Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
AcoLyte! schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:56:
[...]

Absoluut geen last van, bij geen een van mijn vier accounts/agenda's. Wat voor account zit er 'achter' die agenda? Heb je meerdere accounts/agenda's en heb je het vervolgens ook bij deze/allen? Beetje pinpointen kan geen kwaad :)
1 outlook account..

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Het valt me op dat veel reviews op de marketplace geschreven zijn door Nederlanders. Hieruit lijkt mij dus dat alle reviews die ik zie alleen van Nederlandse beoordelaars afkomen en ook vind ik het aantal beoordelingen laag.

Hoe kan ik zorgen dat ik ook reviews van andere landen krijg te zien zodat ik een beter beeld krijg van de populariteit en de beoordeling?
Hetzelfde zie ik trouwens ook op de surface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Heilige Kaas schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:19:
Het valt me op dat veel reviews op de marketplace geschreven zijn door Nederlanders. Hieruit lijkt mij dus dat alle reviews die ik zie alleen van Nederlandse beoordelaars afkomen en ook vind ik het aantal beoordelingen laag.

Hoe kan ik zorgen dat ik ook reviews van andere landen krijg te zien zodat ik een beter beeld krijg van de populariteit en de beoordeling?
regio op USA zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Heilige Kaas schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:19:

Volgens mij zie je wel de gemiddelde score van alle reviews (de sterren en het totaal aantal reviews) maar alleen de tekst van de nederlandse marketplace. Dit kan dus nederlandstalig zijn of engelstalig als mensen denken dat ze hun review schrijven voor buitenlanders :9

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Te herkennen aan het gebrekkige Engels en meermaals de poging tot chanteren voor gratis stuff/meer features voor extra sterren bij de beoordeling. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:46:
Heeft iemand hetzelfde probleem met de Agenda:

- open agenda
- druk op het meest rechtse icoontje om maadnoverzicht te zien
- selecteer een dag
- druk op plusje
- vul subject in en verander tijd ofzo
- druk op opslaan
- druk op home of back toets om naar start scherm te gaan
- open agenda weer
- dan zie ik de afspraak verdwijnen na 2 seconden
- dan doe ik het hele gebeuren opnieuw en dan blijft hij wel staan

Echt super irritant, hebben meer mensen hier last van? Afspraken worden gewoon niet altijd opgeslagen. :(
Ik heb de agenda van WP8 altijd al wat beperkt gevonden, al heb ik jouw probleem niet meegemaakt. Zelf gebruik ik Chronos Calendar, die werkt erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik herken het probleem niet, ik zet regelmatig nieuwe afspraken via m'n telefoon in de agenda. En die blijven ook netjes staan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

enomiss schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:46:
Heeft iemand hetzelfde probleem met de Agenda:

- open agenda
- druk op het meest rechtse icoontje om maadnoverzicht te zien
- selecteer een dag
- druk op plusje
- vul subject in en verander tijd ofzo
- druk op opslaan
- druk op home of back toets om naar start scherm te gaan
- open agenda weer
- dan zie ik de afspraak verdwijnen na 2 seconden
- dan doe ik het hele gebeuren opnieuw en dan blijft hij wel staan

Echt super irritant, hebben meer mensen hier last van? Afspraken worden gewoon niet altijd opgeslagen. :(
Zo vul ik mijn agenda nooit. Druk altijd gelijk op het plusje en ga dan naar de juiste dag. Maar ik neem aan dat dat het euvel niet is.

Agenda werkt vlekkeloos.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Ik heb ook geen problemen met de ingebouwde agenda. Tenminste had. Tegenwoordig gebruik ik Simple Calendar. Ziet er mooier uit, overzichtelijker. Enige nadeel, op Simple calendar zie ik niet welke afspraken van mij zijn en welke van m'n vrouw (we hebben kijkrechten op elkaars Google kalender).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Misschien moet je beide Google agenda's toevoegen?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
xxxneoxxx schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:42:
Te herkennen aan het gebrekkige Engels en meermaals de poging tot chanteren voor gratis stuff/meer features voor extra sterren bij de beoordeling. :')
Oh Cool, je hebt mijn beoordeling dus gelezen ;-)

Hahahaha

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Dit voelt vreemd :)
You can finally disable the vibrate on Nokia Lumia Windows Phone capacitive keys by downloading this update http://t.co/ylsHtp62Tq
(Tom W @ twitter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:07
First 100,000 people to log in at http://OneDrive.com will get an extra 100GB free. Let us know if you made the cut!
(wpcentral @ twitter)

Net 100 GB gekregen!

[ Voor 17% gewijzigd door martijn.s op 19-02-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
martijn.s schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:21:
[...]

(wpcentral @ twitter)

Net 100 GB gekregen!
Thnx! :D Hier ook 100 GB erbij.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
[...]

(wpcentral @ twitter)

Net 100 GB gekregen!
omg thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
[...]

(wpcentral @ twitter)

Net 100 GB gekregen!
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Yes, ook 100GB hier. Het is voor een jaar!! Met andere woorden, probeer de aanbieding voor anderen te bewaren mocht je het niet perse nodig hebben. Zit nu op de 300gb opslag, tjah dat is wel erg veel!

Weet iemand trouwens of je de 2gb maximale file grootte kan omzeilen? Als dat zo is dan kan ik veel nuttiger gebruik maken door er films op te zetten.

[ Voor 27% gewijzigd door Heilige Kaas op 19-02-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:49

ralpje

Deugpopje

Hier ook 100GB binnen, m'n collega was nét te laat zo te zien.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Heb 100gb op 2 van mijn outlook mails binnen geslurpt. Ook even snel mijn moeder en zus laten inloggen. :) Dus excuses aan je collega. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Wauww....100GB is gewoon op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Dat ging heel snel idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
En nog eens 20GB erbij! Check je mail!
153GB and counting :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door enomiss op 19-02-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
enomiss schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:58:
En nog eens 20GB erbij! Check je mail!
153GB and counting :Y)
ohw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

het is inderdaad niet te geloven. Nu al op :(

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Nog niet gezien :( Dat komt nog wel denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
TheVMaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:04:
[...]

Nog niet gezien :( Dat komt nog wel denk ik...
Heb je dit uitgevinkt? Anders ontvang je acties nooit..
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/a9u0ys.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
enomiss schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:06:
[...]

Heb je dit uitgevinkt? Anders ontvang je acties nooit..
[afbeelding]
Het staat uitgevinkt :+

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Sta op het punt Lumia te kopen en heb dan ook al netjes een outlook.com account aangemaakt. Groot was echter wel mijn verbazing om daarin allerlei contacten reeds te zien staan. Op gewone PC gebruik ik Windows Live Mail, waarin ik die outlook.com ook raadpleeg, dus ik vermoed dat van daaruit die contactlijst gevuld is. Ik heb echter nog geen mails met die account zelf verstuurd.

In mijn toekomstige Lumia wil ik echter niet dat voor elke persoon die ik ooit mail gestuurd heb vanuit Windows Live Mail (notabene met andere adres dan het outlook.com adres!) een contactpersoon aangemaakt wordt en die zichtbaar wordt in mijn telefoon.

Kwestie dat niet als je iemand wilt bellen je op den duur een megalijst hebt van contacten omdat je toevallig eens mail gestuurd hebt.

Begrijp ik het goed dat zoals bij Android een Lumia zijn telefoonboek gevuld wordt met de gegevens zoals die in je people lijstje staan van je outlook.com account?

En hoe kan je er dan voor zorgen dat vb in je GMS zelf enkel de relevante personen in je telefoonboek staan die je ook wilt kunnen bellen en dus niet die waslijst van personen die je ooit eens mailtje hebt gestuurd?
vb ik heb volgens mijn people-ding in outlook.com vb 80 "personen", terwijl daarvan vb slechts 10 ofzo relevant zijn en ik die wil kunnen bellen. Kan je dan ervoor zorgen dat je enkel die 10 zichtbaar krijgt in je Lumia?

Meest drastische oplossing lijkt me gewoon in de contactlijst bij outlook.com al de rest te verwijderen, maar als ik dan nog eens mailtje wil sturen, dan heb ik hun mailadres weer niet meer (en in je sent items te gaan zitten zoeken is toch ook niet praktisch).

Dus hoe doen jullie dit?

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

volgens mij staan er meer dan 1000 mensen in mijn lijst..
Ik doe altijd zoeken op naam, of je gebruiken 'recent' of 'groups' :)
of je wacht even op WP8.1 feature 'Inner Circle of contacts. Up to 40 contacts can be in the inner circle.'

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
Je kunt nu al een aparte tile aanmaken met een groepje. Ik heb een tile met daarin alleen mijn gezinsleden (3) zodat ik ze snel kan bellen. Dat kon al in WP 7.8 op mijn Lumia 800. Je kunt dus gewoon een groepje maken van die 10 en die op je homescreen zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door coenox op 20-02-2014 09:28 ]

• enomiss
Leffunk schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:42:
Sta op het punt Lumia te kopen en heb dan ook al netjes een outlook.com account aangemaakt. Groot was echter wel mijn verbazing om daarin allerlei contacten reeds te zien staan. Op gewone PC gebruik ik Windows Live Mail, waarin ik die outlook.com ook raadpleeg, dus ik vermoed dat van daaruit die contactlijst gevuld is. Ik heb echter nog geen mails met die account zelf verstuurd.

In mijn toekomstige Lumia wil ik echter niet dat voor elke persoon die ik ooit mail gestuurd heb vanuit Windows Live Mail (notabene met andere adres dan het outlook.com adres!) een contactpersoon aangemaakt wordt en die zichtbaar wordt in mijn telefoon.

Kwestie dat niet als je iemand wilt bellen je op den duur een megalijst hebt van contacten omdat je toevallig eens mail gestuurd hebt.

Begrijp ik het goed dat zoals bij Android een Lumia zijn telefoonboek gevuld wordt met de gegevens zoals die in je people lijstje staan van je outlook.com account?

En hoe kan je er dan voor zorgen dat vb in je GMS zelf enkel de relevante personen in je telefoonboek staan die je ook wilt kunnen bellen en dus niet die waslijst van personen die je ooit eens mailtje hebt gestuurd?
vb ik heb volgens mijn people-ding in outlook.com vb 80 "personen", terwijl daarvan vb slechts 10 ofzo relevant zijn en ik die wil kunnen bellen. Kan je dan ervoor zorgen dat je enkel die 10 zichtbaar krijgt in je Lumia?

Meest drastische oplossing lijkt me gewoon in de contactlijst bij outlook.com al de rest te verwijderen, maar als ik dan nog eens mailtje wil sturen, dan heb ik hun mailadres weer niet meer (en in je sent items te gaan zitten zoeken is toch ook niet praktisch).

Dus hoe doen jullie dit?
er wordt niemand automatisch aan je contacten lijst toegevoegd. En dadelijk in wp8.1 kan je alleen contacten met telefoon nummers weergeven.

• Amadeus1966
Als jij je mail ( live/Hotmail/outlook, is allemaal een pot nat.) goed beheert dan heb je weinig last.
Met één account ( mijn hoofdaccount ) sync ik al mijn contacten, mail e.d., de overige accounts sync ik alleen maar mail.
Eventuele nieuwe contacten komen dan alleen binnen via mijn hoofdaccount.
Om de zoveel tijd dan werk ik al deze contacten op mijn laptop bij,
vul eventueel resterende informatie aan zoals bijvoorbeeld adressen e.d. waarna deze automatisch weer worden gesynct over mijn apparaten.

Klinkt omslachtig, en de eerste keer als je alles onder handen neemt kan het veel werk zijn.
Gelukkig heb ik zelf niet zoveel contacten te onderhouden, maar heb onlangs die van mijn wederhelft opgeschoond ............wow....dat waren nogal wat hahaha
Gelijk alle oude niet gebruikte contacten eruit gefilterd.
Diverse nummers stonden zowel in haar account, simkaart en toestel dus dat ging driedubbel op.
Als alles ook maar overal opgeslagen wordt dan creëer je ook chaos.

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik dacht, wat zou het handig zijn als je naast qr-codes ook een app hebt die gewoon telefoonnummers kon scannen... Dat blijkt er gewoon al standaard in te zitten:
http://www.windowsphone.c.../scan-codes-tags-and-text
(Werkt ook voor win8)

Dat weet iedereen vast al, en misschien zat het ook al eeuwen op android, maar ik vond het een hele ontdekking!

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Zulke handige en redelijk voor de hand liggende functies zitten juist niet in Android.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben al tijden aan het overwegen WP8(.1) eens een kans te geven, maar heb een vraag over het keyboard. Voor zover ik heb kunnen vinden is het wel mogelijk om meerdere talen te installeren, maar moet je switchen tussen de talen. Ook lijkt het niet mogelijk om andere keyboard apps te installeren.

De belangrijkste reden die me tegenhoudt om WP te proberen is het verlies van de functionaliteit om twee talen tegelijk actief te hebben bij het typen. Op Android gebruik ik hiervoor Swiftkey, de predictions zijn Engels en Nederlands door elkaar. Dat niet hoeven schakelen tussen twee talen is voor mij ideaal. Kan dit in WP8(.1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan wisselen tussen die 2, keyboard layout kan direct vanuit keyboard scherm, maar zeker met 2 talen kan dat wat omslachtig zijn.

grootste gemis is nog wel cursortoetsen, dat je niet makkelijk een letter in een woord kan corrigeren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Er zit een knop op je keyboard waarmee je door een lijst aan zelf ingestelde talen kan bladeren. Gaat aardig vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
SinergyX schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:52:
grootste gemis is nog wel cursortoetsen, dat je niet makkelijk een letter in een woord kan corrigeren.
Als je lang op het scherm drukt, verschijnt er een cursor die te verslepen is met behoorlijke precisie

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Bundin schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:49:
Ik ben al tijden aan het overwegen WP8(.1) eens een kans te geven, maar heb een vraag over het keyboard. Voor zover ik heb kunnen vinden is het wel mogelijk om meerdere talen te installeren, maar moet je switchen tussen de talen. Ook lijkt het niet mogelijk om andere keyboard apps te installeren.
Ik gebruik zelf 3 talen op het toetsenbord. Volgens mij hoefde ik ze niet eens te installeren, selecteren was genoeg.
Bundin schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:49:
Op Android gebruik ik hiervoor Swiftkey, de predictions zijn Engels en Nederlands door elkaar.
WP8.1 krijgt ook swipe functionaliteit, of je hiervoor een andere taal kan instellen is nog niet bekend. Zie er ook niet echt het nut van in. Dus de ene taal wil je normaal typen, en de andere met swipe? 8)7
Je kan gewoon tussen 2 talen met 1 tik wisselen op WP.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 21-02-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Nope, ik wil niet hoeven wisselen tussen twee talen. Met Swiftkey zijn Engels en Nederlands tegelijk actief. Of ik nou swipe of type, Engelse en Nederlandse suggesties staan naast elkaar en ik kan zonder te hoeven wisselen beide talen gebruiken in één zin. Ideaal voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Bundin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:20:
Nope, ik wil niet hoeven wisselen tussen twee talen. Met Swiftkey zijn Engels en Nederlands tegelijk actief. Of ik nou swipe of type, Engelse en Nederlandse suggesties staan naast elkaar en ik kan zonder te hoeven wisselen beide talen gebruiken in één zin. Ideaal voor mij.
lol, dus je typt meestal zo:
hey what are we going to doen vandaag?

Overigens kan je ook midden in een zin de taal wijzigen, als je bijvoorbeeld even een moeilijk engels woord erbij moet halen.

[ Voor 12% gewijzigd door enomiss op 22-02-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb alleen Nederlands geïnstalleerd zodat m'n spatiebalk wat groter is. Zou wel fijn zijn inderdaad als je twee talen kon instellen. Het gebeurd nog wel eens dat ik aan het whatsappen ben met mensen in Nederland en dat vrienden in het buitenland ook net wakker worden waardoor soms autocorrect hele rare woorden maakt of ik stomme foutjes maak. En daarbij Enomiss, ik weet niet hoe oud je bent, maar bij mijn vrienden/generatie (+/-25) komt het vaak genoeg door dat zinnen ineens Engels bevatten, veelal uitdrukkingen maar soms ook woorden waar je in het Nederlands niet een goede vervanging voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:01:
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb alleen Nederlands geïnstalleerd zodat m'n spatiebalk wat groter is. Zou wel fijn zijn inderdaad als je twee talen kon instellen. Het gebeurd nog wel eens dat ik aan het whatsappen ben met mensen in Nederland en dat vrienden in het buitenland ook net wakker worden waardoor soms autocorrect hele rare woorden maakt of ik stomme foutjes maak. En daarbij Enomiss, ik weet niet hoe oud je bent, maar bij mijn vrienden/generatie (+/-25) komt het vaak genoeg door dat zinnen ineens Engels bevatten, veelal uitdrukkingen maar soms ook woorden waar je in het Nederlands niet een goede vervanging voor hebt.
Ik ben nog onder de 30. ;)
Dat klopt helemaal, ik doe het zelf ook constant, maar die woorden kun je toch gewoon typen? Dat ze niet voorspeld worden lijkt me logisch. Overigens kun je ook engelse woorden die je vaak gebruikt toevoegen aan je woordenboek waarna ze wel voorspeld worden.
Maar de voorspelling van twee talen door elkaar lijkt me chaos.

Wat mij geweldig zou lijken, is als WP herkend welke taal een persoon spreekt. Bijvoorbeeld met Piet spreek ik altijd Nederlands, en met Friedrich altijd Duits en met Andrew altijd Engels. En dat het toetsenbord dan automatisch omschakelt in de desgewenste chat. Dit lijkt me echt awesome, aangezien ik vaak in 3 talen tegelijk aan het chatten ben en steeds moet omschakelen.
http://windowsphone.userv...ge-setting-per-contact-te

[ Voor 25% gewijzigd door enomiss op 22-02-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

http://www.wpcentral.com/...r-announced-windows-phone

Facebook Messenger is binnen een paar weken beschikbaar voor windows phone. Ben benieuwd wat het doet, klinkt op zich leuk maar zullen ze hier een vervanging van Facebook Chat (in de berichten/personen hub) mee bedoelen? Op zich werkt die namelijk ook prima, een paar updates daarvan zou ik liever zien dan weer een losse app in de background.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Doet Skype nu niet ook al Facebook messages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

nee, op de pc kan je wel facebook inladen zodat je je contacts ook in skype hebt en zo kan chatten. Maar in windows phone heb je dat sowieso niet.

Het is te hopen dat microsoft inziet dat skype juist goed is in video en audioconversaties en zorgt voor betere integratie in het OS. En dat Facebook Whatsapp gaat gebruiken om Facebook Messenger te vervangen voor 1 ubermessenger die werkelijk crossplatform werkt.

Maargoed, beide zal wel niet gebeuren omdat de bedrijven daar zelf geen belang bij hebben.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
DeNachtwacht schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:39:

Facebook Messenger is binnen een paar weken beschikbaar voor windows phone. Ben benieuwd wat het doet, klinkt op zich leuk maar zullen ze hier een vervanging van Facebook Chat (in de berichten/personen hub) mee bedoelen? Op zich werkt die namelijk ook prima, een paar updates daarvan zou ik liever zien dan weer een losse app in de background.
Die ingebouwde app krijgt ook een flinke update en die wordt met wp8.1 uitgebracht. Op dit moment kunnen we geen bv. foto's versturen en de fbc app lost dit probleem tijdelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18
Ik loop wat tegen de limiet aan van het interne geheugen van mijn Lumia 820, sinds kort een 32GB SD kaaartje erbij geplaatst.
Na alle kaarten gewist te hebben (via "alle kaarten wissen"), controleerde ik de opslag en ik blijf bij details 780 MB aan kaarten zien.
Als ik de lijst kaarten opvraag zijn er geen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Telefoon al eens aan/uit gezet? Misschien loopt de storage check maar eens in de zoveel tijd.. Of maps opnieuw downloaden, en met de Nokia storage tool vervolgens verplaatsen naar MicroSD? (of moet je ze dan opnieuw downloaden?)

Beproefde andere methode is anders.. Reset uitvoeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
DeNachtwacht schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:39:

Bij mij werkt die facebookintegratie in Berichten voor geen meter. Zolang ik daarin blijf chatten werkt het allemaal, maar zodra ik bijvoorbeeld op een laptop verder chat, komen mijn uitgaande berichten niet in de Berichten-app, en krijg ik in de live-tile notifications voor alle ontvangen berichten die ik dan allang gelezen heb op de laptop. Wat mij betreft is die berichten-app dus onbruikbaar, tenzij dat de -enige- plek is waar je facebook chat gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Het is idd nog niet ideaal, maar werkt in ieder geval een stuk sneller dan Whatsapp omdat je geen aparte app hoeft te starten. Ik hoop dus dat ze dit gaan behouden. Er zijn trouwens lekker veel updates vanuit barcelona vandaag voor de Windows Phone liefhebbers:

- Spotify Free komt ook naar Windows Phone
- Facebook Messenger komt naar Windows Phone (in WP 8.1 wordt de integratie uit het OS gehaald en worden apps als facebook messenger meer als 'add-ins' voor het besturingssysteem ontworpen)
- Blackberry Messenger komt naar Windows Phone (en ook naar de Nokia Android devices)
- De Lumia Icon komt over de hele wereld beschikbaar als Lumia 929
- Kaspersky brengt een virusscanner naar Windows Phone
- HERE Maps nu ook beschikbaar op Windows 8.1

Ik ben zelf vooral benieuwd naar hoe de nieuwe 'plugin benadering' voor system apps eruit gaat zien. Hoop iig dat Facebook Messenger qua integratie in het OS er niet op achteruit gaat, dit vond ik juist de grote pré...

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 24-02-2014 18:57 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
enomiss schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:03:
[...]

Ik ben nog onder de 30. ;)
Dat klopt helemaal, ik doe het zelf ook constant, maar die woorden kun je toch gewoon typen? Dat ze niet voorspeld worden lijkt me logisch. Overigens kun je ook engelse woorden die je vaak gebruikt toevoegen aan je woordenboek waarna ze wel voorspeld worden.
Maar de voorspelling van twee talen door elkaar lijkt me chaos.
Die chaos valt best mee, meestal type je toch met relatief weinig fouten. Daarnaast onthoudt SwiftKey welke woorden je vaak na elkaar gebruikt. En 'gewoon' een Engels woord typen kan best als de taal alleen Nederlands is, maar als je dan op spatie drukt wordt het 'gecorrigeerd'. Dat is dus niet handig. Maargoed, geen SwiftKey, geen WP8.1 voor mij :) Klinkt over the top, maar ik ben teveel gewend aan tweetalige prediction / correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
Bundin schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 00:20:
[...] En 'gewoon' een Engels woord typen kan best als de taal alleen Nederlands is, maar als je dan op spatie drukt wordt het 'gecorrigeerd'. Dat is dus niet handig. [...]
Je kan natuurlijk zoals gezegd die Engelse woorden aan je woordenboek toevoegen. Is zo simpel als op de + drukken nadat je hebt getypt en daarna zal die ook automatisch in je autocorrectie en autocomplete worden meegenomen. Is alleen erg vervelend die eerste week dat je Engelse woorden aan het typen bent :/
[...]Daarnaast onthoudt SwiftKey welke woorden je vaak na elkaar gebruikt.[...]
Dat doet WP7/8 ook btw, naast dat het de hitareas van letters dynamisch vergroot/verkleind naar waarschijnlijkheid dat je die wilt typen. (dus predictie per letter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18
xxxneoxxx schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:38:
Telefoon al eens aan/uit gezet? Misschien loopt de storage check maar eens in de zoveel tijd.. Of maps opnieuw downloaden, en met de Nokia storage tool vervolgens verplaatsen naar MicroSD? (of moet je ze dan opnieuw downloaden?)

Beproefde andere methode is anders.. Reset uitvoeren. :P
Bedankt voor de tip, blijkbaar had ik maps staan op interne storage en op SD.
De lijst van mappen die opgevraagd worden, tonen enkel diegene op het geselecteerde medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:53:
..
- Kaspersky brengt een virusscanner naar Windows Phone
..
Ik ben benieuwd wat ze willen gaan scannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:40:
[...]

Ik ben benieuwd wat ze willen gaan scannen...
Op Android en iOS beginnen virussen al een steeds serieuzere dreiging te worden, dus met de door microsoft zo gewenste groei in het vooruitzicht vind ik het wel prettig dat ze hier vast op voorbereiden.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ja leuk maar zo'n virusscanner kan nooit buiten z'n eigen sandbox komen dus er valt idd niet veel te scannen. Of ze moeten al samenwerken met Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

alwinus

Tweaked

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat als een contact mij belt ik alleen het nummer zie en niet de naam die erbij hoort. Erg vervelend want voorheen werkte het probleemloos. Meer mensen hier last van of wellicht iemand met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:48
alwinus schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:53:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat als een contact mij belt ik alleen het nummer zie en niet de naam die erbij hoort. Erg vervelend want voorheen werkte het probleemloos. Meer mensen hier last van of wellicht iemand met een oplossing?
nummer onder 2 verschillende contacten opgeslagen?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
CAP-Team schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:29:
[...] Of ze moeten al samenwerken met Microsoft.
Wat alleen maar het OS openzet en de kans op virussen vergroot. Dat software buiten een sandbox kan is waarom Windows nu zo ongelooflijk veel problemen heeft. Ik vermoed dat Microsoft daar wel van heeft geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

alwinus

Tweaked

Driek schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:55:
[...]

nummer onder 2 verschillende contacten opgeslagen?
Nee je kan contacten linken. Op de een of andere manier hebben contacten meerdere links voor dezelfde contactpersoon vanuit hotmail. Hoe dat komt weet ik niet. Er staan namelijk dezelfde gegevens in. Misschien eens een keer alle contacten opnieuw gaan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:29:
Ja leuk maar zo'n virusscanner kan nooit buiten z'n eigen sandbox komen dus er valt idd niet veel te scannen. Of ze moeten al samenwerken met Microsoft.
precies, ik denk dat dit gewoon een AVG security suite kloon zal zijn, ze hebben hooguit toegang tot foto's en muziek om te scannen. verder kan je als app nergens bij (en terecht vind ik)
Caelorum schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:51:
Wat alleen maar het OS openzet en de kans op virussen vergroot. Dat software buiten een sandbox kan is waarom Windows nu zo ongelooflijk veel problemen heeft. Ik vermoed dat Microsoft daar wel van heeft geleerd.
Deels is dat volgens mij al toegepast in Windows 7, die antivirus makers waren toen allemaal pissed op Microsoft omdat ze niet meer bij de kernel konden ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:41
Caelorum schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:51:
[...]

Ik ben het half met je eens. Want natuurlijk is het goed dat software in een sandbox draait, maar je kan niet zomaar zeggen dat Microsoft van Windows geleerd heeft en nu daarom alles maar in een sandbox plaatst. Gebruiksgemak kan namelijk ernstig achteruit gaan en beperkt worden. Op Windows Phone, maar ook op iOS is het bijvoorbeeld per definitie niet mogelijk om bijvoorbeeld op een website met een sollicitatieformulier een bestand te uploaden, omdat er buiten de sandbox om alleen maar toegang gekregen kan worden tot de fotogallerij. Maar bestanden kan je vergeten. Nou is dat op een mobiele telefoon nog tot daar aan toe, maar bijvoorbeeld op een tablet met iOS vind ik het super vervelend. Nee een tablet is geen computer, maar veel mensen gebruiken 'm wel zo! Geef mij dan maar de iets minder veilige Windows (ook Windows RT op tablets) waar je wel gewoon bij je bestanden kan!

(Overigens is Windows volgens mij al wel drastisch verbeterd qua veiligheid, geen idee hoe onveilig het tegenwoordig nou echt is, behalve als alles en iedereen altijd maar als admin inlogd)

[ Voor 7% gewijzigd door Luuk1983 op 25-02-2014 12:46 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Luuk1983 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:44:
[...] Ik ben het half met je eens. Want natuurlijk is het goed dat software in een sandbox draait, maar je kan niet zomaar zeggen dat Microsoft van Windows geleerd heeft en nu daarom alles maar in een sandbox plaatst. Gebruiksgemak kan namelijk ernstig achteruit gaan en beperkt worden. Op Windows Phone, maar ook op iOS is het bijvoorbeeld per definitie niet mogelijk om bijvoorbeeld op een website met een sollicitatieformulier een bestand te uploaden, omdat er buiten de sandbox om alleen maar toegang gekregen kan worden tot de fotogallerij. Maar bestanden kan je vergeten. [...]
Vanuit de sandbox naar buiten toe is vanuit systeemveiligheid natuurlijk niet zo'n issue. Het gaat er meer om wat er van buiten naar binnen kan. Die beperking van Microsoft heeft te maken met privacy en gemakszucht van MS en niet zozeer veiligheid. Daarom ook dat ze een FileChooser in WP8.1 gaan introduceren zodat je wel bestanden kan uploaden. Dat had er eigenlijk al in moeten zitten IMO, maar iemand bij MS heeft ooit besloten dat het niet zo super belangrijk was.
Die sandbox stopt Microsoft wel steeds meer in zijn producten. Kon je UAC nog eenvoudig helemaal uitzetten zonder gevolgen in Windows 7, werkt de helft van de nieuwe features in Windows 8 het niet meer als het je uiteindelijk lukt via het register UAC uit te zetten. Het zou mij niet verbazen als Microsoft liever vandaag alles in een sandbox gooit in Windows 8, maar dat is wat lastig voor ze omdat het OS (deels) backwards compatible moet zijn, omdat anders iedereen overloopt naar alternatieven zoals OSX, Linux en BSD.
Met WP8 hebben ze dat probleem niet zo, maar daar zitten ze weer met te weinig mankracht om het geheel fatsoenlijk te implementeren zodat het de eindgebruiker zo min mogelijk in de weg zit. Sandbox betekent hooguit dat de gebruiker vaker expliciet toestemming moet geven (bijv. door een handeling) en niet zozeer dat niets naar binnen of buiten mag. Alleen moet je wel alles wat naar binnen komt als verdacht beschouwen en uitgebreid toetsen/sandboxen.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 25-02-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Luuk1983 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:44:
[...]
(Overigens is Windows volgens mij al wel drastisch verbeterd qua veiligheid, geen idee hoe onveilig het tegenwoordig nou echt is, behalve als alles en iedereen altijd maar als admin inlogd)
Windows 8 is beter qua beveiliging naar wat ik heb gelezen.

Wil je alleen standaard gebruikers hanteren om met bijv. Windows 7 te werken dan moet je allerlei registry truuken uithalen. Heb dit in het verleden wel gedaan btw; Default ingebouwd administrator account locken en een andere named user aan te maken met admin rechten, via registry aangepast dat deze, en de andere named user, bij aanloggen in Windows 7 niet standaard te voorschijn komt als user waarmee aan te loggen is, en een aparte registry key waarmee de optie "Run as Administrator" een popup geeft waarbij niet alleen om een wachtwoord, maar ook om een useraccount gevraagd wordt. Een beetje het Linux principe zeg maar. Werkt op zich OK, totdat je bijvoorbeeld een losse update van de Microsoft site wilt downloaden. Dan kom je er achter dat je hiervoor op de lokale werkplek echt administrative priviledges moet hebben. Of all sites. :( Maar goed, dit soort zaken verplicht mensen echt tot een andere manier van werken, en je krijgt regelmatig popups. Users die niet weten wat ze doen, zullen net als met UAC en de bijbehorende OK button, op een gegeven moment ook stoicijns overal hun username + ww invullen, zonder te kijken wat nu precies met elevated privs. wil draaien. [/offtopic]

Het sandbox idee is best handig; leg niet de gebruikersrechten aan banden, maar de rechten van de app. Alhoewel dit dus ook weer issues/uitdagingen met zich meebrengt m.b.t. de data waar apps niet bij kunnen/mogen en interactie/het dele van data tussen apps. Beperking op dat vlak geeft weer ontevreden gebruikers en app ontwikkelaars en dat wil je als OS bouwer ook weer niet me dunkt. Ik denk dat een combi van de 2 de mooiste oplossing zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Binnen Windows 8.x werkt het net zo, de Windows Store apps werken ook binnen een Sandbox al zijn er wel meer vrijheden dan op WP8.

Feit is dus wel dat die "antivirus" apps meer een schijnveiligheid zijn die waarschijnlijk meer kwaad (batterijverbruik) doen dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik werd vanmiddag tijdens het surfen verblijd met dit mooi scherm op mijn tablet.
Zal wel niet lang duren dat deze ook op WP te zien zijn hahaha

Ja, ik weet het, heeft niets om het hemd.
Op deze manier werd er weer een site gepromoot welke natuurlijk weer eens een passende oplossing bood.
Maar je zal maar zo argeloos zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i296.photobucket.com/albums/mm179/groetjes-uit-groningen/Screenshot_2014-02-25-02-04-04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Meer mensen waarbij dit forum soms IE laat crashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
enomiss schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:35:
Nope, alleen de App voor android crasht steeds na het posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
enomiss schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:35:
Ja, maar het gebeurt alleen als ik vanuit de frontpage naar het forum ga. Meestal gaat het wel goed, maar eens in de tijd crasht de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 12:48
Caelorum schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:24:
[...]

Ja, maar het gebeurt alleen als ik vanuit de frontpage naar het forum ga. Meestal gaat het wel goed, maar eens in de tijd crasht de browser.
Bij mij doet hij dit sinds kort ook af en toe. Inderdaad meestal als ik v/d homepage naar t forum ga. Al is het ook wel eens in de pricewatch/vraag en aanbod gebeurd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Roelant001 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:26:
[...]

Bij mij doet hij dit sinds kort ook af en toe. Inderdaad meestal als ik v/d homepage naar t forum ga. Al is het ook wel eens in de pricewatch/vraag en aanbod gebeurd volgens mij.
Bij mij soms als ik een topic aan klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Vanuit W8 met de standaard ( internetexplorer ) browser absoluut geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Amadeus1966 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:53:
Vanuit W8 met de standaard ( internetexplorer ) browser absoluut geen probleem
We praten hier over IE in WP8. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
Heb hier idd ook last van, ook met de webbased apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
enomiss schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:55:
[...]

We praten hier over IE in WP8. ;)
Ah, oke.....nu snap ik het ;-)
Was niet echt duidelijk.
Ik gebruik dat onding niet.
Browsen op mijn Nok vind ik alles behalve Windows waardig.

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
Is het mogelijk binnen WP8 om een pushmelding te krijgen wanneer iemand anders (die zijn agenda met mij gedeeld heeft) iets toevoegd aan zijn agenda?

Dus geen email, maar een pushmelding (zoals dit bij iOS i.i.g. wel het geval is).

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
Amadeus1966 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:49:
[...]

Ah, oke.....nu snap ik het ;-)
Was niet echt duidelijk.
Ik gebruik dat onding niet.
Browsen op mijn Nok vind ik alles behalve Windows waardig.
Niet duidelijk? Het staat zelfs 2x in de titel van dit topic:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0cSR9ps.png
Ook Android kan je elders bespreken.

wel lief blijven he

[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 27-02-2014 21:23 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Amadeus1966
relax, vergissen kan gebeuren. Niet gelijk zo boos

[ Voor 89% gewijzigd door PaT op 27-02-2014 21:24 ]

• Caelorum
Alleen als het past binnen de discussie van WP8, he! ^^

• xxxneoxxx
Is overigens nieuws: Microsoft: remote desktop-app komt ook naar Windows Phone ooit nog eens uitgekomen? Ik dacht, laat ik nog eens kijken in de store, maar vooralsnog nog steeds niet denk ik..? :/ ;(

[ Voor 18% gewijzigd door xxxneoxxx op 27-02-2014 20:48 ]

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:47:
Is overigens nieuws: Microsoft: remote desktop-app komt ook naar Windows Phone ooit nog eens uitgekomen? Ik dacht, laat ik nog eens kijken in de store, maar vooralsnog nog steeds niet denk ik..? :/ ;(
na 4 maanden nog steeds niet. Laten we positief zijn en zeggen dat ze te druk met WP8.1 zijn. Het zou kunnen dat ze dit als feature in WP8.1 gaan staoppen om alle windows 8 dingen met elkaar te intergreren

[ Voor 0% gewijzigd door RagingPenguin op 27-02-2014 21:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Zou mij idd niks verbazen als dat in het OS wordt ingebouwd

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
DeNachtwacht schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:29:
Zou mij idd niks verbazen als dat in het OS wordt ingebouwd
Ja, er zou toch muis en keyboard support komen. Wellicht dat dit ermee samenhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
enomiss schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:30:
[...]

Ja, er zou toch muis en keyboard support komen. Wellicht dat dit ermee samenhangt.
of je telefoon als touchpad gebruiken voor je desktop. Lijkt mij ideaal voor multitouch gebaren. zoomen, horizontaal scrollen, charmsbar oproepen ed. Dat is met een muis toch een tikkeltje onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:02
Ik heb ingesteld dat mijn password op lockscreen wordt gevraagd na een kwartier inactief gebruik. Dat bevalt prima, is er echter ook een optie om via een button direct in te stellen dat het wachtwoord gevraagd dient te worden?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

RudyL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:44:
Ik heb ingesteld dat mijn password op lockscreen wordt gevraagd na een kwartier inactief gebruik. Dat bevalt prima, is er echter ook een optie om via een button direct in te stellen dat het wachtwoord gevraagd dient te worden?
?? Ik snap er niks van. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
hij bedoelt dat hij soms wil dat er direct een password word gevraagd. Dus direct ipv na een kwartier. Andriod kan dit wel, WP volgens mij niet. Niet dat ik weet iig

[ Voor 0% gewijzigd door RagingPenguin op 28-02-2014 13:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
RagingPenguin schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:21:
[...]

hij bedoelt dat hij soms wil dat er direct een password word gevraagd. Dus direct ipv na een kwartier. Andriod kan dit wel, WP volgens mij niet. Niet dat ik weet iig
Dat is inderdaad wat ik bedoel, had al wel gezocht bij instellingen maar kon het niet vinden. Zou voor mij een welkome aanvulling zijn.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nee, kan (nog) niet. Dus wil je het veilig hebben en iets vergelijkbaars met wat jij wil, dan moet je de timeout instellen op 15 min en het wachtwoord vragen op meteen. Dan gaat het wachtwoord er effectief ook pas na 15min inactief te zijn op en als je het meteen wilt als je op powerknop drukt. Enige jammere dan is dat je homescreen 15min lang te zien is als je hem neerlegt.

[ Voor 38% gewijzigd door Caelorum op 28-02-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Caelorum schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:32:
Nee, kan (nog) niet. Dus wil je het veilig hebben en iets vergelijkbaars met wat jij wil, dan moet je de timeout instellen op 15 min en het wachtwoord vragen op meteen. Dan gaat het wachtwoord er effectief ook pas na 15min inactief te zijn op en als je het meteen wilt als je op powerknop drukt. Enige jammere dan is dat je homescreen 15min lang te zien is als je hem neerlegt.
Ja, dat zou een mogelijkheid zijn, maar dat lijkt me accu technisch niet een hele goede optie.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

O, oké. Ik heb mijn scherm op 3 minuten staan. Snap ik nog steeds niet wanneer het scherm gelocked zou moeten worden. Wil je dat dan zelf opgeven? Is dat de bedoeling? Er zal toch iets vooraf moeten gaan. Gewoon even op de 'powerbutton' drukken?

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 28-02-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
RudyL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:44:
Bedoel je dat als je je telefoon van standby haalt dat hij om een wachtwoord vraagt of dat hij na bijvoorbeeld 10 seconden direct achter pasword lock gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hij bedoelt volgens mij, dat zijn setting op 15 minuten staat. Dus na 15 minuten locked zijn telefoon. Als je binnen die 15 minuten op bijv. De powerknop drukt, gaat je scherm wel uit, maar locked de telefoon niet. Binnen Android kan je dit laatste instellen. Bij powerbutton scherm uit en direct toestel locken. Eigenlijk best vreemd dat deze optie binnen WP er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Laatst online: 04-09 08:04
xxxneoxxx schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:31:
Eigenlijk best vreemd dat deze optie binnen WP er niet is.
Niet volgens het beleid wat MS met WP volgt he.
Als in, hoe minder opties voor de gebruiker, hoe beter (of makkelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Als ik de powerbutton indruk dan locked mijn telefoon. Nog steeds geen idee waar je het over hebt, eerlijk gezegd.

Dus, ik heb mijn telefoon aan, ben even op Twitter aan het kijken. Klaar daarmee, ik klik op de powerbutton en ik krijg een zwart scherm. Klik ik weer op de powerbutton, dan krijg ik mijn lockscreen in beeld en moet ik mijn code invoeren.

Ik kan me alleen voorstellen dat het niet zo werkt als je geen vergrendelingscherm gebruikt.

[ Voor 75% gewijzigd door GerCor op 28-02-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Laatst online: 04-09 08:04
GerCor schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:01:
Als ik de powerbutton indruk dan locked mijn telefoon. Geen idee waar je het over hebt, eerlijk gezegd. Ik neem aan dat de telefoon met een wachtwoord beveiligd is?
De mijne locked niet. Als in, als ik de powerbutton indruk gaat het scherm uit (en de telefoon in standby?). Als ik binnen mijn ingestelde x seconden/minuten wéér op de powerbutton druk, hoef ik niet opnieuw mijn pincode in te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

fruitbakje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:08:
[...]

De mijne locked niet. Als in, als ik de powerbutton indruk gaat het scherm uit (en de telefoon in standby?). Als ik binnen mijn ingestelde x seconden/minuten wéér op de powerbutton druk, hoef ik niet opnieuw mijn pincode in te tikken.
En waar stel je dat 'binnen mijn ingestelde X seconden/minuten .....' dan in? Ik ken dat helemaal niet. Is dat een Nokia huppelepup toevoeging?

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 28-02-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Settings -> lock screen -> Password -> Require a password after
Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste