+1Postius schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:42:
[...]
Alles na UT99 heeft het verpest. UT99 was de koning. De rest vond ik erg erg matig.
Zelf vele jaren UT '99 iCTF/iTDM gespeeld en ook nog een ruime periode in clanverband gespeeld totdat het niet meer ging i.c.m. studie/samenwonen. De clan behoorde officieel tot div 4/5 en was een funclan zonder al te veel lieden, die ook van zes andere clans lid waren, waardoor deelname aan Cups behoorlijk bemoeilijkt werd. Beschikbaarheid van spelers, een gebrek aan tijd en een alsmaar teruglopend aantal gelijkwaardige teams waren uiteindelijk ook de voornaamste reden voor onze clan en tig anderen om te stoppen. De community die er nu nog is, bestaat vnl uit spelers die het al vele jaren spelen. Overigens heeft onze clan ook de overstap van non-zp naar zp nooit helemaal lekker doorstaan, maar dat was op gegeven moment de enige UT ladder waar nog intensief op gespeeld werd, dus kozen we dat maar.
Daarna speelden we incidenteel nog wel eens via de public servers iCTF/iTDM, UT Soccer of Monster Hunter en via de website www.i4games.eu voor bijvoorbeeld wat iCTF of Bunnytrack, maar inmiddels ben ik helemaal gestopt. Al moet ik zeggen, dat het af en toe wel een beetje kriebelt en dan zou ik zo weer opnieuw beginnen.
Het is eigenlijk jammer dat Epic bijvoorbeeld nooit heeft nagedacht om een HD remake van deze kraker te maken, waarbij oude en nieuw gebouwde levels opnieuw te gebruiken zijn. Rondom het tienjarig jubileum heeft een handvol mensen wel geprobeerd Epic te benaderen, maar die poging is nooit voldoende concreet geworden.