Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nou ik kom er ook niet in hoor, het is wel vaak mis met deze game zo sinds de release

Daarna weer Error 37
Laten we het maar op "onoplettendheid" gooienSoulizer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:42:
Zijn jullie nou zo dom of gewoon weg eigenwijs?
Het staat ook in de Topic Waarschuwing, is dus ook duidelijk dat die "gewoon" genegeerd wordt?

Error 37? Klagen kan hier: [PC] Diablo 3 Problemen topic
[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 30-05-2012 17:45 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
810 armor, geeft 12000! extra health per globe en doet per enemy hit 1400 damage.
Verder nog vitality, intelligence en strength aanwezig. Te gebruiken voor mages, witch doctors en barbarians.
http://i48.tinypic.com/259hclz.jpg
Kan het item als monk niet gebruiken dus voor een goed bod zijn de pants van jou.
[ Voor 3% gewijzigd door Pontifex op 30-05-2012 18:07 ]
Ja nu je het zegt heb ik het ook al meerdere keren beantwoordDakreal schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:34:
[...]
Wel grappig dat we deze vraag in elk deel minimaal 5 keer beantwoorden, en dit helaas maar moeten blijven doen, anders zijn we asociaal.
Ik vind dat health per globe wel handig maar ik kan er niet op vertrouwen in paniek situaties, en als je dan al je potion op cooldown hebt staan en bijna dood bent (onder de 20% hp ofzo) en geen globe kan pakken dan begin ik hem wel te knijpen. Dan heb ik liever meer vitality dan extra health per globe.Pontifex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:05:
Zojuist zeer goede pants verkregen
810 armor, geeft 12000! extra health per globe en doet per enemy hit 1400 damage.
Verder nog vitality, intelligence en strength aanwezig. Te gebruiken voor mages, witch doctors en barbarians.
http://i.imgur.com/AtsyA.jpg
Kan het item als monk niet gebruiken dus voor een goed bod zijn de pants van jou.
Alle items in de AH zijn ooit gefarmd, dus je argument lijkt me niet valide. Het enige verschil met "vroeger" is dat de commodity nu niet meer "SOJ" of "Ist" of "fg" meer heet maar igg.Bundin schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:28:
hrmpf, ik begin het een beetje beu te raken eigenlijk. Diablo 3 is helaas geen kwestie van farmen voor items maar farmen voor gold zodat je je items op AH kan aanschaffen. Dat maakt een wereld van verschil qua motivatie voor spelers. Goldfarmen is saai, kunstje doen > bag legen > nog een keer. Zo gauw het eigenlijk niet boeit wat er dropt omdat er al dagen geen upgrade (of zelfs maar sidegrade) dropte is een bosskill niet meer dan een tijdrovend taakje.
Ik check dus niet eens meer meteen wat voor rare er gedropt is, komt wel in town als ik mijn bag vol heb want een upgrade voor mezelf is het toch niet. De enige vraag is "vendor of AH".
Dat we itemlevels gaan zien is een vooruitgang, dan kan je na verloop van tijd in ieder geval inschatten wat de kans op een schappelijk item gaat zijn per map/zone. "Heeft het wel zin om de Butcher te killen als je gear voor Belial nodig hebt?" is een vraag die ik nu niet echt kan beantwoorden bijvoorbeeld.
[ Voor 166% gewijzigd door Bundin op 30-05-2012 18:36 ]
200k, dunno of je dat genoeg vind.Pontifex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:05:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En dat voor een katoenen broekje. Soms zo uit verhouding die dingen
Specs he, niet wat je er voor betaald!
[ Voor 8% gewijzigd door FloydRaalte op 30-05-2012 18:23 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Niet slecht, helaas geen Resist all erop anders had ik er zeker een bod op gedaanPontifex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:05:
uhm geloof 550 ongeveer maar kan het nu niet zienHydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:01:
Wat is je DPS?
Vanavond voordat ik naar bed ga maar eens kijken of ik van de AH wat moois kan kopen en desnoods weer doorverkopen. Of gewoon op koopjesjacht voor mezelf ofc ^^ moet nog nieuwe ringen hebben met goeie stats voor barbs.
Life goes on!
nee kan niet spelen, krijg error 37 dus kan niet inloggenglennox schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:25:
Jullie kunnen op dit moment gewoon spelen?
[ Voor 18% gewijzigd door Chainthunder op 30-05-2012 18:31 ]
neen error 37!glennox schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:25:
servers vol
Verwijderd
Error 37 ^^glennox schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:25:
Verwijderd
Lekker up to date idd..M_V schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:28:
Wat ik wel heel vervelend vind is dat de status-pagina van bliz gewoon aangeeft dat de servers up zijn.
Heb het nu echt even te druk om diablo 3 te spelen, helaas
Vind het ook wel lelijk dat die real money auctionhouse steeds verplaatst wordt.
En dat die alle gems en alles met betrekking tot craften eruit is gehaald.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Verwijderd
pffff
Gaan gems helemaal niet meer op de RMAH? Of bedoel je alleen nu tijdelijk van de AH wat in de breaking news staat.alaintje schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:30:
dat zijn ze toch ook. Daar is dit topic niet voor.
Heb het nu echt even te druk om diablo 3 te spelen, helaas!
Vind het ook wel lelijk dat die real money auctionhouse steeds verplaatst wordt.
En dat die alle gems en alles met betrekking tot craften eruit is gehaald.
Als niemand anders biedt tot 19:15 krijg je hem voor dat vriendenprijsje
Act 2 van Inferno is een keiharde gear-check. Dat is op zich helemaal niet erg, laat het maar lekker uitdagend zijn. Maar voor veel classes (iedere class als je het over Belial hebt) is een gear-niveau nodig dat amper dropt in act 1 en act 2. De content is dus niet uit te spelen met de drops die geboden worden, je MOET dus op een gegeven moment AH op als je verder wil. En wat koop je daar, een hippe rare? Nee hoor, een blue uit Act 3/4 die hogere dps heeft...M_V schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:18:
[...]
Alle items in de AH zijn ooit gefarmd, dus je argument lijkt me niet valide. Het enige verschil met "vroeger" is dat de commodity nu niet meer "SOJ" of "Ist" of "fg" meer heet maar igg.
Gevolg: je speelt niet omdat je hoopt op een upgrade maar omdat je hoopt op items die verkoopbaar zijn zodat je een paar miljoen bij elkaar kan sparen. Dat haalt de lol uit het loot-proces, wat er ook dropt, het is allemaal gold (danwel vendor, danwel AH). En zonder het loot-mechanisme is het best een saai en repetitief spelletje.
Zo gauw ze zorgen dat ieder deel van het spel in principe te doen is met gear die dropt in dat deel is het goed. En het is erg jammer dat ALLES afhangt van de dps stat op je wapen, dat maakt het loot-gebeuren (qua wapens) sowieso al minder interessant.
Verwijderd
Tijd voor een FAQ voor in de OP:Bulls schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:05:
[...]
Ja nu je het zegt heb ik het ook al meerdere keren beantwoord
Ik begin:
Kan ik items/etc uitwisselen tussen softcore (SC) en hardcore (HC)?
Nee. SC en HC zijn compleet gescheiden.
Kan ik char/items/etc uitwisselen tussen servers (EU/ASIA/US)?
Nee. Servers per continent zijn compleet gescheiden.
Wat is de Nephalem Valor Buff?
Een feature alleen voor lvl60 characters. Je krijgt 15% extra MF voor 30 min als je een elite mob sloopt. Het kan 5x stacken tot 75% extra MF. Klik hier voor meer info. Het lijkt er voor alsnog op dat per stack een boss ook één extra item dropt.
Wat kan ik doen aan error 37?
Niets. Het enige wat je kunt doen is klagen bij Blizzard. Het is in ieder geval niet toegestaan er in dit topic over te klagen
Wat is EHP?
Effective Health Pool. Eigenlijk de rating van je char hoe goed je damage kunt overleven. Het is afhankelijk van veel factoren (oa. max health, armor, resistances, etc).
Om het uit te rekenen kun je bijv. deze spreadsheet gebruiken.
Hoe weet ik hoeveel een item waard is in de Action House (AH)?
Zoek naar item met vergelijkbare stats en kijk welke prijzen gevraagd worden.
Wat is er met de legendary items en waarom zijn ze zo moeilijk te vinden? Zijn ze echt zo goed?
Legendary items hebben unieke eigenschappen, maar mogelijk ook één of meerdere willekeurige eigenschappen. Ze zijn het moeilijkst om te vinden, maar niet bedoeld als de beste items. Het lijkt er op dit moment op de kans op het vinden van een legendary zo laag is en de stats niet het gewenste resultaat opleveren. Doordat veel rare en zelfs magic items beter zijn dan de legendary items, zijn ze nu niet populair en voorlopig eerder een verzamelobject dan items voor de end-gamel.
Euh, en hoe komen die drops op de AH als niemand het ooit gelukt is voorbij die boss te komen zonder die drops?Bundin schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:36:
Act 2 van Inferno is een keiharde gear-check. Dat is op zich helemaal niet erg, laat het maar lekker uitdagend zijn. Maar voor veel classes (iedere class als je het over Belial hebt) is een gear-niveau nodig dat amper dropt in act 1 en act 2. De content is dus niet uit te spelen met de drops die geboden worden, je MOET dus op een gegeven moment AH op als je verder wil. En wat koop je daar, een hippe rare? Nee hoor, een blue uit Act 3/4 die hogere dps heeft...
Als je er niet voorbij komt zonder de AH ben je niet goed genoeg. Klaar. Deal with it. Andere mensen is het nl. wel gelukt.
https://niels.nu
+1!Hydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:40:
[...]
Euh, en hoe komen die drops op de AH als niemand het ooit gelukt is voorbij die boss te komen zonder die drops?
Als je er niet voorbij komt zonder de AH ben je niet goed genoeg. Klaar. Deal with it. Andere mensen is het nl. wel gelukt.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Natuurlijk komt er altijd wel iemand voorbij. Het is alleen een vertragende factor.Hydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:40:
[...]
Euh, en hoe komen die drops op de AH als niemand het ooit gelukt is voorbij die boss te komen zonder die drops?
Als meeste mensen toch niet kunnen spelen, kunnen ze wel helpen de FAQ aan te vullen.
De eerste mensen die er voorbij zijn geraakt zijn glass cannon demon hunters en wizards, wiens build ondertussen reeds gehotfixed is. Je argument klopt dus niet helemaal.Hydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:40:
[...]
Toch moet er ooit iemand in Act 3 Inferno zijn gekomen met Act 2 gear om die items te kunnen verkopen. Want als het niet zo zal zijn dat je met Act 1/3 gear in Act 3 kan komen, dan had nooit iemand dat moeten kunnen.Bundin schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:36:
[...]
Act 2 van Inferno is een keiharde gear-check. Dat is op zich helemaal niet erg, laat het maar lekker uitdagend zijn. Maar voor veel classes (iedere class als je het over Belial hebt) is een gear-niveau nodig dat amper dropt in act 1 en act 2. De content is dus niet uit te spelen met de drops die geboden worden, je MOET dus op een gegeven moment AH op als je verder wil. En wat koop je daar, een hippe rare? Nee hoor, een blue uit Act 3/4 die hogere dps heeft...![]()
Gevolg: je speelt niet omdat je hoopt op een upgrade maar omdat je hoopt op items die verkoopbaar zijn zodat je een paar miljoen bij elkaar kan sparen. Dat haalt de lol uit het loot-proces, wat er ook dropt, het is allemaal gold (danwel vendor, danwel AH). En zonder het loot-mechanisme is het best een saai en repetitief spelletje.
Zo gauw ze zorgen dat ieder deel van het spel in principe te doen is met gear die dropt in dat deel is het goed. En het is erg jammer dat ALLES afhangt van de dps stat op je wapen, dat maakt het loot-gebeuren (qua wapens) sowieso al minder interessant.
Ik denk dat ik ook een keer Ironman ga spelen, en dan helemaal zonder AH kijken hoever je kan komen. Want ik maak me nu wel schuldig aan AH cheaten, al niet zo vaak dat je elke level wat gaat kopen.
In D2 deed ik ook wel aan traden maar dat was echt gems en runes sparen/traden om dan 1 leuk item te kopen. Nu pak je gewoon wat rares van de AH bij elkaar en knallen maar weer.
Eens, mensen zeuren te veel dat het zonder AH niet kan.. dat is echt gelul, het kost je alleen wat meer tijd (en dat wil iedereen toch dat Diablo moeilijk isHydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:40:
[...]
- pre-nerf SmokescreenHydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:40:
[...]
- pre-nerf Force Armor
- Groupen met diegenen die de vorige 2 grappen hebben uitgehaald
- Waypoints kopen van die spelers
- Gear kopen van diegenen die dat gedaan hebben
- Hell -> Inferno waypoint exploit
Zo zwart-wit als jij het stelt is te makkelijk. Als je het nieuws omtrent D3 een beetje volgt zijn de genoemde punten voor de hand liggend.
[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 30-05-2012 18:44 ]
Door sommige chests te farmen die nu gehotfixed zijnHydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:40:
[...]
Oh sorry. Die mensen cheatten gewoon. En zijn helemaal niet gewoon beter in een online spelletje. Je m'excuse!Tharulerz schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:41:
De eerste mensen die er voorbij zijn geraakt zijn glass cannon demon hunters en wizards, wiens build ondertussen reeds gehotfixed is. Je argument klopt dus niet helemaal.
https://niels.nu
Nee, ze konden met een leuk tactiekje zo'n 20 seconde onkwetsbaar worden...Hydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:44:
[...]
Oh sorry. Die mensen cheatten gewoon. En zijn helemaal niet gewoon beter in een online spelletje. Je m'excuse!
Maar ik geef dus wel aan dat er andere opties zijn dan "Als je er niet voorbij komt zonder de AH ben je niet goed genoeg". Ik heb niet dezelfde mogelijkheden als die mensen omdat ze gehotfixed zijn.
En Smokescreen kon tot meer dan een minuut gechained worden, dat gaat wat verder dan 20sec
[ Voor 30% gewijzigd door Bundin op 30-05-2012 18:51 ]
Precies datzelfde mechanisme zat in Diablo 2 als je naar Hell ging. Ook daar werd je door de eerste quillrat geoneshot met je nightmare-gear. Methode toen was PG's sparen zodat je een fatsoenlijke armor kon kopen die hellwaardig was.Bundin schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:36:
[...]
Act 2 van Inferno is een keiharde gear-check. Dat is op zich helemaal niet erg, laat het maar lekker uitdagend zijn. Maar voor veel classes (iedere class als je het over Belial hebt) is een gear-niveau nodig dat amper dropt in act 1 en act 2. De content is dus niet uit te spelen met de drops die geboden worden, je MOET dus op een gegeven moment AH op als je verder wil. En wat koop je daar, een hippe rare? Nee hoor, een blue uit Act 3/4 die hogere dps heeft...![]()
En inferno was ook bedoeld om ziek moeilijk te zijn, dus Diablo is daar uitstekend in geslaagd. En ook de economie is nog helemaal aan het opkomen, die blues uit a3/a4 zullen over een paar manden 1000 igg kosten ofzo. Het enige dat eigenlijk echt veranderd is tov D2 is dat er in D2 heel veel classes niet heel gear dependant waren (sorcs en necros konden redelijk naked nog killen op basis van skills). In D3 is alle damage een vermenigvuldiging van je wapen dus dat is gewoon heel belangrijk, maar voor bijv. een barb was dat in D2 ook al zo en daar sloeg je ook geen deuk in een pakje boter zodra je op hell kwam.
[ Voor 5% gewijzigd door M_V op 30-05-2012 18:47 ]
Je probeert er een zinloze discussie van te maken, zucht.Hydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:44:
[...]
Oh sorry. Die mensen cheatten gewoon. En zijn helemaal niet gewoon beter in een online spelletje. Je m'excuse!
Uiteraard is het niet zwart/wit, uiteraard kan je met gear die je enkel in A1/A2 vindt A3 verslaan, het is alleen zo dat het voor sommige classes (barbarian bijv) ontzettend moeilijk is, en je aanzienlijk meer uren moet farmen op nutteloze chest spots om toch maar dat item te krijgen dat een tikkeltje beter is dan je huidige, terwijl op AH het veel simpeler is.
Ik gebruik ze nu wel zelf.
Zo kun je natuurlijk nog wel even doorgaan.... je kunt met voetbal met je team hard je best doen om iets te halen maar je kunt natuurlijk ook even wat spelers kopen om zo te winnen wat ook prima mag en kan... Dat maakt het nog niet een vorm van vals spelen/cheaten zoals sommige mensen doen overkomen.Tharulerz schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:47:
[...]
Je probeert er een zinloze discussie van te maken, zucht.
Uiteraard is het niet zwart/wit, uiteraard kan je met gear die je enkel in A1/A2 vindt A3 verslaan, het is alleen zo dat het voor sommige classes (barbarian bijv) ontzettend moeilijk is, en je aanzienlijk meer uren moet farmen op nutteloze chest spots om toch maar dat item te krijgen dat een tikkeltje beter is dan je huidige, terwijl op AH het veel simpeler is.
Shouldn't it be Error fucking one!? Can't log the fuck in!Lt-Crash schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:53:
Verdorie, ik moet weer eens aan Francis denken. Zucht error 37
Ik aan deze meid...Lt-Crash schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:53:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Als Hardcore character moet je het 'rustig' aan doen wil je voorbij Nightmare en/of Hell komen. Echter heb je voor Hell redelijk goede gear nodig wil je niet snel doodgaan en op Nightmare vind je vrijwel enkel items voor level 30~35... terwijl je pas op level 50 Hell mag gaan doen.
Makes sense much?
Heel leuk voor mensen die het inderdaad waard vinden om dagen/weken te farmen op Nightmare.. maar voor mij, ik zal hier waarschijnlijk commentaar op krijgen, een groot grindfest gezien de repetetieve 4 acts, waarna je ook nog eens op 1 deel in een act heel lang moet blijven om gear te farmen...
Jammer.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heerlijk filmpje, ik schreeuw 'm ook de hele tijd op Teamspeak om m'n vrienden (die de hele dag al aan het spelen zijn en niet uitloggen omdat ze er dan ook niet in kunnenBulls schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:55:
[...]
Shouldn't it be Error fucking one!? Can't log the fuck in!
@ hierboven: ja 't is cheaten! (Trolololol
Surfin' paradise!
over? wat wil je ervoor hebben haha. biertjeThinClientQ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:05:
Mag je adverteren op V&A voor Diablo 3 Gold? Ik heb een paar 100k over.
http://eu.battle.net/d3/e...e-30_05_2012#c-4210763622
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Is het niet een wereld die in Act 1 zit?ES335 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:08:
Vreemd, ik probeer een random group te joinen als 51 DH Act 1 Hell, en ik beland in Whimseyshire tussen twee level 60s.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Huh? Was dat niet 's ochtends om 3 uur al gebeurd?caspervc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:08:
Patch 1.02 is officieel live
http://eu.battle.net/d3/e...e-30_05_2012#c-4210763622
Leuke prijs, onder de 'handelaars' prijs.underworld202 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:06:
[...]
over? wat wil je ervoor hebben haha. biertje
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Meh weet ik niet, bericht staat 2 min op de site...Creqaw schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:09:
[...]
Huh? Was dat niet 's ochtends om 3 uur al gebeurd?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Voor die schreeuwende oliebol; There was an error creating the game (Error 1)Lt-Crash schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:53:
Er kwam ook meteen de bekende youtube comment naar boven; "alone forever"
[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 30-05-2012 19:13 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Zie daar niks over staan helaas!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb nu Blessing of Heaven (Health skill), cripple wave, seven sided strike en verder gebruik ik niet echt heel veel.
Iemand leuke / goede skill/rune combinaties (En ook voor passive dingen? Mantra's e.d.? Ik heb er weinig mee gespeeld maar merk het verschil als ik switch nooit).
Manta of Evasion+Hard target geeft je gratis armor, minder damage is altijd beter!RedHat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:23:
Ben nu lvl 57 monk, maar ik ben een beetje op zoek naar de 'beste' build voor een 2x 1hander.
Ik heb nu Blessing of Heaven (Health skill), cripple wave, seven sided strike en verder gebruik ik niet echt heel veel.
Iemand leuke / goede skill/rune combinaties (En ook voor passive dingen? Mantra's e.d.? Ik heb er weinig mee gespeeld maar merk het verschil als ik switch nooit).
Haha, kreeg hem ook net toevallig!Sm0k3r schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:11:
[...]
Voor die schreeuwende oliebol; There was an error creating the game (Error 1)
Er kwam ook meteen de bekende youtube comment naar boven; "alone forever"
Signature
Moet je rechtsonder het nieuws eens lezen. ALLES ligt eruit van battle.net en online gamesramon1984 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:31:
error 37 moooooooooo

Yes... al sinds deze namiddag, maar ge kunt nog steeds op de amerikaanse server spelen... als ge echt D3 wil spelenramon1984 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:31:
error 37 moooooooooo
In de periode van de drukte toch nog even snel m'n DH gestart en van level 22 naar 24 gebracht: Hij heeft op 13 de Butcher verslagen en op 21 Belail. En nee, ik heb niet speciaal gerushed, gewoon aan één stuk door vlotjes gespeeld. Het heeft voor het levellen naar level 60 namelijk helemaal geen zin om alles en iedereen van de kaart te vegen. Als je als low level in een gebied komt krijg je zo ontzettend veel XP dat de levels erbij vliegen.
Gewoon doorlopen naar Hell dus en daar grinden tot je gear goed is en je level 60 bent geworden. Je level is je gear, ik had prima met m'n level 16 gear heel Act 2 kunnen doen denk ik zo. Maar goed, een tweede char is makkelijk praten, je hebt al wat gear liggen en veel steentjes en wat gold om je nieuwe char te voeden.
Trouwens ontzettend veel low level uniques gevonden voor ~10-20k gold in de AH nu. Goed om te zien de prijzen wel aanpassen. Waarschijnlijk doordat Blizzard aankondigd dat ze ze toch binnen een maand willen buffen.
Sorry mods dat ik klaag over error 37... Maar het is nu 19:38, ongeveer 4 uur later, en nog steeds krijg ik error 37... Ligt de fout nu bij mij of bij Blizzard? Hebben meerdere mensen hier last van?HardCoreGamer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:06:
Kom op zeg!
Na een paar dagen geen Diablo III meer gespeeld te hebben, wilde ik hem net weer eens opstarten.
37 Maal raden... Error 37!
An a day keeps the doctor away.
Nee dat ligt niet aan jou, ik probeer ook al vanaf een uur of 17.00 in te loggen zonder succes....HardCoreGamer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:38:
[...]
Sorry mods dat ik klaag over error 37... Maar het is nu 19:38, ongeveer 4 uur later, en nog steeds krijg ik error 37... Ligt de fout nu bij mij of bij Blizzard? Hebben meerdere mensen hier last van?
[ Voor 23% gewijzigd door Woppie1979 op 30-05-2012 19:41 ]
Snap niet wat er precies geberut bij jullie, maar als je +/- 10x probeert in te loggen kom je er wel in hoor?Woppie1979 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:40:
Nee dat ligt niet aan jou, ik probeer ook al vanaf een uur of 17.00 in te loggen zonder succes....
[...]
Vandaag wel 12x gedaan ofzo, waarvan 4x helemaal zonder problemen..
Signature
Alles is wel wat traag
Hahaha, goeie tipPausie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:42:
Gewoon blijven spammen, ik had ook error 37. Wachtwoord op CTRL - V gezet aan gaaaaan.
Alles is wel wat traag
Verwijderd
error 73 wanneer ik er doorheen kom.gnauw schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:42:
kon ook net meteen zonder problemen inloggen, hooguit een beetje traag
There is a temporary outage of the battle.net service. Please try again later. (Error 73)
Vanmiddag ook nog even kunnen spelen. Nu helaas niet meer door bovenstaande.... Jammer hoor

if it ain't broke, break it and learn
idem hier, ik houd er maar even mee op... spammen lukt ook niet meer door Error 73!xCell schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:46:
Na nummertje 37 volgt 73:
There is a temporary outage of the battle.net service. Please try again later. (Error 73)
Vanmiddag ook nog even kunnen spelen. Nu helaas niet meer door bovenstaande.... Jammer hoor
Verwijderd
je bedoeld natuurlijk error 37Woppie1979 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:47:
[...]
idem hier, ik houd er maar even mee op... spammen lukt ook niet meer door Error 73!
Ik heb ook exact hetzelfde. Het verbaast mij zeer dat een bedrijf als Blizzard nog steeds problemen ondervind. Zeker als je beseft dat het spel nu een aantal weken al uit is.xCell schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:46:
Na nummertje 37 volgt 73:
Persoonlijk ben ik hier een beetje teleurgesteld in. Jammer.
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.
haha was het maar waar. Het is echt 73 retrieving hero list faalt...
Ik snap je gevoel, maar het is nog erger. Ik speelde WoW vanaf het begin, en de eerste maanden moest je gewoon een paar uur van te voren proberen in te loggen. Het verbaasd me dan ook echt dat exact hetzelfde probleem van een jaar of 6 a 7 gewoon nog steeds bestaat....shoney24 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:48:
[...]
Ik heb ook exact hetzelfde. Het verbaast mij zeer dat een bedrijf als Blizzard nog steeds problemen ondervind. Zeker als je beseft dat het spel nu een aantal weken al uit is.
Persoonlijk ben ik hier een beetje teleurgesteld in. Jammer.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic