opt werk, gsm weggelegd ... kreeg ik aan de zijkanten een gele "schijn" over m'n scherm ... als ik nu kijk is het precies weg, maar toch zie ik het nog een beetje (kan ook aan mij liggen ;-) ... Nu zit het zo : SXS gekocht bij Coolblue op 08/06/2012 ; levering was op 11/06/2012 ... volgens CB : na 14d ruilen ze deze nog om ... we zijn nu de 28ste juni ... dus 17d later ... wat gaat er gebeuren als ik mailtje naar CB stuur met de vraag voor een omruiling naar een nieuwere batch, zonder problemen? Gaat CB soepel zijn?

Ik hoor het wel :)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nergens last van met ICS, draait perfect op mijn Xperia S.

Ik kijk nu al uit naar nog meer smoothness met Jelly Bean. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd die v-sync functie lijkt me erg vet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackjack21x
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik ben juist heel erg te spreken over de accuduur, een hele nacht standby kost rond de 5%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Kan iemand eens naar settings>storage gaan en kijken of dat werkt. Bij mij blijft die op calculating staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:09:
Kan iemand eens naar settings>storage gaan en kijken of dat werkt. Bij mij blijft die op calculating staan.
werkt gewoon hier :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Is it me, of hebben meer last in ICS van hun kloktijd.
De mijne loopt enkele minuten te langzaam per dag. Had hier (geloof ik) geen last van in GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bambam7 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:27:
Is it me, of hebben meer last in ICS van hun kloktijd.
De mijne loopt enkele minuten te langzaam per dag. Had hier (geloof ik) geen last van in GB.
Dit was in GB ook heb je hem op automatisch staan? Zo ja dat uit zetten en zelf tijd in stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Zal es proberen, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:22:
[...]

Hier ook. En als ik in een gebied kom waar geen3g is dan lijkt het of hij daarna geen verbinding meer maakt tot ik hem opnieuw opstart of overschakel naar wifi..
Check, hier ook Vodafone dataproblemen na de update naar ICS. Daarnaast zie ik ook haperingen die er met GB niet waren. Ook whatsapp is langzamer, met GB kreeg ik bijvoorbeeld groepswhatsappjes 2 seconden eerder dan mijn vriendin met haar Iphone, nu ben ik een seconde later... :(

Wat ik ook erg vervelend vind is dat de zoekfunctie niet meer werkt door de menuknop ingedrukt te houden.Is hier nog een app of instelling voor om dit weer te laten werken?

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
laarom schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:53:
[...]

Wat ik ook erg vervelend vind is dat de zoekfunctie niet meer werkt door de menuknop ingedrukt te houden.Is hier nog een app of instelling voor om dit weer te laten werken?
Widget van google search op een van je homescreens zetten?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
[...]
Ook whatsapp is langzamer, met GB kreeg ik bijvoorbeeld groepswhatsappjes 2 seconden eerder dan mijn vriendin met haar Iphone, nu ben ik een seconde later... :(
oow no!!! :F

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
[...]

Check, hier ook Vodafone dataproblemen na de update naar ICS.
[...]
Nu meen ik gelezen te hebben in dit topic dat er door de update een proxyserver is ingeschakeld bij de instellingen van de vodafone dataverbinding en dat dat uitgezet moeten worden. Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Is dat flashen naar 4.0 nu illegaal of verlies je de garantie erdoor, als je hem update via flashtools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ikJaap schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:36:
[...]

Nu meen ik gelezen te hebben in dit topic dat er door de update een proxyserver is ingeschakeld bij de instellingen van de vodafone dataverbinding en dat dat uitgezet moeten worden. Misschien het proberen waard?
Ik heb hetzelfde alleen dan met KPN, erg vervelend. Ik zat zelf te denken dat het misschien komt door de zwitserse versie omdat je dan de zwitserse radio (voor je antenne's, niet als in 3fm oid) gebruikt. Straks de duitse maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Illegaal? :p Het is je eigen toestel dus illegaal is het nooit. Maar nee hierdoor heb je ook geen garantie verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Damian schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:32:
[...]

mjah dat merkte ik ook inderdaad. Dan wel via bluetooth naar mijn auto, maar inderdaad af en toe haperen. Je kan ook niet met het toestel spelen als ie muziek streamt (mail lezen ofzo) dan hangt de muziek af en toe ook.

Id die DE versie een andere build?
Ik heb het ook alleen met BT ;) normaal doet hij het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Riqy schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:41:
[...]

Widget van google search op een van je homescreens zetten?
Thanks voor de tip, maar dat had ik al gedaan, maar is een stuk inefficiënter dan de menuknop indrukken.
Je mist het punt denk ik, het gaat erom dat de telefoon in dit geval 3 seconden langzamer is geworden. Vind ik een beetje raar, met de grote nieuwe update, het is toch de bedoeling dat dit het syteem beter, soepeler, sneller etc. maakt.
ikJaap schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:36:
[...]

Die proxyserver lijkt op dit moment vrij weing verschil te maken, data werkt wel, met proxyserver ingeschakeld of niet. Gisteravond werkte het heel beperkt. Ook is de snelheid minimaal, 2 van 14,4 mb. Zal het vandaag op andere loctaies ook nog even proberen. Thnks iig

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb geen last van die whatsapp vertraging... ontvangen vanaf de verzender is altijd (bij goede verbinding) minder dan een seconde.
Daarnaast heeft de db van whatsapp ook weleens een vertraging :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
whatsapp vind ik dan ook niet zo een goede graadmeter. als daar vertraging in zit kan het aan van alles liggen, naast aan wat jij denkt de update.

denk aan
*mobiele dataverbinding (of wifi)
*whatsapp servers
*verbinding servers met internet
*schrijfsnelheid op sd-card in database-je
*etc.

niet echt goede testcase denk ik.

trouwens...die xperia s is wel een stofmagnet zeg!!

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Het lijstje met SI nummers is weer bijgewerkt en nee, we staan er nog niet tussen (0957).
http://talk.sonymobile.com/thread/42096?tstart=0
fabstar81 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:48:
Ja inderdaad! Vooral bovenin bij de lens kruipt enorm veel stof achter de backcover. Sluit niet helemaal lekker af lijkt het. Al een aantal maal de boel schoon moeten maken, omdat het bij het fotograferen begon op te vallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Plekuz op 29-06-2012 11:56 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
fabstar81 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:48:
Dat stofmagnet komt door die shatterproof sheet. Ik heb er een brando ultraclear overheen geplakt en dat stofprobleem is weg dan.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riotrick schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:58:
[...]

Dat stofmagnet komt door die shatterproof sheet. Ik heb er een brando ultraclear overheen geplakt en dat stofprobleem is weg dan.
is dat moeilijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
Wat is er mis met Gb
Heerlijk 40 apps en dit aan ram

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-EkogDqPRD1M/T-2KZMpYM4I/AAAAAAAADyY/dDUL9v6yWdA/s512/screenshot_2012-06-29_1257.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:36

KL643

beeldaandemuur

KL643 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:51:
Kan dit niet simpeler...voorheen had ik een iPhone4 en na het intikken van de code, opende mijn homescreen. Bij de XPS moet je altijd bevestigen met o.k. Is hier niet een tweak voor? Ook voor het verwijderen van mail/foto's wordt telkens weer een bevestiging gevraagd..is daar ook geen manier voor om dit te tweaken?
Na wat zoeken de volgende oplossing gevonden. Voor de code gebruik ik nu Hiddenlock Pro, na het intikken van de code opend mijn homescreen en voor de mail gebruik ik nu Kaiten mail. 1 of meerdere mail swipen en deleten...werkt erg prettig.

Nu nog de volgende uitdaging...wat zou het mooi zijn als je de NFC tags kan programmeren met lock aan/uit.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
dat zou zeker mooi zijn. nu moet je toch elke keer je telefoon aan, lock uit, en pas dan herkent ie hem.

trouwens....net wel 4 originele tags op ebay besteld. ben benieuwd :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Kost dat?

Edit: €4,10 voor 2 stuks, gratis verzonden.

O.k. doe maar dan :+

[ Voor 80% gewijzigd door KL643 op 29-06-2012 15:23 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
Nee, gewoon eraf trekken. Het is wel stug spul dus terugplaatsen gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee ik bedoel de nieuwe sheet erop plakken :+ eraf trekken weet ik wel... die randjes bij de touchbuttons zijn een beetje vervelend... maar zoek wel een alternatief dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vermoeden dat er weer iets mis is met mijn scherm. Ik merk net dat elke keer als het beeld roteert, er een soort zwarte waas met gele omlijning in beeld knippert, het valt vooral op wanneer het scherm wit zou moeten zijn.

Kan dit te maken hebben met de software (ICS, de CH generic versie) of is er iets mis met de hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
KL643 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:10:
Kost dat?

Edit: €4,10 voor 2 stuks, gratis verzonden.

O.k. doe maar dan :+
11 euro, maar ben nog duur uit... :+ ze gaan ook weg voor een tientje, of 8 a 9 euro.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

€8,20 om precies te zijn. :+

[ Voor 7% gewijzigd door KL643 op 29-06-2012 16:21 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:32
Ik heb een probleem met de Smart Wireless Headset pro, ik hoop dat iemand hier een fix voor weet.

Ik zet muziek op een microsd kaart van 8gb die ik eerst geformatteerd heb naar fat32. Maar mijn headset herkent hem niet goed, of hij zegt dat er geen tracks beschikbaar zijn of hij zegt dat de geheugenkaart vol is..

Herkent iemand dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Ik verbind Xperia S met pc, vervolgens klik ik op update, de software gaat verbinding zoeken met de telefoon. Vervolgens verschijnt er op de telefoon de melding dat hij wordt uitgeschakeld. De telefoon blijft uitgeschakeld. Software blijft zoeken, vind natuurlijk niets. Daarna staat er dat ik hem moet uitschakelen en usb kabel opnieuw aansluiten terwijl ik volume down moet klikken. Er gebeurd vervolgens helemaal niets. Dus wat moet ik doen om de update te kunnen uitvoeren?

De telefoon wordt in de software wel gevonden, maar bij updaten zoekt hij opnieuw en schakelt hij direct de telefoon uit.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon zelf de telefoon uitzetten.
eerst volume down ingedrukt houden en daarna pas de usb kabel in de computer (groene led moet gaan en blijven branden) daarna volume down loslaten.
Daarna kan je hem updaten.

[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 29-06-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:46:
gewoon zelf de telefoon uitzetten.
eerst volume down ingedrukt houden en daarna pas de usb kabel in de computer (groene led moet gaan en blijven branden) daarna volume down loslaten.
Daarna kan je hem updaten.
Het telefoonscherm blijft uit, groene lampje brandt tijdje dan gaat hij uit zie ik Sony verschijnen in het scherm daarna gaat het lampje weer groen branden. Vervolgens vind de software niets.

De batterij is vol opgeladen. Dus geen idee wat ik verkeerd doe.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niks, misschien is er gewoon geen update?
ik kan helaas SUS/PC comp. niet meer gebruiken (unlocked bootloader), wat wil je precies updaten? je kan officiele software ook via flashtool updaten.
Welke software versie heb je nu?

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 29-06-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:24:
niks, misschien is er gewoon geen update?
ik kan helaas SUS/PC comp. niet meer gebruiken (unlocked bootloader), wat wil je precies updaten? je kan officiele software ook via flashtool updaten.
Welke software versie heb je nu?
Hij zegt dat er een update is. De telefoon ook.

Eerst 1 starten, daarna 2 voorbereiden en dan krijg ik de melding dat hij de telefoon niet kan vinden.

Hoe kan hij de telefoon vinden als hij uit staat dan?

[ Voor 5% gewijzigd door MrBlueEyes op 29-06-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb je een DM gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Hmm updates zoeken is op dit moment uit de lucht staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC Companion geeft dikwijls netwerkfouten. Gewoon Sony Update Service gebruiken, is een veel stabieler programma.

http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is al opgelost ;)
manual geflasht met flashtool.

trouwens Generic DE ICS is echt wel beter dan CH... geen idee wat het verschil is, maar DE is gewoon helemaal niet choppy en ik draai zelfs meer apps dan bij de CH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:21:
is al opgelost ;)
manual geflasht met flashtool.

trouwens Generic DE ICS is echt wel beter dan CH... geen idee wat het verschil is, maar DE is gewoon helemaal niet choppy en ik draai zelfs meer apps dan bij de CH.
Ik heb vooral problemen met de verbinding, maar denk dat ik even wacht op de NL versie voordat ik weer alles opnieuw moet instellen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Pff het gaat snel .
We missen de boot zo.... one step behind.

http://www.xda-developers...n-the-list-keeps-growing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valt vrij weinig aan te doen als de kernel niet released wordt. :z en die van Samsung en HTC was al een tijdje uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
http://developer.sonymobi...th-building-instructions/

Ok dacht dat alles beschikbaar is/was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
Ook ik heb een XPS gekocht ook omdat er ICS op zou komen. Nu is het eind juni en hij is nog niet echt vrijgegeven.
Ik zit er om te denken om via dit topic ook er ICS op te zetten door in de OP beschreven stappen. Maar stel he, je zet er nu(op een onofficiele manier) ICS op he, als de NL versie door T-mobile word vrijgegeven heb je dan de mogelijkheid om naar deze versie te updaten op de normale manier? En je dus weer een volledig 'normaal' toestel hebt?

Ik zou er wel graag mee willen experimenteren. Alleen moet je wel Windows draaien merk ik, ik heb namelijk een Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn backups van de T-Mobile-firmware, maar om terug in die updatecyclus te komen moet je dan wel weer ongeveer je hele telefoon herflashen.

Wanneer je via de OP ICS op je telefoon zet kom je gewoon in de generic updatecyclus van Zwitserland terecht, die is een stuk sneller dan die van T-Mobile NL, er is geen reden waarom je daar niet gewoon op zou blijven. Op XDAFileserver (hier: http://www.xdafileserver....26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS ) staat nu ook Generic DE (Duitsland). Die is waarschijnlijk nog iets beter dan de Generic Zwitserland, Duitsland is altijd heel snel met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht gewoon op de nl 4.0.
die komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
AmbroosV schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:51:
Er zijn backups van de T-Mobile-firmware, maar om terug in die updatecyclus te komen moet je dan wel weer ongeveer je hele telefoon herflashen.

Wanneer je via de OP ICS op je telefoon zet kom je gewoon in de generic updatecyclus van Zwitserland terecht, die is een stuk sneller dan die van T-Mobile NL, er is geen reden waarom je daar niet gewoon op zou blijven. Op XDAFileserver (hier: http://www.xdafileserver....26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS ) staat nu ook Generic DE (Duitsland). Die is waarschijnlijk nog iets beter dan de Generic Zwitserland, Duitsland is altijd heel snel met updates.
Oke bedankt! Nog maar even overwegen.. :)
Overigens ook bedankt voor alle overige informatie in dit topic van je. Liep laatst achter en moest dit hele topic nog lezen.
Goede kwaliteit van je posts!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:55:
ik wacht gewoon op de nl 4.0.
die komt vanzelf wel.
Dan blijft de hamvraag: En wanneer gaat dat worden? :p
Had zelf ook wel gedacht dat je 'm in juni wel zou hebben, maar helaas..

Mijn SI nummer staat ook nog niet tussen dat lijstje van Sony.

Waiting and waiting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan er iemand met ICS (liefst de CH-versie) eens proberen of de FM-radio nog werkt? Die van mij doet 't niet meer sinds de update, heb ik vandaag gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:38:
Kan er iemand met ICS (liefst de CH-versie) eens proberen of de FM-radio nog werkt? Die van mij doet 't niet meer sinds de update, heb ik vandaag gemerkt.
DE hier sinds gisteren en daar doet hij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
CH ICS radio doet het gewoon hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bleh. Vreemd. Mijn FM-radio is dus borked.

Ik ga dadelijk dan maar eventjes Generic DE flashen, dan direct een reinstall met EMMA en dan hopen dat 't terug werkt...

[ Voor 85% gewijzigd door AmbroosV op 30-06-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Laatst online: 13:57
AmbroosV schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:38:
Zelfde probleem hier, tenminste de app werkt wel maar ik ontvang de zenders niet meer tot heel slecht. Op één keer na ontving ik radio wel goed maar verder werkt het niet meer na de update naar 4.0 CH.

Heb ook nog een andere headset geprobeerd maar hier lag het zeker niet aan!

[ Voor 7% gewijzigd door Wollie91 op 30-06-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wollie91 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 19:15:
[...]

Zelfde probleem hier, tenminste de app werkt wel maar ik ontvang de zenders niet meer tot heel slecht. Op één keer na ontving ik radio wel goed maar verder werkt het niet meer na de update naar 4.0 CH.

Heb ook nog een andere headset geprobeerd maar hier lag het zeker niet aan!
Vreemd. Ik laat je weten of Generic DE of een reflash met EMMA helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het niet laten dus toch de DE versie erop gezet. Blijkt net dat de microphone tijdens het bellen niet werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je, als er problemen zijn, beter de software opnieuw installeert via S(E)US. Dat programma voert een stuk meer controles uit tijdens de download en het flashen, Flashtool doet helemaal niets en er zijn geen hashes van de firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb het idee dat de batterij toch een stuk sneller leeg gaat met pushmail... ik had eerst om de 10 min polling, maar het voelt nu gewoon aan dat de batterij een stuk sneller leeg loopt met push aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
He inderdaad, de fm radio werkt niet bij mij op de CH ICS rom. Ik heb mijn back-up van 2.3.7 (generic NL) weer teruggezet en nu werkt de fm weer prima. Baseband versie is ook weer de oude, ik dacht dat die nooit werden gedowngrade als je een oudere rom terugflasht?

Anyway, ik wacht wel even op de NL ICS rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
Heb de duitse versie erop gezet en had het gevoel dat het beter draaide (lees minder laggy). Maar er zijn me toch een paar dingen opgevallen en dat is dat mijn bereik minder is. Wi-fi was al niet zo goed maar nu heb ik al een paar keer gehad dat de verbinding weg viel. Ook is het me een paar keer overkomen dat apps crashen.

Kan me niet voorstellen dat er veel verschil tussen zwitserse en duitse versie zit. Iemand een idee.

Oh ja, FM werkt wel beter met de duitse versie.

[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 30-06-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frietsaus schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:27:
He inderdaad, de fm radio werkt niet bij mij op de CH ICS rom. Ik heb mijn back-up van 2.3.7 (generic NL) weer teruggezet en nu werkt de fm weer prima. Baseband versie is ook weer de oude, ik dacht dat die nooit werden gedowngrade als je een oudere rom terugflasht?

Anyway, ik wacht wel even op de NL ICS rom.
Het hangt er vanaf of de .ftf de baseband bevat, in dat geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:01

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij mij is de radio vrij ongevoelig met Ics-CH maar ik ontvang de 'grote' zenders wel met een normale koptelefoon. Met Sony oordopjes ontvang ik bijna niets dus er is wel wat aan de hand.
Verder nog steeds geen stabiliteits problemen gezien en een prima batterij verbruik ondanks dat ik vaak wifi aan heb ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Pagina: 1 ... 7 ... 49 Laatste