Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zit inderdaad wat in, maar het effect is erg klein. Er zitten standaard marges ingebouwd om extreme slijtage te vermijden, de telefoon stopt met laden en geeft 100% aan op een punt waarop de batterij niet helemaal vol is, en onder een bepaalde grens weigert de telefoon op te starten.

Wat gewoon het beste is is dat je je er geen zorgen om maakt. Gewoon 's avonds wanneer je gaat slapen je telefoon aan de oplader hangen, 's ochtends er weer af. Als je dan geen extreem zwaar gebruik hebt kom je normaal nooit in de problemen en het zo doen is ook gewoon 't beste voor je batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik dub nog steeds tussen de Sony Experia S en de P. Gezien de accuduur problemen zou ik voor de S gaan, maar hoe zit het nu met de knopjes onderin?

De SL komt helaas niet naar ned. en de V heeft zoveel nadelen dat ik toch denk te kiezen tussen P of S. Wie overtuigt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk? Dan zou ik voor de T gaan.

Wat voor nadelen heeft de V volgens jou? Ik heb 'm nog niet geprobeerd maar het is basically een waterdichte T, en van de T was ik erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ja waterdicht klopt, maar de afwerking is niet zo geweldig. En je krijgt stof en troep tussen de randen. Vergeleken bij de T werkt alles ook een tikkie langzamer. De T is beter weet ik, maar daar vind ik het toestel weer een beetje lomp van, zoals die lelijke camera bobbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:50:
Ja waterdicht klopt, maar de afwerking is niet zo geweldig. En je krijgt stof en troep tussen de randen. Vergeleken bij de T werkt alles ook een tikkie langzamer. De T is beter weet ik, maar daar vind ik het toestel weer een beetje lomp van, zoals die lelijke camera bobbel.
Langzamer? Dat lijkt me sterk.

Nu, de Xperia S is een goede keuze. Ik gebruik de mijne nu al bijna een jaar zonder problemen. Aan de prijzen waarvoor je die nu kan kopen is 'm best wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ja als je naar deze linkt kijkt

YouTube: Sony Xperia V review » BesteProduct)

dan koop je de V echt niet meer. Dan is de T een betere keus. Gezien het model, zou ik voor de S moeten kiezen. Ziet er stijlvoller uit. Dan moet ik de onhandige knopjes onderin met puntjes maar voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Boneka schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:24:

dan koop je de V echt niet meer. Dan is de T een betere keus. Gezien het model, zou ik voor de S moeten kiezen. Ziet er stijlvoller uit. Dan moet ik de onhandige knopjes onderin met puntjes maar voor lief nemen.
Ik heb de Xperia S nu bijna een week en ik vind 'm enorm fijn. Heb Sony product design altijd al goed gevonden en ook deze voelt weer lekker degelijk aan. De prijs was voor mij wel echt een dealmaker, over het algemeen zijn de Sony toestellen puur als je op specs vergelijkt wat aan de dure kant, maar deze telefoon is door een 'actie' ( http://www.belcompany.nl/...oductList.aspx?brand=sony ) nu voor 199,98 te krijgen bij alle elektronica zaken met een laagste prijs garantie. Ik zou niets weten wat ook maar in de buurt komt van deze telefoon voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
Ik lees als een poosje mee hier op het forum en heb de sxs sinds dag 1 dat ie uit kwam.
het is en blijft een mooi toestel.
Weet iemand of "wifi direct" ook nog voor de sxs komt? misschien in JB?

ow nog wat anders, ik gebruik op het moment mn sxs om wifi via usb naar mn pc the tetheren omdat die wel signaal van de buren ontvangt maar mn PCI kaart (pricewatch: ICIDU Wireless PCI-Card 300N) amper tot niet. hoe sterk is die antenne wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Boneka schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:24:

Beste product is dan ook echt een vreselijke website. Lees liever een review van allaboutphones. Ook gewoon in het nederlands met uitgebreide videoreviews. Niet van die 3 minuten videos met mensen die zogenaamd verstand hebben van alles met een stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
akbslayer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:27:
Ik lees als een poosje mee hier op het forum en heb de sxs sinds dag 1 dat ie uit kwam.
het is en blijft een mooi toestel.
Weet iemand of "wifi direct" ook nog voor de sxs komt? misschien in JB?
Er zijn geruchten dat 't er gaat komen met de update naar JB, maar ik ben niet helemaal zeker. Zal zien of ik wat te weten kan komen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Cyleo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:35:
[...]

Beste product is dan ook echt een vreselijke website. Lees liever een review van allaboutphones. Ook gewoon in het nederlands met uitgebreide videoreviews. Niet van die 3 minuten videos met mensen die zogenaamd verstand hebben van alles met een stekker.
Beste product is gewoon een Ned. site hoor?? All about phones vind ik ook goed, behalve die vreselijke jongen pffff

ps hoe kan die losse prijs nou goedkoper zijn dan die van de P bij Bell company?

[ Voor 7% gewijzigd door Boneka op 30-01-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boneka schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:52:
[...]

Beste product is gewoon een Ned. site hoor?? All about phones vind ik ook goed, behalve die vreselijke jongen pffff

ps hoe kan die losse prijs nou goedkoper zijn dan die van de P bij Bell company?
Waarschijnlijk heeft BC de vraag naar de SXS gewoon overschat en is er nu een te grote voorraad. Dan kunnen ze beter nu de prijs heel aantrekkelijk maken en quite spelen of er nog een beetje winst op maken. De SXP is altijd al minder op voorraad geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je doorklikt naar de productpagina van de Xperia S bij BelCompany (NL) zie je dat ze het toestel niet los aanbieden, enkel met een abonnement. Die "losse prijs" op hun site zal wel een fout zijn. Een Xperia S aan €199 is belachelijk goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Klopt is icm een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
AmbroosV schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:54:
Als je doorklikt naar de productpagina van de Xperia S bij BelCompany (NL) zie je dat ze het toestel niet los aanbieden, enkel met een abonnement. Die "losse prijs" op hun site zal wel een fout zijn. Een Xperia S aan €199 is belachelijk goedkoop!
Klopt, dat dacht ik in eerste instantie dus ook. Maar ik heb een telefoontje gedaan naar de lokale belcompany, zij hebben hun systeem gecheckt en daar stond deze prijs ook in. Voor een losse telefoon. Echter is deze aanbieding niet via internet, waarschijnlijk al uit voorzorg om massale inkopen te voorkomen ofzo, dus moet je er wel voor naar de winkel. Ik had er echter al een maar kon dankzij de prijs van belcompany en de laagste prijsgarantie van mediamarkt het verschil terugkrijgen.
Het is inderdaad een belachelijk mooie prijs voor deze telefoon en al zijn features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

AmbroosV schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:54:
Ik kan bevestigen dat het geen prijsfout is. Het toestel is gewoon los én Simlockvrij. Heb het nagevraagd in de winkel.. ze zeggen nadrukkelijk dat het geen prijsfout is maar dat het weggaat. Onlangs hebben ze dit ook met de Lumia 800 (Los & Simlockvrij) gehad (voor €169,98) en de HTC Flyer 32GB mét 3G (voor €99,98). Helaas is de Sony bijna nergens meer verkrijgbaar.. was gisteren al bij BC Den Haag langs geweest en die melde me dat ie al bijna overal weg was. Jammer, voor die prijs had ik hem écht graag gehaald! :'(

Edit: In Rotterdam Centrum is ie ook niet meer bij de BC te verkrijgen. :/
Ach.. Na mijn Xperia X10, had ik graag weer een Sony gewild.

[ Voor 11% gewijzigd door GS88 op 31-01-2013 10:55 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
GS88 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:46:
[...]

Ik kan bevestigen dat het geen prijsfout is. Het toestel is gewoon los én Simlockvrij. Heb het nagevraagd in de winkel.. ze zeggen nadrukkelijk dat het geen prijsfout is maar dat het weggaat. Onlangs hebben ze dit ook met de Lumia 800 (Los & Simlockvrij) gehad (voor €169,98) en de HTC Flyer 32GB mét 3G (voor €99,98). Helaas is de Sony bijna nergens meer verkrijgbaar.. was gisteren al bij BC Den Haag langs geweest en die melde me dat ie al bijna overal weg was. Jammer, voor die prijs had ik hem écht graag gehaald! :'(
Daar was ik inderdaad ook van op de hoogte, vandaar dat ik snel verhaal wilde halen voordat de aanbieding weg was van de website/uit de winkel was bij Belcompany.
Ook BCC heeft laagste prijs garantie, maar weet niet wat hun assortiment is m.b.t. telefoons, je kunt zoals ik heb gedaan Mediamarkt nog proberen... Laat je niet afschepen, ze MOETEN je het toestel voor die prijs geven, vraag anders door naar de afdelingshoofd telecom of zelfs de vestigingsmanager! Hier in Roermond lag nog een hele BAK vol met Xperia S'jes.

EDIT: bij de Belcompany in Roermond (die ik belde) meldde mij netjes dat de Sony bij hen ook niet op voorraad was, maar werd zonder problemen graag voor me besteld bij een andere vestiging als ik interesse had.

[ Voor 10% gewijzigd door Jouel op 31-01-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Boneka schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:52:
[...]

Ja, klopt ;) Maar ik zeg dan ook, ook ;) Maar klopt, die presentatoren van all about phones mogen wel een curses volgen, maar hun reviews vind ik wel echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Zit er trouwens een groot verschil met de P qua helderheid (lees white magic)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Boneka schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:49:
Zit er trouwens een groot verschil met de P qua helderheid (lees white magic)??
Het wit is witter ja.. en helderheid is daarmee over het algemeen beter, alleen is zwart ook veel minder zwart is op meerdere reviews na te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Hmmm tja de minnen en de plussen ..........gaat nog lastig worden voor mij. Kan niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:16
Boneka schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:22:
Hmmm tja de minnen en de plussen ..........gaat nog lastig worden voor mij. Kan niet kiezen.
Laatst had ik de xperia P van mn zusje in handen om die led balk in te stellen, en het viel me op dat ie veel sneller reageerde dan mn xperia S. Ze vertelde dat ze een paar weken geleden weer een update erop gekregen had, en dat ie weer een stukje sneller is geworden.

Ik was wel erg verbaasd, omdat je zou denken dat de xperia S sneller is. Opzich is dat niet heel vreemd, als je naar de specs kijkt. In de xperia S moet de verouderde S3 soc met scorpion 1.5Ghz (ong. A8 cores) cpu en adreno 220 gpu een 1280x720 display aansturen. In de xperia P moet de Novathor U8500 met 1.0Ghz (cortex A9) cpu en Mali400MP1 een 960x540 display aansturen. Een cortex A9 cpu is op het gebied van performance een stuk beter dan de cortex A8, wat dus betekend dat het verschil van 500Mhz ook nog eens behoorlijk minder is in de praktijk, en al helemaal als de A9 minder pixels hoeft aan te sturen, ook al gebeurd dat hoofdzakelijk door de mali400MP1 in dit geval.

Ook zijn de drivers voor de Novathor U8500 steeds beter geworden, waardoor de xperia P sneller geworden is. En 1280x720 is voor de adreno 220 niet echt ideaal (game benchmarks 8) ).

Dus het verschil in snelheid bv is tussen de xperia S en de P helemaal niet zo groot als je zou denken. Ik heb met mn eigen ogen gezien dat met de nieuwste firmware, de P sneller aanvoelt. En o ja, de xperia P krijgt ook nog eens eerder android 4.1... Best vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
|:( Ik word gek en ik kan er geen 2 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:15
De P is een fijn apparaatje, lekker vlot. Alleen viel mij wel op dat hij wel vrij glad is, nog gladder dan de S (de achterkant).
De 3 toetsen onder het scherm reageren ook stukken beter. Behuizing is ook mooi. Scherm is prima, alleen is het scherm van de S wel een slagje scherper..
Ga naar de winkel en probeer beiden uit. Het is toch echt een persoonlijke keuze. Verder zit er niet heel veel verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik moet zeggen in de hand ligt de P lekkerder. Die white magic vind ik niet zo heel belangrijk. Wel mooi dat je hem buiten ook goed kunt gebruiken. En normaal gesproken zit er een hoes om dus dan heb je geen last van een gladde telefoon. De P heeft een metalen behuizing. Maar hoe komt het dat de S geen 4.1 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de P, maar heb me laatst toch de S gekocht (200 bij BC). De P heeft betere toetsen onderaan het scherm. De S heeft gewoon een veel betere behuizing, ook al is de P aluminium. Het verschil in scherm zie je alleen als je ze naast elkaar houdt. Dat zie je in het dagelijks gebruik dus nooit. Verder vind ik het grotere scherm op S veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Hoe kan de S nu een betere behuizing hebben? En zijn die puntjes echt een stuk lastiger te bedienen dan die van de P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de P een tijdje hebt gaat de onderkant losser zitten. Die kan er namelijk af. Puntjes zijn lastiger te bedienen, ja. En de batterij van de S is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:45:
Als je de P een tijdje hebt gaat de onderkant losser zitten. Die kan er namelijk af. Puntjes zijn lastiger te bedienen, ja. En de batterij van de S is beter.
Scherm is ook vele scherper door de hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Ik kan wel voor je kiezen... Nu de S nog kopen voor deze prijs zolang t nog kan... Je hebt dan een pracht van een toestel voor 199 euro. En ook op de S komt jellybean 4.1 in maart zijn de bevestigde geruchten (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jouel schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:00:
Ik kan wel voor je kiezen... Nu de S nog kopen voor deze prijs zolang t nog kan... Je hebt dan een pracht van een toestel voor 199 euro. En ook op de S komt jellybean 4.1 in maart zijn de bevestigde geruchten (correct me if i'm wrong)
Maart t/m Mei... 8)7 niet echt 100% bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik heb de P ook tijdje mogen gebruiken omdat mijn S in reparatie was. Vond dat white magic toch wel mooi hoor, het scherm was ook goed. Ik vond de behuizing juist vele malen beter als bij de S. En de toetsen zijn handiger te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
dirk- schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:12:
Ik heb de P ook tijdje mogen gebruiken omdat mijn S in reparatie was. Vond dat white magic toch wel mooi hoor, het scherm was ook goed. Ik vond de behuizing juist vele malen beter als bij de S. En de toetsen zijn handiger te bedienen.
Ik moet zeggen dat ik de behuizing van de S ook slecht vind. Ik heb hem nu een maand, maar vraag me af of hij zelfs tot komende zomer overleeft. De knoppen zijn inderdaad een drama. Had ik hem maar eerst in de winkel uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drvinnie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:53:
[...]

Ik moet zeggen dat ik de behuizing van de S ook slecht vind. Ik heb hem nu een maand, maar vraag me af of hij zelfs tot komende zomer overleeft. De knoppen zijn inderdaad een drama. Had ik hem maar eerst in de winkel uitgeprobeerd.
Die van mij is al bijna een jaar in orde :) Kraakt nu zelfs minder dan toen 'k hem pas had (hoewel dat in latere batches al direct opgelost was). Aan de achterkant is het matte wat afgesleten maar voor de rest is alles perfect OK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ik ben denk ik heel erg scheel, want ik zie nergens hoe, wat en waar ik de S voor 200 euro kan krijgen.
Zeg het me nu, dan ga ik hem vanavond nog halen voor mijn vriendinnetje! Dank jullie wel!

Laat maar. Toch gezien dat het een 'hoax' is. ;(

[ Voor 13% gewijzigd door ButsMG op 01-02-2013 08:35 ]

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Nee, je bent toch scheel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Masegate schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:34:
Ik ben denk ik heel erg scheel, want ik zie nergens hoe, wat en waar ik de S voor 200 euro kan krijgen.
Zeg het me nu, dan ga ik hem vanavond nog halen voor mijn vriendinnetje! Dank jullie wel!

Laat maar. Toch gezien dat het een 'hoax' is. ;(
Zoeken is lastig. http://www.belcompany.nl/...oductList.aspx?brand=sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco

bandidoloco

Ach, laat hem maar...
Als iemand al te lui is om 5 posts terug te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 22:08
drvinnie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:53:
[...]

Heb hem 7 maanden. Echt niets aan de hand.

Alles werkt prima. Enkel wat krasjes. Gebruik namelijk geen hoesje. Niets te klagen. Dus een drama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Nou nou nou, rustig maar hoor. Hold your testosterone!

Ik had wat dingen verkeerd gelezen, was al bij de BC site wezen kijken maar zag alleen de versie met abo. Dacht dus dat ik verkeerd zocht, maar eigenlijk had ik mensen in dit topic verkeerd begrepen. Fuck me, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Masegate schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:50:

Dacht dus dat ik verkeerd zocht, maar eigenlijk had ik mensen in dit topic verkeerd begrepen. Fuck me, right?
Fuck me, nee hoor! Mijn bericht was niet schreeuwend bedoeld, met de goede bedoelingen. Gewoon een goede ervaring over de tel :)

Gisteren kreeg ik voor het eest de melding van een nieuwe update 6.1.A.2.55

Ben erg benieuwd! Iemand hem al?

Andere vraag. Ik heb het gevoel dat er iets mis is met het geheugen van mijn telefoon. Op welke manier zou ik dit kunnen testen?

[ Voor 16% gewijzigd door vanputten80 op 01-02-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
vanputten80 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:54:
[...]

Fuck me, nee hoor! Mijn bericht was niet schreeuwend bedoeld, met de goede bedoelingen. Gewoon een goede ervaring over de tel :)
Nee hoor, ging om die 2 boven je. ;)

Het is inderdaad nog steeds een zeer goede telefoon. Mijn vriendin haar HTC Desire Z heeft vanochtend de geest gegeven en ik wil haar niet nog eens een HTC aandoen. Ben dus op zoek naar een goede vervanging. Liefst Sony, maar de S is misschien wat overdreven voor haar. Misschien de P of U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Heb mijn vriendin de U gegeven. Is een simpele telefoon en waarvoor zij hem gebruikt prima. Enkel internet/facebook/email en whatsapp.

Opvallend was welk accu verbruik, ging erg snel. Ik zeg ging, heb GreenPower geinstalleerd en geconfigureerd en accu gaat nu 2 dagen mee. (gebruik moeiljik te zeggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco

bandidoloco

Masegate schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:50:
Nou nou nou, rustig maar hoor. Hold your testosterone!

Ik had wat dingen verkeerd gelezen, was al bij de BC site wezen kijken maar zag alleen de versie met abo. Dacht dus dat ik verkeerd zocht, maar eigenlijk had ik mensen in dit topic verkeerd begrepen. Fuck me, right?
Zo grof bedoelde ik het ook niet, hoor!
Ik reageerde gwn ff op dezelfde manier waarop jij kwam bumpen ;)
En als je een minmale moeite had gedaan om de voorgaande posts te lezen was je onmiddellijk correct geïnformeerd.
Maar verder even goede vrienden... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
bandidoloco schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:43:
[...]

Zo grof bedoelde ik het ook niet, hoor!
Ik reageerde gwn ff op dezelfde manier waarop jij kwam bumpen ;)
En als je een minmale moeite had gedaan om de voorgaande posts te lezen was je onmiddellijk correct geïnformeerd.
Maar verder even goede vrienden... 8)
Dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:33
Ik heb mijn GSM sinds medio oktober, ik had altijd er een op maat geknipte simkaart erin. Nog nooit problemen met 3g gehad.
Nu heb ik sinds deze week een echte micro-simkaart erin zitten en klapt mijn 3g verbinding elke keer weg, dan moet ik weer rebooten om 3g werkend te krijgen.
Hebben meer mensen er last van gehad na het wisselen van een simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:33
In Wageningen hebben ze er nog 2 op voorraad hoorde ik net voor de prijs van 200 euro. Geen idee of ze al gereserveerd zijn. Ik zat even te twijfelen maar besloten dat mijn Galaxy S het nog wel even volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
vanputten80 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:54:
[...]

Gisteren kreeg ik voor het eest de melding van een nieuwe update 6.1.A.2.55

Ben erg benieuwd! Iemand hem al?

Andere vraag. Ik heb het gevoel dat er iets mis is met het geheugen van mijn telefoon. Op welke manier zou ik dit kunnen testen?
Die is er al een poosje, heeft geen schokkende veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wel grappig hier. De ene vindt de P toch beter de ander de S. Nou ja zoveel hoofden zoveel meningen he. Ik ben er in ieder geval nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:47:
Wel grappig hier. De ene vindt de P toch beter de ander de S. Nou ja zoveel hoofden zoveel meningen he. Ik ben er in ieder geval nog niet helemaal uit.
Ik wel: de Z :*)

(maar heb geen geld :'( )

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 01-02-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de S nu ruim een half jaar. Ben erg tevreden. Maar nu moet ik binnenkort mijn abbo verlengen of veranderen van provider. Denk dat ik voor de Xperia Z ga. Mijn god wat een geweldig mooie telefoon. Sim only vind ik geen optie, omdat je met een tientje meer een Z er 'gratis' bij hebt.

Dus over een paar weekjes hoop ik met mijn Z te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Die Z is te duur of je moet een abonnement nemen, ik heb liever een sim only. Wel een heel mooi ding die Z maar ook weer 1 inch groter ten aanzien van de P en 0.7 van de S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:08:
Die Z is te duur of je moet een abonnement nemen, ik heb liever een sim only. Wel een heel mooi ding die Z maar ook weer 1 inch groter ten aanzien van de P en 0.7 van de S.
Bwa te duur. Bij introductie is de prijs vergelijkbaar met die van andere flagships van andere merken, hoewel hij wel puur qua specs de beste telefoon op de markt gaat zijn.

De Xperia S kostte ook €499 bij introductie (hoewel hij zelfs toen al achterliep) en is ondertussen wel al aardig wat gezakt in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een poosje terug al op het aankoop forum mijn twijfels tussen de P en S geuit. Ik kon maar niet kiezen, ieder had zijn plussen en minnen. Maar ik ben blijven lezen hier, want altijd leerzaam. En zodoende las ik van de uitverkoop van stock bij de BC (199,98). Dus deze meid heeft nu de S, en dat is een verademing tov de x8 die nu ligt bij te komen. Voor dat geld een prima deal!

Bij deze, iedereen die deze actie ter sprake bracht: Dank jullie wel! Verder altijd een plezier om mee te lezen met al jullie ervaringen en opmerkingen. Fijn weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als die actie volgende week donderdag nog loopt en ik kan in Amsterdam een BC vinden die er eentje in voorraad heeft koop ik er wel een denk ik, al is het om daarna door te verkopen. Mijn nonkel heeft me vorige maand €200 geboden om mijn 1-jaar-oude Xperia S over te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Laatst online: 22-12-2022
Is er een manier om het netwerk te resetten zonder heel de telefoon opnieuw te moeten opstarten? Elke keer als ik van wifi kom kan hij niet gewoon over gaan op 3G. Dan blijft hij maar switchen tussen 3G en H en uiteindelijk kan hij met geen van beide verbinding maken. Heel irritant.. Net als die gele vlek..

Heb overigens .55 erop draaien en het is versie ABAC 12W16 (2e SXS). Kan ik deze nog opnieuw opsturen om die gele vlek te laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:39:
Ik heb een poosje terug al op het aankoop forum mijn twijfels tussen de P en S geuit. Ik kon maar niet kiezen, ieder had zijn plussen en minnen. Maar ik ben blijven lezen hier, want altijd leerzaam. En zodoende las ik van de uitverkoop van stock bij de BC (199,98). Dus deze meid heeft nu de S, en dat is een verademing tov de x8 die nu ligt bij te komen. Voor dat geld een prima deal!

Bij deze, iedereen die deze actie ter sprake bracht: Dank jullie wel! Verder altijd een plezier om mee te lezen met al jullie ervaringen en opmerkingen. Fijn weekend!
Wat was jouw reden om toch te gaan voor de S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Laatst online: 17-09 14:12
Venta schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 09:14:
Heb overigens .55 erop draaien en het is versie ABAC 12W16 (2e SXS). Kan ik deze nog opnieuw opsturen om die gele vlek te laten maken?
Ik heb mijn SXS ook nu pas (na bijna een jaar) opgestuurd voor de gele vlekken, is nog steeds gewoon garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Is dat probleem trouwens opgelost in de laatste versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Laatst online: 17-09 14:12
De gele vlekken? Die waren alleen aanwezig bij de allereerste batches, dus ja.
Het Wifi/3G/HSDPA switchen weet ik niet, dit lijkt slechts bij sommige toestellen voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Venta schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 09:14:
Is er een manier om het netwerk te resetten zonder heel de telefoon opnieuw te moeten opstarten? Elke keer als ik van wifi kom kan hij niet gewoon over gaan op 3G. Dan blijft hij maar switchen tussen 3G en H en uiteindelijk kan hij met geen van beide verbinding maken. Heel irritant.. Net als die gele vlek..

Als je ALL sms't naar 1300 kan je van het probleem af zijn. Staat ook eerder in dit forum een keer vermeld. Dit was bij mij de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Heb net de Xperia U van m'n schoonzussie even geüpgraded naar ICS, maar wat me nu opviel: waarom heeft de U wèl van zichzelf een batterij percentage in de statusbar staan, maar de S niet? Ik vind het jammer dat je daar dan weer iets externs voor moet hebben of moet modden. Waarom zou Sony zoiets doen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
das best een goeie rubii, zo zijn er volgens mij nog wel een paar kleine dingetjes zoals de notification bar de kleur niet kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat de transparante balk op de Xperia S niet van kleur kan veranderen is puur hardware, zitten alleen witte LED's in. De Xperia U heeft dat aan boord om zich wat te onderscheiden van de competitie en omdat 't wat meer een funtelefoon is. De Xperia S en P zijn zakelijker qua looks en doelgroep.

Dat batterijpercentage is een recentere feature. ICS op de Xperia S was al vrij snel af en toen was het ontwerp voor de 2012 H2-toestellen qua software nog niet helemaal af. Dat batterijpercentage komt er bij de update naar JB gelukkig wel voor de Xperia S ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Nog een vraagje voordat ik volgende week naar de winkel hol om te vergelijken. Die puntjes lijken het grootste minpunt. Ik heb wel eens gelezen dat je beter kunt vegen. Is het echt een gewenning?

ps vreemd dat de SL die niet naar Nederland komt dit niet heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Xperia SL is gewoon een Xperia S met een overclock op de CPU. Andere hardwareaanpassingen doen zou betekenen dat hij opnieuw door de hele certificatiefase moet en dat is duur en duurt lang.

Op een bepaald moment stopt Qualcomm gewoon met leveren van CPU's op een bepaalde frequentie (of toch in grote hoeveelheden), en dan heeft Sony er maar een nieuwe naam op geplakt en ze hier en daar met 200 extra Mhz op de markt gegooid. In de praktijk is er nauwelijks verschil.

Ik heb m'n Xperia S nu bijna een jaar en heb eigenlijk geen last van de puntjes. Met een soort van kleine veegbeweging langs onder lukt het vrijwel altijd zonder problemen om de puntjes te triggeren. Als je 'm voor die €199 kan vastkrijgen bij BelCompany heb je een geweldige deal. Ik ben volgende week donderdag in Amsterdam, en als ik er dan nog kan vastkrijgen aan die prijs koop ik er drie of vier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een tijdje, mijn wifi,mobiel netwerk valt nooit weg. De home button, etc ... geen last van als ik ze aanraak heb ik ze altijd perfect. Heb er ook een Costum rom op gegooid en overclocked :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

Ik heb em helaas niet kunnen bemachtigen.. geen enkele BelCompany in Den Haag of Rotterdam heeft em nog. Vet balen, zo'n mooi toestel dit, ondanks dat ie 'verouderd' (nouja, een jaartje oud ofzo?) is. :(

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was jouw reden om toch te gaan voor de S?
[/quote]

als een recht geaarde 'ollander' moet ik antwoorden; de prijs ???
Ik vond dit echt een no-brainer. En so what, dat ie 10 maanden oud is? Is voor mij geen issue :D

Ieder die nog op zoek gaat naar; heel veel succes. Ikzelf had van de week een vestiging aan de lijn die mij beloofde er ééntje opzij te leggen als ze Vrijdag 2 Feb zouden binnen komen (áls). Maar een andere had hem nog liggen (de laatste) dus ik heb die gelijk opgehaald.

Maar er lijkt dus sprake te zijn dat er nog wat wordt nagezonden van uit het magazijn. Daarom mijn advies, bellen, bellen, bellen en vragen of ze hem apart leggen/vast houden!? Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je bij een MediaMarkt gaat waar binnen een straal van 15km een BelCompany is kan je gewoon hun laagste prijsgarantie toepassen. Wel ervoor zorgen dat je een recente folder van de BelCompany hebt waar de losse toestelprijs instaat.
https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01-2023
Oeps. :P

[ Voor 96% gewijzigd door saintgein op 03-02-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag mensen,

Ik heb een probleem op mijn telefoon dat te maken heeft met Wi-Fi. De verbinding schommelt namelijk enorm tussen een paar kb/s naar 20~30mb/sec. het kan niet aan mijn router liggen want de verbinding p mijn ipad is gewoon uitstekend. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Ik heb de snelheid trouwens gemeten met de speedtest.net app.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dus de Xperia S kost alleen in de BelCompany winkel 199 euro? Ik heb ook interesse in een SXS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:24
Heb er zojuist een besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je hem online besteld krijg je iets later een mail dat hij niet op voorraad is, ga er maar van uit dat deze niet geleverd worden via de webhop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hij is online niet te bestellen, hij staat niet op de site van BelCompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op zondag 03 februari 2013 @ 22:24:
Hij is online niet te bestellen, hij staat niet op de site van BelCompany
Dan is hij er in de loop van vandaag afgehaald, deze ochtend stond ie er wel nog op. Ze zullen zonder voorraad zitten, en als het niet op hun site/in hun folders staat moeten andere winkels niet voldoen aan de laagste-prijs-garantie. Kan me niet voorstellen dat ze bij Media Markt graag Xperia S'jes verkopen met €150+ aan korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ga morgen langs de regionale BelCompany. Als ze hem daar nog hebben is het mooi meegenomen en anders jammer. Excuses voor de discussie die in de levertijden topic hoort, maar dank voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb net gebeld naar Belcompany, maar hij is niet meer te krijgen. Bij de winkels schijnt hij als hij er nog is gereserveerd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
AmbroosV schreef op maandag 04 februari 2013 @ 00:30:
[...]

Dan is hij er in de loop van vandaag afgehaald, deze ochtend stond ie er wel nog op. Ze zullen zonder voorraad zitten, en als het niet op hun site/in hun folders staat moeten andere winkels niet voldoen aan de laagste-prijs-garantie. Kan me niet voorstellen dat ze bij Media Markt graag Xperia S'jes verkopen met €150+ aan korting.
Doen ze niet :) me vriendin is langs geweest en ze geloofde prijs wel op site maar gingen er niet mee was onder hun inkoop prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat doet er alleen niet toe natuurlijk. Wie belooft de laagste prijs te hebben, moet ook echt de laagste prijs hebben.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:36:
Dat doet er alleen niet toe natuurlijk. Wie belooft de laagste prijs te hebben, moet ook echt de laagste prijs hebben.
Tja ze gingen echt niet mee hoor, dus of het er nu toe doet of neit het is gewoon zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Jorgen schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:36:
Exact. Het staat hard in hun voorwaarden, de inkoper (veelal de telecom afdelingsmanager) zal inderdaad als een citroen naar je kijken, maar je moet volhouden, vraag desnoods naar de filiaal manager, jij hoort het voor de laagste prijs te krijgen... Heb het idee dat veel mensen toch nog iets te lief zijn en zich iets te makkelijk laten afwimpelen. Mij is het immers ook gelukt. Ik kreeg eerst via de telefoon door iemand van de service ook een mooi praatje voorgeschoteld:

"Ja meneer, tijdens onze BTW dagen gelden al super lage prijzen en als u het dan heeft gekocht maakt u geen recht meer op de laagste prijs garantie"

Bullshit dacht ik toen, aangezien ik de voorwaarden meermaals had gelezen en daar niets over in stond... toen ik vroeg of ik de afdelingsmanager van Telecom kon spreken was hij na wat research meteen overtuigd en nodigde me met frisse tegenzin uit om in de winkel te komen zodat ik het verschil uitbetaald kreeg... En dat geld niet alleen voor als je hem al HEBT gekocht.. Ik had een gesprek in de winkel met de medewerker die me het verschil uitbetaalde en die zei me;

"Hopelijk komen er niet meer voor deze telefoon en de belcompany aanbieding langs, want dat gaat ons geld kosten!"

Helaas is het nu een beetje achteraf lullen, want de aanbieding is zo te zien van de BC site afgehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
17 maal scheepsrecht, ik heb zojuist een hoop BelCompany winkels afgebeld en met succes. Bij de 17e poging zei de medewerker dat ze nog een ongebruikt demo-model hadden liggen. Ik kan hem zo ophalen voor 200 euro. :)

Blijkbaar heeft BelCompany mijn bestelling zelf gecanceld zonder het mij te laten weten, nogal slordig.

[ Voor 20% gewijzigd door ronaldva op 04-02-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb net ook vrijwel alle belcompany's in Regio R'Dam gebeld en Maastricht en Vennep, geen geluk. Ik vind het trouwens wel jammer dat de tweaker(s) die een tijdje van deze actie op de hoogte waren niet ff een heads-up bij het shopping forum hadden gepost...
Uit nieuwsgierigheid, waar jij hem gehaald ronaldva?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Nee net geweest in Nijmegen, maar ook rond Nijmegen niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat de T gister JB kreeg en de V roll-out begint vandaag... op naar de S :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
Ik heb hem gehaald in Helmond HollovVpo1nt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er nog iemand zin heeft in een voorproefje van Jelly Bean, ik heb nog een paar apps gevonden die blijkbaar werken. Er zitten een paar bugs in en als je op sommige lege zones tapt valt de app uit, maar je kan ze via Instellingen altijd terugdraaien naar de gewone versie. Allebei zijn gewoon te installeren zoals andere APK's, er gaan geen gegevens verloren.

Contacten - Berichten.
In contacten zitten wel wat storende bugs. Wanneer je op een contact klikt moet je voor de "Weergave oneindig" kiezen met het oneindig-symbool, niet die met het contactenicoon (die crashed).

[ Voor 17% gewijzigd door AmbroosV op 05-02-2013 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
top ambroos! verder voorbereiding op JB is altijd welkom :D
nog een paar weken dan krijgen we het echte werk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
akbslayer schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:53:
top ambroos! verder voorbereiding op JB is altijd welkom :D
nog een paar weken dan krijgen we het echte werk ^^
Er zijn ook al voorproefjes van 4.2.1 te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 07:16:
[...]

Er zijn ook al voorproefjes van 4.2.1 te krijgen ;)
wat is het laatste nieuws over jelly bean voor de sxs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 07:33:
[...]

wat is het laatste nieuws over jelly bean voor de sxs?
hetzelfde als vorige maand en de maand daarvoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
JB when it's done ;) zo makkelijk is het. Maar goed ik ben nog steeds erg te vreden met mijn telefoon en dat mag ook wel gezegt worden na mijn vorige debacle van een LG telefoon haha.

Mijn vriendin heeft er gister ook 1 op gehaald voor 200 euro (ergens in nieuw vennep, was 40 min rijden) maar goed was mooi aanbieding dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
Wel jammer dat de contacten en berichten niet meekleuren met de thema's die je gebruikt.
ik neem aan dat dat in JB wel gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
akbslayer schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:44:
Wel jammer dat de contacten en berichten niet meekleuren met de thema's die je gebruikt.
ik neem aan dat dat in JB wel gebeurd?
Ik dacht van wel, maar ik zou het eens moeten checken. Als er donderdagavond nog niemand een antwoord heeft zal ik het je laten weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al geprobeerd Trebuchet (CM launcher) te installeren op Stock Rom ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:15:
Heeft er iemand al geprobeerd Trebuchet (CM launcher) te installeren op Stock Rom ? :P
Dat kan gewoon, de launcher is niet bindend in android... ;)
enkele widgets zullen wel niet meer werken en de UI kan nog meer gaan laggen... (hoeft niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
hallo,

Ik heb een vraag;

Het klepje wat voor de HDMI ingang is er af.
het begon los te raken en ben het kwijtgeraakt.
Is er iemand hier die het netjes eraf gehaald had en het niet meer gebruikt?

Zo ja, zou ik die van jou over kunnen nemen.

Bij voorbaat dank,

Solid
Pagina: 1 ... 32 ... 49 Laatste