Idee voor mijn box:
Geluid:
-Logitech z640 satelliet boxjes :45 Watts RMS (2x)
-Een box uit een radio van thuis (D225 van phillips voor zover ik er vanaf kan lezen een 5watt box?

) maar toen die inelkaar zat was het best mooi geluid altijd. alleen de luidsregelaar is kapot vandaar dat ik deze eruit heb gehaalt.
Versterker:
-Ta2024 modded
Accu:
Hier is mijn vraag dus over, is hiervoor een 3800mAh Li-on batterij goed genoeg voor? Of ja, bedoel meer hoeveel uur zou ik ongeveer hier mee redden? Want omdat het maar klein moet zijn en licht wil ik geen lood accu bebruiken. (dit is ongeveer het dubbele als mijn HTC one S en daar mee red ik het bij normaal gebruik ruim 20uur mee. Hier mee heb ik het vergeleken) Want als ik een 1780 mAh batterij gebruik (die van de htc) zou ik op mijn phone rond de 6-8uur geluid hebben. Of moet ik echt voor een 6800mAh li-on batterij gaan?
Hoe komt die eruit te zien?:
(Is btw heeeeel simpel getekend i know maar heb sinds re-instal van mijn pc geen teken programma meer buiten paint

) maar bedoel dus een rooster wat je vaker ziet bij professionele boxen met een rand erom heen en alle knoppen boven op met hendel om op te tillen.
Mits mijn boxje fatsoenlijk werkt wou ik eigenlijk ook nog een paar leds ertussen zetten zodat het van achter het rooster ook licht geeft (mits het mooi is geworden)
hopelijk kan iemand me dat vertellen over die batterij. Want dan kan ik hopelijk morgen alles eens gaan bestellen. (wil alles gewoon vanaf een mp3 speler laten afspelen)