Verwijderd
sorryVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:23:
stelletje trolls...
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 27-05-2012 09:55 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
dat ik een laag niveau heb moet je dat vooral doen, maar je klinkt nu vooral als een heel triest mannetje.
Veel dextergy nemenVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:33:
Ik probeer het gesprek weer een beetje op gang te brengen, alsjeblieft als je hier bent om zo te doen reageer dan niet. Ik vraag gewoon om wat tips en hoop misschien wat nieuwe informatie te krijgen. Dus als je wil suggereren
dat ik een laag niveau heb moet je dat vooral doen, maar je klinkt nu vooral als een heel triest mannetje.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Vinden jullie het levellen niet te snel gaan? Bij diablo 2 was je wel ff bezig op het einde met de levels, maar nu lijkt het allemaal veel makkelijker geworden. Natuurlijk is het wel leuk om zo snel mogelijk 60 zodat je echt je gear compleet kan gaan maken, maar het levellen zelf voelt neit echt als een uitdaging.
Verder zou ik het niet erg vinden als je lvl niet gecapped word, en dat er om de zoveel tijd nieuwe items verschijnen voor boven de 60+ (die zullen er ook wel komen, maar dan pas met expensions). Maar ook dat het lvelen tot xxx meer aanvoelt als een achievement (status vind ik minder belangrijk)
Verder snap ik echt niet waarom de AH zo gescheiden is van het ingame gebeuren, zoals het hele zenden naar stash verhaal, wrom niet gewoon In town kunnen AHen.
[ Voor 11% gewijzigd door StygMa op 27-05-2012 00:43 ]
Iemand nog tips? .... *rent*
Bezig mijn WD maar even te levelen. Soul harvest werkt toch wel erg lekker. Zeker als je een barb heb die alles even netjes samenpakt.
Wat me overigens irriteert is dat als ik met mijn leave body soul harvest combo even de hele groep wil inlopen en harvesten, je vaak staat te auto attacken omdat je een mob target (per ongeluk). Ze zouden naast stand still/attack ook een move (never attack) moeten maken.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Vooralsnog ben ik de enige van ons tweeën die "normaal reageert, dat je weinig inlevingsvermogen hebt en slecht dingen kunt interpreteren is niet mijn probleem.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:39:
[...]
idioot much? als je ergens boos over bent reageer het dan alsjeblieft niet op mij af.
afzender: blijkbaar de verstandigste
Het enige wat ik van je vraag is een vraag normaal te formuleren, met een inhoud zodat men een specifiek antwoord kan geven.
Nogmaals als je dat teveel moeite is, dan kun je generieke en wellicht stompzinnige antwoorden retour verwachten.
Het levellen is veel te makkelijk.StygMa schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:41:
Just some thoughts,
Vinden jullie het levellen niet te snel gaan? Bij diablo 2 was je wel ff bezig op het einde met de levels, maar nu lijkt het allemaal veel makkelijker geworden.
Het heeft b.v. 0 zin om (als je een beetje goeie gear van de AH hebt) deze te upgraden 3 levels later.
Op NM heb je dan genoeg DPS om 6 levels verder te gaan.
Wellicht wordt dat anders op een andere moeilijkheidsgraad, maja. Eens.
[ Voor 30% gewijzigd door Bad Brains op 27-05-2012 00:45 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
is al verkocht.Bad Brains schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:59:
[...]
Lekker ding, is ie nog te koop/te huur/te leen?
Tips voor monks: Dexterity is je hoofdattribuut, zolang je nog op normal speelt kun je dat gewoon proberen te maximaliseren, evt. met vitality en andere defensieve stats als extra. Gewoon in de auction house op zoeken; filter op dexterity met een minimale waarde van X, en met een max buyout om de overpriced zooi eruit te filteren.
En wat betreft nieuwe content: ik hoop dat Blizzard dit spel nog gewoon jarenlang van nieuwe content gaat voorzien, in de vorm van nieuwe items, dungeons, level cap verhogingen, etc etc etc. Het zou heel erg jammer zijn als ze 6 jaar (oid) aan development gebruikt hebben voor een eenmalige verdienpoging. En de real money AH zie ik gewoon niet werken, als die al online komt duurt het niet lang voordat ze hem weer offline halen omdat het gewoon niet werkt.
Boe, die had 2x de stats van een gewoon (lees rare) wapen.
Waarom droppen die bij mij niet?
Wss de level/drop curve.
Vervelend dat je nooit iets gedropped krijgt wat je kunt gebruiken.
Verwijderd
ik hoop hetYopY schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:50:
Tips voor monks: Dexterity is je hoofdattribuut, zolang je nog op normal speelt kun je dat gewoon proberen te maximaliseren, evt. met vitality en andere defensieve stats als extra. Gewoon in de auction house op zoeken; filter op dexterity met een minimale waarde van X, en met een max buyout om de overpriced zooi eruit te filteren.
En wat betreft nieuwe content: ik hoop dat Blizzard dit spel nog gewoon jarenlang van nieuwe content gaat voorzien, in de vorm van nieuwe items, dungeons, level cap verhogingen, etc etc etc. Het zou heel erg jammer zijn als ze 6 jaar (oid) aan development gebruikt hebben voor een eenmalige verdienpoging. En de real money AH zie ik gewoon niet werken, als die al online komt duurt het niet lang voordat ze hem weer offline halen omdat het gewoon niet werkt.
Ik hoop ook vooral op herintroductie van dingen als runewords, of andere spullen die de communitie aangeeft te missen uit d2. Dan heb ik het wel over dingen die we nog steeds missen nadat de nieuwigheid en verandering van d3 af is.YopY schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:50:
één van jullie moet de volwassene uithangen en gewoon niet meer reageren.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ik gebruikt
Lightning armor met AP cost reduction
Ice armor met AP cost reduction
Passive ap regen.
Verwijderd
Had ik zelf nog niet aangedacht, maar dat is inderdaad een goeie!Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:58:
Ik vond het eerst ook vreemd waarom je niet naar de AH kan gaan ingame, maar toen later bedacht ik me dat ze dit mogelijk gedaan hebben om te voorkomen dat mensen in parties lange onderbrekingen gaan veroorzaken. Aan de vendor verkopen en spul in je stash stoppen dat is prima, maar wanneer je de AH opgaat ben je mogelijk langer bezig dan gewenst.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik zie al regelmatig boogjes met dik 1200 dps op de AH staan, vandaag één voor een schamele 20 miljoen. Hoe krijg je dat in vredesnaam bij elkaar haha. 200 uur grinden, mij niet gezien.
Heb met mijn DH (46) 1,2m op de bank.NeilForeal schreef op zondag 27 mei 2012 @ 01:10:
Ik zie al regelmatig boogjes met dik 1200 dps op de AH staan, vandaag één voor een schamele 20 miljoen. Hoe krijg je dat in vredesnaam bij elkaar haha. 200 uur grinden, mij niet gezien.
Volgens de stats heb ik er 400k van opgeraapt.
Play the Auctionhouse, en hou je aan wat je weet.
Koop wapens in die je kent voor weinig en verhandel (en upgrade ze), verkoop ze dan door voor 3x de waarde.
Edit: uiteraard "scaled" dat per level.
[ Voor 3% gewijzigd door Bad Brains op 27-05-2012 01:14 ]
1200dps kun je al krijgen voor 1-3mil.NeilForeal schreef op zondag 27 mei 2012 @ 01:10:
Inferno act 1 valt me reuze mee als DH, maar dat had ik al wel her en der begrepen. 20k dps scheelt ook een hoop! Act 2 gaat een stuk zwaarder worden denk ik.
Heb zelf nu een 900damage bow voor 150k, heb me zelf beloofd dat ik niet weer mijn bow ga upgraden tot dat er een kan kopen die ik nooit meer hoef te upgraden 1200+ dps.
Keep in mind behalve als je je hele equipment Crit Chance wilt gaan bouwen is een bow waarschijnlijk beter dan een x-bow door de 15% damage.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Verwijderd

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
hier wil ik iets leuks voor hebben
Ik ben nu trouwens een level 30 Wizard met ~243 DPS. Is dit "op niveau" of is level/DPS te laag voor dit deel in het verhaal? Ik heb nooit de moeite genomen om in AH te kijken dus gebruikte alleen maar wat er werd gedropt.
edit, false alarm. zit op een engelse vpn, ik denk dat de login server dan meteen ingrijpt. lijkt me het meest voorhand liggend probleem haha
[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 27-05-2012 02:55 ]
Toch een leuke voldoening als je hem dan toch down hebt, helaas waren de drops wat minder maar ach op naar mijn nachtrust en morgen de volgende act
Mijn lvl 25 Barb heeft momenteel 724 armor en maar een kleine 129.79 DPS, helaas ook nog niet zoveel goud dus het kopen van gear op AH is voorlopig nog wel een beetje uitgesloten ( als ik al wist wat ik zou moeten halen..
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
In combinatie met Sharpshooter en Archery is een 2 handed crossbow veel beter. Archery zorgt voor 50% extra crit damage en Sharpshooter verhoogt de kans op een crit aanzienlijk. Je gemiddelde damage output is dan veel hoger dan met een bow en +15% van Archery. Aangezien je op hogere moeilijkheidsgraad sowieso meer schoten nodig hebt voor de mobs regent het vaak crits. Stop daar nog een paar +crit damage items bij met physical en elemental resistance en je zit behoorlijk goed.True schreef op zondag 27 mei 2012 @ 01:20:
[...]
1200dps kun je al krijgen voor 1-3mil.
Heb zelf nu een 900damage bow voor 150k, heb me zelf beloofd dat ik niet weer mijn bow ga upgraden tot dat er een kan kopen die ik nooit meer hoef te upgraden 1200+ dps.
Keep in mind behalve als je je hele equipment Crit Chance wilt gaan bouwen is een bow waarschijnlijk beter dan een x-bow door de 15% damage.
Ik ben net level 60 geworden en heb 158% crit damage, goed voor bijna 25k dps terwijl ik een crossbow heb die nog 'maar' 540 dps heeft. Dat kan ik nog minstens verdubbelen voor nog een flinke boost in gemiddelde dps.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Je hebt waarschijnlijk een hogere attackspeed dan dat je eerst had.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:56:
Is er iets veranderd? Mijn wizzard zijn AP gaat sneller op tijdens de desintegrate.
Ik gebruikt
Lightning armor met AP cost reduction
Ice armor met AP cost reduction
Passive ap regen.
Hoe trager je attackspeed hoe minder snel je AP op gaat met channellen.
Ik weet niet of je dan ook minder dmg ticks hebt though.
Ik speel met mijn barb ook 1h + shield, uiteraard om gewoon in leven te blijvenPcManiaxx schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:01:
[...]
Ten tweede; ik gebruik 1h + shield, aangezien dat een shitload dmg tegenhoudt. Ik heb al dualwield geprobeerd en 2handed, maar dan ben ik echt zo dood op die achterlijke trashpacks
Van de week had ik nog eens een gokje gewaagd met het craften en had ik meteen geluk, ik crafte een rare shield met hoge +str +vit en een socket. Op het AH was ik ook lucky en vond ik een 1h met bijna 3x zoveel dps (en weer +str, +dmg en een socket) als mijn toenmalige 1h, en dat voor 5000g.
Ik moet nog steeds een 2h tegenkomen die mijn dps effectief verhoogt (op level 47). En dual wielden lukt ook niet echt voorlopig, zodra ik het schild wegneem zakt mijn dps in als een pudding.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik had een beetje het gevoel dat dat toch wel 5-10% zou zijn. Misschien komt dat omdat hier de mensen wat meer hardcore-achtig zijn denk ik.
Het percentage Inferno spelers bij tweakers gok ik dan ook wel op 15%.
Wel leuk om te zien btw. Doet me goed. Hoe minder mensen op Inferno hoe beter. Hoe specialer het is immers om het te halen.
Gisterenavond paar levels erbij gedaan. Zit nu op 57. Valt me echt op dat solo veel makkelijk is dan party. Maar dat ik met solo veel langzamer level. Is het beter voor het levelen om oude content te grinden? Ik ben nu bij Hell Act 2 einde, en ik ga er goed doorheen. Ben denk ik met een elite/rare pack zon 3-5 minuten bezig te kiten en killen. (Ben een Wizard btw). Kan ik beter bijvoorbeeld Act 1 doorheengaan en dan sneller alle mobs killen voor XP?
Leven en laten leven!
Ik denk dat je daar wel gelijk hebt, teminste ik heb vrij veel tweakers in mijn list staan en het overgrote deel is met minimaal 1 character al in inferno.Stranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 08:45:
Ik lees net iets op Inc wat ik totaal niet verwachtte. Blizzard heeft vrijgegeven hoeveel % van de mensen bij Inferno is. Dat is dus gewoon minder dan 1%.
Ik had een beetje het gevoel dat dat toch wel 5-10% zou zijn. Misschien komt dat omdat hier de mensen wat meer hardcore-achtig zijn denk ik.
Maarja niet iedereen heeft dagen de tijd om te gamen of hele weekenden door te trekken
[ Voor 6% gewijzigd door hellfighter87 op 27-05-2012 08:57 ]
Momenteel zit ik op me Barbarian Lvl 46 ACT 4 Nightmare
Facer#2803
[ Voor 4% gewijzigd door ramon1984 op 27-05-2012 09:14 ]
NOOIT wanneer ik kijk. Geef altijd een max op van 500k want zelfs dat heb ik er voor over, maar het meeste wat er dan staat is altijd rond de 900 a 1000.True schreef op zondag 27 mei 2012 @ 01:20:
[...]
1200dps kun je al krijgen voor 1-3mil.
Staat er ook iets over de hoeveelheid mensen die Hardcore spelen en dan bij Hell / Inferno zijn?! dat lijken me interessante getallenStranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 08:45:
Ik lees net iets op Inc wat ik totaal niet verwachtte. Blizzard heeft vrijgegeven hoeveel % van de mensen bij Inferno is. Dat is dus gewoon minder dan 1%.
Wel leuk om te zien btw. Doet me goed. Hoe minder mensen op Inferno hoe beter. Hoe specialer het is immers om het te halen.
Gisterenavond paar levels erbij gedaan. Zit nu op 57. Valt me echt op dat solo veel makkelijk is dan party. Maar dat ik met solo veel langzamer level. Is het beter voor het levelen om oude content te grinden? Ik ben nu bij Hell Act 2 einde, en ik ga er goed doorheen. Ben denk ik met een elite/rare pack zon 3-5 minuten bezig te kiten en killen. (Ben een Wizard btw). Kan ik beter bijvoorbeeld Act 1 doorheengaan en dan sneller alle mobs killen voor XP?
Op normal had ik wel verwacht dat er al meer mensen op inferno zaten.
Verwijderd
Ik heb een level 60 barb die in Act 2 Inferno zit. Maar ik ga echt onwijs snel dood door de normale mobs en vooral champions. Heeft iemand enige (goeie) tips? Dit zijn mijn stats:

Ik probeer sowieso betere items te kopen via de AH... Maar dat is tegenwoordig als je level 60 bent bijna onmogelijk.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 09:46 . Reden: photobucket deed raar ]
Je plaatje doet het niet.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:37:
Hallo iedereen.
Ik heb een level 60 barb die in Act 2 Inferno zit. Maar ik ga echt onwijs snel dood door de normale mobs en vooral champions. Heeft iemand enige (goeie) tips? Dit zijn mijn stats:
[afbeelding]
Ik probeer sowieso betere items te kopen via de AH... Maar dat is tegenwoordig als je level 60 bent bijna onmogelijk.
Xbox: Gulpener88
Ik zie het plaatje wel, enkel erg klein
Verwijderd
Iemand goeie tips?
Mijn skills zijn:
- Ground stomp - Wrenching Slam
- Revenge - Provocation
- Furious Charge - Dreadnought
- Ignore Pain - Iron Hide
- Frenzy - Side arm
- Wrath of the Beserker - Insanity
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 09:52 ]
Misschien dat http://tinypic.com/ wel goed gaatVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:48:
Excuus, Photobucket deed een beetje frappant. Bij deze gecorrigeerd (ziehierboven):
Iemand goeie tips?
Verwijderd
Ah klinkt logisch. Wel jammer though. Ik zit nu constant zonder AP. Misschien wat minder Attackspeed, maar dan heb ik ook minder ticks.ErikRedbeard schreef op zondag 27 mei 2012 @ 05:21:
[...]
Je hebt waarschijnlijk een hogere attackspeed dan dat je eerst had.
Hoe trager je attackspeed hoe minder snel je AP op gaat met channellen.
Ik weet niet of je dan ook minder dmg ticks hebt though.
Verwijderd
http://www.clicktoloot.com/p/combat.html#channeledspells
A thing worth pointing out is that channeled skills deal same dps over time no matter the weapon speed, but their cost is paid per attack cycle, therefore making faster weapons burn your resources at a higher rate compared to a slow one.
Je resistances en HP zijn wat aan de lage kant... Hoeveel je precies nodig hebt op act 2 weet ik niet. Ik heb (met War Cry aan) 530+ resists overal en 40k+ HP en ga nog steeds dood bij de eerste packsVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:37:
Hallo iedereen.
[afbeelding]
Verwijderd
Ja maar door attackspeed gaat je dps toch omhoog?
Of Moet ik als mage dus 0.0 dps hebben?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 09:54 ]
Attack speed lijkt me alleen nuttig voor snel te spammen spells. Voor dots, channeled en heavy hitting spells heb je er minder aan een geeft het een vertekend beeld op je totale dps.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:53:
[...]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dat... klinkt als een bug / scheef / oneerlijk; meer mana gebruiken zonder dat het ook meer damage doet?
Verwijderd
Nee. Puur weapon damageeVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:53:
[...]
Vind ik ookYopY schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Dat... klinkt als een bug / scheef / oneerlijk; meer mana gebruiken zonder dat het ook meer damage doet?
Verwijderd
Makes no sense. Dus channeled als disintegrate krijgt niet meer dps ticks met attackspeed, maar wel meer ap ticks.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:04:
[...]
Nee. Puur weapon damagee
[...]
Vind ik ookMaar zo werkt het nu eenmaal. Dat mag blizz imo wel fixen.
Ok. Krijgt disintegrate ook niet de kans op fear en bind als dat op je wapen zit?
Die is gewoon 1 attack per second, dus draint me AP niet zo hard.
IAS werkt gewoon niet voor wizards, dus ik ga alles mbt ias ditchen en focussen op intel/vit en resist all.
Die knop is er, en heet heel verrassend "move"Flapmo schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:42:
Kids mogen ook veel te lang opblijven tegenwoordig xD.
Iemand nog tips? .... *rent*
Bezig mijn WD maar even te levelen. Soul harvest werkt toch wel erg lekker. Zeker als je een barb heb die alles even netjes samenpakt.
Wat me overigens irriteert is dat als ik met mijn leave body soul harvest combo even de hele groep wil inlopen en harvesten, je vaak staat te auto attacken omdat je een mob target (per ongeluk). Ze zouden naast stand still/attack ook een move (never attack) moeten maken.
Alleen standaard is ie nergens aan gebonden, dus dat moet je zelf even doen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Nou, dat verklaard het een en ander. Ik vond al dat mijn AP snel weg was maar dat komt dus door die hogere attack speed waarvan ik dacht dat die meer damage zou doen maar dus niet zo is.
Verwijderd
Enorm weinig hp. Ter vergelijking, ik ben lvl 57 (Act 2 Hell) en heb 25k hp. Wel een stuk minder dps (3k), maar ik kom er prima doorheen en ga eigenlijk nooit doodVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:37:
Hallo iedereen.
[afbeelding]
Vervolgens wordt het programma afgesloten. Het probleem lijkt aan te houden.
Op de support staat het volgende : http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4209933045
Volgens mij een probleem wat niet veel voorkomt. Ik vroeg mij af of mensen hier misschien hetzelfde problemen hebben of hebben gehad.
Maar wel mijn gear gekocht via AH
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
D'oh! Nevermind.AvonW schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:28:
Ik heb al even gezocht maar ik heb het volgende probleem; wanneer ik die applicatie start krijg ik sinds een uur ongeveer deze foutmelding:'unexpected error occured while updating required files. PLease try again'
Vervolgens wordt het programma afgesloten. Het probleem lijkt aan te houden.
Op de support staat het volgende : http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4209933045
Volgens mij een probleem wat niet veel voorkomt. Ik vroeg mij af of mensen hier misschien hetzelfde problemen hebben of hebben gehad.
Peerblock was het probleem
Verwijderd
Je stats zijn erg laag voor Act II. Dit zijn mijn stats op het moment:Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:37:
Hallo iedereen.
[afbeelding]
http://i.imgur.com/zymtj.jpg
(hp = 41k trouwens)
En zelfs hiermee kom ik niet ver in Act II. Ik ben nog steeds Act I en pony level aan het farmen. Act I is nu een eitje met deze gear trouwens
Als de adds je niet pakken in p1 en 2, moet je alsnog enorm oppassen in p3 omdat al z'n attacks je oneshotten.
Je hebt na flawless square (wat volgens mij het hoogste is wat kan droppen in act 2 inferno) nog een stuk of wat upgrades. Denk dat je de meeste daarvan alleen krijgt met craften.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:45:
Ik zag in de OP staat dat er ook Diamond gems zijn, maar deze ben ik nog niet tegen gekomen en dat terwijl ik lvl 60 ben in act 2 inferno.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dafuck. Zojuist van 700dps wand naar 800dps two hander gegaan (had 250 vit en was 50k) en nu kan ik 30 seconden lang Ray of Frost spammen in plaats van slechts 10 seconde terwijl damage niet achteruit gaat.Vandread schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:25:
Daarom ben ik van een 700+dps wand + leuke orb geswapped naar een bijna 1000dps 2h bijl.
Die is gewoon 1 attack per second, dus draint me AP niet zo hard.
IAS werkt gewoon niet voor wizards, dus ik ga alles mbt ias ditchen en focussen op intel/vit en resist all.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
die kan je alleen craften met jeweler. je moet je jeweler maxen en je hebt (nog) rete dure plans nodigVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:45:
Ik zag in de OP staat dat er ook Diamond gems zijn, maar deze ben ik nog niet tegen gekomen en dat terwijl ik lvl 60 ben in act 2 inferno.
Bedenk me net, had nog handschoenen die 12% attack speed deden en ringen die beide 15% attack speed doen.Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:56:
[...]
Dafuck. Zojuist van 700dps wand naar 800dps two hander gegaan (had 250 vit en was 50k) en nu kan ik 30 seconden lang Ray of Frost spammen in plaats van slechts 10 seconde terwijl damage niet achteruit gaat.
en nu bij 'Retrieving hero list' blijft hij hangen...
Hopelijk is er niets aan de hand
blijkt nu dat er een bug is om combined gems te verkopen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Verwijderd
Maar diamond is een hele nieuwe soort gem (silvere). Ik heb een jeweler lvl 10 en ik snap het recipe idee, maar er is nog nooit een square diamond gevallen of zo.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:56:
[...]
die kan je alleen craften met jeweler. je moet je jeweler maxen en je hebt (nog) rete dure plans nodig
Heb wel nog niet veel gekocht in de AH, behalve een degelijk 1h weapon voor dmg boost. Soms moet je trouwens wel erg snel zijn bij een goeie deal!
Op Normal mode zal de skillset wel wat anders zijn.... dit is mijn skillset op HC Nightmare einde ACT 3Sfinx- schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:26:
Iemand een goede link of tips voor Wizard builds + gear setup? Ik modder maar wat aan en switch vrij regelmatig van spells, momenteel NM act2 lvl 38 met 4k HP, 900dps en deze build: http://us.battle.net/d3/e.../wizard#aidkSX!bZX!aababb
Heb wel nog niet veel gekocht in de AH, behalve een degelijk 1h weapon voor dmg boost. Soms moet je trouwens wel erg snel zijn bij een goeie deal!
1: Diamond skin + mirror skin
2: Wave of force + affinity
3: Energy armor + critrate
4: Archon mode + teleport
M1 = Magic missile + charged blast
M2 = Arcane Orb + Obliteration
Passives:
Glass cannon
Prodigy
(Nu Critical Mass aan het testen, Voorheen temporal Flux)
Atm zijn mijn stats:
3100 armor (Met Energy Armor)
DPS 2101
Level 50
[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 27-05-2012 12:34 ]
Daar hebben ze overigens van 6 generate hatred terug gebracht naar 3, das wel weer jammer want je bolleke zat zo vol met haat met die granaatjes.
Verwijderd
Mijn Inferno build.Junia schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:30:
[...]
Op Normal mode zal de skillset wel wat anders zijn.... dit is mijn skillset op HC Nightmare einde ACT 3
1: Diamond skin + mirror skin
2: Wave of force + affinity
3: Energy armor + critrate
4: Archon mode + teleport
M1 = Magic missile + charged blast
M2 = Arcane Orb + Obliteration
Passives:
Glass cannon
Prodigy
(Nu Critical Mass aan het testen, Voorheen temporal Flux)
Atm zijn mijn stats:
3100 armor (Met Energy Armor)
DPS 2101
Level 50
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#alXRSO!YfX!cbabZY
met veel Attack speed is dit zeker nice.
Op lagere niveaus is je damage output veel belangrijker. In Inferno moet je gewoon kiten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 12:37 ]
Normal mode lijkt me?Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:36:
[...]
Mijn Inferno build.
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#alXRSO!YfX!cbabZY
met veel Attack speed is dit zeker nice
Waarom hydra? ik heb hem gebruikt met de verschillende runes en ik vind hem best wel ...meh
Waartschijnlijk omdat die damage doen terwijl je kite.Junia schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:38:
[...]
Normal mode lijkt me?
Waarom hydra? ik heb hem gebruikt met de verschillende runes en ik vind hem best wel ...meh
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik zit nu in Hell en Cath.lvl1 al 5x doorgelopen, maar dat ding komt gewoon niet.
Ik kan het nergens vinden of dit nu in normal mode moet, of dat het niet uitmaakt.
Iemand enig idee van de waarde?

En dit is mijn Monk tot dusver:

Ik moet wel echt wat doen aan mijn resists. Vooral die poison groepen in Act 3 maken me het leven zéér zuur. Bevriezen door cold is niet zo'n ramp, maar die poison is echt killing. Iemand tips? Heb je tegenwoordig nog van die shards zoals in D2 waarbij je meer resist kreeg? Of moet je nu echt items gebruiken met x-resist.
Oh en ik moet natuurlijk nog al mijn items socketen ... maar weet nog niet met wat. Ik hoopte stiekem dat er Gems waren om je resists te buffen:(
[ Voor 15% gewijzigd door De_Bastaard op 27-05-2012 12:54 ]
Verwijderd
Mijn poison hydra doet anders gewoon 14k damage per hit en dat met een aoe spell die een damage pool achterlaat die heel snel damaged. the butcher hoef ik niet eens aan te vallen. Me hydras doen genoeg (dan wel de venom versie)Junia schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:38:
[...]
Normal mode lijkt me?
Mijn grootste tip op dat punt, blijf uit de poisonDe_Bastaard schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:51:
Zo net m'n eerste "goede" amulet gevonden! Act 3 Normal, die Boss (vrouwtje, spider) voor Azmodan dropte hem. Ideaal Amulet voor mijn Monk denk ik zo
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet wel echt wat doen aan mijn resists. Vooral die poison groepen in Act 3 maken me het leven zéér zuur. Bevriezen door cold is niet zo'n ramp, maar die poison is echt killing. Iemand tips? Heb je tegenwoordig nog van die shards zoals in D2 waarbij je meer resist kreeg? Of moet je nu echt items gebruiken met x-resist.
Oh en ik moet natuurlijk nog al mijn items socketen ... maar weet nog niet met wat. Ik hoopte stiekem dat er Gems waren om je resists te buffen:(
Serieus, je hoeft er niet (lang) in te staan !
en zorg voor wat items met lifeleech of nog beter +life per hit.
Resists schalen tegenwoordig mee met je armor dus dat scheelt al
Echt interessante items met res droppen nog niet op normal.
DIe ietems socketen met radiant gems (+- 200 per stuk) voor vita of dex scheelt ook al veel
Weet niet meer hoeveel health ik op dat lvl had, maar 1600 lijkt me wat weinig.
Je kunt gewoon al je gear van ah af halen, maar dat maakt het spel imho VEEL te simpel
Mijn monk je is (op heel wat radiant gems na) geheel AH vrij en nu lvl51 en staat op het punt NM Diablo te killen.Zal me benieuwen of het lukt, heb nu iets van 1800 DPS. Maar das met een 80dps wapen, ik zie dat er op marktplaats 250DPS wapens zijn, maar tot nu toe is nog alles zonder gelukt met eigen drops!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Zo! Dat zijn wel echt goede stats voor level 23De_Bastaard schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:51:
Zo net m'n eerste "goede" amulet gevonden! Act 3 Normal, die Boss (vrouwtje, spider) voor Azmodan dropte hem. Ideaal Amulet voor mijn Monk denk ik zo
Iemand enig idee van de waarde?
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw dps is laag voor een lvl 31? Ook zit je laag in je vit imo. Dus zou daar jouw gems op afstemmen. Waarschijnlijk doen de poison packs dan minder au?De_Bastaard schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:51:
KNIP
Het is heel krachtig en het boost je DPS enorm, maar op hell moet je vooral aan je defensieve stats werken en daar helpt deze skill niet mee.Creqaw schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:05:
Voor wizards, wat denken jullie van Glass Canon? De damage increase klinkt mooi maar als je sneller doodgaat helpt het niet of compenseert die extra damage wel genoeg?
Haha, echt grappig. Ik moet ook dat level gaan farmen.
Leven en laten leven!
Voor Hell..., ik zit nu nog niet eens in Nightmare dus ik zou het kunnen proberen.Stranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:09:
[...]
Het is heel krachtig en het boost je DPS enorm, maar op hell moet je vooral aan je defensieve stats werken en daar helpt deze skill niet mee.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Anders heb je hier een linkje naar een download van Blizzard zelf
Ja, heb idd met iDeal betaald. Bedankt, ik ga het proberen.Gropah schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:20:
Je hebt zeker bij Blizzard zelf gekocht met iDeal? Dan moet hij handmatig verwerkt worden... Als je een Starter Edition hebt kun je die downloaden.
Anders heb je hier een linkje naar een download van Blizzard zelf
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Hydra is ook de ultieme skill voor Belial. Maar inderdaad, eigenlijk alleen Venom is goed.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:58:
[...]
Mijn poison hydra doet anders gewoon 14k damage per hit en dat met een aoe spell die een damage pool achterlaat die heel snel damaged. the butcher hoef ik niet eens aan te vallen. Me hydras doen genoeg (dan wel de venom versie)
De normale doet te weinig dmg, de lightning versie is ook nog wel aardig omdat die altijd hit en direct is zou tegen hele snelle units beter kunnen zijn. Arcane Hydra heeft dezelfde effectieve groep als Venom te pakken voor éénmalige dmg ipv ook nog DoT en de Mammoth versie had potentie gehad als ie niet juist de lava neerlegde waar géén units lopen... De frost hydra had ideaal geweest als het projectielen waren als de arcane versie, maar nee: het is nu gewoon short range een slechte versie Blizzard.
Venom hydra is tegen champs ook een aanwinst: zet er één neer voor je, laat de hydra het vuur openen, gooi er zelf wat achteraan. Zodra de mobs bij je komen force of wave je ze terug de poison in, snel een nieuwe hydra neergooien en cold snap erover. (staan ze lekker vast) wegrennen en herhalen. En zo dus de hele tijd teruglopen / rondjes rennen. (je moet wel endgame, zucht) Hydra werkt daarin beter dan meteor / blizzard / gale winds.
Verwijderd
Maakt geen flaus aus op welke moeilijkheidsgraad je zoekt maar verwacht niet dat je dat ding in 5 runs vindt. Het is totaal random, ik had 'm bij mijn eerste run al wist ik toen niet wat ik ermee moest en heb het weggegooid. Toen ik 'm dus opnieuw moest zoeken heeft het mij zeker anderhalf tot twee uur gekost aan runs.Icepegel schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:51:
Klopt het dat je de Black Mushroom alleen in Normal mode kan vinden?
Ik zit nu in Hell en Cath.lvl1 al 5x doorgelopen, maar dat ding komt gewoon niet.
Ik kan het nergens vinden of dit nu in normal mode moet, of dat het niet uitmaakt.
Ik had hem ook al gelijk de eerste keer dat ik er was maar ik dacht gelijk dat de plek waar die lag er verschikkelijk suspicious uitzag en heb hem niet weggegooit en gelijk weggestasht.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:26:
[...]
Maakt geen flaus aus op welke moeilijkheidsgraad je zoekt maar verwacht niet dat je dat ding in 5 runs vindt. Het is totaal random, ik had 'm bij mijn eerste run al wist ik toen niet wat ik ermee moest en heb het weggegooid. Toen ik 'm dus opnieuw moest zoeken heeft het mij zeker anderhalf tot twee uur gekost aan runs.
Ok dan hoef ik gelukkig niet terug naar Normal te gaan. Nu scheelt het dat je tijdens het zoeken, lekker kan harvestenCreqaw schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:28:
[...]
Ik had hem ook al gelijk de eerste keer dat ik er was maar ik dacht gelijk dat de plek waar die lag er verschikkelijk suspicious uitzag en heb hem niet weggegooit en gelijk weggestasht.
Zo bijna level 41 aangetikt met m'n hardcore Monk. Ben halverwege Act II in Nightmare en moet nu wel meer op gaan letten. Gear op de AH kopen is er niet echt meer bij; het aanbod is wat mager of het is kneiterduur. Farm dus zelf en haal soms ook blauwe upgrades van de vendors. Focus mijn gear vooral op dex, vit, armor en int voor resistances. Speel vrij defensief met 1Her en shield. Shield geeft toch net dat beetje extra armor en vooral block.
Ben m'n artisans toch ook maar weer het upgraden; hoewel het systeem ruk is, heb ik dan nog het gevoel dat ik met dit char iets opbouw zelfs al gaat ie dood... Neem overigens aan dat je alle items in inventory kwijt bent bij doodgaan, dus stop alles meteen in m'n stash.
Verder gebruik ik momenteel deze build:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZdYgj!YXV!ZYZZab
WotHF als spirit generator werkt voor mij het lekkerste al heb ik een tijd deadly reach gebruikt vanwege de extra range
Lashing Tail Kick vind ik prettig om mobs van me weg te krijgen / te stunnen. Ik speel het liefst met zoveel mogelijk stuns / crowd control
Dashing Strike om snel weg te komen / snel bij irritante casters op afstand te komen. Mobiliteit is toch vrij belangrijk nu vanwege waller / jailers in combinatie met arcane / molten / fire chains.
Blinding Flash als main crowd control, werkt prima
Mystic Ally is iets waar ik nog een beetje over twijfel. Hij tankt prima (mede ook vanwege m'n eigen defensieve gear) en werkt prima als decoy (gaat er als eerste in, kan ik eerst rustig even kijken hoeveel schade ie pakt). Zit te denken om deze eventueel te vervangen op termijn voor een mantra of heal.
Passives vooral defensief; Transedence als heal, Seize Initiative voor meer armor en Beacon om snel m'n skills weer van CD af te hebben.
Als iemand nog tips heeft voor een build hoor ik ze graag!
Verwijderd
ik ben ook DH en ben naar 2 handed bow gegaan omdat het erg slecht is voor je DPS als je 2 verschillende DPS boogjes heb en zelfde DPS vinden x2 is wat lastiger met goeie quiver werkt het voor mij beterNACBreda schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:03:
Ik heb een vraag over het dual wielden van hand-crossbows bij een DH. Hoe wordt je damage berekent als je wapens dual wield? Want het is duidelijk niet een simpele optelsom van 2 wapens en het levert eigenlijk vrijwel nooit extra damage met een extra crossbow.
http://s518.photobucket.c...rent=heksendokterdolk.jpg
deze keer wat groter gemaakt
En waarom is er een hardcore mode? Zijn daar de items beter of os dat meer een e-peen ding
Verwijderd
Elk monster dropt een bepaald aantal items, magic find vergroot de kans dat die items die worden gedropt een hogere tier zijn bijvoorbeeld van common naar magic, magic naar rare enz.Astratuner schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:16:
Is het zo dat je met meer MF% een grotere kans hebt om Legendary Items te vinden of niet?
En waarom is er een hardcore mode? Zijn daar de items beter of os dat meer een e-peen ding
Hardcore mode betekend dat als je character dood is hij ook echt dood is, ook is het inderdaad wel bekend dat bij het spelen van deze modus je 5 cm bij je e-klokkenspel mag optellen en nog 5 extra als je lvl 60 haalt. Binnen hardcore heb je dus ook weer gewoon normal>nightmare>hell>inferno
Verwijderd
Gewoon te gebruiken hoor.Creqaw schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:23:
Ik kon het niet zo snel vinden maar ik heb een muis met programable buttons maar mag je die ook gebruiken of is dat "cheaten"?
Maar goed, de extra spanning blijft voor mij de reden om hardcore te gaan.
spawnen, maar het wilt niet baten. T_T
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Hardcore characters zullen geen toegang hebben tot de RMAH.Morrar schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:35:
Daarnaast verwacht ik dat de RMAH op hardcore ook wat interessanter zal worden.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Dat maakt het ook zo interessant.Rannasha schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:48:
[...]
Hardcore characters zullen geen toegang hebben tot de RMAH.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic