de eerste ics update was er de 21ste van vorige maand.Weakling schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:47:
[...]
Twee weken gaan bij jou wel heel snel, aangezien je op de 25ste te horen hebt gekregen dat het ongeveer twee weken zou duren.
heeft iemand het probleem ook;
dat als ik bijv bij whatsapp typ, dat links boven het knopje toetsenbord configureren komt..
is dat uit te zetten?
dat als ik bijv bij whatsapp typ, dat links boven het knopje toetsenbord configureren komt..
is dat uit te zetten?
Ja leuk, maar je hebt zelf aan Xperia NL gevraagd op de 25ste wanneer de NL versie zou verschijnen en daarop heb je het antwoord gekregen "over ongeveer twee weken". Dat je dan voor die tijd gaat lopen zeuren vind ik op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:11:
de eerste ics update was er de 21ste van vorige maand.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Dat is geen probleem. En trouwens heb je er last van? Vind het een prima oplossing juist.Androo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:36:
heeft iemand het probleem ook;
is dat uit te zetten?
Op naar Jelly bean .... ben benieuwd hoelang dit duurt.
Dat chronische gezeur over waarom er een update nog niet per direct is. Als je ICS zo graag wil dan flash je toch Generic DE. Je mist niets, alles werkt en je behoud gewoon de garantie hoor.
Dat dus.bartsled schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:10:
Dat chronische gezeur over waarom er een update nog niet per direct is. Als je ICS zo graag wil dan flash je toch Generic DE. Je mist niets, alles werkt en je behoud gewoon de garantie hoor.
Nadat ik mijn telefoon eind mei had opgestuurd, heeft het heel lang geduurd, maar volgens de informatie van dynafix heeft Sony de telefoon eindelijk opgestuurd. Het enige dat mij niet duidelijk is, is of dit nu nog via Dynafix loopt, of dat Sony het pakket direct naar mij stuurt. Iemand die dat weet?
Xbox Live: Chevalric
Ik krijg net de melding dat er een software update is voor mijn telefoon.
6.1.a.0.452
ICS geloof ik? Ik heb mijn telefoon van KPN.
6.1.a.0.452
Dat is ICS, proficiat ^^ !SaN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:31:
6.1.a.0.452
Eerst maar eens een half uurtje opladen. Met minder dan 50% durf ik wel te updaten, maar 13% gaat me toch net te ver.
20% moet te doen zijnSaN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:34:
Eerst maar eens een half uurtje opladen. Met minder dan 50% durf ik wel te updaten, maar 13% gaat me toch net te ver.

24% bleek ruim voldoende te zijn. Na het updaten was het 25%
[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 04-07-2012 21:06 ]
SaN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:05:
24% bleek ruim voldoende te zijn. Na het updaten was het 25%
kan je een ftf maken?
Als KPN het met deze ICS update net zo goed doet als op de Samsung Galaxy 2, dan zou ik er nog maar even mee wachten
http://webwereld.nl/nieuw...-veroorzaakt-crashes.html
http://webwereld.nl/nieuw...-veroorzaakt-crashes.html
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Klinkt goed
bij mij werkt het tot nu toe goed. Enige vreemde zijn de twee synchronisatie icoontjes die bovenin blijven staan. Maar dat zal picasa wel zijn oid.
volgens mij nietSaN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:13:
Als het niet teveel tijd kost wil ik dat wel doen. Of is het erg lastig?
http://mytechencounters.w...your-xperia-ics-firmware/
nu de rest nog
als iemand een generic NL ICS heeft, graag tft van plaatsen
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik krijg deze update ook aangeboden (Hi), maar als ik via PC Companion wil updaten kom ik niet verder bij de stap waar je je toestel aan de USB moet hangen met de volumeknop - ingedrukt... als ik dat doe dan gebeurt er niets, ook niet na enkele minuten. Iemand tips?SaN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:31:
6.1.a.0.452
Oooow.. Als KPN 'm nu heeft dan zal T-Mobile ook wel één dezer dagen komen, denk ik?! Of trek ik voorbarige conclusies? KPN is toch de eerste?
Weet je zeker dat voordat je het mobiel aansluit, je het helemaal uitgeschakeld hebt voor 30sec of meer?migchiell schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:08:
[...]
Ik krijg deze update ook aangeboden (Hi), maar als ik via PC Companion wil updaten kom ik niet verder bij de stap waar je je toestel aan de USB moet hangen met de volumeknop - ingedrukt... als ik dat doe dan gebeurt er niets, ook niet na enkele minuten. Iemand tips?
Ik probeer het nu ook al even.... lijkt er op dat de server een beetje overbelast is....
ben nu LT26i_6.1.A.0.452_KPN_NL_(1275-1995).rar (FTF en MD5) aan het uploaden naar multiupload,
duurt nog een uurtje met ADSL.
LT26i_6.1.A.0.452_KPN_NL_(1275-1995).rar
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 107% gewijzigd door Wai_AM op 05-07-2012 09:26 ]
is die firmware KPN branded ?
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ja, inmiddels meerdere keren. Als ik de usb erin stop met volume - ingedrukt, dan verschijnt eerst het Sony logo, dan Xperia, daarna blijft de telefoon gewoon uit en laadt ie op.Ardjet2174 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:23:
[...]
Weet je zeker dat voordat je het mobiel aansluit, je het helemaal uitgeschakeld hebt voor 30sec of meer?
Probeer het dan even met SEUS. Ik moest die stap trouwens ook met SEUS twee keer uitvoeren. De eerste keer installeerde hij alleen een driver op de pc. Ik heb toen de usb kabel uit de telefoon gehaald en hem er na een paar seconden weer opnieuw in gedaan met de volume knop naar beneden. Toen werkte het wel.
Zelfde effect, oftewel: geen effect. Ik zie het Sony-logo, dan Xperia, maar de telefoon blijft uit en gaat gewoon laden. Het scherm (zowel in PC Companion als SEUS) blijft ook staan op het plaatje hoe je je volumeknop indrukt en de usb erin steekt, lijkt alsof ie dus de telefoon niet ziet oid.SaN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:54:
Probeer het dan even met SEUS. Ik moest die stap trouwens ook met SEUS twee keer uitvoeren. De eerste keer installeerde hij alleen een driver op de pc. Ik heb toen de usb kabel uit de telefoon gehaald en hem er na een paar seconden weer opnieuw in gedaan met de volume knop naar beneden. Toen werkte het wel.
Balen.
Die is mooi kaal. McAffee en PlayNow zijn verwijderbaar neem ik aan?Wai_AM schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:28:
ben nu LT26i_6.1.A.0.452_KPN_NL_(1275-1995).rar (FTF en MD5) aan het uploaden naar multiupload,
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
Bij de duitse in iedergeval welCyleo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:24:
[...]
Die is mooi kaal. McAffee en PlayNow zijn verwijderbaar neem ik aan?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 00:44 ]
Dat betekent niet dat ze niet verwijderbaar zijnVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:36:
[...]
Heb je nou op de afbeeldingen gekeken? Ze staan er gewoon bij hoor
Verwijderd
Ja soz had de vraag niet goed gelezen, bij de duitse gaat het wel en ook die office crap kon ik verwijderen. Maar wat bij de duitse weer niet mogelijk is die Neoreader... wat bij de sweedse weer wel kon... ik vraag me af wie die preoriteiten vasteld lol.Cyleo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:41:
[...]
Dat betekent niet dat ze niet verwijderbaar zijn
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 00:49 ]
Verwijderd
Bedankt voor de moeite om de ftf beschikbaar te stellen. Maar even voor de kleine puntjes op de ï hehe je hebt hem 1275 genoemd, ik neem aan dat dit 1257 moet zijn? en leuk om te weten dat 1995 ook een nl versie is. Tot nu toe wist ik alleen van 0954 en 0957Wai_AM schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:28:

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 00:57 ]
ze zijn verwijderbaar.Cyleo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:41:
[...]
Dat betekent niet dat ze niet verwijderbaar zijn
Bedankt voor de TFT!
Maar kan iemand die hem al heeft misschien uploaden naar XDA File Server?
Megaupload is nou niet bepaald userfriendly(pop-ups etc.) en snel.( half uur wachten voor 300MB? Het is 2012)
Megaupload is nou niet bepaald userfriendly(pop-ups etc.) en snel.( half uur wachten voor 300MB? Het is 2012)
[ Voor 24% gewijzigd door Bambam7 op 05-07-2012 02:08 . Reden: wetransfer is veranderd ..oops ]
Beetje domme vraag misschien, maar m'n xps heeft vandaag in m'n broekzak ontgrendeld allerlei instellingen geraakt, nu heb ik een icoontje bovenin waarvan ik niet wat wat het is. Ik kan het in de pdf handleiding in het overzicht niet terug vinden. Iemand een idee? Het is degene links van de wekker.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
De eerst is van NFC, de wekker, wifi, dataverkeer, batterij, tijd. Welke bedoel je?
Oh, en linksboven is batterij %
Oh, en linksboven is batterij %
Het icoontje links van de wekker, bovenin. NFC dus, thanks, dat was snel!
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Verwijderd
de fm radio bug zit ook in de nl firmware.
bij mij klinkt ie heel slecht terwijl het eerder goed was.
de walkman klinkt gewoon goed.
hopen op een fix.
voor de rest is ics super.
bij mij klinkt ie heel slecht terwijl het eerder goed was.
de walkman klinkt gewoon goed.
hopen op een fix.
voor de rest is ics super.
ben upload even kwijt van Lord Hades ftp, het is Multiupload met verschillende sitesBambam7 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:29:
Bedankt voor de TFT!![]()
Verwijderd
hi/kpn is me nog nooit tegengevallen.Shifty47 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:36:
Toch apart dat de update voor KPN/Hi er al is en de Generic NL nog niet
de tweakers beste mobiele provider award gaat naar hi/kpn.
Watvoor animatie heb je het dan specifiek over?
My iRacing
Riqy schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:58:
Watvoor animatie heb je het dan specifiek over?

Hier is de timer gewoon normaal, niet zo misvormd..
Die timer bug ligt eraan dat je force GPU decoding aan hebt staan. Als je dat uitzet is het weer normaal, maar dan scrolt je settings niet meer soepel.
Wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen het aan of uitzetten van die geforceerde GPU weergave?
My iRacing
Verwijderd
Dan wordt elke 2D aplicatie ook versneld door de GPU processor. Net zoals Hardware versnelling op de PC zeg maar. Het nadeel schijnbaar bij android is dat nog niet alles het ondersteund. Ik heb dat niet aangevinkt en mijn timer doet het normaal.Riqy schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:25:
Wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen het aan of uitzetten van die geforceerde GPU weergave?
Maar dan heb ik ook nog een vraag, Als je dat uitvinkt blijft de ui dan wel gpu verneld? wat schijnbaar standaard moet zijn in ICS nu...
Apps die met een oude sdk gemaakt zijn moeten dat specifiek aanzetten in de broncode. Apps die met de ICS sdk gemaakt zijn hebben dat standaard aan staan.
De force optie zorgt er dus voor dat in alle gevallen gpu rendering gebruikt wordt. Dit kan in sommige gevallen problemen opleveren (zoals het voorbeeldje van de timer een stukje hierboven).
De force optie zorgt er dus voor dat in alle gevallen gpu rendering gebruikt wordt. Dit kan in sommige gevallen problemen opleveren (zoals het voorbeeldje van de timer een stukje hierboven).
edit: riotrick was me voor ...
[ Voor 94% gewijzigd door Plekuz op 05-07-2012 10:45 ]
Wisten we het maarVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:59:
Weet iemand wanneer de NL-Generic versie uitkomt?

Heeft iemand nog een Generic NL telefoon die niet geroot is? Misschien is de update allang uit
Ja.
Ik heb alleen de DE versie erop geflasht..
PC companion zegt geen update
Ik heb alleen de DE versie erop geflasht..
PC companion zegt geen update
aangezien je nu DE erop hebt geflashed, kijkt ie ook naar updates daarvoor, dus dat gaat niet werken...
My iRacing
Verwijderd
Heb de van gebrand t-mobile naar de normale nl versie geflashed (dus niet geroot)
Maar hij geeft geen update aan.
Maar hij geeft geen update aan.
Dit is niet meer relevant aangezien je nu ook kan rooten met Locked Bootloader.ArcticWolf schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:03:
Heeft iemand nog een Generic NL telefoon die niet geroot is? Misschien is de update allang uit
Beter is Generic NL met locked bootloader
[ Voor 6% gewijzigd door Wai_AM op 05-07-2012 12:10 ]
Je bootloader wordt geunlocked na het rooten of je het nou wilt of nietWai_AM schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:08:
[...]
Dit is niet meer relevant aangezien je nu ook kan rooten met Locked Bootloader.
Beter is Generic NL met locked bootloader
Rooten zonder Bootloader te unlocken:ArcticWolf schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:21:
[...]
Je bootloader wordt geunlocked na het rooten of je het nou wilt of niet
[Guide]Rooting Xperia S ICS and GB (Locked Bootloaders)
[ Voor 5% gewijzigd door Wai_AM op 05-07-2012 12:27 ]
Vanavond mijn KPN toestel ook maar eens updaten dan 
Ik heb trouwens afgelopen weekend voor het eerst een paar gele vlekken onderaan mijn scherm gehad, maar ze waren ook snel weer weg en ik heb ze tot nu toe niet meer gezien
Zolang het maar sporadisch voorkomt ga ik m niet omruilen. Het gaat om een 12W11 toestel.
Ik heb trouwens afgelopen weekend voor het eerst een paar gele vlekken onderaan mijn scherm gehad, maar ze waren ook snel weer weg en ik heb ze tot nu toe niet meer gezien
Zolang het maar sporadisch voorkomt ga ik m niet omruilen. Het gaat om een 12W11 toestel.
[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 05-07-2012 12:31 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
ik heb de nl ics flink getest nu en het bevald me prima.
2 dingen werken bij mij nog niet naar behoren :
fm radio player : hoe fix je dat? (verstoord geluid)
facebook synchroniseerd niet goed bij mij en vraagt om het half uur om em goed te keuren :
iemand een oplossing hiervoor?
facebook synchroniseerd niet goed bij mij en vraagt om het half uur om em goed te keuren :
Wai_AM schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:26:
[...]
Rooten zonder Bootloader te unlocken:
[Guide]Rooting Xperia S ICS and GB (Locked Bootloaders)
Bij mij verschijnt er de hele tijd: 'Walkman is gestopt' wanneer ik de Walkman app probeer op te starten?
Gewoon even rebooten?
Gewoon even rebooten?
Ik heb een Generic die niet geroot is. Maar update is er nog niet hoor.ArcticWolf schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:03:
Mijn telefoon start niet meer op na de update... ik heb de 50% battery waarschuwing genegeerd, iemand een idee hoe ik hem wel kan laten opstarten?
[ Voor 22% gewijzigd door joost89 op 05-07-2012 13:28 ]
Het is al gefixt, telefoon nog wat langer opgeladen, hij is nu de applicaties aan het upgraden, gelukkig, kreeg al een hart verzakkingjoost89 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:27:
Mijn telefoon start niet meer op na de update... ik heb de 50% battery waarschuwing genegeerd, iemand een idee hoe ik hem wel kan laten opstarten?
Net geprobeerd te updaten met Sony PC Companion wat een Blue Screen of Death tot gevolg had 
Verstandig om nog een poging te doen?
Verstandig om nog een poging te doen?
zou SUS gebruiken ipv die PC Companion, daar zijn meer problemen mee bekend...
My iRacing
Verwijderd
de fm player bug los je op door de mc afee antivirus te verwijderen.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:29:
ik heb de nl ics flink getest nu en het bevald me prima.
het facebook probleem los je op door timescape goed in te stellen.
bedankt voor de hulp.
Ik zie nog geen update naar 4.0 voor mij klaar staan in de pc companion, terwijl ik wel KPN heb?
Verwijderd
gebruik seus.xavier! schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:54:
Ik zie nog geen update naar 4.0 voor mij klaar staan in de pc companion, terwijl ik wel KPN heb?
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 15:14 ]
Bedankt voor de tip, ga het gelijk uitproberen!
Inmiddels doet me telefoon het wel... maar 3G doet het niet... ik heb Hi en heb geupdate via Sony PC Comanion, iemand een idee waarom 3G het niet doet?
Heb je wel een KPN branded toestel of heb je je tel gewoon los gekocht en een sim van KPN erin gedaan?
Ik heb een hi toetstel en die heb ik een tijdje geleden gelasht naar de CH 4.0 Kan ik mijn telefoon nu gewoon aansluiten via SEUS en dan de NL update binnen halen of gaat dit niet werken?
Geeft hij wel aan dat er 3g of HSDPA is en werken de apps / browser niet of wordt er uberhaupt geen verbinding weergegeven ?joost89 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:18:
Inmiddels doet me telefoon het wel... maar 3G doet het niet... ik heb Hi en heb geupdate via Sony PC Comanion, iemand een idee waarom 3G het niet doet?
Ik heb zojuist met SUS (http://www.sonymobile.com/gb/tools/update-service/)
mijn Xperia S naar versie 4.0.4 getild
Het is een Xperia S van Hi, verder niet KPN/Hi gebrand en er zit nog een Vodafone SIM in.
Ziet er mooi uit! Ik ben blij
Het is een Xperia S van Hi, verder niet KPN/Hi gebrand en er zit nog een Vodafone SIM in.
Nee, dan zul je eerst weer een NL versie er op moeten flashen.. Of gewoon direct de Nederlandse als ie uit isWollie91 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:30:
Ik heb een hi toetstel en die heb ik een tijdje geleden gelasht naar de CH 4.0 Kan ik mijn telefoon nu gewoon aansluiten via SEUS en dan de NL update binnen halen of gaat dit niet werken?
Heb het toestel erbij gekregen toen ik m'n abbo bij kpn afsloot,dus neem aan dat het kpn branded is.Shifty47 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:55:
[...]
Heb je wel een KPN branded toestel of heb je je tel gewoon los gekocht en een sim van KPN erin gedaan?
Verwijderd
Ik heb meerdere abonnementen gehad bij Hi en Kpn, maar ik heb nog nooit een branded toestel gehad van hun !xavier! schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:18:
[...]
Heb het toestel erbij gekregen toen ik m'n abbo bij kpn afsloot,dus neem aan dat het kpn branded is.
Nu heb ik een T-Mobile abonnement en die was dus wel branded, die heb ik dan ook unbranded gemaakt.
Dus jouw toestel hoeft niet per definitie een branded toestel te zijn hoor!
Komt er een KPN logo in beeld bij het opstarten of staat er software op van KPN zoals voorgeïnstalleerde apps? Dan is je telefoon wel branded.
Ze zijn ook niet branded als in zichtbaar brandend. Het SI nummer echter laat zien dat ze via KPN worden uitgeleverd en dus ook de KPN updates ontvangenVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:25:
[...]
Ik heb meerdere abonnementen gehad bij Hi en Kpn, maar ik heb nog nooit een branded toestel gehad van hun !
Nu heb ik een T-Mobile abonnement en die was dus wel branded, die heb ik dan ook unbranded gemaakt.
Dus jouw toestel hoeft niet per definitie een branded toestel te zijn hoor!
Komt er een KPN logo in beeld bij het opstarten of staat er software op van KPN zoals voorgeïnstalleerde apps? Dan is je telefoon wel branded.
Verwijderd
Na het lezen van jouw bericht heb ik ook via Sony Update Service (SUS) 4.0.4. kunnen downloaden en geïnstalleerd op de Experia S !!hosternokkezld schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:05:
Ik heb zojuist met SUS (http://www.sonymobile.com/gb/tools/update-service/)
Sony PC Companion sucks !!! Die bleef maar volhouden dat er niks te updaten viel, sus zei meteen van wel!
Dus nu staat er 4.0.4 op, maar zo mooi is het ook weer niet, ik zie weinig verschil in ieder geval! haha
Misschien komt het omdat ik ook een samsung S3 heb, en daar is het allemaal wat feller en groter, en meer ruimte. Maar goed, die kun je niet met elkaar vergelijken. Waarom doe ik het dan?
Dus iedereen aan de SUS hangen!!!
Sus-ses!!
"Update Service:
De telefoon bevat aangepaste software die niet kan worden bijgewerkt. "
Helaas pindakaas. Ik snap de melding niet helemaal, is dit omdat hij geroot is?
En kan hij nooit meer updates installeren dan zonder eerst te un-rooten?
Hoe zit dit met Mac? Aangezien ik afhankelijk ben van (maar) 1 client namelijk Bridge for Mac. Hier zijn toch geen alternatieven voor?!Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:56:
[...]
Na het lezen van jouw bericht heb ik ook via Sony Update Service (SUS) 4.0.4. kunnen downloaden en geïnstalleerd op de Experia S !!
Sony PC Companion sucks !!! Die bleef maar volhouden dat er niks te updaten viel, sus zei meteen van wel!
Dus nu staat er 4.0.4 op, maar zo mooi is het ook weer niet, ik zie weinig verschil in ieder geval! haha
Misschien komt het omdat ik ook een samsung S3 heb, en daar is het allemaal wat feller en groter, en meer ruimte. Maar goed, die kun je niet met elkaar vergelijken. Waarom doe ik het dan?
Dus iedereen aan de SUS hangen!!!
Sus-ses!!
yep... als de bootlocker unlocked is krijg je die meldingBambam7 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:57:
"Update Service:
Verwijderd
ow okeej, bedankt voor de info.Cyleo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:19:
[...]
Ze zijn ook niet branded als in zichtbaar brandend. Het SI nummer echter laat zien dat ze via KPN worden uitgeleverd en dus ook de KPN updates ontvangen
Bij mij staat er inderdaad ook een SI-nummer
Kun je die ook unbranden dan? Graag advies over hoe of wat en waarmee. Een ander toestel kon ik unbranden via Odin, ik weet niet of dat hier anders is.
we moeten echt wat meer devs zien te krijgen voor deze telefoon

Er zijn er heel wat, CM9 is al bijna af maar zonder de kernel sources kunnen de devs niet veel doen. Na CM9 komt er snel vanalles, want je kan bijna alles op CM9 baseren.ArcticWolf schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:12:
we moeten echt wat meer devs zien te krijgen voor deze telefoon
Stomme vraag, maar ik stel m toch maar:
Mijn oude K850i (en m'n nog oudere W800i) van SE kon ik als "massaopslag' aansluiten aan mijn PC.
Nu heeft de SXS geen losse SD kaart, maar wel 'een soort van' SD geheugen. Ik krijg het (met een USB kabeltje) echter niet voor mekaar om gewoon met de Windows Explorer te bladeren door de inhoud.
Er verschijnt wel een soort 'drive' in de vorm van een telefoon-icoontje, maar deze is read-only of in iedergeval niet met de normale lees/schrijf rechten verbonden.
Ik wil 'gewoon' tumbnails te zien krijgen als ik door de DCIM folder blader en zo foto's copieren naar mijn pc (of verplaatsen of wegflikkeren).
Kan dit wel met de SXS? Of is het een kwestie van "There's (or must be) an app for that".
Ik draai btw nog gewoon GB, nog geen ICS ( alhoewel de topic titel doet vermoeden dat we hier allemaal al ICS adapten zijn).
Mijn oude K850i (en m'n nog oudere W800i) van SE kon ik als "massaopslag' aansluiten aan mijn PC.
Nu heeft de SXS geen losse SD kaart, maar wel 'een soort van' SD geheugen. Ik krijg het (met een USB kabeltje) echter niet voor mekaar om gewoon met de Windows Explorer te bladeren door de inhoud.
Er verschijnt wel een soort 'drive' in de vorm van een telefoon-icoontje, maar deze is read-only of in iedergeval niet met de normale lees/schrijf rechten verbonden.
Ik wil 'gewoon' tumbnails te zien krijgen als ik door de DCIM folder blader en zo foto's copieren naar mijn pc (of verplaatsen of wegflikkeren).
Kan dit wel met de SXS? Of is het een kwestie van "There's (or must be) an app for that".
Ik draai btw nog gewoon GB, nog geen ICS ( alhoewel de topic titel doet vermoeden dat we hier allemaal al ICS adapten zijn).
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
bij de HTC devices wordt ook zonder kernel source gewerkt... maar ja zal wel anders in mekaar zittenAmbroosV schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:32:
[...]
Er zijn er heel wat, CM9 is al bijna af maar zonder de kernel sources kunnen de devs niet veel doen. Na CM9 komt er snel vanalles, want je kan bijna alles op CM9 baseren.
Je kan toch gewoon browsen en mp3s op die storage zetten? enige wat idd niet werkt zijn de thumbnails in de DCIM map hiervoor is een app (maar je hebt wel root nodig)JayPe schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:10:
Stomme vraag, maar ik stel m toch maar:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1744878
@JayPe
Inderdaad, dat zou ik ook wel eens willen weten. Je krijgt alleen maar die simpele niets zeggende mappen te zien. Bij mijn HTC Legend ging dat destijds een stuk eenvoudiger,
Ik heb het dan over Bridge for Mac.
Inderdaad, dat zou ik ook wel eens willen weten. Je krijgt alleen maar die simpele niets zeggende mappen te zien. Bij mijn HTC Legend ging dat destijds een stuk eenvoudiger,
Ik heb het dan over Bridge for Mac.