Tja
die goede oude tijd!
Ik heb ook altijd veeeeeel plezier gehad en voornamelijk railgun / instagib only gespeeld.
In 1998/9 begonnen met Quake II als shooter zijnde en vanaf toen de volgende games gespeeld:
Quake III (vrij kort, snel overgestapt naar UT99)
UT99
^^ bovenstaande games als [WW]Killingnaze gespeeld.
UT2k3 (instagib [2]Clan als [2]BaD)
UT2k4
Tussen door ook nog UT (Urban Terror) en Renegade gespeeld..
UT3 heel even maar viel tegen!
FEAR (ook maar +- 6 maanden gespeeld)
COD4 (vond ik een leuke game, lekker snel)
Vanaf COD4 alle COD versies gekocht en gespeeld maar het kon mij niet meer bekoren....
BFBC (dit spel ging...)
BF3 speel ik op het moment nog erg veel, voornamelijk CQ!
Een paar weken Quake live ontmoet en ik moet zeggen speelt boven verwachting en krijg weer die nostalgische gevoelens terug
Echter veel buitenlanders (lees oostblokkers) dus dat vind ik wel weer jammer...
Al bij al nog steeds actief echter mis ik de "trill en snelheid" van Q2 / UT erg...
Ik heb ook altijd veeeeeel plezier gehad en voornamelijk railgun / instagib only gespeeld.
In 1998/9 begonnen met Quake II als shooter zijnde en vanaf toen de volgende games gespeeld:
Quake III (vrij kort, snel overgestapt naar UT99)
UT99
^^ bovenstaande games als [WW]Killingnaze gespeeld.
UT2k3 (instagib [2]Clan als [2]BaD)
UT2k4
Tussen door ook nog UT (Urban Terror) en Renegade gespeeld..
UT3 heel even maar viel tegen!
FEAR (ook maar +- 6 maanden gespeeld)
COD4 (vond ik een leuke game, lekker snel)
Vanaf COD4 alle COD versies gekocht en gespeeld maar het kon mij niet meer bekoren....
BFBC (dit spel ging...)
BF3 speel ik op het moment nog erg veel, voornamelijk CQ!
Een paar weken Quake live ontmoet en ik moet zeggen speelt boven verwachting en krijg weer die nostalgische gevoelens terug
Echter veel buitenlanders (lees oostblokkers) dus dat vind ik wel weer jammer...
Al bij al nog steeds actief echter mis ik de "trill en snelheid" van Q2 / UT erg...