Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Verlies opeens alles lijkt het wel. Ik speel nu tegen Eto/Villa/Hulk etc etc
Kom ik aan met mijn 70 spelers... :(
Oh ja en de laatste wedstrijden allemaal bijna moe of uit conditie. Geen beginnen aan.
Alle afvallende ballen hoppen voor de benen van de tegenstanders. Riekt weer naar cheat scripting.
Vertraginkjes erbij en ik zie het allemaal maar lijdzaam aan...ik snap er geen snars meer van.

Maar enfin, wat al jaren bagger is bij PES en ook dit jaar: dat continue gefluit van het publiek...elk jaar werkt dat weer op mijn zenuwen. Kunnen ze niet wat meer afwisseling in bouwen?
Ik zie wel chant packs staan maar ik hoef niet continue koren oid. Gewoon normaal publiek wat ook eens stil bijvoorbeeld kan zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 02-10-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het gebrekkige geluid is een goede oplossing: Geluid uit en muziek aan, doe ik al jaren. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
roeleboelie schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:24:
is bij jullie de herhaling ook vaak houterig? Het lijkt bij mij wel of de herhaling teveel vraagt van mijn videokaart, terwijl het spel zelf soepel draait.
Ja, dat heb ik ook soms (offline). Geen idee wat het is. Ik annuleer het dan en kijk indien ik wil wel via pauze menu => replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01-2024
Harribo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:50:
Verlies opeens alles lijkt het wel. Ik speel nu tegen Eto/Villa/Hulk etc etc
Kom ik aan met mijn 70 spelers... :(
Oh ja en de laatste wedstrijden allemaal bijna moe of uit conditie. Geen beginnen aan.
Alle afvallende ballen hoppen voor de benen van de tegenstanders. Riekt weer naar cheat scripting.
Vertraginkjes erbij en ik zie het allemaal maar lijdzaam aan...ik snap er geen snars meer van.

Maar enfin, wat al jaren bagger is bij PES en ook dit jaar: dat continue gefluit van het publiek...elk jaar werkt dat weer op mijn zenuwen. Kunnen ze niet wat meer afwisseling in bouwen?
Ik zie wel chant packs staan maar ik hoef niet continue koren oid. Gewoon normaal publiek wat ook eens stil bijvoorbeeld kan zijn.
waar heb je die packs zien staan als ik vragen mag? ik ben juist wel van de koren....heerlijk als je met Liverpool speelt en the glory of Anfield Road hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 15:53
Zooo net even mijn eerste 2 wedstrijdjes MLO gespeeld. Eerst was tegen een veel sterker team waar ik toch redelijk goed mee deed en toch 4-0 verloor :p

Maar de 2e zwaar bevochten met 4-1 gewonnen(Alle wedstrijden lijken wel vertekenend). Gelukkig heb ik met Mphela, Serero en Modise 3 leuke spelertjes op CF,AMC en RMF(op de rwf plek) rondlopen. Scoren gaat best makkelijk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vroeg het meer omdat ik het zelf nog nooit heb meegemaakt dat een keeper tijdens een wedstrijd een blessure opliep. Maar bij niemand dus. Ik heb inderdaad ook zelden een keeper op de bank zitten. Dat van die paarse pijl is een goede. Zet die ook niet meer onder de lat vanaf nu. Soms heb je weleens spelers voor dezelfde positie die synchroon lopen qua vorm. Dan wil je speler 1 wisselen en dan is speler 2 qua vorm even slecht. Dat is zo onhandig. Zeker als het de beginopstelling betreft en je speler 1 rust wilt geven wegens teveel wedstrijden. Lang leve de pespunten en de winkel. Dan kun je tenminste eigenschappen beter trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 09:49
is er een manier om bij Ml sneller door de data heen te gaan want vind het echt langzaam gaan dat hij zo dag na dag gaat tot het volgende event. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:29
Dat was nou net een van de redenen van mijn overstap van Fifa naar PES.. Blijft PES hetzelfde probleem te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kan ik dit ergens toepassen of is het gewoon geleuter?:
Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/v5llbp.jpg

Pffff net paar potjes PES MLO gedaan, wordt wat moe van het aloude PES principe: jij hebt tig kansen, gaat er nauwelijks 1 in, tegenstander heeft 1 kans-> goal :s Laten ze dat in godsnaam er eens uithalen!

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 03-10-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha briljant. Zal ongetwijfeld effect hebben. Waarom staat er anders dat het de vermoeidheid vermindert. Die andere uitrustingen e.d. uit de shop hebben ook allemaal effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Laatst online: 25-09 11:30
Harribo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:08:
[afbeelding]

Pffff net paar potjes PES MLO gedaan, wordt wat moe van het aloude PES principe: jij hebt tig kansen, gaat er nauwelijks 1 in, tegenstander heeft 1 kans-> goal :s Laten ze dat in godsnaam er eens uithalen!
Wat een bullshit, soms heb je de wind mee en soms tegen.
Als ik verlies heeft het bij mij vaak met concentratie te maken.

Je ben minder geconcentreerd in het afronden van je kansen en je ben minder geconcentreerd wanneer de tegenstander een keer uitbreekt.

Dit resulteert in veel kansen weinig rendement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Harribo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:08:
[afbeelding]

Gast wees blij, jij hebt jezelf zo ver iets wijsgemaakt dat als je nu verliest je altijd een excuus voor jezelf hebt. Het ligt nooit aan jou toch, heeeeerlijk, je wint altijd! Want als je niet wint, ligt het aan het spel want de grote haribo hoort altijd te winnen! Nee stel je voor dat je er achter komt dat het gewoon eerlijk is, dan zou jij helemaal gek worden toch? Dat overleef je niet, na al die jaren dat je dan pes de schuld van het verlies kan geven ligt het dan nu aan jou, dat gaat niet goed aflopen. Nee, pes moet nooit eerlijk worden, anders krijgt haribo een hart aanval. Stel dat je er achterkomt dat in deze pes helemaal geen haribo-cheat scripts zitten? Wat dan? Hou je er dan maar mee op? :9 (maar dat maakt niet uit hoe het werkelijk is, je hebt jezelf al van alles wijs gemaakt)

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 03-10-2012 14:13 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:29:
haha briljant. Zal ongetwijfeld effect hebben. Waarom staat er anders dat het de vermoeidheid vermindert. Die andere uitrustingen e.d. uit de shop hebben ook allemaal effect.
Heb hier anders nog nooit iets van gemerkt. Is dit niet voor de offline spelmodi?
Als het wel invloed heeft zou ik graag een overzicht zien hoelang dit effect heeft, dan kan ik de invloed van die dingen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
die minhandinho kan goed knallen yoh ! zijn overal stats zijn rond de 69/70 maar zijn schoten zijn echt heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Het is verdomme weer het oude liedje: vertraging vertraging en nog eens vertraging.
En de tegenstanders hebben weer nergens last van.
Ik kan lopen en tikken met betere spelers wat ik wil maar het is allemaal zinloos.
Spelers bewegen niet, zijn overal te laat en elke tegenstander is sneller dan mij. Al heb ik ook snellere stats, ik word er overal uitgerend.
Dit klopt weer van geen kant, snap er geen reet van.

Hoe kan het dat MLO zo leuk begon, ik 90% van mijn wedstrijden won en nu opeens zooooo enorm slecht gaat?
Kan niets anders bedenken dan vertragingen. Spelers lopen niet meer automatisch richting de bal, spelers reageren niet meer etc etc etc etc
ZAAD
Konami heeft het ook dít jaar online het weten te verzieken.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-10-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je kan ook gewoon zeggen: Ik kan niet tegen mijn verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Harribo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:45:
Het is verdomme weer het oude liedje: vertraging vertraging en nog eens vertraging.
Ik kan lopen en tikken met betere spelers wat ik wil maar het is allemaal zinloos.
Spelers bewegen niet, zijn overal te laat en elke tegenstander is sneller dan mij. Al heb ik ook snellere stats, ik word er overal uitgerend.

Hoe kan het dat MLO zo leuk begon, ik 90% van mijn wedstrijden won en nu opeens zooooo enorm slecht gaat?
Kan niets anders bedenken dan vertragingen. Spelers lopen niet meer automatisch richting de bal, spelers reageren niet meer etc etc etc etc
ZAAD
Stop er dan gewoon mee, als je het zo'n slecht spel vind. Ik word niet goed van dat geklaag van jou.
Ga gewoon ML offline spelen ofzo, heb je geen last van de online vertragingen...

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00

ZAAD
Dit keer 100% met je eens. Lijkt wel of er online gemanipuleerd wordt door Konami. Ik won regelmatig en af en toe gelijk en verlies. Nu heb ik 7 wedstrijden op rij verloren. Mijn spelers werden ook vertraagd wanneer ze 1 op 1 op de keeper af gingen. Aan de andere kant werd ik aan alle kanten voorbij gelopen, door qua stats mindere sneller spelers. Vond mlo helemaal te gek. Nu vind ik er geen reet meer aan.
Misschien moet ik gewoon geduld hebben tot het gemanipuleer mijn kant op valt...

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 03-10-2012 15:43 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Monda schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

Dit keer 100% met je eens. Lijkt wel of er online gemanipuleerd wordt door Konami. Ik won regelmatig en af en toe gelijk en verlies. Nu heb ik 7 wedstrijden op rij verloren. Mijn spelers werden ook vertraagd wanneer ze 1 op 1 op de keeper af gingen. Aan de andere kant werd ik aan alle kanten voorbij gelopen, door qua stats mindere sneller spelers. Vond mlo helemaal te gek. Nu vind ik er geen reet meer aan.
Misschien moet ik gewoon geduld hebben tot het gemanipuleer mijn kant op valt...
Ik denk dat je net als harribo, je ontwetenheid van het spel invult met iets wat voor jou logisch is ook al is het dat niet.

Er zijn meer variabelen aan het werk in PES dan slechts 2 of 3. Het zijn er honderden zo niet duizenden Maar goed er zijn meer mensen die niet tegen hun verlies kunnen dus geef het spel maar de schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:52:
[...]
Ik denk dat je net als harribo, je ontwetenheid van het spel invult met iets wat voor jou logisch is ook al is het dat niet.
Onwetendheid? Na jaren PES te hebben gespeeld etc? Yeah right..

Maar jij meent het beter te weten, mag jij mij vertellen hoe het kan dat ik de eerste we(e)k(en) 90% win en
nu opeens een magere +- 40%? Ook als ik betere en snellere spelers heb en in goede conditie?
Het enige wat ik ervaar zijn vertragingen en de daarbij horende ellende. Het wordt heel moeilijk om controle over je spelers te krijgen dan. Kan een hele waslijst geven waar je dan als speler tegen aan loopt maar dat zal ik je besparen.

Ik had gehoop dat het dit jaar beter zou zijn maar op de een of andere manier krijg ik het vermoeden dat het online gedeelte niet opgewassen is tegen zoveel online spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix

ZAAD
Beste Harribo,

Ik snap dat dit een forum is en dat iedereen hier kan plaatsen wat hij/zij wil.
Echter zul je nu ook wel doorhebben dat er een behoorlijk aantal mensen zijn die moe worden van jouw eeuwige geleuter.

En dit zeg ik niet om jouw persoonlijk aan te vallen, daarvoor praat ik liever in de ik vorm. Maar ik merk nu gewoon dat er meer mensen zijn die zich beginnen te irriteren.

Ik krijg het idee dat als jij een aantal wedstrijden verlies, dat je mega gefrustreerd ben. Vervolgens ga je dit uiten met allerlei negatieve reacties. Maar ik kan het mis hebben, van afstand durf ik dat niet te beoordelen.

Zelf ervaar ik zo nu en dan wat eigenaardigheden online, of speel ik tegen een tegenstander die behoorlijk lag veroorzaakt. Ook ik baal hiervan, maar dat weegt niet op tegen die 10 leuke potjes die ik hierna vervolgens heb.

Als je graag wil azijnpissen, ga je gang, ik zal er niet meer zo snel op ingaan nu ik mijn woordje heb gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:09

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Heb je in het echt wel eens meegemaakt dat een keeper even naar de kant gedragen wordt voor een behandeling? :+
Geblesseerd niet, maar ik heb zeker een paar keerr een rode kaart gekregen met het uitkomen van de keeper, dan is het heerlijk als je nog kan wisselen. Ook paarse pijltjes zijn funest voor een keeper, probeer dan een 2e keeper met een hoge conditie te zoeken. In mlo 2012 was van het Loo een goede 2e keeper... Maar in ML offline heb ik zelfs 3 keepers, kom nog regelmatig tegen dat de eerste twee keepers niet in vorm zijn...
syntesia schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:18:
die minhandinho kan goed knallen yoh ! zijn overal stats zijn rond de 69/70 maar zijn schoten zijn echt heel netjes.
Ja, die is heerlijk, topscoorder in D2 bij mij (eindigde nog 14e). Een goeie tip: Scholes respawned in het tweede seizoen, goedkoop en 42% kans om te komen ;). Heerlijke speler ook... Giggs helaas maar 2% :(...

*edit* het beste is het geleuter van Harribo (die ik dubbel ergerlijk vind vanwege dat Suarez plaatje haha (geintje)) en dergelijke gewoon te negeren en het over het spel zelf hebben. De anticheat scripts zijn te ridicuul voor woorden, alleen maar theorie en niet te bewijzen. Tuurlijk soms heb ik bij een actie van de AI al door dat ze gaan scoren na een paar acties, en dat gebeurt dan ook. pes heeft me enkele controlers van frustratie gekost, maar ja... Het echte voetbal is ook zo... PSV verliest gewoon van RKC en Real heeft ook gewoon mindere dagen... Hoe realistischer wil je PES hebben ;-)...

[ Voor 45% gewijzigd door Mauz1978 op 03-10-2012 19:57 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 19:15
ob3lix schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:16:
[...]

Beste Harribo,

Ik snap dat dit een forum is en dat iedereen hier kan plaatsen wat hij/zij wil.
Echter zul je nu ook wel doorhebben dat er een behoorlijk aantal mensen zijn die moe worden van jouw eeuwige geleuter.

En dit zeg ik niet om jouw persoonlijk aan te vallen, daarvoor praat ik liever in de ik vorm. Maar ik merk nu gewoon dat er meer mensen zijn die zich beginnen te irriteren.

Ik krijg het idee dat als jij een aantal wedstrijden verlies, dat je mega gefrustreerd ben. Vervolgens ga je dit uiten met allerlei negatieve reacties. Maar ik kan het mis hebben, van afstand durf ik dat niet te beoordelen.

Zelf ervaar ik zo nu en dan wat eigenaardigheden online, of speel ik tegen een tegenstander die behoorlijk lag veroorzaakt. Ook ik baal hiervan, maar dat weegt niet op tegen die 10 leuke potjes die ik hierna vervolgens heb.

Als je graag wil azijnpissen, ga je gang, ik zal er niet meer zo snel op ingaan nu ik mijn woordje heb gezegd ;)
Ik snap Harribo zijn geklaag wel, het is elk jaar met zowel PES als FIFA een drama online. Het schijnt heel moeilijk te zijn om een footie te maken die online speelbaar is zonder lag. Dat terwijl online shooters als Call of Duty en dergelijke zonder enige probleem soepel draaien.

Ze zitten gewoon bij EA Sports dagelijks de Donald Duck te lezen in plaats van alles goed te regelen. Bij PES neem ik het ze minder kwalijk omdat die het financieel heel wat minder breed hebben en dus ook niet de resources hebben om het helemaal vlekkeloos te laten lopen.

Heb dit jaar FIFA gekocht omdat ik dacht dat dat beter zou gaan online maar dat is me een partij bagger zeg. Iemand die FIFA voor de PS3 met mij wil ruilen voor PES? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Mauz1978 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:45:
[...]

Geblesseerd niet, maar ik heb zeker een paar keerr een rode kaart gekregen met het uitkomen van de keeper, dan is het heerlijk als je nog kan wisselen. Ook paarse pijltjes zijn funest voor een keeper, probeer dan een 2e keeper met een hoge conditie te zoeken. In mlo 2012 was van het Loo een goede 2e keeper... Maar in ML offline heb ik zelfs 3 keepers, kom nog regelmatig tegen dat de eerste twee keepers niet in vorm zijn...

[...]

Ja, die is heerlijk, topscoorder in D2 bij mij (eindigde nog 14e). Een goeie tip: Scholes respawned in het tweede seizoen, goedkoop en 42% kans om te komen ;). Heerlijke speler ook... Giggs helaas maar 2% :(...

*edit* het beste is het geleuter van Harribo (die ik dubbel ergerlijk vind vanwege dat Suarez plaatje haha (geintje)) en dergelijke gewoon te negeren en het over het spel zelf hebben. De anticheat scripts zijn te ridicuul voor woorden, alleen maar theorie en niet te bewijzen. Tuurlijk soms heb ik bij een actie van de AI al door dat ze gaan scoren na een paar acties, en dat gebeurt dan ook. pes heeft me enkele controlers van frustratie gekost, maar ja... Het echte voetbal is ook zo... PSV verliest gewoon van RKC en Real heeft ook gewoon mindere dagen... Hoe realistischer wil je PES hebben ;-)...
jup, bij mij was hij ook topscorder van de D2 toen ik 7e werd. nu 2e seizoen kampioen en naar de liga ! :)
word tijd om een betere scout te nemen om meer kans te krijgen om betere spelers te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Vlassie1980 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:01:
[...]

Ik snap Harribo zijn geklaag wel, het is elk jaar met zowel PES als FIFA een drama online. Het schijnt heel moeilijk te zijn om een footie te maken die online speelbaar is zonder lag. Dat terwijl online shooters als Call of Duty en dergelijke zonder enige probleem soepel draaien.

Ze zitten gewoon bij EA Sports dagelijks de Donald Duck te lezen in plaats van alles goed te regelen. Bij PES neem ik het ze minder kwalijk omdat die het financieel heel wat minder breed hebben en dus ook niet de resources hebben om het helemaal vlekkeloos te laten lopen.

Heb dit jaar FIFA gekocht omdat ik dacht dat dat beter zou gaan online maar dat is me een partij bagger zeg. Iemand die FIFA voor de PS3 met mij wil ruilen voor PES? :P
Je moet wel lezen, de lag etc ontken ik niet. :)
Maar dat eeuwige gezever over scriptjes, als hij een aantal potjes verliest houden zijn spelers in.. bla, bla, bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
De scripts vallen wel mee dit jaar gelukkig.
Ik maak me vooral druk over de lags. Zonde van het spel. Weg controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Vandaag eindelijk ook het spel binnen gekregen voor de ps3, ik zit me een ongeluk te zoeken maar ik kan mijn Facebook account niet koppelen.
Is dat er uit gehaald? Zoja moet je nu iets anders doen om extra Credits te krijgen in MLO?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Sinned123 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 00:23:
Vandaag eindelijk ook het spel binnen gekregen voor de ps3, ik zit me een ongeluk te zoeken maar ik kan mijn Facebook account niet koppelen.
Is dat er uit gehaald? Zoja moet je nu iets anders doen om extra Credits te krijgen in MLO?
Goed punt, weet dat je hier in 2012 extra geld mee kon verdienen. :)
Had er nog niet aan gedacht!
Ook al vond ik het altijd wel vreemd dat je Facebook moest hebben voor 500k extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 11:15
Harribo heeft gelijk wat betreft de vertraging online en dat die vaak maar 1 kant op is. Je merkt dat je eigen mannetjes stroperig bewegen en laat passen en dat de tegenstander hele snelle bewegingen kan doen. Dit gebeurt bij sommige potten wel, bij andere weer niet. Daarmee lijkt het te komen door de tegenstander waar je tegen speelt. Dan is het vreemd dat JIJ er door wordt vertraagd...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minandinho is inderdaad een koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Volgens mij word de game zelf niet "gehost" door konami.
1 van de 2 spelers zal dus worden aangesteld als host.
Kan me dus voorstellen dat je als gast op dat moment vertraging oploopt.
Wat dus eigenlijk wil zeggen dat anderen ook vertraging oplopen als jij je game host, alleen hoor je daar nooit wat van.

Uiteindelijk op de lange termijn heb je er net zoveel voordeel als nadeel van gehad.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Sluuz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:40:
Harribo heeft gelijk wat betreft de vertraging online en dat die vaak maar 1 kant op is. Je merkt dat je eigen mannetjes stroperig bewegen en laat passen en dat de tegenstander hele snelle bewegingen kan doen. Dit gebeurt bij sommige potten wel, bij andere weer niet. Daarmee lijkt het te komen door de tegenstander waar je tegen speelt. Dan is het vreemd dat JIJ er door wordt vertraagd...
Dat bedoel ik dus, heel fijn dat andere mensen dat ook ervaren. Heel frustrerend en oneerlijk dat het dan ook maar 1 kant op is. Je doet er weinig aan vrees ik, weer proberen te accepteren.
Ik speel het op de PC, misschien dat PS3 spelers dit niet ervaren?
Sinned123 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:00:
Volgens mij word de game zelf niet "gehost" door konami.
1 van de 2 spelers zal dus worden aangesteld als host.
Dit vermoed ik ook maar zeker weten doe ik het niet.
Wat dus eigenlijk wil zeggen dat anderen ook vertraging oplopen als jij je game host, alleen hoor je daar nooit wat van.

Uiteindelijk op de lange termijn heb je er net zoveel voordeel als nadeel van gehad.
Ik zie soms ook wel dat het andersom gebeurt maar dat is zelden. Ik ondervind dat ik degene ben die vertraging ervaart vnl alleen bij Turken/Grieken/Russen. Hoe dat precies zit weet ik niet maar het vervelende is wel dat je als Nederlander juist vaak tegen mensen uit die landen speelt (had gehoopt op een bbo (balkan-blok-optie)). Net alsof zij de host zijn en hun download afgeknepen wordt oid? Ik weet het niet. Vervelend is het wel en enorm oneerlijk ook.

Geef mij een goede verbinding en ik tik veel spelers online weg was mijn ervaring.
Niet dat ik de beste ben hoor :P en ben ook geen freak die bovenin in het rivalenklassement eindigt :)

Dit is het enige wat voor mij het spel online flink verziekt. Voor de rest kan ik met de weinige ai cheats etc leven. Het spel is verder nagenoeg perfect.

[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 04-10-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-09 09:05
Alweer een tijdje bezig in de MLO maar wat ben ik slecht zeg :X Het verdedigen schijn ik maar niet helemaal onder de knie te krijgen en veelal krijg ik veel kopgoals tegen. Dat zijn echt twee punten waar ik erg vele moeite mee heb.

Vertragingen nog weinig last van gehad, in het begin een paar keer maar laten we zeggen dat 80% van de games vloeiend gingen.

Punt waar ik me wel aan stoor is de matchmaking. Mijn "beste" speler is nu Toivoinen en 3/4 van mijn squad bestaat nog uit default players. Als je dan gematched wordt tegen een team met spelers van niveau Tevez, dan zie ik de bui al gelijk hangen... Ik kijk het dan 20 minuten aan en als het een hopeloze zaak is wissel ik al mijn goede spelers voor de dramatische, zodat ik die iig kan sparen en ze niet voor Jan Piemel een wedstrijd van hun contract spelen.

Het kopen van een keeper is btw tot nu toe de beste zet geweest aan mijn kant, wat scheelt dat een hoop! :o
Ik zie soms ook wel dat het andersom gebeurt maar dat is zelden. Ik ondervind dat ik degene ben die vertraging ervaart vnl alleen bij Turken/Grieken/Russen.
Waar zie jij dat je tegen Turken/Grieken/Russen speelt? Ik kan dat nergens vinden

[ Voor 100% gewijzigd door Kraziey op 04-10-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kraziey schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:22:
Alweer een tijdje bezig in de MLO maar wat ben ik slecht zeg :X Het verdedigen schijn ik maar niet helemaal onder de knie te krijgen en veelal krijg ik veel kopgoals tegen. Dat zijn echt twee punten waar ik erg vele moeite mee heb.
Verdedigen...hap eens niet zo snel , moet je eens zien hoe dat gaat. Maar ja Tevez tegen een Paccini...tja...wordt heel moeilijk
Vertragingen nog weinig last van gehad, in het begin een paar keer maar laten we zeggen dat 80% van de games vloeiend gingen.
In het begin de eerste weken had ik ook nergens last van.
Punt waar ik me wel aan stoor is de matchmaking. Mijn "beste" speler is nu Toivoinen en 3/4 van mijn squad bestaat nog uit default players. Als je dan gematched wordt tegen een team met spelers van niveau Tevez, dan zie ik de bui al gelijk hangen...
Ik match altijd op teamsterkte, heb geen zin om alleen maar Messi etc tegen te komen.
Want er zijn nu al wat spelers die nu al topteams hebben staan hoor.
Waar zie jij dat je tegen Turken/Grieken/Russen speelt? Ik kan dat nergens vinden
Kan je zien aan de namen, Griekse/Russische tekens en aan wat voor club ze fan van ze zijn etc. Vorig jaar werden Nederlanders steeds gematched aan dat soort landen en dat is nu niet anders.
Duitsers, Engelsen etc....áls ik die match, geen probleem met de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix

Punt waar ik me wel aan stoor is de matchmaking. Mijn "beste" speler is nu Toivoinen en 3/4 van mijn squad bestaat nog uit default players. Als je dan gematched wordt tegen een team met spelers van niveau Tevez, dan zie ik de bui al gelijk hangen... Ik kijk het dan 20 minuten aan en als het een hopeloze zaak is wissel ik al mijn goede spelers voor de dramatische, zodat ik die iig kan sparen en ze niet voor Jan Piemel een wedstrijd van hun contract spelen.

Het kopen van een keeper is btw tot nu toe de beste zet geweest aan mijn kant, wat scheelt dat een hoop! :o
Je moet achteruit lopen met je verdediging en op het juiste moment toehappen. Maar vooral belangrijk is het dichtlopen van gaten, stuur je verdediger de kant op waar jij verwacht dat de bal komt. Wanneer je dat goed beheers, lees anticipeer ipv reageer, dan kun je zelfs een tevez, pato of messi afstoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

[...]

NIET INSTAPPEN! (en al helemaal niet met je CD)

De allergrootste tip om verdedigen te leren in PES en Fifa.

Overigens heeft tweakers pes laten reviewen door de FIfa en Codpuber van t.net, Jurian. Dramatisch slechte review ook lol :+

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 04-10-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 23-09 14:08
Zouden jullie interesse hebben in een PES 2013 toernooi op de Xbox 360? (Offline) waar je prijzen kan winnen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
hoe serieus moet je je scout nemen trouwens? want ik heb nu als test genaleski uit mn jeugd team gehaald 16 jarige met overal rating van 51 wel met veel abilties. mn scout die zei dat hij er een soort di natali in zag bla bla bla goede toekomst dus dacht doe het voor de test maar normaal zou ik hem er nooit uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
syntesia schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:01:
hoe serieus moet je je scout nemen trouwens? want ik heb nu als test genaleski uit mn jeugd team gehaald 16 jarige met overal rating van 51 wel met veel abilties. mn scout die zei dat hij er een soort di natali in zag bla bla bla goede toekomst dus dacht doe het voor de test maar normaal zou ik hem er nooit uit halen.
Vrij serieus. (athans bij voorgaande)

Je moet of de mensen pakken met veel special abilities of je jongsters met een hoge rating. PES talenten worden altijd gruwelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ik match altijd op teamsterkte, heb geen zin om alleen maar Messi etc tegen te komen.
Want er zijn nu al wat spelers die nu al topteams hebben staan hoor.
Dat geef je toch voor de wedstrijd aan? Bij mij zoekt hij ook eerst op teamsterkte maar vindt dan niemand en dan gaat hij steeds uitgebreider zoeken.

Ik ga btw jullie tips ten harte nemen en vanavond toch proberen om niet te hysterisch op de X te rammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Postius schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Vrij serieus. (athans bij voorgaande)

Je moet of de mensen pakken met veel special abilities of je jongsters met een hoge rating. PES talenten worden altijd gruwelijk goed.
Ik pakte vroeger altijd gewoon de youngsters die rond de 65-70 zaten rond hun 16-18e jaar. en de rest keek ik niet eens naar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
heerlijk die matchmaking, 2x al tegen monster teams gespeeld en 2x 7-0 verloren met 8 schoten op doel tegen ofzo.

WTF die van net had een rating van 999 en ik maar van 270. En dat noemen ze similar

[ Voor 27% gewijzigd door Terranova op 04-10-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Als je een option file installeer, werkte deze dan ook online? Heeft het daar invloed op?
En zo ja, welk option file raden jullie aan voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nieuwe patch komt eraan:
PES 2013 DLC #2 + Online Patch Announced
Konami will release new Data Pack #2 and Online Game Patch for PES 2013 on October 11th

New Features for PES 2013 DLC #2
- Summer transfers
- New UEFA Objects
- New Boots

PES 2013 Online Patch Features:
Adds Online Community Mode
New widget for online play
You will be able to play with up to 8 players of your community
MyPES is added
You can now save games at half time in ML
Other adjustments in various game modes
Ik in het spel online ergens dat er een knop 'Opgeven' komt waarmee je een wedstrijd kan opgeven. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
ob3lix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:38:
Als je een option file installeer, werkte deze dan ook online? Heeft het daar invloed op?
Ja, het werkt in het hele spel. Heb geen tips, want ik speel PS3. Gewoon op Google zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

ob3lix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:38:
Je moet die van Pesedit hebben. Zou wel even wachten tot na de 11e, dan is de patch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
HamburgerHenk schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:35:
heerlijk die matchmaking, 2x al tegen monster teams gespeeld en 2x 7-0 verloren met 8 schoten op doel tegen ofzo.

WTF die van net had een rating van 999 en ik maar van 270. En dat noemen ze similar
Yep man, hier nog een :X . Speel drie keer!!!!! achter elkaar tegen een team met een rating van 1000 en teamsterkte verschillend van 800 - 950...
Kan dan wel heel leuk mijn best gaan doen om C.Ronaldo af te stoppen met Voldjek 7(8)7 maar die speert je lachend voorbij (terecht trouwens, is ook gewoon kwaliteitsverschil). Die matchmaking is echt klote :'( , ik denk dat ik 1 van de 4 matches een keer tegen gelijkwaardige tegenstanders speel... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:13:
Nieuwe patch komt eraan:

[...]

Ik in het spel online ergens dat er een knop 'Opgeven' komt waarmee je een wedstrijd kan opgeven. We zullen zien.
Dan kun je in de rust resignen.

Zo, heb hier toch maar even een accountje aangemaakt na jaren af en toe meelezen in de PES topics.

Heb me sinds de 2010 versie tijdens het meelezen zitten te verbijten om niet te reggen en te reageren op het geklaag van Harribo :P (even zonder dollen, dude het spel heeft af en toe irritaties maar niet zo erg.)

Eigenlijk kom ik hier ook gelijk even klagen.
Ik weet niet in hoeverre jullie er last van hebben maar hier speelt het volgende.

Ik werk late diensten dus speel vooral in de late avond en nacht. Het aantal quitters is bizar hoog deze editie. Eigenlijk elke pot die ik (al is het maar met 1 goal) voorkom wordt gequit. Ik heb pas 1 keer meegemaakt dat het herkend werd en de punten kreeg. De rest van de potjes geen punten.
Zelf speel ik natuurlijk alles gewoon uit. Het gaat hier niet om MLO maar quick match.

Het begon al tijdens de eerste 5 kalibratiewedstrijden. Ik zit nu dus met een lage ranking en erger nog een B rating. Ook de tegenstander van quitters worden in deze versie dus keihard gestraft. Door de B rating is de kans op een eerlijk potje natuurlijk nog kleiner, dus een cirkeltje waar ik niet uitkom.

Verder lijkt online aardig goed te werken. Wel af en toe wat lag door mensen met een drama verbinding. En dan gaat het idd wat traag (ja Harribo :9 , maar daar heeft de tegenstander er ook last van).

Verder niets dan lof over pes 2013, kan me dan ook totaal niet vinden in de review van t.net. Mooi sluitstuk van de serie met deze engine, veel nuttige toevoegingen, totale spelvrijheid, en weer ouderwetse pegels van een meter of 30 (Adriano PES6 style _/-\o_ ).

Ik heb trouwens geklaagd bij Konami via het contact formulier op de support site(nog geen reactie), vooral omdat ik dus ook een min rating krijg elke keer als iemand quit. Ik koop de game vooral voor online play. Dus dit moet echt gefixed worden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik speel zelf de PS3 versie.

EDIT: Great! krijg nu net een melding dat als ik nog veel meer potjes met disconnects krijg ik een c rating krijg en van alle competities uitgesloten ga worden en alleen nog maar crap tegenstanders kan krijgen. Daar leg je dan je zuurverdiende centen voor neer. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 01:42:
[...]

Het begon al tijdens de eerste 5 kalibratiewedstrijden. Ik zit nu dus met een lage ranking en erger nog een B rating. Ook de tegenstander van quitters worden in deze versie dus keihard gestraft. Door de B rating is de kans op een eerlijk potje natuurlijk nog kleiner, dus een cirkeltje waar ik niet uitkom.
Dat had ik vorig jaar met MLO, ik kwam er niet meer uit.
Is inderdaad jammer als je zelf ten goeder trouw bent. Konami heeft de detectie methode wel verbeterd maar perfect is het nog niet.

Ik zit nu met hetzelfde probleem zie ik: rating B en zeer hoge disconnects??
Tja zonet weer in MLO tegen iemand die Barcelona heeft staan en verliest hij ook nog, halverwege word ik al gequit :(

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 06-10-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Detectie ging vorig jaar voor mijn gevoel een stuk beter. Het lijkt nu een stuk erger. Iig in de late uurtjes.

Barca en Man blue, dan weet je het al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 13:20

On_E

Housemusic

Postius schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:23:
[...]
Overigens heeft tweakers pes laten reviewen door de FIfa en Codpuber van t.net, Jurian. Dramatisch slechte review ook lol :+
Echt slecht ja, alsof ie de game niet eens heeft gespeeld...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
On_E schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:03:
[...]

Echt slecht ja, alsof ie de game niet eens heeft gespeeld...
I.p.v. tempbans, zijn hele bans ook een optie. Commentaar is prima, maar als je een crewmember wilt aanspreken, dan doe je dat in de topics die daarvoor bedoelt zijn of via DM

Bij MLO nog geen DC'ers gehad. Sta ook nog niet in de top honderd net als vorig jaar (jaja opscheppertje) :+ . Wat zijn de begin poepers weer slecht hey, net assiadi gekocht en snel wat goedkope meuk halen.

Heb me al weer kapot gelachen, mensen kunnen echt nog minder verdedigen, kwestie van wennen wss en je hebt weer van die idioten die met hun begin spelers spelen en dan 1 dure speler hebben gekocht. Dan snap je er ook geen drol van :9

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 09-10-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Happen met je def wordt in deze versie nog harder afgestraft. Mijn probleem is alleen dat ik er van uit ga dat ze niet happen ;)

Waarom zou je trouwens niks van een review mogen zeggen? Daar zijn comments toch voor? Of ben ik nu naief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wij weten toch dat PES over het algemeen de leukste footy is? :)
Interesseert mij die reviews....niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Harribo schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:47:
Wij weten toch dat PES over het algemeen de leukste footy is? :)
Interesseert mij die reviews....niet echt
Yes idd hehe. Al die minpunten die in het algemeen genoemd worden (o.a. licenties, commentaar) kan ik me echt niet druk om maken. Alleen zou het van mij grafisch wel eens een keer ge-update mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Heeft er iemand een lijstje van de 'nepnamen' vs echte namen van Klassiek Nederland en het huidige Nederlands Elftal?

Die namen zijn zo verhaspeld dat ik er niet uitkom.

Ik wil ze namelijk handmatig gaan aanpassen via Edit op de PS3 (weet niet of je dan nog gegevenspakketten kunt gebruiken, als je zelf iets hebt geëdit, zoals het pakket dat 11 okt komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Kraziey schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:33:
[...]

Yes idd hehe. Al die minpunten die in het algemeen genoemd worden (o.a. licenties, commentaar) kan ik me echt niet druk om maken. Alleen zou het van mij grafisch wel eens een keer ge-update mogen worden.
Dat zal vanaf de eerstvolgende PES ook het geval zijn, dan zal PES op de nieuwe fox engine draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 13:07
Heb sinds een tiental dagen het spel aangeshaft en ik vind dat het lekkerder speelt dan het vorige deel. Ben begonnen met alles op manual te spelen maar als ik voor de goal stond schoot ik er nog naast... Opnieuw instellingen veranderd en hulp ingesteld voor passing (twee streepjes). Eindelijk kan ik nu scoren en winnen. Heeft er soms iemand een tip hoe ik de bal hoog kan voorzetten naar de speler? In de helft van de gevallen plukt de keeper de bal uit de lucht. Wou gisteren een competitie starten maar ging niet, competitie niet gevonden?? Nog mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 13:20

On_E

Housemusic

Nilos128 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:57:
Heb sinds een tiental dagen het spel aangeshaft en ik vind dat het lekkerder speelt dan het vorige deel. Ben begonnen met alles op manual te spelen maar als ik voor de goal stond schoot ik er nog naast... Opnieuw instellingen veranderd en hulp ingesteld voor passing (twee streepjes). Eindelijk kan ik nu scoren en winnen. Heeft er soms iemand een tip hoe ik de bal hoog kan voorzetten naar de speler? In de helft van de gevallen plukt de keeper de bal uit de lucht. Wou gisteren een competitie starten maar ging niet, competitie niet gevonden?? Nog mensen last van?
Als je vanaf de zijkant komt :

1 x ''lange pass'' knop is een hoge voorzet, 2 x drukken is op middelhoogte, 3 x is over de grond.
Als ie steeds door de keeper wordt gepakt moet je m iets naar achteren mikken.

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 07-10-2012 15:52 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
De disconnect bug zit er nog steeds in ook in MLO. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
MLO is gewoon over voor mij. Ik kom steeds tegen veel te goede tegenstanders waardoor ik verlies en minimaal geld pak, wat ik vervolgens weer op moet maken door contracten te verlegen. Kan amper geld opsparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik probeer nog steeds die Online win Trophy te pakken, maar wordt online telkens afgemaakt. Kun je ook gewoon in coach modus deze trophy halen (of kun je geen coach modus doen in competitie? Kan het nu niet checken aangezien servers down zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Nu in 5 potjes 3 quiters in mlo op de ps3. Wist niet dat dit op de ps3 ook gedaan werd... Heel triest
Edit: na flink wat geklaag... Nog meer geklaag maar dan in mijn voordeel. Wat een geluk in mn laatste potje! Het leek wel of spelers van de tegenstander werden vertraagd! Alles lukte bij mij. Hij 10 schoten waarvan 5 op goal ik 4 schoten waarvan 2 op goal ... 3-0 voor mij! Oja die 3e was ook nog een eigen goal van hem :)
Konami doe er wat aan!
Ps. Wat voelt het lekker als het een keer andersom is.

[ Voor 67% gewijzigd door Monda op 08-10-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
HamburgerHenk schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:22:
MLO is gewoon over voor mij. Ik kom steeds tegen veel te goede tegenstanders waardoor ik verlies en minimaal geld pak, wat ik vervolgens weer op moet maken door contracten te verlegen. Kan amper geld opsparen
Ach ik kom ook tegen veel betere teams en verlies veel. Maar tot nu toe vanaf het begin toch geleidelijk mn team kunnen verbeteren. In het begin is het wel het vervelendst natuurlijk, maar als je eenmaal rond de 70 zit gaat het al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Postius schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:51:
[...]

Ach ik kom ook tegen veel betere teams en verlies veel. Maar tot nu toe vanaf het begin toch geleidelijk mn team kunnen verbeteren. In het begin is het wel het vervelendst natuurlijk, maar als je eenmaal rond de 70 zit gaat het al een heel eind.
Nouja het erge is gewoon dat ik maar een aantal schoten per wedstrijd tegen krijg en ze rollen er allemaal in :'(

Dus nu spaar ik voor een betere keepert, maarja gaat zo langzaam. Iemand een tip voor een goede "cheap" keeper btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
Ik heb het chantpack van chuckbass gedownload, bleek het echter bedoeld te zijn voor PS3. Iemand van jullie een idee hoe ik dit toch voor de PC voor elkaar kan krijgen? Ik heb al wel wat bestanden van mp3 naar .adx geconverteerd. Ik speel momenteel chantloos en vind dit behoorlijk droevig. Jammer dat er vrijwel niets aan chants voor de pc verschijnt, dit was in het verleden wel anders.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 28-09 19:02
Als ik zie wat voor moeite het kost om dit op de ps3 voor elkaar te krijgen dan sla ik het wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
ik snap ook niet dat ie dit voor de ps3 doet, bij de pc is het een kwestie van kopieren en plakken en klaar is kees. maar voorlopig zit ik met een vrij doods spel wat erg leuk is om te spelen, maar ik zou graag wat meer sfeer in het spel willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/de8mnaxn9/stand.gif

Ik ben begonnen met de ML (offline) in de D2, en ben nu halverwege het 1e seizoen.
Zoals je op de afbeelding kan zien gaat het nog niet zo goed.
Ik krijg heel makkelijk goals tegen. Vaak worden mijn verdedigers eruit gelopen door een steekbal op een snelle spits. Uit frustratie tackle ik dan van achter, met als gevolg rood. :(

Zelf scoren is niet het probleem als je kijkt naar m'n doelsaldo. Maar mijn verdediging moet echt beter.
Toch is qua stats mijn verdediging het sterkste van alle linies.

Heeft er iemand tips voor het verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Timing en je verdedigers laten zakken. Ik probeer bal pas af te pakken wanneer ik nog een verdediger in de buurt staat.. werkt bijna altijd goed.. ik heb tegen spelers met meer dan 600 punten gespeeld en ik kreeg weinig tegen goal..als ik verlies dan vaak 1:0 of 2:1

[ Voor 95% gewijzigd door DJkim op 08-10-2012 13:41 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robhoeben schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:48:
[afbeelding]

Ik ben begonnen met de ML (offline) in de D2, en ben nu halverwege het 1e seizoen.
Ik krijg heel makkelijk goals tegen. Vaak worden mijn verdedigers eruit gelopen door een steekbal op een snelle spits. Uit frustratie tackle ik dan van achter, met als gevolg rood. :(

Zelf scoren is niet het probleem als je kijkt naar m'n doelsaldo. Maar mijn verdediging moet echt beter.

Vooral niet te snel happen. Ik doe het zelf ook wel eens, soms uit onmacht... Maar daar red je het niet mee. Te vaak krijg ik nog goals tegen waarbij ik te vroeg hap, waardoor ze erdoor komen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
robhoeben schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:48:
[afbeelding]

Tegen de AI verdedigen is 100x anders dan online. Dus het verhaal van niet instappen gaat wel en niet op. Je kan tegen de AI vrij veilig weg rennen uit het centrum aangezien de AI itt menselijk spelers dit niet onmiddelijk uitbuit. Verder moet je tegen de AI op hogere niveau's alle opties gebruiken die je hebt. Dus verdedigen met alle knoppen, aanvallen op alle manieren.

Maar de grootste beginners tip is altijd. Niet als een malloot instappen/naar de bal toerennen. Dit doen zoveel mensen en het probleem is dat het je hele elftal uit positie trekt. Je rent naar de bal, er wordt gepasst naar waar het mannetje vandaan kwam. En zo blijf je bezig. Dek passingslijnen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het jullie ook op dat er weer relatief veel gescoord wordt uit vrije trappen door de AI? Alle vrije trappen perfect richting de kruising, soms alleen iets te hoog. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
ja hoor, schering en inslag.....al speel je tegen fc bal op het dak, een vrije trap specialist hebben ze allemaal:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:52:
Valt het jullie ook op dat er weer relatief veel gescoord wordt uit vrije trappen door de AI? Alle vrije trappen perfect richting de kruising, soms alleen iets te hoog. :N
Dat is al jaren zo in pes? :9 Ik bedoel ik weet niet beter als dat je tegen de AI onder de 30 meter geen vrije trap tegen moet krijgen. Anders is het gewoon een goal!

Ach, tegen de AI wel terecht. Je hebt al genoeg voordeel als mens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen AI is het wel terecht? :+ Denk dat de AI iets meer voordelen heeft, weet precies wat je doet voordat het op 't scherm tevoorschijn komt... En 100% precisie waar nodig, etc. :9

Maar goed, het blijft een heerlijke game. Ben nu in het tweede ML seizoen, win al iets meer dan eerste seizoen. Maar dit seizoen zit een promotie naar de Eredivisie er nog niet in. Heerlijk, die uitdaging. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik krijg die vrije trappen er trouwens niet in. De ene keer vliegt ie hoog over en andere keer tegen de muur.
En soms vliegt ie er wel in maar ik heb de logica absoluut niet door.
Vind ik ook niet erg, wat ik erger vind, is het feit dat ik 9 van de 10 ballen over kop. Ach ja, niet alles kan lukken.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 08-10-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:09

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:52:
Ik vond het dit jaar juist meevallen. In D2 gaan ze er echt niet in hoor,

@robhoeben. Wat je vooral moet doen is veel spelen, of de moeilijkheidsgraad wat minder zetten. Ik speel pes sinds deel 4 maar ik eindigde als 14e in d2 met top player. Tweede seizoen met wat leuke nieuwe spelers als tweede geeindigd. Je hebt trouwens prima de D2 league aangepast op het championship league. Heb je dat zelf gedaan of is dat een option file??

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:45:
Ik krijg die vrije trappen er trouwens niet in. De ene keer vliegt ie hoog over en andere keer tegen de muur.
En soms vliegt ie er wel in maar ik heb de logica absoluut niet door.
Vind ik ook niet erg, wat ik erger vind, is het feit dat ik 9 van de 10 ballen over kop. Ach ja, niet alles kan lukken.
Ik weet dat je al langer speelt dan vandaag. Maar begin gewoon van voor af aan. Probeer eerst gewoon vrije trappen te nemen met alleen schieten. Alles onder de 30 meter moet je zonder effect etc op goal kunnen krijgen (ook vrij gevaarlijk). Ga daarna weer ingewikkeld doet met hard/zacht/beetjehardzacht schoten en effecten.

Dat werkt vaak voor mij, ff weer terug naar de basics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Die chantpack van chuckbass ook gedownload en moet zeggen dat hij credits verdiend voor het werk wat hij er aan het gespendeerd. Erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Iemand nog tips voor BAL?
Het is inmiddels februari en ik mag nog steeds alleen maar toekijken vanuit de tribune.
De oefenwedstrijden word ik standaard rond de 65 minuut weer naar de dugout gestuurd.
Ben altijd man of match en maak elke wedstrijd (wat er dus heel weinig zijn) een of twee goals...

Vind er maar weinig aan om met het elftal onderaan te staan en de maanden voorbij te zien gaan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
Heb je een PC of een PS3....ik heb de chants ook binnengehaald, maar heb een pc. kost erg veel tijd om ze speelklaar te krijgen en lang niet alle teams kan ik een chant geven...
b.o.n.s schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:36:
Die chantpack van chuckbass ook gedownload en moet zeggen dat hij credits verdiend voor het werk wat hij er aan het gespendeerd. Erg cool!

[ Voor 26% gewijzigd door roeleboelie op 09-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 11:09

Tweakjur

Redacteur
Ah, het topic waar ik vast de populairste persoon op aarde ben (schrijver van de vaak becomplimenteerde review op Tweakers). Ik heb jullie hulp even nodig, heren (en evt dames)...

Wat de rest van de wereld vindt maakt me niet uit, maar als de redactionele mening (in dit geval die van mij) zo ver bij de mening van onze eigen community vandaan ligt, wil ik daar iets mee doen.

Lang verhaal kort: ik wil een soort Second Opinion artikel maken op basis van de meningen van de PES-fans die we hier op Tweakers.net hebben. Jullie kunnen je inleven op een manier die ik niet kan bij PES, dus dat lijkt me nuttiig. Idee is dat een aantal mensen een stukje van 400 a 500 woorden schrijft. Die meningen bundel ik dan in een artikel dat op de frontpage verschijnt. Bedoeling is dat het wel gaat over de game, niet over 'de Tweakers review klopt niet want...'. Dat leggen wij zelf op pagina 1 wel even uit ;-).

(sommige mensen hebben bovenstaande tekst ook als DM ontvangen).

Dan even het persoonlijk vlak: ik ben wel gewend dat mijn mening niet altijd bij iedereen in goede aarde valt, maar dit keer vind ik dat de reageerders gewoon een punt (of meerdere) hebben. Er zijn best wat verzachtende omstandigheden die ik niet op internet wil hebben, maar fact of the matter is dat de PES-review niet was zoals die had moeten zijn. Ik ben groot genoeg om dat toe te kunnen geven - er mist gewoon shit, en sommige dingen heb ik kennelijk niet gezien zoals iemand die vaak PES speelt het ziet. Vandaar dus dit idee.

Iedereen die mee wil doen is welkom, al ga ik wel selecteren als er teveel overlap in de stukjes komt. Of ik er een tegenprestatie tegenover kan zetten weet ik nog niet, maar wellicht verzamel ik de games die we nog hebben liggen en verloot ik ze onder de mensen die de moeite hebben genomen een stukje in te leveren.

Bij interesse om mee te doen: DM me!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:26:
[...]
Ik weet dat je al langer speelt dan vandaag. Maar begin gewoon van voor af aan. Probeer eerst gewoon vrije trappen te nemen met alleen schieten. Alles onder de 30 meter moet je zonder effect etc op goal kunnen krijgen (ook vrij gevaarlijk). Ga daarna weer ingewikkeld doet met hard/zacht/beetjehardzacht schoten en effecten.
Dank , ik zal het eens proberen. Dus gewoon zonder effectjes eerst.
Jij weet vast ook wel wat er gebeurt als ik de linker stick naar boven/beneden doe als ik de bal wil schieten dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
roeleboelie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:14:
Heb je een PC of een PS3....ik heb de chants ook binnengehaald, maar heb een pc. kost erg veel tijd om ze speelklaar te krijgen en lang niet alle teams kan ik een chant geven...
[...]
Ik speel op de PS3, maar heb ze nog allemaal ingesteld. Gisteren even snel Ajax ingesteld want moest tegen (wat realistisch hehe) tegen Real spelen. Maar klonk erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 18:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

JJJur schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:19:
Ah, het topic waar ik vast de populairste persoon op aarde ben (schrijver van de vaak becomplimenteerde review op Tweakers). Ik heb jullie hulp even nodig, heren (en evt dames)...

Wat de rest van de wereld vindt maakt me niet uit, maar als de redactionele mening (in dit geval die van mij) zo ver bij de mening van onze eigen community vandaan ligt, wil ik daar iets mee doen.

[...]
Chapeau Jur! Ik heb het spel nog te weinig gespeeld (en ook PES2012 compleet gemist) dus ik kan verder geen input geven, maar ik ga er vanuit dat er genoeg heren en dames zijn die je hier verder mee kunnen helpen :D

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
JJJur schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:19:
..........Wat de rest van de wereld vindt maakt me niet uit, maar als de redactionele mening (in dit geval die van mij) zo ver bij de mening van onze eigen community vandaan ligt, wil ik daar iets mee doen.

Lang verhaal kort: ik wil een soort Second Opinion artikel maken op basis van de meningen van de PES-fans die we hier op Tweakers.net hebben........
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Dat is nou netjes! Ik heb dit zolang als ik op Tweakers kom nog nooit zien gebeuren, dus dat zegt wel wat.

Het lijkt me dat het geen halleluja-oh-wat-is-PES-geweldig verhaal moet worden, maar een meer inside verhaal van degenen die het veel vaker spelen dan de reviewer. Natuurlijk kennen wij als PES-spelers ook de minpunten van PES en die mogen best genoemd worden. Maar de pluspunten die PES kenmerken mogen inderdaad wat meer benadrukt worden.

Wanneer wil je uiterlijk input hebben JJJur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

Dank , ik zal het eens proberen. Dus gewoon zonder effectjes eerst.
Jij weet vast ook wel wat er gebeurt als ik de linker stick naar boven/beneden doe als ik de bal wil schieten dan ?
Schieten + omhoog, hard schot. Schieten + omlaag zacht schot. Schieten + op het laatst passen beetje zacht schot, schieten en op het laatst Y (diepte pass) beetje hard schot. Naar links en rechts drukken voor boogballen.

Onder de 30 meter schiet ik zelf vaak alles zacht. Maar heb nu ook MLO poeperts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
HwKok schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:48:
Dat is nou netjes! Ik heb dit zolang als ik op Tweakers kom nog nooit zien gebeuren, dus dat zegt wel wat.

Het lijkt me dat het geen halleluja-oh-wat-is-PES-geweldig verhaal moet worden, maar een meer inside verhaal van degenen die het veel vaker spelen dan de reviewer. Natuurlijk kennen wij als PES-spelers ook de minpunten van PES en die mogen best genoemd worden. Maar de pluspunten die PES kenmerken mogen inderdaad wat meer benadrukt worden.

Wanneer wil je uiterlijk input hebben JJJur?
Ergens deze week zou goed zijn. Jou heb ik btw ook geprobeerd te DM'en, maar je DM staat uit denk ik. Mailen mag ook, naar jurian@tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
JJJur schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:17:
[...]

Ergens deze week zou goed zijn. Jou heb ik btw ook geprobeerd te DM'en, maar je DM staat uit denk ik. Mailen mag ook, naar jurian@tweakers.net.
Heb ik gekregen hoor, maar ik dacht ik gooi het even in de groep, dan kan iedereen het meteen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Er wordt trouwens ook gekeken naar een manier om er een video-item van te maken. Dan zouden we een aantal van jullie uitnodigen op kantoor en mogen jullie daar ook je mening geven. Maar dat is nog even onder groot voorbehoud, en zal voor velen ook lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
JJJur schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:55:
Er wordt trouwens ook gekeken naar een manier om er een video-item van te maken. Dan zouden we een aantal van jullie uitnodigen op kantoor en mogen jullie daar ook je mening geven. Maar dat is nog even onder groot voorbehoud, en zal voor velen ook lastig zijn.
Ah zo ver is dat niet hoor (voor mij), heb ik er wel voor over als ik dan in je gezicht kan foeteren dat je geen peppernoot van PES kan :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
JJJur schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:55:
Ik zou zeggen hou meteen een Tweakers PES-toernooi! Laat je iedereen die het vaak speelt recht voor je neus een paar wedstrijden spelen, zodat je kan zien hoe de diehards het zelf spelen. En kan je ook meteen zien wat er voor de meeste spelers belangrijk is (tactiek? manual pass? tricks?). Maak jij er een beschouwende review van met input van de spelers en voila!

(stiekem wil ik gewoon Harribo wel eens in het echt zien vloeken en tieren. _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
You guys are on to something. I'll keep you posted!

..overigens heb ik afgelopen weekend op een ongezien moment een potje FIFA verloren van een PES-speler. Talk about going low...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Mauz1978 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:27:
[...]

@robhoeben. Wat je vooral moet doen is veel spelen, of de moeilijkheidsgraad wat minder zetten. Ik speel pes sinds deel 4 maar ik eindigde als 14e in d2 met top player. Tweede seizoen met wat leuke nieuwe spelers als tweede geeindigd. Je hebt trouwens prima de D2 league aangepast op het championship league. Heb je dat zelf gedaan of is dat een option file??
Veel spelen: check :)
Moeilijkheidsgraad minder zetten: Speel al op regular (schaam schaam..)
De aangepaste D2 league is een option file. Als je op de PS3 speelt kun je deze gebruiken: klik
Helaas moet je dan wel je ML opniuew starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-09 22:42
Hoe is de online functie bij de PC versie?

Dit houdt me toch wel tegen om hem te kopen (als er veel lag is).

Verder geweldige footie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze geven echt snel gele kaarten, niet normaal... :N Nu m'n 3 centrale verdedigers geschorst voor een wedstrijd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Yay, ik zit in rival rankings!

@GuidoH hahahaha ik vindt juist dat aspect wel erg veel verbeterd. Je kan nu niet alleen maar meer geel voor een slidingtackle krijgen.
DaYwaLkUr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:14:
Hoe is de online functie bij de PC versie?

Dit houdt me toch wel tegen om hem te kopen (als er veel lag is).

Verder geweldige footie! :)
Tot nu toe prima! Geen lag over het algemeen. Heel enkele pot maar niks echt ernstigs. Meeste wedstrijden(95%+)spelen prima.

[ Voor 53% gewijzigd door Postius op 09-10-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:47:
Ze geven echt snel gele kaarten, niet normaal... :N Nu m'n 3 centrale verdedigers geschorst voor een wedstrijd... :(
heb er erg veel last van als ik gewoon tegen iemand zit te spelen dus niet tegen de AI. niet normaal hoe snel je al geel krijgt wat dus al snel rood word :(
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste