Nu het volgende
Ik kan de uitzendgemist Apps van SBS6 en anderen niet vinden,waar zitten die verstopt?
Ik kan de uitzendgemist Apps van SBS6 en anderen niet vinden,waar zitten die verstopt?
Staan bij mij in het home menu al ingesteld. Kijk even onderin of je wel op Nederland zoekt qua apps. is volgens mij de rode knop.Dutch Renegade schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:28:
Nu het volgende
[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 08-09-2012 12:49 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Laat me weten als het is gelukt, want ik kan deze ook niet vinden.Dutch Renegade schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:28:
Nu het volgende
Welk model heb je? Ik heb net als Dutch Renegade een 6xx7 en heb alles onderste boven gekeerd zonder resultaatrem4rk4ble schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:33:
[...]
Staan bij mij in het home menu al ingesteld. Kijk even onderin of je wel op Nederland zoekt qua apps. is volgens mij de rode knop.
[ Voor 37% gewijzigd door Dutch Renegade op 09-09-2012 20:30 ]
Even mijn korte mening. Met die kastjes gaat ambilight waarschijnlijk niet tot zijn volledige recht komen. Het lijkt alsof er veel te weinig ruimte voor is.muffinimal schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:19:
Na wat onderzoek zit ik te twijfelen tussen de 42PFL6007 en de 42PFL6877. De verschillen zijn volgens mij:
1) PMR: 400 Hz vs 600Hz
2) uiterlijk: zwart vs zilver
3) ambilight: 2x vs 3x
4) afstandbediening: standaard vs qwerty
5) geluid: 2x10w (of 2x12w) vs 2x 14w
6) prijs: zo'n 250 euro verschil
Door het niet geringe prijsverschil ben ik op zoek naar wat ervaringen rondom het 4e en 5e punt.
Even snel over 1,2 en 4:
PMR: uit dit topic haal ik dat dit een kwestie van smaak is; ik kan dit wel missen, denk ik. Wat niet weet, wat niet deert.
Uiterlijk: meh. doe maar zwart eigenlijk, zilver is niet lelijk.
Afstandbediening: de ervaringen over SmartTV lijken niet zo denderend. Ik verwacht het niet veel te gebruiken. HD-recorder van Ziggo (met uitzendinggemist) zal ik blijven gebruiken, denk ik. Ab is dan niet echt nodig.
3) Ambilight:
In welke situaties komt het 3x ambilight goed tot zijn recht? Ambilight vind ik een groot pluspunt van de Philips-televisies. Maar is de stap naar een model met 3x ambilight het waard? Ik hang de tv aan de muur tussen een aantal kastjes in (boven, onder, links, rechts) (een variant op http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19895344/).
5) Geluid:
De berichten hierover zijn tegenstrijdig. Op de website van Philips staat de 6007 te lezen dat er 2x10w boxen in zitten (http://www.philips.nl/c/t...t-c-42pfl6007h_12/prd/nl/). Het overzicht in de eerste post van dit topic vermeld 2x12w. Wat moet het zijn (en merk je dat kleine beetje extra vermogen)? Iemand ervaringen met het geluid zonder een extra set speakers?
Externe .srt files die je dezelfde bestandsnaam geeft als je .mkv file worden wel degelijk opgepakt op de pfl6007, lijkt me dat dat ook voor de 4xx7 modellen geldt?rem4rk4ble schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:05:
Ondersteunt geen ingebakken subs op MKV. Laat staan externe.
En dat noemen ze dan een smart-tv
Anoniem: 441032
Dan zou ik gewoon lekker afwachten tot de prijs zakt, januari is vaak wel een goed moment, na de kerst willen prijzen vaak nog wel eens zakken of winkels met aanbiedingen komen.Gekkehuus schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:38:
Ben op zoek naar een nieuwe Philips TV en mijn oog is gevallen op de 7007 of 8007. Aangezien op dit moment de meerprijs van de 8007 niet veel hoger is dan de 7007 denk ik voor de 40PFL8007 de gaan.
Ik zal de tv niet eerder nodig hebben als rond kerst als we in ons nieuwe huis gaan.
Twijfel om nu al te kopen of te wachten tot kerst / begin 2013.
Meestal zijn de topline tv's een eerste maanden dat ze verkrijgbaar zijn redelijk hoog geprijst en zakt de prijs daarna wat naar een normaal niveau.
Weet er iemand wanneer de 8007 hoogstwaarschijnlijk in prijs zal zakken?
Als je uitgaat van de 8607 grafiek zal de prijs inderdaad gemiddeld zo'n 150 a 200 euro zakken in januari. Eind september heeft philips echter een cashback actie begreep ik, waardoor je 'm net zo goed ook dan kan kopen. Cashback op dit soort modellen is vaak 100, 150 euro bij vorige acties. Zo heb je er eerder plezier aanAnoniem: 441032 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:10:
[...]
Dan zou ik gewoon lekker afwachten tot de prijs zakt, januari is vaak wel een goed moment, na de kerst willen prijzen vaak nog wel eens zakken of winkels met aanbiedingen komen.
[ Voor 0% gewijzigd door Quasar- op 12-09-2012 15:21 . Reden: taalfoutje ]
Anoniem: 78656
Anoniem: 461590
Geldt dit ook voor de 46pfl5507? Ben van plan om deze eind van de week/ begin volgende week te bestellen.Anoniem: 78656 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:32:
Vanaf 19 september zou er weer een "Cashback" actie zijn van Philips waarbij je op de 40" 8007K 100 euro terug zou gaan krijgen en voor de 46" 150 euro.
Het lijkt er wel op zo te zien op de Philips site: "Maakt deel uit van de aktie!". Ik vermoed wel dat de cashback op dit model minder groot zal zijn als de 7- of 8000 series. ik zou iedergeval even een week wachten tot de 19e.Anoniem: 461590 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:13:
[...]
Geldt dit ook voor de 46pfl5507? Ben van plan om deze eind van de week/ begin volgende week te bestellen.
Eén lettertje, groot verschil. Er staat: "Maak deel uit van de actie"... dus zonder "t".Quasar- schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:13:
[...]
Het lijkt er wel op zo te zien op de Philips site: "Maakt deel uit van de aktie!". Ik vermoed wel dat de cashback op dit model minder groot zal zijn als de 7- of 8000 series. ik zou iedergeval even een week wachten tot de 19e.
zumba
Grappig je hebt natuurlijk gelijk. Totaal overheen gelezen. Blijft imo aannemelijk dat ze het hier toch over de (cashback) actie hebben?!!zumba schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:20:
[...]
Eén lettertje, groot verschil. Er staat: "Maak deel uit van de actie"... dus zonder "t".
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
De laatste 2 dagen gaat het wel goed geen idee waarom.homernt schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:21:
Ik heb een 47PFL4307H met direct de kabel erop. Ik heb van de tv zenders een favorieten lijst gemaakt en geselecteerd maar elke keer als de tv weer aanzet dan is hij terug gesprongen op de totaal lijst.
Is dit niet anders of weet iemand daar oplossing voor?
Anoniem: 78656
The first casualty in war is always the truth...
Ben inderdaad erg benieuwd naar je fat32/NTFS probleem. Aangezien ik eenzelfde TV wil aanschaffen en ik zeker gebruik wil maken van de opname mogelijkheid.Bad Brains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:18:
Sinds gister de 4007H binnen en erg tevreden, vindt het beeld met series kijken wel een beetje blurred/wazig.
Dat maakt dat dames met make-up er al snel uit zien als een etalage pop. (kan even niet goed uitleggen maar minder contrast dan op de plasma)
Het ziet er verder wel erg goed uit maar erg.. hmm.. helder. Moeilijk om het duidelijk te maken.
Verder zijn er al 7 firmwares voorbijgekomen echter een update via het internet verteld dat er geen is, wellicht handig voor mensen die denken dat er echt geen updates zijn.
DLNA, werkt super met PS3Media server, lijkt vloeiender te gaan dan op de Samsung plasma (van 2010) maar dit kan schijn zijn aangezien ik alles met de HTPC afspeel omdat die eronder staat (en heel lang dus geen DLNA heb gebruikt met de plasma)
Opnames.. alleen mogelijk met fat32? zo als het er nu uitziet lijkt dat zo te zijn.
Hij leest een ntfs partitie prima echter als je in het programma/zenders menu zit kun je niet opnemen met een ntfs partitie (disk missing)
Heb de boel nog niet geformatteerd maar de oplossing is dan waarschijnlijk een apart ntfs (voor BR > 4gb) en een fat32 voor opnames.
Vreemde bedoening, jullie horen nog wel of dat wel werkt.
Of mensen moeten het antwoord al weten, ik gebruik een USB3 slimcase met 500GB.
Verder prima tevreden met de TV echter nog steeds niet gecharmeerd van LED t.o.v. plasma maar het is voor in de slaapkamer.
edit: rare zinsopbouw
Anoniem: 375601
[ Voor 72% gewijzigd door Dutch Renegade op 14-09-2012 18:47 ]
Ik heb ook de 37pfl6007, maar met beeldverbeteraars uit heb ik dat niet. met beeldverbeteraars wel.Stpan schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:29:
Ik heb op de 37PFL6007 toch wel erg veel last van een wazig beeld bij 'beweging'.
Als ik analoge (!) kabel tv kijk, en zie bijvoorbeeld de roeiploeg op het sportjournaal roeien, dan vliegen de pixels me tegemoed alsof ik naar Digitenne zit te kijken.
Als ik een BluRay opzet, en ik kijk naar de documentaire 'Marley' en er komt een zwaaiende of dansende menigte in beeld, idem.
Heb op dit moment alle beeldverbeteraars uitgezet, maar dat heeft niet echt geholpen. Hebben meer mensen met de 6xx7 serie hier last van?
Heb inmiddels een fat32 200gig en een ntfs partitie 280 gig aangemaakt op de usb hdd.VerrekteZakStro schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:26:
[...]
Ben inderdaad erg benieuwd naar je fat32/NTFS probleem. Aangezien ik eenzelfde TV wil aanschaffen en ik zeker gebruik wil maken van de opname mogelijkheid.
[ Voor 27% gewijzigd door Bad Brains op 17-09-2012 12:08 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zie nu op het Philips forum dat er veel meer klachten zijn. Dit lijkt alleen toegespitst op de 6-serie, wat logisch is aangezien dit de enige TV met een LG panel is volgens mij.Anoniem: 375601 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:52:
Ik denk dat je niet kan verwachten dat bewegingen altijd vloeiend zijn zonder arteffects.
Vergeet niet dat je maar 25 beeldjes per seconden krijgt, ongeacht het medium. Dus dat geeft altijd wel wat onvolmaaktheden denk ik .
Kijk maar eens naar demobeelden in een winkel van een fabrikant. Bijna altijd trage bewegingen,
Ik heb alles al uit geprobeerd te zetten, ook dat heeft niet geholpen bij mij. (stond tevens ook in eco modus). Welke instellingen gebruik je? Heb je ook de 6-serie?djeve schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 09:21:
[...]
Ik heb ook de 37pfl6007, maar met beeldverbeteraars uit heb ik dat niet. met beeldverbeteraars wel.
Ik moet terugkomen op mijn eerdere stelling. Ik heb het wel, maar alleen bij horizontaal scrollende tekst. Die tekst die voorbijkomt bij rtl7 financieel nieuws onder in het beeld voorbijkomt. Soms gaat het goed afgewisseld met stukjes dat opeens lijkt of de tekst sneller gaat en onscherp wordt.Stpan schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:04:
[...]
Ik heb alles al uit geprobeerd te zetten, ook dat heeft niet geholpen bij mij. (stond tevens ook in eco modus). Welke instellingen gebruik je? Heb je ook de 6-serie?
FIFA Benelux Administrator
Anoniem: 257719
Nee, dat kan niet. Je kunt alleen opnemen op (en afspelen vanaf) de HDD die aan de TV hangt, áls die aan de TV hangt.MyUtd4Life schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:15:
Ben niet heel erg bekend met technologieën op TVs, dus zou iemand mijn volgende vraag kunnen beantwoorden.
Is het met de TV's, die de mogelijkheid bieden om op te nemen, ook mogelijk om digitaal beeld via een CI+ module en Playstation 3 op te nemen (dat laatste als vervanging van bijv een HD PVR)?
[ Voor 29% gewijzigd door coyote1980 op 19-09-2012 07:07 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Nee, ik denk dat je enkel beelden die via de tuners (dvb-c,dvb-t en dvb-s) binnenkomen kan opnemen, dus bv. de beelden die via je CI+ module worden gedecodeerd. Maar video via HDMI(PS3, DVD), composiet of netwerk (stream) kunnen niet worden opgenomen.woekele schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:55:
Maar als je hdd aan de tv hangt, kun je dus ook ps3-beelden en beelden die mbv de ci-kaart ge-decode worden opnemen?
[ Voor 11% gewijzigd door olii1507 op 19-09-2012 11:46 ]
Anoniem: 473763
Je denkt het. Is er iemand met een van deze televisies die hier duidelijkheid over kan geven?olii1507 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:43:
[...]
Nee, ik denk dat je enkel beelden die via de tuners (dvb-c,dvb-t en dvb-s) binnenkomen kan opnemen, dus bv. de beelden die via je CI+ module worden gedecodeerd. Maar video via HDMI(PS3, DVD), composiet of netwerk (stream) kunnen niet worden opgenomen.
Wil hier graag in België een 40pfl8007 bestellen, blijkt dat de cashback hier enkel geldt voor het 46"- en 55"-model...
Anoniem: 325364
Daar maakte ik mij ook wat zorgen om. Ik zag bijvoorbeeld ook op de ondersteunde-winkels-lijst staan dat de 6000 via ing.nl wél ondersteund wordt, maar de 7000 en 8000 serie niet. Mooi dat de 6000 serie ook precies was wat ik zocht bij ing.Anoniem: 325364 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:28:
Geldt deze cash-back actie ook wanneer je via een Nederlandse webwinkel koopt? Ze worden niet genoemd in de lijst op de Philips web site.
Denk niet dat het aan je tv ligt. Maar aan je signaal. Wij hadden ooit caiway. Alleen maar pixels en vastlopers op de tv. Daarna overgestapt op KPN, de UTP kabel van modem direct in de tv gestopt. nergens geen last van. ( dit is wel op een tv van JVC .. maar goed, moet niet uitmaken denk ik.djeve schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 09:21:
[...]
Ik heb ook de 37pfl6007, maar met beeldverbeteraars uit heb ik dat niet. met beeldverbeteraars wel.
Ligt aan het typenummer: http://www.philips.nl/con...0Deals%20per%20pagina.pdfcoyote1980 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:04:
[...]
Daar maakte ik mij ook wat zorgen om. Ik zag bijvoorbeeld ook op de ondersteunde-winkels-lijst staan dat de 6000 via ing.nl wél ondersteund wordt, maar de 7000 en 8000 serie niet. Mooi dat de 6000 serie ook precies was wat ik zocht bij ing.![]()
Want het is wel zuur als je de cashback in de overweging meeneemt en hem vervolgens niet uitbetaald krijgt...
Dat is wel een mooie en ook echt een superprijs.coyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 06:55:
Zo, 19 september, de cashback actie is ingegaan, de knoop doorgehakt en de 42PFL6877H/12 besteld. In de ING rentepuntenshop. Na cashback zit hij dan op netto 723,- euro, da's toch een mooi prijsje voor zo'n TV? Man wat kun je lang twijfelen tussen al die types
Uiteindelijk doorslaggevend voor mij:
- prijs
- 42 inch was het minimum, de meerprijs naar 47 inch was te groot voor mij (zou >300 euro extra worden...)
- passief ipv aktief 3D
- ambilight rondom ipv enkel links/rechts
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Ligt ook aan de verkopende winkel lijkt het:Millie-ano schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:08:
[...]
Ligt aan het typenummer: http://www.philips.nl/con...0Deals%20per%20pagina.pdf
[ Voor 7% gewijzigd door coyote1980 op 20-09-2012 16:49 ]
[ Voor 4% gewijzigd door hansem op 20-09-2012 15:35 ]
Goed bezig! Leuk. Zou jij daarna jouw bevindingen hier willen neerzetten. Want ik neig ook naar die tv. O.a snelheid van de menu's en hoe je hem hebt aangesloten, beeld etc. Alvast bedankthansem schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:34:
Door de aanbieding bij Expert en de cashback sneller dan verwacht een nieuwe tv. Het is de 47PFL6907 geworden, mooie tv.
Ik wilde Philips met name om ambilight en voor deze prijs kwam het goed samen.
Thanks voor de info hier, want ik had geen idee van de cashback of de aanbieding bij Expert.
Morgen kan ik hem ophalen.
Snelheid van de menu's zijn redelijk op de 4007H maar als ik net van de Samsung afkom (woonkamer) dan irriteer ik me er best aan.Millie-ano schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:06:
[...]
Goed bezig! Leuk. Zou jij daarna jouw bevindingen hier willen neerzetten. Want ik neig ook naar die tv. O.a snelheid van de menu's en hoe je hem hebt aangesloten, beeld etc. Alvast bedankt
Als je deze link volgt en op het Philips forum gaat rondneuzen dan schrik je je rot van hoeveel mensen (inclusief mijzelf) last hebben van 'juddering' 'pixels' 'motion issues' etc. etc. Kortom, in jouw vraag om een review: Stilstaand beeld is prachtig. Bewegend beeld geeft al heel snel artefacten, ruis, rondvliegende pixels, of hoe je het ook wilt noemen.Millie-ano schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:59:
[...]
Denk niet dat het aan je tv ligt. [...]
[ Voor 5% gewijzigd door Stpan op 21-09-2012 11:20 ]
[ Voor 60% gewijzigd door coyote1980 op 21-09-2012 12:16 ]
[ Voor 15% gewijzigd door fitness82 op 21-09-2012 14:42 ]
Die rode driehoek die door het beeld vliegt is 1 grote brok pixels. Wat mij betreft niet de beste referentie van het probleem, maar het geeft al aan hoe 'snel' je er last van hebt.coyote1980 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:45:
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=UxDiVFssylQ
Wat is in dit filmpje nu precies het probleem, gaat het om die rode stippen in de laatste 2 seconden? Of de witte ruis/sneeuw in de laatste 2 seconden? Of halverwege als die rode driehoek door het beeld vliegt dat je op pauze er 2 van ziet?
[ Voor 12% gewijzigd door Stpan op 21-09-2012 13:39 ]
ik zag gister 133.4 staan na een update. Ik heb daarna niet meer op een verdere update gezocht, zal vanavond als ik thuis ben nog eens kijkenStpan schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:33:
Hi dat klinkt hoopgevend als jij die problemen niet hebt. Welke firmware versie heb je op dit moment geinstalleerd?
Deels met je eens, ware het niet dat LG en Samsung mij geen beter beeld konden tonen. Alleen Panasonic vond ik op sommige moment iets mooier qua beeld, maar ja, als je dan hier komt, en de enige Panasonic bekijkt met passief 3D in deze prijsklasse dan lees je:Stpan schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:57:
Moedige beslissing, slecht beeld zien en toch kopen.
Kortom: ik schiet er geen moer mee op door daarheen uit te wijken, ik raak enkel mn Ambilight kwijt.quote: OP in het Panasonic LCD 2012 topic over de ET5Dit is de enigste Panasonic LED met passieve 3D techniek, zwartwaarde's zijn niet zo goed en ook de motion processing is niet op het niveau van de WT50.
De prijs daarentegen is wel voordelig.
[ Voor 33% gewijzigd door coyote1980 op 22-09-2012 11:44 ]
Je kan alleen hetgeen opnemen wat je met de desbetreffende CI+ module kijkt..MyUtd4Life schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:02:
[...]
Je denkt het. Is er iemand met een van deze televisies die hier duidelijkheid over kan geven?
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
De TV ziet er erg mooi uit, lekker strak en dunne rand, mooie voet ook.Millie-ano schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:06:
[...]
Goed bezig! Leuk. Zou jij daarna jouw bevindingen hier willen neerzetten. Want ik neig ook naar die tv. O.a snelheid van de menu's en hoe je hem hebt aangesloten, beeld etc. Alvast bedankt
[ Voor 1% gewijzigd door hansem op 22-09-2012 21:41 . Reden: Type er bij gezet ]
Oké dat klinkt al positief. Is dat ook het geval als je je HDMI signaal op je beeld hebt (voor PS3)?Schizo007nl schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:30:
[...]
Je kan alleen hetgeen opnemen wat je met de desbetreffende CI+ module kijkt..
Als het goed is kan de televisie inderdaad een tv zender opnemen als je op je PlayStation aan het spelen bent. Zo heeft Philips mij dat een tijd terug uitgelegd, heb het zelf nog nooit geprobeerdMyUtd4Life schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:14:
[...]
Oké dat klinkt al positief. Is dat ook het geval als je je HDMI signaal op je beeld hebt (voor PS3)?
Nofi, en geniet natuurlijk van je TV want in de winkel zag het er nou ook weer niet zo slecht uit. Alleen zag ik toch wel wat sportfilmpjes waar de vloeiende bewegingen wat te blurry waren, en was het commentaar nogal vaak (en niet alleen hier, maar ook op het philips consumers forum): "ik heb nu problemen die mijn X jaar oude LCD TV niet had".fitness82 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:30:
Maar je kan wel blijven wachten en iedere jaar komt er wel wat beters, ik geniet liever nu al
[ Voor 17% gewijzigd door coyote1980 op 23-09-2012 14:19 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zo bedoelde ik het niet, wil juist gameplay opnemen:PSchizo007nl schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:26:
[...]
Als het goed is kan de televisie inderdaad een tv zender opnemen als je op je PlayStation aan het spelen bent. Zo heeft Philips mij dat een tijd terug uitgelegd, heb het zelf nog nooit geprobeerd
Anoniem: 302575
De tv heeft een optical output en je hebt dus gewoon een optische kabel nodig om die aan te sluiten op het sound system. Zover ik weet is het een standaart en dus geen varianten.CLB schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:19:
M'n meisje heeft (dus) een Philips 32PFL5007H en heeft ook een Philips SoundHub 2.1 HTS7201 gekocht...
Prachtig mooi, matched perfect, komt perfect geluid / beeld vanaf dus helemaal happy... Nou bijna dan...
Er zit ook nog een Apple TV aangesloten op de televisie via HDMI, de HTS7201 zit via HDMI aangesloten op de televisie en een KPN interactief kastje van Motorola zit aangesloten op de televisie via HDMI... So far, so good...
Nu willen we dat ALLES wat er op de tv wordt afgespeeld (dus films, maar ook alleen muziek bij bijvoorbeeld de Apple TV) via de HTS7201 wordt afgespeeld... Dat is toch 'n kwestie van een digitaal kabeltje van de TV naar de HTS?
Op de TV zit 'digital audio output' en op de HTS zit 'optical digital in' dus daar 'n kabel tussen en klaar?
Sorry als het niet helemaal 100% TV gerelateerd is, maar anders weet ik ook niet waar ik de vraag moet stellen?
En wat voor kabeltje heb ik dan nodig 'een optische kabel' of heb je die ook weer in drieentwintig varianten?
Dat gaat niet, je kan enkel vanaf de ingebouwde tuner opnemen. Dus of dvb-t/c/s maar nier vanaf HDMI, component of scartMyUtd4Life schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:46:
[...]
Zo bedoelde ik het niet, wil juist gameplay opnemen:P
Anoniem: 394494
Thanks, but we've solved it met een HDMI kabel die ook AudioReturnChannel heeft, werkt ook goed.. SolvedAnoniem: 302575 schreef op maandag 24 september 2012 @ 07:55:
De tv heeft een optical output en je hebt dus gewoon een optische kabel nodig om die
aan te sluiten op het sound system. Zover ik weet is het een standaart en dus geen varianten.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 458953
Het lijkt er op dat er inmiddels een nieuwe lijst is inclusief de 7000 en de 8000 serie.Millie-ano schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:08:
[...]
Ligt aan het typenummer: http://www.philips.nl/con...0Deals%20per%20pagina.pdf
Anoniem: 375601
Kan je het zelf niet een beetje rechtbuigen op de voet ?Anoniem: 394494 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:29:
Hoi, Sinds kort eigenaar van de Philips 55pfl8007. Ik heb deze op de bijgeleverde voet staan. Nu valt mij op dat het scherm ietswat naar achteren gekantelt op de voet staat. De bovenkant en onderkant opgemeten er zit hier zo'n 3 cm verschil in na de muur toe. Is dit ook bij andere toestellen zo?
Anoniem: 473763
Niemand die mij kan helpen? Ik heb de instellingen nog eens opnieuw gedaan met de Xbox lopende maar ik vind het een beetje te korrelig en niet zo strak afgelijnd als bij de Samsung,Anoniem: 473763 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:05:
hallo,
ik heb een philips 40PFL5007 aangeschaft. Op zich ben ik tevreden maar een vriend heeft een Samsung UE40D5720 en ik vind eerlijk gezegd dat de xbox360 daar mooier beeld geeft.
is er iets wat ik moet instellen op mijn Philips??
Ik gebruik logischerwijze de HD kabel maar vind het er niet altijd even vloeiend uitzien...
vind het wel jammer dat er geen klassieke handleiding te vinden, ook niet in pdf...
[ Voor 102% gewijzigd door Stpan op 27-09-2012 11:00 ]
Je kunt zonder problemen Auto-Zoom gebruiken, ook voor de 1080i zenders. Zolang Schermranden maar op 0 staat, is dit hetzelfde als Unscaled.begintmeta schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:45:
De Belgische HD zenders worden klein weergegeven (ivm 720p zou ik denken), de Nederlandse (1080i) groot. Is er een mogelijkheid om de Belgische zenders automatisch met 'Auto-Zoom' te laten weergeven?
Ik had 'unscaled' gekozen omdat in de handleiding staat dat auto-zoom in principe niet voor HD-zenders bedoeld zou zijn. Mij is trouwens ook wel eens opgevallen dat HD-zenders (1080i) wel eens (soms heel kortdurend, soms gehele programma's) kleine zwarte randen (ik schat hooguit enkele tientallen pixels, vooral aan de zijkanten) hebben als je 'unscaled' kiest. Alles op auto-zoom dan maar (het verschil zou me vermoedelijk niet boeien (als ik het al zou waarnemen)), dat is ook lekker makkelijkFreddy2 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:23:
[...]
Je kunt zonder problemen Auto-Zoom gebruiken, ook voor de 1080i zenders. Zolang Schermranden maar op 0 staat, is dit hetzelfde als Unscaled.
Anoniem: 291756
Helaas is dit een bekende bug, die Philips niet heeft weten op te lossen in de laatste firmware upgrades. Vrees dat dit een blijvertje is.Anoniem: 291756 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:20:
Ben in bezit van de 47PFL6007. Telkens ik deze opstart, krijg ik het scherm om een naam te geven aan een nieuwe bron. TV is aangesloten op een A/V receiver daarmee dat hij dit waarschijnlijk constant vraagt. Er is een manier om dit uit te schakelen? Ik dacht dat dit EasyLink was, maar dit blijkt het probleem niet op te lossen.
[ Voor 7% gewijzigd door Stpan op 28-09-2012 08:35 ]
Anoniem: 224998
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 224998 op 01-10-2012 09:32 ]
Anoniem: 394494 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:29:
Hoi, Sinds kort eigenaar van de Philips 55pfl8007. Ik heb deze op de bijgeleverde voet staan. Nu valt mij op dat het scherm ietswat naar achteren gekantelt op de voet staat. De bovenkant en onderkant opgemeten er zit hier zo'n 3 cm verschil in na de muur toe. Is dit ook bij andere toestellen zo?
Volgens mij kan je een K-model ook op satelliet aansluiten.Yibsel schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:28:
..
en wat is eigenlijk het verschil tussen 46PFL5007H en 46PFL5007K behalve dat K duurder is ?
...
[ Voor 23% gewijzigd door technorabilia op 29-09-2012 20:06 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Anoniem: 302575
Kijk eens naar de 6877.kraades schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:54:
Ik zie overigens dat de 6007 en 7007 alleen Ambilight aan de linker en rechterkant hebben?
Mijn TV van 5 jaar oud had al Ambilight aan 3 zijden! Misschien wat minder geadvanceerd maar toch...
Tegenvaller...
Ok, bedankt. Misschien moet ik wat verder kijken dan alleen de papieren brochure die voor mij ligt.Anoniem: 302575 schreef op zondag 30 september 2012 @ 06:46:
Interesant:
http://www.digitalversus....0pfl5507-p12906/test.html
Volgens digital versus wordt er bij de 5527 een minder goed paneel gebruikt dan de 5507.
[...]
Kijk eens naar de 6877.
http://download.p4c.phili...42pfl6877h_12_pss_nld.pdf
[ Voor 8% gewijzigd door technorabilia op 30-09-2012 08:52 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
De 7007 en 8007 werken wel degelijk via Infrarood. Zie onder andere:[b]kraades schreef op zondag 30 september 2012 @ 08:50
Als ik de Harmony device database check dat is alleen de 6007 gesupport. Conclusie: de 7007 en 7008 hebben RF i.p.v. Infrarood? En kun je dus niet gebruiken in combinatie met een Harmony afstandsbediening. Jammer, want ik heb nu juist maar 1 afstandsbediening voor TV, mediabox, versterker, Apple TV...
[ Voor 8% gewijzigd door MacDennis76 op 30-09-2012 16:49 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq