Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:53
FaceDown schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:34:
[...]

En bij autoreclames zitten er altijd superdeluxe grote velgen onder terwijl ze met stalen velgen leveren. Oplichting? Niet zo zeuren.
Op de man spelen is nergens voor nodig

[ Voor 15% gewijzigd door PaT op 19-10-2012 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Lijkt me erg leuk om er nu al 1 te hebben, maar aangezien ik er minstens een jaar of 2-3 mee wil doen wacht ik toch liever wat maandjes voor de Pro. Dan maar wat meer betalen.

Misschien ga ik wel voor een Samsung, de 1200 euro model heeft een pennetje, benieuwd hoe goed die werkt.

edit: blijkbaar heeft de surface pro ook een pen erbij. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door lordMocro op 19-10-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:27
Waarom zou je met een Surface RT niet 2-3 jaar mee kunnen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Ramon schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:56:
Waarom zou je met een Surface RT niet 2-3 jaar mee kunnen?
Ik bedoel meer dat ik liever wat maandjes wacht en een Surface Pro neem, want ik ga er minstens 2-3 jaar gebruiken. Als een echte laptop vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
(jarig!)
Ik neem aan dat de Pro versie wel in staat is om Diablo 3 en Guild Wars 2 redelijk te draaien toch? Ik zoek ook een tablet/ultrabook hybrid om mijn laptop te vervangen en af en toe een spelletje is wel leuk.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Toms_88 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:02:
Ik neem aan dat de Pro versie wel in staat is om Diablo 3 en Guild Wars 2 redelijk te draaien toch? Ik zoek ook een tablet/ultrabook hybrid om mijn laptop te vervangen en af en toe een spelletje is wel leuk.
Ik denk op very low, en dan heel moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
(jarig!)
lordMocro schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:03:
[...]

Ik denk op very low, en dan heel moeizaam.
Ugh.. dan toch nog maar wat alternatieven bekijken..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Wellicht dat de AMD cpu's die nog moeten komen iets voor je worden. Normaliter hebben AMD CPUs betere grafische prestaties.
http://www.theverge.com/2...deon-hd-6250-announcement

[ Voor 25% gewijzigd door punisher007 op 19-10-2012 00:19 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
De pro is er meer voor zakelijk gebruik bedoeld dan voor gaming. Qua processors zal het wel in orde zijn maar ik verwacht niet dat ze een turbo grafische chip erin gaan zetten die GW2 op Full HD aan kan. Een grafische kaart past er niet in dus het zal wel een SoC achtige constructie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:33
Heeft de Engelse versie wel een QWERTY?
Ik wil hem namelijk ook bestellen, dan maar iemand vinden in Engeland die dat voor mij wil fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Hier hebben we moderators en topic report knoppen voor. Ja echt, die hebben we in Tweak 7 ook nog ;)

[ Voor 73% gewijzigd door PaT op 19-10-2012 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:33
HyperioN schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:09:
Hou eens op met die keyboard vragen. Staat gewoon op de respectievelijke sites onder "specificaties" en in dit topic (even terugbladeren).
Zeg, het is toch geen maandagmorgen, na een weekend dat je vrouw ongesteld is geweest, het regent, je krant niet bezorgd is en je hond op de deurmat gescheten heeft!
Doe eens een beetje aardig tegen elkaar! O-)

[ Voor 29% gewijzigd door PaT op 19-10-2012 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 20-09 11:14
lordMocro schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:54:
....................
edit: blijkbaar heeft de surface pro ook een pen erbij. _/-\o_
Ik kan daar heel weinig info over vinden eigenlijk. Kun je daar ook word-docs mee annotaten bijvoorbeeld? Lijkt het in functie op wat je ook bij de Galaxy Note 10.1 hebt?
Dat zou voor mij echt een USP zijn. Die Note valt in reviews niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik kijk zelf enorm uit naar de Surface Pro en kan bijna niet wachten alleen zit ik met het volgende; in Q1 komt Intel met de Haswell en dat lijkt me i.c.m. de Surface helemaal goud. Nu weet ik dat als je het nieuwste en het beste wilt helemaal niks moet kopen en lekker moet blijven wachten ;) Maar ik heb de stille hoop dat MS snel met een Haswell versie van de Surface komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Waar ik zelf eigenlijk op hoop is dat dropbox snel komt met een Windows RT integratie.. Ja met skydrive kom je ook een heel eind maar binnen mijn studie wordt dropbox een stuk meer gebruikt.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Juist vanwege het feit dat Microsoft alles op Skydrive zet (logisch) lijkt mij Dropbox integratie vrijwel kansloos. Maar dat hoeft geen ramp te zijn, met een goede app kan je ook een eind komen!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
PaT schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:00:
Juist vanwege het feit dat Microsoft alles op Skydrive zet (logisch) lijkt mij Dropbox integratie vrijwel kansloos. Maar dat hoeft geen ramp te zijn, met een goede app kan je ook een eind komen!
Dan hoop ik wel dat de integratie meerdere bestandstypen ondersteunt. Ik gebruik Keypass en dat bestand moet je als docx opslaan anders werkt het gewoon niet. Ik snap dat ze van SkyDrive geen misbruik willen maken maar dat schiet zijn doel voorbij. Dit zijn WP7 ervaringen btw.
Worsteneter schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:58:
Heeft de Engelse versie wel een QWERTY?
Ik wil hem namelijk ook bestellen, dan maar iemand vinden in Engeland die dat voor mij wil fixen
Engeland is QWERTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Laatst online: 07-09 09:49
De mijne ook besteld in de US, weliswaar via een bedrijf wat het voor mij gaat leveren hier in Nederland, 64gb versie hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Naar aanleiding van alle onduidelijkheid met betrekking tot Windows 8 tablets en Windows 8 RT en Windows 8 (Pro/Enterprise) ben ik gisteravond en vandaag druk bezig geweest met het typen van een (lange) blogpost. Voor ik deze publiceer, zou ik graag echter nog wat feedback willen ontvangen van diegenen die hiermee willen helpen. Een PDF van de post is hier terug te vinden:
http://sdrv.ms/RGYixs

PS: Keepass werkt perfect bij mij op skydrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Net de 32Gb versie besteld in de UK, schoonfamilie woont in Engeland namelijk.
Kan niet wachten totdat ik hem heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:03

80000

mrox

arene schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:27:
[...]

Kun je daar ook word-docs mee annotaten bijvoorbeeld? Lijkt
De huidige 2010 versie van Onenote kan je al met een pen bewerken, ik ga ervan uit dat de aankomende versie (x86) dit ook kan.
Annoteren van een word document is beetje vreemd aangezien je al de review functionaliteit hebt.
Meeste mensen printen het word document naar PDF of onenote en annoteren in die pdf of onenote als je hand/pen geschreven aantekeningen wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
punisher007 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:33:
Naar aanleiding van alle onduidelijkheid met betrekking tot Windows 8 tablets en Windows 8 RT en Windows 8 (Pro/Enterprise) ben ik gisteravond en vandaag druk bezig geweest met het typen van een (lange) blogpost. Voor ik deze publiceer, zou ik graag echter nog wat feedback willen ontvangen van diegenen die hiermee willen helpen. Een PDF van de post is hier terug te vinden:

Keepass an sich werkt prima. Maar de sync tussen WP7, Skydrive en desktop is gewoon ranzig gebouwd. Als je een wachtwoord aanpast dan loopt alles in de soep bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Momenteel staat de 32gb zonder cover op 'Shipment within 3 weeks' in de USA. Die heb ik besteld, maar voor mij komt als het waar is, die 3 weken, net te laat, vertrek de 8e alweer uit de VS.

Nu kan ik de Surface met Touch Cover bestellen, die levert de 26e, maar wil dit eigenlijk niet aangezien ik eigenlijk een typecover wil. Ik hoor vaker dat Apple/MS snel op '3 weken' zet maar dit uiteindelijk een stuk korter is. Iemand die hier daar ervaring mee heeft en uiteindelijk een stuk sneller dan 3 weken binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Zouden ze niet ook gewoon te koop zijn in de Microsoft Stores ?

Schijnbaar wel, maar ook hier zul je moeten reserveren lijkt het:
http://gizmodo.com/595312...orders-in-official-stores

[ Voor 55% gewijzigd door punisher007 op 19-10-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surface droptest opgenomen met camera van de Surface zelf:
YouTube: Surface with Windows RT Drop Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 21:28

neevedr

Dat was ik niet!

Vandaag een mail van msuk ontvangen.

Thank you for ordering on msuk. The release date for the preorder product has changed. The product listed below will now be available on 02 November 2012.

Ze zijn dus door hun initieel ingeschatte hoeveelheid heen.

Iedereen kan nu (ook zonder proxy/vpn) een Surface pre-ordenen in de UK en laten verschepen naar NL. http://www.microsoftstore...B/cat/categoryID.60118200

[ Voor 25% gewijzigd door neevedr op 20-10-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:45
neevedr schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:50:
Thank you for ordering on msuk. The release date for the preorder product has changed. The product listed below will now be available on 02 November 2012.
Dat scheelt maar een paar dagen, toch?
We wachten nog steeds vol spanning op de eerste real life gebruikservaringen.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 04:35
Hij staat nu gelist zag ik net op Coolblue: http://www.tabletcenter.n...face-with-windows-rt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Zo, de mijne net besteld in de webshop van microsoft.de

Fijn dat de surface nu wel vanuit het buitenland kan worden besteld zonder een proxy/vpn te gebruiken. Ik heb voor de 32GB zonder cover gekozen (wil later een Qwerty erbij halen en hoef niet perse 64GB). De leveringsdatum is ook in Duitsland 2-11-12. Ik benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 23:53

danplo

The Force is strong with me

Timx2 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:16:

Fijn dat de surface nu wel vanuit het buitenland kan worden besteld zonder een proxy/vpn te gebruiken. Ik heb voor de 32GB zonder cover gekozen (wil later een Qwerty erbij halen en hoef niet perse 64GB). De leveringsdatum is ook in Duitsland 2-11-12. Ik benieuwd!
Hoe zit het eigenlijk met de taal keuze ? Kan ik dan wel voor Dutch kiezen denken jullie ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
danplo schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met de taal keuze ? Kan ik dan wel voor Dutch kiezen denken jullie ?
Yep, dat was ook mijn eerste vraag voordat ik hem uit Duitsland bestelde.
Since its introduction in Windows 2000, Multilingual User Interface technology, or MUI, has allowed customers to install additional display languages on their Windows PCs and to switch between them. But for the majority of users, the language you got when you booted up your Windows PC for the first time was likely the one you were stuck with. For Windows 8, we have reimagined the display language experience, focusing on making additional display languages available to all Windows users, making them super easy to find and install, and allowing users to switch between them. This blog entry unveils the changes we’ve been making in Windows to achieve this.
http://blogs.msdn.com/b/b...he-language-you-want.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Timx2 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:16:

Hi Tim, waar werd er vermeld dat 2-11-12 de leveringsdatum is? In mijn bevestigings e-mail vind ik niets terug, maar op de bevestigings pagina stond het volgende:

Veroffentlichungen: Bestellen sie, und erhalten Sie die Lieferung bis zum 26.10. Versandart UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Heb 8 november mijne met zwarte touch cover, uit de VS. Handige van die touchcover is dat je er gewoon water/eten en dergelijke over kan krijgen zonder problemen. Toch handig als student. Als het niet bevalt verkoop ik de Touch Cover en ga ik alsnog de Type halen.

Heb er aardig vertrouwen in dat het een goed product is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Regenbui schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:04:
[...]

Oké, ik heb nu ook een bestelling gedaan via de Duitse website (32GB met cover) 8)7
Wel relaxed dat je via PayPal kon betalen en nu maar wachten (1 tot 2 weken) :)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Al enige idee of de Surface gepland staat om in winkels verkocht te worden? Zoals Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

lordMocro schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:54:
Al enige idee of de Surface gepland staat om in winkels verkocht te worden? Zoals Mediamarkt.
Vooralsnog alleen via Microsoft online store en misschien dat er nog ergens in Nederland een Microsoft winkel komt net zoals dit ook met de promotie van Kinect ging, maar dit is nog niet bevestigd.
Daarnaast zullen er ongetwijfeld verschillende web shops de Surface gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Jammer dat er nog geen release datum van de pro bekend is. Dat is voor mij echt DE zakelijke vervanger van mijn tablet en laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Laatst online: 11-08-2024
neevedr schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:50:
Vandaag een mail van msuk ontvangen.

Ze zijn dus door hun initieel ingeschatte hoeveelheid heen.
Nope, foutje bij een update in het order system. Als je bij de bestelling te horen kreeg dat je hetm de 26 zult hebben, is dat nog steeds zo.
Zie ook http://www.engadget.com/2...re-order-delay-canada-uk/ en http://microsoft-news.com...t-delayed-says-microsoft/
Iedereen kan nu (ook zonder proxy/vpn) een Surface pre-ordenen in de UK en laten verschepen naar NL. http://www.microsoftstore...B/cat/categoryID.60118200
Dat kon altijd al, shipping naar NL is het probleem niet. Billing adres is het probleem, want dat moet altijd een UK adres zijn (tenzij je CC bank het niet controlleert :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
-TheNose- schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:45:
Jammer dat er nog geen release datum van de pro bekend is. Dat is voor mij echt DE zakelijke vervanger van mijn tablet en laptop.
Volgens mij is januari 2013 best wel zeker voor de Surface Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
EgMaf schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:48:
[...]

Nope, foutje bij een update in het order system. Als je bij de bestelling te horen kreeg dat je hetm de 26 zult hebben, is dat nog steeds zo.
Zie ook http://www.engadget.com/2...re-order-delay-canada-uk/ en http://microsoft-news.com...t-delayed-says-microsoft/

[...]

Dat kon altijd al, shipping naar NL is het probleem niet. Billing adres is het probleem, want dat moet altijd een UK adres zijn (tenzij je CC bank het niet controlleert :))
Niet waar, kon voorheen niet, want je werd met een Nederlands IP keihard naar de NL shop gepushd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Regenbui schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:04:
[...]

[...]

http://blogs.msdn.com/b/b...he-language-you-want.aspx
Is dit ook voor Windows RT zo bevestigd? Het artikel gaat namelijk over Windows 8, en aangezien er meer verschillen tussen de versies zitten, zou het me niets verbazen als de "MUI"-support uit de RT versie gesloopt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
danplo schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:26:
[...]

Oké, ik heb nu ook een bestelling gedaan via de Duitse website (32GB met cover) 8)7
Wel relaxed dat je via PayPal kon betalen en nu maar wachten (1 tot 2 weken) :)
Weet je zeker, dat je een Qwerty-cover krijgt? In Duitsland wordt een normaal een andere lay-out gebruikt voor het toetsenbord (azerty)...

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:38

RayNbow

Kirika <3

Claude schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:06:
[...]

Weet je zeker, dat je een Qwerty-cover krijgt? In Duitsland wordt een normaal een andere lay-out gebruikt voor het toetsenbord (azerty)...
Azerty is Frans. Onze oosterburen gebruiken Qwertz:
Afbeeldingslocatie: http://www.itwissen.info/bilder/qwertz-tastaturbelegung.png

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Helaas nog geen leverdatum: http://www.tabletcenter.n...face-with-windows-rt.html

[ Voor 33% gewijzigd door RoccoS op 21-10-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:10
punisher007 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:33:

Ziet er goed uit! Netjes dat je ook nadelen bespreekt. Ziet er op eerste gezicht objectief uit, maar uiteindelijk draait het wel om de W8 tabs. Alle punten staan er duidelijk, en overzichtelijk. Handig voor mensen die snel alles willen weten zonder alle mogelijke artikelen op te moeten zoeken. Vergelijking tussen pro en RT staat er ook prima omschreven. Zeker publiceren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Sorbo schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:59:
[...]

Is dit ook voor Windows RT zo bevestigd? Het artikel gaat namelijk over Windows 8, en aangezien er meer verschillen tussen de versies zitten, zou het me niets verbazen als de "MUI"-support uit de RT versie gesloopt is...
Hmm, lees nu wat rond op internet, en waarschijnlijk is dit wel het geval :( net even Surface getweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Regenbui schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Hmm, lees nu wat rond op internet, en waarschijnlijk is dit wel het geval :( net even Surface getweet.
Dan hoor ik het ook graag :) Ben wel benieuwd nu, fingers crossed
Hier staat dat het wel mogelijk is, maar in hoeverre we dit moeten geloven ?
Wikipedia: Windows 8 editions

[ Voor 22% gewijzigd door danplo op 21-10-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Blijf Wiki inderdaad, maar als je de bronnen volgt kom je op de onderstaande pagina uit, welke aangeeft dat language packs ook voor RT beschikbaar zijn.

http://blogs.windows.com/...e-windows-8-editions.aspx

[ Voor 80% gewijzigd door Regenbui op 21-10-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Regenbui schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:41:
Blijf Wiki inderdaad, maar als je de bronnen volgt kom je op de onderstaande pagina uit, welke aangeeft dat language packs ook voor RT beschikbaar zijn.

http://blogs.windows.com/...e-windows-8-editions.aspx
Nice, dat bevestigd het idd :P Looking good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik hou het komende weekend in de gaten. Kan namelijk ook niet geloven dat ze hem enkel online gaan verkopen. Als je ziet dat coolblue hem nu ook online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Kapiteiniglo schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:43:
Als de prijsstelling goed is kan dit zomaar eens mijn iPad en MacBook Pro (ik wissel nu afhankelijk van de vakken af) in de college banken vervangen. Nu hopen dat ze ook Visio naar de RT versie brengen.
Voor mij gaat de Surface pro ook deze twee apparaten vervangen! :*)

Wel lang wachten nog januari 2013 voor de pro! :'(

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 21-10-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het apparaat zal standaard worden uitgeleverd in Engels. Bij het initialisatie scherm kan je voor de setup wel kiezen uit alle talen. Kies je een andere taal dan Engels, dan zal na de Wi-Fi setup (die schermen zijn natuurlijk wel vertaald), het betreffende language pack worden gedownload.

Bron: Commen sense + de goedkooptste optie voor MS :p Dit word hem, no doubt.

Ga woensdag vliegen, en ben mijn Ipad 2 nu aan het vullen met films en docu's. 10 uur heen, 10 uur terug en af en toe op de hotelkamer, veel content nodig dus :p Alleen dat is voor mij al de reden om een Surface te kopen, gewoon SD kaartjes met je films.

Nu zit ik alweer harstikke vol, of ik moet per film eerst gaan bewerken naar lagere kwaliteit. Eind deze maand gewoon wat SD kaarten in mijn etui (vlieg vaker ;) ), en ik heb altijd alles bij de hand.

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 21-10-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
PWM schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:40:
Het apparaat zal standaard worden uitgeleverd in Engels. Bij het initialisatie scherm kan je voor de setup wel kiezen uit alle talen. Kies je een andere taal dan Engels, dan zal na de Wi-Fi setup (die schermen zijn natuurlijk wel vertaald), het betreffende language pack worden gedownload.

Ga woensdag vliegen, en ben mijn Ipad 2 nu aan het vullen met films en docu's. 10 uur heen, 10 uur terug en af en toe op de hotelkamer, veel content nodig dus :p Alleen dat is voor mij al de reden om een Surface te kopen, gewoon SD kaartjes met je films.

Nu zit ik alweer harstikke vol, of ik moet per film eerst gaan bewerken naar lagere kwaliteit. Eind deze maand gewoon wat SD kaarten in mijn etui (vlieg vaker ;) ), en ik heb altijd alles bij de hand.
Welke videoformaten en codecs zijn ondersteund door RT? Zijn vooral MKV's mogelijk?
Maw: moet ik films gaan converteren zoals bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 00:17

[...]
Dit is wel hoe ze het in WP7 hebben gedaan. Het eerste scherm is een welkomstbericht in de taal van het land waarvoor het toestel is gemaakt (Wilkommen op mijn toestel dus). Het tweede scherm is in het Duits bij mij en geeft een lijst met talen (elke taal in eigen taal). Selecteer je daar Engels (NL is niet beschikbaar voor mij) dan is de rest van de setup en de taal van het toestel zelf Engels (totdat je het anders instelt). Overigens zijn er bij WP7 standaard al een aantal talen meegeleverd. Het kan best zijn datals de language packs niet al te groot zijn ze bijv. voor de Europese markt al standaard Engels, Duits, Spaans en Frans hebben meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
... Alleen dat is voor mij al de reden om een Surface te kopen, gewoon SD kaartjes met je films.
En als SD kaartjes niet voldoende zijn, dan kun je ook gewoon USB HDD aansluiten :) Neemt wel weer iets meer ruimte in beslag en zwaarder, maar het kan wel.
Hidde schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Welke videoformaten en codecs zijn ondersteund door RT? Zijn vooral MKV's mogelijk?
Ik denk dat je afhankelijk zult zijn van 3rd party media players. Die zullen ongetwijfeld gaan komen. Voorbeeld is Cyberlink PowerDVD. Hoewel het ook hier voor mij nog niet helemaal duidelijk is of deze ook voor Windows RT gaat zijn.

Ondersteunde media is hier te vinden:
http://blogs.msdn.com/b/b...sible-media-platform.aspx

[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 21-10-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De apps komen ook steeds meer los.
Inmiddels zijn de kranten van De Persgroep in de Windows Store te vinden (AD, Trouw enz )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hidde schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Ik converteer bij mijn Ipad ook niets, aangezien CinexPlayer eigenlijk alles afspeelt. Inderdaad, geen MKV, maar dat is opgelost in versie 3.0 (die af is, update komt asap). Ik hoop dat deze app ook op Surface komt: http://cinexplayer.com/

EDIT: Zie dat ze zelfs de Kindle Fire ondersteunen, Surface RT zal dus wel snel volgen.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 22-10-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
PWM schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:04:
[...]

Ik converteer bij mijn Ipad ook niets, aangezien CinexPlayer eigenlijk alles afspeelt. Inderdaad, geen MKV, maar dat is opgelost in versie 3.0 (die af is, update komt asap). Ik hoop dat deze app ook op Surface komt: http://cinexplayer.com/

EDIT: Zie dat ze zelfs de Kindle Fire ondersteunen, Surface RT zal dus wel snel volgen.
Op de Nook Tablet (Android) speelt de MX player ook vrijwel alles af. Toch converteer ik, omdat bestandsgrootte op een tablet (voor mij) veel belangrijker is dan op de PC, Ik heb liever geen 40GB Blu-Ray images op de tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frustus Maximus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09-2017
Hallo,

Is er al informatie over de Nederlandse markt?

Ik wilde eerst één in Duitsland halen, maar toen las ik hier dat je met een ander toetsenbord zit. Dus dat wordt hem ook niet.
Ik heb de surface echt nodig voor school. Mn laptop is vorige week kapot gevallen en heb echt een vervanger nodig. Als de surface nog lang op zich laat wachten, dan zal ik een alternatief moeten gaan zoeken. Of zijn er ook manieren om via een website in Nederland aan een Surface uit de US te komen?

MVG,

Justinus M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Justinus Maximu schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:24:
Hallo,

Is er al informatie over de Nederlandse markt?

Ik wilde eerst één in Duitsland halen, maar toen las ik hier dat je met een ander toetsenbord zit. Dus dat wordt hem ook niet.
Ik heb de surface echt nodig voor school. Mn laptop is vorige week kapot gevallen en heb echt een vervanger nodig. Als de surface nog lang op zich laat wachten, dan zal ik een alternatief moeten gaan zoeken. Of zijn er ook manieren om via een website in Nederland aan een Surface uit de US te komen?

MVG,

Justinus M.
Waarom bestel je de Surface niet uit Duitsland (ivm power supply) en het toetsenbord uit UK/US. Mocht je niet over een credit card beschikken, dan heb je volgens mij ook de mogelijkheid om met PayPal te betalen (las ik ergens in dit Topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ja, of wacht tot het einde van de week. Dan komt er meer informatie naar buiten. Andere optie is om enkel de Surface te kopen en later in Nederland het toestenbord erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frustus Maximus
Ik zag op de amerikaanse site nog geen optie om naar het buitenland te verzenden.
Daarnaast zou ik de Surface in Duitsland zonder BTW kunnen kopen bij bv de media markt. Ik weet niet hoe dat met de duitse webshop van MS gaat. Iemand daar ideeën over?

@ hierboven. Dat is ook een optie inderdaad. Dan blijft het alleen duimen dat de interface niet alleen in Duits te krijgen is. Hopelijk kan ik Alles vertalen naar Engels of later NL.

[ Voor 27% gewijzigd door Frustus Maximus op 22-10-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Justinus Maximu schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:32:
Ik zag op de amerikaanse site nog geen optie om naar het buitenland te verzenden.
Daarnaast zou ik de Surface in Duitsland zonder BTW kunnen kopen bij bv de media markt. Ik weet niet hoe dat met de duitse webshop van MS gaat. Iemand daar ideeën over?

@ hierboven. Dat is ook een optie inderdaad. Dan blijft het alleen duimen dat de interface niet alleen in Duits te krijgen is. Hopelijk kan ik Alles vertalen naar Engels of later NL.
- Geen idee of en wanneer de Surface beschikbaar is in de duitse MediaMarkt beschikbaar is. Houdt hierbij ook rekening met garantie. De nederlandse MediaMarkt biedt geen garantie op producten uit duitsland.

- Geen idee wat je bedoelt! Wat wil je weten over de duitse webshop van MSFT? Volgens deze blogpost van MSFT is dat mogelijk: http://blogs.windows.com/...e-windows-8-editions.aspx

[ Voor 8% gewijzigd door Regenbui op 22-10-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frustus Maximus
Regenbui schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:37:
- Geen idee wat je bedoelt! Wat wil je weten over de duitse webshop van MSFT? Volgens deze blogpost van MSFT is dat mogelijk: http://blogs.windows.com/...e-windows-8-editions.aspx
Of ik kan bestellen zonder BTW. Als ondernemer kun je in andere EU landen zonder BTW kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik wil er 1 als kado bestellen in Duitsland (omdat het voor een Duitser is, dus moet bijbehorend toetsenbord hebben ;) ). Ik krijg hem echter niet besteld. Heb 3 PC's geprobeerd en 2 verschillende CC. Ik krijg steeds de melding: CHECKOUT_ADDRESS_ERROR_TEXT

Wat dus betekent dat ik een error moet zien, maar de tekst mist. Geen idee wat er fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
PWM schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:00:
Ik wil er 1 als kado bestellen in Duitsland (omdat het voor een Duitser is, dus moet bijbehorend toetsenbord hebben ;) ). Ik krijg hem echter niet besteld. Heb 3 PC's geprobeerd en 2 verschillende CC. Ik krijg steeds de melding: CHECKOUT_ADDRESS_ERROR_TEXT

Wat dus betekent dat ik een error moet zien, maar de tekst mist. Geen idee wat er fout gaat.
De website werkt niet altijd even lekker is mijn ervaring. Zelf heb ik mijn ABN AMRO (Mastercard) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Iemand een verzend e-mail ontvangen (UK/DE)?

http://www.wpcentral.com/...ion-emails-being-sent-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik las het ook net, maar ik heb niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Regenbui schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:40:
[...]

De website werkt niet altijd even lekker is mijn ervaring. Zelf heb ik mijn ABN AMRO (Mastercard) gebruikt.
Ik krijg ook de checkout error met een mastercard. CC lijkt het probleem niet, het adres wel. Beetje klote dit. Nu ik zie dat ze al bezig zijn met verzenden, had ik er ook graag eentje willen hebben. Ik kijk het de komende dagen wel aan. We worden hier in Nederland toch niet serieus genomen door MS of Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Robkazoe schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:19:
[...]

Ik krijg ook de checkout error met een mastercard. CC lijkt het probleem niet, het adres wel. Beetje klote dit. Nu ik zie dat ze al bezig zijn met verzenden, had ik er ook graag eentje willen hebben. Ik kijk het de komende dagen wel aan. We worden hier in Nederland toch niet serieus genomen door MS of Nokia.
Natuurlijk, daarom zit NL altijd bij Wave 1 voor Windows releases en daarom was de Lumia 800 als eerst in NL en 7 andere landen gereleased... Overigens, wtf heeft Nokia met de Surface te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Dat het beide apparaten zijn die voor het Microsoft platform ontwikkeld zijn welke niet fatsoenlijk gepreorderd kunnen worden in Nederland. Ik vind het gewoon heel jammer. Zowel het RT platform voor tablets als het WP8 platform voor mobieltjes zien er retestrak uit en ik volg beide platformen al een hele lang tijd. Mensen in Nederland willen zelfs het risico nemen door apparaten te kopen in het buitenland omdat er hier geen enkel spoor te bekennen is van de Windows 8 RT en Windows Phone 8 apparaten. Nu kan het voor WP8 nog komen omdat daar komende maandag nog een releasenote te wachten staat maar voor de Surface horen we helemaal niets.

En dat schimmige staat me gewoon niet aan. We hebben nu maanden zitten kijken naar de ontwikkeling van beide platformen, maar we krijgen echt helemaal geen duidelijk van Microsoft. Zeg desnoods dat de aparaten pas in 2013 komen, maar dan hebben we in ieder geval een houvast. Nu hebben we helemaal niets en kunnen we alleen maar wachten en hopen dat MS ooit eens iets los gaat laten.

Ik ben zwaar geïrriteerd maar ik geloof niet dat ik alleen sta hierin. En dit geldt zowel voor het WP platform als RT/Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Robkazoe schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:45:
Ik ben zwaar geïrriteerd maar ik geloof niet dat ik alleen sta hierin. En dit geldt zowel voor het WP platform als RT/Surface.
Tja, wachten is nooit leuk. Maar je weet toch ook wel dat NL een klein pokke afzetgebiedje is dat geen prioriteit heeft.... Fact of life.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
danplo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:15:
[...]

Ik las het ook net, maar ik heb niks ontvangen.
Is jouw credit card gecharged? Die van mij is geregistreerd op de MSFT website, maar er is geen reservering gemaakt (rekening overzicht). Sommige op wpc users hebben het hier wel over.

[ Voor 6% gewijzigd door Regenbui op 22-10-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Tuurlijk, de wereld draait om Nederland. Gebruik je irritaties liever om met die energie de wereld te verbeteren ofzow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Nederland hoeft wat mij betreft niet op dag 1 een apparaat te krijgen. Als we maar een datum hebben, dat irriteert mij. Maar goed, blijkbaar ben ik hier de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Ik denk dat velen het jammer vinden, maar om hier nou "zwaar geïrriteerd" over te raken...?
Alsjebegrijptwatikbedoel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Dat het beide apparaten zijn die voor het Microsoft platform ontwikkeld zijn welke niet fatsoenlijk gepreorderd kunnen worden in Nederland. Ik vind het gewoon heel jammer. Zowel het RT platform voor tablets als het WP8 platform voor mobieltjes zien er retestrak uit en ik volg beide platformen al een hele lang tijd. Mensen in Nederland willen zelfs het risico nemen door apparaten te kopen in het buitenland omdat er hier geen enkel spoor te bekennen is van de Windows 8 RT en Windows Phone 8 apparaten. Nu kan het voor WP8 nog komen omdat daar komende maandag nog een releasenote te wachten staat maar voor de Surface horen we helemaal niets.

En dat schimmige staat me gewoon niet aan. We hebben nu maanden zitten kijken naar de ontwikkeling van beide platformen, maar we krijgen echt helemaal geen duidelijk van Microsoft. Zeg desnoods dat de aparaten pas in 2013 komen, maar dan hebben we in ieder geval een houvast. Nu hebben we helemaal niets en kunnen we alleen maar wachten en hopen dat MS ooit eens iets los gaat laten.

Ik snap de frustratie, maar is dit niet al langer een zet van Microsoft en hardware? Was dit niet te verwachten, gezien de Zune (HD) en Xbox (1)?

Die kwamen ook een stuk eerder in de VS en grote markten uit. Ze zijn gewoonweg nog niet helemaal zeker zoals bijvoorbeeld Apple zich dat wel kan veroorloven.

Maw: Ze kijken hoe groot de vraag is en proberen die eerst te stillen. Stel het is een onverwacht groot succes en men had een wereldwijde release dan was er veel frustratie bij fans geweest dat er een gigantisch tekort is, waardoor men het risico loopt dat consumenten naar de concurrent gaat omdat die wel voorraad heeft.

Het is nou eenmaal hun marketingstrategie en ik denk dat ze, om mensen niet teleur te stellen, geen releasedatum voor de rest van de wereld hebben bekend gemaakt. Ik vrees ook het ergste: dat het 2013 voor NL wordt, gezien de feestdagen, dan hadden ze dat wel bekend gemaakt dat het vóór kerst in de winkels ligt. Daar branden ze hun vingers niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
EgMaf schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:11:
Ik denk dat velen het jammer vinden, maar om hier nou "zwaar geïrriteerd" over te raken...?
Alsjebegrijptwatikbedoel....
Ik ga het ook van me proberen af te zetten. @Hidde: Laten we hopen dat je geen gelijk krijgt en laten we komende dagen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:17
Post inhoudelijk of post niet.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 23-10-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel simpel: Dit jaar niet in Nederland verkrijgbaar? Dan bekijken ze het maar. Ik ga echt niet langer wachten tot het Microsoft eens belieft om aan ons kikkerlandje te denken. Of dat een goede strategie is zal de tijd leren. Jammer, maar dan niet. Dan maar een merk wat Nederland wél serieus neemt. En geen smoesjes (meer) verzint. Ik lig er niet wakker van, en Microsoft ook niet. Wat kan de wereld toch mooi zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Bij deze voor de liefhebbers mijn uitgebreide blog post over Windows 8 tablets (inclusief vergelijking tussen Windows RT en Windows 8):
http://bjornhouben.wordpr...et-buyers-considerations/

Bij deze bedank ik ook nog iedereen die feedback heeft gegeven, hier heb ik veel aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 07:08:
[...]. En geen smoesjes (meer) verzint. Ik lig er niet wakker van, en Microsoft ook niet. Wat kan de wereld toch mooi zijn O+
verzonnen ze maar smoesjes. Nee! het is complete radiostilte vanuit Microsoft. Ik begrijp je frustratie, maar een hoop daarvan ligt niet zozeer aan MS, maar meer aan hoe jij er tegenaan kijkt.
Er is hier ook nog een hoop speculatie. Nog niets is zeker tot de 29e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat Microsoft een paar grote landen heeft gekozen voor de release, is inderdaad irritant. De vergelijking met Apple is dan inderdaad niet goed voor MS, omdat die meestal binnen 3 weken de wereld bedienen.

Echter, MS gebrek aan informatie verwijten, vind ik persoonlijk onzin. Als je dan naar Apple kijkt, is MS veel opener. Waar Apple de boel gesloten houd, tot een week voor launch, en tot die launch zelfs nauwelijks extra info geeft op die ene press conference na, heeft Microsoft maanden vantevoren de boeken geopend.

We weten al lang dat hij er aan gaat komen, en hoe hij werkt. Ontwikkelaars hebben al ruime tijd de mogelijkheid om te ontwikkelen, en de ontwerpers houden allemaal een blog bij waar ze info op spuien.

Weten we alles? Nee, zeker niet, maar de openheid tijdens de laatste fase van ontwikkeling, is iets wat je bij weinig andere bedrijven ziet. Microsoft heeft er voor gekozen om vroeg open kaart te spelen, en krijgt daar nu de deksel voor op de neus van criticasters voor wie het allemaal niet snel genoeg gaat. Wat mij betreft doen ze het de volgende keer weer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik heb net (voor het eerst) de filmpjes in de OP bekeken. Wat me opvalt: het apparaat wordt aan alle kanten bekeken, in verschillende kleurtjes, maar waar het daadwerkelijk om gaat, namelijk de werking van het ding, daar zie je helemaal niets van!
Probeert MS Apple na te doen, in de hoop dat klanten vanwege het uiterlijk het product gaan kopen? Want als er iets belangrijk is, is het toch de werking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
RemcoDelft schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:12:
Ik heb net (voor het eerst) de filmpjes in de OP bekeken. Wat me opvalt: het apparaat wordt aan alle kanten bekeken, in verschillende kleurtjes, maar waar het daadwerkelijk om gaat, namelijk de werking van het ding, daar zie je helemaal niets van!
Probeert MS Apple na te doen, in de hoop dat klanten vanwege het uiterlijk het product gaan kopen? Want als er iets belangrijk is, is het toch de werking?
Komt omdat ten tijde van de release Windows RT nog niet af was (W8 trouwens ook niet), en daarom was Microsoft erg huiverig om het OS te laten zien aan pers en mensen ermee te laten spelen. Elke "hands on"-preview van techblogs zijn dus eigenlijk meer "hands off"-previews ;)
Ik verwacht dat na de release het wel zal gaan regenen met échte reviews, inclusief de werking en feel van de RT software op de Surface.
Iedereen die nu een Surface heeft besteld weet ook dat hij als early adopter in iets nieuws stapt. De kans bestaat dus dat het allemaal niet zo lekker werkt als je gehoopt had, maar dat is het risico dat je neemt als je early adopter bent.
Maar stiekem verwacht/hoop ik dat dat allemaal mee zal vallen. Als WinRT evengoed loopt als de W8 op mijn (oude trage) laptop, en dezelfde snappiness heeft als WP7.5 op mijn Nokia Lumia, dan zit het (wat Microsofts werk betreft) helemaal goed.
Het zal dan wederom, net als bij Windows Phone, vallen of staan met de snelheid en kwaliteit waarmee de app-developers hun apps gaan leveren.
En dat is nou net juist waar het op het WP-platform nogal te wensen overlaat.. Alles op WP wat ín het OS zit is supersnel en supervloeiend (browser, mail, social). Alles wat je uit de Marketplace haalt is ronduit beroerd (enkele uitzonderingen daargelaten)..

Gelukkig is het "Windows"-platform véél groter en bekender en (hopelijk) dus meer in trek bij developers dan het WP-platform. Hopelijk betekent dat dat WinRT en WP8 sneller bediend worden van goede apps met hoge kwaliteit.
Maar dat is afwachten ;)

[ Voor 27% gewijzigd door HyperioN op 23-10-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Even notie voor importeurs uit de VS (zoals ik):
Thank you for taking the time to email us at the Microsoft Store. I am sorry to hear that you are having difficulty finding information about the Microsoft Surface RT voltage and would be glad to help you with this.

The 24 watt charger that comes with the Surface RT is for 120 volt currency. To charge the Surface in European countries would require you to purchase a voltage converter to go from 120 to 220 volts. I apologize for any inconvenience this may cause.
Omvormer bij eerste google hit kost 15euro inclusief verzending, 45 watt vermogen.
Tevens kan je een Duitse of Franse charger kopen, die kost 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante Tweakblog van mux over (spot)goedkope adapters. Zal voor omvormers niet veel anders zijn, vermoed ik. Toch mee oppassen, want mocht je Surface onverhoopt daardoor defect raken, dan liggen je problemen niet zozeer bij MS. Maar dat is meer hoe je er tegenaan kijkt, natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Deal Extreme en eBay zijn leuk als je voor weinig geld wilt kopen. Maar de kwaliteit is vaak beroerd. Nu is dat voor een zaklamp niet erg. Maar voor omvrmers en adapters kan dat levensgevaarlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Robkazoe schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:38:
Deal Extreme en eBay zijn leuk als je voor weinig geld wilt kopen. Maar de kwaliteit is vaak beroerd. Nu is dat voor een zaklamp niet erg. Maar voor omvrmers en adapters kan dat levensgevaarlijk zijn.
http://www.allekabels.nl/...0v-naar-110v-45-watt.html

Dit lijkt toch prima te gaan werken, bij diverse webshops 15-20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat-ie in de fik vliegt. Maar wat heb je te verliezen voor 9,95 ;)
(lees evt. die blog van mux en de reacties)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:02:
Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat-ie in de fik vliegt. Maar wat heb je te verliezen voor 9,95 ;)
(lees evt. die blog van mux en de reacties)
Heb het gevraagd, Nederlandse leverancier van het merk HQ. Krijgt op Coolblue prima recenies.

Het moet dan maar, ga niet voor 40euro een lader uit Duitsland of Frankrijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Eerste review online van PCmag, hier de google cache (hij was offline gehaald):

http://webcache.googleuse...le2/0,2817,2411249,00.asp

http://webcache.googleuse...le2/0,2817,2411252,00.asp

http://webcache.googleuse...le2/0,2817,2411253,00.asp

http://webcache.googleuse...le2/0,2817,2411254,00.asp

(4 pagina's)

Edit: Gelezen, erg positief! Grootste minpunt is uiteraard de App Store met nog maar 3000 apps. (tov de Apple App store met 250k) Maar dat was te verwachten.

Verder is het de enige tablet die een goede docking heeft, Touch Cover blijkt goed te werken en het is de enige tablet waar Office lekker op werkt. Aangeraden voor mensen die veel met Office moeten doen en toch mobiel blijven. Voor mij als student precies wat ik zocht, dat miste ik aan de iPad, om opdrachten voor de studie te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Hidde op 23-10-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
http://www.theverge.com/2012/10/23/3543252/fyi-surface-hdmi

samenvatting:
It is a standard micro-HDMI port, but Microsoft is not allowed to call it that because the HDMI group has requirements for those ports, including that the edge the port is on must be flat. On the Surface it is angled, so they cannot legally use the HDMI name or logo. Microsoft is not trying to rip anybody off here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Xbox muziek is sinds vandaag beschikbaar in NL!
Mooi op tijd voor de lauch van de Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:18
Is de release date voor de surface in Nederland ook op 26-10 zo ja waar kan je hem bestellen

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
downloader91 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:29:
Is de release date voor de surface in Nederland ook op 26-10 zo ja waar kan je hem bestellen
Helaas voor alsnog niet in Nederland te bestellen. Onduidelijk of en wanneer dit wel het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:18
Is het dus niet zeker dat de surface naar NL komt ?
punisher007 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:30:
[...]

Helaas voor alsnog niet in Nederland te bestellen. Onduidelijk of en wanneer dit wel het geval zal zijn.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:53
Dat zegt ie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hidde schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:07:
Verder is het de enige tablet die een goede docking heeft, Touch Cover blijkt goed te werken en het is de enige tablet waar Office lekker op werkt. Aangeraden voor mensen die veel met Office moeten doen en toch mobiel blijven. Voor mij als student precies wat ik zocht, dat miste ik aan de iPad, om opdrachten voor de studie te maken.
Vraag me nu alleen af, die key-cover, is dat per saldo niet wat 'fragiel'? Zo'n touchcover en tablet kan je denk ik best tussen je boeken doen in je tas, maar neem aan dat er op die keycover toch iets meer druk komt te staan? Of hebben ze dat ding echt perfect vlak weten te maken dat hij precies vlak op het scherm rust?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 7 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.