Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
GerCor schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Zal, denk ik, ook pas verdwijnen als jij je telefoon reset. Misschien helpt de accounts van je telefoon verwijderen ook wel. Even opnieuw opstarten en accounts installeren?
Wat bleek: als je naar instellingen gaat en press and hold doet op een van je accounts, dan verschijnt de optie synchroniseren. Dat werkt bijna perfect.

Het enige jammere is dat je contactpersonen op Skype (waarvoor ik dezelfde Microsoft-account heb) niet synchroniseren. Skype contacten die ik al heb verwijderd zijn ook na sync nog steeds zichtbaar op de telefoon bijvoorbeeld, en niet te verwijderen. Lijkt op een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:13
Laatste tijd daalt het batterij verbruik nogal sterk en dit wil ik graag terugdringen door o.a. de notificaties van Twitter en Facebook uit te zetten. Maar zelfs als ik deze applicaties niet aan start pin, komen de notificaties nog binnen.

1. Als ik de notificaties (FB/Twitter) uitzet, scheelt dit aanzienlijk met de batterij? Twitter bijv is zelfs geblokkeerd onder achtergrondtaken maar geeft toch meldingen.
2. Wil graag m'n batterij duur maximaliseren zonder batterijbesparing te gebruiken omdat hierdoor geen Whatsapp meldingen binnenkomen. Eigenlijk zoek ik een workaround om tóch batterijbesparing te gebruiken mét Whatsapp meldingen. Iemand hier toevallig een oplossing voor? :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Als je klaar bent met Whatsapp. Deze echt afsluiten met de back knop. Volgens mij helpt dat best veel. Lange tijd was dat voldoende geweest voor me.
Echter start ik nu af en toe een spel op die internet connectie nodig heeft. Dit slurpt gewoon batterijen. Echt te bizar voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
HooksForFeet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:22:
Ik heb toen ik m'n telefoon net had via bluetooth contactpersonen van de oude telefoon geïmporteerd. Dat werd een zootje, dus heb ik via outlook.com m'n contactpersonen eens opgeschoond. Rommel verwijderd, dubbele contacten gekoppeld, enzovoort. Op de site is het nu prima, maar wanneer wordt dat gesynct met de telefoon? Ik zie daar namelijk nog een enorme zooi aan accounts staan.
Eerst alle meuk van je toestel verwijderen.
Anders blijf je die ellende houden.
Ik heb dat ook gedaan, gelijk schoon schip.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Reaper.JA2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:22:
Laatste tijd daalt het batterij verbruik nogal sterk en dit wil ik graag terugdringen door o.a. de notificaties van Twitter en Facebook uit te zetten. Maar zelfs als ik deze applicaties niet aan start pin, komen de notificaties nog binnen.

1. Als ik de notificaties (FB/Twitter) uitzet, scheelt dit aanzienlijk met de batterij? Twitter bijv is zelfs geblokkeerd onder achtergrondtaken maar geeft toch meldingen.
2. Wil graag m'n batterij duur maximaliseren zonder batterijbesparing te gebruiken omdat hierdoor geen Whatsapp meldingen binnenkomen. Eigenlijk zoek ik een workaround om tóch batterijbesparing te gebruiken mét Whatsapp meldingen. Iemand hier toevallig een oplossing voor? :)
Instellingen -> Swipe naar rechts-> background tasks? De background task disabled is vlgs mij echt de enige optie om batterij te besparen, anders sta je alsnog toe dat de app op de achtergrond CPU cyclles zit te harken. Notifications uitzetten is niet zo heel erg nuttig om batterij te besparen lijkt me. Iig nog nooit ergens gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Als dit van de laatste tijd is, wat is er nadien dan verandert?
Nieuw apps bijgeplaatst, misschien nog wat aanstaan ( gps, bluetooth ).
Ik had ergens ook gelezen dat indien van toepassing, double tap ook behoorlijk aan je accu zuigt zo ook de glanche, misschien is dat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tsjah, tis ook wel vervelend dat sommige apps na updaten opeens weer in de background willen draaien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Laatst online: 10:26
Heeft de black update nieuwe thema kleuren? Waar kan ik die kleuren zien (heb black nog niet op mn 920 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Ik heb geen nieuwe thema kleuren op mijn 925 met Black update. Hoe kom je er bij dat die er inzitten?

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Laatst online: 10:26
Dacht zo iets opgevangen te hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 19:46
Amadeus1966 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:51:
[...]

Doe even een terugkoppeling als je wilt, als het bij jou ook werkt.

Heb zelf ook een G account er tussen.
Deze werkt nog wel, maar weet niet wat hij doet als de Black binnenrolt op mijn 520
Bij 1 gmail account is het wel gelukt, gelukkig m'n "hoofd"-account, maar de andere twee gaan niet. Krijg ik steeds de melding dan "Mobile Sync" voor Google Apps moet worden aangezet, maar dat lukt me nergens. Kalender op Zuid Afrika lijkt een oplossing te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
oke thx,
voor ons/mij is de black nog niet aan de orde maar zal wel niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je de tijd vooruit zet en een tussentijds alarm wordt daarmee over geslagen, gaat 'ie alsnog af _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 21:51

superblaag

Mooi spul hoor!

Al paar maand nu een lumia van de zaak en bevalt prima!
De L800 had een brakke mic en geruild voor een L920.
Top toestel!

Maar ik vroeg me af of iemand een snellere manier van bellen weet?
Nu al tegels op startscherm met de meest noodzakelijke.
En een tegel voor contacten.

Maar je moet altijd eerst naam en daarna nummer aanklikken.

Kan dit al anders?

Ook sinds de black update stottert spotify na 3 nummers of na het skippen.
Dit alleen bij bluetooth streamen in de auto.

Meer mensen deze dingen? :)

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superblaag schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:06:
Top toestel!

Kan dit al anders?

Ook sinds de black update stottert spotify na 3 nummers of na het skippen.
Dit alleen bij bluetooth streamen in de auto.

Meer mensen deze dingen? :)
In de bellijst op telefoontje drukken,dan gaat er gelijk gebeld worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Of mensen die je vaak belt, pinnen als tile. ;) Scheelt weer 1 keer klikken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

GerCor

Zonder dallen geen pieken

superblaag schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:06:
Top toestel!

Kan dit al anders
Nee.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:48

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik dacht ik ga de battery save modus eens helemaal uitpluizen en het hele OS ff doorzoeken op batterijbesparingen. Bij deze een 5 stappenplan voor lange accuduur in WP8 (wel meteen geschreven in het engels). Veel plezier ermee ;)
Step 1: configure WP pre-installed apps:
In Agenda:
go to settings and disable all agenda’s you don’t use. Don’t forget to turn off the hotmail/windows live calender!
In Contacts:
go to settings and disable using your location and ‘store incheck requests in microsoft account’
next, open ALL the accounts you have installed there and make sure they only download mail once per 2 hours. Check for every account: “do I really need this account to sync my contacts AND agenda AND email?” disable everything you don’t need
In Messages:
go to settings and disable backup sms, chat backup. Choose if you want to use facebook chat or not
In Games:
go to settings and disable Connect with Xbox (if you don’t use it)
In Internet Explorer:
go to setings and disable sending browse history to microsoft for improving bing services
In Music & Videos:
go to settings and disable connect with xbox music
In Skype:
go to settings and disable Skype Messages and Messenger messages if you don’t need them.

Step 2: configure Settings -> System
In Ringtones & Sounds:
disable sounds for pressing keys and lock/unlock phone
In Lock Screen:
disable show artist when playing music and set the time out to max 1 minute
In Wifi:
Go to advanced and disable notifications for new networks, disable gahtingerin information for better wifi detection, and ENABLE keep connected to wifi after screen times out.
In bluetooth & Tick & Send (NFC):
disable them both when you don’t use them. If you use them sometimes, use the new Maps application from nokia to pin both of them (and airplane mode) to your start screen so you can enable and disable them fast.
In mobile network:
Set the fastest speed to 3G if you don’t have a lot of 4G / LTE connections around you. For a HUGE battery boost, set it to 2G only. This works really nice if you mostly download from wifi networks anyway. When I’m abroad on holidays, I’ll ALWAYS do this: I don’t want to roam anyway.
enable it, but use as less apps as possible
In Back up:
if you don’t need this, disable it to save some extra battery!
In Screen brightness:
just set it to automatic. You don’t need to set it to low first; that doesn’t affect the Automatic mode
In Keyboard:
go to advanced and disable ‘send information about my keyboard usage to microsoft’
In Search my phone:
disable tos end apps to the phone using push messages. Install your apps on your phone in the store, this saves battery because it’s one less background process!
In Telephone updates:
disable the automatic updates download! Just check it manually now and then, or just make sure you read the tech sites like WPCentral to know what’s the latest update!
In Feedback:
disable feedback!
In Screen:
activate lower screen brightness when in battery saving mode.
In Glimp:
set Glimp to peek!
In Touch:
Set the screen sensitivity to normal when it’s not winter. During spring, summer and fall you don’t wear gloves!
Disable double tap to wake
In Call+SMS filter:
disable the filter if you don’t need it!

Step 3: Configure Settings -> Applications
In Background tasks:
disable every background task that you don’t need! I recommend to first turn them off ALL, and then one by one activate the ones you need. That way, you discover what apps use a lot of battery.
In Maps:
download the maps from the country where you live. This saves you both time and battery when you’re out somewhere and look for a pizza or directions in your HERE+ app.
In Office:
Disable to open Sharepoint shortcuts if you’re not on a company phone!
In Search:
disable sending location to Microsoft Tags, and disable to allow microsoft to use your vision images (so they don’t upload it to their servers; saves battery!)

Step 4: Now check your own installed apps
Make sure you look in every app for a settings menu and keep asking yourself the question: could this save me some battery? Do I need this feature or not?

Step 5: double check Background Tasks
Go back to Settings -> Applications -> Background Tasks, and go to the Advanced menu. Check which of your own apps are listed here and you cannot disable manually. Ask yourself again: do I really need this app? How often do I use it anyway? Uninstall it if you don’t know for sure: as soon as you need it again, you can reinstall it anyway!

That’s all folks! Enjoy your extended battery life!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Na de eerste zin ben ik al gestopt met lezen. Beter advies: zet je telefoon uit.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterR10
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 22:33
Heeft iemand misschien een link met een (behoorlijk) uitgebreide vergelijking tussen Windows Phone en Android?

XBOX Live Gamertag: WouterRi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
WouterR10 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:13:
Heeft iemand misschien een link met een (behoorlijk) uitgebreide vergelijking tussen Windows Phone en Android?
http://www.techradar.com/...s-phone-8-vs-bb10-1159893

zoiets?

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterR10
Dank, dat soort artikelen helpen :)

Hoe meer ik over Windows Phone lees, hoe spijtiger ik het vindt dat niet de instellingsvrijheid als in Android gegeven wordt aan gebruikers door Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WouterR10 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:51:
[...]

Dank, dat soort artikelen helpen :)

Hoe meer ik over Windows Phone
Ik niet. Mede daardoor werkt een Windows Phone gewoon altijd en zonder omkijken. Zoals iedere smartphone zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

GerCor schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:07:
Na de eerste zin ben ik al gestopt met lezen. Beter advies: zet je telefoon uit.
doe er vooral mee wat je zelf wil, maar alles wat ik er heb staan, gebruik ik ook echt niet. Ik chat niet via Skype, ik wil geen gegevens naar MS zenden (privacy), spellen spelen doe ik zelden due waarom Xbox live san laten stash, 4G bereik is toch slecht enz. Ik lever er voor mijn gevoel nauwelijks gebruiksgemak mee in.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Kleine kanttekening: apps die bij Background tasks > Advanced staan, draaien niet op de achtergrond, dus het heeft ook weinig zin om ze te verwijderen. Dat zijn apps die de mogelijkheid hebben om op de achtergrond te draaien, maar dat niet doen, omdat die functionaliteit niet is ingeschakeld.

Sowieso is het 'op de achtergrond' draaien van een taak gelimiteerd tot één keer per 30 minuten, en de uitvoertijd is maximaal iets van een halve minuut ofzo. Nauwelijks iets om je druk om te maken :P

Plus: als je een app niet gebruikt zal na twee weken de achtergrondtaak worden geblokkeerd totdat je de app weer gebruikt :)

[ Voor 11% gewijzigd door NNF op 16-01-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik gebruik zelf pushmail, en ben wel benieuwd naar de effecten van de verschillende instellingen. Heb daar nml verschillende berichten over gelezen. De ene persoon zegt dat de optie "when items arrive" een battery-killer is, de andere persoon zegt dat bijv. iedere 30 minuten mail op laten halen/syncen eigenlijk meer batterij vreet. Iemand hier al eens mee getest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterR10
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:29:
[...]

Ik niet. Mede daardoor werkt een Windows Phone gewoon altijd en zonder omkijken. Zoals iedere smartphone zou moeten zijn.
Het gewone Windows op een PC werkt ook altijd en zonder omkijken, maar hier heb ik ook gewoon de instellingsmogelijkheden die ik wens te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
xxxneoxxx schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:17:
Ik gebruik zelf pushmail, en ben wel benieuwd naar de effecten van de verschillende instellingen. Heb daar nml verschillende berichten over gelezen. De ene persoon zegt dat de optie "when items arrive" een battery-killer is, de andere persoon zegt dat bijv. iedere 30 minuten mail op laten halen/syncen eigenlijk meer batterij vreet. Iemand hier al eens mee getest? :P
Ik denk dat als je heel veel mail krijgt dat push meer verbruikt, en dat het handiger is om iedere 30min alles in een keer binnen te halen. Als je ongeveer 10 mailtjes per dag krijgt ben je denk ik zuiniger uit met push.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

push blijft altijd meer energie verbruiken. De techniek is nieuwer, maar moet constant een lijntje open houden. Even simpel voorbeeld:

normale pop gebruikt 100 energie per ophaalbeurt, die je 1x per 2 uur laat checken
push mail gebruikt 10 per minuut. dus 600 per uur

Push gebruikt dus per ophaalbeurt veel minder, maar netto slurpt het toch flink meer energie dan als je 1x per uur of 1x per 2 uur mail op laat halen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tsjah, heb 'm nu maar weer op handmatig gezet, dat verbruikt het minste. Rustige periode, dus aantal mailtjes op een dag valt best mee. Dan is battery life w.m.b. belangrijker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Ik heb het liefst push. Leef niet in 14K4 modemtijdperk. Hier die mail, en rap. :+

En mij maakt het niet uit, ik heb overal laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hahaha klinkt bijna neurotisch ;-)

Ik kijk zo nu en dan, beantwoorden doe ik wel als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik krijg push niet ingesteld met Gmail in de standaardapp voor mail, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Is het niet zo dat je push mail ook in gmail zelf (dus in je gmail instellingen in een browser) ergens moet enablen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik gebruik MetroMail voor mijn Gmail en die pusht zoals het hoort. Ik heb vannacht de update binnen gehaald na een handmatige controle. De 920 voelt stukken soepeler aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Howdie! Eindelijk m'n uit elkaar vallende Omnia 7 ingeruild voor een 820..

Alleen waar ik al jaren op wacht, en de hoop had dat er wel iets voor zou zijn in WP8: Waarom kun je alleen maar snel schakelen tussen 2 modi qua profiel? Steeds je settings in als je je telefoon helemaal op stil wilt hebben is irri.. En ik kan ook geen shortcut tile app vinden ofzo?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Shortcut tile app?
Bedoel je iets als deze resultaten?
http://www.windowsphone.com/nl-nl/search?q=web+tiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Ik kwam er pas na een hele tijd achter, maar als je de volumeknop indrukt en op het icoontje helemaal rechts in de volumebalk tikt kun je snel schakelen tussen 'trillen' en 'beltoon en trillen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja maar zo kun je dus niet schakelen tussen trillen, beltoon en trillen, en alletwee uit.

Ik heb al shortcut apps voor naar wifi en vliegtuigmodus btw.. Ik wil een shortcut naar ringtones+sounds..

[ Voor 12% gewijzigd door maratropa op 20-01-2014 22:59 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb een Nokia Mappen snelkoppeling gemaakt met daarin alle zaken die ik snel wil kunnen aanpassen (bluetooth, nfc, vliegtuigstand, 3g en nog wat zooi). Werkt prima vind ik en veel beter dan allemaal losse appjes, hoewel het natuurlijk hopen is dat dit in WP8.1 allemaal netjes in het notification center is ingebouwd.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
maratropa schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:53:
Ja maar zo kun je dus niet schakelen tussen trillen, beltoon en trillen, en alletwee uit.
Druk eens op het knopje om je volume harder of zachter te zetten. Er komt bovenin een melding. Klik eens op het ikoontje rechts in de melding. Tadaa! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
xxxneoxxx schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 07:10:
[...]

Druk eens op het knopje om je volume harder of zachter te zetten. Er komt bovenin een melding. Klik eens op het ikoontje rechts in de melding. Tadaa! :D
maar alletwee uit, dus ook trillen kan daar dus niet.
Mis ik ook nog steeds :(

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12
Driek schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:00:
[...]

maar alletwee uit, dus ook trillen kan daar dus niet.
Mis ik ook nog steeds :(
Ja die optie mis ik ook regelmatig. Moet je toch weer iedere keer naar het instellingenscherm toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Heel irritant dit. Elke keer als ik op mijn Ativ S een video wil afspelen (youtube/gamekings or whatsoever) krijg ik de melding dat het bestand niet kan worden afgespeeld op het apparaat. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Voor die tril-optie op die button is een uservoice ding van
https://windowsphone.user...gle-button-a-3-way-option
voten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Niku schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:40:
Heel irritant dit. Elke keer als ik op mijn Ativ S een video wil afspelen (youtube/gamekings or whatsoever) krijg ik de melding dat het bestand niet kan worden afgespeeld op het apparaat. Meer mensen die hier last van hebben?
Nee. Wel heb ik één keer gehad dat ik een filmpje niet kon afspelen. Was een filmpje van Dumpert. Toen, om dat filmpje te kunnen zien, de Dumpert app geïnstalleerd en ja hoor, filmpje speelt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke app gebruik je voor youtube? Tubepro werkt voor de meeste video's, behalve die een 'geforceerd' reclame ding hebben en gewoon niet willen afspelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

GerCor schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Nee. Wel heb ik één keer gehad dat ik een filmpje niet kon afspelen. Was een filmpje van Dumpert. Toen, om dat filmpje te kunnen zien, de Dumpert app geïnstalleerd en ja hoor, filmpje speelt af.
Ik krijg de melding bij alles. Youtube, Gamekingd, nu ook RTL gemist, ik kan helemaal niks meer kijken. Ongelofelijk irritant.
SinergyX schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:59:
Welke app gebruik je voor youtube? Tubepro werkt voor de meeste video's, behalve die een 'geforceerd' reclame ding hebben en gewoon niet willen afspelen.
Krijg bij Metrotube en YoutubeHD een error, word doorverwezen naar de site en vervolgens de melding dat het bestand niet afgespeeld kan worden. Maar geldt dus niet alleen voor Youtube.

[ Voor 33% gewijzigd door Niku op 21-01-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je concreet voorbeeld? Youtube linkjes uit het forum werken bv voor mij altijd.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hm sinds mijn update naar Windows 8.1 gisteren wordt mijn 520 niet meer herkent.
Herkenbaar voor iemand eventueel aangevuld met wat tips.
Usb drivers had ik al gedownload en geinstalleerd.
Toch raar dat hij in Win 8 wel gewoon werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heb je het over de update voor de 520 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Nee, dat zou bizar zijn als hij zichzelf niet zou herkennen ;-)
Ik bedoel Windows als zijnde Windows 8.1 voor op de pc/lappentop
Heb al de tips en truuks opgevolgd om handmatig drivers te installeren, doch helaas.
Ook verwijderen uit het apparaatbeheer bracht geen soelaas.

Gek genoeg wordt hij wel herkend in Visual Studio en kan ik wel apps pushen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Verwijderen uit apparaat beheer, opnieuw laten herkennen en voor de correcte drivers de optie online zoeken (windows update) gebruiken vanuit apparaatbeheer lost het voor windows 7 x64 in veel gevallen op.

[ Voor 5% gewijzigd door xxxneoxxx op 25-01-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
xxxneoxxx schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:42:
Verwijderen uit apparaat beheer, opnieuw laten herkennen en voor de correcte drivers de optie online zoeken (windows update) gebruiken vanuit apparaatbeheer lost het voor windows 7 x64 in veel gevallen op.
Nope, helaas ook dit werkt niet.
Ook de drivers bij MS werken niet.
Heb het probleem al aangekaart bij Nokia, immers zij zijn de hardware leveranciers dus dienen daar ook de drivers vandaan te komen.
Knullig is wel dat Nokia is MS, als dat ook voor de drivers telt, geen idee.
Vind het behoorlijk storend omdat beiden nogal recent zijn en van min of meer het zelfde bedrijf, dan mag je ook wel iets verwachten van enige compatibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
.........

[ Voor 94% gewijzigd door Amadeus1966 op 26-01-2014 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Amadeus1966 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:35:
[...]

Nope, helaas ook dit werkt niet.
Ook de drivers bij MS werken niet.
Heb het probleem al aangekaart bij Nokia, immers zij zijn de hardware leveranciers dus dienen daar ook de drivers vandaan te komen.
Knullig is wel dat Nokia is MS, als dat ook voor de drivers telt, geen idee.
Vind het behoorlijk storend omdat beiden nogal recent zijn en van min of meer het zelfde bedrijf, dan mag je ook wel iets verwachten van enige compatibiliteit.
Heb je onderstaande update ook geprobeerd? Heb bij Windows 7 x64 hetzelfde issue gehad nml, en moest echt handmatig genoemde update downloaden voordat de telefoon 100% herkend werd. Alles deed het, behalve dat de telefoon binnen apparaatbeheer herkend werd. Een voorwaarde om de telefoon te kunnen developer unlocken. Moest ook administrator privileges hebben overigens, zonder wil de update op de genoemde manier niet eens downloaden vanaf de MS site.

http://www.nokia.com/gb-e...ingleTopic&topic=FA140430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk26
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:32
Weet iemand waar je het synchronisatieschema in kunt stellen? Bij android kan je met een exchange account instellen dat je telefoon bijvoorbeeld niet tussen 18 uur 's avonds en 8 uur 's ochtends synchroniseert. Ik kan dat echter nergens in de instellingen terugvinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
henk26 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:15:
Weet iemand waar je het synchronisatieschema in kunt stellen? Bij android kan je met een exchange account instellen dat je telefoon bijvoorbeeld niet tussen 18 uur 's avonds en 8 uur 's ochtends synchroniseert. Ik kan dat echter nergens in de instellingen terugvinden. Iemand een idee?
instellingen/email&accounts........tik daar op het desbetreffend account en kijk bij Nieuwe items downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk26
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:32
Amadeus1966 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:15:
[...]

instellingen/email&accounts........tik daar op het desbetreffend account en kijk bij Nieuwe items downloaden.
Dank, maar die optie had ik al gezien. Helaas kan ik daar nergens een weekschema instellen, bijvoorbeeld in het weekend niet synchroniseren. Andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is helaas niet mogelijk met WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Staan bij jullie ook de folders in outlook in het Engels als je taal op Nederlands staat? Dus drafts, sent enz. Beetje slordig van MS. Ik heb zelfs sowieso alles in het Engels staan, maar mijn moeder begon erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
enomiss schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:56:
Staan bij jullie ook de folders in outlook in het Engels als je taal op Nederlands staat? Dus drafts, sent enz. Beetje slordig van MS. Ik heb zelfs sowieso alles in het Engels staan, maar mijn moeder begon erover.
Yep
Onder mijn Hetepost accounts heb ik inderdaad inbox/draft/postvak uit/sent/trash en junk

ter aanvulling
G-mail en de mail van mijn eigen provider staan gewoon keurig in het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:56:
Bij mijn Outlook.com account is het gemixed NL/EN. Zoals postvak uit in het Nederlands en verstuurd/sent in het Engels. Viel me pas op nadat ik je post las.
Bij mijn zakelijke Exchange account is alles in het Nederlands.

Morgen eens kijken wat bepaalt in welke taal de mappen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Nee hoor, alles in het Nederlands. Maar nou heb ik een live.nl account.

[ Voor 86% gewijzigd door GerCor op 31-01-2014 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
GerCor schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 01:21:
Nee hoor, alles in het Nederlands. Maar nou heb ik een live.nl account.
Denk niet dat dat verschil maakt
In mijn vergaarbak heb ik zowel live als hotmail doorelkaar heen staan en alleen bij deze accounts heb ik dus engelse benamingen.
En volgens mij zijn al deze accounts overgegaan naar outlook.
Bij mijn providers account en G mail is alles nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 20:06

rda

Mijn Bing wallpaper update niet dagelijks, tenzij ik handmatig eerst van achtergrond verwissel om vervolgens opnieuw Bing te selecteren. Iemand anders bekend met dit probleem(pje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
heb je snachts soms de telefoon uitstaan of in vliegtuigstand? of op een andere manier zonder internet?

volgens mij updatede bing wallpaper namenlijk 1X per dag, als je dan geen internet hebt wordt hij niet geupdated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
rda schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:31:
Mijn Bing wallpaper update niet dagelijks, tenzij ik handmatig eerst van achtergrond verwissel om vervolgens opnieuw Bing te selecteren. Iemand anders bekend met dit probleem(pje)?
Was dat voor de update ook al zo?

Ik had na de update ook af en toe het gevoel dat er iets niet lekker liep.
Doubletap deed het matig, notificaties bleven ( weer ) weg.

Dus heb ik besloten om hem maar een factoryseset te geven.
Misschien ook iets voor jou toestel, als je dat waard vindt natuurlijk.
Ik ben zelf niet zo'n binggebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Mijn Bing wallpaper wordt altijd 's nachts om 1:00 uur ververst

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

rda schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:31:
Op mijn 820 had ik hier ook last van. 's nacht staat mijn telefoon in vliegtuigmodus en blijkbaar update hij dan niet als je hem er uit haalt. Verschillende malen een factory reset gedaan, mocht allemaal niet helpen.
Op mijn 925 heb ik er helemaal geen last van. Zodra ik hem uit vliegtuigmodus haal, update hij meteen de Bing wallpaper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 20:06

rda

Telefoon staat eigenlijk nooit in vliegtuigmodus of offline, dat kan het probleem niet zijn. Nouja, het is geen ramp, ik gebruik wel een eigen foto. Geen reset oid waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Zelf gebruik ik photostream, heeft ook erg mooie foto's. Verder kun je de frequentie van wisselen aangeven en het onderwerp foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Ligt het aan mij of is de spatiebalk kleiner geworden sinds de update? Ik krijg nu continu een komma ipv een spatie tussen mijn woorden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik de laatste tijd echt heel vaak per ongeluk de voice commands activeer, terwijl ik dit eerst minder vaak had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Sinds de laatste update worden mensen die mij bellen niet meer weergegeven met een naam maar enkel het telefoonnummer. Terwijl het nummer toch gewoon @ telefoonboek/personen staat opgeslagen. Meer mensen hier last van?

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Bart-Willem schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:07:
Sinds de laatste update worden mensen die mij bellen niet meer weergegeven met een naam maar enkel het telefoonnummer. Terwijl het nummer toch gewoon @ telefoonboek/personen staat opgeslagen. Meer mensen hier last van?
Welke update? GDR3 of Black?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Black. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Black is Gdr3 met een sausje van Nokia.

Ik zou het adresboek opnieuw synchen, tenminste als je je adresboek hebt lopen via een mailaccount ( hotmail/live ).
Acount verwijderen van je toestel.....adresboek leeg, opnieuw het account aanmaken en adresboek synchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mr.DD schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:50:
Ligt het aan mij of is de spatiebalk kleiner geworden sinds de update? Ik krijg nu continu een komma ipv een spatie tussen mijn woorden ;(
niet gewoon een 2e taal geselecteerd? dan heb je bv zo'n NL/EN blokje naast je spatie die erbij is gekomen.kan je ook weer weghalen door 1 v/d 2 talen uit te zetten

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Amadeus1966 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:13:
Black is Gdr3 met een sausje van Nokia.

Ik zou het adresboek opnieuw synchen, tenminste als je je adresboek hebt lopen via een mailaccount ( hotmail/live ).
Acount verwijderen van je toestel.....adresboek leeg, opnieuw het account aanmaken en adresboek synchen.
Nee ik heb het adresboek gewoon van m'n Lumia 800 af gehaald. :P Ik heb nu een 625.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:00
mrsar schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:26:
[...]

niet gewoon een 2e taal geselecteerd? dan heb je bv zo'n NL/EN blokje naast je spatie die erbij is gekomen.kan je ook weer weghalen door 1 v/d 2 talen uit te zetten
Heeeeyyyy, dat is een slimme! Als ik dat eerder geweten had... Ik typ namelijk meer komma's dan spaties! En die paar keer dat ik Engels nodig heb...ach dan maar zonder correctie ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:39
Bart-Willem schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:59:
[...]

Nee ik heb het adresboek gewoon van m'n Lumia 800 af gehaald. :P Ik heb nu een 625.
Ik heb hier in mijn gezin (mijn vrouw en twee dochters van 14 en 18) regelmatig discussie over. Ik ben bijna 50 en ik synchroniseer mijn adressen en agenda al ver voordat het woord 'Cloud' was uitgevonden. Ze hebben nog steeds hun contacten op hun SIM-kaart (zooo 1999) of op het geheugen van hun telefoon. Bij een nieuwe telefoon verwisselen ze de SIM-kaart of typen (!) ze hun contacten opnieuw in. Waarom? Als er iets met je telefoon gebeurt ben je alles kwijt. En het is zo gemakkelijk met je outlook.com/live/hotmail (dit is een basisfunctie van de people hub) of met gmail of desnoods een dienst als memotoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
coenox schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:31:
[...]

Ik heb hier in mijn gezin (mijn vrouw en twee dochters van 14 en 18) regelmatig discussie over. Ik ben bijna 50 en ik synchroniseer mijn adressen en agenda al ver voordat het woord 'Cloud' was uitgevonden. Ze hebben nog steeds hun contacten op hun SIM-kaart (zooo 1999) of op het geheugen van hun telefoon. Bij een nieuwe telefoon verwisselen ze de SIM-kaart of typen (!) ze hun contacten opnieuw in. Waarom? Als er iets met je telefoon gebeurt ben je alles kwijt. En het is zo gemakkelijk met je outlook.com/live/hotmail (dit is een basisfunctie van de people hub) of met gmail of desnoods een dienst als memotoo.
Heel herkenbaar, ik heb alle contactadressen via één HMail account en dat is ook de enige waarmee ik dus contacten synchroniseer.
Alle overige synchroniseer ik alleen maar mail.
Ideaal, als je wisselt van toestel of er een toestel bijkrijgt is het alleen maar inloggen en klaar.
Het is even wat werk, maar als je het een keer goed hebt ingevoerd dan verdient zich die moeite vanzelf terug.

Heb het onlangs dus ook bij het vrouwtje gedaan, deze zag het nut er toen ook niet van in.
Totdat ze van alles doorelkaar heen had staan, zowel van de sim als wel van het adresboek van het toestel.
Gelijk alles in een keer rechtgetrokken.
Moet er niet aan denken wat er gebeurt als je je toestel kwijtraakt en je hebt geen backup van je contacten.

Alleen ( of ik zie het over het hoofd ) kan je in Hotmail/outlook of hoe dat tegenwoordig ook heet nog steeds geen afbeeldingen toevoegen voor wat betreft fotobellers.
Dat laatste doe ik dus op mijn tablet, waarna deze dit weer synchroniseert met de overige toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Bart-Willem schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:59:
[...]

Oke, is een mogelijke optie.
Maar waarom geen gebruik maken van de techniek als deze toch al aan boord is.
Gemak dient de mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ik ben op dit moment op IxDA - Interaction Design conferentie in A'dam. Microsoft is hoofdsponsor, en een aantal mensen van het Design team zijn hier.

Ik bracht WP8.1 op, en kreeg interessante reacties:
- "We are planning on catching up to features, and also have a lot of unique stuff in the update."
- ze hadden het zelf over Windows Phone 8.1', als naam.
- 2 hadden een Android bij zich met een skin die je home screen contextueel maakt: apps, data etc.. Ik zei dat ik dat graag in WP zou zien, antwoord: "Why do you think I'm using this phone, right now?"
- Wilden niet commenten op Cortana en de naam daarvan. "I'm not going to comment on that.. Just wait for BUILD!".

Daarnaast leken ze zelf heel erg te begrijpen dat er nu veel dingen missen in WP t.o.v. de andere platformen. Goed om horen.

Verder lachen dat de Brandy en Chris bij de huidige TellMe uitleg zijn vrouw en kind zijn :)!

[ Voor 7% gewijzigd door Niels9001 op 07-02-2014 11:45 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
benieuwd wat er allemaal toegevoegd/ verandert wordt in windows Phone 8.1.
zo te horen wordt het wel een grote update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Niet heel veel nieuws, maar er staat toch een leuke hint in dat mensen met developers preview WP8.1 al vlak na BUILD kunnen verwachten. :)

http://www.theverge.com/2...stant-features-foursquare

[ Voor 40% gewijzigd door enomiss op 07-02-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
Niels9001 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:44:
Ik ben op dit moment op IxDA - Interaction Design conferentie in A'dam. Microsoft is hoofdsponsor, en een aantal mensen van het Design team zijn hier.
[...]
De mensen van Microsoft laten in persoonlijke gesprekken altijd lekker veel los. Het is natuurlijk allemaal niet zwart op wit, maar kan mijn gesprek met degene die verantwoordelijk is voor Bing in West-Europa nog herinneren. We waren aan het praten over dat ze ver achterlopen op Google en hij was het er helemaal mee eens. Hij gaf ook aan dat er een aantal grote veranderingen in de loop van dit jaar worden doorgevoerd die er voor moeten zorgen dat een groot deel van de features van Bing USA ook naar merendeel van Europa komen. Zodat de experience meer op hetzelfde niveau komen en Bing ook daadwerkelijk een toegevoegde waarde heeft voor hun Windows en Windows Phone producten.
Ook grappig dat ook hij Bing instelt op US en daardoor betere zoekresultaten krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
- 2 hadden een Android bij zich met een skin die je home screen contextueel maakt: apps, data etc.. Ik zei dat ik dat graag in WP zou zien, antwoord: "Why do you think I'm using this phone, right now?"
Wat bedoel je met een contextueel home screen? Kun je dat uitleggen?
En waarom hadden ze dit dan op Android? Hebben ze dat zelf gemaakt voor Android om te testen voor WP, of gaan ze een skin uitbrengen voor Androids? Of is dat iets bestaands op Android waar ze fan van zijn, en wat ze in WP gaan namaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hopelijk stranden deze ideeën dan niet bij de ontwikkelaars zelf maar worden ze ook daadwerkelijk opgepikt door mensen hogerop en komt het eens richting eindgebruikers.. Tot nu toe vond ik elke WP update, die met een hoop bombarie aangekondigd werd (not to mention: leaks), toch achteraf best tegenvallen qua 'features'.

Het liet mij iig altijd met het gevoel achter dat bestaande bugs niet of half-half opgelost werden met de update, en dat het toevoegen van "nieuwe features" (features die allang in het OS hadden moeten zitten eigenlijk, omdat de concurrentie het allang heeft) te weinig was om de achterstand op de concurrentie in te halen. Ik bedoel, GDR3 met als "nieuwtje" rotation lock, seriously? Other storage bug opgelost.. Really? En deze "bug" dan?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2612985
- ze hadden het zelf over Windows Phone 8.1', als naam.
Hoe bedoel je deze nieuwtjes? :P (of; hoe interpreteerde je ze?)

*Windows Phone 8.1 "accent" als in "Major Update", of bedoel je dat we mogelijk 2 updates gaan krijgen welke allebei features gaan brengen?
*Contextueel als in: long press (op een tile) en opties krijgen m.b.t. de app/de tile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Windows Phone 8.1 (of Blue) wordt door de press en intern bij Microsoft gebruikt. Maar ze gebruiken die naam dus degelijk (de officiele statement van Microsoft zal wss zijn dat ze niet commenten op geruchten of toekomstige update).

Wat betreft de Android launcher die hij liet zien. Niet door Mivrosoft, maar door gebruik te maken van je positie en context info veranderd je homescreen: ben je thuis dan worden de top 5 apps bovenaan getoond die je thuis veel gebruikt etc. Het leert dus waar je bent en welke info je wanneer en waar opvraagt. Wellicht een compleet dynamisch homescreen / tiles? Hij had het daarbij inderdaad ook over de Foursquare deal die "major" is, om ook goede.lokalisatie mogelijk te maken buiten de US.

Ook nog vergeten te melden.. Binnen Microsoft wordt er ook gewerkt aan "Metro 2.0" die live tiles nóg beter moet maken, maar ook gekeken naar de "z axes". Wellicht platte tiles in een 3D omgeving? The Verge heeft ook weleens over zoiets geschreven.

Sowieso zijn de Microsoft future vision 2020 filmpjes erg interessant. Komen uit 2011 maar laten veel principes zien die nu pas opduiken in de verschillende Microsoft producten en diensten.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
Niels9001 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:25:
[...] Ook nog vergeten te melden.. Binnen Microsoft wordt er ook gewerkt aan "Metro 2.0" die live tiles nóg beter moet maken, maar ook gekeken naar de "z axes". Wellicht platte tiles in een 3D omgeving? The Verge heeft ook weleens over zoiets geschreven. [...]
Ik hoop op een concept zoals Jolla dat heeft gedaan in Sailfish. Actionable livetiles. Dus met swipes bepaalde functies van het programma bedienen. Maar waar ik stiekem nog het meest naar uitkijk zijn de nieuwe (naar gerucht) notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik hoop op een UI die zaken leent uit dit fanmade concept filmpje:
http://www.wpcentral.com/windows-phone-concept-surface-n

De livetiles e.d. komen wat druk over en na ongeveer een minuut wordt het opeens wel erg farfetched, maar voor de rest zie ik zaken voorbij komen die ik graag zou zien op mijn telefoon. Cetegorisering m.b.t. de applijst, sure. De toggles hoeven bij mij niet zo, maar menu's/opties waar je sneller meer info kan zien, sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Ik blijf het raar vinden dat ze niet gewoon naar Windows Phone 9 zijn gegaan qua versienummer. Zeker als je kijkt dat er toch aardig wat features in gaan komen. Al lijkt het me ook niet onlogisch als het gewoon WP8.2 gaat heten ofzo (als die komende update voor Win 8.1 ook verhoogd gaat worden qua versienummer)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Martinspire schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:50:
Ik blijf het raar vinden dat ze niet gewoon naar Windows Phone 9 zijn gegaan qua versienummer. Zeker als je kijkt dat er toch aardig wat features in gaan komen. Al lijkt het me ook niet onlogisch als het gewoon WP8.2 gaat heten ofzo (als die komende update voor Win 8.1 ook verhoogd gaat worden qua versienummer)
Dat komt omdat ze WP en W samen willen laten vloeien. Straks delen ze (hopelijk) alle code (bij 8.1 70% dacht ik). Dus daarom kan WP niet naar versie 9 gaan, want W is nog versie 8.1. Ik denk dat versie 9 is, wanneer alle code 100% gedeeld wordt, en er 1 store is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezz13
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-01-2021
Al drie jaar tevreden lumia gebruiker. Eerst 800 en nu 920. Sinds kort ook de surface in bezit maar krijg deze twee met geen mogelijkheid gepaird. Geven allebei de zelfde code af en na bevestigen is er even verbinding maar deze verbreekt daarna meteen weer.
Iemand een idee?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
beezz13 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:58:
Al drie jaar tevreden lumia gebruiker. Eerst 800 en nu 920. Sinds kort ook de surface in bezit maar krijg deze twee met geen mogelijkheid gepaird. Geven allebei de zelfde code af en na bevestigen is er even verbinding maar deze verbreekt daarna meteen weer.
Iemand een idee?.
Via bluetooth bedoel je? Heb je overal alle updates gedaan?
En waarom wil je dit überhaupt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hey, ik loop tegen een vreemd probleempje op. Sinds ik mijn Lumia 925 terug heb gekregen van Nokia Repair (scherm vervangen) is het OS natuurlijk geflashed. Nu heb ik ineens dat als ik in het telefoonboek iemand via skype wil bellen dat ik vervolgens in skype zelf terecht kom en daarna nog moet klikken op beeldbellen of videobellen.

Ik kan me herinneren dat dit vóór de reparatie niet zo was en ik gewoon kon klikken op beeldbellen of audiogesprek vanuit mijn WP telefoonboek. Ben ik nou verward of is dat veranderd. Of moet ik nog ergens iets updaten?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Caelorum schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:30:
[...]

De mensen van Microsoft laten in persoonlijke gesprekken altijd lekker veel los. Het is natuurlijk allemaal niet zwart op wit, maar kan mijn gesprek met degene die verantwoordelijk is voor Bing in West-Europa nog herinneren. We waren aan het praten over dat ze ver achterlopen op Google en hij was het er helemaal mee eens. Hij gaf ook aan dat er een aantal grote veranderingen in de loop van dit jaar worden doorgevoerd die er voor moeten zorgen dat een groot deel van de features van Bing USA ook naar merendeel van Europa komen. Zodat de experience meer op hetzelfde niveau komen en Bing ook daadwerkelijk een toegevoegde waarde heeft voor hun Windows en Windows Phone producten.
Ook grappig dat ook hij Bing instelt op US en daardoor betere zoekresultaten krijgt :P
Tja, je kan het ook op een andere manier zien.
Het is net als met vissen, je moet wat bijvoeren om de vis op je stek te houden.
Met andere woorden, de gebruikers/ontwikkelaars nieuwsgierig en geprikkeld houden opdat ze bij het platform blijven.

Ik hoop dat ik ernaast zit,
maar op een ander platform hebben ze ook jarenlang gebruikers weten vast te houden met kralen en spiegels.

Eerst zien dan geloven, heb inmiddels een dusdanige leeftijd dat ik niet meer in sprookjes en beloftes geloof.

Maar ik ga er wel vanuit dat ze er wel iets moois van hebben gemaakt.
Ik gok, ( en dat is puur een onderbuik gevoel ) dat ze iets gaan doen of hebben gedaan met de grotere schermen, het zij grotere tiles met een meer widget achtig idee zoals bij android, of zoals de eerdere "gadgets" bij windows vista en 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:50:
Verwacht dat ze eerst gelijk gaan lopen met de Windows series, dus nu 8.1 en pas als Windows overgaat,mobiele OS ook nieuwe versie krijgt.

(en dat filmpje, MS neem die gast in dienst en maak de Phone N :P)

Pagina: 1 ... 40 ... 46 Laatste