Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ucS3Dr00Dhc]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nnNmEtZMUH4]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BaR0M9rS-yQ]

De laatste trailer maakt mij echt enthousiast!

meer info: http://winningelevenblog.com/

ps: er komt een free DLC op de dag wanneer het spel wordt uitgebracht waar alle LA LIGA stadions opstaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:53
Ondanks dat ik Fifa 12 speel moet ik zeggen dat je bij PES altijd een vorm van onvoorspelbaarheid hebt die Fifa 12 toch niet kan brengen. Ondanks dat ze bij Fifa 12 beweren dat bijvoorbeeld schieten random is, voelt dat toch deels gescript.
Het zijn ontzettend vette filmpjes en de animaties zien er voor PES ook niet slecht uit. Ben benieuwd hoe hoog het niveau is van PES dit jaar.
Ook de CL licentie maakt toch altijd PES interessant.

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 08-06-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik las dat de Copa Libertadores in de ML komt. Wat dit precies inhoud is nog niet duidelijk, maar kan alleen maar goed nieuws zijn! (BRON)

En oh ja, een demo komt al in Juli (BRON)

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:56
Ziet er weer goed uit!
Hoop alleen dat het Comedy Capers gehalte er wat uit gehaald is (dingen zoals mannetjes die over ballen heenlopen, onnozel de verkeerde kant oplopen etc etc).

Demo in Juli...ben benieuwd...zal wel een vroege beta zijn om mensen alvast PES-warm te maken :)

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 10-07-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben benieuwd of ik na 15 jaar eindelijk PES normaal online kan doen. Maar ik denk dat ze dat in azie niet leuk vinden ofzo want die online doet het dus al 10 jaar extreem slecht.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:45:
Ik ben benieuwd of ik na 15 jaar eindelijk PES normaal online kan doen. Maar ik denk dat ze dat in azie niet leuk vinden ofzo want die online doet het dus al 10 jaar extreem slecht.
Online is wel wat verbeterd maar ik baal er van dat ik als Nederlander continu wordt gefronteerd met Turken en Grieken met vertragende verbindingen. Zelf schijnen ze alle controle te hebben en mijn spelers lopen door stroop.

Zou fijn zijn als je kon kiezen tegen welke landen je wel en niet wilt spelen, zou een hoop schelen.

Edit: ik zie niet nieuws aan het eerste filmpje tov 2012(?), nu lopen verdedigers ook mee etc...volgens mij is het allemaal bullshit om het spel maar interessant te maken en daarmee te verkopen. Niets mis mee maar ik zie voorlopig echt niets anders nieuws.
In PES 2012 had je off the ball control als iets nieuws. Maakt me allemaal niet uit, ik kijk wel uit naar PES 2013 , met of zonder bullshit.

[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 11-07-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou dan ook eens op met huilen. Het gejank van iedereen in het topic (wat dus 90% is) zorgt er voor dat t niet zo leuk meer is om te posten. 2013 here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Het laatste filmpje belooft wel wat moois.

YouTube: Introducing PES 2013: On the pitch (Episode 2)

Bij het manual passen en schieten komt er een pijltje in beeld, ideaal.

[ Voor 19% gewijzigd door ratsja op 17-07-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
ratsja schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:52:
Het laatste filmpje belooft wel wat moois.

YouTube: Introducing PES 2013: On the pitch (Episode 2)

Bij het manual passen en schieten komt er een pijltje in beeld, ideaal.
Het filmpje ziet er inderdaad erg goed uit! Vooral de gelijkenissen met goals op het afgelopen EK. Ik noem de goal van Lahm tegen Griekenland, die van Balotelli tegen Duitsland, die van C. Ronaldo tegen Nederland :'( en ik herkende ook die van C. Ronaldo tegen Tsjechie (voor zijn man komen en met een snoekduik scoren).

EDIT: zie onderstaand filmpje:

Wat betreft het pijltje, dit is gedaan om het 360 graden passen te showen. Is standaard niet meegenomen in het spel, voor zover ik begrijp uit een tweet van Adam Bhatti (en die zit heel dichtbij het ontwikkelingsteam van PES): https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/225186969871855617

[ Voor 6% gewijzigd door HwKok op 19-07-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
De eerste demo aanstaande woensdag, 25 juli te downloaden!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=s9qGp6VA7mA&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen is het zo ver! Was net van plan om van het weekend PES2012 nog te spelen, maar m'n ervaring van eerdere jaren leert dat ik de vorige versie niet meer speel zodra ik de demo gespeeld heb... :+

morgen kan het gezeur van harribo weer beginnen! :9

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:30:
Morgen is het zo ver! Was net van plan om van het weekend PES2012 nog te spelen, maar m'n ervaring van eerdere jaren leert dat ik de vorige versie niet meer speel zodra ik de demo gespeeld heb... :+

morgen kan het gezeur van harribo weer beginnen! :9
Met een beetje geluk is de demo over 5 uurtjes al te downloaden....beetje hopen tegen beter weten in, ik beken.
Wat gezeur betreft, moet je bij jurjanneke van fok zijn, die als fifa fanboy (geheel objectief AHUM) reviews van pes schrijft. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Tja, ik vind Tweakers in het algemeen ook lichtelijk pro-Fifa, maar dan bedoel ik meer dat er meer over Fifa dan over PES op de frontpage verschijnt. De reviews zijn altijd wel aardig reëel.

Meestal lekt de demo inderdaad wel wat uurtjes voor het embargo eindigt via een vage buitenlandse site. Het is een kwestie van internet in de gaten houden (en dit topic). Zodra iemand een link tegenkomt: meteen hier neerzetten!

[ Voor 37% gewijzigd door HwKok op 24-07-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van evo-web.co.uk:

'No need to stay up. Word in the street is that it's not coming 'til 1 pm.'

Edit:

PES (PS3) via Jp psn binnen aan het halen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 05:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is hij al uit voor de Xbox, maar voor PS3 nog niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:45:
Inmiddels is hij al uit voor de Xbox, maar voor PS3 nog niet... :(
Download em dan via psn jp, speel de demo al vanaf 5:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:42:
[...]

Download em dan via psn jp, speel de demo al vanaf 5:30.
Ja, net aangezet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Nu nog erg traag met downloaden, maar hij is online!

PES 2013 DEMO

EDIT: Ik denk een trage opstartfase van de download, maar hij gaat nu op volle snelheid.

[ Voor 21% gewijzigd door HwKok op 25-07-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een paar potjes gespeeld, en de eerste indruk is zeer goed! Het speelt net wat vloeiender, en een hoop kleine verbeteringen. Zo kan je nu beter uitgooien met de keeper (met krachtmeter), was toch wel een grote ergernis bij 2012. Weet niet waardoor, maar krijg toch nog net iets meer het voetbalgevoel dan bij PES2012. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:45:
Al een paar potjes gespeeld, en de eerste indruk is zeer goed! Het speelt net wat vloeiender, en een hoop kleine verbeteringen. Zo kan je nu beter uitgooien met de keeper (met krachtmeter), was toch wel een grote ergernis bij 2012. Weet niet waardoor, maar krijg toch nog net iets meer het voetbalgevoel dan bij PES2012. :)
Ik moet zeggen dat het aardig realistisch is. En de AI is ook weer beter geworden, zeer goed meelopen.
Tevens zijn zeker de keepers op de schop gegaan, ze zijn een stuk beter.
Het schieten is nu geweldig. En !!! de voorzetten zijn weer als vanouds......Early crosses zijn beter en de gewone voorzetten ook. Het handmatig passen is ook leuk, speler wegsturen met rechterpook gaat ook beter dan in 2012.
En inderdaad alles gaat vloeiender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat ik tot nu toe het meest gescoord heb uit rebounds, schieten gaat soms nog niet helemaal lekker, waardoor de keeper er nog aan kan zitten. Maar vaak komt hij an alsnog voor m'n voeten en kan ik hem intikken. En het is een tikkeltje te makkelijk, maar m'n Japans is niet zo goed... :+

Inmiddels de Engelse ook al online? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eu versie ps3 online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

(jarig!)
Pfff torrent van Gamershell gaat traag... iemand een snel mirrortje?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verbeterde "first touch" is toch wel een van de belangrijkste verbeteringen als je het mij vraagt! Mits goed uitgevoerd kan je in 1 beweging ruimte creëren voor een uitbraak of schot. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:35:
De verbeterde "first touch" is toch wel een van de belangrijkste verbeteringen als je het mij vraagt! Mits goed uitgevoerd kan je in 1 beweging ruimte creëren voor een uitbraak of schot. :Y
Hoe doe je dit precies ???
Want dat is me niet geheel duidelijk..

R2 als ik met niet vergis
?

[ Voor 4% gewijzigd door ratsja op 25-07-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:37:
[...]

Hoe doe je dit precies ???
Want dat is me niet geheel duidelijk..

R2 als ik met niet vergis
?
Doet hij automatisch aan de hand van de richting van linker pookje. Is wel heel afhankelijk van de spielerei hoe de bal aankomt, maar kan echt super handig zijn. Edit: Zie dat je daar ook nog tricks aan toe kan voegen, dat heb ik nog niet uitgevonden. :9 Als je R3 inhoud voordat hij aanneemt, da wipt hij hem iets op.

Nu even de EU versie aan het downloaden. Daar kan je moeilijkheidsgraad wel instellen toch? Al ga ik nog wel even op standaard niveau spelen om wat beter af te ronden. Heb best moeite met scoren, veel schoten naast of tegen keeper. Vooral 1-on-1 is lastig..

Las trouwens op Twitter dat je laag kan schieten door driehoekje in te drukken net voordat je de bal raakt. Mar is me nog niet gelukt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

DenniZ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:33:
Pfff torrent van Gamershell gaat traag... iemand een snel mirrortje?
Gbit NL (laat hem wel een poosje staan...)
Gbit FR

[ Voor 22% gewijzigd door Tortelli op 25-07-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:13:
[...]

Doet hij automatisch aan de hand van de richting van linker pookje. Is wel heel afhankelijk van de spielerei hoe de bal aankomt, maar kan echt super handig zijn. Edit: Zie dat je daar ook nog tricks aan toe kan voegen, dat heb ik nog niet uitgevonden. :9 Als je R3 inhoud voordat hij aanneemt, da wipt hij hem iets op.

Nu even de EU versie aan het downloaden. Daar kan je moeilijkheidsgraad wel instellen toch?
de moeilijkheidsgraad is ook gewoon bij WE 2013 in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:11
Los bij portugal engeland op de ps3 liepen er opeens 5 coaches door het veld heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:19:
[...]

de moeilijkheidsgraad is ook gewoon bij WE 2013 in te stellen.
Ongetwijfeld, maar die setting ga ik niet vinden in het Japans! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:13:
[...]

Nu even de EU versie aan het downloaden. Daar kan je moeilijkheidsgraad wel instellen toch? Al ga ik nog wel even op standaard niveau spelen om wat beter af te ronden. Heb best moeite met scoren, veel schoten naast of tegen keeper. Vooral 1-on-1 is lastig..

Las trouwens op Twitter dat je laag kan schieten door driehoekje in te drukken net voordat je de bal raakt. Mar is me nog niet gelukt.
Laag schieten kan alleen ivm manualshooting dus met L2+schot+driehoekje, las ik.
De manualschoten met L2 zijn trouwens harder dan "niet manual".

Dat met R3 is mij 1x per ongeluk gelukt. Wipte de bal toen echt over de verdediger heen en ging er voorbij. Nu lukt dat me niet meer direct. EDIT: Heb dit inmiddels door, R3 idd echt inhouden voor de aanname.

Ik probeer nog te ontdekken hoe de truukjes werken. In 2012 gebruikte ik veel dat wippertje langs een verdediger met R3 + richtin(dacht ik of + L2), maar nu lukt die me niet meer... Vraag me ook af hoe je bijv een panna maakt (staat in de bewegingenlijst, maar likt me niet). Iemand die dit wel voor elkaar krijgt?

[ Voor 4% gewijzigd door Monda op 26-07-2012 22:51 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 00:37
Hoewel ik niet helemaal objectief ben omdat ik een FIFA-diehard ben, vond ik de PES demo toch een beetje tegenvallen. Graphics, publiek en spelers, zijn snel afgewerkt waardoor ze een leuk van een afstandje zijn maar bij het inzoomen tegenvallen.
Scheidsrechters maken vaak de juiste beslissing, maar staan soms aan de andere kant van het veld (wachten dan op de plek waar een vrije trap genomen zou moeten worden, maar je mocht doorspelen vanwege voordeel).
De specifieke items voor een speler ben ik niet erg veel tegengekomen, maar zijn er wel; bijvoorbeeld hoe C. Ronaldo loopt. De totale vrijheid die je hebt bij het bepalen van je opstelling, waarbij je echt nauwkeurig iemand neer kan zetten, is iets waar EA Sports voor FIFA nog wat van kan leren.

Al met al blijf ik de gameplay van PES erg stroef vinden (ook al speel ik op hoogste speelsnelheid) en de details maar matig vind uitgewerkt waardoor ik eens te meer PES 2013 zal laten liggen voor FIFA.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 01:01:
Hoewel ik niet helemaal objectief ben omdat ik een FIFA-diehard ben, vond ik de PES demo toch een beetje tegenvallen. Graphics, publiek en spelers, zijn snel afgewerkt waardoor ze een leuk van een afstandje zijn maar bij het inzoomen tegenvallen.
Scheidsrechters maken vaak de juiste beslissing, maar staan soms aan de andere kant van het veld (wachten dan op de plek waar een vrije trap genomen zou moeten worden, maar je mocht doorspelen vanwege voordeel).
De specifieke items voor een speler ben ik niet erg veel tegengekomen, maar zijn er wel; bijvoorbeeld hoe C. Ronaldo loopt. De totale vrijheid die je hebt bij het bepalen van je opstelling, waarbij je echt nauwkeurig iemand neer kan zetten, is iets waar EA Sports voor FIFA nog wat van kan leren.

Al met al blijf ik de gameplay van PES erg stroef vinden (ook al speel ik op hoogste speelsnelheid) en de details maar matig vind uitgewerkt waardoor ik eens te meer PES 2013 zal laten liggen voor FIFA.
Als 'PES diehard' heb ik me laten verleiden om tot aanschaf van Fifa 2011 over te gaan.
Bij zowel mijn phat als slim PS3 , blijf ik last houden van het alom bekende Fifa-freeze probleem..
De game heb ik voorzien van de patch die daarvoor uitgebracht werd, helaas zonder succes...sla google er maar eens op na.

M.a.w. de demo van PES 2011 en 2012 speelt vele malen beter dan de volledige Fifa 2011 game, welke bij mij na 5 potjes te hebben gespeeld stof ligt te happen.
Daarnaast vind ik dat je met je kritiek totaal de plank mis slaat, je reviewt de demo alsof het een volledige game betreft.
En volgens mij heb je geen idee wat de veranderingen ten opzichte van PES 2012 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Na het spelen van de eerste potjes PES 2013 demo, heb ik het idee dat er weinig veranderd is tov PES 2012
Het zijn de details denk ik die veranderd zijn(?) : mannetjes die makkelijker een bal aannemen, minder stomme hachelijke momenten
Het spel is wat geperfectioneerd naar mijn idee. Geen overbodig luxe vind ik, daar in PES 2012 veel rare dingen zaten zoals mannetjes die tegen elkaar opliepen etc..ben er dus wel blij mee.

Pirlo is in het spel net zo goed aanwezig zonder te rennen op het middenveld als in werkelijkheid, heel mooi gedaan.

De cheat dingen heb ik nog niet veel gezien, een paar dingetjes, misschien dat ze die er toch wat uitgehaald hebben door een betere cpu AI (?).
Verder vind ik het spel wat traag maar dat is aan te passen. Leuke demo.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 28-07-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Harribo schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:44:
Na het spelen van de eerste potjes PES 2013 demo, heb ik het idee dat er weinig veranderd is tov PES 2012
Het zijn de details denk ik die veranderd zijn(?) : mannetjes die makkelijker een bal aannemen, minder stomme hachelijke momenten
Het spel is wat geperfectioneerd naar mijn idee. Geen overbodig luxe vind ik, daar in PES 2012 veel rare dingen zaten zoals mannetjes die tegen elkaar opliepen etc..ben er dus wel blij mee.

Pirlo is in het spel net zo goed aanwezig zonder te rennen op het middenveld als in werkelijkheid, heel mooi gedaan.

De cheat dingen heb ik nog niet veel gezien, een paar dingetjes, misschien dat ze die er toch wat uitgehaald hebben door een betere cpu AI (?).
Verder vind ik het spel wat traag maar dat is aan te passen. Leuke demo.
Klopt en was van te voren ook wel bekend. Dit zal de laatste versie zijn van de huidige engine en is dus idd geperfectioneerd. In mijn ogen qua gameplay, hoe 2012 had moeten zijn. Verder hebben ze wat nieuwe toevoegingen gedaan als playerID. Pes2014 zal dus op een nieuwe engine draaien (ook op nextgen consoles) en dus ook vernieuwing brenger in graphics en animaties etc. Vind met deze versie dat ze er nog veel uit hebben weten te halen. Heb meerdere nieuwe animaties gezien ook pa bij keepers. Al met al ben ik erg content met deze demo, schieten zorgt zo nu en dan eindelijk weer voor een "WOW!". Dat is ook een van de redenen dat ik een jaar of 10 geleden PES ben gaan spelen, mooie maar zeldzame momenten (goede balans). Nu hopen dat ze niet te veel gaan sleutelen voor demo 2 en de uiteindelijke versie. Vorig jaar werd het steeds minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:55:
[...]
Klopt en was van te voren ook wel bekend. Dit zal de laatste versie zijn van de huidige engine en is dus idd geperfectioneerd. In mijn ogen qua gameplay, hoe 2012 had moeten zijn. Verder hebben ze wat nieuwe toevoegingen gedaan als playerID. Pes2014 zal dus op een nieuwe engine draaien (ook op nextgen consoles) en dus ook vernieuwing brenger in graphics en animaties etc. Vind met deze versie dat ze er nog veel uit hebben weten te halen. Heb meerdere nieuwe animaties gezien ook pa bij keepers. Al met al ben ik erg content met deze demo, schieten zorgt zo nu en dan eindelijk weer voor een "WOW!". Dat is ook een van de redenen dat ik een jaar of 10 geleden PES ben gaan spelen, mooie maar zeldzame momenten (goede balans). Nu hopen dat ze niet te veel gaan sleutelen voor demo 2 en de uiteindelijke versie. Vorig jaar werd het steeds minder.
Ik vind graphics echt niet heel belangrijk. Wat mij betreft gaan ze nog een paar jaar door met deze engine en maken ze echt af. Maar ja in game land zijn er veel die naar de graphics kijken, dus dat zal wel niet gebeuren.

Inderdaad, playerID, dat hebben ze echt goed uitgewerkt. Bijvoorbeeld Pirlo en Balotelli herken je zo aan hun manier van spelen. Pirlo met spelinzicht (begint al vroeger met lopen om een bal te onderscheppen) en Balotelli pakt een bal op in de ruimte en stoomt gewoon door naar de goal. Met Balotelli scoorde ik een goal en daarna ging hij arrogant met zijn armen over elkaar staan :)

Vind het default allemaal nog wel wat traag , dat mag van mij iets sneller met meer actie.
Ook heb ik het idee dat, bij wijze van, het spel zich afspeelt als een film waarin ik af en toe een knop indruk.
En je moet ruim van te voren al weten wat je gaat doen mbt passen etc. Op zich wel realistisch en ook niet echt nieuw maar ik mis wel wat on-the-fly actie waar spelers meteen reageren op wat je doet. Deze "vertraging" overheerst soms wat imo. Verder bleef ik steeds potjes spelen dus leuk is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Hoop gezeur over houterigheid en graphics, ieder jaar weer hetzelfde hier. De animaties zijn juist heel goed en de spelers ogen veel realistischer dan in dat andere voetbal spel.

Het manual passen kon al sinds pes 08 (toen nog met rechterpook.)
Het manual schieten is een goede toevoeging.
Het diepsturen kan naar mijn mening beter, ik begrijp niet waarom het diepsturen met het rechterpookje moet.
In dat andere voetbal spel staat dit gemapped op de LB/L1 knop en dat werkt perfect.

[ Voor 14% gewijzigd door dannbla op 31-07-2012 12:20 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
donowitz schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:18:
Hoop gezeur over houterigheid en graphics, ieder jaar weer hetzelfde hier. De animaties zijn juist heel goed en de spelers ogen veel realistischer dan in dat andere voetbal spel.
Spelers zijn wel houteriger als in dat andere voetbalspel. Dat komt het vloeiende spel niet ten goede.
Het diepsturen kan naar mijn mening beter, ik begrijp niet waarom het diepsturen met het rechterpookje moet.
In dat andere voetbal spel staat dit gemapped op de LB/L1 knop en dat werkt perfect.
Dat snap ik dus ook niet.

Al met al ben ik toch niet zo heel enthousiast over de demo na een tijdje spelen....ik vind het eigenlijk nog slechter dan PES 2012. Ik zie ook niet de toevoegingen.
En wat ik nog steeds niet begrijp: waarom is dat voorzetten zo beroerd: 1e of 2e paal??
Hallo!, wat te denken van gewoon manual???
Heb trouwens ook steeds dat als ik de achterlijn haal, er zelden een spits voorin staat om te koppen. Handig wel.
En verdedigen weet ik nog niet hoe dat moet.

Dat dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Wat is er precies met die laatste, zie het ff niet 1,2,3... Die anderen zijn wel bizar haha

[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 31-07-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 11:15
Het is nog maar een vroege demo he.

Vind hem wel lekker spelen. Nog wel even afwachten want vond de eerste demo van PES2012 veel beter dan de uiteindelijke game. Benieuwd naar de tweede demo.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Erg leuke demo, het speelt erg lekker inderdaad, beter dan PES 2012. Maar eerst maar eens afwachten op de 2de demo, die zal toch meer richting de final versie zijn. Het begin is er iniedergeval, een goed begin. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 01-08-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Tweakers heeft een Hands-on: PES 2013 geschreven.

Zelf heb ik demo nog niet gespeeld, maar zoals ik het lees is het uiteraard nog niet af. Wel is het spel soepeler geworden, wat positief is. Misschien sla ik deze (eerste?) demo even over. Ik ben erg benieuwd naar de volgende versie. Ik vraag me ook af of ze, gezien de vroege demo, ook het spel eerder gaan uitbrengen. Zeg maar ongeveer gelijk met Fifa in plaats van een maand later zoals in de afgelopen jaren.

[ Voor 76% gewijzigd door Regeneration op 03-08-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik vind de demo super. Het blokkeren van schoten gaat veel makkelijker en realistischer. Zodra je een blok opwerpt gaat de bal ook realistisch bepaalde kanten op. Dit kan je onverwacht balbezit opleveren en dan meteen een (gevaarlijke) kans.
Voor mij is het PES2012+. Net een tikkeltje beter. En PES2012 vond ik al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik heb toch maar de demo geprobeerd en over het algemeen ben ik positief gestemd. :) De gameplay is een stuk soepeler en ook ietsjes sneller. Dat het laatste had niet per se gehoeven van mij, maar dit kan je ook nog zelf instellen.

Wat ik wel jammer vind ik dat de semi-assisted cursor, die alleen bij de aanval automatisch zou veranderen, toch soms veranderd als je verdedigd. Ook het selecteren van een andere speler met het rechter stick ging in PES 2012 vaak gewoon niet, nu lijk ik daar minder last van te hebben. Wat ik verder ook jammer vind is dat je in dode spel situaties tegen niet kan bepalen wie in het strafshop gebied staat en wie in de muur. Als je een beetje kleine verdedigende middenvelder of back hebt is het vaak zo dat die een van de kopsterke spitsen of meegekomen centrale verdedigers moet verdedigen niet echt handig uiteraard.

Wat me verder ook opviel is dat de stats van de speler nu op 2 pagina's staat, i.p.v. 4. Het is iets misschien iets kleins, maar persoonlijk vind ik het zo een stuk beter. Wat me ook opviel is dat keeper nu een balk heeft die aangeeft hoe hard hij gooit of schiet. Een kleine maar goede toevoeging. Ook is het eindelijk zo dat wanneer de keeper de bal in zijn handen heeft de bal in de richting gaat waar je hem met de analoge stick aangeeft, althans in die paar keer dat ik het heb kunnen proberen. Het is wederom iets kleins, maar ik vind het toch best vreemd dat je dat voorheen niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Via Wikipedia: Pro Evolution Soccer 2013 gevonden dat de PES al op 14 september wordt uitgebracht. De bron die genoemd wordt is Videogame. Ik ben benieuwd of dit ook voor Nederland / België geldt of voor Noord America waar het spel altijd eerder werd uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Winning Eleven (Japanse versie) wordt op 4 oktober gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ben ook positief over de demo. Het voelt goed aan, dat wil zeggen dat spelers lopen zoals ik verwacht dat ze lopen en ik ze dan ook aan kan spelen.

Natuurlijk zitten er nog wat onderdelen in die niet lekker gaan, echter het bovenstaande vond ik wel een gemis in 2012 en zeker in 2011. Hopelijk gaan ze voor dit seizoen een speelbaar product afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vandaag de nieuwe Gamescon trailer! Hopelijk ook snel demo2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Is daar al nieuws over? Demo 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Jazeker! 28 aug Xbox, 29 aug ps3, begin sept pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:03:
[...]
Jazeker! 28 aug Xbox, 29 aug ps3, begin sept pc.
Dank! Ik kijk er naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Hij schijnt beschikbaar te zijn op de 360. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik moet helaas tot morgen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Sluuz schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:53:
Hij schijnt beschikbaar te zijn op de 360. Iemand ervaringen?
heb maar 1pot kunnen spelen, het is wel anders, heb het idee dat je meer controle hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Heb een aantal potjes gespeeld. Medespelers lopen veel vrij en zijn goed aanspeelbaar. Vind het tot nu toe erg prettig spelen.

In dit geval heb ik met Barcelona, Real Madrid en Manchester United gespeeld. Zal deze week nog eens gaan spelen met Juventus en Bayern München.

[ Voor 38% gewijzigd door Radical1980 op 28-08-2012 20:47 ]

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:15
Heb gisteren 2 potjes gespeeld met de 2e demo en voelde net wat soepeler als de eerste voor mijn gevoel.

Moet wel zeggen dat ik de laatste jaren vooral Fifa speel maar ik nu echt aan het twijfelen ben. Fifa gaat me elk jaar sneller vervelen omdat elk potje hetzelfde is. Plus het ellelange wachten in de seizoensmodus gaat me ook steeds meer irriteren.

Tuurlijk is PES op grafisch vlak de mindere van de 2 maar wat een lekker gevoel geeft het als je een mooie goal maakt.

Wat ik nog steeds jammer vind van de afgelopen PESen is dat de tussenfilmpjes (goals e.d.) op een lage framerate lijken te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
b.o.n.s schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:32:
Heb gisteren 2 potjes gespeeld met de 2e demo en voelde net wat soepeler als de eerste voor mijn gevoel.

Moet wel zeggen dat ik de laatste jaren vooral Fifa speel maar ik nu echt aan het twijfelen ben. Fifa gaat me elk jaar sneller vervelen omdat elk potje hetzelfde is. Plus het ellelange wachten in de seizoensmodus gaat me ook steeds meer irriteren.

Tuurlijk is PES op grafisch vlak de mindere van de 2 maar wat een lekker gevoel geeft het als je een mooie goal maakt.

Wat ik nog steeds jammer vind van de afgelopen PESen is dat de tussenfilmpjes (goals e.d.) op een lage framerate lijken te lopen.
Sluit mij hier bij aan. Er gebeurt heel vaak in het spel wat je verwacht wat er gebeurt. Dit levert in ieder geval minder irritatie en frustratie op.

Fifa is voorspelbaarder omdat op basis van dezelfde scenario's een wedstrijd wordt beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Voel me als PC gebruiker wel wat gediscrimineerd hier ....waar blijft die demo?!
Radical1980 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:52:
[...]
Sluit mij hier bij aan. Er gebeurt heel vaak in het spel wat je verwacht wat er gebeurt. Dit levert in ieder geval minder irritatie en frustratie op.
Nou ik speelde nog ff demo nr 1.....spelers die tegen elkaar aan lopen, ballen die heen en weer flippen tussen spelers zonder dat iemand die bal aanneemt. Soms heb ik nog meer last van mijn eigen spelers als de tegenstander, heel apart.
Maar niet dat ik negatief ben hoor! Het blijft ook wel spannend zo :P

Ik hoop toch stiekum dat FIFA een beetje PES gehalte krijgt, ik hou er wel van als ik weet waar ik aan toe ben en het idee heb dat ík de controle heb.

[ Voor 82% gewijzigd door Harribo op 04-09-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Met binnenkant voet scoor je 9/10 keer lijkt het wel, hoop dat dit in de 2de demo lager ligt.

Verwijderd

Releasedatum is zojuist bekend gemaakt: 21 september voor PS3, XBox en PC. Nog 2 weekjes! :Y

• Kw4kje
Goed nieuws, sneller dan verwacht. Komt die 2de demo voor de pc nog wel ? deze week misschien?

• ratsja

ratsja

bi polair

lees net dat er op de pc geen 2e demo komt. bron pes-patch

spel komt toch de 20 september uit in Nederland en de 21e in de uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:17:
Releasedatum is zojuist bekend gemaakt: 21 september voor PS3, XBox en PC. Nog 2 weekjes! :Y
Mooi, iets eerder dan de eerdere berichten van 4 oktober.

Opvallend aan deze releasedatum is dat het een week voor die van FIFA ligt. Fifa verschijnt namelijk op 28 september. De laatste jaren was dit altijd andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical1980 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:54:
[...]

Opvallend aan deze releasedatum is dat het een week voor die van FIFA ligt. Fifa verschijnt namelijk op 28 september. De laatste jaren was dit altijd andersom.
PES komt inderdaad ieder jaar eerder uit, 2012 kwam nog een maand later uit dan nu. Ik moet zeggen dat ik 't niet erg vind! Komt ook mooi op een vrijdag uit, dat wordt dus een leuk weekend... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:55

Oxigeon

En zo is dat!

Radical1980 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:54:
[...]

Ik denk dat ze dat juist extra doen. Lijkt me namelijk dat degene wat eerder uitkomt in veel gevallen meer verkoopt. Nu is het uiteraard niet zo dat PES meer zal verkopen dan FIFA. De vernieuwingen in FIFA zullen dit jaar denk ik weer meer kopers worden. Wordt tijd dat PES eens flink wat veranderd tov vorige jaren. Zodat ik deze game weer kan kopen zoals vroeger

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:15
Ben nog steeds aan het twijfelen, erg lastig.

PES moet ik weer helemaal onder controle krijgen, erg leuk.
Fifa heeft de looks en het superieure geluid.
Veel vrienden spelen tegenwoordig FIFA ipv PES
De PES demo (vooral 2e) voelde wel erg goed. Fifa demo is er nog niet.
Verder ben ik bang dat ik na 2 maanden weer dagelijkse hetzelfde FIFA potje speel ipv de vrijheid die PES geeft.

...zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:55

Oxigeon

En zo is dat!

b.o.n.s schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:35:
Ben nog steeds aan het twijfelen, erg lastig.

PES moet ik weer helemaal onder controle krijgen, erg leuk.
Fifa heeft de looks en het superieure geluid.
Veel vrienden spelen tegenwoordig FIFA ipv PES
De PES demo (vooral 2e) voelde wel erg goed. Fifa demo is er nog niet.
Verder ben ik bang dat ik na 2 maanden weer dagelijkse hetzelfde FIFA potje speel ipv de vrijheid die PES geeft.

...zucht..
En dat is het probleem dus ook bij mij. Mijn vrienden spelen allemaal FIFA. Maar graag zou ik andersom zien. De reden waarom ze niet overschakelen op PES is bij de meeste, het is me te moeilijk. Ik zeg het is veel realistischer etc.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik speel solo PES met vrienden FIFA.

Iets anders:het zou écht lame van Konami zijn om geen PC demo 2 uit te brengen....aso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:30
Nou ik speelde nog ff demo nr 1.....spelers die tegen elkaar aan lopen, ballen die heen en weer flippen tussen spelers zonder dat iemand die bal aanneemt. Soms heb ik nog meer last van mijn eigen spelers als de tegenstander, heel apart.
Maar niet dat ik negatief ben hoor! Het blijft ook wel spannend zo :P

Ik hoop toch stiekum dat FIFA een beetje PES gehalte krijgt, ik hou er wel van als ik weet waar ik aan toe ben en het idee heb dat ík de controle heb.
Soms verbaas ik me over de dingen die jij plaatst. Het lijkt of dat je een volledig andere game speel.

Wat jij hier omschrijf heb ik nog nooit meegemaakt.
Zoals jij het omschrijf is het een totaal ontspoorde game, welke gewoon niet functioneert. 8)7

Ik geloof ook wel dat er soms wat rariteiten op kunnen treden, geen game is bugloos. Maar zoals jij het omschrijf slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ob3lix schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:33:
[...]
Soms verbaas ik me over de dingen die jij plaatst. Het lijkt of dat je een volledig andere game speel.
Nou dit is natuurlijk niet continue het geval maar zo nu en dan. En ik vind dat raar, dat past niet bij een voetbalspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Oxigeon schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:16:
[...]

Ik denk dat ze dat juist extra doen. Lijkt me namelijk dat degene wat eerder uitkomt in veel gevallen meer verkoopt. Nu is het uiteraard niet zo dat PES meer zal verkopen dan FIFA. De vernieuwingen in FIFA zullen dit jaar denk ik weer meer kopers worden. Wordt tijd dat PES eens flink wat veranderd tov vorige jaren. Zodat ik deze game weer kan kopen zoals vroeger
Volgend jaar nieuwe engine, dus dan wellicht interessante veranderingen of verbeteringen.

Natuurlijk zit er een gedachte aan de vroege release. Ook al is het marketingbudget voor Fifa hoger en groter. Nieuwe strategie van Konami, ben benieuwd hoe wat het resultaat wordt. Overigens twee demo's uitbrengen is veelzeggend. Ook een vorm van promotie natuurlijk. Een keer wat anders dan trailers en veel reclame maar gewoon een demo waar je al wat plezier aan kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de moeilijkheidsgraad in demo 2? Waar ik normaal gesproken redelijk mee kan komen met Top Player, loop ik nu vaak hopeloos achter de feiten aan... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:03:
Wat vinden jullie van de moeilijkheidsgraad in demo 2?
Demo 2? wat is dat? Stelletjes aso's bij Konami om geen Pc versie tot op heden uit te brengen, écht een naaistreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:03:
[...]

Demo 2? wat is dat? Stelletjes aso's bij Konami om geen Pc versie tot op heden uit te brengen, écht een naaistreek.
Oh, dan moet je nog maar even wegblijven hier, anders loop je alleen maar te zeuren over de demo voor de PC die er nog niet is. Ze zijn je niks verplicht hè, ze zullen er vast een (goede) reden voor hebben. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ob3lix schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:33:
[...]

Wat jij hier omschrijf heb ik nog nooit meegemaakt.
Zoals jij het omschrijf is het een totaal ontspoorde game, welke gewoon niet functioneert. 8)7

Ik geloof ook wel dat er soms wat rariteiten op kunnen treden, geen game is bugloos. Maar zoals jij het omschrijf slaat nergens op.
Brings back some memories......Je bent niet de enige hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:58:
[...]
Oh, dan moet je nog maar even wegblijven hier, anders loop je alleen maar te zeuren over de demo voor de PC die er nog niet is. Ze zijn je niks verplicht hè, ze zullen er vast een (goede) reden voor hebben. :9
Ze hebben het beloofd. En nu hebben ze nog steeds niet uitgebracht zonder goede reden.
Dan voel je je wel wat genaaid als PC-er lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Harribo schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:50:
[...]

Ze hebben het beloofd. En nu hebben ze nog steeds niet uitgebracht zonder goede reden.
Dan voel je je wel wat genaaid als PC-er lijkt me.
Behoorlijk ja. Ik slaap er 's nachts gewoon niet van. En als ik wel in slaap val, droom ik van PES Demo II en schrik ik zwetend wakker, wetende dat hij niet komt. Dat worden nog 11 zware dagen. Het is een ramp.

:X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Haha, kom op zeg, ze hebben het nooit ''beloofd' , uitgevers beloven niks. Er is gezegd, ergens in september, dus het kan zelfs nog, maar wat dan nog inderdaad over een week komt de volledige game al uit en zoals bij de meeste delen van pes verschijnt hij al ver van te voren op het web, mocht je echt totaal niet meer kunnen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:57:
[...]

Brings back some memories......Je bent niet de enige hoor ;)
Door de reacties te lezen wist ik al weer hoe laat het was. Ik weet niet wat Harribo z'n beroep is, maar misschien moet hij game-tester worden, hij weet blijkbaar keer op keer het slechtste uit de spellen te halen en de meest rare bugs te ontdekken! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:14:
[...]
Door de reacties te lezen wist ik al weer hoe laat het was. Ik weet niet wat Harribo z'n beroep is, maar misschien moet hij game-tester worden, hij weet blijkbaar keer op keer het slechtste uit de spellen te halen en de meest rare bugs te ontdekken! :Y)
Ik heb al eens een video geplaatst met rare momenten en kan er nog wel tig plaatsen. Ik kan je zo een lijst geven met videos wat er allemaal raar en onrealistisch aan toe gaat in PES.
Dat veel mensen dat op dit forum niet zien of willen zien begrijp ik maar als je zelf gaat zoeken op youtube of andere fora dan kom je genoeg tegen. Kan je wel lacherig over mij gaan doen maar argumenten heb je niet.

Dezelfde reden waarom FIFA nog steeds populairder is denk ik dan. Niet voor mij.
Maar maakt ook niet uit, het spel blijft erg leuk en verslavend.
HwKok schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:32:
[...]
Behoorlijk ja. Ik slaap er 's nachts gewoon niet van. En als ik wel in slaap val, droom ik van PES Demo II en schrik ik zwetend wakker, wetende dat hij niet komt. Dat worden nog 11 zware dagen. Het is een ramp.
:X |:(
:)
Nou ja, ik had mij er wel op verheugd en als ik lees hoe anderen al leuk bezig zijn met de demo dan vind ik dat wel teleurstellend. Meer ook niet hoor :)

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 10-09-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
FIFA is niet veel anders hoor als het gaat om 'rare momenten' en dan heb ik het nog niet eens over de rare momenten door de impact engine. Maargoed geen 1 game is perfect, elk jaar wordt de game iets beter, maar irritaties omdat iets niet gaat zoals jij dat graag had gewild zul je altijd blijven houden.

Bij PES, maar net zo goed bij FIFA is het :D met af en te toe :F.

maar wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Harribo: Post die filmpjes eens dan? :Y

Verwijderd

Iemand al de nieuwe camera's geprobeerd? Blimp ziet er wel tof uit, je ziet dan echt elke speler op het veld! :Y

• tiswat
  • Laatst online: 12:32
Valt mij toch weer tegen, helaas. Animatie qua lopen blijft vreemd, keeper pakt nog steeds geen ballen klem, nauwelijks sfeer.

Positief: Gezichten weer uitstekend en in de herhaling lijkt spel een stuk realistischer.

• Postius
Het enige wat er van mij inmoet is een werkende multiplayer modus. Die hebben we nog nooit gehad. En met werkend bedoel ik echt werkend. Niet half brak en als je verliest kan je je verbinding eruit trekken waardoor je niet verliest maar de ander wel.

ZO irritant.

• Sluuz
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:41:
Iemand al de nieuwe camera's geprobeerd? Blimp ziet er wel tof uit, je ziet dan echt elke speler op het veld! :Y
Blimp zit ook in 2012

• Harribo
Postius schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:08:
Het enige wat er van mij inmoet is een werkende multiplayer modus. Die hebben we nog nooit gehad. En met werkend bedoel ik echt werkend. Niet half brak en als je verliest kan je je verbinding eruit trekken waardoor je niet verliest maar de ander wel.
Online is het gewoon zaad. Ik ondervind niet de controle die ik offline heb...en het verschil is niet een beetje maar héél groot.
Daarbij blijf ik het raar vinden dat enorm vaak tegen Turken/Grieken moet uitkomen, ik baal daar van.
Komt bij dat ik dan ervaar dat mijn mannetjes een vertraging hebben en zo'n tegenstander totaal geen vertraging heeft....zeer irritant en oneerlijk.

Ben benieuwd wat ze dit jaar tegen het quitten ondernemen.

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Is er iemand die weet of de Limited Edition voor een pre-order met Champions League hoes in Nederland beschikbaar is? Zo ja, bij welke winkels?

http://winningelevenblog....t-and-steelbook-revealed/

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

• Deef_K
  • Laatst online: 25-09 22:41
Online is gewoon een b*tch bij PES. Totaal niet de offline ervaring, reageert traag. Standaard doen wij op vrijdagavond met de jongens PES en tegenwoordig noemen we alle fouten online maar "Scripted". Je wint 4 potjes sta je op 600 nogwat en vervolgens knake verbindingen, flipperkast ideeën alles.

Ik ben benieuwd hoe dit met 2013 uitpakt.

Verwijderd

Vermaak me tot nu toe prima met de demo, valt zeker niet tegen! Maar hopelijk wordt er nog wel het een en ander verbeterd voor de release. De grootste ergernis is de verdedigers, de AI laat te vaak te wensen over.

Bijvoorbeeld: Iemand loopt de diepte in, de verdediger loopt mee... En op 't moment dat de bal diep gespeeld wordt op die aanvaller, loopt de verdediger eerst een stapje richting de bal, om vervolgens weer achter de aanvaller aan te lopen. :N

Verwijderd

Ik erger me vooral aan de spelersnamen die boven de spelers staan.
Je zou daarin een keuze moeten hebben, niet het 1 of het ander....tot PES 2011 stonden de namen v/d spelers nog mooi onder in beeld.

Fifa13 is wat dat betreft een verademing......de demo wat die footie betreft is ook best te pruimen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:54:
Ik erger me vooral aan de spelersnamen die boven de spelers staan.
Je zou daarin een keuze moeten hebben, niet het 1 of het ander....tot PES 2011 stonden de namen v/d spelers nog mooi onder in beeld.

Fifa13 is wat dat betreft een verademing......de demo wat die footie betreft is ook best te pruimen.
Namen boven de speler kan je gewoon uitzetten hoor! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:56:
[...]

Goed nieuws, heb ik dan flink over het hoofd gezien!
(thnx)

Verwijderd

Benzema is een vreselijke tegenstander... :9

Dit soort dingen krijg je dan continue:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ik kan me soms zo ergeren aan de keeper. Waar ik vooral aan stoor is het uitkomen van de keeper. Deze loopt altijd in de richting waar hij denkt waar de bal gaat komen, als onderweg de bal wordt aangeraakt, loopt de keeper gewoon stoïcijns door. Open doel en lekker prijs schieten dus, dit ziet er zo knullig uit. Maar dit heeft eigenlijk nooit goed gewerkt in pes, laten ze dat nu eens aub aanpakken. Sowieso het hele keeper gebeuren mag wel eens op de schop.

[ Voor 4% gewijzigd door Kw4kje op 14-09-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kw4kje schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:16:
Ik kan me soms zo ergeren aan de keeper. Waar ik vooral aan stoor is het uitkomen van de keeper. Deze loopt altijd in de richting waar hij denkt waar de bal gaat komen, als onderweg de bal wordt aangeraakt, loopt de keeper gewoon stoïcijns door. Open doel en lekker prijs schieten dus, dit ziet er zo knullig uit. Maar dit heeft eigenlijk nooit goed gewerkt in pes, laten ze dat nu eens aub aanpakken. Sowieso het hele keeper gebeuren mag wel eens op de schop.
De positionering van de keeper lijkt misschien heel makkelijk, maar blijkbaar is dat zeer complex. Want het lukt maar niet! :9 Nu hebben ze geloof ik weer gezegd dat het verbeterd is, maar ik merk er tot zover niet heel veel van. Misschien in de volledige versie wat beter? Laten we het hopen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:56:
[...]

Nog eens gekeken maar dat kan alleen bij de namen van de tegenstanders.
Waarom je dat niet bij je eigen spelers kunt doen of de namen naar beneden van het scherm zetten blijft me vooralsnog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:42:
Bijvoorbeeld: Iemand loopt de diepte in, de verdediger loopt mee... En op 't moment dat de bal diep gespeeld wordt op die aanvaller, loopt de verdediger eerst een stapje richting de bal, om vervolgens weer achter de aanvaller aan te lopen. :N
Dit ervaar ik om de 2 wedstrijden ook in PES 2012.

Ik hoor het al hier, PES 2013 zit, net als PES 2012, vol met rare dingen die je niet onder controle hebt.
Toch zal het wel weer een leuk spel worden, ik wacht op de PC versie die nog moet komen.

ps. FIFA ook gespeeld, was leuk spel, spelers lopen nu echt mee te voetballen, vind het alleen niet zo spannend als PES omdat het mij te traag is. (hiermee wil ik geen PES vs FIFA gaan ontketenen hoor!)
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste