basset schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:21:
[...]
Van het scherm ben ik niet met je eens. Het zijn beide mooie schermen, maar de kijkhoek van de LG is vele malen beter. Kleurweergave is wel gelijk als je er recht voor blijf.
Camera op de xperia vind ik tegevallen, maar wellicht gebruik ik henm niet goed of heb ik een bug.
Traag, wazige foto's etc.
Overigens is de accuduur nu wel goed. Je moet alleen wifi en G uit zetten als je het niet gebruikt. Jammer dat android dat niet zelf regeld. Zo moeilijk is dat volgens mij niet.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu nog geen Xperia S heb, maar nog een LG Optimus 2X.
Ik heb beiden toestellen bij de MediaMarkt in mijn hand gehad en vond de Xperia S op veel fronten beter dan de LG Optimus 4x, waardoor ik echt voor de Xperia S ben gegaan (komt komende week binnen).
Daarbij spreek het design van de Xperia S mij veel meer aan dan die van de LG.
En uit ervaring, zoals al eerder vermeld, weet ik dat LG op zijn zachst gezegt erg traag is met het updaten van zijn toestellen naar een nieuwere versie van Android.
(lees maar eens de perikelen over de Optimus 2x op verschillende sites).
Het erg grote voordeel van de Xperia S vind ik toch wel dat de camera direkt is op te starten door op de camera toets (aan de zijkant van de telefoon) te drukken en er dan gelijk een foto genomen kan worden.
Er hoeft dus niet eerst ontwaakt en ontgrendelt te worden, wat enorm tijdbeparend is.
Als ik reviews mag geloven, is de camera van de Xperia S ook echt goed buitenshuis.
Alleen in donkere omstandigheden is de camera wat minder, omdat er meer ruis optreedt.
Ik raad je aan, mocht je nog geen beslissing hebben genomen, om eens langs de MM te gaan en beide toestellen uitproberen. Zo heb ik dat ook gedaan
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur