Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Monda schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:03:
Wat houdt in mlo "Snelle wedstrijd (assistentmodus)" precies in?
Ach eigenlijk hetzelfde als de gewone snelle wedstrijd, alleen in de gewone snelle wedstrijd doet Konami het lijken alsof je zelf controle hebt doordat je soms een mannetje met een gamepad een bepaalde richting op kan sturen :P

Gister potje MLO: hij 900 punten met alle toppers. Ik veel beter,tik hem helemaal weg met 70-80 spelers, 9 kansen superkansen op doel, Buffon pakt ze allemaal, dat is toch niet normaal? :s Hij 3 kansen in totaal, 3 doelpunten. F.ucked by the system zal ik maar zeggen.
9 punten eraf bij mij, terwijl ik daarvoor nog won van iemand met 50 punten meer als mij en toen kreeg ik slechts 5 bij op, puntensysteem zuigt dus ook nog steeds. Ik vind dat ik al die 2 potjes had moeten winnen en 20 punten erbij had moeten hebben, dat was eerlijk geweest.
Tis niet anders...je zal het als speler maar moeten accepteren dat Konami dit jaar in jaar uit zo laat als dat het is

Nogmaals trouwens,kan ik hier wat mee in MLO? :
Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/v5llbp.jpg
Zie dit om de haverklap verschijnen.

[ Voor 57% gewijzigd door Harribo op 17-10-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
@ de PC gebruikers die een patch gebruiken: welke patch gebruiken jullie. Ik heb al een tijd geen patches meer gebruikt voor PES, maar zou het nu weer willen proberen. Ik zoek een "simpele" patch met correcte namen (spelers, team, league) en shirts. Ik hoef geen miljoenen ballen of schoenen erbij te hebben. Zoals altijd staan er bij Pes Patch heel wat patches, maar tja welke zou je kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Wie heeft er al ervaring met een eigen community? Ik probeer er 1 met wat vrienden op te zetten maar zodra ik er 1 aanmaak dan krijg ik hem te zien en zit ik er zelf ook echt in. De rest kan hem niet vinden. Zij zoeken op de naam van de community en op mijn naam uit de vriendenlijst?

Het lijkt dus niet goed te werken of een beetje half gaar te zijn. Iemand die info heeft?

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Regeneration schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:56:
@ de PC gebruikers die een patch gebruiken: welke patch gebruiken jullie. Ik heb al een tijd geen patches meer gebruikt voor PES, maar zou het nu weer willen proberen. Ik zoek een "simpele" patch met correcte namen (spelers, team, league) en shirts. Ik hoef geen miljoenen ballen of schoenen erbij te hebben. Zoals altijd staan er bij Pes Patch heel wat patches, maar tja welke zou je kiezen.
Ik zelf gebruik standaard elk jaar Pesedit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Kw4kje schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:39:
[...]

+1
Kwalitatief altijd super en er zijn geregeld updates voor te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
GVD! Gisteravond te pessen, zit mn pc em te flippen. 4 wedstrijden achter elkaar gedisconnect (crash, bsod blabla geen cheaters iig). Maar het was bij MLO. Dus 4 wedstrijden zonder basis en ik had al een smalle basis omdat ik mn laatste 2 games cheaters was tegen gekomen.

Ik heb nu nog maar 11 spelers met allemaal bijna geen contracten meer, hahaha misschien ga ik gewoon failliet! Maar wel irritant als zoiets gebeurd, contract eraf en geen geld. HoH

En voor pes is maar 1 patch die er toe doet en dat is de PESedit.com patch. De rest kan je overslaan, dat is DE pes patch.
Harribo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

Ach eigenlijk hetzelfde als de gewone snelle wedstrijd, alleen in de gewone snelle wedstrijd doet Konami het lijken alsof je zelf controle hebt doordat je soms een mannetje met een gamepad een bepaalde richting op kan sturen :P

Gister potje MLO: hij 900 punten met alle toppers. Ik veel beter,tik hem helemaal weg met 70-80 spelers, 9 kansen superkansen op doel, Buffon pakt ze allemaal, dat is toch niet normaal? :s Hij 3 kansen in totaal, 3 doelpunten. F.ucked by the system zal ik maar zeggen.
9 punten eraf bij mij, terwijl ik daarvoor nog won van iemand met 50 punten meer als mij en toen kreeg ik slechts 5 bij op, puntensysteem zuigt dus ook nog steeds. Ik vind dat ik al die 2 potjes had moeten winnen en 20 punten erbij had moeten hebben, dat was eerlijk geweest.
Tis niet anders...je zal het als speler maar moeten accepteren dat Konami dit jaar in jaar uit zo laat als dat het is

[afbeelding]
Nou heb ik gehoord he, weet het niet zeker. Maar dat die buffon toch wel een aardig talent is! Nog niet echt bekend bij het grote publiek enzo maar kan een aardig balletje vangen!

[ Voor 65% gewijzigd door Postius op 17-10-2012 13:50 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Harribo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

[afbeelding]
Die kan je in Be A Legand gebruiken om te zorgen dat je vermoeidheid weg gaat. Dan hoeft de coach je niet zo vaak rust te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:09

Mauz1978

Console War Veteran

Nou heb ik gehoord he, weet het niet zeker. Maar dat die buffon toch wel een aardig talent is! Nog niet echt bekend bij het grote publiek enzo maar kan een aardig balletje vangen!
lol +1... vind het trouwens ook grappig hoe om elke 2 posts harribo zegt dat ie niet meer zal zeuren... maar goed, on topic. De assistent modus vond ik altijd wel lekker als je onderwijl wat anders ging doen. Ik vond het wel een loterij, de win kans was echt 50/50...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Kw4kje schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:39:
HwKok schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:32:
Kwalitatief altijd super en er zijn geregeld updates voor te downloaden.
Postius schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:48:
En voor pes is maar 1 patch die er toe doet en dat is de PESedit.com patch.
Ok, bedankt voor jullie reacties. Ik ga deze eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Buffon is echt niet te verslaan, ongelofelijk.
Tuurlijk is dat een topkeeper en snap ook wel dat ie wat supersaves maakt, maar álle ballen vangen die super geschoten zijn vind ik wat te ver gaan.
Wat ik zo jammer dan vind, is dat goed spelen en domineren bijna in een derde á de helft van de wedstrijden (en dat vind ik dan veel) in dit spel niet beloond wordt. Want daar doe je toch je best voor als speler?

Dus die extra's kan ik gebruiken in BaL snap ik? Maar dat speel ik niet en toch verdien ik ze dus...lekker logisch......zou ze zo willen verkopen maar ja dat kan helaas niet :)

Ik speel zelden offline maar PESEdit is inderdaad dan ook mijn patch :) Zeer goed verzorgd.
Hoewel ik wel wat crashes heb gehad met sommige versies maar ik schijn een van de weinige daarvan te zijn (praat dan wel over PES 2012).

[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 17-10-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Online gedeelte down volgens mij. Maar zie bij overzicht tot 17.00 uur onderhoud aan de servers...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MyPes voor PC spelers nu online! Kan het net zoals vorig jaar aanraden! Al maak je maar een fake facebook account. 300k per wedstrijd is gemiddeld meer dan 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Harribo: Show eens wat filmpjes van onmogelijke reddingen dan? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Postius schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:48:
MyPes voor PC spelers nu online! Kan het net zoals vorig jaar aanraden! Al maak je maar een fake facebook account. 300k per wedstrijd is gemiddeld meer dan 30%
Idd mooi meegenomen! Ik moet helaas wachten op de ps3 versie...
Gaat eindelijk weer wat beter met mlo nu. Sta 1e in het rivalenklassement, maar helaas niet genoeg tijd om dit voor 5 dagen te continueren.

Had vanmiddag trouwens een pot verloren in de laatste minuut, maar nog in het statistieken scherm werd de verbinding verbroken (onderhoud servers), ben benieuwd of deze wedstrijd wordt meegeteld.

Jullie nog een goede allrounder als tip? Ik spaar nu voor Sessegnon, heerlijke speler, maar wel aardig prijzig (rond de 7 mil alles bij elkaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
semak, al weet ik niet wat die kost.
Vorig jaar had ik ook Hadji er bij, maar die zit er niet meer in.

[ Voor 48% gewijzigd door Sinned123 op 18-10-2012 01:09 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:54:
[...]

Speel jij met spelers uit de eredivisie? Wel snel om in seizoen 1 alles te pakken. Speel je dan niet onder je niveau? ;)
Niet alleen eredivisie, mijn team bestaat ook uit enkele tropische verrassingen, dus uit bijna alle windstreken.
Pes-speler vanaf het eerste uur, daarnaast speel ik vrijwel dagelijks en dat al ruim 25 jaar, dan ga je niet meer onder je niveau spelen, grappenmaker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 10:09
Beste pessers ;)

Heb een vraag over die tweaks voor pes2013 op de playstation 3.
Ik zie overal van die tweaks met alle teams landen en tenues etc. Als je een van deze patches hebt toegepast bijv. de eu option file v3 van wenb kun je dan ook met diezelfde teams online spelen? Of krijg je dan de normale teams? Of is dit niet meer mogelijk na het patchen.

Ik heb het hier nogmaals over console versie.
Graag hoop ik op een reactie :) thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Sinned123 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 01:07:
semak, al weet ik niet wat die kost.
Vorig jaar had ik ook Hadji er bij, maar die zit er niet meer in.
Ik vond Nolan ook een fijne, doorzetter tot de laatste minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
epamel schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:47:
Beste pessers ;)

Heb een vraag over die tweaks voor pes2013 op de playstation 3.
Ik zie overal van die tweaks met alle teams landen en tenues etc. Als je een van deze patches hebt toegepast bijv. de eu option file v3 van wenb kun je dan ook met diezelfde teams online spelen? Of krijg je dan de normale teams? Of is dit niet meer mogelijk na het patchen.

Ik heb het hier nogmaals over console versie.
Graag hoop ik op een reactie :) thnx alvast!
Volgensmij zie je online dan ook je getweakte teams. Maar de tegenstander die geen patch heeft, ziet wel het standaard team. Maar ik speel eigenlijk alleen offline, dus weet het niet 100% zeker.
So somebody correct me if I'm wrong..

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
JJJur schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Schaamteloze zelf-quote...

Ik heb inmiddels van twee mensen een stukje ontvangen per DM, maar heb er uiteraard meer nodig! In principe wil ik dit alles zondag online hebben. Wie het leuk vindt om mee te doen... iedereen is welkom!

edit: de plannen voor een video-item zijn van tafel.. helaas niet mogelijk om te regelen om korte termijn, en het lukte niet direct er een passend format bij te verzinnen.
Even quote-bumpen. Ik heb niet een stukje geschreven om vervolgens het item niet door te zien gaan omdat niemand iets instuurt.

Jullie vinden toch ook dat PES meer verdient dan een 7,5? Fifa kreeg nota bene een 8,5...kom op met die reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Klopt het dat je minder geld krijgt wanneer jÚ tegenstander de verbinding verbreekt? Ik speelde tegen een veel hogere rating en kreeg maar 600.000... Wel punten erbij, maar leek weer niet door te rekenen voor het rivalenklassement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Framoes schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:35:
[...]

Even quote-bumpen. Ik heb niet een stukje geschreven om vervolgens het item niet door te zien gaan omdat niemand iets instuurt.

Jullie vinden toch ook dat PES meer verdient dan een 7,5? Fifa kreeg nota bene een 8,5...kom op met die reviews!
Klopt! Maar ik denk dat iedereen het te druk heeft met spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:30
Monda schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:26:
[...]

Klopt! Maar ik denk dat iedereen het te druk heeft met spelen ;)
Of met werk e.d.
Ik heb gister van 11.00 tot 01.00 nog een paar potjes kunnen spelen maar kom gewoon tijd tekort ;(
Zit momenteel wel ruim in de 600 punten, begin het spelletje aardig door te krijgen. :9

Valt het jullie ook op dat er online veeeeeel minder cheaters zijn?
in 2012 werd de helft van de verbindingen verbroken en ging je zonder punten naar huis :o

Wat ik overigens ook een goede toevoeging vind is het wisselen van de 'vorm' van een speler. :)
In 2012 was er een vaste periode wanneer een speler in vorm was en wanneer uit vorm.
Dit had het nadeel dat wanneer je een week niet online speelde dat al je spelers uit vorm waren, super irritant vond ik dat! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
ob3lix schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Of met werk e.d.
Ik heb gister van 11.00 tot 01.00 nog een paar potjes kunnen spelen maar kom gewoon tijd tekort ;(
Zit momenteel wel ruim in de 600 punten, begin het spelletje aardig door te krijgen. :9

Valt het jullie ook op dat er online veeeeeel minder cheaters zijn?
in 2012 werd de helft van de verbindingen verbroken en ging je zonder punten naar huis :o

Wat ik overigens ook een goede toevoeging vind is het wisselen van de 'vorm' van een speler. :)
In 2012 was er een vaste periode wanneer een speler in vorm was en wanneer uit vorm.
Dit had het nadeel dat wanneer je een week niet online speelde dat al je spelers uit vorm waren, super irritant vond ik dat! :|
Ja dat was idd super irritant! Gelukkig is dit er uitgehaald (1 van de weinige goede dingen die er ze er uitgehaald hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
MLO, nu ook weer een gast, 980 punten, met Buffon in het doel en alleen maar topspelers met Messi, Ronaldo etc. Ik tikte hem helemaal weg, hij had níets in te brengen.
Ik schiet keer op keer op die Buffon, állemaal klemvast, hoe goed je ook schiet. 1x kwam hij te ver uit en stond er iemand vrij voor het doel dus die tikte ik uiteraard dan wel binnen.
Had in eerste helft totaal 14 schoten op doel, de meesten ervan hard en goed.... tegenstander 3 kansen -> 1-3 :S (tja Messi kan wel wat natuurlijk :P )

Tja waar doe ik mijn best dan nog voor vraag ik me wel eens af...dit is niet de eerste keer met topspelers..
Er is dus gewoon eigenlijk niet te winnen met 70 a 80 spelers van topspelers hoe goed je best ook doet en hoe goed je ook de tegenstander wegtikt.
Moet maar snel zorgen dat ik Messi etc krijg maar ja mijn leven bestaat meer dan uit alleen maar MLO..

Enfin verder vermaak ik me prima en vind ik het ook fijn dat de quitters inderdaad dit jaar stukken minder aanwezig zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 19-10-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Als ik jouw was zou ik gaan oefenen met afronden... Elke keer Buffon de schuld geven schiet ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:40:
MLO, nu ook weer een gast, 980 punten, met Buffon in het doel en alleen maar topspelers met Messi, Ronaldo etc. Ik tikte hem helemaal weg, hij had níets in te brengen.
Ik schiet keer op keer op die Buffon, állemaal klemvast, hoe goed je ook schiet. 1x kwam hij te ver uit en stond er iemand vrij voor het doel dus die tikte ik uiteraard dan wel binnen.
Had in eerste helft totaal 14 schoten op doel, de meesten ervan hard en goed.... tegenstander 3 kansen -> 1-3 :S (tja Messi kan wel wat natuurlijk :P )

Tja waar doe ik mijn best dan nog voor vraag ik me wel eens af...dit is niet de eerste keer met topspelers..
Er is dus gewoon eigenlijk niet te winnen met 70 a 80 spelers van topspelers hoe goed je best ook doet en hoe goed je ook de tegenstander wegtikt.
Moet maar snel zorgen dat ik Messi etc krijg maar ja mijn leven bestaat meer dan uit alleen maar MLO..

Enfin verder vermaak ik me prima en vind ik het ook fijn dat de quitters inderdaad dit jaar stukken minder aanwezig zijn.
Misschien moet je gewoon eens ophouden met die mateloze zelfoverschatting. Scheelt ook weer frustraties. Of is het zo erg om in te zien dat je niet zo goed bent als je denkt? En dat een gemiddeld team van een top team verliest, ja die kans is vrij groot. Wat ik probeer te vragen is wat is het nut van telkens weer dit soort berichten neer gooien?
Laten zien dat je alleen maar verliest door de AI en niet door je eigen schuld?
Laten zien je dat echt een ontzettend groot ego hebt omdat je altijd vindt dat je beter bent als je hebt verloren? (zie voorgaande stelling)
Laten zien dat je geen objectiviteit kan tentoonstelling over je gespeelde games? (je bent immers altijd zovel beter toch)
Of wil je aan iedereen laten zien dat je als een verwend dik kindje nooit tegen je verlies hebt gekund en het op zo'n manier moet afreageren omdat het teveel is om in te zien dat je niet zo goddelijk bent als in je eigen hoofd?

Ik gooi maar wat dingen in de groep, want je typt nu wel erg vaak het zelfde zonder er verder iets mee te doen. Ga of je stelling dan is uitbreidingen of hou er mee op maar het gehuil over"insert willekeurige speler van de week die tegen harribo heeft gescoord" van jou kennen we wel. We snappen dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je zo goddelijk goed bent dat je alleen kan verliezen als het niet eerlijk is want jij speelt altijd iedereen van de kaart!

En leuk die statistieken, maar dat zegt helemaal niks. Je vindt dus dat je verdiend te winnen omdat je 13 schoten op goal hebt tegen 3? :F ;w

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 19-10-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:00:
[...]
.. het teveel is om in te zien dat je niet zo goddelijk bent als in je eigen hoofd?
look whos talking
En leuk die statistieken, maar dat zegt helemaal niks. Je vindt dus dat je verdiend te winnen omdat je 13 schoten op goal hebt tegen 3? :F ;w
Als ik beter ben en ik schiet goed, dan kán het een keer voorkomen dat je verliest net als in het echt maaaarrrrr zó vaak dat vind ik raar en een zeer onvoldaan gevoel geven.

Een ding kom ik nu wel achter en dat was dan ook de reden dat ik steeds verloor van die topteams: je kan absoluut geen vermoeide spelers in je team hebben, dan maak je absoluut al geen kans.
Ook dan niet een beetje vermoeid, ze moeten topfit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:24:
[...]

look whos talking

[...]

Als ik beter ben en ik schiet goed, dan kán het een keer voorkomen dat je verliest net als in het echt maaaarrrrr zó vaak dat vind ik raar en een zeer onvoldaan gevoel geven.

Een ding kom ik nu wel achter en dat was dan ook de reden dat ik steeds verloor van die topteams: je kan absoluut geen vermoeide spelers in je team hebben, dan maak je absoluut al geen kans.
Ook dan niet een beetje vermoeid, ze moeten topfit zijn.
Dat laatste dat klopt sowieso inderdaad. Nooit vermoeide spelers opstellen! (ik stel ze sowieso nie op als ze een wit balkje eronder hebben over het algemeen of het moet minder dan 10% zijn).

Eerst gaat hun stamina op in een wedstrijd. Hierna gaat het op Tenacity (in NL mentaliteit geloof ik). Hoe hoger die rating hoe langer ze door kunnen gaan als stamina op is.

Verder is het gewoon godsgruwelijk moeilijk om van veel betere teams te winnen. Ik heb vaak zat hetzelfde als jou, domineren tegen een op papier beter team. Maar het is ook vaak schijndominatie. Je kan misschien 13 keer schieten maar veel van die schoten weet je al dat die er bij buffon niet in zullen gaan. Nu kan het altijd gebeuren dat je echt beter bent en niet wint, tja ach.

Maar ik win ook bijna nooit van een team dat echt veel beter is (zit nu rond de 70 met alles). Zelfs als ik merk dat ik waarschijnlijk de betere speler ben omdat ik een breder scala aan moves gebruik dan de tegenstander. Vaak moet ik ook wel in dat soort wedstrijden. Maar dan nog is vaak het klasse verschil gewoon te groot, vervelend voor mij maar ik snap het wel. Aan de andere kant troost ik me met de gedachte dat als ik een top team heb ik echt iedereen zoek speel toch :9 (dat denk jij vast ook bij jezelf toch?).

tl;dr winnen van een team dat algeheel 15/20 punten hoger is lukt echt niet zomaar. Zelfs als je een betere speler bent zul je de meerderheid verliezen omdat die spelers echt heel goed zijn en ja dat compenseert echt veel als het verschil tussen de spelers groot is.

Neem die wedstrijd RM- ajax poosje terug. RM speelde op 60% en het was nog kinderspiel. Als zaanzette tot 70/80% walsten ze er echt doorheen. Zo kan je het ook in PES zien. Als RM een willekeurige voetganger als coach had gehad, hadden ze nog wel gewonnen toch? Zo zie ik dat verschil dan ook maar in PES.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 19-10-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:55:
[...]
Dat laatste dat klopt sowieso inderdaad. Nooit vermoeide spelers opstellen! (ik stel ze sowieso nie op als ze een wit balkje eronder hebben over het algemeen of het moet minder dan 10% zijn).
[...]
Neem die wedstrijd RM- ajax poosje terug. RM speelde op 60% en het was nog kinderspiel. Als zaanzette tot 70/80% walsten ze er echt doorheen. Zo kan je het ook in PES zien. Als RM een willekeurige voetganger als coach had gehad, hadden ze nog wel gewonnen toch? Zo zie ik dat verschil dan ook maar in PES.
Ben het hele verhaal met je eens.

Enige punt wat ik dan nog aan te merken heb, is het feit dat je zoveel kansen krijgt en er bijna geen 1 in gaat door een keeper. Ik vind dat wat overdreven, niet realistisch en frustrerend.
Als Ajax bijv. in die wedstrijd 15 kansen had gehad die ook scherp op het doel waren, dan was Cassilas echt wel eens gepasseerd geweest denk ik.
Dan moeten ze het spel ook zo maken vind ik dan, dat je dan ook echt geen kansen dan tegen zo'n topteam kan creeeren, dan klopt het verhaal wat beter.

Btw...over middelmaat spelers gesproken, ik vind Carlos Martins echt een topper, als LH loopt hij overal rond, altijd aan te spelen, betrokken bij afvallende ballen etc.
Verder zijn mijn spitsen Adebayor en Gyan Asamoah. Laatst genoemde heeft 55 uit 55 , erg knap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Buffon is dan ook wel extreem goed hoor.

Maareh, ik ben nog steeds niet in staat geweest om tot aanvoerder benoemd te worden, zelfs niet met een gemiddelde van 7,4 en een buttload aan doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nog een reden waarom het moeilijk winnen is van een topteam: de laatste 20 minuten valt het mij op dat ál mijn spelers op hun tandvlees lopen, geen conditie meer hebben en de topspelers nog volop conditie terwijl ze echt topfit aan het duel begonnen.
En dan is het op een gegeven moment vrouwen en kinderen eerst....alles maar wegrammen maar zelfs mijn Adebayor voorin, toch een goede kopper, wint opeens geen kopduel meer en alle ballen binnen 1 a 2 seconden weer terug bij hun spitsen.

Heb net tegen een 980 figuur gelijk gespeeld die heel Barca er had staan met Ibra voorin :S
1-1...leverde mij wel 1 heeeele punt op...pfffff...tjonge jonge...heb ik daar voor zitten zweten?
Wel 2,5 mil dat dan wel weer :)
Had daarvoor 4 mil verdiend met een topwedstrijd. Wel handig, dat rivalenklassement moet ik het toch niet van hebben, sociaal van het spel.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 20-10-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:24:
Nog een reden waarom het moeilijk winnen is van een topteam: de laatste 20 minuten valt het mij op dat ál mijn spelers op hun tandvlees lopen, geen conditie meer hebben en de topspelers nog volop conditie terwijl ze echt topfit aan het duel begonnen.
En dan is het op een gegeven moment vrouwen en kinderen eerst....alles maar wegrammen maar zelfs mijn Adebayor voorin, toch een goede kopper, wint opeens geen kopduel meer en alle ballen binnen 1 a 2 seconden weer terug bij hun spitsen.

Heb net tegen een 980 figuur gelijk gespeeld die heel Barca er had staan met Ibra voorin :S
1-1...leverde mij wel 1 heeeele punt op...pfffff...tjonge jonge...heb ik daar voor zitten zweten?
Wel 2,5 mil dat dan wel weer :)
Had daarvoor 4 mil verdiend met een topwedstrijd. Wel handig, dat rivalenklassement moet ik het toch niet van hebben, sociaal van het spel.
Bij mij is het vaak ook omgekeerd! Rond de 60ste minuut tot de 90ste ga ik altijd beter spelen (of vaak meer domineren). Ach 1 punt, daar kan ik altijd goed omlachen!

Maar als je stamina op is, gaat het op je tenacity stat (die boven teamwork staat). Als je team een lage tenacity rating heeft dan zullen ze als hun stamina op is helemaal naar de klote zijn. Spelers met een hoge tenacity merk je het veel en veel minder van. Dat zijn de bikkelaars, al die speedmerchants etc hebben vrij slechte teamwork en tenacity ratings. Naast dat de meeste maar een gemiddelde stamina hebben.

Daar kan het een eind aan liggen, verder merk ik zelf wel is als ik heel de wedstrijd vollebak druk speel en maar loop te rennen dat het sneller gaat. Nu spel ik zeer offensief want de meeste MLO mensen zuigen zo hard. Het enige wat ze kunnen is dieptepass naar de spits (agbonlahor, mirchie, mphela is dit jaar wat minder populair als spits, en alle andere usual suspects) en dan gaan rennen, maar dat is zo makkelijk af te verdedigen.

Al kwam ik laatst iemand tegen die op passen manueel speelde en schieten en die speelde me aan gort...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 04:35:
[...]

Niet alleen eredivisie, mijn team bestaat ook uit enkele tropische verrassingen, dus uit bijna alle windstreken.
Pes-speler vanaf het eerste uur, daarnaast speel ik vrijwel dagelijks en dat al ruim 25 jaar, dan ga je niet meer onder je niveau spelen, grappenmaker. :)
Met welk team speel je dan en met welke tropische verrassingen? Ik ben als Sparta eerste geworden in league 2. Ga nu aan de slag in de eredivisie met o.a. Vicento, Davidson (LB), Castillion en Bakar. Over tropische verrassingen gesproken. ;) Ik voorzie dat ik na dit seizoen de moeilijkheidsgraag eentje hoger moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 19:02
Ik word online echt moe van die standaard steekpass waardoor de cpu defense zich vaak verslikt, of met het wisselen van het poppetje, dat het poppetje stilstaat en de tegenstander altijd scoort. Dit was ook al in 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik ben benieuwd naar jullie MLO teams.

Bij mijn team vooral gekeken naar spelers die op meerdere posities inzetbaar zijn.

Getal achter de naam is de alg. beoordeling op de beste positie.

Speel 1-4-3-3 Met aan de linkerkant een hangende LVA

KP: Grzylachow 71 (redelijke keeper)
LB: M. Zullo 74 (RB, LH, RH, LVA, RVA, SS)
CV: Grygera 73 ( RB, RH)
CV: Neuton 74 (LB, LH)
RB: Medel 73 (CV, VM,CM RH)

VM: Mudingayi 74 (CM)
CM: Allen 78 (AM, RH)
AM: Sessegnon 85 (LH, CM, RH, LVA, SS, CS)

LH/hangende LVA: Dembele 80 (LH, CM, AM, RH, LVA, SS, CS, RVA)
CS: Doumbia 76 (LH, LVA, CS, RVA, RH)
RVA: Briand 75 (SS, CS, RH)

Eerstvolgende aankopen: Een snelle en sterke spits, zit aan Gyan Asamoah te denken. Verder nog een goede keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Neefdave schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:26:
Ik word online echt moe van die standaard steekpass waardoor de cpu defense zich vaak verslikt, of met het wisselen van het poppetje, dat het poppetje stilstaat en de tegenstander altijd scoort. Dit was ook al in 2012.
Ja dat is heel jammer van het hele spel eigenlijk. Wat Postius ook al zei: veel mensen werken nu alleen met steekpassen...bal aannemen, speler laten lopen en maar weer de steekpass. Beetje eenzijdige aanvallen krijg je nu.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik die aanvalstactiek ook wel veel gebruik. Soms kan je gewoon niet anders.
Met die online vertragingen en vermoeide spelers die ik dan soms heb is het rondtikken niet meer mogelijk.
Zelf speel ik liever met wat verzorgde aanvallen, hou van mooi opgezet voetballen.

En het is inderdaad echt belachelijk dat die verdedigers dan vaak dat soort domme dingen gaan doen.
Vooral het naar voren schuiven of nog erger: het stappen over een aanrollende bal zijn echt dingen om je de haren uit je hoofd te trekken.
Soms wel 3 verdedigers achter elkaar die hun pootje optrekken ...echt niet om aan te zien...
Konami meent nog steeds blijkbaar dat dit soort dingen nodig zijn om het spannend te houden denk ik dan...belachelijk natuurlijk..
Maar wat ik al zei (lijk van Gaal wel) : als je puntverlies oploopt in dit spel is het niet altijd je eigen schuld..gewoon maar accepteren..

Toch kan je er wel iets aan doen: verdedigers flink naar achteren zetten en een mannetje zetten op hun snelste man. Of , en dat moet ik zelf nog eens uitproberen, spelen met een L(ibero) die altijd rugdekking geeft (tenminste dat is de taak van een Libero, of het ook zo werkt in dit spel weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

Ja dat is heel jammer van het hele spel eigenlijk. Wat Postius ook al zei: veel mensen werken nu alleen met steekpassen...bal aannemen, speler laten lopen en maar weer de steekpass. Beetje eenzijdige aanvallen krijg je nu.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik die aanvalstactiek ook wel veel gebruik. Soms kan je gewoon niet anders.
Met die online vertragingen en vermoeide spelers die ik dan soms heb is het rondtikken niet meer mogelijk.
Zelf speel ik liever met wat verzorgde aanvallen, hou van mooi opgezet voetballen.

En het is inderdaad echt belachelijk dat die verdedigers dan vaak dat soort domme dingen gaan doen.
Vooral het naar voren schuiven of nog erger: het stappen over een aanrollende bal zijn echt dingen om je de haren uit je hoofd te trekken.
Soms wel 3 verdedigers achter elkaar die hun pootje optrekken ...echt niet om aan te zien...
Konami meent nog steeds blijkbaar dat dit soort dingen nodig zijn om het spannend te houden denk ik dan...belachelijk natuurlijk..
Maar wat ik al zei (lijk van Gaal wel) : als je puntverlies oploopt in dit spel is het niet altijd je eigen schuld..gewoon maar accepteren..

Toch kan je er wel iets aan doen: verdedigers flink naar achteren zetten en een mannetje zetten op hun snelste man. Of , en dat moet ik zelf nog eens uitproberen, spelen met een L(ibero) die altijd rugdekking geeft (tenminste dat is de taak van een Libero, of het ook zo werkt in dit spel weet ik niet).
Geen sprinten indrukken als je de bal aanneemt. Een overstapje doen is commando. Als 3 man een overstapje maken zit jij gewoon op die toetsen te raggen!

En ik vind het wel relaxt dat iedereen alleen door het midden speelt. Was vorig jaar ook zo. Je ziet het ook aan het team hierboven. Ook allemaal de usual suspects. Snelheid boven de 80 )minimaal) en het liefst speedmerchant!

In ieder geval zijn die steekpasses ZO makkelijk af te dekken. En ja af en toe scoren ze er wel is mee maar tegen mij bijna nooit meer. Echtwaar de meeste pessers kunnen voor geen meter pes, alleen maar een steekbal geven en rennen echt zo sneu eigelijk. Maar ze doen maar, tis een gratis overwinning voor mij O+

(ik ben meer van het rennen via de zijkanten, ipv iedere ball dwars en hard door het midden en erachter aan rennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
sprinten is hetzelfde knopje als overstappen?
hahaha dat heeft Konami dan handig gedaan zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:09

Mauz1978

Console War Veteran

Harribo schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:51:
sprinten is hetzelfde knopje als overstappen?
hahaha dat heeft Konami dan handig gedaan zeg :)
Dat weet je nu pas? Dat zat er al n tijdje in hoor. Dacht dat jij zo ervaren was :p ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Postius schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:10:
[...]

Geen sprinten indrukken als je de bal aanneemt. Een overstapje doen is commando. Als 3 man een overstapje maken zit jij gewoon op die toetsen te raggen!
Dat overstapje werkt wel alleen als je de knop loslaat en opnieuw indrukt als iemand passt. Als je de knop ingedrukt hebt tijdens de pass, doe je geen overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:39:
Eerstvolgende aankopen: Een snelle en sterke spits, zit aan Gyan Asamoah te denken. Verder nog een goede keeper.
Nog een tip voor Gyan: als je met de bal richting het doel van de tegenstander loopt, mik hem dan niet te hard in de korte hoek, niet de lange hoek. Gaan er veel in is mijn ervaring.

Mijn team op dit moment:
Afbeeldingslocatie: http://oi47.tinypic.com/2uyn18w.jpg

Carlos Martins zet ik ook vaak in, echte teamplayer. Eigenlijk ipv Agbonlahor. Met Martins is het beter tikken en opbouwen.

Edit: heb net een potje MLO verloren met 6-3. Die gast had Eto en Pato helemaal voorin. Hij heeft geen enkele aanval opgezet, alleen maar steekpassen door de lucht naar voren. En wat iemand hier al zei: je verdedigers gaan de fout in dan. Elke keer was het zo'n beetje raak. Lekker weer. Totaal geen voetballend vermogen of mooie aanvallen en gewoon steekpassen achter elkaar en gewoon winnen. Jammer dat dit soort spel beloond wordt.

[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 22-10-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Harribo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:35:
[...]

Nog een tip voor Gyan: als je met de bal richting het doel van de tegenstander loopt, mik hem dan niet te hard in de korte hoek, niet de lange hoek. Gaan er veel in is mijn ervaring.

Mijn team op dit moment:
[afbeelding]

Carlos Martins zet ik ook vaak in, echte teamplayer. Eigenlijk ipv Agbonlahor. Met Martins is het beter tikken en opbouwen.

Edit: heb net een potje MLO verloren met 6-3. Die gast had Eto en Pato helemaal voorin. Hij heeft geen enkele aanval opgezet, alleen maar steekpassen door de lucht naar voren. En wat iemand hier al zei: je verdedigers gaan de fout in dan. Elke keer was het zo'n beetje raak. Lekker weer. Totaal geen voetballend vermogen of mooie aanvallen en gewoon steekpassen achter elkaar en gewoon winnen. Jammer dat dit soort spel beloond wordt.

Deze zin snap ik niet. Niet hard in de lange hoek en niet in de korte... Dus het beste is om altijd rechtdoor te schieten ;)
Speelt Adebayor veel lekkerder dan Asamoah dat hij bij jou in de basis staat, of is puur wedstrijd afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Uh in de korte hoek, níet in de lange hoek :)

Adebayor is fysiek en koppend net wat sterker, dus die heeft mijn voorkeur maar verde zelfde spitsen ongeveer. Asamoah kom ik ook een heel eind mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Harribo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:07:
Uh in de korte hoek, níet in de lange hoek :)

Adebayor is fysiek en koppend net wat sterker, dus die heeft mijn voorkeur maar verde zelfde spitsen ongeveer. Asamoah kom ik ook een heel eind mee.
Oh haha oke helder thnx. Oke en qua scoren? Ik had bijv Doumbia eerst gekocht en daarna Briand als spits. Briand heeft als special ability "goaltjesdief", maar merkte dat hij toch veel 1op1 kansen miste. Daarna Doumbia weer in de spits gezet. Deze scoorde veel meer ondanks het ontbreken van de "goaltjesdief" kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:57:
[...]
Oh haha oke helder thnx. Oke en qua scoren? Ik had bijv Doumbia eerst gekocht en daarna Briand als spits. Briand heeft als special ability "goaltjesdief", maar merkte dat hij toch veel 1op1 kansen miste. Daarna Doumbia weer in de spits gezet. Deze scoorde veel meer ondanks het ontbreken van de "goaltjesdief" kaart.
Ik vind Adebayor en Gyan geen goede scoorders, ze zijn wat houterig. Doumbia niet.
Maar vooral Adebayor brengt zoveel extra power en snelheid, daar kan je niet omheen, die drukt zo een hele verdediging soms weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Dit is mijn team tot dusver:
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/mu7258xcl/team.jpg

moet zeggen dat ik erg veel plezier heb van llorente, sterke spits!
wanneer ik op achterstand kom wil ik ook wel eens een snelle spits als pato of hulk voorin zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door ob3lix op 23-10-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ob3lix schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:45:
Dit is mijn team tot dusver:
[afbeelding]

moet zeggen dat ik erg veel plezier heb van llorente, sterke spits!
wanneer ik op achterstand kom wil ik ook wel eens een snelle spits als pato of hulk voorin zetten.
Ik zou met die spelers echt altijd met hulk als CF en Eto'o als SS spelen. Eto'o als SS is goehoed (athans dat was in 2012 echt konings).

Gewoon lekker 4-4-2. Piatti als LM. RM kan iedereen spelen in dit spel (50% van de spitsen is beter als RM, oke 50% is wat veel maar echt veel). Zie net dat je affelay/musa hebt. Ook meteen een RM.

Imo, heb je best een goed team maar niet echt de ideale tactiek voor bij de spelers (nog maals mijn mening). Een 4-4-2 systeem laat deze spelers denk ik veel beter tot hun recht komen. Ofja dat is hoe ik zou spelen. Mocht je in de laatste minuut nog volle bak willen aanvallen kan je altijd je LM en RM als RVA en LVA neerzetten.

Briand is een Rechtermiddenvelder of rechtsvoor. Als SS kan ie ook vrij goed uit de voeten maar zijn shot accuracy is wat te laag naar mijn zin. Ik heb hem namelijk ook :9

[ Voor 39% gewijzigd door Postius op 24-10-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Postius schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 00:38:
[...]

Ik zou met die spelers echt altijd met hulk als CF en Eto'o als SS spelen. Eto'o als SS is goehoed (athans dat was in 2012 echt konings).

Gewoon lekker 4-4-2. Piatti als LM. RM kan iedereen spelen in dit spel (50% van de spitsen is beter als RM, oke 50% is wat veel maar echt veel). Zie net dat je affelay/musa hebt. Ook meteen een RM.

Imo, heb je best een goed team maar niet echt de ideale tactiek voor bij de spelers (nog maals mijn mening). Een 4-4-2 systeem laat deze spelers denk ik veel beter tot hun recht komen. Ofja dat is hoe ik zou spelen. Mocht je in de laatste minuut nog volle bak willen aanvallen kan je altijd je LM en RM als RVA en LVA neerzetten.

Briand is een Rechtermiddenvelder of rechtsvoor. Als SS kan ie ook vrij goed uit de voeten maar zijn shot accuracy is wat te laag naar mijn zin. Ik heb hem namelijk ook :9
Met de opstelling zoals ik nu speel blijf ik aardig in de 600 punten, wat ik op zich redelijk hoog vind :P .

Het nadeel van die opstelling die jij noem is dat ik snel met hoge ballen ga spelen, oftewel, zo snel mogelijk die ballen naar de spitsen lepelen.
Dit werkt tegen een gemiddelde tegenstander wel, maar een speler van hoog niveau weet die spitsen wel controleren.

Een lva en rva houden het spel breed en komen makkelijk mee op.

Toch zal ik vanavond eens gaan experimenteren met jouw tips. Ben wel benieuwd wat voor een invloed dit heeft op mijn speelstijl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Als ik deze opstelling tegen zou komen, zou ik denken: ok alle lange ballen (=tactiek) op Eto en Hulk. Zou meteen 2 backs op 1 lijn posteren met de centerbacks. De backs positioneer ik dan minimaal aan de binnenkant van een vleugelaanvaller van de tegenstander, wil niet dat aanvallende vleugelspelers binnendoor komen. Zo houd ik altijd rugdekking.

Ik speel dus zelf als 4-2-3-1. De 2 buitenste LH/RH laat ik doorlopen vaak mbv van een 1-2. Met LH/RH blijf ik wat beter verdedigen waardoor ik weinig goals tegen krijg.
Zou bij jouw opstelling dan mijn middelste 2 CM's mandekking laten doen op jouw Afelay en Toivonen. Kom je misschien niet eens aan opbouwen toe.

Eto vind ik enorm goed, net als Benzema. Hoewel ik ze zelf nog niet heb helaas, moet nog doorsparen.
Heb nu een team van 22 spelers en die upgrade ik 1 voor 1, kost tijd maar goede basis. Vermoeide spelers doen je gewoon te makkelijk verliezen.

Ik zit nu ergens op 750 maar ik verlies op het moment relatief veel naar mijn mening(+-30%?). En het grappige is, het kan tegen iedereen zijn. Heb laatst een potje verloren tegen een 300-er. Maar won van een 900-er. Zolang er maar geen Messi/Ronaldo en eigenlijk ook wel Eto in zitten. Die zijn echt unstoppable.

Wordt zo nu en dan ook wel gequit maar het is een stuk minder dan in PES 2012. Het systeem om te checken wie van de 2 quit is ook beter geworden, 50% van de tijd krijg ik alsnog de punten en het geld.

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 24-10-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Benzema lijkt mij ook wel een goede speler ja, zeer balvast.
Ik ga vanavond wat experimenteren met mijn opstelling, ik ben zelf veel van het rondspelen zoals barca dat doet. Met twee aanvallende middenvelders gewoon rond de 16 tikken. heb meestal ook een vrij hoog bal percentage.

het nadeel van een rh en lh vind ik dat zij minder snel opkomen, wat je al aangaf, je moet echt een éen tweetje aangaan. het voordeel is wel dat lh en rh een hoge rating krijgen, dus in theorie zouden ze dan beter moeten spelen.

daarnaast vind ik eto o niet zo heel sterk, wel een goede dribbelaar.
ik scoor behoorlijk veel met de hulk, die is sterk en heeft een hard/precies schot.

achja, het leuke is dat iedereen op zijn eigen manier speelt.
op een aantal 'runners' na :X

hoe is jullie strategie? ik speel vaak 'lange bal', dat is zowel aanvallend als verdedigend sterk. :9
of ik speel echt een aanvallende strategie. als ik dan 2-0 voorsta dan zet ik mijn strategie weer wat meer verdedigend en probeer ik de score langzaam uit te breiden of te verdedigen.

[ Voor 37% gewijzigd door ob3lix op 24-10-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 28-09 15:53
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/39/mlo.png

Mijn team is nu eindelijk met 11 niet standaard spelers.

Helaas nog wel van die Petorbenov types. Maarja ik kan nu iig wat geld verdienen en dan mijn team gaan bouwen met (ex) Ajax spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Mijn tweede seizoen Master League afgerond op Super Star moeilijkheid. Eredivisie, KNVB beker en de Champions League gewonnen. Mijn team heeft echt een super groei doorgemaakt, maar ik denk dat ik er nu maar mee op houd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BmA4g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Joepie 5 quitters op rij, gelukkig eentje die het niet goed kon waardoor ik toch punten plus geld kreeg.

Volgens mij vinden ze het niet zo leuk dat ik met een extreem lage rating(ja coach mode wel eens gedaan en dus keihard verliezen) hun asses kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Henkie er zijn ook mensen die expres hun rating willen verlagen, dat kan ook nog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Heren (voornamelijk); ik heb een community aangemaakt, omdat deze in PES 2013 wel enig nut hebben en het vast leuker is om tegen een Tweaker te spelen dan tegen een Russische "speed-merchant" quitter! De naam van de community is Tweakers en het wachtwoord is Gathering.

Nu even voetbal kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge jonge wat is dat online spelen weer bagger...traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag...tis net schaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb qua ratings ongeveer zo'n team als Hamburger Henk alleen dan zonder Ajacieden. Hoe krijg je het voor elkaar om veel verder te zijn dan dat? Zo lang is het spel nog niet uit. Gaat online alles anders ofzo? Zitten sommige mensen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te masterleaguen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:07:
Ik heb qua ratings ongeveer zo'n team als Hamburger Henk alleen dan zonder Ajacieden. Hoe krijg je het voor elkaar om veel verder te zijn dan dat? Zo lang is het spel nog niet uit. Gaat online alles anders ofzo? Zitten sommige mensen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te masterleaguen?
Zou denk wel moeten dan, ik heb zelf maar iets van 60-70 wedstrijden erop zitten. Paar per avond en soms wat in't weekend. Overigens win ik nu echt alles, zelfs in coach mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:07:
Online heb je volgens mij meer momenten om spelers te kopen ipv alleen tijdens de zomer- en winterstop. Daarom is het makkelijker om snel te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Framoes schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Online heb je volgens mij meer momenten om spelers te kopen ipv alleen tijdens de zomer- en winterstop. Daarom is het makkelijker om snel te bouwen.
En toch speel ik ook online, alleen niet extreem veel. Dus ja vind het zelf ook wel knap. Al kan het komen dat ik in een verkeerde reeks terecht kwam waardoor ik praktisch alles verloor tegen veel te hoge tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Weten jullie waarom de "Entrance music" van de Eredivisie de enige is die niet aan te passen is? Ik heb de chantspack van Chuckbass gedownload (http://winningelevenblog....iewtopic.php?f=11&t=14067) en kan alle competities aanpassen, behalve dus de belangrijkste...
Heel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 11:15
Was ook al zo in 2012. Zal wel iets met rechten te maken hebben. Heel irritant.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de komende tijd druk bezig alles te editten naar de meest actuele informatie,kleuren e.d.
Kost mij heel wat avonden en uren(zeg maar weken) maar ik speel pas als alles up to date is en de teams die sterkte hebben (per speler) die ik vind dat ze moeten hebben.

Ik behoud dan een bepaalde PES versie ook maximaal 3 jaar en update elk jaar elk belangrijk team.
Werk ook met een memorycard die ik bij verkoop dan meegeef zodat een koper een vrij actueel voetbalspel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik toch wel de kracht van manual passing:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=z4znOGGCjEw]

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik ga ff een tijdje mijn pass assist op 1 zetten ipv 2. Soms tik ik rustig op het pass knopje en schiet de ball toch een heel eind verder naar een andere speler. Ook met through passen: in de spits loopt Cavani, de passer plaatst de bal bij de linksback van de tegenstanders, meters bij de spits vandaan.

Dit was in PES 2012 beter imo, maar enfin ik zal het eens met 1 streepje proberen.
Ik had hem op 2 streepjes staan omdat het soms moeilijk is om met die online vertraging goed te doseren, maar er gaat mij nu te vaak een pass fout.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:42:
Dit vind ik toch wel de kracht van manual passing:
[video]
8)
Handig :)

Btw prachtig dat ze nu een optie erin hebben dat je kan afhaken halverwege maar als je dat doet kost je dat zoveel gruwelijk veel geld en ook punten dat ik het niet doe. Dus gemist schot van Konami.

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 26-10-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Ik vind het wel jammer dat ik na een seizoen met Man Utd alles gewonnen te hebben (ML) nog geen noemenswaardige speler kan halen....

Kans van slagen gaat van 1% naar 2%... .dat gaat hem dus niet worden... :(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Update van mijn opstelling. :)
Heb lekker lopen investeren op het middenveld,
en ik heb pato verkocht en benzema gekocht.

speelt tot nu toe prima.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/34sphd0.jpg

edit. ik heb nu ook arbeloa als rechtsback, een echte aanrader, niet duur.
Nu zit heel mijn basis elftal in de 80+ rating.

[ Voor 23% gewijzigd door ob3lix op 26-10-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Rowanov schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:38:
Heren (voornamelijk); ik heb een community aangemaakt, omdat deze in PES 2013 wel enig nut hebben en het vast leuker is om tegen een Tweaker te spelen dan tegen een Russische "speed-merchant" quitter! De naam van de community is Tweakers en het wachtwoord is Gathering.

Nu even voetbal kijken :)
Wat een een goed initiatief!
maar waar kan ik de community's vinden? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Door je rechter pookje in te drukken zie je de gemeenschappen waar je al lid van bent, waaronder een groep van je opgegeven woonplaats. In het hoofdmenu zit een knop waar je bij gemeenschappen kan aansluiten. Ik speel overigens de PC versie (mocht het wat uitmaken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Rowanov schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:20:
Door je rechter pookje in te drukken zie je de gemeenschappen waar je al lid van bent, waaronder een groep van je opgegeven woonplaats. In het hoofdmenu zit een knop waar je bij gemeenschappen kan aansluiten. Ik speel overigens de PC versie (mocht het wat uitmaken) :)
Gelukt, ik dacht dat ze dat wel ergens in het online menu zouden wegstoppen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb mij ook aangemeld, gezellig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik ook even net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zojuist Platinum behaald na eindelijk Proud Skipper te hebben gehaald. Ik had al besloten er geen tijd meer aan te besteden, ging in mijn 6e seizoen in de winter naar Barca, na voor de 2e maal Wereldvoetballer te zijn geworden (nog steeds geen Beste Speler van Europa met mijn eigen mannetje, dus dat is niet nodig, ik had die award trouwens gehaald door even Messi te gebruiken) en kreeg tot mijn verrassing aan het einde van het seizoen ineens te horen van Fabregas dat ik de nieuwe aanvoerder zou worden.

Het heeft dus niets te maken met hoe lang je al bij het team zit. Ik heb in de seizoenshelft een paar slechte scores gehad, maar voor de rest veel goals (weinig voorzetten) en hoge scores, 4 gele kaarten, nooit schorsingen (dat is belangrijk, omdat je manager ook zegt dat je hebt laten zien een voorbeeld te zijn op en buiten het veld). In

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zijn er meer mensen die in de ML offline moeite hebben om te winnen op superstar met het standaar ML-team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Zit ook in de Tweakers gemeenschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Kun je in het gemeenschap ook voor punten spelen?
En kun je iemand uitnodigen, of moet je echt actief wachten totdat iemand jouw game joint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Heb trouwens sinds die update enorm vaak dat spelers buitenspel lopen, valt anderen dat ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Liggen de servers er weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:30:
Liggen de servers er weer uit?
Maandagnacht op dinsdagochtend altijd volgens mij. Dan hebben ze standaard onderhoud.
Tegen een uur of 10 a 11 geloof ik zijn ze weer op.

Kan trouwens iemand mij helpen? Ik heb voorgeprogrammeerde trucjes ingesteld bij de opties. Maar hoe kan ik die trucjes doen?
In PES 2012 redde ik mij er wel mee, toen was het RT en Rechterpook als ik me niet vergis.
Mar nu krijg ik het niet voor elkaar.

Ik vermoed dat het ook iets te maken heeft met de linkerpook instelling (L(inkerpook) en D-pad, D-pad, L)?
Stel ik deze bijvoorbeeld in op L en D-Pad, dan kan ik tijdens de wedstrijd de 5 niveau's van aanvallend/verdedigend niet meer aanpassen. Zit weinig logica voor mij in die opties, wie helpt me?

[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 30-10-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op, mensen! Even stemmen op de poll op de frontpage. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat PES 2013 helemaal onderaan staat. :9

poll: Gameseizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ben aan t sparen voor een (top)spits. Twijfel tussen Eto'o of Hulk. Wat is jullie ervaring met deze 2?

[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 31-10-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Iemand nog die antwoord op mijn vraag weet?
En ook op de vraag hoe je een dekkingsinstelling ongedaan kan maken?

ps. online is het weer 1 groot vertraging festijn...kan rondtikken en opbouwen wel vergeten zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Monda schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:19:
Ben aan t sparen voor een (top)spits. Twijfel tussen Eto'o of Hulk. Wat is jullie ervaring met deze 2?
Liever Eto'o voor mij dan. Maar ik zelf vindt voor een spits schotkracht en schot nauwkeurigheid belangerijk evenals snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 21:29
Kan iemand mij uitleggen hoe die matchmaking werkt bij master league online. Ik ben net begonnen en word, ondanks dat er gezocht zou moeten worden naar gelijkwaardige teams, constant gematchtd aan teams met enkel topspelers.

Verbaast me al niet meer als ik c.ronaldo en hulk in de voorhoede van mn tegenstander aantref. Hier heb ik dus echt geen schijn van kans tegen en dat maakt het behoorlijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:50:
[...]
Liever Eto'o voor mij dan. Maar ik zelf vindt voor een spits schotkracht en schot nauwkeurigheid belangerijk evenals snelheid.
Eto komt beter tot zijn recht als CS dan als LH/RH heb ik het idee.
Pandemic schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:16:
Kan iemand mij uitleggen hoe die matchmaking werkt bij master league online. Ik ben net begonnen en word, ondanks dat er gezocht zou moeten worden naar gelijkwaardige teams, constant gematchtd aan teams met enkel topspelers.
Je ziet toch die instellingen als je een snelle wedstrijd wilt beginnen: teamsterkte,categorie,pass ondersteuning ?(het nut van deze laatste ontgaat me volledig maar enfin)
Die kan je instellen op gelijkwaardige teams maar perfect werkt dat niet.
Ik zie nog steeds liever een optie om landen als Turkije/Griekenland te weren maar enfin roep ik inmiddels al jaren...

[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 31-10-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Pandemic schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:16:
Dat komt omdat je net nieuw bent, had ik ook. Je teamsterkte is wel bekend, maar je hebt nog geen persoonlijke rating (dat is de bovenste waarde van de 3). Die kreeg ik ook pas na een week. Sinds ik die heb (en die is niet hoog, haha!), kom ik tegen wat meer gelijkwaardige spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 21:29
HwKok schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:46:
[...]
maar je hebt nog geen persoonlijke rating (dat is de bovenste waarde van de 3)
Ik heb al een rating gekregen na 5 wedstrijden gisteren, en die dingen staan dus allebij ingesteld op "Gelijkwaardig". En dan nog zon oneerlijke teams, gelukkig is het in toernooien beter.

Iemand nog een een goeie CB voor 1,5 miljoen? Met name snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Pandemic schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:34:
[...]

Ik heb al een rating gekregen na 5 wedstrijden gisteren, en die dingen staan dus allebij ingesteld op "Gelijkwaardig". En dan nog zon oneerlijke teams, gelukkig is het in toernooien beter.

Iemand nog een een goeie CB voor 1,5 miljoen? Met name snel?
Ja denk jij dat er genoeg mensen online zijn om je altijd aan iemand te koppelen binnen je eigen rating? Nee dat is dus niet zo. Je kan het zelf ook zien. Als de zoek-range te groot wordt voor jouw mening kan je weer opnieuw beginnen. Maar je zult wel vaker sterkere teams treffen, ook zwakkere. Tegen veel sterkere tegenstanders krijg je ook meer geld dus ach.

En voor 1,5 milj? Gewoon advanced search gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Ik heb Timmy Simons gekocht, nog niet mee gespeeld. Maar hij heeft goeie ratings, is multifunctioneel (VM, CB), heeft de eigenschap 'centrale spil' en is niet duur, ik meen zo rond de 2 miljoen.

Ik heb hem ook gevonden via advanced search. Doe ik altijd trouwens, ik heb nogal wat eisen voordat ik een speler koop en ook het budget is meestal maar beperkt ;). Lang zoeken, even sparen, en dan...kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deruxian schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:36:
Zijn er meer mensen die in de ML offline moeite hebben om te winnen op superstar met het standaar ML-team?
Ja, verder geen commentaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Weet iemand of er naast de knop voor sliding nog een andere combinatie van knoppen of bijvoorbeeld dubbel naar een richting met thumbstick van de PS3 er voor zorgt dat je een sliding maakt?

Ik heb namelijk echt heel erg vaak dat m'n spelers random slidings lijken te maken, terwijl ik die knop niet aanraak. Heb geprobeerd of druk zetten op de controller naast de knop er voor zorgt dat er iets gebeurt, maar dat is het niet. M'n controller lijkt dus naar behoren te werken (ook bij andere spellen), maar ik maak dus constant slidings, zonder dat ik de knop gebruik.

En dat is best vervelend als je daardoor CV's hebt die sliden als er iemand op ze af komt en daarom op de grond liggen, of dat je ineens iemand van achter onderuit schopt en rood krijgt.

edit: zoals nu in zo'n wedstrijd die je niet mag winnen gebeurde. Compleet uit het niets, twee man tegelijk een sliding van achter, terwijl ik die knop gewoon helemaal niet aanraakte.

[ Voor 10% gewijzigd door Framoes op 01-11-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee keer de schietknop indrukken als de tegenstander met de bal in de buurt is.

En het helpt wellicht als je de automatische slidings van je teamgenoten niet op normaal of moeilijk hebt staan maar uitschakelt.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 02:01:
Twee keer de schietknop indrukken als de tegenstander met de bal in de buurt is.

En het helpt wellicht als je de automatische slidings van je teamgenoten niet op normaal of moeilijk hebt staan maar uitschakelt.
Twee keer schietknop verklaart een hoop, maar wel vreemd dat het pas sinds een week of 2 zo vaak gebeurt. Misschien dat m'n controller toch niet 100% meer is. Automatische slidings/clearings/shots/passes heb ik allemaal uitstaan.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Framoes schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:30:
edit: zoals nu in zo'n wedstrijd die je niet mag winnen gebeurde.
Konami naait je gewoon, dat vinden ze blijkbaar normaal in een voetbalspel. Ik vind dat de beste spelers die het beste voetbal kunnen spelen en inzicht hebben over het algemeen moeten winnen. Konami niet, die wil zelf bepalen wie wint. Lekker spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Ka-chinnggggg
https://www.konami-pes201...o-team-fund-compensation/

Dit komt mijn noodlijdende team zeker ten goede :P

[ Voor 24% gewijzigd door HwKok op 02-11-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Online is het een drama vandaag, alles loopt te traag en werd nu 2x uit de server gegooid.
Database ook niet bereiken. En dat merk in het spel: spelers draaien als een olifant en lopen door modder lijkt het wel. Jammer dat Konami dat nog nooit echt goed voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Hebben jullie dit al ontvangen? Ik dacht dat ik 2 a 3 mil had van de week en zat de eerst volgende x ineens rond de 9 mil, maar geen pm gekregen en dan zou ik dus op 12 / 13 moeten zitten... Of staat er nou dat dit 6 nov wordt doorgevoerd? (slecht Engels)..

[ Voor 7% gewijzigd door Monda op 03-11-2012 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gratis geld altijd prima. Online werkt de laatste weken eigelijk prima. Ik heb nergens last van gehad. Ook niet extreem veel gespeeld.

Echt lekkere potjes weer, dynamische wedstrijden, soms overheerst de een dan de ander. Je krijgt echt het idee van een echte voetbalwedstrijd bij de online games. Heerlijk speelt het, ook fijn dat alles gewoon eerlijk is en de betere speler bijna altijd winnen. Net zoals in het echt. Als je bij PES verliest weet je gewoon dat het helemaal aan jezelf heeft gelegen en dat vind ik toch nog het fijnst. Het enige nadeel is dat je wel goed tegen je verlies moet kunnen maar dat is sowieso als je online gamed. (bhelave bij CoD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik word inmiddels zo moe ervan dat Konami besluit dat ik continue maar op de paal schiet en elk rollertje (echt trage, makkelijke balletjes) van tegenstanders erin gaan.

Ook slaan de ratings nergens op. Ene Hazard waar ik nog nooit van heb gehoord is een superster, terwijl Ronaldo sub-top wordt na een aantal jaar. Ook Messi is lang niet meer de beste na een aantal jaar. Cesc Fabregas (die bij Barca in het echt niet eens een vaste waarde is) is blijkbaar volgens Konami helemaal de bom want die geven ze alle awards en de hoogste rating (109) na een aantal jaar.

Valt me verder op dat de Nederlandse vertaling van PES wel gemaakt lijkt door een straatjochie. Verder is het vreemd dat teams en landen die in het echt geen poep voorstellen (zoals Noord-Afrikaanse elftallen) in dit spel belachelijk goed spelen (zie je niet terug in ratings, maar die zijn niet altijd leidend, getuige hoe slecht Nederland Klassiek met hun uberratings daadwerkelijk speelt) terwijl veel echt goede teams (Manchester United o.a) gemakkelijk op te rollen zijn. Ook de Braziliaanse competitie wordt zwaar onderschat.

Tot slot mis ik de Wereldbeker voor Teams. Jammer dat die ontbreekt.

[ Voor 14% gewijzigd door Pyrone89 op 03-11-2012 17:56 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste