Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:32:
Ik vraag me af of ik D3 ook op meerdere pc's kan zetten. Ik zit namelijk nu lekker achter thuis op mijn laptop en zou graag D3 ook op mijn laptop willen spelen nu ik achter thuis zit.
Jep, ik heb het op mijn GamePC en op mijn MBP (als ik pauze neem op school).
Je kan alleen niet met 1 account 2x ingelogd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:25
Ik vraag me af of ik D3 ook op meerdere pc's kan zetten. Ik zit namelijk nu lekker achter thuis op mijn laptop en zou graag D3 ook op mijn laptop willen spelen nu ik achter thuis zit.
Heel eenvoudig zelfs, kopieer je huidige D3 directory naar eender welke andere PC/laptop in je netwerk en maak zelf een snelkoppeling naar de launcher op de nieuwe bestemming. Dit heb ik ook gedaan en het werkt prima (overigens met alle Blizzard titels).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx. Ik vroeg dit eigenlijk omdat ik geen problemen wil met mijn account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:36:
Thnx. Ik vroeg dit eigenlijk omdat ik geen problemen wil met mijn account
Voor alle recente Blizzard spellen (WoW, SC2, D3) betaal je voor een account, niet voor een installatie op een specifieke computer. Je kunt het spel dus op een willekeurig aantal computers tegelijk installeren, maar je bent beperkt tot het spelen op een enkele computer tegelijk.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

Is het eigenlijk wel nuttig dat Blacksmithen ?
Heb m nu op level 6 en ik ben zelf een level 42 Wizard en alles wat ik kan maken met BS is slechter dan dat ik al heb.

Of wordt het op High level wat nuttiger (set items enzo)
Ik zag wel set items op mijn level maar waar vind ik die plans ? zijn dat gewoon lucky drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solid Seal schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:45:
Heb m nu op level 6 en ik ben zelf een level 42 Wizard en alles wat ik kan maken met BS is slechter dan dat ik al heb.

Ik zag wel set items op mijn level maar waar vind ik die plans ? zijn dat gewoon lucky drops?
set items kan je niet maken voor zover ik weet legendaries wel! maar daar heb je wel een plan voor nodig.
heb zelf BS op lvl 5 en doe er niks mee omdat het me te weinig oplevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:41
Solid Seal schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:45:

Ik zou het even laten zitten, ik heb er zelf ook veel gold in gestoken en echt helemaal niets uit gehaald. Ik zou lekker wat gold op de AH uitgeven, daar heb je tot nu toe veel meer aan :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:34
iemand anders ook met pings van 700+ ?

incoming server crash in 3...2...1... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

Ah mooi .. dan hou ik me geld wel :P

BTW net Belial op Nightmare gesloopt . in 2 pogingen
Met me lvl 44 Wizard (zei net 42 maar was 44) 964.45 dps bij 7.6k HP niet slecht lijkt me .. ook niet echt moeite mee gehad. die eerste poging was gewoon een fokop van mij met die meteors ofzo die hij doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
djunicron schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:05:
Echt ongekend slecht dat Blizzard er niets aan doet. Ze claimen dat je gewoon je account gelekt zal moeten hebben. Maar waarom is dan niet je hele stash leeg en slechts je laatst gespeelde char?!

Schandalig hoe er niet gereageerd wordt op de klachtenstroom.
Waarschijnlijk is alleen je laatst gespeelde char, en je 1e tab leeg, omdat ze het leegroven van accounts gescript hebben.
De handelingen (plekken om met de muis te klikken) hiervoor zijn namelijk altijd hetzelfde.
Aangezien niet iedereen evenveel chars heeft, of meerdere tabs, gaat het fout als je die leeg wilt roven. Dat zou je script informatie uit D3 moeten kunnen lezen. En zo ver zijn ze nog niet (kijk maar hoe slecht bots zijn op het moment).

Overigens heeft blizzard al gereageerd op de geruchten dat "je session ID gespoofd kan worden als je een public game joined`. Vooral omdat mensen claimden dat ze gehacked waren ondanks dat ze de authenticator gebruikten.
In alle reports die blizzard had onderzocht had de account geen authenticator op het moment dat ze gehacked waren.
En met 11 miljoen WoW spelers en 6 miljoen D3 spelers, is een b.net account nu eenmaal een geliefd doelwit. Ik krijg minstens 2 phishing mails per week in mn spamfilter die mn account info willen hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 18:35

junglebeast

hier staat iets

Kwam gisteren deze xbow tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CQfvm.jpg

Erg leuk een 44 bow op lvl 39 kunnen equippen. :) Heb em voor een gek bedrag op de AH gezet. Hopelijk koopt iemand deze voor een alt. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:28

Zeddicius

Conscience do cost

junglebeast schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:16:
Kwam gisteren deze xbow tegen:

Erg leuk een 44 bow op lvl 39 kunnen equippen. :) Heb em voor een gek bedrag op de AH gezet. Hopelijk koopt iemand deze voor een alt. :)
Hoe kan je zien dat dit een 44 bow is eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestyler87
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 17:21
Zeddicius schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:22:
[...]

