Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Ik zie dat Yaya Toure een erg populaire speler is voor op t middenveld. Maar zn stats vind ik nou niet echt denderend. Iemand ervaring met deze speler?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:30
Monda schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:59:
Ik zie dat Yaya Toure een erg populaire speler is voor op t middenveld. Maar zn stats vind ik nou niet echt denderend. Iemand ervaring met deze speler?
Prima speler, sterk en zet speler makkelijk van de bal. Ik zeg: kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:48
Maverick schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:53:
[...]

Dat slotje ben ik ook wel benieuwd naar.

Maar dan een anxer probleem. Mijn ML offline savegame is corrupt geraakt ;( Iemand enig idee of daar een remedie voor is? Zonde om 4 siezoenen verloren te zien gaan. Hij zit nog wel dat er iets staat in saveslot 1, maar geeft aan dat de data corrupt is geraakt en weigert hem te openen. :{
Klein schopje van mijn probleem. Niemand dit eerder ergens gezien ;(

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Maverick schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:46:
[...]

Klein schopje van mijn probleem. Niemand dit eerder ergens gezien ;(
Nope..

• ob3lix
Ik stop met PES spelen, wordt alleen maar gequit als je op het punt sta om te winnen.
Ga gewoon een maand niet spelen en hoop dat Konami dan de spullen wat beter voor elkaar heeft.
Verwacht het eigenlijk niet eerlijk gezegd, het is gewoon schand hoe ze hun fanbase zo in de shit laten zitten. :(

Verwijderd

Ik win in 1 seizoen de competitie, de beker en de champions league. Daarna volgt de transfermarkt, dan denk je mooi nu zullen ze toch wel al mijn 30 spelers willen hebben? Er wordt werkelijk compleet niet op mijn spelers geboden. Ik vind het zo vreselijk irritant dat dat niet gebeurt. Ik snap niet dat als ik kies voor hoge activiteit op de transfermarkt dat ik dan nog moet smeken om een transfer. Ik moet hier overigens bij vermelden dat de transfermarkt nog 3 dagen open is en dat ze wel weer zullen bieden vlak voordat de markt sluit. Er werd op 1 speler geboden, precies degene die ik juist niet weg wilde doen. Vervolgens zet ik de moeilijkheidsgraad een niveau hoger en win gelijk met 3-0 van Vitesse. Ik denk mooi heb eindelijk een team dat sterk genoeg is om op een hogere moeilijkheidsgraad te spelen met allemaal spelers van algemeen 86 en hoger. Speel ik de supercup tegen Toulouse, word ik werkelijk compleet gedeklasseerd met een 1-5 verlies. Met fascistische robotachtige precisie liep het weer precies goed voor de tegenstander. Het is ook echt niet dat ik er niets van kan. Op 1 niveau lager win ik de competitie met iets van 79 punten en rond de 100 goals. Als je met Gameiro, Lewandowski, Gelazzca (algemeen 93), Bacinovic, Vicento (algemeen 96), Reus, Paccini (algemeen 87 o.i.d.), Tzarqamilov, Nouhei, Schmelzer en Augustyn speelt en je hebt Scholes, Gundogan, Robbie Keane, Davidson e.d. nog op de bank zitten, dan verlies je echt never nooit thuis met 1-5 van Toulouse. Al staat Messi daar erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:22:
Ik win in 1 seizoen de competitie, de beker en de champions league. Daarna volgt de transfermarkt, dan denk je mooi nu zullen ze toch wel al mijn 30 spelers willen hebben? Er wordt werkelijk compleet niet op mijn spelers geboden. Ik vind het zo vreselijk irritant dat dat niet gebeurt. Ik snap niet dat als ik kies voor hoge activiteit op de transfermarkt dat ik dan nog moet smeken om een transfer. Ik moet hier overigens bij vermelden dat de transfermarkt nog 3 dagen open is en dat ze wel weer zullen bieden vlak voordat de markt sluit. Er werd op 1 speler geboden, precies degene die ik juist niet weg wilde doen. Vervolgens zet ik de moeilijkheidsgraad een niveau hoger en win gelijk met 3-0 van Vitesse. Ik denk mooi heb eindelijk een team dat sterk genoeg is om op een hogere moeilijkheidsgraad te spelen met allemaal spelers van algemeen 86 en hoger. Speel ik de supercup tegen Toulouse, word ik werkelijk compleet gedeklasseerd met een 1-5 verlies. Met fascistische robotachtige precisie liep het weer precies goed voor de tegenstander. Het is ook echt niet dat ik er niets van kan. Op 1 niveau lager win ik de competitie met iets van 79 punten en rond de 100 goals. Als je met Gameiro, Lewandowski, Gelazzca (algemeen 93), Bacinovic, Vicento (algemeen 96), Reus, Paccini (algemeen 87 o.i.d.), Tzarqamilov, Nouhei, Schmelzer en Augustyn speelt en je hebt Scholes, Gundogan, Robbie Keane, Davidson e.d. nog op de bank zitten, dan verlies je echt never nooit thuis met 1-5 van Toulouse. Al staat Messi daar erin.
Je kan je spelers ook te koop zetten he, dat helpt. Als jij niemand te koop zet gaan ze ook niet. En daarnaast als je telang single player doet en al je spelers zo goed zijn, zijn ze ook onbetaalbaar en denkt de AI dat het niet lukt. Maar waarom wil je ze verkopenj als ze toch 90+ zijn. Iedere speler in pes wordt 90+ dus je hebt niet eens echt transfer nodig. En op een hoger niveau liggen ligt niet aan de spelers, maar aan jezelf. Je hebt jezelf op lagere niveau's allerlei manieren van spelen aangeleerd die op een hoger AI niveau totaal niet werken.
Maar 1 keer verliezen is voor jou dus al teveel? Ja dan leer je het ooit nooit echt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:53:
[...]

Maar waarom wil je ze verkopenj als ze toch 90+ zijn. Iedere speler in pes wordt 90+ dus je hebt niet eens echt transfer nodig.
In mijn geval wil ik van iemand af (ook al heeft de persoon in kwestie 90+ stats)
-omdat ik wil verjongen.
-omdat ik een ander systeem wil spelen, ook begint het te vervelen om jaar in jaar uit dezelfde spelers in je selectie te hebben.
-omdat er een gigantisch talent beschikbaar is in de transferperiode, vooral dan zijn ze nog makkelijk op pikken.
-zo af en toe kom ik erachter dat het niet de juiste speler is, van wat ik vooraf had gehoopt.
-om flink te cashen.

Zoals je ziet zijn er tal van redenen om te besluiten om tot verkoop over te gaan.
Wanneer ik continue met dezelfde spelers speel, dan heb ik het gevoel dat ik bv 5jr hetzelfde spel speel.
Elke speler brengt zijn eigen bepaalde bewegingen mee, heerlijk om de boel zo af en toe te verfrissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha dat is wel een goede van je Postius om ze zelf te koop te zetten. Ik vind standaardspelers namelijk niet zo interessant. Mijn doel in het spel is niet zozeer om het best lopende team te hebben. Ik wil 32 topspelers kunnen opstellen. Cristiano Ronaldo, Zlatan en Messi in 1 elftal zeg maar met Robben en Van Persie ook erbij. Ik moet inderdaad bekennen dat ik totaal niet tegen mijn verlies kan. Ik probeer eraan te werken :) Heb Debuchy voor rechtsback gekocht, dus was alweer helemaal in mijn nopjes ;). Vicento is bij mij een sterspeler aan het worden. Die zit voor de rechtshalfpositie op algemeen 96 en groeit nog door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkshalf bedoelde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:02
Stomme vraag misschien maar ik heb gezocht en gegoogled, maar kan je met de PC versie online spelen tegen PS3 of 360 spelers?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 13:21:
Stomme vraag misschien maar ik heb gezocht en gegoogled, maar kan je met de PC versie online spelen tegen PS3 of 360 spelers?
nee, tuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Wie speelt er met een opstelling waar er plek is voor een LMF / LH en een RMF / LH. Had een zeer aanvallende opstelling inclusief deze posities maar dit heeft een aantal nadelen. Ben dan op zoek naar een minder risicovolle opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Radical1980 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:51:
Wie speelt er met een opstelling waar er plek is voor een LMF / LH en een RMF / LH. Had een zeer aanvallende opstelling inclusief deze posities maar dit heeft een aantal nadelen. Ben dan op zoek naar een minder risicovolle opstelling.
4-2-3-1
4-2-2-2
4-4-2
4-5-1
3-4-3

Allemaal prima.
4-3-3 ook nog

En risico heeft meer met je tactiek te maken over het algemeen. (tenzijj je natuurlijk maar 2 DC's opstelt ofzo)

[ Voor 12% gewijzigd door Postius op 08-01-2013 15:03 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
3-4-3 met ruit op het middenveld is ook prima. Verdedigend zit je goed met 3 CB's en een DMF als stofzuiger. Twee CMF's die een bal af kunnen pakken en voorin drie aanvallers met een AMF die inschuift en goaltjes meepikt.

Je kan er overigens ook 3-5-2 van maken, waarbij je een aanvaller en je AMF of DMF inwisselt voor een half, afhangend van hoe verdedigend je wil spelen (Juve speelt 3-5-2 met DMF en Napoli met AMF).

Het belangrijkste is dat je kijkt naar je tactiek en dan met name je defensive line. Ik heb die altijd op 5 of 6 staan, omdat de tegenstander anders constant ballen over de verdediging wipt en je verdedigers dan te ver naar voren staan om in te grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Als ik analoog mijn poppetjes beweeg, dan kan ik met de d-pad de taktiek bijsturen. Maar als ik met de d-pad beweeg, hoe doe ik het dan? Krijg het niet voor elkaar en kan het ook in het controloverzicht niet vinden. (moet toch mogelijk zijn lijkt me?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Heb inmiddels iets gevonden. De tactiek is "quick counter". De exacte opstelling weet ik niet uit mijn hoofd maar het ziet er zo uit:

---------CF-------------
---------------AMF----
---LMF----------------
-------CMF--CMF---
-----------DMF--------
--------------------------
--LB--------------------
------CB--CB---CB--
---------GK-------------

DMF staat in de praktijk net iets onder de CMF. De LB staat net iets boven de CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik heb dit spel en mijn man heeft hem int Frans gekocht weet iemand waar ik de Nederlandse handleiding kan vinden of kan mij iemand zeggen wat de toetsen betekenen en truks. Is gewone afstandsbediening en nuk

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 18:16
Maverick schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:52:
Als ik analoog mijn poppetjes beweeg, dan kan ik met de d-pad de taktiek bijsturen. Maar als ik met de d-pad beweeg, hoe doe ik het dan? Krijg het niet voor elkaar en kan het ook in het controloverzicht niet vinden. (moet toch mogelijk zijn lijkt me?)
"Select" + B / Rondje

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Na een paar maand weer eens MLO opgepakt. De eerste 4 potjes werd ik gequit, de laatste terecht verloren.
Nee dat doet je dan goed voelen zeg....en morgen of overmorgen ga ik weer alles winnen....dan voel je je weer een god. Niet dat ik dan beter of slechter speel. Daarom heeft het opbouwen van een team binnen MLO ook zo weinig nut. Jammer raar spel met die hele ai, ook erg jammer van de grote getale aan quitters.
Voorlopig toch maar weer FIFA (áls ik een footy speel).

edit: Speel tegen een gast die heeft alleen Martins voorin...alle ballen naar voren en zo wint ie...en mijn Puyol maait over al net naast....hahahaahahahaahahahah
edit2: normaal online spelen is er nog steeds niet bij...duurt gvd 4 seconden voordat een speler kan passen nadat ik op een knop heb gedrukt...daaaaaaaaaag
edit3: DIT SPEL ZUIGT: iemand heeft Hulk voorin, 10 ballen through pass op hem, 10x zit mijn verdediging ernaast (Pepe,Puyol etc). Yeah right..DIT SPEL HEEFT ABSOLUUT NIETS MET GOED VOETBAL TE MAKEN

[ Voor 92% gewijzigd door Harribo op 11-02-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie wel eens gelukt om een vrije trap snel te nemen in PES 2013? Bij mij (PS3) komt het af en toe voor dat hij zo gaat staan, dat je snel zou moeten kunnen nemen. Maar welke knop ik ook indruk, hij speelt 'm niet. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lukt zo'n snelle vrije trap wel (op de pc, met playstation controller). Het komt niet zo heel vaak voor dat je een vrije trap snel kunt nemen, maar als het kan dan doe ik het met de pass knop (X / kruisje in mijn geval). Ik weet niet zeker of je ook een hoge bal kunt doen, dat moet ik nog eens uit proberen (maar zoals ik al zei heb ik niet zo vaak snelle vrije trappen).

Vaak gaat zo'n snelle vrije trap nog fout bij mij, want dan speelt de speler de bal of veel te zacht of veel te hard, dus dan is het alsnog nutteloos :P. Maar het zou dus wel moeten kunnen (met de pass-knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt niet vaak voor inderdaad dat je hem snel kan nemen, maar het is wel heel duidelijk als dat het geval is. Maar hij blijft altijd net zo lang staan tot hij overgaat naar nemen van een normale vrije trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Bedoel je een snelle vrije trap als in een snel tikkie om het spel te hervatten? Dat is door linker analoge stick + vierkant of kruisje te drukken, dan springt hij niet automatisch naar de vrije trap stand. Ergens in het pauze menu staat een lijst met alle knoppencombinaties, daar staat het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, linker pookje ook nog indrukken dus? :9 Lijkt het inderdaad op als je de instructies leest… Maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

Ik speel de master league met Malaga (op de xbox 360). Wat hebben Baptista en Isco een dodelijk schot zeg! Sta wel een straatlengte achter op barca (1e) en real (2e) met nog 12 wedstrijden te gaan.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51
Ik speel al een hele tijd PES 2013 maar speel eigenlijk voornamelijk Master League(niet online dus)
Nu hebben zowel ik als een vriend een mooi team ontwikkeld en we willen eigenlijk met ons offline master league team tegen elkaar spelen.
Is dit op een of andere manier mogelijk?

Wij hebben al even snel geprobeerd en online gezocht maar zo gauw niets gevonden omdat je eigenlijk alleen results krijgt over de MLO.
We willen dus gewoon een quick match tegen elkaar kunnen doen. Bij een simpele invite zien we wel user data maar die is greyed out en kun je dus niet selecteren.

Iemand een oplossing hoe we dit wel voor elkaar kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Harribo schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:06:
Na een paar maand weer eens MLO opgepakt. De eerste 4 potjes werd ik gequit....

.....

edit: Speel tegen een gast die heeft alleen Martins voorin...alle ballen naar voren en zo wint ie...en mijn Puyol maait over al net naast....hahahaahahahaahahahah
edit2: normaal online spelen is er nog steeds niet bij...duurt gvd 4 seconden voordat een speler kan passen nadat ik op een knop heb gedrukt...daaaaaaaaaag
edit3: DIT SPEL ZUIGT: iemand heeft Hulk voorin, 10 ballen through pass op hem, 10x zit mijn verdediging ernaast (Pepe,Puyol etc). Yeah right..DIT SPEL HEEFT ABSOLUUT NIETS MET GOED VOETBAL TE MAKEN
Qua quiters ben ik het met je eens. Laat het spel nu ook links liggen, heb te vaak met vergeefse hoop het spel weer aangeraakt. Maar het blijft vervuild met quiters. Bij MLO wordt ik minimaal de helft van mijn overwinningen gequit! Konami lijkt er niets tegen te kunnen doen, enkel zo nu en dan een paar spelers bannen (wat natuurlijk niet genoeg is).

Die through passes naar martins en hulk zijn wel te verdedigen. Wanneer je zo'n through pass aan ziet komen moet je jouw verdediger al naar achter sturen, oftewel, continue anticiperen! Let maar op, tegenstanders die dat beheersen zijn bijna niet te floppen met een lange bal! ;)

Maar helaas, dankzij de quiters is PES2013 dit jaar gewoon een big fail!

ps. Hoe bevalt FIFA jouw t.o.v. Pes? Heb je daar niet het hoge aantal quiters (in een bepaalde mode)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 10:18

Dograver

>> Insert Title Here <<

Vraagje tussendoor,

Bij de become a legend mode kun je jezelf uitrusten met schoenen en vaardigheden.
Hoe krijg ik die 3e vaardigheid vrij. Ik ben al 4/5 seizoenen verder.. maar nog steeds niet die 3e uitrustingsmogelijkheid.
Iemand een idee hoe ik deze vrijspeel.

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Dograver schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:27:
Vraagje tussendoor,

Bij de become a legend mode kun je jezelf uitrusten met schoenen en vaardigheden.
Hoe krijg ik die 3e vaardigheid vrij. Ik ben al 4/5 seizoenen verder.. maar nog steeds niet die 3e uitrustingsmogelijkheid.
Heb de vraag al eens eerder gezien, maar het antwoord nog nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Dograver schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:27:
Vraagje tussendoor,

Als je online speelt, schijn je dit vrij te spelen. Dat is wat ik tegenkom als ik op Google zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Heeft iemand er trouwens ook last van dat de verdedigers van de tegenstander jouw spitsen altijd weten in te halen, maar jouw verdedigers altijd net te langzaam zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Inderdaad herkenbaar, en oh zo frustrerend! Als de spits van de tegenstander doorgebroken is is er bijna geen manier om deze weer in te halen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
ob3lix schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:03:
[...]
Qua quiters ben ik het met je eens. Laat het spel nu ook links liggen, heb te vaak met vergeefse hoop het spel weer aangeraakt. Maar het blijft vervuild met quiters. Bij MLO wordt ik minimaal de helft van mijn overwinningen gequit! Konami lijkt er niets tegen te kunnen doen, enkel zo nu en dan een paar spelers bannen (wat natuurlijk niet genoeg is).
Speel het sinds kort weer. Maar alleen tegen tegenstanders met een A status, B of hoger quit ik voordat de wedstrijd begint. Je weet dan vrij zeker dat mensen met B of hoger gaan quitten. Zo hou ik het wel leuker en minder frustrerend voor mijzelf.
Die through passes naar martins en hulk zijn wel te verdedigen. Wanneer je zo'n through pass aan ziet komen moet je jouw verdediger al naar achter sturen, oftewel, continue anticiperen! Let maar op, tegenstanders die dat beheersen zijn bijna niet te floppen met een lange bal! ;)
Klopt, scheelt een hoop. Maar zo nu en dan gaat zelf dan de beste verdediger de fout in hoor. Vindt het enorm zonde dat veel mensen deze techniek toepassen. Hulk voorin en naar voren rammen. Het spel zou veel meer tactisch en strategisch moeten zijn, meer eisen van zijn spelers door echt na te denken en tegenstanders weg te tikken etc...niet steeds het makkelijk maken mbv die through passes.
ps. Hoe bevalt FIFA jouw t.o.v. Pes? Heb je daar niet het hoge aantal quiters (in een bepaalde mode)?
Blijf in slaap vallen met FIFA. Vooral dit jaar mis ik compleet de actie en spanning. Verder ziet het er prima uit. Vond wat dat betreft FIFA 2006 etc veel leuker, veel meer actie.

Verder komt het heel veel aan op hoe goed je spelers zijn en in wat voor vorm. Nu ik wat topspelers erbij heb, zie ik soms dat een tegenstander, hoe goed hij ook zijn best doet, weinig voor elkaar krijgt.
Maar het blijft PES: je hebt soms 2 modussen: STOPERIGHEID ON/OFF. En als je in de ON modus zit, zijn al je spelers retetraag, reageren traag en hebben moeite met balcontrole.
Heb trouwens ook weer gezien dat een David Luiz niet kon rennen maar gewoon liep ondanks dat ik de ren-button in gedrukt had, zodat een tegenstander er gewoon langs kon rennen. Slecht hoor die cheat ai.
Je moet gewoon accepteren dat je genaaid wordt en af en toe je tegenstander genaaid wordt. Zo is het spel.

Wat me ook opvalt, Buffon houdt bij mij veel schoten tegen maar heeft ze zelden klemvast en levert ze vaak in bij de tegenstander. Valdez doet het in dat opzicht beter.

Wat ik ook uitgevonden heb is het afstoppen van Robben/Ronaldo/etc slalommers. Zet een verdediger met de status van Chiellini erop en doe helemaal niets :) Dus ook niet selecteren oid. Dan pakt Chiellini gewoon de bal af.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 31-03-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 16:22
vandaag dit spel via Steam gekocht. Hij is nog aan het downloaden. Ben benieuwd.

Ben geen die-hard voetbal fan die elke dag van de week met de ere-divisie bezig is, maar als het NL elftal een pot moet spelen kijk ik wel regelmatig. Ik zocht enkel een spel om lekker zelf te kunnen voetballen i.p.v. first person shooter nummer #xxxxxxx. Heb me 'vroeger' ook goed vermaakt met PES 2 (geloof ik) op de xbox. Dat beviel ook goed. FIFA heb ik nooit wat aan gevonden. Voelde veel te ongecontroleerd. Dat had ik met PES stukken minder.

Dus mja, ik laat me verrassen door deze versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 16:22
Even vraagje: hoe pas je de graphics aan in het spel? De resolutie is namelijk belabberd laag en deze zou hoger moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
pdebie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:06:
Even vraagje: hoe pas je de graphics aan in het spel? De resolutie is namelijk belabberd laag en deze zou hoger moeten kunnen.
Op de pc met settings.exe in je PES 2013 map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Het online gedeelte is behoorlijk verbeterd! Heb nu behoorlijk wat potjes achter elkaar gespeeld en geen één cheater meer tegengekomen. Hopelijk kan Konami het nu eindelijke en beetje onder controle houden. Ik heb ook het idee dat ik vaker tegen een tegenstander met dezelfde status speel, meestal gewoon AA of zelfs AAA. Met andere woorden, ik speel de laatste dagen weer met plezier PES :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:59

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Misschien is het voor mij dan nu de tijd om Pes 2013 te proberen.
Elk jaar, sinds 2009 trouw gekocht. Nu nog niet omdat ik me tot nu toe Fut 13 speelde.
Heb eigenlijk wel weer eens zin in de Master league online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
ob3lix schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:34:
Het online gedeelte is behoorlijk verbeterd! Heb nu behoorlijk wat potjes achter elkaar gespeeld en geen één cheater meer tegengekomen. Hopelijk kan Konami het nu eindelijke en beetje onder controle houden. Ik heb ook het idee dat ik vaker tegen een tegenstander met dezelfde status speel, meestal gewoon AA of zelfs AAA. Met andere woorden, ik speel de laatste dagen weer met plezier PES :)!
Je moet ook alleen tegen A spelen. B of hoger zijn bijna altijd quitters.

En als je genaaid wordt door het spel, dan speel ik gewoon niet meer en laat ik het spel gewoon qua tijd uitlopen. Dan hou ik mijn A status. Barreto erin voor Cavani of zo, scheelt ook weer geld in MLO.
Je kan ook in de rust aangeven dat je de ander tot winnaar uitroept maar dan krijg je geen rooie cent.

Je hoeft ook niet goed in dit spel te zijn, plaats Hulk helemaal voorin en allemaal through passes, moet je zien wat je wint ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 13-04-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Ik mag nu niet meer online spelen, ze hebben mij gebanned omdat ik B status of hoger quit denk ik dan.
Tja tis niet anders, ga me niet steeds doodergeren aan types waarvan je van te voren al weet dat ze je gaan quitten. Dan quit ik wel voordat de wedstrijd begint.
Enfin, wel goed dat Konami eindelijk iets doet. Alleen zuur dat ik het ben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Harribo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:43:
Ik mag nu niet meer online spelen, ze hebben mij gebanned omdat ik B status of hoger quit denk ik dan.
Tja tis niet anders, ga me niet steeds doodergeren aan types waarvan je van te voren al weet dat ze je gaan quitten. Dan quit ik wel voordat de wedstrijd begint.
Enfin, wel goed dat Konami eindelijk iets doet. Alleen zuur dat ik het ben :S
Eigenlijk best vreemd dat ze iemand met een A stutus een ban geven. Wat is een A status dan waard in vergelijking met een B status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Heb zelfs AA status.
Tja er hebben er een paar geklaagd en nav daarvan krijg ik dus dit. Iemand met een C status die niemand aangeeft, wordt waarschijnlijk ook niet geband.

Zure is alleen wel dat ik een permanent ban heb geloof ik....dat betekent dus dat ik PES 2013 helemaal never nooit niet meer online kan spelen? En wat als ik een andere PES 2013 koop?
Heb ze het netjes gevraagd en gemaild en krijg dan dezelfde standaard mail terug, lamers...lekker is dat weer

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 17-04-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Harribo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:08:
Heb zelfs AA status.
Tja er hebben er een paar geklaagd en nav daarvan krijg ik dus dit. Iemand met een C status die niemand aangeeft, wordt waarschijnlijk ook niet geband.

Zure is alleen wel dat ik een permanent ban heb geloof ik....dat betekent dus dat ik PES 2013 helemaal never nooit niet meer online kan spelen? En wat als ik een andere PES 2013 koop?
Heb ze het netjes gevraagd en gemaild en krijg dan dezelfde standaard mail terug, lamers...lekker is dat weer
Toch vreemd. Als je kijkt wat de relatie is tussen hoe ze de status bepalen en waarom jij bent gebanned: https://www.konami-pes201...courtesy-level-explained/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keepers van PES 2013 kunnen niet goed tegen indraaiende corners... Ik nam de corner een beetje verkeerd, en hij viel zomaar in 1x binnen!

http://cloud.h-dev.nl/1s381h2z460V

En het is niet incidenteel, want toen ik het nog een keer probeerde:
http://cloud.h-dev.nl/0l0h0q2q222D

(beide links zijn .mov's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:08:
Heb zelfs AA status.

Ik denk dat ze je account geband hebben. Dan kun je pas in PES2014 weer meedoen. Heb je evt. de mogelijkheid om de game onder een ander account te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:53:
[...]
Ik denk dat ze je account geband hebben. Dan kun je pas in PES2014 weer meedoen. Heb je evt. de mogelijkheid om de game onder een ander account te testen?
Dat denk ik dus ook. Nee, zal een andere PES 2013 moeten kopen wil ik weer meedoen.
Dan ook met ander email adres en ander wachtwoord. Het enige wat ze misschien nog dan kunnen blocken is via mijn ip adres. Maar dat zal toch wel niet lijkt me? Het Id wordt geblokt is melding, dus ik denk dat de overige dingen niet zo heel belangrijk zijn.
Kan natuurlijk een ip faker gebruiken maar eerlijk gezegd wil ik zover niet gaan.
Voorlopig speel ik nog ff offline. PES 2013 voor de pc is ook nog niet echt goedkoop nu.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 24-04-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe slecht ben je als je met Iniesta, C. Ronaldo en v. Persie nog in Novice Cup meedoet.... :N

Speel je dan met je total assets van nog geen 25M tegen iemand van 403M. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Zou iemand die de laatste DLC gebruikt mij kunnen vertellen of daarin Fischer bij Ajax zit en Boetius bij Feyenoord? Ik heb namelijk de laatste SMoKE patch gedownload met de laatste patch en DLC aan boord en beide spelers ontbreken doodleuk. Ik wil dus weten of het aan deze patch ligt of aan de officiele data.

Alvast bedankt.

Edit: ik zie met een editor dat beide spelers wel aanwezig zijn in de geinstalleerde dt0f.img file maar niet in de option file. Ligt dus waarschijnlijk aan de patch aangezien het een schone installatie was.

[ Voor 24% gewijzigd door Dracul op 03-05-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Dracul schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:45:
Zou iemand die de laatste DLC gebruikt mij kunnen vertellen of daarin Fischer bij Ajax zit en Boetius bij Feyenoord? Ik heb namelijk de laatste SMoKE patch gedownload met de laatste patch en DLC aan boord en beide spelers ontbreken doodleuk. Ik wil dus weten of het aan deze patch ligt of aan de officiele data.

Alvast bedankt.

Edit: ik zie met een editor dat beide spelers wel aanwezig zijn in de geinstalleerde dt0f.img file maar niet in de option file. Ligt dus waarschijnlijk aan de patch aangezien het een schone installatie was.
Een beetje laat, maar ze zitten er wel bij, dus ligt aan de mod/patch die jij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Sindskort heb ik PES13 op de XBOX360 en heb erg veel last van offline lag! Ik kom van een PS3 en daar had ik dit nooit. Als ik 1 tegen 1 offline speel tegen mijn broertje, ontstaat er veel offline lag in de 2e helft.

Heb hier even gezocht en ook op google maar ben er niet veel wijzer van geworden. Hier hebben ze ook over hetzelfde probleem > http://forums.xbox.com/xb...757/p/413591/2159347.aspx

Waar kan het aan liggen? Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Cache legen van de 360 kan weleens helpen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Even een vraag over de PC versie van PES.. Is deze op hetzelfde niveau als de console versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Weet iemand hoe je de upgrade uitvoert van Data Pack 5.0 naar Data Pack 6.0 op de Xbox? Ik heb een aantal keer de download uitgevoerd maar in het beginscherm blijft Data Pack 5.0 staan. Hierdoor kan ik niet meer online spelen.

[ Voor 62% gewijzigd door Radical1980 op 22-05-2013 20:47 . Reden: Verkeerde versie genoemd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Heb een oplossing gevonden. In mijn geval Data Pack 5.0 verwijderen zodat ik op Data Pack 4.0 zit. Vervolgens Data Pack 6.0 installeren en niet Data Pack 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Heb nu een nieuwe pes gekocht voor de pc.
Heb eerst een nieuwe Konami Id aangemaakt en ingelogd met de oude serial, kan ik nog steeds niet inloggen. Wil graag weten waar Konami mij op blokt (Id,Serial,Ip)?

Dus ik heb ze email gestuurd maar krijg tot nu toe steeds de standaard emails van hun terug. Die heb ik toch netjes opgevolgd en het probleem is nog steeds niet opgelost. Dus nu moeten ze het écht uitzoeken en dan reageren ze toch wat minder snel :)

Als dit op lange termijn niet werkt, zal ik weer een nieuwe Konami Id aanmaken en gebruiken met mijn nieuwe serial van mijn nieuwe spel. Zou graag weer online spelen en pas dan wel op dat ik iets quit. Ondanks mijn AA status hoeft er maar 1 of 2 te zijn die zo leip zijn om Konami te mailen met video en je bent dus geblokt.

Edit1: eerste reactie terug van Konami: de Konami Id is gelinkt aan de serie nummer. Dus een ander Id aanmaken lost mijn probleem niet op.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 06-06-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Kan weer online spelen met een andere nieuwe PES 2013. Nieuwe Id aangemaakt ook.
Dat is dus nodig om weer online te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Ben weer online aan het spelen. Met een bagger team maar bijna elke wedstrijd heb ik meer kansen, maar ze mogen er niet in lijkt het wel. Totdat de 60e minuut aanbreekt en mijn matige spelers allemaal moe zijn en de tegenstander nog snelle betere en fittere spelers heeft. Tja.. verlies op verlies dus. Je MOET gewoon goede spelers hebben in dit spel anders ben je echt verloren online hoe goed je je best ook doet.
Slaat gewoon nergens op, scripted shit.

Ff een voorbeeld van een wedstrijd (ik ben NAC) die ik net gespeeld heb, vanaf de 55e minuut niet meer gespeeld , was er zat van, gewoon uit laten lopen, vandaar het lage balbezit. Dit overkomt mij helft van de tijd, erg jammer. Kan er niets aan doen dan het keer op keer ondergaan ondanks mijn betere spel.
Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/rys8gsy9v/Naamloos_Small.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 13-06-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Ok ik verlies wedstrijd op wedstrijd ondanks dat ik vaak veel meer kansen heb(mijn schoten zijn goed, keeper haalt ze er wonderbaarlijk steeds uit).

Maar enfin... opeens sta ik in de 80e minuut eindelijk met 2-0 voor, jippie! Vliegt de verbinding eruit, Server verbinding verbroken :S
Al mijn spelers zijn daarna moe, mijn rating keldert en als klap op de vuurpijl spring ik van een A status naar een B status terwijl ik daarvoor geen wedstrijd gequit had
Lekker is dat weer....online heeft Konami nog veel werk te doen...
Edit: weer eruit geklapt, tis zeker de dag van de servers niet

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 18-06-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Je hebt 13 schoten waarvan 10 op doel en je scoort niet?! Of de spitsen van NAC zijn echt slecht, of je schoten zijn niet zo goed als je zelf denkt... No offence :)

Qua aantal schoten ben je inderdaad beter, en dat tegen Real. Het grote verschil is dat hij de kansen wel afmaakt (inderdaad betere spitsen?)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Resteleiro schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:08:
Je hebt 13 schoten waarvan 10 op doel en je scoort niet?! Of de spitsen van NAC zijn echt slecht, of je schoten zijn niet zo goed als je zelf denkt... No offence :)
Nou ik heb geen videos, maar harde kopballen van dichtbij in de hoek, schoten hard in de hoek, de keeper heeft ze. Serieus, tis net alsof het spel weet dat je mindere spelers hebt en daardoor die goede schoten er niet in laat gaan. Huntelaar heeft bijv. een goede schotrating...die gaan er vaak wel in. Maar als een Wildschut dat doet, en dat praat ik over dezelfde bal met ongeveer dezelfde keeper, dan gaan ze er niet in.
Qua aantal schoten ben je inderdaad beter, en dat tegen Real. Het grote verschil is dat hij de kansen wel afmaakt (inderdaad betere spitsen?)
Nou hij schiet net zo als mij. Het verschil zit hem toch in de keeper misschien. Cilessen is geen topper.
Maar dan nog, het is echt extreem te zien dat dit zo enorm vaak gebeurt.

Tis trouwens leuk spelen, heb nu een MLO team met alleen maar Nederlandse spelers.
Het enige waar ik echt schijtziek van wordt, zijn die tegenstanders met een Martins voorin, en ALLE ballen lang. TOTAAL GEEN SPEL. En het f*cking vervelende is dan ook nog dat die vroeg of laat dan scoort, hoe verdedigend ik ook speel, hoe ver ik mijn verdedigers dan ook achteruit heb staan. Dat soort spelers zijn de enige die ik quit. Dat is geen voetbal. Het is echt heel jammer dat PES 2013 niet uitnodigt om proberen met voetbal de tegenstander weg te spelen, het is alle ballen met through passen naar voren rammen en snelle spitsen die dan moeten scoren.
Ikzelf betrap me er ook op omdat het gewoon de beste manier is om goals te maken. Heel jammer.

Verder is het heel leuk :)
Valt me nog mee hoe goed ik uit de voeten kan met die Nederlandse spelers. Wildschut en Toornstra zijn echte goede spelers.

Mijn team:
Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/jscvhtld5/pes2013nl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/ytzlr1v0r/pes2013tennl.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 22-06-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Lekker team hoor, ik zou wel Donk erin zetten ipv Martins Indi afgaande op de ratings.

Lange ballen is toch ook een vorm van "spel". Gebruik maken van de snelheid van je spits(en). Wie niet goed is moet slim zijn.. Moet je je verdedigende linie dicht bij de keeper laten spelen en niet te ver op laten komen, eventueel alleen je backs... Vervelend is wel dat zodra je spits doorgebroken is er geen mogelijkheid meer bestaat om deze te achterhalen op de een of andere manier, ongeacht hoe snel je verdediger ook is.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Resteleiro schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:45:
Lange ballen is toch ook een vorm van "spel".
Wat jij zegt doe ik al. Maar vroeg of laat stapt een verdediger gewoon over een bal heen en dan ben je gezien.
Dat is gewoon geprogrammeerd...zonder dat ik dan ook maar een knop aanraak. Heel jammer.
Gewoon 20x naar voren hossen, gaat altijd een keer of 2 goed. Dit is veel te makkelijk gemaakt als aanval.
Snap dan ook niet wat voor lol je nog dan aan dit spel beleeft...ik vind het juist leuk om openingen te creeeren, de fysieke kracht te gebruiken etc...inzicht, dat is het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit begint onderhand wel een beetje het "Harribo's PES-ervaringen"-topic te worden. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Als vroeger fanatiek PES speler vrees ik dat de dagen van PES wel zo'n beetje geteld zijn. Ik verwacht dat ze de komende jaren steeds minder van PES gaan verkopen. Zou het heel jammer vinden als deze game-serie ophoudt te bestaan maar ze kunnen gewoon niet opboksen tegen de online features en andere spelmodi van FIFA.

Ik was vroeger ook van de stempel "FIFA Sucks" maar ik ben 180 graden omgedraaid. Komt gewoon doordat de online features bij FIFA veel beter werken als bij PES. Master League heb ik jaren gespeeld maar FIFA Ultimate Team is nu gewoon leuker.

Helaas maar dat zijn my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:27:
Als vroeger fanatiek PES speler vrees ik dat de dagen van PES wel zo'n beetje geteld zijn. Ik verwacht dat ze de komende jaren steeds minder van PES gaan verkopen. Zou het heel jammer vinden als deze game-serie ophoudt te bestaan maar ze kunnen gewoon niet opboksen tegen de online features en andere spelmodi van FIFA.

Ik was vroeger ook van de stempel "FIFA Sucks" maar ik ben 180 graden omgedraaid. Komt gewoon doordat de online features bij FIFA veel beter werken als bij PES. Master League heb ik jaren gespeeld maar FIFA Ultimate Team is nu gewoon leuker.

Helaas maar dat zijn my 2 cents...
Ik heb de afgelopen jaren FIFA gespeeld, maar toen ik merkte dat PES2013 wel lekker speelde, ben ik weer overgestapt. Het is jammer dat Konami niet echt een vuist kan maken tegen het kapitaalkrachtige EA dat mede daardoor veel meer licenties heeft. Ik denk dat het wel moeilijker wordt voor PES in de komende jaren. Ze zullen echt met wat nieuws moeten komen en het in een keer goed neerzetten. Dan alleen kunnen ze via mond tot mond reclame terrein terugpakken. Tot die tijd denk ik dat het merendeel van de voetballiefhebbers voor FIFA zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik vind PES13 echt geweldig, moet wel erbij zeggen dat ik niet online speel. Ik vermaak me dagelijks met de offline master league op het allerhoogste niveau. Ook frustratie momentjes natuurlijk maar dat heb ik bij elk spel wat ik speel, ligt meer aan mij dan aan het spel :P

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Gisteren sinds tijden weer eens een paar potjes PES gedaan met mijn kleine broertje. Zoals altijd weer veel spanning en sensatie, maar ook ergernis (hoort erbij). Vooral de gele kaarten om een licht tikje, of juist de grove overtredingen die niet worden bestraft als het team in balbezit blijft, blijven onbegrijpelijk.

Toch wel weer een leuke spelsituatie meegemaakt. Toen ik met mijn keeper iets te ver uit kwam, kwam de bal via via ergens bij de middellijn in de voeten van een speler van de tegenstander. Mijn broertje bedacht zich niet en schoot ineens, ver over de keeper heen die rond de 16 lag te spartelen, richting het doel wat niet in beeld was. Ik telde al een tegendoelpunt, totdat ik zag dat mijn laatste man maar eens had besloten het doel te gaan bewaken als stand-in voor de keeper. Hij kopte de bal weer keurig terug in het veld. Had ik nog nooit meegemaakt en mijn broertje ook niet, gezien het feit dat hij al min of meer met zijn handen in de lucht stond 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:55:
[...]

Ik heb de afgelopen jaren FIFA gespeeld, maar toen ik merkte dat PES2013 wel lekker speelde, ben ik weer overgestapt. Het is jammer dat Konami niet echt een vuist kan maken tegen het kapitaalkrachtige EA dat mede daardoor veel meer licenties heeft. Ik denk dat het wel moeilijker wordt voor PES in de komende jaren. Ze zullen echt met wat nieuws moeten komen en het in een keer goed neerzetten. Dan alleen kunnen ze via mond tot mond reclame terrein terugpakken. Tot die tijd denk ik dat het merendeel van de voetballiefhebbers voor FIFA zal gaan.
Het lulligste is dat EA extra betaalt om de licenties exclusief te houden. Ze betalen dus om Konami buiten de deur te houden. Gelukkig hebben ze wel steeds meer licenties en heb je option files waarmee je zelf alle officiële teams krijgt. Het is mooi dat ze bij gebrek aan licenties wel de mogelijkheid bieden om er zelf iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik speel sinds kort weer PES. Ik ben eingenlijk nu pas serieus begonnen met ML. Ik zie dat je items kan geven aan spelers die betaalde trainingen effectiever maakt. Ik zie echter nog geen verschil is de groei van die bepaalde stats. Voorbeeld: ik heb een balance disk gegeven aan een verdediger, dan verwacht ik dat de Defence stat sneller omhoog gaat dan de Attack stat. Daarbij weet ik dat mijn coach nog niet zo goed is: het aantal focus punten is maar 2 punten per groep behalve voor pass heb ik 3 kunnen geven. Ook hebben de spelers nog niet zo lang de items vast, de langste iets van 2-3 maanden. Echter zou ik toch iets van een verschil verwachten in die groei balkjes. Ik heb namelijk een keer getest door 6 focus punten toe te kennen aan 1 groep zoals shoot en de rest 0 gegeven. En dan zie ik in 2-3 weken tijd al verschil in de groei balkjes. Ik vraag me dus eigenlijk af of je dan nog iets speciaal met die items moet doen behalve het aan de spelers geven?

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 31-08-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 06:54

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe is PES tegenwoordig online, nog steeds zoveel lag als 4 jaar geleden?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Christiano007 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:16:
Hoe is PES tegenwoordig online, nog steeds zoveel lag als 4 jaar geleden?
En wat ik me ook afvraag; kán het nog online? Want ik wil namelijk PES13 aanschaffen, alleen dan moet ik wel online kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Welk platform? Pc of console?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

PS3. Hoe lang houdt Konami hun servers gemiddeld omhoog voor online play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Ik speel nu pes 2013 online nog steeds.
Hardstikke leuk maar sinds een maand of zo reageert alles online traag.
Niet alleen in het spel zelf wat natuurlijk enorm irritant is maar ook als ik op het strategie scherm zit.
Als ik ff met de pook naar beneden doe, vliegt gelijk de cursor zo'n beetje halverwege het scherm naar beneden bij wijze van, zo gevoelig en raar is de besturing.
Mss iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Patch 1.12 zorgt ervoor dat PES 2014 eindelijk in de buurt komt van wat je Beta zou kunnen noemen })

[ Voor 7% gewijzigd door Dracul op 25-04-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Dracul schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:42:
Patch 1.12 zorgt ervoor dat PES 2014 eindelijk in de buurt komt van wat je Beta zou kunnen noemen })
Dat riep je in het forum van 2014 ook. Kan me het niet voorstellen, het spel zelf is zooo enorm slecht en onspeelbaar geworden. Dat los je niet op met een patch. Zal het tzt eens checken als ik zin heb.

Edit: wat ik niet begrijp, is dat ik al weken bijna elk potje verlies online. Komt mede door die stroperigheid van de controle. Ik weet niet wat er steeds mis is. Ik doe de pook naar bijv, links en een speler is niet meer te stoppen. Ik hou de pook voor een pass linksonder, gaat ie rechtsboven, terwijl op beide posities een speler stond. Verder zie ik mijn spelers niet meer kunnen draaien en lopen ze gewoon over ballen heen. Deze laatste zin is inherent aan de cheat ai van pes. Maar het komt erbij. Jammer,hoewel ik PES 2013 nog steeds het beste voetbalspel vindt.
Mochten Fifa 15 en pes 2015 weer zo traag en bagger zijn, dan speel ik nog steeds pes 2013 ondanks zijn gebreken.

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 29-04-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Klopt, ik postte in eerste instantie in het verkeerde topic, nu weer :*)

Ik ben het helemaal met je eens hoor, PES 2014 was gewoon onspeelbaar en dat is ook de reden dat ik toch
melding deed van Patch 1.12 want die maakt het spel echt wel beter. Alhoewel het in mijn ogen nog
een patch met dezelfde impact nodig heeft om het echt goed te maken is het zeker speelbaar nu maar daar kun je natuurlijk over discussieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-09 22:42
Ik heb hem ook maar aangeschaft op de PC voor 14 euro :)

Kijken of de online nog (lekker) werkt. Kwam bij toeval op deze PES uit :)

Edit: ik lees net dit op Konami :( wat een flauwekul dat je oudere spellen niet meer online kunt spelen?
of zijn er ook unofficial servers?
Pro Evolution Soccer 2013 Online Service drawing to a close
Thank you very much for playing "Pro Evolution Soccer 2013."

We regret to inform everyone that the "Pro Evolution Soccer 2013" service will be retired as of on January 27, 2015. The MyPes services will stop on Dec 16, 2014.

Should there be any inquiries regarding the retirement, please refer to the FAQ at the bottom of the " Pro Evolution Soccer 2013" Application Canvas Page or please contact KDE-US Customer Service at:

https://us-support.konami.com

Although there is not much time remaining, we hope that you will continue to enjoy "Pro Evolution Soccer 2013" until its retirement.

Thank you.

[ Voor 78% gewijzigd door DaYwaLkUr op 25-11-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook bovenstaand bericht. Binnenkort is het niet langer mogelijk om PES 2013 online te spelen, op geen enkel platform. Dit doet Konami ieder jaar rond eind januari met de editie van 2 jaar terug.

Ik bedacht me zelf dat ik die game wel heb, maar dat ik me nooit heb toegelegd op de online Trophies. Meestal speelde ik de game alleen met een paar vrienden op de bank. Ik wil deze nu alsnog behalen. Voor vrijdagavond 19:00 uur heb ik een gaming session gepland via psnprofiles.com. Mocht iemand deze Trophies ook willen behalen of mij even willen helpen, meld je aan via die geplande sessie.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste