Wij hebben een 46pfl8008k/12. Nu las ik dat op de nwe modellen van tpvision android-tv zit.
Weet iemand of dat dan ook beschikbaar zal zijn voor 46pfl8008k?
[ Voor 25% gewijzigd door Teijgetje op 10-09-2014 02:37 ]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Dat gaat er vrij zeker niet op komen. TV's krijgen meestal enkel bugfixes, geen nieuwe features. En zelfs al zouden ze het overwegen, dan is het nog maar de vraag of de processor (SoC) het aankan...AbangL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:37:
Wij hebben een 46pfl8008k/12. Nu las ik dat op de nwe modellen van tpvision android-tv zit.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 27-11-2014 19:23 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik heb een 55pfl8008 en de volgende beugel.SirMemeAlot schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:36:
Heeft iemand ervaring met ambilight en goede muurbeugels? Ik heb de 42pfl7008 model van Philips een driezeidig ambilight televisie en van Philips kreeg ik het advies om de TV van 7 tot 15 CM van de muur af te houden, dus ben op zoek naar een beugel die uitschuifbaar is zodat de TV niet altijd 7 tot 15 cm voor de muur hoeft te hangen.
Iemand hier al wat ervaring mee? Zijn er bijvoorbeeld ook speciale muurbeugels voor?
👉🏻 Blog 👈🏻
[ Voor 98% gewijzigd door Michael Knight op 03-12-2014 22:27 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Michael Knight op 03-12-2014 22:27 ]
Anoniem: 637711
600Hz PMR onzin wat niets met de frequentie te maken heeft. Eigenlijk zou het de naam "Hertz" niet mogen dragen.
[ Voor 19% gewijzigd door Michael Knight op 03-12-2014 22:27 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ik heb het risico genomen, en heb besteld.TTLCrazy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:27:
De 49PUS7909/12 is nu bij iBOOD.com te koop voor EUR 999.95. Hele mooie prijs mijns inziens voor deze UHD TV.
Zijn er mensen met ervaringen met deze tv ? Hoe is bijvoorbeeld tweezijdig ambilight in vergelijking met 4 zijdig ?
Hoe bevalt de Android interface ?
Is Philips snel met updates hiervoor ?
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ik ga verhuizen en moet de TV straks aan een gipswand hangen.kraades schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:08:
[...]
Ik heb een 55pfl8008 en de volgende beugel.
http://www.vogels.com/thi...rbeugel.html#.VHeSe5akrCQ
👉🏻 Blog 👈🏻
Met een paar "holle wand pluggen" ga je die beugel toch wel kunnen bevestigen?kraades schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:14:
[...]
Ik ga verhuizen en moet de TV straks aan een gipswand hangen.
Ik kan daarom bovengenoemde beugel niet meer gebruiken.![]()
Iemand een tip voor een geschikte beugel?
Bij voorkeur niet al te dicht aan de muur ivm ambilight maar ook weer niet te ver ivm de gipswand.
Ja ok, 12 cm. moet misschien ook wel kunnen. Ik zal mij er eens in verdiepen...wimmel_1 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:00:
[...]
Met een paar "holle wand pluggen" ga je die beugel toch wel kunnen bevestigen?
👉🏻 Blog 👈🏻
[ Voor 33% gewijzigd door Teijgetje op 03-03-2015 21:07 ]
Aan de achterkant van je TV zitten de speakers en die worden in jouw geval waarschijnlijk (overstuurt) aangestuurd middels HDMIiARC vanuit een setop box via een HDMi kabel. Lijkt er op dat die setop box van KPN niet helemaal lekker schakelt tussen de HD zenders van de RTL/SBS groep en ik zou KPN daar eens voor gaan bellen nadat je 100% zeker bent dat 't niet aan de HDMi kabel ligt.Glorfindel76 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:46:
Kort geleden een Philips tv ( philips 47pfl9707) aangeschaft bij BCC.
Ik vermoed dat we een defect model hebben ontvangen.
Er is digitale TV aangesloten via KPN Interactive.
Bij het zappen naar bepaalde zenders (rtl4 HD, SBS6 HD) is er een krakend geluid te horen vanuit de achterkant van de TV.
Bij de zenders NPO 1 tm 3 HD is dit niet het geval.
Is dit misschien een bekend probleem bij andere gebruikers ?
Tevens ontbrak de handleiding in de doos.
Is dit gebruikelijk bij Philips TV's ?
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 04-03-2015 00:15 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Na het aansluiten van de TV op internet heb ik direct een update uitgevoerd.wimmel_1 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:08:
[...]
Aan de achterkant van je TV zitten de speakers en die worden in jouw geval waarschijnlijk (overstuurt) aangestuurd middels HDMIiARC vanuit een setop box via een HDMi kabel. Lijkt er op dat die setop box van KPN niet helemaal lekker schakelt tussen de HD zenders van de RTL/SBS groep en ik zou KPN daar eens voor gaan bellen nadat je 100% zeker bent dat 't niet aan de HDMi kabel ligt.
Een papieren handleiding levert Philips sinds 2012 al niet meer mee, in plaats daarvan heb je een handleiding in je TV (even op het blauwe knopje van de AB drukken), óf de handleiding downloaden bij Philips als .pdf (en alsnog printen als je dat liever hebt).
👉🏻 Blog 👈🏻
👉🏻 Blog 👈🏻
Yups....
[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 05-04-2015 19:55 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik zit inmiddels net in het nieuwe huis en het zijn standaard gipsblokken 7 cm dikte.Teijgetje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:51:toon volledige bericht
@Krades;
Voor je holle wand kun je stalen pluggen gebruiken, die trek je eerst vast om er daarna metrische draadbouten in te draaien. Uitgaande van dubbel gipsplaat.
Kies de juiste maat plug, zie "range" en boor van klein naar de maat zodat je een schoon gat hebt van de juiste (of een halve mm kleiner) maat ipv een te groot uitgebroken gat in een keer. Een proefstukje of je met een halve mm kleiner de plug er in kan slaan zodat deze al vast zit zonder de gipsplaat te "breken" helpt ook.
Gebruik de dikste (M6 of M8) die mogelijk zijn voor je beugel (en wegvallen) en let op dat de pluglengte klopt met jouw dikte wand voor de juiste grip.
let ook op dat bij montage van de beugel de flens van de plug gesteund wordt door de beugel zodat je de plug aantrekt/extra spreidt ipv de muur uittrekt de beugel in, gebruik anders een dunne (carroserie)ring of busje ter opvanging van de flens.
Deze kunnen ook.
Persoonlijk gebruik ik ze bij "kostbare" bewegende zware lasten niet voor enkel gipsplaat omdat je met vast aantrekken de dunne plaat beschadigd(binnen) en zo al een zwakker punt creëert.
Voor een boekenplank maakt dat niet echt uit, je tv met zwenkbeugel losgebroken stuk op de grond is wat anders.
Heb je enkel gips dan zou ik een luikje zagen (bv met Fein supercut), dan (dik) hout (in delen) erachter ter grootte van ruim 2 x het montagevlak van de beugel.(vaak past een 2x3"balkje in stukken, maar dubbel 18mm multiplex in stroken werkt ook lekker)
Gipsplaat terugschroeven en "afstuccen". Latexje als finish.
Laat naden open van ca, 4-6 mm tussen de gipsplaten (werkt makkelijker en is uiteindelijk beter dan star/koud tegen elkaar), behandel die voor met bv flevopol en voeg/stuc met Knauf Uniflott (sterke voeg) Schuin zowel de voor als achterkant van de gipsplaten iets af (facetkantje) zodat je een "H" (liggend) krijgt als je de voegengips er in perst, de Uniflott houdt dan de beide platen vast als het ware..
Schroef met gipsplaatschroeven die roesten niet en schroef veel/genoeg zodat er geen werking meer in de platen zit, en natuurlijk niet te dicht bij de rand, dat breekt..
Alles wat los zit(papier) of gebroken is (gips) moet weg, dat hecht niet en geeft mogelijk een barst.
Zet je alles in elkaar met PURschuim (beetje tussen achterwand en hout) en als "lijm" dan krijg je gegarandeerd een stabiele wand omdat je de twee platen met hout ertussen aan elkaar plakt.
Bij het afstuccen kan je ook nog een gaasbandje extra gebruiken.(recht over de naad plakken over de droge voorbehandelde naden/gipsplaat, geen kuiltje, de soepele Uniflott druk je er daarna makkelijk doorheen en de naad is pas vol als het gips iets terug opbolt uit het gaas, nat afmesssen als het aanstijft, eenaal hard is erg hard en alleen vlak te schuren)
Bij Uniflott hoeft dat gaasbandje niet persé (mits goed voorbehandeld) maar ik gebruik altijd én én én én (genoeg schroeven, goed voorbehandelen, uniflott en 10 cm gaasband), ik haat barsten achteraf.....
Laat het gips wel allemaal goed uitdrogen voor je het gaat schilderen en/of belasten met je tv beugel.
👉🏻 Blog 👈🏻
Persoonlijk gebruik ik nergens/nooit meer de normale pluggen zoals op je foto.kraades schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:55:toon volledige bericht
[...]
Ik zit inmiddels net in het nieuwe huis en het zijn standaard gipsblokken 7 cm dikte.
De vakman adviseerde onderstaande pluggen en schroeven. Eerst de 6 kantige van 5 cm proberen en als dit niet werkt de wat minder dikke met sterkop. Mijn voorkeur is de 6 kantige omdat je die er makkelijker op het einde in krijgt...
Hij was er niet helemaal zeker van dat het zou blijven hangen... Iemand vergelijkbare ervaringen? Ik twijfel...
De beugel van Vogel kan een meter uit de muur maar daar waag ik mij sowieso niet (meer; hing voorheen op beton) aan. Als het op ~15 cm blijft hangen vind ik het prima. De TV is een 55PFL8008 en weegt iets van 26 kg.
[afbeelding]
(grote plaatje http://i.imgur.com/T1NMxei.jpg)
[ Voor 9% gewijzigd door Teijgetje op 02-05-2015 21:07 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
👉🏻 Blog 👈🏻
[ Voor 11% gewijzigd door technorabilia op 27-07-2015 23:52 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Mijn PS3 zet via CEC mijn 42PFL7008 aan, als die helemaal "uit" staat... lijkt dus wel te kunnen!kraades schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:51:
Is er een mogelijkheid om de TV (Philips 55PFL8008) die uit staat dus niet standby via CEC nog aan te zetten.
Voor mij gevoel niet maar als ik op internet zoek zie ik wisselende berichten dus ik vraag het nog eens.
Of moet je TV dan altijd op standby staan? Ik heb de TV liever helemaal "uit".
Edit:
Ik zie dat ik een aantal maal achter elkaar heb gepost. Excuses.
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Anoniem: 829601
Ook hier.... 42PFL4307, veel apps werken niet meer (goed). Youtube blijft staan met logo en dat is het.Anoniem: 829601 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:40:
Geachte,
Mijn vader heeft een Philips 55PFL6007 smart tv maar tot mijn grote verbazing heeft mijn vader geen youtube meer op zijn tv wat eigenlijk raar is.
Ik heb een nieuwere tv waar youtube wel gewoon op werkt.
Nu lees ik op Tweakers dat Philips smart tv's uit 2009 een Amazon dongle stick kunnen krijgen.
Geldt dit ook voor serie 55PFL6007.
[ Voor 59% gewijzigd door PtrO op 28-11-2016 13:45 . Reden: Frustratie opmerking weggehaald. ]
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq