Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op 4.2.1 alpha 2. Werkt best goed!
(HDMI en FM doen het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:46
solidjustus schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:38:
hallo,

Ik heb een vraag;

Het klepje wat voor de HDMI ingang is er af.
het begon los te raken en ben het kwijtgeraakt.
Is er iemand hier die het netjes eraf gehaald had en het niet meer gebruikt?

Zo ja, zou ik die van jou over kunnen nemen.

Bij voorbaat dank,

Solid
https://www.google.com/se...hdmi&oq=xperia+s+cap+hdmi

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35
http://mirrorstar.com/USB...LT26i-Black-P2834046.aspx
$4,- incl free shipping ;)

Of misschien contact opnemen met Sony zelf? Misschien willen ze zo'n klein dingetje wel als service opsturen ;).

[ Voor 29% gewijzigd door Lieuwe15 op 06-02-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lieuwe15 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:14:
http://mirrorstar.com/USB...LT26i-Black-P2834046.aspx
$4,- incl free shipping ;)

Of misschien contact opnemen met Sony zelf? Misschien willen ze zo'n klein dingetje wel als service opsturen ;).
Daarvoor heb je mij :)

Ik ben eens aan het navragen of ik wat voor je kan doen, solidjustus, ik hoop snel een antwoord te hebben voor je. Denk je dat er resten van het lipje van de vorige poortcover kunnen achtergebleven zijn in de behuizing van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
Hey hartstikke bedankt voor de reacties.

Er zitten geen resten meer in de telefoon zelf. Dus dat is nu wel een voordeel.
Hopelijk kan jij (AmbroosV) wat voor mij betekenen.

Anders wordt het inderdaad bestellen, op ebay zag ik het ook al staan, maar daar kwamen 11euro verzendkosten bij.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:14:
Ik zit nu op 4.2.1 alpha 2. Werkt best goed!
(HDMI en FM doen het niet)
Welke rom als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:45
Hopelijk krijg ik hem deze week binnen. Toch maar de knoop doorgehakt en deze verkozen boven de LG 4X. Deze voelde net ff wat beter aan, alleen jammer dat het scherm matige kijkhoeken lijkt te hebben en geen IPS is, maar goed, ik kijk nooit echt onder een hoek :).

Hopelijk bevalt ie net zo goed als mn huidige iphone 4. Die kan dan mooi de reservela in.

Nu nog een goede case zoeken.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:54:
[...]

Welke rom als ik vragen mag?
Deze: JB AOSP 4.2.1 alpha 2 by LeTama
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2121941

Een JB rom die zoveel mogelijk op de originele source gebaseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 15:23
-snip-
Was already posted

[ Voor 88% gewijzigd door seapip op 06-02-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:15:
[...]

[Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM's Daar is dit topic voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:15:
[...]

Niet liegen he ;)
tis een dirty hack vanuit de Nexus 4 source, zit amper Sony source in.

Maar goed we gaan redelijk off-topic :>

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 21:14
Heey even een vraagje, ik heb nu al tijdje deze mooie telefoon enkel heeft ie al helaas 2x de grond mogen voelen wat minder is.

Nu is het probleem dat rechts onder en rechts boven de hoekjes ingedeukt zijn.
Die van rechtsboven is niet erg, maar die van onder is naar voren gekomen en ingedeukt waardoor er nu een klein hobeltje is ontstaan.

Kan hier wat aan gedaan worden denken jullie, beetje opwarmen en trug duwen of heel voorzichtig afsnijden.
Of moet ik er maar mee leven, heb voor achterkant/zijkant al een hoesje maar die kwam net te laat.

Plus nog de vraag hebben jullie ook dat de balk onderaan dof wordt door het vrijven (om de knopen te bedienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssnarf schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:20:
Heey even een vraagje, ik heb nu al tijdje deze mooie telefoon enkel heeft ie al helaas 2x de grond mogen voelen wat minder is.

Die van rechtsboven is niet erg, maar die van onder is naar voren gekomen en ingedeukt waardoor er nu een klein hobeltje is ontstaan.

Kan hier wat aan gedaan worden denken jullie, beetje opwarmen en trug duwen of heel voorzichtig afsnijden.
Of moet ik er maar mee leven, heb voor achterkant/zijkant al een hoesje maar die kwam net te laat.

Plus nog de vraag hebben jullie ook dat de balk onderaan dof wordt door het vrijven (om de knopen te bedienen).
Ik neem aan dat je dat opzetstuk onderaan bedoelt? Ik heb hem een keer zo hard laten stuiteren dat die gewoon gescheurd was. Die kan je gewoon op internet bestellen, hoewel ik nu hetzelfde als jij heb dat die hoek ietsjes omhoog komt wat ik geen ramp vind...binnen 4 maanden toch een Xperia z 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 21:14
Je bedoel het balkje onder de witte balk waar je mic en keycoord houder in zitten, hoe makkelijk is deze te vervangen, is het waard om te doen en hoe zit het qua garantie.
O en waar kan ik goedkope onderdelen vinden voor deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het eerste topic stond er een post van iemand die het vervangen had.
chrdekker in "Sony Xperia S (deel 1)"
Bij mytrendyphone kan je het dus wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
franssnarf schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:20:

Dat heb ik ook rechts boven! Ik kon wel janken. Ik heb met m'n nagel de ergste bobbel weggehaald en het zo een beetje "afgeschuurd", maar mijn vader raadde me af om verder iets te doen, want als het fout gaat ben je verder van huis :'(

Ik heb iig wel geleerd om geen Gangnam style te dansen met telefoon in de buidel van m'n hoodie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Hallo allemaal,

Is deze techniek ook ondersteund voor de xperia s? Zit zelf bij vodafone dus zou wel een leuke bijkomstigheid zijn.

nieuws: Vodafone begint met uitrol dual carrier-hsdpa+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
THEALPHA schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:02:
Hallo allemaal,

Is deze techniek ook ondersteund voor de xperia s? Zit zelf bij vodafone dus zou wel een leuke bijkomstigheid zijn.

nieuws: Vodafone begint met uitrol dual carrier-hsdpa+
Nope, helaas, maximaal 14.4 mbps http://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-4369.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
je kan je anthenne veranderen maar dat kost meer moeite dan dat het loont denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:59

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wat is een anthenne :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
akbslayer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:58:
je kan je anthenne veranderen maar dat kost meer moeite dan dat het loont denk ik.
Kan niet, dit is een beperking in de modem van de Snapdragon S3. Die modem vervangen zou willen zeggen dat je de SoC moet vervangen, wat wil zeggen dat je het mainboard moet vervangen, wat wil zeggen dat je een nieuwe telefoon moet kopen. Geen oplossing dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2lnz8sx.png

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/63xf6a.png

8) Hij voelt weer als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelly Bean op je S? Custom ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
welke ROM is dat?
PAC?

[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 08-02-2013 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
He.....ik moet tot maandag wachten, dan krijg ik hem pas binnen :( Net een dag te laat besteld om hem vandaag binnen te krijgen. Ik had eigenlijk vandaag gehoopt.....

Kijken of ik in de stad nog goedkoop een hoesje kan vinden, of toch maar via DX en komende weken voorzixchtig zijn :)

[ Voor 26% gewijzigd door basset op 08-02-2013 09:21 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_ennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-04-2021
Ik krijg net bij het aansluiten van mij Xperia S op mijn laptop de melding dat er een firmware update is, hij zit nu op 6.1.A.2.45. Ik weet zo gauw ff niet meer wat het build nummer van de update was. Maar is dit een kleine update of gaat het om de update naar JB? Ik dacht dat die later pas zou komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D_ennis schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:13:
Ik krijg net bij het aansluiten van mij Xperia S op mijn laptop de melding dat er een firmware update is, hij zit nu op 6.1.A.2.45. Ik weet zo gauw ff niet meer wat het build nummer van de update was. Maar is dit een kleine update of gaat het om de update naar JB? Ik dacht dat die later pas zou komen....
zal .55 wel zijn, minor update van ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:53
XZXperience (ICS)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2137561

denk ik

[ Voor 3% gewijzigd door ny-hardcore op 08-02-2013 10:50 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denk het niet, aangezien die ROM soft buttons heeft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat maar zo, het is inderdaad XZXperience. De beste rom die ik ken vor de S als je van de stock Sony houdt en graag de Sony UI wilt met de nieuwste Sony JB apps en niet kunt wachten op de officiele JB voor de S omdat je dan de Z al hebt :+ .

Snap wel wat je bedoeltmet die lichte kleuren in bepaalde apps en de rest donker, ik vid die verschillende accenten zeer geslaagd eigenlijk! ( zit wel een bug in inderdaad dat de softbuttons verschijnen in bepaalde apps).

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/291i2c8.png
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/5v0vtd.png
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/14mrnmx.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik vind het jammer dat ze niet wat meer aandacht aan de dock hebben besteed (meerdere pages zoals apex/nova/holo is erg fijn), anders dan de drawer button te animeren. Net zoals dat tabbed groups enorm veel zou toevoegen. Nu is het snel een grote opsomming, of je moet telkens met die icoontjes gaan leuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Je ROM ziet er echt super uit !!

Hoe zit het met de stabiliteit? Werkt alles zoals het moet?

Jammer dat ik echt niet into the "ROMMEN" van smartphones ben :-(

Kan al bijna niet meer wachten op JB :-)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:21:
[...]

Was dat maar zo, het is inderdaad XZXperience. De beste rom die ik ken vor de S als je van de stock Sony houdt en graag de Sony UI wilt met de nieuwste Sony JB apps en niet kunt wachten op de officiele JB voor de S omdat je dan de Z al hebt :+ .

Snap wel wat je bedoeltmet die lichte kleuren in bepaalde apps en de rest donker, ik vid die verschillende accenten zeer geslaagd eigenlijk! ( zit wel een bug in inderdaad dat de softbuttons verschijnen in bepaalde apps).

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
De S is nergens meer te verkrijgen voor 200 euro. Wageningen, Boxmeer, Arnhem, Apeldoorn, Nijmegen...ZERO. Het is hard gegaan zei de verkoper me.

Ik denk dat ik dan toch maar overstap naar de P...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Sinds ik mijn Xperia S heb ge-update naar .55 heb ik weer last van de wegvallende data verbinding :-S
Alleen op te lossen door 'm te rebooten. Met de vorige versie had ik hier geen last van...

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:00:
De S is nergens meer te verkrijgen voor 200 euro. Wageningen, Boxmeer, Arnhem, Apeldoorn, Nijmegen...ZERO. Het is hard gegaan zei de verkoper me.

Ik denk dat ik dan toch maar overstap naar de P...........
En de T dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM51_Mini schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:56:
Je ROM ziet er echt super uit !!

Hoe zit het met de stabiliteit? Werkt alles zoals het moet?

Jammer dat ik echt niet into the "ROMMEN" van smartphones ben :-(

Kan al bijna niet meer wachten op JB :-)

[...]
Dit is echt voor 'noobs' ook prima te doen maar dan moet je de instructies in de OP even lezen of verder in het Root en custom rom topic. In deze rom zitten alleen kleine bugs met de softwarematige knoppen van de Xperia T die af en toe verschijnen terwijl dat bij de S niet nodig is. Voor de rest werkt alles omdat het gebaseerd is op de .55 stock en er officiele Sony apps uit JB in verwerkt zitten _/-\o_

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2137561

Echt een hele strakke rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
De T is natuurlijk niet voor de prijs van 200 euro en aangezien de P rond de 300 ligt is dat nog een stuk goedkoper dan de T die ruim boven de 420 euro ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ros1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2020

Naar aanleiding van jou post heb ik hem ook geinstalleerd en een avond aan het draaien maar hij loopt niet zo soepel als de XTX van de zelfde maker. Welke Kernel heb jij in gebruik?

[ Voor 5% gewijzigd door ros1978 op 10-02-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Hij is binnen :)

Net met Bump mn accounts over gezet. Nu gaan uitzoeken hoe en wat.

Wat me wel opvalt (en wat ik altijd al het grote nadeel vond van de vorige android versies) is dat de UI toch een beetje rommelig blijft. Maar das ook een kwestie van wennen hoop ik.

Mooi toestel. Kijkhoek is idd wat minder, maar dat is alleen bij hele contrastrijke vlakken. Het is minder erg dan ik bang voor was.

Hopelijk val ik niet in een bak ellende. Ik ga van een onbeperkt inet abbo naar 500MB/mnd, dus ff opletten voor mn nieuwe sim er in gaat, dat ik niet verborgen instellingen/apps heb die data gebruiken. Dat wordt denk ik nog de grootste uitdaging :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ros1978 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:13:

Naar aanleiding van jou post heb ik hem ook geinstalleerd en een avond aan het draaien maar hij loopt niet zo soepel als de XTX van de zelfde maker. Welke Kernel heb jij in gebruik?
Ik heb gewoon de stock kernel van Sony denk ik. Ben van XTX9 naar XZX1 gegaan met wipe data, dalvik cache enzo. En hier draait hij wel veel strakker dan XTX9...

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/65sl0n.png
basset schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:51:
Hij is binnen :)

Net met Bump mn accounts over gezet. Nu gaan uitzoeken hoe en wat.

Wat me wel opvalt (en wat ik altijd al het grote nadeel vond van de vorige android versies) is dat de UI toch een beetje rommelig blijft. Maar das ook een kwestie van wennen hoop ik.

Mooi toestel. Kijkhoek is idd wat minder, maar dat is alleen bij hele contrastrijke vlakken. Het is minder erg dan ik bang voor was.

Hopelijk val ik niet in een bak ellende. Ik ga van een onbeperkt inet abbo naar 500MB/mnd, dus ff opletten voor mn nieuwe sim er in gaat, dat ik niet verborgen instellingen/apps heb die data gebruiken. Dat wordt denk ik nog de grootste uitdaging :)
500 mb heb ik ook en is wel goed te doen. Vorige maand voor het eerst een waarschuwing van T-mobile gehad nadat ik 1 maand thuis geen wifi gebruikte. Dus als je thuis gewoon wifi aanzet moet het wel haalbaar zijn.

Geniet van je prachtige toestel! Ook met zijn kleine minpuntjes wel een prachtig toestel die heerlijk werkt en tenminste geen grijze muis op de markt is! :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 10:28
bramv82 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:29:
Sinds ik mijn Xperia S heb ge-update naar .55 heb ik weer last van de wegvallende data verbinding :-S
Alleen op te lossen door 'm te rebooten. Met de vorige versie had ik hier geen last van...

Is hier een oplossing voor?
Ik heb nu ook hetzelfde probleem! Heb het toestel bijna vanaf het begin en had er nooit last van, maar sinds. 55 wel. Echt heel vervelend.. Weet iemand een oplossing?

elukkig komt de Xperia Z binnenkort uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:15:
[...]

Ik heb gewoon de stock kernel van Sony denk ik. Ben van XTX9 naar XZX1 gegaan met wipe data, dalvik cache enzo. En hier draait hij wel veel strakker dan XTX9...

[afbeelding]

[...]

500 mb heb ik ook en is wel goed te doen. Vorige maand voor het eerst een waarschuwing van T-mobile gehad nadat ik 1 maand thuis geen wifi gebruikte. Dus als je thuis gewoon wifi aanzet moet het wel haalbaar zijn.

Geniet van je prachtige toestel! Ook met zijn kleine minpuntjes wel een prachtig toestel die heerlijk werkt en tenminste geen grijze muis op de markt is! :P
Kom ik aan met m'n 11GB 8)7 niet dat ik ooit in de buurt ben gekomen, maar sinds VF redelijk heeft geïnvesteerd in het 3G netwerk is de snelheid in de praktijk ook best aardig te noemen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:11
Even een vraagje hier tussendoor: hoe is de accuduur? Dit aangezien de update is geweest, al voor een lange tijd en die vanzelfsprekend een betere accuduur heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
@ Antraxbomb : betreffende uw gebruikte ROM ... kan je daar ook de kleurenschema's kiezen ... nu heb ik op m'n SXS het zwarte kleurenschema actief staan. Kan dit ook op deze ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
drav91 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:18:
[...]

Ik heb nu ook hetzelfde probleem! Heb het toestel bijna vanaf het begin en had er nooit last van, maar sinds. 55 wel. Echt heel vervelend.. Weet iemand een oplossing?

elukkig komt de Xperia Z binnenkort uit! :D
Ik hou het voorlopig gewoon bij de S. Die bevalt me verder erg goed.

Als die bug er na de Jellybean update nog in zit gaan we maar weer eens klooien met custom roms.

Een mogelijke oplossing zou kunnen zijn om je internetinstellingen opnieuw te doen.

Bij mijn provider moest ik hiervoor JA smsen naar 1300.
Gisteren gedaan, dus weet nog niet of het heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM51_Mini schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:07:
@ Antraxbomb : betreffende uw gebruikte ROM ... kan je daar ook de kleurenschema's kiezen ... nu heb ik op m'n SXS het zwarte kleurenschema actief staan. Kan dit ook op deze ROM?
Uiteraard, je kan alles wat op de stock kan maar dan meer en beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu CM10 met Xperia Z home launcher en widgets... ziet er erg goed uit en draait ook erg goed. Hopelijk is de officiele JB update van Sony ook zo goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
ik heb sinds ik die berichtjes en contacten app (van ambroos) zn post steeds dat mijn scherm zoals in whatsapp ineens icoontjes gaat aanklikken of text probeert te selecteren terwijl ik het scherm niet eens aanraak :O
en bij contacten kan ik ineens nietmand meer toevoegen of nummers veranderen dan kapt de app er mee.
erg vervelend ik denk dat ik ze er bijde maar weer afgooi, dan maar even wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akbslayer schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:21:
ik heb sinds ik die berichtjes en contacten app (van ambroos) zn post steeds dat mijn scherm zoals in whatsapp ineens icoontjes gaat aanklikken of text probeert te selecteren terwijl ik het scherm niet eens aanraak :O
en bij contacten kan ik ineens nietmand meer toevoegen of nummers veranderen dan kapt de app er mee.
erg vervelend ik denk dat ik ze er bijde maar weer afgooi, dan maar even wachten..
Je hebt de apps van de Jelly Bean rom van de Xperia T? Daar zitten standaard fouten in ja, je moet even op XDA kijken of er al nieuwe versies zijn. Die ik in mijn XZX rom heb werken zonder problemen namelijk ( en ik zou niet meer terug kunnen naar de ICS apps van Sony :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 08:17

Damian

Insane Obtrusion

Jongens, houd het custom rom verhaal even in het andere topic!

Hoe zit het met de mogelijke release van een OFFICIELE JB rom voor de S?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damian schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:47:
Jongens, houd het custom rom verhaal even in het andere topic!

Hoe zit het met de mogelijke release van een OFFICIELE JB rom voor de S?
Nog steeds hetzelfde verhaal als in november, december en januari :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
ArcticWolf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:59:
[...]

Nog steeds hetzelfde verhaal als in november, december en januari :>
Nee het is nu behoorlijk officieel dat het ergens eind maart word. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb trouwens weer m'n bootloader gelocked en de originele firmware erop gezet, maar nu zit ik met het probleem dat ik extreem veel wakelocks heb... maar die komen allemaal van "android systeem". Heeft iemand hetzelfde probleem of hoe los ik dit op? Want de drain is wel ernstig hoog zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
ArcticWolf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:38:
ik heb trouwens weer m'n bootloader gelocked en de originele firmware erop gezet, maar nu zit ik met het probleem dat ik extreem veel wakelocks heb... maar die komen allemaal van "android systeem". Heeft iemand hetzelfde probleem of hoe los ik dit op? Want de drain is wel ernstig hoog zo :/
Installeer gemini app manager en better battery stats. Met gemini app manager kun je, als je expert mode gebruikt, zien welke apps autorun functies aan hebben staan. Zo kun je zien welke apps de wakelocks veroorzaken. Je kunt dit ook veranderen, echter heb je daar wel root voor nodig. Hierna kun je met better battery stats controleren of de wakelocks nogsteeds zo vaak voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is geen non-system app, het is echt het systeem zelf... ik weet niet of het mogelijk is om te temp rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
System heeft ook een aantal apps/processen/services lopen, volgens mij valt dat binnen de normale battery stats onder 1 noemer.

[ Voor 47% gewijzigd door saintgein op 13-02-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saintgein schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:04:
System heeft ook een aantal apps/processen/services lopen, volgens mij valt dat binnen de normale battery stats onder 1 noemer.
ja ding heeft 95% wakelock ofzo :X maar er staan nou niet echt boeiende processen in die lijst, weet alleen niet welk proces die wakelock veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Daarom betterbatterystats. Laat die je batterijverbruik van 100% tot 10% ofzo monitoren en dump de log. Daarna kun je lezen wat nou precies die wakelocks veroorzaakt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saintgein schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:25:
Daarom betterbatterystats. Laat die je batterijverbruik van 100% tot 10% ofzo monitoren en dump de log. Daarna kun je lezen wat nou precies die wakelocks veroorzaakt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809
thanks, had die thread nog niet gevonden!

edit:
ok wtf... zo te zien is het de alarmmanager 8)7 |:(

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 13-02-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een klein maandje dit toestel of eigenlijk de Xperia SL. Mijn vorig toestel was een ZTE Blade, dus custom ROMs flashen is niet nieuw voor mij. Echter ben ik verrast dat de standaard ROM zo vlot werkt dat ik niet de moeite genomen heb om een custom ROM uit te proberen. Standaard ROM draait op 4.0.4 en ik heb gelezen dat 4.1.2 binnen enkele maanden uitkomt. Is het waard om nu een custom ROM er op te zetten of kan ik beter wachten tot de JB update er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:20:
Heb sinds een klein maandje dit toestel of eigenlijk de Xperia SL. Mijn vorig toestel was een ZTE Blade, dus custom ROMs flashen is niet nieuw voor mij. Echter ben ik verrast dat de standaard ROM zo vlot werkt dat ik niet de moeite genomen heb om een custom ROM uit te proberen. Standaard ROM draait op 4.0.4 en ik heb gelezen dat 4.1.2 binnen enkele maanden uitkomt. Is het waard om nu een custom ROM er op te zetten of kan ik beter wachten tot de JB update er is?
Ligt er aan wat je met je telefoon wilt. Eigenlijk is in 95% van de gevallen stock beter. Alleen als je wilt spelen/k*tten met je toestel is het flashen leuk, of je echt klem gaat op vloeiendheid ten koste van stabiliteit en Sony features (dus CM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Cyleo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:37:
[...]

Ligt er aan wat je met je telefoon wilt. Eigenlijk is in 95% van de gevallen stock beter. Alleen als je wilt spelen/k*tten met je toestel is het flashen leuk, of je echt klem gaat op vloeiendheid ten koste van stabiliteit en Sony features (dus CM)
FXP206a is erg stabiel te noemen. Heb hem nu al een paar dagen draaien, zonder enige reboot ofzo. Het grootste voordeel tov stock is dan ook de accuduur. Die gaat met grote stappen vooruit.

• Boneka
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:20:
SL??? Die is helemaal niet leverbaar in Europa

• akbslayer
misschien heeft ie hem ook niet in europa gekocht?
ik keek net even op marktplaats daar staan er ook 2 te koop.
en via google kun je vast meer verkopers vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Hmm,

krijg ik vandaag om 16:00 uur een sms dat ik om 09:24 een oproep gemist heb. Vervolgens kan ik niet bellen en dan opeens even weer wel. Hopelijk is dit een t-mobile dingetje en niet een xperia dingetje

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Eind april/begin mei dus. Begint wel sneu te worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
saintgein schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:17:
Er is, naar mijn weten, nooit echt wat anders ge zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saintgein schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:17:
Vergeet niet dat je ongeveer alle nieuwe functies die de Z heeft ook krijgt he, erg knap van Sony om dat nog naar de S te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:41:
[...]

Vergeet niet dat je ongeveer alle nieuwe functies die de Z heeft ook krijgt he, erg knap van Sony om dat nog naar de S te brengen.
Doen ze al een tijdje eigenlijk. Vrijwel alle Sony's hebben met een update een grote hoeveelheid nieuwe features gekregen, voor de Xperia S gaat Jelly Bean al de tweede grote update zijn, ICS heeft ook heel wat nieuwe dingen meegebracht (Walkman en Album bijvoorbeeld, toch twee belangrijke verbeteringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB gaat iig een stuk smoother zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akbslayer schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:06:
misschien heeft ie hem ook niet in europa gekocht?
ik keek net even op marktplaats daar staan er ook 2 te koop.
en via google kun je vast meer verkopers vinden.
Ik wist niet dat die in NL niet te koop is. In Hong Kong is dit toestel overal verkrijgbaar, heb hem hier gekocht.
Echter is het wel een Europees model, want de meegeleverde stekker is zelfde als in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
My Xperia (http://myxperia.sonymobile.com) is ondertussen beschikbaar in de Scandinavische landen en komt in Q2 naar de rest van de wereld. Met My Xperia kan je je toestel localiseren op een kaart, vergrendelen, laten rinkelen en wissen via de webinterface.

En als je niet kan wachten kan je gewoon deze APK installeren: https://lh.rs/9FakZhm3JEmP
Na installatie kan je My Xperia activeren via Instellingen > Xperia > My Xperia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

De download link werkt niet helemaal.
Volgens de omschrijving 2,9MB , echter download hij maar 2.76kb en geeft uiteraard
Fouten bij het openen van het bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Klopt idd, die fout krijg ik ook. Maar iig bedankt voor de tip! :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:14:
Volgens de omschrijving 2,9MB , echter download hij maar 2.76kb en geeft uiteraard
Hier niks aan de hand. :>
Wel een mooie app van Sony!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:14:
Joopieboy schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:26:
Klopt idd, die fout krijg ik ook. Maar iig bedankt voor de tip! :)
Hier ging het in één keer goed.

Zo te zien werkt het ook op 2011 Xperia's trouwens. :P

Hmm, activeren lukt prima, toestel wordt echter niet gevonden via de website. Zal vast komen door die Nordic beperking. :p

[ Voor 14% gewijzigd door S_Chief op 17-02-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
  • Laatst online: 05-10 19:33
Bij mij werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nu doet 'ie het ook hier! Eerste paar keer stopte het proces, maar nu werkt het (kreeg net ook een bevestigingsmailtje).

Ambroos, bedankt voor de apk! d:)b

EDIT: Hmm, merk toch dat ie vaak in ene stopt. Hmm.

EDIT2: F*CK. App heeft zonder(!!) dat ik dat heb aangegeven zomaar al mijn gegevens gewist. Dit is niet fijn. Heren, wees gewaarschuwd!

EDIT3: Volgens Root Explorer zijn al mijn bestanden nog aanwezig (gelukkig, bespaart me weer wat werk om alles terug te zetten), maar apps als Gallery en Muziek zien het niet meer. :')

[ Voor 71% gewijzigd door S_Chief op 17-02-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt? Da's niet de bedoeling.

Hier op Jelly Bean lijkt alles in ieder geval goed te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
AmbroosV schreef op zondag 17 februari 2013 @ 21:13:

Heb even een edit gedaan. :) Maar dit is nog steeds erg apart. Ben blij dat ik Camera Upload aan heb staan in Dropbox en m'n muziek ook op de pc staat, anders was ik not amused mocht het echt weg zijn geweest. :P

[ Voor 20% gewijzigd door S_Chief op 17-02-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het trouwens zit met het project om van de Xperia S een "Nexus" te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:47:
Weet iemand hoe het trouwens zit met het project om van de Xperia S een "Nexus" te maken?
Volgens mij wacht iedereen nog op toestemming van Sony, maar ik denk niet dat die er ooit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem zit bij de third party drivers. Om een Nexus te worden moeten vrijwel alle drivers open source beschikbaar gemaakt worden, en die rechten heeft Sony Mobile niet.

De Xperia S is ook weg uit de repos van Google zelf, Sony heeft nu zelf een git met al hun sources. Hier: https://github.com/sonyxperiadev/device-sony-lt26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zondag 17 februari 2013 @ 21:13:

Werkt hier ook goed op ICS XZX1. Toch een extra beveiliging op je telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Net t-mobile gesproken. Ik krijg een nieuwe Xperia S. De ontvangst is continu weg. Vandaar ook dat de batterij zo snel gaat.

Ik heb meer het vermoeden dat het aan het nieuwe abonnement ligt (voor 12 feb had ik er veel minder last van op kantoor) Maar goed, we zullen zien.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Voor de mensen die de jb rom al willen uitproberen. Hier is een leak.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2154723

Hiervoor heb je uiteraard wel een unlocked bootloader nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de uitgelekte Xperia S JB rom gedownload. Morgen maar eens installeren.
Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2154723

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netwerk doet het niet in die leak toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ArcticWolf schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 06:33:
Netwerk doet het niet in die leak toch...?
Nee, klopt:

[ whats not working? ]
kernel provided here DOES NOT HAVE RECOVERY

baseband is recognized even Networks can be seen in Network search menu but the device doesnt connect to any GSM/HSDPA network

Hopelijk kunnen ze hier en daar wat combineren, dan kan het een intressante rom worden. Sowieso leuk dat ze er mee bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
Mijn oplader is kaduuk. Dat blokje geeft gewoon geen stroom meer...
1) heb je daar ook garantie op?
2) weet iemand een oplader van 7.5W (deze oplader is 5V~1.5A)? Want de meesten zijn 2.5W en dan duurt het opladen 4 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-10 09:57
Stidge schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:21:
Mijn oplader is kaduuk. Dat blokje geeft gewoon geen stroom meer...
1) heb je daar ook garantie op?
2) weet iemand een oplader van 7.5W (deze oplader is 5V~1.5A)? Want de meesten zijn 2.5W en dan duurt het opladen 4 uur...
Ik denk dat je niet alleen naar het vermogen moet kijken. Snelladers hebben vaak 2 pins van USB doorverbonden, zodat de smartphone in snellaadmodus kan schakelen, Zonder dat kun je een lader van 100W hebben, maar blijft de smartphone maar 500mA trekken.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
eentje als deze http://www.dertronics.nl/...-USB-UITGANG-5V-1.5A.html zou toch moeten voldoen?

De Xperia S kan 1.5A trekken, anders zou de bijgeleverde oplader geen 1.5A zijn. Met andere opladers laadt de telefoon een stuk minder snel op. En ik heb geen zin om 20-30 euro neer te leggen voor een ding wat niet kapot had moeten gaan in the first place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-10 09:57
Kan ja, maar dat gebeurt niet bij een standaard USB pc-aansluiting, of een gewone lader. Enfin, je kunt evt. een kabel modden voor snelladen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=844284

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is de 'echte' snellader van Sony, inclusief kabel (gewone datakabel): http://shop.sonymobile.co...er-ep881-black/1268-1635/

Vroeger was er de EP850 (sommige landen kregen die bij hun Z, zat ook altijd bij de P), de EP881 is een nieuwe veel kleinere versie daarvan.

Je hebt er normaal wel garantie op. Kan je me even een PM sturen met je mailadres? Kan ik zien of ik wat voor je kan doen.

[ Voor 20% gewijzigd door AmbroosV op 19-02-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
AmbroosV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:47:
Dit is de 'echte' snellader van Sony, inclusief kabel (gewone datakabel): http://shop.sonymobile.co...er-ep881-black/1268-1635/
Heeft dat nou geen invloed op de levensduur? Lijkt me sowieso niet verstandig om te gebruiken in warme omgevingen (>30c).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MistaDevine schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:29:
[...]

Heeft dat nou geen invloed op de levensduur? Lijkt me sowieso niet verstandig om te gebruiken in warme omgevingen (>30c).
Er zit wat beheer op. Boven een bepaalde temperatuur en boven 90% gaat het laden aanzienlijk trager om de levensduur van de batterij niet te verkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

AmbroosV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:47:

Vroeger was er de EP850 (sommige landen kregen die bij hun Z, zat ook altijd bij de P), de EP881 is een nieuwe veel kleinere versie daarvan.

Je hebt er normaal wel garantie op. Kan je me even een PM sturen met je mailadres? Kan ik zien of ik wat voor je kan doen.
Niet om jouw zaken in te kegelen, maar eBay duitsland, een tientje. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Vraagje, zijn er problemen met het bereik van de xperia s. Wanneer ik op dezelfde plaats was met zowel de xperia p als xperia s, had de p bereik en mijn s liet het afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
dirk- schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:16:
Vraagje, zijn er problemen met het bereik van de xperia s. Wanneer ik op dezelfde plaats was met zowel de xperia p als xperia s, had de p bereik en mijn s liet het afweten.
Ik heb met mijn S nog geen porblemen gehad met de ontvangst, is wat beter dan mijn vorige telefoon (HTC Desire)
Pagina: 1 ... 33 ... 49 Laatste