De AI naait je ook wel kaarten aan hoor, draaien ze nog even weg op 't moment dat je je tackle al ingezet hebt. Die dikke van Groningen is er niks bij.syntesia schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:32:
[...]
heb er erg veel last van als ik gewoon tegen iemand zit te spelen dus niet tegen de AI. niet normaal hoe snel je al geel krijgt wat dus al snel rood word
Ik heb er ook een abonnement op, om de haverklap spelers die ik moet missen vanwege kaarten.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:47:
Ze geven echt snel gele kaarten, niet normaal...Nu m'n 3 centrale verdedigers geschorst voor een wedstrijd...
Ik krijg zelfs kaarten terwijl ik niet eens op een knop druk...tja...
En soms krijg ik ook kaarten omdat door online vertragingen ik niet altijd in staat ben om de tackle goed te timen.
Die vrije trappen worden door Konami ook wel gebruikt om slechtere tegenstanders kansen te geven heb ik het idee. Daarbij heb ik wedstrijden gespeeld waar ik voor stond met 2-0, de tegenstander totaal geen kansen kreeg en om de haverklap kreeg ik zomaar vrije trappen tegen. Keeper drukt vervolgens bal naar spits tegenstander: 2-1. Zucht.
Dan later in de wedstrijd word ik op het eind finaal van achteren in het strafschopgebied tegen de grond aangewerkt in 16 meter van de tegenstander en penalty ? ho maar....is mij meerdere keren overkomen dit.
Tja helemaal cheat vrij zal een voetbalspel wel nooit meer worden....maar enfin ik kan er mee leven, het is 10x beter dan in PES 2012.
Het fijnste van PES 2013 vind ik dat niet elke topspelers zomaar ff makkelijk verdedigers voorbij kan rennen. Top!
Je kunt alleen niet altijd meer zeggen dat als je een wedstrijd verliest van iemand je ook daadwerkelijk slechter bent, daarvoor heeft het spel teveel factoren waar je geen controle over hebt. De charme van PES roep ik dan maar steeds..
Ik speel trouwens even niet meer zoveel MLO, moet afkicken
edit: niets over die dikke van Groningen he! Ik ben als Fc Groningen fan al lang blij dat hij íets nuttigs doet voor onze Fc...
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 09-10-2012 18:17 ]
Je krijgt niet zomaar een overtreding tegen, dan verdedig je echt verkeerd.
En als je verliest ben je vaak gewoon de slechtere speler harribo. Het zijn factoren waar jij denkt geen controle over te hebben, prima dat mag. Maar doe niet alsof het de waarheid is, het zou er niet verder naast kunnen zitten. De betere speler zal 9 van de 10 potjes winnen als het verschil groot genoeg is. En als je wilt dat spelers niet automatisch tacklen moet je dat in de opties even uitzetten.
Maar over de hoeveelheid kaarten en overtredingen, dat ligt aan je speelstijl. Gewoon ergens inrossen met B of dubbel tap B zal als je het gewoon blind doet de meerderheid van de keren resulteren in een overtreding.
Edit: Om te verduidelijken, je kan wel zeggen dat je aan zo'n vrije trap die je keeper verkeerd wegwerkt niks kan doen. Maar dat moment staat niet op zichzelf, je kan dat niet los zien van de rest van de wedstrijd. Als je alleen naar 0,8 seconden speltijd kijkt dan kan je er inderdaad nooit wat aan doen. Maar dan als je die opvatting hebt dan als je wint kan je er ook niks aan doen.
En als je verliest ben je vaak gewoon de slechtere speler harribo. Het zijn factoren waar jij denkt geen controle over te hebben, prima dat mag. Maar doe niet alsof het de waarheid is, het zou er niet verder naast kunnen zitten. De betere speler zal 9 van de 10 potjes winnen als het verschil groot genoeg is. En als je wilt dat spelers niet automatisch tacklen moet je dat in de opties even uitzetten.
Maar over de hoeveelheid kaarten en overtredingen, dat ligt aan je speelstijl. Gewoon ergens inrossen met B of dubbel tap B zal als je het gewoon blind doet de meerderheid van de keren resulteren in een overtreding.
Edit: Om te verduidelijken, je kan wel zeggen dat je aan zo'n vrije trap die je keeper verkeerd wegwerkt niks kan doen. Maar dat moment staat niet op zichzelf, je kan dat niet los zien van de rest van de wedstrijd. Als je alleen naar 0,8 seconden speltijd kijkt dan kan je er inderdaad nooit wat aan doen. Maar dan als je die opvatting hebt dan als je wint kan je er ook niks aan doen.
[ Voor 42% gewijzigd door Postius op 09-10-2012 21:15 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nogmaals: Ik krijg zelfs kaarten terwijl ik niet eens op een knop drukPostius schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:56:
Je krijgt niet zomaar een overtreding tegen, dan verdedig je echt verkeerd.
Lees vorige zin. Snap je hem nu? Er zit dan een verband tussen die vrije trap en de rest wat daarop volgt.Edit: Om te verduidelijken, je kan wel zeggen dat je aan zo'n vrije trap die je keeper verkeerd wegwerkt niks kan doen. Maar dat moment staat niet op zichzelf, je kan dat niet los zien van de rest van de wedstrijd.
Ik win heel vaak trouwens, dat is het probleem niet. Maar wij worden het toch niet eens, dat hebben we al eens eerder uitgevochten.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 09-10-2012 22:34 ]
Maar goed blijf vooral roep toeteren, je kan nog steeds tegen iemand aanrennen geen knopjes voor nodig. We hoeven het niet eens te worden maar je moet eens ophouden allerlei rare dingen roepen en dat als de enige waarheid neerzetten. Zet het dan ieder geval neer als jou ervaring en jou ervaring alleen. Want je bent de enige.Postius schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:56:
En als je wilt dat spelers niet automatisch tackelen moet je dat in de opties even uitzetten.
En je mag ook is wat minder overdrijven maar dat terzijde. Want tot nu toe komen de meeste van al die post gewoon over als iemand die niet tegen zijn verlies kan.
[ Voor 56% gewijzigd door Postius op 09-10-2012 22:47 ]
Dat automatisch uitschakelen van de tackles ken ik wel.
Dat is niet wat er gebeurt. Een speler van mij die ik niet bestuur loopt gewoon tegen een tegenspeler aan.
Die tegenspeler valt niet of niets en krijgt zo maar een vrije trap. Dan mag jij blijven roepen dat je overal controle over hebt in PES maar verre van dat hoor. Toch kan ik er dit jaar wel mee leven.
Ik klaagde ook niet omdat ik zoveel wedstrijden zou verliezen maar omdat iemand het over die snelle gele kaarten had en daar reageerde ik dan op. Verder niet.
Dat is niet wat er gebeurt. Een speler van mij die ik niet bestuur loopt gewoon tegen een tegenspeler aan.
Die tegenspeler valt niet of niets en krijgt zo maar een vrije trap. Dan mag jij blijven roepen dat je overal controle over hebt in PES maar verre van dat hoor. Toch kan ik er dit jaar wel mee leven.
Ik klaagde ook niet omdat ik zoveel wedstrijden zou verliezen maar omdat iemand het over die snelle gele kaarten had en daar reageerde ik dan op. Verder niet.
Je kan toch wisselen naar die speler?Harribo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:51:
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt...Harribo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:51:
Mn speelstijl uit pes2012 zorgde voor veel, heel veel kaarten. Ik heb toch het verdedigen ietwat aangepast en krijg nu minimaal kaarten... Trial en error.
@robhoeben ik heb een xbox maar heb een andere mooie option file gevonden die hetzelfde deed. Echt leuk met die chamionship league erbij.. Ik kon overigens wel door met mn oude masterleague save file, alleen was de naam van mn team (ik heb een zelf gecreerd team) weer de oude. Wel de spelers die ik heb opgebouwd, dus hoef alleen het tenue en de naam en dergelijke aan te passen en ik kan gewoon verder met een jonge scoles en seedorf ;-). Maar bedankt iig voor de tip, zonder die tip had ik niet verder gekeken...
[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 09-10-2012 23:05 ]
Something under the bed is drooling
Ik had gisteren ook iets frapants: Ik loop met Briand op de helft van de tegenstander naar de cornervlag om voor te zetten. Opeens fluit de scheidsrechter. Ik had absoluut niet door wat er loos was.
Blijkt dat Di Natale uit mijn team aan de rand van het strafschopgebied een tegenstander tegen de grond heeft gewerkt
Vrije trap voor tegenstander.
Blijkt dat Di Natale uit mijn team aan de rand van het strafschopgebied een tegenstander tegen de grond heeft gewerkt
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 10-10-2012 10:16 ]
Verwijderd
Na de aanrader om toch maar eens het niveau een stap lager te zetten, ben ik daartoe overstag gegaan. Ik kwam er ook achter dat niet alleen Sparta van PES 2012 was overgezet maar ook alle oude spelersselecties. Verhoek en Immers bij Ado dat ging echt niet meer dus ben ik opnieuw aan de Master League begonnen. Gelijk alle overtollige spelers eruit gegooid en gestart in een 4-4-2 opstelling met Minandinho en Castillion voorin.
Ik sta gelijk in de top 4. Wat mij opvalt is dat het verschil tussen prof en het niveau erboven (wat is het?) superspeler nogal groot is. Ik win nu betrekkelijk eenvoudig, maar ik speel ook nog weleens gelijk en verlies ook weleens zodat ik het mezelf kan verantwoorden dat ik dit niveau speel. Een stuk beter voor je hart. Ik kan het iedereen adviseren. By the way het lijkt wel of het spel eerlijker is op professioneel niveau aangezien we nu wel ineens gelijkwaardige kansen krijgen. Ik snij overal doorheen en af en toe snijden ze er bij mij ook doorheen. Briljant als je met een aanvaller achter de verdediging belandt en je komt 1 op 1 op de keeper af.
Ik sta gelijk in de top 4. Wat mij opvalt is dat het verschil tussen prof en het niveau erboven (wat is het?) superspeler nogal groot is. Ik win nu betrekkelijk eenvoudig, maar ik speel ook nog weleens gelijk en verlies ook weleens zodat ik het mezelf kan verantwoorden dat ik dit niveau speel. Een stuk beter voor je hart. Ik kan het iedereen adviseren. By the way het lijkt wel of het spel eerlijker is op professioneel niveau aangezien we nu wel ineens gelijkwaardige kansen krijgen. Ik snij overal doorheen en af en toe snijden ze er bij mij ook doorheen. Briljant als je met een aanvaller achter de verdediging belandt en je komt 1 op 1 op de keeper af.
Een manier om online cheaters te melden: klik
Fijn dat je het laat weten maar dit kan je al jaren lang doen met videos en screenshots erbij en ze doen er geen ene moer aan (is mijn ervaring). Krijg de indruk dat ze het meer voor het idee doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-10-2012 11:11 ]

Hoe moet ik dit scherm nou precies lezen?
Als ik mid-season naar het bovenstaande scherm kijk (ML offline) zie ik een rekensommetje, en onder aan de streep staat: Expected earnings: -1.319.000
Moet ik me zorgen maken om mijn financieën?
En weet iemand wat de geldprijzen (Competition Prize Money) zijn in de D2 voor winst van de competitie, danwel voor plaats 2, 3 enz..
Er staat nu 0, maar stel dat ik 4e wordt, dan krijg ik toch nog een bonus? En dan komt mijn "expected' bedrag toch wel boven de nul uit?
PSN ID: robhoeben
Nou, heel simpel: als je je salaris van het team of de staff niet omlaag brengt OF je pakt niet genoeg prijzengeld ben je failliet 
Gelukkig zit je middenin het seizoen en kan je hier nog aan werken.
Ik heb in PES 5 en 6 wel eens de situatie gehad dat de toekomst van m'n team afhing van de laatste oefenwedstrijd. Die MOEST ik dan winnen, wilde ik niet failliet gaan. Mooie tijden
Gelukkig zit je middenin het seizoen en kan je hier nog aan werken.
Ik heb in PES 5 en 6 wel eens de situatie gehad dat de toekomst van m'n team afhing van de laatste oefenwedstrijd. Die MOEST ik dan winnen, wilde ik niet failliet gaan. Mooie tijden
Verwijderd
Je gaat alleen niet echt failliet. Als je niet genoeg geld hebt om de spelers te betalen, worden er automatisch spelers gereleased. Pas als dat ook niet meer helpt ga je echt failliet.
Oke, ik ga dus niet zomaar failliet, fijn om te horen 
Het team salary en staff salary worden toch pas begin september afgeschreven hé?
Dan heb ik dit seizoen nog om geld te verdienen met wedstrijden, en augustus van volgend seizoen nog om eventueel spelers te releasen en/of te budgetteren op mijn staff.
Dan rest enkel de vraag nog over de "Competition Prize Money" in de D2.
Wie kan daar iets zinnigs over zeggen? Dan weet ik een beetje op welke plek ik moet mikken om mijn begroting rond te krijgen. (sta nu 7e)
Het team salary en staff salary worden toch pas begin september afgeschreven hé?
Dan heb ik dit seizoen nog om geld te verdienen met wedstrijden, en augustus van volgend seizoen nog om eventueel spelers te releasen en/of te budgetteren op mijn staff.
Dan rest enkel de vraag nog over de "Competition Prize Money" in de D2.
Wie kan daar iets zinnigs over zeggen? Dan weet ik een beetje op welke plek ik moet mikken om mijn begroting rond te krijgen. (sta nu 7e)
PSN ID: robhoeben
Ik zoek met mlo nog een goede buitenspeler en 2e spits voor op de bank(liefst ee goaltjesdief,1tje die sterk is en kopsterk). Iemand nog tips?
PSN: Mondaatje
toch weer MLO geprobeerd en ja hoor, 6 schoten tegen en 3-6 verloren. Terwijl ik echt weer een stuk beter was, maarja schoten van 3497823 meter vliegen er meteen in.
Gebeurt in het echt toch ook? Vorige week nog twee keer tegen PSV met Napoli... hoe realistisch wil je het hebbenHarribo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:15:
Ik had gisteren ook iets frapants: Ik loop met Briand op de helft van de tegenstander naar de cornervlag om voor te zetten. Opeens fluit de scheidsrechter. Ik had absoluut niet door wat er loos was.
Blijkt dat Di Natale uit mijn team aan de rand van het strafschopgebied een tegenstander tegen de grond heeft gewerktVrije trap voor tegenstander.
Dit is inderdaad een tip die ik sinds PES2012 heb gedaan. Het lijkt alsof professional alles veel gebelanceerder is dan top player en daarboven, waar teams als Sparta als Barcelona voetbalden. Ik speel jaren PES, en op prof heb ik de leukste partijen, af toe toe word ik door Man City afgeslacht, de andere keer win ik nipt van Stoke en soms wals ik over een Liverpool... heerlijk...Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:02:
Na de aanrader om toch maar eens het niveau een stap lager te zetten, ben ik daartoe overstag gegaan. Ik kwam er ook achter dat niet alleen Sparta van PES 2012 was overgezet maar ook alle oude spelersselecties. Verhoek en Immers bij Ado dat ging echt niet meer dus ben ik opnieuw aan de Master League begonnen. Gelijk alle overtollige spelers eruit gegooid en gestart in een 4-4-2 opstelling met Minandinho en Castillion voorin.
[ Voor 15% gewijzigd door Mauz1978 op 10-10-2012 20:39 ]
Verwijderd
Ik heb PES vandaag voor een prikkie gekocht..
Aangezien het 2e hands is, kan ik er niet (structureel) mee online, but who cares?! Ga er vooral ML offline mee spelen.
Net wel een wedstrijdje gespeeld tegen 'El NINO' oid, hij speelde met Schalke 04, ik met Meyerside Red.
Eigenlijk was ik verrast dat de beste man niet voor Barca of Real koos....dus ik moest zowaar naar een alternatief kijken.
Uiteindelijk de wedstrijd met 1-0 gewonnen, daar waar een gelijkspel misschien ook wel terecht was geweest.
Leuk om weer even (eenmalig) aan dat online gedeelte te hebben gesnoven, al gaat het er wel wat minder vloeidend aan toe dan offline.
Hoe laat kunnen we morgen de update voor PES verwachten?
Aangezien het 2e hands is, kan ik er niet (structureel) mee online, but who cares?! Ga er vooral ML offline mee spelen.
Net wel een wedstrijdje gespeeld tegen 'El NINO' oid, hij speelde met Schalke 04, ik met Meyerside Red.
Eigenlijk was ik verrast dat de beste man niet voor Barca of Real koos....dus ik moest zowaar naar een alternatief kijken.
Uiteindelijk de wedstrijd met 1-0 gewonnen, daar waar een gelijkspel misschien ook wel terecht was geweest.
Leuk om weer even (eenmalig) aan dat online gedeelte te hebben gesnoven, al gaat het er wel wat minder vloeidend aan toe dan offline.
Hoe laat kunnen we morgen de update voor PES verwachten?
Verwijderd
Even een vraag, ik heb zelf Pes13 nog niet gekocht maar een maat van mij wel en volgens hem zitten die online competities er niet meer in maar alleen nog maar single matches. Klopt dit of heeft hij gewoon niet goed gekeken?
Zei het ook niet om te klagen (ja dat kan ik ook). Ik vond het wel cool eigenlijk. Nu stond ik ook al dik voor dus tja...minder frustratie he? Vieze schopper dus die Di Natale. Vind hem trouwens voor zijn stats en kosten in MLO ook erg tegenvallen tot nu toe moet ik zeggen, snel weer verkopen.Mauz1978 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:37:
[...]
Gebeurt in het echt toch ook? Vorige week nog twee keer tegen PSV met Napoli... hoe realistisch wil je het hebben...
Hij heeft niet goed gekeken. Zo zit MLO (Master League Online) onder het menuitem Voetbalorganisatie.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:42:
Even een vraag, ik heb zelf Pes13 nog niet gekocht maar een maat van mij wel en volgens hem zitten die online competities er niet meer in maar alleen nog maar single matches. Klopt dit of heeft hij gewoon niet goed gekeken?
Je moet dat menuitem kiezen en dan naar beneden drukken voor meer opties. Zat eerst zelf ook te zoeken.
Ben trouwens nog steeds erg blij met die sneller menu's. Nu gewoon MLO kiezen en starten maar.
Niet tig schermpjes als je erin of eruit wil.
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 11-10-2012 10:34 ]
Net de update gedownload en nu al 5 minuten alleen een achtergrond met onderin confirm en back, maar reageert niet. Kan het zijn dat dat door m'n option file komt?
Verwijderd
Hier hetzelfde. Ook met WENB OF?Framoes schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:00:
Net de update gedownload en nu al 5 minuten alleen een achtergrond met onderin confirm en back, maar reageert niet. Kan het zijn dat dat door m'n option file komt?
Iemand al ervaringen met het RB hard schot? Trick is zeker niet gemakkelijk maar ik denk als je het onder de knie hebt dat je er mooie afstandsgoals mee kan maken (zie tutorial). Iemand al ervaringen hiermee?
YouTube: PES 2013 "Strong shot" and "Low chip shot" Tutorial HD (the best Guide)
YouTube: PES 2013 "Strong shot" and "Low chip shot" Tutorial HD (the best Guide)
Yup. Spel opnieuw opgestart en nu de melding dat m'n spel outdated (ofzo) is. Yes, alle files handmatig verwijderen...
[ Voor 8% gewijzigd door Framoes op 11-10-2012 14:11 ]
Verwijderd
Hier crasht m'n hele PS3.Framoes schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:11:
[...]
Yup. Spel opnieuw opgestart en nu de melding dat m'n spel outdated (ofzo) is. Yes, alle files handmatig verwijderen...
Let op, mensen! Niet updaten als je WENB OF hebt.
Hij loopt bij mij ook vast. Reageert nergens meer op, ook niet op ps button.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:16:
[...]
Hier crasht m'n hele PS3.
Let op, mensen! Niet updaten als je WENB OF hebt.
Blijf maar de melding krijgen dat mijn versie outdated is (heb net de DLC geinstalleerd). Heel vervelend dit.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Verwijderd
Je kan gelukkig wel alle edit files in 1x verwijderen. Let er dan wel op dat je je system data, saved games en evt. replays uitvinkt!
Ik heb de edit data file verwijderd en dat werkte. Wachten op een nieuwe option file dus.
Verwijderd
Duurde dat bij jou ook lang? Hier is hij nog steeds bezig...Framoes schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:27:
Ik heb de edit data file verwijderd en dat werkte. Wachten op een nieuwe option file dus.
Letterlijk alleen dat bestand verwijderd. Duurde een paar seconden.
Lekker m'n savegame ML spelen met Northluck C. Moet nu tegen Swearcle...
Lekker m'n savegame ML spelen met Northluck C. Moet nu tegen Swearcle...
[ Voor 61% gewijzigd door Framoes op 11-10-2012 14:59 ]
Welke bestanden moeten er dan verwijderd worden om het echt netjes te doen zonder het spel zelf te 'beschadigen'?
Alleen de edit file. System file en de afbeeldingsbestanden kan je er inlaten. Misschien zelfs handiger, omdat je dan straks alleen de nieuwe edit file hoeft te installeren als die uit is.
Maar bij installatie waren het geloofd ik 857 losse bestanden die gecopieerd waren
?
Edit data file verwijderen heeft gelukkig gewerkt. Helaas lijkt de online service er nu uit te liggen.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Die bug zit er al een jaar of twee in. Downloaden van een update/data pack loopt erg vaak vast. Je hele console slaat dan ook vast en hoewel er een "cancelknop" in beeld te zien is, werkt die niet.
PSN: Sluuz
Op de PC werkt het ook als een tiet op een schone installatie *NOT*. Hij downloadt de boel en zegt dat het succesvol geïnstalleerd is, maar er verandert helemaal niets.
Edit: Mijn BAL is om zeep. Daar wordt ik een klein beetje verdrietig van...
Edit: Mijn BAL is om zeep. Daar wordt ik een klein beetje verdrietig van...
[ Voor 19% gewijzigd door Rowanov op 11-10-2012 15:54 ]
Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad, zelfs niet terwijl ik option files gebruikte bij 11 en 12. Dit jaar voor het eerst vastloper en na het verwijderen van de edit file die voor data pack 1.00 was gemaakt, heb ik geen problemen meer.Sluuz schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:35:
Die bug zit er al een jaar of twee in. Downloaden van een update/data pack loopt erg vaak vast. Je hele console slaat dan ook vast en hoewel er een "cancelknop" in beeld te zien is, werkt die niet.
Verwijderd
Wat moest je doen met het volgende? Ik kreeg gezanik met ''Je versie van PES 2013 is verouderd'', waarna ik de nieuwe versie ging downloaden (PS3). Dit heeft de hele middag geduurd (gegevenspakket 2 bij Informatie), daarna geinstalleerd, en ik kan niet online spelen want ik krijg nog altijd dezelfde melding.
Verwijderd
buiten het feit dat ik gisteren aan mloffline ben begonnen heb ik geen speciale optionfiles geinstalleerd.
kan ik daarom zonder problemen alle door konami beschikbare updates zonder problemen downloaden?
bvd!
edit:
thnx Farmoes!
kan ik daarom zonder problemen alle door konami beschikbare updates zonder problemen downloaden?
bvd!
edit:
thnx Farmoes!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 19:29 ]
Ja. Je savegame blijft ook gewoon werken. Bij mij was het, na het verwijderen van de aangepaste edit file, helemaal geen probleem.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:21:
buiten het feit dat ik gisteren aan mloffline ben begonnen heb ik geen speciale optionfiles geinstalleerd.
bvd!
Hier ook de content gedownload voor de pc maar zegt nu ook dat mijn PES verouderd is, hopelijk komen ze snel met een patch.
Konami heeft de DLC teruggetrokken, tot die tijd kan dus niemand die net succesvol Data Package 2 heeft binnengehaald online spelen (melding over verouderde gegevens) of met de correcte nieuwe teams spelen.
Hoe kan het toch in vredesnaam zo zijn dat ze hier nu pas achter komen? Wat een enorm prutswerk!
Hoe kan het toch in vredesnaam zo zijn dat ze hier nu pas achter komen? Wat een enorm prutswerk!
Online heb ik nog niet geprobeerd, maar verder werkt alles. Hoe bedoel je correcte teams? Als in met een option file waar Konami niks mee te maken heeft en dus ook hun DLC niet op aan kan/gaat passen?Pyrone89 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:47:
Konami heeft de DLC teruggetrokken, tot die tijd kan dus niemand die net succesvol Data Package 2 heeft binnengehaald online spelen (melding over verouderde gegevens) of met de correcte nieuwe teams spelen.
Als in de zomertransfers.Framoes schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:06:
[...]
Online heb ik nog niet geprobeerd, maar verder werkt alles. Hoe bedoel je correcte teams? Als in met een option file waar Konami niks mee te maken heeft en dus ook hun DLC niet op aan kan/gaat passen?
Kort gezegd hebben ze het verkloot, wat ze zelf ook toegeven in wat subtielere bewoordingen middels een mededeling als je bij de online berichten kijkt.
Ach kan gebeuren. Er stond nog duidelijk, backup alles, dat heb ik gedaan.
Heb nog niet geupdate (PC).
Heb nog niet geupdate (PC).
Ik heb van Persie bij Man United en Bouhlarouz bij Sporting (en natuur de rest van de transfers ook), dus alles werkt.Pyrone89 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:17:
[...]
Als in de zomertransfers.
Kort gezegd hebben ze het verkloot, wat ze zelf ook toegeven in wat subtielere bewoordingen middels een mededeling als je bij de online berichten kijkt.
Misschien heb ik geluk gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Framoes op 11-10-2012 23:29 ]
Het punt is dus: een groep mensen is er zonder problemen doorheen gekomen (waaronder jij dus), er is echter ook een grote groep waar het blijkbaar mis is gegaan. Daarom heeft Konami besloten de patch / DLC terug te trekken waardoor nu alleen de kleine groep waarbij het gelukt is online kunnen en de zomer transfers hebbenFramoes schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:28:
[...]
Ik heb van Persie bij Man United en Bouhlarouz bij Sporting (en natuur de rest van de transfers ook), dus alles werkt.
Misschien heb ik geluk gehad.
Ik had wel een probleem, tot ik m'n edit file van de option file verwijderde. Daarna was ik wel de echte tenues kwijt, maar deed het spel het wel weer. Ik vraag me dan ook af of dat niet het probleem is bij meer mensen.
Neemt niet weg dat het natuurlijk vervelend is.
Neemt niet weg dat het natuurlijk vervelend is.
Voor de PC gebruikers, schijnt dat je het los moet installeren.
zie
http://jenkey1002.blogspot.nl/
Tevens is de jenkey patch uit
zie
Tevens is de jenkey patch uit
Werkt dat dan ook als je het al proberen installeren hebt via het spel? Of moet je alles opnieuw installeren?
Persoonlijk zou ik alles even opnieuw doen
Waar kan ik die patch (1.01) downloaden dan? Ik heb die DLC 2.0 gedownload (dtof.img/pes13pv.sfd) en in beide mappen geplaatst, zoals werd geadviseerd. Hij geeft nu nog steeds aan dat ik een verouderde versie heb.ratsja schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:09:
Voor de PC gebruikers, schijnt dat je het los moet installeren.
zie
Op de konami site staat ook geen info.
Volgens mij kunnen we niets online totdat Konami het opgelost heeft
Halverwege de pagina kan je zijn patch downloaden in 4 delen, via zippyshare..
Ja maar dat is de Jenkeys patch mat de update erbij in , die hoef ik niet, ik wil alleen de 1.01 patch. Of zie ik iets verkeerd?ratsja schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:02:
Halverwege de pagina kan je zijn patch downloaden in 4 delen, via zippyshare..
Ik zie wat je bedoeld
de DLC 2.0, staat apart van de 1.01 patch
en de 1.01 patch staat er niet nee.
Dank voor je snelle reactie. Ik wacht wel af.ratsja schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:12:
Ik zie wat je bedoeld
De 1.01 patch is er al wel voor de ps3, dus ze zijn er mee bezig.
Heb vanmorgen bij Coolblue PES 13 besteld voor de PS3. Ben erg benieuwd. Na paar jaar koop ik weer PES en hopelijk weet het spel me weer te pakken, zoals het vroeger altijd deed. Ben wel van plan om een patch eroverheen te gooien, zodat ik meer teams heb (klopt dat?) en in ieder geval de juiste shirts met juiste namen van de teams.
Tis nu wel drama met die updates van Konami.
Ik kan nu een update doen vanuit het spel en als hij klaar is, dan zegt hij nog steeds dat het spel verouderd is, ook na herstarten.
Ik zag ik dat hij dt0f.img heeft gedownload en die heb ik dus netjes in de img map gedaan, wat het spel blijkbaar zelf niet kon doen (datums gecheckt). En nu start PES niet meer op, hij blijft hangen, lekkere boel allemaal
Ik kan nu een update doen vanuit het spel en als hij klaar is, dan zegt hij nog steeds dat het spel verouderd is, ook na herstarten.
Ik zag ik dat hij dt0f.img heeft gedownload en die heb ik dus netjes in de img map gedaan, wat het spel blijkbaar zelf niet kon doen (datums gecheckt). En nu start PES niet meer op, hij blijft hangen, lekkere boel allemaal
Verwijderd
Heeft iemand enig idee wat je ongeveer aan prijzengeld kunt binnen slepen in het eerste seizoen van ml-offline?
Ik speel de eredivie, cl en beker, ik ga er vanuit ze allen te pakken.
Verwijderd
Ik heb PES2012 officieel gekocht, werkte toen niet helemaal lekker met mounten dus ik was daarna alsnog veroordeeld tot werken met een crack. De illegale download van 2013 werkte prima qua installatie, dus meteen de digitale download van 2013 aangeschaft, maar die begint bij einde van installatie te zeuren om een cd/dvd. Is hier iemand met de digitale download die kan zeggen of dat normaal is? Ik heb geen cd/dvd-speler en dat is de hele reden dat ik die digitale download (32 euro) aanschaf ipv een veel goedkopere key (19 euro) via bijvoorbeeld eBay.
Patch 1.01 voor PC hier te krijgen:
http://pes13web.winning-eleven.net/pes13w_pc/patch/
Werkt prima, eerst patch installeren (en kies de juiste versie anders start het spel niet meer op!). Daarna spel opstarten en DLC 2.0 downloaden. Yes, vanavond kunnen we terug online gamen.Harribo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:48:
Patch 1.01 voor PC hier te krijgen:
Voor de laatste keer: ik heb mijn buik vol van die Turken met MLO.
Nu een wedstrijd, die gozer kon met zijn team Besiktas niets anders dan ballen naar voren rammen. Ik stond al snel met 2-0 voor ondanks de irritante vertragingen.
Vervolgens gaat de ai cheat werken, ik word om de haverklap onderuit getrapt, geen vrije trap andersom krijgt hij bij elk zetje een vrije trap, mannetjes worden afgeremd en lopen de andere kant op dan dat ik wil etc..ok dat kan gebeuren, dat is pes. Geen probleem, dat weet ik.
Zo krijgt hij flink wat kansen maar ook daar wist hij niet mee om te gaan.
Op een gegeven moment maak ik 3-0 en gaat hij quitten. Tjonge jonge wat een irritante lui zeg.
Maar ondertussen zit ik wel weer met een verbroken verbinding erbij
Ik zag trouwens dat je ook online kan tegen mensen uit je eigen plaats, dat is wel grappig zeg.
Handig als je in Amsterdam woont, genoeg mensen, minder handig als in je Jipsingboermussel woont
Nu een wedstrijd, die gozer kon met zijn team Besiktas niets anders dan ballen naar voren rammen. Ik stond al snel met 2-0 voor ondanks de irritante vertragingen.
Vervolgens gaat de ai cheat werken, ik word om de haverklap onderuit getrapt, geen vrije trap andersom krijgt hij bij elk zetje een vrije trap, mannetjes worden afgeremd en lopen de andere kant op dan dat ik wil etc..ok dat kan gebeuren, dat is pes. Geen probleem, dat weet ik.
Zo krijgt hij flink wat kansen maar ook daar wist hij niet mee om te gaan.
Op een gegeven moment maak ik 3-0 en gaat hij quitten. Tjonge jonge wat een irritante lui zeg.
Maar ondertussen zit ik wel weer met een verbroken verbinding erbij
Ik zag trouwens dat je ook online kan tegen mensen uit je eigen plaats, dat is wel grappig zeg.
Handig als je in Amsterdam woont, genoeg mensen, minder handig als in je Jipsingboermussel woont
Verwijderd
het zal hier vast vaker zijn genoemd.....
waar ik me echt over blijf verbazen is, dat wanneer ik tegen een makkelijke tegenstander (masterleague-offline) speel, dat mijn halve selectie (incl. al mijn ster-spelers) dan voorzien met dat pijltje naar beneden is.
Je kunt geen extra saves meer maken aangezien, PES nu automatisch na elke wedstrijd saved (zo vermoeiend).
Cheaten op welke vorm dan ook, lijkt langzaam onmogelijk, prima!
Terwijl de grootste cheat, welke ook nog eens in het nadeel van de speler, structureel in elk deel van PES terug te vinden is, wat hypocriet van Konami.
waar ik me echt over blijf verbazen is, dat wanneer ik tegen een makkelijke tegenstander (masterleague-offline) speel, dat mijn halve selectie (incl. al mijn ster-spelers) dan voorzien met dat pijltje naar beneden is.
Je kunt geen extra saves meer maken aangezien, PES nu automatisch na elke wedstrijd saved (zo vermoeiend).
Terwijl de grootste cheat, welke ook nog eens in het nadeel van de speler, structureel in elk deel van PES terug te vinden is, wat hypocriet van Konami.
Dat heet logica, niet gemotiveerd zijn tegen een kleine tegenstander.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:22:
het zal hier vast vaker zijn genoemd.....
Verwijderd
Ik begrijp het niet gemotiveerd kunnen zijn maar dat je dat structutureel tegenkomt, daar vind ik Konami wel in doorslaan.Postius schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:44:
[...]
Dat heet logica, niet gemotiveerd zijn tegen een kleine tegenstander.
Irl laten niet 10 tot 15 spelers het afweten.....
Het verplicht je echt om een hele goede en brede selectie te hebben.
Waarom geef je dan 5 miljoen uit aan een coach die 5/5 heeft bij 'form'? Het gebeurt mij trouwens ook regelmatig tegen teams als Manchester City en Chelsea, die dan letterlijk alle spelers op oranje of rood hebben.Postius schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:44:
[...]
Dat heet logica, niet gemotiveerd zijn tegen een kleine tegenstander.
BingoVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:56:
Het verplicht je echt om een hele goede en brede selectie te hebben.
Verwijderd
Speel jij met spelers uit de eredivisie? Wel snel om in seizoen 1 alles te pakken. Speel je dan niet onder je niveau?Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:26:
Heeft iemand enig idee wat je ongeveer aan prijzengeld kunt binnen slepen in het eerste seizoen van ml-offline?
Leuk de freezers zijn ook weer terug in MLO, starten een wedstrijd op en dan freezen ze de boel....
Zo alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb, maar dat komt omdat ik alleen maar PES aan het spelen ben
.
Gelukkig gaat het een stuk beter nu en heb eindelijk het verdedigen goed onder de knie. Niet happen, met [] de speler onder druk zetten, in de banen lopen van de pass en uiteindelijk op het juiste moment toeslaan. Geen geklungel meer dat ik van achter probeer de bal af te pakken en ik overtreding bega, wat een opluchting!
Ook is mijn selectie eindelijk op wat kwaliteit en begin ik uit het dal te komen waar ik eerst in zat (lees: rating van 70
) Ik speel regelmatig tegen de Grieken (gezien die rare naamtekens) maar van vertraging heb ik echt geen last van. En god wat scheelt dat dan een hoop tijdens een potje; bedoelde ballen komen ook aan en spelers reageren zoals offline.
Een kleine tip voor mensen die mega-el cheapo vleugel-verdedigers zoeken (73-74 rating): Voor LB heb ik De Marcos (73) en RB nu Emilio Nseu (74). Oorspronkelijke positie is voor beide SS. Kosten zijn belachelijk laag, zo rond de 1.2M per stuk en kosten per 10 matches rond de 470k. Tot nu toe komen ze goed mee met de tegenstanders tegen wie ik speel maar zullen op den duur uiteraard wel vervangen worden, maar met die prijzen kan je nooit mis zitten.
Alleen nog opzoek naar een goede, 80-isch CMF. Gaat mijn eerste 80 aankoop worden dus ben benieuwd welke jullie op die plek hebben ballen.
Gelukkig gaat het een stuk beter nu en heb eindelijk het verdedigen goed onder de knie. Niet happen, met [] de speler onder druk zetten, in de banen lopen van de pass en uiteindelijk op het juiste moment toeslaan. Geen geklungel meer dat ik van achter probeer de bal af te pakken en ik overtreding bega, wat een opluchting!
Ook is mijn selectie eindelijk op wat kwaliteit en begin ik uit het dal te komen waar ik eerst in zat (lees: rating van 70
Een kleine tip voor mensen die mega-el cheapo vleugel-verdedigers zoeken (73-74 rating): Voor LB heb ik De Marcos (73) en RB nu Emilio Nseu (74). Oorspronkelijke positie is voor beide SS. Kosten zijn belachelijk laag, zo rond de 1.2M per stuk en kosten per 10 matches rond de 470k. Tot nu toe komen ze goed mee met de tegenstanders tegen wie ik speel maar zullen op den duur uiteraard wel vervangen worden, maar met die prijzen kan je nooit mis zitten.
Alleen nog opzoek naar een goede, 80-isch CMF. Gaat mijn eerste 80 aankoop worden dus ben benieuwd welke jullie op die plek hebben ballen.
Ik word trouwens helemaal gek van die onterechte kaarten.
Als ik maar bij een tegenstander in de buurt kom: vrije trap tegen of zelfs geel. Als zij mij een doodschop geven terwijl ik in een kansrijke positie sta: niks aan de hand zogenaamd.
Ook snapt de scheidsrechter voordeel niet echt. Hij fluit continue voor een vrije trap terwijl iemand ondanks de overtreding gewoon ging scoren. Lekker is dat, een gegarandeerde goal inruilen voor een vrije trap. Online wordt die tactiek dan ook constant gebruikt om te zorgen dat een gouden kans wordt omgezet in een lullige vrije trap tegen met slechts een kaart op zak.
Als ik maar bij een tegenstander in de buurt kom: vrije trap tegen of zelfs geel. Als zij mij een doodschop geven terwijl ik in een kansrijke positie sta: niks aan de hand zogenaamd.
Ook snapt de scheidsrechter voordeel niet echt. Hij fluit continue voor een vrije trap terwijl iemand ondanks de overtreding gewoon ging scoren. Lekker is dat, een gegarandeerde goal inruilen voor een vrije trap. Online wordt die tactiek dan ook constant gebruikt om te zorgen dat een gouden kans wordt omgezet in een lullige vrije trap tegen met slechts een kaart op zak.
Dat is niet zo hoor volgens sommigen hier. PES is een supereerlijk spelPyrone89 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:58:
Ik word trouwens helemaal gek van die onterechte kaarten.
Ik zit opeens met een team in MLO waar al wedstrijden lang al mijn toppers op paarse/blauwe pijlen staan en iedereen hondsmoe is. Dus verliezen aan de lopende band tegen de fitte Lavezzi's en Eto's die ik gewoon steeds tegen kom ondanks mijn instellingen. Speel ik gewoon niet of haak ik af in de rust. Heeft helemaal geen zin om tegen te spelen.
Het voordeel zal vast ook wel weer eens mijn kant oprollen..
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 15-10-2012 00:32 ]
We zitten vast in het zelfde schuitje haribo... Ook mlo.. Ben er vanavond achter gekomen dat het toch wel erg te maken heeft met hoe sterk je mentaal bent. Heb 13 potjes achter elkaar gespeeld. Begon met een rating van rond de 390.
- 11 potjes achter elkaar verloren en 2 laatste gelijk.
- 5 keer onderkant lat geschoten.
- 4 eigen doelpunten, waarbij mn verdediger de bal in het doel liep na een redding van de keeper.
- 5 potjes tegen mensen met een veel hogere rating.
- 3 potjes in mijn ogen terecht verloren, 8 potjes veel beter maar bal ging er niet in.
Ik denk dat je gewoon moet stoppen wanneer je 3x achter elkaar verliest, want ik kan niet meer geloven dat (wat hier wel eens wordt geroepen, door oa mij zelf) Konami de boel beïnvloed. Is puur pech + mentaal. Zo even wat frustratie van me af kunnen schrijven. Ik zal deze maand iig geen casino's bezoeken...even gehad met PES trouwens.
- 4 eigen doelpunten, waarbij mn verdediger de bal in het doel liep na een redding van de keeper.
- 3 potjes in mijn ogen terecht verloren, 8 potjes veel beter maar bal ging er niet in.
Ik denk dat je gewoon moet stoppen wanneer je 3x achter elkaar verliest, want ik kan niet meer geloven dat (wat hier wel eens wordt geroepen, door oa mij zelf) Konami de boel beïnvloed. Is puur pech + mentaal. Zo even wat frustratie van me af kunnen schrijven. Ik zal deze maand iig geen casino's bezoeken...even gehad met PES trouwens.
Ik ben echt geen negatieveling wat betreft PES maar wat je nu opsomt, zo gaat een avondje bij mij soms ook en dat heeft echt 100% zeker weten te maken met het systeem wat er wel voor zorgt dat je de ene avond vlamt en de andere avond er niets van kan. Ik zie dat echt wel goed, kan het zelfs laten zien op video als het moet wat mensen ook lacherig over mij zeggen.Monda schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 02:01:
Ik denk dat je gewoon moet stoppen wanneer je 3x achter elkaar verliest, want ik kan niet meer geloven dat (wat hier wel eens wordt geroepen, door oa mij zelf) Konami de boel beïnvloed.
Nu wordt in het echt ook wel stuntelig gedaan maar soms druipt het er een avond echt vanaf in dit spel.
Ik heb het al geaccepteerd inmiddels (hoop dat dat ik vast kan houden
Tis wel zo dat er wel wat uitdaging nu verloren gaat imo, want je probeert als MLOer een team op te bouwen en te presteren en net als het weer goed gaat wordt je weer gedwarsboomd. Echt een topteam met spelers die altijd oplettend, goede balcontrole hebben en geen gekke dingen doen is gewoon niet voor elkaar te krijgen.
Gisteren ook weer wat potjes verloren, ik kan er weinig aan doen. Je moet maar bedenken dat het niet allemaal met kunde te maken heeft en gewoon wat anders gaan doen.
Ik laat de wedstrijd gewoon lopen en ga dan ff koken of zo, bakkie koffie zetten
Ja dat ziet er echt niet uit hahaha...heel realistisch ookMonda schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 02:01:
Keb trouwens nog een vraag: bij dekkingsinstellingen bij strategie; dan geef ik aan dat man A man B van de tegenstander dekt, maar hoe kan ik dat weer ongedaan maken?
Btw...de uitslag 0-0 kent men online ook niet.
edit: speelde gisteren 6 potjes, 4x werd ik gequit,....lekker is dat weer
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 15-10-2012 12:40 ]
Ik vind de transferupdate niet zo best eerlijk gezegd. Ik speel nog steeds tegen Luuk de Jong bij Twente. Vd Vaart is wel verwerkt, waardoor hij nu uit het spel verdwenen is (We hebben gelukkig die nepnaam bij NL elftal nog).
Bij Willem II staat de nieuwe spits er nog niet in, en dus is die logischerwijs (hij was eerst amateur) niet in het spel te vinden.
Overigens vind ik een team als PSG erg overschat op het moment. Ibrahimovic precies andersom - die zou wel wat beter mogen, maar de rest van het team vind ik wel erg goede stats hebben. Spelers als Jallet e.d. vind ik IRL redelijk matig, maar in het spel horen deze bij de toppers op hun positie.
Bij Willem II staat de nieuwe spits er nog niet in, en dus is die logischerwijs (hij was eerst amateur) niet in het spel te vinden.
Overigens vind ik een team als PSG erg overschat op het moment. Ibrahimovic precies andersom - die zou wel wat beter mogen, maar de rest van het team vind ik wel erg goede stats hebben. Spelers als Jallet e.d. vind ik IRL redelijk matig, maar in het spel horen deze bij de toppers op hun positie.
Ik word echt helemaal gek van die trophy voor het winnen van een online competitiewedstrijd.
Het is mij nog steeds niet gelukt om 1 wedstrijd te winnen, en zo slecht ben ik nou ook weer niet.
Probeer het de laatste paar keer met coachmodus in een beginnerscip, en dan kom ik ineens toch tegen allemaal tegenstanders met Messi en Ronaldo. Hoe kan dat in vredesnaam in een beginnerscup?
Die trophy wordt dus echt nagenoeg onmogelijk op deze manier voor mensen met een leven.
Het is mij nog steeds niet gelukt om 1 wedstrijd te winnen, en zo slecht ben ik nou ook weer niet.
Probeer het de laatste paar keer met coachmodus in een beginnerscip, en dan kom ik ineens toch tegen allemaal tegenstanders met Messi en Ronaldo. Hoe kan dat in vredesnaam in een beginnerscup?
Die trophy wordt dus echt nagenoeg onmogelijk op deze manier voor mensen met een leven.
Je hebt het in ieder geval sneller door dan andere klanten hier op het forum.Monda schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 02:01:
We zitten vast in het zelfde schuitje haribo... Ook mlo.. Ben er vanavond achter gekomen dat het toch wel erg te maken heeft met hoe sterk je mentaal bent. Heb 13 potjes achter elkaar gespeeld. Begon met een rating van rond de 390.
En kijk eens aan:Framoes schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:26:
[...]
Waarom geef je dan 5 miljoen uit aan een coach die 5/5 heeft bij 'form'? Het gebeurt mij trouwens ook regelmatig tegen teams als Manchester City en Chelsea, die dan letterlijk alle spelers op oranje of rood hebben.
Speel tegen Man City en 4 belangrijke spelers met rating van 80+ hebben een paars pijltje, terwijl m'n hele team een week rust heeft gehad. Heel Man City groen en oranje.
Dit is echt geen toeval meer.
Ze zijn te gespannen voor de wedstrijd omdat alle druk bij hun ligt!Framoes schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:41:
[...]
En kijk eens aan:
Speel tegen Man City en 4 belangrijke spelers met rating van 80+ hebben een paars pijltje, terwijl m'n hele team een week rust heeft gehad. Heel Man City groen en oranje.
Dit is echt geen toeval meer.
Heeft iemand hier al die Proud Skipper trofee?
Heb al wat gegoogled maar het blijkt echt een pain in the ass the zijn
Heb al wat gegoogled maar het blijkt echt een pain in the ass the zijn
Gelukkig spelen ook de spelers met oranje pijltje als een krant. Ik denk echt dat m'n controller kapot is. Spel reageert soms een halve seconde tot seconde te laat als ik op steekpass druk en spelers maken constant random slidings, terwijl ik die knop niet eens aanraak.Postius schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:48:
[...]
Ze zijn te gespannen voor de wedstrijd omdat alle druk bij hun ligt!
Niet alleen het pijltje is van belang he? Die bars eronder ook, vooral zelfs zou ik zeggen.Framoes schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:05:
[...]
Gelukkig spelen ook de spelers met oranje pijltje als een krant.
Wat die 2 bars precies voorstellen weet ik niet maar het is iets met fitheid(?) Lage bars en je spelers komen sloom en stroperig vooruit. Zeker als de onderste bar rood is->wisselen!
Die bars stellen letterlijk de conditie van de speler voor. Of zijn overal moeheid. Bij deze editie vult hij zich, hoe voller die is hoe slechter de speler in kwestie wordt (beetje kort door de bocht maar het komt er wel op neer). Ik probeer altijd een team te neer te zetten van 100% fitte spelers op zowel stamina als dus moeheid/conditie over langere tijd.Harribo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:55:
[...]
Niet alleen het pijltje is van belang he? Die bars eronder ook, vooral zelfs zou ik zeggen.
Wat die 2 bars precies voorstellen weet ik niet maar het is iets met fitheid(?) Lage bars en je spelers komen sloom en stroperig vooruit. Zeker als de onderste bar rood is->wisselen!
http://winningelevenblog....-option-file-v3-released/ Iemand deze al toegepast?
Neefdave ik heb hem gister geinstalleerd en moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben.
Ook het chant pack van winningeleven is echt een toevoeging in de game!
De sfeer die ik miste zit er nu wel in.
Ook het chant pack van winningeleven is echt een toevoeging in de game!
De sfeer die ik miste zit er nu wel in.
Dus je moet zowat een lege bar hebben dan is de speler topfit? Ik denk dat het andersom niet?: volle bar = goede conditie.Postius schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:23:
[...]
Die bars stellen letterlijk de conditie van de speler voor. Of zijn overal moeheid. Bij deze editie vult hij zich, hoe voller die is hoe slechter de speler in kwestie wordt (beetje kort door de bocht maar het komt er wel op neer). Ik probeer altijd een team te neer te zetten van 100% fitte spelers op zowel stamina als dus moeheid/conditie over langere tijd.
Ik dacht leeg, want ik speel de UEFA EURO en daarin krijgen sommige spelers na de eerste wedstrijd een klein beetje blauw balkje.Harribo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:22:
[...]
Dus je moet zowat een lege bar hebben dan is de speler topfit? Ik denk dat het andersom niet?: volle bar = goede conditie.
Wat is trouwens de beste option file? Die van Jenkey, PESedit, of Winningeleven?
Pesedit is altijd ontzettend goed bevallen, de anderen heb ik niet geprobeerd.
Pesedit is altijd ontzettend goed bevallen, de anderen heb ik niet geprobeerd.
[ Voor 33% gewijzigd door Deruxian op 16-10-2012 11:35 ]
http://pesdb.net/pes2013/...er_Team=%22WILLEM%20II%22Ero-Sensei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:15:
Ik vind de transferupdate niet zo best eerlijk gezegd. Ik speel nog steeds tegen Luuk de Jong bij Twente. Vd Vaart is wel verwerkt, waardoor hij nu uit het spel verdwenen is (We hebben gelukkig die nepnaam bij NL elftal nog).
Deze site is up to date wat teams, ratings, etc betreft. Daar staat hij gewoon bij Willem II. Zoek ook maar eens op 'de Jong' (wel filter team "willem II" uitzetten), dan vind je alleen Nigel en Siem.
Bij de PS3 versie heb je twee balkjes. De bovenste is hoeveel 'energie' ze hebben en loopt tijdens wedstrijden leeg. De onderste loopt vol en is vermoeidheid. Hoe ver die is staat omgekeerd evenredig gelijk aan hoeveel er voor een wedstrijd af is bij de bovenste balk.Deruxian schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:34:
[...]
Ik dacht leeg, want ik speel de UEFA EURO en daarin krijgen sommige spelers na de eerste wedstrijd een klein beetje blauw balkje.
[ Voor 20% gewijzigd door Framoes op 16-10-2012 12:00 ]
Schaamteloze zelf-quote...JJJur schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:19:
Ah, het topic waar ik vast de populairste persoon op aarde ben (schrijver van de vaak becomplimenteerde review op Tweakers). Ik heb jullie hulp even nodig, heren (en evt dames)...
Wat de rest van de wereld vindt maakt me niet uit, maar als de redactionele mening (in dit geval die van mij) zo ver bij de mening van onze eigen community vandaan ligt, wil ik daar iets mee doen.
Lang verhaal kort: ik wil een soort Second Opinion artikel maken op basis van de meningen van de PES-fans die we hier op Tweakers.net hebben. Jullie kunnen je inleven op een manier die ik niet kan bij PES, dus dat lijkt me nuttiig. Idee is dat een aantal mensen een stukje van 400 a 500 woorden schrijft. Die meningen bundel ik dan in een artikel dat op de frontpage verschijnt. Bedoeling is dat het wel gaat over de game, niet over 'de Tweakers review klopt niet want...'. Dat leggen wij zelf op pagina 1 wel even uit ;-).
(sommige mensen hebben bovenstaande tekst ook als DM ontvangen).
Dan even het persoonlijk vlak: ik ben wel gewend dat mijn mening niet altijd bij iedereen in goede aarde valt, maar dit keer vind ik dat de reageerders gewoon een punt (of meerdere) hebben. Er zijn best wat verzachtende omstandigheden die ik niet op internet wil hebben, maar fact of the matter is dat de PES-review niet was zoals die had moeten zijn. Ik ben groot genoeg om dat toe te kunnen geven - er mist gewoon shit, en sommige dingen heb ik kennelijk niet gezien zoals iemand die vaak PES speelt het ziet. Vandaar dus dit idee.
Iedereen die mee wil doen is welkom, al ga ik wel selecteren als er teveel overlap in de stukjes komt. Of ik er een tegenprestatie tegenover kan zetten weet ik nog niet, maar wellicht verzamel ik de games die we nog hebben liggen en verloot ik ze onder de mensen die de moeite hebben genomen een stukje in te leveren.
Bij interesse om mee te doen: DM me!
Ik heb inmiddels van twee mensen een stukje ontvangen per DM, maar heb er uiteraard meer nodig! In principe wil ik dit alles zondag online hebben. Wie het leuk vindt om mee te doen... iedereen is welkom!
edit: de plannen voor een video-item zijn van tafel.. helaas niet mogelijk om te regelen om korte termijn, en het lukte niet direct er een passend format bij te verzinnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweakjur op 16-10-2012 13:54 ]
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Wat houdt in mlo "Snelle wedstrijd (assistentmodus)" precies in?
Dat je niet zelf speelt maar de AI je team bedient. Best geinig als je ff wilt eten.Monda schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:03:
Wat houdt in mlo "Snelle wedstrijd (assistentmodus)" precies in?
Je kan nog wel invloed d.m.v. tactiek etc uitoefenen.
[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 17-10-2012 01:16 ]
Oh oké, ja dan wel handig, maar op welk niveau speelt de AI dan? Op het niveau waar jij in bent ingedeeld? Waarschijnlijk vrijwel altijd verlies dan...Postius schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:16:
[...]
Dat je niet zelf speelt maar de AI je team bedient. Best geinig als je ff wilt eten.
Je kan nog wel invloed d.m.v. tactiek etc uitoefenen.
Je wordt tegen anderen 'assistenten modussen' ingedeeld, dus slecht tegen slecht, of goed tegen goed, maakt alleen wat uit voor het kijkplezierMonda schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:56:
[...]
Oh oké, ja dan wel handig, maar op welk niveau speelt de AI dan? Op het niveau waar jij in bent ingedeeld? Waarschijnlijk vrijwel altijd verlies dan...