Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Kw4kje schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:16:
Ik kan me soms zo ergeren aan de keeper. Waar ik vooral aan stoor is het uitkomen van de keeper. Deze loopt altijd in de richting waar hij denkt waar de bal gaat komen, als onderweg de bal wordt aangeraakt, loopt de keeper gewoon stoïcijns door. Open doel en lekker prijs schieten dus, dit ziet er zo knullig uit. Maar dit heeft eigenlijk nooit goed gewerkt in pes, laten ze dat nu eens aub aanpakken. Sowieso het hele keeper gebeuren mag wel eens op de schop.
De keeper kan je ook zelf besturen middels LB en R3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:18:
[...]

Dit ervaar ik om de 2 wedstrijden ook in PES 2012.

Ik hoor het al hier, PES 2013 zit, net als PES 2012, vol met rare dingen die je niet onder controle hebt.
Toch zal het wel weer een leuk spel worden, ik wacht op de PC versie die nog moet komen.

ps. FIFA ook gespeeld, was leuk spel, spelers lopen nu echt mee te voetballen, vind het alleen niet zo spannend als PES omdat het mij te traag is. (hiermee wil ik geen PES vs FIFA gaan ontketenen hoor!)
Maar snelheid is toch ook fifa gewoon in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
PC Demo 2 komt er nog wel aan. Alleen wat vertraagd.
https://twitter.com/JonMurphy_PES/status/246286531868884992

Gefeliciteerd Harribo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
HwKok schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:42:
PC Demo 2 komt er nog wel aan. Alleen wat vertraagd.
https://twitter.com/JonMurphy_PES/status/246286531868884992

Gefeliciteerd Harribo. ;)
Yahooo!! Als je maar lang genoeg mekkert ... :P
Dank :)
Wanneer ie komt is nog de vraag...enfin..
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:34:
[...]
Maar snelheid is toch ook fifa gewoon in te stellen?
Dat zal, maar ik speel online en daar kan je dat dan niet wijzigen.

[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 14-09-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

hmmmm, ze hebben niet veel tijd meer want het origineel is gelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ratsja schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:48:
Maar een demo is in beginsel natuurlijk een test/reclame versie voor degenen die het uit willen proberen.
Stamt uit de tijd dat niet iedereen zomaar ff de full version kon bemachtigen (en dat soort mensen is nog niet helemaal uitgestorven vermoed ik).

Daarom snap ik ook niet waarom Konami dan het commentaar erin weglaat. Nu hoorde ik iemand roepen dat hij geen sfeer ervaarde en daarom maar het spel weg legde. Mét commentaar was dat beter geweest misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:50:
[...]

Maar een demo is in beginsel natuurlijk een test/reclame versie voor degenen die het uit willen proberen.
Stamt uit de tijd dat niet iedereen zomaar ff de full version kon bemachtigen (en dat soort mensen is nog niet helemaal uitgestorven vermoed ik).

Daarom snap ik ook niet waarom Konami dan het commentaar erin weglaat. Nu hoorde ik iemand roepen dat hij geen sfeer ervaarde en daarom maar het spel weg legde. Mét commentaar was dat beter geweest misschien.
Wat dat betreft heeft fifa een completere demo afgeleverd, welke is voorzien van commentaar en strafschoppen.
Bah, ik lijk wel een fifa fanboy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Overigens, voor de liefhebbers: vandaag is de dag van de PES World Finals.
Dit wordt gehouden in het Bernabeu. Meer info: http://inthegame.nl/nieuw...-in-het-bernabeu-stadion/

En een livestream :)
http://www.pesworldfinals.com/pesclubFinalsStreaming.html

Toch wel een beetje jaloers hoor, hoe gaaf is het als je bij de beste 38 v/d wereld hoort en daar mag meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
HwKok schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:15:
Dit wordt gehouden in het Bernabeu. Meer info: http://inthegame.nl/nieuw...-in-het-bernabeu-stadion/

Toch wel een beetje jaloers hoor, hoe gaaf is het als je bij de beste 38 v/d wereld hoort en daar mag meedoen!
Wat een broekies allemaal, begin mezelf toch soms wel een oude bok te voelen met mijn 32 jaar. Ik speelde al International Superstar Soccer toen zij nog in de wieg lagen en hun luier vol scheten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:18:
[...]

Dit ervaar ik om de 2 wedstrijden ook in PES 2012.

Ik hoor het al hier, PES 2013 zit, net als PES 2012, vol met rare dingen die je niet onder controle hebt.
Toch zal het wel weer een leuk spel worden, ik wacht op de PC versie die nog moet komen.

ps. FIFA ook gespeeld, was leuk spel, spelers lopen nu echt mee te voetballen, vind het alleen niet zo spannend als PES omdat het mij te traag is. (hiermee wil ik geen PES vs FIFA gaan ontketenen hoor!)
Je weet dat het nog slechts een demo is hè? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16

En wij hebben...DS (NL) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vlassie1980 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:20:
[...]

Wat een broekies allemaal, begin mezelf toch soms wel een oude bok te voelen met mijn 32 jaar. Ik speelde al International Superstar Soccer toen zij nog in de wieg lagen en hun luier vol scheten :+
Troost, ik ben 38 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Zijn al die wedstrijden Barcelona tegen Barcelona? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 11:02
ratsja schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:48:
Hoe kom je daarbij?
Er zijn alleen nog maar reviewversies of bedoel je die?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Is nog niet gelekt, tenzij je die Reloaded versie bedoelt, maar die is 100% fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Kw4kje schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:59:
Is nog niet gelekt, tenzij je die Reloaded versie bedoelt, maar die is 100% fake.
Klopt, heb hem nog niet gereleased gezien, maar kwam een foto van de hoes tegen in plastic en een Full version gameplay.
Kan dus zo zijn dat de winkels in bepaalde landen hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35

Thx voor delen.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Harribo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:50:
[...]

Snap ook niet waarom er geen commentaar in zit. De beleving is nu toch anders. Kan mij voorstellen dat mensen hierdoor het spel weg leggen.

Heb vandaag de Fifa 13 demo gespeeld. Hier zit inderdaad wel commentaar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Radical1980 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 00:41:
[...]
Snap ook niet waarom er geen commentaar in zit. De beleving is nu toch anders. Kan mij voorstellen dat mensen hierdoor het spel weg leggen.

Heb vandaag de Fifa 13 demo gespeeld. Hier zit inderdaad wel commentaar bij.
Volgens mij laten ze meerdere dingen weg ivm dr grootte van de demo. Wat verontrustend nieuws van Kitanamedia. Als dit echt waar is (vrijwel zeker) is Konami heel erg triest bezig.
1. ML is verziekt door de toevoeging van schoenen die je kunt verdienen en spelers beter maakt. Iedere speler begint met zwarte schoenen (ronaldo op zwarte schoenen...) Dus lkkr realistisch.
2. Gemeenschap Mode is verwijderd.
3. League mode is verwijderd.

Wat hier waarschijnlijk achter zit is een een of andere commerciële deal (merken schoenen waar de nadruk op ligt). Door de leaguemode eruit te halen, word je dus een beetje gedwongeom de ML te spelen incl de schoenen onzin...

Veel mensen zeggen hierdoor de game niet te kopen (Konami die fans niet serieus neemt en niet luistert naar community). Ik ga sowieso halen, ook al is het alleen al om de sterk verbeterde gameplay. Dan maar met vrienden tegen elkaar zonder het bijhouden van stats etc (geen gemeenschapmode).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:06:
[...]
1. ML is verziekt door de toevoeging van schoenen die je kunt verdienen en spelers beter maakt. Iedere speler begint met zwarte schoenen (ronaldo op zwarte schoenen...) Dus lkkr realistisch.
Binnenkort ook Turbo Boost voor snellere spelers? Konami verlaagt PES en zichzelf hier wel mee.
wanneer komt die pc demo nou eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
De reviews zijn goed, heb er zin in. Pes is back on track. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Ik ook! Maar laat ik nou net afgelopen weekend m'n duim gebroken hebben... Slechte timing! :(
Dat wordt dus een paar weken in het gips wachten. Daarna moet ik wel oefeningen doen om m'n duim weer te trainen en eerlijk gezegd vind ik PES wel een goeie training :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ai dat is zeker balen, moet je maar veel met je stick spelen de komende tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Ik blijf het vreemd vinden dat het NL-elftal er niet in zit. Alle spelers zitten er in clubverband gewoon in, dus waarom niet gewoon een nationaal elftal maken met fictieve naam en daar die spelers in proppen?

Dan hoeft iedereen alleen die naam maar te editen en klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Kw4kje schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:43:
Ai dat is zeker balen, moet je maar veel met je stick spelen de komende tijd. :P
Wel heel toepasselijk dat Kw4kje dat moet vertellen :P

ON: Sinds jaren heb ik dit jaar voor FIFA in plaats van PES gekozen, het voelt een beetje als hoogverraad maar ik trok de laatste tijd de slechte online features van PES echt niet meer. FIFA heeft overigens ook zijn brakheden hoor, en het is een close call maar dit jaar toch echt "muiten".

Misschien pik ik PES nog wel op als hij over een halfjaartje in de aanbieding is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dames, was er geen apart topic voor FIFA? :9

Nieuw filmpje van PES 2013:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j_LUPVbzmyM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 15:49
Ik moet zeggen dat ik nog erg twijfel dit jaar, voor het eerst dat ik ze beide (Fifa & PES) ga kopen op launchday.
Mocht dit jaar wel weer een previewcode spelen en heb ook op Gamescom gespeeld met PES en ik denk dat het wel de beste wordt van deze generatie, maar of ML nog zo leuk wordt als vroegah.....

Wat ik wel goed vind is de mogelijkheid tot full manual. Nu alleen nog oefenen :9

Er is trouwens al een review online 9 vind ik denk ik iets aan de hoge kant maar ja ik ga het zien.

[ Voor 28% gewijzigd door RandOo op 17-09-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De review van IGN vat het goed samen:
Players who are prepared to explore the depth of the game’s control system and take their experience beyond mere button-bashing and lame attempts to out-position opponents will truly come to love this game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik ben even een nummertje kwijt van PES, zat in de orginele of een PESedit. Het was een popnummer en bevatte de volgende zinnen; 'in the city .........the lights out.....' Weet iemand dit nummer allicht?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik vermoed dat de pc demo ongeveer gelijk met de release datum komt. Ff strippen en klaar. Konami is bezig geweest met andere dingen denk ik. Die pc demo had geen prio.

Gisteren weer eens demo nr1 gespeeld, vond het leuk. Alleen...ik gebruik steeds dezelfde manieren om aan te vallen. Je kan iemand vooruit sturen, 1-2-tje aangaan, trucje doen, through pass doen naar spits en dan ben ik wat uitgerangeerd eigenlijk. Iemand nog andere ideeen?

Ik doe ook alle hoge ballen naar de spits met een through pass omdat voor mijn gevoel dat hoge passen vaak niet goed gaan. Hoe doen jullie dan?

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 18-09-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:29:
Ik vermoed dat de pc demo ongeveer gelijk met de release datum komt. Ff strippen en klaar. Konami is bezig geweest met andere dingen denk ik. Die pc demo had geen prio.

Gisteren weer eens demo nr1 gespeeld, vond het leuk. Alleen...ik gebruik steeds dezelfde manieren om aan te vallen. Je kan iemand vooruit sturen, 1-2-tje aangaan, trucje doen, through pass doen naar spits en dan ben ik wat uitgerangeerd eigenlijk. Iemand nog andere ideeen?
Ik gebruik niet vaak een 1-2'tje. Eigenlijk scoor ik telkens op een andere manier, ene keer door een schot van 16-25 meter, andere keer door een man diep te sturen (vaak op nog zo'n 30-40 meter vanaf het doel) of door een combinatie in de kleine ruimtes. :Y Maar uiteindelijk zal je wel anders moeten spelen, aangezien je ook telkens andere tegenstanders krijgt, niet elke tegenstander is op dezelfde manier te bestrijden.
Ik doe ook alle hoge ballen naar de spits met een through pass omdat voor mijn gevoel dat hoge passen vaak niet goed gaan. Hoe doen jullie dan?
Soms kan een through pass niet, dat werkt alleen als er genoeg ruimte is. Voor de rest moet je wel redelijk ervoor staan om een bal aan te kunnen nemen in de verdediging, het nieuwe "perfect trapping" kan daar enorm mee helpen. Voor de rest is een R2-pass mooi om door te koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hey, ik dacht dat PES 2013 pas over 3 dagen uitkwam maar Billgames heeft m zojuist verstuurd:
Beste Tomba,

Bedankt voor uw bestelling bij Bill Games. Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar klantenservice@billgames.nl of ons per telefoon bereiken: 035 54 47 643 .
Verzending #xxxxxxxx voor Bestelling #xxxxxx
[..]
PostNL - Briefpost Gratis verzending

Artikel Artikelnummer Aantal
Pro Evolution Soccer 2013, Xbox 360 446 1

Met vriendelijke groet, Bill Games
Ik ben heel erg benieuwd :) Heb PES2012 overgeslagen (de prijs zakte maar niet leek het wel) en ben bij PES2011 gebleven. Vanwege de lage Pre-order prijs van €39.95 incl verzending heb ik m deze keer wel besteld :D

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even gebeld naar FRS in Zevenaar, ze hebben hem al binnen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ja kreeg gisteren ook al een mail dat ze hem hadden opgestuurd (12game). Hopelijk valt ie straks op de deurmat, suprise! Ze zijn er vroeg bij dit jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Net gebeld met 12game.. Ze hebben 'm wel binnen maar hij wordt pas dag voor release verstuurd!
Dusssss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, heren!

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/151i2G263q2i2Q313d1Q/photo.JPG

:9

wtf, waarom is hij nou weer schuin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:43:
Sorry, heren!

[afbeelding]

:9

wtf, waarom is hij nou weer schuin...
Je hebt vast een foto gepost dat je 'm binnen hebt? ;) Kan het niet zien hier op werk.
Maar FRS heeft 'm dus? Dan ga ik 'm straks halen in Tilburg.

Hoeveel betaald? Want wil in principe nog wel paar dagen wachten voor 20 euro verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:51:
[...]

Je hebt vast een foto gepost dat je 'm binnen hebt? ;) Kan het niet zien hier op werk.
Maar FRS heeft 'm dus? Dan ga ik 'm straks halen in Tilburg.

Hoeveel betaald? Want wil in principe nog wel paar dagen wachten voor 20 euro verschil.
Inderdaad. Krijg wel foutmeldingen bij het opstarten, ze hebben vast de servers nog niet aangezet. :9

Maar heb 49,99 betaald. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Ja net gebeld.. in Tilburg hebben ze 'm ook.
Maar scheelt wel 20 euro man. Niet dat ik zo op me centen zit maar om 'm daar een week eerder voor in huis te hebben is misschien ook zo wat.

Ach, ik zeg; veel plezier! Enjoy! En waarschijnlijk kan ik het niet laten en ga ik 'm vanavond ook halen.
Voeg me maar toe op PSN voor een match: delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:29
Dilemma's dilemma's! :) PES of FIFA... moeilijk moeilijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Zo moeilijk is het niet. Barca-fans kiezen voor PES.. real-fans kiezen voor FIFA. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 11:15
Andersom natuurlijk :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel een paar training-onderdelen gedaan en een snel potje. Het speelt bijna hetzelfde als de 2e demo, maar bijvoorbeeld die onrealistische harde schoten ben ik gelukkig nog niet tegengekomen, ook in vrije training nog niet. En nu weer aan het werk... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GuidoH zou je wat meer info over de become a ledgend mode willen geven ? of deze verandert is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
delaitinho schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:39:
Net gebeld met 12game.. Ze hebben 'm wel binnen maar hij wordt pas dag voor release verstuurd!
Dusssss...
PC versie niet, zojuist binnengekregen ;)

Voetbal dag, PES en vanavond CL *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Kw4kje op 18-09-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:29
Heb net PES besteld en ga deze versie weer helemaal masteren dit jaar..
Speel Fifa wel bij anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand meer info geven over de BAL mode ? iemand die het spel al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:26:
Kan er iemand meer info geven over de BAL mode ? iemand die het spel al heeft.
Zal vanavond eens even mijn blik er op werpen, nu nog aan het werk... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:30:
[...]

Zal vanavond eens even mijn blik er op werpen, nu nog aan het werk... :9
Okey! heel erg bedankt!
Ik vind over deze modus bijna geen info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor iedereen die hem al binnen heeft: Nog niet aan ML beginnen, er staat al een nieuwe data-pack klaar! Is echter nog niet te downloaden, zal een van de komende dagen er wel zijn. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Ik heb ondertussen de PC versie weten te bemachtigen. Het is alleen jammer dat hij een "Verificatiefout servercertificaat" geeft bij het starten van het online gedeelte. Ik hoop dat dit in de komende dagen opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
gewoon op kruisje drukken, afsluiten en de game opnieuw opstarten. Online gedeelte zal wel de 21e 'open' gaan, maar goed, pes en online...

[ Voor 35% gewijzigd door Kw4kje op 18-09-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Besteld bij yourgamezone.nl voor 36 euro.
Morgen in huis! (ps3 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Kw4kje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:33:
gewoon op kruisje drukken, afsluiten en de game opnieuw opstarten. Online gedeelte zal wel de 21e 'open' gaan, maar goed, pes en online...
Heb het geprobeerd, maar het doet niets :)

De firewall, router e.d. zijn allemaal goed geconfigureerd. Ik zal denk ik geduld moeten uitoefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowanov schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:49:
[...]

Heb het geprobeerd, maar het doet niets :)

De firewall, router e.d. zijn allemaal goed geconfigureerd. Ik zal denk ik geduld moeten uitoefenen!
Dat is het risico als je 't spel speelt voordat hij uit is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Naja, zou raar zijn als het bij mij wel werkt en bij hem niet, tenzij hij hem niet op legale manier heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist het eerste grote WTF-moment van PES 2013. :9 Speler deed op middenveld dat draaien om de bal terwijl ik met 2x X de bal probeerde af te pakken. Was zeker een overtreding, maar keek raar op toen ik zag dat ik een "gele kaart" kreeg. En toen zag ik dat het een rode was, voor een overtreding op het middenveld met X... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Ik kan jullie verzekeren dat ik dit spel 100% legaal heb verkregen. Vanavond maar eens zaken als Administrator mode en het herstarten van mijn router proberen.

De eerste offline potjes waren in ieder geval erg leuk! Ik kan zaken uitvoeren zoals ik ze bedenk, het nog onder de knie moeten krijgen daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor 'n foutmelding is het precies?

edit: Wat doet ie als je opstart met je internet uitgeschakeld?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ik zei toch dat ik dat ook heb, is het niet gewoon zo dat het online gedeelte voor de pc gewoon nog niet open is ? Kan me herinneren dat dit vorig jaar ook het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:30
Zojuist pes 2013 besteld bij gamesync.nl
Ben zeer benieuwd hoe de volledige game speelt, hoop dat ik hem vrijdag binnen krijg en van het weekend lekker online kan ballen. ;)

Ben nu ook de fifa 13 de demo aan het downloaden, eens kijken of deze mij wel kan bekoren dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Gekocht bij de FRS op Hoog Catherijne. Twee potjes gedaan, speelt leuk. De geruchten zijn trouwens juist, de league mode is niet aanwezig.

Verwijderd

Heeft er al iemand de become a ledgend mode gespeelt?

• Sluuz
Niet zo handig aangezien op dag 1 (20 september) er een roster update komt. Dus ik wacht nog even met het spelen van BaL of ML

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ben benieuwd of ik vandaag ergens een versie kan regelen in de stad :)

Soundcloud

Verwijderd

b.o.n.s schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:00:
Dilemma's dilemma's! :) PES of FIFA... moeilijk moeilijk!!
Herkenbaar.
Beide demos gespeeld maar ik heb voor het eerst het voorgevoel dat ik snel met deze game klaar ben.
Vooral omdat pes niet heel anders speelt tov van de vorige edities.
Het voelt als vreemgaan wanneer ik voor fifa ga, maar die demo valt me niet tegen.
Misschien is beide aanschaffen wel een oplossing....

• RobVeldman
  • Laatst online: 06-07 18:45
Wat een beetje jammer is is dat het nederlandse elftal niet meer gelicenseerd is. Nu kun je echt niet meer zonder option file. Option files zijn trouwens door een recente PS3 update supereenvoudig te installeren doordat Sony een 'copy all files' functie heeft toegevoegd :D

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

• Sluuz
Precies, gewoon de WinningElevenBlog option file in de gaten houden. Vervelend alleen dat NL weer een andere BLES code heeft dan de UK waardoor de meestel option files niet werken op onze versie.

Edit: Er schijnt iets geks aan de hand te zijn met de BLES codes. Anyway, hier is de eerste option file al. Helaas NL elftal nog niet gefixed:

http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=11&t=10901

[ Voor 34% gewijzigd door Sluuz op 19-09-2012 10:20 ]

• RobVeldman
  • Laatst online: 06-07 18:45
Ik kan het nu even niet nakijken, maar welke BLES hebben wij nu in NL?

WENB heeft namelijk al een OF klaar (heel erg basic maar updates volgen nog. http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=91074 ...waar hij stelt "As far as I know, The countries that will be having that Bles code of the game are:
Sweden, Denmark, Norway, Turkey, Greece, Cyprus, Israel, Netherlands and Middle east countries."

EDIT: jouw edit gemist :)

[ Voor 3% gewijzigd door RobVeldman op 19-09-2012 10:22 ]

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

• Sluuz
Wij hebben BLES-01709

• Kw4kje
Ik kijk ook weer uit naar de eerste pesedit patch (PC), maakt de game compleet. Daarna beginnen met de ML :)

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-D1_uOyDNw-8/UFkbvQIwH2I/AAAAAAAANzo/vpPv1qVZKCs/s738/pes2013+2012-09-19+03-06-53-43.jpg

_/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Kw4kje op 19-09-2012 11:48 ]

Verwijderd

Een transfer-update mag ook wel... Nu nog Janssen bij Ajax en Büttner bij Vitesse. :9

• Harribo
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:47:
Een transfer-update mag ook wel... Nu nog Janssen bij Ajax en Büttner bij Vitesse. :9
En vd Wiel moet nog bij Paris st Germain....beetje slordig

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:55
Hoe zit het met de online spelmodi? Mogelijkheid om met je eigen speler online te spelen? Zit er een soort van online clubs a la Fifa in?
Fifa 13 komt er bij mij niet in, ieder jaar minimale verbeteringen, vandaar.
Leukste tijden waren toch wel met PES6.

Gaude et aude

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:58:
[...]

En vd Wiel moet nog bij Paris st Germain....beetje slordig
Update staat al klaar, kan alleen nog niet gedownload worden omdat het spel nog niet uit is officieel. :9

• Sluuz
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:18:
[...]

Update staat al klaar, kan alleen nog niet gedownload worden omdat het spel nog niet uit is officieel. :9
Deze update verhelpt de transfers niet. De update die dat doet, komt pas half oktober. Wachten op goede optionfiles dus :)

• delaitinho

delaitinho

Ach... dat is de charme van PES toch! Vanavond maar eens aan de slag ermee! :D

• Monda
Ik ben nog op vakantie dus moet nog ff wachten tot vrijdag, maar klopt het dat Konami de Amsterdam ArenA hebben verwijderd? De kuip zat er al niet in, dus nu helemaal geen stadion uit NL meer? Sowieso bizar dat ze allemaal dingen die goed zijn "fixen" (ML, League's, Arena). Gelukkig lees ik dat de gameplay niet erg is veranderd ivm de demo's.

• Sluuz
Ja ArenA is weg, ik neem aan dat die nog wel via DLC komt eigenlijk...

Heb wel het idee dat de speelsnelheid weer wat terug is geschroefd t.o.v. demo 2. Ligt een beetje tussen demo 1 en 2 in. Prima vind ik.

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Mijn eerste ervaring is positief. Het speeltempo is iets aan de langzame kant, hierdoor let je wel beter op je acties. Spelers kunnen weer goed hard schieten wat ik in PES 2012 vaak nooit kon doen (ik moest shot power op 125% zetten met een gameplay tool). Keepers zijn min of meer gelijk gebleven, wel lijken ze iets verder te kunnen reiken en resulteren schoten vaken in corners doordat een keeper nog net ze hand tegen de bal kan zetten.

De grootste verbetering zit in het verdedigen. In PES 2012 was het vaak gokken met het timen van een tackle en de A.I. liep vaak op de meest simpele manier om je heen zonder dat je er veel aan kon doen. Nu heb je meer controle in je verdediging. Je kan kiezen om afstand te houden en wachten tot de tegenstander een beweging maakt of je gaat er zelf op in. Tackles zijn nu veel effectiever, alleen is het wel oppassen want je krijgt al heel snel een gele kaart bij een verkeerde beweging. Het duwen en trekken is ook goed verbeterd. Als je tegen een speler aanloopt en druk blijft zetten dan verliest hij ook de bal, wat in PES 2012 vaak niet gebeurde en het soms onmogelijk was om de bal af te pakken bij tegenstanders. Confrontaties komen vaker voor en het zorgt dat spelers over het algemeen vaker balverlies lijden. Hierdoor ligt er meer focus op het middenveld en ren je niet steeds van het ene 16 meter gebied naar het andere. Een wedstrijd van 30+ minuten op Super Star moeilijkheid kan dus gewoon eindigen in 0-0 en komen debiele scores als 3-6 of 8-4 minder snel voor. Overal het algemeen heb je meer controle over je spelers. Een een-tweetje kan nu makkelijk worden uitgevoerd door de eerste speler door te laten lopen na de eerste pass. Zo krijg je spelers sneller naar voren en worden counters beter uitgevoerd.

Ik wacht nog op de eerste PES Edit patch en dan begin ik met de ML.

Edit: Het is me net opgevallen dat de tegenstander zijn hand omhoog doet bij verdenking van buitenspel ook als het geen buitenspel is. Grappig, want in PES 2012 wist je vaak meteen of je buitenspel stond of niet als de tegenstander zijn hand omhoog deed, nu moet je weer gewoon naar de arbitrage kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door ES335 op 19-09-2012 17:25 ]

• Kw4kje
ES335 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:59:

Edit: Het is me net opgevallen dat de tegenstander zijn hand omhoog doet bij verdenking van buitenspel ook als het geen buitenspel is. Grappig, want in PES 2012 wist je vaak meteen of je buitenspel stond of niet als de tegenstander zijn hand omhoog deed, nu moet je weer gewoon naar de arbitrage kijken.
Klopt viel me ook op, dit was in 1e demo ook nog zo. Mooi dat ze dit hebben aangepast, zo is het temminste net als in het echt. Nu nog grensrechters die foute beslissingen maken :P

Verwijderd

Ik vind het wel mooi dat de scheids niet meer voor elke scheet fluit...

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

(jarig!)
Monda schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:20:
Ik ben nog op vakantie dus moet nog ff wachten tot vrijdag, maar klopt het dat Konami de Amsterdam ArenA hebben verwijderd? De kuip zat er al niet in, dus nu helemaal geen stadion uit NL meer? Sowieso bizar dat ze allemaal dingen die goed zijn "fixen" (ML, League's, Arena). Gelukkig lees ik dat de gameplay niet erg is veranderd ivm de demo's.
Ik denk dat het niet zozeer met "fixen" te maken heeft maar met licenties.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Monda
DenniZ schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:49:
[...]

Ik denk dat het niet zozeer met "fixen" te maken heeft maar met licenties.
Ja zou kunnen, maar hoe bedoel je? Arena hebben ze altijd licentie voor gehad, waarom nu ineens niet meer? De "bootgate" in de ML lijkt me daar ook niets te maken hebben, aangezien je de merk schoenen gewoon kunt verdienen (triest). League's... Mja zou kunnen, maar waarom de vorige jaren dan wel altijd. Kan trouwens op wenb ook geen verklaring vinden, terwijl ze daar dieper ingaan op alles en direct in contact staan met Konami.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:07

Mauz1978

Console War Veteran

Ik ben al met de ML begonnen (is eigenlijk altijd het enige wat ik speel) en ik ben echt positief verrast. Je hoeft gelukkig de trainingen niet meer aan te passen, maar je doet het met die blokjes (uit 2011), alleen niet individueel, maar als team. Individueel kan je nog extra trainingdingen kopen, maar zover ben ik nog niet. De schoenen vind ik wel een grappige toevoeging.

De onderhandelingen zijn ook duidelijker met kanspercentages van slagen. Eerste wat ik doe is een hoop van onder de 60 (algemene beoordeling) ontslaan of verhandelen, en een hoop jeugdspelers opstellen (er zit een CV bij van 81!), en hier en daar een 'duurdere' uit de doelenlijst (max 300k/400k).. dan kan je al een leuk teampje opstellen hoor...

Het spel zelf speelt een stuk lekkerder, men lijkt slimmer te lopen en als je dat manual passing doorhebt, kan dat echt dodelijk zijn. Heerlijk, ik ga gauw weer verder! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Mauz1978 op 19-09-2012 20:00 ]

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Ik lees tot dusver nog niets m.tb.t. wedstrijd commentaar, nog steeds zo waardeloos?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Het commentaar is hetzelfde als altijd. Boeit ook niet echt mijns inziens. Het is gewoon al jaren hetzelfde en gewoon 'ok'...

Wat me net opviel is dat je na ML wedstrijden geen evaluaties meer hebt: heerlijk. (*edit* toch wel wedstrijdbespreking vooraf))... Zoveel minder doorgeklik... werd ik in 12 gek van!

En als je in de lijn van een pass gaat staan.... houd je em gewoon tegen (of raak je em iig aan)! Ook een ergernis uit 12 waar ze gewoon dwars door je heen gingen alsof je niet bestond...

[ Voor 28% gewijzigd door Mauz1978 op 19-09-2012 20:43 ]

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:51:
Ik vind het wel mooi dat de scheids niet meer voor elke scheet fluit...
Hij fluit überhaupt niet, kijk maar eens bij de aftrap. Je hoort wel een fluitje, maar je ziet hem niet bewegen :P

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Hij heeft dat fluitje in zn mond, niet in de hand :p

Hij geeft wel sneller geel!

[ Voor 50% gewijzigd door Mauz1978 op 19-09-2012 20:44 ]

• Terranova
  • Laatst online: 15:53
Mauz1978 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:59:
Ik ben al met de ML begonnen (is eigenlijk altijd het enige wat ik speel) en ik ben echt positief verrast. Je hoeft gelukkig de trainingen niet meer aan te passen, maar je doet het met die blokjes (uit 2011), alleen niet individueel, maar als team. Individueel kan je nog extra trainingdingen kopen, maar zover ben ik nog niet. De schoenen vind ik wel een grappige toevoeging.

De onderhandelingen zijn ook duidelijker met kanspercentages van slagen. Eerste wat ik doe is een hoop van onder de 60 (algemene beoordeling) ontslaan of verhandelen, en een hoop jeugdspelers opstellen (er zit een CV bij van 81!), en hier en daar een 'duurdere' uit de doelenlijst (max 300k/400k).. dan kan je al een leuk teampje opstellen hoor...

Het spel zelf speelt een stuk lekkerder, men lijkt slimmer te lopen en als je dat manual passing doorhebt, kan dat echt dodelijk zijn. Heerlijk, ik ga gauw weer verder! ;)
Palmieri is zeker weer terug dan :P

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:20:
[...]

Palmieri is zeker weer terug dan :P
Nee, niet eens. Allemaal nieuwe namen. :9

• Terranova
  • Laatst online: 15:53
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:54:
[...]

Nee, niet eens. Allemaal nieuwe namen. :9
Crap, dan kan ik niet meet palmieri en shimizu meteen scouten :(

• Deef_K
  • Laatst online: 19:02
Is de ps3 versie al ergens verkrijgbaar dan?

Verwijderd

Neefdave schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:07:
Is de ps3 versie al ergens verkrijgbaar dan?
Dinsdag al bij FRS, maar inmiddels is hij ook écht uit. :Y

Net even een potje online gedaan, qua verbinding viel het zeker niet tegen! Qua m'n spel wel, bakte er helemaal niks van. :+ Moet nog flink oefenen.

• Sluuz
De option file van WENB werkt trouwens prima op BLES-01709 (NL versie). Ik heb nu alleen een probleem dat ik de data pack niet kan downloaden. Deze is uitgegrijsd. Iemand anders daar ook last van zonder de option file? Anders ligt het denk ik daar aan.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Gister even een paar potten gespeeld tegen vrienden van me. Het was weer ouderwets "raggen".
Wat kan je subliem uithalen met dit spel zeg, er zit eindelijk weer genoeg power achter schoten.

Het is echt een goede verbetering ten opzichte van vorig jaar, alleen de snelheid heeft moeten inleveren (zelfs op +2) dat is jammer.

ja ik speel pes op een arcade manier :+

Soundcloud

• ratsja

ratsja

bi polair

ik kan de update niet downloaden. het gaat om de 360 versie. online ook gedaan, geen lag. maar dat kan ook komen dat de servers niet zwaar belast zijn.

Verwijderd

Sluuz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:19:
De option file van WENB werkt trouwens prima op BLES-01709 (NL versie). Ik heb nu alleen een probleem dat ik de data pack niet kan downloaden. Deze is uitgegrijsd. Iemand anders daar ook last van zonder de option file? Anders ligt het denk ik daar aan.
Het lijkt er op dat er toch nog geen data-pack klaar staat, die melding kreeg ik eerst wel. Maar sinds dat de servers het doen niet meer... :9

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Is er iemand die mij het verschil kan zeggen tussen FIFA 13 en PES 13? En dan bedoel ik niet qua sfeer,teams en spelers of graphics. Maar meer qua gameplay

Verwijderd

Twammo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:22:
Is er iemand die mij het verschil kan zeggen tussen FIFA 13 en PES 13? En dan bedoel ik niet qua sfeer,teams en spelers of graphics. Maar meer qua gameplay
Het beste is echt om beide demo's uit te proberen. Ik persoonlijk heb bij PES meer gevoel van controle over m'n team, maar dat is echt heel persoonlijk. :9
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste