[PC] Waar zijn alle Hardcore UT/Quake spelers heen?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:24
Tja :) die goede oude tijd!
Ik heb ook altijd veeeeeel plezier gehad en voornamelijk railgun / instagib only gespeeld.
In 1998/9 begonnen met Quake II als shooter zijnde en vanaf toen de volgende games gespeeld:
Quake III (vrij kort, snel overgestapt naar UT99)
UT99
^^ bovenstaande games als [WW]Killingnaze gespeeld.
UT2k3 (instagib [2]Clan als [2]BaD)
UT2k4
Tussen door ook nog UT (Urban Terror) en Renegade gespeeld..
UT3 heel even maar viel tegen!
FEAR (ook maar +- 6 maanden gespeeld)
COD4 (vond ik een leuke game, lekker snel)
Vanaf COD4 alle COD versies gekocht en gespeeld maar het kon mij niet meer bekoren....
BFBC (dit spel ging...)
BF3 speel ik op het moment nog erg veel, voornamelijk CQ!
Een paar weken Quake live ontmoet en ik moet zeggen speelt boven verwachting en krijg weer die nostalgische gevoelens terug :)
Echter veel buitenlanders (lees oostblokkers) dus dat vind ik wel weer jammer...

Al bij al nog steeds actief echter mis ik de "trill en snelheid" van Q2 / UT erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:19:
Ik deed altijd leveldesignen voor de bunnytrack modes van i4games.eu
Iemand daar ooit gespeeld? DM even? :P
Ja, daar heb ik ook een aantal jaren gespeeld. In principe voornamelijk iCTF (incl. relics :D)) en Monster Hunter (die crashte steeds. :|), waarna ik BT heb ontdekt om even bij te komen van de intense actie van iCTF. Nooit heel fanatiek gespeeld, maar wel lekker als tussendoortje.

Waarom moet ik jou daarover DM-en, btw? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Zoals een aantal posts terug wordt gezegd.....inderdaad grappig dat dit topic een beetje actief rond blijft zweven. :)

Als alternatief op de oudere Hardcore shooters heb ik Shootmania een aantal keer bekeken maar voor mijn gevoel is die game nog net wat te langzaam en zie ik erg veel 'surf' praktijken net als bij Tribes. Dat is leuk als je eenmaal momentum hebt..maar daarna is er nauwelijks controle en wanneer je gewoon gaat rennen in dit soort grote (surf) maps krijg je haast het gevoel dat je stil staat. :)

Ik kijk inderdaad wel uit naar de nieuwe Rise of the Triad en heb hem zodoende ook gepre-ordered.
Ook speel ik de laatste tijd nog wel eens een potje Arma 2 Wasteland. Geen snelle game zoals je zou verwachten met zelfs een wat stotterende netcode, echter voelt het knalwerk met replica's van echte wapens toch vrij puur/hardcore aan.

Voor mensen die alsnog een oude (maar toch well balanced) en snelle hardcore shooter zoeken kan ik ook nog Zdaemon aanraden. Http://www.zdaemon.org
Deze was ik eigenlijk vergeten te vermelden in mijn startpost. Het is een source port voor het oude Doom 1 en 2, maar de netcode, andere gamefeatures en oa. de gamelauncher zijn van erg goeie kwaliteit voor een game gemaakt door freelance ontwikkelaars. :)
Zowel Deathmatch als CTF als zelfs Coop is echt keihard knallen geblazen.
Ik heb hier eventueel nog een Introduction/Starting guide geschreven voor deze game :
http://forum.bug-communit...om-1-and-2?pid=611#pid611

PS.
Als de 'populariteit' van dit topic aanhoud, is het misschien wel leuk om een 'Groot Hardcore FPS Gaming....' topic aan te maken om zo meningen/ervaringen uit te blijven wisselen, mensen met elkaar in contact te brengen (steamgroup maken?) of misschien zelfs te peilen bij welke games de behoefte nog het meeste leeft.
Wellicht kunnen we zo zelfs 1 of meerdere personen vinden die een soort van 'GoT Hardcore Gaming servers' op zou willen zetten voor verschillende games (UT99, UT2K4, Q2, Q3 etc). :)

[ Voor 23% gewijzigd door Da_maniaC op 08-07-2013 11:07 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeziaz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 01:25
Zanac-ex schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:23:
Voor degene die het nog niet weet, er zijn DX10 (en DX9) renderers voor de oude Unreal engine zodat het ook op moderne OS'en blijft werken.

UT99 met met Kentie's DX10 Renderer
S3TC Textures van CD2

Override textures:
Bump mapping:
Parallax occusion mapping:
HDR lighting and bloom;

Vergeet niet DX10 te selecteren bij de Render selectie en in-game onder advanced preferences de settings aan te passen.

En gaan met die Banaan,
DX9 versie werkt zelfs goed op een oude Intel Laptop met integrated Graphics.

UT99 Forever!
Ik zit op http://www.uttexture.com/...ads/Textures/Textures.htm maar ik kan de download knop niet vinden? 8)7
Na wat googlen (ja, niet via die site gevonden) heb ik wel dit gevonden: http://uttexture.com/UT/W...es/MasterFilesHighEnd.htm
Maar moet ik dan alle 5 de texture packages installeren?

tsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_maniaC schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:57:
PS.
Als de 'populariteit' van dit topic aanhoud, is het misschien wel leuk om een 'Groot Hardcore FPS Gaming....' topic aan te maken om zo meningen/ervaringen uit te blijven wisselen, mensen met elkaar in contact te brengen (steamgroup maken?) of misschien zelfs te peilen bij welke games de behoefte nog het meeste leeft.
Wellicht kunnen we zo zelfs 1 of meerdere personen vinden die een soort van 'GoT Hardcore Gaming servers' op zou willen zetten voor verschillende games (UT99, UT2K4, Q2, Q3 etc). :)
i4games.eu is nog steeds online hoor voor wat betreft UT '99. ;) We moeten alleen nog een goed tijdstip vinden om allemaal online te zijn, zodat de servers weer wat voller raken. Dat zal dan wel in de avonduren worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Wordt het niet weer tijd voor een tweakers server?

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sieger
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07-2017
ShadowBumble schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:13:
[...]

De Clan was ook oorspronkelijk UT'99 only tot er een sponsor om de hoek kwam kijken en er meerdere FPS-en gedaan werden, overigens heb ik alleen meegespeeld in de UT'99 only fase.

De oprichter van FEB spreek ik nog steeds regelmatig ;)

Ah die goede oude tijd
Zo nu en dan spreek ik Bilbootje ook nog wel eens. Blijft een erg leuke herinnering, iCTF / iDOM spelen met een groep onbekenden die na verloop van tijd vrienden zijn geworden. Voor mij persoonlijk werd het een verslaving, veeel heeel veel tijd ingestoken om online te zijn in mIRC beetje te gamen, klooijen in UT enzo. Maar toch een geweldige tijd gehad, jammer van UT2k3 en UT2k4 die hebben de hoge verwachtingen nooit waargemaakt.

Helaas spreek ik nog weinigen van mijn start in UT in 1999. Alleen wat oud FEB mensen en sporadisch iemand van |DoG|.

Clans waarin ik actief was, was met name:
|DoG| (engelse clan)
FEB Pantsu
Onslaught

grtz

Devilish O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik heb UT99 echt jaren gespeeld.. eerst een paar maanden TDM. En daarna een jaar of 2/3 iCTF in ladders etc. op Clanbase destijds.. maar uiteindelijk ging iedereen van school/werken en viel de clan uit elkaar. Daarna nog een korte opleving gehad van een jaar ofzo in UT2004 maar dat niet heel lang gespeeld.

12 jaar geleden had ik gewoon iets meer tijd om nog echt te gamen.. en de games tegenwoordig zijn ook iets anders dan het puur instagib knallen.

Heb zat gespeeld sinds toen. Echt jaren lang Neocron gespeeld (FPS MMO) dat heb ik zeker wel een jaartje of 7 volgehouden en speel het soms nog. En verder alles van Battlefield / WoW / GW2 / WoT / SoF / CS:S gespeeld.

Maar mijn echte clan dagen zijn wel gestorven na UT99.. elke avond samen gamen op onze eigen servers (hadden er in de hoogtij dagen 2 :p) tactics uitwerken, op school wars regelen haha. Good old days.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Haaa mooi dit, ik zie wel wat namen voorbij komen die me nog wel iets zeggen. Ik heb zelf UT/Ut2k3/Ut2k4/Q3 gespeeld bij Mystery Clan(.Mc.), a-Losers en lifestyle, mooie tijden en veel vetter dan de huidige games die me echt minder boeien. Na een paar jaar zuipen en studeren veranderen we weer langzaam in een burgerlul en mag er wel weer wat gagamed worden ;). Helaas is alleen CSGO een beetje boeiend, ik zou graag weer een snelle shooter als UT of Quake spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Het is tijd voor en een nieuwe goeie UT die ook de nieuwe generatie een beetje interesse laat wekken voor dit soort games...

Laatste Unreal kreeg het niet echt voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Brutal1ty schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:59:
Het is tijd voor en een nieuwe goeie UT die ook de nieuwe generatie een beetje interesse laat wekken voor dit soort games...

Laatste Unreal kreeg het niet echt voor elkaar...
Een progressie based game met perks en killstreakrewards dus? ;)

En multiplatform uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 28-07-2013 10:03 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Al die games tegenwoordig doen allemaal te moeilijk met hun stats en rewards en honderden guns.. ik heb me eindeloos vermaakt met instagib UT99 xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT99 met de instagib mod... Verstand een tandje lager, zweterige handjes en ronde ogen die op de een of andere manier vierkant leken te worden :D

Speel het soms nog wel eens... beetje afwisseling tussen CSS :P

Dan zul je ook het gevoel wel kennen wanneer je met instagib in Morpheus zat te spelen: "ok nu springen en hopen dat ie me niet ziet... *zap* AARGH!!" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Laatst online: 29-08 13:28
Cool topic dat nog actief blijft ook hehe.

Ik zou graag zien dat we es met ze alle ut99 spelen. Of q3, ik heb hier een pctje staan die 24/7 aan staat dus als er genoeg mensen willen vind ik het geen probleem een servertje voor een game op te zetten. Heb 100mbit up dus geen enkel probleem voor flink wat mensen.

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34

Vrijdag

De Zwarte

Gundogan schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:23:
;)
[...]

Een progressie based game met perks en killstreakrewards dus? ;)

En multiplatform uiteraard.
Necris airsupport lijkt me anders wel geinig :P

Ah, die goede oude tijd van nachtenlang UT99 instagib. Ik vrees alleen dat ik tegenwoordig geen schijn van kans meer maak. Laatst nog geprobeerd maar dat was geen, euh, succes :P Ook leuk was Fetid Sewers en dan lekker cirkelzagen spammen >:)

Poeh, als ik dit topic lees is het één lange nostalgische trip down memorylane. UT9, CS1.6, Q3-RA, SoF...
Wat ik wel erg mis is SoF2. Lekker snel bloederig raggen met ballistische wapens. Speel nu wel eens BLOPS2 maar dat is gewoon zo duf geworden met perks, killstreaks, airsupport enzo.
Ik denk dat spellen met de "old-skool" gameplay gewoon niet meer zo aanslaan, als voorbeelden denk ik voor nu aan Serious Sam 3 en Painkiller maar die worden online geloof ik niet/nauwelijks gespeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 28-07-2013 09:48 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
SoF2 heb ik ook aardig wat gespeeld. Online niet heel veel /lang maar het was wel cool =)
Painkiller heb ik echt maar heeeeeel even gespeeld. In de tijd dat Vo0 alles ownde tijdens de wereld kampioenschappen :P Ooit nog een gamepje tegen hem gespeeld. Was blij dat ik hem 1 keer had gefraged xD

Maar weer eens een keertje UT99 spelen lijkt me wel cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint toch telkens meer te kriebelen zo... krijg toch wel serieus zin om eens een flinke pot te spelen :)
Vrijdag schreef op zondag 28 juli 2013 @ 08:41:
[...]

Ah, die goede oude tijd van nachtenlang UT99 instagib. Ik vrees alleen dat ik tegenwoordig geen schijn van kans meer maak. Laatst nog geprobeerd maar dat was geen, euh, succes :P
Kan me hier ook wel in plaatsen ja :P Had ook laatst een meegedaan met een game waarin alleen snipers toegestaan waren... ondanks dat het geen rode shockrifles waren gebeurde het toch vrij snel... :P Wel geinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup Q3 engines games hebben ook een plaatsje in mijn hart :). Zelf heel lang SOF2 online gespeeld (RoCmod real-damage CTF), daarna eigenlijk nooit meer echt into online shooters gekomen. Rise of the Triad spreekt me ook wel aan, maar zit er wel uit als een nade spam fest, wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

http://www.twitch.tv/quakecon

QL QuakeCon toernooi live. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
Net even zitten kijken. Spannende halve finale tussen DaHanG en rapha :)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:23:
UT99 met de instagib mod... Verstand een tandje lager, zweterige handjes en ronde ogen die op de een of andere manier vierkant leken te worden :D

Speel het soms nog wel eens... beetje afwisseling tussen CSS :P

Dan zul je ook het gevoel wel kennen wanneer je met instagib in Morpheus zat te spelen: "ok nu springen en hopen dat ie me niet ziet... *zap* AARGH!!" :D
_/-\o_ UT99, deck 19 was zo briljant!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 03:11:
[...]

_/-\o_ UT99, deck 19 was zo briljant!
Heerlijk! Toch wel mooi om te zien dat hier nog veel mensen spelen :D
Om heel eerlijk te zijn kan ik ook bijna niet wachten om eens een potje te spelen :P

Ook nog mensen die Quake3 zelf nog eens aanraken? >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 11:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:29:
[...]

Heerlijk! Toch wel mooi om te zien dat hier nog veel mensen spelen :D
Om heel eerlijk te zijn kan ik ook bijna niet wachten om eens een potje te spelen :P

Ook nog mensen die Quake3 zelf nog eens aanraken? >:)
2 jaar terug nog wel voor het laatst gespeeld.
laatste jaar alleen maar Battlefield 3 en druk met andere dingen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Valt me nu ineens op dat Wolfenstein (2009) niet meer te koop is via Steam? :?
Wilde hem tijdens deze actie eindelijk eens kopen......

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die lijst met titels zie... Childhood all over again O+

Commander Keen
Doom II
Heretic : Shadow of the Serpent Riders
Hexen
Hexen II
Quake
Quake 2
Quake 3

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

I pleit voor Commander Keen remake, helaas kickstarter niet succesvol. Wat betreft Quake and UT, zeker leuke herrineringen, helaas geen tijd meer voor ... :/

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat ben ik slecht geworden in Q3... Toch nog maar eens uit de kast getrokken en opnieuw geinstalleerd. Ben nog eens de "campaign" begonnen op Hardcore.. :P

Eerste paar levels... mehh... at ease... maar nu? :P voel me weer beetje newb worden :P

PS: Weet niet zeker of ik dit zo kan neerzetten. Kwam iets vets op spotnet tegen: Quake1, Quake2 + Quake 3 pakket :D

EDIT: Gebruik zelf Windows 7 86x en zelfs Quake1 werkt! >:) :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 01:24
hier een oude Q3A player, Heel af en toe speel ik nog wel eens q3a in de vorm van quakelive

zie www.quakelive.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4aces
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-12-2024
vroeger had je ook niks van multiplayer games buiten ut, quake en CS
ondertussen kan je geen game meer uitbrengen zonder multi player of het moet aan de grote klok gehangen worden dat ze geen multiplayer maken! (zie wolfenstein ;) )

en mits er maar meer en meer multiplayers uitkomen geraken de communities ook kleiner en verder gesplitst...

en nieuwe versie wordt uitgebracht en de ene helft blijft op de oude de andere gaat naar de nieuwe.
(zie CS naar CSS die community was op enkele weken in 2 gesplitst)

verder in mijn opinie is er niks goed meer uitgekomen voor multiplayer na wolfenstein:ET :)
single players zijn er nog wel veel goede bijgekomen ;)

gespeelde multiplayer games:
quake 2, UT99, Q3, UT2K3-4 , rtcw, rtcw:ET, serious sam(coop)

brink, shootmania, borderlands (super voor coop)

momenteel speel ik nog vaak ET
en ut's op lanpartys

lan partys is trouwens voor dezelfde rede niet meer zo populaire... teveel verschillende games, steam (dus verplichte internet servers), wow (internet)

greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Wanneer gaan we nu weer eens een keertje UT99 spelen ? xD

Ik ben wel in voor een potje iCTF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hmm nu begint het hier stiekem ook wel weer te kriebelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Net even sinds jaren weer een paar potjes gespeeld. maar damn xD of ik ben zoveel ouder geworden of door de nieuwere (snellere) pc's is de gameplay 20 keer sneller geworden :P

Kan het niet meer bij benen hahah xD ff een rondje tegen bots won ik nog wel met 140 frags tegen 35 (verschil tot de nr 2) maar online ging het werkelijk bagger :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zijn er nog veel actieve servers online? Oftewel loont het om ergens in de schuur naar de GOTY CD te gaan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
er zijn nog maar weinig servers online... en nog minder waar ook spelers inzitten. Maar een server is zo opgezet... just say the word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
TgR_KILLER schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:45:
Net even sinds jaren weer een paar potjes gespeeld. maar damn xD of ik ben zoveel ouder geworden of door de nieuwere (snellere) pc's is de gameplay 20 keer sneller geworden :P
Opzich is de game op 100% helemaal niet zo ontzettend snel. Echter was het voorheen altijd zo, dat wanneer je nu met de standaard OGL renderer op een high-end machine ging spelen, je echt 800 FPS haalde (als het niet meer was) waardoor de game alsmaar sneller werd.
Ik weet eigenlijk zo 1, 2, 3 niet of dit in de Steam versie al gefixed is. Je kan dit simpelweg fixen door de .dll van de renderer in kwestie te vervangen met een nieuwere (is vrij makkelijk te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Oh, ik denk dat ik dus nu ook 800 FPS haal ofzo xD

Het gaat echt als een dolle, ooit heb ik een backup van de UT folder gemaakt, die staat nu ergens ver weg op 1 van mijn HDD's. Vond hem toenstraks terug. even een koppeling gemaakt naat UT.exe en draaien maar :D

Heerlijk die spellen van "vroeger" waar je gewoon de hele game folder kon kopieren en dat het dan draaide. Niks geen gezeur met bestanden op de C: of in het register :P

*edit*. Ik haal 600 FPS xD

[ Voor 3% gewijzigd door TgR_KILLER op 11-08-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft gewoon geweldig om hier te kijken :D
Inderdaad super hoge FPS non-stop!

Iemand die vanavond zin heeft potje UT99 te doen? :P Heeft nu ondertussen lang genoeg gekriebeld }:O ... heb spreekwoordelijk overal jeuk gekregen :P

En inderdaad het copy-paste verhaal... :9~ Heerlijk toch!

Was tevens laatst nog eens de skins van Q3 aan het doorkijken :P kwam je Biker nog eens tegen... wat 'n beest }:O

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 11:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Moet eerst ff een fixje vinden voor de enorm hoge FPS xD beetje FPS is niet verkeerd maar dit slaat alles :P Mijn muis reageerd nu zo enorm snel dat ik geen kloot meer raak alles vliegt door mijn beeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Naar aanleiding van dit topic heb ik ook maar weer eens UT geïnstalleerd. Even via Steam downloaden en de speciale Windows 8 DirectX 9 of 10 (?) renderen eroverheen geknald en gaan!

Een handjevol servers, meer is het niet, maar sommige zijn nog best druk. Wel viel het me op dat iedereen een stuk beter is geworden dan 10 jaar geleden. Erg moeilijk om een beetje fatsoenlijk mee te komen. Misschien dat daar nog verandering in gaat komen. :)

Anyway, als iemand zich geroepen voelt om een UT Tweakers servertje op te zetten, dan houd ik mij aanbevolen ;)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
ik kan zo een servertje opzetten. alleen heb ik er geen anti cheat spul bijzitten. dus dat ik dan ff moeten zoeken of ik gooi er een ww op zodat alleen tweakers erop kunnen. want tweakers cheaten niet natuurlijk :). kunnen we vanavond wel een potje doen... of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
TgR_KILLER schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:14:
Moet eerst ff een fixje vinden voor de enorm hoge FPS xD beetje FPS is niet verkeerd maar dit slaat alles :P Mijn muis reageerd nu zo enorm snel dat ik geen kloot meer raak alles vliegt door mijn beeld :P
Probeer de bijgewerkte renderer maar:
http://www.cwdohnal.com/utglr/
Je hoeft enkel 1 .dll file te overschrijven geloof ik (of rename eerst de oude even naar .bak).
Daarna zou het weer normaal moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Misschien dat ik vanaaf UT99 ook maar weer eens aanslinger. Moet nog wel uitzoeken hoe dat met de huidige res gaat, ik heb nu een 27" FHD scherm. misschien moet ik in een window spelen?

Op deze site kwam ik wel een hoop info tegen om nieuwe resoluties te gebruiken: http://www.ut99.org/viewtopic.php?t=373

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
ut kan in tegenstelling tot quake3 alle resoluties gewoon aan vanuit het menu in het spel. iig ik heb daar gewoon 1920x1080 kunnen selecteren. ik denk dat hogere resos ook moet lukken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat er ook mensen UT99 via Steam spelen. Zijn er ook mensen hier die gewoon het spel zelf opstarten en zo een game joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Een paar maten in mijn Planetside 2 outfit hebben veel UT/Quake gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Diamond4ever schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:36:
ut kan in tegenstelling tot quake3 alle resoluties gewoon aan vanuit het menu in het spel. iig ik heb daar gewoon 1920x1080 kunnen selecteren. ik denk dat hogere resos ook moet lukken dan
Ah okee. Ik zat het me af te vragen omdat oudere spellen vaak niet altijd een (goed werkende) breedbeeld instelling hebben. Dan wordt het soms gewoon uitgerekt waardoor je van die rare beelden krijgt omdat de aspect ratio niet wordt gehanteerd.

Zit nu nog op werk dus kan het helaas niet uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Ik heb een server opgezet. Zit een wachtwoord op zodat alleen mensen van hier erbij kunnen, wachtwoord is: alleentweakers

je kunt snel joinen door ~ te drukken en dan, open helly.zapto.org te typen.

wil je dingen veranderen dan kun je admin worden met wachtwoord: ikwiladmin kun je zo'n beetje alles aanpassen.

server draaid op dit moment iDM op Deck16. Ik heb geen custom maps verder en (nog) geen votemod ofzow. als het een beetje een succes is wil ik er wel wat meer tijd in steken om wat spullen toe te voegen. Eerst maar eens kijken of er iemand komt opdagen :P.
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:43:
Zie dat er ook mensen UT99 via Steam spelen. Zijn er ook mensen hier die gewoon het spel zelf opstarten en zo een game joinen?
volgens mij is de steam versie hetzelfde als de normale. ik heb iig gewoon de goeie ouwe van CD.

dus.. join ff want ik zit er nu maar heel alleen in :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik ben nog steeds op zoek naar mijn disc. Aangezien ik het spel toen al gekocht heb nu geen zin om op Steam nogmaals de aankoop te mogen doen. Is maar 10 euro maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Da_maniaC schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:56:
[...]

Probeer de bijgewerkte renderer maar:
http://www.cwdohnal.com/utglr/
Je hoeft enkel 1 .dll file te overschrijven geloof ik (of rename eerst de oude even naar .bak).
Daarna zou het weer normaal moeten werken.
:(

Zodra ik de direct3d9 driver download/ installeerd en kies in het driver menu crasht UT steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Diamond4ever schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:55:
Ik heb een server opgezet. Zit een wachtwoord op zodat alleen mensen van hier erbij kunnen, wachtwoord is: alleentweakers

je kunt snel joinen door ~ te drukken en dan, open helly.zapto.org te typen.

wil je dingen veranderen dan kun je admin worden met wachtwoord: ikwiladmin kun je zo'n beetje alles aanpassen.

server draaid op dit moment iDM op Deck16. Ik heb geen custom maps verder en (nog) geen votemod ofzow. als het een beetje een succes is wil ik er wel wat meer tijd in steken om wat spullen toe te voegen. Eerst maar eens kijken of er iemand komt opdagen :P.

[...]

volgens mij is de steam versie hetzelfde als de normale. ik heb iig gewoon de goeie ouwe van CD.

dus.. join ff want ik zit er nu maar heel alleen in :(.
Erg stil daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
TgR_KILLER schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:37:
Zodra ik de direct3d9 driver download/ installeerd en kies in het driver menu crasht UT steeds :(
Probeer de opengl driver eens. Mss dat die wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Diamond4ever schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:01:
[...]
Probeer de opengl driver eens. Mss dat die wel werkt?
LOL,

ja die werkt wel. Ipv 600 FPS haal ik daarmee 1000 FPS met pieken naar 1500 FPS..

Wordt er niet beter op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Vsync aanzetten? Of werkt ie daar niet mee? Er is een geupdate opengl driver, die bedoelde ik eigenlijk. Staat op de zelfde site die eerder genoemd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Diamond4ever schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:19:
Vsync aanzetten? Of werkt ie daar niet mee? Er is een geupdate opengl driver, die bedoelde ik eigenlijk. Staat op de zelfde site die eerder genoemd is
Ik had de openGL nu gepakt, eerder de direct3d geprobeerd maar die crashte alleen. openGL draaid wel enkel nog 2x zoveel FPS als eerst haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Je kunt geloof ik een frame limit instellen in ut zelf bij de gfx. Probber dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Hmm is dat zo? nog nooit gezien.. Nog eens ff zoeken dan.

Je kan volgens mij enkel minimale framerate instellen.

Maar nu starte hij ineens wel op met de direct3d9 driver. enkel is die dus beetje instabiel xD maar nu 60 FPS max. Nu speeld het heel wat meer als ik gewent ben haha. Nu enkel nog mijn muis ff goed in zien te stellen. raak geen fluit (ja ik geef de muis er de schuld van)

[ Voor 74% gewijzigd door TgR_KILLER op 12-08-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
helaas is de server nu leeg :P.

morgen weer een dag, hopelijk dan met meer mensen tegelijk haha.
was leuk met de gene die ik gezien heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Oh lees het nu pas, wil morgen zeker meedoen :)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
helaas heb ik vandaag geen tijd, maar de server draaid gewoon 24/7 dus jullie kunnen spelen wanneer je wil. je hebt het admin ww dus je kan alles instellen. gewoon ff googlen op unreal tournament 99 admin commands en het is de eerste link volgens mij. staat zon beetje alles in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT kan ik echt voor geen meter meer... CS begin ik na een jaar of wat toch weer aardig op te pakken, alleen jammer dat ik geen RL friends heb die nog CS willen doen :( (allemaal jankerts die per sé unlocks en perks willen hebben; het is zo saaaai anders 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:56:
CS begin ik na een jaar of wat toch weer aardig op te pakken, alleen jammer dat ik geen RL friends heb die nog CS willen doen :(
Speel je dan nog de oude 1.6 of gewoon CSS? :)
Moet zeggen dat CSS ook nog regelmatig gedaan word >:)

Zijn er trouwens mensen die vanavond UT99 op de planning hebben? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Ik ga eerst barbecueën en weet niet hoe laat ik precies klaar ben, maar ben later op de avond zeker in voor een potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik ook wel als er niet iets tussendoor komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pfff, ik bak er echt helemaal niks meer van :P Net vier kills, drie suicides :') Andere potje was nog dramatischer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lonely I'm Mr Lonely,
I have nobody,
For my own
I'm so lonely, I'm Mr. Lonely
I have nobody,
For my own
I'm so lonely,

:D

Ofwel: ik ben online, maar alleen :F

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm het joinen gaat goed... alleen het daadwerkelijk starten van een match niet... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Zo, mijn buikje is inmiddels rond. Ga ook richting server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn MiBe dat ging hard :P ben toch echt hard achteruit gegaan ^^

Wie was trouwens F van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
hebben we er vandaag weer tijd voor?

of hebben we allemaal de kriebels al weggewerkt :P.
het zou wat mij betreft over een uurtje weer los kunnen barsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Om een uur of 9 wil ik wel weer meedoen :) Beviel goed gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Excuses voor de slowchat, maarre... komt er nog iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Ja hoor on the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Net ff wat potjes gedaan dus.. Damn wat ben ik roestig hahaha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Sorry jongens, mijn klusprojectje liep wat uit. Iemand nog zin om even te knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
we zijn helaas net gestopt.... als we nou eens voor morgen een tijd afspreken. kunnen we misschien met z'n 4en iCTF doen. 2v2 in de tutorial map, altijd leuk :P.

ik zeg 21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik weet niet of/wanneer ik er morgen ben. Tis mijn verjaardag namelijk.. :x Ook vrijdag en zaterdag zijn savonds al redelijk vol geboekt

Maar kan best zijn dat ik er toch ben rond 21:00 :P daarom kwam ik nu ook om 21:00 ff kijken of er nog iemand was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Diamond4ever schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:57:
we zijn helaas net gestopt.... als we nou eens voor morgen een tijd afspreken. kunnen we misschien met z'n 4en iCTF doen. 2v2 in de tutorial map, altijd leuk :P.

ik zeg 21:00.
Ja is goed :) Nog wel een verzoekje, zou je de zeroping mod erop kunnen activeren? Dit zorgt voor een stuk minder lag, gister fluctueerde de ping nogal. Verder is CTF-w00t-DY is een erg leuke map voor 2v2 iCTF.

[ Voor 41% gewijzigd door MiBe op 14-08-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Die map ken ik niet eens :X ik heb echt al 10 jaar niet gespeeld oid xD De screenshots van de wars die we speelde zijn van 2002. das 11 jaar geleden xD en toen we met de clan stopte met UT heb ik het nooit heel veel meer gedaan.

btw, PS, Diamond4ever frustreerde die spree nou niet heel erg die ik tegen je had? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Haha 1 spree is niet zo frustrerend. Ik had er 2 tegen jouw dus dat maakt een hoop goed :p. en feli met je verjaardag dan maar :)

Ik zal morgen ff kijken naar de zeroping mod. Nooit mods gebrukt op een server dus moet ff kijken hoe dat werkt. Maar dat gaat denk ik wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
haha dank je :)

Vond t wel grappig die spree :P tot aan dat moment ging het redelijk gelijk op. Maar daarna maakte je me alsnog in ;(

Maar luck > skill :P

Oh, en weet je nog dat ik het over Fooze had?.. het filmpje staat blijkbaar tegenwoordig ook op Youtube,
YouTube: Fooze ut99

Verwijderd

MiBe schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:01:
[...]

Ja is goed :) Nog wel een verzoekje, zou je de zeroping mod erop kunnen activeren? Dit zorgt voor een stuk minder lag, gister fluctueerde de ping nogal. Verder is CTF-w00t-DY is een erg leuke map voor 2v2 iCTF.
AndAction is ook leuk om 2 vs 2 te doen. Ik heb het ook 7v7 gespeelde, maar dat is echt chaos. :P

iTDM lijkt me ook tof btw...

• Diamond4ever
heb wat aanpassingen gemaakt. De gevraagde mappen staan erbij nu (andaction en woot-dy is hopelijk w00tabulous want die heb ik).

zeroping nog niet kunnen vinden maar ik heb wat instellingen voor de ping veranderd die de boel beter zou moeten maken.
Ook downloads vanaf de server heb ik aangepast en moet nu VEEL sneller gaan.

met andere woorden, ik ben weer klaar om te knallen. Vanavond speel ik met mijn retro pc op de voodoo 5 :).

• MiBe
Hier staat zeroping wel bij :) CTF-w00t-DY is een verbeterde versie van CTF-w00tabulous (bugs en upper platform eruit). Heb hem even naar mijn Dropbox geüpload: klik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Zoidberg
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 22:12
Mooie tijden, ik heb nog eens map CS de_dust 'omgebouwd' naar een wad (voor Doom 2) :)

@Da_maniac, bij welke clan zat jij bij Doom (Zdaemon), je naam klinkt bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Bad Taste. En heel vroeger in SpiraX maar dat was echt een bende kleuters. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Zoidberg
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 22:12
die had je wel veel inderdaad. Lang geleden alweer, begon voor mij op Keggety's server en eindigde in de wars tegen clan OST. Eens kijken of ik nog wat oude screenshots kan vinden. En nu eens opzoek naar een nieuwe MPshooter/ctf, nog tips hier voor niet de meest up-to-date specs?

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Zijn hier nog mensen die CS 1.6 of CS:CZ spelen? *O*

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
De drempel om te beginnen met dit type games is heel hoog daarom is de scene doodgebloed denk ik. Beginners worden helemaal afgemaakt omdat ze geen controle hebben over de powerups, guns en te weinig mapkennis hebben. Dit probleem kan toch helemaal opgelost worden door een fatsoenlijk match systeem te integreren zodat iedereen kan groeien?

Dat is natuurlijk wat ze gedaan hebben met Quakelive maar dat is zo'n oud spel wat eigenlijk alleen quake 3 spelers nog doen(incl ik ;)). Ik zou zo graag een dikke nieuwe unreal of quake spelen :(

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
pimsch schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:43:
De drempel om te beginnen met dit type games is heel hoog daarom is de scene doodgebloed denk ik. Beginners worden helemaal afgemaakt omdat ze geen controle hebben over de powerups, guns en te weinig mapkennis hebben. Dit probleem kan toch helemaal opgelost worden door een fatsoenlijk match systeem te integreren zodat iedereen kan groeien?

Dat is natuurlijk wat ze gedaan hebben met Quakelive maar dat is zo'n oud spel wat eigenlijk alleen quake 3 spelers nog doen(incl ik ;)). Ik zou zo graag een dikke nieuwe unreal of quake spelen :(
Ik heb CS ook meer dan 8 jaar niet gespeeld en word nu ook constant afgeknald :p Gewoon kwestie van oefenen :D

Wordt UT99 nog een beetje gespeeld? Heb vroeger wel eens 2003 gespeeld, maar die vond ik maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Voor UT99 zijn nog best wat servers.. UT2003 was idd dikke fail als je het mij vraagd xD UT2004 had veel meer de feel van de "oude" UT.

Zit me nu zo te bedenken dat dat allemaal al bijna 10 jaar terug is xD pff word oud haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:58
Dirty Bomb aka Extraction zit nu nog in de closed alpha maar daar spelen wel een paar old school Quake spelers.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZtX93wN88XE]

Zit zelf ook in de alpha en er spelen best wel veel "pro's". Helaas wil de publisher voornamelijk casuals aantrekken, dus of het een goed spel wordt is nog maar de vraag.

[ Voor 60% gewijzigd door Ruben0s op 22-09-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

Ruben0s schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:44:
Dirty Bomb aka Extraction zit nu nog in de closed alpha maar daar spelen wel een paar old school Quake spelers.

[video]

Zit zelf ook in de alpha en er spelen best wel veel "pro's". Helaas wil de publisher voornamelijk casuals aantrekken, dus of het een goed spel wordt is nog maar de vraag.
Dat laatste is wel te zien, ik vind het er niet zo snel uit zien. Kan ook liggen aan diegene die het speelt want het lijkt erop dat hij er niet veel van kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:58
Dat klopt, maar dat kan ook liggen aan de FOV / character. Het ziet er inderdaad niet snel uit. En de persoon die speelt is inderdaad niet al te best.

Volgens mij hebben ze de Russische versie nog 20% langzamer gemaakt dan wat je nu ziet in de video.

[ Voor 37% gewijzigd door Ruben0s op 22-09-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphos
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-02 11:03
Grappig,

Ik speel zelf dagelijks Quake Live, voornamelijk Clan Arena(ra3 achtig).
Speel onder de naam xiphos, heb zelf pro membership. Kan ik tenminste eigen game hosten ;)

Zijn nog veel actieve QL spelers? of zijn er nog die hard Quake 3 spelers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Ik speel QL zo nu en dan; heb verder ut 2004 nog ergens liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Wil wel weer eens een potje ra3 doen. Is hier al een standalone versie van net zoals urban terror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Unreal Tournament remake 2015 moet 'm gaan worden jongens... als dat 'm niet wordt verklaar ik alle multiplayer shooters op de PC op CS:GO en Battlefield en TF2 na dood... Zou zonde zijn, zijn net de games waar ik weing interesse in heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Brutal1ty op 30-08-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:58:
Unreal Tournament remake 2015 moet 'm gaan worden jongens... als dat 'm niet wordt verklaar ik alle multiplayer shooters op de PC op CS:GO en Battlefield en TF2 na dood... Zou zonde zijn, zijn net de games waar ik weing interesse in heb.
I will be there.
Or better yet : I'll be back.
Onwijs veel plezier gehad met UT. Betere skill shooter is er niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastrippe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-01 08:59
Ja hier!! UT '99 iCTF

[OK]Kidoki🇬🇧
[vW]Kidoki🇳🇱
qBas🇳🇱