Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:21
Amadeus1966 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 00:35:
[...] Tja, je kan het ook op een andere manier zien.[...]
Kan wel zijn, maar ik stond daar met behoorlijk groot op mijn naamplaatje dat ik student ben. Niet echt een ontwikkelaar die je perse gebonden moet hebben. Tevens was dit tijdens GDC en zijn gameontwikkelaars nou ook niet echt de doelgroep voor Bing. Hij was daar ook maar vanwege het team dat de surface en dergelijke promoot daar ook aanwezig was. (Overigens was hij zich ook ontzettend aan het vervelen...)
Ik denk dat je het meer moet zien dat ze in dat soort gesprekken wat vrijer zijn in wat ze zeggen. Ze kunnen het achteraf altijd nog ontkennen gezegd te hebben en mocht het worden opgenomen kan Microsoft het gewoon afdoen als een foutje, dat die persoon verouderde informatie had of gewoon niet correct was geïnformeerd. Als het op papier staat wordt het allemaal al iets lastiger, omdat je er vanuit gaat dat dat soort dingen door meerdere mensen wordt gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
@ Caelorum.
We zullen zien.
Ik sta er openminded tegenover en hoop het beste.
Maar als ik soms zie en hoor waar er naar toegespeeld wordt.
Ze vertellen een half iets wat gauw wordt ingevuld door de stille verlangens van de gebruiker.

Ik weet het,
het is een geheel ander verhaal maar hetzelfde gevoel heb ik ook altijd met die zogenaamde verloren usb sticks of smartphones.
Een aardige tijd terug ook eens een stuk gelezen over een sdkaartje gevonden in een bus waarop een paar screendumps stonden.
Ik ben dan altijd zeer diep onder de indruk, zeker als je dan bedenkt op wat voor lokaties dergelijke items gevonden worden.
Meende dat het bovenstaande zelfs in het openbaar vervoer gevonden was ( lijnbus ).
Dan komen bij mij al gauw de volgende vragen, ten eerste werknemers die op een dergelijk niveau werken hebben vaak of eigen vervoer of laten zich vervoeren, maar niet in een lijnbus, uitzonderingen daargelaten.
Daarnaast worden dergelijke items altijd of vaak gevonden door personen die exact weten waar het om draait.
En het ontbreekt mij aan enige vorm van motivatie om dergelijke zaken mee te nemen van de desbetreffende firma..........wat is de achterliggende gedachte om het mee te nemen naar huis of elders.
Zeker in die tak van sport zijn er andere manieren om bepaalde zaken buiten de deur te krijgen.
Daarnaast zouden dergelijke lieden die zulke "fouten" maken al snel van mijn loonlijst verdwijnen hoe ingenieus ze ook mogen zijn.
Een iemand die niet eens dat stukje zelfdiscipline heeft hoort niet in een dergelijk bedrijf thuis waar de geheimhouding dusdanig is dat alles voor de concurrent tot de laatste moment verborgen blijft.

Ook dat is een vorm van "voeren".

Vandaar dat ik ook zeg, om de vissen op je stek te houden moet je ze blijven voeren.
Anders verliezen ze interesse en gaan ze weg.

En iedere klant of gebruiker is er tenslotte één.

In ieder geval heeft MS mij weten te overtuigen, dat dit platform zeer zeker een kans van slagen heeft.
Mede dankzij de vele ontwikkelaars, al of niet in loondienst....dus ook de "gewone" man of vrouw, jongen of meisje die thuis achter zijn of haar laptopje of wat dan ook schitterende projectjes de store in weten te brengen.
Want dat is toch de drijvende kracht achter dergelijke platformen, dat gaat natuurlijk niet alleen op bij MS maar ook bij Android, Apple en weet ik veel wat nog meer.
Persoonlijk gezien mogen ze deze mensen wel wat meer in het zonnetje zetten.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezz13
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-01-2021
Mr.DD schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:50:
Ligt het aan mij of is de spatiebalk kleiner geworden sinds de update? Ik krijg nu continu een komma ipv een spatie tussen mijn woorden ;(
Ja, dat heb ik dus ook. Erg irritant. Maar ik denk dat het door de taalknop komt die er tussen gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezz13
enomiss schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:04:
[...]

Via bluetooth bedoel je? Heb je overal alle updates gedaan?
En waarom wil je dit überhaupt gebruiken?
Tja, dat is een goeie vraag... eigenlijk om muziek te syncen. Eenmalig, maar sowieso zou het toch gewoon moeten werken?
Met headset doet Lumia het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Oké, even de uitleg zoals ik dat ooit gelezen had toen ik dezelfde vraag stelde aan Microsoft via Twitter:
Ze verwezen me naar:

Dag Frans, nog even een bijkomende vraag: wat wil je precies synchroniseren? Wil je één of meerdere foto's synchroniseren, e-mails/agenda items of beltonen, ...? Als het erom gaat om foto's door te sturen van je telefoon naar je computer, dan dien je op de computer in Windows 8 naar het bureaublad te gaan, rechts onder in het systeemvak op het Bluetooth pictogram te klikken en dan op "Bestand ontvangen" te klikken.

Dit maakt de Bluetooth ondersteuning van de computer zichtbaar voor andere apparaten en vanaf dat moment kan je dan bijvoorbeeld via je Windows telefoon naar afbeeldingen gaan, kiezen om het te delen en dan de Bluetooth optie te kiezen. Verder is het zo dat de verbinding automatisch verbroken wordt indien deze niet gebruikt wordt. Dit werkt dus anders als andere apparaten die de Bluetooth verbinding open houden. Ik heb het hier even lokaal geprobeerd en zag dat de telefoon al na enkele seconden als "Niet verbonden" werd aangegeven maar toen ik de functie "Bestand ontvangen" aanzette, kon ik wel zonder problemen een bestand van de telefoon naar de computer versturen.

Ik hoor graag van je wat voor een soort data je wil synchroniseren

[ Voor 78% gewijzigd door GerCor op 08-02-2014 12:46 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 07:31
beezz13 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:22:
[...]

Ja, dat heb ik dus ook. Erg irritant. Maar ik denk dat het door de taalknop komt die er tussen gekomen is.
De taalknop kun je eruit slopen:
Instellingen > Toetsenbord > Engelse taal verwijderen. Hou je alleen Nederlands over, maakt je spatiebalk een stukje groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezz13
GerCor schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:35:
Oké, even de uitleg zoals ik dat ooit gelezen had toen ik dezelfde vraag stelde aan Microsoft via Twitter:
Ze verwezen me naar:

Dag Frans, nog even een bijkomende vraag: wat wil je precies synchroniseren? Wil je één of meerdere foto's synchroniseren, e-mails/agenda items of beltonen, ...? Als het erom gaat om foto's door te sturen van je telefoon naar je computer, dan dien je op de computer in Windows 8 naar het bureaublad te gaan, rechts onder in het systeemvak op het Bluetooth pictogram te klikken en dan op "Bestand ontvangen" te klikken.

Dit maakt de Bluetooth ondersteuning van de computer zichtbaar voor andere apparaten en vanaf dat moment kan je dan bijvoorbeeld via je Windows telefoon naar afbeeldingen gaan, kiezen om het te delen en dan de Bluetooth optie te kiezen. Verder is het zo dat de verbinding automatisch verbroken wordt indien deze niet gebruikt wordt. Dit werkt dus anders als andere apparaten die de Bluetooth verbinding open houden. Ik heb het hier even lokaal geprobeerd en zag dat de telefoon al na enkele seconden als "Niet verbonden" werd aangegeven maar toen ik de functie "Bestand ontvangen" aanzette, kon ik wel zonder problemen een bestand van de telefoon naar de computer versturen.

Ik hoor graag van je wat voor een soort data je wil synchroniseren
Nou, na heel veel fout meldingen en vele malen opnieuw proberen is er het e.e.a. aan bestanden over en weer gegaan. Maar waar vind ik nu m'n muziek terug op de Lumia? Niet onder de muziekhub iig. Daar staat alleen wat spul dat er al eerder op was gezet via de pc.

Gelukt! Blijkbaar kan alleen via bureaublad de juiste bluetooth-verbinding worden opgestart zodat er muziek kan worden uitgewisseld.

[ Voor 3% gewijzigd door beezz13 op 08-02-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Notification center uiterlijk gelekt:

http://www.wpcentral.com/...r-windows-phone-81-reveal

Ziet er beter uit als de eerste mockups. Een heel stuk beter en nuttiger. Zouden ze dan eindelijk de schouders er onder gezet hebben @ microsoft? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
xxxneoxxx schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:42:
Notification center uiterlijk gelekt:

http://www.wpcentral.com/...r-windows-phone-81-reveal

Ziet er beter uit als de eerste mockups. Een heel stuk beter en nuttiger. Zouden ze dan eindelijk de schouders er onder gezet hebben @ microsoft? :D
WP8.1 lijkt wel een hele grote update te worden, als we Daniel Rubino mogen geloven. De man bij wpcentral die het meeste contact heeft met MS.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:27
En toch de volgende vraag, mogen we allemaal weer een nieuwe phone kopen zoals bij Windows Phone 7 naar Windows Phone 8?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Driek schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:40:
En toch de volgende vraag, mogen we allemaal weer een nieuwe phone kopen zoals bij 8 Windows Phone 7 naar Windows Phone 8?
Nee, is er al gezegd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nee alle WP8 toestellen zullen kunnen upgraden naar WP8.1

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:03
Windows 8.1 ziet er goed uit, en Lumia's Glance ziet er ook erg fijn uit. Was toch wel het gene wat ik voornamelijk miste in WP8. Hopelijk komt het Notificatiecentrum er echt zoals gelekt is. Wifi/3G aan/uit zetten via een notificatiecentrum is toch wel ideaal.

Updates zien er goed uit, nieuwe toestellen (zover bekend) zien er goed uit, eind April mag ik een nieuw abonnement afsluiten, grote kans dat ik weer terug naar WP ga.

Hopelijk komt er een WP8.1 smartphone met hoge kwaliteit DAC +/ AMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
En weer worden de visjes bijgevoerd.

I rest my case.
Weer een gelekte foto met wederom dubieuse afkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik denk nog steeds dat je het te zwart ziet :) Je kan gewoon niet verwachten dat dit soort informatie geheim blijft. Er zijn zoveel mensen betrokken bij een product als dit dat de kans groot is dat één iemand om wat voor reden dan ook zoiets laat lekken. Daar hoeft geen marketingplan achter te zitten (kan natuurlijk wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Amadeus1966 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:51:
En weer worden de visjes bijgevoerd.

I rest my case.
Weer een gelekte foto met wederom dubieuse afkomst.
wpcentral heeft het gecheckt bij MS, en zij zeiden dat het echt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Denk dat het "zwart" kijken een beetje in het aard van het beestje zit ;-)

Ik help het hopen dat er inderdaad een dergelijke functie bij zit.
Ik vind de notificaties in bepaalde tegels soms erg karig,
maar ik hoef ook niet gelijk hele boekwerken in de tegels te zien.
Daarvoor vindt of lijkt mij de notibalk wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Wat is het toch zonde dat je bij Glance niet de optie hebt om het zo in te stellen dat Glance enkel aangaat(en aan blijft) bij nieuwe notificaties. Dat zou toch een hele logische optie zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:40
Ben benieuwd welke telefoons tegelijkertijd uitkomen met WP8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik ben nu al erg benieuwd naar de Build 14 presentaties, hopelijk volgen daarna ook weer presentaties van nieuwe mobile devices.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Russel88 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:51:
Ben benieuwd welke telefoons tegelijkertijd uitkomen met WP8.1.
In iedergeval weer 7 versies van Nokia, denk niet dat de rest direct mee gaat met hun toestellen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 20:30
beezz13 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:22:
[...]

Kijk even of je twee talen hebt aanstaan, daardoor krijg je een extra knopje en wordt je spatiebalk inderdaad keliner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
CAP-Team schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:03:
Ik ben nu al erg benieuwd naar de Build 14 presentaties, hopelijk volgen daarna ook weer presentaties van nieuwe mobile devices.
Laat ze eerst nog maar wat nieuwe devices aankondigen op MWC binnen 2 weken...

Ben benieuwd naar de lumia 1820 of een variant van de lumia 929 (laatste is Verizon specifiek)...

[ Voor 13% gewijzigd door shizoframia op 10-02-2014 13:54 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Wanneer zullen de Lumia's eigenlijk vanuit de MS stal komen?
Of zijn dat ze al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Lijkt mij dat ze 24 februari met de nieuwe Lumia lijn gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

vali schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:58:
Lijkt mij dat de 24 februari met de nieuwe Lumia lijn gaan komen.
Maar dat zullen nog geen Microsoft Lumia's zijn. Die verwacht ik pas (ruim) na de release van Windows Phone 8.1

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
PaT schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:01:
[...]

Maar dat zullen nog geen Microsoft Lumia's zijn. Die verwacht ik pas (ruim) na de release van Windows Phone 8.1
Lijkt mij juist erg slim om met wp8.1 ook hun nieuwe hardware te laten zien. Ze zijn nu hard bezig de software wereldwijd te testen (gezien er nu ook Chinese screenshots opduiken), nu nog de nieuwe hardware. Hoop zelf dat de Lumia 1820 wordt gereleased. We zullen het allemaal wel meemaken, wat er gaat komen is niet zeker, maar dat Microsoft het groot gaat aanpakken kunnen we wel op rekenen :D

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 10-02-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zijn eral mensen met de Lumia 1320? Deze staat al in de PW, maar meer als de aankondeging is er neit t vinden op T.net. Op het WWW vind ik alleen maar hands-ons van buitenlandse sites en iets van nu.nl. Is er simpelweg niemand die hem wil hebben op is dit toestel een soort van dood gezwegen? Mij lijkt het wel een prachtige mid-end Phablet, beter als een Galexy mega oid.

Ps: al is het de bedoeling dat ik hier voor een 'lumia 1320 ervaringen' topic opzet doe ik dat met alle liefde en plezier.

edit: zie net dat begin 2014 19-2. iets te ongeduldig dus. Maar nog niemand heeft hem uit het buitenland gehaald?

[ Voor 11% gewijzigd door RagingPenguin op 10-02-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
RagingPenguin schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:47:
Zijn eral mensen met de Lumia 1320? Deze staat al in de PW, maar meer als de aankondeging is er neit t vinden op T.net. Op het WWW vind ik alleen maar hands-ons van buitenlandse sites en iets van nu.nl. Is er simpelweg niemand die hem wil hebben op is dit toestel een soort van dood gezwegen? Mij lijkt het wel een prachtige mid-end Phablet, beter als een Galexy mega oid.

Ps: al is het de bedoeling dat ik hier voor een 'lumia 1320 ervaringen' topic opzet doe ik dat met alle liefde en plezier.

edit: zie net dat begin 2014 19-2. iets te ongeduldig dus. Maar nog niemand heeft hem uit het buitenland gehaald?
Nope, nog weinig van bekend.
Heb wel een site waar deze zogenaamd binnenkort verwacht wordt en je hem van te voren kan bestellen.
Toestel ziet er goed uit, niet de beste camera maar toch zagen de foto's die er mee genomen waren er niet slecht uit.

Hier de site
http://www.pdashop.nl/product/396725/nokia-lumia-1320.html

en hier de foto's
http://www.flickr.com/pho...4/sets/72157639135712503/

Toestel is ietwat minder dan de 1520, maar voor dagelijks gebruik merk je er volgens mij weinig van.
Vind persoonlijk de 1520 er strakker uitzien met die rechte hoeken, maar denk dat door die hoeken het comfort in de broekzak wat minder is.

Ja ik had het toestel ook al in de gaten. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
PaT schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:01:
[...]

Schijnbaar zou de overname van Nokia door MS tijdens WMC bekendgemaakt worden (de week van 24/02). Ik verwacht dan ook dat alle toestellen die vanaf dan worden aangekondigd impliciet onder de MS vlag zullen worden uitgebracht. Als ik moet gokken zal de Nokia stamp verdwijnen en zal er kortweg Lumia (brand naast Surface) op de toestellen vermeld staan. Bij de tablets heeft Microsoft dit namelijk ook alsdusdanig aangepast. Voor de rest blijven de toestellen zoals voorheen (toch zeker in dit stadium en dit hopelijk nog een hele tijd).

Ik verwacht trouwens dat het grootste deel van deze toestellen met WP8.1 op de markt zal komen, dus nog niet onmiddellijk met de WMC.

Ik kijk alvast volop uit naar WP8.1, al dan niet op mijn 920 of een nieuwer toestel (voorlopig aas ik op de 1820). Het aantal features dat deze build extra meebrengt verschilt namelijk veel t.o.v. de updates die we het laatste jaar hebben gekend (zeker het stuk dat van MS zelf komt).

[ Voor 21% gewijzigd door shizoframia op 11-02-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
shizoframia schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:40:
[...] Als ik moet gokken zal de Nokia stamp verdwijnen en zal er kortweg Lumia (brand naast Surface) op de toestellen vermeld staan. [...]
Ze zullen wel moeten. Ze mogen het Nokia logo namelijk niet op smartphones voeren.
[...]Microsoft gets limited rights to use the Nokia name, primarily in the low-end mobile phones that are based on the older S30 and S40 operating systems. There it can use Nokia’s brand for 10 years. But when it comes to smartphones, Microsoft only has the right to use the Nokia name on Windows Phones that are in the market when the deal closes.[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik hoop alleen dat ze een beetje bescheiden doen met hun logo.
Maar buiten dat, ik hoop toch wel dat ze de Here producten erbij blijven leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:09:
[...]

Nope, nog weinig van bekend.
Heb wel een site waar deze zogenaamd binnenkort verwacht wordt en je hem van te voren kan bestellen.
Toestel ziet er goed uit, niet de beste camera maar toch zagen de foto's die er mee genomen waren er niet slecht uit.

Hier de site
http://www.pdashop.nl/product/396725/nokia-lumia-1320.html

en hier de foto's
http://www.flickr.com/pho...4/sets/72157639135712503/

Toestel is ietwat minder dan de 1520, maar voor dagelijks gebruik merk je er volgens mij weinig van.
Vind persoonlijk de 1520 er strakker uitzien met die rechte hoeken, maar denk dat door die hoeken het comfort in de broekzak wat minder is.

Ja ik had het toestel ook al in de gaten. ;-)
dan was ik niet de enigste :) persoonlijk gebruik ik de camera van mijn telefoon bijna nooit om foto's te maken, alleen om aantekeningen snel op te slaan en qr/bar codes te scannen. Aangezien de lumia 920 al snel is met mindere hardware moet deze dat helemaal zijn. Ik acht hem de beste vervanger voor mijn S advance en ben ook van plan hem te gaan halen. Ik wacht dan nog wel even tot dat de gerkleurde versies even goedkoop zijn als de zwarte, daar zit nu een prijsverschil tussen van 50 euro.

volgens de hands-on van engadget zorgen de ronde hoeken inderdaad voor een comfortabelere ervaring. Men zegt dat het scherm niet erg scherp is(niet gek met 720p op 6'), maar niet slecht voor zijn prijsklasse. het is in ieder geval IPS volgens gsmarea met Clearblack techniek. Ik zal wel een topic aanmaken met alle info en linkjes, als zijnde toekomst eigenaar :)

linkjes:
http://www.engadget.com/2...okia-lumia-1320-hands-on/
http://www.techradar.com/...lumia-1320-1191967/review
http://www.gsmarena.com/n..._hands_on-review-1033.php

edit: ervaringen met de lumia 1320 topic gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:58
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben: De windows phone 8.1 SDK geeft wat tipjes van de sluier over wat we kunnen verwachten aan extra features in de 8.1 update
Vind persoonlijk het artikel van wpcentral het prettigst lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
bartelsrobert schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:26:
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben: De windows phone 8.1 SDK geeft wat tipjes van de sluier over wat we kunnen verwachten aan extra features in de 8.1 update
Vind persoonlijk het artikel van wpcentral het prettigst lezen
Ik heb het ook gezien en het ziet er veelbelovend uit, nu moeten ze nog de lange lijst met instellingen netter noteren en ze zijn er dan bijna :)>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
badluckboy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:32:
[...]

Ik heb het ook gezien en het ziet er veelbelovend uit, nu moeten ze nog de lange lijst met instellingen netter noteren en ze zijn er dan bijna :)>
gescheiden geluidsprofielen voor ringtone, music ed :D snel wifi, bluethoot ed uit en aan zetten :D Swype :D ik ga nu zeker overstappen op WP, dit waren dingen die mij altijd lieten twijfelen als andriod gebruiker #L1320
ervaringen met de lumia 1320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
change log voor wp8.1 gemaakt door devs die de nieuwe sdk al hebben http://notepad.cc/share/nqkaVHf2g4
http://www.reddit.com/r/w..._have_javascript_support/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
staat het zelfde in als op WPcentral, meer bevesteging hiervoor si aleen maar beter. WPcentrl geeft ook een 9/10 voor betrouwbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
En dat zijn dan nog maar vooral de developer-focused features. Cortana, Action center en Bing Smart Search zit nog niet eens in de dev preview die gelekt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:41:
[...]

staat het zelfde in als op WPcentral, meer bevesteging hiervoor si aleen maar beter. WPcentrl geeft ook een 9/10 voor betrouwbaarheid
ik zou zeggen 10/10 aangezien er screen shots staan bij 2e link (kijk ook bij comments!)
en het zijn 2 aparte devs

er komt ook een nieuwe accent kleur bij; aquamarine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
TetPr87 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:03:
Wat is het toch zonde dat je bij Glance niet de optie hebt om het zo in te stellen dat Glance enkel aangaat(en aan blijft) bij nieuwe notificaties. Dat zou toch een hele logische optie zijn geweest?
Niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TetPr87 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:03:
Glance gaat hoe je hem ook instelt in je broekzak of hoesje/sleeve uit. Handige vond ik als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haalde, ik gemakkelijk kon zien of ik een notificatie had ontvangen (tijdens uitgaan heb ik het idee dat mijn telefoon 24/7 afgaat door de bas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:51:
[...]

Glance gaat hoe je hem ook instelt in je broekzak of hoesje/sleeve uit. Handige vond ik als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haalde, ik gemakkelijk kon zien of ik een notificatie had ontvangen (tijdens uitgaan heb ik het idee dat mijn telefoon 24/7 afgaat door de bas).
klein vraagje: is glans alleen voor AMOLED schermen of voor lumia's met alle scherm technieken(LCD IPS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:54:
[...]

klein vraagje: is glans alleen voor AMOLED schermen of voor lumia's met alle scherm technieken(LCD IPS)?
alle lumias sinds update 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
IS weer wat nieuws bekent over wp8.1
New Windows Phone 8.1 Features found in Developer Pre View Leaks.

1.VPN support confirmed.
2.You can choose your own default messaging app.
3.SkyDrive renamed to OneDrive.
4.Back button does not terminate the app. Instead, it will suspend them just like in Windows 8/RT.
5.There is a new app model called Universal App which will contain templates to build Windows RT and Windows Phone apps.
6.Apps can be installed on SD card and developers can prevent users from doing it for their apps.
7.New Xbox Music and Xbox Video apps replacing Music+Videos apps.
8.The app extension is now appx similar to Windows RT instead of XAP.
9.New Battery Sense app to know which apps are causing most battery drain
Zitten wat vette nieuwe dingen tussen (vooral backbutton, sms, betere sd kaart ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nieuwe features met screenhots gelekt.. ;)

[quote=http://www.wpcentral.com/developers-leak-new-features-windows-phone-81-sdk?utm_source=wpc&utm_medium=twitter]
  • NEW File picker (see above image)
  • NEW Geofencing API for location-based reminders
  • NEW Background tasks: Bluetooth signal strength, Chat message notification, Device connection change, Device use trigger, Gatt characteristic notification, Location, Push notification, Rfcomm connection, System event, Timer
  • NEW Slide down to close apps
  • NEW Navigation bar color selection
  • NEW USB choices
  • NEW Updated camera layout, similar to Windows 8.1 (see lede photo above)
  • VPN (Virtual Private Network)
  • OneDrive (previously SkyDrive) with integrated file browser (just like Windows 8.1)
  • Filter through installed apps by usage/install date
  • Select multiple tiles when customising the Start screen
  • More efficient multitasking
  • Ability to install apps on inserted SD Cards
  • Internet Explorer 11 improved with WebGL and Normal mapping support
  • Separate volume controls for ringer, media, etc.
  • Bing smart search (similar search system as Windows 8.1)
  • Xbox Music and Xbox Video as standalone apps instead of the Music + Video Hub (allowing more updates to be pushed)
  • Redesigned Xbox Game Hub
  • Twitter integrated more deeply into the contacts Hub
  • Facebook account option REMOVED (updated)
  • Quick settings access (Wi-Fi, Bluetooth) by doing a quick swipe from the top of the screen
  • Action Center accessed by doing a full swipe from up to the bottom (separate from the Notification Center)
  • Silent notifications which go directly to the Action center
  • Possibility to mark a Live Tile as read by swiping from the left of said tile
    '
  • Cortana' smart agent performs the same tasks as Siri and Google Now and even more, including data from Foursquare (MS INVEST)
  • Auto-updates for apps (just like Windows 8.1)
  • Better backup functionality
  • Improved keyboard
  • Bluetooth 4.0 LE (to non-Lumia Windows Phones)
  • Feature to mirror Windows Phone screens to TVs and/or monitors
  • [img=682,503]http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/02/Win81_File_Picker.jpg?itok=5qiXtOoB[/] [img=682,485]http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/02/Camera_design_81.jpg?itok=E6jR5GH0[/] [img=682,376]http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/02/81_USB2.png?itok=jnrYEwsd[/] [img=682,379]http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/02/windows_phone_81_browser.jpg?itok=ZXGGFvDr[/]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:13:
Nieuwe features met screenhots gelekt.. ;)

[...]
zo te zien kan je apps naar beneden vegen om te sluiten in het multitask scherm. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
gaat de goede kant op!!

Deze optie lijkt mij ook erg gaaf "•Possibility to mark a Live Tile as read by swiping from the left of said tile"

[ Voor 73% gewijzigd door vali op 11-02-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:16:
[...]
zo te zien kan je apps naar beneden vegen om te sluiten in het multitask scherm. Ziet er goed uit!
Volgens ene Daniel Rubino, WPCentral editor in chief iig wel... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Neeneeneenee,
De 52X op zeker niet, de 62X volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:27:
[...]

Neeneeneenee,
op de wat 'hogere' modellen wel zeker? zoals de 1320?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:29:
[...]

op de wat 'hogere' modellen wel zeker? zoals de 1320?
Ja die schijnt wel glanche te hebben, tenminste als ik andere gebruikers mag geloven en van wat ik gezien heb..................

http://www.wpcentral.com/...320-malaysia-january-17th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:33:
[...]

Ja die schijnt wel glanche te hebben, tenminste als ik andere gebruikers mag geloven en van wat ik gezien heb..................

Afbeeldingslocatie: http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/postimages/2013/12/Lumia_1320_Unbox_glance.jpg?itok=e1Pa7yqa

Lijkt er wel op ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik had al wel zo'n vermoeden dat je het zou waarderen, ik heb zelf ook wel interesse voor dat ding.
Er staan een paar leuke gebruikersreviews op het WP forum, zonder de overdreven Ohs en Ahs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:23
Amadeus1966 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:27:
[...]

Neeneeneenee,
Op de 520 inderdaad niet, maar op de 620 volgens mij wel: http://www.nokia.com/mea-...ingleTopic&topic=FA141614

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:33:
[...]

Lumia 620 heeft ook glance, 520 inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:02:
Ik had al wel zo'n vermoeden dat je het zou waarderen, ik heb zelf ook wel interesse voor dat ding.
Er staan een paar leuke gebruikersreviews op het WP forum, zonder de overdreven Ohs en Ahs....
bedankt voor de tip. vooral onderstaand filmpje ziet er goed uit. Die snelheid! kan mijn samsung alleen maar van dromen :) Er zit trouwens geen verlichting in de capacitieve knoppen onder het scherm, dat is wel een beetje goedkoop. Men noemt het scherm daar goed en is te spreken over de kleurreproductie van de camera. scherm schijnt, alle bronnen bij elkaar opgeteld, dus boven gemiddeld te zijn. Net als de camera.

[ Voor 4% gewijzigd door RagingPenguin op 11-02-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:16:
[...]

bedankt voor de tip. vooral onderstaand filmpje ziet er goed uit. Die snelheid! kan mijn samsung alleen maar van dromen :) Er zit trouwens geen verlichting in de capacitieve knoppen onder het scherm, dat is wel een beetje goedkoop. Men noemt het scherm daar goed en is te spreken over de kleurreproductie van de camera. scherm schijnt, alle bronnen bij elkaar opgeteld, dus boven gemiddeld te zijn. Net als de camera.

[video]
Horen dit soort zaken niet in een andere topic :/ ? Niet dat ik het niet leuk vind om te kijken, maar het maakt de topic minder overzichtelijker

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 11-02-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
vali schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:05:
[...]

Lumia 620 heeft ook glance, 520 inderdaad niet.
Ik had al zo'n vermoeden, wist het alleen niet zeker.
Het is weer de kleine die er aan geloven moet.............EN DAT IS NIET EERLIJK Oh nee.........

Vind het voor me zelf niet zo'n ramp, ik ben nog van de oude stempel en heb nog steeds een horloge.
Ik heb alle meldingen op mijn lockscreen ook uitgeschakeld, ik hoor wel als er wat binnenkomt en anders ook maar niet en dan kom ik het vanzelf wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
vali schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:39:
[...]

Horen dit soort zaken niet in een andere topic :/ ? Niet dat ik het niet leuk vind om te kijken, maar het maakt de topic minder overzichtelijker
Yep, je hebt gelijk.
Ik zal het nooooooooooooit meer doen ..... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:19:
[...]

Yep, je hebt gelijk.
Ik zal het nooooooooooooit meer doen ..... ;-)
het andere topic bestaat al, sorry als wij je dag verpest hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik ben opzich benieuwd naar:
the back button no longer closes apps, but suspends them.
Ik bedoel.. Dit was toch al het geval. Apps die getombstoned worden en zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:46:
Ik ben opzich benieuwd naar:

[...]

Ik bedoel.. Dit was toch al het geval. Apps die getombstoned worden en zo..
dat deed je toch met de windowsknop? met back sluit je ze juist wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:47:
[...]
dat deed je toch met de windowsknop? met back sluit je ze juist wel af
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Dit wordt interessant
One of the most unique features of Windows Phone 8 is the ability to post to multiple social networks at once. Also, you can share content from any apps using native sharing experience if the app supports. Microsoft is changing this experience in a way that you will be no longer able to share to multiple networks at once. In Windows Phone 8.1, users will be presented with Share picker screen where the list of sharing compatible apps will be listed just like how we use Share charm in Windows 8. Also, Microsoft’s developer documentation reveals that Facebook Blue app will be built into Windows Phone while other social networks such as Twitter, LinkedIn and Sina Weibo apps must be downloaded by the user.
Ingebouwde Facebook app krijgt eindelijk een flinke update.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 11-02-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:53:
Dit wordt interessant

[...]

Ingebouwde Facebook app krijgt eindelijk een flinke update.
klinkt heel cool, maar ik kan het toch niet laten om te zeggen dat andriod dat al jaren kan ;) sorry die-hard WP fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:58:
[...]

klinkt heel cool, maar ik kan het toch niet laten om te zeggen dat andriod dat al jaren kan ;) sorry die-hard WP fans
Weet niet welk gedeelte jij bedoelt dat Facebook kan, maar volgens mij bezit geen enkele android Phone een volledig ingebouwde Facebook app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:11:
[...]

Weet niet welk gedeelte jij bedoelt dat Facebook kan, maar volgens mij bezit geen enkele android Phone een volledig ingebouwde Facebook app.
elke samsung voordat samsung touchwitz en andriod verklootte en ik mezelf zodanig weggepest voel dat ik na WP overstap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:12:
[...]

elke samsung voordat samsung touchwitz en andriod verklootte en ik mezelf zodanig weggepest voel dat ik na WP overstap :P
Dat bedoel ik dus, dat is voornamelijk de reden waarom die van wp7.8 wp8 zo basic was gebleven. Hij is clean, strak en lekker stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ben zelf ook een Droid gebruiker jajajaja weet het, kom maar op met die emmer met pek en veren.

Maar neen, Droid heeft geen Facebook geintergreerd, Facebook is wel ter beschikking maar alleen als app.
Android van zichzelf namelijk niets, zelfs niet eens een Google store.
Deze functies zijn er door Google er aan toegevoegd net als alle andere Googlefuncties.
eigenlijk hetzelfde als de zogenaamde bloatware van de diverse fabrikanten.

Dat is ook een van de redenen dat je steeds meer en meer homebrew roms ziet waarbij je de Gaps als een apparte download erbij in moet flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:20:
Ben zelf ook een Droid gebruiker jajajaja weet het, kom maar op met die emmer met pek en veren.

Maar neen, Droid heeft geen Facebook geintergreerd, Facebook is wel ter beschikking maar alleen als app.
Android van zichzelf namelijk niets, zelfs niet eens een Google store.
Deze functies zijn er door Google er aan toegevoegd net als alle andere Googlefuncties.
eigenlijk hetzelfde als de zogenaamde bloatware van de diverse fabrikanten.

Dat is ook een van de redenen dat je steeds meer en meer homebrew roms ziet waarbij je de Gaps als een apparte download erbij in moet flashen.
andriod idd niet, maar samsung deed het tot 4.1? met de social hub wel. Die social hub was net zo iets als people op een WP, maar dan minder uitgebreid. Alleen een intergratie van fb en twitter binnen Toutchwitz. Zorgde voor een nog groter rommeltje als andriod al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:20:
[...]

Dat bedoel ik dus, dat is voornamelijk de reden waarom die van wp7.8 wp8 zo basic was gebleven. Hij is clean, strak en lekker stabiel.
stabiel, clean en strak roepen bij andriod is vloeken in de kerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ze gaan ook eindelijk wat doen aan die irritante search toets..
Microsoft is trying to fix this issue in Windows Phone 8.1 by allowing users to navigate to search screen only if he double taps the search button. However there is a catch in this new policy, it will work only for new full-screen apps. Microsoft will consider the following experiences as full-screen mode automatically and developers can opt-in if they want.
•Photo viewer
•Video viewer
•Taking a phone
•Capturing a video
•Any games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
RagingPenguin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:24:
[...]

andriod idd niet, maar samsung deed het tot 4.1? met de social hub wel. Die social hub was net zo iets als people op een WP, maar dan minder uitgebreid. Alleen een intergratie van fb en twitter binnen Toutchwitz. Zorgde voor een nog groter rommeltje als andriod al is.
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb me daarin nooit echt verdiept.
Samsung maar ook Htc hebben beiden vrij zware grafische schillen.
Samsung met hun Touchwiz en Htc met Sense.
Maar ja Samsung staat er wel bekend om om allerlei extra's erbij te instaleren.

Ik draai zelf Android met TW op mijn tablet en dat gaat vrij soepel.
Ik heb alleen mijn contacten en al mijn mail gesynct
Facebook vind ik op een mobiel apparaat nog steeds een draak, heb alleen de Messenger daarvan geinstalleerd.
Voor de rest kan ik ermee bellen, mailen, appen en op het www surfen en zo nu en dan een spelletje.
En ik mag en kan rustig stellen, deze setting draait lekker soepel en stabiel, de enige app die voortdurend crasht is.....................Tweakers.net ( ja echt ), zodra ik iets post dan krijg ik de melding dat tweakers.net er mee gestopt is.
Maar het liefst werk ik gewoon vanaf mijn laptop als ik fora afstruin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 11:02
maar de 625 weer niet, het loopt allemaal een beetje door elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

We hebben in een ver verleden, volgens mij nog ten tijden van WP7, aan jullie gevraagd of 'grote' updates hun eigen topic konden krijgen. Dit komt de overzichtelijkheid ten goede. Ik durf toch wel te stellen dat WP8.1 een grote update is. Hierbij dus het verzoek om een eigen topic aan te maken over alle nieuwtjes rond de 8.1 update. Mocht iemand hulp daarbij nodig hebben, dan kan hij/zij zich bij mij melden. alvast bedankt.

edit: ach, what the hell, ik heb hem gewoon zelf aangemaakt...

\[WP8.1] Windows Phone 8.1 - Discussie en ervaringen

[ Voor 18% gewijzigd door PaT op 12-02-2014 10:18 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
SjorsC schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:01:
[...]

maar de 625 weer niet, het loopt allemaal een beetje door elkaar..
Ligt aan het type scherm dat gebruikt is denk ik? Alles met amoled wel, zonder niet?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
warhamstr schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:59:
[...]

Ligt aan het type scherm dat gebruikt is denk ik? Alles met amoled wel, zonder niet?
nee, de 1320 heeft ook Glance. Zie plaatje iets meer naar boven^^. En die heeft een IPS scherm. Bij LCD laten ze het backlight bijna uit, je bent hierdus grotendeels afhankelijk van het omgevingslicht. Bij LCD ziet het er wel iets minder uit, het wit verspreid zicht als een vlek rondom de klok. Zie ook weer het plaatje van de 1320^^. mischien heeft het iets met de accuduur te maken? dat ze het op toestellen met een krappe acuuduur zoiets weglaten om ervoor te zorgen dat de de dag haalt en het alleen toevoegen op telefoons die de dag sowieso halen? is slechts mijn speculatie^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 11:02
De 920 is ook lcd, dus daar kan het niet aanliggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er nu verschil tussen Glimp en Glance? Is het dan hetzelfde principe maar op verschillende schermen?

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 12-02-2014 17:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:31:
Is er nu verschil tussen Glimp en Glance? Is het dan hetzelfde principe maar op verschillende schermen?
ja, in beide gevallen staat de klok en de notificaties aan en de rest van het scherm uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verschil zit hem erin welke taal je draait op je telefoon :) Glimp voor Nederlands en glance voor Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
vali schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:44:
[...]

Verschil zit hem erin welke taal je draait op je telefoon :) Glimp voor Nederlands en glance voor Engels.
dat is inderdaad wel een groot verschil ja :P

• shizoframia
Glance is gewoon de engelse vertaling voor Glimp, mocht het je nog niet duidelijk zijn. Het betreft dus één en dezelfde functionaliteit.

• hjs
  • Niet online

hjs

Tot voor kort kreeg ik een sms-toon als er iemand via facebook een rechtstreeks bericht stuurde. Het bericht stond dan ook tussen mijn sms-en.
Onder instellingen > berichten staat die optie ook nog steeds aan maar ik krijg ze dus niet meer.
(facebook chat gebruiken, ingeschakeld)

Iemand enig idee hoe ik ze wel weer krijg?

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
hjs schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:29:
Tot voor kort kreeg ik een sms-toon als er iemand via facebook een rechtstreeks bericht stuurde. Het bericht stond dan ook tussen mijn sms-en.
Onder instellingen > berichten staat die optie ook nog steeds aan maar ik krijg ze dus niet meer.
(facebook chat gebruiken, ingeschakeld)

Iemand enig idee hoe ik ze wel weer krijg?
Staat je chat status op online? (Of een andere variant waarbij hij in ieder geval verbonden is?) Kan je evt. zien via de me-tile

• hjs
  • Niet online

hjs

tomverhoeff schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:09:
[...]

Staat je chat status op online? (Of een andere variant waarbij hij in ieder geval verbonden is?) Kan je evt. zien via de me-tile
Ah thnx, op beschikbaar gezet eens kijken of het dan beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Laatst online: 06-09 15:43
ben me aan het oriënteren naar Lumia 925 of dergelijke en die hebben NFC aan boord: kan je dat gebruiken om vb je WIFI-automatisch uit of aan te laten schakelen?
Of vb als je je auto instapt dat bluetooth wordt ingeschakeld (en als je terug uitstapt uiteraard dan ook bluetooth vanzelf terug uitschakelt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:11
Leffunk schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:56:
ben me aan het oriënteren naar Lumia 925 of dergelijke en die hebben NFC aan boord: kan je dat gebruiken om vb je WIFI-automatisch uit of aan te laten schakelen?
Of vb als je je auto instapt dat bluetooth wordt ingeschakeld (en als je terug uitstapt uiteraard dan ook bluetooth vanzelf terug uitschakelt)?
Helaas is NFC nog niet zo uitgebreid op WP8, ik zag dat er wel wat veranderingen staan gepland voor WP8.1 wat betreft NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Leffunk schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:56:
Zo'n groot bereik heeft NFC toch niet? Het lijkt me hooguit haalbaar dat je bluetooth in en uit kan schakelen door je telefoon tegen een NFC-ding in je auto aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Nope Nfc bereik is minimaal.
Volgens onderstaande iets van 10 Cm

Wikipedia: Near field communication

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Op zich wel een leuk idee om in de bodem van het vakje in je dashboard waar je je telefoon doorgaans in legt een of ander NFC-ding te plakken, en dan te zorgen dat 'ie bluetooth aanzet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Laatst online: 06-09 15:43
voila, dat zou ook mijn bedoeling zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
E2TK schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:03:
[...]
Helaas is NFC nog niet zo uitgebreid op WP8, ik zag dat er wel wat veranderingen staan gepland voor WP8.1 wat betreft NFC.
Inderdaad, automatisch werkt nog niet, want je moet het nog altijd bevestigen, maar 'Silence NFC' schijnt in WP8.1 te komen... EINDELIJK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tagje in de auto -> wifi uit, bluetooth aan.. Tagje in de deuropening thuis om wifi aan te zetten, tagje op het wrk voor de wifi.. If only life could be that simple.

Vraag is alleen; als continue NFC aan staat, gaat je batterij dan harder leeg dan wanneer bijv. continue Wifi aan staat? Mijn ervaring op de Ativ S is dat bluetoth aan eigenlijk redelijk batterij vreet, maar dat dit bij wifi eigenlijk best meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn 920 heeft NFC tijden aan gestaan en merkte eigenlijk zo goed als geen verschil in batterijverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Heeft iemand hetzelfde probleem met de Agenda:

- open agenda
- druk op het meest rechtse icoontje om maadnoverzicht te zien
- selecteer een dag
- druk op plusje
- vul subject in en verander tijd ofzo
- druk op opslaan
- druk op home of back toets om naar start scherm te gaan
- open agenda weer
- dan zie ik de afspraak verdwijnen na 2 seconden
- dan doe ik het hele gebeuren opnieuw en dan blijft hij wel staan

Echt super irritant, hebben meer mensen hier last van? Afspraken worden gewoon niet altijd opgeslagen. :(

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 17-02-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:53

AcoLyte!

*evil grin*

enomiss schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:46:
Heeft iemand hetzelfde probleem met de Agenda:

- open agenda
- druk op het meest rechtse icoontje om maadnoverzicht te zien
- selecteer een dag
- druk op plusje
- vul subject in en verander tijd ofzo
- druk op opslaan
- druk op home of back toets om naar start scherm te gaan
- open agenda weer
- dan zie ik de afspraak verdwijnen na 2 seconden
- dan doe ik het hele gebeuren opnieuw en dan blijft hij wel staan

Echt super irritant, hebben meer mensen hier last van? Afspraken worden gewoon niet altijd opgeslagen. :(
Absoluut geen last van, bij geen een van mijn vier accounts/agenda's. Wat voor account zit er 'achter' die agenda? Heb je meerdere accounts/agenda's en heb je het vervolgens ook bij deze/allen? Beetje pinpointen kan geen kwaad :)

don't mistake lack of talent for genius.

Pagina: 1 ... 41 ... 46 Laatste