Dat heb ik dit jaar ook. Ze gaan er bijna allemaal over.
Beste manier, wat ik ervaarde, is om bij de halve cirkel te gaan staan, de corner te nemen en dan naar de 2e paal te lopen om hem daar in te koppen. Stats zullen wel veel helpen maar dat soort spelers heb ik nog niet getest.
Wie speelt dan ook online tegen Real of Barca, geen baal aan joh. Dat is ook 1 van de redenen dat ik MLO speel, heb mijn buik vol van al die gasten die steeds maar Barca/Real kiezen. Je moet ook wel als je in die modus speelt, want anders heb je al een beste achterstand als je een ander team kiest.
Zit er ook nog wat in, maar niet zo veel meer. Konami kan er maar geen afscheid van doen (lees: ze weten anders niet hoe ze het soms spannend moeten houden, onkunde zoals ik het zie).
Heb nu gisteravond weer online MLO PC gespeeld en de vertragingen kwamen er al wat in.
Ik heb het idee dat er nu spelers online zijn en dat daar door de boel loopt te vertragen?
Zou echt jammer zijn want in het begin kon je gewoon uitvoeren wat je wou, nu is het een beetje een ander verhaal. Heb zelfs nu betere spelers als voorheen dus dat is het zeker niet.
Ach ik heb nog wel een win-rate van 85%
Moet ik er wel eerlijk bij vermelden dat ik van de 50 keer 2x gequit heb, wéér van die irritante Turken met hun ellendige verbindingen. Het is gvd niet te geloven dat zij dan wél controle hebben....zwáár irritant...en dan nog je laten lopen ook.
Konami heeft trouwens het quit systeem goed aangepast. Tis niet perfect nog maar wel verbeterd. Ik ben meerdere keren nu gequit en als ik wachtte, kreeg ik alsnog de punten en won ik. Helaas heb ik nu wel een B rating, daar baal ik van. Kan ik straks toernooien weer vergeten
[
Voor 72% gewijzigd door
Harribo op 26-09-2012 11:09
]