Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02-2024
Vanavond mijn eerste Imito MX1 voorzien van de recentste firmware update, zij het de geroote versie. Update via sdcard uitgevoerd en dez e verliep snel en probleemloos. Alle geïnstalleerde apps bleven geïnstalleerd. Er is nu de optie om de taakbalk onderin weg te laten zakken waardoor nu fullscreen video mogelijk is. Streamen via wifi loopt stukken beter. Voorheen stopte de video af en toe voor een paar seconden, nu loopt het continue door. Ben zeer tevreden over de perfomance als mediastreamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Mijn imito is onderweg naar mn huis volgens DHL... da's wel iets anders dan 18 december als ontvangst datum.
Helaas ben ik dus niet thuis dus zal ik m morgen pas kunnen testen gok ik...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Voor de Imito MX mensen, is hier de link naar de geroote ROMS.
Gisteren via SDcard geinstalleerd -> Perfect.

http://www.armtvtech.com/.../viewtopic.php?f=78&t=333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:19
Heb deze week net een Pivos XIOS DS op de kop getikt via Ebay.
Uiteindelijk 110euro voor afgetikt incl verzendkosten, prima prijs.

Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch blijft het jeuken, zag dat bij de MK808 op Geekbuying expliciet vermeld staat dat deze 1080p eruit kan gooien als je andere firmware installeert. In de comments staat dan weer ergens dat ze ook voor de Imito MX1 bezig zijn en dat bericht dateerd van 29 november dus ik ga ervan uit dat die het nog niet kan?
Hoe zit het dan met de andere varianten? UG007/MK802 IIII etc. etc.?

XBMC boeit me vooralsnog niks, leuk als het kan maar geen noodzaak. Wifi is ook nog steeds prut maar hoe gaat hd contect via usb to ethernet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

De MK808 doet 1080p met de meegeleverde players prima, zelfs via Wifi.
Geen ervaring met usb-ethernet. Waarom zou ik ook met een goed werkende wifi?

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronka
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 12:37
Beste Tweakers, verkopen een van jullie een ( iMito MX2 of MX1 ) Android sticky?
Ik ga over een weekje op vakantie, dus wil ik het z.s.m. hebben. kopen via geekbuying is geen optie omdat het beetje te lang duurt voor mij.

DM mij graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SED schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:43:
De MK808 doet 1080p met de meegeleverde players prima, zelfs via Wifi.
Geen ervaring met usb-ethernet. Waarom zou ik ook met een goed werkende wifi?
Okee dat bemoedigt al wat meer, ik heb overigens op alle 3 de verdiepingen van ons huis een wireless router staan dus draadje trekken is geen moeite. Heb jij de MK808 van Geekbuying gekocht of iig die versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar een MK808 besteld. Vroeg me nog wel af welke usb-ethernet adapter aan te raden is, indien wifi toch niet voldoende sterk blijkt te zijn. Netwerkkabel ligt er toch al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:02:
Ik heb maar een MK808 besteld. Vroeg me nog wel af welke usb-ethernet adapter aan te raden is, indien wifi toch niet voldoende sterk blijkt te zijn. Netwerkkabel ligt er toch al.
Maandag 2x de imito mx1 besteld + rc11 en usb hub.
Ik heb gekozen voor verzenden via DHL ik ben benieuwd hoe lang het duurt. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Megapaul schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:51:
[...]

Maandag 2x de imito mx1 besteld + rc11 en usb hub.
Ik heb gekozen voor verzenden via DHL ik ben benieuwd hoe lang het duurt. :)
Ben maar bereid om een flinke duit extra te betalen.. :D (gezien iemand hiervoor op het forum al 25€ moest dokken bij ontvangst van 1 Imito MX1 = BTW + invoerrechten ) Doen ze bij de pakketdiensten allemaal, dus ontkomen is eigenlijk niet te doen. Ik vraag me af of mijn briefpost wel er door heen komt met mn MX1 (wordt veel minder gecontroleerd, al is hij nog niet eens verzonden bij geekbuying na langer dan een week.. moet maar geduld hebben dan..)

De levertijd is binnen 5 werkdagen geleverd dus dat zit wel snor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 05-12-2012 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
200 euro en hij is voor jou en dan ga ik wel weer 3 weken wachten.
ronka schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:08:
Beste Tweakers, verkopen een van jullie een ( iMito MX2 of MX1 ) Android sticky?
Ik ga over een weekje op vakantie, dus wil ik het z.s.m. hebben. kopen via geekbuying is geen optie omdat het beetje te lang duurt voor mij.

DM mij graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
klopt helemaal. ik moest flink extra bijdokken. via dhl. dhl laat alles standaard via de duane lopen. de andere mx1's en onderdelen apart besteld en los via geekbuying laten versturen. geen combipakketjes meer

voor de eerste dhl zending 16 + 25 euro extra moeten betalen
MusicAddict schreef op woensdag 05 december 2012 @ 01:41:
[...]

Ben maar bereid om een flinke duit extra te betalen.. :D (gezien iemand hiervoor op het forum al 25€ moest dokken bij ontvangst van 1 Imito MX1 = BTW + invoerrechten ) Doen ze bij de pakketdiensten allemaal, dus ontkomen is eigenlijk niet te doen. Ik vraag me af of mijn briefpost wel er door heen komt met mn MX1 (wordt veel minder gecontroleerd, al is hij nog niet eens verzonden bij geekbuying na langer dan een week.. moet maar geduld hebben dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:19

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Misschien licht off-topic omdat het over de software-kant gaat en niet over de sticks, maar ik zou mijn stick (mk802+) naast de duidelijke functie van mediaplayer graag als NAS en torrent-downloader gebruiken, maar ik kom er niet echt uit.

Op het moment heb ik Servers Ultimate en BubbleUPnP geinstalleerd waar ik het DLNA gedeelte al mee aan de gang heb. Het ftp / netwerkschijf gedeelte lukt me nog niet helemaal, dus als iemand hier betere apps voor heeft hoor ik het graag :)

Qua remote torrents downloaden heb ik nog geen app gevonden. Natuurlijk werkt elke gewone torrent client prima (ik gebruik nu uTorrent), maar de remote-functie die veel desktop clients hebben zit er niet bij.
Voor de duidelijkheid: ik wil graag met mijn telefoon of pc via een app / browser torrents kunnen toevoegen aan de download-lijst van m'n mk802... Iemand een idee?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Laatst online: 12-09 13:50

oCe

aka Dookie.

Deadbeef_ahc schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 02:05:
Vanavond mijn eerste Imito MX1 voorzien van de recentste firmware update, zij het de geroote versie. Update via sdcard uitgevoerd en dez e verliep snel en probleemloos. Alle geïnstalleerde apps bleven geïnstalleerd. Er is nu de optie om de taakbalk onderin weg te laten zakken waardoor nu fullscreen video mogelijk is. Streamen via wifi loopt stukken beter. Voorheen stopte de video af en toe voor een paar seconden, nu loopt het continue door. Ben zeer tevreden over de perfomance als mediastreamer.
Vandaag ontvangen, meteen geupdate. Eerste indruk is goed. Even snel BSplayer geïnstalleerd. Via WIFI (hemelsbreed paar meter afstand maar wel een dikke draagmuur er tussen in een nieuwbouwwoning) zo'n 38mbit connectie. 720p MKV speelt soepel af via WIFI, 1080p niet. USB-LAN adapter aangesloten en 1080p werkt ook prima. Nog maar eens mee spelen/experimenteren dus.

Dat de taakbalk onderin weg kan is ideaal. Maar euh, hoe krijg je die terug? :S

Bestelde RC12 is trouwens een flutding. Ene keer registreert'tie geen toetsaanslag, andere keer wel. Maar, dan meestal meerdere keren tegelijk. Dat schiet niet op dus: ene helft v/d aanslagen mist, andere helft dubbel. Touchpad gedeelte werkt redelijk maar mist ook nog wel eens wat. Geekbuying maar even een mailtje over gezonden.

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Laatst online: 12-09 13:50

oCe

aka Dookie.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:02:
Heb zelf http://dx.com/p/usb-2-0-1...work-adapter-dongle-34691 in combinatie met een iMito MX1 (vergelijkbare stick). Werkt prima, merkbaar sneller dan de ingebakken WIFI!

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
MusicAddict schreef op woensdag 05 december 2012 @ 01:41:
[...]

Ik heb de stick voor mezelf en een maat van me besteld, gelukkig had ik van te voren tegen hem gezegd
dat als het pakket onderschept wordt dat er extra kosten komen.
Ik hoop natuurlijk van niet :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Megapaul schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:32:
[...]

Ik heb de stick voor mezelf en een maat van me besteld, gelukkig had ik van te voren tegen hem gezegd
dat als het pakket onderschept wordt dat er extra kosten komen.
Ik hoop natuurlijk van niet :)
Ik acht de kans klein dat ze bij DHL slapen en geen extra kosten in rekening brengen :P maar je weet nooit gezien deze tijd van het jaar, al zou ik dan juist meer controleren gezien het aantal pakketten uit China =€€

Ik heb eindelijk de mail gehad dat mijn bestelling van 26-11 verzonden is, duurde wat lang maar hopelijk komt hij via de airmail (zonder extra kosten gezien ik nog nooit heb hoeven betalen :+ ) verder ook nog een hoop besteld op ebay die gisteren verzonden waren, dus we zullen zien hoe snel het hier aankomt deze keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Viper® meldt zich alvast

Bij 1dayfly laatst een MK808III besteld + toetsenbord

Hij is nog niet verstuurd maar ik ben alvast aan het polsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Hoe zit het eigenlijk met de dolby audio doorvoer? Ik zou graag een Android stick willen om mijn WD tv Live te vervangen. Ik kijk voornamelijk films in 1080p met dts of andere Dolby surround geluid.
Ik las bijvoorbeeld hier dat Android dit niet ondersteunt.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Cursor onderin zetten. Dubbel-tap, vasthouden en dan de vinger omhoog schuiven.

Tevens goed programma om je remote keyboard te herconfigureren:
Google Play: External Keyboard Helper Pro#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hcGVkcm9pZC5od2tleWJvYXJkaGVscGVyIl0.

Ik moet opmerken dat na de update naar de nieuwe (geroote) firmware de stabiliteit van het afspelen onder MXplayer zeer goed is. Enkel als er veel data (b.v. water scenes) is, wil hij al heel af en toe even wachten (in hardware mode). In software mode gaat hij gewoon door, maar slaat hij gewoon frames over.

Mogelijk dat het aan mij ligt, maar ik vind de beeldscherm kleuren na de update veel mooier, verzadigder.
oCe schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:47:
[...]

Dat de taakbalk onderin weg kan is ideaal. Maar euh, hoe krijg je die terug? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
oCe schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:47:
[...]

Bestelde RC12 is trouwens een flutding. Ene keer registreert'tie geen toetsaanslag, andere keer wel. Maar, dan meestal meerdere keren tegelijk. Dat schiet niet op dus: ene helft v/d aanslagen mist, andere helft dubbel. Touchpad gedeelte werkt redelijk maar mist ook nog wel eens wat. Geekbuying maar even een mailtje over gezonden.
Ik heb precies hetzelfde met mijn RC12. Tevens functioneert de touchpad af en toe ook niet, de cursor is dan maar een heel klein beetje te verschuiven. Heel irritant. Toch maar op zoek naar een ander keyboard.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Ik zou achten op een krachtiger hardware platform. De huidige sticks lopen tegen het maximum aan. Over een paar maanden zijn er betere krachtigere set-tops te krijgen voor deze prijzen.
Ursamajor schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:32:
Hoe zit het eigenlijk met de dolby audio doorvoer? Ik zou graag een Android stick willen om mijn WD tv Live te vervangen. Ik kijk voornamelijk films in 1080p met dts of andere Dolby surround geluid.
Ik las bijvoorbeeld hier dat Android dit niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Deadbeef_ahc schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:37:
Ik zou achten op een krachtiger hardware platform. De huidige sticks lopen tegen het maximum aan. Over een paar maanden zijn er betere krachtigere set-tops te krijgen voor deze prijzen.

[...]
Zo is er altijd wel wat nieuws en snellers in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Een settop zou wel beter zijn ivm Lan aansluiting en dat je er makkelijker een usb stick in kunt steken. Maar het gemis van surround zou toch wel jammer zijn.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Hoi, zit te denken om android op een stick te kopen voor mijn ouders voor kerst. Paar vragen.

Ik wil dat ze films (over het netwerk/sd kaart) kunnen afspelen, mailen, browsen, skypen, dat soort dingen.

Zit te denken aan die MK808 (ziet er wel redelijk uit), goede keuze? Waar kan ik hem het beste halen? Krijg ik hem nog voor de kerst binnen?

Wil er een toetsenbordje bij kopen, zit te denken aan de rapoo E2700 (pricewatch: Rapoo Keyboard E2700). Gaat dat werken met android (vooral die multitouch trackpad)?

Waar moet ik allemaal op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Ben ik het niet mee eens. Om de tv om te toveren naar een SNELLE smarttv zijn deze sticks uitstekend geschikt. Daarnaast kan er goed t/m 1080p video op gekeken worden.

Echter zie ik hier vragen over Dolby surround, File server en Torrents langskomen.
Ik ben van mening dat als je deze extra opties wilt, je beter voor een iets duurdere, met zwaardere hardware ( en ook uitgangen) uitgeruste set-top moet gaan. De stick is probleemloos weg te werken achter de tv, zodra je file server wilt gaan spelen komt er ook weer een HD bij kijken en een vaste internetaansluiting (kabel!). Hiermee verhuist de player dan automatisch naar het kastje onder de tv.
Ik zou dan heel even wachten, er komen mooie platforms aan : b.v.
Odruid-U2
http://hackaday.com/2012/...board-begging-to-be-used/
Ursamajor schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:39:
Een settop zou wel beter zijn ivm Lan aansluiting en dat je er makkelijker een usb stick in kunt steken. Maar het gemis van surround zou toch wel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
China, kan je denkelijk vergeten, tenzij je voor expedited delivery kiest (extra kosten+ douane)

In de EU kan je ook stick krijgen:
http://www.ebay.nl/sch/i...._sacat=See-All-Categories

Ik hoop dat je ouders een beetje met de afstandsbedieningen en android om kunnen gaan, anders is het plezier zo weer over.
actionInvoke schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:49:
Hoi, zit te denken om android op een stick te kopen voor mijn ouders voor kerst. Paar vragen.

Ik wil dat ze films (over het netwerk/sd kaart) kunnen afspelen, mailen, browsen, skypen, dat soort dingen.

Zit te denken aan die MK808 (ziet er wel redelijk uit), goede keuze? Waar kan ik hem het beste halen? Krijg ik hem nog voor de kerst binnen?

Wil er een toetsenbordje bij kopen, zit te denken aan de rapoo E2700 (pricewatch: Rapoo Keyboard E2700). Gaat dat werken met android (vooral die multitouch trackpad)?

Waar moet ik allemaal op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Bij de 1dayfly hadden ze als combi dit toetsenbordje: http://www.aliexpress.com...-AK810-New/692221298.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Kuch, heb je de shipping costs naar Nederland gezien?
Prijs is 25 dollar
Shipping is 125 dollar. totaal 150 dollar (ongeveer)
Taxi is goedkoper

Waarschijnlijk iets mis met de database bij hun.

Ik heb deze gekocht (bij GB) is daar niet meer verkrijgbaar. Wel bij Ali
http://www.aliexpress.com...ote-QWERTY/521522224.html
Hier zijn de expresskosten weer normaal.

[ Voor 24% gewijzigd door Deadbeef_ahc op 06-12-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:30
Zeker?
Free Shipping toBelgium Via China Post Air Mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Deadbeef_ahc schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:17:
Kuch, heb je de shipping costs naar Nederland gezien?
Prijs is 25 dollar
Shipping is 125 dollar. totaal 150 dollar (ongeveer)
Taxi is goedkoper

Waarschijnlijk iets mis met de database bij hun.

Ik heb deze gekocht (bij GB) is daar niet meer verkrijgbaar. Wel bij Ali
http://www.aliexpress.com...ote-QWERTY/521522224.html
Hier zijn de expresskosten weer normaal.

[...]
Ik gaf alleen aan dat dit toetsenbordje toen bij 1dayfly zat, daar was die 30 euro.

Dat je hem gaat bestellen in China en dan 150 euro verzendkosten krijgt, ja dat zei ik ook niet hè.

Is die nergens in NL te krijgen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Deadbeef_ahc schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:59:
China, kan je denkelijk vergeten, tenzij je voor expedited delivery kiest (extra kosten+ douane)

In de EU kan je ook stick krijgen:
http://www.ebay.nl/sch/i...._sacat=See-All-Categories

Ik hoop dat je ouders een beetje met de afstandsbedieningen en android om kunnen gaan, anders is het plezier zo weer over.

[...]
Goede tip! Aangekocht. Hopelijk wordt het wat, anders hou ik hem zelf om mee te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Beetje rara tent die Alibaba.

Kijk hier eens. Iets duurder maar gegarandeerd op tijd geleverd en geen extra kosten.
Ik bestel daar mijn Casio horloges. Goedkoopste in Europa.
http://www.amazon.de/s/re...eywords=wireless+keyboard
Viper® schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:32:
[...]

Ik gaf alleen aan dat dit toetsenbordje toen bij 1dayfly zat, daar was die 30 euro.

Dat je hem gaat bestellen in China en dan 150 euro verzendkosten krijgt, ja dat zei ik ook niet hè.

Is die nergens in NL te krijgen dan ?

[ Voor 20% gewijzigd door Deadbeef_ahc op 06-12-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Deadbeef_ahc schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:46:
Beetje rara tent die Alibaba.

Kijk hier eens. Iets duurder maar gegarandeerd op tijd geleverd en geen extra kosten.
Ik bestel daar mijn Casio horloges. Goedkoopste in Europa.
http://www.amazon.de/s/re...eywords=wireless+keyboard

[...]
even ter info: duitse tobo's hebben wel een andere layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op 24-11 de MX1 besteld bij geekbuying en deze is gisteren afgeleverd.
Op het pakketje stond een waardebepaling van 20 Euro en dus geen bijkomende kosten gehad. Ik wacht nog op de RC11 fly mouse deze heb ik en dag later besteld.

Greetz Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Excuseer mijn lompheid....idd...

http://www.amazon.co.uk/s...rd&ie=UTF8&qid=1354808880
B0MBACI schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:27:
[...]

even ter info: duitse tobo's hebben wel een andere layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Hoe is het naar je verstuurd, via standaard Chinese luchtpost?

Is een mooie tijdsindicator voor de rest op dit forum.
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:56:
Op het pakketje stond een waardebepaling van 20 Euro en dus geen bijkomende kosten gehad. Ik wacht nog op de RC11 fly mouse deze heb ik en dag later besteld.

Greetz Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadbeef_ahc schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:50:
Hoe is het naar je verstuurd, via standaard Chinese luchtpost?

Is een mooie tijdsindicator voor de rest op dit forum.

[...]
Ja airmail idd, de levertijd vind ik zelf erg netjes :) .

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:38

Len

Leeg

Ik volg dit topic graag (mijn UG802 is onderweg van dx naar huize Len) maar het leest nogal lastig.

Lieve Deadbeef_ahc en Fire69, AUB de quote eerst plaatsen en dan eronder de reactie. Ik lees van boven naar beneden en dan lees ik wat ik niet snap, maar dat komt omdat waar het over gaat er onder staat..

O+

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Len schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:47:
Ik volg dit topic graag (mijn UG802 is onderweg van dx naar huize Len) maar het leest nogal lastig.

Lieve Deadbeef_ahc en Fire69, AUB de quote eerst plaatsen en dan eronder de reactie. Ik lees van boven naar beneden en dan lees ik wat ik niet snap, maar dat komt omdat waar het over gaat er onder staat..

O+
Goeie opmerking, ga ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Ik weet niet of dit toetsenbordje ook werkt, maar zag het van de week bij de Makro voor 17 euro.

pricewatch: AC Ryan Wireless Mini Keyboard/Touchpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
gebruikershaes schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:19:
Ik weet niet of dit toetsenbordje ook werkt, maar zag het van de week bij de Makro voor 17 euro.

pricewatch: AC Ryan Wireless Mini Keyboard/Touchpad
Lijkt als twee druppels water op eentje van ebay, maar dan met het acryan logo. (http://www.ebay.nl/itm/Mi...2a26502cf2#ht_2975wt_1163)
Dus neem aan dat het ook prima zal werken gezien eigenlijk al die dingen dus het zelfde zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 12-09 20:30
Len schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:47:

O+
Euh, dat doe ik ook altijd hoor. Tenzij ik een stuk pagina quote vanop een andere site. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:38

Len

Leeg

Fire69 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:59:
[...]

Euh, dat doe ik ook altijd hoor. Tenzij ik een stuk pagina quote vanop een andere site. ;)
Ik keek te rap over deze post:

Fire69 in "Mini Android TV discussie deel 1"

sorry! ;)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:56:

Greetz Mark
met regular post?
heb op 26ste de mx1 besteld, maar gister pas een mailtje gehad dat het op de post is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Heb voor mijn slaapkamer TV de MK808II inmiddels binnen. Met BubbleUPnP en BS Player werkt dit uitstekend. Had nog een USB toetsenbordje liggen met touchpad. Fantastisch. Overigens speel ik vooral 720p en lagere formaten af, 720P op een Full HD Samsung LED TV ziet er prima uit. Heb wel 1080P geprobeerd (Harry Potter) en dat werkt ook. Afstand MK808 naar wireless router is ongeveer 5 meter met een muurtje ertussen. Op de HTPC, de bron van de bestanden, draai ik serviio als DNLA server.

Ga nu mijn HTPC beneden ook vervangen, wordt dat een veredelde NAS. Ook leuk voor spelletjes e.d. Wacht hiervoor nog even op een opvolger of alternatief.

Ziggo TV werkt overigens niet. Die crashed direct na het splash scherm. Iemand tips?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Eijkb schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:45:

Ziggo TV werkt overigens niet. Die crashed direct na het splash scherm. Iemand tips?
Klopt, zelfde probleem op de MX1. Was geroot en via Superuser de rootacces uitgezet, echter ook dan werkt hij niet.

Op min galaxy S3 en Asus tablet werkt het wel zo als ze geroot zijn.
Ziggo app is echter onbetrouwbaar, start vaak niet goed op, op de bovenstaande hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
SonyEricsson schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 01:33:
[...]

met regular post?
heb op 26ste de mx1 besteld, maar gister pas een mailtje gehad dat het op de post is :(
Idem vanmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champain
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-05 14:41
[...]

met regular post?
23/11 Mx1 besteld en laten verzenden zonder extra kosten (singapore airmail)
26/11 via Geekbuying de mail dat ie dispatched is
01/12 Object niet meer te traceren via het internet (ook shipped niet meer terug te vinden)
07/12 Briefje van Postnl in de bus dat ik het pakketje morgen kan afhalen (mx1, toetsenbord muisding, wat snoertjes, ehternetadapter en andere toebehoren) zonder te hoeven bijbetalen.

Als alles in goede staat is ben ik erg tevreden over deze methode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
champain schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:13:
[...]

23/11 Mx1 besteld en laten verzenden zonder extra kosten (singapore airmail)
26/11 via Geekbuying de mail dat ie dispatched is
01/12 Object niet meer te traceren via het internet (ook shipped niet meer terug te vinden)
07/12 Briefje van Postnl in de bus dat ik het pakketje morgen kan afhalen (mx1, toetsenbord muisding, wat snoertjes, ehternetadapter en andere toebehoren) zonder te hoeven bijbetalen.

Als alles in goede staat is ben ik erg tevreden over deze methode!
Paste denk ik niet door de bus en vandaar dus dat je m kan afhalen (als je niet aanwezig was) / aangetekende verzending waarschijnlijk.
Gelukkig hebben wij hier daar een extra brievenbus voor (voor dingen groter dan de gleuf van de brievenbus) en dat heeft even geduurt maar nu snappen ze het wel bij postNL :P Daar morgen ze alles ingooien wat ze willen, vaak doen ze kleding bestellingen en dergelijke ook daar in (maar dat is dan uit luiheid van de bezorger, meestal wat minder blij over ;))

Verder nette verzendingstijd, mooie indicatie omdat mijne ook via singapore airmail is verstuurd kwam ik achter via de T&T. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat hij voor kerst binnen gaat komen :D

[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 07-12-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

met regular post?
Ja regular, 24e besteld en 26e verzonden. De fly Mouse heb ik de 25e besteld en is de 29e verzonden, deze heb ik nog niet binnen.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

Even een waarschuwing.. ik heb via geekbuying een MK802 besteld en geleverd gekregen. Bij controle van het verkeer kwam ik erachter dat alle verkeer via een chinese proxy loopt. Ook https verkeer naar bij mijn ing loopt via China. Zeer kwalijk!!

Maar een andere rom op geflashed maar iets om echt in de gaten te houden. malware rechtstreeks vanaf de fabriek dus!

[ Voor 15% gewijzigd door SED op 07-12-2012 21:55 ]

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hier dezelfde ervaring:

23/11 iMito MX1 en RC11 flymouse besteld via standaard singpost airmail
27/11 mail dat het pakket is verzonden
04/12 arrived overseas
06/12 briefje van postnl dat ik hem persoonlijk moet afhalen volgende dag na 13:00
07/12 vanmiddag opgehaald, geen extra kosten

Over de service van geekbuying niets dan lof.
Relatief snel hier en inclusief de laatst firmware van dat moment (121112).

Maar dan nu mijn eerste gebruikservaring, die valt op een punt vies tegen: de wifi.
De eerste firmware had een goed bereik alleen wilde die niet met wpa2 connecten.
Vervolgens via microsd kaartje geupdate naar 121129 versie (dankzij de recente firmware die erop stond!)
Leuke toevoegingen, maar wifi doet nu helemaal niets meer...
Inmiddels ook wpa maar weer aangezet op de router, morgen als ik tijd heb de firmware nog maar eens downgraden...

RC11 is trouwens wel een leuk dingetje voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Niet online
SED schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:52:
Even een waarschuwing.. ik heb via geekbuying een MK802 besteld en geleverd gekregen. Bij controle van het verkeer kwam ik erachter dat alle verkeer via een chinese proxy loopt. Ook https verkeer naar bij mijn ing loopt via China. Zeer kwalijk!!

Maar een andere rom op geflashed maar iets om echt in de gaten te houden. malware rechtstreeks vanaf de fabriek dus!
Hmm maar eens goed controleren dan, ik zag namelijk wel dat er al ff op gewerkt was.
Er was 98MB verstookt al out of the box.
Ik ga even vanuit dat het de 'controle' is die geekbuying zegt uit te voeren voor ze de sticks uitsturen.
Maar als jouw verhaal klopt dan zou dat zeker zeer kwalijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
nou gisteren was mijn imito mx 1 binnen ^^
gaaf ding zeg alleen 1 probleem hij gaat van zelf uit en aan soms :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
raro007 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:29:
nou gisteren was mijn imito mx 1 binnen ^^
gaaf ding zeg alleen 1 probleem hij gaat van zelf uit en aan soms :(
Heeft mogelijk met een te zwakke voeding te maken. Voed je hem vanuit de tv, of een adapter. Sommige applicaties laten hem mee stroom verbruiken. Test hem met een >1A 5V adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Niet online
Ik had hetzelfde vanavond, gevoed uit de tv. Had ik eindelijk wifi via WEP beveiliging, krijgt ie spontane reboots :P Had al zo'n vermoeden dat ie maar in de adapter moest, hopelijk morgen een beetje tijd om te klooien, anders ligt ie nog ff 2 weken te stoffen vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41
Ja dat zijn zeer waarschijnlijk voedingsproblemen, heb ik ook gehad met mijn UG802 zelfs de adpater die meegeleverd was is niet al te best echter mijn ipad oplader heeft alle instabiliteit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Mediacj schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:59:
Ja dat zijn zeer waarschijnlijk voedingsproblemen, heb ik ook gehad met mijn UG802 zelfs de adpater die meegeleverd was is niet al te best echter mijn ipad oplader heeft alle instabiliteit opgelost.
Er is een alternatieve oplossing:
Maak zelf een USB splitter kabel, dan kan je twee USB poorten van de TV gebruiken om de stick te voeden.
Meestal zijn de USB poorten PER POORT gelimiteerd op ongeveer 500mA.
Als je dan toch bezig bent, leg je van beide poorten aan de Stick kant de doorgeknipte groene en witte draad via twee 10kOhm weerstanden naar massa. (zwarte draad).
Dan kan de tv de stick niet meer als externe USB opslag zien en alleen doorknippen van de data draden vinden sommige androïdes niet leuk.

Voor de niet DIY-ers:
http://www.ebay.com/itm/U...D2%26sd%3D110684426611%26

Wel ze leuk, omdat nu alles is weggewerkt achter de tv die zo mooi aan de muur hangt.

[ Voor 18% gewijzigd door Deadbeef_ahc op 08-12-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Deadbeef_ahc schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:01:
[...]
*knip*
Voor de niet DIY-ers:
http://www.ebay.com/itm/U...D2%26sd%3D110684426611%26

Wel ze leuk, omdat nu alles is weggewerkt achter de tv die zo mooi aan de muur hangt.
nou dat is een mini usb en geen micro, dus niet haastig gaan bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
raro007 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:18:
[...]

nou dat is een mini usb en geen micro, dus niet haastig gaan bestellen :P
Oeps, het was eigenlijk alleen ter illustratie:
http://www.ebay.com/itm/1...pters&hash=item415e08907a

[ Voor 5% gewijzigd door Deadbeef_ahc op 08-12-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
5 euro verzendkosten op een kabeltje van net geen 10 euro :'( Weinig goedkoops te vinden blijkt.. hmm
Ik zoek er ook eentje, alleen dan voor mn externe 2.5 Harddisk gezien ik weet dat die stick m niet genoeg stroom kan geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
MusicAddict schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:30:
[...]

5 euro verzendkosten op een kabeltje van net geen 10 euro :'( Weinig goedkoops te vinden blijkt.. hmm
Ik zoek er ook eentje, alleen dan voor mn externe 2.5 Harddisk gezien ik weet dat die stick m niet genoeg stroom kan geven :P
Gewoon zelf solderen en twee weerstandjes van een dubbeltje. Je hebt toch altijd wel ergens een oud USB kabel extra thuis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Iedereen heeft wel een standaard USB kabeltje met twee x power liggen.
Of althans de meesten. Of veel. Of sommige :)

http://www.ebay.nl/itm/NE...pters&hash=item230fe1bdf8

Anyhoo...
Als je daar een standaard (mini dus) to micro adaptertje aanhangt? Zou dat werken?

http://www.ebay.nl/itm/Mi...ories&hash=item337069c746

[ Voor 18% gewijzigd door albino71 op 08-12-2012 15:05 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
albino71 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:02:
Iedereen heeft wel een standaard USB kabeltje met twee x power liggen.
Of althans de meesten. Of veel. Of sommige :)

http://www.ebay.nl/itm/NE...pters&hash=item230fe1bdf8

Anyhoo...
Als je daar een standaard (mini dus) to micro adaptertje aanhangt? Zou dat werken?

http://www.ebay.nl/itm/Mi...ories&hash=item337069c746
Search no more, hier is een goede (zonder adapters) http://www.ebay.nl/itm/US...2577ef70d2#ht_1423wt_1163 en kost maar 2,90€ voor een 2x usb naar micro usb y-cable (na wat andere zoektermen kwam ik er wel op ;) ) Veel beter dan 8-15 euro uitgeven voor het zelfde geval, en geen adapters nodig.

Staat made for external harddrives dan werkt het vast goed op een stick.
Ik koop een tweetal voor mn harddisk en de stick (die nog onderweg is :P )

[ Voor 19% gewijzigd door MusicAddict op 08-12-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Veel betere optie, nu nog een mk808 :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
albino71 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:18:
[...]

Veel betere optie, nu nog een mk808 :)
You're welcome, ik wacht nog steeds op mn Imito MX1.. De tracking werkt (niet) optimaal want is al een paar dagen onderweg maar kan m niet localiseren omdat ik steeds een error krijg dat de code niet klopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronka
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 12:37
Iik heb vandaag mijn Imito MX1 onvangen, ik heb gemerk dat de Wifi signaal veel te vaak drops, ik kan hierdoor geen bestanden streamen of zelfs Youtube bekijken.

Ik heb het geupdate naar laatste update van 29 November 2012. En ik zie geen verandering.

Hebben een van jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
MusicAddict schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:21:
[...]

You're welcome, ik wacht nog steeds op mn Imito MX1.. De tracking werkt (niet) optimaal want is al een paar dagen onderweg maar kan m niet localiseren omdat ik steeds een error krijg dat de code niet klopt :(
Tracking voor standaard Chinapost werkt niet naar Nederland. Kijk maar in de tabel, daar staat nederland bij als niet-trackbaar.
En GB heeft het volgens mij heel erg druk, of ze updaten de status veel later dan dat ze posten of ze posten later dan dat ze het ons melden, maar dan zouden ze moeten liegen over de tracking nummers. kan ook zijn dat ze al tijdens het orderpicken een trackingnummer aanvragen. Als dan later blijkt dat ze iets niet op voorraad hebben of gewoon te laat posten, dan komt dat heel raar over voor de klanten.

[ Voor 30% gewijzigd door Deadbeef_ahc op 08-12-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Deadbeef_ahc schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:31:
[...]

Tracking voor standaard Chinapost werkt niet naar Nederland. Kijk maar in de tabel, daar staat nederland bij als niet-trackbaar.
En GB heeft het volgens mij heel erg druk, of ze updaten de status veel later dan dat ze posten of ze posten later dan dat ze het ons melden, maar dan zouden ze moeten liegen over de tracking nummers. kan ook zijn dat ze al tijdens het orderpicken een trackingnummer aanvragen. Als dan later blijkt dat ze iets niet op voorraad hebben of gewoon te laat posten, dan komt dat heel raar over voor de klanten.
Wel kwam ik er achter dat het via Singapore Airmail komt? Of doen die daar ook niet aan? (wat is dan het praktisch nut van de tracking eigenlijk 8)7 )

Geekbuying heeft wel meer last van dingen, zoals het onmogelijk kunnen resetten van je password als je m vergeten bent :F (ofja vergeten, hij werkt niet meer, net zo raar) Kan gelukkig gewoon tracen, maar irritant is het wel. (en de service desk vergat gewoon antwoord te geven of het kon)

[ Voor 14% gewijzigd door MusicAddict op 08-12-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
MusicAddict schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:35:
[...]

Wel kwam ik er achter dat het via Singapore Airmail komt? Of doen die daar ook niet aan? (wat is dan het praktisch nut van de tracking eigenlijk 8)7 )
Er zijn landen waar het wel gewoon werkt.
Kijk maar naar dit overzicht:
http://www.17track.net/IndexEn.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Heeft iemand al die software van GB gekregen om via de telefoon de MX1 te kunnen bedienen? Os vergelijkbaar met Droidmote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Net mn Usb -> 7.1 audio connector gevonden in de bus, netjes gezien ik m op de 26ste had besteld :) Ding werkt op windows verassend prima :D , alleen ik heb m op de android(stick) nog niet kunnen testen (immers mn note pakt m niet, wel logisch omdat die al een 3.5mm jack heeft dus dan snapt android het niet) en hij moet nog binnenkomen via de post dus kan nog geen oordeel geven ;)
Nu de rest nog (en de stick)

Wel weer typisch is het gebruik van een turbo super awesome rooie led die oneindig vaak knippert bij gebruik, en gezien dat ding van wit plastic is is het net een kerstboom :+

Edit: blijkt dat ik weet waarom mn note het niet pakt -> loopt nog op android 4.0. Vanaf android 4.1 is er schijnbaar support voor usb audio ingebouwd dus ben benieuwd voor mn MX1 :) (voor mensen die niet via hdmi/via tv externe audio willen gaan aansluiten)

[ Voor 34% gewijzigd door MusicAddict op 08-12-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zo, draadje nog eens goed doorgenomen en de stick met AM Logic chip gekocht.
Mele F10 Flymouse er bij en een USB lan adapter.

Ben benieuwd of het voor kerst binnen is....
Dan kan het klooien beginnen en kan mijn vrouw me weer voor nerd uitschelden :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
albino71 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 23:30:
Zo, draadje nog eens goed doorgenomen en de stick met AM Logic chip gekocht.
Mele F10 Flymouse er bij en een USB lan adapter.

Ben benieuwd of het voor kerst binnen is....
Dan kan het klooien beginnen en kan mijn vrouw me weer voor nerd uitschelden :)
Linkje met het product is altijd wel fijn, kunnen we hier in deze thread wat meer mee :)
Nu besteld en pas.. over een paar dagen zeker verzonden, heel misschien heb je hem nog voor kerst binnen.. gezien de drukte heb ik zo mijn twijfels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champain
Goed, avondje met de Imito MX1 gespeeld. Als eerstde de usb-ethernetadapter aangesloten (werkt direct, geen zin in wifi-geklooi als er zich gewoon een ethernetkabel achter mijn tv bevindt) en finfless rom geflasht (http://www.freaktab.com/s...ot-debloat-init-d-support). Wel een verbetering van het homescreen: grote tabs ipv (het mooiere) standaard scherm met kleine icoontjes. Ziet er dus minder flashy uit maar is wel makkelijker te bedienen.

Als eerst Youtuben maar. Alles perfect.

Dan over naar uitzending gemist & Rtl-XL. Apps via Play installed. Getest: beide leverne echt waardeloze streams. Externe streams gebruiken lijkt me hier een must (maybe via XMBC?). Dat werkt overigens wel: streams via de browser bekijken.

Tijd om films te streamen van het netwerk. Als eerst ES File explorer installed om mn netwerk. Vervolgens streamen mbv de meegeleverde player, Mx player en BS-player. De resultaten stellen me wat teleur: toch wel wat framedrops (mbv hardware decoding, software decoding levert al helemaal waardeloze resultaten op) bij het afspelen van een 720p mp4-stream. Dat doet mijn Eminent 7180 toch soepeler helaas. Verschillende films geprobeerd te starten. Toch wel wat files die hij in eerste instantie niet ziet of niet start. Codec-probleem? Iemand een suggestie welke player de meeste codecs ondersteund? Ik kan mijn mediaplayer er dus nog niet uitdoen helaas. Snel verder testen met VPlayer, VLC en HDplayer.

Wat mij verder nog stoort is de taakbalk. Bij fullscreen is er nog een rand gespaard waardoor je scherm nooit echt fullscreen wordt. Zal vast weg te modden zijn, weet nog niet hoe.

Het besturen van Android met behulp van de MEle F10 flymouse (YouTube: Mele F10 Fly Mouse 3-in-1) is trouwens wel echt te gek. Werkt gewoon super. Snel even wat in je browser tikken mbv het goede toetsenbord en dan snel dat ding omdraaien om wat andere commands uit te voeren. Sterk en degelijk spul. Aanrader tov de RC12 muis.

Snel weer een update dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
champain schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:16:
Tijd om films te streamen van het netwerk. Als eerst ES File explorer installed om mn netwerk. Vervolgens streamen mbv de meegeleverde player, Mx player en BS-player. De resultaten stellen me wat teleur: toch wel wat framedrops (mbv hardware decoding, software decoding levert al helemaal waardeloze resultaten op) bij het afspelen van een 720p mp4-stream. Dat doet mijn Eminent 7180 toch soepeler helaas. Verschillende films geprobeerd te starten. Toch wel wat files die hij in eerste instantie niet ziet of niet start. Codec-probleem? Iemand een suggestie welke player de meeste codecs ondersteund? Ik kan mijn mediaplayer er dus nog niet uitdoen helaas. Snel verder testen met VPlayer, VLC en HDplayer.

Wat mij verder nog stoort is de taakbalk. Bij fullscreen is er nog een rand gespaard waardoor je scherm nooit echt fullscreen wordt. Zal vast weg te modden zijn, weet nog niet hoe.
Probeer deze rom eens:
(Eerste van boven 30-11-2012 ROOTED ROM)
Daar is de taakbalkoptie geïmplementeerd dat je die kunt laten verdwijnen en terugroepen.
Ik heb bij 720p x264 films geen zichtbare framedrops. Gebruik MXplayer via WIfi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champain
Deadbeef_ahc schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:24:
[...]

Probeer deze rom eens:
(Eerste van boven 30-11-2012 ROOTED ROM)
Daar is de taakbalkoptie geïmplementeerd dat je die kunt laten verdwijnen en terugroepen.
Ik heb bij 720p x264 films geen zichtbare framedrops. Gebruik MXplayer via WIfi
Nice, bedankt. Snel proberen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MX1 is inmiddels onderweg. 15-30 businessdays verzendtijd. Je moet wat geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Beetje off-topic, maar in relatie tot het kijkplezier:
Naast Newzbin2 is nu ook NZBMatrix ter ziele gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MusicAddict schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:34:
[...]

Linkje met het product is altijd wel fijn, kunnen we hier in deze thread wat meer mee :)
Nu besteld en pas.. over een paar dagen zeker verzonden, heel misschien heb je hem nog voor kerst binnen.. gezien de drukte heb ik zo mijn twijfels..
Ik dacht dat iedereen de weg naar geekbuying wel zou weten te vinden en als je daar naar amlogic zoekt, komt er, naast enkele tablets, ook een zwart en een wit stickie naar voren.

Maar....speciaal voor de luie tweakers onder ons :+

Android HDMI stick (AM Logic chip)

Mele F10 Flymouse

USB - Lan Adapter

Ach, als hij er niet is voor de kerst is het jammer, maar ga ik er in het nieuwe jaar net zoveel plezier aan beleven denk ik.
Deadbeef_ahc schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:16:
Beetje off-topic, maar in relatie tot het kijkplezier:
Naast Newzbin2 is nu ook NZBMatrix ter ziele gegaan.
Ik lees steeds meer acties tegen newsservers en alles wat daarbij hoort.
Net 3 maandjes verlengd.

Ach, een kwestie van tijd voordat hier weer iets op wordt gevonden.
het blijft een kat & muisspel tot er een normaal bij de tijds businessmodel komt.

[ Voor 15% gewijzigd door albino71 op 09-12-2012 20:58 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01-2023
Hoi, heb een Imito MX1 android stick gekocht, werkt prima :) , het lukt mij alleen niet goed om met een player app
een op de usb poort aangesloten schijf te laten doorzoeken op video, foto en muziek, zodat ik hem via de tv als mediaspeler kan gaan gebruiken.
Iemand tips?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
Beneitje schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:02:
Hoi, heb een Imito MX1 android stick gekocht, werkt prima :) , het lukt mij alleen niet goed om met een player app
een op de usb poort aangesloten schijf te laten doorzoeken op video, foto en muziek, zodat ik hem via de tv als mediaspeler kan gaan gebruiken.
Iemand tips?? :(
Welke player heb je geïnstalleerd/gebruik je voor het doorzoeken?

En ik las laatst een opmerking dat iemand voetbalstreams wilde kijken.
Ik vond deze player:
http://www.sopcast.org/docs/android.html

en via twitter vond ik deze feed:
https://twitter.com/search?q=soccerforfree&src=typd

Kan zijn dat je dit al wist, zoniet, graag gevonden.

[ Voor 23% gewijzigd door Deadbeef_ahc op 09-12-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

kleine update: mn mk809 II en 809's zijn verstuurd vanuit china met dhl

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
  • Laatst online: 03-03-2022
Jaerock schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:02:
[...]

Hmm maar eens goed controleren dan, ik zag namelijk wel dat er al ff op gewerkt was.
Er was 98MB verstookt al out of the box.
Ik ga even vanuit dat het de 'controle' is die geekbuying zegt uit te voeren voor ze de sticks uitsturen.
Maar als jouw verhaal klopt dan zou dat zeker zeer kwalijk zijn.
Hier ook een "gebruikte" MK802+ !
Stond een filmpje en een foto op. Heb niet naar het dataverbruik gekeken.

Heeft een week gewerkt maar komt nu niet verder dan eerste boot-scherm.
GeekBuying gemaild, maar antwoord kan volgens GB even duren wegens orders Black Friday.

Kan geen recovery-mode starten aangezien mijn MK802+ geen knopje heeft op de printplaat (al gelezen op ander MK802 forum).
Flashen via andere methodes ook nog niet gelukt daar alle geprobeerde SD-kaart lezers niet werken met LiveSuitPack of Phoenixcard.
Kan CWM nog proberen, maar als dat ook weer uren gaat kosten..? iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Vraagje: Heb nu via ebay een MK808 besteld, kan ik hier gewoon elke webcam/usb hub op aan sluiten of komt daar wat meer bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Iemand ervaring met dit? (ism met MX1/MX2)
YouTube: iMito MX1/MX2 Mini PC 1129 New firmware and Cell phone controll

''This is a video show for how to control the iMito MX1 /MX2 with your android smartphone. Only Geekbuying customers can get this app for free. Please contact us after you place orders,and we will send the app via email.''

Dat het werkt oké, (nog) sloom maar mss doen ze er ooit nog iets fatsoenlijks mee dat het wel zonder lagg werkt..
Dus nu de vraag wie even naar Geekbuying mailt en vervolgens die app even doorspeelt ;) (heb m nog niet binnen maar zal uiteraard dan wel even mailen dan ;) )

Anders zijn er toch wel een aantal andere apps die hetzelfde doen?

[ Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 10-12-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champain
Goed, weer wat geflasht en gespeeld met die MX1. Blijkt uiteindelijk niet de vervanger van mn mediaplayer zoals gehoopt dus hij mag weer weg. Mocht iemand de iMito Mx1 + MeLe F10 flymouse + usb-ethernetadapter willen overnemen tegen kostprijs mag hij zich melden (82 euro). Anders gaat ie martkplaats op.

-Edit- Is reeds verkocht

[ Voor 4% gewijzigd door champain op 11-12-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
champain schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:30:
Goed, weer wat geflasht en gespeeld met die MX1. Blijkt uiteindelijk niet de vervanger van mn mediaplayer zoals gehoopt dus hij mag weer weg. Mocht iemand de iMito Mx1 + MeLe F10 flymouse + usb-ethernetadapter willen overnemen tegen kostprijs mag hij zich melden (82 euro). Anders gaat ie martkplaats op.
Grr komt ie nu mee :P (mijne is al een aantal dagen shipped)
Misschien even naar geekbuying kunnen mailen voor die app? (mijn vorige post) Dan kan je voor het gemak van dit topic het even testen voordat ie naar een nieuw baasje gaat :P ?

Edit: is het eigenlijk makkelijk flashen en dergelijke? ben ik benieuwd naar als dat ding hier aankomt over een week ofzo :)

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 10-12-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
champain schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:30:
Vertel eens aan welke eisen/ wensen hij niet voldeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
MusicAddict schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:21:
Iemand ervaring met dit? (ism met MX1/MX2)
YouTube: iMito MX1/MX2 Mini PC 1129 New firmware and Cell phone controll

''This is a video show for how to control the iMito MX1 /MX2 with your android smartphone. Only Geekbuying customers can get this app for free. Please contact us after you place orders,and we will send the app via email.''

Dat het werkt oké, (nog) sloom maar mss doen ze er ooit nog iets fatsoenlijks mee dat het wel zonder lagg werkt..
Dus nu de vraag wie even naar Geekbuying mailt en vervolgens die app even doorspeelt ;) (heb m nog niet binnen maar zal uiteraard dan wel even mailen dan ;) )

Anders zijn er toch wel een aantal andere apps die hetzelfde doen?
Werkt het zelde als de beroemde DroidMote. Echter deze is gratis, want je krijgt hem van GB als je er een Imito hebt gekocht.
Echter moeten ze dan wel de APK mailen. Op mijn mail is nog steeds niet gereageerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champain
MusicAddict schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:33:
[...]Misschien even naar geekbuying kunnen mailen voor die app? (mijn vorige post) Dan kan je voor het gemak van dit topic het even testen voordat ie naar een nieuw baasje gaat :P ?
Volgens mij is Deadbeef_ahc hier reeds mee in de weer
Edit: is het eigenlijk makkelijk flashen en dergelijke? ben ik benieuwd naar als dat ding hier aankomt over een week ofzo :)
Flashen is super easy. 1e keer was een beetje gelungel, maar de laatste rom die ik flashte (http://www.armtvtech.com/.../viewtopic.php?f=78&t=333) was een kwestie van een .img op een microsd zetten en deze in de MX1 proppen. Bij het aanzetten van dat ding krijg je een popup voor een auto-flash. Lekker makkelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champain
Deadbeef_ahc schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:36:
[...]Vertel eens aan welke eisen/ wensen hij niet voldeed?
1 - Niet alle videofiles speelt ie. Ik heb geen zin om met verschillende players aan de gang te gaan en wil een mediaplayer die wel alles gewoon ondersteund. Hele rits software players geprobeerd en helaas geen soelaas geboden.

2 - Framedropouts opgelost met de nieuwe update. Maar ik heb het idee dat de kwaliteit gewoon minder goed is dan mn mediaplayer. Beetje gevoel van artefacten en minder goede renders... T

3 - Werken met netwerkstreams werkt gewoon ook niet heel relax, niet zoals gewend althans.

Op de overige vlakken doet ie precies wat ie moet en is het een mooie gadget, al voldoet deze dus niet aan mijn mediaplayer-wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Deadbeef_ahc schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:39:
[...]

Werkt het zelde als de beroemde DroidMote. Echter deze is gratis, want je krijgt hem van GB als je er een Imito hebt gekocht.
Echter moeten ze dan wel de APK mailen. Op mijn mail is nog steeds niet gereageerd
Ah, heb me niet verdiept in DroidMote maar ziet er wel handig uit straks, heb nog een oude HD2 liggen die prima als afstandsbediening zou kunnen werken :P Zelf net ook een mail gestuurd dus zie wel wanneer ze reageren.
champain schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:10:
[...]

Volgens mij is Deadbeef_ahc hier reeds mee in de weer

[...]

Flashen is super easy. 1e keer was een beetje gelungel, maar de laatste rom die ik flashte (http://www.armtvtech.com/.../viewtopic.php?f=78&t=333) was een kwestie van een .img op een microsd zetten en deze in de MX1 proppen. Bij het aanzetten van dat ding krijg je een popup voor een auto-flash. Lekker makkelijk dus.
Ah dat schiet ook lekker op, en misschien is de mijne al wel geupdate (pas verzonden op 6 december) al hoop ik van niet want wil m zelf even flashen gezien er best geklooit kan zijn met de DNS zoals hier al 2 keer was gemeld, dat al het verkeer via china ging wat nou niet echt netjes is.

Verder eindelijk mijn tracking aan de praat gekregen, blijkt dat ie gisteren (op 9-12-12) al ''Despatched to overseas (Country code: NL)'' is, let vooral op de spelfout bij iets officeels als Singapore Post :')
Edit: nevermind is toch goede spelling, aldus wel veel minder gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik zit er over te denken zo'n mk808 of mx1 aan te schaffen. (heb net mn raspberry pi de deur uit gedaan, omdat het me te ingewikkeld was en wegens gezeur met niet gevoede USB poorten) Ik heb nog een draadloos toetsenbordje met trackbal liggen, dat via USB werkt. Zou dat compatible zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

champain schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:18:
[...]

1 - Niet alle videofiles speelt ie. Ik heb geen zin om met verschillende players aan de gang te gaan en wil een mediaplayer die wel alles gewoon ondersteund. Hele rits software players geprobeerd en helaas geen soelaas geboden.

2 - Framedropouts opgelost met de nieuwe update. Maar ik heb het idee dat de kwaliteit gewoon minder goed is dan mn mediaplayer. Beetje gevoel van artefacten en minder goede renders... T

3 - Werken met netwerkstreams werkt gewoon ook niet heel relax, niet zoals gewend althans.

Op de overige vlakken doet ie precies wat ie moet en is het een mooie gadget, al voldoet deze dus niet aan mijn mediaplayer-wensen.
Ik kan je plex aanraden, speciaal de mx1 hiervoor aangeschaft. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Inmiddels ook mijn Imito MX1 via GeekBuying ontvangen:
12-11-24 - Besteld
12-12-04 - Verzonden
12-12-11 - Ontvangen (via de Pakektbezorging van PostNL, zonder verdere Inklaringskosten)

Helaas nog steeds niet besloten welke Afstandsbediening het wordt. Nog eventjes behelpen dus.

[ Voor 4% gewijzigd door JunkieXP op 11-12-2012 11:03 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-08 09:18
Ik ben zwaar aan het twijfelen. Ik heb nu een Raspberry Pi met RaspBMC + PleXBMC add-on, echter heb ik hickups tijdens het afspelen van 1080p, misschien dat overclocken wat helpt daarmee. In hoeverre is een Android stick + Plex app capabel om 1080p soepel af te spelen? Ook hoge bitrates meegenomen natuurlijk.

En natuurlijk, welke van de twee is het best icm PMS?
Pagina: 1 ... 12 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer