Cogitationis poenam nemo patitur
stock hierBullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:24:
Draaien jullie een stock of custom rom?
O.R.C. Black Bulls Rugby
maar ik probeer soms hier te helpen

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
bij mij doet alles het weer normaalBullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:06:
Ik bedoelde het natuurlijk in relatie tot een snel leeglopende accu.
O.R.C. Black Bulls Rugby
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Wordt wachten :-)VincentVega schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 01:25:
Iemand hier die de officiële Sony release van Jelly Bean (Android 4.1) al op de Xperia S heeft kunnen installeren of wordt het echt pas eind maart/ april voordat deze wordt uitgerold?
Ik draai gewoon een stock rom.Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:24:
Die is toch nog helemaal niet uit? Er is wel een beta beschikbaar op XDA, maar daarvan werkt telefonie of mobile data niet.VincentVega schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 01:25:
Iemand hier die de officiële Sony release van Jelly Bean (Android 4.1) al op de Xperia S heeft kunnen installeren of wordt het echt pas eind maart/ april voordat deze wordt uitgerold?
Verwijderd
XZXperience 2Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:24:
Accu is bij meer zeer goed bij deze custom rom en ik heb alle JB apps van de Xperia Z
18 uur 32 met WiFi aan en ik zit op 57%. Ben benieuwd wat nu de oorzaak was.
Hop,hop,hop!
Wat een verademing tov de G3! Het is gewoon allemaal net iets snappier, degelijker en vooral ergonomischer:) Ga dadelijk maar eens kijken met rooten, bootloader unlocked etc.
Vraag: Kan je een unlocked bootloader ook weer locken?
Je moet dan wel een ftf file van bijv. generic hebben, deze kun je dan flashen: Xperiablog tutorial
Kijk even het in Custom ROM topic van de SXS, want ik heb daar een link geplaatst waar precies uitgelegd wordt hoe te rooten en te unbranden.Bullet NL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:37:
Ik heb voor de vrouw vandaag ook maar een SXS gehaald (euhhh laten komen) via T-Mobile, kom er alleen achter dat er wat T-Mobile software op staat. Eerst maar eens kijken als ik deze T-Mobile versie alleen kan rooten, daarna misschien een stock Sony rom er op gooien.
Is even wat werk, maar is het zeker waard.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Ja, alleen worden je DRM keys niet weer opnieuw aangemaakt.Charles Nasi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:26:
Sinds een uurtje of 3 ook een SXS. Kom van een Jiayu G3 af...
Wat een verademing tov de G3! Het is gewoon allemaal net iets snappier, degelijker en vooral ergonomischer:) Ga dadelijk maar eens kijken met rooten, bootloader unlocked etc.
Vraag: Kan je een unlocked bootloader ook weer locken?
[ Voor 21% gewijzigd door speedme op 06-03-2013 12:59 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Ze zijn nu bezig met het updaten van o.a. de xperia T en V. Daarna komt de Xperia S pas, dus ik gok dat ze die update tussen nu en een maand doen. Nog even wachten dus.joost89 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:41:
Ik weet dat Sony bekend heeft gemaakt wanneer we ongeveer de 4.1.2 update kunnen verwachten, maar is hier al meer nieuws over? Ik vind het een beetje lang duren namelijk. Ik heb namelijk een paar vervelende bugs die ik spug zat ben.
Die nieuwe lockscreen is erg vet ook. Heb een apk op xda gevonden voor de andere xperias helaas voor toestellen die geroot zijn. Iemand toevallig 1 voor non rooted toestellen??
Ik heb de mijne niet geroot of whatever, ben echt kneus wat dat soort dingen betreft.
psn: Dutch-President
Ik kon hem niet zo gauw vinden in de lijst.. Heb toch wel vaker zo iets uitgezetmaar ik kan wel concluderen dat het die google+ settings app is....
nu deze gedisabled/frozen is zijn er geen wakelocks meer geweest. Je kan hem namelijk wel eraf gooien maar hij wordt door de playstore automatisch weer geinstalleerd
Staat ie er als app in of als service? En onder welke naam?
Je dient dan de telefoon in recovery (CWM) mode op te starten, daarna het zip bestand selecteren (die van tevoren op het interne geheugen van de telefoon gekopieerd is, en daarna flashen.
1) is het raadzaam om er een beveiliging erop te zetten? Betaald of free?
2) Is het handig om een kill app te downloaden voor apps die op de achtergrond door blijven gaan?
3) als je swiftkey download kun je dan nog makkelijk switchen naar Xperia toetsenbord? of moet je dan een herstel uitvoeren?
Wat voor een beveiliging? Android heeft zelf beveiligingen ingebouwd zoals PIN of Pattern. Of bedoel je een virus/malware scanner?Boneka schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:31:
Drie vragen
1) is het raadzaam om er een beveiliging erop te zetten? Betaald of free?
Nee, ICS doet dit zelf.2) Is het handig om een kill app te downloaden voor apps die op de achtergrond door blijven gaan?
Yep je kan nog steeds switchen tussen keyboards, notification bar naar beneden trekken en dan kun je op "change input method" kiezen.3) als je swiftkey download kun je dan nog makkelijk switchen naar Xperia toetsenbord? of moet je dan een herstel uitvoeren?
Ik had swiftkey er eerst op staan, maar kreeg toen dat Chinese keyboard. Kennelijk iets fouts gedaan. Als ik kan switchen is dat mooi natuurlijk
[ Voor 21% gewijzigd door joost89 op 08-03-2013 11:13 ]
Alleen helaas is met deze app GPS niet aan of uit te zetten...
Daarom wilde ik NFC Task Launcher proberen, waarmee wel GPS is aan/uit te zetten.
Maar helaas kan ik daarmee niets naar de tag schrijven.
Dat zal waarschijnlijk komen omdat de tags nog bekend zijn in het programma Smart Connect.
Ik wil dus die tags daaruit verwijderen, maar dat lukt me op geen enkele manier.
Weet iemand hoe ik de tags daaruit kan krijgen ?
Dat komt omdat je niet naar de smarttags kan schrijvenspeedme schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:01:
Ik zit nu trouwens te klooien met de Smart Tags en ze worden ook netjes herkent in de Smart Connect app.
Alleen helaas is met deze app GPS niet aan of uit te zetten...
Daarom wilde ik NFC Task Launcher proberen, waarmee wel GPS is aan/uit te zetten.
Maar helaas kan ik daarmee niets naar de tag schrijven.
Dat zal waarschijnlijk komen omdat de tags nog bekend zijn in het programma Smart Connect.
Ik wil dus die tags daaruit verwijderen, maar dat lukt me op geen enkele manier.
Weet iemand hoe ik de tags daaruit kan krijgen ?
Maar waarom zou je gps sowieso uit willen zetten? Hij wordt alleen maar gebruikt als je het nodig hebt
zo heb ik een programma "NFC Re-Tag" gevonden, waarmee het blijkbaar mogelijk is om de write-protected tags opnieuw te beschrijven.
Het is me daarmee deels gelukt om navigatie profiel aan te maken.
Zo wordt bluetooth gestart en de navigatie app, maar weigert GPS aan te gaan.
Daarvoor is er een speciale plugin van het programma "NFC Re-Tag" en root access.
Wat ik ook doe, de app blijft zeuren dat er opnieuw root access aangevraagd moet worden.
[ Voor 40% gewijzigd door speedme op 08-03-2013 13:51 ]
Ik kan het ook op geen enkele manier anders zetten.
Nieuwe sms'jes worden wel bovenaan gezet, dus het gaat straks lekker door elkaar lopen

[ Voor 3% gewijzigd door ArcticWolf op 10-03-2013 15:57 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Boneka op 10-03-2013 16:31 ]
Of is dat ook Android gerelateerd?
[ Voor 13% gewijzigd door Boneka op 10-03-2013 21:32 ]

Alleen stoor ik me er niet zo heel erg aan, aangezien ik nooit SMS eigenlijk.
Heb even een vraag, Ik ben nieuw hier en heb mezelf deze week een Xperia S gekocht (2e hands). Hier staat een T-mobile meuk op en hier wil ik hééééél graag vanaf. Waarschijnlijk is dit al vaak beantwoord op het forum maar heb nu zoveel gelezen dat ik even de draad kwijt ben. En daar komt bij kijken dat ik dit nog niet eerder gedaan heb ;-)
Ik zou graag willen dat ik de originele Xperia S firmware zonder T-mobile troep (als ik zo vrij mag wezen) op mijn telefoon kan zetten. De laatste originele stock rom is naar mijn weten de LT26i_6.1.A.2.55_SG_Generic_(1257-6921).ftf klopt dit?? (zelf heb ik ook versie 6.1.A.2.55.).
Nu lees ik op internet dat je de telefoon dan niet hoeft te rooten en te bootloaden en dat je met de flashtool deze firmware direct op je telefoon kan laden.
Klopt dit? Of verpruts ik het dan? :-P
Hoop dat jullie mij willen helpen.
Die kun je met gerust hart flashen met flashtool. Je kan eigenlijk niks verprutsen en je garantie blijft behouden. Als ik zelf garantie wil claimen flash ik wel altijd een t-mobile rom, gewoon voor de zekerheid. Gewoon de stappen uit de OP volgen dan komt het goed.Velthuus schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:51:
Goedemiddag,
Heb even een vraag, Ik ben nieuw hier en heb mezelf deze week een Xperia S gekocht (2e hands). Hier staat een T-mobile meuk op en hier wil ik hééééél graag vanaf. Waarschijnlijk is dit al vaak beantwoord op het forum maar heb nu zoveel gelezen dat ik even de draad kwijt ben. En daar komt bij kijken dat ik dit nog niet eerder gedaan heb ;-)
Ik zou graag willen dat ik de originele Xperia S firmware zonder T-mobile troep (als ik zo vrij mag wezen) op mijn telefoon kan zetten. De laatste originele stock rom is naar mijn weten de LT26i_6.1.A.2.55_SG_Generic_(1257-6921).ftf klopt dit?? (zelf heb ik ook versie 6.1.A.2.55.).
Nu lees ik op internet dat je de telefoon dan niet hoeft te rooten en te bootloaden en dat je met de flashtool deze firmware direct op je telefoon kan laden.
Klopt dit? Of verpruts ik het dan? :-P
Hoop dat jullie mij willen helpen.
http://xdafileserver.nl/i...26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS
[ Voor 33% gewijzigd door ArcticWolf op 12-03-2013 15:08 ]
Yep dat maakt niet uit.Velthuus schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:18:
Wow, dat waren 2 snelle reacties. Dank daarvoor. Ben nu de .45 aan het downloaden. Alle stappen die ik dus gelezen heb (root/unlock bootloader) kan ik negeren? Dan valt het wel mee :-) Vervolgens kan ik via de Sony Update Service of automatic updates normaal updaten?
root/unlock kan wel, maar dan verlies je wel je garantie
backuppen kan gewoon met de standaard Sony backup app.
Jeffrey-W schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:58:
Iemand die mij op weg kan helpen met het voor mij hinderlijk probleem?
- Ik heb een map met videos op mijn PC geshared zodat ik deze via mijn telefoon kan benaderen.
- Naderhand deze map op mijn PC toch maar verwijderd.
- Echter mijn telefoon blijft deze map bij verbonden apparaten nog steeds weergeven
- Hoe kan ik dit "verwijderen"?
Heb de topics al doorzocht maar geen oplossing kunnen vinden.
heb mijn telefoon niet geroot dus kan alarm stats niet zien.
maps,google+ is allemaal gedisabeld.
http://imageshack.us/phot...eenshot2013031121033.png/
http://imageshack.us/phot...eenshot2013031121035.png/
http://imageshack.us/phot...eenshot2013031121042.png/
http://imageshack.us/phot...eenshot2013031123180.png/
help want mijn telefoon kan de dag net doen op deze manier en dan doe ik werkelijk bijna niks ( beetje whatsappen en facebook af en toe)
facebook heb ik niet op refresh staat, al z'n soort dingen staan uit.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Als je de telefoon reboot is het dan weer een paar dagen goed?
Zo ja, welke provider gebruik je?
ik heb t-mobile, en reboot mijn telefoon eigenlijk nooit maar heb het laatst wel gedaan en toen duurde het ff voordat het terug kwam ja. Ook heb ik die wakeup gedisabeld.Lieuwe15 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:30:
De kans is groot dat het de fast dormancy gebeuren is. (com.sonyericsson.android.wakeup).
Als je de telefoon reboot is het dan weer een paar dagen goed?
Zo ja, welke provider gebruik je?
O.R.C. Black Bulls Rugby
nu vond ik http://phone-gadgets.com/...-aluminium-sony-xperia-s/
maar verder is er weinig te vinden iemand toevallig meer opties?
Ookal is deze allu versie erg mooi
dus oftewel je moet met deze huge bug leven? want een maandje geleden had ik dan niet en het is stront vervelend.Lieuwe15 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:40:
Ik heb die wakeup ook gedisabled, maar nog doet hij het gewoon. Die zit bij mij ook vaak met problemen met veel wakelocks en grote battery drain. Ik had het bij stock en bij een custom rom. En ik heb vodafone, dus waar het nou aan ligt, geen idee...
O.R.C. Black Bulls Rugby
Heb je misschien de app. Buienalarm? Want dat was bij mij wel de boosdoener.psyy138 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:53:
[...]
dus oftewel je moet met deze huge bug leven? want een maandje geleden had ik dan niet en het is stront vervelend.
voor zover ik weet ligt het aan een google app; maps, google+, google+ settings oid.psyy138 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:53:
[...]
dus oftewel je moet met deze huge bug leven? want een maandje geleden had ik dan niet en het is stront vervelend.
anders even deze installeren:
http://forum.xda-develope...ntid=1798227&d=1363048870
dan kun je misschien erachter komen wat het probleem veroorzaakt.
Dan whatsapp ik gedurende de dag een paar keer, heb ik 1 Gmail account die synchroniseert en 2 hotmail accounts.
Met Greenify kun je bepaalde apps in hibernation mode zetten, wat eigenlijk wil zeggen dat de achtergrond synchronisatie wordt uitgezet.
Uiteraard komen er dan ook geen notificaties binnen.
De apps zijn dan nog steeds normaal op te starten, waardoor de meldingen binnen komen enzo, maar zodra de app wordt afgesloten gaat deze weer in hibernation mode.
Zo heb ik Facebook en Google+ (en de settings ervan) in Greenify staan, omdat deze nogal wat synchroniseren op de achtergrond.
Op ebay zijn ze een stuk goedkoper. Zelf ben ik op zoek naar een originele achterkant en xperia blokje (die onder aan het toestel zit)akbslayer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:47:
Ik was vandaag eens op zoek naar een nieuw klepje voor de achterkant van mijn sxs.
Ik moet zeggen dat ik nog weinig gevonden heb via ebay. (ik zal nog eens zoeken)maukoo schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:34:
[...]
Op ebay zijn ze een stuk goedkoper. Zelf ben ik op zoek naar een originele achterkant en xperia blokje (die onder aan het toestel zit)
wel vond ik: http://cnn.cn/shop/sony-x...-cover-black-p-15507.html
ik ben alleen benieuws of nfc het nog goed gaat doen met zo'n metalen klepje..
Verwijderd
Deze is inderdaad erg mooi. Heb je hem besteld? Zo ja, zou je er dan een foto van willen posten?akbslayer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:47:
Ik was vandaag eens op zoek naar een nieuw klepje voor de achterkant van mijn sxs.
Misschien heb je hier wat aan:akbslayer schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:03:
[...]
Ik moet zeggen dat ik nog weinig gevonden heb via ebay. (ik zal nog eens zoeken)
wel vond ik: http://cnn.cn/shop/sony-x...-cover-black-p-15507.html
ik ben alleen benieuws of nfc het nog goed gaat doen met zo'n metalen klepje..
http://shop.mobileweb.eba...t=BestMatch&isRefine=true
nee, heb nu zowat alle apps eraf gegooit, ben benieuwd.Arjantje72 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 07:26:
[...]
Heb je misschien de app. Buienalarm? Want dat was bij mij wel de boosdoener.
heb ik al, en kom tot conclusie dat iets AlarmManager gebruiktArcticWolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:11:
[...]
voor zover ik weet ligt het aan een google app; maps, google+, google+ settings oid.
anders even deze installeren:
http://forum.xda-develope...ntid=1798227&d=1363048870
dan kun je misschien erachter komen wat het probleem veroorzaakt.
[ Voor 47% gewijzigd door psyy138 op 13-03-2013 18:14 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
AlarmManagerpsyy138 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:13:
[...]
nee, heb nu zowat alle apps eraf gegooit, ben benieuwd.
[...]
heb ik al, en kom tot conclusie dat iets AlarmManager gebruikt
=
locatie service, weather provider, time service.
die manager regelt dat het toestel ontwaakt omdat een app 1 van die services request.
er is dus een app haywire aan het gaan... maar dat kan ook een system app zijn
dus ja....
[ Voor 20% gewijzigd door ArcticWolf op 13-03-2013 19:15 ]
ja maar kom er niet achter welkeArcticWolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:14:
[...]
AlarmManager
=
locatie service, weather provider, time service.
die manager regelt dat het toestel ontwaakt omdat een app 1 van die services request.
er is dus een app haywire aan het gaan... maar dat kan ook een system app zijn![]()
dus ja....
nu maar hopen dat JB snel uitkomt en het mijn probleem oplost.
O.R.C. Black Bulls Rugby
die settings app kun je inderdaad niet verwijderen (zelfs niet met root of custom rom = curse google), maar alles disablen doet bij mij de trick...psyy138 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:31:
[...]
ja maar kom er niet achter welkeheb geen weer app, maps disabeld, google+ disabeld. en die nieuwe instellingen app komt er toch weer elke keer automatisch op als ik die verwijder.
![]()
nu maar hopen dat JB snel uitkomt en het mijn probleem oplost.
ik denk inderdaad ook dat het een compability probleem is tussen enkele updates van google en het feit dat we nog geen JB hebben...
het probleem is dat ik die instellingen app niet gedisabeld krijg kan het alleen verwijderen. of komt dat omdat ik stock draai en geen root heb?ArcticWolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:33:
[...]
die settings app kun je inderdaad niet verwijderen (zelfs niet met root of custom rom = curse google), maar alles disablen doet bij mij de trick...
ik denk inderdaad ook dat het een compability probleem is tussen enkele updates van google en het feit dat we nog geen JB hebben...
O.R.C. Black Bulls Rugby
slider? waar kan ik zoiets vinden?ArcticWolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:33:
Nee je kan toch die slider op 'uit' zetten? Zodat apps geen locatie meer kunnen krijgen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
omdat nog stock heb ziet het er bij mij anders uit maar kortom het staat uit bij mij.ArcticWolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:51:
[...]
In die google settings app onder locatie:
[afbeelding]
ik denk dat ik mijn mobiel ook maar is ga rooten.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik ga ehm morgen bestellenVerwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:06:
[...]
Deze is inderdaad erg mooi. Heb je hem besteld? Zo ja, zou je er dan een foto van willen posten?
Ik zal later nog even een pic posten en kijken of nfc het doet
Op zich geen gekke opmerking. Als je namelijk je smarttag op een metalen plaat plakt (bijvoorbeeld zoals ik geprobeerd heb op een metalen kledinglocker) wordt ie niet gezien door de telefoon...ArcticWolf schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 07:20:
ik zie niet in waarom een aluminium backcover NFC zou blokkeren?
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
maar ligt dat aan de tag of de telefoon?bramv82 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:31:
[...]
Op zich geen gekke opmerking. Als je namelijk je smarttag op een metalen plaat plakt (bijvoorbeeld zoals ik geprobeerd heb op een metalen kledinglocker) wordt ie niet gezien door de telefoon...
Ik ben nog steeds helemaal blij met m'n S'je, maar toch. Echt een mooi ding!
Also, nog ff over die Google Settings, hoe zet ik die nou uit bij m'n settings? Kon hem laatst niet in het lijstje vinden
check dit, YouTube: Sony Xperia Z Review!
persoonlijk vind ik het jammer dat ze er een glazen achterkant op hebben gezet en het design van de S aan de kant hebben gegooid.
En de grootte vind ik ideaal, voor mij hoeft het geen 5" te zijn.
4,3" vind ik perfekt eigenlijk
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Zouden er ooit nog 120x60 telefoons gemaakt worden? (of het scherm dan 4,3" of 4,7" maakt me niet zoveel uit, als de telefoon maar niet te groot wordt). Heb laatst de nokia 820 in handen gehad, ook een enorm fijn toestel, alleen is het scherm slechts 480p
Johann Sebastian Bach
Ik heb nu een weekje de xperia Z en het is wel erg lekker hoorspeedme schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:31:
Ik vind het design van de S persoonlijk ook mooier.
En de grootte vind ik ideaal, voor mij hoeft het geen 5" te zijn.
4,3" vind ik perfekt eigenlijk
Het leven is te kort om geduld te hebben!
PSN: ButsMG
Heb de Z eens vastgehad bij de Phonehouse, maar dat lukte toch niet zo met 1 hand en ik heb geen korte vingers of zo. Het is alleen niet helemaal goed te beoordelen vanwege de anti-diefstal kabelbevestiging aan de achterkant.Joopieboy schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:27:
Maar krijg je dat nog in 1 hand man? Ik zit nu al af en toe met een bekrampte duim om net dat hoekje te raken op dat scherm.
Verder ook geen problemen met de accu. Doe er zo'n anderhalve dag mee met licht gebruik en ook niks gedaan met de google+ settings. Het enige wat me irriteert is die gele vlek aan de onderkant. Kan er natuurlijk wel mee terug gaan naar the phonehouse na meer dan 1 jaar, maar ik heb niet het idee dat er dan wat aan gedaan wordt. Heb geen zin in 2 maanden zonder smartphone en dan weer dezelfde terugkrijgen.

_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb het ook erg lang uitgesteld maar ben eind januari toch maar langs TPH gegaan en had m'n toestel na precies een maand weer terug met nieuw scherm. Viel gewoon binnen de garantie. Is inderdaad vervelend om je toestel zo lang kwijt te zijn, maarja ik wilde toch ook wel een goed scherm voor de prijs van zo'n toestel.Atomsk schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:40:
[...]
Het enige wat me irriteert is die gele vlek aan de onderkant. Kan er natuurlijk wel mee terug gaan naar the phonehouse na meer dan 1 jaar, maar ik heb niet het idee dat er dan wat aan gedaan wordt. Heb geen zin in 2 maanden zonder smartphone en dan weer dezelfde terugkrijgen.
Ik weet niet of de garantie op fabricagefouten 1 of 2 jaar is, maar je kunt altijd even langsgaan in de winkel.
Het is de beveiliging die het hem doet hoor, het kan precies als je normale handen hebt. Mocht je er meer over willen weten mijn gebruikersreview: productreview: Sony Xperia Z Zwart review door Cyleo Hij is ook bijna net zo mooi als de SAtomsk schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:40:
[...]
Heb de Z eens vastgehad bij de Phonehouse, maar dat lukte toch niet zo met 1 hand en ik heb geen korte vingers of zo. Het is alleen niet helemaal goed te beoordelen vanwege de anti-diefstal kabelbevestiging aan de achterkant.
EDIT: gevonden, http://www.mobielbereikba.../sony/xperia-s/onderdelen
[ Voor 13% gewijzigd door dirk- op 16-03-2013 10:28 ]
http://www.techtastic.nl/...update-uit-voor-xperia-l/
Ik heb het bijna altijd gewoon met een kabel aan de pc gedaan, volgens mij is dat ook de 'veiligste' methode.