Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is de CH-rom dus borked. Zal de ICS-flash-tutorial maar eens aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de duitse werkt tot nu toe erg goed! ben benieuwd of de NL rom nog beter werkt :o kan me eigenlijk niet voorstellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik heb weer een nieuw probleem. Het flitsen. Ik neem een foto in het donker. Lampje gaat aan en ik probeer scherp te stellen. Als ie scherp ik neem ik de foto, et voila..lampje gaat uit voordat de foto genomen is. Allemaal donkere plaatjes ..duss..
Gaat lekker ;-)

Heb CH.

[ Voor 0% gewijzigd door Bambam7 op 30-06-2012 23:43 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:o iemand heeft z'n SXS vanaf 1,5 meter vol op het scherm laten vallen... en alleen de screenprotector en een paar krassen op de behuizing, het scherm was nog helemaal intact _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:34
@AmbroosV Ik hoor het wel over de radio.

Ik vind trouwens dat die met ics een stuk minder soepel loopt. Met 2.3 is mijn telefoon nog nooit vastgelopen of iets dergelijks maar sinds ik 4.0 CH draai blijft hij regelmatig een keer hangen.

Een filmpje in de browser kijken is opeens een drama terwijl dat met 2.3 echt soepel liep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
hmm..misschien toch tijd voor de DE versie. Daar hoor ik geen/minder klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn camera werkt niet meer na het flashen. Heb beide firmware geprobeerd. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH-software herflashen met EMMA (zonder wipe) heeft geholpen. Blijkt dus toch dat Flashtool niet 100% perfect flashed, of dat er een paar foutjes zitten in een van de FTF's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
EMMA? Linkje? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor EMMA heb je een account nodig... Is de software die servicecentra gebruiken om Sony (Ericsson)-toestellen te flashen. Herflashen met SEUS zal hetzelfde effect hebben, maar dan verlies je al je gegevens...

[ Voor 14% gewijzigd door AmbroosV op 01-07-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
We will however not be able to answer on questions like: "When will SI number XXXX-XXXX be added to this list?" or "when will country X get the update?"
http://talk.sonymobile.com/thread/42096?tstart=0

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
AmbroosV schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:44:
[...]

Voor EMMA heb je een account nodig... Is de software die servicecentra gebruiken om Sony (Ericsson)-toestellen te flashen. Herflashen met SEUS zal hetzelfde effect hebben, maar dan verlies je al je gegevens...
hmm, daar moet toch iemand ons aan kunnen helpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

bij mij is het helemaal verkeerd gegaan... ik heb letterlijk de update door gevoerd zoals het beschreven staat in de eerste post... alles werkt perfect...totdat ik simkaart erin stop..

De telefoon meld dat er een simkaart in is gestopt en start opnieuw op...daarna staat er = geen simkaart.

bij elke simkaart die ik erin stop...wtf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bambam7 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:48:
[...]

hmm, daar moet toch iemand ons aan kunnen helpen :+
Ik heb een account maar die is op naam, dus ik deel die niet heel erg graag :P

De DE-ROM flashen zonder een wipe zou hetzelfde effect moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

lf2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:36:
bij mij is het helemaal verkeerd gegaan... ik heb letterlijk de update door gevoerd zoals het beschreven staat in de eerste post... alles werkt perfect...totdat ik simkaart erin stop..

De telefoon meld dat er een simkaart in is gestopt en start opnieuw op...daarna staat er = geen simkaart.

bij elke simkaart die ik erin stop...wtf ?
Opnieuw geflasht met DE ipv CH maar nog steeds hetzelfde probleem begin beetje in paniek te raken....

Iemand die me kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lf2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:59:
[...]

Opnieuw geflasht met DE ipv CH maar nog steeds hetzelfde probleem begin beetje in paniek te raken....

Iemand die me kan helpen ?
Doe eens een reflash met Sony Update Service:
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jammer dat de ftf bestanden geen md5sum meekrijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

net gedaan! zelfde probleem!

misschien dat dit nodig is om erbij te vertellen...ik had de sony mobile update gedaan toen ik de telefoon kocht (tmobile) maar er werd geen nieuwe software gevonden.

Dus via flash tool geupdate naar de laatste maar nu krijg ik dit probleem...

Opnieuw geflasht met SUS heeft ook geen zin.... stuk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huh? is je telefoon geroot of?
je hebt een t-mobile telefoon geflasht met non-t-mobile software?
misschien is je telefoon gesimlockt en snapt hij er nu niks meer van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lf2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:22:
[...]

net gedaan! zelfde probleem!

misschien dat dit nodig is om erbij te vertellen...ik had de sony mobile update gedaan toen ik de telefoon kocht (tmobile) maar er werd geen nieuwe software gevonden.

Dus via flash tool geupdate naar de laatste maar nu krijg ik dit probleem...

Opnieuw geflasht met SUS heeft ook geen zin.... stuk ?
Ga met Flashtool eens terug naar een T-Mobile NL firmware, is te vinden op www.xdafileserver.nl - doe een complete wipe. Daarna forceer je een reinstall van software met SUS. Als zelfs dat niet helpt ga je je telefoon moeten opsturen voor RMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FM op DE ftf werkt gewoon, net ff getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
hier werkt de FM radio op CH tft ook gewoon :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Hier nauwelijks(CH). Erg slecht en zacht geluid. Niet goed af te stemmen. Werkt voor mij dus niet correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:34
Naar mijn idee is het volume veel lager in ICS, via de headset en Google Play Music zit er niet veel fut in. Iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
bartsled schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:58:
Naar mijn idee is het volume veel lager in ICS, via de headset en Google Play Music zit er niet veel fut in. Iemand die dit ook heeft?
Algemeen bekend. Volume+ verhelpt dit. Weet ook niet waarom Google ervoor heeft gekozen dit bij ICS zo te verlagen. Overigens hoeft mijn headset alsnog niet harder dan 60% dus ik heb er weinig last van tbh maar ik weet dat meer mensen er over klagen na een ICS upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan een regioverschil zijn. Verschillende regio's hebben andere wetten in verband met maximaal geluidsniveau. Het kan altijd dat CH strikter is op dat gebied. Probeer eens te reflashen naar DE (zonder wipe van gegevens), het zou goed kunnen dat het dan luider kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
bartsled schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:58:
Yup, zelfs met volume voluit is de muziek niet echt "hard" te noemen. Ik persoonlijk wil sommige muziek nog wel eens harder aanhoren dan mogelijk is. Zelfs mn oude ipodje met geluidsbegrensing kon harder.

[ Voor 37% gewijzigd door Bambam7 op 01-07-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Cyleo schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:43:
[...]

Algemeen bekend. Volume+ verhelpt dit. Weet ook niet waarom Google ervoor heeft gekozen dit bij ICS zo te verlagen. Overigens hoeft mijn headset alsnog niet harder dan 60% dus ik heb er weinig last van tbh maar ik weet dat meer mensen er over klagen na een ICS upgrade.
Volume+ free werkt niet. Althans niet op mij ICS CH. Heb headset op +4 gezet. Niks harder. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, Ik zie hier vaak de vermelding dat de NL SI nummer 1257-0957 is. Maar mijn SI code is 1257-0954.. Is dit normaal? Dit is trouwens het nummer dat staat zoals bij het voorbeeld van de sony SI update pagina. Ik ga denk ik een "repair" optie doen via SUS trug naar GB aangezien er van die "rare" dingen zijn met andere land ftf's, en wacht toch maar rustig op ons mooie NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 01:36:
Uhm, Ik zie hier vaak de vermelding dat de NL SI nummer 1257-0957 is. Maar mijn SI code is 1257-0954.. Is dit normaal? Dit is trouwens het nummer dat staat zoals bij het voorbeeld van de sony SI update pagina. Ik ga denk ik een "repair" optie doen via SUS trug naar GB aangezien er van die "rare" dingen zijn met andere land ftf's, en wacht toch maar rustig op ons mooie NL versie.
Wanneer je nu SUS gaat gebruiken gaat SUS gewoon repairen naar de firmwareversie die het nieuwst is voor de regio van de laatste FTF die je hebt geflashed. Als je dus Generic CH ICS hebt geflashed ga je na een repair nog steeds de Generic CH ICS hebben.

De enige manier om je software van regio te veranderen is door Flashtool te gebruiken. Het SI-nummer is niets meer dan een label, het is op geen enkele manier in de hardware aanwezig. SI geeft aan welke softwareregio er standaard op de telefoon staat, maar van zodra je een andere FTF flashed overschrijf je die en is elke link tussen SI en software volledig verdwenen.

De enige manier om terug te gaan naar Generic NL is door die te downloaden (staat op XDAFileserver.nl), te flashen met Flashtool, en dan eventueel te repairen/updaten met SUS naar de laatste versie voor die regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, bedankt voor de heads up :) Ik dacht dat juist dat er in de hardware iets stond voor regio. toch wel jammer dat ik er weer achter moet komen dat haastige spoed zelden goed is hehe. Toch maar rustig afwachten tot die trage de officiele NL ICS er uitgooien.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb het vage idee dat de battery monitor voor geen meter werkt. Vanmorgen vlogen de procenten eraf terwijl ik niks deed... en nu doe ik er meer mee en nu loopt hij niet meer snel achteruit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
is flashen ook mogelijk op een mac? heb momenteel de CH versie (thuis geflashed) , maar zit nu op het werk. En merk af en toe wel dat de CH versie niet even lekker werkt. zo had ik vanmorgen weer geen internet tot ik opnieuw opstartte, soms hickups dat het ineens allemaal traag loopt etc.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 12-09 11:52
ArcticWolf schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:28:
ik heb het vage idee dat de battery monitor voor geen meter werkt. Vanmorgen vlogen de procenten eraf terwijl ik niks deed... en nu doe ik er meer mee en nu loopt hij niet meer snel achteruit 8)7
Ben je nu op een andere locatie? Op m'n werk doe ik zo nu en dan iets met de telefoon, en eind van de werkdag staat die meestal op zo'n 60/70%. Thuis echter, staat die na 8 uur, op zo'n 88%. Ik doe er thuis dan iets minder mee, maar het bereik is vele malen beter. Dit is van grote invloed op je batterij is mijn ervaring.

[ Voor 3% gewijzigd door jroz2001 op 02-07-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroz2001 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:12:
[...]

Ben je nu op een andere locatie? Op m'n werk doe ik zo nu en dan iets met de telefoon, en eind van de werkdag staat die meestal op zo'n 60/70%. Thuis echter, staat die na 8 uur, op zo'n 88%. Ik doe er thuis dan iets minder mee, maar het bereik is vele malen beter. Dit is van grote invloed op je batterij is mijn ervaring.
Ja dat is het vreemde... thuis heb ik wel beter ontvangst... maar daar vlogen dus de % eraf, nu op mijn werk niet terwijl ik hier juist slecht ontvangst heb }:O
ik vind trouwens dat geen enkele carrier goed ontvangst levert... KPN (HI) was goed, maar ik heb het idee dat, dat afgelopen jaar een stuk slechter is geworden. Daarvoor had ik Vodafone, maar dat is (was?) in Utrecht om te janken :/

[ Voor 16% gewijzigd door ArcticWolf op 02-07-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb het zitten:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/11kyx6s.jpg

Ik baal enorm :( Weet iemand of ik dit kan laten herstellen ofzo? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETzPliskin schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:32:
Ik baal enorm :( Weet iemand of ik dit kan laten herstellen ofzo? |:(
Als dat een barst is dan zou ik er even mee naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, misschien ruilen ze hem daar om en anders wordt het een RMA door hun. Ligt er ook misschien aan of je er een verzekering bij hebt afgelsoten of niet... kennen ze misschien moeilijk over doen, en anders misschien via eigen verzekering...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 11:11 . Reden: details ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Mijn USB kapje is aan het loslaten, denk dat dat het nog wel een maandje meekan, maar daarna vliegt die er echt af vrees ik. Ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan wat betreft garantie. Het is gebeurt door normaal gebruik: elke dag opladen (soms iets vaker). Zo'n fail in het design is natuurlijk niet mijn fout en mag je dus verwachten dat het zeker 2 jaar mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 01:36:
Uhm, Ik zie hier vaak de vermelding dat de NL SI nummer 1257-0957 is. Maar mijn SI code is 1257-0954.. Is dit normaal?
Ook ik heb de 0954... Dus we zijn al met zijn tweeën! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
Hier 0976, dus er is meer variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jees... hoeveel SI codes moet het geven pfff, Zit er dan ook verschil in software? Voor dat ik naar ICS flashte had ik bij software info (*#*#SERVICE#*#*) bij Customization versie (Let op! dit is niet de SI code voor de updates) 1257-1995 toen geflashed naar ICS en daarna weer terug naar de GB NL ftf van XDA waarna bleek dat mijn Customization versie 1257-1993 te zijn. Hij doet het verder wel weer goed nu, maar zal me niet verbazen dat door de vele verschillen in software versies straks mijn SUS niks aangeeft als de NL ICS uit is grrr.

Afwachten dan maar...

Als ICS uit komt uit voor NL, zou iemand a.u.b. deze als ftf kunnen plaatsen op XDA of zo? In het geval dat SUS of SPCC niks aangeeft...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
KL643 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:20:
€8,20 om precies te zijn. :+
heb jij ff geluk!! :)
wordt er gewoon hebberig van. ga misschien nóg een setje kopen. gewoon omdat ie goedkoper is dan degene die ik al heb :+

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.automatisering...obiel-betalen-pas-in-2013
}:O

beetje jammer... en het aanbod van telefoons met NFC neemt alleen maar toe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ArcticWolf schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:16:
http://www.automatisering...obiel-betalen-pas-in-2013
}:O

beetje jammer... en het aanbod van telefoons met NFC neemt alleen maar toe 8)
En ook:
T-Mobile Nederland stapt uit het consortium en doet niet meer mee
Dat betekent voor mij in ieder geval dan overstappen naar een andere provider. :/

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik snap zowieso niet wat de telefoon providers te maken hebben met dit. Bankapplicatie (app) communiceert met de NFC chip... NFC scanner registreert telefoon, vraagt om PIN en communiceert dit gewoon via de verbinding van de NFC scanner. Hiervoor hoeft toch geen data via de mobiele telefoon verzonden te worden? Enige wat ik kan indenken is dat de bank app een secure token heeft/vraagt/krijgt en dat deze verzonden moet worden via internet. Maar dit kan toch ook mbv encryptie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
snap ook niet echt wat een provider er mee te maken heeft? ze reguleren toch ook niet of wij de ING app of de ABN Amro of weet ik wat voor app?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
ArcticWolf schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:03:
ik snap zowieso niet wat de telefoon providers te maken hebben met dit. Bankapplicatie (app) communiceert met de NFC chip... NFC scanner registreert telefoon, vraagt om PIN en communiceert dit gewoon via de verbinding van de NFC scanner. Hiervoor hoeft toch geen data via de mobiele telefoon verzonden te worden? Enige wat ik kan indenken is dat de bank app een secure token heeft/vraagt/krijgt en dat deze verzonden moet worden via internet. Maar dit kan toch ook mbv encryptie? 8)7
Stilstand is achteruitgang. Ook providers moeten investeren. Hoe eerder NFC een succes wordt, hoe eerder mensen een telefoon met NFC willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

fabstar81 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:06:
snap ook niet echt wat een provider er mee te maken heeft? ze reguleren toch ook niet of wij de ING app of de ABN Amro of weet ik wat voor app?
Wellicht dat zij mede investeerders zijn bij het plaatsen en implementeren van NFC apparatuur in winkels en dergelijke, waarbij ze net als (in de begindagen van) PIN een paar cent per transactie krijgen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die de Duitse ICS heeft geflashed mij zeggen of de voice search app in de appdrawer staat? Dit was namelijk niet het geval bij de Zweedse. Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:38:
Kan iemand die de Duitse ICS heeft geflashed mij zeggen of de voice search app in de appdrawer staat? Dit was namelijk niet het geval bij de Zweedse. Bvd
nope, maar die kun je gewoon downloaden, sinds ICS zit deze er standaard zowieso niet meer bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel prent
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-01-2023
ligt het aan mijn SXS of kan niemand de filmpjes afspelen van bijvoorbeeld www.gamekings.tv ?
en bij de facebook app kun je niet de fotoalbums bekijken van een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
michel prent schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:13:
ligt het aan mijn SXS of kan niemand de filmpjes afspelen van bijvoorbeeld www.gamekings.tv ?
en bij de facebook app kun je niet de fotoalbums bekijken van een vriend.
yep de standaard fb app is crap |:(
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1731054

en misschien adobe flash even downloaden :>

[ Voor 5% gewijzigd door ArcticWolf op 02-07-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:42:
[...]

Wellicht dat zij mede investeerders zijn bij het plaatsen en implementeren van NFC apparatuur in winkels en dergelijke, waarbij ze net als (in de begindagen van) PIN een paar cent per transactie krijgen.
nieuws: T-Mobile en MasterCard komen met systeem mobiel betalen

das toevallig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:13:
[...]

nope, maar die kun je gewoon downloaden, sinds ICS zit deze er standaard zowieso niet meer bij ;)
ArcticWolf schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:13:
[...]

Hmm voice search zit volgens mij standaard ingebakken. Bij google play zegt hij namelijk dat hij geïnstalleerd is maar staat niet in drawer.. Het werkt bv wel met de google search widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:38:
Niet in de appdrawer wel als widget. Voice dialer staat er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand waarom met je de XS niet alle apps te zien krijgt in de market. Ik wil bijvoorbeeld de Samsung remote downloaden om mijn TV te besturen, maar die is gewoon niet beschikbaar terwijl hij voor de Nexus S van mijn vriendin er wel gewoon tussen staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 10:48
Wellicht omdat de Nexus S zelf een Samsung is... Lijkt me het meest aannemelijke ;)

Edit: Owhnee, volgens Google Play kan die wel op mijn oude X10i(die ik niet meer heb maar dat terzijde), probeer anders eens te side-loaden ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Rctworld op 03-07-2012 05:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Rctworld schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 03:31:
Wellicht omdat de Nexus S zelf een Samsung is... Lijkt me het meest aannemelijke ;)

Edit: Owhnee, volgens Google Play kan die wel op mijn oude X10i(die ik niet meer heb maar dat terzijde), probeer anders eens te side-loaden ;)
Op m'n Desire kan ik het wel downloaden, SXS ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door jroz2001 op 03-07-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die restricties kunnen er soms opzitten, je moet je market "hacken" om alles te krijgen. Er zijn ook apps die alleen voor de europese, aziatische of amerikaanse zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
This app is optimized for WVGA(800*480) resolution screen.

Volgens mij is dat het probleem, want ik nu gewoon de losse apk geïnstalleerd en dan krijg je een klein vak in het midden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Rev! schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:38:
This app is optimized for WVGA(800*480) resolution screen.

Volgens mij is dat het probleem, want ik nu gewoon de losse apk geïnstalleerd en dan krijg je een klein vak in het midden te zien.
Ja, maar volgens mij doet hij het op de S3 wel gewoon... Die zie ik in ieder geval wel voorbij komen bij de reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hij werkt wel allee niet fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vduuren
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-08 14:13
Hallo,

Ook ik ben in bezit van een Xperia S (nog helemaal standaard) maar ik loop tegen het volgende probleem aan.
Ik heb de topics globaal doorgelezen maar nog niets over kunnen vinden. De oproepvolume/gespreksvolume is bij mij echt heel zacht.... op Speaker gaat het wel goed maar gewoon tegen het oor moet er om je heen geen herrie om je heen zijn. En ja, hij staat op max.

Mvg,
Victor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vduuren schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:58:
Hallo,

Ook ik ben in bezit van een Xperia S (nog helemaal standaard) maar ik loop tegen het volgende probleem aan.
Ik heb de topics globaal doorgelezen maar nog niets over kunnen vinden. De oproepvolume/gespreksvolume is bij mij echt heel zacht.... op Speaker gaat het wel goed maar gewoon tegen het oor moet er om je heen geen herrie om je heen zijn. En ja, hij staat op max.

Mvg,
Victor
dat had ik ook... tot ik erachter kwam dat de speaker verder naar achter zit (meer richting camera) :+ je telefoon wat verder naar voren tijdens het bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
ArcticWolf schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:46:
die restricties kunnen er soms opzitten, je moet je market "hacken" om alles te krijgen. Er zijn ook apps die alleen voor de europese, aziatische of amerikaanse zijn.
Vertel, hoe hoe hoe? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MKV schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Ook ik heb de 0954... Dus we zijn al met zijn tweeën! :*)
en ik ook dus dat is drie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar naar de Duitse ICS geflashed... yep geen geduld hier om te wachten op NL versie. Wat me direct opviel is dat je hier wel de mogelijkheid hebt om playstation store en playstation pocket te gebruiken. Dus misschien nog helemaal zo verkeerd niet om de duitse versie te nemen hehe. Bij NL zegt ie namelijk dat het niet beschikbaar is in ons land pffff.

Ow en weet iemand hoe ik die Nasty EA Games update kan verwijderen? Ik weet hoe ik hem kan hiden maar niet hoe ik hem er uit kan knikkeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 13:14 . Reden: ea games vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:10:
Toch maar naar de Duitse ICS geflashed... yep geen geduld hier om te wachten op NL versie. Wat me direct opviel is dat je hier wel de mogelijkheid hebt om playstation store en playstation pocket te gebruiken. Dus misschien nog helemaal zo verkeerd niet om de duitse versie te nemen hehe. Bij NL zegt ie namelijk dat het niet beschikbaar is in ons land pffff.

Ow en weet iemand hoe ik die Nasty EA Games update kan verwijderen? Ik weet hoe ik hem kan hiden maar niet hoe ik hem er uit kan knikkeren.
Maar bij de Duitse werkt hij ook niet zodra je probeert in te loggen en zegt dat je in NL zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
weet iemand hoe je die mcafeee meuk eraf kan meuken?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
bij toepassingen beheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:49
Menu en dan rechtsonderin drukken op de 4 vierkantjes. Je kan dan makkelijk alles verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanputten80 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:35:
Menu en dan rechtsonderin drukken op de 4 vierkantjes. Je kan dan makkelijk alles verwijderen :)
In ICS rechtsboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 14:50
Ik ga deze zondag op vakantie, en hoop dan ICS te hebben.
Wanneer wordt de update uitgebracht voor KPN/Hi klanten?
Kan ik mijn telefoon dan net zo goed rooten en flashen, of is dat het niet waard.
De DRM dingen als Music Unlimited en Games (is er niet eens) zal ik toch nooit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waliwal schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:40:
Ik ga deze zondag op vakantie, en hoop dan ICS te hebben.
Wanneer wordt de update uitgebracht voor KPN/Hi klanten?
Kan ik mijn telefoon dan net zo goed rooten en flashen, of is dat het niet waard.
De DRM dingen als Music Unlimited en Games (is er niet eens) zal ik toch nooit gebruiken.
Nobody knows :9
Je kan hem gewoon proberen te updaten (flashtool) met de duitse update zolang je geen simlock hebt zou dit moeten werken en als dat niet werkt moet je weer terug naar gingerbread. Maar daarvoor hoef je geen root te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 03-07-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
ArcticWolf schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:45:
[...]

Nobody knows :9
Je kan hem gewoon proberen te updaten (flashtool) met de duitse update zolang je geen simlock hebt zou dit moeten werken en anders moet je weer terug naar gingerbread.
Hoe weet ik of ik een simlock heb? (domme vraag denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waliwal schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:46:
[...]

Hoe weet ik of ik een simlock heb? (domme vraag denk ik)
prop er een andere (vodafone/t-mobile) simkaart in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
ArcticWolf schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:46:
[...]

prop er een andere (vodafone/t-mobile) simkaart in :p
Hmm..
Heb geen andere MicroSim in huis.

Iemand anders ervaring met het flashen met een SXS van Hi/KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waliwal schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:51:
[...]

Hmm..

bij een T-mobile SXS ging het laatst mis... na het flashen van de DE ICS pakte het toestel de simkaart niet meer. Maar je kan altijd weer terug flashen naar je oude software. Dus wel je huidige rom naar een ftf converten.
en daarna deze tutorial volgen:
http://www.xperiablog.net...d-your-xperia-s-tutorial/
en hierna kun je updaten naar ICS
http://www.xdafileserver....26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS
(de DE)

om een ftf te maken van je huidige software (zal ook moeten werken voor GB)
http://mytechencounters.w...your-xperia-ics-firmware/

[ Voor 9% gewijzigd door ArcticWolf op 03-07-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
Had in het begin wat problemen met ICS CH, daarna DE versie erop gezet, maar had daarmee ook weer wat probleempjes. Met SUS een repair gedaan en nu werkt alles goed.

Kennelijk laat Flashtool toch wat steekjes vallen. Dus iedereen met problemen: Repairen met SUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:20
Waliwal schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:51:
[...]

Hmm..

Ik heb Hi en meteen een van de eerste dagen naar CH ICS geflashed zonder problemen (data wipe aangelaten). Toestel is heeft geen simlock. Voordat ik ging flashen, heb ik een ftf gemaakt van de Hi/KPN ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00

Zeror

Ik Henk 'm!

Yay, heb eindelijk voor elkaar gekregen. LOL

Mijn telefoons opslag is vol met alleen maar apps (en 6 muziek cd's ofzo).
Dat wordt wat apps weggooien...... :+

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 03-07-2012 20:07 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:04:
Yay, heb eindelijk voor elkaar gekregen. LOL

Mijn telefoons opslag is vol met alleen maar apps (en 6 muziek cd's ofzo).
Dat wordt wat apps weggooien...... :+
huh? die 1,5gb of je de 25gb op je sdcard? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00

Zeror

Ik Henk 'm!

ArcticWolf schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:09:
[...]

huh? die 1,5gb of je de 25gb op je sdcard? 8)7
25gb van de sdcard :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij nader inzien heeft die reflash met EMMA mijn FM-probleem op CH toch niet opgelost.

Dan maar eens DE proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Laatst online: 16:34
@AmbroosV

Het is heel apart met de radio aangezien de mijne het vandaag en gisteren wel weer gewoon deed.. (CH 4.0)
Je kunt er niks van op aan. Erg apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SEUS was voor mij ook de oplossing om alle verbindingsproblemen op te lossen. Toestel is snel, accu houdt het de gehele dag vol ( alleen op vakantie heb ik wat aan lange accu tijden ).

SensMe blijft trouwens geniaal :) Hoop alleen dat ze een timer in de Walkman app bouwen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:33:
SEUS was voor mij ook de oplossing om alle verbindingsproblemen op te lossen. Toestel is snel, accu houdt het de gehele dag vol ( alleen op vakantie heb ik wat aan lange accu tijden ).

SensMe blijft trouwens geniaal :) Hoop alleen dat ze een timer in de Walkman app bouwen nog.
huh? wat heb je gedaan dan? SUS repair met een ICS installatie, of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Maar bij de Duitse werkt hij ook niet zodra je probeert in te loggen en zegt dat je in NL zit ;)
Hmm daar heb ik geen last van, als je Nederlands selecteerd in ps portable geeft hij aan dat het niet beschikbaar is. Maar je moet daar gewoon Engels uk ingeven en alles werkt gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:20
Hoe kom je aan die 2 PlayStation Apps? Gewoon vanuit Google play? Ik kan ze daar niet vinden.. Of heeft dat te maken dat ik nog op de CH firmware zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Moet toch maar eens serieus uit moet gaan kijken of ik niet één of andere geheime dienst afgetapt word... :P Ook met ICS weer vrolijk 10 uur batterij duur gisteren en dagen daarvoor was het al niet veel beter terwijl ik hem überhaupt niet gebruik... Facebook, Twitter en YouTube kunnen het in ieder geval niet zijn want ik zit nu in China...

Wist niet dat ik bij de Sony ICS ROM ook een hele hoop apps kon uitschakelen in het apps menu, dus gelijk alle rotzooi die ik nooit gebruik uitgezet. Ik verdenk toch ernstig de MediaServer app...

Is het bij jullie trouwens ook zo dat sommige systeem apps er meerdere malen instaan met dezelfde versienummers?

[ Voor 9% gewijzigd door Rctworld op 04-07-2012 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rctworld schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:09:
Moet toch maar eens serieus uit moet gaan kijken of ik niet één of andere geheime dienst afgetapt word... :P Ook met ICS weer vrolijk 10 uur batterij duur gisteren en dagen daarvoor was het al niet veel beter terwijl ik hem überhaupt niet gebruik... Facebook, Twitter en YouTube kunnen het in ieder geval niet zijn want ik zit nu in China...

Wist niet dat ik bij de Sony ICS ROM ook een hele hoop apps kon uitschakelen in het apps menu, dus gelijk alle rotzooi die ik nooit gebruik uitgezet. Ik verdenk toch ernstig de MediaServer app...

Is het bij jullie trouwens ook zo dat sommige systeem apps er meerdere malen instaan met dezelfde versienummers?
De een is de app en de ander is de widget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
ArcticWolf schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:49:
[...]

De een is de app en de ander is de widget ;)
Dat verklaart wat... Maar Mediaserver blijft bij mij aanstaan volgens de batterijmeter. Hij haalt in een halfuur zo 8 minuten "ingeschakeld houden" terwijl WiFi uit staat en media delen sowieso nooit aangestaan heeft... Ik heb bij Apps "Verbonden apparaten" en alles wat ook maar iets nutteloos leek DRM/Mediaopslag/DLNAhandshake en alles uitgeschakeld maar dat ding blijft maar draaien 8)7 Meer van jullie dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
vanputten80 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:35:
halleluja! ik dacht dat dat zo een ingebedde rommel was. gelukkig. hoppa weg ermee.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:33:

wat doet dat sensme nou eigenlijk? zat toevallig ook net ermee te spelen...maar is pas echt nuttig denk ik met een volledige muziek library :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nl ics is er na 2 weken nog steeds niet.
waarom duurt de nl versie altijd langer?
dat was bij mijn x10i ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Is bij alle fabrikanten toch zo dat sommige landen langer moeten wachten dan andere. Maar waarom wachten op een nl specifieke? Ik verwacht geen andere versie behalve NL specifieke bloatware. Ben meer aan het hopen op een update die de huidige problemen verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:55:
de nl ics is er na 2 weken nog steeds niet.
Twee weken gaan bij jou wel heel snel, aangezien je op de 25ste te horen hebt gekregen dat het ongeveer twee weken zou duren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
fabstar81 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:37:
[...]

wat doet dat sensme nou eigenlijk? zat toevallig ook net ermee te spelen...maar is pas echt nuttig denk ik met een volledige muziek library :)
SenseMe analyseert je muziek en catagoriseert het, zodat je kan kiezen om alleen maar energieke muziek te horen, of juist hele rustige muziek.
Pagina: 1 ... 8 ... 49 Laatste