De bow heeft een stat "Level requirement reduced by 5". Het zal daar wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Freestyler87 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:25:
[...]

De bow heeft een stat "Level requirement reduced by 5". Het zal daar wel inzitten.
Ah ja, zie het nu ook :) Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeddicius schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:22:
[...]

omdat lvl req lowered is met 5 en hij 39 aangeeft 44-5= :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
uqrax schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:49:
[...]

Ik kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat verkoop verboden is tenzij je gebruikmaakt van de spullen van Blizzard. Dat zou ik erg vreemd vinden, vraag me af of dit uberhaupt legaal af te dwingen zou zijn.
Ze maken je leagally dood :P
Als ze een verdien model opzetten waarbij ze elke transactie een bepaald % afsnoepen., zijn ze écht niet lbij als je zooi via ebay oid gaat aanbieden....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Ik vind de ah binnen d3 echt brak... Wil ik een bepaald item aanbieden mag ik eerst 30minuten gaan zoeken naar een vergelijkbaar item...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:01
Jeetje ....

Act 3 is echt een stuk lastiger dan Act 2 ! Véél meer monsters en moet nu wel echt op mn health letten.

Iemand protips voor 'n 29 Monk? Ga je voor Life regen, meer Life, of items waarmee je x life krijgt per hit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag proberen act I af te ronden :) gaat lekker als je het wat casual kan spelen, ik amuseer me te pletter met mn barbarian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spuitelf schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:50:
Ik vind de ah binnen d3 echt brak... Wil ik een bepaald item aanbieden mag ik eerst 30minuten gaan zoeken naar een vergelijkbaar item...
daar ben ik het mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 18:39
Spuitelf schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:50:
Doe ik nooit ik doe gewoon uuuuhm 3k ?
En dan weer uuuuuhm 10k ?.

Geen idee, gold is echt geen issue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:58:
[...]

Doe ik nooit ik doe gewoon uuuuhm 3k ?
En dan weer uuuuuhm 10k ?.

Geen idee, gold is echt geen issue :P
nou voor mij wel! ik heb altijd tekort

ik wil nog 2e tab + alle slots das 250k
staff of herding uppen naar NM 250k en hell 500k

das al 1 mil dan nog BS en jeweler maxen (beiden op nu) en uiteindelijk herding staff naar inferno weer een mil dan nog items kopen... repairs en potions :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
De_Bastaard schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:51:
Jeetje ....

Act 3 is echt een stuk lastiger dan Act 2 ! Véél meer monsters en moet nu wel echt op mn health letten.

Iemand protips voor 'n 29 Monk? Ga je voor Life regen, meer Life, of items waarmee je x life krijgt per hit?
Ik gebruik vooral veel dex en dodge, tot nu toe (level 31) is alles nogal gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje ....

health en DPS is het belangrijkst samen met je main stat en dat is dex voor jou

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al de hele dag achter de PC en pas anderhalve level in NM. Ik zit boven de 1550 DPS en ruim 5k health met mijn WD (lvl44) en toch regelmatig wipes door championpacks. Al 14000 verschillende builds uitgeprobeerd vandaag maar de enige zekerheid die ik had met de WD (wipen bestaat niet) is nu weg. Snap er geen moer van.
En dan zijn er mensen die zeggen dat het zo makkelijk is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:26:
Zit al de hele dag achter de PC en pas anderhalve level in NM. Ik zit boven de 1550 DPS en ruim 5k health met mijn WD (lvl44) en toch regelmatig wipes door championpacks. Al 14000 verschillende builds uitgeprobeerd vandaag maar de enige zekerheid die ik had met de WD (wipen bestaat niet) is nu weg. Snap er geen moer van.
En dan zijn er mensen die zeggen dat het zo makkelijk is??
ik had op dat level ongeveer dezelfde DPS denk iets hoger maar had zeker way more health ik had toen minstens 12k

voeg me even toe als vriend misschien heb ik nog wat voor je
Ellendras@2772

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Jeetje ....

Meer life en armor en dan met je healing mantra.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:28:
[...]

ik had op dat level ongeveer dezelfde DPS denk iets hoger maar had zeker way more health ik had toen minstens 12k

Ellendras@2772
Dan zal ik toch eens wat meer naar vit moeten gaan kijken. Int gear en vit gems in de sockets. Dan gaan mijn doggies ook wat langer mee want die gaan nu ook erg snel gestrekt wanneer ik elite mobs tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Weet iemand hoe het komt dat mijn quest in public games 2 quests achter loopt op de quest waar ik in single player mee bezig ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

DeepSeven schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:41:
Weet iemand hoe het komt dat mijn quest in public games 2 quests achter loopt op de quest waar ik in single player mee bezig ben?
Je joind relatief willekeurig(er zit vast een algoritme achter) een public game die kan dus minder ver zijn als jij zelf al bent. Je speelt altijd of op jou quest en jij bent party leader, of op iemands anders zijn/haar quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
True schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:45:
[...]

Je joind relatief willekeurig(er zit vast een algoritme achter) een public game die kan dus minder ver zijn als jij zelf al bent. Je speelt altijd of op jou quest en jij bent party leader, of op iemands anders zijn/haar quest.
Je kunt bij public games ook de quest kiezen, en daar kan ik alleen quest 9 van act 1 kiezen, terwijl ik al bij quest 1 van act 3 ben.

Ah heb het al, mp quest games hebben een level range, en mijn level is nog te laag. Raar want ik heb wel gewoon alle quests gespeeld. Dan maar eerst even levelen.

[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 26-05-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 11:12
Hele stad afgestruind, en nergens Diablo 3 te vinden :').

Is hij online ergens goedkoop te krijgen (de key)?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

DeepSeven schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:52:
[...]

Je kunt bij public games ook de quest kiezen, en daar kan ik alleen quest 9 van act 1 kiezen, terwijl ik al bij quest 1 van act 3 ben.

Ah heb het al, mp quest games hebben een level range, en mijn level is nog te laag. Raar want ik heb wel gewoon alle quests gespeeld. Dan maar eerst even levelen.
Dan heb je zelf die andere quests nog niet unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Centurion schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:54:

Goedkoop gaat je niet lukken, met een beetje geluk kun je hem volgende week ergens vinden, ik heb hem voor 46€ bij de Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 11:12
True schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:56:
[...]

Goedkoop gaat je niet lukken, met een beetje geluk kun je hem volgende week ergens vinden, ik heb hem voor 46€ bij de Bart Smit.
Ik heb zelfs nog hier bij de Intertoys gekeken in een redelijk klein dorp, maar zelfs daar was hij op.

Voelt een beetje kunstmatig aan dit, heb nooit zo'n slecht verkrijgbare game gezien in de laatste jaren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Centurion schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:54:

ja maar dan betaal je 60€ als je skeleton king verslaat in guest pass krijg je die optie of dat ook kan zonder weet ik niet maar lijkt me wel,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 20:41
Natuurlijk kan dat zonder, maar dan is die dus niet goedkoop genoeg anders was dat al wel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:10
Hoi

Is er iemand die Hell pony runs doet en mij kan vertellen of het de upgrade/gold waard is?
Zijn het korte runs met kans op veel gold en leuke items?

Zit nu in act 1 Inferno en moet de meeste elite mobs aan mij voorbij laten gaan. (heb er maar eentje kunnen verslaan na 5x)

Dus zit nu te twijfelen of ik de gold die ik nu probeer te verzamelen niet beter in de AH kan investeren zodat ik het misschien wat makkelijker krijg in act1 Inferno.

Met vriendelijke groet,
Barbarian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:16
Wil er een demon hunter van lvl 47 nog een leuke 1 handed kruisboog kopen? DM for offers :)

http://s518.photobucket.c...on=view&current=xboog.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
True schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:56:
[...]

Wil je daarmee zeggen dat 46 niet goedkoop is? Ik het ook voor 46 bij Bart Smit (laatste =X) en dat vond ik nog wel redelijk goedkoop in vergelijking met Blizzard zijn digitale kopie van 60 zonder doos.

Anyway, net Belial verslagen voor de eerste keer. Dat hij ineens groot werd verwachtte ik niet. Halverwege verhaallijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueice85 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:24:
Wil er een demon hunter van lvl 47 nog een leuke 1 handed kruisboog kopen? DM for offers :)

kan je het plaatje nog kleiner maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:28:
[...]

Ellendras@2772
Is een stuk beter nu. Heb ongeveer 200k stuk geslagen in het AH maar ben er wel "iets" op vooruit gegaan. Met jouw spul en mijn nieuwe spullen uit het AH van 1550 naar 2022 DPS en van ruim 5k health naar ruim 13k health.
Ik kan er weer even tegen :) Je levelt zo snel dat je vergeet je gear bij te houden. Vier levels op een dag is easy en in een weekend loop je weer hopeloos achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:10
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:30:
[...]

Less whitespace zou beter zijn ;), klik nogmaals op en het is wel leesbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:30:
[...]

click to zoom in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet dus jeez zo moeilijk kan het niet zijn om een item normaal te linken :/ dat als je erop klikt je wat leesbaars krijgt zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:38:
[...]

niet dus jeez zo moeilijk kan het niet zijn om een item normaal te linken :/ dat als je erop klikt je wat leesbaars krijgt zeg maar
Het is prima te lezen hier hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:38:
[...]

B)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeddicius schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:39:
[...]

Het is prima te lezen hier hoor...
wazige shit bij mij is het formaat postzegel en kan klikken tot ik een ons weeg maar groter wordt het niet :(
anyway zo kan ik hem niet lezen en dus geen interesse :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de kans dat je 2 mobs killt en exact hetzelfde blauwe item krijgt uit beide mobs?

het overkwam mij net in hell
het was een magische ring met zelfde naam, durability en stats ok maar 1 stat maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die hell wil doen ik ben net voorbij skeleton king
lvl 52 DH Ellendras#2772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Creqaw schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:28:
[...]

Wil je daarmee zeggen dat 46 niet goedkoop is? Ik het ook voor 46 bij Bart Smit (laatste =X) en dat vond ik nog wel redelijk goedkoop in vergelijking met Blizzard zijn digitale kopie van 60 zonder doos.

Anyway, net Belial verslagen voor de eerste keer. Dat hij ineens groot werd verwachtte ik niet. Halverwege verhaallijn nu.
Ik bedoelde dat je het online niet goedkoop kan krijgen, maar bij de Bart Smit bijv. wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 14:39
Wat is het toch een heerlijk spel :)

Zit nu net voor
spoiler:
Diablo
op Hell, en vermaak me prima. ook zijn de servers de laatste dagen (iig hier) zeer stabiel. lage ms, geen lagspikes, en AH werkt uitstekend en snel.

Dit is echt het beste spel van de afgelopen 15 jaar (als je van het genre houdt) .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 20:49
Ben nu in act 3 normal aangekomen, speel het eerst alleen uit om het verhaal mee te krijgen en zal me dan op multiplayer storten. Verhaal valt best wel mee, en kan veel dingen wel voorspellen die gaan gebeuren, niet dat het erg is. Ben wel 2x dood gegaan bij Belial, had teveel AoE damage bij me, niet zo handig bij een boss ;)

Begin van act 3 doet me denken aan Lotr, waar ik steeds aan het wachten ben op:
"Look to my coming on the first light of the fifth day, at dawn look to the east." moment dat allies mij komen redden >:)

Merk wel dat Diamond Skin echt een panic knop is, wanneer veel damage komt, snel op 1 duwen en dan kijken voor heals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Ik ben inmiddels Level 54 en ik ga constant dood... Is het nu tijd voor grinden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
ThinClientQ schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:49:
Ik ben inmiddels Level 54 en ik ga constant dood... Is het nu tijd voor grinden? :(
waarschijnlijk tijd voor betere gear. met meer defenses en vit

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Beste diablo spelers :P ik zit weer eens met een kwestie waar ik niet uit kan komen. Ik heb dus een item neem bijvoorbeeld een shield. Deze geeft 2794 life erbij en 50 dmg. maar er gaat 1,2% protection af. is dit item de moeite waard om te nemen? of zou ik bij het oude item moeten blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Tijd voor de auction house dan :) Hell is echt makkelijk als je een paar ton gold uitgeeft op de AH (wat je waarchijnlijk zo onderhand wel hebt). Items kan je na gebruik gewoon weer verkopen op de AH, dus je betaalt effectief maar 15% :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 03-10 13:08
glennox schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:00:
Beste diablo spelers :P ik zit weer eens met een kwestie waar ik niet uit kan komen. Ik heb dus een item neem bijvoorbeeld een shield. Deze geeft 2794 life erbij en 50 dmg. maar er gaat 1,2% protection af. is dit item de moeite waard om te nemen? of zou ik bij het oude item moeten blijven?
Als ik het zo lees is dat zeker de moeite waard. 2700 leven erbij? Dus 270 vitality? Da's vrij veel, en geeft je al snel meer dan 1,2% protection. Veel meer zelfs. Doen dus :) Bij shield kun je ook nog een vergelijking trekken tussen de "amount blocked" waarde. Die heeft ook noemenswaardige invloed op je verdediging.

[ Voor 12% gewijzigd door geert1 op 26-05-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Laatst online: 24-07-2023
geert1 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:01:
[...]

Als ik het zo lees is dat zeker de moeite waard. 2700 leven erbij? Dus 270 vitality? Da's vrij veel, en geeft je al snel meer dan 1,2% protection. Veel meer zelfs. Doen dus :) Bij shield kun je ook nog een vergelijking trekken tussen de "amount blocked" waarde. Die heeft ook noemenswaardige invloed op je verdediging.
Mijn vraag is dus eigelijk hoe weeg ik nou af wat een beter item is dan mijn vorige? en het is natuurlijk niet 270 vitality.. maar gewoon +2700 life aangezien ik 25%+ life heb (alles bij elkaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mingooski schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:19:
Dus zit nu te twijfelen of ik de gold die ik nu probeer te verzamelen niet beter in de AH kan investeren zodat ik het misschien wat makkelijker krijg in act1 Inferno.
Ik heb na hell ongeveer 500-600.000 gold verspild op AH aan "+all resistance" gear.
Gisteren ACT 1 gestart en gespeeld tot de skeleton key.
Alles gecleared, nergens gestorven & maar 2 healing pots nodig gehad.

Wat zijn je stats op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:01:
[...]

Ik heb na hell ongeveer 500-600.000 gold verspild op AH aan "+all resistance" gear.
Gisteren ACT 1 gestart en gespeeld tot de skeleton key.
Alles gecleared, nergens gestorven & maar 2 healing pots nodig gehad.

Wat zijn je stats op dit moment?
Str: 859
Dex: 159
Int: 322
Vit: 1058

Armor: 6660 (met passive)
Dmg: 6733.38 (1h+shield)

All resist: rond 300
Hp: 40K

Heb nog niet verder gespeeld dan de quest met de blacksmith wife.
Kom alleen in de problemen met de elites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Jasper 99 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:34:
Iemand anders die gefrustreerd raakt van het falen van de attack speed buff van boots? Heb nu al 2 legendary boots die beide niet werkte!
Die is inderdaad bugged (foute modifier voor armor), maar er is een oplossing:

Increases attack speed by xx% werkt NIET op alle items, behalve wapens.
Attack Speed Increased by xx% werkt WEL, dus ook op die legendary boots.

Gisteren op een stream een discussie hierover gevolgd waar ze het ook testten.

Goed opletten dus vanaf nu. :)

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmiddag ben ik in Inferno aangekomen, maar de moeilijkheid valt mij mee. Heel act 1 moeiteloos uitgespeeld met mijn Witch Doctor. Ik heb 11k DPS, 300 resist, 45k HP maar Inferno is eigenlijk gewoon makkelijk. Gewoon zorgen dat je niet te vaak geraakt wordt en je bent OK. Ik had Inferno moeilijker verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:48

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:50:
Sinds vanmiddag ben ik in Inferno aangekomen, maar de moeilijkheid valt mij mee. Heel act 1 moeiteloos uitgespeeld met mijn Witch Doctor. Ik heb 11k DPS, 300 resist, 45k HP maar Inferno is eigenlijk gewoon makkelijk. Gewoon zorgen dat je niet te vaak geraakt wordt en je bent OK. Ik had Inferno moeilijker verwacht.
En toen kwam je in act 2 waar zowat alle mobs sneller zijn dan jou. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
En hoe vaak ben je door een champion pack heen gespirit walked? :X

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met beide armor passives & War Cry (+ resistance shout)

resistance: Laagste 522 (63.48%) , hoogste 644 (68.24%)
34k HP
7589 armor (71.67%)
11868.76 DPS (1h & shield)

Bij 60-70% van de packs was het Tank & Spank
Bij die overige 30-40% moest ik soms wel wat kiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:00:
[...]

En toen kwam je in act 2 waar zowat alle mobs sneller zijn dan jou. ;)
Act 2 doen we vanmiddag, maar ik heb ook nog twee pets die als muur dienen. We zien wel hoever we komen. Mijn tactiek is spirit walk + Soul Harvest, daarna met 16k DPS iedereen afknallen met Dire Bats. 1 á 2 moet genoeg zijn. Maar eerlijk is eerlijk, ik kan er nog niks over zeggen.
kevz schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:01:
[...]
En hoe vaak ben je door een champion pack heen gespirit walked? :X
Geen 1x, ben wel dood gegaan, misschien 3 a 4 keer, maar dat gebeurde in Hell ook. Ik heb 1x Mortar gehad, die zijn lastig, net als Invulnerable Minions. Maar anderen zoals Molten, Plague. Waller, Illusionist, Fast, Horde die zijn allemaal wel te doen.

Ik heb trouwens dikke loot gekregen, een paar Boots met 100 Int en 100 Vit, die heb ik op de AH gezet voor 200k. (goedkoopste op dat moment was 250k. Ben benieuwd of die verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:04:
Met beide armor passives & War Cry (+ resistance shout)

resistance: Laagste 522 (63.48%) , hoogste 644 (68.24%)
34k HP
7589 armor (71.67%)
11868.76 DPS (1h & shield)

Bij 60-70% van de packs was het Tank & Spank
Bij die overige 30-40% moest ik soms wel wat kiten
Nice stats man! en dat met maar 500k gold? :o

Wat is de DPS van je 1h?
En gezien mij stats waar kan ik het best eerst in investeren om kans te maken tegen elites?
-Resist?
-Armor?
-DPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Visgek82 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:33:
Wat is het toch een heerlijk spel :)

Zit nu net voor
spoiler:
Diablo
op Hell, en vermaak me prima. ook zijn de servers de laatste dagen (iig hier) zeer stabiel. lage ms, geen lagspikes, en AH werkt uitstekend en snel.

Dit is echt het beste spel van de afgelopen 15 jaar (als je van het genre houdt) .
Voor Diablo 3 was ook een ander deel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geel zwaardje gekocht met
515 DPS
229 str
129 int (= 12.9 to all resists)
86 vitality
Ik had er maar 100.000 voor betaald

Trouwens best om je filter te zetten op "all resistance" en een minumum van 40. En zo goedkope gele items te zoeken.

Vergeet niet dat gloves +attackspeed kunnen hebben.
Ik heb mij de volgende gloves kunnen scoren voor 100k
83str, 15% attackspeed, +48 to al resis

Als ringen heb ik 2x "assailing ring of valor" gekocht voor 20k het stuk
69 vitality + 15% attackspeed
Vind ik persoonlijk hele goede ringen voor zo weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio87
  • Laatst online: 06-10 20:14
Dat dacht ik ook, totdat ik act 2 ging doen. Word nu door mobs vrijwel altijd ge-oneshot als DH en champion packs zijn moeilijk tot vrijwel onmogelijk... Farm nu ook vooral act 1 om extra gear te kunnen kopen voor acts 3 en 4 straks :) Vind het wel fijn overigens want moet niet te makkelijk zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
mingooski schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:17:
[...]

Nice stats man! en dat met maar 500k gold? :o

Wat is de DPS van je 1h?
En gezien mij stats waar kan ik het best eerst in investeren om kans te maken tegen elites?
-Resist?
-Armor?
-DPS?
Ik heb aan het begin voor inferno vooral gezocht naar gear met +resist all en +vit, daarna keek ik pas naar str/armor. Armor en resist all zijn vrijwel even nuttig, ga ervan uit dat zo'n 10 punten armor 'gelijk staat' aan 1 punt resist all. Qua DPS heb ik het met 6000 ofzo tot aan Leoric's manor weten te redden, daarna moest ik toch echt wel even upgraden voor de aanloop naar the butcher + verder.

Nu doe ik met redelijk wat gemak butcher runs, sommige elite packs doen nog wel veel pijn maar de meeste zijn niet zo'n groot probleem met WotB.

Zie hier even een collage van m'n setup/gear/stats; DPS met berserker rage

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GqFnkl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Wussie schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:48:
[...]

Ik heb aan het begin voor inferno vooral gezocht naar gear met +resist all en +vit, daarna keek ik pas naar str/armor. Armor en resist all zijn vrijwel even nuttig, ga ervan uit dat zo'n 10 punten armor 'gelijk staat' aan 1 punt resist all. Qua DPS heb ik het met 6000 ofzo tot aan Leoric's manor weten te redden, daarna moest ik toch echt wel even upgraden voor de aanloop naar the butcher + verder.

Nu doe ik met redelijk wat gemak butcher runs, sommige elite packs doen nog wel veel pijn maar de meeste zijn niet zo'n groot probleem met WotB.

Zie hier even een collage van m'n setup/gear/stats; DPS met berserker rage

[afbeelding]
Super die overzicht!
Heb nu wat inspiratie opgedaan :)

Die amulet heeft precies de combie van stats die ik graag zou willen wil hebben op mijn amulet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 23:47

Grvy

Bot

belial als melee is echt zwaar klote

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:13
Ik vind 't alleen toch niet zo leuk als met andere.
Het heeft echt geen zin om jewels te craften, sqaures zijn heel goedkoop in AH, maar flawless sqauers niet. En die koop ik dan ook in en die craft ik tot flawless. Scheelt mij toch ~5k per gem/ruby/etc, Ga de volgende keer maar een flinke vitality erin proppen :+ . Kom met mijn 19k @ hell act II toch af en toe ietsie te kort. Wordt als ik gehit wordt bijna altijd 1-hit KO gemept door die gele/blauwe monsters. zijn gvd nog sterker als bosses haha.

Heb voor pony lvl op nightmare effe wat gear gekocht op AH. Heb dan +79% magic find. Zo komt de magic stuff wel binnen zeg :D. Ik wil naar over de 100% gaan. Hoop dat 't mogelijk is. Was daarnet maar 5k kwijt aan magic gear, had ik zo uit 't pony level gehaald. Kwam er met 20k ongeveer uit.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik probeerde eerst mijn probleem te googlen en andere forums te bekijken, maar ik word er niet wijzer van. Misschien weten jullie mijn (domme) vraag:

Hoe kan je je mouse-skills en je action skills veranderen van volgorde of verplaatsen? Ik weet dat je skills om lmb (left mouse button), rmb (right mouse button) en 1,2,3,4 kan aanpassen. Maar gaat mij meer om het veranderen van volgorde of verplaatsen. :)

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 20:06
Het is mij al even opgevallen dat het al lang geleden is sindsdien dat er nog eens een rode gem bij mij is gevallen. Is dat ze enkel in bepaalde delen te vinden zijn of puur random drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:43:
Hallo iedereen,

Ik probeerde eerst mijn probleem te googlen en andere forums te bekijken, maar ik word er niet wijzer van. Misschien weten jullie mijn (domme) vraag:

Hoe kan je je mouse-skills en je action skills veranderen van volgorde of verplaatsen? Ik weet dat je skills om lmb (left mouse button), rmb (right mouse button) en 1,2,3,4 kan aanpassen. Maar gaat mij meer om het veranderen van volgorde of verplaatsen. :)

Weet iemand dit?
Dit heet Elective Mode, staat onder options>gameplay dacht ik.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zethiel schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:51:
[...]

Dit heet Elective Mode, staat onder options>gameplay dacht ik.
Ah top! Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de Blood Clan Maulers in NM Act III (Tower of the Cursed lvl 1 en 2) kunt verslaan? Ik krijg er telkens 1 tot halverwege zijn health en dan loopt dat weer op. Heb zowel met poison als met fire geprobeerd maar ik kom er niet langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Grvy schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:15:
belial Diablo III als melee is echt zwaar klote
ftfy ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Holy crap, ik ben een lvl 41 barb met 11k health en veel vitality/dex items, maar ik word gewoon af en toe echt geoneshot door champions met hun zieke trash. Dit is overigens in Nightmare lol.

Zal wel liggen aan het feit dat dit mijn allereerste hack n slash game is 8)7

Zit nu in in die dungeons waar je de 2 body elements voor Kull moet zien te bemachtigen, maar na 2 uur lopen kutten op trash ben ik er maar even mee gestopt.

Kan iemand mij even in de goede richting duwen en zeggen wat ik moet hebben kwa stats / build? Overigens lijkt mij 11k health op lvl 41 ook weinig?

Edit; @ hierboven; Daar kan je best wel eens gelijk in hebben nu ik dit net post :+

[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 26-05-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf ben ik nog niet zover maar wat ik ervan heb gehoord is act 1 te doen en daarna wordt het wel lastig. met name elites/champions en grote groepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:10:
Holy crap, ik ben een lvl 41 barb met 11k health en veel vitality/dex items, maar ik word gewoon af en toe echt geoneshot door champions met hun zieke trash. Dit is overigens in Nightmare lol.

Zal wel liggen aan het feit dat dit mijn allereerste hack n slash game is 8)7

Zit nu in in die dungeons waar je de 2 body elements voor Kull moet zien te bemachtigen, maar na 2 uur lopen kutten op trash ben ik er maar even mee gestopt.

Kan iemand mij even in de goede richting duwen en zeggen wat ik moet hebben kwa stats / build? Overigens lijkt mij 11k health op lvl 41 ook weinig?

Edit; @ hierboven; Daar kan je best wel eens gelijk in hebben nu ik dit net post :+
11k health is voor barb denk ik wat laag maar niet heel slecht ofzo. hoeveel DPS heb je? str is trouwens je main stat he niet dex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:15:
[...]

11k health is voor barb denk ik wat laag maar niet heel slecht ofzo. hoeveel DPS heb je? str is trouwens je main stat he niet dex
Dps is vrij waardeloos, normal dmg is iets van 400 en crits rond de 800-900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:21:
[...]

Dps is vrij waardeloos, normal dmg is iets van 400 en crits rond de 800-900.
ok dus focus op str+vit met name str want die is waarschijnelijk kut? en das je main stat :P
tevens wat voor weapon? 2handed 2x 1 handed of 1 handed + shield (plz geen shield plzzzzz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Zo na 3 dagen level 20.

Ik doe het echt rustig aan in die zin van veel exploren en veel dingen bekijken qua uitrusting etc.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Heb ook een lvl 41 barb toevallig. Die 11k health is wel prima, maar je damage te laag, mijne zit op 1050 ofzo en da's nog steeds vrij mager. Maar ik hak op zich wel aardig verder op dit moment.

Als je alleen speelt, neem een Templar mee met alle healing en protectie skills.
De REVENGE skill vind ik essentieel, hoe vaak me die heal niet heeft gered + doet ook behoorlijk wat damage (voor nix! kost geen fury). Kies de Revenge rune die life+fury geeft.
Call of the Ancients is veruit de beste rage power tegen elite packs enzo + rune waardoor ze langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:05
blueice85 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:24:

Lekker ding, is ie nog te koop/te huur/te leen?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:28:
[...]

ok dus focus op str+vit met name str want die is waarschijnelijk kut? en das je main stat :P
tevens wat voor weapon? 2handed 2x 1 handed of 1 handed + shield (plz geen shield plzzzzz)
Ten eerste, hartelijk dank voor de uitleg, ben echt niet thuis in al die stat/items stuff.

Ten tweede; ik gebruik 1h + shield, aangezien dat een shitload dmg tegenhoudt. Ik heb al dualwield geprobeerd en 2handed, maar dan ben ik echt zo dood op die achterlijke trashpacks :P

Edit; @badbrain; holy crap, op wat voor difficulty is dat? Kom ik aan met mijn 1handed weapon van 77 dps :+

[ Voor 8% gewijzigd door PcManiaxx op 27-05-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:46
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:28:
[...]

Inderdaad waarom geen schild? Doe ik ook al vele levels en bevalt toch zeer prima. Zit hier een theorie achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik in NM gewoon 2 wapens en dat gaat nog steeds goed. Maar je zult wel goede gear nodig hebben. En naar het schijnt zou Inferno zelfs ook (in theorie) dual wield kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

MrRobin schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:04:
[...]

Inderdaad waarom geen schild? Doe ik ook al vele levels en bevalt toch zeer prima. Zit hier een theorie achter?
Ik denk dat ik zijn punt wel snap, het houdt een shitload aan dmg tegen maar aan de andere kant mis je zoveel dps. Het is de manier van spelen- en of kiten. Zo ben je op sommige uber trashpacks kwartier bezig om die te clearen vanwege de lage dps. En dan komt er ineens een champion ingerend, tel dat er maar dus lekker bij op 8)7

Ik zal wel een noob zijn, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:01:
[...]

Ten eerste, hartelijk dank voor de uitleg, ben echt niet thuis in al die stat/items stuff.

Ten tweede; ik gebruik 1h + shield, aangezien dat een shitload dmg tegenhoudt. Ik heb al dualwield geprobeerd en 2handed, maar dan ben ik echt zo dood op die achterlijke trashpacks :P

Edit; @badbrain; holy crap, op wat voor difficulty is dat? Kom ik aan met mijn 1handed weapon van 77 dps :+
graag gedaan nog een kleine tip als je naar character sheet gaat en je point je muis op iets (dex. b.v.) dan krijg je een beschrijving wat dex allemaal doet ;)
MrRobin schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:04:
[...]

ja een barb is een char die snel veel damage doet en een schild belemmerd dat. als je 2 handed of 2x 1 handed weapon niet overleefd doe je iets anders fout ;) niet dat dat erg is maar probeer het feit dat je dan snel dood gaat eens anders op te lossen.

zelf geen barb gespeeld dus het is van wat ik gelezen en gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:46
PcManiaxx schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:08:
[...]

Ik denk dat ik zijn punt wel snap, het houdt een shitload aan dmg tegen maar aan de andere kant mis je zoveel dps. Het is de manier van spelen- en of kiten. Zo ben je op sommige uber trashpacks kwartier bezig om die te clearen vanwege de lage dps. En dan komt er ineens een champion ingerend, tel dat er maar dus lekker bij op 8)7

Ik zal wel een noob zijn, maar goed.
Ja daar zit wel wat in. Aan de andere kant wordt je niet ge-1-shot door diezelfde elites.

Ik speel dan ook meestal op public (begin van hell) en kies ervoor om alle skills op tanken te zetten. Doe je inderdaad minder dps maar daar heb je dan je team voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrRobin schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:17:
[...]

Ja daar zit wel wat in. Aan de andere kant wordt je niet ge-1-shot door diezelfde elites.

Ik speel dan ook meestal op public (begin van hell) en kies ervoor om alle skills op tanken te zetten. Doe je inderdaad minder dps maar daar heb je dan je team voor :)
je kan ook gewoon met tweakers samen spelen das beter dan elke keer een vreemde maar dat is misschien mijn persoonlijke voorkeur

mochten jullie mij toe willen voegen
Ellendras#2772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand tips voor lvl 20 monk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:05
21 worden.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
levellen :+
Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic