dubbelpost sorry
[ Voor 100% gewijzigd door Jesperrr op 19-07-2012 20:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 100% gewijzigd door Jesperrr op 19-07-2012 20:21 ]
De TA2024 heeft t.o.v. de MCA-200 meer voordelen, het vermogen is hetzelfde, de prijs is lager van de TA2024 en deze verbruikt ook minder energie.Jesperrr schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:23:
Wat is beter een marquant mca-200 of een t2024 modded?
Hoe monteer je nokse op ern t2024? Moet je dat solderen?
Verwijderd
haha typ ff beter volgende keerJesperrr schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:23:
Voor de MCA200 zul je opzoek moeten gaan naar een 12V voeding van minimaal 3-4A. Jouw PS2 voeding kan met 5.65A dus meer dan genoeg stroom leveren, maar de spanning is te laag. Als de MCA200 al aan gaat zal deze waarschijnlijk een stuk minder hard gaan dan mogelijk is op 12V.Jesperrr schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:13:
Hallo,
Ik ga voor het eerst een radiokist bouwen, ik heb al de openingspost gelezen en een aantal andere pagina's.
Ik heb een aantal vragen:
Ik heb een PS2 adaptar liggen 8.5v 5.65A, is dit genoeg voor een marquant mca-200?
Werkt deze combi speaker/versterker?
Welk soort hout heb ik nodig, om de kist te maken of maakt dat niet uit?
Zo moet het gaan worden:,
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand tips of dingen waar ik op moet letten?
de ps2 adapter[afbeelding]
EDIT kan je de mca-200 op AC stroom laten draaien?
De modded TA2024 gebruikt gemiddeld zo'n 600-700mA op max volume, met 2A heb je ruim voldoende om de pieken op te vangen.warcow schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:23:
Ik heb een adapter van 13,5V bij 5 A (zwaar ding) gelijkstroom. Zou ik die kunnen gebruiken op de ta-2024 of moet ik hem doormeten om zeker te zijn dat hij niet stiekem >13,5V doet bij een laag verbruik?
Alternatief is een 12V 2 A adapter en ik vermoed dat ik daar de TA-2024 niet volledig mee kan benutten.
Is er een met kleine connectors (JST PH 2mm pitch). Heb er ook nog een aantal met grotere connectors inmiddels (JST PH 2.54mm pitch). Erg irritant dat die connectors steeds anders zijnpannekoek141 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:15:
Hey Wesley weet jij de maat van de connector van de ta2024 die je mij vanmiddag verstuurd heb ?
Eward De Vos.
Ik ben benieuwd om welke TA2024s het hier gaat. De originele van HelderHifi, of degene die veel op eBay te vinden zijn. Bij HelderHifi is het momenteel namelijk wat lastiger bestellen dus vandaar mijn twijfels. De eBay versie heeft toch wel wat opmerkelijke verschillen namelijk.. Wel mooie prijs verder, zit niet veel marge op als het om de originele gaat.nelsch schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:38:
voor de mensen die een ta2024 zoeken:
http://www.samenkopen.net/action/263014
astu
In elk opzicht eigenlijk de TA2024. Enigste voordeel aan de MCA200 is dat deze wat makkelijker in gebruik is. Kabels vastschroeven en gaan. Dat is bij de TA2024 iets moeilijker. Maar deze kan je kopen met een 3.5mm connector voor gesoldeerd. Dan hoef je enkel je voeding/accu te verbinden, je speakers te verbinden en kan je met een 3.5mm jackplug naar jackplug kabel je MP3 speler verbinden. De voeding en luidsprekers monteer je via kroonstenen, net als bij de MCA200Jesperrr schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:23:
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Je kan dan inderdaad door middel van een 3.5m jack kabel direct je MP3 speler aansluiten.Jesperrr schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:58:
Ik ga voor de ta2024,
Maar nog wel een vraag:
Als je de ta2024 modded + 3.5mm socket, kan je deze dan direct aansluiten, als je een 3.5mm jack kabel hebt?
En als ik het goed begrijp dan strip je de adaptor aan één kant en komen er twee kopere draadjes uit, die schroef je vast aan de ta2024, masr welke van de twee kopere draajes is min en plus?
Ik heb namelijk gelezen dat als je de - en + omwisselt, dat hem dan permanent kapot maakt.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Haha eindelijkwesleytjuh schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:01:
[...]
Je kan dan inderdaad door middel van een 3.5m jack kabel direct je MP3 speler aansluiten.
Wat betreft de voeding, dat ligt eraan. De voeding die ik zelf verkoop heeft 1 draad, met daaromheen de mantel, de mantel is daarbij de - en de draad in de kern de plus. Je zult dus bij de voeding die jij hebt even moeten kijken hoe het zit, en natuurlijk geldt altijd, meten is weten. Dus als je een multimeter hebt kan je er zo achter komen!
Edit: Je was me een keer voor Thijsco19
Nope geen ervaring, maar is een uitstekende voeding. (deze toch?)Jesperrr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:19:
Ik ben van plan om de adaptor van accusafe.nl te kopen, iemand ervaring met die adaptor?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
[ Voor 13% gewijzigd door Jesperrr op 20-07-2012 00:27 ]
Misschien dat de mobiele tweakers site de edit knop niet weergeeft, vreemd. Je weet dus waar hij staat, das mooiJesperrr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:25:
Ik kan de bewerk knop operns niet meer vinden in me eerdere posts wel maar nu niet meer.... Raar ik verstuur morgen wel een printscreen (zit op me ipod op het moment).
Ik zie net dat jij van accusafe bent, zou je een foto kunnen sturen van een gestripde kabel? Want ik weet echt niks van electra...,
[ Voor 6% gewijzigd door thijsco19 op 20-07-2012 00:31 ]
Je zou deze link even moeten bekijken:Jesperrr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:25:
Ik kan de bewerk knop operns niet meer vinden in me eerdere posts wel maar nu niet meer.... Raar ik verstuur morgen wel een printscreen (zit op me ipod op het moment).
Ik zie net dat jij van accusafe bent, zou je een foto kunnen sturen van een gestripde kabel? Want ik weet echt niks van electra...,
Edit: als je 'blijf ingelogd' aanvinkt dan kan je het bewerken anders niet stom stom stom....
[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 20-07-2012 01:01 ]
[ Voor 33% gewijzigd door warcow op 20-07-2012 01:01 ]
Ik ga mijn kistje dan maar eens ombouwen. Al die draadjeswesleytjuh schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:27:
[...]
Jammer om te horen dat de soldeermasker laag niet tegen een vochtige omgeving kan.
Waar je het beste mee kunt beginnen is een goede scheiding van kabels. Stroom/230/schakelende voedingen allemaal aan een zijde ver van het signaal, en signaal zijn eigen weg naar de bron zonder stoorbronnen eromheen. Je zult merken dat dit al het een en ander scheelt. Verder zal een geshielde kabel ook wel helpen inderdaad, maar het beste is het probleem bij de oorzaak aan te pakken, en dat zijn al je stoorbronnen.
Kijk nou eerst even hoe anderen hun kist gebouwd hebben. Dat scheelt jou een hoop vragen stellen.Jesperrr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:35:
Kan ik dit plaatje gebruiken om, de voeding door te leiden, en een 3.5mm kabel?
Heeft zo'n plaatje een speciale naam?
Edit: link
Wise enough to play the fool
[ Voor 79% gewijzigd door teacher op 20-07-2012 11:46 ]
Dat mag je gerust betwijfelen maar trial&error werkt beter dan ingewikkelde berekeningen maken. Berekeningen worden vaak gedaan omdat trial&error te duur is, te lang duurt en niet altijd kan maar bij een simpele kistradio werkt de methode die ik beschrijf prima.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:06:
[...]
dat betwijfel ik, aan bas poorten komen veel berekeningen te pas en moeten juist afgesteld zijn
Ik zou zeggen veel zoek plezier. Staat meerdere keren in het topic/oudere topics.BiggyBossB schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:37:
Wat is nou eigelijk precies het verschil tussen de:
TA2024 en de TA2024 MODDED
dat heeft geen speciale naam, je hebt zelf al een link van een winkel in 1 van je vorige berichte geplaatst.Jesperrr schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:52:
Hef bewerken van de post lukte niet, er stond wanneer ik op de bewerk knop klikte :
ERROR: bericht is geblokeerd
Volgende keer maak ik er wel een printscreen van.
Ontopic:
Hoe heet zo'n plaatje wat je in je kist kan zetten, waar gaatjes in zitten voor kabels.
Modded is geschikter voor iPod, iPhone, MP3-speler, telefoon.BiggyBossB schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:37:
Wat is nou eigelijk precies het verschil tussen de:
TA2024 en de TA2024 MODDED
Huh, dan zou je toch ook bij de niet gemodded een mp3/telefoon ofzo kunnen aansluiten.fterheide schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:23:
[...]
Modded is geschikter voor iPod, iPhone, MP3-speler, telefoon.
Standaard voor line-out, laptop e.d.
Klopt, maar dan komt er maar (bij benadering) 10 watt uit de versterker op vol volume van je telefoon/iPod, bij de gemodde komt er wel 15 watt uit (maximale).BiggyBossB schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:47:
[...]
Huh, dan zou je toch ook bij de niet gemodded een mp3/telefoon ofzo kunnen aansluiten.
Dat klopt.BiggyBossB schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:47:
[...]
Huh, dan zou je toch ook bij de niet gemodded een mp3/telefoon ofzo kunnen aansluiten.
Suh dude
wesleytjuh schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:15:
[...]
*Alle waarden hier zijn fictief gekozen, in de werkelijkheid is de versterkingsfactor, het uitgangsvermogen van de laptop en iPhone anders, ik heb ze hier puur als voorbeeld zo gekozen.
[ Voor 3% gewijzigd door thijsco19 op 20-07-2012 16:38 ]
Earth lijkt mij min, Load hetgene wat je in wil schakelen, en Supply de plus. Tussen Load en Supply wordt er zo te zien geschakeld, dit kan je controleren met een multimeter. Op het moment dat je Earth ook aansluit op de min zal de LED moeten gaan branden als je de schakelaar aan hebt.thijsco19 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:36:
Ik heb al een tijd deze schakelaartjes leggen en nog steeds niet aangesloten in mijn radiokist.
Hoe moet ik deze aansluiten? Ik had het al een keer geprobeerd en had toen kortsluiting gemaakt, dus wil ik het zeker weten voor ik het weer doet.
Hoe hard gaat dan de muziek in Vermogen?wesleytjuh schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:15:
[...]
Dat klopt.
Je moet het zo zien, de TA2024 kan een bepaald maximaal vermogen genereren, 2x15W in dit geval. Verder heeft de TA2024 ook een maximale versterkingsfactor, bijvoorbeeld 50x (ik noem maar wat).
Stel, je ingangssignaal is sterk, zoals bij een laptop, dan is de versterkeringfactor van 50 voldoende om het maximale vermogen van 2x15W te bereiken. Neem bijvoorbeeld voor het vermogen van de laptop 0.5W.
Dan krijg je 0.5W * 50 = 25W maximaal, maar de TA2024 kan maximaal 15W aan dus je blijft op 15W.
Nu pakken we de iPhone, zwak uitgangssignaal. Bijvoorbeeld 0.1W.
Doe je 0.1W * 50 (de maximale versterkingsfactor) dan krijg je 5W maximaal uitgangsvermogen. Ookal is de TA2024 maximaal 15W per kanaal, je kunt het niet benutten!.
Wat de mod nu doet is de versterking van de ingang aanpassen. Door een aantal weerstanden aan te passen wordt je ingangssignaal nog 5x extra versterkt. Totaal dus 5*50 = 250x versterkingfactor.
Hierdoor benut je wel het maximale vermogen van de TA2024.
*Alle waarden hier zijn fictief gekozen, in de werkelijkheid is de versterkingsfactor, het uitgangsvermogen van de laptop en iPhone anders, ik heb ze hier puur als voorbeeld zo gekozen.
Ligt aan enorm veel factoren. Gevoeligheid van je speakers, klankkast etc etc. Meer vermogen is grofweg meer geluid, maar de gevoeligheid van de speakers is ook erg belangrijk.
De meest voorkomende Li-po accu's hier zijn beveiligd. Een accusafe zou je kunnen gebruiken om de accu direct op te laden als deze leeg is en door te spelen op de voeding.Quipp schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:43:
ik ben ook bezig om een kistradio te maken of eigenlijk een tapspeaker.
na het topic door gelezen te hebben is het mij nog niet duidelijk.
bij zo'n lithium ion battery zit daar nou wel of niet al een spanningsbewaker in? of kan ik beter nog iets als accusafe gebruiken?
[afbeelding]
En dat Ohm heeft er iets mee te maken? Ik heb namelijk nog oude speakers van een auto waar op staat 4 ohm en 8ohm ofozwesleytjuh schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:48:
[...]
Ligt aan enorm veel factoren. Gevoeligheid van je speakers, klankkast etc etc. Meer vermogen is grofweg meer geluid, maar de gevoeligheid van de speakers is ook erg belangrijk.
Het is geluktthijsco19 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:48:
Dankje voor het snelle antwoord, ik zal het wel effe proberen.
[ Voor 53% gewijzigd door thijsco19 op 20-07-2012 23:09 ]
Die dingen hebben wel een naam, staat gewoon bij het linkje naar de shop.nelsch schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:56:
[...]
dat heeft geen speciale naam, je hebt zelf al een link van een winkel in 1 van je vorige berichte geplaatst.
j&h licht en geluid heeft ze ook bv, baks of bax audio shop denk ik ook wel, op conrad kun je ze wel vinden.
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Staat in de topicstart hoe het moet. Lees eerst de hele topic start door voor dat je vragen stelt.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:34:
ik heb even een vraagje, ik heb 2 rca connectors liggen en ook een rca naar 3,5 mm jack,, maar hou moet je precies de kabeltjes van de ta2024 op die rca connectors aansluiten
Verwijderd
Ryzen cloud9
Met een 10mm diameter boor tot 5mm inboren, daarna met 5mm diameter het laatste stukje.thijsco19 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:51:
Weet iemand trouwens een manier om 5 mm ledjes te monteren in 10mm multiplex, de meeste bevestiging 'sockets' zijn 10 mm lang en dan heb ik geen houvast meer op het schroefdraad.
Verwijderd
kleine veertjes er onderJesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 11:13:
Hoe maken jullie de TA2024 vast in jullie kist?
Verwijderd
schroeven.. sowieso helpen houten blokjes niet tegen resonerenJesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:25:
En dan de houte blokjes of veertjes, vast lijmen?
Ik denk dat ik het inderdaad zo gaat doen. Aleen inplaats van houdertjes te gebruiken boor ik voor de helft met 6mm, voor de dikkere ring aan de onderkant, en de rest voor 5mm dan klemt hij er redelijk strak in en kan ik ze altijd nog vastlijmen.fterheide schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:43:
[...]
Met een 10mm diameter boor tot 5mm inboren, daarna met 5mm diameter het laatste stukje.
[ Voor 59% gewijzigd door thijsco19 op 22-07-2012 12:59 ]
Verwijderd
lijmen? dat lijkt me echt dom, je kunt hem nooit meer goed loskrijgen en de soldeerpunten zitten dan op de grond, ik zou gewoon kleine rubbertjes ofzo makenJesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:30:
Ik denk dat ik hem gewoon vast lijm, want als ik hem vast schroef dan steken er schroeven uit de kist...
Of is dat echt afgeraden?
Verwijderd
Je kunt ook gewoon hele kleine schroeven gebruiken die groot genoeg zijn om de ta2024 op zijn plaats te houden en klein genoeg zijn zodat ze niet uitsteken aan de buitenkant van je kist. Je kan hem ook vast lijmen, maar doe dit dan met lijm uit een LIJMPISTOOL en doe de lijm alleen in de hoeken van de ta2024.Jesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:30:
Ik denk dat ik hem gewoon vast lijm, want als ik hem vast schroef dan steken er schroeven uit de kist...
Of is dat echt afgeraden?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2012 13:53 ]
Dus? Dat maakt niet uit er kan geen verbinding gemaakt worden, hout geleid niet zo fijn.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:32:
[...]
lijmen? dat lijkt me echt dom, je kunt hem nooit meer goed loskrijgen en de soldeerpunten zitten dan op de grond, ik zou gewoon kleine rubbertjes ofzo maken
Lijmen kan prima, maar is niet praktisch. Mocht je toch willen doen kan je het beste op de hoekpunten een paar flinke druppels lijm/kit doen zodat je het altijd nog los kunt halen.Jesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:47:
Huh, nou snap ik het niet goed meer.
De ene zeg dat lijme wel kan en de ander niet.
Iemand echt ervaring mee?
[ Voor 9% gewijzigd door pannekoek141 op 22-07-2012 16:20 ]
Suh dude
Je zou met verschillende isolatie proberen iets te kunnen verbeteren, een poort in je kist maken is lastig, zorgen dat de boel goed luchtdicht is, of andere speakers (mochten deze de rare toon produceren)pannekoek141 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:08:
Jongens ik heb recent mijn kistradio gebouwd met 2 Boschmann G-6532 Speakers.
Nu is het een klein kistje (38x15x20 BxDxH) met isolatie, een gelaccu en een ta2024.
Ik luister veel hardstyle en ik wou aan jullie vragen, wat kan ik dit kistje het beste doen om de bass te verbeteren.
de geluidsweergave op laag volume is fantastisch. maar een beetje hard geeft de speakers al een rare toon.
ik mag natuurlijk niet teveel verwachten van speakers van 30 euro per set, maar het kan vast beter.
Het voltage van de accu is ook gewoon stabiel op 12.65 volt op dit moment.
Dat inspelen klopt inderdaad met HiFi speakers (al zijn de meningen hier wat over verdeeld). Het mechanische deel van de speaker kan nog wat soepeler worden, en het gehoor went aan de klank.pannekoek141 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:08:
Jongens ik heb recent mijn kistradio gebouwd met 2 Boschmann G-6532 Speakers.
Nu is het een klein kistje (38x15x20 BxDxH) met isolatie, een gelaccu en een ta2024.
Ik luister veel hardstyle en ik wou aan jullie vragen, wat kan ik dit kistje het beste doen om de bass te verbeteren.
de geluidsweergave op laag volume is fantastisch. maar een beetje hard geeft de speakers al een rare toon.
ik mag natuurlijk niet teveel verwachten van speakers van 30 euro per set, maar het kan vast beter.
Het voltage van de accu is ook gewoon stabiel op 12.65 volt op dit moment.
Edit 2: ik zag net ook nog dat sommige speakers wat inspelen nodig hadden als ze wat schel klonken.
Is dit zo jongens ?
Verwijderd
alle schakelaars, logaritmische potmeter en een zekering en aux natuurlijkthijsco19 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:21:
Wauw mooi geworden!
Wat komt er nog in die inbouwplaat?
Netjes hoorVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:19:
nieuwe foto's van de kist
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
ja dat komt nog, de onderdelen liggen er nu los op maar er zit nog niks in.wesleytjuh schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:28:
[...]
Netjes hoor. Heb je ook foto's van de binnenkant? Al kunnen spelen
?
Dat kan eigenlijk alleen met bijvoorbeeld 2 speakers in parallel per kanaal. 2x 4 ohm parallel wordt 2 ohm per kanaal. Maar dan heb je wel 4 speakers nodig om beide kanalen te benutten.freakk schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:58:
Ik kom er op dit moment niet helemaal uit met ohm
Is het op een of andere manier mogelijk om 4 ohm speakers aan te sturen op 2 ohm
Dus zegmaar 2 speakers in serie aangesloten en dat keer en dan parallel op versterker aangesloten kom je op weer op 4 ohm uit nu wil ik dus op 2 ohm uitkomen maar kom er maar niet uit iemand een idee?
Geen probleem. Hoger kan tot zekere mate altijd, maar het vermogen zal wel lager zijn.Jesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:24:
is het mogelijk om 6ohm speakers aan te laten sturen door de ta2024 4ohm?
Van 4 ohm naar 6 ohm is zonder een goede vergelijking niet merkbaarJesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:31:
En is dat echt merkbaar dat het vermogen minder is?
PS:
ik ga zo de TA2024 modded +3.5mm socket bestellen bij jouw, en de 2A 12v adapter.
Wanneer zijn ze dan binnen meestal?
[ Voor 4% gewijzigd door nelsch op 23-07-2012 08:55 ]
Je liinks zijn stuk, ik ga nu naar Klik!nelsch schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:02:
beste mensen,
ik weet dat via de tip31 je een led lampje op de maat van de muziek kan laten knipperen. echter wil ik hem ook gewoon aan en uit kunnen zetten en RGB led strip gebruiken. Bij voorkeur zelfs met afstandsbediening
ik zoek zoiets als dit:
[url=klik]http://www.dealextreme.com/p/rgb-led-strip-control-box-w-ir-24-key-remote-control-dc-12v-108424[/url]
die ook deze funtie heeft:
[url=klik!]http://www.dealextreme.com/p/44-led-music-controlled-decorative-blue-light-for-vehicles-dc-12v-44362[/url]
met filmpje
Ik weet niet precies wat voor een connector die neutrik gebruikt, als het 3.5mm socket is kan je daar in ieder geval je 3.5mm plug op aansluiten naar je iPod/MP3 speler.Jesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:12:
hoe werkt dit met neutrik enz..
Als ik aan de achterkant van de kist een gat maak waar deze schotel in past, en dan vervolgens deze neutrik jack chassis erin doe, kan ik dan dit:?
[afbeelding]
Ah, inderdaad, daar was ik al bang voor. 3.5mm zal je niet veel zien in dat soort connectors. En is inderdaad een soldeer verbinding.Jesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:33:
hier meer informatie:
en dan klik je op show more information.
maar ik zie dat een 6.35mm jack is dus dan word het al een stuk lastiger met allemaal opzetstukjes....
De 3.5mm connectors die vaak hier gebruikt worden hebben gewoon schroefdraad met een moer erop. Deze kan je mooi in de schotel monteren.Jesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:38:
omdat graag zo'n plaatje (shotel) wil waar ik de kabels door kan laten gaan, en dit leek me een geschikte oplossing.
welke oplossing had jij in gedachten dan?
[ Voor 16% gewijzigd door thijsco19 op 22-07-2012 22:41 ]
[ Voor 47% gewijzigd door thijsco19 op 22-07-2012 22:43 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Jesperrr op 22-07-2012 22:43 ]
Verwijderd
Lees de topicstartJesperrr schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:42:
De naam weet ik welblinde shotels, hoe sluit je zo'n 3.5mm socket aan?, die 3 pinnetjes die eruit komen waar moeten die aan bevestigt worden?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2012 22:55 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq